O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

CHUDÁK HOLKA... PDF Tisk E-mail
Pondělí, 12 listopad 2007
Přejít na obsah
CHUDÁK HOLKA...
Strana 2

 

 

 

 

ODPOVĚĎ:

 

 

 

Milá Zuzanko,

 

     je mi docela smutno z tvého psaní. Je ti pouhých třiadvacet holčičích let, věk, kdy bys si měla užívat poznávání světa kolem a lidí v něm, teprve se rozkoukávat, přemýšlet o tom, co si vzít dnes večer, kam jít zítra - a ty už jsi po krk  ve starostech... Nu, ale nějakým psaním o tom, co by - kdyby - ti moc nepomůžu.

 

     Rozhodně mi napiš, jestli se po dobu oněch tří měsíců snažil nějak setkat s dětmi, jestli ti dával peníze, abyste měli z čeho žít.

Nějak se mi nezdá, že bys kladně odpověděla na jedno nebo druhé.. Připadá mi to,  že si tvůj přítel jen řekl, že tady už toho má dost a šel jinam. A když mu to nevyšlo tam, tak teď přemýšlí, co dál. Doma se mu pochopitelně být nechce, přecjen mu maminka asi tak nepodstrojuje jako zamilované ženské, a už vůbec se večer nepromění na vášnivou milenku...

    

     A tak bys mu teď mohla být zase dobrá ty... Udělal by na tebe smutné oči, řekl, že toho všeho nesmírně lituje, že vlastně stejně celou dobu myslel jen a jen na tebe, že si uvědomil, že jen s tebou ho baví žít.... A ty se rozpustíš do loužičky, budeš kolem něj zase poletovat, snášet mu modré z nebe...

 

     Holka, když tohle udělal jednou, když ti klidně napsal - a ještě k tomu jen esemeskou - "že život jde dál", tak to tak vezmi a už od něj žádnou lásku a už vůbec ne nějakou věrnou! nečekej. To je normálně neskutečně nezodpovědné jednání, hulvátství prvního řádu... Takhle se přeci chlap nemůže zachovat! To bys ho dokázala obejmout, když bys si uvědomila, že tě bere jen jako "z nouze ctnost"? Že když se mu poštěstí si najít něco jiného, tak ti zase zdrhne? Nevěř tomu, že by to už neudělal... A vždycky, když by nebyl zrovna s tebou, tak bys přemýšlela, se kterou jinou zase je...

 

     Každopádně bys měla hned - co nejdříve - si dojít na sociálku a nechat vyměřit výživné na dětičky a na sebe. Ano, teď musíš zapomenout na objetí a milování a začít myslet jen a jen prakticky. Přestaň být ta hodná a uplakaná a začni být potvora: braň sebe a braň své děti! On si opravdu nic jiného nezaslouží!

     A rozhodně se ozvi, budeme se snažit ti poradit, co zvládnem, neboj!

 

P.S. Máš někoho blízkého kolem sebe? Maminku, někoho příbuzného, známého, kamarádku?

 

d@niela

 

 

 

 

 

 

Komentáře (21)add feed
zpatky nebrat : mura
teda pokud nejsi masochista
listopad 12, 2007 14:53
zivot jde dal : Jasmina
a prinasi neskutecne i komplikovane nahody. Co se tyce deti-nebyla jsi to Ty kdo ho vyhodil,nemas na nicem vinu,kdyz tata u nich neni.On se rozhodne ted chova jen jako vypocitavec. Avsak dostal ponauceni od zivota a muze jednou zmoudret. Kdyz ho prijmes nyni na milost,myslim ze by to byla chyba a s Tvou neduverou by to uz stejne jen skripalo. Zavri mu dvere. A jestli tento jeho neuspech ho posune dusevne trochu dal,pak se bude zajimat alespon o deti jako tata. Kdyz by jsi pres rok videla ze se snazi zachranit aspon vztah s detma a ze se zmenil,a Ty budes nahodou volna,-pak proc to znovu nedat dohromady?Neni nikde psano ze je konec definitivni. Ano,kazdy ma pravo na druhou sanci-ale tu si musi i zaslouzit. Pak si druhe sance bude vazit.
listopad 12, 2007 15:00
Milá Zuzanko : Alex
Dětem nesebereš otce tím, že s ním nesdílíš domácnost a nepřemýšlej o tom, že se jim objetuješ. (že kvůli nim budeš s jejich tátou). Oni potřebují hlavně spokojenou, vyrovnanou a pevnou mámu. Né mámu, která se bude trápit. A podle popisu charakteru tvého přítele si myslím, že by ses trápila. Vrátit se k němu by byl krok zpět a stejně by to nejspíš nevydrželo. Mluvím ze své zkušenosti.
listopad 12, 2007 15:02
... : Hanka
Ahoj Zuzko,
zpět ho neber, alespoň prozatím ne. Pokud by to myslel vážně, to že se chce vrátit k Tobě kvůli Tobě a dětem a ne jen proto, že zrovna nemá kde být, tak ho prozkoušej. Zpět ho neber, ale ať se předvede jak vážně to myslí, může Ti pomáhat s dětmi, chodit vás navštěvovat, může vás vzít s dětmi na výlet, pomáhat ti i finančně, ale to je vše. Ať si spí jinde a stará se o něho prozatím někdo jiný. Pokud mu ty a děti chybíte, tak ať to dá najevo jak lituje své chyby. Když ho vezmeš jen tak zpátky, tak tím se z ničeho nepoučí a bude Ti utíkat dále, kdykoliv se mu zamane. Je to těžká situace pro Tebe, vím, že to moc bolí, ale drž se....budu Ti držet pěstičky, ať to dopadne dobře a napiš jak to dopadlo....


listopad 12, 2007 15:05
já souhlasím co psaly holky nahoře, : Inka
jestli to tak lehce udělal jednou, může to za chvíli udělat znova, také bych ho nebrala zpět a to bych mu i řekla. Otcem dětí zůstane tak jako tak, tak ať se teď snaží ukázat jak moc o Tebe a děti stojí. Také mám pocit, že je to jen z vypočítavosti, že nemá kde být.
listopad 12, 2007 15:36
to je jasný : Alena Puntíkovaná
nemá kam jít a nechce se mu krkounovi platit drahej podnájem.Být tebou bych nastavila velmi tvrdé podmínky. Za prvé, okamžitě-ještě než překročí práh, ti doplatí výživné za tu dobu, co tam nebyl.Za druhé, pokud tam bude chtít bydlet, každého berouse udělá stojku a odevzdá ti komplet vejplatu i s páskou. Ty mu budeš mazat chleba na svačinu a budeš mu dávat denně padesátikorunu na oběd. Kouřit nemusí, škodí to zdraví.Za třetí, nechá si všechny půjčky napsat na sebe a bude je platit.Nebudou-li mu tebou poskytované peníze stačit, může si najít vedlejšák. O švorcáky, který navíc nemaj čas, žádná mladá, krásná a perspektivní ani střevíčkem nezavadí. Nebude-li s uvedeným souhlasit, vyraž s ním dveře a tentýž den na něj podej trestní ozámení pro neplacení výživného.
Když nic jiného, budeš mít aspoň prachy a neříkej, že by se ti na zimu novej kabát nesešel, nemuvě o kabátcích, bundičkách a botičkách pro děti, který stojej majlant.
Na ty peníze máš právo, to, že ti nic neurčil soud je bezpředmětné, stačí ho udat za to, že neplatil nic.
Oni už se policie a soudy postarají.A ujišťuji tě, že bude zatraceně hodnej, až mu bude hrozit kriminál - a to bude.

Že to není fér???? Tak to teda je!!!!Férr nebylo, že tě opustil a kašlal na to, z čeho budou tvoje a potažmo jeho děti žít. Že tě nechal zadluženou, bez peněz s dvěma dětma na krku - TO NEBYLO FÉR!!!!! jISTĚ SE OZVOU PÁNOVÉ A NAZVOU MĚ FEMINISTICKOU SATORIÍ, ALE MĚ JE TO FUK. bYL TO ON, KDO PORUŠIL ZÁKON A TY TAKY,když jsi dopustila, aby byly tvoje děti materiálně i psychicky poškozeny.
Psychicky proto, žes byla bez peněz, a tudíž nešťastná a ve stresu, což se ať chceš nebo ne, odráželo na tvém chování i vůči dětem.

Kašli na to jestli tě miluje nebo nemiluje, už se ukázalo, jakej je to parchant a nemysli si, že jen co by mu otrnulo, že by se "nezamiloval" znova. Ty teď bojuješ za svý děti a je tvou povinností bojovat jako lvice a využít všechny prostředky a veškerou svou sílu. I když ti přítomní pánové budou tvrdit, že je to podpásovka, tak není. Ty budeš pouze dodržovat literu zákona a to tak, že doslova. Jednou jsi máma a je tvá povinnost udělat pro své děti to nejlepší. On je dospělej, on se o sebe postará, ale tvý děti ne.

listopad 12, 2007 21:04
Aleno T., : tippler
1) Jsi feministická satorie!
2) Máš recht! smilies/grin.gif

Zuzaně: když ho tak děsně miluješ, tak jsou asi rady zbytečný, ale stejně - to, že se někde zabouch, to se stává i chlapům...kór mladejm. A to člověk myslí...no, hlavou ne. Nikde nepíšeš, jestli se aspoň 1-2krát do týdne zastavil za děckama, jestli Ti dával peníze na nájem (s půjčkama Ti asi nepomáhal, jak jsem pochopil...). Takže jestli měl nějakej zájem (aspoň o děcka, když už ne o Tebe) a přilezl dostatečně zkroušenej, vem ho zpátky, klidně si stanov podmínky (narozdíl od Aleny bych se k němu choval jako k člověku...) a zkus to ještě jednou.
Jestli mu ale bylo fuk jestli máte za co bydlet a co jíst, tak ho pošli do háje. SMSkou. A doufám, že máte oba Oskara a Ty navíc tarif Odepiš. Protože za víc než 40 halířů nestojí. A rychle z něj vyraž aspoň prachy na děcka, než to udělá ta druhá - těhotná.
listopad 12, 2007 22:43
Ach ta Alena :-) : Krakonoš
Vona musí mít blbý kecy, i když napíše názor na jedničku s hvězdičkou, prostě aby náhodou nějakej chlap ani na chvilku nezapomněl, co si o něm a ostatních myslí. Jsem fakt zvědavej, kdo z přítomných pánů splní její dopředu negativní očekávání a milého hajzla se zastane.

A teď k Zuzce: Použil jsem slovo hajzl bez hvězdičky, protože to je hajzl (pokud je pravda, že odešel a bylo mu šumák, jak a co zvládáš/financuješ). Takovejm se druhá šance nedává a pokud bys přece jen měla to cukání, souhlasím s hodně tvrdou zkušební dobou - aspoň rok. A k těm Aleninejm podmínkám ještě přidávám: Samozřejmě žádnej sex, prostě si to hochu rok odpustíš a pořešíš jako v dobách, kdy jsi byl bez partnerky. smilies/grin.gif Předpokládám, že tak moc Tě nemiluje, aby něco takovýho vydržel, takže zde by ta druhá šance byla pouze šancí teoretickou - a v tom případě je to dobře. Pro Tebe i pro děti.
listopad 13, 2007 00:46
Vezmi si příklad z tý "dotyčný slečny" : NČ
vykopla ho k mamince, když ho měla plný zuby, a navíc ho bude po dalších 20 let ždímat vo alimenty. Při cca 2tis měsíčně jí to hodí za 240 měsíců dobrýho půl melouna. Šikovný děvče!
Buď též šikovný děvče, nebuď trpitelkou!
listopad 13, 2007 06:06
Ach ta Alena ! : wendy
Když jsem to všechno začala číst, nabudil se vě mně jakýsi vzdor za ni, za Zuzu. Když on takhle, tak já taky, a jsem tu nejen za sebe, ale i za děti a ty holt musím respektovat. Vzít ho zpátky, ale jen na zkoušku, na podmínku, a chovat se jako potvora, na ty přece chlapi letí, od nich většinou neodcházejí, na těch visejí, musejíc je stále dobývat atd. Kdopak třeba vyhrál "Vem si mě ?" No ?
A ona to přesně popsala, ta naše Alena Puntíkovaná obecná. Nedá se říci, že nemám chlapy docela ráda, mám, ale prostě lidi, až to jsou muži nebo ženy, kteří se zachovají podobně jako partner Zuzi, ty přece mít ráda nemůžu.
listopad 13, 2007 07:39
NČ - Zuzan píše, že ke zvratu došlo : wendy
po tom, co on změnil zaměstnání. A zaměstnání, jak stastistika ukazuje, je nejlepším pdhoubím pro navazování vztahů. Asi bychom měli zakázat zaměstnání mužům do 70 let a mladým holkám...
listopad 13, 2007 07:58
no jo : Jasmina
ale nesoudim ci neodsuzuju toho typka za to ze se zamiloval. Vcera vecer mi dosla jedna vec,proc moudrost se ziskava (u nekterych) az ve vyssim veku. Jasne ze jsou to zkusenosti. Jenze nejen to,uklidnuji se i hormony.Proc az stare babicky jsou tak krasne vyrovnane se zivotem,maji perspektivni nahled,povznesene...protoze s nima taktez -necloumaji hormony. Jo, ze nekdo ma vztah a najednou se blbe zamiluje,to se stalo snad 95% lidi vsech pohlavi. Starej deda,ktery je spokojen a zvykly na svou zenu se po devcatech sice otoci a ohodnoti ale nemenil by. Takze jo,jak pracujou hormony,pracuje chemie. Ale ten styl jak to resil tenhle typek..ten styl!A to uz neni chemie a hormony-to je charakter. Ale jak rikam-za vyucenou dostal ale jeste nedozral. To je videt uz tim ze se chce vracet.To ze Ti ublizil,to jasne videl Zuzko. Plakala jsi. Ja takto nekomu ublizit,bych premyslela tedy ze vseho nejdriv,jak to napravit. On ale sobecky premysli ze by se u Tebe zase ohral,najedl a posoulozil.Mysli si ze jsi trubka zamilovana,ze jak on kyvne tak Ty se mu polozis k noham. Kdyz nepolozis-je tu sance ze prece jen si uvedomi ze i lasku si clovek musi zaslouzit.Tim Te nenabadam aby jsi jen cekala az on zmoudri. Zij. Mozna nez on zmoudri,Ty najdes nekoho uz moudrejsiho a milujiciho. Ale -tak jde zivot.
listopad 13, 2007 09:35
Já bych nebyla až tak radikální : Míša šíša
Předpokládám, že Zuzky přítel bude starý přibližně tak nějak jako ona. Oni tihle mladí kluci jsou ještě taková nedozrálá nezodpovědná boží hovádka, nemusí to být rovnou hned z principu hajzl. (Taky samozřejmě může, že jo.) Já osobně bych Zuzce poradila, ať to s ním ještě jednou zkusí. Podruhé a naposledy. Kvůli těm mrňousům a kvůli tomu, že ho má stále ráda. Samozřejmě, že by do toho vztahu nešla s jistotou a důvěrou, ale to se nedá nic dělat. Jenže druhou šanci by měl dostat každý, ne? Třeba to byl fakt jen mladistvý úlet a třeba to není tak, že Zuzka je jen vrabec v hrsti.
listopad 13, 2007 09:41
... : Kamila
Já bych souhlasila s tím, že zkusit to podruhé připadá v úvahu pouze v případě, že se - když byl pryč - aspoň trochu zajímal o děti a o finanční zabezpečení Zuzky. Pokud jen napsal život jde dál a nestaral se vůbec, je to podle mne zcela neomluvitelné.
listopad 13, 2007 10:01
Nojo, babo raď. : NČ
Kdyby se mě takhle zeptala dcera, poradil bych jednoznačně NEBRAT.
I kdyby to nebyl rovnou hned z principu hajzl, tak ale co s nedozrálym nezodpovědnym božím hovádkem? Ale to je jen můj názor.
Taky by šlo, aby ho přijala, a jak radí Wendy, zahrnula ho péčí a svym druhym zaměstnáním a svejma vejdělkama tak, aby on už nikdy nešel do práce, a tudíž se vyhnul pokušení.
listopad 13, 2007 10:08
Co s nedozrálým nezodpovědným božím hovádkem? : Míša šíša
Předpokládat, že nastala ta správná doba, kdy dozrál. No jo, to jsou ty problémy mladých svazků. Ještě by si měli hrát s vláčkama a oni plodí děti. Jak to napsala Daniela Zuzce:
"Je ti pouhých třiadvacet holčičích let, věk, kdy bys si měla užívat poznávání světa kolem a lidí v něm, teprve se rozkoukávat, přemýšlet o tom, co si vzít dnes večer, kam jít zítra - a ty už jsi po krk ve starostech..."

To je přesné. Moc na ty starosti chvátají, a pak se diví, že to není až tak taková prča, jak se jim pozdávalo.
listopad 13, 2007 10:18
Míšo Šíšo, já tedy nevím o čem to proboha mluvíš! : Sandra
Mně je také třiadvacet, s vláčkama si nehraji již dlouho, mám syna, kterému je skoro rok a nemám pocit, že bych byla psychicky nevyzrálá natolik, že bych měla plození dětí odložit o dalších 10- 15 let, jak je to dnes v módě. Zuzka psala, že je jí 23, ne 15...
listopad 13, 2007 15:15
No, teď se předpokládá, : Myška
že holka před třicítkou není vyzrálá na rodinu. Ale proč? Asi fakt jen proto, že je to módní. Já jsem si pořídila rodinu velice brzy, první syn se mi narodil v osmnácti, maturoval se mnou smilies/smiley.gif. Bylo to sice docela brzy, ale nelituji. Manželství nám vydrželo 15 let. A nebýt manželovy krize středního věku... Jsem rozvedená, spokojená, synové jsou samostatní a já mám čas na svoje koníčky. A nemusím řešit, jak utáhnu z důchodu potřeby maturanta smilies/grin.gif.
listopad 13, 2007 15:32
Mňo, : Míša šíša
tak především jsem mluvila o mužích - ti, jak známo, dospívají a dozrávají daleko později než ženy. Aniž bych se jich chtěla nějak dotknout, řekla bych, že vyzrálí pro rodinný život jsou až tak po třicítce.
Já sama jsem si první dítě pořídila taky brzo - v jednadvaceti letech. Tenkrát to bylo normální a běžné... S odstupem času můžu říct, že jsem si taky už s vláčky nehrála, o děti jsem se dokázala z praktického hlediska postarat dobře, snad jsem je i dobře vychovala, s manželem za pár dní budeme mít dvaadvacetileté výročí, ale přesto jsem přesvědčená, že vyzrálá v té době jsem zcela určitě nebyla. Nemusíš to, Sandro, brát nějak neuctivě či posměšně, to je prostě normální skutečnost. Za pár let - až se ohlédneš zpátky - tak si to taky možná řekneš. Samozřejmě že u každého jedince je to jinak. Někdo může být vyzrálý už ve dvaceti a někdo třeba až ve čtyřiceti. A někoho to nepotká nikdy.
listopad 13, 2007 16:11
tak tak, taky jsem mela starsi dceru v 19 : jajinecka
a nelituju....nejlepsi je to, ze vsechny jeji spoluzacky k nam chodi a zavidi ji mladou mamu, protoze s nima blbnu, zkousime saty a sminky, delame stopovacky. Ma ve tride jen ctyri holky, je to prima particka.Dve maji matky padesatnice a dve se blizi ke ctyricitce. Nevim, prijde mi divny mit prvni dite po tricitce. Tchyne ma z druheho manzelstvi 21 letyho syna, je ji 60 a uz ji to zmaha. On dela vysokou, porad bydli doma a kdyby ho mela zivit z duchodu, no nevim jak by to bylo.Syna jsem mela v 26 a dost jsem pozorovala, jak jsem o moc vic uzkostliva, az mi to manzel vycital, at neblaznim a vzpomenu si na to, jak jsme s malou jezdili na vandry a vodu, sotva odrostla plenam.

Jinak Zuzko: Ja bych ho zpatky asi vzala, ale nastavila bych si nejaky podminky, jak vyse navrhujou holky. Aby si sakra uvedomil, ze si te musi zaslouzit. Ja taky vzala manzu zpatky, kdyz blbnul a malej byly necely tri a nelituju toho. Jenom si od nej nejakou dobu musis umet udrzet odstup.
listopad 13, 2007 16:21
... : nella
Já bych ho asi nevzala, protože mi připadá, že se nechce vrátit z lásky, ale aby měl kam jít a nebyl sám.
listopad 14, 2007 13:11
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy

 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]