O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

CHUDÁCI ZNEUŽÍVANÉ DĚTI PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 12 březen 2009

V pondělí jsem zaslechl, že tzv. Kuřímská kauza je definitivně zprovozena ze světa. Rozsudky byly rozdány, deviantní ženy a matka odsouzeny za nejhorší mučení dvou chlapců v české historii. Také vlastní matkou a tetou. Mráz z toho jde člověku po zádech. Zvláště když si uvědomím, že známá dvojka Šabatová-Patočka o všem hned na počátku věděli, přesto vše zamlžovali.

 

 

 

 

 

 

    

 

     Proč to tito bojovníci za rudozelená "lidská práva" dělali? Že by jen pro své zviditelnění či zatím utajené důvody, kvůli kterým se skrývali před novináři...? Kdyby vše včas oznámili policii, asi by žádné týrání nebylo... Myslel jsem si naivně, že české ženy jsou krutovládkyně a macešské sadistky, než jsem trošku nakoukl do zákulisí islámských zemí, také Thajska či Filipín.

 

 

     Všude tam se dějí věci, proti nimž je týrání kuřimských chlapců, bez urážky a snižování zrůdnosti tohoto činu, jen "laskavým dováděním".

 

 

     Jestli k něčemu je OSN dobrá, pak určitě k tomu, aby sdělovala varovné informace také o současném životě a bídě více než dva půl miliardy dětí naší planety. Z nejnovějších údajů Dětského fondu OSN (UNICEF) plyne, že za prvních 6 let třetího tisíciletí zemřelo jenom dětí do 5 let z příčin chudoby více než 60 milionů, zatímco na bojištích, popravištích a v nacistických koncentračních táborech vyhaslo za 6 let druhé světové války, od 1. září 1939 do 2. září 1945, přes 57 milionů lidských životů všeho věku.

 

 

     Mezinárodní organizace práce - International Labour Organization - oznamuje, že na světě se ještě dnes stává 1,2 milionu dětí oběťmi kupčení, skoro sedm milionu jich žije na nucených pracích, 1,8 milionu dětí „pracuje" v prostituci či je zapojeno do pornografického průmyslu. A další milion dětí ročně teprve pomýšlí vstoupit na tuto děsivou dráhu. Mnohé se tam dostávají přes různá zaměstnání v barech či v různých takzvaných masážních salónech. Přes 600 tisíc dětí je vtaženo do nezákonných obchodů s drogami a posléze se z nich stávají narkomani.

 

 

 

 

     Desetitisíce iráckých žen a dívek skončily během současné války nazvané Operace Irácká svoboda jako prostitutky. Mnohé do nevěstinců prodaly jejich vlastní matky či příbuzní. V islámských rodinách se rodí dívky tak dlouho, než se narodí syn, jediný platný člen rodu. Nadbytečné děti ženského pohlaví jsou zabíjeny nebo prodávány. Na rozdíl od děvčátek může chlapec pracovat, starat se o rodinu, je silnější, odolnější a fyzicky vyspělější.

 

     Prostě účinnější pracovní nástroj. V osidlech iráckých pašeráků s "bílým masem" také často skončily mladé vdovy. V Iráku jsou rovněž tržiště, kde zchudlé matky prodávají své dcery. Mnohým je teprve jedenáct až dvanáct, za ty totiž lze získat až 30 tisíc dolarů. Většina se však dá prodat nanejvýš za 2 000. Dvacetileté dívky se už považují za staré...

 

 

     Prostituce se stala na Filipinách největším ilegálním obchodem kolem roku 1900, když se začaly rozrůstat erotické bary v okolí námořních jednotek a ozbrojených sil. Odhad počtu lidí, kteří pracují v prostituci se počítá na více než 500 tisíc. Filipíny patří v počtu dětské prostituce na čtvrté místo. Přibližně v ní "pracuje" na 70 tisíc dětí.

 

 

     Hlavními přikázanými vlastnostmi thajských žen byly vždy pokora, mlčenlivost, ostýchavost a pasivita vůči všem, kromě manžela, který navíc mohl mít i neoficiální druhou manželku z řad prostitutek, zvanou noi. Polygamie už sice není v Thajsku oficiálně povolena, ale mnoho mužů ji podnes s přivřenýma očima úřadů praktikuje, údajně ke spokojenosti všech svých žen. Pověstným erotomanem je jistý obchodník s hady z Pathomu, který má ve svých šedesáti letech sedm manželek, jež mu povily pětadvacet dětí. Největší siamský pašák však byl zřejmě král Ráma II. Ten měl osmatřicet manželek a s nimi třiasedmdesát potomků. Thajsko dnes vykazuje na tři miliony kněžek lásky, z toho je zhruba 40 procent dívek mladších 15 let. Ještě děsivější statistika tvrdí, že 60 procent z těchto prostitutek je nakaženo virem HIV. A to už přestává být legrace.

 

     Jiná země, jiný mrav. Kdepak, Češky a krutovládkyně. Trochu hladu a zákonného práva na ně a bylo by vymalováno, jako v Kuřimi...

 

 

Břetislav Olšer

 

 

Komentáře (122)add feed
myšlenkové pochody pana olšera : Petronila
mi zůstávají jednou velkou záhadou.

Jak proboha souvisí kuřimská kauza s prostitucí na Filipínách a v Thajsku.....?
březen 12, 2009 10:43
tak teda.... : Polarka
tohle je kravina na kravinu. Nepletes si to nahodou s hindu v Indii?
březen 12, 2009 10:44
danielo, to je super, : hihihi
to jsou nejlepší vtipy, tyhle Olšerovy články, chápu tě - prostě pátek - tak článek pro zasmáůní...
nojo, no
březen 12, 2009 10:47
Nojo : NČ
Pátek přesuneme na čtvrtek, v sobotu si uděláme železnou neděli a velikonoční pondělí vyhlašujeme na neděli.
Já teda jsem jen prosťáček, čumící na VKV a Výměny, ale souvislosti zde jsou mi dost zřejmý.
březen 12, 2009 10:56
navíc si myslím, : Petronila
že kuřimská kauza nebyl aspoň ze strany té matky a priori sadismus (ve smyslu toho, že by jí činilo rozkoš působit utrpení druhému), ale totální zblbnutí a mozek vymytý do té míry, že se nezdráhala děti trápit ALE MYSLELA SI, ŽE JIM VLASTNĚ POMÁHÁ. Taková soucitnost a měkkosrdcatost přešvihnutá do druhého extrému. Těžko říct, co z toho je horší, z obojího na člověka padá hrůza a u toho druhého se navíc - aspoň mně - vnucuje zamyšlení i nad sebou ohledně toho, do jaké míry jsme oprávněni "páchat" dobro na druhých proti jejich vůli.
březen 12, 2009 10:57
Pátek?? : Justík
hihihi já jsem nějak úplně mimo.. Myšlenkou chtěl dle mého někdo říci, že v civilizovaných zemích jsme otřeseni z týrání , ale co se děje jinde.. No a jestli jsou údaje pravdivé nevím.. Ale dějí se i takové věci..
březen 12, 2009 10:59
NČ : Míša šíša
smilies/grin.gif smilies/wink.gif
březen 12, 2009 11:01
Jsem pro železnou sobotu : wendy
a z toho co se děje s lidmi v tzv. třetí světě je špatně asi nejen mně.
Kuřim, různé sekty a podobné excesy se dějí zase u nás.
březen 12, 2009 11:24
jéje, moc se omlouvám, ten pátek - : hihihi
asi se budu muset začít modlit... tak čtvrtek, nojo, a já si už myslela, že zítra nemusím do roboty :-)
Ale fakt, tímhle článkem se pan Olšer moc nevyznamenal, no.
To jsem snad trefila dobře...
březen 12, 2009 12:50
To mně ještě tak scházelo, přetahovat se tu s NČ vo to, kdo je větší prosťáček . . . : toulavej
Zřejmý souvislosti všech uvedených i naznačených případů i příběhů tady i onde mně totiž zřejmý pořád nejsou . . .
Jinak, na VKV nekoukám, proč taky. Na mém transistorovém rádiu nic tak zajímavého není. Když ho zapnu, tak hraje, nic víc. Tak stačí jen poslouchat. Na VKV jsou všechny stanice, tak nemusím ani přelaďovat na SV, KV nebo DV . . .

březen 12, 2009 14:37
Někde je to značeno jako UKV... : wendy
ale na to se asi taky nedá koukat... smilies/wink.gif
březen 12, 2009 14:44
UKV – to bude nejspíš ještě na starejch rádiích, když se ještě V psávalo jako U. : toulavej
Někde jsem to takhle viděl na starých mapách . . .
březen 12, 2009 14:55
Nejlepsi je hazet : Giussi
vsechny islamske zeme a vsechny jejich obyvatele do jednoho pytle. Jakoby se to vsude delo masove, vsechny holky byly na prodej nebo na zabiti. Ze se to nekde deje je urcite pravda a v Iraku diky valce a bide, kterou mnohym prinesla, asi vic nez jinde, ale tohle automaticke zahrnovani vsech islamskych zemi a jejich obyvatel do stejne bidne a odsouzenihodne hromady me teda uplne sokuje. No tak asi zbyva uz jen dodat: At zije rozpoutavani rasove, narodnostni i nabozenske nesnasenlivosti.
březen 12, 2009 14:58
Proč já se tu do toho vlastně míchám? : strejda
jak prosté:
VDV - velmi dlouhé vlny
DV - dlouhé vlny
SV - střední vlny
KV - krátké
VKV - velmi krátké vlny
UKV - ultra krátké vlny
z toho plyne, že UKV vlny jsou mnohem kratší než VKV. Uvedení UKV na rádiích je chybné, protože rozhlasového vysílání 94 - 108 MHz se odehrává v oblasti VKV.

Jinak mě ten článek smysl dává. Pam Olšer by měl pro určitou skupinu čtenářstva psát více polopaticky. Asi. Myslím...Jsem o tom dokonce i přesvědčen. Oni ho tu totiž někteří nemají v lásce.
březen 12, 2009 15:26
Breta the grafoman : Mikin
Ajajaj, zase Nesmyslny Olser. Napsal, napsal, co to ma s cim spolecneho uz bohuzel nevysvetlil.
Hlavne ze do toho nezapomnel primichat svou oblibenou prostituci v Thajsku. Ja mu uz jednou pratelsky vysvetlil drakonicka opatreni ktera zavedl v Thajsku pred dvaceti lety tehdejsi ministersky predseda Chuan Leekpai a ktera detskou prostituci prakticky zlikvidovala.
Podruhe uz se na to vyhvezdickuju. Kdyz chce byt ten pan jako kafemlejnek, at je jako kafemlejnek.
březen 12, 2009 16:21
Toulavej, : Vodoměrka
to U není jako že se psalo V jako U, ale jako ultra... smilies/wink.gif
březen 12, 2009 16:32
Hahaha... : Vodoměrka
já dnes fakt dřív píšu než čtu... on to tu už strejda vysvětlil... no jo, ten aby v této věci nebyl rychlejší... to bych se divila... jo, vlny, to je jeho parketa... smilies/wink.gif smilies/smiley.gif
březen 12, 2009 16:34
Vodoměrko, dík :-) : toulavej
.
březen 12, 2009 16:52
vod strejdy já to číst nemůžu, Vodoměrko, : toulavej
požádal mě vo to, tj, jako by to bylo zakázaný . . .
březen 12, 2009 17:02
Giussi presne : Polarka
ja neznam nikoho kdo by cenil svoji matku vic nez muslimove. A matka je zena. Tak jak je to mozne????
V iraku se stava, ze holka znasilnena americkym vojakem porodi dite, tak to dite je outcast....nepatri nikam, je to jenom nestesti a ostuda rodiny. Takze ano, snazi se ho i zabit ale to je jedno jestli je to kluk nebo holka. Tamni spolecnost ma pevne moralni meze, ale proc nam to tolik vadi? Proc nam vadi islam, kde je zakazano pit akohol nebo brat drogy? Je opravdu ten nas svet idealni? Ono je to spis tim, ze co slysime z jejich sveta je nam nepochopitelne. A kazda malickost ktera se tam stane se nafoukne v bublinu. Smrt za znasilneni, smrt za vrazdu, asi to neni prilis humanni ale ono to pracuje! A proc byt humanni k lidem kteri vrazdi a nasilni? Vsude jsou negativa a positiva. A lidi jako pan Olser mne dokazou vypenit. Byl to snad Irak ktery rozpoutal valku? kdo tam zavinil tu bidu? Kdo nuti matky prodavat svoje dcery v nadeji ze tak snad neumrou hlady? Ze je koupi nekdo kdo jim da lepsi zivot nez jim muze dat ona sama? Proc je valka v iraku, proc tam zeny trpi?
Dneska uz je obecne znamo, jak to bylo s 11 zarim
http://video.google.com/videoplay?docid=2856557841553891683 jestli so to pustite je to dlouhe, ale je to s ceskymi titulky.
březen 12, 2009 17:15
a jeste..... : Polarka
jak to ze je napriklad v Saudske arabii vic zen nez muzu????? A jak to ze na umiveresitach je vic divek nez kluku? nemeli by to rodice hned po narozeni vybit?
březen 12, 2009 17:21
Diky, Polarko : Giussi
Ja tady v USA taky neznam lepsi deti, nez ty z blizkeho vychodu. Staraji se o maminky (a vseobecne o rodice), jak se nam ani nezda. Kdyz moje mamka videla, jak se muj manzel a jeho bratr staraji o svou nemocnou maminku, tak mi rekla, ze o tom se ceskym zenam muze jenom zdat. Na vysvetlenou: muj manzel je puvodem z Iranu. Sice je tak jako ja agnostik (nebo uplne bezverec), ale to starani se o rodice a zvlaste maminku je spis kulturni nez nabozenska zalezitost.

A HLAVNE si nedelejme zadne iluze o nasich spoluobcanech. Kdyby u nas uderila tak hrozna bida, jako je v nekterych tech asijskych zemich, nebo v nekterych castech zbidaceneho Iraku, tak by mnozi taky prodavali deti. Jeden clovek, ktereho znam, takovy "vychlastany mozek", nula a ztroskotanec jednou prohlasil, kdyz se rozhodovalo o jeho 13 lete dceri a kam pujde do uceni: "Poseleme ji vydelava tna E55." Tak to jen abychom si nemysleli, ze to se u nas nemuze stat.
březen 13, 2009 01:02
Pročpak asi, když si muslimové žen váží, což tu čtu od Giussi i od Polárky, : Myška
tak proč tomu milému chlapci, který znetvořil dívku muslimku ve tváři kyselinou, protože ho nechtěla, a mimo jiné jí vypálil obě oči, proč mu má být vypáleno jen jedno? Protože oko muže má dvakrát větší cenu než oko ženy. Takže pokud ta dívka chce, aby byl potrestán vypálením obou očí, tak musí zaplatit v přepočtu půl milionu korun. Ať žije islám.

březen 13, 2009 07:24
... : mikin
Problem nesmyslneho clanku je v tom, ze jen tezko muze nasledovat smyslna diskuse. Olser tady smichal nejen jablka s hruskama, ale pridal i cukety a veprove......
Je sice mozne, ze si bohaty Thajec muze dovolit spoustu zen, ale to si muze dovolit i bohaty Cech. Jenze to nebudou manzelky - mnohozenstvi je v obou zemich narozdil od mnoha zemi muslimskych zakazane.
Nevim take, proc Olser porad mluvi o Iraku a o valce. Prodej nezletilych divek starym nadrzenym kozlum je bezny zvyk ve vetsine zemi tretiho sveta.
Muzeme mit na valku v Iraku jakykoliv nazor, ale v te zemi byl pekny bordel uz davno pred jejim vypuknutim. Staci vzpomenout na dalsi, nesmirne krvavou valku s Iranem, agresi Iraku proti Kuvajtu, nebo priserny teror Saddamovy tajne policie, kterou vycvicili soudruzi prislusnici STAZI z byvale NDR. Ja sam o spravnosti irackeho rozhodnuti Jirky Bushe dost pochybuju, ale aspon maji dnes Iracane nadeji, coz za socialistickeho diktatora nemeli........
Pokud se tyka prav zen v muslimskych zemich, tak tam je situace zretelne horsi nez vsude jinde. Jiste, jsou mezi nimi rozdily a nema smysl to hazet do jednoho pytle, ale i v dost liberalnich zemich jako je Malajsie nebo Indonesie je to zretelne horsi nez u jejich buddhistickych sousedu. Verte me, prave jsem se odtam vratil.
A ona se kazda spatnost vymsti - podivejte na mizernou hospodarskou situaci vsech muslimskych zemi ktere nemaji ropu. Zachazet s polovinou populace (zenami) jako s dobytkem a nevyuzivat jejich dusevniho potencialu se zkratka a dobre nevyplati.


březen 13, 2009 07:52
:-((( : NČ
Ajajaj, zase Nesmyslný mikin
březen 13, 2009 09:18
mikine, : Petronila
super, moc hezky napsaný...

NČ - Tebe fakt nechápu, jako už tolikrát (smajlík vrtící hlavou).
březen 13, 2009 09:52
No vidíš, a já tě docela chápu : Nejkrásnější Čtenář
Bože mě chraň!
březen 13, 2009 10:56
Někdy NČ chápu, někdy – jako teď - ne, někdy i souhlasím, většinou - jako teď- ne. : toulavej
Co horšího, teď jsem ani neporozuměl . . .
S tím zrcadlem - nemáš ho pokřivený? - vono pak zkresluje skutečnost, na to pozor . . .

mikin a Petronila, co naplat, ZASE souhlas :-)

březen 13, 2009 12:32
ano dneska je tam daleko lepe. maji nadeji...pchaaa : Polarka
http://www.antiwar.com/news/?articleid=8560
Americane se snazi presvedcit svet ze jejich plan napadnout irak bylo spravne rozhodnuti ale ve skutecnosti byl velice neuspesny. Ovsem kdyby rekli ze se jim tam situace vymkla z rukou a ze to byla velka chyba, ztratili by respekt celeho sveta. Pokud teda jeste nejakej maji. Tohle nejsou teroristi to jsou normalni Iracani....co udelali? Jsou muslimove! A to prodavani divek, ta bida.....tomu nekdo rika nadeje??????
Mysko extremni veci se deji vsude, nejenom v muslimskych zemich.Jenze tam je vsechno desne viditelne. Nemuzu rict ze souhlasim se vsim...psala jsem petice za propusteni divky z Qatifu, ted za propusteni mladistve divky ze Sri Lanky, Rizany Nazik,ktera ceka uz nekolik let na popravu/ Asi je to jenom male kapka v mori, ale vic nesvedu. Na druhe strane souhlasim s tim co jsem napsala uz predtim. jsm pro trest smrti pro urcite ciny. Ne jako trest ale prevenci spolecnosti A Mysko, co by se tomu milemu chlapci stalo tady? Sel by na par let do kriminalu, to by bylo vsechno!

březen 13, 2009 17:06
dik Petronilo : mikin
Vetsina muslimu se kterymi jsem se na svych cestach setkal byli prijemni lide. Ja si myslim, ze islam a krestanstvi maji hodne spolecneho. Jenomze krestanstvi se podle me od stredoveku hodne zmenilo a islam ustrnul - proto ted v moderni spolecnosti pusobi s temi barbarskymi tresty a utiskem jako pest na oko.
Co me opravdu stve je politicky korektni nazor nekterych lidi, ze muslimove maji k tomu co delaji jakesi svate pravo a nikdo je nesmi kritizovat. Pritom bezpravi a tyrani slabsich budou vzdycky spatnost. At je dela kdo chce. Proc by mel byt treba utisk zen v jedne zemi spatny a jine zemi spravny.
březen 13, 2009 17:59
Mysko : Giussi
Je to opravdu tak nepochopitelne, ze tohle, co se dostane do medii je spis vyjimka? Sice otresna a nepochopitelna, ale presto vyjimka? Ze "Bez dcerky neodejdu" se sice skutecne stalo, ale zase jen vyjimecne? Prusvih je, ze zakony muslimskych zemi neco takoveho dovoluji, ale to neznamena, ze se to deje dnes a denne a na kazdem kroku. I u nas jiste obcas nekdo treba zabije nekoho ze zhrzene lasky. Asi nepolije kyselinou, ale jiste nejsme jako narod bez poskvrny. Ja proste jenom nemuzu pochopit proc se to v clancich jako je tenhle uvadi jako bezne, normalni, dnes a denne se dejici, vsemi muslimy schvalovane a podporovane. Napr. to, ze mezi muslimy nema dcera zadnou cenu a bezne se zabiji nebo v lepsim pripade prodavaji na prostituci, to je teda opravdu tak ubohe, ze bych az zaplakala.
březen 13, 2009 22:03
Giussi : mikin
docela chapu, ze ti ty Olserovy nesmysly hnuly zluci. Ja tech hrdych muslimskych tatinku s dceruskami v parku videl treba v Malajsii nespocitane..... A co s tim vsim ma co delat treba valka v Iraku, to uz je uplne ve hvezdach.
Ja jsem na Olserovy fantazie ohledne detske prostituce a rozsireni AIDS v Thajsku (posledni odstavec) reagoval nekolika osobnimi dopisy uz asi pred dvema lety, ale vsechno marne. Jen me odpovedel, ze to cetl v nejake knizce. Schvalne se podivej na tuhle statistiku: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_HIV/AIDS_adult_prevalence_rate
Podle ni je Thajsko v procentu nakazenych az na 49 miste. Ale vykladej to ignorantovi.....
březen 13, 2009 23:44
ono je to tak nejak : Polarka
krestanstvi se zmenilo, udelalo spoustu ustupku.Jestli k lepsimu nebo horsimu si netroufam posuzovat. Islam se stale drzi koranu. Kez bychom stale neco z toho islamskeho barbarstvi si udrzeli!Hlavne ty barbarske tresty! Pak by se treba nestalo ze nekdo znasilni a zavrazdi bezmocne dite a a pak bude do konce zivota ziven z penez poplatniku! Nehlede na to ze byt to v muslimske zemi, byl by popraven uz davno a Jakub i jeho matka mohli zit.
Islam je momentalne nejrychleji rostouci nabozenstvi.Proc? Mozna protoze lidi potrebuji nejake bariery? Nekdy jim zavidim tu stoprocentni jistotu ze Buh existuje, ze cokoliv se stane bude po pravu potrestano, ne treba na tomhle svete, ale na tom pristim. Ja ale tu viru nemam.
Bezpravi a tyrani slabsich je vzdycky spatnost. Souhlasim. Americane jsou daleko silnejsi nez Iranci. A utisk zen? Par prikladi: Kdyz zena v Saudske Arabii prijde do bankomatu, muzi ustupuji a davaji ji prednost. Zena nedela podradne prace, treba neexistuje aby pracovala u benzinky a podobne.Kdyz by nekdo insultoval zenu, obrati se proti nemu vsichni kolem.Do obchodnich centru mohou chodit muzi jen v doprovodu zen. Samotneho muze tam nepusti, stejne je to se zabavnima parkama.Kdyz by divka i treba nepravem osocila kluka, ze na ni sahl, nebude mutawwy (nabozenkou policii) zajimat jeho vysvetleni. Zena ma v techto vecech vzdycky pravdu!!!! Do restauraci jsou pousteni svobodni mladi kluci jen do urcitych.Jsou vseobecne povazovani za trabl. Snad i proto se zeni velice brzo, vetsinou kolem dvaadvaceti a casto si berou svoje sestrenice. Kazdy, vcetne divek ma pravo veta co se manzelstvi tyce, kdyz se jim napadnik nelibi.Mimochodem..zenskou obrizku tam neznaji!
březen 14, 2009 03:49
Giussi : mikin
jeste bych to trochu doplnil, aby nedoslo k omylu. S tim Olserovym celoplosnym odsuzovanim pomeru v muslimskych zemich stejne jako ty nesouhlasim, ale pokud by na sobe melo nejake nabozenstvi zapracovat, je to prave islam. Ty prisernosti o kterych zde byla byla zminka jsou jen spickou ledovce. Ve skutecnosti zustane v muslimskych zemich vetsina zlocinu proti zenam neohlasena a proto i nepotrestana. Treba znasilneni s sebou nese trest nejen pro nasilnika, ale i pro jeho obet. Sex mimo manzelstvi je totiz trestny za kazdych okolnosti a hanba padne i na rodinu. Zivot chudaka zenske je uplne zniceny a proto je lepsi drzet hubu. V pripade skupinoveho znasilneni je pochopitelne situace jeste jasnejsi - kdo by veril osamocene holce. A takovych pripadu jsou v muslimskych zemich podle Amnesty International kazdy rok statisice.
Podobne je to i s takzvanymi vrazdami z duvodu cti, kdy vrazdi vetsinou otec nebo nejstarsi bratr a obeti je divka, ktera si si nechce nechat vymyt od svych panu mozek a chce byt sama sebou. Takovy pripad se stal nedavno i v Ontariu. Holka behala za klukama a nenosila hijab. Trest smrti vykonal "pro dobro divky a rodiny" milujici bratricek.......
Diskriminace v jednotlivych zemich je rozdilna. V lepsim pripade neni zakotvena v zakonech a proto se nekdy zeny mohou branit, ale casto v zakonech je. Treba v Saudske Arabii nesmi zeny bez doprovodu dospeleho muzskeho clena rodiny na verejnost a nesmi ridit auto. A v Afghanistanu nesmely zeny a divky v dobe vlady Talibanu vubec nic. Dokonce ani chodit do zamestnani nebo do skoly. A tak dale.....
Je docela komicke (nebo spis trapne ?) ze se najdou zeny ktere samy ziji ve svobode, ale barbarskeho utisku muslimskych zen se zastavaji. Dokonce jsou schopne delat ucet bez hospodskeho a prohlasovat, ze se zivot bez lidskych prav dotycnym zenam libi. Ja po zkusenostech ze svych cest vim, ze se spousta muslimek mlci jen ze strachu a proto navrhuji zahajit vymenny jakysi program. At si to dotycne damy se svobodobychtivymi zenami z muslimskych zemi vymeni.
březen 14, 2009 05:46
Mikine, díky. : Myška
Napsal jsi to moc dobře. Nechápu obhajobu islámu.
Možná by ti Polárko k pochopení pomohlo, kdyby sis uvědomila, že být u nás islám v době tvého mládí, jsi velmi pravděpodobně mrtvá. Viz. tvoje tuniské zápisky.
březen 14, 2009 08:58
Diky Mysko : mikin
pro me je zena clovek jako kazdy jiny a zasluhuje si prava jako kazdy jiny. Dela se mnou holka, ktera dokaze ridit nakladak tak dobre jako ja a hazet lopatou stejne rychle jako ja. Nepripada me to nejak ponizujici - spis naopak. A navic si zvolila svou praci coby svobodna lidska bytost.
Tady je neco o "vrazdach ze cti". Je to bohuzel jen anglicky a jen pro silne nervy.
http://www.amnesty.org/en/library/asset/ASA33/018/1999/en/dom-ASA330181999en.html
A pozor - to je jen o Pakistanu. Muslimske zemi kde je demokracie a kde jsou tyhle zverstva oficialne nezakonna. Jak to asi musi vypadat v zemich, kde to tak neni.....
březen 14, 2009 16:03
Mysko : Polarka
asi nebyla protoze celej muj zivot by byl jinaci. Ale to je tezko posoudit. Ja si velice uvedomuju problemy co tam jsou, nemoznost ridit auta ovsem je spis trest na muze. Ano rodina je velice silna a problem je, ze jedno slapnuti vedle od kterehokoliv clena rodiny muze znicit vsechny. To znamena ze treba divky z rodiny,kde sestra se chova nepristojne nemaji sanci se vdat.
Dalsi problem je znasilneni. Oni veri ze vetsinou si to zena zpusobila nejakym zpusobem sama vetsinou nepristojnym chovanim. Napriklad zminena divka z Qatifu, udelala nekolik chyb podle muslimskeho mineni. Poslat svoji fotografii to byla chyba prvni. Druha setkani s muzem ktereho neznala a sednuti si s nim do auta treti. To bylo proc mela byt trestana take. Nastesti ji kral dal pardon.
Je to naprosto jiny svet ale ja si myslim ze ve spouste veci je lepsi nez ten nas. Nejak moralnejsi. Napriklad ze rodina se vzdycky postara o nemocneho otce ci matku, ze vrazdy a znasilneni jsou tvrde trestany a diky tomu je treba zrovna Saudska Arabie velice bezpecne misto na ziti.Pokud teda clovek neudela ten krok vedle....to se neodpousti. Ze tam nejsou drogy a alkohol, nejsou tam ani nocni bary, nejsou tam ridici co zabiji, protoze pred jizdou pili. Vysokoskolsti studenti nejen ze neplati za skolu ci ubytovani, ale naopak jsou placeni za to ze studuji. Neplati se dane. Jenze pochopitelne to co pisu neni zrovna podle toho jak to lidi chteji videt, popularni je vykladay jak je to desny svet a jak jsou tam zeny tyrany,takze to co vim, nema nejmensi smysl. Ale Anna, moje saudska pritelkyne se proto prestehovala i s rodinou do Saudske Arabie. Pro klidny rodinny zivot!
březen 14, 2009 18:12
ac to, polarko, licis jako idylku : mura1
fakt dekuju osudu, prirode i panu bohu, ze jsem se narodila ve stredni evrope
březen 14, 2009 19:49
ps. : mura1
Dalsi problem je znasilneni. Oni veri ze vetsinou si to zena zpusobila nejakym zpusobem sama vetsinou nepristojnym chovanim.

jo, to mi pripada, jako tvrdit, ze si sikanovanej svym chovanim o tu sikanu koledoval.
březen 14, 2009 19:52
Polárko, píšeš o SA, kde je situace přece jen jiná, než v jiných arabských zemích. : Myška
Míra civilizace je tam rozhodně větší, než třeba v Afghánistánu, Iráku, Íránu, a jinde. Dobře víš, že nejsem odbornice na arabský svět, všechno info mám z médií včetně netu, odkud taky odjinud, že. Jenže ty zmiňované tvrdé tresty v případě znásilnění platí jen pro ty znásilněné ženy, pro muže jsou tresty, jsou-li vůbec, směšné.
Mně je divné zrovna u tebe, kterou považuji za samostatnou svobodomyslnou ženu, která by si rozhodně nenechala líbit, kdyby se ji muž pokusil ovládat, že obhajuješ islám, a v určitém smyslu i obdivuješ. Ta nesvoboda žen, podřízenost, vyžadovaná poslušnost, to je přece hrozné. Stejně jako měření dvojím metrem podle pohlaví.
Mám pocit, že zatímco křesťanství pochopilo, že se musí změnit, a změny nastaly, i když pomalu (i podle křesťanství byly ženy podřízeny mužům, i znásilnění u nás bylo dřív posuzováno jinak), tak islám prostě ustrnul, a spíš se do něj implantuje čím dál víc právo šaríja, a jiný extremismus.
březen 14, 2009 20:13
damy, : mikin
Precetl jsem si znovu ten odkaz http://www.amnesty.org/en/library/asset/ASA33/018/1999/en/dom-ASA330181999en.html a ono je to jeste horsi nez jsem si myslel. A pritom nejde o zadny bulvar, je to oficialni buletin od Amnesty International.
To liceni bezpecneho zivota bez zlocinu me fakt vehnalo slzy do oci. Jenze to u nas tak bylo za Hitlera taky. Akorat misto kamenovani, upalovani, rezani usi a napichovani na kul byly koncentraky. Na lidi proste plati prisnost, zejo.
A nyni mne damy omluvte, jdu zvracet.
březen 14, 2009 20:42
je to zbytecne : Polarka
a ano jsem svobodna a asi tezko bych se smirovala s islamskou nesvobodou.To ze na vsechno je rad. Vcetne jak ma clovek spat, jak se ma myt, modlit,i milovat. Ale oni jsou v tom vychovani a tim jim to pripadne samozrejme. Je to jiny svet ale to neznamena, ze je horsi nez ten nas.Proc nam vadi? Oni veri tomu, ze nas ovlada dabel. Nechce jit do pekla sam, chce si nas vzit sebou. Kdo chce psa bit hul si vzdycky najde a vetsina lidi se islamu boji. Ja jsem ho poznala v nekolika formach...ta prvni mne nenadchla. Ale islam a islam je rozdil. A nedaji se vsichni muslimove hazet do jednoho pytle. Ja verim ze lidi co maji nabozenstvi, at uz je jakekoliv jsou nejak lepsi. Ale musi to byt opravdu od srdce a ne jenom predvadene na verejnosti. Nabozenstvi mne zajimaji a tak nejak je studuju. Ne z knih, nebo z internetovych stranek, ale od lidi co s nimi mam moznost hovorit. Pochopitelne ze nemohu souhlasit s tim, ze znasilnena zena si za to mohla sama, ale snazila jsem se vysvetlit problem z hlediska jak to vidi oni. Nemohu souhalsit absolutne s tim, ze ma byt popravena Rizana Nafek, mlada sluzebna se Sri Lanky! A uz vubec nesouhlasim s tim, ze jestlize je nevina, Allah ji to vynahradi! Nesouhlasim s popravou mladeho Kanadana ktery se popral v Rijadu pred skolou a zavinil snad smrt jineho kluka. Tam je to snad......a to je prave co mi vadi. Uz jsm rekla ze souhlasim s tresty smrti, ale pouze za ciny jasne prokazane, navic ktere se mohou opakovat. Ano mluvim jenom o Saudske Arabii protoze tolik nevim o jinych muslimskych zemich,snad jeste krome Egypta a Tunisu. A nerada hovorim o necem co neznam. Jinak tresty plati Mysko pro obe pohlavi jenze kdyz jde o zenu tak se to vic vytahuje na verejnost.Treba za neveru je udajne trest smrti. Pro oba! Jenze....4 lidi musi dosvedcit ze akt videli! Coz je takrka nemozne a stejne to plati jenom v pripade ze jsou oba zenati.
Kdyz jsou svobodni je to vypovezeni z mesta a zbiti.Opet oba. Ale dneska se to uz nestava. Vsechno se uvolnuje, i v techto zemich.
Je velice lehke najit stranky proti islamu.
Ale je daleko slozitejsi pochopit jejich mentalitu.
http://www.youtube.com/watch?v=_kbvvZs_0Zc

březen 14, 2009 22:58
Polárko, já se jakémukoliv náboženství věnovat nechci, a tedy ani nebudu. : Myška
Mám v širší rodině parádní případ fanatického křesťanství, ne demonstrativního, ale opravdu prožívaného. Oni jsou hluboce věřící.
Ale o tom psát nechci.
Nemohu se s tebou přít, mně stačí, to, co proběhne v médiích. O blízkém východě, o sebevražedných atentátnících v Iráku, o kamenování žen už nevím kde za banalitu, o pronásledování a zabíjení nezahalených žen za vlády Talibanu v Afghánistánu, o upírání vzdělání ženám, o přistěhovávavších se muslimech v Německu, ve Francii, kteří se nechtějí podřizovat tam platným zákonům, ale uplatňují to svoje právo šaríja. Z těchto zpráv opravdu nemůžu mít o islámu dobré mínění. Pokud je nahlíženo na ženu jako na něco méněcenného, jako na majetek muže - nejprve otce, potom manžela, pak si o islámu nemohu myslet nic pozitivního. A nemohu ho chápat, a ani chtít chápat. A nakonec, to co jsi psala o muslimech, o jejich mentalitě, moji nedůvěru v toto náboženství jen posiluje.
březen 15, 2009 01:00
Mysko : mikin
uplne souhlasim. Problem je ve fanatismu. A nemusi byt jen muslimsky. Ty nesmirne vychovane deti ktere si tak chvali Giussi je mozne najit nejen v rodinach z blizkeho vychodu, ale i treba v rodinach Svedku Jehovovych. Ale kam takova kazen a vymyvani mozku vede ? Jak to, ze je tolik nositelu Nobelovych cen mezi zidy a tak malo mezi Araby, kdyz je prave Arabu o tolik vic ? Etnicky mezi nimi neni temer rozdil, rozdil je jen ve fanatickych prvcich nabozenstvi jedne skupiny.
Musim se smat, kdyz slysim muslimky vypovidat o jejich krasnem a stastnem zivote otrokyn a sluzek. Polozte stejnou otazku zviratku v kleci nebo taznemu volovi. Oba svobodu nikdy nepoznali a oba budou chvalit sveho pana protoze je pravidelne krmi......
Bez nabozenskeho fanatismu by byl tenhle svet mnohem lepsi misto k zivotu. Napriklad v Iraku by byl uz davno klid. At se americka akce v te zemi nekomu libi nebo ne, (ja sam ji povazuji za velice problematickou)kazdy musi uznat ze uz tam probehlo nekolik zcela svobodnych voleb pod dohledem OSN, demokraticky zvolena vlada je u moci a duvod pro sebevrazedne pumove atentaty tedy uz hezky dlouho neexistuje.
Stejne tak v pripade teroristickych utoku 9/11. Ty utoky nebyl schopen pro jejich zrudny zpusob provedeni uskutecnit nikdo jiny, nez prave fanaticti muslimsti sebevrazi.......
březen 15, 2009 02:52
Mysko : Polarka
nemluvim o fanatismu, to je jina vec. Me zajima nabozenstvi jako takove.
je mi jasne ze nekteri lidi stale veri pohadkam o zlych islamskych teroristech, kdyz dneska uz je hodne proflaknute, jak to vlastne ve skutecnosti bylo a proc se tem 11 September stal a kdo v tom ma hlavni prsty
http://video.google.com/videoplay?docid=2856557841553891683
Je to stejna pohadka jako verit ze sametova revoluce nebyla dopredu pripravena samymi konmunisty. Klid v Iraku....pri te bide????? Pro tom jak stale jsou tam muceni a zabijeni lidi? A proc? Amerika se proste rozhodla ze z pratelstvi Iraku vypomuze? Tomu snad verit uz nwmuze nikdo!!!! a media ta shani senzace a vsehno co se deje na middle Eastu se hodi. Nechte je zit, neplette se do nich a svet bude daleko lepsi misto k zivotu. Nebude se bojovat v Cecne, v iraku, v Afghanistanu...A koncim...uz mne to moc unavuje tahle plana debata.
březen 15, 2009 07:50
uvědomme si, že : Petronila
islám je o několik set let (tuším 622) mladší než křesťanství a tudíž je ve fázi, která odpovídá křesťanskému středověku. A tam se taky děly věci, kterých bych se opravdu nechtěla účastnit.

Čímž se nechci zastávat fanatických výstřelků, o kterých píšete, ani náhodou.

Další věc je, že jen málo z nás (včetně mě) má informace o skutečném životě v islámských zemích z první ruky, většinou jen z médií a myslím, že všichni víme, co se jim dá věřit.
Tudíž si skutečně netroufám vynášet radikální soudy.
březen 15, 2009 11:15
Krrrrrasny citat : mikin
Malokdy cituji z novin, ale tenhle citat z iDnes k situaci v Iraku me mluvi az prilis z duse. Protoze neni jen o Iraku,ale i proti prasackemu utisku zen v Islamu:

" netrpělivost, zaslepenost a populismus politiků a jejich voličů otvírají hráze fašismu i komunismu. A zas na tu sobeckou prostoduchost, s níž mnozí svobodní občané odmítají nesvobodným dopomoci ke svobodě tvrzením, že je to vměšování do vnitřních záležitostí jiných. Podle téhle filozofie – opakuji svou omletou tezi z neznalosti lepší – by světu dodnes vládl klon Adolfa Velikého!
Je zvláštní, jak jsou v tomhle punktu zpozdilí ti, kdo se sami sobě jeví superpokrokoví. Antipatie k prezidentu Bushovi je dovedla téměř k sympatii pro Saddáma Husajna. Jenže k jeho svržení by měl Iráčanům blahopřát každý, kdo dík jiným americkým prezidentům přežil Hitlera a Stalina.
Svobodný svět pomohl všem lidem mezi Eufratem a Tigridem k hodině Nula; až se zakrátko stáhne, bude jenom na nich, čím svůj nový letopočet naplní."
březen 15, 2009 15:53
Polárko, proč sem montuješ Američany v Iráku? : Myška
Sebevražedné útoky se nedějí jen na tom území, kde jsou, stávají se i v Egyptě uprostřed turistů z mnoha zemí. Proč, když je islám mírumilovný? Pravdu o 11.září 2001, tu opravdovou pravdu, podle mne nezná nikdo, tedy nikdo z obyčejných lidí.
Ale to, jak se muslimové chovají v západní Evropě, v zemích, ve kterých vstřícná imigrační politika umožnila přistěhování velkého množství muslimů, jak se pokoušejí vykládat zákony podle sebe, to je hrozba. Vždycky musí platit, že musím dodržovat zákony země, do které se přistěhuji, a ne, že se budou zákony této země přizpůsobovat mně.
Kde bereš tu jistotu, že kdyby se neangažovaly USA, že by se nebojovalo v Iráku, Čecensku, Afghánistánu? Vždycky se bude bojovat. Záminka se vždycky najde. A vůbec v tom nemusí hrát roli USA.
Islám a jeho postoj k ženám se přece válkou nezměnil, nezhoršil, tak proč pořád tu angažovanost USA připomínáš? A že je v Iráku bída? Ale ta je v muslimských zemích obvyklá, snad krom SA.
Máš pravdu, Polárko, nemá cenu se přesvědčovat vzájemně, naše postoje a názory jsou natolik rozdílné, že je to zcela zbytečné. Nechápu tvoje obhajování systému a náboženství, které degraduje ženu do jakéhosi nesvéprávného zvířete zcela odkázaného na vůli nejen
svého muže - pána, ale na vůli v podstatě všech mužů. Sama jsi přece sňatek s muslimem odmítla. Nemůžeš argumentovat tím, že ženy, které se narodí a vyrůstají v islámu, jsou vlastně spokojené se svým údělem, když nemají možnost poznat něco jiného. Dnes ve Světě 2009 na Primě byla reportáž z Afghánistánu. Pusť si ji, myslím, že je přístupná na netu. Je tam vidět, jak moc jsou ty ženy štastné, že už je neterorizuje Táliban, že mohou chodit do školy, že nemusí chodit v burce, že je na ulici již nemusí doprovázet chlap. A komu za to vděčí? Ano, hlavně Američanům.
březen 15, 2009 16:18
Petronilo : Polarka
maji rok 1430. Islamsky kalendar (hijri) zacina kdyz prorok Mohamed odesel z Meccy do Mediny.
Jeste k tem trestum. Neda se spocitat kolik je znasilnenych zen denne treba v Americe. V Saudske Arabii velice vyjimecne. Trest smrti. A on si to kazdej rozmysli. Tak jak to ze neni zena chranena?


březen 15, 2009 17:07
no jo Polárko : alena puntíkovaná
v těchhle zemích totiž žena sama a bez doprovodu nesmí vystrčit nos z domu, nechodí pěkně makat osm a půl hodiny - a třeba na odpolední a pak nakoupit, atd. atd. a to všechno pěkně sama. Jako tady. Takže šance takovou ženu znásilnit je jen velmi malá. A to, že když se znásilnění vyjímečně povede, dostane oběť stejný trest jako násilník - to mi taky jako zvláštní ochrana nepřijde.
březen 15, 2009 17:23
Mysko : mikin
temer ve vsem s tebou souhlasim, akorat ohledne tech udalosti 11.zari si myslim, ze kdo chce, tak se muze dovedet hodne. Je toho totiz na internetu vic nez dost. Treba tyhle stranky jsou vynikajici: http://www.debunking911.com/ Pochopitelne konspiracni teorie se ctou lepe, tak jako se cte lepe bulvar....
Je docela srandovni, ze temer vsechny paranoidni stranky ktere odhaluji dabelske spiknuti americke vlady a CIA jsou "povesene" u provideru prave v te Americe a udajne vsemocni hosi z CIA jen bezmocne prihlizeji.......
březen 15, 2009 19:05
Aleno ale ro neni vubec pravda. : Polarka
to se stalo jenom v tom jedinem nestasntem pripade divky z Qatifu. Jinak je popraveweny jenom muz.Aleno ty umis anlicky...divala ses na ten porad na youtube s muslimskou zenou? Ta pracuje a vyklada o zivote tam velice logicky. velice vzdelana holka.
Jenze nema opravdu smysl o tom hovorit, protoze vy to vsechno znate z medii,kterym verite, ja ted uz jenom z chatovani na netu s lidmi, kterym zase verim ja. .Uz jsem rekla ze se nebudu dal vyjadrovat, ze to nema smysl. Jinak v Cecne to nejsou Americane ale Rusove, ze je tam genocitida na to celej svet kasle. 11.zari je velice logicke "v konspiracnich teoriich" Ale to bych sla do detailu, jak to vsechno bylo nemozne aby se to stalo tak jak to bylo presentovano. Kazdy muze verit co chce. A fakt je ze Americanum se ta valka velice hodila.
Bombove utoky se bohuzel deji, ale maji nejakou svoji vlastni logiku, ktera je nam nepochopitelna.Dit by se to pochopitelne nemelo. I kdyz v urcitych situacich chapu sebevrazedne utoky.I ja bych je udelala v situaci, kdyby mi uz na nicem v zivote nezalezelo, protoze nekdo by mi zavrazdil vsechny co bych milovala.Nikdo neumira rad.....
březen 15, 2009 19:48
Polárko, proboha, ti sebevražední atentátníci se nerekrutují jen z těch, : Myška
kteří přišli o všechny blízké. Takoví tam asi jsou taky, ale hlavně jsou ti sebevražední atentátníci zfanatizovaní, mají vymytý mozek.
Možná není dobré čerpat info jen z médií, ale stejně tak není dobré média zatracovat a věřit lidem z chatu. Vždyť tam taky vůbec nemusí psát pravdu, a nejspíš nepíšou. Chat je natolik anonymní, že vůbec nemusíš chatovat s muslimy.
Výše trestu za závažné trestné činy se mi u nás v ČR zdá nízká. Jsem pro trest smrti. Ale kvůli tomu nebudu obdivovat islám.
březen 15, 2009 20:07
Mikine, ta stránka : Myška
mi nejde otevřít.
březen 15, 2009 20:10
Mysko : mikin
to je skoda. Me se otvira. Ale staci zadat na google treba 9/11 debunking
Jinak mas podle me uplnou pravdu ohledne sebevrahu. Vetsina tech hajzlu co unesli 11 zari 01 ty letadla byla ze Saudske Arabie a z normalnich rodin. Proste jim v madrasach vymyli hlavy........
březen 15, 2009 20:44
Už je dnes všeobecně známo, : NČ
že letadla 11.9.01 zinscenovala CIA jako záminku pro vyhlášení a ospravedlnění "války proti terorizmu", se skrytým cílem získání kontroly nad přírodníma zdroji.
březen 16, 2009 12:06
NC : Polarka
presne tak! Navic ziskali kontrolu mad lidima, vsema tema "bezpecnostnima" ochranama.. Fakt uz chybi jenom ty chipsy pod kuzi podle Orwella.
březen 16, 2009 13:52
Já si stejně pořád myslím, že úplnou pravdu se nedozvíme. : Myška
Chipsy pod kůži mě pobavily. Holt není chip jako chips. Promiň Polárko, je mi jasné, že to byl překlep. Ale docela mi to zvedlo náladu při řešení pracovních úkolů.
březen 16, 2009 14:02
Ačkoliv tedy nejsem zastáncem "spikleneckých teorií", : Eva
tak naprostý souhlas v tomto s Polárkou a NČ...jen si myslím, že už čipy (minimálně díky mobilu), už nějak i máme smilies/wink.gif
březen 16, 2009 14:04
Už je taky všeobecně známo, : Krakonoš
že Američani zinscenovali přistání na Měsíci a celou akci natočili ve studiích u Holýho Úda smilies/grin.gif. Taky je všeobecně známo, že onanie vede k šílenství, homosexualita je nemoc (sovětští vědci už prej maj vakcínu), vrabci zmizeli proto, že je do vesmíru vodvezl Aštar Šeran, auta už dávno mohly jezdit zadarmo na vodu, tenhle převratnej vynález zase nedovolí přivýst do života ropná mafie, a tak. Hodně toho už je všeobecně známo a vo všeobecnejch pravdách, jak je taky všeobecně známo, se nediskutuje, nepochybuje a neargumentuje. Kdo by to snad zkusil, je všeobecně známým modrým ódesáckým debilem, není to někomu snad jasný? smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Mimochodem to, že to s pádem "dvojčat" nebylo úplně košér, si myslím taky, jen pro to mám jiný argumenty, než běžný "konspirativci" a navíc v pozadí nevidím ani tak politiky, CIA a vládu (to je totiž prakticky nemožný), jako něčí individuální nenažranost. Vede mě k tomu třeba tenhle film: http://video.google.com/videoplay?docid=-8985817299796185743 Přičemž si teda nemyslím, že zinscenovanej byl vlastní teroristickej útok, zato bylo možný se na něj "připravit" a barákům trochu "pomoct", když měl někdo ty správný informace.
Pořád ale pochybuju vo obouch verzích, oficiální i tý spiklenecký, ani vo jedný si nemyslím, že je "všeobecně známá" = uznaná za pravdivou a že kdo vo ní pochybuje, měl by se léčit. Myško, já si naopak myslím, že se pravdu jednou dozvíme. Dokonce si myslím, že se toho ještě dožiju.
březen 16, 2009 14:32
Nenažranost a nadřazenost bude skoro za vším, : Eva
bohužel. Ačkoliv oficiálně se to prezentuje, už po staletí, zcela jinak.
březen 16, 2009 14:44
Mysko : Polarka
jsem rada ze ses po ranu zasmala prej je to zdravysmilies/smiley.gif Tak aspon k necemu ten muj prispevek bylsmilies/smiley.gif
březen 16, 2009 17:29
Krakonosi : Polarka
nebo se jim taky nada ze jsou kravysmilies/smiley.gif jo neni nad gentlemany, kteri maji respekt k zenamsmilies/smiley.gif
březen 16, 2009 17:33
Ja jsem agent si aj ej : mikin
jsem nebezpecnej a jsem zlej. Tisice lidem sem naoperoval pod kuzi bramborove lupinky a oni pak ty baraky odstrelili. Taky ty atentaty v Madridu, v Londyne, v Bombaji a vsude jinde vypetrachtili a kdyz jsem je poslal do Mnichova na olympiadu, tak tam ty zidy v olympijske vesnicce postavili pekne do late.
Na islamske tororisty se totiz neda spolehat, to jsou takove holubicky miru ze se rozhoupou jen kdyz je patricne vydrazdim. Treba v Iraku byl za Saddama mir a klid a v Afghanistanu taky. Akorat tam musely baby nosit na hlave stan a nesmely vychazet z baraku. Ale ony byly rady, protoze zensky jsou od prirody liny a nemaji rady kdyz se chlapum libi.
I ten ujo Hitler by bez meho popichovani zadnou valku nezacal, on chtel jenom dat svym lidem praci a trosku vic zivotniho prostoru na vychode.
Vy si ted asi myslite, ze ovladam svet, ale neni tomu tak. Ja sam jsem jenom loutka v rukou svetoveho Zida. To on zorganizoval ten holocaust aby ho nikdo nemohl z niceho podezirat a ted taha za nitky. Ma v rukou nejen me, ale i Holyvuuuud a vsechny media krome tech na Kube, v Iranu a Severni Koreji. Proto mediim nesmite verit ani slovo. At uz jsou napravo nebo nalevo. Vsechno je to sarada pro blby......
Nanestesti jeste ten Zid neovladl uplne internet. Na internetu i pres nase horecne usili furt pracuje par odvazlivcu, kteri sedi ve sklepe a nechaji se zivit budto manzelkou nebo socialkou, takze maji na vsechno cas. Ti nase rejdy v jednom kuse odhalujou a my jsme z toho zoufali. Kdybysme vedeli kde je najit, toz bysme si s nima poradili. Ale my to nevime.....
Vas ejdznt si aj ej.
březen 16, 2009 19:59
kdyz neumis diskutovat : Polarka
tak se to bez nekam naucit.Nikdo neni zvedavej na snusku nesmyslu ci sprostaren. Ja jsem porad jeste na tebe slusna, protoze se nechci dostat na tvoji uroven. A konec. Pis so dal co chces!
březen 16, 2009 20:08
Polárko, s "krávama" samozřejmě nesouhlasím, : Krakonoš
mám taky rád, když má diskuse nějakou úroveň. Teď mě ale vyděsilo něco jinýho - chtěl jsem si ten příspěvek, kde mikinovi ujely nervy, přečíst ještě jednou, je to ten v "březen 14, 2009 05:46", leč po kravách v závěru ani stopa. Příspěvek byl dodatečně změněn, to se mi už teprv nelíbí, paměť mám ještě dobrou. Takhle se dá pěkně zdejší "komunitou" manipulovat, někdo něco řekne, ale za chvíli už nelze dokázat, že to řekl. Co to má bejt? smilies/angry.gif
březen 16, 2009 21:32
Ahoj Krakonošu - jsem ráda, že jsi všímavej - : d@niela
ano, ta dvě slova jsem opravdu vymazala, ALE NA KONKRÉTNÍ ŽÁDOST POLÁRKY!!!

Takže žádné manipulování se nekoná. A Mikinovi jsem to i napsala, o této "cenzúře".
To jen tedy na vysvětlenou. Napsala mi to dnes ve 12,24 hod., já to uznala a "krávy" odstranila.
Tak vše už OK?
březen 16, 2009 22:24
koukám, kam se to až všechno zvrtlo... : ivanka
začalo to Kuřimí, pak přes ubližovaný islám až po zavilé Amíky :-)))
hezká tichá pošta...
březen 16, 2009 22:30
Ja jsem taky rada : Polarka
protoze mne dost mrzelo, ze nikomu nevadilo, ze mne i Guissy tady nekdo nazyva kravama a rika at tahnem. To neni jak se na Kudlance lidi k sobe chovaji. To neni jak se lidi k sobe maji chovat kdekoliv.Na omluvu necekam protoze vim, ze neprijde.
březen 16, 2009 23:57
Krakonosi : mikin
ja nemam pocit ze by me nejak ujely nervy. Ta poznamka o kravach bylo takove vseobecne oznaceni osob ktere omlouvaji utisk zen v islamu. Ono jich je kupodivu i v nasich zemepisnych sirkach spousta. Pokud jsem ovsem prekrocil nejakou hranici, je jen spravne ze to editorka odstranila.
Danielo, ja jsem od tebe nic nedostal. Poslala jsi to na Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny ? Ta druha postovni schranka me nejak blbne.....
březen 17, 2009 00:08
Danielo : Polarka
doufam, ze je ti jasne, ze tohle cele tohle bylo napsane aby to mohl zopakovat. Diskutovat urazkama mne nebavi. Nebudu znovu nic vysvetlovat, ani te zadat o vymazani. Z hulvata neudelas nic jineho nez zase hulvata.
březen 17, 2009 01:33
Dobrá dobrá, OK. : Krakonoš
Myslím, že to bylo za čárou, mikine, i když já jsem pochopil, že to myslíš obecně, ale fakt je, že nebyl problém, aby to Polárka vztáhnula na sebe. Největší fór je, že pravdu máte voba, protože pro oboje vaše tvrzení lze najít v muslimským světě dost příkladů. Mám několik kamarádů muslimů, mají rodiny, žijou na západě a fakt je ten, že jejich pojetí rodinnýho života je daleko bohatší než naše. A na druhý straně právě v tomhle světě je mnohem častější výskyt modelu ON - vládce všehomíra, ONA - poslední kus inventáře. Oba přístupy najdou oporu ve víře a v jejím uchopení, výkladu. Oba přístupy lze, a hlavně bylo lze v dávnejch dobách, najít i mezi silně věřícíma křesťanama. Rozdíl je jenom v civilizačním náskoku, jince moc ne. A budeš-li tvrdit, že ateismus je lékem na to všechno, troufnu si oponovat, že ani omylem. S ateismem nemizí z rodin ani ponižování, ani domácí násilí. Představa, že náboženství je opium lidstva a jenom bez něj bude lidstvo šťastný, je po zkušenostech s různejma ateistickejma společnostma docela úsměvná. Spíš bych sázel na osvobezení víry z manipulativních církevních systémů. Ale to už je moooooc daleko vod tématu, jdu chrápat smilies/wink.gif.
březen 17, 2009 02:35
Krakonosi : Mikin
ze je to od tematu ? Tam to posadil uz Olser tim, ze smichal pate pres devate. Dalsi nelogicnosti pochopitelne nasledovaly samy.
Nejake celoplosne urazeni nebo nesmyslne obvinovani a skatulkovani muslimu, muslimskych zen, Americanu nebo jinych skupin obyvatelstva je podle me blbost.
Muslimsti teroriste ovsem podle me nejsou skupina obyvatelstva, ale zlocinci.
Ateista rozhodne nejsem. Spis kombinace agnostika a buddhisty.
březen 17, 2009 03:52
Tak krávy mi utekly :-((( : NČ
Škoda.
březen 17, 2009 06:41
Polárko, a nejsi nějak moc vztahovačná? : Myška
Já jsem ten Mikinův příspěvek četla komplet, a nijak jsem se nezarazila. A to urážení kohokoliv rozhodně ráda nemám. Brala jsem to spíš obecně. Mám pocit, že těch až nekritických obdivovatelů islámu z řad žen i mužů nežijících v tamní tristní realitě je dost. Ono se to ze svobodné země jeví asi jinak, i když tento jiný pohled prostě nechápu. A nevyháněj Mikina, diskutuje na úrovni, krom těch dvou slov.
Danielo, nemyslím si, že bys měla něco v příspěvcích mazat, protože to, co zde napíšeme, tak za tím si stojíme. Aspoň tak to mám já. Pochopím mazání snad jen v případě, kdy sám autor požádá o vymazání, ale aby se na žádost někoho jiného mazal můj příspěvek nebo část, to bych tedy nechtěla. Kudlanky si vážím pro to, že zde mohu prezentovat svůj názor, a přečíst si názory ostatních. A i když s nimi leckdy nesouhlasím, nikdy by mě nenapadlo, abych tě žádala o vymazání, nebo pozměnění cizího příspěvku.
březen 17, 2009 08:03
Tak to je, nýče, : Krakonoš
ještě horší, než když ti uletěj fčely smilies/grin.gif .
březen 17, 2009 11:36
No, asi by bylo dobrý, aby s výmazem souhlasil i autor. : Krakonoš
Pokud teda neporušil zásady:
"Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu"
Problém je, že tímhle ustanovením jde zdůvodnit výmaz vždycky. Například můj příspěvek o fčelách je zcela jistě nevhodnej.
smilies/cheesy.gif
březen 17, 2009 11:39
Nojo, Krakonoši : NČ
když je konečně pořádná sranda, tak přijdu s křížem po fúnusu. Uletělý fčely bych strávil snadnějc.
březen 17, 2009 11:55
Nejak jsem tu dlouho nebyla, tak jsem to ani vsechno nedocetla, : Giussi
ale na jedno nelze nereagovat. Ja se teda aspon osobne snazim psat, jen o tom, o cem vim. Kdyz tady Myska napsala, ze Saudska Arabie je civilzovanejsi zeme nez Iran, tak tomu se nelze nez usmat. Je videt, ze Myska o tomhle konci sveta moc nevi.
březen 17, 2009 14:34
nejsem vztahovacna Mysko : Polarka
ale ty neznas celou situaci. Zeptej se Kennedyho az ho potkas
březen 17, 2009 14:52
Giussi, psala jsem taky, že mám info z médií, odkud taky odjinud, že. : Myška
Ty chceš tvrdit, že SA je méně civilizovaná než Írán? Fakt? To snad bylo, když v Íránu ještě vládl šáh.
Ale přístup k ženě, jako k méněcennému tvoru je všude, kde je islám, nebo ne? Jsou snad v nějaké muslimské zemi ženy rovnoprávné s muži?
březen 17, 2009 15:09
Mysko : mikin
ja to vidim asi tak. Muslimske zeny by mely mit stejne jako kazde lidske bytosti i stejna prava. Vcetne prava zit jako otrokyne nebo sluzky. Jenze by mely mit moznost si tenhle udel SVOBODNE ZVOLIT. A tuto moznost muslimske zeny bohuzel nemaji. Ty otresne pripady o kterych se pise v mediich nejsou vyjimka, je to spis jen vrcholek ledovce. Ve skutecnosti vetsina tech hruz vubec nevyjde na povrch.......
Jedna dama tady diskusi na tohle tema kardinalne projela a tak se teatralne urazila kvuli jedinemu slovicku v mnoznem cisle, ktere ji ani nikomu jinemu dva dny nevadilo.
Na mou osobu se nemusis nikoho ptat, o svem zivote a postojich pisu na sve strance
http://mujweb.cz/cestovani/mikin/. Rad odpovim i na mail.
březen 17, 2009 15:47
Jeste jedna vec, Mysko : mikin
muj nazor na tvou posledni otazku. Nejsou. Podle me v zadne muslimske zemi zeny rovnopravne nejsou.
Ja byl uz trikrat v Malajsii a Indonesii. Holky tam chodi v jeansech a trickach, hlavu si zakryva maloktera. V Indonesii maji ted dokonce ministerskou predsedkyni.
Ale kdyz se s nimi zacnes bavit, slysis o stejne nadrazenosti, utisku a omezovani zakladnich prav. Akorat je to v porovnanim s arabskymi zememi tak nejak "rozredene".....
březen 17, 2009 17:24
Krakonosi : Polarka
jsi velice chytrej pan, je to presne tak jak rikassmilies/smiley.gif
Jimak ohledne terorismu...dnes jsem se ptala jednoho znameho, bohuzel jsme hovorili v anglictine.
Ahmed....will terrorist go to heaven as they think they will?
the question is...who are u talking about?
me: bomb attacks
Ahmed no doubt killing innocent people is wrong
killing innocent animal is consdiered a sin in islam
for example..recently the attacks in india...where the terrorists unleashed hell on innocent people by open firing on them..that was wrong and the ones who did that will have a very tough time when they meet allah
maybe they did it for money because they come from a very poor family, there can be unlimited reasons and issues...all i know is it was wrong and it is a very big sin and they will pay for each drop of blood on the day of judgment"

Normalni lidi za teroristicke ataky nemuzou, ale bohuzel jsou hazeni do stejneho pytle. Staci rict muslim nebo islam a v mysli se objevi "terrorista"

březen 17, 2009 17:43
... : mikin
Jeste jsem nepotkal osobne muslima, ktery by souhlasil s teroristickymi bombovymi utoky nebo nasilim na zenach. Je to prece proti koranu....
Ale skutek jaksi utek.
Kdyz byly v danskem casopise uverejneny karikatury proroka Mohameda, vysly do ulic po celem svete statisice muslimu. Horely auta i danske ambasady.
Proti bombam teroristu nebo nasili na zenach uz ovsem muslimove jaksi neprostestuji.
Saddam Hussain posilal velke penezni castky rodinam palestinskych sebevrahu, nikoliv jejich obetem.
Nejvyssi iransti imamove vyhlasili fatvu (prikaz k vrazde) na spisovatele Rusdieho za to, ze napsal knizku. Za vrazdy nevinnych lidi fatva neni......
Takze pani mirumilovni muslimove, dost bylo blbych vymluv. Vyhrnout ruce a do prace. Jinak se na vas budou lide divat s podezrenim i nadale.

březen 18, 2009 14:40
vubec nevis o cem mluvis! : Polarka
A zkus sahnout muslimce na hijab! Je to tak tezke pochopit ze ony to nosi protoze chteji? Muslimove se chovaji spatne k cizim zenam, tedy povazuji je za prostitutky (ale vlastnich (muslimskych) zen si vazi, zrovna tak jako svych matek.A vsechno plati muz. Veno, ktere dava zene pred svatbou, pak plati svatbu, zarizuje bydleni....divka jenom odejde od rodicu k nemu, neplati ani penny.
A mame malo pripadu tyranych zen tady? Jenze tam ma zena oporu...rodice, bratry. Ze se stane pripad brutalni vrazdy, nebo zraneni,to se stane v manzelstvi i tady. Tam je potrestan daleko vic...za smrt je smrt...a to plati pro obe pohlavi!Vzdyt i za znasilneni je trest smrti!
březen 18, 2009 17:54
Polárko, : bb
taky nevím o čem mluvím, nestuduju islám a muslimy vnímám jen skrze zprávy z médií. Třeba tohle zní děsivě, "poprava manželky kvůli rozvodu". http://zpravy.idnes.cz/manzel-state-americanky-zustane-ve-vazbe-za-vrazdu-mu-hrozi-15-let-vezeni-1o8-/zahranicni.asp?c=A090219_140951_zahranicni_ipl. Trošku to bledne vedle zpráv o tom, jak mladý Němec nebo Američan vlítnou do školy a popraví naráz několik, i desítky lidí, dětí, kamarádů, spolužáků, učitelů. Ale to jsou jedinci, vyšinutí jedinci.

Jenže co muslimské matky, desítky a stovky matek, hrdé na své syny vrahy, syny sebevrahy, matky, které se těší, až jejich syn, skoro ještě dítě, půjde do války zabíjet a vraždit a dokonce ji potěší, když padne ve jménu Alláha? Můžu chápat všechny možné tradice, obřady, rituály, pravidla, ale nemůžu chápat tohle. To je zvrácenost, fanatismus a zvrácenost, to je velmi, velmi nebezpečné.
Pro rodiče je nejdůležitější zdraví a život dítětě a udělá vše proto, aby ho uchoval při životě a zdravé. Ne tak muslimská opečovávaná a vážená matka?
březen 19, 2009 00:26
... : mikin
To je tada novinka, ze muslimky chteji nosit hijab. To jako uplne vsechny ?
Dve holky se kterymi jsme se bavili s manzelkou na Sumatre ho rozhodne nosit nechtely. Jenze mely strach.
Ta sestnactileta holka z Toronta ten hadr taky nosit nechtela, tak ji tatinek Mohammed a starsi bratricek Waquaz uskrtili. Pekne dekuju za takovou pomoc. A to se stalo tady, v Kanade.http://www.foxnews.com/story/0,2933,373223,00.html
A takovych pripadu by se daly najit v muslimskem svete tisice. Staci se podivat na zpravu Amnesty International na kterou jsem zde uz dvakrat daval odkaz. Zeny se prodavaji jako zvirata, otcove a bratri beztrestne vrazdi divky ktere se opovazily provdat proti jejich vuli, kamenovani, upalovani zaziva, leptani kyselinou a tak dale.
Hruza........
Opravdu to ty zeny chteji ? A co kdyz nechteji - maji na vybranou ? Za odchod z islamu je pokud vim podle prava Sharia trest smrti.

březen 19, 2009 06:53
trest smrti za znasilneni : mikin
Za znasilneni je opravdu trest smrti.
Zde jsou dva pripady ze stranek Amnesty International, kdy byly v Pakistanu znasilnene zeny za svuj "zlocin" popraveny:
V prvnim pripade slo o mentalne postizenou 16 ti letou divku jejiz znasilneni ohlasil jeji stryc, v druhem pripade se jednalo o zenu znasilnenou tremi muzi, ktera se odvazila jit na policii a dotycne muze tak "zneuctit".
---------------------------------------------
In March 1999 a 16-year-old mentally retarded girl, Lal Jamilla Mandokhel, was reportedly raped several times by a junior clerk of the local government department of agriculture in a hotel in Parachinar, North West Frontier Province. The girl's uncle filed a complaint about the incident with police who took the accused into protective custody but handed over the girl to her tribe, the Mazuzai in the Kurram Agency. A jirga of Pathan tribesmen decided that she had brought shame to her tribe and that the honour could only be restored by her death. She was shot dead in front of a tribal gathering.

Nafisa Shah reports that women who expose rape and thereby dishonour their men are particularly vulnerable. Arbab Khatoon, raped by three men in a village in Jacobabad district, reportedly lodged a complaint with police. She was murdered seven hours later. According to local residents, she was killed by her relatives for bringing dishonour to the family by going to the police [5].
březen 19, 2009 07:53
Chtěj / nechtěj : NČ
jednou je to tam tak zvykem, tak ať nosej.
Moje jedna kamarádka taky k smrti nerada nosí kalhotky, ale nosí. Je to tady zvykem. Sice je každou chvíli někde vodloží, ale nosí!
březen 19, 2009 09:03
Kdyz odlozi : mikin
tak odlozi. Rozdil je v tom, ze ji za to fotr s brachou neuskrti.
Problem je v te udajne dobrovolnosti noseni hijabu. Nam vysvetlil princip takove dobrovolnosti hned prvni den dvoulete presencni sluzby sudruh porucik Kohut, zastupce velitele pro veci politicke.
Podle jeho slov jsme tam vsichni dobrovolne, protoze tam chceme byt a jsme tam s laskou.
Ale kdyby se nekdo z nas sebral a jel domu, dostane 4 - 8 let drsneho vojenskeho kriminalu v Sabinove a pak ty dva roky bude muset stejne odslouzit.
Vidim, ze se od sebe jak komunisticke, tak muslimske pojeti dobrovolnosti prilis nelisi.......
březen 19, 2009 16:51
... : Polarka
Bibi proboha o cem mluvis? Tys necetla ze normalni lide s terorismem nesouhlasi? Ze tech "teroristu" je jenom par? Zrovna jako je jenom par tech lidi co vrazdi ve skolach? Ne nema to cenu....stejne budete papouskovat donekonecna jenom ty jednu stejnou veci z medii.
Oni ti muslimove maji pravdu, nestoji to za to se vubec o necem takovem bavitsmilies/smiley.gif A jeste jedna vec. Jsou Iracani, Afghanistanci a Cecwnci teroriste?
březen 19, 2009 21:06
co tehle? : Polarka
Porodní babka, která zaslouženě odrodila stovky dětí. Přijde do nebe a Svatý Petr ji přemlouvá :

"Tys' byla taková starostlivá a dobrá. Zůstaň ještě na zemi a
pomáhej ženám v bolesti, stejně tak jako dosud, jen Ty to umíš tak
dobře."
Porodní babka nato odpoví.
"Víš Svatý Petře, nemohu se již více dívat, jak ženy trpí a otcové dětí si mezi tim užívají "
"To není problém, zařídím to, aby při každém Tvém porodu otcové dětí
trpěli stejně jako rodičky."

Tak se babka vrátí nazpět a hned ji volají k porodu.

Žena se svíjí v bolestech na posteli a manžel sedí u okna,chlast pivo a příšerně se chechtá . "Vás nic nebolí ?" ptá se udiveně babka.
"Ne, mě ne, ale podívejte se ven z okna na toho kominíka.
Svíjí se na tý střeše, jako kdyby byl v posledním tažení !"



březen 19, 2009 21:38
omluva : Polarka
to melo prijit na stranku s vtipama smilies/grin.gif
březen 20, 2009 00:32
... : mikin
Pokud jsem si vsiml, nikdo tady netvrdil ze normalni muslimove jsou teroriste nebo s terorismem souhlasi. Vyvracet neco co nikdo nerekl je pitomost.
Problem je jak jsem uz psal v tom, ze proti terorismu nikdo z muslimu nic nedela. Kdyz ve Spanelsku vybuchne bomba separatisticke baskicke organizace ETA, jdou proti tomu demonstrovat tisice Basku. Vcetne tech, kteri chteji samostatnost. V muslimskem svete to tak neni. Tam se neprotestuje ani proti tem nejvetsim muslimskym zverstvum. At uz jde o bombove utoky, nebo o tyrani zen. Zato kdyz v Dansku uverejnili karikatury proroka Mohammeda, chytil i velkou spoustu mirumilovnych muslimu kolektivni amok.
Kresbicky jim vadi, vrazdeni nevinnych nikoliv.....
A pak se blbe vymlouvaji, citi se ukrivdeni a divi se, ze se na ne a na jejich nabozenstvi zbytek sveta diva s neduverou.
březen 20, 2009 03:52
z dnesnich novin : Polarka
Přece jen si dovolím opravit ještě jeden omyl. Píšete, že nepřítelem je islám... To jsou VELICE nebezpečné řeči a teze. Myšlenka, která nevznikla nikde jinde než v hlavách euroamerických pomatenců. Jde jen o zástěrku. Kdysi to byly křižácké války, dnes tažení proti islámskému terorismu... Proto bych se být Vámi, raději krotil v podobných výrocích. Ono už je to nebezpečně blízko krkolomnému pádu do hlubin. Apropo, napadá mě, že jste tu někde psal, že nesnášíte jakákoliv církevní, sektářská a podobná uskupení sloužící k vymývání hlav... proč tedy jedné takové ideologii nyní přisluhujete?

Vznik státu Izrael lze hodnotit jako jeden s největších omylů 20.století. Po událostech 2.světové války (holokaust - desetitisíce mrtvých Židů, další desetitisíce na útěku), to vypadalo jako výborný nápad. Logicky vypadalo umístění nového státu na historická území v Palestině. Bohužel právě toto se s odstupem času ukázalo jako zásadní omyl. Kvůli vzniku nového státu bylo nutno vystěhovat tisíce zdejších obyvatel, především arabského původu. Tito lidé se nikdy nedokačkali náhrad slibovaných rezolucemi OSN, neboť Izrael se neobtěžoval jejich plněním. Nelze se tedy divit, že zatrpkli, začali nový stát nenávidět a tuto nenávist přenášeli i na své blízké a své potomky. Izrael byl od svého vzniku mocně politicky podporován především z USA, neměl ani nouzi o finance (příspěvky od bohatých Židů v diaspoře) a společenské rozdíly nenávist okolního arabského světa dále podporovaly. Vedení nového státu udělalo zasádní chybu, když se nedokázalo dohodnout na vyrovnání s arabskými vystěhovalci a od začátku raději jednalo silou.První zaútočili arabové, ale Izrael se díky zahraniční podpoře vždy nejen dokázal ubránit, ale zabíral i další území a posiloval své přesvědčení, že jedině sílou je možno dosáhnout úspěchu.
Naopak palestinští arabové postupně ztráceli iluze, že s Izraelem je možná dohoda. Nakonec největší radikálové přišli s myšlenkou terorismu. Počátky islámského terorismu, jak jej dnes známe, nepochybně vyšly právě z Palestiny. Nelze se ubránit myšlence, že nebýt vzniku státu Izrael, neměli bychom tu dnes moderní terorismus.
Nehodlám obhajovat sebevražedné atentáty ani střílení raket na obydlená místa, jsou to nepochybně odsouzeníhodné zločiny. Stejně odsouzeníhodné jsou však i protiakce Izraele. Tyto protiakce nesou princip kolektivní viny.
Tři mrtví Izraelci neopravňují zabití více než tisíce lidí, z toho aspoň 3/4 nevinných civilistů včetně dětí. Tohle není válka, to připomína genocidu. Izrael si dělá co chce a je potřeba, aby jej někdo zastavil.
březen 20, 2009 04:37
a jestli jsi to necetl, tvrdila to BB : Polarka
Jenže co muslimské matky, desítky a stovky matek, hrdé na své syny vrahy, syny sebevrahy, matky, které se těší, až jejich syn, skoro ještě dítě, půjde do války zabíjet a vraždit a dokonce ji potěší, když padne ve jménu Alláha? Můžu chápat všechny možné tradice, obřady, rituály, pravidla, ale nemůžu chápat tohle. To je zvrácenost, fanatismus a zvrácenost, to je velmi, velmi nebezpečné.
Pro rodiče je nejdůležitější zdraví a život dítětě a udělá vše proto, aby ho uchoval při životě a zdravé. Ne tak muslimská opečovávaná a vážená matka?

jenze kde se vzaly ty stovky tech matek? Je clovek kdyz brani svoji zemi terorista????? Byli ti co padli protoze branili zemi pred Hitlerem teroriste nebo hrdinove?
březen 20, 2009 04:46
Ale, ale, znovu jsme zmenili tema : mikin
odporny utisk muslimskych zen lze na Kudlance tezko obhajit, tak budeme mluvit radeji o Palestine. No,proc ne.
Izrael je legalni, Organizaci Spojenych Narodu uznany stat.Izraelci maji pravo svou zemi branit.
Palestinsti Arabove kteri proti jeho existenci bojuji take mohou svou zemi branit, ale take nemusi. Takovy Jassir Arafat byl napriklad Egyptan.......
A ono zalezi i na metodach boje.
Ghandhi branil svou zemi a neublizil ani kureti. Partyzani z druhe svetove valky sice zabijeli, ale snazili se zabijet jen nemecke vojaky. Nikoliv nemecke zeny a deti v kavarnach a na autobusovych zastavkach. I cilem izraelskych raket nejsou civiliste, ale predstavitele Hamasu a jeho ozbrojenci.
Palestinsti teroriste narozdil od Ghandiho, partyzanu a IDF maji za cil predevsim civilisty. Vcetne zen a deti. Takove pocinani se nazyva terorismus, darebaci kteri neco takoveho provozuji jsou teroriste.
Pokud se tyka Holocaustu, tak v nem nezahynuly desetitisice Zidu, ale miliony Zidu.Ty miliony si nikdo nevycucal z prstu, ti lide opravdu zmizeli.
Clovek ktery timto zpusobem umyslne zmensi (asi stonasobne) pocty nevinnych obeti nacismu je sprosty lhar a pravdepodobne sam taky nacek.

březen 20, 2009 06:26
Danielo, : mikin
ja jsem stejne jako Krakonos proti jakekoliv cenzure, ale tu "informaci" o udajnem poctu mrtvych Zidu za Holocaustu v prispevku od Polarky bych na tvem miste mozna vymazal.
Jeden kamarad ktery edituje politicky webik takovym nechutnostem nechal nejaky cas volny prubeh a zacali se mu tam schazet neonacisti jako svabi na pivo......
Mikin
březen 20, 2009 08:19
Polárko, prosím tě, byla bys tak laskavá a napsala, ze kterých novin to je???? : d@niela
díky. To jsou tištěné, případně internetové? Prosím o laskavé uvedení zdroje.
(holokaust - desetitisíce mrtvých Židů, další desetitisíce na útěku),

tohle by totiž opravdu chtělo vysvětlit.
březen 20, 2009 08:35
No tak vidíš Polárko:-))) : NČ
má to vůbec jakejkoliv, byť i nepatrnej, smysl, bavit se s **************************?
březen 20, 2009 08:37
Polárko, kdo brání svou zemi? Já myslím, že Izraelci. : Myška
Útočit začal Hammás. A srovnání s anšlusem hitlerovských vojsk je dost silná káva.
Matka, která je hrdá na syna, že se jde dobrovolně vrhnout s výbušninou kolem pasu do davu nevinných lidí, turistů, je buď nenormální, nebo má dokonale vymytý mozek. Já hlasuji pro to druhé. Máš dva syny, poslala bys je na takovou sebevražednou akci? Já ty svoje ne. Do boje bych je poslala jen v případě, že by byla ohrožena naše zem. A umírala bych strachem, že to nepřežijí.
březen 20, 2009 14:19
Danielo je to z Ceskych novin z prispevku lidi : Polarka
jenom jsem to okopirovala protoze mi pripadlo ze to hodne vysvetluje. Jsou to dva rozdilne prispevky. Jestli chces mazat tak mne to nevadismilies/smiley.gif Na ceskejch novinach to nemazali. A bylo to tam se jmenem toho cloveka. Teda dvou cloveku....to byly dva ruzne prispevky. Ted jsem se tam sla podivat a nenasla jsem to...tam se vymenuji clanky kazdejch par hodin. Bylo to ve clanku jak Israelsky vojak vykladal jak zabil matku a dve deti jen tak....bezduvodne
březen 20, 2009 16:12
Hmmmmmm : mikin
Ja se ten radek snazil zadat do Google, ale nenasel jsem to. Tak bych typoval na nejaky dopis editorovi, ktery napred prosel bez povsimnuti a byl mozna pozdeji smazan.Nebo na nejaky blog.
Znam jeden neonacisticky webik, kde se bezne mluvi o vine zidu za vsechny utrapy sveta, o tom ze v Osvetimi byl pro Zidy k dispozici plavecky bazen, nevestinec a dostatek jidla.Ale i tam se tech 6 milionu mrtvych Zidu redukuje na 1 - 2 miliony.
Tady z Kanady nam nedavno deportovali do Nemecka neonacistu Ernesta Zundela, ktery tam byl pozdeji odsouzen k nekolika letum vezeni. Ale i ten mluvil tusim o jednom milionu.
Obeti nacismu se totiz vetsinou pocitaji na miliony. Miliony Rusu, Polaku, Zidu.... Statisice Cechu, Francouzu a prislusniku dalsich okupovanych narodu.
Vsak si staci v Cesku zajit na jakykoliv zidovsky hrbitov a vidite, ze tam nikdo netrha plevel a nezaleva kyticky. Nikdo totiz nezbyl.......
Ono v tom citatu je takovych lzi vic. Napriklad o tech trech Izraelcich.
Hammas odpalil proti Izraeli temer 5 000 raket. Zahynuly desitky lidi.Dalsi stovky zahynuly diky teroristickym utokum provadenych pomoci bomb a minometnych utoku.
Ktera zeme by si neco takoveho nechala libit ?
Clovek ktery ten clanek napsal je podle me nacek hrubeho zrna.

březen 20, 2009 16:33
utisk zen v islamu : Polarka
totiz nema smysl diskutovat. Ja vim o tom svoje, vy taky. me nepripadne ze by treba Anne byla utiskovana. nebo Raguya,jeji dcera, ci dalsi muslimky co znam. Ano je to zeme muzu, to uznavam. Ale to neznamena ze zena nema zadna prava. Jenze je to uplne jina society, ktera se neda s nasi srovnavat. Ale kdo muze posuzovat ktera je lepsi? My rikame ze nase. Oni zase ze jejich. A hijab? Precti so tohle a ja vim z vlastni zkusenosti ze je to pravda.
"Why do Muslim women wear the hijab?"
One of the major misconceptions about the hijab (covering of the body except the face and hands) is that young women are forced to wear it by their parents or by male family members.

Sumayya Syed, 16, says that what parents or men want have nothing to do with it. In fact, she astounds people who ask by saying that every woman should have this form of liberation.

Syed maintains that when a woman is covered, men cannot judge her by her appearance but are forced to evaluate her by her personality, character, and morals. "I tell them that the hijab is not a responsibility, it's a right given to me by my Creator who knows us best. It's a benefit to me, so why not? It's something every woman should strive to get and should want."

The young woman admits to being surprised that many people wonder if she wears the hijab everywhere (at home, when sleeping, in the shower). The truth is that Muslim women only cover themselves in front of men who are not direct relatives (brothers, fathers, and uncles) to prevent indecent acts or thoughts.

Another young woman who wears the hijab, Zeinab Moallim, 18, maintains that some people assume that all Muslims who wear the traditional dress are immigrants who don't know English and perceive them as "weirdos".

"I remember in my class when I answer questions, some students look at me like I'm kind of dumb and I can't answer (them)," she says. "So usually I answer, just to let them know I can do things."

All of the young women interviewed agreed that the advantages of wearing the hijab are many. According to Rema Zawi, 16, "You feel modest...and you feel like you're covered up. You have more self-respect. You have more confidence in yourself that you don't need to care about (how) you look."

Syed emphasizes that a major plus is that people actually evaluate her on who she is and not on her beauty or clothing. "It keeps me protected from the fashion industry. The hijab liberates you from the media, brainwashing you into, Buy this, buy that, you're supposed to look like this," she says. "It allows me to be who I am. I don't have to worry about being popular through buying things that are 'cool'."

Hana Tariq, 15, who just recently began wearing the hijab, agrees with Syed's view and says that the hijab lets you know who your real friends are.

"People who are friends with you because of the way you look aren't real friends. And people who judge you by your personality are true friends, because people can change looks but they don't really change personalities."

The young women said the hijab provides them with an identity. They don't have to tell people they are Muslims. It shows.

březen 20, 2009 16:39
Mysko : Polarka
tys vubec necetla co ten clovek psal."Kvůli vzniku nového státu bylo nutno vystěhovat tisíce zdejších obyvatel, především arabského původu. Tito lidé se nikdy nedokačkali náhrad slibovaných rezolucemi OSN, neboť Izrael se neobtěžoval jejich plněním. Nelze se tedy divit, že zatrpkli, začali nový stát nenávidět a tuto nenávist přenášeli i na své blízké a své potomky". Takze Palesina byla puvodne Arabu! Kdyz ti prijde k tobe domu treba najekej Rumun a rekne ti aby ses vystehovala, ze ted tady bude on...nebudes se rvat? Tak proc se divis Palestincum? A byvala to jejich zeme, tak proc se divis ze se brani????
A vis... Spousta sebevrazednych utoku jsou delany matkama. Kdyz prijde o vsechno a nema uz co ztratit....velice to chapu. kdyby mi nekdo zabil deti, udelam to asi taky. Jenze....ono se tomu rika selektivni cteni, clovek si vybira jenom to co cist chce
březen 20, 2009 16:57
Polárko, mohu mít dotaz? : ivanka
z jakého důvodu se tolik zajímaš o islám? Vím, že jsi tam dlouho žila, obdivuju tě, jak jsi to jako svobodná zvládla. Asi to mezi muslimy muselo být dost těžké. Jsi s muslimy i nyní v nějakém spojení? Jak to tenkrát vlastně dopadlo s tím tvým přítelem? Vzali jste se? Tedy, myslílm toho Araba, nebo Tunisana, už si nepamatuju, nemyslím toho Francouze.
březen 20, 2009 17:05
NC : Polarka
pripadam, si jako Don Quichotte. Bojuju s vetrnymi mlynysmilies/smiley.gif a ne smysl to nema zadnej.Pravdu dis!
březen 20, 2009 17:08
furt dokola : mikin
s tim hijabem je to porad dokola. Kdyz nekdo chce nosit na hlave hrnec, at nosi na hlave hrnec. Problem je, co se stane kdyz nechce. Ty holku v Toronte otec s bratrem uskrtili. A to se stalo v Kanade. Jak to musi vypadat v zemich stredniho vychodu. Treba v Iranu, kde vladnou imamove kteri vyhlasili fatwu na S. Rusdieho jen kvuli tomu, ze napsal knizku....
A s tim holocaustem je to uz opravdu odporne. V Evrope zmizela za vlady nacistu cela kultura. Vylidnily se cele mestske ctvrti. Tech 6 milionu nevinnych lidi bylo pryc a zadne lzi nedokazou tenhle zlocin ani vymazat, ani ospravedlnit.
březen 20, 2009 17:40
Ivanko ano vzali jsme se..... : Polarka
a po trech letech rozvedli.Takze by se dalo rict, ze muj postoj k islamu by mel byt negativni. Jenze pak jsem se setkala na internetu s Anne, Dolly a dalsima muslimkama...Americankama. Pres ne se seznamila s dalsima lidima, jejich dcerama, syny.....no a zacala jsem se ptat. Na vsechno mozne....jejich zivot, nabozenstvi (Hamadi byl muslim jenom jmenem a to je hodne velkej rozdil). Tihle lidi...spousta by je mozna nazvala fanatikama, modli se petkrat denne, jejich zeny,matky a sestry chodi zahalene,ale da se s nimi mluvit o vsem, nejenom o islamu, dokazou rozebirat bibli, rozdily mezi buddhismem a islamem, mluvime o jejich dennim zivote,hadam se s nima i souhlasim....ale jsou velice slusni, nikdy by zenu netitulovali domacim zviretem. je toho moc co se dovidam a je to strasne zajimave. Aspon mne to zajima protoze ja jsem si vzdycky prala odhrnout oponu z te casti sveta.
březen 20, 2009 17:51
.jeden pripad ktery se stal....a mluvi se o nem porad dokola : Polarka
Arabska rodina povazuje za katastrofu, kdyz holka beha za klukama. Bohuzel jak jsem napsala to ma efekt celorodinny.U nas se nikdo nezajima do jake rodiny se divka vdava ale tam ano, tam je ten cisty rekord velice dulezity. A nejenom tam...to plati pro spoustu jinych asijskych zemi.Nikdo neda divku do rodiny o ktere se rekne ze je spatna. Neospravedlnuju to jenom vysvetluju.
O holocaustu nemluvim. Celou zpravu jsem pretiskla tak jak byla, tech zidu co zustali v koncetnrakach byly miliony, nevsimla jsem si chyby
březen 20, 2009 19:05
Polarko, ale já se nehádám, nevšimla sis, že se ptám? : bb
Jenže jsi neodpověděla, co si o tom myslíš, dokonce mám doufám že mylný pocit, že to i chápeš. Nebo jsi opravdu o ničem takovém neslyšela, nečetla? vždyť nemusíme daleko, to se dělo i v čečně. Pýcha rodičů na to, že jejich syn zemřel ve jménu alláha.Schopnost sebeobětování je děsivá.
březen 21, 2009 01:19
Bibi ale ja odpovedela:) : Polarka
A ano jsou situace kdy to i chapu. Ty sis udelala nazor a cokoliv reknu bude stejne zbytene.A Cecna....tam je to desne uz roky a roky. Myslis ze je to spravne co se tam deje? A proc ti lide bojuji? Pro svoji vlast, pro mozmost se odtrhnout od Ruska a zit jako svobodna zeme. Kazdy rodic je zoufaly kdyz mu zemre dite, at uz je to krestan nebo muslim, nebo agnostik. V Cecne jsou to sice muslimove, ale rozhodne ne teroristi. Nikdo neni terorista pokud bojuje za svoji vlast. Ja jsem sledovala co se deje v Cecne uz pred deseti lety a drzela Cecencum palce. Nechapes ze nekdy dojde situace tak daleko, ze lidi jsou zoufali? A zoufali lidi delaji zoufale veci. nemaji se absolutne kam obratit, vrazdi jim bratry, otce, znsilnuji..lidi mizeji beze stop, hromadne hroby, silena muceni...asi si nedovedes predstavit takovou situaci. Ale vzpomen si na Capkovu "Matku' Dala synovi zbran a rekla mu "Jdi" Udelala to rada? Ne! Ani muslimska matka nejasa kdyz ji zabiji syna.Nejasa ani kdyz ho umuci. Nejasa kdyz se ztrati navzdycky. Ale mozna.... kdyz uz prisla o vsechno o vsechny tak se muze stat ze sama vyjde s gramatama na tele mezi nepratele. Ja bych to udelala.

březen 21, 2009 02:32
Eh ?! : Mikin
Vskutku zajimave. Rozdil mezi desetitisici Zidu zavrazdenych nacisty a miliony Zidu zavrazdenych nacisty je zhruba stonasobny. Ja si tohoto "omylu" neznameho hitlerovce vsiml okamzite, editor dotycneho webu rovnez, ale osoba ktera to zde pretiskla si toho nejen nevsimla, ale omluvy milionum mrtvol se od ni podle vseho nedockame.......
Co se tyce muslimskych teroristu, uz jsem se zminil (asi desetkrat) o tom, ze za svobodu se da bojovat i jinak, nez cilevedomym vrazdenim civilistu. Dokazal to Ghandi, dokazal to Havel, dokazali to i Gabcik s Kubisem a Opalkou. Jiste by to mohli dokazat i muslimove.
Je me rovnez zahadou, jak bojovali za svobodu vlasti treba Pakistanci vrazdici Indy v Bombaji. Oni vlast nemaji ? Nebo jak bojovali za svobodu vlasti Saudsti Arabove v New Yorku, Spanelsku a Londyne. Ti vlast maji a navic diky rope je to vlast pekne bohata. Indonesie sice bohata neni, ale svobodna je. Co primelo tedy vrahy na Bali k jejich odpornemu cinu pri kterem zavrazdili stovky navstevniku nocniho klubu ?
Indonesane navic nejsou ani Arabove.
Vsichni maji spolecne jen jedno. Islam.
Nakonec bych se chtel omluvit teroristum Palestinskym, za svobodu vlasti bojujicim, ze je tak zanedbavam. I oni dokazali ledacos. Treba vstrikovani jedu do izraelskych pomerancu urcenych k exportu do Holandska. Treba si mysleli, ze tam ty pomerance nebudou jist mistni deti, ale izraelsti vojaci na dovolene.
Anebo vyvrazdeni izraelske olympijske vypravy na OH v Mnichove........
To by v tom byl cert, aby ten svuj stat nakonec nedostali. Kdyz je nekteri z nas budou podporovat a jejich ciny omlouvat, budou vrazdit jeste vic a treba sveho cile jednou dosahnou.
Co to ale bude za stat ?


březen 21, 2009 04:36
Kape z tebe jed osobaku, : Polarka
ja jsem nikoho nezabila. Omyl se prihodi a ne nevsimla jsem si toho. Pretiskovala jsem a to bylo vsechno.Kdeto ty jsi byl sprostej aniz bys neco pretiskoval, to je OK? Nebo pro tebe plati jine zakony prote jsi chlap?Takze si proste na zenskou troufnes? Michas vsechno dohromady. Nikdo tady nerekl ze souhlasi s atentatama. Naopak jsem pretiskovala svoje povidani s Ahmedem, ktery mluvil primo o tom atentatu v Bombaji(je Ind a muslim) a taky s tim nesouhlasil a naopak rikal, ze kdo zabije nevinneho cloveka zaplati kazdou kapku jeho krve v den zuctovani. Takze nesouhlasim! Zrovna jako nesouhlasim a valkou v Afghanistanu, Iraku, Cecne. Pri tech bylo zavrazdeno vic lidi nez pri jednotlivych atentatech, coz ovsem ty atentaty neomlouva!
A nechci se s tebou uz bavit...nudis mne. Neodvazis se mi ani podivat do oci a ja se ti nedivim.A nezapomen se ted rozcilovat ze jsi na mne ty ani nepromluvil! Konec stranky, konec debaty!!!!!!!!
březen 21, 2009 06:08
No, no.... : Mikin
On si tu diskusi kazdy muze precist a usudek udelat sam. Dokonce i zeny. A dokonce i bez pomoci jejich "majitelu a panu".
Sve internetove kamaradky kterym se libi zivot sluzek ze pozdravuju a preju jim stastny a spokojeny zivot v otroctvi.
O lidech kteri si troufnou na zenskou se radeji ani nezminuj, abychom se nemuseli vratit ke zprave Amnesty International na kterou jsem zde dal odkaz, a kterou jsi podle vseho ani neprecetla.
Osobni utoky do diskuse nepatri.


březen 21, 2009 08:00
... : Mikin
myslel jsem pochopitelne TVE internetove kamaradky.......
březen 21, 2009 08:03
... : Polarka
OK tak jeste jednou a opravdu naposledy. Osobni utoky sem nepatri souhlasim. Zrovna tak sem nepatri ani titulovani zen kravama nebo osobama, Ano zamotane tak aby ti nikdo nic nemohl. Mluvis jenom vseobecne, ze jo? Ale sam vis dobre jak to myslis a ja taky.
Dekuju za prani rada vyridim.I kdyz majitele a pany nemaji, maji jenom milujici manzely, kteri jim nikdy nejsou neverni a neboji se s mimi mit deti.

březen 21, 2009 15:47
Hmmmmm, : Mikin
"milujici manzele kteri jim nikdy nejsou neverni a neboji se s nimi mit deti" ?
To zni trochu jako propagacni castuska.
Podle meho nazoru je podlozen realitou spise nazor teto damy:
http://www.prave-spektrum.sk/article.php?514
O tom, kdo zde presel k osobnim utokum necht si udelaji spanilomyslne ctenarky a bystri ctenari sami.
březen 21, 2009 17:40
aby se nasel ten inkriminovany clanek s responsema : Polarka
tak je nutno zadat
http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/164325-zastrelil-jsem-zenu-se-dvema-detmi-lici-izraelsky-vojak-masakry-v-gaze.html
no a pod nim jsou response To je vsechno
březen 25, 2009 04:06
... : Mikin
březen 26, 2009 00:51
respond this topic : IlaAdkins
Do not a lot of cash to buy a building? Do not worry, just because it is possible to take the credit loans to resolve such problems. Hence take a consolidation loan to buy all you want.
prosinec 21, 2011 01:33
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]