O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

DESATERO PRVNÍ POMOCI PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 15 listopad 2007

 Dopis, který teď bude číst, je zas jen další a další obměna všech těch předchozích a bohužel, docela určitě ještě mnoha budoucích. A tak mě napadlo vytvořit jakési DESATERO PRVNÍ POMOCI - co má nešťastná holka udělat, když se k ní její partner zachová jako k ubrousku (sebere, použije, zmačká a zahodí). Třebas to nebude desatero, možná, že těch bodů bude míň nebo víc...

 

 

 

     Ráda bych, abychom daly/i dohromady všechno to, co je nutno zajistit, zařídit, kam zajít, co tam požadovat, co vzít s sebou... atd. - ale ne formou "právnickou" (ovšem pochopitelně podle práva); spíš jaksi "polopatickou" a s vysvětlením, proč to udělat tak a tak, a tehdy a tehdy. Ne všechny totiž v oněch chvílích myslí jen hlavou - když jejich srdce nezvládá pochopit, jakto, že TOHLE jim mohl udělat "středobod jejich života", ten, kterého tak milují nebo milovaly...  A ne všechny nemají strach, nebojí se... Spíš naopak.

 

     Jedná se o to, co udělat, když hapruje vztah, manželství, vztahy po rozvodu... Nemyslím samozřejmě ohledně vztahu těch dvou, ale zajištění základního chodu rodiny: tedy peněz, bydlení, návštěv...  A tak dávejte resp. pište do komentářů všechno (důležité), co vás napadne, že je potřeba. Pak bude zpracováno  a do "kudlančí skály" vytesáno :-).

 

 

     A nyní slíbený další případ - další maminka, manželka, která si neví rady:

 

 

 

 Milá Kudlanko,

 

      jak bych začala. Jsem úplně obyčejná maminka. Mám krásného 3,5 letého syna Samuela. A život mi moc nepřál. Otec Samuela pracoval v zahraničí, po nějaké době se naše rodina rozpadla. Zůstala jsem sama se synem, a mohu říct, že jeho otec se pořádně vybarvil. Můj problém spočívá v tom, že stále mě udává na sociálce, honí mě po tom úřadě, jsem stále díky němu v nějakém řízení. Zajisté je vše v pořádku, ale už je to neúnosné.

 

     Naprosto se nebráním jejich styku, ale otec je jak posedlý stížnostmi. Už nevím jak dál. Už mi i připadá, že sociální pracovnice je na jeho straně, za ty lži co povídá. Říká, že mu záleží na synu, ale vím,  že to je jen zástěra k pomstě. To vše odnáší Sam.

     A to mě velice mrzí. Prosím o radu, jak se těmto činům mohu bránit.

 

Moooc  vám děkuji, Blanka

 

 

 

 

Komentáře (41)add feed
Magickej kruh kolem sebe, a hlavně! Vykouřit!!! : NČ
.
listopad 15, 2007 12:06
Proboha, neporadím, co dělat, jen jediné - vydržet! : *Vodoměrka
To samé dělal bývalý manžel mé kamarádce, neustále na ni posílal sociálku, že prý se o děti nestará, špatně stará, že se jim nevěnuje, že jsou kvůli špatné péči neustále nemocné (jedna dívenka byla alergička a astmatička), až paní ze sociálky vždy přišla na návštěvu a kývla hlavou, že už zase... že ona ví, jak vzorně se kamarádka stará, ale přišla stížnost či udání a ona musí napsat papír... Tak se to vleklo pořád dokola až do té doby, než si exmanžel našel novou lásku a přestal mít čas na bývalku a začal se věnovat nové... A byl klid. Sem tam si ještě brával děti, ale stále méně a méně, až si pořídil nové a na ty první dvě skoro zapomněl. No a kamarádka konečně mohla začít normálně s dětmi žít, v klidu a pohodě.
listopad 15, 2007 12:09
Tak v tomhle případě je těžko radit : Míša šíša
Bude-li tatínek prudit a psát stížnosti, musí to sociálka prošetřit. S tím se nedá nic dělat, jen čekat, až ho to přestane bavit. A stejně jako Vodoměrka bych řekla, že k tomu dojde, až si nabrnkne nějakou jinou a bude mít další děti. Asi bych prozatím zkusila hrát divadlo, že mi to jako nevadí. Před otcem dítěte bych se nechala slyšet v tom smyslu "...už u nás byli zase ze sociálky, ale jsem ráda, že se na vlastní oči mohli přesvědčit, jak se o Sama vzorně starám. Neměli jedinou výhradu, akorát jsou překvapení, že se tobě stále něco nelíbí..." apod.
listopad 15, 2007 12:24
Co furt "nešťastná holka"??? : NČ
Víš Kudlanko Bezbožná, co ženskejch mě už sebralo, použilo, zmačkalo, zahodilo? To jako mám bejt zase já nešťastnym klukem, neboco? A proč nešťastnym, když to bylo eňoňúňo?
listopad 15, 2007 12:40
Holky, ty rady jsou fajn, : mamča
jenže já mám z Blančina dopisu pocit, že ona je pořád zakleknutá do bloků, připravená předvádět sociálce, jak je skvělá matka. A tahle křeč časem unaví.
Ten její ex je vůl, kdyby mu záleželo na klidu dítěte, tak nebude stresovat matku.
listopad 15, 2007 13:11
Není třeba desatero, stačí jedna zásada: : Krakonoš
Neberte si hovada!
P.S. Tady z toho konkrétního dopisu vůbec není patrný, kdo vlastně co pohvězdoval, ale tak nějak máme jasno, kdo je oběť, že?
listopad 15, 2007 13:44
OK, já věděla, že to nemám dávat dohromady... : d@niela
smilies/grin.gif
Prostě - ta žádost o případné rady se k dopisu vztahuje jen jako že - "i tahle je potřebuje", ale ne konkrétně... Takže jsem to asi měla dát každé extra. Mea culpa, mea maxima culpa....

Tedy znovu

- to desatero, ony rady, chci sestavit nezávisle na nějakém konkrétním případě, tedy i na tomto...

- Blanka, jejíž dopis jsem uveřejnila, je jen jedna z mnoha, která měla smůlu na svůj špatný výběr partnera. Mezi kámoškami-kudlankami znám několik, které mají podobné povyražení se svým ex doposud...


listopad 15, 2007 13:53
TOHLE JE ONO - kopíruju komentář "dajsy", kterou tímto prosím o e-mail :-))), tedy takhle nějak, prosím :-))) : d@niela


- Máš možnost i za trvání manželství požádat o svěření dětí do své péče i třeba jako předběžné opatření před rozvodem a stanovení výživného dětem i sobě!
- Máš nárok na stejnou hmotnou úroveň - tudíž by tam bylo např. zahrnuto i stav. spoření!!
- Kdyby to vypadalo na to, že ti soud děti dát nechce, vždycky může orgán péče namítnout, aby soud stanovil "Dohled nad výchovou dětí" a nechal je u matky, na kterou jsou zvyklí a která se o ně dobře stará!
- Ten dohled vykonává místně přísl. pracovnice (sociálka) a tkví v tom, že občas přijde na kontrolu, zda děti mají teplo, čisto, jídlo atp.
- Dnes už lze požádat i o medializační službu, kdy si někdo nezaujatý pohovoří s oběma a snaží se je nasměrovat, usmířit, či dospět k nějaké vstřícnosti a dohodě.
- Nakonec: STOP jakémukoliv týrání, zastrašování a vydírání - nedej se.



listopad 15, 2007 14:01
Malinké upřesnění, : saffron
ne medializační službu (na to stačí zavolat kteroukoliv televiz či bulvární plátek:-)), ale mediační službu - mediátor pomáhá uzavírat dohody mezi stranami, které se nejsou schopny domluvit, ale vůli k dohodě mají.
listopad 15, 2007 18:00
Inspirace : Lumir
Tady se můžete inspirovat, pokud ten odkaz nejaká nadržená kudlanka nesmaže:
http://www.chlapivakci.cz/index.htm
listopad 15, 2007 23:24
Lumíre, smazat to můžu jen já - : d@niela
a nadržená rozhodně nejsem smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 15, 2007 23:32
A co kdyby Alena T. zacala : Layla
davat nejake naucne manualy/kurzy na muzske? Me se ty jeji rady desne libi,to jak je od rany,kdyby byla kazda jako ona smilies/cheesy.gif
listopad 16, 2007 03:02
Hezký, Krakonoši !!!! : NČ
.
listopad 16, 2007 06:13
Kudlanko Bezbožná!!!!!! Ona teda měla chudinka "smůlu na špatný výběr partnera...." : NČ
To já mám zase jako SMŮLU když mi třeba ujede vlak? Nebo když v zimě mrznu, páč mám SMŮLU, že sem si nevoblík kabát?
Není to spíš moje vlastní lemplovství, pohodlnost a BLBOST?
listopad 16, 2007 06:20
To Lumír - : saffron
tak jsem se podívala na ty doporučované "inspirativní" stránky, že se něco dozvím, ale asi jsme málo nadržená - je mi líto mužů, kteří tyhle černobílé "dobré rady" berou vážně. Kdo chce bojovat si nepřítele vždycky najde, ale co získá jeho porážkou? Spokojený život, kvalitní mezilidské a partnerské vztahy to asi nebudou.
listopad 16, 2007 07:38
Taky něco pro Blanku :-) : Ája
Blani, zkus napsat něco trochu konkrétnějšího, takhle obecně se radí dost špatně. Na co si stěžuje? Co dělá sociálka? Jak se vídá/chce vídat se Samem? A v jakém směru se vaše spory Sama dotýkají? Zatahuje ho do nich? Vím, jak je tohle těžké a bolestné - drž se.
listopad 16, 2007 08:04
Krakonoši, : Ája
nojo, neberte si hovada, super rada, když člověk byl třeba mladej a blbej (jako já) a míru zhovadilosti mého nyní již ex jsem neuměla odhadnout a navíc měla značně progresivní tendenci :-) Nešlo by udělat nějakou jako selekci a hovadům dát na krk nějakou cedulis varováním? smilies/wink.gif smilies/smiley.gif
listopad 16, 2007 08:07
To jsou názory : nella
Jaká blbost?? Kde hledat pořádného chlapa? Bujď volit samotu nebo se smířit s tím málem co zbylo a čekat co se z něj vyvrbí časem.On každý řekne, že je sám, proto a proto, že žena byla taková a kdovíco, ale už neřekne třeba, že chlastá nebo je agresivnínebo lakomec, bordelář, to se pozná časem.
listopad 16, 2007 08:10
Ájo, oslovila´s sice Krakonoše, určitě se ozve. : NČ
Já ti odpovím jen za sebe.
Ta hovada maj na krku ceduli jak Brno. Jenže - kdo nechce vidět, nevidí! Je určitě snazší říct: to jsem zase měla chudák smůlu! Někdy i po druhý, potřetí, podesátý ...
listopad 16, 2007 08:21
Nellííí, to se pozná časem. Jo jasně! Přesně souhlasim. : NČ
Právě proto není snad nutný s každym vošoustem vlízt hned do postele bez ochrany!!!!!!!! Nebo si ho NEVYKOPNUTELNĚ nastěhovat do kvartýru.

listopad 16, 2007 08:29
No já nevím, ale každý asi nemůže mít skvělého patnera : wendy
a taky je třeba zohlednit, že ne každý se vybarví hned na začátku. Taky ta eventualita je možná, že se doteď fajn chlap zblázní do nějaké jiné sukně. Taky nás příroda zlomyslně dělá dočasně slepými a nechápavými, jen aby příroda dostala další potomstvo. Takže ne u každého vztahu je jasné, že si beru lempla. Jo, když to zřejmé je, a přesto je lempl odvlečen k oltáři, tak to je jiná. Potom by se měl brát ohled na dětičky, ty za nic nemohou.
Kdyby na tohle byl nějaký manuál....
listopad 16, 2007 08:33
Ale jo, NČ, máš asi pravdu, : Ája
taky neřikám, že jsem měla chudák smůlu, ale že jsem byla mladá a blbá :-) Jenže prostě tehdy mi bylo něco přes dvacet a neuměla (možná, dobře, i nechtěla) vidět věci, který bych dnes asi (snad, doufám! proboha!! :-)) už vidět uměla... Dnes jsem v opačné situaci - nějak ne a ne identifikovat aspoň nějaký nehovado :-))
listopad 16, 2007 08:36
Tak jsem si klikla na ten odkaz : Míša šíša
a zdá se mi, že zavilé feministky jsou oproti tomu mírumilovní beránci. Proč tolik nenávisti?
listopad 16, 2007 08:50
No vono to je taky vod nátury. : NČ
Pro jednu kliďas bude pro jinou nudnej blbeček. Já si nějak myslim, že vlastnosti se zase až tak časem neměněj. Každá by si ale měla uvědomit včas, než dojde k nezvratnejm nebo obtížně zvratnejm, krokum, jestli zrovna tenhle je TEN pro ni. A nebát se to utnout hned při prvních náznacích, když ještě nevznikly žádný vzájemný závazky. Nepřistoupit na ten vnitřní kompromis - raději tenhle, než bejt momentálně sama. Protože nikdo povahu nezmění! Jen se chvíli dokáže přemáhat.
Wendy, pokud se doteď fajn chlap zblázní do jiný (to je samože vždycky možný a taky pro ženskou smutný), tak se ovšem z fajn chlapa nezmění v nezodpovědný, vyhrožovací, vykořisťovací, vydírací, a mlátící hovado.
listopad 16, 2007 08:52
NČ, : Míša šíša
absolutní souhlas s tvojí poslední větou. Přesně to mě napadlo i u případu Zuzky (viz Chudák holka), když popisovala, jak se k ní přítel chová. Jenže předtím už s ním 7 let žila a nějak nemůžu věřit tomu, že podobné projevy neměl i před tím. Prostě se nikdo charakterově nezmění jak mávnutím kouzelného proutku poté, co si nabrkne jinou kost. Jako prevít se určitě choval i před tím, a proto se divím, proč si někdo s prevítem pořídí dvě děti.
listopad 16, 2007 09:02
Ty dopisy jsou fakt jeden jako druhej... : tippler
chtělo by to nějaké kudlančí FAQ :-)

Jo, a ještě jedna věc: fascinuje mě, jak tu ty holky napíšou vždycky polovinu problému, zpravidla tu méně podstatnou - pak se tu objeví článek s číslicí II., ve kterém je to zase všechno jinak. Tak třeba Blanka - kdybys trochu rozvedla to "rodina SE rozpadla", možná bychom zjistili, proč Tvůj bejvalej "vysírá"...
listopad 16, 2007 09:38
Ten výše uvedený odkaz na chlapi v akci : Myška
je síla. To je neskutečné. Stránky, kde se radí jak vyzrát na to, když chce matka pro jejich dítě alimenty, a je tam i test, zda partnerka bude vyzrálá matka! A to jen proto, že někteří muži nejsou schopni pochopit, že po narození dítěte žena automaticky rozdělí svou pozornost a péči mezi dítě a muže, a samozřejmě více péče věnuje a věnovat musí dítěti. Tak hnusnou demagogii jsem opačně, tedy od žen k mužům, ještě nečetla.
listopad 16, 2007 10:17
Jo, tippler, jsou jeden jako druhý : wendy
a to je dost signifikantní. Člověk se nepoučí z cizích chyb, musí si nabít tu svou hubu. A stále se to opakuje - jsme totiž stále stejní lidští típci... smilies/cry.gif
listopad 16, 2007 10:32
Ájo : nella
A zbydou tu vůbec nějaký chlapi bez cedulky?? já už na to taky myslela, ty co třeba byli manželku - zapsat a nepovolit žádný vztah už, jak k tomu ta další přijde....
listopad 16, 2007 11:11
NČ : nella
Taky nelezu, ale stejně jsem už párkrát šáhla vedle a začínám mít pocit, že to není moje chyby, že tu V Čechách prostě jiný chlapi nejsou.
listopad 16, 2007 11:16
Nellí, nevim, kam nelezeš, : NČ
nevím ani, co znamená, že "nebyli manželku" (snad, že nebyli manželkou???). Asisi nerozumíme.
Máš pocit, že tu v Čechách prostě jiný chlapi nejsou? No tak třeba fakt nejsou. A tím jako chceš říct - raději dacana, než bejt sama! No, dyť votom jsem přeci psal. Je to Tvoje volba! Jdi teda do dacana, když MUSÍŠ! Ale kurnik si nikdy nikde nestěžuj, žes chudinka, co měla smůlu při výběru partnera!!!!!!
listopad 16, 2007 11:28
NČ : nella
Ale ne, chybka se vloudila samozřejmě měkké i. - jako mlátit. Nelezu znamená do postele s každým hned ,jak jsi psal smilies/grin.gif. No, já právě do dacana nejdu to po mně nemůže nikdo chtít na to se mám moc ráda.
listopad 16, 2007 11:33
Jasněže jsem to nemyslel na Tebe osobně, Nellííí : NČ
To byla jen taková re akce na ty ženský postesky "co jsem měla dělat, když jinej nebyl v dohledu"???????????
A přitom stačí jedna tabletka Aspirínu.
listopad 16, 2007 11:41
NČ : nella
No to já právě neslevuju a čekám. smilies/smiley.gif
listopad 16, 2007 11:48
no, milý NČ, esli myslíš tu tabletku pevně svírat koleny, : ivanka
tak i takhle lze...
to mi neříkej, že jsi ve svém věku tak zpozdilý, že ty jen na misionáře a níkdá jinak :-)))
listopad 16, 2007 11:48
Nellíííí, : NČ
čekat jo, ne ale pasívně :-))))
Ani ten Aspirín nejni nutnej. Vždyť s hajzlíkem můžeš mít bezva noc, a nejednu :-)))))
Nutná je však ochrana a zachování si citový nezávislosti.
listopad 16, 2007 11:54
NČ : nella
Právě, ta citová nezávislost je dost problém, bez toho to tak nějak není ono.
listopad 16, 2007 11:56
Ivuš, dík za poučení :-))))))))))))))) : NČ
.
listopad 16, 2007 11:57
Myško, : Krakonoš
tak hnusnou demagogii ze strany žen k mužům jsi ještě nečetla? Ty nečteš tečkovaný příspěvky? To vo hodně přicházíš :-D. A s tím souvisí pro Laylu: Kdyby byla každá jako Alena, vyhyneme.

A k cedulkám pro hovada: Ano, každý hovado tu svou ceduli někde má, někdo hned na kabátě, někdo až pod nátělníkem. Proto snad dneska každá dvojice spolu chodí či žije nějakej rok před svatbou, takže výmluvy na zamilovanost jsou jenom alibi pro blbost, zamilovanost odezní po půl roce, nejdýl po roce. Chce to jenom bejt trochu vnímavej a vytlouct si z hlavy názor, že lepší nějakej chlap než žádnej. Často se tu píše o tom, že chlapi zrajou až po třicítce. Vzhledem k tomu, kolik 20-30 holek nepozná hovado a pak sem píšou svoje pláče, troufnu si tvrdit, že holky zrovna tak. A pokud tak strašně spěcháte a chcete mít mimino co nejdřív, doporučuju vrátit se k domluvenejm sňatkům - ať vám partnera vybere zkušená máma s tátou, pokud jim věříte. Šance na úspěch by byla možná několikanásobně vyšší než výběr vašima splašenýma hormonama smilies/grin.gif.

Ptáte se: Kam se ale potom poděla LÁSKA? Inu, na to se ptám taky vždycky, když tu nějaká píše o tom, jak ho MILUJE a pak na něm neumí vyjmenovat jedinou kladnou vlastnost smilies/angry.gif .
listopad 17, 2007 17:07
Krakonoši, SUPER!!! : d@niela
jo, tohle fakt beru a přesně to do toho desatera patří...

Chce to jenom bejt trochu vnímavej a vytlouct si z hlavy názor, že lepší nějakej chlap než žádnej.

A pokud tak strašně spěcháte a chcete mít mimino co nejdřív, doporučuju vrátit se k domluvenejm sňatkům

A ta tvoje poslední věta: jo, přesně to si taky kolikrát říkám... smilies/grin.gif

listopad 17, 2007 22:16
Psychotest : MarkétaP.
Ten Lumírův odkaz je sice celkem ujetý (i když Krakonoši souhlas, z druhé strany to známe taky smilies/wink.gif, ale třeba odkaz na psychotest, zda je můj partner použitelný pro společný život a rodinu, je dost dobrý (podle odkazu tipuju, že je z pera E. Bakaláře, to je Pan psycholog):
http://www.chlapivakci.cz/TestBakalar.htm

To je taky takové "desatero" ...
listopad 18, 2007 16:09
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]