[CNW:Counter]
  www.kudl@nk@.cz   

O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé…
 
téma
manuál
poradna
tady a tam
úkol pro vás
MUDr. Kudlička
fauna a flora
nejen duše
zážitky
krásno
:-)))
 
FÓRA KUDLANKY
 
 
 
dopisy do poradny
dopisy do redakce
 
 
 

Kudl@nk@
domovská stránka

Kudl@nk@
do oblíbených

 
 
 
DOMŮ
 
ARCHIV
 
bloguje.cz
 
 
 
 
Nová kniha: Jsem fakt impotent?!
 
KUDLANKA.CZ, ISSN 1214-7826
Copyright (c) 2003-2004
Šéfredaktorka:
Mgr. Daniela Umlauf Goldwein
 
DÍTĚ - ŽENA?
Rubrika: [úkol pro vás]

Problém. Asi jsem zklamala coby matka. Přišla jsem čirou náhodou (opravdu jsem nic nikde neprohlížela, nekontrolovala), že moje sotva třináctiletá! holčička, má známost... Ano, ona chodí se sedmnáctiletým klukem... Přišla jsem na to před praním – prostě z jedné kapsičky jí vypadl dopis od něj. A byl to setsakra důvěrný dopis. Nevím si vůbec rady. Dcera se chová jako každé běžné třináctileté dítě, má kamarádky, učí se do školy... Nevím, jak to teď řešit.

    


     Nevím, jestli spolu už něco měli, to snad ještě ne, pevně doufám, ale rozhodně jejich vztah už překročil jakékoliv meze kamarádství. (nebylo to dlouhé psaní, jen vzpomínal na minulou jejich schůzku, ale ty vzpomínky byly jednoznačné). A opravdu to je její dopis a nejde o nějaký omyl. To všechno už je jasné. Samozřejmě, že si uvědomuju, že nejprve musím přesně zjistit co a jak – ale uvědomuju si, že pokud to někde oznámím, tak naši dcerku dám všanc všemu tomu kolotoči vyšetřování, možná, že by se to dozvěděli i ostatní lidé – u ní ve škole, tady v domě... Je to snad pár hodin, co jsem na to přišla, nevím, jak se chovat k ní, musím si s ní promluvit – ale bude to všechno tak jiné. Máme spolu moc hezký kontakt, ale je to přeci ještě dítě. A taky to budu muset říct manželovi. Najednou jsem úplně mimo, vím jen jedno, nesmím udělat žádnou neuváženost.


     Asi jsem se jen potřebovala ze všeho vypovídat, Kudlanku čtu hodně dlouho, a sdělená bolest, poloviční bolest. Snad mi někdo poradíte. Já vám pak řeknu, jak to pokračuje. Držte mi palce.  Yveta




Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat nevhodné a vulgární příspěvky

Komentáře

(Andrea - Mail - WWW) 13.02.2006, 13:09:07
V první řadě už to není malá holka, žádné dítě! Alespoň ze svého pohledu. Jednat tak s ní by bylo velkou chybou.
Věřím, že si nechá vysvětlit, v čem je problém a že v případě intimnější známosti by uškodila hlavně svému příteli.

otevreně (ella - Mail - WWW) 13.02.2006, 13:33:46
otevřeně bych s ni probrala antikoncepci, zákon, ale rozhodně bych nezakazovala další schůzky, možná byste měli dotyčného pozvat a zjistit o koho jde, asi v jiném pořadí, ale o tom že přítele můžou zavřít by děvče mělo vědět. Já děti nemám, ani podobnou zkušenost, ale věřím, že pokud je dost stará na takovou známost, tak to pochopí

neblázni (Markéta - Mail - WWW) 13.02.2006, 13:38:04
Měla bys napřed asi trochu vychladnout. Nemusí to být zdaleka tak horké, jak to vypadá. Mám tři dcery, vím o čem mluvím. Když bylo mé prostřední 13 taky chodila s 18 letým klukem, ale rozhodně s ním nespala. A naše podezřívání jí tenkrát připadalo nechutné a urážlivé. Může to být jakkoliv, člověk si totiž musí uvědomit, že všechno vidí z hlediska svých zkušeností mnohem černěji. Ty se bojíš, co všechno by se mohlo stát, což je sice logické, ale měla bys chvíli počkat, až první strach opadne, než uděláš něco, co tě bude mrzet. Já bych do toho rozhodně netahala žádné instituce. Kdybych něco takovýho udělala našim holkám, těžko by mi to odpustily a pochybuju, že by mi ještě někdy něco řekly.

Taky bych z toho nedělala žádnou aféru (Míša - Mail - WWW) 13.02.2006, 13:56:37
Kde bys to jako, Iveto, chtěla oznamovat? A co by jsi říkala? "Moje 13letá dcera měla rande?" Vždyť by se ti vysmáli. Kup si nějaký časopis pro ...náctileté (Dívka, Bravo, ...) a přečti si ho. Budeš se asi divit, jakými problémy se zabývají jedenáctileté děti.
Svoji dceru netraumatizuj, neponižuj nějakými trapnými výslechy apod. Zachovej klidnou hlavu a pouč ji o sexuálním životě, antikoncepci, ale i o zákonech - přesně v tom duchu, jak to už napsala Ella. Hlavně, cokoliv jí budeš říkat, tak jako kamarádka - zakaž si hysterický výstupy a výlevy typu "to já v tvejch letech..."

neřekla bych, že to asi byla jen schůzka, (pajda - Mail - WWW) 13.02.2006, 14:17:08
podle toho, jak je z toho Yveta vytočená. Samozřejmě, že musí teď opatrně a s citem. Bohužel, současné "děti" vyspívají podstatně dřív a tak by konkrétní obeznámení s antikoncepcí asi bylo na místě. Prostě už máš Yveto doma další ženskou!

Tak mam pocit, ze Yveta prehani. (mila - Mail - WWW) 13.02.2006, 14:38:30


Yveto, (Ája - Mail - WWW) 13.02.2006, 14:43:05
klid, holka... Chápu, že jsi mimo (ono - Míšo - asi nešlo jen o rande - pokud je co vyšetřovat, tak rande to není - spíš asi sex před 15. rokem...) Zní to šíleně, já vím... představa, že s tím mým kuřátkem budu tohle řešit - bože! už za 4 a půl roku! ALE - jedno velké ale - MUSÍŠ se uklidnit, pokud nechceš napáchat nenapravitelné škody... Uhodit na ni s výslechem, zákazy a hrozbami - bojím se, že by nebylo cesty zpět... Jsi na velmi tenkém ledě... Ale píšeš, že máte velmi hezký kontakt - využij ho a nezkaž ho. Říkat to manželovi? Ano - asi bys měla, ale jen pokud jsi schopná odhadnout jeho reakci, aby on nějakou prudkou, neuváženou reakcí nenadělal škody... Možná bych zkusila využít služeb dětského psychologa - požádat o radu.. Nebo zcela anonymní (vzhledem k citlivosti tématu...) linky důvěry... Ale to hlavní, co se musí prolínat tím vším, je to nejtěžší - chladná hlava... Držím palce a dej vědět ;-)

ahááá - jsem za troubu, (Ája - Mail - WWW) 13.02.2006, 14:44:24
sex ještě nebyl! (to je tak, když se to čte hopem...) Ale tu chladnou hlavu je tak jako tak potřeba mít ;-)

(M. - Mail - WWW) 13.02.2006, 14:53:32
Jsem matka dvou dcer a obě někdy těsně po 13.roku absolvovaly své první schůzky. No a když mám uvažovat sama o sobě, tak mně bylo na první randeti necelých 14.
:-)))

díky za uklidňování, lidičky (Yveta - Mail - WWW) 13.02.2006, 14:57:30
jednalo se o orální sex. Já vím, že musím opatrně, už jsem si vzala neurol, ani nevím, jak bych to měla manželovi říct. Jedná se o kluka od nás z domu, je to spolužák našeho kluka. Napřed to musím vydejchat.
Poraďte mi, asi s tím máte větší zkušenosti.

V čem je problém? (Monika - Mail - WWW) 13.02.2006, 15:02:29
V čem je problém, Yveto? Patologické by bylo, kdyby holka ve třinácti byla jen mámin mazánek a jinak neměla vlastní vztahy a citový život. Proč se lekáš těch čísel - 13 je ti málo, 17 je ti moc? Bát se můžeš toho, pokud bys měla náznaky, že ten kluk je nějaký hajzl podrazák, nezodpovědný floutek, závislák nebo něco podobnýho. Ale sama píšeš, že holka se chová normálně, učí se atd., takže asi žádný destruktivní vliv na ni ten kluk nemá. Možná by problémy začala mít, pokud by jí někdo její vztah zničil. Samozřejmě ji pouč o všem, o čem by v tomhle věku holka měla vědět, ale nedávej to do souvislosti s tím, co jsi našla. A taky zkus poučit sama sebe, že třináctileté holky mají svůj vlastní život. Když na sobě budeš hodně pracovat, třeba se ti časem začne dcera i sama svěřovat. Teď k tomu asi nemá odvahu, protože nejspíš má pocit, že tvoje reakce by byly zkratovité.

Orální sex ve 13??? (Gita - Mail - WWW) 13.02.2006, 15:08:46
Kdo komu??? No, jestli je to tak, tak se ani nedivím, že Yveta šílí... Pokud to teda nepsal nějaký vtipálek.


asi jsem hodně zaostalá, (kiwi - Mail - WWW) 13.02.2006, 15:12:34
když čtu, že většina lidí (a snad i matek) tu Ivetu uklidňuje, že je to normální a že se má vzpamatovat. Mě to zas až tak běžný nepřijde.


milo, přečti si to pořádně - (kiwi - Mail - WWW) 13.02.2006, 15:27:03
Yveta přeci píše, že psaníčko vypadlo odněkud z kapsičky, když dávala věci do pračky, nebo tak nějak. No, ono se takhle nešťastně přeci přijde i na mnohou nevěru. Rozhodně ti to, Yveto, moc nezávidím. Taky nechápu, proč vám záleží na tom, kdo co komu. Prostě jednoznačně tu nešlo o ledajaký hrátky, spíš o hrátky s čertem.
A ta dívka prostě už o sexu ví svoje. Nemám iluze o tom, že by nevěděla co dělá. Pravda je, že ty časopisy pro "náctiletý" jsou plný poraden jak a co.

Milo, omlouvám se, zase jsou nějaké výpadky (kudlanka - Mail - WWW) 13.02.2006, 15:30:00
takže to blbne - napřed některý komentář se přičte dvacetkrát, pak zase jiný vypadne - takže znovu sem překopírovávám tvůj:

ja si nejdriv myslela, ze (mila - Mail - WWW) 13.02.2006, 15:17:59
tam neni zadny sex.No, jestli si je Yveta jista, ze doslo k oralnimu.. a stejne jako Gita se ptam Kdo komu?, tak to trochu meni situaci.Ale problem je, jak chce Yveta priznat dceri, ze se ji hrabe ve vecech a cte si jeji soukrome dopisy?




yveta (Pavel - Mail - WWW) 13.02.2006, 15:30:08
nevim proc to resite na webu??to mi pride dosti stupidni

Pavle, proč ne? je to zcela anonymní (pajda - Mail - WWW) 13.02.2006, 15:49:52
a víc hlav víc ví, nikomu to neublíží, naopak se může poradit s jinými. Třebas jí tu někdo poradí, co a jak. I když já přiznávám, že bych z toho asi taky byla vedle.

Yveto, (Inka - Mail - WWW) 13.02.2006, 15:52:21
taky bych nepanikařila, také mám dceru a mám to už za sebou, důležitá je diskuse o antikocepci, zajít s ní na gyndu, aby jí měla, pokud se tak rozhodne, protože ruku jí na tom držet nemůžeš. poučení o zákonu samozřejmě, atd... A určitě bych chtěla poznat jejího přítele, jestli bych to říkala manželovi to si nejsem jistá, jaká by byla jeho reakce?!?! Bohužel děti mají dnes přístup k takovým informacím, že se ani nedivím, že to chtějí zkusit v praxi.

mela bych asi dokoncit (Alenka - Mail - WWW) 13.02.2006, 15:58:23
poidani o Ondrejce, aby Yweta vedela, jake mohou byt problemy se 13ti letyma holcickama. Pamatujete na Reginu, ktera vytahla na maminku nuz? Ktera ve 13 zna nejen sex, ale i drogy, kradeni v obchodech a noc ve vezeni?
Co se stalo neda se odestat. Priprav se na to, ze tvoje dcera proste zacne brzo zit sexualne.Mluv s ni jenom jako, ze jsi nekde neco cetla a co si ona o tom mysli... Ono je tezke rict mluv s ni, kdyz jsi ten dopis precetla tajne. Rozhodne nesmis ztratti jeji duveru. Manzelovi bych to asi radeji nerikala vubec. Chlapi jsou na svoje male holcicky velice haklivi.

kiwi, precetla jsem si to poradne. (mila - Mail - WWW) 13.02.2006, 16:01:33
Pokud ji vyndavala veci z kapes pred pranim, OK, ale cist to nemusela. A pokud ano, jeji chyba. Ja bych se svoji dceri nedokazala podivat do oci, pokud bych si tajne precetla jeji dopis (ikdyz "nestastnou nahodou").Taky mam dceru ve veku Yvetiny.

kiwi,precetla jsem si to dobre. (mila - Mail - WWW) 13.02.2006, 16:04:34
Ten papirek vypadl z dcerineho pradla, kdyz je Yveta davala do pracky. OK, chapu, ale proc si to musela precist, kdyz to nebylo pro ni? Jak to chce ted dceri rict?

někdo tu psal, že takhle se profláklo i moře nevěr - (paula - Mail - WWW) 13.02.2006, 16:15:04
zase bych tak nebyla proti tomu, že se Yveta podívala, co na tom je napsáno. Nevím, jak bys reagovala, kdyby tam bylo něco o braní drog. Jako tu psala Alenka. To bys taky Yvete vyčítala, že se podívala? Nezapomeň, že ta její dcera ještě dlouho nebude dospělá (papírově) a zatím je za ni Yveta zodpovědná.
To tedy mě nadzvedlo.

paulo, mne zase nadzvedne, kdyz se (mila - Mail - WWW) 13.02.2006, 16:23:09
kdokoli hrabe v soukromych vecech druhemu. At uz to je projizdeni telefonu, nebo cteni dopisu, ktere mi nepatri. Prece hned po prvnich radkach muselo byt jasno, ze nejsou urceny Yvete.Ale u tebe je asi samozrejme "mit prehled" i za takovouto cenu. Ja radsi stavim na duvere.

Ja bych ji normalne rekla... (Johanka - Mail - WWW) 13.02.2006, 16:29:08
...jak to bylo, jak jsem k tomu dopisu prisla a ze jsem neovladla zvedavost. Vim, ze se takove priznani casto nevyplaci, ale furt je to lepsi, nez kdyby na to prisla sama.

A normalne bych ji rekla "nebudu Ti nic zakazovat, jsi velka, ale rada bych, abys vedela, jakym rizikum vystavujes sebe a sveho pritele", pokud zacne jecet, ze do toho nikomu nic neni, tak bych jen v klidu opakovala, ze jsem se jen chtela ujistit, ze vi, co dela, ze pro pritele je trestne uz i tohle, a ze ji rada poradim s antikoncepci, ale nesla bych do toho driv nez v 15.

Ono se to snadno pise, ale hur dela, ja vim. Moje maminka mela opacny problem, kdyz jsem ve 22 (z vlastni vule, znamosti jsem mela) byla panna, tak na me posilala segru s instruktazi, chtela mi pujcit byt, radila mi, at si koupime gel...no ja neverila ;)

(Naty - Mail - WWW) 13.02.2006, 16:39:51
Možná bych z toho nedělala zase takovou vědu. Svou první zkušenost s orálním sexem mám ze 14 let, a s pohlavním sexem začátkem mých 16 let. Moje matka o tom do dnes neví, tak si s tím ani neláme hlavu. Dnes mi je skoro 25 let a ještě dnes děti nemám :o) Dnešní dívky bych řekla, že jsou ještě dřív vyspělejší. Pamatuji jak moje mladší sestra za mnou před dvěma roky chodila to byla v deváté třídě a vyprávěla jaké už holky mají zkušenosti.
Myslím, že o výchově to není. Já byla vychovávaná dost přísně.
Taky si ho Yveta vůbec neměla číst vypadl z kapes její dcery a né z její, měla jí ten dopis položit do jejího pokoje. Každé by měl mít své soukromí!!!

(mischka - Mail - WWW) 13.02.2006, 16:43:13
Nepropadej panice, Yveto. Souhlasím s Johankou, řekni jí na rovinu jak to bylo a taky jí řekni na rovinu, co si o tom myslíš. Ale né žádné výčitky. Jestli provozuje orální sex, tak se cítí dospělá. Když s ní budeš jednat jako s děckem, nebude tě chtít poslouchat. A manželovi bych to prozatím neříkala. Jen by to nalomilo její důvěru k tobě, jestli nějakou má.

(Jana - Mail - WWW) 13.02.2006, 17:59:14
no, ja kdybych mela ve 13 s kym, taky bych to asi zkousela... dobry to asi neni, ale poradit neumim, ja tu prilezitost nemela... snad jen nejak overit, ze ma povedomi o antikoncepci i o tom, ze je to pro pritele trestne...

JaVaZ (JaVaZ - Mail - WWW) 13.02.2006, 18:04:25
Tátovi bych zatím nic neříkal.Nejschůdnější mi připadá ji nejdřív seznámit podrobně s tím co všechno tomu klukovi hrozí.Předpokládám že jí na něm nyní velmi záleží.Není to fér,ale nějak se začít musí.A potom co hrozí jí.Ale jak říct žes to četla nevím.Možná pravdu,ale nevím.Hodně štěstí.Budete ho potřebovat obě.

JaVaZ (JaVaZ - Mail - WWW) 13.02.2006, 18:04:25
Tátovi bych zatím nic neříkal.Nejschůdnější mi připadá ji nejdřív seznámit podrobně s tím co všechno tomu klukovi hrozí.Předpokládám že jí na něm nyní velmi záleží.Není to fér,ale nějak se začít musí.A potom co hrozí jí.Ale jak říct žes to četla nevím.Možná pravdu,ale nevím.Hodně štěstí.Budete ho potřebovat obě.

JaVaZ (JaVaZ - Mail - WWW) 13.02.2006, 18:04:25
Tátovi bych zatím nic neříkal.Nejschůdnější mi připadá ji nejdřív seznámit podrobně s tím co všechno tomu klukovi hrozí.Předpokládám že jí na něm nyní velmi záleží.Není to fér,ale nějak se začít musí.A potom co hrozí jí.Ale jak říct žes to četla nevím.Možná pravdu,ale nevím.Hodně štěstí.Budete ho potřebovat obě.

(JaVaZ - Mail - WWW) 13.02.2006, 18:07:01
za to repete se omlouvám

Přikláním (Aknela - Mail - WWW) 14.02.2006, 06:19:24
se k těm, kteří tu radili říct na rovinu, že jsem si omylem přečetla dopis, že se jí za to omlouvám, že jsem na to právo neměla, ale že věci v kapsách mohou být důležité a nechtěla jsem prostě vyhodit něco, co by jí mohlo pak scházet:)
Pak bych se snažila s ní promluvit pokud možno v klidu o sexu, o tom co ona chce, co se jí líbí. Trochu bych se snažila jí naznačit, že i když toho dotyčného miluje, tak s ním nemusí dělat věci, které nechce. Beru to podle sebe, když mi bylo asi tak jako tvé dceři, chodila jsem s klukem, který chtěl víc, než já jsem byla ochotná dát, ale pro mě to bylo dost těžké rozhodování, milovala jsem ho a dětské lásky jsou dost černobílé - dáš-nedáš.

Když bylo mé sestře také třináct, psala mi email z počítače mého otce, který si ho potom nechtěně přečetl. V tom emailu se mi tenkrát svěřila, že chodí (a spí) se sedmadvacetiletým chlapem, takže reakci mého otce si asi dovedeš představit. Bylo to dost těžké období, následovaly útěky z domova apod. Proto bych raději manželovi nic neříkala a zkusila to citlivě vyřešit jako žena s ženou. Tvá dcera totiž už žena je, i když to nedávno bylo miminko.

Je to asi pro tebe trochu síla Yvet (Wendy - Mail - WWW) 14.02.2006, 07:26:01
číst o své malé holčičce, že je to už žena...no, je a není. Všechno podstatné už tu bylo napsáno, jak jsem si přečetla. Hlavně aby VĚDĚLA a nebyla ve 14 těhotná. Všichni odborníci se shodují v tom, že ve 13 je na sex času dost. Ale co když se neudrží, známe to.
Co se týče čtení cizích dopisů apod. - zásadně nic nešacuju a nehledám. Ale od té doby, co jsem vyprala v pračce náplň do propisky a pětistovku, před namáčením projedu kapsy. Jednou jsem našla lístek v synově kapse, tak všelijak poskládaný, nahoře bylo k přečtení pár řádek. Stála jsem nad tím dobu, pak jsem ho vzala, nerozložený, nepřečtený a dala ho synkovi. Po čase mi sám řekl co to bylo za poklad. Tím ale nechci naznačit, že Yvet chybila. Má dceru v choulostivém věku, prostě to udělala. S dětma budou pořád starosti...ale i radosti. Od toho jsme tady.

To je sice všechno moc hezké (Gita - Mail - WWW) 14.02.2006, 08:00:38
ale jednou je holce 13 a je pod zákonem. Nedokážu si představit gynekologa, který by jí předepsal antikoncepci. Pokud by se gynekolog dozvedel, ze dívka mladší 15 let není panna, tak má povinnost to nahlásit na Policii. Navíc rodiče mají za dítě odpovědnost. A od patnácti je člověk plně trestně odpovědný, že ano, i když se ten věk mladistvého zohledňuje při stanovení výše trestu.
Já nemám zkušenost, takže mou radu berte s rezervou, ale prostě bych se přiznala k tomu, co jsem si přečetla, omluvila bych se jí, ale natvrdo řekla, že dokud jí není patnáct, že na něco takového musí zapomenout. Prostě musí, jinak ohrožuje nejen sebe, ale i mě a svého přítele.

Pominu tedy ten fakt, ze jsem si precetla dopis, ktery mi nepatril.. (mila - Mail - WWW) 14.02.2006, 09:35:54
pokud by se jednalo o mou dceru a ten dotycny by byl spoluzak jejiho bratra, tak bych se nejdriv lekla, ze uz to neni jenom moje holcicka, ale pak by se mi ulevilo, protoze daleko horsi by bylo, kdyby chodila s nejakym zkusenym ci dokonce zenacem ci nedejboze fetakem. Deti jsou proti nam obklopeny od malickama casopisy, porady atd.atd., kde pojem oralni sex je bezne pouzivan a rekla bych, ze je tak bezny jako v nasem veku polibek. (ted jsem to zamerne prehnala, ale staci si prolistoval bravo girl atd.atd.).Rozhodne bych si s dcerou ujasnila pojmy - to znamena, ze i z oralniho sexu muze chytnout AIDS nebo jinou neprijemnost. A probrala bych s ni i moznost antikoncepce, ale snazila bych se ji spis naznacit, ze na tohle ma opravdu casu dost a ze ji nic neutece. Ja vim, je to tezky.

(Ivana - Mail - WWW) 14.02.2006, 12:16:22
tedy zírám.Nechápu jak můžete o 13-leté dívčině tvrdit,že je to žena.Je to dítě!!!!!A jak již bylo psáno,pod zákonem a rodiče jsou za ni právně odpovědní.Takže ano,ať je natka ohleduplná a pak ji zavřou.Nepřipadá mi normální,že 13 holčina má orální sex.To je tedy fakt síla!!!!Já bych klidná tedy nebyla ani chvíli.Tolerance je hezká věc,ale musí mít určité hranice.V tomto případě byla hranice překročena na můj vkus až dost.On ji taky ten kluk může jen "používat" k orálnímu sexu.Holka je zamilovaná,tak ji použije.Zblbnout ji dokáže raz dva pěknými řečičkami.

Ivano, a jak to chces udelat? (mila - Mail - WWW) 14.02.2006, 13:29:40
Zakazat ji chodit s tim "lumpem"?Zajit za rodici toho kluka? Nebo do skoly? Nebo na stranicky vybor?:-)

Ivano, a jak to chces udelat? (mila - Mail - WWW) 14.02.2006, 13:34:03
Zakazat ji chodit s tim "lumpem"?Zajit za rodici toho kluka? Nebo do skoly? Nebo na stranicky vybor?:-)

(Ivana - Mail - WWW) 14.02.2006, 13:55:21
přiznám se,že nevím,tady je každá rada drahá.Jen se mi zdálo neadekvátní tvrzení,že je to žena.Není,ani trochu.Snaží se jako žena chovat,ale duši má dítěte.Je někde na půl cesty a já bych jako matka měla obavy,že tu její duši dítěte mohu nenapravitelně poškodit,když nezareaguji.Každopádně bych si s ní promluvila a snažila se jí vysvětlit,že na tyto věci má času dost,že není kam spěchat.Uznávám ale,že účinek to nemusí mít vůbec žádný,že může být dívčina skutečně hodně zamilovaná.Jako matka bych měla oči "navrch hlavy",to jistě.Žádný klid a nadhled.

Ivano (M. - Mail - WWW) 14.02.2006, 14:02:55
To asi každý, jenže reakce na tvou promluvu může být přesně opačná. A s tou duší dítěte ve 13 moc nesouhlasím - není sice žena, ale dítě už taky ne.

Sotva 13 vážení! ( - Mail - WWW) 14.02.2006, 14:09:23


Pro všechny pohoršené: (Míša - Mail - WWW) 14.02.2006, 14:17:21
uvědomujete si, že bývaly doby, kdy se vdávaly třináctileté a čtrnáctlileté dívky a měly děti? Já vím, že je nesmysl srovnávat nějaký feudalismus s dnešní dobou, ale zrovna tak je nesmysl uvažovat tak, že třináctiletá holka je vlastně děťátko, které by si ještě mělo hrát s panenkama. Nějakým mentorováním a údivem nad stavem věci se ničemu nepomůže. Spíše to chce citlivě zareagovat a zapůsobit, aby nedošlo opravdu k nejhoršímu - čímž myslím těhotenství té dívky.

Mám stejně starou dceru (Lola - Mail - WWW) 14.02.2006, 14:20:22
a je to dítě. Yveta to opravdu nemuže nechat tak, to by šlo v patnácti. Ale fakt pozor, nic nezakazovat, jenom vysvětlovat a hlavně dát sice najevo nesouhlas, ale ne morální odsouzení. Holka musí mít pocit, že má v matce oporu a ne nepřítele. Jinak je s hezkým vztahem konec.

Nemůžu si pomoct, (Vodoměrka - Mail - WWW) 14.02.2006, 14:55:51
ale třináctileté děvče je přes všechnu možnou fyzickou vyspělost přece jen dítě a ne žena...

Pro milu: docela by mě zajímalo, kolik je ti let a jak staré děti máš, pokud je máš... a jak by ses chovala ty sama, kdyby se ti to stalo...

Vodomerko, deti mam, (mila - Mail - WWW) 14.02.2006, 15:03:00
a to 3.Dceri je tolik, jako Yvetine dceri. Takze si tu situaci dokazu predstavit. Mne hlavne pohorsilo to cteni ciziho dopisu. Ikdyz vypadl z kapsy, kdyz chystala pradlo. Nevim, jak bych to, ze jsem si precetla jeji dopis, zduvodnila dceri. Ale pokud bych se nejak dozvedela, ze dcera uz s nekym chodi a ma s nim sex (ta moje jeste nema ani menses), tak bych si s ni znovu promluvila o nebezpecich. Ale nesla bych na ni silove.

jsou divky (Alenka - Mail - WWW) 14.02.2006, 16:07:58
ktere jsou v 13 dospelejsi nez jine. Vratim-li se k memu povidani o Regine, te je 13 a vypada na 18. Sex je pro ni beznou veci. Nosi ssebou soustavne preservativy, protoze "ona prece neni blba!" jak oznamila matce.
No ja si myslim, ze v urcitych pripadech je nutne vedet. co potomek provadi, hlavne kdyz je podezreni na drogy a je jeste zatim v silach rodicu (aspon relativnich) tomu zabranit. Jinak tady normalne 13ti leta holka antikoncepci od lekare dostane, protoze je lepsi ji dat antikoncepci, nez riskovat, ze prijde do jineho stavu. Jinak vzhledem k moji situaci (mam dva kluky) nic takoveho nehrozi a tak klidne mohu papirky vracet nectene.

Problem (Alicka - Mail - WWW) 14.02.2006, 16:23:56
ktery vidim ja mile Kudlanky i Kudlancy je, ze Yveta nevi jak k dceri ve trinacti letech. Je to sice nova kapitola zivota, ale ja verim, ze kdyby tohle tema bylo diskutovano od mladsiho veku prirozene, (nevim presne jak se vyjadrit) tak bychom dnes neresily(i) tento problem na Kudlance, ale Yveta s dcerou by si hezky povidaly u caje o kamaradovi jak je milej a je ji s ni dobre. I kdyz vim, ze je to velice tezke pro matku nechat toho sveho ptacka vyletet z hnizdecka, ten ptacek musi vedet a verit ze ma lasku a podporu prave doma, pod tim mamincinym kridlem. A te lasky kdyz je dost od maminky ve 13 nepotrebuje hledat jinde nebo ji menit za sexualni.

tuhle diskuzi sledují už druhý den, (Marta - Mail - WWW) 14.02.2006, 17:08:42
ale stále nějak nemohu pochopit, proč se Mila rozčiluje více na tím, že matka se podívala do onoho papírku, než nad sexující třináctiletou holčičkou. Podle toho, co její matka psala, asi se chovala navenek opravdu jako třináctileté dítě!!! Jak jinak si vysvětlit matčino zděšení. Také si nemyslím, že by spolu neměly dobrej vztah. A - taky ze všeho usuzuju, že ani ta holčička nebyla nějak extra vyspělá, veliká. Prostě, kdyby jako ženská už vypadala, tak by se její máma tak neděsila.
Stejně tak si myslím, že jsme my ženské opravdu slepice, bez urážky, kamarádky. "TATÍNKOVI NIC NEŘÍKAT, stejně jako žádná jste se nepozastavila nad tím, že ten sedmnáctiletý mládenec taky přeci MUSEL VĚDĚT, KOLIK JÍ JE LET!!! -
Ale ne, všechna špatnost se soustředila do osoby matky, která díky tomu, že papírek otevřela, na to přišla.
Také tu někdo psal, že se mohlo jednat třebas i o drogy, cokoliv. Všechny ty děti, které do toho spadly, byly předtím hodné, milé, nevinné... A kdyby nebyla alespoň nějaká rodičovská kontrola, bylo by těch nových a nových feťáků míň.
Promiňte, žejsem se tak rozhořčila, ale cítím to jako nespravedlnost vůči nešťastné Yvetě, která si tu postěžovala, chtěla radu, pomoc - a tolik z vás se staralo jen o to, jestli ten papírek neměla vrátit nečtený...
Howgh, teď mě můžete vynadat, odsoudit.

Marto (Alicka - Mail - WWW) 14.02.2006, 17:44:44
naprosto souhlasim.

Nechtějte po Yvetě, (jana - Mail - WWW) 14.02.2006, 18:45:31
aby dělala jako že je všecko OK. Třináctileté děti jsou příliš mladé na sex ať je teď "běžné" cokoliv. Není to prostě pro ně dobré a ona chce svou dceru právem nějak chránit. Jak jinak má být za ni odpovědná? Jde jenom o to najít tu pravou formu, aby nenadělala víc škody než užitku.

(M. - Mail - WWW) 14.02.2006, 19:05:45
A jde vůbec dítě chránit před podobnými vlivy, když je mu 13 ? Pro informaci : Jsem matka dvou dcer 14 a 18let.

Marta : (mamča - Mail - WWW) 14.02.2006, 21:41:27
Souhlas, přesně tohle mě při čtení komentářů napadlo, ale nechtělo se mi na pranýř.

mila : trochu mě šokoval Tvůj výrok : "ze i z oralniho sexu muze chytnout AIDS nebo jinou neprijemnost"
Nazvat AIDS nepříjemností ?
No potěškoště !

Ahoj vy všichni, především ale Marto, Aličko, mamčo: (Yveta - Mail - WWW) 15.02.2006, 01:28:24
já ani nevím, co mě všechno ještě v životě čeká. Tyhle dny jsem najednou jakoby ještě víc dospěla, než kdy jindy.
A tak vám řeknu, za kým jsem šla: za mámou. Protože ta mi vždycky dobře poradila, i když jsem kolikrát její rady nechtěla hned vzít, tak podstatně víc měla pravdu, než že by se pletla.
Nakonec jsme si obě pobrečely, kam ten svět spěje a máma mi dala grog a rady.
Nevím, možná že to, co jsme se rozhodly udělat, není třeba to nejlepší, ale jiný nápad prostě nemáme. Ona je ta naše ženička drobná, poslední dobou kašlavá, tak koupíme 14denní zájezd na hory a pojede s babičkou se ozdravovat. Bude hodně jíst, chodit na zdravý vzduch - a především nebude teď v dosahu toho kluka. Zatím se budeme chovat úplně jakoby nic. Na horách máma využije nějaké vhodné povídavé černé hodinky a s dcerkou si promluví, všechno co bude potřeba s ní probere. A já to taky zase nějak opatrně řeknu manželovi. Ten si dojde promluvit s tím klukem. Ne, nebudeme ho zabíjet, opravdu ne, ale musí si uvědomit, že to, co dělali je trestné. A že do 15 let je opravdu pod zákonem. Ale máte pravdu, jsme oba rodiče, oba to musíme řešit. Oba jsme zodpovědni za svou růži.. (Tohle mi říkala máma, já vím, že je to St. Exupéry, ale hodí se to.)
Ještě jednou vám všem moc děkuju, děkuju Kudlanko mnohokárt tobě, za tyhle stránky, že se tu můžu bezobav svěřit, poradit se. Držte nám všem palce.


Yveto (Ivana - Mail - WWW) 15.02.2006, 06:08:58
gratuluji,myslím,že jsi to spolu s maminkou vyřešila nejlepším možným způsobem!!!!A držím palce,aby to dobře dopadlo a aby dcera pochopila,že na tohle má času dost.Maminka je chytrá paní.

Furt tady lítaj ty cizí slova (NČ - Mail - WWW) 15.02.2006, 07:03:02
A kdo se v tom má vorientovat.
Co zase je ten "orální sex"?

Vysvětlení. (Wendy - Mail - WWW) 15.02.2006, 07:50:55
No to máš tak NČ, per orálně je ústy, takže orální sex je když se o tom jenom mluví... ne ?

nojo, to už bys taky moh znát... ( - Mail - WWW) 15.02.2006, 07:53:30
vokecat vokecat a to třetí sem zapomněl...

Yveto (Marie - Mail - WWW) 15.02.2006, 08:22:52
a kde je dopis?(-schovat ho jako dukaz.)
Od toho kluka to je hodne sprosty! Na takove hratky si mohl najit nejakou starsi holku a ne Tvoji nevinnou dceru. Sla bych za jeho rodici, aby vedeli, co maji doma za poklad. Proc s nim jednat v rukavickach, co kdyz to udela nejake holcicce jeste mladsi? Student to ma v hlave vygumovany, potrebuje domluvit rucne a strucne, aby se vzpamatoval a vedel, ze Tvoje dite neni pro nej. Vyuzil jeji naivity. Jsem moc rada, ze jsem nemusela nic takoveho resit, ale urcite by ten studentik na me nezapomnel do konce jeho zivota.

Marto, mamco a ostatni rozhorcene, (mila - Mail - WWW) 15.02.2006, 09:16:25


(Gita - Mail - WWW) 15.02.2006, 09:17:02
Yveto, jsi dobrá. Já jen k tomu čtení dopisu: holka chce mit sex, zit jako mladistva, ale kalhoty ji pere maminka a ona zelenac nechava diskreditujici korespondenci v kapse. Je to jeste zelenac a tak se s ni musi zachazet. A mimochodem, trestny neni jen pohlavni styk, ale i oralni sex.

Mamco, Marto a ostatni rozhorcene (mila - Mail - WWW) 15.02.2006, 09:26:33
trosku prekrucujete a vytrhujete vety z kontextu, specialne jsem se musela smat nad rozhorcenim, ktere sala z mamci ohledne meho vyroku o AIDS. Pochopitelne vubec nezlehcuju tuto nemoc, jen jsem chtela zduraznit jak je nutne, aby dcera vedela, co vse se muze stat i z oralniho sexu.Ten plan Ivety je super, jenom nevim, zda bude jeji dcerka souhlasit, ale doufejme, ze ano. Jeste vysvetleni - mozna mnohym pripada mu postoj laxni, ale.. prozila jsem s nejstarsim ditetem dost odstrasujici dospivani a divam se na veci bez emoci a vice z te prakticke stranky. A rozhodne jsem pro, jednat s detmi na rovinu a naucit je odmala nest nasledky sveho chovani.. a zase aby to nekdo neprekroutil - pochopitelne cim je dite starsi, tim vice odpovednosti za sve ciny ma. A jeste k planovanemu "pohovoru" s provinilcem.. No nevim. Kluci byvaji mnohdy v 17ti jeste vic deti nez holky ve 13ti. A pokud je to hodny kluk (uz vidim, jak se na mne Marie zase vrhne, ze se zastavam vygumovaneho sprosteho kluka, jehoz jedinym cilem je prznit malou holcicku), tak mi to prijde takove divne. On ji k tomu urcite nenutil.

Souhlas s Martou, jako bych to řek já sám. (Béda Traktorista - Mail - WWW) 15.02.2006, 09:32:17
Taky to tady sleduju a nestačím se divit, kolik lidí by bylo ochotno nechat se svým vědomým souhlasem své děti sexovat ve věku řádně pod zákon jen proto, že je toho plné Bravíčko a že holt to teda musí bejt v pořádku. A když se chce matka sotva třináctiletý dcery nějak k tomu postavit, tak ji ještě odsoudí za to, že si dovolila přečíst kompromitující psaníčko. Že bychom se nakonec smířili s tím, že děti už na základní škole (viděl bych to tak vod pátý třídy) budou mít hodiny sexuální výchovy a z toho polovina těch vyučovacích hodin bude praxe - samozřejmě že za dozoru řádně vzdělaného pedagoga - jak jináč?

Výborný plán, (jana - Mail - WWW) 15.02.2006, 09:53:27
Yveto dej pak vědět, jak to dopadlo!

Takhle to dopadá s holčičkama, (NČ - Mail - WWW) 15.02.2006, 09:58:20
který včas nezasvětí tatínek nebo hodnej strejda...

Nemyslim si, ze sex ve 13 (mila - Mail - WWW) 15.02.2006, 10:08:22
je v poradku. Nemyslim si, ze je v poradku, kdyz v casopisech pro deti je to, co je v dnesnich bravickach atd.,ale sakra lidi, stalo se.. a tim, ze se nad tim budeme pohorsovat, nic nevyresime. A Yvetu nijak neodsuzuju, jen se mi nelibi, ze z potaji precteneho psanicka(ktere mohlo byt napul vymyslene), dela zavery, aniz by znala nazor sve dcery.

Dehmetsih - Iveta má odvahu (Nemo - Mail - WWW) 15.02.2006, 20:43:58
To mi tedy promiňte, ale není mi jasné, zda náhodou není povinností provozovatele serveru, pokud se zde povídá o jasném porušení zákona, o tomto podat příslušným orgánům informaci. Policie je dnes naštěstí zřejmě tolerantní, jinak by si už musela vyžádat IP adresu Ivety a sjetinu logů a zahájit v této věco šetření. Z právního hlediska by tak bylo učiněno zákonným postupům zadost, ovšem z morálního a lidského hlediska je to naprostá capovina. Uvědomme si ovšem, že žijeme v banánové republice, kde se řeší právě takovéto "bezprecedentní" případy. Jinak na tuto diskusi jsem zabrousil čirou náhodou z jinde uvedeného odkazu.
Snad na závěr Ivetě jednu radu. Pokud si proboha bude s tím klukem chtít někdo promluvit, neposílejte za ním chlapa - vždycky jen ženskou, nejlépe tedy Iveta - to teenagenaři mnohem více stráví. Jinak good luck a chtěl bych říci, že znám skutečně o hodně horší věci, ale pokud na ně člověk nenarazí, zdá se mu tohle jako největší problém v životě.


Přečetla jsem...a zírám. (basi - Mail - WWW) 16.02.2006, 00:55:12
Tak,jako Yvetu zcela pochopitelně zaskočilo zjištění, že její dcera provozuje ve 13 letech sex, zaskočily mne reakce některých lidí zde.Yveta se zachovala jako dobrá máma, starostlivá a chápající, zodpovědná, laskavá. Že si přečetla náhodně nalezené psaníčko svého dítěte - ano, dítěte - není nic špatného, naopak si myslím, že trocha kontroly v rozumné míře a dohledu je v pořádku a v podstatě i dětmi očekávaná. Důležité totiž je, jak se ke zjištěnému rodiče postaví...a to Yveta zvládla podle mého názoru výborně. Neukvapila se, promýšlí situaci ve všech souvislostech a především s pochopením a ohledem na dceru. Možná ten dopis napoprvé pochopila jinak, možná nepopisoval skutečnost, ale byl jen projevem zjitřené fantazie mladé slečny. Pokud to dceři normálně vysvětlí, se zdůrazněním toho, že ji nechce trestat, však taky není proč, že co dělá, dělá jen z obavy a starosti o ni, tak to dcerka určitě pochopí. A jestli to bylo tak, jak si Yveta myslí? Řešení, které s maminkou (babičkou malé slečny) zvolily jako první krok, považuju za výborné. Výborné je i to, že Yveta odolává některým tlakům současnosti, jež velí "vše je normální a vše se toleruje". Není. Paragrafy teď nechme stranou, ale 13letá je dívka, ne žena. Argument "dnešní děti jsou jiné" používaly už naše babičky, nelze jej nalepit na vše, jinak by v příštím desetiletí byl normální orální sex dětí v 1. třídě s dětmi z 2. stupně ZŠ, že ano? ... Dítě potřebuje rodiče chápající, to ano, tolerantní, ano, ale taky čeká, jako každé mládě :), že mu ti rodiče nedovolí všechno, že nastaví mantinely, co už ano, co ještě ne, co vůbec ne. I když se staví na odpor, cuká se, trká, kope kolem sebe, tak čeká, že narazí...na laskavou, milující, otevřenou a přitom pevnou náruč. Je to podle mne lepší, než kdyby si za rok dva narazila ošklivě čumáček s daleko horšími důsledky, než chvilka "naštvání na mámu, co si dovolila přečíst dopis"...pokud vůbec na to naštvání dojde :) když ano, je to docela dobrá cena za zdravé normální mládí budoucí ženy :) čím bude dospělejší (schválně nepíšu starší), tím víc mámin přístup k věco ocení, myslím si.

mila (Marie - Mail - WWW) 16.02.2006, 03:52:51
tvuj predposledni prispevek me pobavil. Jak muzes vedet, ze on ji k tomu urcite nenutil? Tys u toho byla???? Ty ho znas?
On je skoro dospelej clovek, ale podle tebe je to jeste vic dite...
Proc ze sebe delas moralistku, ze si Yveta precetla to psani?
A to, co kritizujes, delas sama. Psala jsem, ze to od neho bylo hodne sprosty a o jeho cilech ani slovo, tak se vzpamatuj, joooo?
"Pokud je to hodny kluk", tak se nebude ukajet na male holce. Treba je ted na rade ta tvoje!


Tak koukám, (Míša - Mail - WWW) 16.02.2006, 08:49:00
že je tu Míla pěkně na pranýři :))
Já naopak víceméně s jejími názory souhlasím. Samozřejmě, že tu nikdo netvrdí, jak je sex ve 13 all rigt. Z původního článku to totiž ani nevyplývalo, že k nějakým sexuálním hrátkám došlo. Otázkou je, zda opravdu došlo a nejedná se o vytříbenou fantazii dívenky, což se dost často stává, že. Míla to nakonec taky zmínila, ze svých životních zkušeností o tom ví jistě své. Pokud se tak skutečně stalo, je to docela průšvih, ale myslíte, že pokud z toho budou dělat rodiče nějakou veřejnou aféru, pomůže to věci? A jestliže se na dceru vrhnou jak líté saně, ta se může pěkně zatvrdit a nadělat rodičovstvu daleko hlubší vrásky. Myslím, že Yveta zvolila optimální přístup (holt maminky vždycky umí dobře poradit), tak jí jen všichni přejme, ať jí to vyjde.

Miso, dik.. (mila - Mail - WWW) 16.02.2006, 09:02:02
Jinak jsem zacinala mit pocit, ze se tu vsichni zblaznili a moralizuji a moralizuji. A pritom, kdyz vezmu fakta:
Yveta nasla a precetla si dopis. Kdo vi, co na nem je pravda a co ne? Vsechno jsou jenom domnenky. Pak tu jsou fakta: holcicka se dal chova jako holcicka - nema problemy se skolou, ma kamaradky. Pokud by doslo k nejakemu nuceni ze strany toho kluka, projevilo by se to na jeji psychice. Nevim, jak jine matky, ale ja na svych detech poznam, ze se neco deje. A to Yveta nebyt toho dopisu vubec nepopisuje. A znovu opakuju - neschvaluju sex v tak ranem veku jenom proto, ze dnesni mladez je "dal" nez jsme byli my.

A jeste neco.. (mila - Mail - WWW) 16.02.2006, 09:39:29
Ja sama jsem byla hodne opozdena, co se zacatku se sexem tyce, az nekdy po 18ti. A oralni sex - tak ten az hluboko v manzelstvi a moc se mi do nej nechtelo. Takze si myslim, ze pokud by 13ti leta holcicka delala to, co tady vsichni tak nejak predpokladate, ze by to dost udelalo s jeji psychikou a chovala by se jinak. O to vic, kdyby do techto praktik byla nucena, jak porad tvrdi Marie. Proste mi to nesedi. A proto to vse hodnotim tak, jak to hodnotim - strizlive a bez patetickych vykriku.

Yvette drzim palecky, ( - Mail - WWW) 16.02.2006, 13:18:35
aby vse probehlo bez vetsich zadrhelu. Jinak v sousedstvi se narodilo ctrnactilete holcine detatko :(, pritom jde o rodinu navenek velice sporadanou a ta holka nebyla nijak problematicka, spise ticha a zakriknuta. Takze myslim, ze cim drive Yvetta se svou holcickou promluvi, tim lepe. Rizika jsou fakt velika.... pro vsechny

milo (Marie - Mail - WWW) 16.02.2006, 20:20:01
kde porad tvrdim, ze byla do techto praktik nucena???????????
Jak muzes vedet, ze on ji k tomu urcite nenutil? Tys u toho byla???? Ty ho znas? - to je jen otazka k tvoji vete: On ji k tomu urcite nenutil.
Mas bujnou fantazii.





Milo, ( - Mail - WWW) 18.02.2006, 02:53:46
ja bych rekla,ze moc strizliva nejses!!Vic se k Tvym nazorum snad nema cenu ani vyjadrovat. Placas nesmysly. Souhlasim s Basi,presne tak.

(Katka - Mail - WWW) 18.02.2006, 09:21:47
Napadlo vás, že je slečna prostě zamilovaná, kluk stejně, a že nikdo k ničemu nikoho nenutil ? Jen to prostě nedomysleli - a kdo to v tomhle věku umí ? Takže pokud se maminka nechce dočkat reakce typu "natruc", bude muset našlapovat hodně opatrně.

Katko, tady s timhle nazorem neuspejes.. (mila - Mail - WWW) 27.02.2006, 10:31:32
ja si to taky myslim, ze jsou to oba deti a ze to psanicko bylo hoodne nadnesene..buhvi jak to bylo.. ale klaka spravedlivych mamin chce disciplinarni potrestani zvrhleho mladence, ktery zneuziva naivity 13ti leteho ditete..ale ja si porad myslim, ze zralost 13ti lete divky-zeny je mnohdy na urovni zralosti 17ti leteho kluka.. no bude mne zajimat, jak dopadne ozdravna kura..A jeste neco.Mam takovy pocit, ze rodice jsou od toho, aby meli prehled, co jejich deti delaji.. a aby tem svym detem duverovali.. pokud si ovsem dali praci s jejich vychovou a duverovat jim mohou. Tot asi vse, co k tomu mohu dodat.

Katko, tady s timhle nazorem neuspejes.. (mila - Mail - WWW) 27.02.2006, 10:33:17
ja si to taky myslim, ze jsou to oba deti a ze to psanicko bylo hoodne nadnesene..buhvi jak to bylo.. ale klaka spravedlivych mamin chce disciplinarni potrestani zvrhleho mladence, ktery zneuziva naivity 13ti leteho ditete..ale ja si porad myslim, ze zralost 13ti lete divky-zeny je mnohdy na urovni zralosti 17ti leteho kluka.. no bude mne zajimat, jak dopadne ozdravna kura..A jeste neco.Mam takovy pocit, ze rodice jsou od toho, aby meli prehled, co jejich deti delaji.. a aby tem svym detem duverovali.. pokud si ovsem dali praci s jejich vychovou a duverovat jim mohou. Tot asi vse, co k tomu mohu dodat.

(basi - Mail - WWW) 01.03.2006, 17:10:19
Taky si nemyslím, že by tu dívku někdo násilně nutil. To by máma poznala z toho dopisu, zda jde o svěřování se papíru/kamarádce s oškivým zážitkem, nebo zda píše jinak. Podle maminčiny reakce jde o dobrovolný předčasný sexuální zážitek:) Z psaní její matky se mi zdá, že dítě vyrostlo v přirozeném láskyplném starostlivém prostředí, to jí jistě dalo dobrý základ a dost sebedůvěry a sebevědomí, aby odmítla co se jí nelíbí...Jestli šlo jen o tu zjiřelou fantazii, jak jsem psala výše, tím lépe. Nicméně, mírný laskavý nesvírající dohled je na místě, u mámy 13leté holčičky, ne?

Dovolim si nesouhlasit... (Petr - Mail - WWW) 20.06.2006, 02:56:30
S tim, jak nektere maminky poukazuji na neslusnost vyse zminovaneho 17ti leteho chlapce...Hodnoceni typu: \"on je vygumovanej, nema to v hlave v poradku\" zcela jiste nejsou na miste. Je docela smutne, ze si tyto maminky neuvedomuji, ze vedle biologickeho veku existuje take vek psychicky. Tyto dva zcela rozdilne aspekty nemusi jit (a casto take nejdou) ruku v ruce. K tomu si jeste pricteme obecne znamy 2-lety posun mezi dospivanim divek a kluku a rozdil 4 let tak muze byt zcela potlacen. Vetsinou si tak holky vybiraji starsi kluky a sve vrstevniky opacneho pohlavi oznacuji jako \"nezkusene zajicky\". To je ale to posledni, o co by kluk stal. Vztah musi byt koncipovan na vzajemnem porozumeni a ucte...To je take mozna duvod, proc 17 lety kluk nalezne sve stesti u o poznani mladsi divky. Ta divka se totiz na rozdil od kdejake stejne stare divky cti. Ja sam (18 let) chodim s divkou, ktere je 14 a nas vztah si nemuzu vynachvalit. Jedine, co bohuzel porad premitam v hlave je pravni stranka cele veci. Tu divku mam opravdu rad, ale popravde receno, citim, ze mi sex v nasem vztahu chybi a 8 mesicu do jejich 15 narozenin je dlouha doba...

Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text: