O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ZŮSTANOU SAMI? PDF Tisk E-mail
Středa, 29 červenec 2009

  Našla jsem pod článkem o nevěrníkovi pár slov - a co zoufalství v nich je:  "Jsem v osmém měsíci těhotenství a před měsícem mi manžel oznámil, že se chce rozvést. Je zamilovaný do nové paní, která se také rozvádí. Máme ještě sedmiletého syna. Manžel se od srpna od nás stěhuje. Jsem absolutně na dně... Zůstanu úplně sama se dvěma dětmi. Potřebovala bych mít víc síly… Yaninka"

 

Komentáře (49)add feed
Yaninka : Sipik
Mas niekoho kto Ti pomoze? Pribuznych, kamaratku? Je tazke byt na dieta/ deti sama, ale zvladnes to, ak nemas inu moznost. A ako deticky porastu, bude stale viac chvil, kedy budes stastna ze ich mas. Ja som tiez ostala sama ked som bola tehotna. Este aj rodina sa mi vtedy obratila chrbtom. Nechali ma v tom machat sa uplne samu, ani neviem ako som to zvladala, Ninka bola velmi narocne babatko, cele noci som s nou prechodila na rukach.. Teraz by som ju nedala za nic. Uvidis ze to zvladnes.
červenec 29, 2009 23:13
zůstat sama se dvěma dětmi : alena bodka
rozhodně není zas tak špatný. Ten klid, žádná buzerace, o všem budeš rozhodovat ty sama a nikdo ti do toho nebude kecat. Budeš vařit to, co chutná dětem a nebudeš muset furt shánět maso a nikdo ti v bytě nebude hulit. Bude stačit, když vypereš záclony jednou za půl roku, protože budou pořád bílý. Budeš celý den s dětmi venku? Tak jo, večer uděláš kašičku, šoupneš je do postele a máš padla. Vlezeš si do vany, dáš si tam voňavou pěničku, vemeš si knížku...kdypak se ti to naposledy povedlo? A NIKDO TI NEBUDE PŘEPÍNAT SERIÁL NA SPORT!!!! Ale ho koukej pořádně oškubat. Není to nic bezcharakterního...naopak, ty jako matka máš přímo povinnost se o své děti postarat co nejlépe. Což obsahuje též skutečnost, že tvé děti nebudou strádat finančně. Vykopni ho, vyměň zámek a dojdi na sociálku..hlavně jim tam sděl, že ti nedává peníze....na to jsou tam citlivý..a pak se modli, aby tě rozváděla soudkyně, která je na tom podobně a pomůže ti ho pěkně vyždímat. On nic nepotřebuje - je zamilovaný, tak ať poslouchá zpěv ptactva a voní si k růžím. Tvoje děti a ty ale potřebujete jíst. A taky musíš platit nájem a elektřinu a děti ti porostou a budeš je muset oblékat a obouvat. Hele, jak začneš jednat, tak to pojede samo a každý úspěch ti dodá energii. Držím ti palce.
červenec 29, 2009 23:22
Dani a Yani : mia
je léto lidi by měli být šťastní, užívat si pohodu a zatím hned tři velmi smutné příběhy během jednoho dne. Copak neexistuje v dnešní době spolehlivej mužskej? Určitě ano, zrovna nedávno sem tu psala o svatbě v naší obci - kluk si vzal paní s dvěma dcerkami. A co ona si užila trápení. Nečeká Tě Yani lehké období, ale každá situace je řešitelná pokud nejde o život. Děti Ti nedovolí myslet na smutek a časem se třeba objeví ten pravý, hlavně ho ale příště desetkrát proklepni než si ho pustíš k tělu. Držím pěsti ať to zvládneš.
červenec 29, 2009 23:46
vím, že chceš Yaninku podpořit, povzbudit, : b2
ale stejně mě zas a znova dostane, jak jsi přesvědčená, že jedině rozvedená nebo vdova může být nebuzerována, napustit si vanu s pěnou, přečíst knížku, k večeři uvařit krupičku a doma nemít nahuleno :-))
Opravdu, přísahám, chlapi, kteří tohle svým partnerkám neumožní či dokonce znemožní, jsou černé ovce a špatné výjimky :-)
červenec 29, 2009 23:50
... : b2
to bylo pro Alenu
červenec 29, 2009 23:52
néé bíbí : alena bodka
chci říct, než tohle co má doma, je lepší být sama...ty máš možná kliku - ale jak to tu čtu tak jsi ty zřejmě klofla tu vyjímku - jinak ve valné většině chlapi stojej za .... a je to čím dálo horší. Já chci, aby ta dotyčná viděla věci z té lepší stránky a neviděla všecko jen černě.Jánosobně ti bíbí přeju, aby tě nic takového nepotkalo, až toho tvého popadne druhá míza. Můžeš pak pěstovat, zavařovat, šít, plést, háčkovat, vydělávat jak šílená a prd ti to bude platný. Jinak chlapi se obecně domnívají, že když jsi doma "na dovolené - byť mateřské", že se celý den jen flákáš - protože to přesně oni dělají, když jsou doma.Hele, já jsem vdaná potřetí a sakra dobře vím, o čem mluvím. A máš-li doma dvě malý děti, z čehož jedno je mimino a chlapa, kterej má špatný svědomí a tak na tobě hledá vši, tak si teda moc neodpočineš, to mi věř. Já jsem tohle zažila na vlastní kůži, měla jsem jedno dítě dvaapůlletý a jedno roční. Jo, taky jsem se sesypala a probrečela celej den, ale když jsem si v půl osmý večer sedala v uklizeném bytě ke kafi a konečně jsem viděla zprávy a děti spaly a já nemusela nic nikomu podávat, přinášet a nemusel jsem poslouchat kecy o tom, jak jsem nemožná a jak jeho kámoška má prdelku jak dva kmínky a jak jeho kámoška si koupí za dvacku látku a ušije si z ní model a jak jsem neschopná, protože jeho kámoška se jde v osm večer bavit, zatímco já makám ještě ve dvě ráno...a tak dále a tak dále..a to mě nemlátil, protože to bych ho byla zabila....tak tenkrát jsem si přišla, jako když jsem zdrhla z kriminálu a nebylo síly, která by mě dostala zpátky. A když mi pak bylo smutno, tak jsem ponavštěvovala své vdané kamarádky a vyposlechla jsem si konverzace a la:"Ivano, co bude k večeři, cos dělala celej den?" "Rejže, zase rejže, to nemůžeš uvařit něco pořádnýho?" "Kde mám sakra druhou ponožku?""To nemůžeš koupit pořádný pivo? Proč jsi jich vzala tak málo, co budu pít zejtra?""Kam jdeš? Já nevím, o čem vy ženský musíte pořád kecat" "Teď mě neruš, je fotbal." "Sakra, udělej s tim dítětem něco ať neřve!" a td. atd. to bych takhle mohla psát hodiny. Ujišťuji tě, že jsem se ráda vracela do svého klidného a krásného domova, kde jsem místo "pořádnýho jídla" udělala dětem falešný humrový chlebíčky /z celeru a mrkve/ a Celej večer jsme pak mastili karty.Měli jsme kocoura, andulku, křečka a rybičky...a nikomu to nevadilo, když byl v bytě bordel, no tak tam byl bordel, uklidilo se jindy. Když jsme byli celé odpoledne v kině a pak jsme šli na buřta, nikdo doma nepodupával a nebuzeroval, jaktože doma není nic k jídlu a kde jsme byli tak dlouho. Patnáct let mi trvalo, než jsem začala pomýšlet na vdavky. Voni jsou ze začátku hodný a snažej se, ale jen tehdy, když tě lověj a sehnat opravdu slušnýho chlapa je strašně těžký a člověk musí být zatraceně opatrnej Já měla vlastně kliku a slušný mužský jsem sehnala dva...ale stejně musíš být pořád ve střehu, abys neskončila jako služka. Chtěla jsem říct, že se mýlíš..slušných mužských je zatraceně málo, vqětšina jsou ty černý ovce.
červenec 30, 2009 00:25
... : b2
naprosto souhlasím s tím, že s něčím takovým se žít nedá a je lepší být sama, je ostatně relativní, zda žena s dětmi v pohodě a klidu je víc sama, než žena s dětmi a buranem ála tvůj popis v nepohodě a neklidu.
Ne že bych se nesetkala s psychickým týráním, ale je už poněkud sofistikovanější než "pivo-rejže-ponožky". O to je horší, že není tak na první pohled zjevné, tak primitivní. Fakt je, že Yanince mnohem víc pomůže co píšeš ty v 0.25 než to, že píšu já - že narazila zrovna na tu černou ovci. Ale na mém názoru se nic zatímm nezměnilo - jsou to černé ovce:-)

Druhá míza se zatím vyhýbá:-) mně je 41, jemu 52 a nenudí se, důchodci s milenkami ve věku dcer a vnuček mu přijdou směšní. Ale jestli se to změní a začne taky blbnout za slečnami ve věku své dcery, trapně vyvádět, nebyl by to chlapík co znám, byl by mně (i dětem) pro smích, cizí člověk, ne ten co znám, takového bych pustila raz dva.
červenec 30, 2009 01:06
jo, bíbí : alena bodka
odříkaného chleba největší krajíc. Já ti skutečně přeju, aby tě ten smích jednoho dne nepřešel.
červenec 30, 2009 04:18
pro b2 : Eny
Exovi se zdáli taky směšní důchodci s mladýma milenkama a už v tom je. Jako mávnutím proutku změnil názor. Nikdy není vyhráno.
Pro Yaninku...klid, já vím...lehce se to řekne, když mám dvě velké děti. Ale ex , když jsem byla těhotná s dcerkou ...kašlal na nás a já se synem vlastně byla taky sama. Dělal si co chtěl, nepomáhal, domů chodil(když teda přišel) v noci. Já se upla na děti a neřešila jsem ho. Bylo mi jasné že někoho má.
Někteří chlapi jsou hovada. Takže upni se na svého syna, je v citlivém věku a potřebuje hlavně maminku. Těšte se spolu na miminko a neřešte blázna, který možná kdysi tatínkem byl, ale ten drobek co má mezi nohama zvítězil. Takže klid, porodíš, vzpamatuješ se, děti Ti nedovolí dlouho smutnit. Rozvod nechej vyběhat na něm, je si najdi už teď, pokud můžeš, právničku a hoďte na papír, majetek a chce to zajít na sociálku . Neboj, jistě narazíš na hodné a vstřícné lidi. Jsi mladá a maminku jistě máš. Určitě Ti s chutí pomůže všechno překonat. A hlavně, neboj se být sama s dětma, nebude Tě rozptylovat nevěrník a Ty budeš mít na děti čas, který bys musela věnovat jemu. Neboj se samoty, není to samota, je to svoboda. Jen to chce pořádné alimenty baz ohledu na něj. Chce pryč, ať platí. A Ty teď budeš moc dlouho doma a bez pořádného příjmu, takže mysli i na sebe až se bude mluvit o alimentech. Oni si myslí, že oni mají právo na štěstí...a co jejich ženy? A co že je to za megeru, která odvádí otce od rodiny a od nenarozeného miminka. Vždyť to musí být slepice jako hrom. Když tohleto je schopna dopustit. Pryč od něj Yaninko. Nestojí za to si o něj byť jen opřít kolo. Čeká Tě to nejkrásnější období, budeš podruhé maminečkou. Těš se na to.
červenec 30, 2009 06:10
Milá Alenko, : Krakonoš
jestliže ve valný většině stojej chlapi za ****, pak lze totéž říct i vo ženskejch. Protože zastoupení kreténů neschopnejch partnerskýho vztahu je v obou pohlavích stejný. Tak co, ještě trváš na tý valný většině?
červenec 30, 2009 08:32
lidi, berme to, : Eny
co vidíme kolem sebe a čteme. Ve většině případů odcházejí od žen muži! Každý odchází prý z jiného důvodu, ale v podstatě odchází za lepší samičkou. Podle nich. Jsou schopni rozbít totálně vše, co v manželství vybudovali. Jak to tady čtu, je to čím dál drzejší, odcházejí už od těhulek. Ne jen od 40.-50.-ti letých okoukaných. Asi se blíží konec světa a oni to tím svým radárkem cítí a bojí se aby všechno stihli. ....jiný důvod nevidím.
Ve svém okolí mám z rozvedených žen 90procent opuštěných, 9proc.rozejivších se po domluvě, kdy to chtěli oba a tak jedna ze sta je ta, které pinklo ..."jé mi už je čtyřicet a život je v tahu" a rychle si najde nějakého zkrachovalce, s darem řeči a dopadne stejně blbě.
Moc se mi líbí reakce Alenky. Jsi dobrá a máš úplně ve všem svatou pravdu. Mužů se to těžce dotýká. Možná že Krakonoš je světlá vyjímka. Tak takoví o sobě vědí své ne?
červenec 30, 2009 08:47
tak to já se přikláním : mimozemšťan
k názoru, že je obou stejně.Alespoň z mého okolí je to půl napůl, naopak ,ted snad víc těch žen,co mají pocit,že ve 40ti jim utekl život a že chlapa,co se stará o rodinu,nosí peníze,pomáhá v domácnosti,prostě s názory práce napůl, že takového najde kdykoliv. Naopak,takovým ony opovrhují a potřebují něco úplně jiného.
červenec 30, 2009 09:12
Alenko, Eny, souhlas. : Myška
Taky mám dojem, že ti slušní spolehliví chlapi jsou výjimka.

Yaninko, bude to těžké období, sama s dětmi a na mateřské, ale máš síly, o kterých nevíš, a které tě nenechají padnout. Vždycky tě budou držet děti. A opravdu věř, že ti tak bude líp. Taky jsem se bála zůstat sama, i když já měla děti větší než ty, ale je mi tisíckrát líp než s exmanželem.
červenec 30, 2009 09:25
... : mia
Ve vesnici máme mj. dvě osmnáctileté slečny a zrovna tuhle mne napadlo srovnání. První dejme tomu Katka vyrůstá s matkou, která už vystřídala několik partnerů /ale ne žádná vyloženě poběhlice spíš lehkomyslná/. Tak kde by Katka měla mít nějaký vzor toho, jak má vypadat funkční vztah v manželství, když žádný nepoznala? O kluky nouzi rozhodně nemá. Jejím nárokům vyhoví leckdo. Naproti tomu Šárka vyrůstá v harmonické rodině, inteligentní otec, pomáhá manželce, podnikají akce na kolech všichni společně, chodí za zábavou, pomáhají prarodičům. Jenže Šárka má nastavenou určitou laťku na základě svých zkušeností v původní rodině a tak asi partnera bude hledat daleko obtížněji. Těch neúplných rodin je dnes tolik, že bude čím dál složitější, aby si utvářeli mladí vzorce chování pro pozdější soužití. Určitě se do vztahů promítá celkově zhoršený obraz společnosti, kde morálka a ohleduplnost jsou pro řadu lidí okrajové.
červenec 30, 2009 09:31
Slušní a spolehliví kluci zůstávají na ocet. : Milan
Mladé dívky nemají zájem o slušné a spolehlivé kluky.
Chce-li kluk "ulovit" dívku, musí hrát nezodpovědného fanfaróna - rozhazovačného veselého chlapce, nebo s ničím se nepárajícího drsňáka. Jakmile dá najevo, že je slušný, zodpovědný a féroví, stanou se z dívek kolem něj maximálně tak jeho kamarádky, nikdy ne milenky.

červenec 30, 2009 09:45
Jak já bych brala slušného a spolehlivého chlapa. Ale ti, které znám, jsou zadaní. : Myška
Takže takoví chlapi jsou "nedostatkové zboží". Ach jo.
červenec 30, 2009 09:53
kluci? Vy : Eny
žijete v jiném světě...vždyť my všechny co tady píšeme jsme chtěly slušné manžely a funkční rodiny. Kdybysme byly mrchy tak tu nejsme a že nás tady je, co děvčátka.
červenec 30, 2009 10:02
možná jsme si : Eny
braly slušňáky a poctivé kluky, ale doba z nich udělala ty namyšlené fanfarony a drsňáky a pak se na ně nalepí kur...y a vše jde do kytek.
červenec 30, 2009 10:03
Aleno : Míša šíša
...a já nemusela nic nikomu podávat, přinášet...

A proč jsi v manželství musela? Čím anebo jak jsi k tomu byla donucena?

To nemůžeš koupit pořádný pivo? Proč jsi jich vzala tak málo, co budu pít zejtra?

Žena, která nosí chlapovi domů pivo, nemůže být při smyslech. Copak on nemá ruce, aby si ty lahváče donesl sám?

Mně z toho vyplývá jediné: nechá-li ze sebe ženská dobrovolně dělat onuci, nemůže se divit, že je onuce.
červenec 30, 2009 10:11
Eny, : Macesska
Ve většině případů odcházejí od žen muži!

Hm, tak jestli je ten, co odchází, vždy viník a bídák - jak to, že tu pod každým druhým článkem čtu "uteč od něj, rozveď se s ním, vykašli se na něj"? To chtějí komentující udělat z ubohých zmatených píšících bídné rozvracečky rodin??

Jé, já jsem vlastně taky taková ubohá opuštěná! Co na tom, že jsme se na rozvodu s ex na můj podnět v klidu dohodli a návrh podával on, protože jel do ciziny - navrhovatele může zastupovat advokát, osobní přítomnost druhé strany (odpůrce tuším) je nutná. Teď to vidím, ten lump ošklivě ublížil mně bezbranné!

berme to, co vidíme kolem sebe a čteme

Jasně, na Kudlance je to 90%, má totiž takové tematické zaměření. Zkus se podívat na stránky Unie otců, tatka.cz nebo jiné - přečteš si úplně jiné příběhy.

Souhlasím s Krakonošem - kreténi jsou v populaci rozloženi rovnoměrně bez ohledu na pohlaví, věk, vzdělání, sociální status... Můžeme se bavit o vlivu výchovy a vzorech ve společnosti, ale ty taky působí na dcery a syny rovnoměrně.

Útěcha pro ty, kdo jsou stále přesvědčení, že za rozvod můžou muži - svoloč jedna: Přes 90 % dětí z rozvedených rodin je ve vlastní péči matky. V další generaci tedy vzroste podíl mužů, vychovaných pouze matkou (bez destruktivních vlivů otce - hnusného syčáka) ve skvělé partnery. Generace žen po nás to bude mít super!
červenec 30, 2009 10:54
... : Vladimír Marvan
Člověk, jako od přírody promiskuitní tvor, si na "věrnost" jen hraje. Byla mu uměle implantována církví z jediného důvodu, aby se naštvaní manželé a manželky nepovraždili.
Můžeme si nalhávat že nevěra je špatná, ale je to příroda a pudy, a tomu neporučíme.
Do jisté míry to lze ovládat, ale jen do jisté míry.
Lepší je nepátrat, nenervovat se žárlivostí a člověk má klid...

červenec 30, 2009 11:02
s prominutím : Kamila
pane Marvane, nespletl jste si články? Všiml jste si, že chudák pisatelka nepátrala? Že jí prostě bylo oznámeno, že odchází za láskou???
červenec 30, 2009 11:08
... : Macesska
my všechny co tady píšeme jsme chtěly slušné manžely a funkční rodiny

Znáte někdo muže, který chce sprostou manželku a nefunkční rodinu? smilies/smiley.gif

kdybysme byly mrchy tak tu nejsme

Tenhle web má automatický eliminátor mrch? Jak to, že mi teda bere příspěvky? Že by porucha?

Vím, že těm, kdo sem píší, se děly a dějí opravdu ošklivé věci a provádějí jim je často opravdu lumpové - navíc lumpové, na které se spoléhali (nebo jen spoléhaly?). Ale s generalizací, že muž je lump a žena světice vážně nemůžu souhlasit.
červenec 30, 2009 11:11
... : mia
asi by to chtělo založit jinou diskusi. Poněvadž to o čem se tu momentálně dohadujeme Yanině absolutně nijak neprospěje.
červenec 30, 2009 11:17
přesně tak : Eny
vrátit se k tématu...Yanince odchází manžel, ten hodný tatínek za další hodnou maminkou.....takže jakpak to vlastně je? Maceško
červenec 30, 2009 11:22
teď je Yani : Eny
v role světice. A její manžel je ten lump, ne? Jak jednoduché.
červenec 30, 2009 11:23
jo a ještě... : Eny
na stránky unie otců, tatka.cz nekoukám, poněvadž se mne netýkají. U nás byli chlapi ve všech pokoleních nevěrníci a seladoni....po určitých letech samozřejmě, ať vezmu ta´tku, dědu, exe, takže proč bych se měla dívat na tatínky, kterým zřejmě maminky brání ve styku s dětma, když jsem v opačné situaci, já děti vždy nutila být s otcem, to on na ně nikdy neměl čas. Netýkají se mne tyhle stránky tak do nich nebudu ani mluvit. Tady jsi na jiných stránkách maceško. A jestli Ti vadí rady žen , které píši ať Ty týrané ženy utečou od zmetků a ať se rozvedou, podívej se na zvířátka a na vaření, taky prima.
červenec 30, 2009 11:32
... : Sandra.
No ono potíž je, že Yanině této chvíli asi nepomůže nic- manžel se rozhodl a odejde. Je nutné si zajistit co největší přísun peněz pro své děti, aby netřeli bídu s nouzí. Psychicky na to bude asi nějakou dobu bledě, ale má před porodem, tak se musí soustředit na své miminko, které ji bude maximálně potřebovat. Naštěstí po porodu se do těla ženy vyplavují hormony, které způsobují, že se žena plně koncentruje na své čerstvě narozené dítě- to by snad mohlo trochu pomoct se od problému odpoutat a netopit se v tom více, než bude nutné. Yanino, přeji ti hodně síly a krásné a zdravé miminko. Chlap, co dokáže opustit ženu těsně před porodem je hovado, a za trápení nestojí.

ostatním: Vést pod takovýmto příspěvkem diskuzi o tom, že i ženy jsou mrchy, které rozbíjejí rodiny, mi přijde minimálně netaktní... Daní, nemáš tam i něco veselejšího pro dnešní den? Tři takovéto příspěvky za sebou?
červenec 30, 2009 11:33
Maceško : mia
nepatří poslední příspěvek Tobě?
červenec 30, 2009 11:34
myslím : mia
ten v 11.23.
červenec 30, 2009 11:37
ano patří Mio : Eny
.
červenec 30, 2009 11:39
Kudlanka je jako Hamilton. : Milan
Dva póly jednoho magnetu: Na Hamiltonových stránkách jsem ale nenašel návod k vraždě.

červenec 30, 2009 11:44
aha, tak je to jasné : Eny
Milan je doma na stránkách na které poslal odkaz. Víš Milane, to, cos poslal nesahá Kudlance ani po kotníky, to si rovnou přečti BLESK, nebo jiný bulvár.

červenec 30, 2009 11:50
Jojo, : Macesska
hlasuji pro novou diskusi, tohle bylo offtopic. A rozhodně jsem to nevztahovala na Yani a jejího muže. Výkladů toho, co napsala, může být víc - čím stručnější informace, tím víc pracuje fantazie smilies/smiley.gif

Takže k tématu:
Yani, bylas už na sociálce? Měli by Ti poradit, co a jak. Pokud se od vás manžel stěhuje, nech mu vyměřit alimenty (máš na ně nárok i za trvání manželství, to mám odsud z Kudlanky, zdejší zkušenější Ti poradí líp). Rozhodně se nenech uchlácholit nějakými ústními dohodami, pokud si za nějakou dohodou stojí, není důvod, aby Ti ji nestvrdil písemně.

Nevím, jaký vztah má manžel k sedmiletému synovi, snad dobrý. Teoreticky bys nemusela být na všechno sama, mohla bys navrhnout střídavou péči, pokud se manžel tedy nestěhuje daleko. Pokud opravdu hodlá opustit rodinu se vším všudy, vyděsíš ho tím k smrti a děti budou mít aspoň sirotčí důchod. (To není nabádání k vraždě, to je prognóza.)

Držím palce, abys měla síly dost a nekývla nakonec na něco nevýhodné, protože bys byla "uvláčená rozvodem". Někdy se vyplatí konzultace s právníkem nebo aspoň s někým z venku. Kdyby Kudlanka nestačila, tak teď jsem narazila na internetovou právní poradnu http://www.pomocvpravu.cz, třeba se Ti bude hodit.


červenec 30, 2009 12:02
Tak jsem koukla na tatka.cz. To jsou cancy! : Myška
A návody, jak sebrat dítě matce! No mají ty stránky fakt úroveň smilies/cheesy.gif...
červenec 30, 2009 12:06
... : Macesska
No, než jsem sesmolila něco k tématu, tak koukám, že diskuse jede dál smilies/smiley.gif Ale já si fakt počkám, jestli někomu bude stát za to založit na to extra článek. Tak kdyžtak dáme řeč tam, Eny, jo?
červenec 30, 2009 12:09
Jasně Maceško, : Eny
mám ráda plodné debaty, už se těším....
červenec 30, 2009 12:15
taky ještě OT - Alčo, Eny, : bb2
mluvíme každá trošinku o něčem jiném, a samozřejmě každá hlavně ze své zkušenosti, přirozeně.
Neříkám, že nám, mně, se to nemůže stát nebo že vím, že se to nestane. Ale - a v tom je to "trošinku o něčem jiném" - každá z nás byla/je v trošku jiné situaci.
Z toho, co tu tak píšete, jsem pochopila, že vaše manželství nebyla moc spokojená. Spíš vůbec. Ti chlapi, co jste popsali, byli dost zmetci - doma ženy kmitající kolem domácnosti a dětí, oni si žili po svém, nebyli rodině celkem k ničemu a zvládali leda tak psychicky deptat ženu nebo i děti. Ty konce, co jste prožily, jsou spíš logickým vyústěním takových vztahů, a jejich paralelní vztahy u takových mužů nejsou nic překvapivého. Aspoň tedy pro mne. A nakonec, když jste to přežily, tak si obě libujete, jaký nový a lepší život žijete.
U nás je to dost jinak, nemá smysl podrobně popisovat jak, on je jiný muž než ti, co popisujete, asi je jiný typ, taky se vyřádil za svobodna, nebo jsme našli oba svoje půlky, těžko říct. Pro děti a rodinu by se rozkrájel, a to je pro něj hlavní, i když má své kamarády, koníčky, bratry, je pevný v kramflecích, takže by ustál můj odchod, a já jeho, to spíš děti by to špatně snášely. ZATÍM o sebe stojíme, stavíme si dům, plánujeme další věci. No a když by do toho přišla nějaká jeho druhá třetí pátá míza, místo se svou partnerkou, ženou o 11 let mladší by začal cvrlikat s ještě mladší, tak ho vyautuju raz dva, protože bych se cítila ponížená, ublížená, a pak jsem jak sekyra :-). Takže jo, může se stát leccos,a při vztahu a životě, jaký máme, bych možná i něco odpustila, nevím. Ale na druhé housle nejsem stavěná, pustila bych ho k vodě.
červenec 30, 2009 17:20
... : bb2
no a k těm černým ovcím, jak někdo přede mnou psal, že kolem sebe má jedině takové muže, tak já mám právě kolem sebe tu druhou část statistiky, tak asi proto. Možná to jen uměli a umějí ohleduplně skrývat, ale i v tom je asi kus lásky. Strýcové, bratranci, švagři, dědové, tchánové, otec - samá bílá vrána, co se stará primárně o své hnízdo a o své hobby, mezi které patří od fotbalu přes housle kdeco, a často na to jejich ženy trochu nadávají, ale nevím nic o tom, že by měli dvounohé koníčky :-)
U známých, sousedů a kamarádů je to trochu jinak, ale že by máslo měli na hlavě jen chlapi se nedá říct:-)

Ovšem, souhlas se Sandrou - chlap co se takhle chová k ženě, co čeká jeho dítě, je hovado.
červenec 30, 2009 17:27
BB, : Vodoměrka
ono se říká, že člověk většinou má ve svém okolí a přitahuje lidi ve stejné pozici, stejné či hodně podobné. Taky jsem nejdřív viděla jen stejné a špatné příklady, špatné vzory, měla jsem kamarádky, co na tom byly stejně a někdy i hůře (zase jinak, v jiném směru) a tak se mi to dlouhou dobu zdálo jako normální, nevybočující z řady, a zdálo se, že to ani jinak být nemůže. Ale pak se cosi zlomilo a najednou jsem začala vidět i ty druhé příklady, seznámila jsem se s dalšími páry, které fungovaly dobře a pohodově, no a já jsem se tak nějak jinak nastartovala a teď kolem sebe mám a vidím spíše ty druhé strany mince, to lepší, spokojené partnery, rodinné typy a pohodové lidi. Člověk přitahuje prostě lidi na stejné vlně. Tak to je. A když chodíš s hlavou hrdě zvednutou, ne směřující dole k zemi se slzami v očích, tak vidíš i ty ostatní lidi, co se na tebe usmívají a případně se s tebou i dají do řeči.
Takže není ani převaha těch černých ovcí, ani těch bílých... je to nejspíš půl na půl, záleží jen na našem pohledu, co chceme víc vidět.
červenec 30, 2009 18:45
Chudak Yaninka...... : Hamilton
Prvne bych ti rad pogratuloval k vyberu Muze a pak take k tvemu rozhodnuti se s nim reprodukovat. Pak bych rad podotkl, ze kazda Zena si muze udrzet Muze. Muz je jednoduchy tvor. Ale pokud se mu prilis hodne zakazuje, prichazi domu do "nepratelskeho" prostredi, a pokud je mu odmitam sex - Muz odejde za jinou. Navrhuji, aby jste nezkazila zivot dvoum detem a to druhe hned po porodu nechala adoptovat rodinou, ktere tomuto diteti vytvori lepsi zivotni prostredi.
červenec 31, 2009 01:12
Hamiltone..... : Eny
mít Tě po ruce, tak nedožiješ rána, sarkastický chudáku
červenec 31, 2009 08:28
... : Sandra.
Hamiltone, vrať se prosím na své stránky a nezas*rej svými názory ostatní weby. Uvědom si prosím, že pokud píšeš O Ženách pro Muže, jak máš na svých stránkách uvedeno, tak si k tobě chodí číst právě ti Muži, kterým se tvůj styl psaní o ženách líbí. Ostatním lidem to vadí, tak se, prosím, v jejich prostoru neroztahuj. Díky tobě jsem poznala jak malý je svět internetu- potkávám tě ledaskde a kam přijdeš, tak zkazíš náladu.
červenec 31, 2009 10:05
Sandro : Eny
pojď hodíme na něj deku...a nebo bobek
červenec 31, 2009 10:06
Jasne Hamiltone : alena puntíkovaná
těhotná manželka a zejména manželka po porodu sexu moc nedá že jo. A samozřejmě, že žena s malým miminkem a starším dítětem se taky "manželovi patřičně nevěnuje" - tedy nemá čas a energii kolem něj skákat. No, ale mysklím, že tyhle řeči vedeš pro to, že jsi sám, žádná ženská o tebe ani nezavadí a ty bys š*kal až bys brečel. A protože jsi chlap, tak za to samosebou můžou ty ženský. Hele mrkni se občas do zrcadla a zapracuj na svých názorech, třeba pak nějakou splašíš. Jinak si kup nafukovací pannu.
červenec 31, 2009 11:04
Alenko... : Eny
je mi té nafukovačky líto....
červenec 31, 2009 11:06
no, tak až si ji ošoupá, : alena puntíkovaná
koupí si novou ...ta ošoupaná už sem určitě psát nebude. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 31, 2009 12:00
... : Sipik
a ktovie ci sa mu postavi... smilies/cheesy.gif
srpen 02, 2009 13:30
Sipiku, : Eny Eny
Ty jsi taky skvělé číslo...jasně že jeho příspěvky maj takový ten impotentní nádech, chi....ale Ty to napíšeš tak hezky natvrdo, jako Alenka Puntík.
srpen 02, 2009 14:58
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]