O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

HUDEBNÍ VÝCHOVA HODNÝCH DÍVEK PDF Tisk E-mail
Pondělí, 09 březen 2009

Vždy bylo mým snem chodit se učit hrát na nějaký hudební nástroj k soukromníkovi, nejlépe starší a hodné paní. Vždy jsem si představovala, jak budu hrát krásnou vážnou hudbu, která se bude rozléhat jejím starobylým domem a když dohraji, paní učitelka mě pochválí a nalije mi šálek čaje, nabídne mi malé pohoštění... No, představte si to, takový zážitek jak z předminulého století...

 

 

 

 

 

 

 

      A - jak je to ve skutečnosti? Místo toho již téměř deset let hraji v ZUŠ na příčnou flétnu u dost nepříjemné ženy středního věku , která hned po prvním setkání rozpustila veškeré mé sny, moje představy. Nakonec - nestěžuji si. Hraji myslím dobře a ráda, už i známější skladby s větší náročností, cvičím pravidelně, ale nějaké té milé pochvaly a už vůbec ne toho šálku čaje, jak jsem si dříve přestavovala, se asi už nikdy nedočkám... :-)))

 

 

.
. 
Beebe

A co vy?

Hrajete na nějaký hudební nástroj?

Splnilo se vám vaše přání, na co jste chtěli hrát?

Nebo jste to už vzdali?

 

 

 

Komentáře (111)add feed
Nesplnilo Bíbí, nesplnilo : alena puntíkovaná
hudební sluch jsem vždycky měla...leč však v kombinaci s nešikovnými pazoury, takže mi byl k ničemu. Můj dědeček byl velmi nadán a hrál u sboru Tamburášů v Krásném Březně. Hrál na veškeré strunné nástroje - velmi krásně. Když na mě dopadla puberta, zatoužila jsem hrát na kytaru a požádala jsem dědečka o výuku. Nebudu to rozmazávat...skončilo to tak, že mě děda honil po baráku a tou kytarou mě mlátil, až mě musel babička zamknout na půdu, aby mě nezabil. Takže je jasno, že jsem se virtuosem nikdy nestala.
březen 09, 2009 09:41
hraju : Kamila
na klavír, na kytaru, zpívám... zdědila jsem po tatínkovi skvělý sluch. Leč bývalý manžel i syn jsou hluší jak tetřevi a dokopat se k tomu provozovat hudbu jinak nejsem schopna. Ale hrozně mě to mrzí! To domácí preludování s tátou bylo nádherný!
Hmmm... že bych se na starý kolena ještě do něčeho pustila?
březen 09, 2009 09:56
jako malá jsem hrála : Inka kuk
na zobcovou flétnu, později s dětmi jsem začala hrát asi 2 roky klasickou kytaru se synkem, ten hrál asi 4 roky a dcera hrála na zobcovou, tenorovou, pikolku a nakonec 7 let na příčnou. Už jsem asi všechno zapomněla, ale ráda bych se k tomu vrátila, mám strašně prima učitelku, jsme přátelé ještě dneska. Doufám, že až bude domeček hotový, tak se k tomu chci vrátit.
březen 09, 2009 10:14
moje maminka si v 63 létech koupila pianino, : flori@n
začala se na něj sama podle not učit.
Protože měla perfektní sluch, tak se docela naučila.
A my museli držet... Protože ona hrála stylem: ťuk, ťuk ťuk, ťuky ťuky - pauza - ne, zpět - Ťuky ťuk ....
takže sice zahrála hodně písniček, ale... :-)))
Rozhodně se tím hodně zabavila, potěšila... Jo, a pianino pak zdědila vnučka.
březen 09, 2009 10:26
Mám hudební hluch, bohužel. : Myška
Dost mě diskvalifikoval v pubertě, kdy jsem toužila naučit se hrát na kytaru, což opravdu, ale opravdu, nešlo. Tak jsem zůstala u falešného zpěvu trampských písní, které zpívám moc ráda. Naštěstí mám tolerantní kamarády, kterým nevadí, že jim to svým zpěvem u ohně kazím.
březen 09, 2009 11:12
... : Sandra
My jsme doma vždycky hrávali a oba s bráchou jsme chodili od malička do hudebky hrát postupně na všechno možné. o to víc mne fascinuje, že může existovat někdo s takovým hudebním hluchem, jako je můj manžel. Že někdo nepozná jestli melodie stoupá, či klesá, že nepozná, že je úplně mimo rytmus... Teď začal hrát na piano stylem, že si označil klávesy písmenky, já mu přepsala pár lidových písní stylem- CDEEEFDDDECHAG, on tomu říká "noty" a podle těchto "not" vybrnkává oběma rukama to samé. Když se přeťukne, neslyší to, že je rytmicky mimo také neslyší a hlavně naprosto nechápe, že to, co on piluje dlouhé hodiny (např. zabrnkat oběma rukama skákal pes přes oves) zvládne většina lidí z fleku, když se k tomu pianu posadí. Takže to hrdě předvádí všem možným známým a příbuzným, kterým tento majstrštyk vyvolává trochu shovívavý úsměv na tváři. Tuhle to dokonce chtěl vybrnkávat ve filharmonii o pauze u uprázdněného piana.
"takovou muzikantku jsem si bral a ty si se mnou vůbec nezpíváš!" vyčítá mi kolikrát...a má pravdu. Jenže ho napadne vždycky, že si zazpíváme, když jdeme na procházku a spustí na celou ulici písničku, která se pozná jen podle slov.
Ale vlastně je to spíš můj problém, než jeho- jeho přístup k hudbě je správný, to ten můj je pokřivený.
březen 09, 2009 11:20
Sandro, : mamča
kup mu elektrické klávesy, takové ty pro děti. Nastaví si tam z asi 150ti písní, kterou chce hrát, a ony se mu ty klávesy rozsvěcejí, aby věděl, kterou má zmáčknout. Nechá se k tomu nastavit i příslušný doprovod, takže to nakonec zní, jako by uměl hrát.
Nestojí to majlant, a určitě by mu to udělalo radost. smilies/wink.gif
březen 09, 2009 11:26
Mamčo, to je výborný nápad!:))) : Eva
Hrála jsem také na flétny, všechny, na klavír a kytaru a měla jsem naprosto nezapomenutelnou a skvělou paní učitelku, trávily jsme spolu spoustu času i na různých koncertech a soutěžích, i u ní na chaloupce, byla to mimořádná osobnost. Hrála jsem sólově, v různých uskupeních od trií, kvartet, po symfonické orchestry, studentské kapely, ba i pár let v dechovce smilies/wink.gif
A protože jsem byla "hodná holka", tak když mne po jedné soutěži přijali okamžitě na konzervatoř (pan profesor Žilka, blahé paměti), tak moji drazí rodičové byli natolik konzervativní, že mi to nedovolili, prý to není život pro ženskou...a já jsem je, po mnoha protestech a přemlouvání širokého okolí, nakonec poslechla. Taky mi nic moc jiného nezbývalo, bylo mi 15 let. A kdyby mi někdo položil dnes otázku, co bych na svém životě chtěla dodatečně změnit? Tak jen a jen tohle: neposlechla bych smilies/grin.gif Ale jinak na ně vzpomínám s láskou smilies/wink.gif
březen 09, 2009 12:10
Hudební hluch je pověra : Lidka
Učím už 10 let hrát mrňousky na flétničku (na kroužku v Domě dětí) a za tu dobu jsem nepotkala ani jedno jediné dítě, které by mělo hudební hluch. Některé měly sluch lepší, některé horší, ale když jsem jim vysvětlila co mají poslouchat, ukázala rozdíly, mockrát zopakovala a nechala spoustu času, aby si to v hlavě srovnaly, tak to všechny dotáhly na vynikající sluchaře.
Je to podobné, jako s psaním a čtením. Některé děti se to naučí samy, jiné mají ve škole menší nebo větší problémy a dokonce znám jednu paní, která se naučila číst a psát až ve 30 letech.
Chci tím říct, že jde o úplně něco jiného, než hudební sluch. Jde o lásku k hudbě u žáka a spoustu trpělivosti u učitele.
Sandro - Váš manžel na to jde dobře. Jen ať to zkouší takhle pomalu, když mu to vyhovuje. Za pár let (a je jedno, jestli to bude za 2 roky nebo za 20) bude hrát lépe, než talentovaný muzikant, který na piáno nikdy ani nešáhl.
Občas učím i dospělé a úplně všichni mi zpočátku tvrrdí, že nemají sluch. Ale většinou to bývá naopak. Mají sluch dobrý, a slyší, že to jejich hraní je hrůza. Jenže si neřeknou, že hrají blbě proto, že mají špatnou techniku hraní a nerozcvičené prsty. Svedou to na uši.
Stejné je to se zpěvem. Hlasivky se musí cvičit, aby to znělo krásně.
Jestli chcete hrát, nedejte se odradit tím, že to zpočátku zní hrozně. Nechte tomu čas, vždyť ani chodit jste se nenaučili bez několika ošklivých pádů.
Tak držím pěsti! smilies/smiley.gif
březen 09, 2009 12:27
Evo, možná byli rodiče konzervativní, : mamča
ale nakonec jsi v životě nedopadla nejhůř, ne ?
Moji rodiče měli podobné názory, že provozovat profesionálně umění, "to není život pro ženskou". Měli tyto názory podložené vlastními životními zkušenostmi. Moje babička (ročník 1897) byla kapelnice tamburašského spolku, hrála na všechno co mělo struny...a moc dobrého to rodině nepřineslo. Stejně tak moje maminka, která strávila dětství cvičením na housle, klavír, a později varhany. Pak jí po autonehodě zůstala mj. nepohyblivá levá ruka, a všechno úsilí přišlo vniveč. Kdyby nevystudovala pedagogickou fakultu, mohla se jít se svým hraním klouzat. Strýc baletil v ND. V pětatřiceti šel do penze, a s touhle kvalifikací fakt špatně sháněl práci i za totáče. smilies/grin.gif
U nás v rodině jsme všichni na něco hráli, a na rodinné hudební sešlosti a trojhlasné zpívání vzpomínám s láskou. Nikdy jsme ale nepřekročili hranici amatérismu.
březen 09, 2009 12:35
lidko : mura1
ja si zas myslim, ze to povera neni. chodila jsem roky na napravny zpev, hrala na klavir, zkousela kytaru. presto zpivam porad falesne, absolutne neudrzim rytmus, nepoznam, ktery ton je vyssi a ktery nizsi a kdy uz jsou stejny.
březen 09, 2009 12:37
Jo Lidko, souhlas do poslední tečky :-) : NČ
.
březen 09, 2009 13:15
... : karl
čím to je, že po pár deckách vínka mám pocit, že bych z fleku mohla zpívat v televizi smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
březen 09, 2009 13:24
... : Milene
Na žádný nástroj jsem se neučila. A na základce jsem měla 2 ze zpěvu, i když jsem měla ostatní známky za 1. Tak to s tím mým zpěvem nebude valný. Ale zpívám ráda i když asi trochu falešně. Když jsme někde s partou a hraje se na kytary, zpívám. Nejvíc teď ale zpívám vnoučkovi. A tomu se to určitě líbí, protože když jedeme spolu autem, tak vyžaduje "Babičko zpívej"
březen 09, 2009 13:52
aby bylo jasno - Beebe není bb, Alenko P. : bb
na flétnu nehraju ani doma ani v ZUŠ :-)


březen 09, 2009 14:08
pro Můru : Lidka
No ono se nesmí chtít všechno najednou. Někdo je víc nadaný, někdo míň, někdo potřebuje víc času a víc procvičovat, ale podle mých zkušeností stačí chválit a podporovat a chválit - a i na první pohled velice nemuzikální dítě dokáže zázraky. smilies/smiley.gif
březen 09, 2009 14:13
Nojo Miléne : NČ
V tom to právě je. Dvojka ze zpěvu na základce je spíš špatnym vysvědčenim pro kantora než pro tebe.
Možná občas zpíváš trochu falešně, ale i o tom Lidka píše. Je třeba cvičit, zpívat, poslouchat. Šutrákem taky hodíš dál, když budeš cvičit házení. A ono nejde ani tak o hlas, ten se poddá celkem snadno, třeba bude telecí ale neměl by dlouho vydržet bejt falešnej. Nejvíc jde o uši!

březen 09, 2009 14:17
Lidko, nesouhlasím s tebou, hudební hluch existuje a já jsem toho důkazem. : Myška
Necítím rytmus, vytleskávání pro mě bylo utrpení, nerozeznám tóny, nerozeznám kdy začít novou sloku, prostě nic. Neslyším to. Tvoje zkušenosti jsou asi z velké části z hudební školičky, a i z učení dospělých, kteří ale určitě měli alespoň nějaký sluch. Ale já, vědoma si svého handicapu, bych se do jakékoliv hudebky nepřihlásila, stačilo mi trápení v hodinách hudební výchovy ve škole.
březen 09, 2009 14:25
Myško, : Lidka
tak se někdy stav - a uvidíš, že to není tak hrozné. smilies/smiley.gif
Není pravda, že učím jen nadané děti - naopak. Na kroužek mi rodiče vodí děti, o kterých mi tvrdí, že je do LŠU dát nechtějí, protože dítě na to nemá. A na kroužek ho přivedli třeba na doporučení alergologa (kvůli astmatu). Překonat tyhle "pověry" je kolikrát na celé práci to nejtěžší.
březen 09, 2009 14:37
hrál jsem na housle, : Krakonoš
když jsem z nich vyrost, tak na violu. Učitele jsem měl vždycky laskavý, téměř čajový jak z toho přání v článku. Nakonec zvítězila kolem 18 let kytara a ta už mě doprovodí do hrobu, miluju všecky její podoby a varianty, hraju aktivně a žít bych bez toho moc asi nemoh. Ale blížej se mý rybí kulatiny a já všechny potenciální dárce poprosil, aby mi nekupovali blbosti, leč dali mi pár peňouzí. Že si chci tu violu znovu koupit a rekonstruovat svý někdejší schopnosti. Čím jsem starší, tím víc se mi po tomhle náramným nástroji stejská, tak už jsem ten stesk letos nevydržel. Tak snad se mi za nějakej rok podaří tu víc než dvacetiletou propast překlenout.
březen 09, 2009 14:39
Lidko, : Pepička
A zvládla bys udělat i něco se mnou, když jsem měla zpěv na trojku? Učitelce to nakonec bylo trapné, dala mi dvojku, protože z hudební výchovy se dávaly jenom dvě známky. Učitelka byla ze mě opravdu zděšená. :-))) Když si vzpomenu na ten její výraz, bylo mi jí fakt líto :-)))
březen 09, 2009 14:40
šmarjá, teď jsem si teprf všim! : Krakonoš
Vono to mělo bejt vo hudební výchově dívek a já do toho takhle vlítnu! No, dívku ze mě nevychovali, ani hudbou. smilies/cheesy.gif
březen 09, 2009 14:41
Lidko, díky, nestavím. Učit se nenaučitelné, na to jsem už stará. : Myška
Já se raději snažím tam, kde vím, že to bude mít výsledky. A učení zpěvu evidentně ne. Jsou znalosti a vědění, po kterých bažím mnohonásobně víc.
březen 09, 2009 14:44
Také si myslím, že hluch existuje, někdo ho má a rytmus zase ne a nenaučí se ho nikdy. : toulavej
Kamarád je toho živým důkazem už dobrých 30-40 let.

Když jsme si s kamarádem na kolejích řekli, že se naučíme na kytaru a šli se přihlásit do lidové školy umění, byli jsme nemile překvapeni odmítnutím, že dospělé neberou ač je to škola „lidová“. Začali jsme tedy sami a výsledek se dostavil. Kamarád s průpravou 4 roků na základce houslí a hudebním sluchem a pílí se naučil leccos, já samouk a né přímo hluchý, leč bez hudebního sluchu jsem skončil jako mezi slepými jednooký králem u táboráku a trampských odrhovaček . . . Zato hraju rád, dokud nebolí prsty :-), kytara mně v životě dost pomohla psychicky překlenout špatné časy.

březen 09, 2009 16:12
Pepičko : Lidka
ptáš se špatně - spíš se ptej, jak bych Ti mohla pomoci, abys se sebou udělala něco Ty sama. Hrdě se hlásím k těm šikovnějším učitelkám, a to znamená, že "dokopu" žáka k tomu, aby si věřil a aby ho hraní bavilo. Aby sám ze sebe měl dobrý pocit. A na to není potřeba jednička na vysvědčení - na to stačí rozrářené oči vnoučátka nebo žadonění kamarádů u táboráku o další písničku.
Protože tu jsme mezi dospělými, můžu to zkusit vysvětlit i trošku jinak.
Kdyby se do sexování pouštěli jen ti, kdo si myslí, že v tom jsou mistři světa, tak by lidstvo dávno vyhynulo. (A kdyby se ještě sex známkoval, no to už by byla teprve katastrofa!). Naštěstí jsme schopni si malé nedokonalosti odpustit a vesele si to užívat. A pak už stačí jen pár let zkušeností a máme tu velice šikovného milence nebo milenku.
březen 09, 2009 16:28
... : Los evropský
Já jsem chodila na sólový zpěv, to bylo super, bohužel ty apendixy k tomu - povinná hudební nauka, tu vyučovala jedubaba s knírem, šíleně otravné 2,5hodinové zkoušky školního sboru, přičemž se blbé Otvírání studánek "nastudovávalo" celý rok, každej vždycky jednou přišel, jednou nepřišel a každý si zpíval, jak mu zobák narost, povinný klavír, další jedubaba, musela jsem mj. nosit rodiči podepsaný celotýdenní rozpis, jak dlouho jsem který den cvičila, minimum bylo půl hodiny, takže nakonec jsem byla tak otrávená, že jsem si nařídila minutovník na 30 minut, a když zazvonil, zaklapla jsem víko třeba v půlce skladby, a nikdo mě toho dne u piána už neviděl. Zpěv mě bavil, i mi šel, později jsem hodně často zpívala v kostele na kůru a troufám si tvrdit, že mám poměrně pěkný mezzosoprán, který byl ozdobou každé bohoslužby:-))) Ale teď na to jaksi nemám čas, tak si aspoň zpívám doma v kuchyni, nebo v koupelně, abych nerušila sousedy...
březen 09, 2009 17:08
... : Los evropský
Jenom doplním, že jedůbaba na klavír měla k laskavé staré dámě asi tak daleko, jako nosorožec k palácovému psíkovi, a to jsem na tom byla ještě dobře, neb sestřenici, která chodila k jiné jedůbabě o cca 15 let dřív, dostávala přes prsty pravítkem, podud neuměla úlohu (většinou děsně otravné etudy, na "lepší"skladby se nedostalo). Já jsem byla známkována, jako ve škole, a ani jedno volné odpoledne v týdnu, takže celkem na prd. Jako příprava na konzervatoř to ovšem bylo nedostatečné, takže dle mého názoru "Liduška", aspoň ta, co jsem tam chodila, byla jen aktivita na utlučení volného času (což jsem s hrůzou zjistila až při pokusu zařadit se mezi profesionální hudebníky - neučili jsme se například hrát ani zpívat z listu....)
březen 09, 2009 17:14
umět si pomoct.. : iris
Musím se pochlubit vážené dámy, jsem varhanicí ve velkém kostele Povýšení sv. Kříže u nás na náměstí. Hraju o nedělích, svátcích, na svatbách. A to proto, že jsem byla zcela nemožná na klavíru. Neměla jsem dle učitelek ten správný tvar, držení ruky, mlátily mě tužkou do metakarpálních kloubů.No a v tom kostele se naopak do kláves třískat nesmí, musí se to nějak legato uválet, a to je pro mně to pravé ořechové. K tomu nohy a máme to doma.
A pak jsem ještě chtěla vždycky zpívat - i k tomu směřovala moje dívčí hudební výchova - ale z Lidušky si pamatuji jen na foukání do svíčky - to kvůli správné technice dýchání. Nebyla správná, my dívky jsme se řehtaly do toho plamene jako pominuté a on se nesprávně rozklepávalaž hasnul. No ale jako dospělá jsem si zase pomohla - schovala jsem se ve sboru. Ve výsledku to znělo velmi krásně, dokonce se s tím vyhrávaly soutěže. A já přitom až tak moc nedokázala - ale také nezkazila. Lose, či jak tě oslovit, moc by ses mi hodila právě na tom kůru o svatbách.I všechny ty flétničky apod. Je to hezké, když se někdo alespoň snaží naučit něco sebe, své děti nebo vnoučata. Ale musím napsat - hluch fakt existuje a myslím, že to je jedna z forem dys-funkcí, kterých je kolem nás teď hodně.
Ta hezký večer píšťalky, iris
březen 09, 2009 18:27
Iris : Los evropský
A kde je to "u vás na náměstí"? Třeba bych se mohla zastavit... smilies/wink.gif
březen 09, 2009 19:03
hrát na varhany je nádherný, : Inka kuk
občas si také chodím zazpívat do kostela, mám silný hlas a zpívám s obrovskou láskou, nějak mě to vnitřně uvolňuje, tuhle jsme zpívali s mým synem když jsme malovali v garáži, bylo to moc prima smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
březen 09, 2009 19:12
Pomóc Pomóóc Daní musím být zase Inka kuk, : Inka kuk
to asi jak jsem sem dnes psala z noťasu z auta, se mi to přihlášení nějak porouchalo a já jsem se už zase moc dlouho nepřihlašovala a zapomněla jsem své heslo, moc mě to mrzí, nemohla bys mi to spravit???
březen 09, 2009 19:15
Inka : Sipik
Tak si pis Inuska, ja sa tiez "zlepsujem" ked som u nasich.
Ja som mavala hudobny hluch, ale tri roky vyspevovania folku a country krpatej ma asi trosku vytrenovali, aj ked neviem, lebo najnovsie fakt nechce aby som jej spievala.
Lidka ma asi pravdu, clovek sa vie naucit pocuvat, ja som chodievala na akcie s coutry kapelou a chlapom sa vzdy opil zvukar, takze ked bolo treba nieco nastavit, musela som ja. Nakoniec som bola celkom dobra a zvukar mohol prist na country bal aj strieskany, len ked doniesol aparaturu. Odvtedy sa mi paci basa. Skutocne som sa zamilovala do toho bzunkaveho zvuku. Ked sa druhy raz narodim, naucim sa na nej hrat smilies/wink.gif smilies/grin.gif
březen 09, 2009 19:36
milá inko kuk : iris
před chvílí jsem v potu tváře dosmolila děkovný komentář k tvému vstupu na "mojí" diskusi. Že chodíš hulákat do kostela nebo garáže, tak to je fajn. Zpěv skutečně uvolňuje to se ví.Uvolníš si blokádu krční - nemyslím zablokovanou páteř smilies/cheesy.gif ale to, co někteří nazývají krční čakrou. Prostě se vyduníš nebo vyzvučíš a pak líp komunikuješ, pokud si nepřivodíš chrapot.Škoda, že nejsi u nás, to bych tě s tvým silným hlasem i s tvým šikovným klukem skutečně vytáhla na kůr, při svatbách by nezůstalo oko suché smilies/wink.gif Ale vážně, že si zpíváte s klukem je fajn, já k tomu nepřinutila ani jednoho syna a je mi to líto. Chlapi, kteří zpívají mi připadají úúúúžasní, je jich čím dál míň , zpívání se nenosí, sportuje se.Inko ahoj, iris
březen 09, 2009 19:51
lose : iris
V severních Čechách, máš sem blízko? Jestli to je reálné, určitě tě pozvu. Pa iris
březen 09, 2009 19:54
... : Los evropský
Karlovy Vary a tak? Tam se občas dostanu... smilies/wink.gif
březen 09, 2009 20:04
Jako malou me bavilo hrat na : Layla1
foukaci harmoniku,pak jsem v puberte dostala kytaru a docela slusne jsem na ni brnkala. Moje babi profi zpivala,mela hlas jak zvon. Ja zpivavala taky a rada,babi mi nasadila brouka,abych sla na konzervator. Zvolila jsem jinak,ale obcas si pohravam s myslenkou ten muj zpev vypilovat smilies/smiley.gif. A ani za nic nedonutim pritele,aby mi zazpival. To jsem si uz tolikrat prala jako darek smilies/wink.gif
březen 09, 2009 20:06
Milá Iris, čím více od tebe toho čtu, : Eva
tak smekám smilies/wink.gif Podle příspěvků musíš být doooost úžasná holka! smilies/wink.gifŠkoda, že jsi na druhém konci republiky smilies/angry.gif
březen 09, 2009 20:21
Laylo1 : iris
Vypiluj ten zpěv, litovala bys, jestli máš talent a neuděláš to. A přítele nenuť,uděláš mu doživotní blok smilies/wink.gif Pa iris
březen 09, 2009 20:32
milá evo : iris
I ty jsi fajn, však se budeme jistě potkávat alespoň tady, jsem moc ráda za každé setkání s dobrými lidmi - a to Ty jsi, díky.
Hezký večer Evo, iris
březen 09, 2009 20:46
já svým dětem zpíváváala : alena puntíkovaná
nejoblíbenější song byl: Nedaleko v Africe stjí velká věznice - a okolo Hradce chytili vrabce, dali ho do klece. Ty se musely povinně, zbytek, co si kdo vybral, jako Skákal pes, červenhá modrá fiala a Vlku Vlku, krásné zvíře (zpívá se na melodii "kose kose černý ptáku").../co ty tady děláš - všecky Karkulky do lesa jdou, ty se na ně díváš. Díváš se na ně trošičku, co to maj holky v košíčku...atd./ text byla původní tvorba - hádejte koho? smilies/cheesy.gif
březen 09, 2009 21:13
s prvním manželem jsme žili : Inka kuk
v dvojí bytové jednotce s jeho rodiči, dům měl obrovskou akustickou chodbu, když jsem byla na mateřské zpívala jsem často a velice ráda, občas když nikdo nebyl doma jsem vylítla na chodbu a z plna hrdla zpívala až se hory zelenaly, něco na způsob: "narodil se mladej švec..."hi hi hi, jednou jsem si nevšimla, že je tchán doma, málej ho vzal z toho infarkt.... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif ono se to tam tak pěkně neslo a rozléhalo smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
březen 09, 2009 21:24
... : mia
Neumím hrát na žádný nástroj a dodneška mi to mrzí.Jako holka jsem zpívala ve školním sboru a měla jsem moc ráda písničku Přejdi jordán.Hrozně jsem toužila po kytaře a kolikrát jsem jakoby rukama hrála smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gifvypadalo to legračně.Kvůli tomu že jsem neuměla na nic hrát jsem si nemohla podat přihlášku na pedagogickou školu ani na dětskou sestru.Ale naši peníze neměli stavělo se tak na kytaru nezbývalo.Jinak hudba je moje antidepresivum.Když je mi smutno i veselo pořád si pouštím muziku.V těch nejhorších srabech /jsem doma už 10 let/ s nemocí to byla právě muzika co mi hodně pomohla.
březen 09, 2009 21:37
mio : iris
jaká muzika Ti pomáhá? Zpívalas, a to je nejlepší hudební nástroj. Holky, kdybych já vás tak mohla mít kolem sebe, udělaly bychom takový sbor, že by třísky lítaly, už to slyším v barvách smilies/cheesy.gif Ahoj iris
březen 09, 2009 22:10
no a já bych vám napsala texty : alena puntíkovaná
a do tejdne by nás zakázali a byly bychom slavné smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
březen 09, 2009 22:12
aleno s puntíky : iris
já věděla, že "...co to maj holky v košíčku...." je Tvoje dílo, beru Tě, do toho zákazu se ještě pořádně rozšoupneme, zůstane po nás nezaměnitelná stopa.. smilies/cheesy.gif ahoj iris
březen 09, 2009 22:34
iris : mia
To je různé většinou si vyberu jednu a tu si pouštím třeba hodinu.Třeba nedávno jsem tu psala Evě,že si pouštím Erica Claptona má krásnou písničku Tears in Heaven napsal ji v době,kdy mu zemřel syn,jeden čas už je to pár let Gregoriány to jsem měla těžký deprese.Když jsem před 3 lety odešla od manžela tak vážnou muziku Vivaldiho a tak.Iris taky ti malinko napíšu o mě-vyrůstala jsem jako dítě v dom.násilí,v 18 jsem se vdala,rozvedla,znova vdala.Třetímu dítěti našli ve 2 letech vroz.vadu,pak v 5 další vážnou nemoc.Prodělala pět operací studuje vysokou,je to prima holka.A žije uplně normálně jako její vrstevníci.V 28 mi ulehla maminka po mozk.příhodě a 11 let ležela.Pak jsem onemocněla v 39 i já,poznamenalo to i mé manželství odešla jsem od manžela na pár měsíců a ted je to v pohodě.Potřebovali jsme to.Před 2 lety mi zas sestru se synovcem nákej dobrák s autem srazil.To bylo nejhorší ale já věděla,ýe pokud nezůstanou na vozíku tak to překonáme.Máme se sestrou velmi krásný vztah.Všechno to tu píšu poprvé.Já nejsem moc svěřovací typ a nesnáším fnukání.Můžu říct,že přesto všechno život miluju,vychutnávám si ho a všechno co se mi stalo mě někam posunulo.Prostě nemám si na co stěžovat.Mám mottO"Nedovol aby tě strach z prohry vyřadil ze hry".Iris i ty až si odžiješ smutek zas "naskočíš zpátky".
březen 09, 2009 22:41
... : alena puntíkovaná
Htrajte holky na hudební nástroje
vsedě, vleže, nebo třeba vestoje
Hudba zušlechtí vám duši
krom toho vám nástroj sluší.
Dívka co na housle hudla
lepší nežli v ruce kudla.
Nebo srp a kladivo
- chlap jde radši na pivo.
březen 09, 2009 23:03
puntí : mia
ty máš dneska slinu smilies/grin.gif smilies/grin.gif
březen 09, 2009 23:05
mia : Sipik
Skoro vsetci mame nejako pohnuty osud, az na chlapov, ti sem chodia za inteligentnymi babami smilies/wink.gif smilies/grin.gif
Ked som si raz vzdychla, ze preco ja, kamaratka mi na to povedala, ze kazdy dostane len tolko, kolko unesie. No, asi sme silne smilies/undecided.gif
březen 09, 2009 23:16
sipíku : mia
ahoj jak je malé už je kašel pryč?
březen 09, 2009 23:24
milá mio : iris
Znovu a znovu se kolem sebe i teď tady přesvědčuji, že můj "smutek" je v porovnání s pohnutými osudy jiných lidí nanicovatý a zbytečný. Vždyť jsme doma všichni zdraví a v dostatku - stydím se ve světle Tvých informací za své fňukání. Ale na svoji obranu musím říct, že toto si často znovu a znovu ve světlejších chvílích uvědomuji - psala jsem, že dělám v nemocnici, nebo ne? Jo,psala, žertovala jsem s pány tvorstva na téma prostata. Někdy tam jsou k vidění věci, o kterých se žertovat moc nedá.A tohle uvědomění mi pomáhá nelitovat se tak moc přehnaně, a navíc se znovu utvrzuji v poznání, že bolest lidi zoceluje a činí je silnějšími a kvalitnějšími. Doufám, že to nevyznívá jako příšerné fráze, svěřila ses mi, mio, a cítila jsem potřebu se k tomu vyjádřit, což mi teď moc nejde. A já se fakt klaním, že se zabýváš mnou a stíháš mi foukat na boje bolístko.Moto na závěr je krásné, ukládám do sbírky smilies/wink.gif
Eric Clapton, Gregoriánský chorál a Vivaldi - ano. Hudba je mocná čarodějka a dokáže užasně rezonovat se stavem mysli, vždycky si duše sama nějak řekne o to, co nejvíce potřebuje.Mio drž se,zůstaň se mnou,ahoj iris
březen 09, 2009 23:25
Jo Iris, : alena puntíkovaná
nic člověka tak nepotěší, jako cizí neštěstí....(Šimwek a Grossmann) smilies/grin.gif
březen 09, 2009 23:28
iris : mia
Vůbec se neomlouvej ani náhodou ted jsi to ty,kdo potřebuje "léčbu".A to že nebudeš v sobě všechno dusit ale vypovídáš se,ti přinese úlevu.A to že tady s tebou ostatní cítí ti dodá sílu.Co myslíš,že pomohlo mě když byla holka nemocná,chodila jsem do klubu dětí a viděla jsem,že někdo má taky takové dítě a to mi moc pomohlo.A tohle je něco podobného,když ti Inka Ahibi napíšou ,že si tím taky prošly.Taky děti jsou určitě motivace.Drž se pa
březen 09, 2009 23:34
alenko puntíkovaná : iris
jsi nejlepšííííí, ..dívka co na housle hudla smilies/grin.gif smilies/grin.gif To jsi složila teď na objednávku?
Nápěv máš? Mohly bychom se jmenovat Cecilky - při Tvých encyklopedických schopnostech (včerejší kosatce) určitě hravě zjistíš, čeho patronkou je Cecílie.
Ale asi to tady posouváme jinam, viď?
Ahoj iris
březen 09, 2009 23:34
též se hlásím : skaz
k těm,co zpívají pouze s dětmi a v soukromí - hudební nástroj žádný - ovšem před lety dávnými mi syn nechal doma bongo - prostě indián - a řekl mi - když budeš mít problém - zabubnuj si smilies/smiley.gif,no,napřed jsem kolem něj chodila,občas plácla,pak zkusila chvilku, pak přišel problém a já jsem zjistila,že sedím a bubnuju,bubnuju,bubnuju a dělá mi to děsně dobře a rytmus toho bubnu je úžasná věc na utřídění myšlenek a stojí to za to - vždycky - zkusit to,co neznám smilies/smiley.gif - věřím,že nejen parta tady je dobrá,ale i kapela by byla super smilies/smiley.gifa texty Alenky - hmmmmmm.... už to vidím v barvách - budu vám dělat manažera - chcete- to dovedu asi nejlíp smilies/smiley.gif
březen 09, 2009 23:46
skaz : mia
Takže orchestr Kudlanky?Dirigent skaz umělecká ředitelka alena puntík smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
březen 09, 2009 23:53
milé kudlanky : iris
bonga, manažerka, textařka - super, jenom nevím, jak za vámi dovalím ty svoje varhany..
Mio díky, pa všem iris
březen 10, 2009 00:18
Cecilku mám taky za patronku - : saffron
připojuji se do klanu hudbymilovných. Já jsem odmala toužila být k hudbě vychovávána, ale spíš mi bylo bráněno, protože to není pro holku ta správná cesta - radši plést, vyšívat či vařit. A tak jsem si i přes odpor vydupala ze země všechno sama, protože jsem měla nadání, silnou vůli i štěstí. Roky už zpívám ve sboru, na klavír jsem se naučila, na flétnu i kytaru. Jako dospělá si postupně plním dětské sny, protože už mi nikdo nemůže bránit - přijala mě k soukromé výuce učitelka zpěvu, když si mě poslechla, i ten svůj klavír jednou budu mít smilies/smiley.gif Bez zpěvu, hudby a tance bych nedokázala žít - mám to jako běžnou existenční potřebu. Zdravím všechny!
březen 10, 2009 07:34
Milá Iris - ani to nevíš - ale hovoříš s odborníkem : alena puntíkovaná
když mrkneš na levou stranu Kudlanky, tak jsou tam jména a jejich významy - kteréžto jsem po celý předloňský rok psala já.
Tedy Cecílie:
Cecílie (22. 11.) má starobylé jméno, pocházející z latiny. Jeho základem je slov Caecus - což znamená slepý, nebo krátkozraký, prostě člověk, který špatně vidí, nebo nevidí vůbec. Italsky se toto slovo řeke cecco (čti čeko) - což znamená nejen tedy slepý, nebo špatně vidící, ale i Čech... (jak příznačné!). Nicméně kdysi existovala žena jménem Cecílie, která se narodila v římské patricijské rodině Cecilů, a už jako malá tíhla ke křesťanské víře. Bylo to v dobách, kdy se křesťani předhazovali lvům k pobavení davu. Když dívka dospěla, provdali ji za pohanského chlapce Valeriána. On ji velice miloval a tak nedalo Cecílii moc práce přesvědčit svého ženicha, aby se nechal pokřtít i on. Když se pak Valerián vracel ze křtu, uviděl stát vedle své ženy anděla, který jí podával růže. Tento zážitek ho ovlivnil natolik, že se stal jedním z nejhorlivějších křesťanů a obrátil na víru i svého bratra Tiburtia. Ale byla to doba zlá a tak Valerián i jeho bratr Tiburtius byli nakonec lapeni a sťati. Při zabavování jejich majetku narazili vojáci na Cecílii, která se jim neohroženě postavila do cesty a ke své víře se přiznala. Což ovšem rozzuřilo prefekta Amalchia, který celou akci řídil a dal mladou ženu hned v jejím domě vsadit do vroucí vody.Tak ji předal katovi, ale ani tomu se nepodařilo Cecílii zabít. ´Sekl co ní celkem třikrát a pak toho - z pověrčivosti - raději nechal. Cecílie pak zemřela sama, ve svém domě osamocená a zraněná. Cecílie musela být velmi umělecky založená, neb se stala patronkou hudby, hudebníků, chrámové hudby, pěvců, varhaníků, varhanářů a básníků. Ve světě je toto jméno dost oblíbeno, u nás tomu tak není. Ale jedno je jisté: známá je panna Cecilka, pravá ruka faráře v Hošticích, jihočeské vísce proslavené ve filmech ZdeňkaTrošky...Jo - slunce, seno......ach, kdeže jim je konec!


březen 10, 2009 07:49
milá aleno puntíkovaná : iris
Nezklamalas, jsi báječná.Teď jsem v práci a musím psát jiné traktáty, ale na levou stranu Kudlanky se podívám hned po obědě a těším se, že se něco nového dozvím, jsi děvče chytré a inspiruješ k poznávání
U nás mi Cecilka říkají.Zatím pa iris
březen 10, 2009 08:38
Mio,proboha : skaz
dirigent nee - já myslela spíš něco jako zajišťovat vystoupení na předních světových scénách smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
březen 10, 2009 14:35
... : Justík
hudba je lék smilies/smiley.gif s tím bych souhlasila.. Já třeba nejvíc cítím Štědrý večer a jeho pohodu v kostele o půlnoční na kůru.. Jinak na nástroje moc neumím, nepoštěstilo se mi.. Ale písničku si ráda zanotuju smilies/grin.gif
březen 10, 2009 14:39
skaz : mia
Tak budeš impresário nebo jak se přesně ten člověk nazývá.Kočičí máma nic proti postu výkonné ředitelky nenamítá.A máme tu první sboristku Justíka.Holky to by v tom byl čert abysme neprorazily v showbyznysu.Ted vážně už jste slyšeli o Paulu Posstovi už tu o něm bylo i na Kudlance.Má přijet do čech.Druhý Pavarotti.Je to fakt řízek jen co je pravda.Z toho zpěvu mi naskakuje husí kůže smilies/smiley.gifJo já beru hru na rumba koule to bych snad zvládla smilies/cheesy.gif
březen 10, 2009 15:02
mia : Sipik
Kasel ju uz presiel, dnes sme boli na pravidelnej kontrole na gastre, uz vcera sa stazovala, ze ju bolia zily.Preventivne. Samozrejme ze sme nakupili rozne bolestne, tak tentoraz plakala len po celej nemocnici, co je pokrok oproti poslednemu razu, to vydrzala az po auto na parkovisku smilies/cheesy.gif
Teraz si to bude tyzden pestovat, kym bodka nezmizne
březen 10, 2009 15:22
sipiku : mia l
Tuhle na tý fotečce mi připadala dost smutná-asi kvůli tomu kotátku /myslím nějakýmu kotátku uhynulýmu/ jako by na to myslela,tak mi to přišlo.A jinak čtu dobře Sipiku-ze ju bolia zily?Takhle malou holčičku?to je divné.
březen 10, 2009 15:33
Nikdy neni pozde : Mikin
Ja vzdycky chtel hrat na kytaru, tak jsem si jednu asi pred 25 lety koupil, par akordu se naucil,nechal si nastroj naladit a - ono to neslo. Ani ne tak kvuli zpevu, ale mel jsem problemy s rytmem. Behem let nasledovalo jeste nekolik neuspesnych pokusu kdy nadeje temer zemrely. A pak, pred rokem a pul konecne zlom.
Koupil jsem si ladicku a par lekci u kamarada ktery se ucenim hry na kytaru zivi. Zacali jsme dvouctvrtecnim rytmem, basovani palcem a Folsom Prison Blues od Johnnyho Cashe. A prisly dalsi pisnicky stahnute s internetu, Jimmy Rogers, Johnny Horton a podobne. Na trampske pisnicky zatim nemam, ty stare "cowboy songs" jsou totiz jednodussi, ale jsem rad ze mam dalsiho konicka a hraju prakticky kazdy den.
Ja vim, kdybych zacal v 15 a ne v 50 tak bych na tom byl o dost lepe, ale lepsi pozde nez nikdy.
I ten sen o salku caje po hudebni lekci se me splnil. I kdyz si jako chlapi dame vetsinou pivo......
březen 10, 2009 15:46
... : Justík
Tak to jsem poctěna, jen aby jsi mi sehnala trochu "širší" složení.. Přeci jen sbor o jednom členu.. smilies/cheesy.gif No hlavně že ten doprovod tu bude silný..
březen 10, 2009 16:50
mikine : iris
klobouk dolů, žes začal v padesáti, lepší než vůbec. Proč jen to je tak, že když jsme mladí a můžeme, bráníme se tomu zuby nehty, když nás třeba rodiče chtějí dát do hudební školy. A pak to naháníme skoro pozdě. A naše děti to samé, ne? Kluka jsem donutila do houslí, hned po skončení hudebky letěly za skříň.Už ho vidím, jak ve zralém věku bude litovat, že se tomu nevěnoval. Ale nikdy neříkej níkdy. Jsou chlapi, kteří umí hrát na kytaře jednu písničku, u toho zanotovat a balí na to holky. K tomu Tě nenavádím, ale vydrž, jednou si uděláš velkou radost z toho, co ses naučil. A nemyslím jen pivo po zaslouženém tréninku.Fandím mužům, kteří chtějí a provozují hudbu a ne pořad jen sport (i když je zdravý). Mikine ahoj, irispdsol
březen 10, 2009 17:36
Justí : mia
Hele tak ti přihodíme někoho z chlapů a budete jak Eva a Vašek smilies/grin.gif smilies/grin.gifMy se tomu smějem ale vem si ty kluky z Brna co dělají jen takový to brrrmbrrrm ALL x myslím,tak ty možná neznají ani noty a jak jsou žádaný nebo ten vítěz Hvězdný pěchoty Sťepán jezdí normálně po diskotékách.laik žasne odborník se diví ale kluci marná sláva "momentálně frčí".Píšu tu hlouposti o ničem já vím,ale někdy si člověk rád popovídá i o blbostech. smilies/wink.gif
březen 10, 2009 17:43
Ja fakt nemam hudebni sluch. : Bara
Nezpivam ani kdyz jsou zavrena okna, to opravdu nejde. No, jedine co bych mohla vykonavat, ze vam budu nosit kafe a obcerstveni, aby vam to dobre notovalo....
březen 10, 2009 19:41
Báro : mia
Nevadí berem tě jako roztleskávačku smilies/grin.gif smilies/grin.gifJednou jsem ležela v nemocnici na čtyřlůžáku,zastrčenej pokojík,vždycky večer jsme si zpívaly,hrozně nás to stmelilo,loučily jsme se se slzama v očích..
březen 10, 2009 19:52
no, kdybych tam s vámi ležela já : alena puntíkovaná
a zazpívala, tak nás pojišťovna zinkasovala za prodražení léčby ostatních pacientů, neb by se jim po mém zpěvu zdravotní stav značně zhoršil. Zůstanu radši u textů. I když...skutečně poetické duše u nich zapláčou. Chlast a šukající veverky - poezie a romantika v nedohlednu. smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
březen 10, 2009 20:02
puntíku : mia
jednou náš synek povídá:"stejně by mě zajímalo jak si třeba takovej krtek hledá partnerku,když furt hrabe dopředu a nemůže se otáčet" smilies/grin.gif smilies/grin.gifto mě tak napadlo když čtu o těch šuky veverkách smilies/grin.gif
březen 10, 2009 20:13
mia : Sipik
Neboooj, to ona len riesila, ze jej budu brat krv smilies/wink.gif
Uz sa neda oklamat, vie, ze ked tam ide na kontrolu, vzdy jej beru krvicku. Na to, ze vedela co ju caka bola celkom v pohode.

březen 10, 2009 20:25
sipiku : mia
smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
březen 10, 2009 20:33
no Mio : alena puntíkovaná
já bych řekla, že jak tak hrabe dopředu (ten krtek) tak holt vždycky na nějakou samičku zezadu narazí. A asi poslední dobou narážel často - v životě jsem neviděla takovejch krtinců - a to naprosto všude...
březen 10, 2009 21:28
krtci : Iris
Mio a Aleno, to jsou dobrý postřehy smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Mio, synek je koumes, dej mu hubana.Nedávno jsem dostala k narozkám kouzelnou malou knížečku s názvem Medvědiv - neznáte? Medvěd se chtěl stát medvětátou a mít medvěděti, ale nevěděl, jak na to.Tak mu radili - zkoušel snést vajíčko, čekal na čápa a dělal jiné blbosti. Až ho oslovila medvědáma - přímo za zády, fakt to tam tak je. No ale on se k ní otočil a pak spolu bok po boku kráčeli po mýtině vyrobit hezký pelíšek..Hele, kde je něco o veverkách? Mám dnes chuť se bavit. Krtci mě nastartovali.Čau iris
březen 10, 2009 21:59
iris : mia
Veverky jsou v tématu jakpak je dnes u vás doma 9.až 15.3.tak dobrou a nesmutni smilies/wink.gif
březen 10, 2009 22:15
Iris : Sipik
A kto je autorom? Je ta knizka vhodna pre deti? Lebo Ninka sice vie, ze deti sa rodia z bruska, ale minule na mna neliehala, aby som jej povedala ze ako, no a nejako som to nevedela prijatelne popisat a to mam skusku aj z reprodukcie. Fakt som ju nastvala, mi nakoniec povedala, ze: "no ale ja viem ze z brucha, ale ako?!!"

březen 10, 2009 22:17
jo mám to : Iris
Veverky jsem našla, je to úžasný relax smilies/grin.gif teď určitě nesmutním.
Alen, slož ještě něco prosím, jsi geniální !
Mio, Alen dobrou, iris
březen 10, 2009 22:22
Sipiku : Iris
Wolf Erlbruch, kniha získala v Německu v roce 1993 cenu za literaturu pro mládež, myslím, že si to sám i ilustroval (obrázek medvěda, který činí zcela odhodlaný pokus vytlačit vajíčko je kouzelný).
A holky, teď tu vidím poznámku, že tento autor napsal také knihu "O krtkovi, který chtěl vědět, kdo se mu vykakal na hlavu." Tak do toho bych taky šla smilies/cheesy.gif
Ale Sipiku, myslím, že tahhle miniknížečka o několka stránkách má větší kouzlo pro dospělé, než pro děti.No a o těch reprodukčních cestách, holka moje zlatá, budeš té své kouzelné holčičce muset najít něco vystižnějšího.
Moc zdravím, iris
březen 10, 2009 22:30
veverky : alena puntíkovaná
šel veverčák do lesa
něco dobrého nesa
nesl dobré oříšky
šplhal s nimi do výšky
tam navštívil veverku
co má hnědou prdelku.
Pak to vzali zkrátka
už maj veverčátka.

toto byla pohádka na dobrou noc pro dospělé smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
březen 10, 2009 22:42
Sipik : alena puntíkovaná
ber ji na přírodopisné filmy o Africe - tam furt roděj nějaký zebry, antilopy a podobně. Takhle já to udělala se svejma klukama. V televizi dávali film o Africe a zrovna tam rodila antilopa a já řekla" Tak a teď kluci dávejte dobrý pozor! Takhle přesně přicházejí na svět všechna mláďátka, antilopky, slůˇnátka, myšátka, štěňátka, prasátka, koťátka, děti, žirafátka, telátka, tuleňátka ...a tak" stačilo to
březen 10, 2009 22:46
Aleno supeeeer : Iris
Sypeš fantastické texty, akorát že teď jsem už tak rozjívená, že spát se asi hned tak nezadaří smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
Hned v neděli u varhan k tomu zkusím složit vhodný doprovod smilies/cheesy.gif
Ahoj iris
březen 10, 2009 22:48
no : alena puntíkovaná
ty šukající veverky se budou v kostele obzvlášť vyjímat.
březen 10, 2009 22:51
však právě : Iris
smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
březen 10, 2009 22:54
Vypadá to, že budu druhej Čech : alena puntíkovaná
(po Husovi) na kterýho Papež uvalí klatbu. Snad kvůli tomu nezačnou nějaký války.
březen 10, 2009 22:56
Sipiku : Iris
ale pozor, v těch filmech o Africe zvířata nejenom rodí, ale i před desátou nepokrytě divoce zvířecky kopulují. Nevím jen, jestli tohle máte s holčičkou probrané, víš.. smilies/wink.gif
březen 10, 2009 22:58
alena puntíkovaná : Iris
Alen nemusí, stačí, když to přeložíme do latiny a budem se u toho tvářit smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
březen 10, 2009 23:06
veverka obecná : alena puntíkovaná
se řekne latinski Sciurus Vulgaris...ale tím mé znalosti latiny končí. Takže verš vázaný z toho nebude
březen 10, 2009 23:12
teda holky : skaz
jste to rozjeli krásně do pohody a jara - fakt to i ten blížící se úplněk smazává smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
jinak já teda jako impresário skupiny kontaktuju kolegy z Carnegie Hall že mají v nejbližší době očekávat něco "opravdu,ale opravdu" neskutečnýho smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
březen 10, 2009 23:18
neboj : Iris
nech to na mně, v tom jsem fakt dobrá zase já smilies/cheesy.gif
A když tak se budeme jen tvářit a ten český text tak nějak rozžvejkneme, i když je ho škoda.
Do prčic, já bych se smála, až bych brečela.iris
březen 10, 2009 23:20
varianta pro Carnegie Hall : alena puntíkovaná
Red jumping squirrel
went to her whirl -
whirl pool.
She wanted to bathe
but in this case
the pool was too cool
březen 10, 2009 23:27
co by jste žvejkaly : skaz
z plna hrdla budete pět česky - budete totiž tak úžasný,že ti amíci si budou na nás shánět překladatele a " pozor"tady jak vidím je prostor pro textařku - kdykoliv a jakkoliv texty převede v knižní podobě za malý peníz /zatím sleduju zprávy,odráží se ode dna,tak možná za velký peníz/ a budeme tím pádem i knižní podobu vydávat - no,moc mě nezdržujte,musím hledat vhodné nakladatele tak rozsáhlého a hlavně nedostižného díla smilies/grin.gif
březen 10, 2009 23:43
ježíši : Iris
Aleno už dost, tohle rozbilo i mého kluka, fakt musíme jít spát !!
I když on je vlastně skoroúplněk, no tak to už rozumím tomu vnitřnímu pnutí. Dnes se spát nebude !!
Nepochybně to chce zřídit samostatnou rubriku "texty", je důležité a pro duchovní rozvoj kulturymilovných Čechů nepostradatelné, aby každý mohl nahlédnout a dlouho, dlouho zažívat a zpracovávat něco tak živoucího, dojemného k pláči, pravdivého a poučného.Jsou to perly. Co perly, diamanty.Co diamanty, pravé veveří bobky.
Impresário, sólistky, sboristky manažerko a bubenice, kudlanky - hurá do světa, teď na to máme.
No jsem na sebe zvědavá zítra. smilies/wink.gif iris
PS - kromě úplňku nejsem pod žádným jiným vlivem, jen mám ráda srandu, pa
březen 10, 2009 23:50
iris : skaz
úsměv je to jediný,co můžeme dávat a rozdávat absolutně bez problémů a jakých koliv nároků - ale byla by to skvělá kapela - stejně,jako je tady skvělá parta.
březen 10, 2009 23:55
skaz : Iris
pusť se do hledání nakladatele, překladatele i sponzorů (pro začátek). Skvěla kapela už to je, jenom to nikdo zatím neví. A skvělá patra to je také, což tady víme všechny. Holky ahoj iris
březen 11, 2009 00:01
hlavněš ty sponzory : alena puntíkovaná
ty překlady vám udělám zdarma já, ale nějaký prachy by se sešly.... smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
březen 11, 2009 00:15
... : alena puntíkovaná
Pod vlivem úplňku veverky
na stromě dobíjej baterky
nic neponechaj náhodě
neb tvrdý je život v přírodě.
březen 11, 2009 00:20
Iris : Sipik
Tak uz viem smilies/grin.gif smilies/grin.gif krtka co sa mu niekto vykakal na hlavu mame :-))
Podla mojich rodicov to nie je najlepsia literatura pre male dieta, ale Ninke sa to ohromne pacilo a vie ako vyzeraju hovienka jednotlivych zvieratiek - hotova prirucka mladeho stopara smilies/grin.gif
Knizka je o tom ako krtko zistuje kto sa mu vykakal na hlavu, pyta sa zvieratiek, tie mu vzdy ukazu ako kakaju a nakoniec muchy masiarky ochutnaju to hovienko co ma na hlave a povedia mu, ze to bol psik Baryk. Krtko mu vylezie na budu a vykaka sa mu odtial na hlavu smilies/grin.gif
březen 11, 2009 09:10
Jeee : Justík
Ahoj kudlančí týme smilies/smiley.gif to jsem nečekala, že udělám ještě kariéru jako sboristka zpívající na kůru o veverkách smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif Všem díky a ještě bychom potřebovaly nějakou stylistku, která by nás vhodně upravila smilies/smiley.gif působení na všechny smysly smilies/wink.gif
březen 11, 2009 09:16
filmy o Afrike : Sipik
Dobre, super napad. Kupila som minule dvd od BBC, ale bol tam taky original porod, ze som to rychlo pretocila, neviem ci by to krpata predychala. Keby som bola tehotna, tak ani ja nepredycham, kolegyne ma dost doplasili smilies/grin.gif kozy jedny. Este ze som dost pohodacka, tak som si povedala, ze ked zvladli ine, tak to predsa nebude take hrozne. No a pomohlo aj to, ze som videla v poradni cerstvo narodene miminka. Dovtedy som si myslela, ze novorodenec ma hlavu velku ako melon smilies/kiss.gif az v tej poradni som zistila, ze babo je len kusok vacsie ako maciatko smilies/grin.gif
březen 11, 2009 09:17
Justí : mia
Jsme jak malý děti vid?Stylistu bych viděla Toulavýho v Americe byl tak ví co se nosí ne smilies/cheesy.gifAlena má fakt "slinu".Venku sněží tak jsem zas zavřená doma.Ještě,že je legrace tady na Kudle. smilies/cheesy.gifKdopak mě naučil ty smajlíky?to byl Justík.Má u mě čokoládu smilies/cheesy.gif
březen 11, 2009 09:31
No nevim, Sipik : alena puntíkovaná
čtyřkilový mačiatko jsem teda ještě neviděla smilies/grin.gif
březen 11, 2009 09:38
Čtyrkilový mačiatko, : NČ
to bude asi vyhnaný bobulema, jak si je číňani tady pěstujou a dělaj z nich kungpao.
březen 11, 2009 09:47
Mia : Justík
smilies/grin.gif smilies/grin.gif jooo byla jsem to já a teď si jich náležitě užívám.. Smailíkům zdar a americké módě též smilies/smiley.gif
březen 11, 2009 10:04
alenka bodka : Sipik
No vies, ja som sa nejako nikdy nezaujimala o deti ani som nevzdychala nad kocikmi, takze moje predstavy o babatkach boli poslabsie. Co som si vsimla, boli tie, co uz im hlavy trcali z kocikov a tak som si predstavovala, ze take nejake sa aj rodia. Fakt mi spadol kamen zo srdca, ked som videla, ze su v skutocnosti asi o polovicu mensie oproti mojim predstavam smilies/grin.gif a Ninka mala len 3.300, to je asi ako nas Murko smilies/wink.gif
březen 11, 2009 11:34
alenka bodka : Sipik
... no a aj tie macence som v tom obdobi poznala poslabsie smilies/wink.gif proste blba karieristka.
Este ze ma to preslo smilies/grin.gif
březen 11, 2009 11:36
stejně Sipik : alena puntíkovaná
Kočka se řekne mačka - ale kocour se řekne kocúr - prečo nie MACÚR - bolo by to logcke, nie?
březen 11, 2009 21:52
bodka : Sipik
Co je uz na slovencine logicke?
Hlavne ze je pritulny a chlpatucky a pradie ako V3S ( vetrieska ).
březen 11, 2009 22:05
u vás vétřiesky předou?????? : alena puntíkovaná
u nás dělaj randál a smrděj - no to kocouři někdy taky smilies/cheesy.gif
březen 11, 2009 22:08
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]