O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

Syndicate


TOLIK POVYKU PRO KOMPROMIS? PDF Tisk E-mail
Úterý, 12 únor 2013

Ještě k volbám - volila jsem na konzulátu v Mnichově. Do urny putoval Karel, do koše Miloš. Jako obvykle můj volební hlas nic nevytrhnul a z uren se vysypalo více Milošů, což se ostatně dalo vzhledem k předpovědi společenského počasí předpokládat.

 

 

 

 

 

 

 

 

     Den po příjezdu domů jsem strávila otevíráním desítek agresivních nevyžádaných zpráv a emailů z předvolebního týdne, které mi sdělovaly, koho mám volit „abych byla Čech“, koho mám volit, abych nenaštvala své příbuzné a známé, a koho bude volit jenom absolutní idiot.

 

 

      Aktivizace dosud rezignované společnosti mě fakt těší. Měla by ale mít svojí míru, která v obou táborech notně přetekla, a to někde u osočování z nacizmu, ničení cizího majetku, trestání herců za jejich politické přesvědčení a koneckonců i paušalizujících a hloupých spamů, kterých mám plnou schránku a o něž jsem nikoho nežádala.

 

 

      Volila jsem z mého pohledu „menší zlo“ a respektuji odlišný výsledek svobodných voleb. Je mi tedy opravdu líto, že Václava Klause neuvidím emigrovat.

 

 

     Více mě však mrzí, že jsem mezi kandidáty NENALEZLA JEDINÉHO reprezentativního a inteligentního nositele stabilní morálky s čistým štítem, který by ovládal český jazyk, ústavu a hymnu stejně dobře jako schopnost sebereflexe a pokory.

 

      Snad příště.

 

RENATA FRANCOVÁ

 

 

Komentáře (137)add feed
pokud vyjdu : romanB
z toho, co bylo napsano: reprezentativního a inteligentního nositele stabilní morálky s čistým štítem, který by ovládal český jazyk, ústavu a hymnu stejně dobře jako schopnost sebereflexe a pokory - v cem je s timhle v rozporu MUDr. Roithova? Diky za odpoved, hezky vecer smilies/smiley.gif (pripadne vysvetleni prosim konkretne, otazku stavim hlavne proto, ze nemam rad obecne placani,za ktere se spousta volicu pri svem rozhodovani stavi)
únor 12, 2013 23:06
Romane : Iris
v ničem smilies/smiley.gif

únor 12, 2013 23:16
tak já se těšila na koťátko s cigaretou : alik puntik
a ty tam dáš Miloše Zemana ze žvárem. Tady v nemocnici se nevolilo, polovina pacientů je dementní, takže bůhví, jak by to dopadlo. MUDr.Roithova neměla šanci - je přece ŽENSKÁ!!!! I když ve srovnání s tím, co nakonec k volbě zbylo, je to královna.
únor 13, 2013 06:53
sice to sem nepattří - ale chcete vidět opravdický porno???? : alik puntik
tak se mrkněte na Idnes zpravy - uvidíte, kterak plní manželské povinnosti tygři...jo , to je jiný kafe, než třeba u bakalářů. smilies/wink.gif
únor 13, 2013 07:03
sice to sem nepattří - ale chcete vidět něco hezkýho? : alik puntik
tak se mrkněte na Idnes zpravy - uvidíte, kterak plní manželské povinnosti tygři...jo , to je jiný kafe, než třeba u bakalářů. smilies/wink.gifhttp://ostrava.idnes.cz/pareni-tygru-ussurijskych-v-zoo-ostrava-fpm-/ostrava-zpravy.aspx?c=A130212_211034_ostrava-zpravy_jog
únor 13, 2013 07:10
tak to jsem blázen : alik puntik
když jsem tam dávala ten první příspěvek, tak mi to počítač nevzal. Domnívala jsem se, že kvůli slovu porno. Tak jsem to změnila - a teď koukám, že jsou tam oba příspěvky.....tak opravdu nevím.
únor 13, 2013 07:19
Aleno, : Iris
to nevadí, odkaz jsem použila - moc hezký kočičky smilies/wink.gif
únor 13, 2013 07:25
Iris dekuji :) : romanB odjinud
ja mam ten samy pocit, proto nemam rad vyzvy typu NIKDO, NIKDY, VSICHNI atp., protoze vetsinou je to vzdycky nepravda. A Roithova me mrzi, a jeste vic to, ze bez toho zblbnuti volicu (coz bohuzel neni tezka vec) kandidatura nema sanci na uspech. Hezky den smilies/smiley.gif
únor 13, 2013 07:30
romaneB, : Eli, dtto s Iris - v ničem, a
ačkoliv jsem se zařekla, že už k volbě ani nemuknu, nedá mi to (beztak "to" na nás vykukne každý den odevšad, ať s cigaretou nebo bez...) S MUDr.Roithovou jsem došla (po přečtení několika rozborů práce volebních štábů dvou finalistů)k přesvědčení, že zřejmě žádný/á kandidát/ka, splňující všechny atributy R.Francové nebude mít nikdy šanci bez silného finančního sponzora v pozadí, příp.zájmové skupny a práce štábu (vč.dobrovolníků) amerického střihu...jinak si dáme za 5 let repete - královna nekrálovna.... smilies/sad.gif
únor 13, 2013 10:09
Dost mě překvapuje, : Euridika
že mohou emigranti volit českého prezidenta (nevím,zda je to případ pisatelky),když neznají české politické "peripetie". Právo volit by všude měli mít jen ti, kteří v dané zemi skutečně žijí a nesou pak důsledky této volby. Emigranti obecně volí zásadně jen "pravici"(znám je z blogů) a jsou zcela rezistentní proti všem racionálním argumentům.
Kárlovi bych nikdy svůj hlas nedala - z "nacismu" ho obvinili právem. Nejenže je jeho manželka dcerou významného funkcionáře SA, ale také si upletla nemanželské dítě se známým něm.průmyslníkem a členem silně nacionalistické strany-takže tam asi nějaká inklinace k náckům přece jen bude. Strýc Kárla byl fašoun jako vyšitý, pokud mne paměť nešálí.
Vyjádření K.S. k BD bylo jen dokreslujícím faktem.
Já jsem se rozhodovla mezi Čechem a Sudeťákem (K.S. se kdysi za sud.Němce sám prohlásil), mezi vzdělaností a nevzdělaností, mezi inteligencí a neschopností se orientovat v mezinárodních vztazích, ekonomii, politice, mezi "plebejstvím" a prospěchářstvím (viz prosazení vlastních rest. ,neoprávněných dotací a círk.rest.).

Má volba nebyla ideální, ale byla asi nejlepší z toho, co jsem měla na výběr. Volit jsem šla až v druhém kole, protože volba K.S. pro mne byla naprosto nepřijatelná. Znamenala by popření základů na nichž stojí tento stát (viz Masaryk, K.H.Borovský)a byla by volbou proti! Masarykovi a mým předkům, kteří se za tento stát angažovali ve válce.
únor 13, 2013 10:37
K Roithové : Euridika
Roithová je zcela nevolitelná - jednak je představitelkou lidovců (tedy zase Kalouska,který nemůže svou minulost v této straně smazat vytvořením nové strany - působil zde už v době NF)-strany, která se účastnila za všech režimů jakékoliv špinavosti a byla ochotna jít do holportu s kýmkoliv (včetně bolševiků-viz Kalousek!).
Mimo jiné má na triku také největší tunel v dějínách ČR- círk.rest.
A jako zásadní problém vidím obrovský vlezdobruselismus paní Roithové - v době, kdy dojde na lámání chleba a bude třeba se postavit bruselské byrokracii čelem (hraje se o vstup do eurozony, fiskální a bankovní unie, vzdání se posledních zbytků autonomie)- potřebuje tento stát silného a vlastenecky založeného prezidenta.
Zeman se sice tváří jako "eurofederalista", ale v podstatě je k EU kritický podobně jako V.K. Jeho postoj k islámu pokládám také za velmi racionální - jsme členy EU, kde do deseti let mohou převážit muslimové nad "domorodci". Co to pro nás může znamenat asi nemusím nikomu vysvětlovat (šaríja zóny v Británii).

Rozhodovat podle pofiderních kritérií jako je údajná "noblesa", číro nebo sympatie, pokládám za nerozumné.
únor 13, 2013 10:44
proč ne roithovou? : mura1
protože to řekla moje tchyně smilies/smiley.gif (znala se s ní)
únor 13, 2013 10:47
Euridiko - z čeho čerpáš tyto informace? : Myška
"Kárlovi bych nikdy svůj hlas nedala - z "nacismu" ho obvinili právem. Nejenže je jeho manželka dcerou významného funkcionáře SA, ale také si upletla nemanželské dítě se známým něm.průmyslníkem a členem silně nacionalistické strany-takže tam asi nějaká inklinace k náckům přece jen bude. Strýc Kárla byl fašoun jako vyšitý, pokud mne paměť nešálí.
Vyjádření K.S. k BD bylo jen dokreslujícím faktem."

únor 13, 2013 10:53
Myška : Euridika
Třeba z německých médií. Ale to o otci levobočka vyšlo i u nás, včetně informací o otci choti Kárla (v seriozních médiích!)- zkuste si to na netu vyhledat.
Mimo jiné - ona proslulost K.S. v zahraničí se omezuje na skandály s prostitutkami, které se pro německý bulvár rády vyjadřovaly o šlechticových eskapádách. Něco vyšlo ,tuším, i v Blesku. Na základě této dlouhotrvající ostudy se taky jeho manželka musela s K.S rozvést. U nás se o tom moc nepíše, stejně jako o tom, že se v politice jinde nechytal-neuspěl v politice mimo ČR, protože Němci nejsou idioti.
únor 13, 2013 11:15
Vždycky, když čtu takový nějaký to: : Krakonoš
"emigranti = fuj, právo volit jen pro ty, co tu bydlej...", dělá se mi lehce nevolno. Ale radši už se taky nebudu moc exponovat na volební téma, zase bysme narušili to ťuťání a ňuňání, a za to politika přece nestojí. smilies/wink.gif
únor 13, 2013 11:17
Myško, : deeres
čerpá z tisku a životopisu KS a jeho vlastních vyjádření. Mohla bych je dodat, ale měla bys výhrady, že nedělám nic jiného, než že hledám proti němu články. Sama si najdi, jak to s ním šlo v životě. Nakonec to, že se stále soudí s nevlastní sestrou,nebo vlastně sestřenicí o majetek hlubocké větve, je všeobecně známo. A ve sporu se rozhoduje, jak to vlastně je s jeho adopcí, platí jeho adopce v dospělém věku strýcem Jindřichem, nebo neplatí? Má se rozhodovat podle českého, nebo rakouského práva? Má pravdu jeho nevlastní sestra Alžběta Regina Pezoldová, že nesplnil podmínky závěti, protože nezískal majetek zabavený na základě speciálního zákona "Lex Schwarzenberg".
Euridika neuvedla nic jiného, než fakta z jeho životopisu.
únor 13, 2013 11:20
Euridiko, ty věříš bulváru? To tedy potěš.... : Myška
Kdybys nespoléhala na bulvár a přečetla si třeba jen wikipedii o KS, tak zjistíš, že je to jinak.
Nemám chuť tady uvádět na pravou míru ty nechutnosti, co jsi napsala, protože jsou tak strašně ubohé...

únor 13, 2013 11:24
deeres, ani jeden z nás tady nevidíme do jejich sporu. Nebo ty jo? : Myška
Poslední mužský potomek hlubocké větve ho adoptoval - to se v minulosti normálně mezi šlechtou dělo, když chtěli udržet majetek v rámci širší rodiny. Že se to Alžbětě nelíbí je nasnadě, ona je ta "poškozená".
Podmínka jistě zněla nějak tak, že se KS pokusí získat majetek hlubocké větve zabavený díky Lex Schwarzenberg.

Euridika prohlásila, že - KS - z "nacismu" ho obvinili právem. Což je lež jako věž.
únor 13, 2013 11:34
souhlas : Kamila
s Krakonošem.... já už nechci!
únor 13, 2013 11:48
... : mikin
Jak tak ctu Euridiku, tak se me zda, ze nekterych jedincu k nejakemu usmireni jen tak nedojde a ze budou plivat svou spinu i pres to, ze jejich milacek vyhral. No jo.......
Ta dama se myli i ve svych odsudcich emigrantu. V zahranici mohou volit jen obcane Ceske republiky, kteri maji v CR trvale bydliste. Takze napriklad ja volit nemohl a se mnou i vetsina emigrantu. (Coz je mozna dobre, protoze i mezi nami se najdou pekni komundirove).
únor 13, 2013 12:36
... : mikin
Jeste bych chtel dodat, ze soudit nekoho za skutecne nebo domenele hrichy predku neni nic jineho, nez zhovadilost.
únor 13, 2013 12:41
Volit jsem mohla na ambasade v Haagu, : Bara
ale za tech 150km tam a 150km zpet mi to nestalo. KS se mi zdal prilis stary a unaveny a Zeman je mi nesympaticky (a vzdycky byl). Ja vim to k volbe nestaci, ale me to ovlivnilo v rozhodnuti, ze ani jeden neni ta spravna osobnost. A tim myslim opravdu osobnost, ktere by si clovek vazil a mel k ni respekt....
únor 13, 2013 12:55
Myška : Euridika
Otcem Therese Schwarzenbergové byl Johann Hardegg, pocházející z nynější mladší linie hrabat z Hardeggu (Hardegg-Kadolz). Její matka byla Johannova druhá manželka hraběnka Johanna Firmian. Therese má ještě bratra a sestru. Otec byl čelným nacistou, od roku 1930 (v Rakousku ilegálním) členem NSDAP a později rovněž členem SA.[3]

Roku 1979 přivedla Schwarzenbergová na svět druhého syna Karla Filipa (německy původně plným jménem podle rodinné tradice Karl Philipp Ernst Ferdinand Alwig Kilian Prinz von Schwarzenberg). Jak se později ukázalo, jeho skutečným otcem byl rakouský průmyslník a politik Thomas Prinzhorn!!!!!!!!!!!, který v roce 1988 Karla Filipa adoptoval. Karel Filip používá od roku 1990 jen příjmení Prinzhorn.[7] V roce 2009 se oženil s Annou Marií roz. hraběnkou von und zu Eltz z Německa.

Wikipedie

Thomas Prinzhorn
Dies ist eine gesichtete Version dieser SeiteDetails zeigen/verstecken
Wechseln zu: Navigation, Suche

Thomas Prinzhorn (* 5. März 1943 in Wien) ist ein österreichischer Industrieller und Politiker (FPÖ und BZÖ). Er war Dritter Präsident des Nationalrates.
Inhaltsverzeichnis.
Wikipedie



Strana FP"O je silně nacionalistická pol.strana (bývalá Haiderova strana, kdybyste neměla tušení).

Takže to s protinacistickým smýšlením choti Kárla nebude tak horké.

Mimo jiné - Kárl se stýkal s Posseltem již v době, kdy byl poprvé ministrem ZV a jejich vztahy jsou velmi vřelé.


Takže se, Myško ,proberte. Věci nejsou tak, jak vám tvrdí kulturní fronta v čele s génii jako je Hřebejk, Čvančarová nebo Vojta Dyk.

Jo, kníže má k lidu blíže....
smilies/grin.gif
únor 13, 2013 15:10
Euridiko, odpovídáš snad za činy svých rodičů? Ne. Ani paní Therese tedy odpovědnost za minulost svého otce nenese. : Myška
Mě už fakt unavuje vyvracet nepravdy.
Ale ještě jednou, snad naposledy - KS se zná s Posseltem a to je znak toho, že je nacista? To by museli být nacisti všichni politici a lidi, co se s ním znají...
Prober se radši ty.
únor 13, 2013 15:20
Euridiko : Kamila
zas jen bereš to, co se ti hodí do krámu. To, že KS tatínek byl velký vlastenec už nenapíšeš, žejo? Odkazů je plný internet, tak třeba tady - českou televizi snad ze zaujatosti vinit nebudeš: http://www.ceskatelevize.cz/porady/10169540035-nepohodlni/208572232220012-karel-vi-schwarzenberg/
Ale jinak já se odsud klidím, z celých voleb už mi je akorát zle - souhlasím do puntíku s autorkou!
únor 13, 2013 15:32
Myška : Euridika
Umíte číst?

Madam Hardeg si upletla levobočka s významným!!! nacionalistou z Haiderovy strany.
Pokud tedy vůbec víte,kdo to byl Haider!
U toho jí asi taťka nesvítil a do postele jí ho taky nestrčil.
A kontakty se Sudeťákem Posseltem dokládají Kárlův postoj k České republice a riziko, které by takový prezident pro stát znamenal.
To,že se s BD tak bezelstně prořekl, to jen dokládá.
Zaplať pánbůh za ten jeho politický diletantismus, co mu pomohl prohrát volby.
A co kdyby se ho ještě někdo zeptal na téma z makroekonomiky...to by teprve byla taškařice.
únor 13, 2013 15:35
... : Kamila
U toho jí asi taťka nesvítil a do postele jí ho taky nestrčil

ale zlynčujem ho za to, ne? Dyk je to stejně jeho chyba....?!
únor 13, 2013 15:44
Euridiko, : Myška
nechtěla bych mít tvoji fantazii, to musí být muka.


únor 13, 2013 16:10
Myška : Euridika
Jste zdatný demagog, ale na mě nemáte!
O jaké fantazii tady mluvíte? Všechno si můžete ověřit na Wiki, milá dámo.
A pokud umíte alespoň maličko německy, dočtete si o escort servisu, kterého si tak rád dopřával. To je asi tak jediná věc, jíž se v zahraničí proslavil.

Chápu, že vás "noblesní" feudál oslnil jako velkou část povrchních a méně bystrých snobů, ale opravdu není tím klaďasem, za něhož ho vydáváte.
Určitě se vám moc líbí zpívánky Bereniky Kohoutové - doporučuju denně před spaním.


P.S. Už víte, proč vyhrál večerníček o Trautenbergovi?
únor 13, 2013 17:49
Kamila : Euridika
Já tady vyvracím jenom ony bludy o tom, jak je madam Hardeg bezúhonná a protinacisticky založená.
Haiderova strana a protináckovský odpor? To mi fakt nějak nejde dohromady.
Mít takovou první dámu by byla obrovská potupa pro všechny české vlastence.
Mimochodem - můj děda bojoval na ruské frontě proti fašounům a skončil za to v koncentráku.
únor 13, 2013 17:53
Nojo Euridiko : wendy
za svého dědu nikdo nemůže.. už jsem se zařekla, že na téma politiky tady nehodlám moc diskutovat, ale tuhle noticku si dovolím. Příznivce KS nikdo neovlivní, vzdejte to, je to marný, je to marný, je to marný.
Docela bych se nehněbvala kdyby vyhrál, aspoň by se ukázalo...no nic. Dobrou noc.
únor 13, 2013 23:14
Wendy : bb2
nás, voliče KS, není třeba ovlivňovat, my jsme zde několikrát jasně napsali, že pro nás to byla z těch dvou vhodnější varianta, menší zlo. Tím, čím pro vás, voliče MZ, byl on.
Drobný rozdíl je v tom, že my po volbách řekli - ano, dopadlo to tak, ale není to naše volba a nejsme spokojeni, proto a proto, a tečka.
Vy, kteří jste "vyhráli" - rejete do něj, do jeho voličů ze skupiny menší zlo i do těch zapálených fandů.
Prostě, tak nějak bych řekla, že voliči MZ následují svého vůdce...
Každé takové rejpnutí mi přivodí povznášející pocit, že ano, že to je to, proč ne.

Ale to asi nevysvětlím, to je marný, to je marný, to je marný :-))
únor 14, 2013 00:14
Euridika, pravdu díš, : bb2
Lída Baarová měla vztah s Goebbelsem, a i když byla hodně mladá, naivní a neměla k dispozici internet, tak z toho jednoznačně plyne, že byla nacistka.
únor 14, 2013 00:15
... : mikin
Hodte na ni sit !
Ja furt dumal co to bylo za lidi, kteri se vrtali v rodokmenech a mstili se detem. Ted uz to vim....
únor 14, 2013 01:54
bibí : mia I
vidím to úplně jinak. Jakmile vyhrál MZ, začaly se tu na Kudle v diskusi objevovat z řad příznivců KS opovržlivé narážky, kdo že ho mohl volit. Padaly tu např. narážky JEDNODUCHÝ volič, padla tu narážka , že města volila KS , protože jsou tam lidé vzdělanější /to abychom si asi my z venkova uvědomili, že jsme blbci, přitom u nás v obci měl KS jasnou výhru/. Čtu tady často narážky a výrazy ve stylu debilní levicové příspěvky atd. . Vyjadřovala se někdy takhle Wendy, strejda, já, Míša šíša , mamča??????? Tak kdo do koho reje ????Zatímco příznivci Zemana napadali většinou jen kandidáta, příznivci KS si udělali plivátko i z jeho voličů a velmi nechutné plivátko. Jestliže se někdo vyjadřuje o druhém jako o jednoduchém, debilovi aniž by ho znal, ukazuje jen svojí vlastní malost.
únor 14, 2013 07:49
myslíš třeba takovej? : mura1
Internetem zmanipulovaná pubertální mládež, spolu se sexuálně neukojenými fanynkami od ploten, šílí nadšením z "dobráckého" pseudoknížete

únor 14, 2013 08:22
Příznivci Kárla : Euridika
jsou povrchní snobi! Kdyby nebyli, tak by věděli, že zodpovídá plně za svou stranu, jíž je přesedou, že zodpovídá za prasárny Drábka a Šišky, Hanákové, Bessera i Kalouska.
Ovšem studenti budou zase protestovat proti "zápisnému" (to už tu bylo po přemlouvání báby) a kulturní fronta hned po volbách píše petice MK kvůli zachování dotací. Kdyby aspoň pár týdnů počkala, aby to nevypadalo tak blbě. Asi jim vůbec nedošlo, že Hanáková je taktéž od Kárla!
A peníze od "rudohnědých prasat" holt nesmrdí.
Svatá prostoto!

P.S. Když si madam Hardeg umotala levobočka s vlivným členem Haidegerovy strany, tak jí rozhodně nebylo dvacet! Za otce možná nemůže, ale jak je vidět, rodinná výchova se na ní nutně musela podepsat. A Kárl si ji poté znovu vzal - takže jaký je skutečně jeho vztah k nacionalistům? Už jsem si všimla, že na příznivce Kárla žádné argumenty neplatí.
"Máme ho rádi a nic nás nezajímá, Kárl je noblesní a ušlechtilý".

Vzdávám to. Ono je v podstatě úplně jedno, co si kdo myslí. Hlavně že je v pr....
únor 14, 2013 08:26
jezíši Muro : Iris
díky, já neměla čas to hledat.
únor 14, 2013 08:29
Pro Euridiku: : Ketrin
člověk, na kterého se snažíte prskat svoje bleskoidní jedy, se jmenuje Karel, nikoli "Kárl" nebo "Kchárl". Úmyslné komolení jmen druhých lidí nesvědčí zrovna o dobrém vychování.
K ostatnímu se nevyjadřuji - Váš zemanovský nenávistný styl hovoří za všecko.
únor 14, 2013 08:36
Muro : mia I
myslím to co jsem napsala. A hlavně myslím i ty narážky z řad umělců jako pan Hřebejk aj. To co jsi zkopírovala jsem tedy já nepsala nebo snad ano? Já taky nikoho z umělců nenazývám komedianty ač původně to nebylo hanlivé slovo. Tak měli koneckonců navrhnout někoho volitelného, když teď neumí přijmout porážku. A umět přijmout i výhru protikandidáta , pokud jsmne chtěli demokracii, by se měl každý naučit.

Ale tady jde především o to, že pokud se budou lidi dohadovat a nebudou se snažit jít do kupy, jen to nahrává těm nahoře. Přesně podle hesla Rozděl a panuj.


únor 14, 2013 08:39
mio, : Iris
Tys to nebyla, ale někdo z těch výše uvedených ano.

Za sebe - pro mne nejsou voliči MZ nevzdělaní a jednoduší, zrovna tak jako voliči toho druhého nejsou všichni intelektuálové a snobi. To přece ne, jedná se miliony lidí a ti nejsou podle šablony.
Co jsem nemohla na voličích MZ pochopit bylo jen a jen to, že jim nevadil ten styl vedení kampaně, protože zrovna tady jsou myslím slušňáci a to celé slušné nebylo.
Jinak - MZ vyhrál, já to přijímám a jsem jedna z těch, co doufají, že se v úřadu pan Zeman zkultivuje a ....atd.

Jen jsem si vzpomněla - když se tu mluví o neschopnosti přijmout prohru - jak pan Zeman po neúspěchu v minulé volbě prezidenta odešel někudy zadním vchodem nebo co bez vyjádření a podání ruky zatímco KS dokázal myslím s elegancí prohru přijmout a ještě zapařit smilies/wink.gif
Nebo se pletu ?
únor 14, 2013 09:09
Ketrin, Iris : Euridika
Pokud umíte číst, drahá Ketrin, tak to nejsou informace z Blesku, anóbrž z Wikipedie!!! a zpravodajských serverů.

Iris

Já jsem nikdy levici nevolila, s Topkou jsem se však spálila jen jednou, podruhé jim na to neskočím, to už bych byla zralá na Bohnice!
Zemana jsem volila jen proto, že nidko lepší nebyl a volit jsem šla až v druhém kole. Kdyby to nebylo tak "kách", tak jsem se na to vybodla. Žádný můj kůň tam nebyl, to by musel kandidovat Robejšek, Zelený, Varvařovský nebo Rychetský.

Vám třeba vůbec nedocházela ta odporná manipulace VŠECH médií, která se, jako v 50.letech, stavěla za jediného!!! kandidáta.
Už jen to, jak ukazovali příznivce Kárla coby kultivované intouše s motýlkem a příznivce Zemana jako vulgární primitivní opilce, bylo urážející a veskrze neobjektivní. Zemana volili i ryze pravicoví voliči, odpadlí od ODS atd. a taky podnikatelé (viz moje rodina), kteří už Kárlovu neschopnost na MZV poznali na vlastní kůži (viz rušení strategicky důležitých ambasád). On opravdu žádný mravní a intelektuální potenciál nenabízí - jenom tuhle zemi drancuje (viz ohnutí práva při vymáhání svých restitucí a nátlakové prosazování círk.rest. prostřednictvím kriminálníků).

Doporučuji přečíst si knihu Bouře (R.Polansky), která byla cenzurou de facto u nás zakázána a lze ji sehnat jen v angličtině.
Nepohodlné pravdy o Havlově a Kárlově rodině se zametají pod koberec jako za bolševika.
únor 14, 2013 09:20
drahá Euridiko, : Ketrin
i kdybyste popsala vykřičníky celou stránku, na vaší pomýlenosti se zřejmě nic nezmění.
A ten člověk se jmenuje Karel. KAREL.
únor 14, 2013 09:34
Irisko : mia I
ano Ty jsi byla snad jediná, kdo pogratuloval druhé straně bez invektiv, regulerně. Co se týče volby Klaus , ZEman, i když mám poměrně slušnou paměť, nepamatuji. A nepamatuji se, protože jsem to asi nesledovala. Souhlasím, že KS přijal svoji porážku slušně, čestně. On ano, ne už tak jeho voliči. A že ji přijal čestně mu slouží ke cti, přijala bych ji také tak. Poněvadž v 75 letech bych byla ráda, že se ráno probudím a žiju, jsem relativně zdravá a mohu chodit. Takže si troufám tvrdit, že bych měla tentýž nadhled jako on v případě prohry. Pro něj by mohlo být a snad je zadostiučiněním podle mého už to, že se mohl vrátit do rodné vlasti, získat pro své potomky rodový majetek, získat funkci v politice. To, že byl zvolen do politiky a že mu bylo umožněno ucházet se o post nejvyšší. To že by byl příp. prezidentem vyhovovalo spíše lidem, kteří nejsou vidět a ani on sám by nebyl škodný, on už by leccos z toho nezužitkoval, ale jeho potomci ano. Ale i pokud odešel jako poražený, není to prohra.

Co se týče toho jak moc byl Miloš Zemman čestný ve své kampani. Samozřejmě, že některé citace neopakoval, tak jak byly KS řečeny, ovšem význam zůstal pro mne tentýž. Tedy dekrety. Ale na druhou stranu, moje dcera byla na živé diskusi v Praze. A tam nikdo neměl předepsáno na co se smí ptát a na co ne /na rozdíl od televizních noderátorů, kteří mají jasně dané mantinely/. A tam viděla kdo co zná a ví o naší zemi víc a pro mne to bylo čitelnější i přes obrazovku. A ještě jeden moment mi utkvěl z předvolební kampaně a to byl ten, jak se KS opřel do generála. Přesto všechno nejásám z Miloše, osobně vnímám jako prohru náš všech, že se tu nedokázal najít za 23 let od listopadu někdo, kdo by byl přijatelnější pro více lidí. A účast šedesát procent ve volbách , ve kterých jsme si mohli poprvé zvolit prezidenta též nepovažuji za kdovíjaký důvod k jásání.
únor 14, 2013 09:48
Ketrin : Euridika
Jasně!!!! smilies/grin.gif
Vám už nepomůže ani svěcená voda.
Kárl je prostě tak "cool", že z toho holky mají dvojitý orgasmus...
Co na tom,že to není žádný mozkový gigant, má přece titul, no né?!
únor 14, 2013 10:26
Mio, : Iris
díky hezký komentář smilies/smiley.gif
únor 14, 2013 10:30
Já jsem tu nikdy nenapsal vo voličích MZ nebo vo levičácích, : Krakonoš
že jsou debilové nebo z vesnice. Koneckonců já jsem taky z vesnice. Já jsem jen napsal, že jim nerozumím. Nevím, prož si zněkolika levicovejch kandidátů, mezi kterejma byli minimálně dva slušný lidi, který si přejou jinej politickej styl (Fischerová a Dienstbier) vybrali toho.... (nechci znovu plivat na Miloše). Takže jim nerozumím, nic víc. Zato nenávsitnejch příspěvků na adresu nás, voličů kchááárlaaaa, jsem se tu dočet docela dost. Takže to vaše selektivní vnímání reality fakt neberu.
únor 14, 2013 10:43
P.S. : Krakonoš
Zemana volili i ryze pravicoví voliči, odpadlí od ODS atd. a taky podnikatelé

Jak vidíte, i mezi pravičákama se najdou lidi, kterejm vůbec nerozům, proč činěj, co činěj. Ale ani ty nebudu nazejvat debilama. smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif
únor 14, 2013 10:45
Nevycházím z údivu : toulavej
Jak by to asi vypadalo, kdyby pravicové vlády podlehly nátlaku levice a přistoupily na uzákonění obecného referenda, které by se konalo několikrát za rok, ne jen jednou za pět let, jako volba prezidenta. Jak by se snášeli sousedi ve své obci, na svém pracovišti, ve svých rodinách :-) Nezhloupli jste? Ale je dobře, že se volil prezident, je tak dobře vidět, jak tahle společnost má ještě hodně daleko k pochopení, jak ta demokracie vlastně funguje a co to hlavně vůbec je. Jo, bude to trvat mnohem déle, než jsme si někteří z nás vůbec dovedli představit :-) Mně bude 57, já už se toho nedožiju . . .
únor 14, 2013 10:59
ano, Euridiko : bb2
manželé se po rozvodu znovu dali dohromady, to už se mnoha párům stalo, taky takový znám, manžel se srovnal i s tím, že žena mezitím měla jiného a s ním dítě...a z toho jasně, plyne, že Kárl je nacista a já jsem snobská neukojená fanynka od plotny.

osm vykřičníků
únor 14, 2013 12:00
bb2 : Euridika
S pravdaláskou je ta potíž, že není přístupná logické argumentaci.

Kárlova manželka se DOBROVOLNĚ a po zralé úvaze rozhodla zplodit potomka s významným politikem HAIDEROVY strany (mám pocit, že tady nikdo netuší, oč kráčí) a vydává se za antinacistku???
Tak to je fakt dobrý vtip. Madam Hardeg má k náckům tak velký odpor, že s nimi plodí levobočky. A Kárl je velkorysý, tomu to vůbec neva.

Podle vaší železné "logiky" tedy Vandasova stará bude stejně zarputilou antifašistkou?!
Nemám slov...



smilies/grin.gif
únor 14, 2013 12:34
... : Euridika
Thomas Prinzhorn (Wien 05.03.1943) po studiích zaměstnán ve společnostech svého otce W. Hamburger AG a Mosburger AG, papírenský průmyslník. 1978 - člen představenstva Federace rakouského průmyslu, 1975 - 1988 předseda výboru pro vzdělávání a sociální politiku, 1988 - 1993 předseda Výboru pro hospodářskou politiku a 1991 až 1993 prezident vídeňské průmyslové komory. V roce 1996 byl poprvé zvolen do Národního shromáždění za Haidrovu FPö. Po volbách 1999 vrcholný představitel neofašistické FPö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Původně měl být nominován na ministra, ale při jmenování prezidentem Thomasem Klestilem se vyskytly problémy s jeho předvolební vysoce xenofobní kampaní vůči cizincům!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, takže nakonec byl jmenován 2. prezidentem Národního shromáždění. V roce 2002 se dokonce vyšvihl na zástupce Jörga Haidera. Odhadovaný majetek ve výši 1,1 miliardy €.


http://virtually.cz/journal/?q=predstavoval-prezident-schwarzenberg-bezpecnostni-riziko-pro-cesky-stat



Pokud vám nevyhovuje zdroj, informace si klidně ověřte jinde- jsou dostupné na internetu i ze zahraničních zdrojů (včetně Wiki) - chce to jen se kapku dovzdělat a neklouzat jednoduše po povrchu.
Nebo i německé zdroje manipulují???

Ale příznivce Šláfnberka tak jako tak pravda a fakta nezajímají.
Podstatné je, že nepatří k nám- "sockám, buranům a primitivům", ale mohou se přihřát v odlesku knížecí slávy... Dělá je to hned tak nějak lepšími a víc na úrovni, i když bydlí v paneláku a žijí od výplaty k výplatě.
Doufám, že jim to dlouho vydrží. Minimálně do chvíle, nežli jim Kalda zase zvýší daně a jeho jasnost mu to odkýve jako všechno předtím.
únor 14, 2013 12:44
mala pozn. : mia I
v televiznim prenosu predvolebni debaty priznal vlastni neveru jak KS tak MZ. To jen tak na okraj.
únor 14, 2013 12:46
mio, : Iris
kdepak pouhá nevěra, o tu nejde. Jde o cílené, pečlivě promyšlené,uvážené a cílevědomé dobrovolné zplození nového malého nácíčka, nějak jinak těm slovům nerozumím, jsem asi politicky tupá a primitivní..
únor 14, 2013 12:52
To euridika: : laslo
Myslel jsem, že nebudu reagovat, ale fakt to nejde:
Opravdu chtěla mít manželka KS dítě s milencem? To bylo její velké přání?
Opravdu jí při žádostivosti a sexu záleželo na tom, ze které je milenec strany?
No už mám dost...
Mám pocit, že dvojitý orgasmus musíte mít Vy, když napíšete místo Karel Kárl...


únor 14, 2013 12:54
Euridiko : Tili
nějak této debatě nerozumím. Křišťálově čistého Miloška máte na hradě. Co vás tedy tak žere, vždyť jste už za vodou. Paní KS už vás strašit nemusí, už u nás určitě nikdy první dámou nebude. Zajděte si raději za kulturou, třeba přijdete na jinačí myšlenky,než kdo s kým kdy spal a kdo má s kým nemanželské dítě. V Národním divadle teď byla premiéra opery Orfeus a Euridika, tak třeba začněte tam.
únor 14, 2013 13:03
Iris : mia I
to jsi to pochopila spatne. KS byl neverny sve zene, ona jemu tez nasadila parohy, otehotnela a ze dite neni jeho , zamlcela. Mne je to celkem fuk kdo komu zahybal. Tohle zrovna u politika beru jako jeho privatni vec. Jen mi prekvapilo, ze titulky clanku na internetu i jinde popisovaly vztah jako z pohadky. A Zeman v tomhle smeru je na tom stejne, tez neverny.
únor 14, 2013 13:03
mio, : Iris
spíš jsem reagovala na tohle

Kárlova manželka se DOBROVOLNĚ a po zralé úvaze rozhodla zplodit potomka s významným politikem HAIDEROVY strany

únor 14, 2013 13:06
taky mi to nedá : Kamila
Euridiko, tvoje pejorativní oslovení KS hovoří o tvé úrovni velmi jasně. Ano, volila jsem ho a nevolila jsem MZ, přesto to respektuji a špínu neházím. Spolu s Iris a velmi pravděpodobně i dalšími pouze tiše doufám, že ve funkci uspěje a ostudu nám neudělá.
Tvé vytahování špíny je politováníhodné, řešíme přeci jeho a ne příbuzné.
Bohužel žádné množství vykřičníků nepřekryje úroveň vyjadřování, ba právě naopak.
únor 14, 2013 13:09
Euridiko, : mikin
Manzelka pana Schwarzenberga je na vozejcku, knize prohral, Milosek vyhral a ty se konecne uklidni.
únor 14, 2013 13:33
Mikin : Euridika
A co s tím má jako dělat to, že je na vozejčku???
únor 14, 2013 15:25
Kamila : Euridika
To není vytahování špíny na příbuzné! Je to jeho manželka a partnery si člověk vybírá!!! , to nejsou rodiče.
Zemanovi můžete klidně taky říkat "jezevec z Vysočiny, buran, ožrala" jako naše nebulvární! média, mně je to šumák.

Můj kůň není ani jeden z nich, přestože jsem jednoho volit musela.
Já politiky fakt nežeru jako vy , kteří vidíte v Kárlovi vzor ctnosti.
V politice je to asi tak - padouch nebo hrdina, všichni jedna rodina.
Tak toho Kódla neberte tak smrtelně vážně! smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
únor 14, 2013 15:28
Jste vážně všichni takoví mimoni? : Euridika
Opravdu si myslíte, že by si Kárlova manželka z toho nepřeberného množství milenců musela vybrat nemlich fašouna, kdyby jaksi nebyla s touto politickou orientací vnitřně ztotožněná?
Že tady dost pokulhává ta snaha Bakalových (Kárlových) médií vsugerovat občanům, že se zásadně distancovala od své náckovské rodiny?

Chcete mi snad tvrdit, že by si slušná ženská vzala starého Grebeníčka?
Chcete tvrdit, že Baarová nebyla bezcharakterní šlapka, když se zahodila s vrcholně postaveným okupantem a fašounem, který posílal do plynu miliony lidí??? Ano, tvrdě pak za to zaplatila a asi i právem. To byla kolaborace par excellence.
Fakt vám nedochází ten zrůdný kontext?

Zkuste si přečíst Mefista od Klause Manna.

Nejsem tupá ovce, dokážu si vyhledat informace, protože mi tuto možnost poskytuje internet.
Naše média jsou nechutná, manipulativní žumpa, přesně taková ,jak je charakterizuje onen "plebejec" z VYsočiny. Píšou to, co si přejí jejich němečtí majitelé,žádná česká už (vyjma Práva) neexistují.

Přemýšlet není zločin.
Zločin je chovat se stádně a fanaticky, milí drazí.

únor 14, 2013 15:37
... : mikin
Kdys na tu hodnou pani nikdo nehodil sit, napada me uz jen citat ze Saturnina.
"Vodu, vodu !! " "Vodu ne, pisek !!" Volal Saturnin........
únor 14, 2013 16:13
Euridiko, máš v tom zmatek : toulavej
Lidi se nevybírají a neberou především podle politické orientace, ale podle sympatií, které k sobě mají. Stejně, jako nejsou spolu jenom když mají stejné zájmy, tak naopak mohou být spolu i když mají jiné politické názory, které jim ale nevadí k tomu, aby spolu žili, váží si totiž jiných, pro ně PODSTATNĚJŠÍCH věcí, než je politika, protože většina, hlavně ženy, se o politiku nezajímá, alespoň ne tak, aby u nich byla na prvním místě při posuzování kvalit svého partnera. Mně se třeba líbí brunety, dávám jim jednoznačně přednost, ale, když je pěkná blondýna se vším všudy, odpouštím jí to, vždyť za to přece nemůže :-). Takže o Lídě Baarové si já myslím, že NEBYLA bezcharakterní šlapka, ale mladá, možná naivní, ale hlavně nemohla zájem Goebbelse odmítnout v té době, když chtěla žít! – ale ne v koncentráku. V nacistické totalitě odmítnout jednoho z nejmocnějších vládců celé Evropy mohlo znamenat smrt.
Kolaborace znamená spolupracovat a to buď pasivně, že neprotestuju, nebo aktivně, že neposlouchám rozkazy, jdu proti nim. Takže pokud Lída Baarová kolaborovala, pak kolaborovala stejně jako zbytek obsazené Evropy, tedy jistě i tví příbuzní, kteří tu žili a přežili. A jak jsi mezi nimi mohla žít moc nechápu, zajímalo by mě, jak ses od nich distancovala. A když k tomu připočtu všechny, kteří tu kolaborovali s bolševikem – v Česku jistě přes milion lidí, když počítám 4 lidi na rodinu, to je 2,5 milionu rodin, tak řekněme že ve 40% rodin byl někdo u bolševika. Kolik to bylo žen, co mělo doma takovýho zvrhlíka, co aktivně svým členstvím u bolševika podporoval tohle zlo. Jak je to možný? Byly stejně špatný jako žena knížete? Je pravda, že by to vysvětlovalo tu absenci morálky u nás :-)
únor 14, 2013 16:32
Toulavej : Euridika
Já si tedy nedokážu představit, že by na Hradčanech, symbolu české státnosti, měla být první dáma, co neumí kdáknout česky (a netahejte sem Masarykovou, která mluvila česky perfektně), její fotr byl vysoce postavený člen SA a její milenec (s nímž má dítě) vysoce postavený člen deklasované ultranacionalistické Haiderovy strany.

Asi máme o morálce poněkud jiné představy - já bych si nikdy nevzala za muže ani řadového komouše (jeden můj děda seděl v 50.letech za protistátní činnost, druhého zajali na východní frontě Němci a poslali do Mauthausenu) nebo fašouna.

Máte-li to postaveno jinak, pak pro vás je morálka asi poměrně vágní pojem.
A já myslela, že se pravdaláska tou etikou stále zašťituje - tak by měla být důsledná.

Ale Kárl dělá nábor mladých do TOPky ,tak máte možnost.
Pravil, že staré dědky nepřesvědčí, tak to zkusí s mladými (a blbými- tzv.užitečnými idioty).
smilies/grin.gif
únor 14, 2013 16:48
Iris, nácíček :) : bb2
Mikeš s Nácíčkem byli taky mí kámoši, když jsem byla malá.
únor 14, 2013 20:20
bb : Iris
smilies/smiley.gif.....bodejť,úžasné figurky smilies/wink.gif
únor 14, 2013 20:30
mno, Euridiko, : Eli
tupá ovce asi ne, ovšem tvrdošíjně zatvrzelá s černobílým viděním budeš, stejně jako já budu mimoň, jelikož nechápu, jak může někomu dělat dobře komolení normálního jména ? a Virtually bych si taky dávkovala opatrně (žádný ksicht nedodám, namrskala jsi jich vč. vykřičníků až až....)
únor 14, 2013 22:07
to Euridika : laslo
Aha, tak to je dobře, že Charlotta Garrigue Masaryková ( když byl zvolen T.G.M prezidentem) uměla pěkně česky... to je maso, tam to nevadí? U tatíček Masaryk?
únor 15, 2013 09:01
Euridika s ní tehdy mluvila, : Myška
tak to ví přesně.
únor 15, 2013 09:05
Myška, Laslo a další popírači faktů! : Euridika
Manželka TGM v době jeho nástupu do funkce mluvila perfektně česky a profilovala se jako česká vlastenka (což ví každý, kdo se alespoň minimálně zajímá o českou historii). Ovšem u madam Hardeg jsem žádný vztah k ČR nebo vůli skutečně se naučit jazyk nezaznamenala (maximálně proklamativní prohlášení pro média).

Významná česká emigrantka -paní Coolidge-Hašková, asistentka několika amerických prezidentů, překvapivě volila Zemana s tím, že je nepřijatelné, aby první dáma neuměla česky a nedokázala pohovořit s občany, což je podle paní Haškové její primární úkol.
Nemyslím, že tato dáma neví, o čem hovoří.
Obsáhlý rozhovor uvedly LN.

Co se týká zpochybňování mnou uváděných zdrojů - jistě jste všichni inteligentní a samostatně myslící bytosti znalé několika světových jazyků, tudíž pro vás nebude nejmenší problém ověřit si vámi zpochybňované informace.

Svůj charakter projevil Kárl již krátce po volbách - viz Mathé.
Přestože ještě před volbami mluvil alibisticky o tom, že MK je výhradně v rukou Starostů.
Zatím to vypadá tak, že "živá kultura" rychle vystřízliví... Doufám, že jim pánbůh paní Hanákovou zachovati ráčí až do konce volebního období. Dobře jim tak!
Královsky se bavím.
smilies/grin.gif
únor 15, 2013 10:28
No vidíš, Euridiko, : Ketrin
už jsi zvládla napsat příspěvek bez haldy vykřičníků a bez capslocku, tak časem zvládneš i tu kritickou práci se zdroji, pro začátek doporučuji seriózní portál Infobaden News.
A jednou třeba, možná -kdo ví?- dokážeš napsat i jednoduché, krátké české mužské jméno bez chyb...
únor 15, 2013 12:58
Ketrin : Iris
smilies/cheesy.gif skvěle
únor 15, 2013 13:04
Ketrin : mikin
Treba se nauci psat i bez toho obvykleho kliseeee, ze "dedecka zavreli v 50. letech".
Ja to od komundiru cetl tolikrat, ze uz se tomu ani nechechtam.
Voni snad vsichni pisou podle nejake prirucky, nebo co......
únor 15, 2013 15:36
ja : mia I
jsem to tu take parkrat napsala, ze nam prarodice zavreli a je to opravdu tak, zadnou prirucku neopisuju. Moje babicka sedela v kriminale v Jihlave, manzeluv deda sedel v Praze. Babicka mi dala ve trinacti zlaty retizek a nausnice , rikala, ze to bylo jediny co ji komunisti nechali, kdyz vychazela z kriminalu. Ja to tenkrat vubec nechapala. Manzeluv deda mel sedm deti a potreboval je uzivit, tak zabil nacerno prase. Nekdo ho udal , udelali jim domovni prohlidku a pak nasli uzene maso zabalene mezi obilim a uz to slo. Mame jeste schovane papiry, sebrali vsechno i sirky, sadlo. Vystavili v mestecku za vylohou s napisem ..prijmeni plus krecek. Sebrali i vybavu co mely dcery nasitou. Z kriminalu se uz domu nikdy nevratil, odnesl to na zdravi a pak zemrel v Praze u sve dcery, manzelovy tety.
únor 15, 2013 15:53
Každej mán právo volit nebo nevolit koho chce : alik puntik
je to jeho právo a nemusí o tom diskutovat a ani nemusí nikomu nic zdůvodňovat...je to jen jeho názor a jeho volba. Není proto ani lepší ani horší. Já nevolia, protože jsem v nemocnici, ale taky bych si asi nevybrala.....Zvítězil Zeman...sláva mu a rozhodně si nemyslím, že každý, kdo volil pana knížete, je vůl.
únor 15, 2013 16:42
Mikin : Euridika
Neberte si do huby moji rodinu. To není žádné klišé... A od komunistů i nácků se moje rodina ,na rozdíl od jiných, vždy držela daleko.
Tak bych si vyprosila tyto nejapné poznámky.


Vy vůbec nechápete, o čem je řeč.

Tady nejde ani o Zemana(jak jsem psala -je pro mne jen menším zlem), ani o Kárla.

Jde o vymývání mozků německými médii lidem nepřístupným rozumným argumentům a faktům a neschopnosti této části občanů prohlédnout brutální manipulaci.
Mě spíš rajcuje ta vaše adorace Šláftablety a to - "neříkej mu Kárleee".

Namísto protiargumntů jenom emocionálně podbarvené výkřiky oveček zmasírovaných mediální a kulturní frontou.
Mediální fronta z toho ovšem leccos vytěží, minimálně lukrativní inzerci.
Vy za to dostanete hov.. a ještě vám Kalda zvedne DPH.
Hlavní je ten hřejivý pocit "patřit" k patricijům. Jenže patricijové si s vámi vytřou pozadí v momentu, kdy vás už nepotřebují.



Alik

Pro mě je vůl každý, kdo volil feudála ,neb je přesvědčen o jeho běloskvoucím "karakteru".
Já o Zemanovi takovéto iluze nemám, nespadla jsem z višně a volím zcela pragmaticky.
Politici jsou špína, jeden jako druhý.

únor 15, 2013 17:45
... : bb2
Namísto protiargumntů jenom emocionálně podbarvené výkřiky oveček zmasírovaných mediální a kulturní frontou.

naštěstí jsou lidé jako ty, kteří vedou diskuze věcně, bez emocí, kultivovaně, samozřejmě pravdivě, logicky a s pomocí nezpochybnitelných faktů z ověřených zdrojů
únor 15, 2013 18:21
mio : mikin
O tobe jsem nepsal, sakra...... Ja jenom, ze vzdycky kdyz se v diskusi objevi nejaky diktaturu chvalici, pani Schwarzenbergovou ci Havla hanobici a do "ovci" vsem nadavajici zurivec, tak nezapomene pripsat, jak jeho dedecek za komousu trpel a jak on v te jejich slavne Strane nikdy nebyl.
A tak se spolu s Cimrmanem ptam - kampak se nam ti cerchmanti jenom podeli ?
únor 16, 2013 02:03
Mikine, : strejda
už to musím říct na plnou hubu. Ty jsi právě ten, kdo tu začal škatulkovat. Kvůli tobě tu začalo vznikat to kritizované řazení lidí nalevo a napravo, které tu nikdy nebývalo. Tys tu začal každého za jeho názory řadit ke komoušům, aniž bys pochopil, že valná většina lidí zde, nechtěla TO, co tu právě je. Ani komouše, ani tu současnou zlodějskou chásku. Pokud ti to dělá potíže to pochopit, měl bys chodit raději na články o nevěrách. Tebe rovněž postihl ten nakažlivý stihomam komunismu, kterým si tu léčíš své mindráky. A to jen proto, že tu nežiješ. Ale kecáš do všeho.
Podívej se jen na ty gaunery v ODSce, kteří už se zase brání anonymním akciím, nad nimiž už mohlo svítat. Brání se však proto, aby se nepřišlo na jejich lumpárny. Aby byli schováni za pláštíkem anonymity. Už se opět tato strana štěpí, což je móooc dobře. Kdyby se dnes rozpadla, bylo by pozdě.
Ty tu stále operuješ komoušema, řadíš k nim lidi s jinými názory, ale už se nezmíníš o tom, že převážná většina těch, kteří ti tak leží v žaludku a které nenávidíš, zalezla do všech možných politických stran, zprava i zleva, kteří zřejmě schvalovali i okupoaci v 68., kteří prošli normalizací v 70. letéch a mnozí z nich by se spojili i s ďáblem, viz to stálé přelézání ze stran do stran, podle toho, jak fouká vítr, třeba i oblíbený Karlík, který už jich prolezl také několik. (Abys mě nechytal za slovo, jeho jsem jmenoval jen jako příklad politické turistiky. S tvým stihomamen on nemá co dělat.) :-) :-) A díky tomu všemu teď sklízíme ovoce. Kopat, to by ti šlo moooc dobře...
únor 16, 2013 10:33
... : mikin
No vidis Strejdo, a odpoved na tu cimrmanovskou otazku zase nedostanu. Me jen zaujali dedecci te pani, co umi tak skarede pomlouvat.
Jinak docela chapu cloveka, kteremu se knize coby kandidat nelibil pro svuj vek, nebo recnicke nadani.
Ale kydat hnuj na jeho manzelku a vsechny tady urazet ?
To je teda pekna ubohost...



únor 16, 2013 10:55
Mikine, : strejda
bylo by dobře, kdybys už pochopil, že tu nechceme ani komouše, ani zloděje, ani nedovzdělané blbce ve významných funkcích. Se stářím to nemá nic společného. Od toho by se mohly odvíjet i tvé diskuse. A myslím si, že ani Amerika a Kanada by se nechovala jinak...
únor 16, 2013 11:32
A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci : Lady Jane
Ty potvory vám vlezou všude. A strašně rychle se množí. Já je chytám. Zrovna včera jsem chytil dva. Jednoho na vařenou bramboru a druhého na škvarek.
Mám na ně takové zařízení, jestli vás to zajímá, já vám ho ukážu. Sem dám návnadu. A jak on tady šmejdí takhle kolem, tak ho najednou ta vůně praští přes nos. On zavětří a začne hledat, kudy by se k té dobrotě dostal. Vidí lávku a šup na ni. A teď on jde. Vidíte, ta lávka pořád drží. A jak on dojde až sem, tak se to najednou převáží a žbluňk, už je ve vodě. A tam on plave.
On trpaslík je dobry plavec, ale nevydrží. A já mu ještě ten kbelík potřu zevnitř špekem, takže on se nemá kde chytit, pořád mu to klouže, ty ručičky se mu smekají, on už nemůže, začne volat „Pomoc! Pomoc! Pomoc!" A teď ti ostatní se seběhnou, vylezou honem nahoru, taky tam spadnou a já jich pak ráno vytáhnu takovych šest, i pět.
únor 16, 2013 11:45
..."že tu nechceme ani komouše, ani zloděje, ani nedovzdělané blbce "... - a proč je tedy, strejdo, : Myška
volíte?
únor 16, 2013 11:56
Myško, : strejda
já vím, že si to nikdo nemůže pamatovat, ale kdysi jsem psal, že jsem volil třeba VV v domění, že atd. Nevěděl jsem nic o nějaké Karolíně, nevěděl jsem nic o lidech spojených se soudem kolem Bárty. Nic. Byla tu jakási mediálně živená naděje. No vidíš. Dnes už po nich neštěkne ani pes. Je to jako sázka do loterie... Takže Tvá otázka vychází naprázdno.
únor 16, 2013 13:16
... : mikin
Strejdo, kdys ty me vzdycky obvinis z takovejch hroznejch cinu (treba z obhajovani zlodeju), ze me az vlasy hruzou na hlave vstavaji. Jeste, ze ses aspon k te pani co tady vsem nadava takovej gentleman.....
Jinak uznavam, ze ta moje poznamka o nulove pritomnosti komundiru v internetovych diskusich byla mimo misu. To je tema, ktere by chtelo samostatny clanek, nebo mozna i studii.
Jedinej kdo se v historii ceskeho internetu k tomu ze voli komouse priznal byl Mana z Pocernic a za takovou uprimnost mu patri muj obdiv.
Jinak - panu Zemanovi preji, aby prekonal sam sebe, aby v tom vytrval a znesvarene obcany ke smiru privedl.
únor 16, 2013 13:26
Mikine, : strejda
neobviňuju Tě z obhajování zlodějů, to dá rozum, ale z toho, že nevíš, komu zde fandíš. Detaily, do kterých se dostává Euridika, i ta historie, mne nechávají chladným. Ale i tak - říká tu jen svůj názor a není nutné na ni házet síť.
únor 16, 2013 13:35
Mikine, : strejda
to byl hezký závěr... smilies/grin.gif
únor 16, 2013 13:37
To je, mikine, : Krakonoš
skutečně záhada. Diskuse vo komunistech funguje v Česku na dvou základních principech. Za prvý každej diskutující co nejdřív deklaruje, že von komouše nemá rád, nikdy u nich nebyl, nevolí je. Podstatná část těchto diskutujících svý tvrzení podloží perzekvovanou babičkou a vězněným dědečkem v padesátejch, zabraným gruntem nebo živností. A jakmile si vybudujou tohle základní palebný postavení, dobrá polovina diskutujících uplatní princip č. 2: Jakmile někdo zmíní cokoli vo tom, že komunpartaj a její ideologie je zločinecká, napáchala v naší zemi hrozný škody, že by komunisti (a politruci zvlášť) neměli bejt pouštěný k vovlivňování našich dětí a jiný výhrady, vokamžtitě zahájej tihle diskutující zuřivou vobranu komunistů, jejich partaje, jejich ideologie, jejich minulosti. Najednou to "všecko nebylo tak zlý", "je tam plno slušnejch lidí", "mysleli to dobře a hlavně pro lidi" a podobný žvásty, zatímco jejich vězněný dědci a perzekvovaný báby prudkou rotací v hrobech zvyšujou podíl člověka na globálním voteplování. smilies/grin.gif
To je takove jedna velká záhada. Je mi milejší jednoznačnej postoj mýho fotra - je prostě komouš, koumouše dycky volil a volit bude, má celoživotní nezměněnej názor, že to byl režim správnej a pro lidi, vo politice se tudíž nebavíme, máme se rádi a chodíme spolu bez problému na pívo. Chápu, že to tak prostě má, už to nezmění a nelze to po něm chtít. Ale taky vo sobě neprohlašuje věci typu: Jsem demokrat, přeju si standardní demokracii, blablabla... Takže mi nepřipadá jako jeden velkej nepochopitelnej rozpor.

No a co se tejče komundírů nalezlejch do různech partají, tak to je typickej českej alibistickej argument, kterej neberu. Demokracie nemá možnost vyhledávat a eliminovat lidi s různě extrémistickejma názorama, pokud svým jednáním, nikoli myšlením neporušujou platný zákony. Demokracie neumožňuje vyřadit z demokratickejch stran lidi rasistický, fašisty, nacisty, komunisty, pedofily, kohokoli, kdo si přeje smrt všech homosexuálů, fandí ženský vobřízce nebo by všem chlapům ušmikal brabečky. smilies/grin.gif Demokracie má jen tu ubohou možnost zakázat aspoň sdružení takovejch lidí - partaj, která se k nějakýmu vodpudivýmu zacházení s vybranejma skupinama spoluvobčanů hlásí. Proto nemá v český kotlině (zatím) velkou šanci na existenci partaj nacistická, fašistická, rasistická... Z nějaký pro mě nepochopitelný nostalgie či masochismu (dyk je tu přece všichni nechceme, jsme se na internetu několikrát napříč politickým spektrem shodli, že? smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif) si tu nadále hejčkáme komunistickou partaj. A ty jednodušší z nás - to nelze nazvat jinak - ji dokonce tzv. protestně volej (teď teda mám na mysli ty, co řikaj, že komunisty jinak néééééé). Asi jako volit "protestně" Adolfa i poté, co už víme, co je zač. A když nevolej, tak minimálně tolerujou koaliční spolupráci svojí strany s komunistama, páč voni jsou přece hodný a polepšený. Přítomnost komunistický strany v český politice rozkládá levici, ničí vnímání jejích hodnot, klade nesmiřitelný překážky pravicovejm voličům svoje levicový spoluvobčany chápat a respektovat a v konečným důsledku polarizuje českou společnost. Řiká se tomu nevyrovnání se s minulostí. Nedokázali jsme to a budeme sklízet plody týhle neschopnosti ještě nějakou tu generaci. To, co jsme zažili jako společnost kolem přímý volby presidenta, to byl důsledek řečenýho a důsledek polarizace společnosti, nikoli její příčina.
únor 16, 2013 14:44
Krakonoši, : strejda
ty jsi fakt nemocnej.
únor 16, 2013 14:51
Ty jsi asi na tom dost blbě, : strejda
že ke svému životu potřebuješ neustálé hádky a rozbroje těmi svými rádoby vtipnými komentáři, že?
únor 16, 2013 14:53
To Krakonoš: : Lady Jane
Při vší a dokonalé úctě k asi 30ti Vašim řádkům se ale nedokážu udržet v konstatování, že to, co jste napsal, je sice dlouhý, leč o to více bezduchý propagandistický blábol.
Velmi se omlouvám, nechci se nijak dotknout Vašeho ega ani ničeho Vašeho jiného, Vy sám jste jistě skvělý chlap, ale tohle, co jste napsal, to je na úrovni ubohé propagandistické masáže z učebnice Vlastivědy pro I. stupeň ZŠ. Docela by se to hodilo jako pokračování stati v té učebnici, kde, ač je to opravdu neuvěřitelné, stojí černé na bílém: "...pan prezident Klaus vyhnal v roce 1989 zlé komunisty".
únor 16, 2013 16:00
Já vedu, milej strejdo, : Krakonoš
slušnou diskusi. Snažím se popsat svoje vnímání český společnosti, její polarizce, která mě mrzí, a její příčiny, jak se mi jeví. Tak, jako ostatní diskutující na Kudlance. Z chorobný potřeby hádek usvědčujou tebe tvoje dva poslední - opět vosobní, invektivní a nevěcný - komentáře. Ale jak už jsem řekl - nejsem psycholog ani psychiatr a nemůžu ti s tím nijak pomoct. Voláš vo pomoc na špatným místě.
únor 16, 2013 16:01
... : mikin
Tak vidis, Krakonosi. Z moji pripravovane studie nebude nic, protoze bych jen vykradal to, co jsi napsal ty.
Jen bych jeste dodal, ze kazdy kdo se pokusi zlociny komousu nejakym zpusobem kritizovat se dozvi, ze "je jako oni". Zajimavy, ze kritikum nacistu takove nebezpeci nehrozi.....
V mem pripade "zaryteho pravicaka" je trochu komicke, ze ja tady v Kanade volil uz 2x socany. Jenze ti nasi nemaji s komousema naprosto zadny kontakt a kdyby si pozvali po vzoru ceskych soc. dem na 1.Maje komundiru coby recnika, tak jen coby zabavnou zrudicku pro obveseleni davu.
únor 16, 2013 16:17
Mikine, : strejda
nevím, kdo tu psal, že Vy, kritici a odpůrci, jste jako oni. A pokud to někdo psal, asi to mělo vyznít, že v opačném gardu.
Vy už jste tím komunismem tak posedlí, že jste ho schopni zamíchat i mezi recepty. Kdyby už neexistovali, jistě si je vymyslíte, protože to je téma na tisíce let. Stejně jako pan senátor Sobotka. Ten na ně dokonce i dojel, protože je měl v každé své předvolební řeči. Už byl tím jednak směšný, ale i otravný. A znáš to. Co je ti 100x vnucováno, po sto prvé se ti to zprotiví.

A pokud tomu dobře rozumím, dle tvých komentářů, tak rozdíl mezi socany v Kanadě a zde je ten, že socani u nás jsou automaticky komunističtější nebo aspoň o mnoho levicovitější až nejlevicovatější. smilies/cheesy.gif Hmmm.
Vidíš a já jsem je kdysi také volil. Já bloud.
únor 16, 2013 16:45
Tu Lejdy: : Krakonoš
Poníženě ze svý ubohý pozice propagandistickýho maséra prosím vo sken stránky z tý vlastivědy, kde se to píše. Protože je-li tomu tak, sepsal tu stať stejnej zm*d, jako je ten varskej politruk. Chtěl bych to vidět na vlastní bezduchý voči. Plís!
únor 16, 2013 17:40
... : deeres
To, co jsme zažili jako společnost kolem přímý volby presidenta, to byl důsledek řečenýho a důsledek polarizace společnosti, nikoli její příčina.

Není pravdou, prostě někteří z nás si o KS myslí totéž, co se zde můžete dočíst.http://vlkovobloguje.wordpress.com/2013/02/09/je-neschopny-nebo-bezpecnostnim-rizikem/ Za pozornost stojí odkaz na to, co řekl KS již 16.9.2010 pro ARD a proto někteří volili tak, jak volili, včetně mne. A kdyby proti němu stála Bobošíková, tak snad bych se zaskřípěním zubů, raději volila ji.
únor 16, 2013 18:50
deeres, : Myška
a víš, že by mě to nepřekvapilo?
Bobo, která by se spojila s kýmkoliv, jen kdyby někdo chtěl, která při obou prezidentských volbách byla škemrat o podporu komunistů, musí být jistě vítanější než KS pro toho, kdo tu často téměř se slzou v oku vzpomíná na doby, kdy všichni měli práci, všichni měli bydlení, údajně existoval důchodový fond, jogurty byly jogurtovější a marmeláda marmeládovější.
únor 16, 2013 20:03
deeres, : strejda
prosím, oprav tu Bobo a napiš, že bys volila raději satana než KS. A vyhneš se podobným reakcím těch chytlavých.
Svatá prostato, tady už má snad každý druhý komunistický stihomam či co.
Ti by dokázali přišít komoušství už i Červené Karkulace jen proto, že měla červené oblečení.

Myško, vždyť ona tu Bobo použila jako nejhorší možný příklad ze všech kandidátů, ale pořád lepší, než KS. Ty to nechápeš? Až mě to samotného uráží, že ti tohle nedochází. To děláš schválně?
Ne, tady už to nebude nikdy lepší. Ten mor nesnášenlivosti se sem přenáší z jiných deníků.
Už jste trapní jako ten komouš Svěrák.
únor 17, 2013 00:48
Právě, že jsem to pochopila, strejdo. : Myška
To, co deeres napsala, a co si nejspíš mnozí myslíte, je velmi smutné.
únor 17, 2013 01:06
Strejdo, : Myška
"...tady už má snad každý druhý komunistický stihomam či co.
Ti by dokázali přišít komoušství už i Červené Karkulace jen proto, že měla červené oblečení."
To už je od tebe čistá demagogie...

únor 17, 2013 01:09
Strejdo, : Sidon
ten "mor nesnášenlivosti", se nepřenáší z deníků, ten je prostě v lidech. Proto to tak vypadá. Copak Čeěi se někdy hned a jednomyslně dohodli na té nejlepší a nejsprávnější věci ?! Každý to vidí jinak, hlavně tak, že ten JEHO názor je ten správný a tudíž nejlepší.
smilies/cool.gif
únor 17, 2013 01:17
... : mikin
Je to tak, jak rikas strejdo. Vasi socani jsou mnohem "komunistictejsi".
Nedovedu si predstavit nase liberaly, ba ani NDP, zeby si pozvali na oslavu sveho svatku coby recnika komunistickeho nebo nacistickeho papalase, mluvili otevrene o budouci spolecnem vladnutim s komundiry, nebo postavili po vyhranych mistnich volbach na pozici ktera rozhoduje o vzdelani mladeze komunistku (nebo nacistku). No way, man. No fu****g way.
Takze zadny stihomam......
únor 17, 2013 02:28
Nechápu, : :-)))
proč je Myška tak zlá? To není ironie, ale většinou jedovaté bodnutí...
Možná, že je neštastná a proto se takto projevuje ... je mi jí líto.. :-)
únor 17, 2013 02:38
Pro ::-))) : Myška
Copak, zase nějaké psychické problémy?
únor 17, 2013 06:38
:)) : Iris
Proč hned zlá? Myška se s tím jenom nepáře a nic neobaluje do smířlivých řečí, říká svůj názor, já to třeba takhle nedovedu.Například chlapi tu dokáží být mnohem pichlavější, jenom se to u nich nekomentuje.
smilies/smiley.gif)) tobě připadá Myška zlá, protože nesouhlasíš s jejím názorem, mně, protože si většinou myslím to, co ona, připadá pouze pohotová a trochu přímočará, řekněme. smilies/wink.gif
Skutečně zlá se mi zdála v posledních příspěvcích třeba Euridika.
únor 17, 2013 07:41
Myško, : deeres
je docela zajímavé, jak jsme názory rozvrstvené podle věku. My, co jsme se narodili ve válce, nebo krátce po ní, než ti , co jsou o generaci mladší a vůbec nejradikálnější, jsou mlaďoši. Přičítám to postupnému vymývání mozků a nedostatku poznání historie. My, kteří jsme válku již nezažili ,jsme o tom, co se zde dělo v první polovině dvacátého století, slyšeli od rodičů a víme proto své. Osobně jsme dospívali v šedesátých letech a máme přímou zkušenost. Vy už jste vletěli do srabu v letech 70-80 a evidentně jste tím srabem postiženi. A já bych se opravdu nechtěla dožít okamžiku, kdy Beneše prohlásí za válečného zločince a Čechy za původce 2.sv.války, protože přes hranice na Němce vyplazovali jazyk. Jestlipak si třeba viděla Vlak dětství a naděje?
A o tom, že jogurt byl jogurtovatější, tak o tom žádná. Vy už vůbec nevíte, jak mají potraviny správně chutnat. Jinak by si nepsala ty svoje bláboly. Těžko oddiskutuješ, že zde před 89.rokem byly velice tvrdé potravinářské normy, které nyní už dávno neplatí. Jediné, čím bys mohla argumentovat, je to, že zde nebyl velký výběr. Jenže ten velký výběr, který dneska máš, je jedna a ta samá šmakuládní hmota, pouze různě líbivě zabalená.

únor 17, 2013 08:28
... : deeres
A takhle se to postupné vymývání mozku a přepisování historie dělá, z dějinných souvislostí se vytrhne to, co se nám hodí do krámu, nebo se dokonce i záměrně lže:
url]http://www.lidovky.cz/vystava-ukaze-jakych-hruz-se-po-valce-dopousteli-cesi-na-nemcich-p8u-/kultura.aspx?c=A130204_190014_ln-zajimavosti_hm
únor 17, 2013 08:56
deeres, neboj : mikin
Cechy za 2.svetovou valku vinit nikdo nebude. Ale k tem masakrum na Nemcich opravdu doslo a zatajovani nebo dokonce vyvolavani nalad proti sousedum nic nevyresi.
Ja zacal jist jogurty az v Kanade, protoze ten komunistickej chutnal tak trpce, ze se nedal zrat.
únor 17, 2013 10:12
Jogurty za socáče jsem ráda neměla. Byly kyselé a marmeláda v nich řepová. : Myška
Dnes si můžeme vybrat buď laciný škrobový šunt, nebo dražší kvalitní jogurt s chutí nesrovnatelně lepší než ty socialistické.

Napsala jsem obsáhlý příspěvek k dekretům, ale omylem jsem ho vymazala. A protože teď momentálně už nemám čas ho napsat znovu, pokusím se ho napsat později smilies/wink.gif.
únor 17, 2013 10:21
deeres, : Krakonoš
potraviny už jsme tu sáhodlouze řešili. Tvoje demagogický výroky vo potravinách ("Jenže ten velký výběr, který dneska máš, je jedna a ta samá šmakuládní hmota, pouze různě líbivě zabalená.") tě bohužel usvědčujou z neznalosti, z naprostý nekompetence vo potravinách se věcně a fundovaně bavit a je tím pádem úplně fuk, jaký a kolik výučních listů vlastně máš. To je jenom ideologickej výkřik. A ten argument vo normách je úplně k smíchu. Vsadim se, že mlíko, tvaroh a jogurt byly ještě mlíkovatější, tvarohovější a jogurtovější třeba v 17. století. A pozor - překvápko - tenkrát žádný normy nebyly. Ve stavebnictví dnes existujou díky EU daleko tvrdší normy, než dřív, přesto jde v posledních letech vobor do kytek. Důvod? Nedodržuje se, kvůli hovadskýmu jedinýmu kritériu nejnižší ceny, tzv. bezpečná cena. Firmy staví a projektujou za peníze, který neumožňujou kvalitní provedení díla. A normy na to můžou jenom smutně čumět.

únor 17, 2013 10:42
Myško, : strejda
(únor 17, 2013 01:09) ne demagogie, ale úsměvný příklad absurdity.
únor 17, 2013 11:26
A jinak tu máme : strejda
pošmourno, v dálce místy i mlhavo, teplota mírně nad nulou. Silnice sjízdné, beze sněhu, mokré. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
únor 17, 2013 11:32
Myško - já jsemu těch jogurtů dělala a Deeres taky, : alik puntik
jo - kyselé byly - ale tak to má být.Jogurty mají být kyselé - když si koupíš drahý řecký jogurt, tak je taky kyselý. Jo a marmeláda nebyla řepová,byly v ní celý jahody, nebo kousky meruněk - vydlabávaly jsme si je s holkama lžičkou...a ta marmeláda chutnala jahodově. A nahoře na tom jogurtu kysaném v lahvičkách se usazovala vrstva zakysané smetany.
únor 17, 2013 11:57
Jogurt je sice kyselý, protože se jedná o kysaný výrobek, ale ať si koupíš dnes kterýkoliv jogurt - : Myška
a myslím jogurt, ne škrobovou či želatinovou pochoutku, žádný není tak kyselý, jako jogurty tenkrát. I dnes si můžeš koupit jogurt v lahvičce, jihočeský. Taky má vrstvu másla pod víčkem. Ale ani ten není tak kyselý, jak mám v paměti z dětství.
Marmelády byly tehdy možná ne zcela řepové, ale částečně jablečné, protože to bylo mnohem levnější, s přísadou toho kterého ovoce. A jestliže vy, a nejen vy, jste to ovoce při výrobě z marmelád vyjídaly, logicky v těch jogurtech nebylo smilies/wink.gif. Jo, a nedělám si iluze o kvalitě dnešní "ovocné složky".
Marmeládu nekupuji a nikdy se u nás ani nekupovala. Protože vždycky jsme byli soběstační z toho, co se vypěstovalo na zahradě. Když nebyl jeden druh ovoce, prostě se jedla marmeláda - džem - z ovoce, které se urodilo. Kdysi, za socáče, se ani dobrá kvalitní marmeláda či džem koupit nedaly. Dnes ano, ale zase, jako u všeho kvalitního, si člověk za kvalitu připlatí.
únor 17, 2013 12:42
... : deeres
Tohle se moc dobře čte - přiblížení a souznění s potravinářskými normami EU v roce 1990.
http://www.wikiskripta.eu/index.php/Zákon_o_potravinách
Ve výsledku jíme posypovou sůl na chipsech, rozemleté shnilé rybičky, jako náhrada vajec do majonézy a potraviny, u kterých převzetí slabých evropských norem způsobilo, že masné výrobky obsahují místo masa soju,peří, kosti ,kůže a hlavně vodu, pak vodu a ještě vodu.
V roce 2011 EU schválila přípustné zvýšení radiace až na dvacetinásobek dřívější normy.(Nařízení EU 733/200smilies/cool.gif se týká potravin a potravinových dovozů u cesia 134 a cesia 137, a typicky omezuje úroveň na 370 becquerelů na kilogram u dětských výživ a mléčných produktů a na 600 Bq/kg u ostatních potravin. Nouzové nařízení 297/2011, které vstoupilo v platnost v březnu 2011, zvýšilo hranice Evropské komise pro tyto produkty ze zasažených oblastí Japonska jasně: na 400 becquerelů na kilogram u dětské výživy, na 1000 Bq/kg u mléčných produktů a na 1250 Bq/kg u ostatních potravin. Jisté produkty, jako rybí olej nebo koření, mohou tuto hodnotu překročit desetkrát, tj. na 12,500 becquerelů na kilogram – na 20 násobek předešlého limitu.)
Stížnosti spotřebitelů na rozdílnou kvalitu potravinářských výrobků známých nadnárodních koncernů prodávaných v různých členských zemích EU jsou podle Evropské komise neopodstatněné. Společnosti mají podle evropské exekutivy právo takto postupovat.
Stížnosti spotřebitelů na rozdílnou kvalitu potravinářských výrobků známých nadnárodních koncernů prodávaných v různých členských zemích EU jsou podle Evropské komise neopodstatněné. Společnosti mají podle evropské exekutivy právo takto postupovat.
Zatímco dnešní generace šedesátníků má podle vás vymytý mozek komunismem, tak vy baštíte tu rádoby demokracii i s navijákem bývalým komunistům, STBákům, milicionářům, vekslákům, taxíkářům, pinglům a politikům, kteří jsou ve stranách výlučně pro svůj prospěch, z nichž někteří spadají i do více kategorií. My jsme moc dobře věděli, komu nevěřit a s kým se nekamarádit.
únor 17, 2013 14:05
... : mikin
Nikomu nic zlyho nepreju, ale jsou jedinci, kterym by neskodilo si ten zadratovanej, zcenzurovanej a vykradenej socialistickej koncentrak aspon na par dni zvopakovat......
únor 17, 2013 14:58
:-))))) : Krakonoš
My jsme moc dobře věděli, komu nevěřit a s kým se nekamarádit.
Jojo, vy jste byli všema mastma mazaný. A vlatstně vám to celý pokazilo jen pár sovětskejch poradců. To je zase vtip dne. smilies/grin.gif smilies/wink.gif
Škoda, že se už nedozvíme, kolik brekekekerelů jsme sežrali v potravinách po Černobylu, tehdá totiž vo nějaký limity a jejich dodržování nikdo z těch, co jinak dobře věděli, s kým se kamarádit, moc nejevil zájem. Masný výrobky s masem si dnes můžu bez problému koupit prakticky v každým větším krámu a taky tak, pro svý děti, činím. A tak dál, tahle debata už tu, jak řikám, zcela bezvýsledně proběhla.
Mikine, pár dní by bylo, vobávám se, málo. Chtělo by to pár let.smilies/wink.gif
Přátelé, chcete po nás smíření se s vosobou novýho českýho presidenta. Jsem smířenej - Miloš Zeman je i můj president. Koneckonců není vo moc horším politikem, než Václav Klaus. Z mnoha vohledů jsou vlastně voba stejný. A některý, zdůrazňuju slovo některý, z vás by se zase mohli smířit s tim, že socialismus prohrál. Prohrál ve zcela volný a spravedlivý soutěži dvou společenskoekonomickejch zřízení, prohrál navzdory všem pozitivům, který dle svejch vobhájců měl, prohrál navzdory neuvěřitelný surovinový základně a zemědělskýmu potenciálu Sovětskýho svazu, prohrál navzdory šikovnosti a umu lidí, který v tom systému chodili do práce. Neporazily ho cizí tanky a rakety. Porazil se sám vlastnostma, který jsou dlouhodobě neslučitelný s životem člověka a společnosti. Na tom těžko někdo něco změní, to je prostě fakt. Bylo by možná úlevný to po čtvrtstoletí vod tý porážky přijmout a smířit se s tím. smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
(A Lejdy si u mě může napsat další černej puntik za vlastivědnej článek...) smilies/grin.gif
únor 17, 2013 16:16
... : deeres
A co se tak podívat na ústav zdravotnických informací a statistiky ČR - Novotvary 2008
a počet onemocnění díky Černobylu, Fukušimě, výborným potravinám a čistému ovzduší stoupá a stoupá , navzdory preventivním opatřením.
Dusitany a dusičnany, akrylamid, dioxiny, alfatoxin a celá řada éček (aditiva,některá neškodná, některá jsou pěkné mrchy) - to je to na čem si pochutnáváme a můžeš se snažit sebevíc koupit ty správné masné výrobky, nikdy nevíš z jakého kusu bylo maso a čím bylo zvíře krmeno.

A, Mikine, emocionální výkřiky, nejsou argumentem.
únor 17, 2013 17:30
Lejdy má puntík : wendy
já taky, deeres a mia rovněž zlobí, o strejdovi ani nemluvě. Ale krakonoš přece rozumí všemu, všimněte si ( politice, globalizaci, potravinám, mezilidským vztahům apod. atd, )a zlobit přestaňte. A bude klid.
smilies/cheesy.gif smilies/cool.gif
Dále prohlašuji, že socialismus prohrál hned jak začal.
A smog mrcha dneska celý den ! tak na sebe buďge hodní aspoň doma. Jdu sledovat Podsklaského.
S pozdravem světu mír !
smilies/cheesy.gif
únor 17, 2013 18:07
Krakonoš : Iris
nepoučuje o moc víc, než jiní.
A chyterj je. smilies/wink.gif
únor 17, 2013 18:25
teda : Iris
chytrej
únor 17, 2013 18:25
tak po precteni vseho napsaneho : alena p-h
Moc dekuju Mure a Iris. Dik za civilizovany projev.

A ty jogurty byly za komunistu fakt dobre, I s dobrou marmeladou. Jenom ta diktatura byla nahvezdicku. :-)


únor 17, 2013 18:48
Aleno p-h : Iris
to je příjemné, hezký večer smilies/smiley.gif
únor 17, 2013 18:59
Ach Iris : wendy
to víš že je chytrý, ale to není všechno. Ty jsi taky chytrá, a ještě k tomu laskavá. Víš ?
Mrzí mě, že jsem nedodržela co jsem před pár dny napsala - ne, už na to nebudu reagovat.

Dnes jsem zakoupila dva jogurty. Jsem moc zvědavá, jestli budou dobré...
smilies/cheesy.gif
únor 17, 2013 20:26
Wendy, : Iris
to víš, že budou dobré, když je sníš s chutí. Zdravé možná ne, ale to vynahradíš, jinak smilies/smiley.gif

Chlapi jsou Wendy chlapi, holt píšou jaksi....naléhavěji smilies/wink.gif
Mně to imponuje, když to není vysloveně zlé a sprosté, a to se mi u pána hor nezdá. Ani u Toulavýho a jiných. Když s nimi někdo názorově nesouhlasí, tak ho to může občas iritovat. Když s nimi má alespoň podobný názor, příjemně si počte nebo se alespoň zamyslí.. Ale kvůli tomu se tu nepereme, ne?

Už nevím přesně, cos před pár dny napsala, ale doufám, že se nehodláš z Kudlanky nějak ulejvat nebo tak něco !! smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif

únor 17, 2013 21:07
Nepereme : wendy
já se taky s toulavcem nebo mikinem na jednom článku názorově porozešla, abych se s nimi normálně pobavila, a třeba ten samý den, na téma cestování. A to je na tomto kudlančím prostoru to báječné. Kdo by odtud chtěl ?

Vím že taky nejsi databázistka, tak jen na okraj - napsala jsem, že už se kvůli politice nebudu dohadovat, protože je to už jen stále dokola a vše podstatné už zřejmě napsáno bylo. Toť vše. Endoš.

Jo a jogurty špatné nebyly, aspoň chuťově ne, ale oni to umějí dochutit.

A chtěla bych to dodržet.

smilies/cheesy.gif smilies/cool.gif
únor 18, 2013 08:59
wendy : mikin
Presne tak....... at zije kudla......
Ty jogurty s marmeladou byly O.K., ale u nas byly vetsinou k dostani jen bez marmelady a kdyz me to babicka nutila jist, tak jsem usedave plakal....
únor 18, 2013 12:30
... : bb2
Nejjogurtovatější jogurty 80.let mi nechutnaly, byly kyselé, občas mírně hrudkovité a na povrchu nebyla kysaná smetana, ale jakási voda (syrovátka?). Nepochybuji o tom, že byly zdravotně v pořádku, ale prostě mi nechutnaly.
Ani vrstva marmelády na dně kelímku.
Jogurtům moc nedám ani dneska, spíš si dám kefír nebo jahodové acidofilní mléko, ale na těch čtyřech jogurtech, co do roka sním, si pochutnám. Jahodový, borůvkový, marcipánový s mákem, meruňkový.
Doma si děláme v mixéru mléčné ovocné koktejly, jahodového bych vypila litry.

http://www.novinky.cz/zena/zdravi/256436-dnesni-jogurty-jsou-stejne-zdravi-prospesne-jako-ty-pred-20-lety.html


únor 18, 2013 12:39
My taky mléčné stravě moc neholdujeme : wendy
nakonec prý jsouce odstaveni od prsu již to není přirozené. Ale :
a/ zakysané výrobky jsou prý zdravé
b/ mléčné výrobky nedělají vnitřnostem dobře, zahleňují či co
c/ kozím sýrům neodolám

smilies/shocked.gif
únor 18, 2013 20:01
ach jo : babel
To je ale demagogie. Kdo má trošku přehled, ví, že THOMAS PRINZHORN se stal členem Strany svobodných roku 1996 !!!!! tedy v době, kdy už s Therese spolu nebyli - Therese byla opět s Karlem (dole je datum - http://multimedia.ctk.cz/cs/foto/document/9358299/therese-karel-schwarzenberg), který o ni pečoval po nehodě. S Prinzhornem chrápala, jo, není to chvályhodný, porodila mu dítě... ale fakt jste natolik dokonalí, abyste ji za to mohli odsoudit? Ta ženská udělala v životě spoustu dobrého, obdivuhodně se vyléčila, pomáhala a pomáhá ostatním. Tak co? Fakt pojede přesvědčená nacista zachraňovat do Keni malý černošky po obřízce?
únor 23, 2013 01:03
babel : Iris
ano, zachraňuje nejen v Africe, ale překvapivě se neví o tom, jak moc ona a její muž pomáhají tady u nás - a to dlouhodobě a nikoliv v rámci předvolební kampaně. V předvolební dlouhé debatě jsem myslím vložila odkaz na některé aktivity, teď už to nebudu hledat, kdo chtěl, viděl.I naši lékaři o tom mluví s respektem. Zajímavé je hlavně to, že oni pomáhají a nemají tendenci to vytrubovat všem a všude, takže až kolem těchto voleb se mnozí zdravotníci poprvé dozvěděli, o co se třeba Therese zasloužila v jejich oboru.Babel dík za odkaz a upřesnění, i když už o nic nejde, je dobré pravdě pořád pomáhat smilies/smiley.gif
únor 23, 2013 13:31
Zlatý komunistický jogurty!!!! - milovnice jogurtů Danone, nechte si chutnat!!! : alik puntik
Bohužel jsem objevila uvedené modifikované škroby i na dětské přesnídávce pro děti od 4 měsíců...
A.

Od holky která pracuje v Olomoucké nemocnici v laboratoři
Předmět: Pozor na ,,Jogurty,
Jogurty: je to tak a je to pravda - nejoblíbenější jogurty nejsou jogurt, ale zahuštěná obarvená hmota, která mléko neviděla ani z vrtulníku. Když jsem dělala analýzu bifidobakterií, víš, že jsem nesnášela Danone, zjistili jsme na laboratorních testech, že bifida v dlouho trvanlivých jogurtech jsou zvířecího původu tedy Bifidus esencis v nomenklatuře nenajdeš, je to nejčastěji bifidus avicenc a ten skutečně není našemu tělu vlastn í - je izolován z kachen a dobře a dlouho přežívá - protože aby jsi mohla uvést, že to je bifi musí to mít i v den konce z& aacute;ruky určitou hodnotu bakterií.
Některé státy mají zákaz používat jiné než lidské kultury a to proto, že určitý počet bakterií je schopen projít žaludkem a dojít do střev a u imunitně oslabených jedinců byly pozorovány časté výskyty tumorů např. je to ze studie z USA, kterou jsem použila ve své diplomové práci na téma bifidobakterie. Také tyto nelidské bakterie mohou nahradit původní mikroflóru a způsobovat průjmy. Osobnědoporučuji jogurty ve skle jihočeské nebo Holandia bílé a to ovoce si přidat své. Acidofilní mléko Kunín bílé.
U modifikovaných škrobů z kukuřice stejně jako u transgení kukuřice dělal výzkum můj profesor na VŠ a zjistil, že v 5 generaci potkanů je tak otřesný výskyt mustací a od 3 výskyt nádorů, že do nás vždy hřímal, že je naší povinností nepustit to do naší země.... bohužel je to tu.

To klidně můžeš poslat známým mám na to diplomku a represí od Danone se nebojím smilies/shocked.gif) Mám plakát danone s nápisem Dr. Ládin doporučuje... miliony přáteských bakterií smilies/shocked.gif)) a stojím si za tím.






únor 24, 2013 08:24
Jezusmankote ! : Sidon
Kdy už ty pitomé jogurty skončí !? Copak nevidíte, že tady o ty jogurty vůbec nejde ? Jde o to, že lidi si nechají za peníze "pokřivit", nebo i zlomit charakter, někdo víc, někdo míň.
Co s tím chcete dělat ? Moc špatné a smutné je na tom to, že se takových lidí najde vždycky dost.
smilies/sad.gif
únor 24, 2013 10:52
Co taky čekat lepšího, : Ketrin
když -mimo jiné- nejnavštěvovanějším filmem jsou Babotřeskyplesky, nebo jak se to jmenuje.
únor 25, 2013 14:16
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]