[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
téma
manuál
poradna
tady a tam
úkol pro vás
MUDr. Kudlička
fauna a flora
nejen duše
zážitky
krásno
:-)))
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
DOMŮ
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
Nová kniha: Jsem fakt impotent?!
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2004
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
ALE JINAK JE HODNEJ...
Rubrika: [poradna]

Ahojky, mam takovy problem: je mi 31, mam dve holky 10 a 6 let. Jsem rozvedena. Pred rokem jsem poznala pritele, s kterym jsem se ale později rozesla, protoze me ten vztah s nim nenaplnoval, spise ubijel a vysaval ze me energii. Pritel byl hodny, pozorny, nosil by me na rukou, ale zase pak mel vypadky, kdy se choval jak agresivni nervak se sklonem k nasili. Nekdy aby neuhodil me, tak si sel mlatit hlavou o zed!

 Ale jak ho to preslo, tak tvrdil, jak me strasne miluje a nemuze beze me zit.Problem je v tom, ze moje holky si na nej zvykly a maji ho rady.,Byvaly pritel mi nabidl, ze budeme kamaradi a mozna k sobe najdem zase cestu a budem spolu.,Ale ja nevim, jestli je to ten nejlepsi napad....

     A co mam rict holkam? Ted to vlastne vypada jako bychom se nerozesli, protoze se snazi a kazdy den si volame a chce mi pomahat. Ach jo, pripadam si ted jak mala holka,  ktera neumi vyresit problem. Tak moc bych mu chtela verit, ale takovy chlap, ktery ma v sobe tu agresivitu, tak se asi nezmeni. Mam pocit, ze to jeho kamaradstvi je jen o tom, aby me zase nejakym zpusobem premluvil to s nim zkusit.,Ale kdyz jsem byla s nim, tak se proste dusim, on mne hlidal na kazdem kroku, musela jsem mu vsechno rikat, dival se mi do PC, na co jsem se ten den divala, proste to uz neslo.


     Tak prosim o Vas nazor, budu moc rada. Zatim ahoj a dekuju, Lucka


ODPOVĚĎ:

     Milá Lucinko, ono je to všechno trochu jinak... Tvůj přítel si „jede podle svého“, a na tebe v podstatě žádný ohled nebere. Jak to tak vypadá, tak se k tobě chová děsně majetnicky (viz to cenzurování počítače, žárlení a vyzvídání) a to agresivní jednání, vztekání se a hádání, taky není pravý ořechový... Stejně tak dívat se na mlácení hlavou do zdi — to musí být tedy zážitek... Já vím, tvoje holčičky (tedy pevně doufám), tohle nezažívají, takže ho znají jen z té lepší stránky. V tobě se ale prostě — díkybohu – naplnil pohár trpělivosti.


     Moje rada? „Neobětuj“ se kvůli dětem. Na to jsi ještě opravdu moc mladá!  Děvčatům se to vysvětlit při troše snahy dá. Mohla bys, například, říci, že přítel se odstěhoval, dostal práci někde daleko, že se dost možná ještě časem uvidíte... A utni to. Ve svých letech si jistě ještě někoho dobrého najdeš; jen neotevírej moc rychle srdce a náruč. Víc prověřuj, ověřuj.  Přeci jen by bylo mizerný, aby holčičky měly každý rok jiného strejdu :-)).


     A ještě poslední rada — věř tomu, že kdybys ho vzala zase zpátky, nemusel by jednou tlouct o zeď hlavou svou...


daniela@kudlanka.cz


 



Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat nevhodné a vulgární příspěvky

Komentáře

to znam (puella - Mail - WWW) 06.04.2006, 01:27:40
ahojky dlouho sem se neozvala nebyl nejak cas....znate to....kazdopadne muj drahy chot je to stejny....mlati hlavou o zed, mlati do zdi do skrine, proste sileny zachvaty kdysi mesic co mesic....ale ted uz je to lepsi - klepu na drevo....taky premyslim jestli ma tohle cenu nebo nema?

Tak jsem si to přeložil do češtiny... (NČ - Mail - WWW) 06.04.2006, 06:34:18
Ptáš se, jesli máš žít s MAGOREM.
A to si opravdu nedokážeš odpovědět sama?

Aj ta krajta,NČ, (saffron - Mail - WWW) 06.04.2006, 07:26:19
to je hřebík na hlavičku!!

NČ, asi se do Tebe zamiluju ! (mamča - Mail - WWW) 06.04.2006, 08:12:56
Tys to zase rozštíp !

(Katka - Mail - WWW) 06.04.2006, 08:27:16
Myslím, že tady ani není co řešit. NČ to řekl jednou větou a jasně!

mám k tomu jednu otázku, (Inka - Mail - WWW) 06.04.2006, 08:40:15
myslíte, že by nějaký psycholog nepomohl? A taky trochu snažení a zklidnění z jeho strany, sakra někde musí být zakopaný kámen nebo proč to tak je, je víc emotivní, nervní...

Přemýšlím o tom, (master - Mail - WWW) 06.04.2006, 09:08:44
proč je jen na Kudlance asi tak 99,9% mužů v pozici magora, zloducha, chlapa, se kterým si to křehké, něžné, nádherné a bezchybné Adamovo žebro neví rady a žádá o radu další žebra. :-)
A kolik takových zloduchů a padouchů je ještě mimo Kudlanku. To je děs…


Masterku, (Inka - Mail - WWW) 06.04.2006, 09:42:45
to bude asi tím, že jsem většinou píšou něšťastné ženy. Kdyby psaly většinou chlapi, tak se to vyrovná a kdyby psaly šťastné ženy bylo by to o nečem jiném.

Teda strycu, (NČ - Mail - WWW) 06.04.2006, 09:53:53
kdyby přede mnou někdo, kdokoliv, začal mlátit hlavou vo zeď nebo vo dveře, tak JEDINÝ co bych udělal - zavolal primáře Chocholouška.

Teda to bych si přála někdy vidět (Míša - Mail - WWW) 06.04.2006, 10:09:05
Pro nezúčastněného to může být dobrý zážitek k pobavení :) Jo-jo, NČ, kápnul si na to - tohle je případ pro psychiatry.

Inko, tvoji logickou odpověď jsem čekal, (master - Mail - WWW) 06.04.2006, 10:15:35
ale takový magor se už magorem narodil?
Nemá na tom jeho magoření také trochu podílu ta jeho nádherná bytost, která se po nějaké době společného soužití úplně změnila? Teď prosím nemluvím o Lucce a o jejím psaní, ale všeobecně.
Faktem ovšem je, že mentalita muže je jiná a málo který si takto podobně veřejně postěžuje třeba na změnu chování své partnerky a mnohé řeší třeba chlastem. A od toho už je jen krůček k agresivitě.

Inko, má úvaha, původně nevážná, vzešla z delšího sledování charakteru příspěvků zde a kdybych si dělal statistiku, tak vyjde jednoznačně ve prospěch stěžovatelek - stěžovatelek Kudlanek.
Já si plně uvědomuju na jakém serveru se to nacházím...:-))



NČ, (master - Mail - WWW) 06.04.2006, 10:24:41
lépe volat Cimického, ten má smysl jak pro magory, tak pro humor.:-)

Hele, NČ, nevšiml sis náhodou, jestli také existuje nějaký server speciálně pro muže, pro zklamané magory? Já tedy o žádném nevím. Ptám se jen kvůli té, no té, však víš, rovnoprávnosti. :-)
Ony mají prostě všechno. I Kudlanku!!!


Asi takto......... (Lietavica - Mail - WWW) 06.04.2006, 10:29:53
miluje ma, veď aj tú hubu mi rozbil z lásky, na dokaz toho, ako velmi ma má rad.
Boha jeho, toto chceš?

Pro mastera: (Los evropský - Mail - WWW) 06.04.2006, 10:37:47
tak aby se to trochu vyrovnalo, tak například já jsem žebro úplně spokojené, které si fakt na nic, ale vůbec na nic nemůže stěžovat. Tak to holt nikde neventiluju, i když to bych asi právě měla, že. Aby se to vyrovnalo.
K problému Lucky: je to magor, Daniela má naprostou pravdu, že ze začátku bude tlouct svou hlavou o zeď, a pak tvojí. A ty si budeš vymýšlet u doktora, že jsi spadla z kola, ze schodů a podobně.
Mimochodem, nevíte někdo, jak to vypadá s tou paní, co čeká mimčo a ten její ji zmydlil, ale nemohl za to, protože byl opilej a tak?

souhlasim... (Johanka - Mail - WWW) 06.04.2006, 10:46:22
...ze je to magor a sanci bych mu nedavala.

Ale unika mi jedna vec: proc to holkam nerict rovnou? Normalne na plnou hubu - je na me hruby, zarlivy, nejsem s nim stastna. Proc si vymejslet ze se odstehoval? Chapu, kdyz se napr. rozvedeni rodice snazi nemluvit spatne o druhem rodici, aby si deti neudelaly predsudky a mely ho rady apod. - ale tohle neni ten pripad!

Ja jako mala jsem taky byla "obeti" spousty milosrdnych lzi - "tatinek je na schuzi" misto "tatinek je v hospode", "k mori pojedeme za dva roky" (kazdy rok prodluzovano, pochopitelne) misto "nemame na to" (ci co ja vim jakej byl skutecnej duvod...), zpetne se mi to teda dost nelibi, nemyslim, ze by me realita tehdy natolik poznamenala, ale to, ze mi rodice bez skrupuli lhali, i kdyz v blbostech, me poznamenalo daleko vic. Takze bych se primlouvala za pravdive vysvetleni, samozrejme umerne jejich veku, netreba je zahrnovat detaily.

(lucka - Mail - WWW) 06.04.2006, 10:51:42
ahojky ja k tomu jeste neco pridam,jaky jsme meli vztah.Ze zacatku to bylo prijemny jak me porad uhanel ,asi po dvou mesicich me pozadal o ruku ,tak jsem se zdesila a od te doby jsem byla tlacena nejakym smerem kam jsem nechtela.Mam spatnou zkusenost z 1 manzelstvi,tak jsem se lekla a uz se to se mnou vezlo.Vzdycky jsem si myslela ze chlapi chteji tolerantni zensky.Ja nevim ale nekdy mam pocit ze jsem chlap.A ten pocit jsem mela hlavne kdyz jsem byla s pritelem ,doslova na me visel a byl na me zavislej ,ma jednoho kamarada a to bych dala jeste do uvozovek,takze vsechen cas venuje jen me a upina se na me jako liana.Ty jeho agresivni stavy vyplivaji z toho,ze kdyz jsme resili nejaky problem,ktery jsme mimochodem resili nekolikrat,tak reknu svuj nazor ,ale kdyz do vas porad nekdo husti dve hodiny a mami s vas odpooved kterou by si pral slyset ,tak jsem radsi mlcela,protoze kdyz bych chtela odejit tak me proste nepusti a tim zacina ten jeho stav,ja nemluvim a on je zoufalej a vzteka se jako maly decko.a potom to vsechno zacne vycitani co pro me dela ,jak me miluje a ja s nim zachazim jako s kusem hadry a ze kdyz s nim nemluvim takze mu davam najevo ze on je neco min a ze je z vesnice a ja z velkyho mesta.Jsem chladna a nejsem clovek.A to neni vsechno ,to byli casy kdy jsme se hadali a to strasne kdo dal komu pusu kdyz jsme se videli ,nebo kdo koho prvni chytne za ruku a samo sebou ja jsem ta chladna a nikdy jsem mu tu ruku nedala,porad si neco nutil a cklovek kdyz se nuti ,tak to na just nechce udelat.On byl proste jako hystericka zenska a stihacka,kdyby nebyly mobily,tak to asi neprezije ,protoze me vola asi 50 krat denne.Nevim jestli je tohle laska?

Lucko, (mamča - Mail - WWW) 06.04.2006, 11:12:36
Tohle JE hysterie, (to můžou mít i chlapi) navíc podporovaná nízkým sebevědomím.
Když už ho nechceš rovnou zabít, zkus do něj aspoň naprat nějakým způsobem hořčík. Ten je dobrý na zklidnění takovýchhle cvoků. Hořčík se mj. nachází v různých jádrech - ořechy, mandle...atd.
Já bych ale brala nohy na ramena, i když vím, že to nebude lehké. Ten Tvůj "přítel" se hodně rychle změní v nepřítele, když se ho budeš chtít zbavit.
Neslepuj staré vztahy, zvlášť, když ani poprvé za moc nestály.
"Nevstoupíš dvakrát do téže řeky"...a když jó, tak se pěkně vymácháš, pokud se rovnou neutopíš.

Mastere, (NČ - Mail - WWW) 06.04.2006, 11:14:29
je to už strašně dávno, kdy jsme s kamarádem Pepou Modlem chtěli ustavit KLUB UHNANEJCH CHUDINEK.
Už jsme sice dááávno oba úspěšně rozvedení, ale ta myšlenka, zejména s dnešníma možnostma internetu....
A jinak - Míšo!!! Joooo! Taky bych to někdy chtěl vidět:-)))))))
A přitom mi je docela srdečně volný, jesli se ten magor už magorem narodil, nebo teprve stal.

Lucko (Kamila - Mail - WWW) 06.04.2006, 11:21:11
ten dovětek fakt jen potvrdil diagnozu NČ..... zdrhej a to HNED!

Ano, souhlasím s tím, (master - Mail - WWW) 06.04.2006, 11:24:08
že je to magor. Hlavou o zeď, 50x denně volat, špízovat, dělat nátlakovky...šmarjájosefe.

Lietavico, Losice evropská, NČ, etc, asi to nebylo příliš vhodné zamýšlet se zde, na příspěvku Lucky, o nějaké všeobecné statistice. Aby to však nebylo chápáno špatně - já se ho nezastávám, já ho lituju.
Když to však vezmete logicky, mají tito magoři nějakého svého Magoráka.cz, kde se mohou vyzpovídat ze svých problémů a žádat případně o radu? Poradí jim někdo, aby nebyli trapní, směšní, aby se jejich partnerky nemusely obracet na Kudlanku? A VO tom to je!



Ještě malinko poškádlím (master - Mail - WWW) 06.04.2006, 11:30:21
kudlančí královnu.:-))
Kdyby měli magoři svého Magoráka.cz a kdyby tím pádem ubylo magorů, čím by se pak zabývala Kudlanka.cz? HA?? :-))



Masterku - jednak mi sem píšou i páníčkové, (kudlanka - Mail - WWW) 06.04.2006, 11:35:44
(ale bohužel, ti většinou ještě připojej: prosím, poraď mi mejlem, nedávej to na net)- a pak přeci taky Kudla nepíše jen o průserech... Já se snažím a budu se snažit, aby tu byly články i pro jiná obveselení, nejen pro pocit "jé, vono je na tom blbě víc lidí, nejen já" :-)))
Nojo, já vim, že ty mě jen škádlíš...


master 11:30:21 (mamča - Mail - WWW) 06.04.2006, 11:36:00
No čím asi ? Přece dobrým jídlem !

A znovu dva kolovrátky : (Wendy - Mail - WWW) 06.04.2006, 11:40:48
1/NČ - okamžitě od něj pryč! 2/a já - ano, ale když některé ženy tak zoufale nechtějí být samy, že radší žijí i s tímhle...
Lucko, asi sis udělala obrázek o většinovém názoru pisatelů. A teď jen sebrat odvahu !!!
Mastere, přidávám se k Losu/losici. Můj manžel je normální bordelář jako většina chlapů. On ten nepořádek s papírama, šatama apod. prostě nevnímá. A potom taky shromažďuje věci a chorobně se brání je vyhodit. Ani kelímek od jogurtu ! No, ale jinak si nemůžu stěžovat, fakt. Dlouhé dodací lhůty k některým pracem se začaly zkracovat a k mým polokulatým narozeninám jedeme do Turecka (jestli mě tam nechce prodat !) Takže když to tady tak někdy čtu, říká si zaplať pánbůh.
Promiň Lucko že jsem se tak rozepsala o sobě, ale člověk přemýšlí a srovnává.
Tak držím palce - jdi do toho (teda od toho)

(lucie - Mail - WWW) 06.04.2006, 11:53:28
ja jsem asi na tohle mekka,nechci mu ublizit a proto se vzdycky necham premluvit a on to sakramentsky ví.porad mu rikam ,ze chci byt sama ,ale vzdycky se nejakym zpusobem vloudi.Neni to ten tip kdyz reknete ,ze NE ,tak proste ne.On se pta proc a uz to zacina,premlouvani a vnucovani ,je to kolotoc.Kdyby se s nim dalo aspon bavit normalne.Vecne reseni naseho vztahu a vnucovani ze to zkusime znova a ze to bude vsechno v pohode.Ja mu rikam pravy opak ,ze to uz proste nechci a on prosi a ze mam jit k psycholozce ,ze mam se sebou problem.Ale muj problem je on.Bez nej jsem vesela s kazdym jsem zadobre a pratelska ,ale jak jsem s nim tak kolem sebe udelam bublinu a je to a je ze me uslapla ,bojici se neco rict holka.Ja vim ze je to ztraceny ,a dekuju za vase nazory ,moc mi to pomaha to cist .dekuju

Ještě pro Wendy, (master - Mail - WWW) 06.04.2006, 12:04:39
jééé, Wendy, díky magorovi jsem úplně zapomněl na Tvůj svátek.
Tak vše nej a hezký den!

Info pro Mastera, (saffron - Mail - WWW) 06.04.2006, 12:24:32
"mužské" stránky, jediné, co znám, jsou www.vysemnesmite.cz. Ale nevím, jestli vám tam bude líp než na Kudlance:-))

díky saffron, (master - Mail - WWW) 06.04.2006, 12:26:57
mrknu se tam, ale určitě se vrátím...:-)

Pro Lucii! (saffron - Mail - WWW) 06.04.2006, 12:30:55
Za NE nemusíš nic přidávat, nenech se vtáhnout do argumentování, protože to může být hra nekonečná....prostě ne!

Děkuji masterku, jsi pozorný (Wendy - Mail - WWW) 06.04.2006, 12:44:13
K těm steskům chlapů - ženská se z toho vypovídá, případně vybrečí. Mužský to mají v tomhle těžší, když na tom jsou bledě ne tak úplně svou vinou a chtějí to řešit. Rozebíráte to s kámošem ? Máte to spíš v sobě, ne ? Chlap je stavěnej na řešení problémů, ale asi ne těhle svejch. A když se dostane do slepé uličky, začne pít ? Málo jich asi napíše podobné instituci jako je Kudlanka. Aťsi chtějí poradit jen soukr. to neva, hlavně že to pomůže.

Lucinko, (Lietavica - Mail - WWW) 06.04.2006, 12:48:40
jak nechceš ublížit jemu? A proto raději budeš ubližovat sobě? Vždyť tu musíš být v pohodě a šťastná už kvůli svým dětem. Sama píšeš, co to s tebou dělá ta jeho přítomnost. Ta bublina, co si uděláš, ta tě jednou zničí. A kvůli čemu? Aby si jeden ubožáček dokazoval své ego a ušlapávat tě? Když řekneš ne, tak prostě ne a konec. Klidně mu řekni, že jestli chce debatovat, ať si na to najde jinou, že tvůj čas je drahý a že ho nemíníš promarnit s ním. A tečka. Bodka, puntík, koniec. Tak. Veď to nie je normálně, abysi sa ty tým trápila a on sa eště cítil dotčený.

Poraďte prosím někdo, kdo to umí, (Lucie(jiná) - Mail - WWW) 06.04.2006, 13:29:04
Lucce velice konkrétně, jak ho odpálkovat, když on obyčejné NE nerespektuje. Jasně, nezacházet do diskuzí, a dál?? Berte v úvahu, že ona nedokáže být na něj hrubá ani sprostá. Tak jak se ho zbavit, když on taky ví, kde Lucka bydlí, a chodí prudit i osobně, nejen cez telefon.

Lucko, neblbni, (Míša - Mail - WWW) 06.04.2006, 13:29:34
nezahrávej si s ohněm. Jestli je to opravdu tak, jak popisuješ, tak ten tvůj expřítel je pěkný psychopat. Být tebou, tak s ním okamžitě přeruším veškerý kontakt (i telefonický) a byla bych dost opatrná, protože se mi to jeví, že by to mohl být zrovna ten případ, kdy si patologicky závislý cvok řekne "Když ji nemůžu mít já, tak nikdo", a pak tu, která ho odkopla, odkrouhne.

Nejlepší by bylo (Wendy - Mail - WWW) 06.04.2006, 13:50:04
kdyby zde existovala taková instituce jako v USA - zákaz pohybu v okruhu několika metrů od ohrožené osoby. Psychické týrání je horší než fyzické. Lucie musí být velmi statečná. Uvažovala jsem že by mohla jít na péči o děti, ale když ony ty její holčičky ho mají rády! Když neumí být hrubší nebo ráznější - pak snad absolutní ignorování.

Lucie, (Olča holča - Mail - WWW) 06.04.2006, 14:21:36
přesně tohle se mi stalo taky. Bývalý přítel nechtěl pochopit, že už je jen bývalý. Neustále mi psal smsky, posílal květiny, dárky... když začalo to jeho rozebírání našeho skončivšího vztahu, nevěděla jsem, jak se slovně bránit, co říct, přitom jindy si pustím pusu našpacír. Nejradši bych ho poslala do pr*ele, ale na to jsem neměla žaludek, nechěla jsem mu ublížit. A jediné, co pomohlo bylo - naprostý konec JAKÉKOLIV komunikace - tzn. smsky posílat zpět, dárky vracet... až po půl roce to zabralo, ale byla jsem konečně osvobozená! Nikdy jsem to předtím nezažila a nenapadlo by mě, že řeknu chlapovi, že ho nechci, a on to prostě nebude chtít slyšet. Ale ted vím, že je to možný. Tož tak.

Rada?? (saffron - Mail - WWW) 06.04.2006, 14:21:48
Nedá se dát univerzální rada, jak říkat NE.Lucie nejlíp zná toho muže a ví jak na co reaguje. Důležité je, aby nedělala věci polovičatě, aby z ní nebyla cítit nejistota v názorech. Znáte to, jak nám mužský vytýkají, že říkáme ne a myslíme ano? Je to proto, že si nejsme jisté, co chceme a tak je to jednou ne, pak možná, pak ano, pak já nevím...... Luci, je na Tobě se rozhodnout co chceš a co ne a pak to dávat zřetelně najevo. Ne ale, ne možná, ne jednou a později a uvidíme. Konkrétní, jasné,stručné, klidně pronesené odpovědi. Žádné nadávky a scény ani argumenty a odpovědi na proč. Pokud zavřeš dveře a leze oknem, tak musí vědět, že i to okno bude zavřené a že i komín bude ucpaný:-), prostě zkoušet může, ale dopadne vždy stejně. Vím, že to lehké není, moc držím pěsti!!

(Margot - Mail - WWW) 06.04.2006, 15:06:55
Lucko, jestli je tohle láska? Není. Tohle je potřeba vlastnit a "předělat" vybraný objekt k obrazu svému metodou citového vydírání a manipulace.
Souhlasím plně s Johankou v tom říct dětem pravdu (přiměřeně věku), děti jsou překvapivě chytré, mnohem víc než dospělí leckdy tuší, neoblbovala bych je výmluvami byť v nejlepší víře říkanými. Taky Tě onen pán může začít vydírat přes děti, počkat si na ně před školou apod., lehce jim dokázat, že jim maminka zalhala a mlžila, podrývat její autoritu a důvěru dětí k mamince, plést jim hlavičky, cokoli jim nakecávat, poštvávat je proti mamince - neusnadňovala bych mu to ještě vlastním matením dětí.
Pokud jde o to jak toho muže definitivně dostat ze svého života - zjisti si něco o asertivitě a její metodě přeskakující gramofonové desky. Ve zkratce jde o to nenechat se vtáhnout do vysvětlování a zarputile na všechno odpovídat pořád dokola stejnou větou - třeba:"Nechci už to s Tebou dál rozebírat, náš vztah skončil, nechci v něm dál pokračovat". A odpovídat tím na každou jeho otázku a argument tak dlouho, až tu debatu ukončí sám, když uvidí, že to fakt nikam nevede.


takovejch bylo... (Johanka - Mail - WWW) 06.04.2006, 15:31:06
...co me taky furt ukecavali a chteli rozebirat ten "vztah" (at uz nekdy nejaky byl, nebo nebyl a oni v nej jen doufali).

Presne jak pisi ostatni, nerozebirat, neargumentovat, opakovat "Ne, nechci te, necitim se s Tebou dobre, nechci se menit, a nepomuze ani, pokud Ty se jakkoli zmenis".

Nekomunikovat, zadny "budeme kamaradi", v tu chvili on by se z toho nikdy nedostal. Kdyz uz si kontakt vynuti, bejt chladna a protivna. Taky jsem na ty ctitele byla daleko tvrdsi, nez jak jsem to citila, rvalo mi to srdce, protoze jsem mela 100 chuti je utesit "neboj, jednou najdes nejakou nebo treba jednou z toho vyrostes a ja bych pak mozna...", ale vedela jsem, ze tohle za zadnou cenu nesmim udelat, ze bysme byli zase na zacatku, chce to proste se tvarit nekompromisne.

No a nejlepsi metoda, po ktery to pochopi skoro kazdej, je najit si nekoho jinyho :). Priznam se, ze uz jsem to taky udelala (minimalne jednou, ale mozna i vickrat, uz si nepamatuju), ze jsem narychlo skocila do nejakeho jineho vztahu, abych proboha s tamtim uz nemusela nic resit, aby konecne pochopil, ze je konec. Ale neni to vzdycky dobry reseni, nekdy se clovek dostane z blata do louze :) Staci jen nezavazny milenec, nebo treba kamarad tvarici se dostatecne rambovsky, proste aby to nevypadalo, ze jsem k mani :)

Jóóó Johanko, (Lucie (jiná) - Mail - WWW) 06.04.2006, 16:37:15
to je velice dobrej nápad. Sehnat nějakýko chlapa, co při ní bude stát (doslovně i obrazně), třeba kamaráda, aby magor viděl, že Lucka už opravdu není k mání. To by fakt mohl pochopit lépe než jakékoli vysvětlování.

(lucie - Mail - WWW) 06.04.2006, 18:43:50
ja uz na zadnyho chlapa nemam nervy,dnes jsem byla u kamaradky a on mi napsal behem dvou hodin 10 sms a 3krat volal.Prej ze potrebuje pomoct vybrat kamaradovi darek a nevi co.A ze je ve meste jestli se muze stavit.Rekla jsem ne a zase to zacalo,rozebirani a reseni.Razne jsem rekla ze si nebudem ani psat ani volat a ze chci byt sama.Tak jsem to slizla co jsem za cloveka ze se nedivam na deti a ze jim beru to co maji rady,ale ja si nemuzu pomoct ,ony ho mozna maji rady ale tak jak prisel tak bohuzel odejde.Bude to ted strasne tezky.Docela z toho mam takovy hnusny pocit.Ktery ve me vyvolava i on tim ze ja nejsem normalni .ach jo

(lucie - Mail - WWW) 06.04.2006, 18:44:28
ja uz na zadnyho chlapa nemam nervy,dnes jsem byla u kamaradky a on mi napsal behem dvou hodin 10 sms a 3krat volal.Prej ze potrebuje pomoct vybrat kamaradovi darek a nevi co.A ze je ve meste jestli se muze stavit.Rekla jsem ne a zase to zacalo,rozebirani a reseni.Razne jsem rekla ze si nebudem ani psat ani volat a ze chci byt sama.Tak jsem to slizla co jsem za cloveka ze se nedivam na deti a ze jim beru to co maji rady,ale ja si nemuzu pomoct ,ony ho mozna maji rady ale tak jak prisel tak bohuzel odejde.Bude to ted strasne tezky.Docela z toho mam takovy hnusny pocit.Ktery ve me vyvolava i on tim ze ja nejsem normalni .ach jo

Lucie ty vsak jsi UPLNE normalni (Alcka - Mail - WWW) 06.04.2006, 19:14:41
psala si vyse, ze te posila k psychologovi. Kdo ma problem a potrebuje k psychologovi je on. A jestli nerozumi slovu Ne tak dalsi konversace s timto clovekem jsou naprosto k nicemu, protoze nerozumi zadnemu slovu, ktere mu Ty rikas. Hodne stesti sily a odvahy do samostaneho zivota se svymi detmi.

NÁVOD: (kudlanka - Mail - WWW) 06.04.2006, 19:48:46
LUCKO,
jestli se ho opravdu chceš zbavit, tak:

nezvedej mu telefony, neodpovídej na sms. Když se s ním vybavuješ, tak mu už tím dáváš jakoustakous naději...
Prostě - musíš ho odříznout.
Pokud si myslíš, že by mohl přijít i osobně, neotvírej. Ale - nebav se, nediskutuj, prostě - nejsi doma.
A holčkám řekni (pokud by naléhaly, nebo je dokonce on chtěl nějak proti tobě zneužít), že tohle je věc mezi vámi dvěma, že se nechoval dobře a i když je ti líto, že přijdou o kamaráda, že pro to máš opravdu důvod.
Neboj, jde opravdu jen o první chvíle, než pochopí, že je konec.
Kdyby i to nepomáhlo, tak mu pošli sms:, "nepřeju si další kontakt, je definitivně konec."
A to mu pak občas pošli. Nevím, jestli jde blokovat číslo :-))) v tom se nevyznám...


(lucie - Mail - WWW) 06.04.2006, 20:10:50
Ani nevite jak mi to tady moc pomaha cist Vase nazory.Moc Vam vsem dekuju:-)

Kudlanko (NČ - Mail - WWW) 07.04.2006, 06:25:22
Joták, ale tos mohla říct rovnou, že se mě chceš zbavit - vodříznout :-((((((

Jo, vono bylo včera Sv. Wendy (NČ - Mail - WWW) 07.04.2006, 06:33:09
Se strašně omlouvám a stydim! Po několika dnech nepřítomnosti v pr. hroznej fofr!
Tak všecko nejnejnejlepčí :-)))))))
A Wen - k tvý včerejší poznámce, že vona to tak třeba i chce, mi eště napadlo: Co jesli je to tak, že vona se cejtí bejt Matkou Theresou??? Tím by se vše vysvětlovalo.

NČ, díky za přáníčko (Wendy - Mail - WWW) 07.04.2006, 07:00:39
dřív jsem slavila skutečně na sv.Václava, ale od 1974 je v kalendáři i Vendula...
Jo Matka Teresa - ta ale spíš pomáhala krásně umírat, ne ? V klidu. No - někdy by to bylo řešení, takové pravé kudlančí !!!

Lucko (Jiří - Mail - WWW) 07.04.2006, 10:52:46
Mám podobný problém jako muž, jsem sledovánjako Ty , vše co udělám je s podezřením , jsem šacován, ale asi mám stejnou letoru jako Ty, nemám odvahu ne odejít, vždyť stačí se přestat milovat a dělat si co chci . Je k tomu třeba kopec odvahy , ale vím, že komu je proti srsti přehnaná žárlivost, tak ten bude trpět jako v ponorce. To nevyrovná žádné láska ažít s někým, že je hodný, nebo má peníze,či je to kepší než-lisamota, možná je lepší mít přítele v hezkém přítulném pejskovi, to pro začáte. Asi budeš hezká žena, když je zde tolik žárlivosti, ta může přerůst v násilnosti, když je již občas sleduješ , pak Ti radím dej si pozor. Muži jsou však dnes většinou zanedbaní , líní, a každý druhý smrdí. Přitom pěkná žena to je zázrak přírody a muži si jej uvědomují, jen narazit na toho pravého , kterému bay stačil pohled na tu krásu a miloval by ....

Musím se smát (Los evropský - Mail - WWW) 07.04.2006, 13:15:30
té charakteristice - muži jsou dnes většinou zanedbaní, líní a každý druhý smrdí...
Já dodávám, že někdy zase až moc voní (zvláště ti vzorně upravení s odbarvenými vlasy).

Ahoj Lucko (Vea - Mail - WWW) 07.04.2006, 18:29:40
Radím jen jedno - pryč od něj je to magor který se Tě snaží jen psychicky drtit a citově vydírat. Tohle znám - nejdříve útok a potom když to vypadá že to nezabralo - vyčítání co pro Tebe všechno udělal, jak to s Tebou myslí dobře a tak podobně a nakonec následuje doprošování a tak dále a tak dále. Nakonec se dohodnete na přátelství, ale jen Ty si budeš myslet že je to přátelství z jeho strany to bude čistá vypočítavost. A bude to hrát i přes Tvoje děti - tak aby ses cítila hodně provinile. Jiná cesta než to rázně utnout nevede. Je to kruh ve kterém se budeš motat pořád dokola.

ještě něco pro Lucku (Vea - Mail - WWW) 07.04.2006, 18:35:04
Lucko já tohle řešila tak před dvěma měsíci. A to co popisuješ je naprosto stejné !!! Vždycky nějaká záminka jak přijet, "jenom něco říct" ...... a tak, telefony, sms ........ hele fakt tady žádná dohoda nepomáhá - každou dohodu si bere jako naději že se to srovná a tak ..... skoro se mi nechce věřit že ještě někdo se může chovat takhle podobně .... myslela jsem že jen já mám štěstí na magory ... Jestli chceš tak klidně písni na mail. Pa

Lucii (antonička - Mail - WWW) 27.05.2006, 23:12:27
rychle pryč, za pár let se ti může stát , že budeš řešit domácí násilí

Nech ho toužit (Lenka* - Mail - WWW) 05.06.2006, 20:52:00
Zůstaňte kamarádi. Nech ho, ať tě může dobývat. Nebude pak mít čas na kraviny, protože nebude vědět kde mu z tebe hlava stojí.
Jo a zahesluj si počítač. Není nad svaté soukromí.
Lenka*

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: