O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

AUTA Z MINULÉHO STOLETÍ PDF Tisk E-mail
Úterý, 30 prosinec 2008

 Zdravim, Kudlanko. Mam dotaz ohledně auta. Nedávno jsem koupil auto značky Renault 19, rok výroby 1991. Ale - díky skvělým návrhům našich zákonodárců bych měl auto přihlásit do konce roku, na což bohužel nemám momentálně finance. Chci se zeptat co se stane, když auto nechám odhlášené - a nepřihlásím ho na své jméno? díky, Filip.

 

 

 

zapeklitý problém....

 

  • je třeba upozornit na fakt, že pokud s "nepřepsaným" vozem někdo způsobí nehodu nebo přestupek, bude mít problémy "původní" majitel, který bude muset chodit na policii podávat vysvětlení. Nemluvě o riziku spojeném s případným trestním stíháním, pokud dojde například k úmrtí účastníka nehody;
  • Z dikce zákona vyplývá, že poplatek se platí při první registraci v ČR, či první přeregistraci po změně zákona. To znamená, že to zaplatí jen první kupující po změně zákona a když se bude auto prodávat dále, tak už se neplatí;
  • Pokud v současné době kupujete ojetý automobil, který je bez katalyzátoru, nebo splňuje pouze emisní normy EURO 1 nebo EURO 2, uvědomte si, že pokud nevyřidíte včas, tedy do konce roku, registraci vozu, budou se na vás vztajovat nově zaváděné poplatky až ve výši 10.000 Kč;

 


 

a co vy, přátelé,

máte nějakou radu pro kupce?

 

d@niela

 

 

Komentáře (36)add feed
máme doma Kačenu - citroen 2CV : Inka
r.v. 86, právě jí dáváme dohromady, též jsme jí nepřihlásili, byla nepojízdná, tak jsem myslela, že to udělám dneska, mám čas - dovču. Volala jsem na Prahu 5, neboť tam spadáme. Otvírají v 7 hod ráno, lidé tam spí na chodbě od 1 hodiny od rána, aby až se začnou vydávat pořadové lístky v 7 hodin, byli mezi prvními. Asi dva týdny napátek jsem tam prostála dva dny na přihlášení dvou aut, prví den jsem nepřišla na řadu vůbec a druhý den jsem tam byla od pěti od rána a byla jsem asi 50tá. Je to jak za minulého režimu, vydají 300 lístků a počkají až je zpracují, takže tam můžete také čekat celý den a nic. Ptala jsem se paní jaké bodou poplatky a oni sami vůbec nevědí, tak kdo to má vědět. Kašlu na to, pak to zaplatím. Vždyť co se tam děje není vůbec normální. To je pěkná ostuda!!!!
prosinec 30, 2008 10:58
O poplatcích za auta nesplňující emisní normy se mluví dlouho. : Myška
Proto dost dobře nechápu, proč s tímto faktem lidi nepočítají. Aspoň ti, kterým tento poplatek citelně zasáhne do rozpočtu.
A rada pro kupce z úvodního článku? Bohužel, žádná mě nenapadá. Jen se pozastavím nad tím, že když neměl 800,-- na přepis ještě v letošním roce, jak bude shánět těch deset litrů...
prosinec 30, 2008 11:12
Přesně tak, : Vodoměrka
taky mě nejdřív napadlo, když nemá 800 na přepis teď, kde vezme těch deset tisíc po Novém roce... ale je spousta společností, které půjčí peníze kdykoliv a komukoliv, tak stačí zvednout telefon a následně si vystát frontu na úřadě... zítra tam budou taky... smilies/wink.gif
prosinec 30, 2008 11:59
Jsem to asi nepochopil, s těma financema... : tippler
...800 Kč za cedule, 400 za evidenční prohlídku, plus povinný ručení, klidně jen na pár dní. To je cca jako 1 plná nádrž (no, teď teda o něco víc, nám ta cena benzínu sympaticky klesla :-)) Jsi to auto měl zkrátka přehlásit dřív, no...ještě se můžeš zkusit dohodnout s bejvalým majitelem na "dlouhodobým pronájmu" - on bude vlastník a Ty uživatel...
prosinec 30, 2008 12:10
Zákon o podmínkách provozu na pozemních komunikacích : Vodoměrka

§ 83
Přestupky
(1) Fyzická osoba se dopustí přestupku tím, že
a) v rozporu s § 6 odst. 1 a 2 nepřihlásí k registraci silniční motorové vozidlo nebo přípojné vozidlo, které hodlá provozovat na území České republiky,
b) jako provozovatel silničního motorového vozidla nebo přípojného vozidla v rozporu s § 7 odst. 2 neumístí na vozidlo tabulku s registrační značkou,
c) jako výrobce, který je držitelem osvědčení o homologaci typu silničního vozidla nebo systému vozidla, konstrukční části vozidla nebo samostatného technického celku vozidla, v rozporu s § 24 odst. 2 písm. a) vyrobí a uvede na trh silniční vozidlo nebo systém vozidla, konstrukční část vozidla nebo samostatný technický celek vozidla, který neodpovídá typu, pro který bylo uděleno osvědčení o homologaci typu, bez schválení technické způsobilosti,
d) jako provozovatel silničního motorového vozidla nebo přípojného vozidla provozuje vozidlo, které je podle § 37 technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích,
e) jako provozovatel silničního motorového vozidla nebo přípojného vozidla v rozporu s § 38 odst. 1 písm. f) provozuje vozidlo, které nemá identifikační údaje v souladu s údaji v registru silničních vozidel, nebo
f) provádí technické prohlídky silničních vozidel bez oprávnění podle § 56 nebo provádí měření emisí silničních vozidel bez oprávnění podle § 65.
(2) Za přestupek podle odstavce 1 písm. c) lze uložit pokutu do 10 000 000 Kč, za přestupek podle odstavce 1 písm. e) lze uložit pokutu do 5 000 000 Kč, za přestupek podle odstavce 1 písm. f) lze uložit pokutu do 500 000 Kč a za přestupek podle odstavce a), b), d) lze uložit pokutu do 50 000 Kč. V blokovém řízení lze uložit pokutu do 5 000 Kč.

prosinec 30, 2008 20:06
... : mamča
Metodický pokyn 9/2008-150-METO k aplikaci novely zákona č. 185/2001 Sb. o odpadech


Vzhledem k tomu, že zákon č. 56/2001 Sb. nezná pojem „přeregistrace“, je nezbytné vycházet ze smyslu tohoto nového pojmu, kterému nejblíže je pojem použitý v § 20, odst. 3 vyhlášky č. 243/2001 Sb., o registraci vozidel. Je zde uvedeno „V případě, že vlastník nebo provozovatel vozidla hodlá vozidlo přeregistrovat na jiného vlastníka nebo provozovatele, hlásí vlastník vozidla nebo provozovatel vozidla se souhlasem vlastníka vozidla tuto změnu na předepsaném tiskopisu u registračního místa, kde je jeho vozidlo registrováno“. Lze tedy dovozovat, že úkon „přeregistrace“ začíná okamžikem, kdy původní vlastník nebo provozovatel vozidla požádá o změnu (tzv. avízo). Úkon „přeregistrace“ je následně dokončen zaregistrováním na nového vlastníka. Platba tedy bude vyžadována výhradně pro úkony přeregistrace, které budou zahájeny až po 1.1.2009. Vozidla, které se již před 1.1.2009 nacházela ve stavu „odhlášky“ (byla v tzv. polopřevodu) budou následně zaregistrována bez poplatku, neboť úkon „přeregistrace“ již započal před účinností výše uvedeného zákona.

Okopírováno z citroeny.cz

prosinec 30, 2008 20:31
Ještě dodatek : : mamča
Jestli jsem to správně pochopila, Renault 19 z r. 1991 se t.č. nachází v tzv. polopřevodu, tzn. je odhlášen na současného vlastníka, který ho ještě nestačil dohlásit na sebe. Neměl by se na něj proto vztahovat poplatek 5 tisíc Kč (dle toho zda splňuje Euro I.- což u tohoto typu předpokládám). Pokud to nemá nikde vyznačeno, dá se to zjistit dle toho, že má katalyzátor.
prosinec 30, 2008 20:50
Podrobně : : mamča
prosinec 30, 2008 20:53
Filipe, prý je to český národní rys : bb
nechávat všechno na poslední chvíli. 800 ti měla půjčit kamarádka, babička, 10 tisíc už ti asi jen tak nepůjčí a budeš platit úroky ze spotřebitelského úvěru, kterým uhradíš poplatek.

Na příslušných úřadech jsou v pondělí a středu do 17-18, všichni to mohli stihnout v klidu v listopadu. Pak O SVÁTCÍCH, MÍSTO DOVOLENÉ bivakují na chodbách evidence vozidel. Úžasný. Když jsme to slyšeli v rádiu v autě, považovali jsme to za předsilvestrovskou recesi - jak fronty na favorita před 20 lety. A ejhle, ona to není recese, jen blbost lidská, nebo česká, nebo švejkovská...
prosinec 31, 2008 01:35
... : bb
my jsme proto v říjnu nechali zlikvidovat a následně odhlásit taky dva vraky staré kolem 20 let, co jim v listopadu končilo OTK.

Mamčo, na jednom z nich byl taky nedokončený převod, tj. polopřevod, a platili jsme poplatek - ale už nevím kolik, tuším 500 - za "dokončení převodu", které úředník provedl předtím, než auto odhlásil.
Jednapanípovídalaže - Někteři úředníci jsou prý laskaví a v případě odhlášení z evidence poplatky za převod odpouštějí.
prosinec 31, 2008 01:43
nebát se a krást? : šiška
Tak tedy nevím. Mám také Renolta 19, je to starší auto, stále ho dávám opravovat, ale pořád mě to vyjde levněji než koupit novější. Nemám najednou tak velkou částku. Co ovšem budu dělat v případě, že oprava bude stát víc peněz než si můžu dovolit a já ho budu chtít prodat tedy fakt nevím. Zaplatit 10.000 nemůžu- nemám z čeho. Auto jsem koupila za 5.000 a vyšší hodnotu nemá. Pokud mi něko chce poradit, že si mám na to půjčit / a stejně na tom prodělat/ tak mu rovnou sdělím, že mám celkový příjem kolem 10.000 a z toho platím 6.000 poplatky za byt a 1.000 školku za dítě s kterým jsem sama. Takže mi nikdo peníze nepůjčí a když půjčí z čeho je budu splácet? Při vymýšlení dalšího paskvilu měli úředníci trochu používat hlavu. Kde si myslí, že budou lidé na poplatek lidé brát? Vždyť právě ti nejchudší mají ty nejstarší auta. Vize do budoucnosti při následném převodu auta je asi taková, že tuto částku nebudu moct zaplatit, pošlou mi domů exekutora, dluh vzroste o soudní a exekutorské poplatky, exekutor mi obstaví plat, zabaví nábytek a protože v bytě mi nezbyde ani lednice půjde po mě sociálka. Pak už je jen krůček k tomu, aby mi dítě sebrali. Co by nevymyslel úředníček co má služební auto, vysoký plat, jízdní náhrady a levnou stravu v parlamentu?
leden 01, 2009 21:11
Šiško, vize je spíše taková, že pokud auto, které jsi koupila kdysi za 5.000,-- Kč : Myška
již nebudeš chtít, nebudeš se ho snažit prodávat, ale necháš ho zlikvidovat a na základě dokladu o likvidaci jej necháš z registru vyřadit. A na vyřazení v důsledku likvidace se poplatky nevztahují.
Smysl zákona je v tom, aby na silnici ubývalo nejstarších rachotin.
leden 02, 2009 00:26
Hezká vize : šiška
ale pokud by se někomu hodilo - proč ho neprodat, alespoň by mi to přispělo na jiné auto, bez něj se totiž do práce nedostanu. To byla zase moje vize před vznikem zákona. Nelíbí se mi k čemu mě stát nutí - nechat zlikvidovat auto, které má alespoň minimální hodnotu. Možná se to někomu bude zdát směšné, pro někoho by to bylo pár korun, ale pro mě je i tisíc, nebo dva dost peněz. Ale to není jen o mě, takových nás jistě bude víc. Nahradí mi stát hodnotu auta, které bych musela jeho svévůlí zlikvidovat? Odpověď je samozřejmě každému jasná.
leden 02, 2009 22:43
Já se teda taky netopím v penězích, ale auto, které mělo kdysi hodnotu 5.000,-- Kč, : Myška
a které každou chvíli musíš nechat opravovat, už má prostě své za sebou. Nesplňuje krom emisních norem ani normy bezpečnostní. Kolik bys za takové auto utržila, pokud bys vůbec sehnala kupce? Tisícovku? Kvůli tomu se snad nemá cenu rozčilovat, ne...
V bazarech jsou aut v lepším stavu mraky a cena není všechno.
leden 03, 2009 01:11
sorry, děvče, : Krakonoš
ale já fakt nechci na silnici potkávat vraky, tzv. "auta", jejichž hodnota je 5k. Vrak patří na vrakoviště a né do provozu. I moje příbuzná - učitelka zš na penzi, léta samoživitelka, si dokázala našetřit na slušnou ojetinu za hodně hodně desítek tisíc. Osobně neznám, kromě sotva odrostlejch puberťáků, nikoho, kdo by do něčeho takovýho, co stojí jako autíčko na vysílačku, sednul.
leden 04, 2009 00:27
Teda Krakonoši. S těma vrakama za bůra to už je trapně vomletý, to máš od Bursíka? : NČ
Auta procházej každý 2 roky (v určenejch případech 1 rok) řádnou TK, která MUSÍ dostatečně garantovat požadavky bezpečnosti i ekologie! Jestliže TK nefungujou jak maj, což nejni vyloučený, je snad namístě zjednat nápravu (dohled, kontroly, postihy)!
Jenže náprava ODS a jejich trapnejch přisluhovačů tkví v tom, že protože se nedostatečně kontroluje plnění jednoho zákona, vymejšlí se další zákon?????? Kravina!!!!!
Tendle Novej zákon nemá jinej smysl, než vytahat z poměrně nemajetnejch lidí další prachy k jejich přerozdělení mezi zbohatlickou mafii.
leden 05, 2009 09:49
souhlasím xs tebou NČ : alena puntíkovaná
státní kasa je prázdná a už není kde brát, tak se vymejšlej další věci na inkasování peněz. Lidi na nový auta nemají peníze, tak je holt přinutíme, aby se hluboce zadlužili a nový auto si koupily, neb škodovka je mocná a jiné automobilvé firmy též. Jsou místa, kde seš lidi bez auta proxstě neobejdou. Bus tam jezdí jednou denně a vlak tam nejede - a pokud jede - tak tu stanici zrušili, neb tam žije pár lidí, kvůli kterejm xse mocnej Čexskejm dráhám nevyplatí ve stanici stavět.a ty lidi se potřebujou doxstat do práce, děti do školy, taky občas musej k doktorovi, atd. atd.Ty lidi nemají vraky za pětistovku - mají většinou auta, pravda starší než deset let, ale většinou ve vzorovém pořádku, neb jsou na ně odkázáni. Platy na venkově jsou mizerný a třistapadesdát tisíc na nové auto má málokdo - ten, kdo je má, už to nové auto dávno má a autem starým deset let nejezdí. Tak se rozšířila tahle demagogie je stejné kvality, jako hlásání, že se máme mizerně, neb musíme živit důchodce. Automobilová lobby je mocná a příslušní naši zástupci z toho mají pěkné prachy, včetně nových - ekologicky odpovídajících auťáků.
leden 05, 2009 11:13
ale broučci, : Krakonoš
to pletete dohromady dvje wjecy, já s váma naprosto souhlasím, že každej na nový nemá a sám mám vobyčejnou filcku. Ale nestála 5 a ani nemohla. Jetliže něco stojí 5k, není to auto a technickou to může mít leda tak koupenou. A na tom trvám, i kdybyste na praseti jezdili! smilies/grin.gif
leden 05, 2009 12:58
... : bb
no já s tím taky souhlasím, a vraky na silnici mě nijak neiritujou. Tak jako mně nerozčilovaly bouráky ani obří karikatury na teréňáky když jsem jezdila wartburgem a škodovkou 120 a favoritem. Byla jsem za ty pekáče vděčná, jelikož mě dopravily k rodičům, kam bych se jinak dostala leda taxíkem, na což nebylo. Nebo bych musela s přestupem a s tím, že k dojezdu by pro mě přijel autem otec, jinak bych musela přenocovat v okresním městě a pokračovat druhý den, pak přenocovat u našich a třetí den se "dělnickým" spojem vrátit zpět. Takže na kafe k rodičům = 3 dny, 2 noci mimo domov. Doma zajistit hlídání pro děti, aby nezameškaly školu kvůli mýmu kafi u našich :-))

No a dneska mi nevadí žádný prdítko, i kdyby se z něj sypaly piliny - pokud mě neohrožuje. Což ty vraky většinou neohrožujou, protože je řídí mamina s malým děckem, studentík co si na něj vydělal horko těžko o brigádách nebo důchodce v klobouku, co vyjede akorát do Penny na nákup a k doktoru. Ti všichni jezdí pomalu a opatrně.
Bordel a největší masakry na silnicích a dálnicích dělají lidi v docela jiných autech. Jim se většinou nic moc nestane, nanejvýš mají pomuchlané auto, odnese to rodinka ve fábii nebo Kie, co se vracela v neděli od babičky. A není jim nic platné, že tu fábii mají 2 roky starou, klidně by mohli jet v trakaři.
leden 05, 2009 13:00
krakonoš, : bb
ale to je problém státu, že si neohlídá, aby se ta TK nedala koupit. Ale u nás se postupuje opačně, neohlídá si firmy, ohlídá si ty maminy na MD, důchodce a studentíky...krásný postoj demokratického státu ke svým občanům.
leden 05, 2009 13:05
teda, zapomněla jsem dodat, : bb
sorry, brouku

to asi jak jsem si vzpomněla, že můj 18letý puboš považuje výrazy jako wjecy, coool a pod. za trapný a jejich používání za směšný
leden 05, 2009 13:07
Nikdo přece nezakazuje jezdit ve starých autech, : Myška
jen holt už v nich majitelé dojezdí, a až nadejde jejich čas (těch vozů) odevzdají je na vrakoviště. Protože budou díky poplatkům neprodejné.
A k nebezpečnosti řidičů - takový nejistý důchodce z venkova, který se na rychlostce šine třicítkou, protože auto vytáhne jednou za uherský rok, k bezpečnosti provozu vážně moc nepřispěje.
leden 05, 2009 13:13
... : bb
já jsem v první chvíli uvažovala stejně - prostě ty vraky dojezdí a zlikvidují se. Pak jsem si uvědomila, že své tři vraky jsem kdysi prodala, dva fungují dodnes jako "kárka s motorem" na svoz palivového dříví, drobného materiálu z garáže na stavbu apod., třetí šel na ND. Těm kupujícím se hodily a já dostala v součtu asi 22 tisíc, což se hodilo zase mně a velice. Dnes by oni přišli o levné vozítko na dopravu dvou pytlů písku a nářadí, co mají v garáži, aby jim to na stavbě nerozkradli, a já bych neměla těch 22 tisíc, které mi tehdy hodně pomohly.

Jinak tady jezdí důchodci většinou 50-70, a to už jde :-)
Já na ty hodně pomalé nenadávám, protože nejezdím přehnaně rychle, mimo dálnici málokdy překročím povolenou 90ku a to není problém toho pomalého staršinu bezpečně dojet, předjet a ujet. Problém s tím mají spíš ti co jedou 120-140.
leden 05, 2009 13:31
Jo, bb, : Vodoměrka
tak já s těma stařešinama v klobouku (na tachometru čtyřicet a v očích smrt), vyjíždějícími jen na svátky, mám jiný názor a jiné zkušenosti... většinou jedou uprostřed silnice, když proti nim nic nejede, tak jedou rychleji, jak se objeví auto v protisměru, tak zpomalují, až skoro zastaví, když je chceš předjet, tak začnou najíždět až do protisměru, a v obci zpomalí na pětadvacet za hodinu a když se dostanou do nestandardní situace, tak zazmatkují a je zle... a na druhé straně zase protiklad, ještě mnohem nebezpečnější, mladí a méně zkušení řidiči, většinou skoro kluci nebo mladí chlapi do pětadvaceti, silné auto a naprostá ignorace předpisů, slušné a ohleduplné jízdy a jedou jako prasata... a je jich čímdál víc... řešení vidím opravdu v pořízení si taky pořádného a bezpečného auta... když už se dostat do dopravní nehody kvůli nějakému bláznovi, tak ať z ní vyváznu co nejlépe...
leden 05, 2009 16:30
Vodoměrko, to jo, ale to je spíš k naštvání než život ohrožující, : bb
pokud teda člověk přestane chvátat a smíří se s tím, že před ním jede strejda z Horní Dolní za vnoučaty, za babičkou do nemocnice, na nedělní fotbal s "klukama" a holt teda pojedu pomaleji a o 5 minut déle. Dřív či později narazím na místo, kde ho bez potíží předjedu.
Ale když se přede mnou kočkují ve dvou pruzích dva kamiony, začnou se mi ježit chloupky v zátylku a snažím se být co nejdál za nimi, což v mírném stoupání znamená zpomalit třeba o 20 km/hod. Víš, já si vždycky říkám, že když tihle o 1-2 generace starší řidiči, co vyrostli v úplně jiných podmínkách vyjedou do té džungle sami, aby nebyli závislí na ničí pomoci, tak spíš klobouk dolů a jednou budeme třeba rády, že se v 75 taky ještě někam dopravíme naší stařičkou turbodieslovkou, když kolem nás budou svištět silniční verze raketoplánů a vozítka na vzduchovém polštáři :-)
Pořádné a bezpečné auto - jasně souhlas, ale já si musela počkat do 38, než jsem těch více než pár set tisíc mohla na takové auto dát, resp. splácet, protože předchozí fábii za pořádné (prostorem) ani bezpečné auto nepovažuji. Pořád je tu moc lidí, kteří se snaží, dělají, ale na takové auto ve 25 prostě nemají, přitom jezdit třeba musí.
leden 05, 2009 23:12
No vidíš broučku, souhlasíš se mnou bez výhrady : NČ
Cit: "Jetliže něco stojí 5k, není to auto a technickou to může mít leda tak koupenou." Jo, přesně votom sem psal!
A co se mě osobně tejče, za neporovnatelně nebezpečnější než starý auta, považuju namachrovaný debilní blbečky v Oktávkách, kteří si pomocí silnejch motorů vybíjej na silnicích svý komplexy a agresivitu a řidiče kamionů se sotva zaschlym ingoustem v řidičákách.
leden 06, 2009 06:31
Votevřels mi voči, : Krakonoš
až si budu v létě kupovat nový auto, voktáfce se vobloukem vyhnu. A budu pátrat po nějakým tříválci, vobsah tak 800 ccm. Protože bych nesnes, aby sis vo mě myslel, že sem taky debilní blbeček. Namachrovanej k tomu. smilies/grin.gif
leden 06, 2009 14:23
No tak to jsem rád, žes konečně prohlídl; pozdě ale přece. : NČ
Seš jeden z mála, co si tohodle Oktávkovýho fenoménu na silnicích ještě nevšimli. Ostatně, byla tady o tom řeč už cca před dvěma rokama.
Jinak řečeno: Ne v každý oktávce musí nutně sedět dobytek.
Ale největší dobytci seděj velmi zhusta právě v oktávkách.
leden 07, 2009 06:37
NČ, : Vodoměrka
souhlasím... já si toho všimla taky... a ještě bych dodala, že mám jednu kamarádku, je to žena v nejlepších letech, vypadá vždy dobře, upraveně, celá léta jsem ji znala coby sofistikovanou, jemnou a vždy slušnou dámu, ale od doby, co jezdí autem (po mnoha letech, kdy za volantem ani neseděla) a shodou okolností taky v oktávce, tak ji nepoznávám... ukazuje vztyčený prostředníček, bije se do hlavy, když míjí jiná auta, troubí jako zběsilá, předjíždí kde může, protože prý teď na to konečně má auto, nadává na každé křižovatce, při každém čekání, když nemá přednost a její slovník se podobá slovníku dlaždiče (budiž mi odpuštěno, ještě jsem žádného dlaždiče neslyšela osobně) a taková sprostá slova a nadávky, které používá, jsem snad ani neslyšela... smilies/grin.gif
leden 07, 2009 11:28
fakt? že by ve Škodovce impregnovali sedadla nějakou směsí hormonů, : bb
spouštějících agresivitu? :-)) Třeba větší dávka testosteronu?

Vodoměrko, to je zvláštní, že si vybrala tvá známá oktávku - pokud ji teda nenafasovala jako služební - protože já neznám žádnou ženu, které by se oktávka líbila. Jsou to mimořádně hnusná auta, ani ryba ani rak.
leden 07, 2009 19:24
Kdosi to tady už kdysi zdůvodňoval : NČ
Pokud si to zhruba pamatuju, tak princip je v tom, že Oktávky se uplně nejčastějc kupujou a používaj jako služební auta. Teda - nejezděj v nich převážně jejich majitelé (zdůrazňuju PŘEVÁŽNĚ) ale převážně poskoci. Ti zaprvé věčně pospíchaj aby splnili úkoly a zavděčili se a zadruhý se sami ještě hodně dlouho na vlastní auto nezmůžou, takže si potřebujou pořádně "zařídit". Navíc fáro nejni jejich a tak je jim celkem fuk, jestli jezděj se spotřebou 7 litrů nebo 12 litrů a jestli fáro zhuntujou za rok nebo za dva.
leden 08, 2009 10:38
bb, : Vodoměrka
má ji služební, svoje auto má staré a letité, ve kterém je adrenalinový zážitek předjet i šneka, takže se vyžívá ve služebním... mě se ještě jakž takž líbí v kombíku, aspoň se tam něco vejde... jinak jsem naměkko z džípů... cestou necestou, polem nepolem.... uáááá... smilies/wink.gif
leden 08, 2009 20:01
No a já zase : Krakonoš
když se toulám krajinou, poslední co tam chci potkat, je řvoucí debil, kterej si potřebuje "zasportovat". Takže když vidím nějakýho toho "cestou necestou, polem nepolem", taky řvu: UÁÁÁÁÁ! smilies/shocked.gif
leden 09, 2009 17:01
Jejda, Krakonoši, : Vodoměrka
takže na jihoamerický Dakar taky nehledíš? A každej, kdo jezdí džípem nebo jakokoliv jinou čtyřkolkou, tak je debil??? Húúúúúúúúú.... smilies/wink.gif smilies/grin.gif
leden 09, 2009 17:32
Pokud jezdí v přírodě v Česku, : Krakonoš
což je mimochodem nezákonný ale hlavně je to při zvážení poměru zachovaný přírody vůči ostatní člověkem znetovřený ploše totální prasárna, tak ano, je to debil. Hůůůůůůůůůů!
leden 10, 2009 20:15
znetvořený, ne znetovřený. : Krakonoš
Ale to je asi jasný.
leden 10, 2009 20:16
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]