O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

DÁME TO ZAS DOHROMADY PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 20 leden 2011

Dobrý den, chtěl bych Vás poprosit o radu. Mám s bývalou přítelkyní dítě, na které platím výživné stanovené soudem. Dítě je v péči matky, taktéž to bylo stanoveno soudem, ale po nějaké době jsme se k sobě opět vrátili a chtěli bychom obě nařízení zrušit. Matka dítěte žije u rodičů, kde má trvalé bydliště.

 

 

 

 

 

Dále bych si chtěl udělat i já trvalé bydliště ve stejném místě. Je to možné a co k tomu vše potřebuji a zda to jde mimosoudní dohodou, nebo musí opět být soudní stání o úpravě poměrů? Děkuji za odpověď.

Jirka

 

Milý Jirko,

 

     napsal jsi, že bys si chtěl udělat trvalé bydliště ve stejném místě - jestli tomu dobře rozumím,  je to tedy u jejích rodičů? Další - jak staré je vaše dítě? Dodnes jsi platil bez problémů? Rozhodně by bylo dobré, abyste napřed vyřešili pár těchto věcí. Každopádně, ozvi se a napiš ještě doplnění těchto informací, ano?

 

D@niela

 

 

 

Komentáře (23)add feed
Nejni ani tak podstatný, : Krakonoš
kde by sis chtěl ty "udělat" trvalý bydliště, ale jestli ti majitel nemovitosti, teda zřejmě tcháni, dovolej se k nim k TP přihlásit. Takže na tohle se neptej na kudlance, ale těch rodičů. smilies/wink.gif Ke zbytku si netroufám, jen tak nějak tušim, že aby přestalo platit nějaký rozhodnutí soudu, bude třeba tomu soudu doložit, že se situace změnila, a požádat soud vo zrušení toho rozhodnutí. Nějaká vaše dohoda bez soudu je podle mýho tušení vcelku právně irelevantní. Ale nechť se vyžvejkne někdo, kdo cestičku prošlapal, nebo má zaručenou právně bezvadnou informaci.
leden 20, 2011 20:09
Tak Jirka napsal další informace: : d@niela
takže synovi je devět let, platil jsem bez problému a trvalý pobyt by byl v místě rodičů ze strany přítelkyně.

-----------
Na otázku TP mám tentýž názor, jako Krakonoš.
Myslím, že nejlépe by bylo napřed vše vyřešit - tedy to vaše společné bydlení, a poté každopádně napsat na adresu soudu, který ta usnesení vydal, svoje vyjádření a žádost o zrušení výživného na nezletilého - s tím, že nyní žijete jako rodina a o syna se staráte společně.
Bez oficiálního soudního rozhodnutí to opravdu nejde...
leden 20, 2011 22:17
jo ty máš dítě s kamarádkou? : alík puntík
a proč sis tu kámošku teda nevzal, když s ní máš to dítě? Pak bys tyhle problémy neměl.Jo a sežeň byt a svou ženu a dítě si tam přistěhuj. Tak budeš mít stejné bydliště jako ona. Každého patnáctého - nebo kdy bereš - udělej pak doma stojku - a nebudeš muset ani platit výživný. JHá nechápu, co je na tom tak složitýho, dělají to takhle miliony lidí. A žádný soudy nepotřebuješ a nepotřebuješ o nic žádat. Teda ktom tho, že požádáš svu "kámošku" o ruku. A nezapomeň, že pro tuto příležitost potřebuješ kytku a prstýnek.
leden 21, 2011 04:59
nechápu co tu řešíš? : Inka
Na trvalé bydliště se zeptej rodičů své přítelkyně, jedině oni Ti mohou dovolit si ho tam napsat, poptřebuješ jejich souhlas. A co chceš rušit? S dítetem bydlíš a platit do domácnosti snad budeš ještě víc když tam budeš i žít ne? Nebo budeš žít na jejich účet??? To snad ne?
leden 21, 2011 05:41
Doporučuji sňatek : Milan
Svatbou se předchozí stav smaže a nastolí se nové právní poměry.

leden 21, 2011 07:30
Souhlas s Alenou a tentokrát i s Milanem. : mamča
Lidi, co probůh řešíte jaké soudní kličky, když stačí dojít na radnici, vyplnit jednoduchý formulář, a pak se tam v den "D" dostavit se dvěma svědky. Ani ty prstýnky k tomu nejsou potřeba, a za svědky si můžete vzít dva náhodně kolemjdoucí.
Všechny náležitosti, které tady Jirka složitě řeší, se vyřídí jedním právním úkonem.
Teda, krom toho trvalého bydliště u tchánovců. Tam je potřeba, aby s tím souhlasili.
leden 21, 2011 09:18
Jirko : kim
Proč se kamarádka nenastěhuje k tobě? Ty nemáš kde bydlet? Takhle jak to plánuješ to špatně dopadne. Nemám pocit, že jdeš za hlasem svého srdce, ale finančně to bude pro tebe výhoda. Jinak bydlení s rodiči je vždycky problém.
leden 21, 2011 09:45
to je fantazie, : bb2
jak se vztahy na jednu stranu čím dál víc rozvolňují a na stranu druhou řeší formálně...za chvíli abych doporučila dětem, nechť si na rande berou právníka...
leden 21, 2011 10:07
a, vlastně, : bb2
taky ho budu brzy potřebovat, když se mnou bydlí, že...a to ani neobývají nebytové prostory na půdě
leden 21, 2011 10:09
Jirko, pokud jste se s přítelkyní domluvili, a vracíte se k sobě, tak je snad jedno, že rozsudek soudu je stále platný, ne? : Myška
Ty snad budeš na společný život přispívat víc, než co činí alimenty, a s dítětem se budeš vidět denně. Já bych se na další soud vykašlala.
Trvalé bydliště ti musí povolit rodiče tvé přítelkyně, jak už tu bylo řečeno.
leden 21, 2011 10:47
No, jen jestli to není tak trochu podbaba.. : Martina Poaová
Jirka bude mít trvalé bydliště,
nebude muset platit výživné....

a zbavit se někoho, kdo už tam je přihlášen a neodstěhuje se, je pěkně složité i kdyby se nakrásně pak zas po čase odstěhoval. Stačí, když se tam občas ukáže a nechá si tam pár věcí.

leden 21, 2011 11:24
Nepochopil :-) : Krakonoš
Na další soud se vykašlat a jen se sestěhovat je moc pěkná představa. (Koneckonců vošéfovat si to může Jirka tou svatbou, ale co když ho nevěsta nechce, víme? Nevíme.)
Takže připusťme jen zcela hypoteticky: Jirka nejni hadicovysavačovitej vch*anej haj*l, ale jen řekněme trochu joudovitější chlap. Sestěhuje se, třeba i bez trvalýho pobytu, kerej mu tcháni nedovolej, to je teď vedlejší. Bude dělat tzv. Aleninu stojku, což je taková modifikace známýho cviku z gymnastiky, kdy cvičíme voblečený, s hotovostí rovnající se celý vejplatě vloženou do nějaký volnější kapsy. Cvik je vhodnej toliko pro muže, ženám se nedoporučuje provádět (z důvodů neznámejch a ve sportovní literatůře neuváděnejch, i rukověť Sokola mlčí...). Bude tyhle cviky dělat třeba 10 let, ale pak se s milou drahou nejmilejší prostě nějak nepohodne, nebo se vobjeví na scéně míň joudovatej jouda č. 2, a milej Jiřík bude definitivně vodejit. Tentokrát napíše na kudlu jeho partnerka, nyní již bejvalá, a dostane se jí rady "voškubat a zabít, pořadí dodržet". Chytne se toho a vzpomene si, že se jí kdesi v šuplíku válí prastarý rozhodnutí soudu vo tom, že chlapec má cvakat jakousi apanáž měsíční. I, poslušno dobrejch rad, vydá se děvče ku soudu a milýho exjoudu Jirku zažaluje vo dlužný výživný za těch deset let, s tim, že hoch u ní sice celý ty léta bydlel, ale nedával jí ani korunu a ještě byl drzej a dloubal se v nose. Vo krkání a dalších projevech, slavnej soude, rači nebudu mluvit, bych nebyla popotahovaná za pohrdání vorgánem, teda jako váma, ctihodnosti. Jakpak asi bude chlapec v nový situaci dokazovat, že dělal pravidelně zmíněný gymnastický cvičení? He? No blbě, že, bude v pěkný pr*eli. smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
Tak co, Jirko, užs' to začal řešit se svejma blízkejma, nebo čekáš na další kecy tady? smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
leden 21, 2011 17:01
Příspěvek se měl menovat : Krakonoš
"Pro právní nihilisty". Vomlouvám se za blbost svou i svýho prohlížeše. smilies/grin.gif
leden 21, 2011 17:05
Krakonošu, to je dobrý ! : mamča
smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif Bohužel, i možný.
Já jsem stará struktůra, tak bych nejradši všechny vdala a voženila, zvlášť ty, co maj spolu devítiletý dítě.
Co bych naopak nedoporučovala, to je bydlení u rodičů, a to by mohli bejt miliónový a nejhodnější na světě.
I kdyby Jiříka milovali láskou nehynoucí, o čemž pochybuju, když svojí před léty Jiříkem odvrženou dcéru přivinuli zpět na svá prsa i s dítkem, tak prostě mladá rodina s dítětem má žít samostatně, bez jakýchkoli zásahů od širší rodiny.
Tady to vypadá, že (možná) Jiříkovi ten TP povolej (barák potřebuje údržbu, že jo ?), ale jak nebude po jejich, či dcerka projeví nespokojenost, budou "domácí" v přesile 3 : 1 vůči "hostu".
No, ještě by si to Jirka měl přemyslet... smilies/wink.gif
leden 21, 2011 17:35
ale no tak, : Inka
vždyť v normálních rodinách výplaty chodí na jeden společný účet, tak může vždy dokázat, že peníze dával po celou dobu co tam bydlel smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
leden 22, 2011 07:00
... : Karlos
Prej sežeň byt a dělej stojku smilies/grin.gif smilies/grin.gif Alenka mě opět nezklamala smilies/grin.gif
leden 22, 2011 08:22
co je špatnýho na tom, že otec rodiny sežene pro svu ženu a dítě bydlení, : alík Puntík
co je dále divného na tom, že bude svou rodinu živit a postará se o ni? Mně to připadá normální a dělá to tak každej....pokud to není příživník. Jestliže bude se svou manželkou bydlet na stejné adrese, nemusí ho pak zajímat, jak se přihlásit k jejím rodičům.
leden 22, 2011 13:05
Pro někoho není samozřejmost dávat peníze dohromady, na jeden účet. : Myška
My jsme to tak měli. Kdyby ne, připadalo by mi, jako že nemáme jeden k druhému důvěru, když máme potřebu si syslit něco zvlášť.
leden 23, 2011 10:31
Myška : Karlos
Nevim, no. Já třeba počítám, že budu mít s partnerkou jeden účet společnej, ale jeden společnej, kam budu posílat prachy z vejplaty, ale jeden budu mít ještě stranou. smilies/smiley.gif
leden 23, 2011 12:54
A proč Karlosi? : Myška
Když jsme se s ex brali, fungovali jsme společně, společný život, společné náklady, společné příjmy, i když já byla na mateřské, a on pracoval. To mi připadá normální.
leden 23, 2011 13:09
Myška : Karlos
To já taky chci, samozřejmě, ale prostě nějakou rezervu chci mít pro sebe. Moje máti s tátou taky mají společnou kasu, ale přitom má každej ještě svoje prachy a klape to v pohodě :-) Nevidim v tom problém mít společnej fond, ze kterýho se všechno společný poplatí a něco může mít každej pro sebe, ne ? Ale nikomu samozřejmě neberu, jestli chce mít všechny peníze, co oba vydělají, společně. Je to věc dohody :-)
leden 23, 2011 14:34
Jasně, : Myška
vždycky záleží na dohodě těch konkrétních dvou, na tom co jim vyhovuje.
leden 23, 2011 16:36
... : Janička
Dobrý de.chtěla bych se zeptat.Mé sestře bude v září 17let,v lednu se ji narodila dcera,a má 19letyho přítele. Jeho rodina si na malou narokuje.Může se dát zplnoletnit? Zplnoletnej ji za důvodem rodičoství?
únor 11, 2011 09:51
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]