O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

VYMĚNĚNÉ MANŽELKY PDF Tisk E-mail
Středa, 11 březen 2009

 Podlehla jsem a dívala se na „Výměnu manželek". Doteď jsem uvažovala, jestli to mám či nemám dát na kudlanku, přeci jen na to všichni nekoukáte, žejo... Ale pak jsem se ještě jednou koukla na některé z reakcí, které na tento díl na různých serverech připsali čtenáři. Myslím, že bude málo těch, kteří by se zastali pana ředitele...

 

 

 

 

 

 

 

    Pro ty, kteří tuhle reality show neviděli: ředitel ZŠ, jeho manželka a 12 letý syn na straně jedné, smíšená rodina Rom a Češka s jejich šesti dětmi. Pan ředitel se snažil působit nadřazeně, jako první z dosud publikovaných sám svou rodinu do show přihlásil, sám psal manuály - jak pro novou „manželku", tak i té své na cestu.

 

     Jednoznačně si nedovedl představit, že způsob tohoto „zviditelnění" by mohl dopadnout v jeho neprospěch. Že dopad, jaký tahle jeho „chvilka slávy" pro něj i pro jeho rodinu může mít, třebas i setsakra naruší celý jejich dosavadní - a především budoucí život.

 

    Nejen pro něj, ale i pro samotnou školu, na které řediteluje,  je situace nyní velmi nepříjemná; stránky oné školy musely být už od ranních hodin následujícího dne pro všechny diskuze zablokované. Ale dobře - mohl si za to jednoznačně sám.

 

     Ovšem nejhůře to asi odnese jejich dvanáctiletý kluk.  Však všichni víme, jak kruté děti dokážou být...

 

 

 

     V podstatě nikdo ze zúčastněných (dospělých) nebyl bez másla na hlavě. Ostravská rodinka se šesti potomky, všichni na přídavcích. Táta chlap jako hora, máma studující na prodavačku, děti vychovává televize a dvd. Režisérka tohoto pořadu jednoznačně prohlásila, že se hlásí především rodiny, kde je nějaký ten zádrhel...

 

 

CO VY?

Máte potřebný kus exhibicionismu, abyste se do něčeho podobného přihlásili?

Stály by vám za to ty peníze, které dotyční za účast dostanou?

 

 

 

 P.S. nechtěla bych být v páně ředitelově kůži :-))) 

d@niela

 

 

Komentáře (97)add feed
Já teda taky ne... : wendy
ono je to tak, že i když jsou rodiny rozdílné, ale shodnou se, tak štáb je hecuje < aby byla akce !!!!! Jinak je to nuda. No - byla by. NA tuto poslední Výměnu jsme se dívali. Česká soda. PAní ředitelová by potřebovala lázně a zvednout sebevědomí. Pan ředitel mandle. A máš Dani pravdu - chudák kluk.
Já bych šla do podobného pořadu asi když by šlo o sázku...
smilies/wink.gif
březen 11, 2009 18:14
... : Los evropský
Mě hlavně fascinovalo, že u toho dvanáctiletého kluka tam dávali i takové věci, jako záběry z koupání a podobně....to si tatínek, jako ředitel školy, neumí uvědomit, jak mu to děti ze školy dají sežrat??? Pan ředitel pěkně kecal, byl kultivovaný, působil vzdělaně a celkově byl příjemný asi jako osina v zadku. Jeho paní vypadala sympaticky, a zakřiknutě. Ale přišlo mi, že ona potřebuje, aby za ni někdo všechno zařídil a ještě jí osvětlil a objasnil, že takto je to pro všechny nejlepší. Já bych do Výměny šla pod podmínkou, že bych žila se šesti dětmi na zabláceném statku s domácími zvířaty a bez koupelny. Pak bych jedině měla reálnou šanci, že mě dají do hezkého bytu k jednomu dítěti a bezkonfliktnímu manželovi...jelikož máme byt a jedno dítě, dali by mě do nějakého naprostého extrému, takže NE! ANI ZA ZLATÝ PRASE.
březen 11, 2009 19:15
já se na to nekoukám, : Inka kuk
ale nešla bych do toho ani omylem!! Každá rodina má svou energii a též i každý člen v ní. Myslím, že ta výměna zahýbá se všema, víc než si dokáží sami představit. Vyměnit lidi bez jakéhokoliv vztahu k sobě navzájem je strašné. Vemte si jen jak je složité kolikrát soužití lidí v druhém manželství, kteří měli nějakou minulou rodinu, typu: "moje děti a Tvoje děti bijou naše děti". Nebo jak strašně těžce, bolestivě a dlouho se zaceluje díra po někom v rodině kdo odešel-zemřel.
Myslím, si že co se týká duchovní roviny soužití v rodině, tak Ti lidé obrovsky riskují, vůbec nedokáží domyslet jak moc je to může poznamenat do budoucnosti. Ony peníze nejsou vše a lidské vztahy jsou velmi křehké.
březen 11, 2009 19:50
je to uz ctvrta rada, : mura1
takze by dotycni mohli vedet, do ceho lezou. jinak jasne, ze je kameraman hecuje, jasne, ze se ve vysledku sestrihnou reakce, ktere nemely puvodne nic spolecneho. o tom uz bylo napsano od ucastniku minulych serii dost. presto jsou nekteri stale nepoucitelni - at uz z duvodu exhibicionismu ci vidiny penez. dobre jim tak.
mala oprava - reditelovic chlapeckovi bylo necelych 11 (chodil do 4. tridy), ne 12. coz nic nemeni na tom, ze ho, chudaka, tatinek koupal a vubec nezdrave kontroloval a ridil.
pan reditel byl debil prvni kategorie, manzelka tezce nesamostatna a uslapnuta.
zarazilo me, jak si osmiclena rodina bez vydelecne cinnosti docela slusne zije (nebyl to zadny holobyt a vyvarovalo se celkem dost).
březen 11, 2009 22:08
no, : skaz
mne to hlavně zase utvrdilo v tom,že hodně lásky k dětem je lepší,než sterilní způsob výchovy - docela mne při loučení dostalo,jak různě ty maminy dostávaly pusu na rozločenou - nebo spíš - jak ji přijímaly - to mi vypovídá víc,než cokoliv jinýho - chladně nastvit tvář dítěti - no - i když je jiné barvy - docela blbý
březen 11, 2009 22:18
... : marci.pol
ahojky kudlanky,
výmněna mě docela dostala.to štábu podařilo vygradovat. dobře i když synovi bylo necelých 11, koupat ho v tomto věku,mě přijde-promiňte mi to - trošku ´úchylné´. mám dceru ve stejném věku a maximálně jí spláchnu dlouhé vlasy,ale neutírám ji ,ani nekoupu. Být v cizině, tak za to pana ředitele zavřou....
co vy na to - přijde vám to normální?
mimochodem , připadl jenom mě pan ředitel jako egoistický ješita? Jeho žena si snad bez jeho dovolení nezajde ani na záchod.
nejvíc mě ale dorazilo,když kluk řekne,že se mu po mamce nestýská - to je síla....
březen 11, 2009 22:41
ps. : mura1
CO VY?
Máte potřebný kus exhibicionismu, abyste se do něčeho podobného přihlásili?
Stály by vám za to ty peníze, které dotyční za účast dostanou?

musim rict, ze predstava, jak mi nejaka poradkumilovna a vykona manzelka vysuruje barak od sklepa po pudu je lakava smilies/wink.gif
březen 11, 2009 22:56
... : marci
a pokud nebude pořádkumilovná,ale spíš šmudla..... a bude řvát na tvoje děti a přehrabovat se ti v osobních věcech za asistence kamer , to ti nevadí?
březen 11, 2009 23:04
mura1 : kytka
ja bych zas potrebovala porejt a osazet zahradu,takze spis bych brala vymenu manzelu:-) nebo aspon zdatnou vypomoc
březen 11, 2009 23:06
marci : mura1
vsimla sis toho smajlika? smilies/wink.gif smilies/wink.gif
březen 11, 2009 23:09
Muro jedna, : Vodoměrka
je to jasné, tak Marci ti ten tvůj barák od sklepa po půdu nevyšůruje, v tom jsme asi zajedno... hahaha...
No a já nechápu, co ty lidi k takovému počinu vede... smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif

A další poznání... nejde dát smajlíka zpětně někam do textu, ať kliknu jak kliknu, tak smajlík se mi objeví na konci... takže ty tři smajlíci mají být za tím nevyšůruje...
březen 11, 2009 23:14
Nedívejte se na pořady pro primitivní lůzu, : Milan
nebo se z Vás primitivní lůza stane.
Člověka vždy ovlivňuje to, co do své mysli pustí, a proto by měl každý být velmi opatrný na to, co v televizi sleduje.
Pozvednou se na vyšší úroveň dá fušku, klesnout níže je snadné.
Dříve se říkalo "řekni mi, co čteš, a já ti povím, jaký jsi". V případě televizních pořadů to platí šestinásobně, takže je rozhodně méně nebezpečné číst brak než sledovat brak v televizi.

březen 12, 2009 07:18
Tak tak smajlíci si žijí svým životem : wendy
nezbývá než je do textu udělat pomocné smilies/smiley.gif
marci, nejen tobě připadl pan ředitel tak jako tobě...a prý mu to nic nepřineslo. A přitom říkal, že poznal že by se jeho žena měla víc synovi věnovat a projevovat mu lásku. No, vybral si pan ředitel bytost ktereou si uhnětl k obrazu svému.
muro - to jsou ty různé dávky pro vícedětné rodiny, kterých se tu nedávno psalo, nevím zda jsi to zrovna sledovala, víš. No ale sice je víc milovali, v té vícedětné, ale zase je vychovávala televize. Příklady táhnou - tatínek bez telky nemohl být...
Co se pořádku dotýče - dívaly jste se někdy na Barandově na pořad Máte uklizeno ?
březen 12, 2009 07:22
Jé, Wendy, : Vodoměrka
díky... to mě nenapadlo udělat je tam "ručně".... ještě, že tě tu mám... taky jsem mohla tu další větu smazat, udělat smajlíky a napsat to znovu... ale to mi připadlo jako moc práce najednou, takže méně pracné mi přišlo napsat k tomu komentář... hahaha... a ten byl přitom delší než ta jedna věta, co bych ji smazala... i to je ženská logika... smilies/wink.gif
březen 12, 2009 07:51
Milane, : Lotka
ona je to ale výborná sociologická sonda, víš. Leccos se dá i zachránit. Např. v jedné z minulých řad byla výměna, kde měli psa zavřeného v malé kleci. No, a veřejnost se postarala o to, aby ti dotyční psa dali někomu se zahradou. Jen škoda, že takhle nejde pomáhat dětem. Ten malej kluk od pana ředitele by si taky zasloužil jiný rodiče. Byl moc milej.
Takže i "lůza" může leccos zachránit...
březen 12, 2009 07:59
Vodoměrka : Nebo můžeš : mamča
nadbytečný text zablokovat, udělat Ctrl X, vložit smajlíky, a potom ten text ze schránky vložit Ctrl V. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Ale je to takové drbání pravou rukou za levým uchem.
K výměně manželek nemám co dodat, protože to nesleduju. Ale dle vašich komentářů vidím, že o moc přicházím. smilies/cheesy.gif
Budu se muset na nějaký "šťavnatý" díl podívat, abych se ubezpečila o dokonalosti smilies/grin.gif
své rodiny. smilies/wink.gif
březen 12, 2009 08:02
Mamčo, : Vodoměrka
no vidíš, další možnost, kterou znám a nenapadla mě... holky jedny kudlánčí, je to paráda, když se dáme dohromady, vyřešíme všechny problémy světa (s výjimkou těch politických) smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif
březen 12, 2009 08:31
Milane : alena puntíkovaná
jsi snad ministr kultury nebo co? Kdo je pro tebe primitivní lůza? Mámy, které celý život dřou, starají se o rodinu a večer prostě chtějí vypnout a odpočinout si?Mně výměna manželek třeba nezajímá - ale rozhopdně neodsuzuju nikoho, kdo se na to dívá. Každý má právo číst co chce a koukat se na co chce...máme totiž demokracii - a nikdo - zdůrazňuji N I K D O ! ! ! - nemá právo jim do toho kecet, odsuzovat je, nebo nedejbože jim něco nařizovat. Mimochodem co se týče primitivní lůzy - soudě dle chování a slovníku - tak bych za ni považovala fotbalové fanoušky. Ale jak jsem řekla, je to jejich věc a pokud mě nenutí sledovat fotbal, tak do toho nemluvím. Ty jseš vůbec koukám nějakej chytrej -.-že ty už ses naučil číst a psát???
březen 12, 2009 08:34
Hahaha, : Vodoměrka
tak už nám tu chybí jen Radůůůůnek a bylo by dokonáno....
Milane, a co čteš ty kromě televizního programu??? smilies/wink.gif smilies/grin.gif
březen 12, 2009 08:39
No, někdo se už nadřazený nadčlověk : Eva
snad narodí, což bývá jeho jediná významná zásluha pro ten pocit smilies/wink.gif Nevzácný úkaz
smilies/wink.gif
Pavlí, též mne Radunek napadl a nebo není vyloučené, že se Milan na ten pořad pro lůzu díval a inspiroval se tím ředitelem a chce nám tu napsat taky nějaké "manuály" pro Kudlanku a život????? smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
březen 12, 2009 08:48
Řekni mi co čteš... : wendy
tak podle toho jsem těžce neprimitivní. Ovšem - jestliže se koukám někdy na tzv. pořady pro primitvní lůzu(i když i z těch se dá něco vybrat, viz příspěvek Lotky) tak jsem úplný blb. Ráda se někdy odraguju podobným typem pořadu, co bych zapírala, někdy mně to trochu rozzlobí, někdy se škodolibě pobavím. Nemusíme číst jen klasiku, dokumenty a sledovat Vltavu a ČT2, a přesto nás to nezkazí. Žejo Kudlanky ? A kdo na to nekouká, taky to přežije.
březen 12, 2009 08:51
Evi, : Vodoměrka
mě ještě napadlo, jak asi Milan ví, že tyto pořady jsou pro primitivní lůzu? Nejspíš se na nějaký musel sám dívat, aby to zjistil a tudíž se řadí k těm, co na to koukají a pak tedy nechápu, o čem to píše... smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif
březen 12, 2009 08:52
Ajéje! Už mě zase někdo poučuje : NČ
na co se mám a nemám v tv koukat. Ještě prosím, Milane, o manuál, co, kdy, jak správně dělat, s kým se bavit, na co teda a kdy koukat (zřejmě jen čt 2).
Kdyby ses v neděli sám snížil k takový nízkosti a koukal se na Výměnu, jistě by ses poznal.
březen 12, 2009 09:06
Jo Radůnek : Justík
ten by se z vás asi opupínkoval, o čem tu zase melete, když se má přeci mluvit pouze k tématu... smilies/cool.gif Jo a dívat se na něco snad ještě neznamená přijmout to za vlastní.. Takový "brak" přeci slouží k vycvičení si úsudku přeci.. Čímž končím, páč z tohoto pořadu jsem viděla snad jen upoutávku smilies/grin.gif
březen 12, 2009 09:09
NĆ, nejen, že tě poučuje, ale rovnou tě : Eva
z fleku diagnostikuje smilies/grin.gif
Mně už se dávno zdá, že někteří lidé jsou už dávno tajně naklonovaný???
smilies/wink.gif
březen 12, 2009 09:11
a to ještě Milan neviděl : alena puntíkovaná
tvoje kolena!!!! smilies/wink.gif
březen 12, 2009 09:15
Ali, : Vodoměrka
myslíš, že by mu jako napsal manuál na kolena? A jaký? Na "stará" kolena nebo na "mladá" kolena? Nebo by to byly nakonec cool-ena, páč jestli je nýče pořád odhaluje a ukazuje, musí je teď v zimě mít pěkně studená... uáááááá smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
březen 12, 2009 09:22
Tenhle díl jsem neviděla, : Míša šíša
ale v minulých sériích jsem nějaké díly shlédla. Rozhodně bych do tohoto pořadu nešla, nejsem ten správný typ exhibicionisty. Sice bych stejně jako Mura potřebovala vyšůrovat domácnost, ale vzpomínám si na některé dámy, které domácnost té druhé před kamerou pěkně zdrbaly s tím, jak je dotyčná nepořádná a jakou má špínu v kredenci nebo v koupelně. Takže bych si spíš před výměnou vzala týden dovolené a tu svoji domácnost pořádně vycídila sama, aby mě ta druhá nemohla pomlouvat před celým národem smilies/cheesy.gif
Protože máme velkou zahradu a doma dva psy, tři kočky a papouška, určitě by k nám dali nějakou ženu z paneláku bez vztahu k zvířatům. A když si představím, že by se s ní chtěl můj kocour "pusinkovat" (protože on pusinkuje každého) a ona by ho štítivě odhodila, případně vykázala z domu, tak to teda NEEE! Na druhou stranu kdyby mě zavřeli do panelákového 2 plus 1, tak jsem po 10 dnech na práškách. A ještě si zvykat na nějaké jiné manýry cizího chlapa. Takže děkuji, nechci, ani za těch 50 tisíc, ani za 5 melounů. Jsem spokojená tam kde jsem.
březen 12, 2009 09:27
Nojo, studený a rheumatický! : NČ
Ještě dotas k Milanovi: Smím se dívat na Ulici a na VKV? Nebo je to pro blby?
Ovšem, pokud jsem blbem, tak snad smím, žejo.
březen 12, 2009 09:32
A když už jsme u těch reality show : Míša šíša
pro primitivní blby (jako je např. NČ) smilies/grin.gif smilies/grin.gif , viděli jste někdo na Primě Ano, šéfe! ? Dnes jde druhý díl, ten první se mi dost zamlouval.
březen 12, 2009 09:37
Já bych do toho pořadu ani nemohla : alena puntíkovaná
my jsme naprosto nezajímavý a nic podstatnýho se u nás neděje
březen 12, 2009 09:51
Se to až stydim přiznat : NČ
ale já jsem včera poprvé koukal i na Comeback. Ale to je zřejmě pro moc chytrý.
Já blbeček jsem v tom neshledal, krom trapnosti, vůbec nic. Vono je to taky dost těžký, uspokojit primitiva, zmlsanýho třeba Přátelema, něčim jinym ve stejnym žánru.
Jo, kdybych měl ten manuál...
Míšo Šíšo, mrknu dneska, když teda je to pro mou skupinu slaboduchejch :-(
březen 12, 2009 09:51
Dani : mia
Já už jsem k manželkám psala v jiném tématu-jen dodám,že mně je nejvíc líto kluka a je sprosté od Novy tam dát záběr s koupáním,když je jasné,že se mu děti vysmějí.Natočeno měli jistě dost jiných věcí.Hloupý a naivní,kdo tam jde.Má určitou smlouvu,vázanou mlčenlivostí,takže velké možnosti obrany nemá.Jinak mě tam zaujala všeobecně skutečnost,že prakticky každý přes veškeré peripetie,které doma má,se nakonec vrací rád a to co mu dosud třeba vadilo začne vnímat jinak.Na ten pořad se dívám proto,že občas donutí člověka k zamyšlení,spíš pak člověk přemýšlí o sobě-nedělám chybu podobnou jako xy..Jinak pro mě absolutní jedničkou napříč všemi řadami výměn je jednoznačně mladá maminka,manželka vojáka z Týna n/vlt.,která šla do rodiny se 4 cikánaty,velký kluk tam měla pročurané matrace,nejen že zvádla domácnost,dokázala děti zabavit,za krátký týden v Olomouci objevila v dětech vlohy.Zatímco cikánka se nechala hostit kachnou a nedokázala malému dítěti uvařit ani v neděli.Tý mladý mamince měli dát ne 50 jako ostatním,ale jednou tolik,že z toho kutlochu neutekla rovnou.
březen 12, 2009 09:53
Já se nedívám. : Milene
Ale není to proto, aby se ze mne nestal primitivní blb. Ale spíš mám ráda filmy, tak se orientuju tam. Ale koukám třeba na Ulici a Ordinaci a jiný pro někoho blbosti. Dřív jsem nějaké díly Výměny viděla. Jeden, kdy strašně pořádkumilovná paní se dostala do rodiny, kde měli asi 5 pejsků. Takže každý den začal tím, že musela uklidit nějaké psí bobany. Celý týden se živila jogurty, protože v každém jídle předpokládala psí chlupy (No a co takový malý chloupek). Já si nedovedu představit, že se to na té rodině nějak nepodepíše. A to na každé rodině. Je to obrovský zásah do soukromí. Dohodovat se před kamerama.Řešit veřejně plusy a mínusy svojeho manželství. Brrrrr. Vybírají si samo rodiny úplně odlišného ražení. Že děti se budou cítit trapně ve škole, kdy ostatní budou komentovat situaci. No, je to prostě naprosto nepředstavitelná situace, přihlásit se do nějaké reality show. smilies/angry.gif
březen 12, 2009 10:13
Milene, : Míša šíša
zrovna ten díl s 5 pejsky jsem viděla. To byl ale docela dost extrém, oni nechali ty psy močit a kálet v bytě, protože přece je nepůjdou v zimě venčit ven - psi by byli špinaví a museli by se pokaždé koupat. Tudíž v kuchyni na podlaze měli nas*áno jak někde v chlívě, přitom dům a byt to byl docela pěkný. V tomhle případě jsem docela chápala, že ta ženská byla z čoklů na nervy. Nejsem žádná tentononc cimprlich, ale psí exkrementy v bytě by mi taky vadily.
březen 12, 2009 10:31
Co si to jenom ten Milan dovolil, mít svůj – jinej názor, než většina . . . : toulavej
Je dobře, že jste se na něj tak sesypali . . . ovšem, nevypadá to na přílišnou toleranci k druhým. Ale, když je to potřeba, není to na závadu . . .

Někdy podobná diskuse řekne o lidech víc, než dlouhá filosofická debata . . .

březen 12, 2009 10:37
A pamatujete na tu blond šoumenku, jestli byla přímo z Prahy? : wendy
ta přišla na statek. Televize asi předpokládala nějaký amok, ale ona klidně poklízela, dojila krávu a pak křičela: Ty brďo, já podojila krávu, jsem dobrá ! Tak to je príma.
březen 12, 2009 10:39
toulavej : Justík
tentokrát si dovolím nesouhlasit s tebou.. Milanovi nikdo nevyčítá jiný názor, ale to že nadává do "primitivních lůz" lidem, kteří se pro odreagování a ze zvědavosti koukají na pro něj primitivní pořady.. smilies/cheesy.gif
březen 12, 2009 10:42
Justíku, opatrně : Míša šíša
Já jsem nedávno dostala sprdunk za to, že si dovoluji s Toulavým neustále v něčem nesouhlasit. Uděláš to ještě jednou a budeš na černé listině smilies/grin.gif
březen 12, 2009 10:45
No, pokud bychom se dívali jen na reality show, : wendy
akční záležitosti /jak inspirativní pro novodobé psttrostřelce/ a úžasné nekonečné seriály, asi by nás to poznamenalo. Ale když to máš jen jako oddechovku a neprožíváš to...zrovna dneska bude někdo z nás relaxovat při VKV...
smilies/wink.gif
březen 12, 2009 10:46
bože - udělala jsem z ostrostřelce jakéhosi psostřelce : wendy
sorry. smilies/undecided.gif
**********
březen 12, 2009 10:47
toulavej, : Petronila
víš co, já tohle "kázání jediných a věčných pravd" nemusím.

Myslím, že lůza (co je to vlastně) se z člověka stane trochu jinak, než koukáním na primitivní pořady.

A taky mi nevadí Milanův jiný názor, ale tón a způsob jeho prezentace.

MMCH, na Výměny jsem koukala, ale už nekoukám, protože mě občas trapnost fackovala a to je dost nepříjemný pocit. Na Ano, šéfe koukám a líbí se mi to. Taky mi přijde docela dobrý Nahá jsi krásná. Nikdo tam nikoho neuráží, naopak, snaží se povznést.
březen 12, 2009 10:47
:-))) : NČ
.
březen 12, 2009 10:49
Wendy, já ne : Míša šíša
dnes akorát odjíždíme na hory dělat ty mushery smilies/smiley.gif
Jestli přežiju, dám příští týden vědět, jak se mi to líbilo. A kdybych nepřežila, vzpomeňte si tady na mě někdy smilies/grin.gif
březen 12, 2009 10:50
Toulavej, : Vodoměrka
taky máš pocit, že když zhlídneš pár dílů Výměny manželek, že z tebe bude primitivní lůza? Jestli jo, tak potom za tenhle názor ti nikdo tleskat nebude, svoboda nesvoboda, demokracie nedemokracie... a mimochodem, když může Milan mít tento názor, co je pak špatného na názorech ostatních, kterým se jeho názor nelíbí? Ti už nemají stejnou svobodu se vyjádřit???
březen 12, 2009 10:50
Opravuji.... : Vodoměrka
Milan by tleskal... možná smilies/wink.gif
březen 12, 2009 10:51
No : Milene
byla to síla. Děti ráno jdoucí do školi, vykličkovali na chodbě mezi bobkama. Ale ta paní od těch psů si docela dobře rozumněla s manželem od pořádkumilovné i s jejich děckem. Já jen, že k sobě vybírají fakt extrémy. Nevím, co ty lidi k tomu vede, přihlásit se. Určitě ne vždy peníze. Jak jsem četla ořediteli, zviditelnit se? To ale asi podcenil. smilies/wink.gif
březen 12, 2009 10:52
myslím, že míru toho, : Petronila
při čem si ještě odpočineme a na co už se nemůžeme koukat, máme každý někde jinde.

Já bych zdechla při seriálech typu Ordinace v růžové zahradě, VKV, Ošklivka Katka apod. - po půl minutě se začínám kroutit a odcházím. Taky nemusím Uvolněte se prosím, u Zuzany Bubílkové nevydržím ani dvě vteřiny a otřesný mi připadal Velký bratr. Naopak se mi moc líbilo Tele Tele (v začátcích), docela ráda jsem koukala na Superstar a Vyvolené.

A nepovažuju se kvůli tomu ani za intelektuála, ani za primitiva, aniž by mě napadlo odsuzovat ty, kterým se líbí třeba VKVčka, jen mě s nimi nesmí krmit smilies/wink.gif
březen 12, 2009 10:52
Tady se taky sestavuje : Justík
černá listina?? Šmankote do buńky bojim bojim .. To jste mě měli upozornit dříív smilies/grin.gif
březen 12, 2009 10:56
Justíku, to se teda boj, : Míša šíša
protože na této černé listině jsou samí závistiví bolševici! Do takové společnosti přece nechceš patřit. smilies/cheesy.gif
březen 12, 2009 10:58
Míšo : Justík
patřit x nepatřit smilies/grin.gif Nemá cenu plakat nad rozlitým mlékem smilies/smiley.gif
březen 12, 2009 11:02
jen nechte na hlavě, : Petronila
myslím, že se strkáním odpůrců do jednoho (odésáckého) pytle a s argumenty ad hominem si tady začal a pravidelně ho provozoval někdo jiný.
březen 12, 2009 11:14
Petronilo : Justík
nevím kdo začal , ani proč.. Ale přirovnání k bolševikům tu najdeš poměrně často.. Já jsem asi kříženec, uznávám nazory a argumenty ne zařezení do pytlů či pytlíků smilies/grin.gif ... Ještě tak to zařazení do sboru, to mi lichotilo smilies/grin.gif
březen 12, 2009 11:17
Petronilo, neber to vážně : Míša šíša
Jen tak žertuju.
březen 12, 2009 11:17
Petruško, Sluníčko mýho stáří :-) : NČ
Proč ten minulej čas? Provozuju furt a s chutí vůči nechápavejm, kteří, neschopni pochopit jasný a zjevný věci, dožadujou se dalších a dalších argumentů. Což považuju jen za ztrátu času.

březen 12, 2009 11:24
Sice jsem z Výměny manželek shlédla asi jen 3-4 díly : Eva
přihlásila bych se jen a výhradně pod výhrůžkou trestu smrti smilies/smiley.gif))leč by mne ve snu nenapadlo, že mne tento náhodných fakt opravňuje k nějaké nadřazenosti a morálnímu kazatelství! smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
březen 12, 2009 11:27
šíšo : mia
Ne že nám tam zůstaneš někde v závěji smilies/grin.gif Chybělas bys mi tu je s tebou "prča",stejně jako Justík,Wendy mi zas přijde,že má sociální cítění,jen někdy nevím myslí to v legraci vážně?ale určitě ji tu mám ráda,mamča mi zas poradila v něčem důležitém,šipik je kamarádská,na Myšce se mi líbí,že má chut pomoct diskutovat,Eva mi přijde rozvážná,Petronila zas vyzrálá inteligentní,je vždy sama za sebe,no a Puntíkovaná mi připadala zkraje prdlá v tom dobrým slova smyslu někdy přemrštěná,ale pod touhle slupkou je člověk s velkým srdcem a inteligencí.Takže holky zůstante takový jaký jste a jsem ráda že sem tyhle stránky našla.Snad to není velká drzost ode mě vás takhle "kádrovat".
březen 12, 2009 11:30
Jak je ten život pestrý... : wendy
fakt je, že ke zblbnutí musí být i jiné předpoklady, než jen ty vizuální.
Tak se do všech buněk a hvězdiček dneska všichni dívejte na VKV a zítra poreferujte. Jak jste poznamenáni, pokropuceni apod.
Na toho šéfa zkusím mrknout, když říkáte.
Míšo, dávej na sebe pozor. Zjistila jsem, že po některých respondentech by se mi i stýskalo.
Sakryš, nejsme já už tak trochu závislá ? Musím sledovat, jak mě to ovlivňuje, a případně požádat o odbornou konzultaci Velekudlanku.
smilies/wink.gif
březen 12, 2009 11:32
Mio, : Míša šíša
klidně kádruj, aspoň jsem se zasmála. Takže já jsem s tím "je s tebou prča" na stejné lodi s "prdlou" Puntíkovanou (čehož si považuju :-)). Škoda jen, že mi chybí ta její dodatečně přiznaná inteligence. Ale s tím už holt nic nenadělám smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
březen 12, 2009 11:38
NČ, napsal jsi to trochu nepřesně, : Petronila
spíš to mělo znít "nechápavejm, kteří nesdílejí můj úhel pohledu (a ten je přece jasný a zjevný a vůbec pravdivý, protože je MŮJ), a dokonce si dovolí mě o tom informovat, jsem ochoten to kdykoli bez servítku nandat, protože co si to ti blbové dovolujou koukat na svět jinak než jedině správně - totiž PO MÉM.

Jen polopaticky a pro upřesnění - mně nevadí, že na věci koukáš jinak než já, ale zatraceně mi vadí to tvoje nadávání do vymytých odésáků (houby víš, koho volíme) a blbců. Do názorů se navážej jak chceš, ale nadávat jejich nositelům mi připadá laciné a nevkusné. Oplácet ti to nebudu a nechci, jen mě pak otravuje s tebou v tomto duchu komunikovat. Myslím, že debata s někým, kdo má jiný názor, může být často zajímavější a víc obohacující než s někým, kdo si myslí totéž co já, ale muselo by se to obejít bez osobních urážek.
březen 12, 2009 11:40
Wendy, k té "závislostiů, představ si, : Eva
co mně doma tuhle udělali??? smilies/wink.gifJak máme doma počítačů více (bychom se jinak prali), tak máme i na net nějakou domácí síť a ti mrzáci, mi nastavili na Kudlanku zablokovaný přístup! smilies/grin.gif A čekali tam, jak 3 svatí, až najedu... a tam:černý monitor a přístup odmítnut smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif Jak malýmu harantovi na porno stránky! smilies/grin.gif Měli z toho 2. Vánoce smilies/angry.gif
březen 12, 2009 11:42
mio, : Petronila
jak by mohlo vadit takovéhle pozitivní kádrování, když je to spíš lichocení smilies/wink.gif,
březen 12, 2009 11:42
Wendy, : Míša šíša
taky už jsem o tom přemýšlela. Je fakt, že se každé ráno těším, až si Kudlu otevřu a všechny vás tu najdu. No, feťák se taky těší, až si konečně už píchne smilies/grin.gif
březen 12, 2009 11:43
Já se s dovolením dnes podívám na Ulici a : Myška
na Ordinaci. A budu pozorovat, co to se mnou provede. Ale vzhledem k tomu, že tyto pokleslé pořady sleduji už delší dobu, jistě jsem již poznamenána, i když se zrovna za lůzu nepovažuji. Jo, a taky sleduji Tudorovce. Je to taky závadné?
březen 12, 2009 11:43
vodoměrko : mia
Na tebe jsem ve svém postřehu zapoměla tak smajlíka smilies/grin.gif
březen 12, 2009 11:53
Ó, tisíceré díky... : Vodoměrka
začínala jsem se bát, že jsem neviditená a nepostřehnutelná smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif

Ale ty zuby na tom smajlíku jsem celá já smilies/wink.gif
březen 12, 2009 11:56
Díky všem zde přítomným... : wendy
jo Tudorovců se vám zachtělo ? Ty já si nahrávám, protože v pátek večer usnu už při TVnovinách, po tom celotýdenním vstávání mám krizi z absence spánku. Taky nevím, proč ho dávají tak pozdě ? Až po 22. hodině. Není to žádné porno.
mio - to je tím jak bylo psáno už včera - mluvené x psané slovo - to se někdy pochytí nebo přímo pochopí trochu rozdílně. Chybí dikce, řeč těla, škleb tváře, něco napsat zapomeneš, reakce mohou být pozdní, a někdy je to důležité. Každý zde je svérázná osobnost. A diskuse - kdybychom se vším všichni byli všichni zajedno, bylo by to jen písemné přikyvování. Nebo ?
Tak dobrou chuť k obědu.
smilies/wink.gif
březen 12, 2009 12:04
... : bb
Nevím, zda sledování Tudorovců je závadné, ale je to zábavné, pokud jsem v pátek večer doma, dívám se. Stejně tak je k nepřemýšlení jen zábavný televizní Poirot, a taky se dívám. Ordinace, Pouta atd. nesleduji, viděla jsem kdysi po dílu od každého a přišly mi stupidní jako argentinské telenovely, nemám na to ani čas a když ano, radši si pustím něco z archivu na netu nebo film na dvd. I krafání na netu mi přijde zábavnější, zajímavější než tohle. Ale umím si představit, že být večer co večer sama doma, bez jiné zábavy nebo práce, nemít zrovna před sebou žádné plány, přání, sny, které by mi zaměstnávaly myšlenky, zabíraly čas, tak bych taky konzumovala tyhle pitominky do aleluja. Když jsem měla malé děti, s prvním jsem byla jen doma krátce, brzy jsem kmitala mezi dítětem a prací a brigádou, včetně uklízení, roznášení pošty atd., tak na telku nebyl čas ani chuť a před spaním jsem jen četla knížky z knihovny. S druhým dítětem jsem si užila klidnou dlouhou MD, 4 roky, dělala jsem jen pro zábavu, ne z nutnosti, a jen co mě bavilo - učit angličtinu, drobné překlady, jednoduché účetnictví v rodině, atd. Děti zdravé a hodné, na venkově, tak jsem měla spoustu času a sledovala jsem americký seriál...už nevím jak se to jmenovalo, nějaká rodinná sága z farmy, hlavní hrdinové Bobby a Pamela. Hrozná ptákovina, ale Ó bože, kdyby se mi rozbila televize, pravděpodobně bych sbalila děti a na Bobbyho s Pamelou frčela k sousedce, jen aby mi něco neuniklo.
březen 12, 2009 12:08
... : bb
Výměnu manželek jsem sledovala několikrát kdysi na začátku, před 2 roky?. Fascinovalo mě, jak každá manželka po nástupu do jiné domácnosti okamžitě provedla kontrolu úklidu a zahájila gruntováním k obrazu svému :-))
Inspirována touto diskuzí a článkem jsem si Pana ředitele pustila na netu. No proč tam šel je jasné, ředitel zeměkoule si musel najít další oblast, kde by ukázal, jak je nad věcí, má vše pod kontrolou a navíc si občas po práci dává martini, heč. Ještě chtěl teda ukázat jaký je sportsman, což se mu při jediné exhibici v džínách s povoleným pupkem moc nepovedlo, ale nevadí. Studenej čumák, manželka zarostlá do ledu, řekla bych, že kdyby se někdo našel, že by roztála natošup :-)
Cikánská rodinka mi byla velice sympatická svými živočišně láskyplnými vřelými vztahy. I přes to, že byli vychováváni telkou a taťka rodiny evidentně baštil Ordinaci a ...Ulici?, tak mi přišel tak nějak psychicky zdravější než pan ředitel :-) Cikán byl sympatický i tím, jak uznal, že ho vztah se ženou zlepšil, posunul. Docela překvapivé u primitivní lůzy závislé na telenovelách, že, Milane.
březen 12, 2009 12:15
Dallas : NČ
.
březen 12, 2009 12:16
wen : mia
Už se mi párkrát stalo,že mi bylo z atmosféry tady prima,kamarádské a najednou jakoby to někomu vadilo,vstoupí sem se svojí učenlivostí,chlubením a pošlape to tu.Nesnáším dvojsmyslné řeči,rejpy,ale říct to narovinu prostě nejde na to už jsem taky přišla.Tohle je snad jediné co mi tu vadí. smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/grin.gif
březen 12, 2009 12:16
bb : kolemjdoucí
právě jsi prozradila, že neznáš nejslavnější seriál všech dob, Dalas. smilies/wink.gif Mimochodem, představitelka Eleanor, manželky milionáře a majitele ropných polí se tak sžila se svou rolí, že po skončení (běželo to 13let) natáčení se nedokázala vrátit do normálního života a nakonec někde skončila v chudobě a zapomění....

http://cs.wikipedia.org/wiki/Dallas_(seriál)
březen 12, 2009 12:26
... : bb
ano, Dallas :-) a odkaz ve Wikipedii mi připomněl sitcom Step by step, kde "Bobby" hrál, tak tohle jsem taky sledovala. A ptáky v trní.
Fakt je, že obvykle u televize vařím, třídím faktury, odepisuju na smsky atd. a u Dallasu nic, to jsem seděla jak přikovaná, což mi přijde dneska srandózní :-)
březen 12, 2009 12:36
Dani : mia
mám dotaz-psala jsem svůj příspěvek hned za wen i při odeslání to tak bylo.jde mi o jediné-aby to ode mě ted holky nebraly jako nějaký pokus vyprovok.nějaké dohady s bb.já jsem nad věcí a tohle mě fakt mrzí,že to ted vyzní jinak.tuhle myšlenku jsem psala čistě k wen.
březen 12, 2009 12:38
Jo a v době vysílání : Míša šíša
taky vzniklo úsloví: "Dneska večer se vožeru jak Sue Ellen."
březen 12, 2009 12:43
Mio, : Míša šíša
když se mrkneme na čas uvedený pod komentářem, tak je jasné, že jsi to nepsala jako reakci na bb. To by jsi nestihla smilies/wink.gif
březen 12, 2009 12:46
mio klid :-) : bb
předpokládám, že moje psaní o tom, jak jsem sledovala Dallas, nemůže brát za chlubení snad ani Wendy :-))
březen 12, 2009 12:50
mio, : mura1
neberes si to trochu? je to jen internetova diskuze
březen 12, 2009 12:50
šíšo : mia
Dík.fakt bych nerada nějaké mrzutosti smilies/wink.gif
březen 12, 2009 12:51
Nejlepší byl Džejár! Sympaťák. : NČ
.
březen 12, 2009 13:00
Viď? : Míša šíša
Taky byl moje nejoblíbenější postava.
březen 12, 2009 13:05
Jo, Míšo Šíšo : NČ
Boban byl moc měkkej.
březen 12, 2009 13:11
... : bb
mně byl nejsympatičtější bazén, představa ranní koupele v bazénu u vlastního domu, mezi kávou a Mladou frontou, mne celou rozechvívala. A těšila jsem se na záběry, bohužel velmi sporadické, z jejich kuchyně. Myčka nádobí mi při otevření rozbušila srdce.
Ach, Bobby...Ano, Pamelo?
březen 12, 2009 13:13
Na týhle výměně byl nejkouzelnější moment, : Krakonoš
kdy to celý skončilo a partneři se po odloučení znovu potkali. Několik sekund pohledu na objímající se a líbající cikánskej pár a přivítání ala "vítání oficiální návštěvy spřátelený republiky Mali" ředitelskýho páru vydalo za všecky předchozí minuty pořadu. Fascinuje mě, že někdo je tak dokonale mimo, že si vůbec neuvědomuje, jak citově deprivační prostředí vyrobil svýmu dítěti, a ještě to vystaví prostřednictvím kamer před celým národem. A fascinuje mě dvojnásob, jak někdo s tak nulovou (a to jsem možná ještě přehnal smilies/wink.gif ) sebereflexí, empatií a mírou lidskosti může pracovat s dětma a bejt dokonce ředitelem - já bejt zřizovatelem tý školy, tak tenhle sociální idiot právě skončil.
P.S. Fascinujou mě taky dementi, co na základě toho, co dotyčnej čte/sleduje/poslouchá, vyslovujou diagnózy a soudy. Myslím, že historie je plná dobytků nejhoršího ražení, který četli kvalitní literaturu a poslouchali to nejlepší z klasiky.
P.P.S. Ke zdejším vobčasnejm "cikánskejm" debatám: Kdybych si musel vybrat, kterou z těchhle dvou rodin budu mít za sousedy v baráku, neváhám ani chvíli, přestože je mi jasný, že nadměrnej hluk a čórnutý pohorky mi ze strany páně ředitele všehomíra určitě nehrozí. smilies/grin.gif
Mimochodem, a to je příznačný, docela zapadla zpráva vo tom, jak otec se synem zachránili vozejčkářku z hořícího auta (nido jinej přes troubení a křik na sídlišti čumák nevystrčil). Byli to taky snědý spoluvobčani, jen jejich akce dost dobře nezapadá do novinářema preferovanýho stereotypního vobrazu sobeckejch zneuživatelů dávek. Dostala ta paní vod nich k MDŽ ten nejhezčí dárek - vlastní život. Aneb jak praví nádherná postava hnusáka Ríši v mým voblíbeným filmu Kráska v nesnázích (dokonalá role Jirky Schmitzera): "Nikdy si nepřej něčí smrt, protože nikdy nevíš, kdy ti právě on může pomoct v nouzi nebo zachránit život."
březen 12, 2009 13:20
Tohle sem musel vopsat: : Krakonoš
mrrdr
březen 12, 2009 13:21
mrrdr : NČ
Můžu tě ujistit, že když v naší ulici troubí auto, nikoho ani nenapadne vystrčit čumák a čumět ven, kterej zase pitomec vyvolává svý kámoše. Nanejvejš se zvednu a zavřu vokno, což činim v létě kvůli troubícím magorum i několikrát denně. Kdybych šel po ulici vokolo a viděl, pomohl bych určitě.
březen 12, 2009 13:32
Kráska v nesnázích - ten film taky miluju : wendy
a ty všechny článečky - ono se píše o těch, kteří nějakým způsobem vybočují. O lidech, kteří žijí slušně a nenápadně, se totiž moc nepíše...takže tak.
smilies/wink.gif
březen 12, 2009 13:56
Mio, : Myška
to sedlo jak hvězdička na hrnec!
březen 12, 2009 14:13
ahoj mura 1 : marci
ty smajlíky smilies/wink.gif jsem pochopila.....,
jen mě zaráží,že rodiče,než do výměny jdou, vůbec neřeší, co za lidi se bude starat o jejich děti?......
a k příspěvku Milana - pokud hodnotí jako ,,primitivní lůzu ,, všechny, kdo se na výměnu nebo na jiné pořady dívají, tak do této kategorie spadám i já. a jsem na to v tom případě hrdá!!!
protoře se řadím ke své obvodní lékařce, gynekologovi, daňovému, zubaři, kamarádovi - vlastní menší firmu o 120 lidech atd.... takže jsme opravdu prim. lůza smilies/kiss.gif smilies/grin.gif
zajímalo by mně,co děláš Milane ty, když šmahem odsuzeješ ty,kteří si po náročném celodenním jednání chtějí vyčistit hlavu a nad ničím nepřemýšlet?
marci
březen 12, 2009 14:54
Ten bazén : Ivule
v Dallasu mi přišel tenkrát taky naprosto neuvěřitelnej...ráno vstát a před snídaní si zaplavat...něco opravdu luxusního...a dnes máme bazén u každé druhé novostavby a berem to jako standart...koukala jsem na každý díl,ale tak,jak moje babička jsem to neprožívala...ta byla schopná hodiny diskutovat,jakej je Džejár hajzl, co zas provedl za křivárnu a že to je FAKT jako ze života... smilies/cheesy.gif
březen 12, 2009 17:54
a co teprve, kdybyste zažily navíc ještě to horko, co v Texasu v těch místech bývá, : toulavej
to by ten bazén o to více vynikl . . . :-)
březen 13, 2009 12:36
Milane - nepruď : Sinix
O tom, co je a co není kultura, si rozhodnu sám (jako každý) - je demokracie, víš? Pokud tím nikomu neubližuji a ani jinak nezasahuji do práv někoho dalšího, tak si v mezích zákona budu dělat, co chci. Nikdo mi nebude říkat, na co se můžu koukat a na co ne.

V životě bych do těchto reality show nevlezl, ale když tam někdo vleze, tak co bych se nepodíval.

Ředitel byl naprosto ukázkově profesionálně zdeformovaný. Holt v práci je zvyklý velet, tak to praktikuje i doma. Asi jako byste si vzaly lampasáka...

Jeho žena si asi myslela, že jí těch 50 tisíc dají zadarmo, nebo co, když pořád úpěla, kam to vlezla.

Ale ten cikán byl ze všech nejhorší. To byl primitiv! A jak ní řval, mě nepočítej, já jsem chlap, u mě je to něco jinýho! Strašné.

Ale budou tam ještě pikantnější díly...
březen 13, 2009 13:41
výměnu jsem teda neviděla : Yfca
bo nemáme televizi.....ale z komentářů kolegyň i vašich je mi sympatičtější polocikánská rodina. Neb život bez emocí není život. Jinak ten Milánek, nepsal to sem náhodou můj nejdražší????? smilies/undecided.gif Ale snad ne, má sice podobné názory, ale řídí se slovy klasika "nech brouka žít".
březen 14, 2009 15:01
o tom ano šéfe jsem : Inka kuk
slyšela vyprávět, chci se na to mrknout, snad na to nezapomenu, já na telku skoro vůbec nekoukám, nemám čas.
březen 14, 2009 18:00
Yfco : Krakonoš
Výměnu máš na internetu, já televizi taky nemám :-)
březen 15, 2009 11:28
pro míšu šíšu : kolemjdoucí

březen 16, 2009 09:56
Díky :-) : Míša šíša
.
březen 16, 2009 10:11
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]