O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

PODDANÁ A JEJÍ (MILOVANÝ) PÁN PDF Tisk E-mail
Středa, 29 červenec 2009

 Jsem v domácnosti a manželovi pomáhám v obchodě a pak ještě doma dělám veškerou práci. Připadám si jak hadr na podlahu a nevím, jak z toho kolotoče ven. Za svou práci nevidím  žádné  penize. On si dopřává, ale já když něco chci, musím ho strašně dlouho přemlouvat, a pokud si na to vzpomene,  tak to i po měsíci dostanu.  

 

 

 

 

     Ale pozor, já nechci šperky, nic takového, naposled jsem chtěla klubíčko příze na háčkování, což jsou asi 3 Eura - a čekala jsem na to asi dva měsíce. Já bych to hrozně chtěla změnit, ale moje jediná kamarádka bydlí 100 km odsud a teď je momentálně ve svojí zemi. A já se teď jen můžu tiše modlit, aby mě nevyhodil z domu, pokud bych mu v něčem nevyhověla. Nemám ani korunu, ani kam jít - je to tak strašný pocit... Přitom mi na začátku společného bydlení řekl, že budu doma a on že mi bude dávat každý měsíc 500 Euro jako kapesné. Je to už půl roku a maximálně mi doma nechá drobný, cca jednou za dva týdny...

 

     Problém je, že nebydlim v ČR a nikoho jiného tu nemám, takže jsem úplně v koncích. Já ho nechci ztratit, jen mě skličuje má finanční závislost! Než jsme spolu bydleli, tak jsem měla práci, byt, a teď mám velké nic... Já jsem kolikrát o hladu i dva dny, jelikož on se večer nají s kamarády v restauraci a vůbec si nevzpomene, že nic nekoupil. Bydlíme totiž na vesnici, kde je jedna trafika. A stejně, kde mám vzít peníze na nákup?

 

     No nic, děkuji za to, že se můžu aspoň vypovídat. Mě asi žádná rada už nepomůže...

 

Childinka

Komentáře (38)add feed
kdeže to žiješ? : alena bodka
jsi za toho pána provdaná? Pak požádej o rozvod a o majetkové vyrovnání....pokud žiješ v civilizované zemi, tak tě musí zajistit. Polovina majetku je prostě tvoje.Radši se ovšem poraď s tamějším advokátem. Máš děti? Jinak - uvědomuješ si, že otrokářský řád byl už dávno zrušen?
červenec 29, 2009 21:28
Childinko, : Aneli
prober se. Jsi plnoletá a svéprávná? Pokud ano, tak seber pas a hajdy do ČR! Co čekáš od chlapa, kterého po půl roce společného života musíš PROSIT, aby ti koupil klubko nití? A jak se říká - láska sice hřeje, ale uhlí je uhlí. Je moc krásné, že někoho miluješ, ale najdi si vhodnější objekt své lásky. Tento lakomý buran skutečně není to pravé ořechové.
červenec 29, 2009 21:29
Napadá mě jediné: : jitka_u
A proč to děláš?
červenec 29, 2009 21:30
poštvi na něj berŇÁK : alena bodka
Určitě si na tebe účtuje výplatu, daňové úlevy a podobně.Jesdtli jsi v Německu nebo v Holandsku - tam žijí ty finančně nejopartnější evropané - tak by se moh po kontrole z berňáku hoch dost divit.Jestliže mu pomáháš ve firmě , tak přístup k papírům zajisté máš.
červenec 29, 2009 21:35
... : mia
Ježiš tohle je smutné. Pro Child stresující, ponižující. Být jako žebrák bez koruny.Divím se, že se Ti holka ten člověk ještě nezprotivil. Zvaž rozchod. Informací není mnoho, máš děti? Lakomý partner ale zdaleka není taková rarita, jak se může zdát a to i u těch, co finančně si stojí dobře. Kamarádka chodila s jedním takovým a dost se trápila kvůli tomu, nakonec se rozešli.
červenec 29, 2009 22:02
Childinko, : Smokvoň
prober se, takového bych ztratila a ráda! Byla by to totiž výhra. Nečekej, že se změní. Přece si to nenecháš líbit? Měj se taky trochu ráda ty sama, nebuď jen levnou pracovní sílou a služkou, i ta totiž dostává lepší plat, než si ty od něj zasloužíš. Tedy spíš vysloužíš. Hezky tě lapil, jen co je pravda.
červenec 29, 2009 22:16
... : Sandra.
Nechceš ho ztratit? To on tebe určitě také ne, kde jinde by našel pracovní sílu, která by mu zadarmo uklidila doma a ještě pomohla v obchodě? Kdyby tě miloval, tak by se choval úplně jinak...
červenec 29, 2009 22:25
no to snad nie : Sipik
Dalsia ktorej asi rodicia od detstva vtlkali do hlavy, ze zena bez chlapa nedokaze existovat, alebo je menejcenna alebo co? Si pripadas ako handra na podlahu a nechces ho stratit? To je co za hovadina? Ta asi riadne zmanipuloval. Nuz moja, ked v sebe najdes silu zbavit sa parazita, tak chod na konzulat, poziadaj ich o pomoc a hajde domov. Alebo je tu daka prekazka?
Pozri, aby som sa netvarila premudra, aj ja som mala na krku chlapa ktory ma psychicky tyral, bol hnusnyyyy a aj tak som ho milovala. Rozisli sme sa tak, ze si nasiel inu, ked som bola tehotna. Teraz som rada ze sa to stalo a tej druhej zelam, nech si ho uzije. Ver mi, ze je lepsie byt sama ako s takym magorom.
červenec 29, 2009 22:53
Když ho nechceš ztratit, : Vodoměrka
tak se smiř s tím, co je. A že se ti to nelíbí? Já se nedivím, mě by se to taky nelíbilo. Ale já bych od takového utíkala, jako by mi za patami hořelo. Co víc můžeš ztratit, než svou závislost? A to je přece výhra, získat nezávislost a zbavit se člověka, který tě nemiluje, ale jen zneužívá a využívá. Jak píše Sandra, kdyby tě miloval, choval by se úplně jinak.
červenec 29, 2009 23:05
childinko, milujícího partnera jsi ztratila dávno, našla jsi feudálního pánečka a to jsi nechtěla, ne? tak si musíš pomoct. : b2
co rodiče, sourozenci, bratranci, sestřenice, přátelé z ČR, prarodiče, bývalá kolegyně, spolužačka, kamarádka ze sportu, jazykovky, autoškoly...zkontaktuj přes internet, popros ať ti pošlou trochu peněz v hotovosti, šek, hlavně ne kreditku, objednej si přes net letenku, taxíka na letiště, a padej pryč. Rozvést se pak můžeš odsud na dálku.
červenec 29, 2009 23:39
Nedej si to libit : Mikin
Plati u nas pravo Sharia ? Neplati, tak si to nenech sakra libit !!!
červenec 30, 2009 03:22
Ty jsi Childi bez peněz a makáš : Eny
jak barevná a zadarmo, Ty máš hlad a on jí s kamarádama v hospodě. Nic Ti nekoupí, nezaplatí ani za práci, jsi úplně odříznutá od světa a Ty ho nechceš ztratit? Jsi s ním jak chápu půl roku.
Ty si myslíš, že se to zlepší, viď? Ne, nezlepší, přidají se k tomu další projevy tohohle chování, jako řvaní, bití, vyhazování a asi Ti udělá děti, pak už neuděláš vůbec nic. Takže jak Ti tady někdo radí, popadni pas, vezmi si z obchodu peníze na cestu a šupajda zpátky k nám, do naší krásné zemičky. Tady podej žádost o rozvod. Předpokládám že máš tady rodinu. Na nic nečekej. jestli s ním zůstaneš, bude Ti jen hůř.
červenec 30, 2009 06:18
Childi -vyhlaš stávku : hipav
To je má jediná rada,nežijeme v otrokářském řádu,takže bez smlouvy a řádného platu ani ránu.Nedáš na domácnost,nedělám,neuklízím,neperu.Svůj plat jen pro sebe,domácnost zaplatíš prací v domácnosti.Pamatuješ na dobu,až půjdeš do důchodu.Oficiálně nepracuješ,nemáš tedy nárok na důchod!
červenec 30, 2009 07:10
Před časem : Ouvej
tu jeden velmi inteligentní, pohotový a zřejmě i pohledný čtenář takovéhle slípky komentoval svatou prostatou. Zde to sedí na sto procent.

červenec 30, 2009 07:29
Tebe doma nenaučili, : Krakonoš
že za blbost se platí? Možná by ti pomohlo, kdyby ti někdo ukázal, jak žijou slepice - nosnice v tzv. klecovým chovu. Pak by ti to možná docvaklo. Ty slepice, narozdíl vod tebe, z tý klece utýct nemůžou.
červenec 30, 2009 08:24
správně : Kamila
rada nepomůže,pomůže jen konání. A to ty nechceš slyšet, že bys ho měla opustit. Takže si zvykej, bude hůř!
červenec 30, 2009 08:49
. : Míša šíša
Kdybych už dříve několikrát nečetla o stejných případech, kdy se české dívky provdaly do Německa s vidinou toho, jak se tam budou mít dobře, zatímco realita byla taková, že se z nich staly nesvéprávné otrokyně - tak bych si řekla, že si tu z nás někdo udělal dobrej den.

Childi, tipuju dobře, že je tvůj manžel Němec a že jste se seznámili na základě inzerátu?
červenec 30, 2009 09:49
To má z toho, že se vdala do ciziny. : Milan
V českých zemích drží kasu většinou ženy a když v některé rodině výjimečně ne, mají stejně mnohem větší šanci na změnu a na pomoc jiných.
Ale když holt některým holkám nejsou čeští kluci dost dobří, tak si musí poradit v cizině samy bez nich.
Každý má právo volby a povinnost příjmout důsledky té volby.
červenec 30, 2009 10:00
Milane : KK
ty vsechno vidis hodne cernobile, co?
Nenapadlo te nekdy, ze i my, ceske holky, nejsme kolikrat dost dobre pro mistni ceske muze??? Ze se k nam chovaji hnusne? Odkladaji svatby a deti? Podvadi nas? Ponizuji? Ani netusis, kolik chlapu ze zahranici slinta, kdyz se tu jen projde po ulici...

Ale pro Childinku... mazala bych pryc, uz by me nevidel... Kulim oci, ze ve 21. stoleti je tohle v zapadni Evrope vubec mozne.
červenec 30, 2009 10:26
Hele, Milan : Eny
je nějaký mužský feminista. Jakpak se to řekne? To jeho "a to má za to".....je divné.
červenec 30, 2009 11:26
Eny : Kamila
Milanovi totiž docela jistě nějaká šlápla na kuří oko - všecky jeho komentáře jsou na jedno brdo smilies/grin.gif
červenec 30, 2009 11:28
Že jo Kamilko, : Eny
cítím z něj nenávist ke všem ženám....a přitom nám ještě nenapsal proč. Zkus to milane.
červenec 30, 2009 11:41
... : mia
Milan je asi hlavně nešťastný. smilies/undecided.gif
červenec 30, 2009 11:44
tak ať s tím Milan něco dělá, : Eny
třeba ať napíše do toho svého Hamiltonu...či jak se to jmenuje....
červenec 30, 2009 11:54
... : Ouvej
Je jedním z těch nevzhledných, o něž české dívky a ženy nejeví zájem. Proto ta zášť.
červenec 30, 2009 12:07
Jéje, : Vodoměrka
Milan se vrátil a s ním i ty jeho očekávané řečičky... teda moc bych se divila, kdyby někdy měl nějaký jiný názor, než co už kdy napsal... jako kolovrátek, jako kolovrátek... hahaha...

červenec 30, 2009 12:31
... : Loki
Koukám, že Milan spíše šlápnul na kuří oko zdejším pipkám. Vždyť pouze zcela správně popsal problém nešťastných emigrantek.
červenec 30, 2009 12:36
Ha, Loki, : Vodoměrka
takže když pominu tento problém, též máš názor, žd když si rozvedená žena s dcerou najde nového přítele či manžela, je zcela očekáváníhodné, že ten muž začne zneužívat její dceru? Případně když si nějaká najde mladšího partnera (třeba jen o rok), tak je jasné, že jí začne zahýbat s mladými nebo s její pubertální dcerou? Ještě máš dál potřebu se Milana zastávat a ztotožňovat se s jeho názory? Nebo ho zatím jen neznáš? smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif smilies/smiley.gif
červenec 30, 2009 12:40
krkolomně, ale snažím se to pochopit... : Eny
Takže Milan když píše že Childi měla sice právo volby a protože nežije s českým klukem, se kterým by se jí tohle nestalo, tak ať s tím trápením žije dál, že má povinnost přijmout důsledky této volby žít v zahraničí a nechat se trápit...takže Childííí, podle Milana bys měla sklapnout krovky a držet pusinku a krok, protože nežiješ s českým klukem, se kterým by se Ti to nestalo......panebože
Loki...tohle je problém českých emigrantek, to beru...ale Milan nepopsal problém těch holek, on jim řekl..."Ty, Ty, Ty...nevzala sis českého kluka, tak si to vyžer".
červenec 30, 2009 12:51
... : Macesska
Ono poradit někomu, kdo chce žít s tyranem a zároveň nebýt týrán, je dost oříšek.
Ale kdyby ses rozhodla sebrat se a odejít (pokud Tě skutečně miluje, přijde za Tebou, odprosí, změní se a Ty si necháš propříště otevřená zadní vrátka, abys mohla kdykoliv odkráčet), tak by mě nějaké tipy napadly. Například kontaktovat českou ambasádu, aby Ti pomohli dostat se do Čech, pro začátek.
Childinko, nepochopila jsem "nebydlim v ČR a nikoho jiného tu nemám" - to nemáš nikoho tam, kde bydlíš, nebo nemáš nikoho v Čechách? Mohla bys napsat, ve které zemi jsi? A jak dobře ovládáš místní jazyk (případně angličtinu)? Nechci nějak zbytečně vyzvídat, ale s takovými informacemi by se "únikový plán" určitě vymýšlel líp.
červenec 30, 2009 14:17
... : Loki
Neznám uživatele Milana, jen mi přišla jeho reakce na problém diskutované chudinky logická. Komu totiž není rady etc. Ale to se spíše týká skromných dívek toužících po burce a ukamenování v arábii.
Trochu nerozumím otázce o zneužívání nezletilých dcer. Nikdy jsem nic podobného ani nenaznačil. Jsem vdovec a své 2 děti jsem od jejich 6ti let vychovával sám s pomocí babiček a vypustil je do života vzdělané a vybavené mravními hodnotami. Možná proto nechlastají, nefetují, nejsou potetovaní a nemají do těla zapíchané kdeco. Takže tak zcela moje zásluha to zase není. Ale snažil jsem se ze všech sil, abych neměl důvodů ke stížnostem na podobných webech jakéže mám nezvedené spratky.
červenec 30, 2009 16:12
Loki : Kamila
no to o tom zneužívání bylo k tomu ztotožnění s Milanem. Protože tohle on psal pod jinými články, tebe neznáme, jeho ovšem ano. A proto reakce na jeho příspěvek byla tak bouřlivá. Protože ano, tyhle názory, co píše Vodoměrka výše tam on prezentoval.
Zdraví jedna ze zdejších pipek
červenec 30, 2009 16:27
... : manul
No, vypadá to, že kudlanky mají už na Milana pěknou alergii, když ani pořádně nepřečtou co napsal a hned se do něj pustí jak vosy. Nesouhlasím s tím, že holkám, co se vdají do ciziny nejsou češi dost dobří. Ale určité riziko v té cizině je.
Taky mě jako jediné řešení napadá okamžitý útěk, pokud má dotyčná přístup na net, tak by to neměl být problém, požádat o pomoc a odejít, zvlášť když nemají děti.
Ale taky možná všem známým v Česku oznámila, jak se bude mít v cizině dobře a teď nemůže přiznat porážku. A nebo si tady z nás zase někdo vystřelil...
červenec 30, 2009 17:56
Jo, Kamčo, : Vodoměrka
přesně tak jsem to myslela... zdraví Vodopipka... smilies/wink.gif
červenec 30, 2009 18:47
jasně manul : Kamila
takže my nečtem, ale ty taky vlastně nesouhlasíš... z čeho jsi usoudil/a, že jsme to nečetly? Je sice pravda, že mi utkvěly v paměti hlavně ty komentáře, co zmiňuje Vodoměrka, ale párkrát napsal poměrně rozumně a nepustil se do něj nikdo. Jo - a zkus víc zapochybovat o pravdivosti a schytáš to od Nejvyšší smilies/grin.gif
červenec 30, 2009 19:26
cudzinci : Sipipka
Pokial by som si mala vybrat medzi cudzincom ktoreho matka vychovala k ucte zenam a k delbe prace v domacnosti a medzi rozmaznanym miestnym chlapikom, ktoremu maminka skakala okolo riti az do dospelosti a ktory nevie spravit ani prazenicu alebo ozehlit koselu, tak nemam o com premyslat. A budme uprimni, ze samostatnych chlapov je v nasich koncinach podstatne menej ako par km na zapad. .. a asi trosku viac ako par km na vychod.. aby som bola objektivna smilies/wink.gif
červenec 31, 2009 00:16
přesné Sipíku... : Eny
já si taky brala čecha, abych náhodou nenarazila na jinou a nebezpečnou náturu a zvyky, na které bych prostě nepřistoupila, pro zichr kluka z vesnice, tam byl předpoklad že umí udělat spoustu věcí, my děti z paneláků nemáme moc šancí se naučit pracovat kolem domu. Takže k založení rodiny s pracovitým klukem, jo! A co se z něj vyklubalo? Zakomplexovaný lenoch, který neuměl ani to, co umí kluci z města. takže prostě nevybereš.
červenec 31, 2009 08:37
Sipipko a Eny, : Sinix
jste vedle jak ta jedle. Lidé jsou všude stejní, na národnosti ani barvě nezáleží. Češi (ani Slováci) nejsou o nic lepší ani horší než kdokoli jiný.
srpen 05, 2009 14:14
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]