O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

VYBRÁNO - ZKUSILI JSTE NĚKDY DROGY? PDF Tisk E-mail
Úterý, 23 listopad 2010

K jednomu už dost starému článku přibyl v nedávných dnech následující komentář. Nejprve jsem ho chtěla (jako to běžně dělám) trošku upravit (minimálně gramaticky), ale pak jsem si uvědomila, že bych mu tím sebrala jeho autentičnost. Zaujal mne svým podtónem - ne tím, že ho psala dívka, která "občas" bere drogy, ale spíš to, co píše o své mamince...

 

 

 

 

 

 

 

 

Můj děda a babička byli na vysokých postech za dob komunismu a moje mama vyrůstala v tomto prostředi (tudíš v antidrogovém). Drogy do svích 40let nepožila! (A mě to také vtloukala do hlavy že drogy jsou špatná věc a ať s tím nezačínam atd.)

 

 

Pracuje jako zdravotní sestra v nemocnici již 8let která se zabíva léčbou rakoviny a když každý den vidíte lidi kterým není pomoci a umírají je to pro její duševní stav hodně náročné vyrovnat se stím že ať už cizí nebo její známi, přátelé, rodinní příslušníci umírají...

 

 

 

Jednoho dne ji její spolupracovnice poradila at si sežene "trávu".  Dlouho se tomu bránila až jedno dne to skusila a "zhulila se". A to co jí vtloukávali do hlavy (že "tráva" dělá z lidí vražedné stroje a podobně...)že není pravdou. Od té doby říka: "Byla jsem slepá a jednou za čas si vyčistím hlavu, vypnu a jsem zase redy" Chci tím řict že každý člově potřebuje "vypnout"  a někteří to dokažou bohužel za pomocí drog.

 

Samozdřejmě že když je to jen jednou za čas je to "redy" ale když to "schváně přehánite" aby jste ukázali jaký jste "king" je to zlo. Konkrétně mňau-mňau jsem nekolikrát skoušela, záviská NEJSEM... Umím si držet nos na uzdě. A můj nazor je že pokud to nevyzkošíte nemůžete soudit! A takový keci jako všechny "feťáky" poslat na jeden ostrov a tam je nechat... jsou opravu ubohé.

 

 

 P.S. Šáhněte si do svědomí! Kdo ty drogy neskusil? (alespoň jednou....)

 

 

X X X

 

 

Uvědomila jsem si,

jak strašně těžká musí být práce některých sester...

Opravdu - jak to mohou zvládat?

 

d@niela

 

 

 

Komentáře (43)add feed
šahám jak chci : Eny
a pořád nic.....ani cigaretu, nikdy v životě. Jo slivovičku, po sauně a vínko, když je sláva....sem tam káva. Maximum, ale opravdu sem tam.
listopad 24, 2010 08:49
jejda, já jsem zapomněnka : Eny
vodní dýmka. Jednou za čásek. Příležitostně se synáčkem, ...krásný film př."Donnie Darko, Čistá Duše", k tomu fantastická Masala a pohodička je na světě.
listopad 24, 2010 08:54
No tak voni ty desti a vícekafový borci : Krakonoš
asi nenapíšou, aby se pochlubili. Vylitý hlavy, co dou každej den po práci na jedno (a dycky se jim ty počty nějak znásoběj), sem asi taky moc nechoděj, takže můžem klidně házet kamení smilies/grin.gif. Ale dívčin písemnej projev, ten mě vopravdu zaujal. Nevím, jestli je dokladem zhoubnosti rekreačního užívání drog, nízký inteligence pisatelky nebo potvrzením úpadku úrovně výuky na našich školách. Jestli se třeba dívčina pančelka ve svatým zaujetí přívlastkama, přístavkama a jinejma přílepkama tak trochu nezapomněla zabejvat nějakým tím vobecným a vobyčejným pravopisem.
listopad 24, 2010 09:49
Taky mě to zaujalo, : EliškaEli
ano, Krakonoši, a myslím, že je to v první řadě tou školou. Ta dívčina už není nejmenší, vyjadřovací schopnost má jinak dobrou, hloupá asi nebude. Jen - tou školní výukou je těžce nezasažená...
listopad 24, 2010 09:53
právě, : d@niela
když to, co napsala, jen přečtete, tak to je úplně ok - jen ta úděsná nedotčenost správnou gramatikou, tohle není žádná dys - nebo snad "dysgramatika" smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Škoda, určitě je to jinak chytrá a hodná holka, je vidět, že má mámu ráda.
Jen mi připadá, že je dost sama...
listopad 24, 2010 09:55
nonono, Krakonoši, máš snad něco proti kávovým borcům? :) : bb2
Nevypiju jich deset, vypiju 4-6, ale ty první dvě ranní kávičky mají každá tak pět deci:-)
Pravda, ty ranní jsou slabé bryndy, takže i v tom litru vydají tak za dvě pressa maximálně.
listopad 24, 2010 10:48
Reaguju na " jak to mohou zvládat?" : mamča
No, některé těžko, a pak odcházejí ze zdravotnictví. Ty, které zůstávají, se vyznačují jistým druhem "citové okoralosti", jinak by nemohly tuhle práci dělat. Kdyby plakaly nad každým nemocným pacientem (zejména nad umírajícími dětmi) brzy by se potýkaly se syndromem vyhoření, a kdo by se pak o pacienty staral ?
Mám mezi svými kamarádkami několik zdravotních sestřiček, a je pravda, že "zdravotnický humor" je pro nás nezdravotníky poněkud drsný. smilies/grin.gif Ale zaplať Bůh za ty "drsňačky". Nekácejí se, když jim přivezou na ambulanci chlapa s prstama v pytlíku s ledem, ale hbitě udělají a zorganizují všechno potřebné, aby tomu člověku ty prsty zachránily. Doktor už přijde "k čistému" na sál, ale sestry-záchranářky jsou ty první na ráně.
Vážím si jich, právě pro tu pohotovost a organizační zdatnost. Nemají čas přemýšlet, jestli se jim ze znečištěného člověka (např. po bouračce) náhodou nedělá špatně.
Jejich životobudičem bývají cigarety a kafe ve smrtících dávkách. Že by zneužívaly drogy, jsem nikdy neslyšela.
listopad 24, 2010 10:58
jojo, : bb2
o té jisté okoralosti jsem tu psala nedávno, jak je pochopitelná a v podstatě pro pacienty užitečná. Byla jsem za necitu :-)
listopad 24, 2010 11:22
teda ja ziram : mura1
Ta dívčina už není nejmenší, vyjadřovací schopnost má jinak dobrou, hloupá asi nebude.

esli tahle slecna ma dobrou vyjadrovaci schopnost, tak potes koste, jak vypadaji ti, co ji nemaji?

antidrogove prostredi, jednou za cas je to "redy" ufufuf
listopad 24, 2010 11:28
můri, to jsi asi ještě neslyšela některé středoškoláky.... : d@niela
tady u nás je ze základky gympl. Je to blízko, já bydlím mezi školou a metrem, takže se mi courávají pod okny. No, tak to bych ti přála slyšet jejich hovory... Mám někdy pocit, že z češtiny ovládají snad jen 400 nejnutnějších slov a to ještě všechna nejsou slušná.
Nechci být za kverulanta, třeba se někde jinde vyjadřují líp, ale dost pochybuju...
Mám kamarádku kantorku, ta je z nich už na odpis, protože absolutně nic nezmůže - na ně prý vůbec nic neplatí... To spíš ona si není jista svým místem.
listopad 24, 2010 11:34
jojo zdravotní sestry to mají těžké, : alena puntík
ale při četení dopisu jsem si uvědomila, že učitelé českého jazyka též.
listopad 24, 2010 11:36
A to si vemte : erika
že není důvod předpokládat, že znalosti z jiných předmětů nejsou na podobné úrovni.
Úpadek vzdělanosti v průběhu jediné generace je fakt poměrně děsivej.
Ještě že to je poměrně fuk, protože za několik málo dalších bude Evropa stejně patřit muslimům. smilies/cry.gif
listopad 24, 2010 11:53
vaše : Kamila
děti takhle píšou?

Jinak s mluveným slovem bych to já nesrovnávala, když svoje dítě slyšim - a pokud on neslyší mne - tak bych si též myslela, že je úplně blbej... psanej projev má ale na zcela jiný úrovni.
listopad 24, 2010 11:56
Krakonoši, : Rozmarýna
myslím, že dívčin písemný projev je dokladem všeho, co jsi napsal: zhoubnosti rekreačního užívání drog, nízký inteligence pisatelky ale i potvrzením úpadku úrovně výuky na našich školách.

Přiznám se, že jsem jednou pila čaj z marihuany. Účinek žádný.
listopad 24, 2010 12:37
z5 k tématu : vlk
Jak mi děti rostly a já začal slyšet "trávu růst", tož jsem šáhl po páru knížek, J. X. Doležal, Timothy Leary - Skoro vše, Allen Ginsberg (Velký marihuanový švindl - The Great Marijuana Hoax), etc. Pak jsem se parkrát trošku sjel z travky (nehulím, takže orál) abych věděl a nekecal, že tráva je špátná ÁÁNO! Vím, co dokáže, jak působí a co následuje. Děti to ví také, nejsem tím pádem žvanil, co je snaží zastrašit papouškováním keců. Ony to zkusí, ať chceme nebo ne, jediné co můžeme udělat je neztratit tvář, autoritu a důvěru. Pokud vědí, že mají mámu a tátu, které je mají rádi a jsou tu pro ně, nemusí tyhle pocity hledat v chemikáliích.
Jo, jde vypnout i bez chemie, jenže to nejde bez tréninku a učitele (dynamické meditace, např.)

.. Sovy nejsou tím, čím se zdají být ... smilies/wink.gif
listopad 24, 2010 12:40
rozmarýno : vlk
pít čaj z konopí je stejné jako hulit konopné lano, THC se ve vodě nerozpouští, jedině olej nebo alkohol. Ten alkohol je ale kontraproduktivní, on je fašistoidní droga, dělá z lidí tupé, snadno ovladatelné stádo, kdežto THC a jemu podobné látky jsou psychotropní, tedy rozšiřují smysly a vnímání.
listopad 24, 2010 12:47
Rozmarýnko, : mamča
vlk to říká správně. THC se rozpouští jen v alkoholu nebo tuku. Čaj z Marjánky je jenom stejně hnusná zelená voda jako odvar z kopřiv.
Kdysi vyšla "Marjánková kuchařka" se spoustou zajímavých receptů, ale i to je k ničemu, nemáš-li kvalitní zdroj.
To, co si občas pěstují mládežníci na zahrádce mezi rajčaty, a myslí si, jak jsou "in", to bývá většinou technické konopí, které má % THC tak nízké, že je to vlastně neškodné. smilies/wink.gif
listopad 24, 2010 12:55
A já že nám po tom čaji nic nebylo... : wendy
zůstávám u tvrzení, že panák slivovice je lepší a v důsledku i zdravější, neb při naší frekvenci požívání nám závislost nehrozí.
smilies/wink.gif


...................
listopad 24, 2010 13:02
jo, děsí mě ta klesající úroveň... : d@niela
když jdu do knihovny, tak si říkám, že to bude brzo jen "azyl pro důchodce". Jsou tam taky mladí, ale už poskrovnu...
listopad 24, 2010 13:15
Ale že to tý Wendulce sekne, co? : d@niela
smilies/grin.gif
listopad 24, 2010 13:39
My žijeme : Michal
už dvacetpět let v Americku (já vím, to je gramaticky špatně, ale když může být Česko, proč ne tohle? smilies/cheesy.gif), ale takhle bych to nikdy nenapsal.
Když tak sleduji dnešní písemné projevy mladých lidí, obrací se mi kudla v kapse. Na to že "holki šli do lesa" si nezvyknu.
Ale k věci. Jsem v invalidním důchodu pro essential tremor, prostě se mi třesou tuce. Poradili mi a zkusil jsem trávu, a ono to pomáhá. Takže, ano, dvakrát denně dvakrát potáhnout. Dlouho jsem se bránil, co když se mi to bude líbit? Přiznávám, libí. Líbí se mi moc, že si mohu donést jídlo ke stolu a nepoztrácím ho z talíře cestou.
Tak, a teď po mně házejte kamením.
listopad 24, 2010 15:46
... : dalenka
Tak já jsem jednou cestou autem děsně, ale děsně potřebovala na záchod. Všude samá planina, jen jedno pole bylo zelené a poměrně vzrostlé. A jak si tam tak čůrám, tak koukám a ty listy mi byly povědomé a já, jak jsem tak pitomá, jsem ještě měla radost, že čůrám v tak zvláštní TRÁVĚ. Taky jsem si pár rostlinek natrhala, abych jako měla důkaz pro malověrné, ale za pár kilometrů se mi nějak rozsvítilo v hlavě a rostlinky jsem vyhodila.Čekalo mě totiž ještě několik dopravních kontrol.
Kdepak na Kavkaze, tam je možný všechnosmilies/smiley.gif
Tak a to byl můj jediný styk s drogou a to ještě kdoví, jestli to nebylo konopí technický, ale pochybuju, protože víckrát jsem tam tuhle trávu nezahlédla.
Jo a četla jsem ty nářky nad gramatikou, tak prosím: Soucit, soucit....smilies/smiley.gif

listopad 24, 2010 15:55
Michale, : mamča
jaképak kamení ? Tady v ČR sice stíhají kdejakou bábu kořenářku, která pěstuje konopí na léčivé masti, ale na mě to působí dojmem, že je ten "hon na čarodějnice" podplacený farmaceutickými firmami.
Jak jinak si vysvětlit, že "Konopné masti" a různé přípravky z konopí, se normálně legálně prodávají v lékárně, ovšem za dosti neslušný peníz.
Pokud Ti "Marjánka" dělá dobře na nemoc, tak je to fajn, a jen si klidně šlukuj pro zdraví.
Se mnou ve špitále byla paní, co měla neovladatelný třes rukou, a doktoři si s ní moc nevěděli rady. Paní to brala s šibeničním humorem, že prý bude, jako nové povolání, cukrovat koblihy v cukrárně... smilies/cheesy.gif
listopad 24, 2010 16:15
Naše suseda je po borelioze : wendy
a ještě má nějaké kožní problémy - a taky jí to pomáhá. Koupele a do polívky...

Jo, babky kořenářky stíhají a málem upalují na hranici před VZP, ale že frajeři vedle ve vchodu vařejí perník, to je nechává v klidu. To je svět šišatej. Jo a kámen bych taky do ruky nevzala, Michale.
smilies/wink.gif
listopad 24, 2010 16:33
Mizerný : Macesska
pravopis si vysvětluju tak, že před vybudováním internetové dálnice by lidi s takovou gramatikou prostě nic nepsali. Maximálně pohledy na vánoce.
Teď, když na net píše, abych citovala jednoho bloggera, "všechno, čemu narostl aspoň jeden prst", se nejde moc divit ani obsahu, ani formě.

Jo, legální a nelegální drogy, to je komedie. Ideální by bylo "přiměřeně, přiměřeně". Jenže lidi jsou halt nenasytní od přírody a státní aparát blbej od státníků.
Měla jsem dojem, že trávové bylinkářky už PČR řeší tak nějak rozumně, ovšem má poslední informace je ca 5 let stará. Dokud bude legální čokoláda a čaj, tak do ulic asi nevytáhnu.

Nejsou mastičky z lékáren náhodou z toho technickýho konopí? smilies/smiley.gif
listopad 24, 2010 16:58
Také jsem se seznámil s marjánkou. : strejda
V nákupním středisku jsme potkali jeho ženu. Stěžovala si na Tondu, jaký se z něho stal morous a hypochondr na druhou. On měl jít totiž na operaci kyčelního kloubu, ale protože se té operace bál jako malé dítě čerta, stále to odkládal. Odkládal to tak dlouho, až se nemohl postavit na nohu. Ani s holí. A tak nás požádala, abychom k nim přišli na návštěvu, protože on nikam nechodí, už ani s pejskem, jen sedí u počítače, u televize a ohmatává si svá bebíčka.
Přišli jsme. Byl to úplně jiný člověk. Z chlapa jako hora se stal za ty tři roku v důchodu shrbený stařec. Bez humoru, bez nálady. Ve výpočetce, kde dříve pracoval, byl v tom svém bílém plášti a v kravatě nepřehlédnutelným článkem.
Z řeči vyplynulo, že se konečně odhodlal, že operace bude v Praze, a že se jen čeká až přijde jeho netypicky velký kloub. Nalili jsme víno a on vytáhl cíga. "Zapal si, povídá". Podívám se na nacpanou dutinku a vidím, že je zelená. Ptám se ho, co to kouří za svinstvo. "Zapal si, to je jen tráva..."
A tak jsem si zapálil. Natáhl jsem pár šluků a nic. Normální cigareta mi chutnala mnohem víc. I žena si chtěla potáhnout a také na sobě nic nepociťovala. Vykouřil jsem celou cigaretu a vůbec nic to se mnou neudělalo. On tvrdil, že mu to pomáhá zvládat ten jeho stres a obavu z blížící se operace. A tak jsme mu popřáli bezproblémové zvládnutí operace, jeho ženě pevné nervy a pozvali je k nám, na chalupu. Ještě nepřijeli. Už je asi měsíc po operaci.
To byl můj zážitek z marjánkou.
Je-li někdo zhulen, jak se říká např. o J.X. Doležalovi, že je to známý hulič, musí jich udělat asi mnohem a mnohem víc, než jednu jedinou, protože z jedné cigarety není možné se zhulit.
Ale jako mast, výborná věc.
listopad 24, 2010 17:08
když to někomu pomáhá na nemoc, tak proč ne. : Inka
Ale já vypnout dokážu i bez toho, nějak mě to nikdy nelákalo, neláká a předpokládám, že lákat nebude.

Zdravotní sestry mají těžkou práci, ale každá práce své negativní stránky. Já mám zase zkušenosti z pražských špitálů, že se jich to zas až tak nějak moc nedotýká, dokonce ani hygiena a smrad některých ležích pacientů ležích ve svých vákalech, asi bude záležet na povaze a citlivosti daného člověka. Když budete dělat v realitce a budete závislí na provizích, to byste koukali jak dokáží někteří klienti udělat ukrutný stres a dusno nebo takoví učitelé na základce, to je peklo v řetězech, to bych nemohla ani omylem, mít tam polovinu třídy nevychovaných fakanů, současných podnikatelů, nevížící si nikoho a ničeho, mající kapsné ve dvojnásobné výši učitelského platu ..... a takhle bych mohla pokračovat dál a dál ....
listopad 24, 2010 19:32
omlouvám se za chyby jsem dnes zbrklá : Inka
smilies/undecided.gif smilies/undecided.gif smilies/undecided.gif

smilies/cry.gif smilies/cry.gif smilies/cry.gif
listopad 24, 2010 19:33
strejda : mamča
Vidíš strejdo, a já to ani neumím zkusit, protože jsem odjaktěživa nekuřák. smilies/cheesy.gif
Ale mastičky užívám na bolavá záda. Nevím ale, jestli pomáhá ten obsah účinných látek, nebo ta s láskou dělaná masáž. Možná kdyby mě manžel mazal záda Indulonou, že by byl účinek stejný.
Asi funguje trochu i "Věř, a víra tvá tě uzdraví". smilies/wink.gif
listopad 24, 2010 20:05
mamčo, : strejda
o nic jsi nepřišla. A víš co ještě říkám? "Nemusím mít všechno", takže - nemusíš mít všechno. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
To taková Petra, to je jiné pokouřeníčko. smilies/grin.gif
Dříve mi dcera vozila levné Marlborky z Almaty nebo z A. Abeby. Kolem 5 dolarů karton. No nekup to... Jenže - celá rodina pracuje na tom a všichni se proti mně spikli, i ta moje holka, a chtějí, abych přestal kouřit. Trápím se tím trápím kudy chodím. Asi napíšu trápící se dopis kudlance. smilies/sad.gif
listopad 24, 2010 21:48
A navíc, jak je možné si všimnout, : strejda
Daniela tu nemá rubriku "trápení". Nevím, co s tím budu dělat...
A když přestanu, budu zase tloustnout a tloustnout a bude ze mne nevzhledná bečka. Co bečka. Odporný chlap. To mne bude štvát, sednu a napíšu kudlance, že mám problém s nadváhou a dostanu se kam? Ano, do té Vaší, ženské, dietní, rubriky "hubnutí".
A v tu ránu je po bůčku, po pivku, a zhnusen a naštván, budu si muset opět zapálit cígo.
To je život...
To je jako koloběh vody v přírodě.
listopad 24, 2010 22:04
Debata alkohol ci cigarety versus marihuana je : Alena P-H
uz stara pisnicka. Ale obcas si s manzelem nejaky ten joint dame nebo jeste lip marihuanovou tycinku - a je to fajn. Clovek vidi jinyma ocima. Jenom ten hlad potom to je neprijemny dusledek. Kazdemu podle jeho vkusu, ze jo.
Jedno je jiste, pokud budeme starnout a mit nejake spatne nemoci ci depresi - tak si budu mariskou pomahat.
Michale, mam znamou ktera ma silneho Parkinsona a trava ji pomaha od tresu, coz je zivotadarny ucinek. Bylo tezko se na ni jenom divat, bolelo to i mne pres jeji telo - a najednou zazrak. Takze tak u nas.
listopad 24, 2010 22:20
Mamča, Wendy, Macesska : Karlos
Jen bych vám rád osvětlil, že pěstovat konopí za účelem mastiček a jiných léčivých věcí trestné není a může to dělat kdokoliv. Trestné ještě není ani samotné pěstování konopí, ale až výroba drogy z něj a když jde o malé množství, jedná se jenom o přestupek (samozřejmě se přitom zjišťuje obsah THC) Takže nějaký hon na báby kořenářky je již jaksi minulostí. Co se týče PČR, tak není v jejím zájmu honit lidi, kteří si na zahrádce pěstujou pár kytek pro sebe a ani to nedělá. Dělají si to lidé sami, protože jsou to bonzáci a když zavolají na 158 nebo pošlou dopis, že soused má kytky, pak to musí ze zákona chtě nechtě řešit. A to blbý rejpnutí, že vařiči perníků policii nezajímají - zajímají, nebojte, jenže je to běh na delší trať a řeší se to operativně a do toho vy nevidíte.
Jinak Strejda evidentně hulil nějaký seno, protože nezáleží na množství vyhuleného, nýbrž na kvalitě. To vám pak klidně stačí 1-2 potáhnutí kvalitního materiálu a bohatě to stačí..:-)
listopad 24, 2010 22:45
Karlos - sorry : wendy
ale bohužel do toho trochu vidím. Je to pochopitelně běh na dlouhou trať, ale ne až na TAK dlouhou. Vaří se hned vedle nás. Manžel pracuje na kriminálce. Sousedku vařiče mám v evidenci. Vařiči již několi let prodávají školním dětem. A s poliši jsem o tom a ne jednou osobně mluvila. Vyšetřovali to. Ale - nic se dál nedělo. Vaří klidně dál. Ta kauza je stará několik let.
Takže tak.
smilies/wink.gif smilies/sad.gif
listopad 25, 2010 07:58
Tak mi to nedá, : Míša 2
ale musím se pisatelky zastat. Když si odmyslím ty pravopisné chyby, tak je mi z textu aspoň jasné, o co jí jde. Narozdíl od té Jany, co má nebo měla přítele sofistikovaného děvkaře ( hezké, bb smilies/smiley.gif).
Co se drog týče, vypiju denně dva šálky kávy. Když mám chuť ( což je asi tak jednou za měsíc ), dám si dvě decky dobrého vínka. Jsem nekuřačka. Takže nic moc zkušenosti. Jo, jednou jsem vykouřila cigaretu marjány, účinky stejné jako u strejdy.
Jinak fakt nechápu netoleranci k marihuaně ve srovnání s bezbřehou toleranci k požívání alkoholu, který má mnohem devastující účinky.
listopad 25, 2010 10:05
Devastujíí účinky : wendy
a ohromné zisky. Takže velká tolerance. Ono argumentovat tím - jak činí mmozí - že kdyby se ty peníze neutratily za alkohol a cigára, do matrace si je lidi nedají a utratí je za něco jiného spotřebního je sice hezké, ale z nákupu kredence se nezfetuju a kvůli nákupu sukně asi nikoho ze silnice nesmetu.
smilies/wink.gif
listopad 25, 2010 10:20
wendy : Karlos
Dobrá, budu-li vycházet z toho, že je vše přesně tak, jak říkáš, tak řekni manželovi, ať jeho kolegové, co mají na starosti toxi, vytáhnou hlavu z prdele a začnou něco dělat.
Každopádně moc se mi to stejně nezdá, že by prodávali dětem a nic se nedělo a vesele si vařej dál... U nás to teda funguje trošičku jinak a takovýhle vařiči by po zajištění nezbytnejch důkazů (výslechy smažek, kupujících, odposlechy, atd.) byli dávno odstíhaní.

Vidim to prostě na 2 varianty: buď to není úplně tak, jak říkáš (ti vařiči jsou rozpracovaní, dělá se na nich, ale někdy to holt chvíli trvá - a to ty skutečně nemusíš vědět), nebo je u vás cosi špatně v policejním aparátu, konkrétně SKPV.
listopad 25, 2010 10:23
Jasně, Wendy, prachy. : Míša 2
Blbě jsem to napsala, ne že nechápu, ale že mě to štve.
listopad 25, 2010 10:26
Karlosi : wendy
nemůžu zabíhat do podrobností, ale vcelku mám pravdu, věř mi. A s tou činností policie to je asi tak, jako v kdejakém oboru dnes - viz debatu o vzdělanosti národa. Spousta dobrých profíků odchází, už to není jako dřív. Nejsou výsledky, jaké by být měly. Manžel vzhledem k věku už sedí na dispečinku a tak má přehled o všech akcích. Neříkám že by to v terénu vytrhnul, ale úroveń klesá. Bohužel.
smilies/wink.gif
listopad 25, 2010 10:56
wendy : Karlos
V tom případě ale ty a okolí, pokud tak dobře víte, že se tam páchá trestná činnost, můžete podávat trestní oznámení a to klidně opakovaně s tím, že po skončení chceš být vyrozuměna, jak to dopadlo. Tr. oznámení můžeš taky jít podat na státní zastupitelství, kdybys třeba místním fízlům nevěřila..:-)
listopad 25, 2010 12:02
Téměř všechno učiněno : wendy
nemáme se už starat. Jenže já se starám. Ještě se půjdu objednat na státní zastupitelství. To máš tak - víme všichni, jak by to mělo bý a fungovat - ale ono to nefunguje a je to jako boj s větrnými mlýny. Stačí se někdy podívat na případy z Občanského juda. Renomovaný právník ti vysvětlí, jak by to mělo být a na co má člověk nárok - ale ono to v praxi nefunguje. Prostě ne.
smilies/sad.gif
listopad 25, 2010 13:38
Karlosi, : strejda
nezlob se na mne, ale mě se to s tím udáváním nějak příčí. Mít přívlastek udavač, to není zrovnka lichotivé. Ovšem - pokud se jedná o prodej dětem, má to své opodstatnění. To ano. Pokud to však pěstují staří lidé, kteří to mají pouze jako lék (a léčebné účinky jsou prokazatelné, i když se tomu legislativa brání zuby nehty), pak bych to pěstování vůbec neviděl a nevěděl bych o tom. Asi tak a ne jinak.
listopad 27, 2010 18:38
skusila som : Sipik 2
skusila som travu aj chat, ale aj cigarety a alkohol... ani jedna z tychto drog ma nicim nenadchla, som v pohode aj bez povzbudzovakov. Snad len ten cierny caj si neodpustim
listopad 27, 2010 20:38
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]