O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

NEVĚRA V ZATMĚNÍ MYSLI PDF Tisk E-mail
Středa, 19 srpen 2009

 Ahoj Kudlanko, je mi 29 let, partnerovi 31, jsme spolu čtyři roky, všechno funguje a plánujeme svatbu. Byla jsem mu však nevěrná (naprosto bezdůvodně); alkohol sehrál svou roli (střízlivá bych to neudělala, tím jsem si naprosto jistá, ale nechci se vymlouvat). Mám příšerné výčitky svědomí, ale je mi jasné, že když mu o tom řeknu, náš vztah se navždy změní a možná i skončí, což nechci, jelikož patnera velmi miluji.

 

 

 

 

     Mám vydržet a nic neříkat, spraví to čas? Nebo se mám raději přiznat a počítat s rozchodem? Nechci mu ublížit, ale nedokážu se mu dívat do očí nebo sama na sebe do zrcadla... Jsem v koncích... Poradíš? Děkuji za odpověď! 

 

Lenka

 

 

 

ODPOVĚĎ:

 

     Lenko - a co myslíš, že tou zpovědí vyřešíš? Že ti udělí rozhřešení jako kněz? Že ti řekne: "Tři zdrávasy a všechno zapomenuto?"

 

     Představ si to obráceně, že by se takhle z ničeho nic přiznal on tobě. Podívej, pokud to bylo opravdu jen šlápnutí vedle, tak rozhodně poslechni doktora Plzáka a jeho slavné: "zatloukat, zatloukat, zatloukat!" Ber to jako takové vážné varování, a snaž se na to zapomenout. Rozhodně bych se svému příteli, být tebou, rozhodně nesvěřovala. Sama víš, že bys mu tím jen a jen ublížila - nic víc by z toho nebylo. A vlastně bys veškerou zodpovědnost za tvou nevěru hodila na něj. Protože - buď by ti odpustil (s vědomím, že ho to bude velmi bolet a nebude si už nikdy tebou moc jistý, že bude při každé nejisté příležitosti uvažovat, kde a s kým jsi), nebo se rozejdete, což by asi trápilo a mrzelo oba.

 

     Tudíž je to jen a jen na tobě, jestli "půjdeš" do svatby - tedy už opravdu závazného vztahu, nebo si ještě necháš nějakou dobu na rozmýšlení sama o sobě.  Je na tobě, jak se rozhodneš - ale uvědom si, že svatba není jako jet na dovolenou... Rozvažuj - uvidíš sama, jestli zvládneš to už neopakovat.  Protože pokud po nějaké té skleničce navíc ztratíš zábrany, pokud si nejsi v tomhle jistá sama sebou ... tak by to bylo vůči němu a už hlavně vůči vašim případným dětem dost nezodpovědné. Nad tím se skutečně pořádně zamysli.

 

d@niela

 

 

 

 

 

 

 

Komentáře (22)add feed
poděkování : Lenka2
Díky za odpověď obratem. Jsem v podstatě stejného názoru, jde o to jak na to co nejrychleji a nejlépe zapomenout a při tom se ze sebe nepozvracet... K té svatbě - o jiného chlapa nestojím, ale možná ho poprosím abychom ještě chvíli počkali... ( nebyl to můj nápad...) K těm skleničkám - kdo by po 3 ( asi) litrech vína neztratil zábrany, pokud tedy nemá rovnou otravu alkoholem... Neradši bych si nafackovala! Jsem idiot!
Ještě jednou děkuji moc za radu! L.
srpen 19, 2009 17:32
Lucko (nebo Lenko?) : Ariana
co se stalo, stalo. Je to poučení pro příště, už víš, co nemáš dělat. Chybama se holt učíme poznávat, co je pro nás dobré a co ne. Příště si už dáš bezpochyby pozor a nebudeš konzumovat tak velké množství alkoholu. Určitě by stálo za úvahu se svatbou ještě nějaký čas počkat a využít tu dobu k poznání sebe sama. A hlavně k odpuštění sobě samotné. Nikdo nejsme ideál, kdo z nás je bez viny. Odpuštění však nežádej po svém partnerovi, rozhodně ho do toho Tvého ulétnutí nezatahuj. Tady skutečně platí Plzákovo zatloukat! Odpustit si můžeš jedině Ty sama sobě. Srovnat se s tím, že nikdo nejsme ideál a uklouznout může každý.
srpen 19, 2009 17:53
jaks mohla být po třech litrech vína ještě nevěrná : alena puntíkovaná
já už bych po litru a půl byla v bezvědomí
srpen 19, 2009 17:53
Aleno, : Ariana
to je fakt, který taky nechápu, já bych byla už po dvou litrech vína asi mrtvá smilies/cheesy.gif
srpen 19, 2009 18:00
všem : Lenka2
Díky moc za podporu. Poučená jsem až až!!! Bohužel jsem ty cca 3litry přežila, moc si toho nepamatuji, iniciátorem a aktivním jsem v té záležitosti určitě nebyla ( spíš v kómatu) ale vím, že k tomu došlo a to je špatně! Nejraději bych se propadla... Opravdu vám děkuji.

Pssmilies/sad.gif taky na ty jména zírám: nevim jak se tam ta Lucka dostala, ale muj podpis to neni) smilies/smiley.gif
srpen 19, 2009 18:01
Jo, Lenko, : Ariana
to jsou ty drahé životní zkušenosti. Ale jak by se člověk bez nich mohl dobrat nějaké životní moudrosti, že? Teď už aspoň víš, kudy cesta nevede. A neboj, srovnáš se s tím, jen to bude chtít nějaký čas. Hlavně buď k sobě shovívaným soudcem, tak, jako kdyby se Ti svěřila kamarádka. Taky bys ji hned neodsoudila a nepřestala mít ráda. Tak držím palce.
srpen 19, 2009 18:10
To chce klid... : opas
Ale hlavně nechlastej, až vysadíš antikoncepci a zaparacujete na potomkovi... To by byl teprve průser...
srpen 19, 2009 19:17
a hlavně se nesvěřuj svému nastávajícímu : alena puntíkovaná
chlapi tohle dost špatně chápou. Nakonec vyzpovídala ses, duši tvé se ulevilo, takže vše odpuštěno a zapomeň...a hlavně : UŽ NECHLASTEJ!!!!
srpen 19, 2009 19:27
Leni, a všichni ostatní - : d@niela
nojo, to s tím jménem - já se prostě snažím každýho ještě přejmenovat, pokud je to hodně indiskrétní, tak i cokoliv, co by mohlo někomu blízkému napovědět, tak dát pryč - prostě zachovávat anonymitu :-))). Takže to na vysvětlenou - jinak, to jméno už jsem nahoře opravila.
A jsem moc ráda, že to tak bereš.
smilies/smiley.gif
srpen 19, 2009 19:59
asi : vlk
budu hnusnej, ale něco mi tu nesedí, ty tři litry padly někde ve společnosti nebo ve dvou? Pokud ve dvou, tak asi bylo jasné od začátku, kdo to kam chce dotáhnout a taky dotáhl. Otázky přiznat/nepřiznat mi pak připadají jen jako volání po potvrzení dávno učiněného rozhodnutí vše zatlouct (Plzák s tímhle výrokem nemá nic společného).

Takže poznámka na závěr, až se ti partner k něčemu takovému podobnému někdy přizná (což chlapci s oblibou sobě vlastní občas dělají) tak si vzpomeň na tuhle story smilies/smiley.gif Totéž platí, až ti život sám nadělí tohle znovu s úroky.
srpen 19, 2009 21:42
Stalo se mi něco podobného : Taky jedna s kostlivcem ve skříni
a naštěstí jsem to nevykecala. Taky v tom byla spousta alkoholu, dokonce jsem se toho člověka ráno ptala jestli vůbec něco bylo, takové jsem měla okno. smilies/sad.gif I když mi bylo mizerně a měla jsem cukání se svému tehdy nastávajícímu svěřit, držela jsem naštěstí jazyk za zuby. Leni, je to nepříjemné, ale neříkej to. Pro mě to tenkrát byla taková facka, že mě od té doby nic podobného ani zdaleko nenapadlo udělat. Dneska jsme spolu už skoro deset let.
Nejsem na sebe hrdá za to co se tenkrát stalo, ale odestát to bohužel nejde. Ber to jako poučení a zamkni to někam hodně hluboko.
srpen 20, 2009 06:50
Taky mám podobnou zkušenost : Lotka
i když k zásunu nedošlo, to tedy ne. Spíš jen líbání a hlazení, ale taky to nebylo košer, uznávám. A iniciátorem jsem byla já, vím to. Možná je něco pravdy na tom, že ženy při ovulaci častěji páchají nevěru, protože když jsem si to pak počítala, bylo to přesně v den mojí ovulace. Tomu dotyčnému jsem se omluvila, že jsem to přehnala. Bral to v pohodě, ostatně jak už to tak chlapi asi berou. Taky jsem si to vyčítala, ale nakonec jsem zkonstatovala, že jsme jen lidi, nejsme bezchybní a stát se to může komukoliv kdykoliv. Taky mě to ponaučilo, už si dávám na alkohol pozor, protože jinak ztrácím zábrany a stávám se přítulnou. Přitom s manželem máme hezký vztah, nevím proč to tak je. Ale jelikož jsme spolu dlouho, a i jemu se něco podobného stalo, tak vím, že jedna nevěra, žádná nevěra.
srpen 20, 2009 09:09
Jo, : Sinix
tak to vypadá, když emoce ovládnou rozum. Pořád říkám, že "chlastat má jen ten, kdo to umí". A nikdy neztrácet kontrolu nad svými činy, neboť vystřízlivění bývá bolestné.
srpen 20, 2009 09:32
mate pravdu vsichni, : Lenka2
souhlasim dekuju za pomoc, rikat mu to nebudu, holt si to cerne svedomi vyzeru sama, dobre mi tak.

Pro vlka: nebyli jsme sami, rozhodne jsem to nemela v planu a ten clovek je pro mne ve skutecnosti dokonce fyzicky nepritazlivy. Co mi zivot nadeli, to se uvidi, ale pocitam s tim, ze mazlit se se mnou nebude. Patrnera miluji a pokud by doslo k necemu podobnemu z jeho strany ( nemluvim o tom, kdyby se zamiloval...), jsem pripravena mu odpustit, a to jiz od zacatku naseho vztahu, jeste nez se stal tenhle pruser.

Jinak dekuji, tem ktere se tu sverily s podobnym zazitkem, za jejich odvahu to sem napsat, jsem rada, ze nejsem jedina s kostlivcem ve skrini ( tim nechci rict, ze bych Vam to prala, zvlast ted, kdyz vim jaky to je pocit...).

Drzte mi palce, at to vydrzim!

srpen 20, 2009 10:13
Lenko, : Lotka
zase si to tak nevyčítej, byl v tom alkohol, nic dopředu plánovaného, prostě se to stává. Myslím, že se to stane každému aspoň jednou v životě. Někdo odolá, někdo pod vlivem alkoholu podlehne. Nebyl v tom úmysl, prostě jsi uklouzla. I tohle jsou zkušenosti, díky kterým si člověk začne ještě víc vážit toho, co má doma. smilies/wink.gif
Za pár let nad tím mávneš rukou a řekneš si, že ve vztahu jsou daleko důležitější věci, než sterilní věrnost.
srpen 20, 2009 10:34
Kdyz uz neveru spachas, tak se s ni musis vyporadat ty sama : mila1
ROzhodne se nikomu nezpovidat, ani kamaradce a uz vubec ne partnerovi. Strasne bys mu ublizila. A ted nechci moralizovat, ale vypit tri litry vina, to je teda na povazenou. Normalnimu cloveku by bylo hodne spatne uz po dvou sedmickach.. mozna driv. Nemela bys s tim alkoholem neco delat?
srpen 20, 2009 15:22
pro milu1 : Lenka2
diky, taky mi bylo hodne, ale hodne spatne, nejen psychicky...
srpen 20, 2009 17:34
Hlavně to neříkej nikomu : Káča
jako fakt nikomu, žádné kamarádce, kolegyni a tak. A snad i ten dotyčnej bude diskrétní...nikdy nevíš, kudy se ti to pak vrátí (nebo dostane k tvýmu nastávajícímu).
srpen 21, 2009 11:28
nejde mi to narozum : Lenka28
Vite co porad nechapu? Proc tady vsichni resite tu holku ona je preci svobodna!!! Ona si muze dela a chodit s kym chce!Co ji je do toho ze je jeji partner zadany? On ma byt natolik silny a ric ze nema zajem protoze uz jednu zenu ma...ona nikoho nepodvadi on ano! Boze tohle miluji vzdy je spatna jen ta holka a manzilek chudak se nechal zlakata, vzdy je holka kradacka manzelu a tatinku detem, ale ze se ten chlap rozhodl sam tohle riskovat to uz nikdo nevidi nebo co? Nebo si snad myslite ze kdyz vas chlap chce a vy mu reknete hele sorry jsi zadany ja te nechci jdi za manzelkou a detmi ze vas poslechne? Ha najivita chlap je lovec a cim vic unikate a vzpouzite se tim vic bojuje, prave proto to nikdy k rozvodu nedotahne protoze korist uz ma...ale v momente kdyby slecna zacala couvat to byste opet videli tu snahu...takze prosim neobvinujte vzdy jen tu jednu stranu zvlast kdyz je svobodna ten chlap dal slib a zavazek a on musi mit silnou vuli!
srpen 27, 2009 15:29
Lenko28, : Macesska
odhaduji, že Tvůj komentář patří pod tenhle článek, ale zkusím odpovědět tady:
- tu holku všichni řeší, protože ona se ptá. Až se bude ptát její partner, tak budou víc řešit jeho;
- nemám dojem, že by byl dotyčný za "chudáka manžílka". Jenže on se tu neptá, jak se má zachovat, to se ptá ta slečna;
- o "krádež manžela" se evidentně snaží, což za morální nejspíš moc lidí nepovažuje, ani já ne, že něco takového není trestné, je druhá věc;
- ano, myslím si, že když mě chlap chce a já ho odmítnu, tak poslechne. Pouze musím odmítnout tak, aby pochopil, že to myslím vážně. Mužů, kteří by v takovém případě dotyčnou znásilnili, zas tak vysoké procento není. Zvlášť, když s ním nebudu chodit mimo veřejná prostranství.
- i kdyby se chlap postavil na hlavu a odstrkoval se ušima, žena má možnost se rozhodnout. Není povinna podlehnout jen proto, že se chlap snaží.
Ano, ani od jejího partnera není hezké, jak se chová. Ale ani chování té tazatelky není nijak morální. Osobně si myslím, že je spíš naivní, než nějaká "úmyslná rozvracečka", ale to je už jen moje konstrukce.
srpen 31, 2009 23:28
souhlasím s Macesskou : čtenář
Když holka neroztáhne nohy,tak nechce.Pokud nechtěla,tak jí pak znásilnil a to se pak řeší někde jinde.Tak nevím oč dotyčné jde.Vrznout si a pak pobrečet?To by měla sama nad sebou.
leden 07, 2010 15:36
Pro Lenku : Andreaa
Ahoj Lenko,můžu se zeptat jak to s tebou dopadlo?? vydržela si udržet tvé tajemství a jsi vdaná, nebo jsi to nakonec řekla a jak to dopadlo? ale nevím jestli mi odpovíš po téhle době smilies/sad.gif
červen 29, 2011 10:40
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]