O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ZAMOTANÝ ŽIVOT PLNÝ BEZNADĚJE PDF Tisk E-mail
Středa, 07 leden 2009

 S manželem jsem se seznámila před deseti léty, v mých 22 letech. Byl tehdy osm let ženatý a měli pětileté dítě. Tehdy jsem sice chodila s jedním, ale protože ten můj přítel nechtěl rodinu a já chtěla děti, tak jsem si toho druhého po jeho rozvodu vzala. Myslela jsem si, já hloupá ve 22, že už mi ujel vlak atd. A pak jsem poznala, co je on zač...

 

 

 

 

 

 

     Ještě mě mělo varovat, že hodně pije - zažila jsem s ním plno opravdu hrozných situací... Vzpomínám, že ani nebral ohled na to, že jsem v sedmém měsíci ... Tehdy už byla znát jeho velká nezodpovědnost a nezájem. Hlavně že měl mě, že měl důvod se rozvést se svou první ženou a ostatní mu už bylo fuk. Jinak v domácnosti mi nepomáhal, ani s dcerou, ani si ji nepochoval, navíc byl vždy hrozně nepořádný, hygiena mu nic neříkala a ani dosud neříká. Lítala jsem jen kolem dcery, plotny, na nákup a k lékaři. Ani jsme nikdy nikam nechodili, protože nám neměl kdo pohlídat děti; moje maminka je těžce invalidní na nohy, vzdálená 140 km a v péči pečovatelek. Je ji sedmdesát. Manželova maminka je v pořádku, také v důchodu, ani do práce nechodí - ale „ona na to není". Přitom je to taková šikovná paní, jezdí autem, je kousek od nás a navíc je to zdravotní sestra. Jinak vztahy mám s manželovou maminkou myslím dobré, nikdy nezapomenu na její svátek, narozeniny, posílám jí fotky našich dcer, ale mám pocit, že pokud bych se já aspoň jednou měsíčně nevnutila, tak babičce by bylo úplně jedno, že nevidí vnoučata celý rok. (Už se nám to stalo, 3 roky jezdila s manželem kamionem a o nás a především vnoučata nejevila vůbec zájem.)

 

     Pak nastal čas, kdy jsem měla nastoupit do práce. Děti byly nemocné a mě z práce vyhodili. A tak od r. 2005 jsem bez příjmu, jelikož v té době byly mladší 4 roky a skončila mi MD. Byl to začarovaný kruh - spoustu odmítnutých pracovních míst, jelikož nemám hlídání. A to žijeme z platu, který po 8 měsíců činí 11 500 - po odečtu soc. a zdrav.poj. a po odečtení výživného 2 500 na jeho první dcerku -  a z toho dáváme okolo 5000 za byt. Já nemám nárok na nic (kromě přídavků na děti), jelikož manžel dělá na ŽL.

 

     Moc ráda bych přispěla do kasy mojí výplatou, ale nemůžu. Navíc starší dcera už nemá družinu a je doma už po 13 hod. Bohužel na půl úvazku nemůžu sehnat práci. Každý zaměstanvatel chce od nevidím do nevidím. Znám to ze své zkušenosti: chviličku jsem dělala v tiskárně od 6h, v půl 4 se divili, že jdu domů; bylo to v Praze a k nám to trvalo 30 min autobusem. Ve čtyři zavírali školku a učitelky mi už volaly na mobil a já ještě seděla v busu. Manžel je v práci od rána až do cca 17,  před vánoci i do 20 - 22 h. Některé mé kamarádky bez maturity se zkušenostmi uklízečky mají vyšší platy než můj manžel, mají nárok na nemocenskou, paragraf, placenou dovču. A navíc z toho neplatí výživné a leckdy jsou jen 2 nebo 3členná rodina. Nemají takové výdaje jako my. Ach jo, je mi to všechno moc líto...

 

     Ale zadařilo se manželovi a nějaké to pole, co měl, se změnilo na stavební parcelu a firma, která tam plánovala výstavbu bytů, to do něj odkoupila. Tak jsem si myslela, hurá, uděláme alespoň nové jádro apod. Abyste si nemysleli, že si vymýšlím jádro apod., tak ho můžu zkusit nafotit, abyste viděli, v jakém je stavu. Kdepak! Můj manžel vše rozházel, napůjčoval kamarádovi 50 000, církvi dal 40 000, jelikož si myslí,  že nám Ježíš pomůže.

 

     Zbytek různě rozházel, zkrátka není to vidět, že bychom kdy nějaké peníze měli. Nebo zařizování bytu, manželova odpověd: to ještě vydrží, není to potřeba (to už říká deset let).  Já se snažím co nejvíc šetřit (když už nemůžu do práce) a vzápětí manžel to vezme a bez porady se mnou něco koupí nebo zaplatí té své první dceři zájezd do Anglie, ale ta dívka má přeci taky maminku a babičky, které by jí mohly přispět. A našetřené peníze jsou v háji. Když oponuju, tak řekne: na co nám tady bude tolik peněz (ušetřila jsem např 6 - 8 tisíc a počítala s nima na Vánoce a na něco do bytu, vymalovat apod).

 

     Ale on nemá zájem dělat cokoli na bytě a dávat do rodiny a když mu oponuju, že každý normální chlap to tak dělá, tak řekne: máme hlad? Nemáme. Máme na jídlo? Máme. Když už se zlobím víc, tak jsem vyhazovaná z bytu, ale bez dětí! Jsem prý ženská, která je na peníze, líná, neschopná, že nemám ráda děti apod. Nejhorší je, že vidí, že hrozí rozvod, tak štve děti proti mě a shazuje mě před nimi a navíc ho hecuje ten jeho kamarád. To ani nemluvím, že když napůjčoval tomu kamarádovi, tak mi nedával 5 měsíců na nájem. Musela jsem se starat sama. Ale úplně nejhorší na tom celém problému je, že když se ozvu, tak jsem najednou špatná máma, vyhazovaná z bytu, že nemám nárok získat děti do péče, děti štve proti mě a nejhorší je, že si je kupuje (koupí jim zvířátko apod) a oni jsou pak při něm!

 

     Přitom jeho lenost by se dala prodávat v hypermarketech, s ničím mi nikdy nepomohl, je chladný, nikdy neměl potřebu mi udělat radost apod, s jeho nepořádností by se určitě dostal do Guinessovy knihy rekordů. Ve finále jsem ovšem já ta špatná a proto to chci řešit.

 

      Nevím si se svým životem vůbec rady - třeba budete nějakou radu vědět vy... Nevypsala jsem úplně všechno, musím jít vařit...

 

 

S pozdravem Simona

 

 

Komentáře (47)add feed
Z toho až mrazí, tohle fakt existuje? : NČ
A ty to víš už teda asi 8 let a nic s tim neděláš? Teda kromě postesku tady, kerej tě snad na chvilku utěší ale absolutně nepomůže. Chceš radu? Na TOHLE, na soužití s dacanem, je rada jediná. Zdrhej!
leden 08, 2009 07:14
Bože můj, : Lotka
skončila jsem u nedostatečné hygieny a chlastu... smilies/tongue.gif
Dál to radši ani nečtu. Jestli si někdo dokáže pořídit dítě s takovým člověkem, tak nemůže čekat, že ho osud za to bude hýčkat. smilies/sad.gif
leden 08, 2009 07:51
Simono, : Lila
NĆ to vyjádřil lapidárně - víc
se k tomu nedá říct......

leden 08, 2009 07:57
Simono, kam jsi dala rozum? Nebyla jsi zas tak mladá, když jsi s ním začala... : Myška
Hlava mi to nebere.
Moje rada? Rychle si najdi práci, najdou ji jiné ženy s dětmi, najdeš taky, byť to nebude přesně podle tvé představy, ale důležité je mít příjem. A pak pryč od něj.
leden 08, 2009 08:35
Další jeden z těch příběhů, : Jitka U.
které by bylo třeba zajímavé znát i z druhé strany.
leden 08, 2009 08:48
V dnešní krizové době : wendy
to nebude tak jednoduchý sehnat práci. A zase je tu ten kardinálmní problém - bydlení. Ono se to řekne - jdi o něj ! vyhnat by se nedal ? Tos musela být hodně zamilovaná, že jsi do toho s ním šla mi napadlo - ale píšeš, žes chtěla děti a myslela si, že ti už ve 22 letech ujíždí vlak !
leden 08, 2009 09:01
... : Sandra
no Jitko, z druhé strany by to bylo zajímavé a jistě by to vyznělo o dost jinak, ale fakt je ten, že chlap, co živí ze svého- rozhodně ne nadprůměrného platu- ženu a tři děti a peníze navíc investuje do církve a do půjčky kamarádům, je minimálně nezodpovědný...
leden 08, 2009 09:05
Myslím, že první manželka s úlevou vydechla, : mamča
když jí Simona toho manžela vyfoukla. Nezbývá, než najít mu další husičku, která by si ho vzala. (Viz veslo převozníka...) Bylo by aspoň výživné na děti a přestal by děti zpracovávat nesprávným směrem.
K té tchýni : Babičky nemají povinnost hlídat vnoučata. Většinou to dělají rády, ale mají po vychování vlastních dětí právo zařídit si život po svém, a Simonina tchýně prostě hlídat nechce.
Možná je pisatelka už tak ubitá starostmi, že je z ní jedna velká fňukalka. Ale sehnat práci v Praze, byť s dvěma dětmi, by neměl být problém. Třeba na čas zapomenout na dosažené vzdělání, a jít dělat uklízečku, nebo hlídat za úplatu cizí děti. Je spousta rodin, které mají děti s drobným zdravotním postižením, (nebo třeba s dietou), které nemůžou do kolektivních zařízení.
Zkus se Simono rozhlédnout, a když už jsi takhle špatně začala, je třeba hledat cestu jak z toho ven. Kvůli sobě i kvůli dětem.
leden 08, 2009 09:10
Ahoj Simono, : Daniela xy
všichni to komentují, ale ty se ptáš na radu. Asi budeš potřebovat od někoho ze začátku pomoct. Maminka je nemocná, tak se zkus obrátit na někoho z příbuzných, klidně odjinud než je tvé bydliště, kamarádku atd..třeba by tě někdo k sobě ze začátku vzal a pomohl ti v jiném místě najít práci. Nevím přesně, jak máš staré dcery, ale i ty se budou muset osamostatnit, samozřejmě přiměřeně věku. Máš přístup k internetu, tak si zkus najít někde práci s ubytováním. Poblíž jiných příbuzných, známých.. Třeba to bude trvat rok, ale odpíchni se. Můžeš se obrátit i na centra pro matky s dětmi. Když už ti tam nebudou schopni zajistit pomoc, určitě ti poradí. Určitě jsou možnosti, o kterých nevíš. A ještě k poznámce Jitky - něco na tom je. Zamysli se nad sebou, kde děláš chybu. Děláš jí ty, manžel to jen využívá. Ty mu vše umožňuješ. Chápu, že se ho třeba i bojíš, tak alespoň buď chytřejší než on a začni si pomalu připravovat cestičku od něj pryč. Nejen materiální ale i kontakty, možnosti atd...a taky vypadni třeba někam daleko s dětma na týden k příbuzným, ať si je v tom svým bordelu chvíli sám :-) Držím ti palce, Ela.
leden 08, 2009 09:13
... : bb
Já se snažím co nejvíc šetřit (když už nemůžu do práce) a vzápětí manžel to vezme a bez porady se mnou něco koupí nebo zaplatí té své první dceři zájezd do Anglie, ale ta dívka má přeci taky maminku a babičky, které by jí mohly přispět. A našetřené peníze jsou v háji. Když oponuju, tak řekne: na co nám tady bude tolik peněz (ušetřila jsem např 6 - 8 tisíc a počítala s nima na Vánoce a na něco do bytu, vymalovat apod).

věř, že zájezd do Anglie (předpokládám, že to bylo za účelem zlepšení angličtiny) stojí víc, než kolik jsi mohla ušetřit z příjmu 11 500 a při 2 dětech. Pokud to bylo 6-8 tisíc, tak otec přispěl dceři polovinou, na matku toho zbylo tedy taky dost a babičku vynech, ta není povinna nic platit ať má peněz kolik chce. Ostatně, možná vnučce něco dala, ale proč by měla šetřit jejího otce kvůli jeho novým dětem, co si pořídil s jinou, to je jeho starost, ne babiččina.

Rada - jít od něj pryč, sama si vyděláš víc, než 11 500 a budeš za to živit jen sebe a děti, takhle jste na ty peníze 4. Se špinavým líným nepořádným blbem, co nechá rodinu živořit a církvi strčí 40 tisíc, bych nežila a doufám ani moje dcera ne.

Poučení - nekrást cizím ženám, matkám a dcerám manžely a otce.
leden 08, 2009 09:55
jestli : mura
dokazes usetrit, jak pises, setri si na svuj ucet. pak se k tem penezum manzel nedostane a nerozfrca je. nezvladne starsi dcera byt doma par hodin sama, kdyz uz nemate druzinu? nebo co jina skola, kde ta druzina bude?
co nejaka brigada, treba o vikendu nebo prace domu (zehleni apod.)
leden 08, 2009 10:08
V dnešní krizové době : wendy
to nebude tak jednoduchý sehnat práci. A zase je tu ten kardinální problém - bydlení. Ono se to řekne - jdi o něj ! vyhnat by se nedal ? Tos musela být hodně zamilovaná, že jsi do toho s ním šla mi napadlo - ale píšeš, žes chtěla děti a myslela si, že ti už ve 22 letech ujíždí vlak !
leden 08, 2009 10:22
Simono, : mamča
jak to tak čtu, máš 70ti letou invalidní maminku, o kterou se starají pečovatelky. Co se takhle nastěhovat k mamince, a tu pečovatelskou službu provádět sama ? Jistě maminka pobírá "Příspěvek na péči", za který si může potřebné služby zaplatit - komu chce.
To by mohl být pro Tebe základ příjmu. Maminka by jistě byla ráda, kdyby Tě měla u sebe a nemusela se spoléhat na pomoc cizích lidí. Při dětech bys to zvládla v pohodě. Vyřešily byste tak dvě věci najednou, dcerka by měla dohled, když nemá družinu, a třeba by se v tom místě našla i nějaká domácí práce pro Tebe.
Spousta mých známých (na MD, invalidních, ap.) např. pracuje z domova, jako operátor UPC.
leden 08, 2009 10:40
To je přímo kvalitní návod! : d@niela
Vřele doporučuju se nad ním zamyslet, pomalu se na všechno připravit (ale rozhodně tomu domácímu upírkovi nic předem neříkat!). A pokud by to šlo, bylo by to to nejlepší řešení.
leden 08, 2009 11:28
Ještě, : NČ
mohla bys místní stranický organizaci navrhnout jeho vyloučení z ODS.
leden 08, 2009 11:43
Jo, a Danííííí : NČ
Už konečně by to chtělo vydat nějakej manuál: Jak si nepovít s blbem dítě!
Tydle kačenky mi připadaj jedna jak druhá. Každá to vidí od začátku, co to je za eksóta, jenže nedbá, s tim, že von nejni přeci takovej.
Nebo - ani si to netroufám zase znova napsat... ale napíču to. Nebo sou tak nevzhledný, že vědí, že s nikym jinym než s vožralym špinavym blbem si nevrznou.
Chtělo by to jim v tom manuálu říct, že ať si teda vrznou, proč ne. Ať si s nima antykoncepčně vržou klidně celý roky. Jen ať se kur*va k němu nepřipoutávaj, ani majetkem ani dítětem, raději ani veselkou!
leden 08, 2009 11:45
... : jája
No já povila s blbem ne jedno, ale hnedle tři děti, jo byla jsem blbá kačenka, jak píše NČ. Pak se mi jednoho krásného dne odmlžily oči a já viděla blba v celé kráse, teď už s ním nejsem a i s třema dětma to jde. Simono, jsou menší šecky tři než tvoje holky a dá se to. Mám nějaké výhody, jako vlastní byt, dobrou práci atd. Bolelo to, dřelo to, ale šlo to. Jde to i dál, i když to občas bolí. Ať už se bavím s kýmkoliv, myslím s blbou kačenkou, vždycky nějaké řešení existuje a mám na mysli jiné, než s ním zůstávat dál. Stejně takové to, co budu dělat, nemám kam jít, je většinou jen zástěrka pro všechnu možnou závislost na nevhodném chlapovi. Něco o tom vím.
leden 08, 2009 11:55
jo, opravdu o něčem podobném uvažuju... : d@niela
jenže: tohle přece nebude číst "šťastně zamilovaná"!!! To zajímá až ty, co už se v tomhle hnusném slizu plácají... A ještě jen některé. Mají totiž převážnou většinou totálně vymetené hlavy.

Takže svému drahému "nadřízenému" věří, že

- ony jsou ty hnusné k*ávy, které za všechno můžou,
- je by si přeci nikdo jinej nevzal a už vůbec ne tehdy, pokud by je on opustil,
- že jim klidně seberou děti a vyhoděj je (tu ženskou) na ulici,
- že ony jsou neschopné samostatného života, nic neuměj a jsou hysterické (věřím, že po delším soužití s daným pánem docela jistě opravdu jsou)
- - - a další a další.


Tyhle dífky si prostě už samy pomoci nemůžou. Snad tím, že si přečtou na Kudle, že v tom zdaleka nejsou samy, že by se docela jistě nějaké to řešení našlo (jen chtít a nebát se), že když samy sebe přesvědčí, že musí něco vydržet -

důslednost, sebeovládání, důslednost, sebeovládání -
a tisíckrát si to opakovat i před spaním!,


pak i jejich život zase bude mít cenu!!!
Jo, uvažuju o něčem - a docela navážno smilies/smiley.gif


leden 08, 2009 11:57
to s tou maminkou vůbec není špatný nápad : alena puntíkovaná
už mě to napadlo taky. Měla bys střechu nad hlavou, maminka by nebyla sama a odkázána na cizí pomoc a taky by byla ráda za vnoučátka. Muž by ti na děti musel nějaké peníze platit, pokud bereš podporu v nezaměstnanosti, tak by nějaká koruna byla a časem bys určitě něco našla.Třeba pokladní v sámošce, úklid, kamarádka takhle našla v Labuti práci detektiva -chodí po sámošce a kouká, aby lidi nekradli, nebo telefonistku na telemarketingu - nebo tak něco. Odpoledne by byly děti s maminkou - nebyly by samy a s lecčím by jí pomohly.Zkus to s maminkou prodiskutovat. Ale hlavně z toho všeho vypadni. Čím dřív, tím líp.
leden 08, 2009 12:08
Nojo Danííí, to mě nedošlo, : NČ
tak co třeba přímo ten tebou vymyšlenej název: Šťastně zamilovaná! To by mohlo chytnout.
Kurnik, mi je blbě. Už mi ani kouřit nechutná.
leden 08, 2009 12:10
No, hodně pij, nakup si nějaký to céčko, : d@niela
dobrej je Celaskon 500 s prodlouženým účinkem, každý ráno jednu bobuli, a neboj - ty přežiješ přeci lautr fšecko!
leden 08, 2009 12:15
d@niela : Tak to napiš jako Návod pro šťastně zamilované. : mamča
Aby se každá ta hormónama poblázněná holčina ve světlých okamžicích zdravého procitnutí (než vleze pod čepec) zamyslela, jestli ten její vyvolený náhodou nepije víc než je zdrávo, pracuje tak, aby ev. uživil rodinu, není ujetým vyznavačem nějakého podivného náboženství (viz "myslí, že nám Ježíš pomůže"), jestli si neplete pojmy hyena a hygiena...a vůbec, ať ho před plánovanou svatbou předhodí na Kudlanku, přátelé zde přispívající jí ho prokádrují. smilies/cheesy.gif

Sice se nám zvedne procento svobodných matek, ale zase ubyde těch zoufalých ubližovaných nešťastnic.
Svobodná matka zpravidla tuší, do čeho jde, a maká na sobě ještě před MD, aby to všechno zvládla.
Tímto zde přítomným samoživitelkám skládám poklonu.
leden 08, 2009 12:25
Jenom to, Daní, nepodceňuj, : Míša šíša
znáš to - jak mužskej dostane rýmičku a kašílek, je hned na smrt. Já chytla před Vánocemi virózu, normálně ji přechodila, pak to ode mne dostal manžel, ovšem on to měl samozřejmě horší než já, to se ví. Momentálně bere už druhá antibiotika, myslím si, že mu je felčar předepisuje jen proto, že umí tak krásně hekat (můj choť, ne felčar). Normálně je to takovej ten CHLAP, co dokáže skály lámat, ale jak chytne rýmičku, stává se z něj děcko. smilies/grin.gif
leden 08, 2009 12:29
Dík za radu. : NČ
Céčka jsem sháněl kdysi pro malou dcerušku. Byly strašně žádaný a nedostatkový. Snad teda už sou dostatkový, když mi je doporučuješ. Se podivám po kšeftech.
-----------------------------------
Ještě něco k tomu thematu shora. Si dycky představuju nějakou šííííleně nešťastnou, jak já bysem ji teda dokázal učinit šťastnou. Nenadávám, nevomezuju, nepomáhám (nýbrž se přímo podílim), nevynucuju, nemlátim, respektuju, nežárlim, zuby čistim, holim, sprchuju, převlíkám, nesmrdim. Fakt ne. Jenže, co kdybysem právě timdle všim byl pro ni absolutně nepoužitelnej...
leden 08, 2009 12:36
Milej drahej Neuvěřitelej Člověče, : d@niela
to všechno, co píšeš, můžu o tobě jako o kámošovi fakt potvrdit - i když, taky máš plno vad, kdo je nemá smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Tobě, když bouchnou saze, tak se může jít i Vesuv vycpat :-))))

Ale - já ti už kolikrát nabízela: dej se klonovat... a ty furt ne a ne...
leden 08, 2009 12:43
Nebo snad rači vycpat, žejo : NČ
Nešlo mi ale zrovna némlich vo mou vosobu. Spíš voto, že určitý konkrétní baby TO chtěj prostě natvrdo a se všim smradem. A raději snesou i ty nutný přiboudliny, co holt k tomu patřej, než aby jinak.
leden 08, 2009 12:50
... : Sandra
mura: navrhovat někomu, kdo nevydělává a žije z peněz druhého, aby si ty jeho peníze dával bokem, mi tedy přijde skoro nemravné...
mamča: to je dobrý tip, pokud ovšem maminka bydlí doma a ne třeba v domě s pečovatelskou službou
obecně si myslím, že jediná šance jak z tohoto ven je osamostatnít se finančně. Takže se třeba poohlédnout v Praze po nějaké kvalitnější práci a zkusit se domluvit s nějakou maminkou, co má rovněž ve školce dítě, jestli by to tvoje nemohla vyzvednout s tím svým a pohlídat ho- s tím, že bys jí ty tři hodiny zaplatila (ale měla bys slušně placenou práci)
nebo zůstat doma a pracovat z domu- účetnictví, překlady, doučování, hlídání dětí, úklid,...záleží, co umíš...a tyto peníze si pak můžeš dávat bokem.
leden 08, 2009 13:01
Sandro, jak žije z peněz druhého - : Myška
přece jeden do domácnosti donese peníze, a druhý se o domácnost stará. Kdyby jí měl platit za práce v domácnosti, tak udělá stojku, a ještě si bude muset někde půjčit.
Jinak s tebou souhlasím, osamostatnit se a frnknout, ať si pán v tom svém nepořádku shnije.
leden 08, 2009 13:10
sandro : mura
a co jejich spolecnej projekt? ona prece ty usetreny penize investuje do jejich spolecneho zivota.

neni to tak davno, co tu dexx (omlouvam se, pokud jsem spletla nick) nadhodil tema "delba vydelanych penez vzhledem k jejich objemu". to tu bylo kriku, jak je hnusne nepodelit se s tim mene vydelavajicim spoluucastnikem v "projektu rodina". konkretne na tve stanovisko, se priznavam, nepamatuju, ale nejak si nevybavuju jedinou reakci, ktera by dexxe nadsene poplacavala za jeho nazory po rameni.
leden 08, 2009 13:39
ještě doplním - Simona má dvě holčičky, : d@niela
7 a 10 let. Uvidíme, jestli to nadhozené řešení, které tu napsala chytrá mamča, bude uveditelné do života...
Zjistím a dáme vědět!
jinak díky určitě všem za rady....
leden 08, 2009 13:43
... : Sandra
no jenže potíž je ta, že pisatelčin manžel už měl jednou program rodina před Simonou a zůstaly mu tam závazky v podobě dítěte. Pokud chtěl za to, co ušetřil zaplatit své nejstarší dceři zájezd do Anglie, tak to považuji za naprosto rozumnou investici a to i přesto, že Simona by za ty peníze raději vymalovala. Není to, že by peníze "rozfrcal" a dexxův případ byl trochu jiný, protože ten tu navrhoval, že si ze svých stotisícových přijmů bude jezdit na výlety do Himalájí, zatímco jeho rodina bude jezdit k babičce na venkov, protože jinak nebude mít na nic peníze. To mi přijde trochu rozdíl. Nicméně i tak tu všichni nabádali dexxe, tj. vydělávajícího partnera, aby se o své peníze se svou rodinou rozdělil...ne toho druhého, aby dexxovy peníze ulejval na svůj účet, aby se k nim dexx nedostal a nerozfrcal je...
leden 08, 2009 15:34
boží mlýny.... : pája
teda nechci bejt hnusná,ale boží mlýny melou....to je tak,když někdo rozbije někomu rodinu a ještě k tomu s dítětem.je holt ale smůla,že to vždycky vodnesou děti - ty předtím i ty potom....ale tu ženskou nelituji,ve 22 už by měla mít rozum minimálně na to,že chlapi se nekradou.
leden 08, 2009 16:28
Proč hned odsuzujete ženu, že ona UKRADLA muže? ROZBILA rodinu? : Pavlína.xx
Nikde tu není nic bližšího napsáno, ale všichni jste se na ni sesypaly. Můj bratr byl také ženatý, když se seznámil se svou současnou ženou. Ale to už asi 3 roky s tou minulou nežil, protože ona s jejich synkem už bydlela dávno u jiného. Jen se nerozváděli, prostě "neměli důvod". Hloupost, ale bylo to tak. Rozvedli se až když si brácha našel tu druhou manželku a ta přišla do jiného stavu.
A kdyby ji někdo osočil, že "rozváděla" ženatého, byla bych první, kdo by se jí zastal. Protože to vůbec nebyla pravda.
Ale tady nějak všichni přesně víte, jak to všechno bylo, že?
Simono, držím ti palce a v tom, abys se raději odstěhovala k mamince, se také k ostatním připojuju.
leden 08, 2009 17:08
A ještě jedno - ty peníze neušetřil on, ale Simona! : Pavlína.xx
On je jen sebral a dal své první dceři. Pokud už by se to mělo hodnotit správně, tak by měl dělit na 3 díly - každé dceři stejně a ne preferovat jen jednu.
Taky bych docela ráda věděla, proč druhá žena má šetřit na tři děti, když ta první taky přeci neposílá svůj příspěvek jeho druhým dcerám...
Jednoznačně to Simona ušetřila "ze svého" - protože to šetřila z peněz, které měla na jídlo, oblíkání atd. Když si tedy odepřela a ušetřila, měla to mít pro své děti. Otec přeci výživné na první dceru posílá. Pokud by se rozhodovalo o jeho podílu na zaplacení onoho zájezdu, měl o tom přeci manžel se svou ženou promluvit, domluvit se. Nejsou to přeci jen jeho peníze...
leden 08, 2009 17:19
sandro : mura
no jenže potíž je ta, že pisatelčin manžel už měl jednou program rodina před Simonou a zůstaly mu tam závazky v podobě dítěte.

no, ma zavazky ke 3v podobe 3 deti, ale usetrene penize rozdeleny na 3 dily nebyly (vychazim z toho, co napsala simona, nevim samozrejme, jak to bylo ve skutecnosti.) mimoto, cekala bych, ze to alespon se simonou predem probere.
Není to, že by peníze "rozfrcal" a dexxův případ byl trochu jiný, protože ten tu navrhoval, že si ze svých stotisícových přijmů bude jezdit na výlety do Himalájí, zatímco jeho rodina bude jezdit k babičce na venkov, protože jinak nebude mít na nic peníze.

o penize za prodej parcely se teda nerozdelil, pujcil kamaradovi (tak to se dejme tomu zase vrati zpatky), venoval 40000 cirkvi a zbytek utratil pouze dle sveho uvazeni. to se z meho pohledu rovna vyletu do himalaji.
a simonu nenabadam, aby ulejvala MANZELOVY penize, nabadam ji, aby to, co si usetri z penez na domacnost (tedy jeji podil na spolecnem projektu rodina) odkladala na vlastni hromadku.
leden 08, 2009 20:32
Simoně : AHabibi
Jestliže se její manžel chová jak píše, klidně bych si dle možností odkládala stranou na "nové začátky", protože stejně bude jednou vychovávat jejich dcery sama. On se určitě nepřetrhne teď, ani v budoucnu, aby jim zajistil nadstandart. V dnešní době dát tolik peněz darem církvi na úkor rodiny je holý nesmysl !!
O nových začátcích bych uvažovala potají a rychle.
leden 08, 2009 20:59
... : Sandra
No dobře, ale mít závazky ke 3 dětem přeci neznamená, že se ušetřené peníze pokaždé rozdělí na 3 díly a každý vždycky dostane stejně. My jsme také nikdy s bráchou nedostávali stejně drahé dárky- jednou jsem já dostala něco drahého a za dva roky třeba zase něco koupili naši bráchovi, zkrátka jak kdo potřeboval. A jestli Simonin manžel platí na 15letou dceru 2500, tak z toho si ona, ani její matka rozhodně nijak vyskakovat nemůžou- pochybuji, že by dcery, co s ním žijí ve společné domácnosti dostávaly (stály) méně. A také jim zřejmě leccos dává navíc, viz. "si je kupuje (koupí jim zvířátko apod)". Že raději investuje do dětí, než do vymalování bytu a těžko mu to vyčítat. Ano, měl se se Simonou poradit, ale třeba už je z toho všeho také unavený a nepředstavoval si to tak, že bude sám živit pět krků. Zřejmě by rád, aby šla Simona do práce a trochu mu ulehčila...viz. "jsem prý ženská líná, neschopná,..." a já se mu tedy nedivím. Jak je možný, že ženská, která má sedmileté dítě a bydlí kousek od Prahy nedokáže od r. 2005 sehnat práci? Co by pak měly říkat všechny ty samoživitelky ze Slezka, apod.?
Prostě sehnat si práci (třeba i za cenu toho, že by starší holka vyzvedla mladší ze školky a chvíly by doma byly samy, nebo se domluvit se sousedkou, jestli by na ně občas nejukla, nebo se domluvit s maminkou nějaké dceřiny kamarádky- vždyť 7 let není tak málo) to je jediná cesta jak z toho ven. A třeba se Simona po těch 10 letech, co tráví doma, dostane konečně do kolektivu, bude spokojenější sama se sebou, rodina bude mít víc peněz...a kdo ví, třeba zjistí, že manžel má i nějaké světlé stránky. (Anebo ne a pak zas bude mít peníze na to, aby si zařídila život bez něj.)
leden 08, 2009 21:04
jo, taky si myslim, : mura
ze se simona do ty prace moc nehrne a na deti se tak trosku "vymlouva". je spousta desetiletych, co nechodi do druziny a maji ten klic na krku. a vetsina matek samozivitelek nema babicku na hlidani. jinak desetilete dite nemuze vyzvednout sourozence ze skolky, to si to moc malujes :-) ale to se samozrejme da resit i jinak.

jo, jeste, ze u nas neplatej zakony jako na zapade. kde treba nechat dite doma samotne az do veku asi 15 let je trestne :-)
leden 08, 2009 21:16
Simonko, děvčico neščasná,... : tippler
...už zase budu zlej. Tak teda:

"Vzpomínám, že ani nebral ohled na to, že jsem v sedmém měsíci ... Tehdy už byla znát jeho velká nezodpovědnost a nezájem." -- Jo, a proto sis s ním pořídila ještě druhý dítě.

"Jinak v domácnosti mi nepomáhal, ani s dcerou, ani si ji nepochoval, navíc byl vždy hrozně nepořádný, hygiena mu nic neříkala a ani dosud neříká" -- Co sis vzala, to máš.

"Hlavně že měl mě, že měl důvod se rozvést se svou první ženou a ostatní mu už bylo fuk." -- Krást se nemá. Ani rohlíky, natož chlapy.

"Manžel je v práci od rána až do cca 17, před vánoci i do 20 - 22 h." -- Je možná blbej, ale ne línej.

"Některé mé kamarádky bez maturity se zkušenostmi uklízečky mají vyšší platy než můj manžel, mají nárok na nemocenskou, paragraf, placenou dovču." -- Zajímavý ony práci mají a Ty jako na potvoru ne. Bydlíš v dojezdové vzdálenosti do Prahy, kde je nejnižší nezaměstnanost v republice. Děcka máš 7 a 10, tj. choděj do druhý a pátý třídy. Žádný miminka. Takže mazej dělat třeba tu uklízečku jako Tvý kámošky a pak můžeš dělat před manželem haura, jak seš dobrá. Dřív ne. A jestli teda musíš mít mermomocí vymalovaný, tak si kup pixlu Primalexu a vymaluj sama. Zas taková děsná práce to není, zvládne to i ženská, stačí aby Ti někdo pomohl s nábytkem. Děcka jsou dopoledne ve škole, čas na to máš. Štěkat na manžela, kterej maká od rána až do desíti večer, to dokáže každej. Jo, a bacha, aby se Ti tou samou prací nezkrátily žíly!
leden 08, 2009 22:58
... : bb
nojo, přehlédla jsem věk dětí
7 a 10 a okolí Prahy - minimálně 4 roky už jsi měla být v práci. Peníze vyděláš a to je první krok ke svobodě od ožralého čuněte.
Jestli je v práci od nevidím do nevidím, skoro, a vydělá na 2500 alimenty 11500 na domácnost = 14 000 plus nějaké jeho kapesné, tak by s tím podnikáním měl seknout. Asi ho u toho drží něco jiného, peníze to nebudou, tak možná právě to, že se tam zas tolik nenadře, i když tam tráví hodně času. Nebo ho netráví tam, jen říká, že byl tak dlouho v práci. Ale to je vedlejší - o chladného, opilého špinavého smraďocha.
Čili se nemění moje včerejší rada - jít do práce, vydělat si, osamostatnit se, nebýt s ním.
Jeho asi nezměníš.
leden 08, 2009 23:10
... : karl
hele ono to jde i s malýma dětma, já taky nemám poblíž bábičku na vyzvedávání ze školky a z družiny, pracovní dobu mám od 7 do 15,30 dře to, ale jde to zvládnout s vyplazeným jazykem a dokonce jsem si na ten kolotoč zvykla. Jen se musí chtít něco změnit a začít sama u sebe. A myslím, že čím děti budou větší bude se nám dařit líp a líp.
leden 09, 2009 10:52
Jo, tipplere, dík, : Krakonoš
takže já už nemusím. Vpodstatě se nám to zredukovalo na to, že se moc nemeje, jinak je docela zlatej. Tak ho vobčas umej ty, třeba se mu to zalíbí. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
leden 09, 2009 17:08
Sandra a tippler to v podstatě řekli i za mě . . . : toulavej
Ta stížnost se mně jeví dost jednostranná. Měla bys děvče říct muži na rovinu, co tě štve na jeho jednání, že takhle dál nemůžeš. Rozvést se můžeš vždycky, ale rozhovorem se tomu dá předejít. Ty děti si nezaslouží žít bez jednoho z rodičů, když to není nezbytné. Třeba to nezbytné není, to musíš zjistit sama . . .
leden 09, 2009 17:29
souhlasím s Tipplerem : Inka kuk
k tomu není co dodat smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
leden 11, 2009 19:31
Simono : mia
Dostala jste plno užitečných rad a já si dovolím přispět také nápadem.Na vašem místě bych zkusila ve svém okolí najít starší lidi,kterým bych nabídla pomoc s nákupy,zalévání zahrady,žehlení atd.V dnešní době je dost lidí,kteří mají pracovně vytížené děti a zvlášt ve vaší lokalitě by to neměl být problém.Možná byste kromě odměny mohla mít i čerstvé ovoce nebo trochu zeleniny,mohla byste udělat výbornou domácí zavařeninu,chce to jen odhodit pohodlnost.Co se týče vašeho manžela,byla to vaše volba,nikdo vás do sňatku nenutil,takže pokud chcete změnu,je třeba si uvědomit,že změny bývají někdy bolestivé,ale bez našeho přičinění nenastanou.Přeji vám,abyste v sobě vyburcovala sílu a odvahu,která vám pomůže změnit stávající situaci.Pak si možná začnete sama sebe více vážit a budou si vás více vážit i ostatní.
leden 12, 2009 12:25
.. : mia
Ještě malý dovětek-vaše děti by tím získaly možná chybějící babičku s dědou.Připouštím,že to nemusí vyjít,ale já na vašem místě bych to zkusila.
leden 12, 2009 12:39
Holka začni přemýšlet. : Petr
Po přečtení Tvého skoro románu se divím,jak tohle vše můžeš vlastně trpět.
zatím co jsem četl,tak Ti některé odpovědi tvého pohlaví moc nepřejí.
Včera jsem měl narozeniny a Tvoje životní situace podle mne není moc příznivá,ale myslím
že po 10.ti létech jsi mohla dávno být v někde v práci a ne skoušet vydělávat,jen na internetových stránkách.
Mě třeba opustila žena po 20.ti létech a taky jsem se musel postavit zpátky na vlastní nohy i když jsem se o ní i mé dva kluky staral,jak jsem mohl i když je pravda,že jako řidič kamionu jsem byl doma vzácnej,ale s tímhle i když vím až dnes hnusným řemeslem si mě tenkrát vzala.
Asi je to prostě náhoda,ale v den mých narozenin Mě to přišlo nějak líto,že oba mý synové si na Mě ani nevzpomněli,tak jsem brouzdal po internetu a narazil jsem na tvůj srdcervocí příběh nezlob se na mne,ale je mi Tě dost líto a přeji Ti abys dostala rozum a takovýho krypla poslala konečně do patřičných míst. Ahoj Petr.
březen 05, 2009 01:39
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]