O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

TRVALÝ POBYT - PŘÍTELKYNĚ S DÍTĚTEM PDF Tisk E-mail
Pátek, 22 květen 2009

 Dobrý den. Hledám jakoukoliv radu, pomoc. Žiji s přítelkyní a naším 3 letým synem v jedné domácnosti. Byt je nájemní a patří RPG-byty. Nájemní smlouva je psaná na moje jméno, taktéž veškeré zařízení v bytě jsem nakoupil výhradně ze svých prostředků (přítelkyni patří snad jenom zubní kartáček). Kdysi jsme chtěli společně žít a vychovávat našeho syna, ale dnes je to problém.

 

 

 

      Víte, ona mi dělá naschvály,  zhola nic nedělá, jen nepořádek,  spíš všechno ničí a já nevím co si počít.

 

     Problém je v tom,  že má u mně trvalé bydliště. Ničím nepřispívá na domácnost, nájem, inkaso, absolutně všechno táhnu sám. Krade mi věci - prostě dělá mi ze života peklo. Jen se mi vysmívá, je  přesvědčena, že jako matka mého dítěte si může dovolit vše, že se jí vždy všichni zastanou, že já nezmůžu nic. Však mě navíc nahlásila na sociálce,  že ji nedávám peníze a opravdu - exekučně mi bylo strženo 25 000 Kč. Chtěl jsem radu po majiteli domů ( RPG), jestli ví, jak bych to mohl řešit (s tím bydlením), ale bylo mi sděleno, že si to musím vyřešit sám. Fyzicky ji na ulici přeci nemůžu vyhodit a  sama odejít nechce.

 

     Existuje snad nějaké východisko? 

 

Martin

 

 

 

Komentáře (99)add feed
... : Vodoměrka
Hm, když sama odejít nechce, tak ji budeš muset vyhodit... nejlépe by bylo se dohodnout, jak jinak...
Jen by mě docela zajímalo, jak dospělá žena ničí zařízení bytu... chudák přítelkyně, má jen zubní kartáček... a ani oblečení nemá? Jo a taková to byla velká láska...

Promiň mi tu ironii, nevím, kolik je vám let, jak dlouho jste spolu, být manželé, je všechno nabyté za manželství napůl, a chudák syn, toho je mi líto... pořád si říkám, kde udělal stvořitel chybu, když dopustil, aby se dospělí rozumní lidé nebyli schopni dohodnout...
květen 22, 2009 12:28
vždy existuje východisko! : kordulinka
Martine, obrať se na soud, pokud je vše tak, jak píšeš, tak Ti nic jiného nezbude, jenže já to vidím taky tak trochu jinak,..jak můžeš říct, že jí patří jen zubní kartáček? no to je trochu na zamyšlenou! Chybí zřejmě pohled z druhé strany, ostatně jako vždy, jelikož někde se zřejmě něco muselo stát, pročpak se najednou Tvoje přítelkyně takto chová? Když jsi jí bral do bytu a máš s ní dítě, tak to muselo být zřejmě dřív asi jinak, copak se pokazilo???
květen 22, 2009 12:37
... : mia
ptala jsem se dcery jednou na podobný případ /dělá v tomto oboru/-šance uspět jsou malé pokud ona sama se nebude chtít odstěhovat.
květen 22, 2009 12:42
A což dát výpověď a odstěhovat se : wendy
kdyby sis sehnal jiné bydlení, kde by bylo možné zavést i trvalé bydliště ? Nebo sjednat výměnu bytu ? To by bylo překvápko. Zatím mi to připomíná doktora Vágnera z VKV seriálu...
květen 22, 2009 13:22
... : Macesska
Taky se můžeš odstěhovat Ty, i se zařízením, žejo. A buď získat synka do vlastní péče (žádná legrace, já vím) nebo ho nechat matce a platit na něj alimenty.
květen 22, 2009 13:24
a od kdy máš tu milenku? : alena puntíkovaná
já nevím, ale mně to přijde jako vzorový příklad chování chlapa, který má máslo na hlavě, chce se již "opotřebované" ženy zbavit a vypadat přitom jak anděl nebeskej.
květen 22, 2009 13:32
a tudíž : alena puntíkovaná
začne hledat vši na své dosavadní partnerce.
květen 22, 2009 13:33
aleno puntíkovaná, ty je snad znáš? : ulla
to s tím kartáčkem je určitě myšleno jen symbolicky, pochopitelně, že tam má oblečení atd.
Máme podobný případ v domě: a tam je to tak, že se k němu do jeho bytu (tedy na jeho dekret) nastěhovala přítelkyně, on ji samozřejmě hned přihlásil, mějí teď dvouletou hezkou holčičku. Ale ona taky - nic nedělá, jen chodí po kamarádkách, on přijde z práce, uklízí, vaří, pere - a ona nedělá vůbec nic. Chodí tam hlídat jeho máma. Ale nehnou s ní, protože ona tam má "trvalé bydliště" a má "malé dítě"... Ona si teď žije a jemu se jen vysmívá. Jo, tahle ho ještě o peníze nežalovala, ale co není, může být..
Jinak - nic nového pod sluncem.
A taky s ní nic a nikdo nehne.
květen 22, 2009 13:45
já znám : alena puntíkovaná
spíš opačné případy - ale možné je všechno
květen 22, 2009 13:46
..: : kordulinka
tak alenko puntíkovaná víš, že si to myslím taky! ó rozbila mi vysavač, když vysávala, zničila mi pračku, když vyprala, a pokazila všechny kohoutky - dřív netekly, teď tečou!!!hm...všechno mi ničí, všude je nepořádek, ona neuklízí! no hrozná ženská fakt!
Ale abych nebyla zlá, to nechci, někdy jsou ženský opravdu potvůrky, jen tento případ se mi něčím - nevím čím ...prostě zavání, tím co jsi alenko řekla, jak se zbavit nepotřebného!
květen 22, 2009 13:56
Kordulinko, : Vodoměrka
do plného výčtu ještě chybí: všude je děsný nepořádek, všude se válí hračky a stavebnice, no hrůza, mám okousané album známek, protože neuhlídala syna a všechny peníze vyhodila komínem, kdežto nábytek, zařízení atd. jsem kupoval já, auto platím, benzín platím, tak je taky jen moje, nájem platím sám, tak je byt jenom můj, kdežto ona si všechny peníze utratila za nákupy (měla celých sedm tisíc mateřské a představ si, projedla je, nakoupila plíny, přesnídávky, jogurtíčky, no a peníze jsou fuč, nic nenašetřila) smilies/wink.gif

Ale možná křivdím, kdo ví... chtělo by to vyjádření od autora... ale stejně mi na tom úvodním dopisu prostě něco nesedí, snad ten styl všechno moje, její nic...
květen 22, 2009 14:01
teda : Kamila
chudák Martin. On chtěl radu a dostal takhle hrozně vyhubováno... Proč by nemohl mít chlap potíž se ženskou? Aha, protože napsal na Kudlu...
květen 22, 2009 14:06
Vodoměrko, : kordulinka
ano, to jsi uhodila hřebíček na hlavičku! všechno moje, její nic ! to přesně mě tam nějak nesedí, ať je to symbolika, nebo příklad,příměr,..ale už to jak to dal do závorky, aby jsme to pochopili,..no ale snažím se to pořád brát z pohledu Martina, takže pořád si myslím, že se mezi nimi muselo něco pokazit, ale co vlastně? no to zas mi ta puntíkovaná hraje do noty, protože to opravdu vypadá, že už má plány někde jinde! (a s někým jiným)!
květen 22, 2009 14:07
né Kamilo, : kordulinka
on napsal svůj problém a my mu jen prostě odpovídáme co si myslíme! A to on přece chtěl, ne?
tak pá holky (a kluci) krásný víkend! už musím do reality! páá
květen 22, 2009 14:12
ne, on chtěl poradit, ne abyste se tu na jeho triko odreagovávaly... ach jo : ulla
takže jste mu nasadily hned psí hlavu.
že má divný sloh?
že on pořizoval všechno? Kvůli tomu je za všechno vinný?
No, tak potěš koště. To opravdu napsal těm pravým smilies/grin.gif
květen 22, 2009 14:16
hm, takže z toho plyne, že si myslíte, : bb
že každý chlap je hajzl a lhář, a když napíše na Kudlanku o radu, tak jen proto, aby svoje hanebné povahové rysy kamufloval, že jo
A proč by to jako dělal, už vás nenapadá? Abychom ho politovaly, protože taková virtuální lítost na diskuzním severu je zrovna to, co mladý ničema, co má milenku, potřebuje? Kdyby to byl hajzl a ničema, tak s tou slečnou, která není jeho manželkou, dávno zametl. Že tam má trvalé bydliště? No a? Podstatné je, čí je byt, na koho je psaná nájemní smlouva. On to dobře ví, jasně ale napsal, že jan tak vyhodit ji na ulici nechce - takže dobře ví, ŽE BY MOHL. A klidně by si do toho bytu mohl nastěhovat milenku, a slečnu odkázat na soudní vyměření alimentů a adios, amigo.
Takže když sem píše, jak to zařídit jinak, asi nebude tak ostrej, tak zlej, tak hanebnej jak vy dvě okamžitě víte.
květen 22, 2009 14:22
... : bb
jinými slovy - razantní postup hajzla, ničemy a lháře by byl takovýto: ukončit nájemní smlouvu a najít si nové bydlení a zajít za právníkem, že on bydlení a příjem a tudíž podmínky pro péči o malé dítě má, a chtít ho do své péče, ve 3 letech nic nereálného, a po slečně bez bytu a příjmu chtít alimenty.
květen 22, 2009 14:26
ullo, : Vodoměrka
já nevím, ale mám dojem, že když spolu žili a zařizovali a měli dítě, tak to pořizovali spolu... jak ve vztahu začne rozdělování na moje a tvoje, tak je to vždy naprd... no povětšinou to vždycky začne dělat problém a tam, kde by bylo ostatní OK, tak to v tom druhém může vyvolat protireakci... kdyby mi můj partner pořád otloukal o hlavu majetkové poměry, tak bych nejspíš taky přestala s jakýmikoliv snahami...
Ale jak píšu, chtělo by to víc podrobností...
Nezáleží přece na tom, jestli jsou nebo nejsou manželé, ale když spolu žijí a pořizují věci, tak předpokládám, že je pořizují společně pro sebe, a ne, aby tím jeden mohl argumentovat, že všechno koupil sám... možná to bylo jinak, třeba jeho družka za své kupovala jen věci pro sebe... a otázka je, co... například jídlo, pití, oblečení, drogerii atd. bych považovala za běžné nákupy v domácnosti, pokud by tedy nenakupovala v Paříži na modních přehlídkách... teda ne nezbytné věci a doplňky...
květen 22, 2009 14:29
já to nevím : alena puntíkovaná
ale sdělila jsem svůj názor - na což mám stejné právo jako kdokoli jiný. Možná, že mluví pravdu....ale znáte chlapy....věřit jim můžete leda v bezvědomí a zdaleka ne všechno. A hlavně je musíte brát s rezervou. A co je svět světem, ještě se nenarodil chlap, který by řekl, mám naprosto senzační manželku, umí senzačně vařit, vypadá jako filmová hvězda ....ale já si holt chci zašukat někde jide a ta druhá holt šuká líp....vždycky je to ona, která je nedokonalá - a hlavně NEUKLÍZÍ!!!! Někdy mám podezření, že na tyhle řeči ty chlapi někde fasujou nějakou příručku, nebo jinou odbornou literaturu...protože ty výmluvy se liší pouze co do pořadí, nokoli podle obsahu. No tak jo, Martin je anděl nebeskej, kterej se potřeboval vyplakat na něčím rameni a poradit. Třeba jo...ale jedno vím, když má chlap opravdu problémy, nikdy s tím nejde za ženskou /resp. za ženskými/ - (maximálně tak za maminkou) - nakonec takový případ tu byl,kdy nám pán napsal jakej on je vinikající a jaká mrcha je jeho žena - a pak jí to dal přečíst, aby viděla že ON MÁ PRAVDU!!!!
květen 22, 2009 14:33
sorry : alena puntíkovaná
vynikající
květen 22, 2009 14:34
... : karl
k zamyšlení slouží už ta věta, že všechno koupil sám. No mají 3-leté dítě, usuzuju, že spolem vedou společnou domácnost aspoň tedy ty tři roky. Tak já nevím, není to kapánek divný.
květen 22, 2009 14:36
jsi extrémistka :) : bb
pořád jen černobíle :-) neříkám, že je anděl, ale ptám se, proč hned vy že on je ďábel. Tak odpověď už mám - "znáte chlapy, věřit jim můžete leda v bezvědomí" :-)
květen 22, 2009 14:37
jak také jinak : alena puntíkovaná
on koukil nábytek, ona platila všecko ostatní - takže nýábytek je jeho. Jídlo pochopitelně snědli - takže jí nezbylo nic - logické - ne?
květen 22, 2009 14:37
co tím chceš řící bíbí? : alena puntíkovaná
že zde pro extrémisty není místo???? Že je možno sem psát pouze tehdy, pakliže je člověk vzorný, nijak z davu nevybočující, optimistický a důvěřivý? S chlapama je to jako, když chováš třeba tygry - mlůžeš je milovat, mlůžou s tebou spát v posteli, mazlit se s tebou....ale pořád si musíš dávat bacha.Mysdlím, že o nich /chlapech/ vím dost, abych jim kdy mohla bezmezně důvěřovat. Muže mám ráda, je s nima sranda - ale zásadně nestojím "zády k nim"
květen 22, 2009 14:42
Tak to je : Rozmarýna
klasický pohled chlapa. Ona má jen kartáček na zuby. Tím, že ona je doma a stará se o syna, tobě to přijde, že nic domů nepřinese. Ale určitě má mateřskou dovolenou, nebo přídavky na dítě nebo rodičovský příspěvek. A zcela jistě to nepoužije jen pro potřeby dítěte, ale nakoupí i potraviny a navaří ti. Taky ti umožňuje chodit do práce, protože nevyžaduje, aby jsi zůstal na mateřské ty. Zajímalo by mě, jak dospělá ženská ničí doma zařízení. Zcela jistě si vezme voskovky nebo pastelky a čmárá po zdi neslušné obrázky, schválně vezme vysavač a hodí s ním 3 metry daleko, aby se rozbil...
Prostě nemá doma žádné zásluhy podle vidění pána tvorstva.
A co že,se tak najednou změnila, že už s ní dítě nechceš vychovávat? Našel sis jinou babu?
Zajímalo by mě, jaké věci ti krade? Že by holicí strojek?
A že tě dala na sociálku, že jí nepřispíváš? Já myslím, že tam si to dobře prověřili.
Heleď, tohle má snadné řešení. Byt není tvůj, odstěhuj se, vem si svoje saky paky (zařízení, které jsi koupil),on už soud stanoví alimenty.
květen 22, 2009 14:51
Teda Aleno, ty to tady zase schytáš :-))) : Míša šíša
Musím se těm tvým výrokům hrozně smát... ale jo, i když to říkáš hodně tvrdě, je v tvých slovech něco pravdy. S těmi tygry je to fakt dobrý smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 22, 2009 14:54
Aleno Puntíkovaná, : Rozmarýna
do puntíku s tebou souhlasím smilies/grin.gif
květen 22, 2009 14:56
jo bíbí : Kamila
přesně. Kdyby Martin chtěl (tedy byl hajzl), tak si najde jiné bydlení - však je nájemní... a hotovo. On to ale asi chce řešit lépeji, pravděpodobně kvůli dítěti. No, úvaha že když má chlap problémy, nejde za ženskou je zvláštní. On asi nešel za ženskou, ale psal do poradny. Dál - psát sem, že má úžasnou ženu - no, takoví asi radit nechtěj, že?
květen 22, 2009 15:03
vychodisko je velmi proste : mura1
jedine, co chces je, aby se odstehovala, ona nechce, takze

najem jako najem, najdi si jinej, objednej stehovaky, naloz svuj majetek a odstehuj se ty
květen 22, 2009 15:06
Pronájem : Milene
myslím, že společnosti, které pronajímají byty uzavírají nájemní smlouvu na dobu určitou, většinou na 1 rok. Tak prostě smlouvu už neobnovíš a může si jí přítelkyně uzavřít na svoje jméno a ty se odstěhuješ. Ale máte spolu dítě!!! a ty by jsi měl především myslet na to jak ho zaopatříš. Předpokládám, že tvoje partnerka nechodí do práce a je na mateřské dovolené. Tak se asi na pořizování nábytku nemohla podílet. smilies/sad.gif Teď už by mohla jít do práce, nevím ve kterém kraji žijete ale nějaká se najde vždycky. Ale je otázkou jestli jí bude plat a alimenty stačit na nájem a zaopatření sebe a dítěte. Měj by jsi jí ale tohle řešení navrhnout s předstihem, aby si mohla práci najít. Předpokládám, že pracovat může.
květen 22, 2009 15:07
kamilo : mura1
ja si nemyslim, ze by to chtel martin resit lepeji. o tom nepadlo ani slovo. on akorat chce, aby se odstehovala

Chtěl jsem radu po majiteli domů ( RPG), jestli ví, jak bych to mohl řešit (s tím bydlením), ale bylo mi sděleno, že si to musím vyřešit sám. Fyzicky ji na ulici přeci nemůžu vyhodit a sama odejít nechce. Existuje snad nějaké východisko?

květen 22, 2009 15:09
Mura1 : Milene
Já si myslím, že kdyby se odstěhoval, tak musí platit nájem, protože nájemní smlouva je na něj. A psal, že majitel to nechce řešit. Tak si myslím, že smlouva možná přepsat nejde. Ale to je jen úvaha, nejsou iformace.
květen 22, 2009 15:11
najemni smlouva : mura1
jde jiste vypovedet. asi ne ze dne na den, ale urcite nemusi cekat, az mu skonci.
květen 22, 2009 15:17
Milene, : Béda Traktorista
vo tom to tady bylo mockrát. Martin může trvalý bydliště zrušit své přítelkyni sám, jestliže je nájemcem bytu a má na něj dekret. Tak ať jí ho zruší, když je tak strašná. No a dítěti taky, že jo, dyk bude celá matka.
Mnoooo...... a Martine, co dál? Nevyjádřil ses, jak to vidíš se synem. Jestli ho chceš odstěhovat s matkou nebo si ho nechat. Jestli ho chceš, tak bys měl asi začít zařizovat svěření do péče, no ne? Ale o tom nepíšeš. Což by možná byla dost podstatná část tvého dotazu a změnila by pohled na vše od základu. Zatím tu jen spekulujeme, což se taky může převrhnout do nečekaných úvah. Tož tak.
květen 22, 2009 15:17
Bédo, souhlas : Míša šíša
Absolutní.
květen 22, 2009 15:25
to vás nenapadlo, : ulla
že on mohl mít ten byt ještě předtím, než ji poznal?
Že ona se mohla opravdu "přistěhovat" tak, jak byla? Dejme tomu jen s bříškem? Asi by si nestěžoval, kdyby to doma klapalo. Kdyby třeba uvařila, trochu uklidila, starala se o dítě. A jestli je to pravý opak a jestli se to snažil delší dobu nějak dát dohromady - kvůli tomu dítěti...
Ale - holt je to chlap, a to jsou prostě neřádi smilies/grin.gif
květen 22, 2009 15:29
Béda : Milene
Já vím, že trvalé bydliště zrušit může ale tím se vlastně nic nevyřeší. "Fyzicky ji na ulici přeci nemůžu vyhodit a sama odejít nechce. " Tak tam budou dál bydlet spolu, trvalý netrvalý. A proto si myslím, že jiná možnost není než odejít sám. Ona bude mít, kde bydlet a on si musí něco najít. Jen to smluvně ošetřit.
květen 22, 2009 15:29
... : bb
nejspíš si Martin nakonec nějak poradí i bez nás, snad ani neudělá tu chybu a nezapojí se tu do diskuze pod článkem, tak či onak 1) jsem ráda, že nemusím a nikdy jsem nemusela řešit to co on, 2) doufám a přeju svým dětem, aby to nemusely řešit ani ony, 3) jsem šťastná jak blecha, že jsem měla takovou kliku na muže kolem sebe a to od malinka, že nemám názory na ně jako Alena a Rozmarýna.

A Aleno, než se zase nadechneš a spustíš jednu ze svých sice mile splašených reakcí :-) tím co jsem řekla říkám jen to co jsem řekla, neříkám tím, že hajzli neexistují. Vím, že ano, potrefeným hajzlem občas vypomáhám, ale to možná můžu právě jen proto, že sama hajzlem potrefená nejsem a nebyla jsem, zatím.
Když to spočítám, tak široko daleko v mé rodině se vyskytuje jeden hajzl, co se na ženy a děti vykašlal, a jedna hajzla, co totéž. Ostatní muži dělají co můžou pro svě děti, ženy a dokonce rodiče svých žen a partnery svých dětí, také jejich psy, koně, morčata, papoušky. A někteří i pro děti co nejsou jejich. Žádný spiťár, gambler, hulič :-) jeden provalený proutník, ale na něj se to provalilo až ke stáru a rodina zpětně nahlédnuto nijak neutrpěla, takže si všichni zúčastnění říkají, že to asi s tím proutněním nebylo tak strašný. Naopak vím prokazatelně o dvou dámách z rodiny a širší rodiny, co si od manžela odbíhaly k amantovi. No, takže...
květen 22, 2009 17:15
bb, : Rozmarýna
naštěstí mám slušného manžela, takže můj názor na Martina se neodvíjí od mého manžela. Ale všechny další nešťaštné vztahy kolem mě (vztahy mých kamarádek dopadly tak nějak podobně, že jejich muži jen vyčítali, že se válejí celý den doma (přitom se neválely, byly na mateřské, vařily, praly, žehlily, gruntovaly) a on je musí živit a on je vyrazí z domu s holým zadkem tak jak přišly. Naštěstí byly vdané a nežily na psí knížku, takže soud jim majetek pěkně rozdělil, protože soud uvažuje správně, že když žena pečuje o dítě, tak nemůže vydělávat prach a je to na chlapovi, takže majetek pořízený v manželství je obou. Takže já nemám na chlapy až tak drsné názory, jako jsem napsala v tomto případě, ale to všechno mi vyplynulo z toho, že Martin té ženě nepřiznal ani kousek zásluh, ale vyčíslil jí tu pěkně kartáček na zuby. Prostě pro mně klasická odrůda manželů mých rozvedených kamarádek. A každý manžel té mé kamarádky měl už v době rozvodu jinou babu. smilies/smiley.gif
květen 22, 2009 17:43
Je fakt, ze delat osobni soudy o Martinove pripadu : Alena P-H
je unahlene. Mozna je ta jeho fakt takova, mozna je Martin peknej previt.
Ale Aleno Teckovana - napsalas, o chlapech "věřit jim můžete leda v bezvědomí a zdaleka ne všechno. A hlavně je musíte brát s rezervou. A co je svět světem, ještě se nenarodil chlap, který by řekl, mám naprosto senzační manželku, umí senzačně vařit, vypadá jako filmová hvězda" atd.
No muzu ti rict, ze takovy existuje a asi mam stesti, ze jsem toho jedineho "ulovila". Muzu ti rict, ze svemu manzelovi verim snad vic nez sobe. To neznamena, ze se nemuzou stat "veci", ale jsem si jista, ze on bude vzdycky jednat cestne.
A dost silne verim, ze jsou muzi na svete, kteri jsou skutecne chlapi. A to verim i pres rozvod a dozvuky minulosti.

květen 22, 2009 18:02
... : Minnie
Ta podezřelá Martinova poznámka o tom, že přítelkyně, (která je pravděpodobně na mateřské) nepřispívá na inkaso skutečně moc sympatií nevzbuzuje...
květen 22, 2009 19:11
Aleno P-H : Iris
...já také věřila, že ten můj je férovej chlap.
Ale jo, tak třeba Marek Eben je podle mého ryzí duše - ale je to natolik ojedinělý případ, že to plní stránky časopisů, není to rozhodně standart.

Vzpomínám si na svoji starší kolegyni, která při mém prvním rozvádění,při takové té ženské debatě v kolektivu, se snažila mě nějak utěšovat a říkala: ...neber si to tak, pamatuj si, že všichni, ale opravdu všichni chlapi jsou stejní - jeden jako druhej. Pak se chvilku zarazila a tak zadumaně prohlásila ..jenom si mi nezdá, že ten můj by mohl být taky takovej hajzl, Pepa je určite férovej chlap.
No a za nějaký čas jí Pepa (ilustrační jméno) po téměř 40 letech vykopnul jako nejhorší děvečku, zmakaná a upracovaná ženská odešla do důchodu osamocená a utrápená, bez smyslu dosavadního života - rodiny.
Ale to je obehraná písnička.
Jenom si vždycky, vždycinky v podobných debatách jako je tahle vzpomenu, jak byla rychle hotová v úsudku s ostatními muži a u toho jejího jí to nějak neštymovalo.

Aleno, Ty ale můžeš mít fajn chlapa, přírodní úkaz.. smilies/wink.gif Přeju Ti ho!!
květen 22, 2009 19:24
Alena P-H : Polarka
ja mam toho druheho, ale nechapu jak muze Alena teckovana rikat ze ma stastne manzelstvi a pritom mit takovy nazor na chlapy? Vzdyt ten jeji je taky chlap, ne?
Ja se muzu na sveho manzela spolehnout v kazde zivotni situaci.A myslim tim v naprosto kazde. I po letech manzelstvi je do mne porad zamilovany a denne mi to dava najevo.
Jsou zeny, ktere utecou od ditete, jsou zeny ktere neutecou ale dite tak zmrzaci nenavisti k otci, ze uz nikdy nemuze mit normalni vztah k muzum, jsou i zeny, ktere dite radeji zabiji aby je nemuseli dat otci. Jsou otcove kteri se o deti nestaraji, nenavstevuji je (muj byl jeden z nich), ale proto nebudu hazet vsechny chlapy do stejneho pytle.Je to jako se vsim, jsou lidi dobri i spatni a nezalezi na rase, pohlavi ci nabozenstvi!
květen 22, 2009 20:11
Minnie, : ivanka
nevíme o tom opravdu nic, tedy jen velmi málo.
Ale jestli si ta jeho přítelkyně třebas (píšu třebas, je to možná jinak) vezme své přídavky a utratí je pro sebe, a všechno ostatní - tedy jídlo, bydlení atd. musí platit on, tak bych se mu nedivila, přeci jen - pro okrasu tam asi není...
Stále si myslím, že pokud by tam byla pohoda, tak by mu to nevadilo, táhnout všechno sám. Určitě v tom bude něco víc...
květen 22, 2009 21:57
No dyk jsem to čekal! : Krakonoš
Nojo, to je ten nahromaděnej tvůrčí přetlak po dnech nefunkčního připojení. Tys musela, Alenko, trpět jako zvíře, doufám, že sis to nevylejvala na tom svým báječným chlapovi. smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif smilies/tongue.gif
květen 23, 2009 00:18
Krakonoši ahoj, : Iris
nakonec je to fajn, když už víme, co jeden od druhého můžeme očekávat, ne? smilies/wink.gif
Však on i ten Tvůj příspěvek se dal čekat.. smilies/grin.gif
Tak ahoj a hezký krušnohorský víkend přeji smilies/smiley.gif
květen 23, 2009 12:00
.. : kolemjdoucí
A co je svět světem, ještě se nenarodil chlap, který by řekl, mám naprosto senzační manželku, umí senzačně vařit, vypadá jako filmová hvězda ....ale já si holt chci zašukat někde jide a ta druhá holt šuká líp....


dovoluji si podotknout, že (s výjimkou toho o té filmové hvězdě) jsem výše uvedené o své bývalé vždy prohlašoval, prohlašuji a prohlašovati budu. Dále pak, že byla pečlivá a dokonalá hospodyně a vzorná máma našich dětí. Ale jest také faktem, že všechny moje milenky bez výjimky šukaly mnohem líp, takže jsem ji po třiceti letech vcelku bez lítosti opustil. Dneska si oba žijeme každý svůj vlastní, spokojený život. Ona se věnuje vnoučátkům (což by mi šlo příšerně na nervy), já své práci (což šlo vždy příšerně na nervy jí) smilies/grin.gif
květen 24, 2009 08:47
hahahaha!!! : ivanka
Kolemjdoucí, tak jsem se od srdce zasmála, jo, napsal jsi to moc hezky!
květen 24, 2009 09:49
Polárko, po tom, co jsi v téhle diskuzi napsala, vůbec nechápu, : Myška
jak tě může Kennedy nechat celou zimu na Yukonu jen s Olinem, a sám trávit zimu v ČR. Nevím, nevidím do toho, ale nechat ženu s vážnými zdravotními problémy tak dlouho samotnou s devatenáctiletým (?) synem mi přijde hodně divné. Já jsem se tomu divila už dřív, protože toto nebyla první a jediná zima, kdy to tak bylo. A pořád mě to udivuje.
květen 24, 2009 10:42
Myško : mia
Naprostý souhlas.Myslím si to samé.četla jsem,jak Polárka v mrazech neměla čím topit,hárající fena jí kálela po bytě a ona sbírala poslední kousky dřeva na zatopení.Manžel pryč.Taky by mě zajímalo jestli je Polárka vůbec zabezpečená,kdyby ovdověla.Jak je to se zabezpečením zdravotní péče.To by mě zajímalo daleko víc než šarvátky s Mikinem.
květen 24, 2009 11:12
... : batulka
No, jsem tu poměrně nová, ale taky jsem to četla. Jenže my do toho nevidíme, víme jen, to, co nám sem Polárka napíše.
A ohledně toho devatenáctiletého syna: ten je přeci zdravý a schopný, takže je mi divné, že
"Polárka v mrazech neměla čím topit,hárající fena jí kálela po bytě a ona sbírala poslední kousky dřeva na zatopení."
Máte pravdu - pokud je to takový báječný manžel, a tak báječný, jak ona píše, tak jak je možné, že nechá tak vážně nemocnou ženu tak dlouho samotnou? Tedy samotnou - ještě s tím 19 letým synem.
No, je mi to celé nějak divné...
květen 24, 2009 12:19
já to taky nepochopila : alena puntíkovaná
devatenáctiletej kluk by se měl už umět o všecko postarat - v první řadě o donášku dříví. Devatenáctiletá holka se běžně postará o malé dítě, manžela a celou domácnost.
květen 24, 2009 14:38
Jo, taky to nechápu - jednou jsou kluci úžasní, dokonalí, : blecha
a pak najednou to vypadá, že nezvládnou vůbec nic.
divný... smilies/wink.gif
květen 24, 2009 15:38
... : Sandra.
No tak radu nemám- snad jedině se odstěhovat, nebo partnerce najít náhradní bydlení. Kdybych to měla řešit já (jakože chlap), matka mého dítěte by byla bez práce a já už s ní nedokázala žít, našla bych jí nějaký podnájem, většina jich bývá zařízených (ideálně po dohodě s ní, co že by si tak asi představovala velikostně, finančně i lokalitou- není-li dohoda možná, rozhodla bych sama) zaplatila první dva, tři měsíce nájem inkaso a dál už by to bylo na ní. Nepřipadala bych si tak jako hajzl, co vyhodil matku svého dítěte i s dítětem bez prostředků na ulici a dala jí tak čas potřebný k tomu, aby se postavila na vlastní nohy.

Na druhou stranu chápu, že těžko jí budeš celý život živit jen proto, že je matkou tvého dítěte. Tohle by tě sice něco stálo, ale přišlo by mi to fér (vzhledem k tomu dítěti, kdybyste dítě neměli byla by situace o dost jiná.)

K ostatním - vážně si neumíte podobnou situaci představit? U nás v rodině se stalo něco podobného, můj strýc začal chodit s dívčinou, vzali se, ona se k němu přistěhovala do bytu po babičce (který byl komplet zařízený, takže jen s tím kartáčkem) Vzhledem k tomu, že se právě dovyučila, tak se tak nějak předpokládalo, že si začne hledat práci, ale ona ne. Celé dny trávila nakupováním, utrácením strejdových peněz,doma nic neudělala a nakonec začla strejdu mlátit. Když poprvé odešla k matce, šel jí poprosit,aby se vrátila.
Když odešla podruhé, už za ní nešel, ale její matka jí vylifrovala zpátky, že ji doma nechce (co taky s dospělou dcerou, která se válí doma a do práce se jí nechce) ale strejda už jí zpátky nevzal. Rozvedeni byli půl roku od svatby, dalšího půl roku jí musel platit výživné. Když si balila věci, pobalila všechno, co se jen odnést dalo (babiččino nádobí, ručníky, povlečení,...) Naštěstí z tohoto svazku nevzešly děti.

Tím chci jen říct, že svět není tak černobílý, jak si tu některé myslíte a přijde mi nefér se navážet do chlapa, co si sem napsal o radu, když o jeho situaci nic nevíte a všechno to jsou jen spekulace a dohady...
květen 24, 2009 16:38
Proč se do toho Martina tak vobouváte? : NČ
Když to takhle píše, tak to snad asi taky tak bude. Takovejch línejch sviní se najde, byste se divily!
Co se tejče jeho problému, vůbec ho nevidim v bytě. Nájemní byt nejni žádnej majetek a nejni ani velkej problém najít si jinej. A těch pár kousků věcí a zařízení se klidně dá voželet, holt za blbost je nutno občas něco zaplatit. Pokud se jedná jen o pár blbejch tisícovek, tak to snad je brnkačka. Fakt vim o čem mluvim. Vim uplně přesně, co potřebuje samotnej chlap ke slušnýmu životu a vim, že toho zase až tak moc nejni.
Vidim jedinej skutečně neřešitelnej problém, a to je jejich tříletej kluk. Dost se divim, že von se zabejvá snadno řešitelnejma hovadinama - jak vyhodit z bytu matku jejich společnýho dítěte, zatimco by se měl ptát, co dál se synkem.

květen 25, 2009 07:04
A já zase vůbec nechápu, proč se obouváte do Polárky??? : Eva
To je snad zcela navýsost její soukromá věc. Docela jste mne překvapily smilies/wink.gif
květen 25, 2009 07:54
Evo : mia
Pokud můžu mluvit za sebe-nenavážím se do Polárky,spíš si myslím,že by si zasloužila lepší život.Názor na to,jestli chlap dává každodenně najevo ženě lásku tím,že ji nechá nemocnou v takovýchto podmínkách si nechám pro sebe.
květen 25, 2009 08:09
Jasně, že je to Polárčina soukromá věc. : Myška
Já si jen nedokážu představit, že by mě milující partner nechal cca půl roku (i když s dospělým dítětem) samotnou v nepříznivých klimatických podmínkách po mrtvici a s dalšími zdravotními problémy, o kterých sem Polárka občas píše. Stejně tak si nedovedu představit, že bych já takto nechala samotného nemocného partnera, a sama trávila mírnou zimu v Evropě.
květen 25, 2009 08:21
NČ, : Míša šíša
o dítěti to tu psal už Béda. Mě to taky zarazilo, že řeší všechno možné, jenom ne vlastního syna. Chce vyhodit z bytu přítelkyni, ale vůbec se nezmiňuje o tom, že s ní vyhodí i syna nebo si ho nechá... nebo co vlastně?
květen 25, 2009 08:52
Míšo Šíšo, dík za upozor : NČ
Nejni v mejch silách (psychickejch) číst všechno od čtvrtka, kdy jsem to zabalil. Tak spíš jsem to jentak přelít. A vomluva Bééééďovi, že se vopiččim.
květen 25, 2009 09:03
. : Míša šíša
No, já jsem to nepsala jako výtku smilies/smiley.gif
květen 25, 2009 09:08
no já měla doma kluky dva : alena puntíkovaná
a - i když s kecama - spolupracovali. A když jsem byla nemocná, tak mi fakt pomáhali, nedovedu si představit, že by devatenáctiletej kluk nechal mámu, který viditelně není dobře, mrznout a tahat dříví. To není nic proti nikomu.
květen 25, 2009 09:20
Jasně, Míšo Šíšo :-) : NČ
ani jsem to jako výtku nebral.
Jen nerad vypadám, jakože volizuju čísi myšlénky. A kdyžuš volížu, tak vždycky s uvedenim původního myslitele.
květen 25, 2009 11:44
Martine : kolemjdoucí
je tu další vlákno, ve kterém se k tobě nějaká Karin hlásí. Jestli je to opravdu ta tvoje přítelkyně, tak nechápu co ti nasypala do pití, že sis jí přivedl do bytu.
květen 25, 2009 12:02
Hlavně si tedy myslím, že víme z Polárčina života : Eva
jen úplné jednotlivosti, krátké epizodky, vůbec nevíme pražádné souvislosti. Takže jakékoliv teorie a starosti nám prostě nepřísluší smilies/wink.gif Nevzpomínám si, že by nás Polárka, která mi přijde,takhle na dálku, jako děsně hodná holka, požádala o nějaké rady. Její kluci klidně dělat můžou, až do haleluja, osobně si ani neumím představit, co běžný život Polárky představuje, ale HLAVNĚ si tedy nevzpomínám, že by nás čímkoliv vyzvala, abychom zhodnotily kvalitu jejího života a srovnaly to s tím, jak to "pěkně vedeme samy" smilies/wink.gifTo je fakt indiskrétní a neoprávněný a vůbec to nesouvisí s tím, že jí též neméně přeji jen krásný život! smilies/wink.gif
květen 25, 2009 12:15
Evo, nevím proč děláš Polárce advokátku, myslím, že ji rozhodně nepotřebuje. : Myška
Nemyslím, že je můj dotaz indiskrétní, ale pokud odporuje tvému jemnocitu, tak jinak.
Ptala jsem se proto, že si nedokážu představit, že by můj partner odfrčel na cca půl roku přes půl zeměkoule strávit tu těžší polovinu roku tam, kde se žije mnohem pohodlněji. A stejně tak si nedovedu představit, že bych tohle udělala já svému partnerovi, který navíc zrovna nekypí zdravím.
Ale třeba se to zdá divné jenom mně...
květen 25, 2009 13:35
Myško, : NČ
nejen tobě
květen 25, 2009 13:37
Evi : mia
možná kus pravdy máš,že to není košer,ale-Polárka je jako každý druhý na Kudlance anebo máme kolem ní chodit po špičkách?vážit slova?za druhé nemyslím si a ani jsem nikdy netvrdila,že vedu pěkně sama všechno,připustila jsem,že jsem hodně věcí v životě pohnojila,rozvedla se a i s nynějším manželem jsme byli pár měsíců od sebe,takže nebudu tady na Kudle nikoho obluzovat slovy jak mi manžel denně dává lásku najevo /odloučení nám prospělo,máme velmi korektní vztah,nemáme jediný problém se na něčem dohodnout/a pak Evi to,co píšeš by odporovalo tomu zásadnímu o co se tu snažíme-nebýt lhostejný.To si leckdy můžu říct,že mě nikdo nevyzval a když uvidím špatné zacházení někde kolem sebe,tak si říct,budu si hledět svého,nikdo mi nevyzval?Pojdme si to v klidu Evo vyjasnit.Uvítám tvůj názor.
květen 25, 2009 14:00
říkám si, že se už neozvu, ale nedá mi to: : ivanka
minule, když jsem si udělala legraci, že jsem napsala, že je Mikinovou sekretářkou (což zas není tak šílená urážka) tak mě Polárka docela ostře napadla. Taky jsem si všimla, že nikdy nepíše o tom, že je tam hezky - a přitom jak jsem se pak koukla, je tam zrovna teď stejně hezdky a teplo, jako tady. Kdykoliv se zmíní o počasí, tak je tam minus čtyřicet.
Stejně tak nic o té hezké krajině, kterou jsem viděla v nejrůznějších českých cestopisů, od lidí, co tam byli.
Taky jsem si četla její Yukonský deník. Proč nenapíše na kudlanku třeba o té Mishově půlroční cestě po světě, Evropa, Asie atd.? Ne, nepodezírejte mě ze závisti, ale když mám někoho v jednom kuse jen litovat a pak se dočtu, že má víc než slušný majetek (ona tam všechno píše, já to dělat nebudu), tak si připadám, že jsem zas něco spolkla i s navijákem.
Pokud vím, tak v poradně kolikrát se do těch, co sem píšou, docela fest obouváte, nenecháte na nich ani chlup.
Ale tohle je snad TABU? Proč?
květen 25, 2009 14:29
ivanko : kolemjdoucí
Nezlob se, ale když napíšeš
Ne, nepodezírejte mě ze závisti,

a vzápětí
a pak se dočtu, že má víc než slušný majetek
, tak mi nezbývá nic jiného, nežli Tě ze závisti podezírat. Čtu si tady na Kudlance i jinde docela rád příběhy lidí, kteří se někde po světě toulají nebo se někde v cizině usadili. Sám jsem taky kus světao poznal a rád se něco dozvím o místech, kde jsem nebyl. Ale nikdy v životě mě nenapadlo přemýšlet o tom, jaký kdo z těch, jejichž příběhy čtu, má nebo nemá majetek. A jak proboha souvisí majetek se zdravotním stavem? Mimochodem, sám zastávám názor, že nejšťastnější je člověk, který má jenom to základní, kde bydlet, co jíst, koho pohladit.
květen 25, 2009 15:03
ono to bude asi tím, že na jedné straně se naříká, : ivanka
na druhé zase píše pravý opak -
a o to mi jde, ne o to, co kdo má, chápeš?
Dám absolutně indiferentní příklad:

Když někdo napíše na jedné straně: nemám co jíst, včera jsem musel posbírat drobečky...
a na druhé zas: včera jsme byli na mejdanu, bydlíme ve 4hvězdičkovém hotelu...

teď jsem to přehnala, ale to abys viděl, proč to píšu.
květen 25, 2009 16:09
hm, tak v tomhle jsem zajedno s Evou, a připadám si trochu jak na pavlači, : bb
kde se krafe o tom, že Voráčková pověsila prádlo a jsou tam 3 košile, takže je jistý, že starej se vrátil domů... Podobné diskuze a dotazy snad patří rozvíjet pokud to někdo sám nastolí tím, že napíše dotaz, článek do zdejší poradny apod. Nejde o to, že tady psal Martin a zvrtlo se to k Polárce, mimo téma se tu diskutí běžně. Jde o to, že se posbíraly střípky informací, které Polárka tady ale i v jiných diskuzích utrousila ve zcela jiných souvislostech, a tady teď ty střípky skládáte do nějakého obrazu.

Tohle už tu jednou bylo v jiné diskuzi pod jiným článkem, do které se zapojila Daniela, a někdo s neznámým nickem vytáhl z toho komentáře plus z jiných jejích dřívějších komentářů pár věcí, poskládal si to do domněnky a vyrukoval s komentářem, že ho fascinuje jak Daniela a její rodina atd....Mě fascinovala žoviálnost, s jakou se kdosi veřejně a zcela mimo téma optal na ryze soukromé záležitosti. Pár lidí to vidělo stejně a ostatní aspoň mlčeli. Tohle je přece totéž, tak proč prát Polárky soukromé prádlo? Nehledě na to, že tak jako na drtivou většinu běžných záležitostí, co přinese život, se určitě i na tohle najde nějaké rozumné vysvětlení.

A už vůbec nerozumím tomu, proč by si na zdraví nemohl postěžovat i ten, kdo má "majetek". Kromě toho, že ten majetek mohl být pořízen na úvěr a sloužit dál k obživě, nebo na studia syna apod., tak jako u nás si spousta lidí pořídilo na úvěr auta,stroje, nebo na hypotéku dům, který spravují a pronajímají v něm byty, a z rozdílu mají zisk, prostě podnikají v nemovitostech. Často to nejsou žádní milionáři, znám mladý pár, co si takhle šetří na svůj dům, protože nechtějí děti přivést do dluhů, nebo aspoň co nejmenších, tak bydlí v pokoji u rodičů, na hypotéku koupili dva byty, pronajímají je, nájmem splácí hypotéku a z rozdílu plus toho, co ušetří z platů, střádají na domek.
To jen tak na okraj, když někoho rozladila zmínka o majetku.
květen 25, 2009 23:41
Je na okraj : : wendy
obouvat se tu může pochopitelně každý do koho chce, ale Polárku-Oli možná znám z vás nejlíp, možná některé info se může zdát zavádějící, taky nemám právo psát proč je její manžel tak dlouho pryč, ale věřte že všechno má svůj důvod a smysl a asi není důležité to tu dál rozebírat jako to prádlo...vím, že ani puntíkovaná nepotřebuje advokáta, ale mně se její psaní líbí a zkuste nebrat ho tak smrtelně vážně.

K Martinovi jsem psala, že bych viděla jako řešení odstěhování, mnozí se k tomu přiklonili. I ženská může být mrcha, proč ne ? Proč bychom mu a priori nevěřili ? Ale taky bych ráda slyšela, jako bude dále postaráno o synka.
smilies/wink.gif
květen 26, 2009 07:50
wen : mia
Dobrý tohle mi jako vysvětlení stačí,Ty jsi pro mě důvěryhodný člověk.Pro mě je to skončené-je to Polárky privátní věc už o tom z mé strany nepadne slovo a dál to nebudu komentovat.Jen,že někdy se dá vidět jedna a tatáž věc jako štourání anebo zájem o druhou osobu.
květen 26, 2009 08:37
Jo jo, : Myška
taky už se ptát nebudu smilies/undecided.gif.
květen 26, 2009 09:31
Polarko, : MARION
nebud smutna z toho, ze se diskuze nejak otocila proti Tobe. Klobouk dolu pred Evou, bb a Wendy! Nikdo si neumi predstavit, co jsi vsechno musela prekonat, vcetne nemoci, jejiz prubeh si zdravy clovek neumi ani predstavit. Pokud mas radost, chces se s ni podelit i s virtualnimi prateli na netu, zrovna tak s nejakym trapenim. Jak vidis, nekdo ty informace obrati proti Tobe, misto aby hodnotil predevsim svuj vlastni zivot, tak utoci jako vosy na Tebe. Obdivuji Te a hlavu vzhuru.
květen 26, 2009 17:03
Jenom dlužím vysvětlení Mie, : Eva
jsem se k tomu dříve nedostala. Mio, nikdy jsem si nemyslela, že zrovna Ty bys tu kdykoliv psala, jak to pěkně vedeš, ani u Polárky. To patřilo jiným.
Vážit slova bychom mohli celkem vždycky, i když nejsme samo dokonalí nikdosmilies/wink.gifSlova dokážou i zabít.
Jinak mám tu srandovní zkušenost, že každému člověku se dostávají neuvěřitelné hromady nevyžádaných a nechtěných "rad" a setrvalých kritik a nevím proč, skoro důsledně od lidí, kteří ani sami radit nemohou (toto vůbec není myšleno na Tebe, to je obecný jevsmilies/wink.gif) Od těch, kteří by nám radou užiteční být mohli, se toho automaticky nikdy nedočkáme, musíme o radu požádat, neb tito vychází z respektu k elementární lidské důstojnosti. Takže filozofie "obouvání se do kohokoliv" mi osobně nesedí, neb si myslím, že smyslem života to určitě být nemůže a nevím, co by mne opravňovalo s tím začínat. Ale bránit se už umím smilies/wink.gif
květen 27, 2009 07:31
Myško, advokáta nikomu nedělám, leč pozastavit se nad něčím určitě můžu:) : Eva
a pokud se týká zranitelnosti lidské duše, je jemnocit na místě. Moc dobře vím, proč to mám tak nastavené a jsem dááávno smířená s tím, že to může být některými chápáno, jako moje slabost smilies/wink.gif
Jinak ale jsem s Tebou v absolutní shodě, že obecně by mi přišlo velmi líto člověka, kterého by partner v závažné nemoci nechal napospas. Nicméně, o životním příběhu Polárky toho opravdu vím tak málo, že nějaké soudy mi prostě nepřísluší ani náhodou. Tím bych zcela k tématu skončila smilies/wink.gif
květen 27, 2009 08:07
Evo, ale vždyť já nesoudím, nevím, kde jsi to vyčetla. : Myška
Jen jsem se ptala. A ptala jsem se proto, že je mi to divné. A proč je mi to divné, jsem napsala už ve dvou příspěvcích výše, tak se nebudu opakovat. A jak je vidět z diskuze, není to divné jenom mně.
Netušila jsem, že Polárka je nějak hájená, že se jí nesmím zeptat, když se v rámci diskuze ptáme běžně, a běžně diskutujeme o tom, co nás zajímá.


květen 27, 2009 08:22
Evi : mia
tak jsem přijela z odběru krve a koukám odpověd pro mě.díky.už když jsem psala první příspěvek /souhlas s Myškou/ cítila jsem,že to asi není úplně správné se do někomu takhle montovat do soukromí.a vyprokovala mě k tomu reakce Polárky,jak má skvělého manžela,který jí denně dává lásku najevo.to ale přece není evidentně pravda,když s ní denně není a je pryč.takže mě to přišlo hrané,neupřímné.Polárka je bojovnice to jí neberu,vím,že potřebuje ocenit a třeba Mikinovi by pusa neupadla,kdyby jí občas řekl,ano něčeho jsem dosáhl a to i zásluhou téhle ženy,tedy Polárky,která mi hodně pomohla v začátcích.Neznám pozadí toho,co je v životě Polárky,nemám právo jí mluvit do soukromí,nebudu to už dělat,ale cítím právo se ozvat,když mi ten druhý věší bulíky na nos a snaží se něco předstírat.
květen 27, 2009 08:39
Neznám Polárku o nic více, než kohokoliv z Vás, : Eva
tudíž neznám smilies/wink.gifLogicky tedy nedělám advokátku, speciálně nehájím a abych to ukončila fakt, tak to asi čtete podstatně poctivěji a rozsáhleji, i v jiných diskusích, než mám momentálně čas já. A už všechno ostatní jsem napsala dříve, takže nemám k tomu zhola co dodat. přeji Vám hezký, ač pršlivý, den! smilies/wink.gif
květen 27, 2009 09:02
Mimo vaši debatu, ale líbí se mi, jak to Eva napsala : Míša šíša
Jinak mám tu srandovní zkušenost, že každému člověku se dostávají neuvěřitelné hromady nevyžádaných a nechtěných "rad" a setrvalých kritik a nevím proč, skoro důsledně od lidí, kteří ani sami radit nemohou. Od těch, kteří by nám radou užiteční být mohli, se toho automaticky nikdy nedočkáme, musíme o radu požádat, neb tito vychází z respektu k elementární lidské důstojnosti.

Mám taky tuhle srandovní zkušenost. smilies/smiley.gif
květen 27, 2009 09:08
prostě hájená je a hotovo! : Maryon
smilies/angry.gif
květen 27, 2009 10:13
Maryon ---------- : MARION
Maryon - jsem pako!!!!
květen 27, 2009 18:35
Maryon --------- : MARION
Maryon:

květen 27, 2009 18:37
Maryon------------ : Maryon
Maryon - jsem pako a hotovo!!!!!!!!!!
květen 28, 2009 02:07
???????????????? : NČ
.
květen 28, 2009 06:39
SE mi zdá, nýče, : Vodoměrka
že tvá velká obdivovatelka nějak svádí vnitřní boj s měkkým a tvrdým i a sama se sebou... hmmmm....
květen 28, 2009 07:51
Nevim, jestli ona je má velká obdivovatelka. To já jsem její obdivovatel : NČ
za jedno páteční dopoledne asi před třema tejdnama. Byla prostě skvělá, úúúžasná!!!
Ale tomuhle tady nějak prostě nerozumim. Možná bych se dočet vejš, jenže chybí čas, chuť síla, se v tom hrabat.
květen 28, 2009 09:03
NČ, : Míša šíša
pro vysvětlení: Marion se tím "hájená" vyjádřila k Polárce, což se právě probíralo v té obsáhlé diskuzi. To další už ovšem nechápu a jen mohu potvrdit: Ano, Marion či Maryon, jsi pako. Provokuješ, viď? smilies/wink.gif
květen 28, 2009 09:31
Jo, tak dík Míšo. Stejně nechápu. To tim stářim. : NČ
Marion či Maryon?
Co záleží na jméně?
Což by to, co růží zveme,
pod jiným jménem vonělo méně?
Krom toho je taky jasný, že je zde již dlouho dobře známá ještě pod dalším jménem. Ale pod jakým? Netuším.
květen 28, 2009 13:07
měrko -------- : MARION
zalez - nikdo na tvoje trapny uvahy neni zvedavej!
květen 29, 2009 00:13
Já to tušil, : Béda Traktorista
že ta chvilku slušná Marion byla jen přetvářka. No je to vidět, nadávky, urážky, a ještě nesmysly. Naštěstí je tu plno jiných a normálních čtenářů. Nebo náhodnejch. A to je paráda.
květen 29, 2009 07:40
No konečně!!!! :-))) : NČ
.
květen 29, 2009 07:47
MARION : Kamila
eště! smilies/grin.gif
květen 29, 2009 08:44
Jó!!!! Ještě!!!!! : NČ
Raději ale někde vejš, u čerstvýho článku. Tenhle článek už spadne na další stranu, to už se nikomu nechce vracet.
květen 29, 2009 08:54
Béda Traktorista------ : MARION
honim si tu triko zbytecne sem nula, uznavam! smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 29, 2009 14:50
... : Maryon
eště! smilies/grin.gif
květen 29, 2009 20:16
... : Maryon
mazej strašidlo!!!!! smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 29, 2009 20:24
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]