SOKYNÍ MI JE DCERA
Pondělí, 09 červen 2008

 Milá Kudlanko, využívám anonymity a chtěla bych se poradit s problémem, se kterým si  neumím sama poradit. Měla jsem svou dceru poměrně mladá, narodila se mi v mých osmnácti létech. Manželství, které jsem pod vlivem těhotenství uzavřela, moc dlouho nevydrželo, pouhé dva roky. Následujících 6 let jsem byla s dítětem sama.

 

 

 

     Poté jsem asi pět let žila s přítelem, který se o dceru staral jak její táta, všechno bylo dobré, a když už jsme se rozhodli, že se vezmeme, tak bouračka a on mi zemřel. Nesla jsem to dost těžce, byl to opravdu hezký vztah. Nemohla jsem se pak odhodlat si najít někoho jiného, až loni na podzim jsem se seznámila se svým nynějším přítelem. Je o dva roky mladší než já, ale není to vidět. Je mi  čerstvě 35, jemu 33 a mojí dcerce 16. To podotýkám proto, abyste chápali, jak mi je, a jak to s námi je.

 

     Přišla jsem totiž na to, že moje dcera si začala s mým partnerem. Zjistila jsem to, vím to na sto procent, ale jim jsem to neřekla. Jsem z toho nesmírně zoufalá, a vůbec si nevím rady, co mám dělat. Jak mi to oba mohli udělat? Dva lidé, které mám tak ráda. Je to pár dnů a já chodím jak ve snách. Snad jen můžu říct, že jsem našla v PC email, ve kterém má dcera poměrně detailně popisuje své kamarádce zážitky. Nehledala jsem nic, byla to čirá náhoda, prostě jí kamarádka odepsala a ten její text byl pod tím novým e-mailem. A ona to nechala otevřené. Kdyby to aspoň zavřela, ale já před tím seděla, koukala se na obrazovku a najednou se mi hroutil svět. Vůbec nic nejsem schopná udělat, nemám se komu svěřit, nevím si rady.

 

      Děkuju, pomohlo mi i to, že jsem se vypsala alespoň sem.  Krystýna

 

    

Komentáře
Já bych to okamžitě s ním skončila. : Myška
A s dcerou bych si to vyříkala, i když bych riskovala náš vztah - ale neohrozila jej dcera mnohem víc? Vše bych jí řekla, hlavně to, jak moc mě to zasáhlo. Neznám ani Tebe, ani Tvou dceru, nevím, jaký máte vztah, jak moc s ní mává puberta. Poradit neumím, jen napsat, co bych udělala já.
červen 09, 2008 11:04
No, Myska ma asi pravdu... : Sipik
Predpokladam ze priatel je vo vasom byte, takze by som mu zbalila kufre a polozila pred dvere. Dcera je mladucka a primerane k tomu aj naivna, ono clovek sice v 16tich rozum ma, ale zivotne skusenosti chybaju. Priatel ale uz je dost stary, aby mal rozum a charakter, kedze ho evidentne nema, treba s nim vyrazit dvere a keby robil problemy, volaj policiu.
Drzim palce.... a este... ja by som sa v takomto pripade isla poradit so socialnymi pracovnickami, su to zeny co zazili vselico a mozno budu vediet aj ako na dceru.
červen 09, 2008 11:42
Máš ještě jinej důkaz, : Krakonoš
než ten mail? Co když prostě puberťačka machruje před kámoškou?
červen 09, 2008 12:18
Přesně, : Milena
na to jsem myslela, co píše Krakonoš. V 16 si dovedou vymýšlet neuvěřitelné věci. Tak ještě prověř, než začneš jednat. A pokud to tak opravdu je, tak fakt ty kufry, protože to je neskutečný podraz.
červen 09, 2008 12:29
no já bych mu tedy též okamžitě zabalila : Inka
a vyrazila ho, tohle se prostě v rodině nedělá a dceři bych se poměrně razantně pokusila vysvětlit, jak by se asi cítila, kdybys Ty spala s jejím přítelem do kterého ona je zamilovaná, říci jí natvrdo, že tohle je tedy u Vás TABU a že má velké štěstí, že jí není 18 let, protože by šla též!!!! Alespoň u Vás, protože znám pár případů, kde se matka dceři vyspala s přítelem, tak zas jí s nevlastním otcem....tohle mi tedy rozum nebere....
červen 09, 2008 12:46
Pokud je to pravda, : David
pak je to od dcery podlé a hnusné, ale ten, kdo nese hlavní vinu je tvůj přítel. Na něco takového prostě nesmí ani pomyslet, i kdyby ho snad na kolenou prosila a kdovíjak sváděla.
Dceru může omlouvat její naivita, ale jeho neomlouvá naprosto nic.
červen 09, 2008 12:47
ne tvá dcera!!!!!!! : alena puntíkovaná
tvůj "přítel" si začal s tvou dcerou!!!! Na to pamatuj!!! On je dost starý, aby měl rozum!!! Furt tu pánové vykládaj, jak jsou logický a jak jim to myslí...to tedya fakt nevím čím. Jo, pánovi to takhle vyhovuje - ty poskytneš servis a mladý masíčko do postele. Dcera je mladá a blbá a dá se snadno ukecat a kdyby on jí býval razantně nedal žádnou naději - tak by se nic takovéno nestalo - ale chlapi nikdy vinu nepřiznají. Neb jso nikdy neslyšela, že násilníci tvrdí, že ho znásilněná oběť vyprovokovala" - nebo dokonce "že to sama chtěla" a že "se jí to líbilo"? Hele vina je jednoznačně na jeho straně - dceři řekni, žes ho vyrazila a jestli ho tak miluje, tak se k němu může nastěhovat - jemu, že budeš platit výživné. Uvidíš jak rychle svou "velkou lásku" dotyčný vypakuje.Dcera bude možná taky pěkný kvítko - ale je jí jen šestnáct a dosah věcí ani chápat nemůže - pamatuješ, jak jsme v té době byly "blbé" my? Oblbnout ji, nemuselo dát chlapovi, kterej je jednou tak starej, ani moc práce. Vyraž s ním nekompromisně dveře - takovej chlap nespolehlivej a nedůvěryhodnej a kdoví, co byx ti ještě v budoucnu proved.
červen 09, 2008 13:46
Setkala jsem se : AHabibi
...s důsledky podobné vztahové motanice !!
Začínala jsem pracovně, tehdy před léty, na tzv. umístěnku na slovensko-polském pomezí - učitelka v mat.škole. Měla jsem ve třídě Adámka, kterého nejčastěji vodila babička. Znala jsem však i rodiče a otec byl k matce dost starší.
Až po nějaké době mi školnice, jejich sousedka, povyprávěla celý příběh : Babička - mladá vdova (s dcerou), si našla partnera a žili nesezdaní (důchod po manželovi). Vychovávali ji a otčím se tak staral, až v rané dospělosti s ním dcera otěhotněla. Zvláštní - smutný ??! život pro babičku. Zůstala s nimi v domku, on si vzal její dceru, ona jim vychovávala děti.
Přestože jsem byla mladá, naivní žába, šokovala mě bezohlednost jejich nejbližších. Nikdy jsem na ten příběh smutné, staré paní nezapomněla.
Snad i toto vypovídá co a jak zařídit, milá Krystýno. Ten věkový rozdíl mezi ním a tvojí dcerou je zanedbatelný !!
K dceři bych byla otevřená, upřímná a důvěrná. Jeho bych vymazala ze svého (našeho) života.
Hodně štěsí.
červen 09, 2008 14:04
dovolím si přidat : kolemjdoucí
něco z vlastní zkušenosti. Jedna z mých bývalých přítelkyň měla také dceru - o trochu starší nežli v tomhle případě (nevím to přesně, ale tak asi 19-20). No, a jednou jsme se takhle s maminkou loučili a ona poslala mladou se mnou dolů, ať mi otevře barák. A ve výtahu se dívenka přitulila a že prý zítra bude sama doma. Říkám fajn, myslíš,že seš v posteli lepší než maminka? Prej přijeď a uvidíš. Ony si holky prostě asi potřebujou taky někdy něco dokázat. Takže, Krystýno, já bych z toho nedělal tragedii, seřval bych oba a uvidíš, že se to časem zase srovná. A znám jen málo chlapů, který takovýmuhle mladýmu masíčku odolají.....vlastně asi žádnýho.
červen 09, 2008 17:08
Pověste ho vejš, ať se houpá! : tippler
Krystýno, dřív než svýmu milenci uvaříš kávu od žida a holku vyhodíš z baráku, si laskavě uvědom, že žádnou stoprocentní jistotu nemáš. Jistotu bys měla, kdybys ho na ní našla. Je docela dobře možný, že holka před kámoškou jen machruje (přebrat mámě chlapa je teď možná "cool"), anebo Tě chce vytočit nebo rozhádat s milencem (nechala bys takovej mejl otevřenej v počítači, kterej sdílíš s matkou, když spíš s jejím milencem?)

No, a možná spolu něco mají. To se stává a docela často (bych taky mohl posloužit historkou a la kolemjdoucí). Než prchlivost pohltí celý Tvůj majestát (v případě že je to pravda), uvědom si, že:
1) Jestli si pořídíš mladýho chlapa, když je holce 15, těžko čekat, že ho bude brát jako taťku a naopak
2) S tím chlapem jsi pár měsíců a to na plány typu "vopora ve stáří" není ta správná doba
3) Chlapů můžeš mít mraky, klidně každej rok jinýho, dceru máš jednu a Tvojí dcerou zůstane - čistě pro ujasnění priorit :-)
4) Jestli holka vyfasovala na rozjezd někoho prověřenýho mamkou (počítám nechodíš s debilem ani chcípákem), tak to má svý výhody (možná lepší než kdyby přitáhla nějakýho vypatlanýho frajera z diskotéky)
5) Holce bys měla vysvětlit, že o chlapech platí to samý co o halenkách, džínách a botech: to, že se dostane do Tvý skříně a Ty zrovna nejsi doma, ještě neznamená, že si může brát Tvý věci.
6) Mnohem, ale MNOHEM horší by bylo, kdyby brala drogy - to si říkej jako mantru

Jo, a co se týče Tvýho milence - jestli se Tvý podezření potvrdí, při vhodný příležitosti ho vyraž. Najdi si někoho jinýho a domů si ho nastěhuj, až holka vypadne z baráku. Je jí 16, tak to má "za pár".
červen 09, 2008 19:57
Tipplere, smekám hluboce - a odhazuju širák v dál... : ivanka
tohle asi je to nejlepší, co jsem tu četla - ano, a pevně doufám, že to Krystýna tak udělá.
Už dobrý bylo, že neudělala okamžitě scénu na celej barák, ulici ...
Což by jistě udělaly některé jiné, že?
Přeci jen si zachovala trošku hlavu v chladu...
Jo, seš super!!!
Prima pohled od správnýho chlapa!!!
červen 09, 2008 20:02
hm : bb
asi to vidím nějak podobně jak tippler, možná o kousek víc z druhé strany, dívám se jako máma, co taky měla dceru v 19, teď je jí 20 a pár týdnů, nějak si neumím představit, že bych si to se svojí holčičkou v 16 "jasně vyříkala" stylem "co je moje není tvoje, jinak jdeš z domu". Dobře, že ses neukvapila, kdo ví, jak to bylo. V tom věku je ještě hříbě, co zkouší, ochutnává, troufá si netroufá, a aby si nezadala, tak každého trošku houpá - Krystýno, žiješ s ní 16 let, s ním pár měsíců :-) A vůbec, třeba by slečna ráda, abys ho odmávla do pryč, možná se ještě nesrovnala s tím, že ten, kterého měla za tatínka, zemřel, a má ho nahradit tenhle. Dost pravděpodobná je i varianta, že slečna chce trošku provokovat, trošku se vytahovat, trošku zkouší sama sebe čeho je schopná. No, a nakonec, i kdyby to bylo tak, jak to VYPADÁ, tak to není sokyně. Je to jen popletený mládě, který bude nakonec asi docela rádo, až pána odporoučíš z domu a budeš se chvíli zase věnovat jen jemu, tedy dceři. Ony v tomhle věku zkouší být dospělé, no tak si to mladá taky možná zkusila, ale strašně rády se na chvíli zase vrátí do dětství, pohody a klidu, kdy se můžou bavit a nemusí řešit takové vopruzy a trapárny :-)
červen 09, 2008 21:17
jestli dobře počítám : bb
tak v 18 manželství, 2 roky, pak 6 let sama, pak 5 let přítel, bouračka - zemřel tedy v dceřiných cca 12 - 13 ? a teď je jí 16 a ty máš přítele - to je na její věk docela nálož

červen 09, 2008 21:21
právě, myslím, : alena puntíkovaná
že holka spíš hledá ochran u, tátu- otcovskou lásku...pro takovýho chlápka je to snadná kořist. Tky bych ráda věděla PROČ???? vlastně žádnej chlap neodolá...to on nemá mozek? Nebo je opravdu pravda, že ty dvě polokoule jimiž myslí mají posazeny poněkud níže než hlavu?? A co ty kecy od disciplíně a logickým myšlení???
červen 09, 2008 22:00
proboha : kolemjdoucí
proč nebrat, co se nabízí? To je přeci právě docela logické....
červen 09, 2008 22:08
chlapi sorry... : Sipik
Alenka ved vies ze sa vravi, ze chlapi maju mozgove bunky v guliach... Predstav si, ze si taky 33rocny nadrzany chlap a pride sa k Tebe pritulit nejaka jemna 16tka, vsimla si si ake su tie 16rocne baby krasne? ( poznas?: ma 17 a vonu zeny a v ociach otazku co laska zmeni... ) No ovladla by si sa? Bohuzial asi je to prilis velke pokusenie. Proste treba chlapa vyprasit z domu a dalsieho si nabalit az ked bude dcera osamotatnena, pripadne stastne zamilovana do seberovneho. Ja mam 36 a nemam pocit, ze by mi chlap v domacnosti nejako strasne chybal, snad ma to chyti v preddochodkovom veku...
červen 09, 2008 22:11
kolemjdoucí, ne každý chlap sebere jabko, co se mu skutálí k nohám : bb
když bylo mému 33 a mně 23, podíval se na pěknou slečnu s komentářem, že z ni bude moc pěkná ženská, neumím si představit, že by se 16letou deváťačkou nechal "svést", nejspíš by si připadal trošku jako pedofil :-)

červen 09, 2008 22:14
Sipik, sorry :-) : bb
ale zase proč kvůli dcerce žít v citovém i sexuálním celibátu :-) a ke všemu čekat, až bude odstěhovaná, vydělávající, šťastně zamilovaná, tak pak se snad osmělit... :-))
Nene, ať si Krystýna klidně žije dospělým životem, jen ať se nenechá zmást ve vztahu k dceři. Ať už se nic nestalo nebo se "něco stalo", nejsou to sokyně, je to máma a PUBERTÁLNÍ dcera, která před 3-4 roky přišla tragicky o tatínka (otčíma).


červen 09, 2008 22:20
bb : kolemjdoucí
mýlíš se, pro pedofila je šestnáctka už moc stará. Takže ten její přítel rozhodně pedofil není.
červen 09, 2008 22:22
... : bb
nic takového jsem neřekla, čti co píšu a nedomýšlej co nesděluji

když bylo mému 33 a mně 23, podíval se na pěknou slečnu s komentářem, že z ni bude moc pěkná ženská, neumím si představit, že by se 16letou deváťačkou nechal "svést", nejspíš by si připadal trošku jako pedofil :-)

červen 09, 2008 22:24
... : bb
byla to reakce na tvoje "jasné a logické vysvětlení, že co se nabízí, to se sebere"
asi jsi nám tím komentářem chtěl sdělit, že pověsit se ve 33 na tebe 16ka z 9.A, tak by sis dal rozhodně říct, ale z čeho soudíš, že Krystýny přítel je stejný?

červen 09, 2008 22:28
bb : kolemjdoucí
ano, píšeš, že kdyby se 16letou deváťačkou nechal svést připadal by si jako pedofil. A já říkám, že pedofil je něco docela úplně jiného.....ale to sem vlastně nepatří, takže to nebudeme dál řešit, souhlasíš?


červen 09, 2008 22:31
bb : kolemjdoucí
nějak se v té naší debatě už nevyznám. Takže - soudím, že pokud je pravdou, že se "něco stalo", tak přítel Krystýny je normální, zdravý chlap. A pokud se "nic nestalo", tak se dcerka jenom snaží, aby měla mamku zase jenom pro sebe. A jak už tady zaznělo, ani jedno, ani druhé není žádná tragedie.
červen 09, 2008 22:42
... : bb
říkala jsem, že by si připadal TROŠKU jako pedofil a přidala jsem smajlík, aby to bylo správně pochopeno jako mírná nadsázka
ani není co řešit, jsou to jen naše úvahy nad tím, kdo je pro chlapa ve středních letech napůl dítě a kdo už žena na sex
souhlasím s tím, že této debaty se to přímo netýká, Krystýně chci jen zdůraznit, aby ve své pubertální dcerce kvůli jednomu přítelovu potenciální partnerku, byť jen sexuální, natož svou sokyni, protože myslím, že o nic takového v tomto případě nejde
přes všechny historky o smutné babičce vnoučete, jež jí povila dcera s babiččiným bývalým :-)





červen 09, 2008 22:44
... : bb
aby ve své pubertální dcerce kvůli jednomu MAILU NEVIDĚLA přítelovu potenciální partnerku

červen 09, 2008 22:47
... : bb
no, a já souhlasím s tou druhou částí tvého komentáře, dcerka tak či onak nedělá nic nepochopitelného a nenormálního a v žádném případě žádná tragédie
na tom, že je přítel normální chlap, se neshodneme jen proto, že já mám o normálnosti dospělého chlapa po pár měsících vztahu - zamilování? - jinou představu, než že využije první příležitosti jak si zadovádět s 16letou dcerou své přítelkyně
ale máš pravdu, skončeme tu debatu plnou úvah, domněnek a předpokladů
červen 09, 2008 22:58
Přeci jen se musím trochu zastat chlapů: : ivanka
Sousedka má 15letou dceru a věřte mi, že na patnáctku opravdu nevypadá. Je to už taková pěkná mamina. Není tlustá, ale je jí opravdu kus, je to dospělá ženská se vším všudy - akorát snad jen v tý hlavičce by snad mělo být dítě. Ale ani to si nemyslím. Když je tak občas slyším, jak si holčičky vedle povídají... Fakt, rozhodně se nebavěj o panenkách :-)).
červen 09, 2008 23:08
Ivanko : bb
o tom něco vím, u nás se často slejzal houf 11tek...14tek...17tek...a teď 20tek
takže mám představu :-)
červen 09, 2008 23:14
To Ivanka - bez ohledu na to o čem se baví se nedejte zmást - jsou to ještě děti!! : saffron
Dělají strašný ramena, díky netu a časopisům jsou stráášně přemoudřelý, ale nic to nezmění na tom, že i toto patří k dospívání a ony rozhodně dospělé nejsou. Mám to podložené zkušeností - dělala jsme s touto věkovou kategorií neformální "besedy" o drogách a sexu - když se to odřezalo od těch venkovních nátěrů a póz (posílali anonymní dotazy, takže si nemuseli na nic hrát), tak z toho vylezly nejisté a naivní holčičky, které pro trochu lásky a obdivu dělají věci, které nechtějí a které jim často ubližují.Všiměte si jak je dnes in prezentovat se jako ta největší pornstar a pak se divíme? smilies/undecided.gif Do Pěruna, co je na tomto komentáři krátkého? smilies/angry.gif smilies/angry.gif
červen 10, 2008 07:19
Asi jsem divnej : David
kolemjdoucí:
pokud je pravdou, že se "něco stalo", tak přítel Krystýny je normální, zdravý chlap


Já si zase myslím, že pokud se něco stalo, tak přítel Kristýny není normální zdravý chlap, ale nesvéprávný prase s morálním profilem řeznického psa.
Normální zdravý chlap má mozek, svobodnou vůli a v případě potřeby i dvě zdravé ruce.
Omluvy ve stylu "nemohl/a jsem si pomoct" a "bylo to silnější než já" patří do romantických filmů a do sexuologických ústavních zařízení, ne do arzenálu opravdového chlapa.

červen 10, 2008 07:26
Davide, příjemně překvapena, tleskám! : saffron
Když ono je to ten nejjednodušší způsob - vymlouvat se na hormony, že se jim nedá poručit - realita je taková, že kdo nechce poručit prostě neporučí, ale pak ať ze sebe nedělá oběť.
červen 10, 2008 07:40
Zajímalo by mě - kolemjdoucí, : alena puntíkovaná
jestli, když se tvá žena vyspí s kdekým - protože příležitostí a skutálenejch jablek bude mít daleko víc, než nějakej ženáč -jestli budeš uvažovat stejně - t.j. že to hje v pořádku, neb ona je normální zdravá ženská a proč nesebrat jablko, které se přikutálí - logicky vzato bys tkto reagovat měl.
červen 10, 2008 08:14
Davide : Kamila
krása! Já si to též myslím, ale nechtěla jsem se opět navážet do téže osoby (ono je to velmi snadné, téměř každý jeho komentář je... jak bych to řekla... neortodoxní). Davide, ráda vidím, že existují chlapi, kteří to mají v hlavě srovnané a neustále se nevymlouvají na přírodu!
červen 10, 2008 08:37
Tak jsem dočetla až sem : Vodoměrka
a musím říct, že i kdyby ta dcera vypadala na dvacet, měla patnáct, šestnáct, nebo i dvacet, tak chlap, co jednou žije s její matkou, přece nebude ojíždět i dceru - to pak není chlap, ale zvrhlé prase.
A to, jak dotyčná dcera vypadá, je naprosto vedlejší.

červen 10, 2008 09:17
Ivanko, : Vodoměrka
tím jsi snad nechtěla říct, že bys tolerovala třeba svému partnerovi, kdyby si začal s tvou dcerou jen proto, že v patnácti vypadá jak pořádná udělaná ženská a že se s kámoškama baví "ne o panenkách"? Tenhle komentář od tebe mě docela šokoval... to snad nemůže být omluva pro dospělého chlapa, co se neumí nebo nechce ovládnout... smilies/sad.gif
červen 10, 2008 09:20
sama mam dceru a je ted v letech, kdy se mnou souperi.. : mila1
a to je teprve na zacatku puberty.Takze si dokazu bohuzel predstavit, az kam by dosla, aby nade mnou "vyhrala". Ja bych to, co Krystyna popisuje, brala jako pokus dcery nastvat mamu. Zvlaste kdyz ten mail pro kamosku nechala otevreny na pocitaci, ktery pouzivaji spolu. Podle mne v tom pritel je zcela nevinne.
červen 10, 2008 09:26
Vodoměrko, stereotypy prostě nepřekonáme ani v 21.století. : bb
Vzpomínám na rozruch kolem fotografa Saudka a jeho partnerky Sáry, když skončila se starým a začala s mladým. Mohla vysvětlovat jak chtěla, že v tom nebylo nic nemorálního, že první vztah skončil a druhý přišel jako po zimě jaro, že jsou všichni s tím srovnaní, vztahy ok, a hlavně že jsou dospělí. Bylo jim hodně přes 30, jsou spolu a mají 3 nebo 4 děti. Přesto ona je pro mnohé prostě děvka. Ovšem tento 33letý chlap by prostě jen sebral co se nabízí, byť je to 16letý dítě jeho holky.
červen 10, 2008 09:33
milo1!!! : Kamila
jako jak, zcela nevinně? Jako že nic neproved nebo jako že byl "chudák malej svedenej"? Takhle jsi to, doufám, nemyslela! Protože jestli jo, tak koukám jako blázen!
červen 10, 2008 09:33
Vodoměrko, to jsi špatně pochopila, : ivanka
ale mám stejnej pocit a názor, jako mila1.
Ony totiž jsou vším a především hormonama - už ženy - jen ten rozum to ještě má na nic. A tak nikdy nevíš, co takovou holku napadne. Docela si myslím, že v tu první chvíli vůbec nemyslela na nic, jen "zahořela". Horší je to s tím chlapem. Ten měl rozhodně držet svoje ruce i veškerý další údy na řetěze. Protože to je stejný, jako kdyby tam byla její kamarádka. Prostě - tohle se nedělá! No, a když si uvědomím, že to ještě navrch je její dcera, tak je to fakt humus. Jen jsem chtěla říct, že určitě není pedofil, protože pedofilové preferují nedospělé holčičky. Takže rozvinutá šestnáctka by pedofilem ani nehla!
červen 10, 2008 09:35
Kamilo, : bb
já to pochopila tak, že Mila si myslí, že se nic nestalo, přítel nic netuší a slečna dcera jen provokuje matku - vymyšlenou story, kterou "náhodou" nechá na počítači.
Tak jak jsme to tu rozepisovali už někde nahoře - že si v tomhle věku některé holky vymyslí klidně kdeco.
červen 10, 2008 09:35
Ivanko, : bb
Viz výše, údy třeby byly na řetěze :-) Já bych třeba, tušíc tedy, že slečna provokuje, jen tak mezi řečí pronesla Hele, jestli mě ta story v mailu, cos mi jako NÁÁÁÁHODOU nechala na stole k přečtení, měla naštvat, tak se nestalo. Ale jestli ti něco dělá brouka v hlavě, tak si můžeme popovídat. Nechceš zítra se mnou chvíli nakupovat? pak můžeme na kafe a probrat to? Jí by se ulevilo, že z toho máti nedělá vědu a přitom že nebude zpochybňovat nic, co jí dcera svěří. Tím bych tu epizodu se svojí slečnou asi uzavřela.
červen 10, 2008 09:44
myslela jsem to tak, ze mezi pritelem a dcerou nic nebylo : mila1
a dcera chtela nejak mame ublizit (jak to pubertacky delaji).. a proto nechala ten dopis pro kamaradku SCHVALNE otevreny na pocitaci.. nebo chtela, aby se mama na pritele nastvala a byla zase sama s dcerou. Obe varianty mi prijdou nejlogistejsi
červen 10, 2008 10:09
No, jako obvykle, : Krakonoš
pisatelka rozvířila diskusi, dojmy, dohady, ale už je líná sednout k compu a dodat informace.
Kolemjdoucí, už ti to napsal David - ne normální zdravej chlap, ale sobecký hovado vojíždí jakýkoli příbuzný a kamarádky svojí partnerky, bez ohledu na jejich věk. Normální zdravej ZADANEJ chlap si připohledu na krásnou šestnástku jistě řekne "hmmm, to je kus", něco hezkýho si dejme tomu představí, ale tím to pro něj KONČÍ. Pokud je to navíc dcera partnerky, KONČÍ TO PRO NĚJ i v případě, že by mu tato sama lezla do pelechu. Možná, že ty žiješ stylem "urvi, co můžeš", ale nemluv tady laskavě za vostatní chlapy a nevykládej vo tom, co je "normální".
Kamilo, než se rozčilíš, je dobrý pokusit se pochopit napsanej text, takhle ti hrozí brzy infarkt smilies/grin.gif.
červen 10, 2008 13:12
informace : Milena
jsou ale už v jiném článku.
červen 10, 2008 13:23
Jo, uš sem si všim :-) : Krakonoš
Takže první větu beru zpět, neměl jsem obnovenou stránku.
červen 10, 2008 13:49
ufff, Krakonoš, ještě žes to uznal. : ivanka
ale zcela s tebou souhlasim, i když furt musím myslet na to, že to opravdu, ale opravdu není to pravý ořechový, když vlastně cizí mladej chlap je v dennodenním styku s pěkně rozvitou puberťulí. Něco jinýho je táta, to je prostě "stejný maso", to člověku nepřijde.
červen 10, 2008 14:34
krakonošu : kolemjdoucí
máš naprostou pravdu, žiju stylem "urvi co můžeš", já totiž na posmrtnej život nevěřím.
červen 10, 2008 16:01
kolemjdoucí : Jana*
u většiny lidí to není o posmrtným životě, ale normální lidský slušnosti a svědomí. To ti zřejmě nic neříká...
červen 10, 2008 16:23
U většiny lidí jo, : Béda Traktorista
ale hovada a jiný dobytek se mezi lidi nepočítají, tak tam to nefunguje. smilies/sad.gif
červen 10, 2008 16:33
Bédo : kolemjdoucí
hovada ženský znásilňujou, a to nedělám. Já jsem jistil, že je jednodušší je ukecat. Ony pak požadované poskytnou dobrovolně a rády.
červen 10, 2008 16:56

Powered by Azrul's Jom Comment
busy