O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MAMI, CO BYCH PLATILA, JSEM DOMA... PDF Tisk E-mail
Úterý, 18 leden 2011

Milí přátelé, ráda bych vás požádala o radu - vlastním sama rodinný domek. Podkroví po sebe využívá moje dcera, která má ovšem trvalé bydliště a dekret na svůj vlastní byt v Praze. Bohužel, naše vztahy jsou už velmi špatné.  Mj. když jsem to tak počítala, tak mi dluží přes 600.000 Kč.

 

 

 

 

     Např. už mnoho let vůbec neplatí za spotřebovanou elektřinu (topí si elektr. přímotopy), ani vodné/stočné, vůbec nic, stejně tak - za mnoho let co tu je, mi absolutně s ničím nepomohla a nepomáhá (zametání chodníku, odklízení sněhu atd). Ano, nějak jsem proti ní už slabá.

 

     Moje trpělivost ale skončila a byla bych ráda, aby celé podkroví (přitom to ani není zkolaudovaná bytová jednotka) vyklidila a odstěhovala se do svého bytu. Mám totiž současně i vážnou obavu z případné exekuce, neboť je "zadlužená, na koho se podívá" a zásadně nerada vrací vypůjčené peníze. Buďte tak laskaví a poraďte mi, co mám dělat, abych už měla klidné stáří.

 

Děkuji vám,

Charlotta

 

 

Komentáře (39)add feed
Pár silných chlapů, : Ivča
co vynesou její majetek na chodník a vyměněné zámky?To by snad mohlo stačit,ne?Případně totéž za asistence policie...
leden 18, 2011 21:31
Zase málo informací, : Krakonoš
takže nějak mi to celý nesedí. Nějak si neumím představit, proč by mělo moje dítě vlastnící byt v Praze bydlet na půdě mýho domu - důvod? Jak dlouho využívá? Na základě jaký počáteční dohody? Jak byly nastavený pravidla? Jak je stará? Jakej má příjem, co dělá, není třeba invalidní?

Jinak pokud je zdravá a svéprávná, tak jak praví Ivča, jen né ten chodník - hrozí ztráta a poškození věcí a následná žaloba, chce to nějakou úschovu. Nějak nechápu votázku: Co mám dělat, aby u mě nebydlel někdo, kdo na bydlení u mě nemá žádnej, ani právní ani morální nárok? No co asi - vyrazit ho! Dyk má kam jít - do města s nejvyšší životní úrovní a nejvyšším HDP na hlavu ve střední Evropě, ke všemu do vlastního bydlení, takže si může jen polepšit né? Tak vo co de?
leden 18, 2011 22:46
Charlotto : bb2
Když je zadlužená na koho se podívá a léta bydlí v podkroví u matky, dost pravděpodobně už žádný vlastní byt ani dekret k nájmu obecního/městského bytu nemá. Vlastní byt mohl propadnou v exekuci, nebo ho prodala a ty to ani nemusíš vědět, když máte špatné vztahy, nájemní byt jí mohli odebrat, pokud neplatila nájmy, služby, nebo čachrovala s podnájemníky apod.

Dluží ti 600 000 za vodné, stočné, elektřinu? Tak buď u tebe bydlí od narození do současných 50 let, nebo v tom podkroví kdo ví co dělá, takovou spotřebou energií by vytopila a zavlažila pěstírnu marihuany:-)
Nebo ji i živíš, šatíš, pereš, žehlíš...?

Snadná pomoc - vyměnit zámky u všech dveří i branky, sbalit osobní věci, vyndat je za vrátka a hotovo.

leden 19, 2011 12:51
... : blobana
Co je to za jelito ta Charlotta? A je vůbec svéprávná? Jestli se o ní nakonec chudák dcera nestará...dle příspěvku bych to docela tipovala smilies/grin.gif
leden 19, 2011 14:12
blobana : mamča
No Ty jsi opravdu vzor vstřícnosti. Tobě se půjdu svěřit se svými trampotami, až si budu chtít "hodit mašli". smilies/angry.gif
leden 19, 2011 14:30
On se cizí člověk vyhazuje vždycky líp : wendy
než ten vlastní...
smilies/wink.gif
leden 19, 2011 14:52
... : bb2
ano, wendy, ale když si někdo píše o radu, tak většinou má k řešení nakročeno, spíš si to možná vnitřně potřebuje potvrdit, že nedělá špatně, když tak uvažuje
Radím sbalit věci, vyndat za vrátka, vyměnit zámky a vypnout zvonek, telefon, špunty do uší nebo do sluchátek uklidňující hudbu, svařáček nebo meduňkový čaj, případně diazepam pro slabší nátury :-) dělat že nejsem doma, chvíli bude vyvádět, pak se spakuje a zmizí.

Známým se zvrtla dcera, plnoletá, nedoučila se, pracovala, pár let byl klid a teď začíná střečkovat. Dluhy vrší, rodiče je splácejí, živí dcerku, bydlí v domě, dcerka neplatí nic, koupí jí notebook, mobil, oblečení na zimu, ona to obratem zastaví nebo prodá pod cenou, doma nesáhne prstem, jen se courá a poflakuje...ale že by ji pustili natlouct si trochu čuminu, ani slyšet zatím. Stačilo by jí pár týdnů nepustit domů, je to na vsi, pár lidí by ji nechalo u sebe přespat, žádná nocování na nádraží v krabicích...jen aby věděla, že doma toho mají dost a musí se sebrat. Ale zatím k tomu "nedošli". Říkala jsem jim, že možná k tomu brzy dojdou, hned jak k nim dojde exekutor...prý tak daleko to nenechá holčička dojít. No a za pár týdnů telefon a pláč, ne dcerky, ta je "v poho", ale maminka, co je zvyklá celý život makat a šetřit nebo splácet, tak se, měkota jedna, poněkud vyděsila, když přišel pán s kufříkem. A zase zaplatila.
Chce to čas.
leden 19, 2011 16:57
mamča : blobana
hahaha, no za vstřícnost jsem minulý rok dostala Oskara smilies/grin.gif No ale uznejte paní mamčo, tohle fakt neni normální..proč to nechala Charlotta zajít až takhle daleko? Jakto, že to začala řešit najednou až teď?! To by nám tam taky mohla napsat...ale ve svym životě jsem se setkala s jednim nesvéprávnym a tok myšlenek byl podobný..takže ještě jednou: z jakého ústavu ten člověk píše? smilies/grin.gif
leden 19, 2011 16:59
blobana : mamča
Někdy se prostě stane, že se dítě nevyvede. Viz příklad, který uvádí bb2 v 16:57.
Nedovedu si představit, že bych někdy vyhodila z domu vlastní dítě, ale Charlotta je nejspíš s dcerou sama a nemá se o koho opřít. Pokud zvládala dceru živit, tak to neřešila a třeba doufala, "že z toho holka vyroste".
Teď píše o "klidném stáří". Třeba už je v důchodu, nebo bez práce, a na financování dcery už jí nezbývá.
Ne vždy je za nezvedeným dítětem špatná výchova. Spousta dětí vyrůstá v neúplných rodinách, a rodič kterému je dítě svěřeno do výchovy se stará ze všech sil, aby jeho dítě nepocítilo nouzi, aby citově nestrádalo...až je z dítka parazit, zvyklý na bezplatný servis, kterého se nehodlá vzdát ani v dospělosti.
Někdy i přemíra lásky a tolerance ze strany rodičů je chybou, která takovému dítěti nedovolí dospět.
leden 19, 2011 17:23
mamča : blobana
souhlas smilies/smiley.gif Ještě bych ráda věděla, z čeho se zadlužila. Automaty? To se taky stává..
leden 19, 2011 20:00
najmi si právníka : Magdalenka
obětuj na dceru ještě pár tisícovek a běž se poradit. Právníkovi nic nezamlčuj a sepiš s ním dohodu o zastupování. Pokud jsi dosud dceru neuměla normálně vystěhovat, vyhodit, nechat odejít atd... proč bys to dokázala zrovna zítra. Má tě naprosto na háku, může ti klidně ublížit. Nestačí vědět, že jsem v právu a být v právu, je třeba si ho umět pro sebe i vydobýt
leden 19, 2011 20:09
... : Karlos
Všichni co tady radíte, aby jí sbalila věci a vyhodila na ulici, tak se hoďte do klidu. Někomu vyházet jeho osobní věci na ulici, to je tak akorát na to zadělat si na problém s policajtama. Věci vždycky uschovat !!!
leden 20, 2011 10:25
... : bb2
Jsem v klidu, Karlosi. Vím, že dcera na policajty nepůjde, ale i kdyby, tak když někdo přijde a poví: bydlel jsem v nebytové jednotce v domě, ke kterému nemám žádná užívací práva, nemám tam ani trvalé bydliště, majitelka bytu mi vyndala osobní věci z domu ven na chodník...Tak nic. Je to z pohledu zákona v podstatě squatter.Za věci, které ti neoprávněně bez tvého souhlasu někdo umístí v tvém domě, a ty je z domu odstraníš, opravdu neneseš odpovědnost.
leden 20, 2011 11:23
mamčo, blobano, : bb2
střečkující dcera, o které jsem mluvila, se "nevhodně" zamilovala. Chlapec žije u rodičů, ti ho živí, dluhy platí, on nemaká, s holkou zachází jak s hadrem, jeho srdce totiž hoří pro jinou. Ale to mu nebrání v tom ji využívat a ona, nehezká, s nadváhou, mu kupuje a platí, protože pak je na ni chvilku milej...
leden 20, 2011 11:26
... : bb2
občas si vzpomenu, jak moc si její matka nepřála, aby se narodila, jak moc ji další těhotenství zaskočilo, její druhý manžel byl údajně neplodný, tak se nijak nechránila a děti měla z prvního vztahu...no, kdoví, asi teď sklízí co do nenarozeného mimina zasela
leden 20, 2011 11:27
bb2 : Karlos
Jaký neoprávněně bez tvého souhlasu ? Tady je snad jasný, že ta dcera se tam nastěhovala s vědomím matky, ne ? Že už jí tam teď nechce, to je věc další. Takže jí ty její věci vyházet na ulici jen tak nemůže. Nebo může, ale vystavuje se tak rizika popotahovaček s policií.
Jó kdyby mi někdo bez mého vědomí vniknul do mého domu a tam se nakvartýroval, tak pak je tvá varianta se squatterem na místě :-)
leden 20, 2011 11:58
... : bb2
nemělo by dál smysl se dohadovat, mám takovou zkušenost z praxe, ty máš jinou, měl sis pak na postup policie stěžovat. Pokud tě z něčeho neprávem obvinili apod. Pokud za popotahovačky považuješ vysvětlení, zápis a nazdar amigo, tak to si nerozumíme, to je sice ne milá, ale ne hrozná záležitost. Nebát se a nekrást:-) Nepočítám s tím, že parazit si půjde stěžovat na policii a kdyby ano, i tam už mají s parazity své zkušenosti a na ruku jim nejdou. Ale kdo chce, nechť zaplatí úschovnu zavazadel.
leden 20, 2011 12:11
Karlosi, "nastěhovala s vědomím matky" , : jednababi
ale s pravděpodobností hraničící s jistotou asi taky i přes její odpor.
Chceš snad říct, že kdybys měl nakvartýrovaný squattery ve svém domě, byli by tam bez tvého vědomí?
leden 20, 2011 12:43
bb, vím, že jsi právní nihilista, : Krakonoš
ale pro tvou informaci: Poškodit cizí věc nesmíš, ani kdyby se ti její majitel stokrát naboural nelegálně do baráku. Poškodit cizí věc jejímu majiteli nesmíš, ani kdyby ti vyvraždil celou rodinu (leda že by k její poškození došlo při nutný vobraně). Prostě to, že někdo tobě spáchal nějakou újmu na tvejch právech tě nijak nevopravňuje poškozovat jeho věc. Takže Karlos má pravdu. Ani skwoterovi nemůžeš rozšlapat magneťák - nemáš na to právo. A je to tak v pořádku.
leden 20, 2011 13:04
blbě čteš : bb2
nepsala jsem poškodit dceři věci, ale zabalit a vynést ven, ať si je odnese. Pokud jí je někdo ukradne, poškodí, musí ona prokázat, že v domě ty věci měla, v jakém byly stavu a že jí byly odcizeny, poškozeny. Matka nemusí prokázat nic. Může klidně popřít, že ty věci ven vynesla.

Nejsem právní nihilista, jen vím, co lze a co nelze a když se někdo chová špatně, nemorálně, neslušně v mém domě, kde ho už nechci, nemám problém mu vynést věci z vlastního domu, kde ho nechci - nikoli je rozšlapat. A není moci, která by mi v tom zabránil, ani která by mě za něco takového potrestala. K tomuto tečka.
leden 20, 2011 13:08
To je právě to : wendy
násilník a lump může všechno, a člověk aby se předtím, než se začne bránit, šel poradit s právníkem. Jak se úzkostlivě dbá na práva hajzlíků! Vím, nějaký pořádek být musí, aspoň někdo ho zachovávat musí, k lynčování taky dojít nesmí, ale vážně s emi zdá, že nějakým způsobem omezovaný nebo přímo napadený člověk těch práv moc nemá...
smilies/wink.gif
leden 20, 2011 13:49
bb2, wendy.. : Karlos
Jakpak by se vám líbilo, kdybyste dejme tomu bydlely u někoho v podnájmu v bytě nebo domku, bydlely byste tam na dobrý slovo, nepohodly byste se, jednoho dne přišly do kvartýru a tam žádný vaše věci ? Majitel by se vám jenom smál do ksichtu, že věci vyházel na chodník, ale už jsou bohužel pryč.
Takhle to prostě je, že když dojde ke sporu majitele s nájemníkem nebo podnájemníkem, vyhodit jeho věci prostě na ulici nemůžete, už to pochopte, sakra !!!
leden 20, 2011 14:22
kdyby chyby, ale ok : bb2
myslíš "kdyby" se stalo, že nebudu roky platit světlo, teplo, vodu ani jiné náklady spojené s užíváním části domu, který mi nepatří, nepomůžu s údržbou a budu žádána, abych se odstěhovala, protože budu zadlužená a majitel domu se bude obávat návštěvy exekutora?
S takovým přístupem k podnájmu bych s vyhazovem z domu musela počítat. Líbilo nelíbilo.

A jak to vypadá v praxi? Třeba tak, že sedím v obýváku jedné mladé paní a řešíme cosi, když tu se odemknou dveře, vejde pan domácí - majitel bytu, odvrtá vložku a vloží novou. Beze slova. Na dotaz mladé paní, co se to děje, odpoví: Váš přítel mi dluží dva nájmy, takže jste vyčerpali zálohu a tím váš podnájem končí, zítra bude byt prázdný, nebo budete mít uložený věci dole pod schodama. Doporučuju odstěhovat, jinak vám ty krámy rozkradou, já za ně neručim.

Tak, a jak by to vypadalo, kdyby ty věci neodvezli, on je dal pod schody a byly rozkradeny? Ona by šla na policii, sdělila vše a oni by jí řekli, že může podat trestní oznámení, ale oni ho odloží, protože majitel bytu nic neprovedl, věci jim nepoškodil a oni těžko dokážou, že ty věci vůbec měli právě v ten den v tomto bytě...To by si totiž mohli vymyslet, že tam měli starožitný kredenc po prababičce.
Samozřejmě, že mohli podat žalobu k soudu, ale důkazní břemeno je na nich. Museli by prokázat, že v tom bytě měli to a ono, dál soudním znalcem nechat vypracovat ohodnocení, aby soud mohl vůbec dát k náhradě hodnotu těch věcí...ano, za 5 let staré triko hodnota 25 korun, soudněznalecký posudek několik stovek...hehe

Takže už, sakra nesakra, pochop, že když jsi obyčejný podnájemník a neplatíš, máš smůlu, natož když nejsi ani podnájemník a proti vůli majitele domu užíváš jeho podkrovní nebytové prostory.

No, a u podnájmu, který je dohodnutý, odsouhlasený a placený, platí výpovědní lhůta 14 dnů a slušný majitel bytu, domu, ji dodrží.

Něco jiného je samozřejmě nájem, neplést pojmy.
leden 20, 2011 15:21
a řešení? : bb2
chovat se tak, jak chci, aby se druzí chovali ke mně - takže u cizích bydlet jen tam, kde to mám domluvené, smluvně podložené, aby oběma stranám bylo i po letech jasné, co se dohodlo, a platit a nedlužit
Pak se můžu dovolávat nějakých svých práv. Když jsem nezvaný podnájemník, co se nechce hnout z baráku a neplatí, ani si podnájem neodopracuje, tak můžu čekat reakci a nikdo, ani ti policajti, se se mnou dlouho bavit nebude. Samozřejmě, v právu dovolávat se svých byť domnělých práv žalobou u soudu mi nikdo bránit nesmí, ale jak uspěju, je věc jiná, a dobře tomu tak, když se jedná o práva domnělá.
leden 20, 2011 15:28
klidné stáří : Magalenka
Jestli chceš mít, Charlotto, klidné stáří a dcera u tebe bydlí "mnoho let", může jí být klidně přes 40 a ty na penzi. Pokud jsi ji normálně nevyhodila dosud, je malá pravděpodobnost, že máš dost sil použít výše uvedené rady. I dcery dokáží šikanovat a týrat své matky, nevím, jaká je ta tvá. Navíc pokud byste bydleli třeba na vesnici, hned se vše rozmázne a na tobě může zůstat škraloup. Buď žes ji vyrazila nebo špatně vychovala... Proto znovu radím toho právníka, zjistit, jak to má s bytem a příjmy a trvalým bydlištěm, jestli má dluhy, exekutor může přijít i do tvého bytu a nerozlišit, co má jen v užívání, na to nepomůžet sbalit jí 3 kufry a postavit kamkoli, jde přece o hodně, tak nestačí postěžovat si tady na Kudlance, protože co člověk, to názor a pálí to hlavně tebe. Můžeš vyměnit zámek a odjet, věci dát do úschovy. Pozvat si na ni vyhazovače, aby jí domluvili...Taky jí můžeš vyměřit nájemné a pak vymáhat i zpětně a pod sankcemi, ovšem bez smlouvy to asi není běžné... Můžeš jí žalovat za neoprávněné užívání cizí věci, ale měla bys doložit, žes jí vykazavala do jejího bytu, pokud nějaký existuje...Hlavně pokračuj ve své věci a nevzdávej to.
leden 20, 2011 16:35
info z iporadny : Magalenka
Toto je za situace, když dcera nemá svůj byt a nemá možnost bydlet jinde

....Ohledně možnosti konkrétních kroků lze navrhnout k uvážení následující:
1) domluva s dcerou o nájmu
2) domluva s dcerou spojená s hrozbou soudního vystěhování
3) písemná doložitelná výzva k vystěhování do 15 dnů s odůvodněním, že k ní nemáte již vyživovací povinnost
4) žaloba na vyklizení bez náhrady podaná k místně příslušnému soudu, odůvodnění.
V případě plného úspěchu soud uloží žalovanému povinnost vystěhovat se do 15 dní od právní moci rozsudku. Není-li povinnost dobrovolně splněna, lze podat návrh na výkon rozhodnutí vyklizením či věc svěřit soudnímu exekutorovi.

.....Úmyslně nezmiňuji možnost svépomoci, neboli možnost dceru fakticky vyhodit z domu. Jde o možnost se zpravidla nejistými právními důsledky. Dcera se může domáhat toho, že šlo o protiprávní vystěhování, jelikož trvala povinnost poskytovat bydlení, či si ochrana dobrých mravů žádá, aby mu byla poskytnuta bytová náhrada nebo přístřeší....


leden 20, 2011 16:53
asi jsem taky právní nihilistka : erika
ale též mám dojem, že když mi někdo poškodí/rozkrade věci, co se octli pod schodama/na chodníku, můžu s tím akorát tak na lampárnu, protože nelze prokázat vůbec nic - ani kdo je tam dal, ani že byly moje, dokonce ani že tam vůbec byly.
Dyť si to zkuste představit:
Ano, pane strážmistře, představte si, matka mi vyhodila před barák televizi s projektorem, Bang&Olufsen sound system, desktop a notebook Alienware, iPod a iPad (iPhone naštěstí ne, ten jsem měla v kapse), dvoudveřovou lednici, pračku Miele a sušičku Bosch! A taky dizajnové křesílko z kolekce ByDara! To byste nevěřil. Co? Jak to, že nevěříte, když vám to říkám?! Když jsem doběhla, nebylo tam vůůbec nic! Někdo to asi ukradl!! Proč si nenapíšete seznam, nezatknete mou matku a neřeknete jí, že to musí všechno zaplatit?? Jo ještě botičky Jimmy Woo tam byly, jsem zapomněla...
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
leden 20, 2011 16:55
věci : erika
se octly, omlouvám se
leden 20, 2011 16:58
Aha, : Krakonoš
takže když ti spolubydlící na koleji ukradne notebook za 40 litrů a tys ji nenatočila při krádeži skrytou kamerou, tak se tim nikdo nebude zabejvat, páč sis to možná vymyslela a žádnej ntb jsi neměla?
Prdlačky, švagrová! Minimálně pokud mám ňáký doklady vo tom, že jsem ty věci měl, a svědky, který mi dosvědčej, kde jsem je měl, tak se tím snad někdo zabejvat bude, né? Protože jestli né, moh by každej každýmu ukrást/zničit/vyhodit do popelnice cokoli, dyk poškozenej nikdy nemá důkazy.
leden 20, 2011 17:57
A bacha - dneska je leckde kamerovej systém. : Krakonoš
Takže by matinka klidně mohla nejt natočená, jak tam ty dizajnový sesle vod bajdára klade ke krajnici. smilies/grin.gif
leden 20, 2011 18:01
No, tak : erika
pokud má dcerunka nainstalovanej kolem baráku kamerovej systém, měním stanovisko a taky radím úschovnu smilies/cheesy.gif
a jinak pokud ti něco zmizne na koleji, kam má přístup kromě tebe spousta jiných lidí, asi nějak pomůže papír, žes to fakt před časem koupil, a kámoši, co dosvědčí, žes to tam měl, ale normálně v RD, bytě, chatě atd., pokud ohlásíš krádež, první co je zajímá, jsou stopy po násilném vniknutí. Bez toho se s tebou nebavěj (když by sis třeba zapomněl zamknout a našel vybílenej barák, můžeš mávat fakturama, kolik chceš).
No a konečně - zmiňovaná osoba, zadlužená, kam se koukne, patrně nebude mít na té půdě mnou jmenované věci, ani doklady od nich uschované v bankovém sejfu. Patrně to celé nebude stát za řeč a tudíž ani potenciální postih matky by nestál za řeč. Čili se jen tak pro zábavu věnujeme pouhému myšlenkovému experimentu smilies/wink.gif
leden 20, 2011 18:47
Magdalenko : bb2
to vše platí, pokud by dcera neměla v minulosti vlastní bydlení skutečně i formálně jinde, nebo kdyby nebyla plnoletá, nebo kdyby měla nájemní smlouvu s matkou.
Pokud vycházím ze sdělených faktů, tak tato dcera obývá několik let neoprávněně nebytové prostory domu, který jí nepatří a neexistuje nic, co by ji k tomu opravňovalo.
Samozřejmě předpokládám, že když se Charlotta radí na netu, tak už vyčerpala všechny možnosti domluvy. To se dá odvodit i z toho, že píše, že mají špatné vztahy a dcera nijak nepřispívá na náklady domácnosti a nepomáhá s údržbou, takže nějaké pokusy o nápravu ze strany matky asi byly.

Za těchto podmínek není žalobce, není soudce. Kdyby nešlo o matku a dceru, poradila bych najmout si patřičnou službu, vystěhují parazity raz dva i s jejich věcmi. Protože jde o matku a dceru, tak radím vyměnit zámky a sbalit kufříček s prádlem, o moc vít toho zadlužená, exekucemi ohrožená, dcera mít nebude.
leden 20, 2011 18:48
... : bb2
spolubydlící na koleji jsou v jiném vztahu než majitel nebytových prostor, ve kterých mu bivakuje bez dovolení, bez smlouvy, bez placení příbuzný, co má/měl dekret na byt a má trvalé bydliště jinde
Vynesení věcí, které se nacházejí v mém domě, na mé půdě, na chodník před dům není nic proti ničemu. Kromě zákazu černých skládek.

Ale to jen tak teoreticky, tyhle zadlužené neplatící osoby nechodí na policii podávat stížnosti na majitele domu, ve kterém se zdarma nelegálně ubytovaly.


leden 20, 2011 19:00
... : bb2
a erika to napsala všechno dřív smilies/smiley.gif
leden 20, 2011 19:01
... : bb2
to vše platí, pokud by dcera neměla v minulosti vlastní bydlení skutečně i formálně jinde
tím myslím samozřejmě případ, kdy dcera bydlí u rodičů, dospěje a bydlí tam stále, ale to mluvíme o bytu, ne o nebytových prostorech domu, jak je to u Charlotty

A samozřejmě, Charlotto, soudní vyklizení je možné, bylo by to asi i rychlé, protože dcera tam je skutečně neoprávněně. Něco by to stálo a otázkou je, zda by to pro tebe bylo snesitelnější než prosté sbalení kufru za dveře...a co by vyvedla dcera ve chvíli, kdy by měla soudní vystěhování za bukem. Vztahy už jsou narušené, zřejmě by jí nevadilo vytlouct okna, zničit dveře, vybavení, nalít něco na zdi apod...

leden 20, 2011 19:09
bb2 : Karlos
Jseš zcela mimo v týhle věci, ale mysli si co chceš.
leden 21, 2011 05:52
... : bb2
nemyslím, vím a mám ozkoušené praxí. Pochopitelně, že můžeme do aleluja namítat vtipné příklady jako Aháá, takže když se ti v baráku usadí Bakala, bude tam pět let zdarma bydlet a ty ho pak vyhodíš na ulici, můžeš mu jen tak vyndat na chodník rollsroyce, jooo? Někdo ho poškrábe nebo ukradne a po tobě jako nepudou jeho právníci, joo?

No. Mluvím o realitě a ta je jiná, než vaše teorie a domněnky. Samozřejmě, žalovat se může kdokoli, navzájem, furt dokola se soudit. Ale jak říkám, fantasy mě nebere.
leden 21, 2011 10:02
nedobrovolné vystěhování : Magalenka
Jsou děti, které si nesbalí pár švestek a odejdou. Jsou děti, které se domnívají, že majetek rodičů je i jejich, potažmo brzy by mohl být a neustále se vracejí do známých míst. A nemusejí se chovat přimo zdvořile, mohou být i dost zlé. A protože mám o paní CH., kterou moc neznám, docela strach, doporučuji účast další osoby a kroky legální.
leden 21, 2011 15:08
... : bb2
jsou to legální kroky, ale máš pravdu, že prosadit a hlavně udržet pozici nebude snadné. Ovšem se zapojením soudů a úřadů to bude to trvat déle, ani to nebude snazší.
leden 21, 2011 15:24
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]