O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

A HEZKY BUDOU PLATIT!!! PDF Tisk E-mail
Sobota, 06 říjen 2007

Ano, tento případ je zcela ojedinělý, ale s jistým (velkým) nadhledem se dá říci, že se nikomu nic závažného nestalo. Mám tím na mysli srovnání s případy, kdy např. opilý řidič někomu dítě přejede a zabije. Vina je jasná, totální nedbalost a porušení zákona, důsledek jasný a zcela nevratný. I zde si rodiče nesou trauma celý život. A dostanou od někoho deset milonů? Či o ně žádají?

 

 

      Nežádají. Jenže tady se nabízí možnost odrbávat "bohatou" nemocnici a ne nějakého místního alkoholika. Tak proč do toho nejít že? Sledujete toho jejich „mluvčího"? Pro něho jsou zcela jednoznačně prachy až na prvním místě.

 

     Zaráží mne spíše než výše odškodnění to, jak se zachoval otec dítěte. Dělat testy DNA potají, aby matka dítěte nevěděla, potažmo ještě na popud kamarádů z mokré čtvrti, považuji za primitivismus. Pokud měli rodiče podezření od počátku (viz porodní váha), posléze si všímali odlišné podoby - proč to neřešili společně? Proč se neozvali hned v porodnici, pokud již tam měli podezření? Zvlášť jestli - jak říkají, druhý den miminko vážilo o půl(!) kila méně a jinak i měřilo. Proč tak dlouho mlčeli?

 

     Zaráží mne i to, jak „tatínek a švagr" uměli rychle vyčíslit škodu. Oni se vůbec nezamýšleli nad tím, jak bude reagovat druhá rodina, pro ně je priorita „MY A NAŠE BUDOUCÍ PENÍZE". Tenhle komplot otce se švagrem, že tajně nechali udělat DNA testy, je opravdu naprostá nedůvěra k manželce! Spíš by měl on odškodit svou přítelkyni za tvrdé podezřívání z nevěry. Být onou  matkou, tak svému partnerovi už nevěřím ani dobrý den.

 

      Je smutné, co se stalo, ale děti jsou zdravé, děti jsou ještě malé, byly milované, nebylo jim ubližováno, všechno dopadlo dobře. Teď ovšem se "budou dít věci", věřím, že to bude mít ještě hodně hodně pokračování, aby se mohlo hodně hodně penízků požadovat. Pro zajímavost uvádím jiné současné případy, porovnejte si sami...

 

 

 

  • 18 miliónů korun - dostane Zuzana Rokosová z Horního Slavkova na Sokolovsku. (Zůstala v roce 2003 po lékařském zákroku v nemocnici v Sokolově zcela ochrnutá.)
  • 15 milionů korun a úroky - zaplatí škola z Cizkrajova rodičům, jejichž syn se topil na školním výletě.
  • 400 tisíc korun - dostal muž s vyoperovanou zdravou ledvinou namísto nemocné
  • 240 tisíc korun - dostane za smrt desetiměsíčního chlapce Zdeňka Fajfrlíková z Bohumína. Dítě v únoru 2003 zemřelo kvůli pozdnímu převozu do specializované nemocnice. Původně požadovala odškodné ve výši jednoho milionu korun, soudkyně jí ovšem přiznala částku trojnásobně nižší.
  • 90 tisíc korun - za operaci zdravého ramene namísto nemocného
  • 10 tisíc korun - za smrt ročního děvčátka, dala rodičům v rámci mimosoudního vyrovnání lékařka, která ji zavinila. Nebýt státního zastupitelství, které částku označilo za podezřele nízkou a nyní tragický případ přezkoumává, by se nad vším zavřela voda.

 

kiwi

 

 

Komentáře (50)add feed
ja jsem hledala : Jasmina
prave to vysvetleni,jak se najednou prislo po 10ti mesicich ze ty miminka byly vymenena.Ty jsi to zde naznacila. A o tom synovi z Cizkrajova jsem videla reportar,topil se a ma bohuzel velke nasledky.Ale myslim ze v takovem pripade by ty iliony mohly pomoci na specializovanou lecbu,pokud je nejaka nadeje ze by kluk byl zase normalni.Po tom topeni se z nej stal handicapovany kluk.
Nebo vybrat zdravou ledvinu a nechat nemocnou-to je clovek odkazan na dialyzu,-zniceny zivot.To jsou opravdu hrube chyby.
říjen 06, 2007 22:00
... : ivanka
Chudácí ubohý, všichni zhroucení, dejte jim těch deset melounů, ať se z toho vzpamatují. To je fraška, ale k blití. Děcka mají zdravé a dvakrát deset melounů jim jistě spraví pocuchané nervy. To není o dítěti a vztahu k němu, je to obchod. Zklamala mě druhá rodina, domnívala jsem se, že oni nebudou tak ubozí, přijmou rozumné odškodnění a omluvu.

říjen 06, 2007 22:15
... : ivanka
Jo, a ta matka už je traumatizovaná minimálně 10 měsíců, vzhledem k jejich prohlášení o traumatu, za které chtějí měsíčně 1 mega. Z toho vyplývá, že nejspíš dítě nenáviděla už od narození, ne že se o něj starala jako o svoje. Protože pokud ano, pak má nějaké trauma posledních 14 dní a vesměs si ho způsobili sami účelovou medializací. Takže odškodné za 14 dní, ne 10 měsíců ...

říjen 06, 2007 22:19
to cumim : Jasmina
1 meloun za mesic!To mi nejak uslo. To je sila smilies/undecided.gif !
říjen 06, 2007 23:03
Nejlepší by bylo říci, : Kráťa
že se nepodařilo prokázat, jestli jsou ty děti vůbec jejich a z důvodu toho, aby bylo zabráněno narůstání existujícího traumatu, případně výskytu traumat nových jim ty děti obě bez jakékoliv náhrady odebrat. A šoupnout je rovnou k adopci. To by čuměli.
říjen 07, 2007 00:47
... : opas
Myslím, že nečekají že tolik dostanou. Ale pravděpodobně dostanou víc, než když by žádali 10 tisíc. Porodnice se chová nefér (mlčení, nebo rouvnou mlžení), takže po dobrém to s nimi zjevně nejde. Já bych jednal úplně stejně s tím, že myslet si každý může co uzná za vhodné.
říjen 07, 2007 09:00
Vy, co se tak rozhořčujete, : Zlata
jak byste se zachovali?? Ono když se vás to netýká, tak je jednoduché odsoudit. Možná vás štve, že těch deset mega nemůžete požaovat taky. A příklad chlapečka z Cizkrajova je moc smutný, a určitě mu to odškodné náleží. Pokud vím, bude z těch peněz financována léčba kmenovými buňkami v nemocnici ve Vimperku.
říjen 07, 2007 09:57
ale to je přeci v pořádku - tomu dítěti bylo nesmírně a nevratně ublíženo, : ivanka
jenže porovnejte to ostatní -
proč někdo má dostat za smrt dítěte deset tisíc, někdo 240 tisíc a někdo za záměnu deset mega - při čemž děti jsou zcela zdravé!
teď jen budou "z finančních důvodů" chořet rodiče...
říjen 07, 2007 10:23
prinejmensim je zarazejici, : sarif
ze ti rodice si jeste deti ani fyzicky nevymenili, ale uz spolecne kuji plany jak vytriskat odskodne. Nevim jak vam, ale mne jako rodice by ted zajimalo, kdy uz konecne budu mit toho svojeho vlastniho cvrcka zpatky doma a ne abych premyslel nad odskodnym 10 mega.
Chtel bych, aby nasli vinika a aby ho z nemocnice vyhodili. Pokud by se mi z toho manzelka zhroutila, zadal bych zaplaceni lecebnych nakladu pro ni.
Ale pausal bianco sek na 10 mega, to je "vyzirkovne"... abych to trefne formuloval. Nedovedu si predstavit, ze par prasku na hlavu po zhrouceni a par tydnu pracovni neschopnosti je na 10 milionu...
Mimochodem, jestli jste videli rozhovory s onou rodinou, tak otec rozhodne nevypadal, ze by na tom byl nejak psychicky zle, narozdil od matky. A o diteti nerekl ani slovo, jen penize, psychicka ujma, penize. Je to normalni vycurany zmetek.
Doted mu o dite neslo, napred se soudne chtel nechat zbavit otcovstvi a najednou potrebuje deset milionu za psychickou ujmu????

říjen 07, 2007 10:38
... : sarif
nevzal si ji, dite nechtel, v hospode se mu chechtali, vsechno delal za jejimi zady - jo, prava laska se ted projevila - kolik asi da tomu jejimu brachovi za ty vehementni kecy?
říjen 07, 2007 10:41
Mam z toho rozporuplny pocity... : jajinecka
Skoro rok se starat o detatko a pak ho muset vymenit za jine, to je divne. Chci rict, ze i kdyz pokrevne nejsou ty deti jejich, tak po tak dluhe dobe, maji mezi sebou vytvoreny nejaky citovy vztah, zatimco s vlastnim pokrevnim ditetem ne. Nevim nevim, jak by se mi to chtelo menit....
říjen 07, 2007 13:24
... : denisa
Mě se moc nelíbí, jak všichni onoho tatínka odsuzují. To dítě je opravdu uplně jiné než oni dva, jsou hodně podobné typy. Takže chápu, že měl pochybnosti a i to že to udělal potají. Kdo to nezažil, nemůže soudit.10 mega za znicený vztah (protože takhle to může nakonec dopadnout) je jeste malo! Arogance doktorů a sester opravdu občas nezná meze.Takže by bylo fajn, kdyby za podobný šlendrián byli pořádně potrestáni. Nejedná se o nešťastnou náhodu, jako v některých výše uvedených případech. Srovnala bych to možná s vyoperovanou zdravou ledvinou namísto nemocné (taky ukazuje na pěkný bordel v papírech) a tento pán dostal podle mého názoru neuvěřitelně málo.

říjen 07, 2007 14:34
vy toho naděláte... : bb
1) ty miliony ještě nemá a pochybuju, že mít bude, pokud o ně vůbec zažaluje zřizovatele nemocnice, určitě mu soud tolik nepřizná - tak proč ty splašené reakce, jako by je už dostal
2) si myslím, že to je důsledek toho, co se děje kolem - Ivan Langer a zařízení jeho kanceláře, stálo to 18 milionů - to mě teda pohoršuje víc, protože to není ojedinělý případ, jako ta vyměněná miminka, i kdyby jich bylo víc - při každé výměně vlády se vymění panáčce a s nimi komplet zařízení, nábytek, židle, počítače na celé oddělení, kam se poděje to "staré" (2-4 roky) nikdo neví, tak předpokládám, že za nic nebo za málo si to odnesou sebou - když jsem byla před 5 lety na Policii kvůli krádeži na firmě, měli na okrsku jeden počítač, který toho zvládl tolik co elektrický psací stroj, víc ne, monitor jim odešel, nový si museli opatřit sami, složili se a koupili z bazaru, rozvrzaný otřískaný nábytek a židle každý pes jiná ves, ti by velmi uvítali, kdyby se k nim dostalo nějaké to použití zařízení shora, ale o tom si mohli nechat leda tak zdát - ročně takhle spolykají kanceláře našich vládních ouřadů desítky milionů, jejich rodiny nekoupí ani tužku, protože nemusí - tak co je proti tomu jednorázově deset milionů, i kdyby je snad ta rodina dostala
3) ti lidé zjevně nejsou bohatí, zažili si leccos, táta nechtěl dítě - no a co, takových je, kteří chtějí ženu ale ještě ne dítě, podstatné mi přijde, že s tou ženou zůstal a protože ona byla na mateřské, tak asi tu rodinu i zabezpečil - a pak se narodí malé, čím větší tím spíš se zdá, že není jeho, kamarádi se mu chechtají, no třeba nechtěl zbytečně plašit ženu, dokud neměl jistotu, nechtěl jí trápit tím, že ji podezíral, genetika je mocná, třeba je malá blond po někom z předků, no tak si nechal ty testy provést tajně, a kdyby se ukázalo, že malá je jeho, dal by nahlídnout posměváčkům a ženu by z té frašky vynechal a dál normálně žili - já bych to asi udělala stejně
3) na některé nátury platí jen vidina postihů, někoho, kdo ty děti vyměnil, ať už proto, že je lempl, nebo schválně, neodradí příště vidina utrápených lidí, zhroucených matek, zmatených dětí - ne, takové od podobného šlendriánu nebo úmyslného činu odradí jen vidina velkého průseru - protože když bude špitál (zřizovatel) platit, bude hledat odpovědnou osobu, na které by to aspoň částečně přenesl - takže si lidi dají majzla, aby nemuseli platit
Myslím, že tohle je náhodou výborné, že se rozbíhá - ty soudní spory o odškodné i v případě nemocnic, škol apod.
Protože to motivuje lidi k tomu, aby líp dělali svou práci. Hmotná odpovědnost odjakživa skvěle fungovala i tam, kde by jinak pojmy jako morálka, odpovědnost, vcítění, neměly šanci.

Jinak ten chlapec, co se topil - to byl zdravý normální kluk, a je z něj nemyslící nepohyblivlá slintající troska, která se sama nenají a musí se o ni pečovat jak o miminko.
Rodiče chtějí zkusit "léčbu" podáním kmenových buněk, které mají tu jedinečnou vlastnost, že doplní jakékoli chybějící - odumřelé buňky - i v mozku, a můžou tím částečně obnovit jeho funkci. Výsledek samozřejmě nejistý, zákrok drahý, ale divíme se, že to rodiče chtějí zkusit? nedivíme.
No a tahle rodina si třeba za peníze dopřeje dovolenou, hezčí bydlení, auto na výlety s dětmi, nebo si třeba konečně budou moct dovolit i druhé dítě, no a co. Budiž jim přáno. Hlavně ať se příště tohle už nestane.
říjen 07, 2007 16:11
těch 10 měsíců, kdy neměli své dítě, jim totiž stejně nic nijak nenahradí : bb
jsem chtěla u toho Langera dodat, a nedodala, že když se může dít tohle a mnohem víc, tak se vůbec nedivím lidem, že se snaží z něčeho něco získat - oni nechtějí nic ukrást, někoho ošidit, nechtějí statisíce za sezení v poslanecké sněmovně a lítání letadlem z Ostravy do Prahy - chtějí odškodné za 10 měsíců, kdy se vinou šlendriánu (nebo zlého úmyslu) starali o cizí dítě, místo svého
říjen 07, 2007 16:14
S těmi 10 milióny to nakonec dopadne jako v té ZOO. : mam-ča
Za časů socialistických vypisoval ředitel ZOO objednávku na tříhrbého velblouda. Viděl to jeho nadřízený, a říká : Co blbneš ? Tříhrbej velbloud přece neexistuje !
A ředitel na to : No, když vy mi stejně vždycky jeden hrb škrtnete...

Tak si myslím, že žádat mohou co chtějí, a jestli vůbec nějaké odškodné dostanou, tak s bídou pár tisíc.
říjen 07, 2007 17:16
zase se řeší peníze víc než to, : bb
to co se stalo, nebýt možnosti DNA testů, mohlo dojít k lidské tragédii
říjen 07, 2007 18:48
... : bb
http://www.novinky.cz/domaci/rodiny-zamenenych-deti-planuji-spolecne-vikendy_124099_63rje.html

nic není tak jednoznačné a jednoduché, jak se zvenčí, zdálky může zdát
říjen 07, 2007 18:53
Jak já to vidím: : KITI
Mediální clona byla vypuštěna a stáda čtenářů se mají na čem popást. Jako by se nedělo nic jiného, všude stejné titulky. Mezitím nám tu vyroste mikrovlnná houbička, zemře pár lidí, kteří nedostali včas onkologickou léčbu a vozíčkáři s roztroušenou sklerózou, na které "nezbyla" léčba, budou vesele točit svými kolečky. Ani se mi nechce se více rozepisovat. A copak Anička? A Jan Tleskač?
Ano, ten příběh je pro zúčastněné nepříjemný, ale určitě si nezaslouží tolik prostoru, kterého se mu dostalo na úkor jiných případů a kauz.
Nezdá se Vám ten svět zprostředkovaný médii v poslední době dost šílený? Připadám si někdy jako v jakési podivné "reality show", kdy se ve "vile" řeší pseudoproblémy a venku tiká časovaná bomba, asi tak...
říjen 07, 2007 18:57
bb : jajinecka
Kdyz ja porad premyslim, jestli by vubec nejaka afera byla, kdyby nebylo testu DNA.
říjen 07, 2007 19:06
sledovala jsem právě ty hrozné věci, co bylo v NVO : kiwi
a když jsem viděla např. tu paní s rozřezaným břichem, postiženou už na celý život a další a další - kolik je podobných lidí, o tolik víc poškozených, kteří prostě neřvou.
Ta dostane - když bude moc hodná a přikejvne - pár korun.
Tohle je prostě jen další nechutná reality show...
souhlasím s KITI
říjen 07, 2007 19:37
no tak se tím nezabývejme, : bb
ponechme osudu ty rodiny i ty miliony, nepišme o tom rozhořčené články, neveďme o tom debaty, a nebude šou smilies/smiley.gif
média jen vědí, kde přiložit polínko a rozdmýchat ohýnek zájmu, je to byznys, nic víc

říjen 07, 2007 20:30
jajinecka : bb
kdyby jsou chyby smilies/smiley.gif on už pochyboval a to by rodině neprospělo...kdyby napsal slušně a citlivě na Kudlanku, že má vážné pochyby o tom, zda dítě je jeho, ačkoli jinak se o ně stará, tak mu s čistým svědomím poradíme právě ty testy smilies/smiley.gif
kdyby na ně přesto nešel, aféra by asi nebyla, byla by nejspíš jedna rozbouraná rodina,protože by to časem nevydržel, odešel, žena by to doživotně vnímala jako křivdu a podle toho, zda milovala víc muže nebo dítě, by tu křivdu časem dala pocítit i tomu dítěti...třeba
já jsem pro, když už se objeví pochyby a otázky, je rozptýlit a zodpovědět
říjen 07, 2007 20:33
KITI, vidím to podobně, jak TY. : strejda
Je to cílená mediální masáž novinářským "póvlem", kdy se má zastínit něco mnohem důležitějšího nebo je to pouhá honba za senzací, za sledovaností, za nákladem a tím i za penězi? Z toho nechutného případu na mne však dýchá i trocha hyenismu. A proto si v takových případech umím poručit, vypnout nebo přepnout na zahraniční zprávy.

K tém mikrotroubě v Brdech jen poznámku. Toho žvanila, pana Klvaňu, bych přivázal klidně jen 500 m před parabolu radaru, pustil ho na plný výkon a nechal ho tam smažit tak půl dne. To bych udělal s tímto servilním, neomylným, přechytralým a zájmům USA sloužícím pacholkem. Ten člověk snad ani neví, o čem mluví.
Také by mě zajímalo, co tam těm lidem v Brdech a okolí vyprávějí ti pozvaní odborníci. Vždyť oni přece musí vědět, že čím vyšší kmitočty, tím více škodí a pokud je těchto "pouhých" pár stovek kW vyzářeno navíc úzkými směrovými parabolami, vyjde nám tzv.
výkon ERP, to je výkon koncového stupně násobený ziskem antény.(Proboha, toto nejsou žádná šimrátka pro řízení letového provozu. Toto bude bez nadsázky radarové dělo s mnohem větším dosahem.) A u těchto radarových parabol to jsou zisky od 20ti do 45 dB i více. Nechtěl bych být v ohnisku tohoto paprsku.
Odbočil jsem, vím, ale jsou ta mimina právě tím zástupným problémem, na který je nutné odvést pozornost veřejnosti?


říjen 07, 2007 21:08
Tak už chápu, : Krakonoš
proč bulvár dosahuje takovejch nákladů. Co je komu po tom? Co je tohle proboha za téma?
říjen 07, 2007 22:45
strejdo : bb
proč zástupný, média správně tuší, že to druhé (výměna mimin a odškodné) lidi po celé republice, kdežto ty radary, kterým ani moc nerozumí, už tak ne, protože se jim zdá, že je to místní problém těch obcí
jinými slovy, troufám si tvrdit, že když bude na titulní straně Blesku, Aha, Šípu, Superu atd. obří foto radaru a nápis Škodí či neškodí? neprodá se tolik výtisků jako když tam bude slzící matka, mimino, a nápis Dostane zničená žena 10 000 000 za dítě ??!!
je to prostě lehčí téma a není třeba o tom přemýšlet
říjen 07, 2007 22:46
Strejdo, : opas
Ten radar je na sledování vzdušného prostoru, takže když nad ním nebudete lítat balónem, tak se do jeho paprsku nedostanete, protože - jak píšete - je úzce směrovaný.
říjen 07, 2007 23:15
KDE JE TĚ KONEC, ANIČKO ŠKRDLOVÁ... : d@niela
smilies/grin.gif
říjen 07, 2007 23:43
Opasi, máš sice pravdu. : strejda
Je úzce směrovaný, ale přece jen to není laser. Jeho výkon je soustředěn do relativně úzkého svazku, čímž se trochu liší od běžných leteckých radarů, ale tím více je nebezpečný. Tím soustředěným výkonem. Další věc, která se nedá ovlivnit - že každé elmg. vlnění vyzářené i tou nejsměrovější anténou se s dálkou postupně rozšižuje horizontálně i
vertikálně. Můžeš sice namítnout, že vyzářený výkon klesá se čtvercem vzdálenosti a že se to dá i spočítat, kolik výkonu a v jaké vzdálenosti asi bude. Oni by však byli bláhoví a ztrácelo by to vlastně i smysl, kdyby sledovali jen prostor někde kolmo nad sebou. Aby bylo možné zachytit nepřátelskou raketu co možná nejníže nad zemí, krátce po startu, musí být sledován prostor co nejníže nad zemí a proto hlavním pozorovacím bodem bude prostor nad horizontem. To je přece logické. Na tu vzdálenost a také, aby byl získán čas k odvetě. A protože má paprsek i určitý neovlivnitelný rozpyt, bude zákonitě snímána i
část terénu. Takže si klidně představ i ten nejlépe zaostřený světelný kužel baterky, kterým bude "šmějděno" kousek nad zemí a uvidíš, jak se bude kužel rozšiřovat. A pak si i představ zeměpisný úhel zájmu a tím i směr. :-)
Mj. jsem se také dočetl, že se tento radar musí dvakrát ročně, kvůli testování funkčnosti, přepínat do svého maximálního výkonu, který je až v řádu vyzářených desítek MW. A to si nikdo neumí ani představit.
A pokud máš doma jen malou, "pitomou, primitivní", a neškodnou mikrovlnku, v návodu se dočteš, že je zakázáno otvírat dvířka za chodu a některé modely mají tuto možnost dokonce blokovanou. To jen kvůli ochraně spotřebitele.

A ještě malý úsměvný dodatek. My všichni, kteří jsme nějak profesně přicházeli do styku s vf, od vojny až po civilní zaměstnání, všichni jsme zplodili POUZE holky. Čím to sakra je, že jsme se nezmohli na kluky? :-))

(Jejda, za to mě asi Kudlanky sežerou, že jsem tím ženské plémě degradoval na jakési druhořadé bytosti. :-) "...pouze holky". To bude facek...) smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
říjen 08, 2007 00:54
Jo, strejdo : NČ
s radarem nikdo nic nenadělá. Jestliže se velmoc rozhodne něco někam prdnout, tak to tam prdne. Neptá se!!!! Ten cirkus vokolo, to je jen mazání medu, aby si jako lidi mysleli, že snad do toho můžou mluvit. Blbost! Něco jako "shromáždění lidu" a cinkání klíčema na Václaváku a na Letný v listopadu 1989, v době, kdy bylo vše dávno rozhodnuto, naplánováno, a bylo jen třeba tomu dodat ten punc tzv. sametu, že to jako lid sám rozhodoval! Komedie!
Řikalo rádio, že v posledních dnech se zdesetinásobily požadavky lidí na porovnávání DNA (test za 7 tis. Kčs). Tak to to teprve začne! Matčina DNA souhlasí, otcova DNA nesouhlasí, ale dalšim porovnávánim se pravej otec zjistí v sousednim bytě, kde ale zase bude fotrem ten vod vedle. Nastanou hromadný výměny fotrů... Sodoma komora.
říjen 08, 2007 06:34
rada a děti - děti a radar : wendy
Jsme malá a hustě obydlená země, naše budoucnost a bohatství, tak jako všude jinde, jsou naše děti. Zdravé děti. Radar určený pro výše zmíněnou základnu je kolos o pulzním výkonu 1000 MW. Negativní dopady se projeví řádově v okruhu desítek kilometrů. NAvíc i při bezchybném provozu může dojít k odrazu o ionosféru. Takže balonů nám netřeba.
A ještě k těm holkám strejdo - máš pravdu, je to tak ! Agitace pro radar je účelová, klamavá zástěrková akce. TAkže tak. Taky jej zde nechci. smilies/undecided.gif
***************************
říjen 08, 2007 08:23
NC : jajinecka
No bodejt by se nezdesetinasobily pozadavky na DNA....kdyz nad tim tak dumam, ja tmave rezava od prirody, manzel vlasy kastanovy a obe deti blondacci jak vysity.... smilies/grin.gif
říjen 08, 2007 08:44
Jájíííí, to máš teda vo čom přemejšlet. : NČ
S kym von ty vaše děti nakonec má, žejo :-(((((((((
říjen 08, 2007 08:59
Nojo, : wendy
že by ti byl nakonec nevěrnej ?
říjen 08, 2007 09:05
nojono : jajinecka
to je to vono, musim se ho zeptat smilies/wink.gif
říjen 08, 2007 09:12
... : jajinecka
....jenom doufam, ze je nema se sousedem, pac pak by novinari asi utrhali kliky
říjen 08, 2007 09:19
ohledne radaru : Jasmina
jsem videla na mnoha strankach foto toho radaru a vypada to jako "Echelon system",ktery pouziva NSA pro odposlouchavani veskerych telefonnich a radiovych hovoru,- proste spionaz.Tak ja nevim,zda-li je tento system skodlivy na zdravi ale skodlivy rozhodne je. Tak by mne vubec zajimalo o co se vlastne jedna. To NC s tou revoluci ma bohuzel pravdu,kdyby nebylo rozhodnuto zhora o ukonceni komunistickeho rezimu,dodnes by vetsina z vas jezdila porad jeste trabantem. Jakoz mensi poznamka Daniely,kdepak je Anicka Skrlova nejak se to utichlo pritom my obycejni lidi chceme vysledek patrani a spravedlive potrestani viniku,abychom meli pocit ze dobre delame kdyz dane platime a stat nas tak chrani....Ale nemyslim ze bychom nemeli zde pohovorit i o teto kauze vymeny deti a porovnat ruzna odskodneni. Pekne si to vypsat,kolika lidem byl znicen zivot slendrianstvim. Protoze mnozi lide jsou nastaveni tak,ze lekar je neomylny.Chapu ze i lekar je jen clovek a muze se stat ze se zmyli pri diagnoze ale nesmi se stat ze se zmyli slendrianstvim.Vyoperovat nemocnemu zdravou ledvinu a nechat tam nemocnou,to je fakt sila.
říjen 08, 2007 09:33
hezky to napsal i Macek: : dess
Samozřejmě, že výměna dvou novorozeňat v třebíčské porodnici, plnící zbytečně přední stránky novin, je věc velmi nemilá.
Na jazyk se mi však dere otázka, proč jedni rodiče, kteří dle svých vlastních slov měli pochybnosti už od porodu, čekali deset měsíců, když je dnes možno výsledky kontroly pomocí DNA získat za čtyři dny.
A také volání po mnohamilionovém odškodnění je na můj vkus příliš, přespříliš hlasité...


říjen 08, 2007 09:43
ať už je to jak chce : alena tečkovaná
zatím se nemocnice všem poškozeným pouze vychechtali. Kdyby je ovšem každý omyl (respective bo.del) měl takto citlivě finančně zasáhnout - třeba by následně i chirurg rozeznal pravou ledvinu od levé, resp. nemocnou od zdravé. Já bych jim ty prachy dala. Příklady totiž táhnou. S vizí mnohamilionového odškodění za "přehmaty" - by se jistě lékaři a sestry-potažmo ředitelé nemocnic- lépe soustředili a třeba by i přestali jednat s pacienty jako s póvlem a přešla by je jejich bohorovnost a pocit beztrestnosti. Já mám dosud v živé paměti, jak jednali kdysi v porodnici se mnou - a to jsem byla zdravá a měla zdravé čtyřkilové děti.Jestliže desetimilonnové odškodnění projde, nebudou se bát ti skutečně doživotně poškození žádat mnohem víc. A pak se třeba budou odborníci méně mýlit, anebo zametat své omyly pod koberec, s tím, že pacient je kretén, kterej tomu nerozumí.
říjen 08, 2007 10:41
nakonec mas recht Aleno : Jasmina
At to vyhrajou,vzdyt to mohlo mit nasledky,ze se rozboura minimalne jedna rodina a kdyz uz dnes se toho tolik vi o genetice,-tak v pozdejsi vychove by dochazelo take k omylum.Zrovna mi vcera rikala dcera ze je rada ze jsem ja jeji mama a ne mama jeji kamaradky;-prkotina,ta druha mama je velice aktivni,porad nekde jezdej s holkou,doma nezustanou kdezto my mame radi spis uzit si vikend,hlavne deti po skole chteji rano chrnet a uzit si "dolce far niente".Kdyby kdysi nastala takova vymena miminek,byla by ma dcera s jinou mamou i doslova nestastne.Prkotina? Kdo si muze predstavit vztahy dal,uz to jako prkotinu neuvidi a to nemluvim o tom ze jsou rodice co deti zanedbavaji....
říjen 08, 2007 11:12
kde máš záruku, : alena tečkovaná
že se jim to při tom "nevěstinci" co tam mají, nestalo víckrát. A teď si představ, že by jedno s těch vyměněných dětí třeba nedejbože onemocnělo a potřebovlo třeba náhradní orgán, ledvinu, kostní dřeĎ ATD...a třeba podeseti letech se přišlo na to, že ani jeden z rodičů není jeho. Deset let pryč, záznamy ve hvězdičkách, personál jinej.....a nemocnice vychechtaná. Krom toho mě vždycky nadzvedne, jak pošlou mluvčího, kterej se s nima "odmítne bavit" - no tak v takovémto případě bych nepožadovala deset, ale dvacet melounů - a za každý "nemluvení" dalších púět. Oni by se už rozpovídali. Místo aby k nim dorazil primář porodního, padl na kolena a nabídl sám odškodnění - tak on frajer vzkáže přes mluvčího - že se nebude vyjadeřovat. No to nemá chybu. V podstatě bych mu zabavila plat a nechala ho o životním mminimu. Třeba by mu došlo, že zas až takovej frajer není. Kdyby totiž dělal pořádně svou práci, tak by na jeho pracovišti k podobným "přehmatům" nikdy nemohlo dojít.
říjen 08, 2007 11:33
jo, v tom se shodneme - jak jsem psala kdesi nahoře, : bb
hmotná odpovědnost dělí divy - a když to splní júčel, tak ať je hmotná zodpovědnost i za miminka smilies/smiley.gif
říjen 08, 2007 11:43
tech poradu jsem videla!! : Jasmina
kdy se dotycny nehodla k TOMU vyjadrovat,zakryva kameru,dela z ostatnich blbce ci dokonce se vychechtava aby se nakonec to zametlo pod koberecek a nic se nedelo,ten co chybil zustal na svem fleku dal....zacinam upadat do jakehosi spanku,protoze to rozcilovani nad absurditama mi ubira energii,vidno ze lepsi to uz do budoucna stejne nebude.Ted mluvim o vsem,nejen o doktorech.Ta globalizace vseho je nejvetsi omyl,protoze se furt hlida cela politika venku a na vnitrek nikdo nema cas,energii ci dokonce chut.Cim mensi objekt cehokoliv,tim lepe dosazitelny zodpovedny. Stat se omyl obvodakovi na vsi-je dosazitelny na rozdil reditele ci primare ve velkem spitale.Neni to tak davno co si lidi vybohjovali jakousi rovnopravnost ale je to jenom iluze,furt je tady ten faktor ze inteligence ma vyssi hodnotu nez lidi makajici rukama.,takze jsme se prakticky od stredoveku nehnuli,snad jen tim ze oficialne neexistuje utrpne pravo a poprava. Ale jinak jsme na tom furt stejne.Ze citim unavu nad celym por*** systemem vsak nechci ovlivnovat ty,kteri maji energii se TOMU nejak postavit.....
říjen 08, 2007 12:07
a stejne : Jasmina
jestli to tyhle dve rodiny vyhrajou a dostanou par melounu,urcite se najde nejaka blizka pirana,ktera se jim vymsti...
říjen 08, 2007 12:11
No tak to v nevěstinci mají určitě větší pořádek, : wendy
a každá zaměstnankyně si tam do puntíku musí plnit svoje pracovní povinosti !
On sice ten řídící, a nejen v nemocnici, nemůže stát celou pracovní dobu za zadkem každému svému podřízenému, ale ta jeho funkce i plat tu odpovědnost v sobě prostě má. Kdyby se aspoň kál a sypal se popelem a neschovával se za němého mluvčího - ale to je škoda se rozčilovat, tady nikdy nikdo za nic nemůže. Vymahatelnost práva téměř nulová. Někdo to tu už psal - zmýlit se bohužel může i doktor, není pánbůh, ale když je to šlendrián a nedbalost - tak tresty by měly lítat ! A basta fidli. smilies/undecided.gif
*******************************
říjen 08, 2007 12:34
Teda Wendy, bysem se ti nechtěl dostat do rány :-( : NČ
.
říjen 08, 2007 13:03
Jsem mírumilovná povaha : wendy
ale když vidím křivdu, vidím zároveń i rudě. Pokud ovšem nejsi ošklivé zlobivé kačátko, nemusíš se mě bát, NČ ze Žižkova.
říjen 08, 2007 14:28
Wen : NČ
Já a vošklivý zlobivý káčátko? Von právě člověk nikdy neví, žejo.
říjen 09, 2007 06:24
zaměněné děti : Elena
Nevím,zda si každý , kdo odsuzuje požadavek na odškodnění pro celé rodiny a jejich zaměněné děti ,promítl na vlastní kůži..jak by se v této situaci cítil a choval on sám.Jsem babička několika vnoučat.Vím, jaké je od prvních chvilek mít v náruči vnoučka-vnučku,10 měsíců s ními a za ně dýchat,mazlit,se,chovat,hrát si a starat se a pak bác a je vše jinak! A budeš si babičko zvykat na nové vnouče.Tohle půjde pryč! Je to děs a hrůza a to jsem JENOM babička !!Tak Vy odsuzovatelé POZOR ! Ať to nikdy nepotká Vás ! A ten kdo to zavinil...nemůže ani penězi zaplatit tuto ztrátu,tento zmatek a toto neštěstí!!Ne jenom rodičů! Jen ať viník platí! Ať si rodiny můžou bez ohledu na své finanční prostředky jezdit na společné dovolené,něčím si pohladit pocuchané nervy atp.atp! A srovnání se ztrátou dítěte třeba nehodou? Ano,taky, viník platit,platit...za všechna příkoří způsobená cizím zaviněním . Kdy už bude kolem nás pořádek?? Elena
říjen 06, 2008 21:34
...... : dcera zuzany Rokosové
nikdo nevi jak se nase rodina citi a vy tu jeste delate debatu....ten kdo napsal tuhle vetu zni velice spatne a neprejicne proto ktomu neco reknu:zavist je spatna vec myslim si ze nam nic zavidet nikdo nemusi tu bolest opravdu ne..... (ty miliony ještě nemá a pochybuju, že mít bude, pokud o ně vůbec zažaluje zřizovatele nemocnice, určitě mu soud tolik nepřizná - tak proč ty splašené reakce, jako by je už dostal )
prosinec 02, 2008 22:51
dictum meum : Alfonso
HAHA Kudlanko nééé nedělej mi to.! smilies/wink.gif smilies/grin.gif
březen 01, 2016 03:56
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]