O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ŠIKANA NEBO NORMÁLNÍ POSTUP? PDF Tisk E-mail
Pátek, 07 prosinec 2007

 Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o radu. Ráda bych věděla, jaké pravomoce mají pracovnice sociálky, které na nějaké udání chodí již několik let čas od času na kontrolní návštěvy jedné rodiny. Přicházejí samozřejmě nečekaně, aniž by kdy měly povolení k domovní prohlídce a velmi nevhodným způsobem kontrolují např. obsah

skříní (zda je uklizeno a zda mají děti dostatek oblečení), prohlídnou obsah ledničky, zda je čerstvě vymalováno, jestli někde něco není neuklizené apod. a poté nařizují, co a jak se musí (a do kdy) udělat ...

 

 

 

 

    Pokud by nebyly vpuštěny do bytu, vyhrožují okamžitým zavoláním policie a následným soudem. Připadá mi to jako šikanování. Dospělí členové rodiny pochopitelně žijí ve stresu, kdy zase přijdou a co zas bude. Jedná se o slušnou rodinu se třemi dětmi, z nichž nejstarší již studuje na VŠ.

 

     Myslím, že jde o neoprávněné zasahování do soukromého života a také o domovní prohlídku (nepovolenou). Jak se lze proti takovému jednání bránit? A jde to vůbec? Můžou si snad podat stížnost ? V tom případě - víte kam? Doufám, že ne "na lampárnu..."

 

     Prosím, máte-li někdo nějaké zkušenosti, napište. Všem předem děkuji.

 

Lída

 

 

 

 

Komentáře (25)add feed
aby dostaly plat : Alena Puntíkovaná
musí vykázat činnost. do cikánské domácnosti, kde by se zajisté vyřádily, nestrčí os.Takhle buzerovaly kdysi před letY i mne. Byla jsem sama, na krkujsem mla dvě malé děti, dvaroky jsem se rozváděla a rok mi trvalo, než mi svěřili děti, které jsem celou dobu v péči měla,do péče. ába k nám přišla třeba v sedm ráno nebo v neděli odpoledne, kdy byly všude roztahané hračky a já zrovna dělala večeři, pebalovala děti atd...kdo má děti tak má představu, jak to v domácnosti s maýma dětma vypadá. I mně hrozili odebráním dětí, krimináem a podobně. Já bla na zcela lgální mateřské a žila jsem se svou mámou , která normáně chodila do zaměstnání a de facto nás živila, ptotož mi můj muž nedával na děti ani halíř. Jeho ovšem nikdo nepopotahoval.Taky se i kokala jestli mám zameteno pod postelí a tak podobně. Až se jednou moje máma nhvězdičkovala a babu hnala se schodů takovým fofrem, že baba brala schody po dvou. druhý den napochodovala k předsedovi nár. výboru, který chodil chlastat do hospody u Jindřicha, kde též chlastával mámin nadřízený a podala na babu stížnost.
prosinec 07, 2007 15:15
jiná moje kamarádka se takovéto buzerace : Alena Puntíkovaná
zbavila tak, že bábu obvinila, že se jí, během jejího zásahu ztratil zlatý řetízek po babičce a žádala ji o jeho navrácení, jinak že předává celou věc policii. Na národním výboe ji sice hrubě odbyli, ale sociála tam již nevkročila. Byla to rozvedená matka, kterou pro změnu udávala tchýně.Jedině ať si na tu babu stěžují u nadřízeného orgánu, případně ať na ni podají trestní oznámení pro zneužití postavení veřejného činitele. Klidně můžou tvrdit, že se e pokusila vydírat. Ne, že se s tím bude ěkdo zabývat, nebo nedejbože, že se jí omluvěj, tak daleko thle polobozi nejdou, ale dají jí pokoj.Musí prostě ukázat zuby. Když jí cigora řekne, že jestli tam vkročí, tak jí uřeže hlavu a zabje jejíděti, tak si baba taky nestěžuje.
prosinec 07, 2007 15:21
Problem je trochu někde jinde - : saffron
určitě tam chodí na základě nějakých podnětů /ty se musí vždycky prošetřit/, tak by spíš stálo za to zjistit, kdo tu rodinu nahlašuje a "bojovat" s ním. Nejsem v tom specialista, ale určitě nemusí mít povolení k domovní prohlídce (nejsou policie),nahlašovat kdy přijdou a prokazují se jen průkazem zaměstnance. Bylo by to proti logice věci, protože pokud někdo oznámí např. týrání dítěte v rodině, tak je jasné, že jim nemůžou říct, přijdeme tehdy a tehdy apod - nezjistili by pravý stav věci.Ať zaměří svoji zlost na správné lidi, na ty kteří (někdy z pomsty a bezdůvodně)na tuto rodinu posílají stížnosti. Pokud se opakovaně nic neprokázalo, konzultovala bych s právníkem, jak se můžu bránit.
prosinec 07, 2007 16:47
Je to šikana, jako HVĚZDA, : Eva
ale u těchto pracovnic z 90% naprosto normální, ony nic jiného fakt vůbec neumí, HVĚZDY!
Samozřejmě, že za tím musí být nějaký "velký dobrák", který nemá nic jiného na práci, než se bavit tímto šlechetným způsobem.
Bohužel, můžete platit advokáty, stěžovat si: výsledek u nás často velmi nejistý. Jediné, čeho se ty lidi bojí a co je donutí k jakés takés "slušnosti", jsou novináři, média, nebo JUDr. Vodičková z FOD, ale to je na delší dobu. Je to krajní řešení, ale já bych to napsala, zavolala třeba do Občanského juda. A především bych zdůraznila, že nikdy nebylo nic shledáno a navzdory presumpci neviny s náma bylo jednáno, jako s asociály, bez jakýchkoliv práv, včetně práva na soukromí, omezování osobní svobody (zastrašování) Oni léta budou jinak chodit buzerovat úplně slušný lidi a není boha, kdo by je zastavil. Přeji vám a nám všem hodně štěstí, v tomhle.....
prosinec 07, 2007 18:04
Když vidím v tomto státě výkon sociálně právní ochrany dětí, : Eva
tak vidím už asi 25 let rudě smilies/smiley.gif
Zkuste vyhledat www.fod.cz, neděste se, že je to o týraných dětech. Tato organizace vznikla právě i díky "skvěle odváděné práci sociálních pracovnic" a poskytnou Vám odborné poradenství i z oblasti ochrany práv rodiny, před zhůvěřilostí státu. Jsou tam i telefony a pobočky bývají ve větších městech. Neznám nikoho kompetentnějšího. Určitě nebudou ani povýšení a lhostejní, či záludní.
prosinec 07, 2007 18:24
Mám čerstvý zážitek : carie
z fronty v obchodě, kdy se dvě soc. pracovnice velmi nahlas bavili o jakési blondýnce (říkaly o ní, že je šmudla), nedostává aloše...atd. atd. Je to katastrofa být na takových důrách závislá.
prosinec 08, 2007 09:22
Dotaz : opas
Podle jakýho zákona má sociálka k němu přístup bez uctivého dovolení se domácích? U mě by na ni přes plot čuměl velký pes s tlamou plnou zubů a nikde žádný zvonek.
prosinec 08, 2007 21:13
opas : bb
mj. zákonem o sociálně právní ochraně dětí
prosinec 09, 2007 23:23
... : bb
tj. 359/99, v platném znění samo, § 53, odst. 2

jinak jako všechno to záleží na lidech, jestli na tu rodinu někdo donáší, sociálka nesmí sdělit kdo to je, opět je to ošetřeno zákonem, mlčenlivost oběma směry, a MUSÍ to prošetřit, a je prakticky legálně nenapadnutelné, ani pokud to prošetřují opakovaně, a pokud přitom prohlídnou i koš se špinavým spodním prádlem, spadá to do jejich kompetence
stejně tak to musí obec nějak řešit i když jde o anonym, je povinnost zabývat se každým podnětem, protože kdyby tisíc anonymů zpívalo falešně, ten tisícíprvní může zpívat pravdivě a zachránit dítě...a že měl strach dát všanc své jméno? to je fuk, hlavně že zachránil to děcko...
ale nejen tohle, musí se prošetřit i kdejaká hovadinka od anonyma, byť se dojde k závěru, že to nemá opodstatnění a víc se tím nikdo zabývat nebude, tak to ale musí být někde zapsáno, prostě podnět je podnět a nikdo nemá právo říct, že to je blbost jen proto, že to není podepsané...anonym si může kdykoli přijít zkontrolovat podklady a zjistí-li, že podnětem se nikdo nezabýval, je průšvih

No a tak když si někdo umane a bude na vás pětkrát měsíčně psát udání, že zanedbáváte děti, je povinností kompetentních orgánů se tím zabývat, pokud ten podnět přijde na nekompetentní orgány, je jejich povinností to těm kompetentním předat, a vše je pochopitelně zdokladováno, zapsáno, takže se pak k tomu musí i někdo podepsat, že to vyřídil a jak to vyřídil.
No a když natrefíte na babu, sympatizující s anonymem, nebo závistivku, které vadí vaše nové auto, pergola, pes s PP, dovolená u moře, nohy bez křečových žil a účes od kadeřníka, nebo úspěšně studující potomek, máte holt smůlu.

K právníkovi s tím jít můžete, ale kdo se pustí do boje s větrnými mlýny, aby dokázal, že si na vás bába zasedla?
Pokud to "nevolá do nebe", což teda prohlídka lednice a kontrola čistoty bohužel není, chápu jak je to nepříjemný, ale skutečně to není nic proti zákonu, tak většinou vám i ten právník poradí obrnit se trpělivosti a doufat, že to stěžovate přejde. Stejně tak nepomůže poukazovat na to, že u tamtěch a oněch kontrolujou méně, nebo vůbec, nebo jen prádlo a podepsané žákajdy, atp.
A taky vám rozumný právník řekne, že se do nich třeba i obuje, ale může to být tím i horší, pokud si na vás z jakéhokoli důvodu zasedli...
Navíc, i ti slušní nezasedlí vám řeknou, že než by je pak někdo nařknul, že něco zanedbali, tak raději jdou a podvacátí zkontrolují slušnou rodinu. Třeba proto, že nejrafinovanější trýnitelé dětí bývají velmi slušní a spořádaní lidé.

Možná by bylo lepší popřemýšlet, komu jste šlápli na kuří oko a směřovat své úsilí tímhle směrem, ke zdroji...



prosinec 09, 2007 23:45
... : bb
Ano, ale nikde není řečeno že kdykoli a bez ohlášení. Takže ať pošlou uctivou supliku a budeme se bavit.
prosinec 10, 2007 04:24
Když se nikdy při kontrole nic závažného neobjeví : wendy
mělo by se s tím přestat, ne ? Ale hledejte zde logiku...
prosinec 10, 2007 09:13
Asi by se s tím mělo přestat, : saffron
ať si každý týrá dítě dle libosti - šak je jeho smilies/cry.gif
prosinec 10, 2007 13:01
Mrkla jsem do zákona: : saffron
"Terénní sociální pracovníci rovněž provádějí prošetření prostředí tak, jak to umožňuje zákon – v případě zajištění ochrany života nebo zdraví dítěte, ochrany jeho práv nebo právem chráněných zájmů v prostředí, kde dítě žije, především v jeho bydlišti, škole nebo pracovišti, a to za účelem zjištění, zda je o něj dobře pečováno (§ 52 zákona o sociálně právní ochraně dětí). Místní šetření jsou prováděna na základě žádostí soudu, sdělení občanů, organizací i na základě anonymních oznámení popřípadě z vlastní iniciativy.S ohledem na značný nárůst případů týraných, zneužívaných a zanedbávaných dětí je činnost pracovníků OSPOD zaměřena na prošetření sdělení jak občanů, tak organizací, a to formou návštěvy dítěte v rodině, škole, školském zařízení, lékaře, popř. dalších zainteresovaných institucí. "


prosinec 10, 2007 13:09
Jo, to je pěkná teorie, : wendy
ale já na ty pracovnice žádnou chválu neslyším, jen stížnosti. A do skutečně problémových si jaksi netroufnou. ZATO UŽ JSME I V TELFEVIZI VIDĚLI NĚKOLIK PŘÍPADŮ, JAK RVOU VZPOUZEJÍCÍ SE DĚTI OD RODIČŮ, AŤ UŽ PRAVÝCH NEBO ADOPTIVÍCH. A pak vystoupí třeba Baudyšová a kritizuje to, nebo se objeví někdo z mini a sype si popel na hlavu, že došlo k omylu...
prosinec 10, 2007 13:44
pro toho, kdo se omylem podepsal bb : bb
se klidně bav, to děcko, co posazoval tatínek JUDr. za trest holým zadkem na horký radiátor, posílal v pyžamu na balon "aby vychladlo ze vztekání" a občas šlo za trest spát hladový, se asi tolik nebavilo a kdyby sociálka poslala avizo, tak na to nikdo nepřijde, dítě bude pokaždé jinde, u babičky, u tetičky, u kamarádů, atd...policie taky nemusí mít povolení ke vstupu, když vyhodnotí situaci se závěrem lidi či majetek v ohrožení...je to prostě v lidech, když si ouřada zasedne, obrana většinou žádná,
prosinec 10, 2007 16:52
... : bb
sociálky jsou málo placené, za 25 čistého by bylo z koho vybírat, takhle je to jak to je...Jak jsem psala, já bych se rozhlídla nejdřív po zdroji těch anonymů, pak bych si zašla promluvit přímo na oddělení. Když už je v bytě kontrola, nemá smysl dávat najevo co si o tom myslím, arogantní postoj "jsem nad věcí, protože jsem lepší než vy" nepomůže, protože ona buď jen dělá svou práci, nebo si to vychutná a osolí už tak nepříjemnou záležitost. Samozřejmě, stěžovat na nepřiměřený postup si můžou, ale...
prosinec 10, 2007 16:56
... : bb
je to jako u doktorů, učitelů, vedoucích dětských táborů atd...tisíc jich dělá výborně svoji práci a nemluví se o tom, tisícíprvní je zmetek, o něm se debatí
vážně, ty historky o sociálních pracovnicích mi zní někdy jak legenda o Lochnesce...nikdo se s tím osobně nesetkal, ale spousta lidí o tom zasvěceně diskutuje a prostě VÍ, že to jsou megery, co otravují lidi
asi se takové najdou, jako všude, ale já vážně takovou osobně neznám, ne až takovou semetriku, co by si jen zasedala na lidi, aby jim škodila

byla jsem párkrát svědkem hlasitých stížností spravedlivě rozhořčených lidí, že oni nejsou žádný šunt a póvl, a proč jim tam "poslali sociálku", proč radši nehlídají cikány atd.

no, proti tomu poslednímu se nedá zvenčí nic namítat, zevnitř je to jasné - ta chamraď by jí mohla ublížit a to si za těch pár peněz každá rozmyslí
ale ty normální rodiny, kam jde a kontroluje, VŽDYCKY měly nějaký problém, i když to není zrovna zanedbávání nebo dokonce týrání dětí
Jsou to situace, které je třeba řešit, i když přímo neohrožují život nebo zdraví dítěte, ale problém je, a ta rodina to sama nezkouší, nebo neumí, nebo na to prostě nemá, nebo si ten problém vůbec neuvědomuje, a lidi, kteří o tom ví, nemohou zasáhnout - učitel, pediatr, sousedi...

Tak například rozvedená 27letá maminka 7leté dcerky. Holčička chodila do školy nevyspalá, bledá, zjevně ne moc nakrmená, avšak ne podvyživená, vzhledem k ročnímu období ne úplně dostatečně oblečená. Učitelé nemají do toho co kafrat, bohužel, někdo jejich upozornění vítá, ale někoho se to může dotknout a odpálí to tím, že se o dítě stará, nic protizákonného nedělá a jak to mají doma, do toho je učiteli nic. Učitel nesmí přijít zkontrolovat jak to mají doma, ale ani nesmí nic takového vyzvídat na dítěti. Tak dá podnět, do rodiny přijde sociálka. Maminka se sice ošívala, bylo jí pochopitelně trapně a rozčilovala se ještě asi půl roku potom, že k ní, slušné pracovití ženské (což je pravda) chodí sociálka a kdo ji asi tak udal...
Nojo, ale hned po té návštěvě začala malá nosit svačiny, chodila nasnídaná, máma jí koupila zimní boty, od sousedky za pár zimní oblečení, a zaplatila obědy v jídelně (předtím chodila holčička hned po škole domů, kde se ale nevařilo, protože se maminka starala o dvě batolata a zvládla tak akorát polívčičky pro ně). Problém byl v tom, že ty druhé dvě děti měla s druhým, mladším partnerem, věnovala se maximálně jemu a "jejich" dětem, a tu první dcerku z prvního manželství odsouvala stranou.
Jiným rodičům stačily dvě návštěvy k tomu, aby i při podnikání - provozování hospody - nenechávali večer doma samotného 9letého synka. Kluk šel ze školy do hospody, tam se najedl guláše, napsal si tam úkoly, pak ho máma odvedla domů a šla zase do hospody pracovat s mužem. Přes půl obce, a kluk doma sám v bytě s televizí. Tak se bál, poplakával, dlouho svítil, čekal na rodiče, takže se moc nevyspal do školy. Navíc podezření na alkolholismus matky, takový ten napůl skrytý, ne že by se válela v příkopě, kdepak. Ale prostě při práci dost pila. No, tak přišli za nima do hospody, dotaz kdo je s malým zatím doma, blekotali cosi o babičce, tak se šlo k nim domů, tam vyděšenej prcek, tak si s nima promluvili a omrkli situaci v rodině a bytě, a stačilo to...Do hospody vzali výpomoc a máma je večer s klukem doma. Oni si prostě jen neuvědomili, nebo nechtěli uvědomit, co to s tím malým špuntem dělá.
Kdo ví, třeba to přehnali, třeba šmejdili v šuplíku s ponožkama, nebyla jsem u toho. Ale i kdyby, tak co, rodiče to přežili a kluk je už OK, a o to jde.
Kdyby ale poslali avizo, aby se náhodou nedotkli něčí cti, tak co se asi stalo? Na ten jeden večer by maminka doma vzorně štupovala ponožky a kreslila s klukem perníkové chaloupky, zapsal by se zápis, že je vše výborný, a šmytec.
No a to popisuju jen tak z dálky, k čemu se tak namanu, není to moje parketa.

prosinec 11, 2007 00:23
bb : Eva
všechno, co tu píšeš, zní skutečně velmi rozumně a pokud bys třeba Ty byla sociální pracovnice, tak já bych byla nadšená, že tam někdo takový, probůh, konečně je!
Chápu, že to je profese velmi, velmi náročná, asi úplně nedoceňovaná (jako spousta dalších u nás), ale protože jsem měla a mám s těmito terénními sociálními pracovnicemi, teď již naštěstí jen služebně, tu "čest" se osobně potkávat, tak musím skromně trvat na tom, že spousta z nich je odborně i osobnostně na tak NAPROSTO NEUVĚŘITELNÉ PRIMITIVNÍ ÚROVNI,že ani nejsou schopné dohlédnout, cože ta sociálně právní ochrana dětí vlastně představuje.

Ale zdá se mi už pár let, že se u nás rozmáhá docela neradostný fenomén, totiž, že lidé, vědomi si vlastní reálné nepostižitelnosti, se lavinovitě začínají realizovat v jakékoliv formě šikanování svého okolí. Jakoby to byl "schválený" a podporovaný vzorec jednání. A známka projevu "vyšší inteligence" a tím pádem "moci" člověka. A to mne děsí více smilies/angry.gif
prosinec 11, 2007 07:32
Asi to je o penězích : opas
Když je někdo na dávkách, tak asi musí držet pysk a něco ztrpět, aby o ně nepřišel. My na nic nemáme nárok, takže by mi nedělalo problém baby poslat do řiti. Listina základních práv a svobod (zaručuje nedotknutelnost obydlí) je předpis vyšší právní síly než zákon o ochraně dětí.
Takže kontrolu bych jim asi umožnil, ale pouze po dohodě a v čase, který vyhovuje mě.

Vůbec nechápu, jak si můžou zkusit přijít neohlášeně v 7 ráno, jak píše Lída. Takováto "návštěva" by pro ně skončila buď koukáním přes plot nebo v případě vstupu na pozemek fyzickým násilím.
prosinec 11, 2007 14:09
Opas, to je zase druhý extrém, : Eva
nerada tě na to upozorňuji, ale mýlíš se úplně ve všem, cos tu naposledy napsal. Ve skutečnosti je diskutabilní jen ta návštěva v neděli v 7 ráno.
prosinec 11, 2007 17:57
... : bb
přesně tak, opas - píšeš nesmysly, ale to nevadí, takhle reaguje hodně lidí a všici stejně nesmyslně smilies/smiley.gif
pleteš hrušky s jabkama, dávky se v terénu sledují taky, ale podezření na zanedbávání povinné péče nebo dokonce týrání se sleduje bez ohledu na to, zda rodiče berou nebo neberou dávky
pokud bys dělal to jsi napsal, posoudí terénka situaci a podle svého uvážení přivolá k asistenci policii
samozřejmě, můžeš pak dělat dusno a honit právníky, aby honili tvoje práva zaručená Listinou atd., atd., takových týpků už bylo mraky, lidi z OÚ to dobře znají, prostě musí dát najevo, že na ně si jen tak někdo nepřijde smilies/smiley.gif no tak dali právníkům vydělat a zaměstnali ouřad pár papírama navíc...nic víc...ale pokud ti to za to bude stát, tak do toho smilies/smiley.gif
na druhou stranu, právě takoví nejvíc řvou co je to za bordel, když se někde něco stane a neuhlídá...to je prostě těžký a zas, potřetí, a asi naposled (víc už k tomu asi nemám co říct) - vždycky záleží jen a jen na lidech, jak věci proběhnou a jak se vyřeší



prosinec 11, 2007 21:08
už se nedivím ničemu : lada
Přeji Vám všem pevné nervy, zdraví a krásné Vánoční svátky bez buzerace sociálních pracovnic.Například ve VŠEOBECNÉ DEKLARACI LIDSKÝCH PRÁV se jasně píše v článku č.12-Cituji:"Nikdo nesmí být vystaven svévolnému zasahování do soukromého života,do rodiny,domova ani korespondence,ani útokům na svou čest a pověst.Každý má právo na zákonnou ochranu proti takovým zásahům nebo útokům."Takže v případě, že konkrétní rodinu navštíví sociální pracovnice,a chová se jak důra,je možné se bránit.Většina těchto "důr" spoléhá na to, že jsme blbé a necháme si to líbit.Pokud konkrétní rodina,byť neúplná je v pořádku a navštíví Vás sociální pracovnice,chová se ve Vaší domácnosti zle a stresuje děti, je to jednoduché.Stížnost na příslušném sociálním odboru,dojde-li k výhružkám,či jiným nepřístojnostem,zvážila bych podání trestního oznámení na soc.pracovnici.Jakož i trestní oznámení na neznámého pachatele, který na Vás tu sociálku poslal.Pokud jak je mi známo, zmíněné pracovnice sbírají informace od sousedů, je to také zákonem postižitelné,a u jakéhokoli úředního jednání lehce napadnutelné.Není na Vás sousedka naštvaná třeba jako na mně,že jsem jí vynadala,po té co mi vytopila čerstvě vymalovaný byt?Neřekla nějaká sousedka sociálce o Vás, že se u Vás moc střídají chlapi a Vás jen navštěvuje početné sousedstvo na kávu, či příbuzenstvo?Policie musí prošetřit každé Vámi podané trestní oznámení.Takže děvčata a ženy, nereptejme a pojďme se bránit!!!! KRÁSNÉ SVÁTKY
prosinec 12, 2007 02:51
K bb : lada
BB je zřejmě zaměstnán/a jako sociální pracovník, či pracovnice. Je zřejmě bez dětí a času má dost.Nemluvím o týraných dětech, zanedbávaných atd.O tom by se sociální pracovnice měli dozvídat od dětských lékařů a ze škol, které mají-li podezření na fyzické či psychické týrání, zanedbávání, narušování mravní výchovy atd.mají příslušné soc.odbory informovat.Na školách se neustále touto problematikou zaobírají, a nadále vzdělávají učitelé i vychovatelé.Jednu návštěvu na anonymní udání bych ve svém bytě skousla.Pozvala bych ji dál,pouze v případě,že bych na ni měla čas.Nesměla by mě její návštěva /třeba v 7 ráno v týdnu/ bránit v chodu domácnosti.V 7 ráno si za dveřmi bytu může stát kdo chce.V noční košili neotvírám.Kouknu kukátkem,neznám,neotvírám.Zlodějky co okradly mého dědu přišly také podobně a dvě!!!Jinak podotýkám,že mi kamarádky sdělovaly své zkušenosti se soc.prac.Jednu soc.prac.znám.40ti letá tlustá zamindrákovaná svobodná nezadaná bezdětná alkoholička.Jinak BB- přečti si deklaraci lidských práv.Některé sociální pracovnice lezou po baráku a zostouzejí jinak slušné rodiny.Že se prý informujou?U nás v baráku třeba žije stará babka.Hluchá a dementní.Občas si plete své děti a mě na schodech oslovuje soudružko učitelko.Nejsem učitelka.Prostě si mě s někým plete.Jako celou svou rodinu.Pak mám sousedku,paní tak 65letou.2xrozvedenou.Bez chlapa.Co jsem jí odmítla svěřovat se,co to ke mě chodí za pány/mám 3bratry,strýce,bratrance/ určitě by o mě sociálce říkala že jsem minimálně prostitutka,což už rok po sídlišti tvrdí,ale nikdo ji nebere vážně,protože jí tu všichni známe.Její manželé prý umřeli ve cizích službách.Neumřeli.Jen od ní oba utekli.Pak mám vedle ve vchodě invalidní důchodkyni,je celý den doma,má papíry na hlavu-2 měsíce ze 4 byla v blázinci. a na závěr nade mnou bydlí jeden dědek, který neustále hledá téma na rozhovor se mnou a nekouká mi do očí ale na hrudník a teď jsem s ním na kordy,protože mně během měsíce jeho mladá-dcera-třikrát vytopila, po té, co jsem celý byt za drahý peníz vymalovala.Hele BB? zkus mi poslat třeba domů sociálku a hlavně ať si od mých sousedů zjišťují něco o mně a uvidíš ten kolotoč.Jednou je tam pustím, ale opakované návštěvy na opakované anonymy?????A držet hubu a krok?????To ani náhodou.Já jako matka,děti netýrám ani nic jiného.A´t se o tom sóciálka přesvědčí,ale pak sbohem a šáteček.Další věci bych řešila podle okolností již výše zmíněným trestním oznámením...Pa BB Jo a pokud si zamindrákovaná sociální pracovnice a sere tě tvúj život, nebo bezmocnost soc.prac. s některými menšinami našich obyvatel,odreaguj se jinde než na slušných lidech.Sociálka není opravdu stát ve státě.Ještě tu jsou slušní lidé z řad policistů,právníků a soudců.
prosinec 12, 2007 03:46
ale Lado, : bb
já nemůžu za to, že máš špatné zkušenosti se sousedy, sociálními pracovnicemi a nevím s kým ještě, tak si čteš po nocích Deklaraci lidských práv, aby ses ujistila, že jsi normální a oni jsou blbí :-)) my máme svou vlastní firmu a pro ni pracuju, a pak dělám trochu práce bokem pro řekněme "společnost", za nic, jen pro svůj pocit,že jen neremcám, nesoudím a nekritizuju, ale taky hnu zadkem, jinak žiju po svým a za svý, moje rodina taky.. tak to dělej taky tak, starej se o svý děti a nebudeš muset číst deklaraci : )
prosinec 12, 2007 13:39
Problém... : bzz
Víte četla jsem si Vaše příspěvky a mohu napsat,že to co jste tu napsali je pravda,ale na druhou stranu nejsou udání jako udání...
Já ted s nimi mám také velký problém!!!
A zavařila nám to učitelka,která tu už nepracuje,ale od té doby co má dcerka dostala na zadek,tak je u nás skoro pořád..
Jednalo se o to,že dcerka začala hrozně zlobit a my jsme s ní měli doma a vlastně máme pořád problémy,které se stupnují..Dverce také našla pí.doktorka,že trpí na modřiny,tak když jí dám na zadek,tak jí hned vyskakají...Vím je to jiné téma,ale musela jsem napsat vše od začátku..
Tak k nám přišla sociální pracovnice,ještě s jednou a povídali jsme si a časem jsem pochopila,že mi chtějí předělat vše,co jsem já s manželem uznávala,že vše co děláme děláme dobře...
Začínali mi povídat,co mám dělat a to se mi opravdu nelíbilo!!!Rozkazovat kdy má chodit ven a kdy zase do družiny a podobné věci...Přece nemohou řídit náš život,když než přišli oni vše fungovalo...Ty jejich názory na život a co bychom měli my jako rodiče dělat si myslím,že přesahují veškeré meze...Ale jak se máme bránit před takovými???Nejsem žádná šmudla vše je doma jako v klícce,jídlo máme,oblečené chodíme čistě a chování doma i venku je normální...
Ale proč pořád otravují...Když si uvědomím jak nás rodiče vychovávali a v té době kdse byla nějaká soc.pracovnice???Do dnešního dne mám velký respekt před svou rodinou,ale když vidím své dítě jak mě nebere a potom mi řekne,že se učí jaké mají děti právo,tak mě jde mráz po zádech kam až chce tahle doba zajít!!!
Prosím,co byjste dělali Vy na mém místě???Moc mě to otravuje,jelikož u nás hledají něco co u nás nenajdou!!!
únor 05, 2008 21:31
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]