O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

REALITY SHOW - JEN PRO MUŽE PDF Tisk E-mail
Pondělí, 24 listopad 2008

Hledají se účastníci pro novou reality show! Tento seriál se bude jmenovat „SURVIVOR" - neboli "Kdo přežije". Vzhledem k tomu, že tato akční záležitost je ryze pánská záležitost, hledá se šest ženatých mužů, kteří budou soutěžit mezi sebou - nonstop - šest týdnů v opravdu krutých podmínkách.

 

 

 

 

 

     Proto je předpokladem pro účast dobré fyzické i psychické zdraví, vhodný je např. i bojový výcvik na úrovni útvaru rychlého nasazení. Tito soutěžící budou převezeni na ostrov, na kterém bude každému přidělen třípokojový domek, auto a tři děti ve věku od jednoho roku do dvanácti let. Každé ze starších dětí bude hrát jeden sport a k tomu  navíc hrát na jeden hudební nástroj. Všichni muži musí zvládnout:

 

 

 

  • postarat se o své děti, udržovat svůj přidělený dům v čistotě a pořádku, vařit a prát, dělat s dětmi domácí úkoly,   
  • K tomu všemu bude muset každý týden stanovit rozpočet na potraviny;
  • musí péct dobré koláče a chystat občerstvení pro nečekané návštěvy, 
  • platit všechny příchozí účty z předem daného omezeného rozpočtu;
  • Každý muž si musí vést v patrnosti narozeniny všech příbuzných a známých a každému z nich včas poslat přání (nikoliv e-mail)
  • Každý také musí vzít každé ze svých dětí jednou na očkování, absolvovat s nimi prohlídku u zubaře, vzít je k holiči.
  • Musí také neplánovaně s každým dítětem alespoň jednou navštívit pohotovost.
  • Každý muž bude zodpovědný za vhodnou úpravu svého přiděleného domu, vysazování a udržování zahrady a květin.
  • Muži budou mít omezený přístup k televizi - pouze pokud všechny děti spí a všechny domácí práce jsou udělané.
  • každý den nosit perfektní make-up, holit si nohy, zdobit se šperky, nosit stylovou, avšak nepohodlnou obuv,
  • vytrhávat si obočí a udržovat hezké nehty na rukou i nohou.
  • Během jednoho z těchto šesti týdnů muži budou trpět příšernými bolestmi břicha a zad a mít nekontrolovatelné výkyvy nálad, ale ani jednou si nesmějí nepostěžovat a  zanedbávat žádný ze svých úkolů.
  • Každý muž musí chodit na rodičovské schůzky a také brát děti do parku.
  • Každý večer budou dětem číst pohádky;
  • každé ráno jim nachystají snídani, obléknou je, dohlédnou, aby měly vyčistěné zuby, učešou je.

 

 

 

 

Na konci šestého týdne

bude všem mužům dán test a ti musí

prokázat znalost následujícího:

 

 

-  datum narozenin každého z dětí,

-  výšku a váhu každého z dětí,

-  velikost oblečení a obuvi každého z dětí

-  jméno jejich lékaře;

-  Oblíbenou barvu každého dítěte,

-  oblíbené jídlo,

-  oblíbenou píseň,

-  oblíbený nápoj,

-  oblíbenou hračku,

-  čeho se nejvíce bojí 

-  čím by chtěli být, až vyrostou.

 

     Každý týden děti vyřadí z ostrova jednoho muže - v závislosti na jeho výkonnosti - a poslední muž vyhraje jedině tehdy, pokud bude mít i po tom všem chuť na intimní chvíle se svou manželkou (několikrát týdně).

 

     Pokud ani poslední muž nesplní povinné úkoly, může se zúčastnit  znovu a znovu - po dalších 18-25 letech mu bude pak udělen hrdý titul "máma".

 

 

 

P.S. Na ostrově nebude žádný fast food.

 

(emailem obdržela a pro všechny přeposlala Alena Puntík)

 

Komentáře (103)add feed
No, až na to : NČ
holení nohou, vytrhávání vobočí, píči vo zahrádku, se to dá docela úspěšně absolvovat.
listopad 25, 2008 06:45
Hele NČ, když : alena puntíkovaná
si holíš nohy strojkem , tak to nebolí -§ jo a na to obočí je teď už takovej krémíček, ale musíš to nanášet opatrně, aby sis to obočí "nezrušil" komplet.
listopad 25, 2008 07:18
Jaj : Fiona
smilies/shocked.gif
Ne, to prece rozumy clovek nedela, snad az na nekolik malo zen co si koledujou o prusvih smilies/smiley.gif
A chlapum respekt za to ze se jich vetsina do podobnych her ani neda vtahnout smilies/cheesy.gif
listopad 25, 2008 08:46
nevsimla jsem si, : mura
A chlapum respekt za to ze se jich vetsina do podobnych her ani neda vtahnout

nevsimla jsem si, ze by v big brotherovi a podobnych show byla vetsina chlapu a mensina zen. myslim, ze to bylo fifty fifty. a to i na konkurzech. vybirat bylo rozhodne z ceho

stejne tak ve vymene manzelek (jo, asi se prihlasovaly hlavne manzelky, ale jejich partneri se vtahnout nechali, neb jinak by tam neucinkovali) nebo hleda se tatinek (ci jak se to presne jmenuje)
listopad 25, 2008 09:47
tak to bud klidná : alena puntíkovaná
chlapy jsou soutěživý a krom toho si myslej, že tohle všechno je legrace a že to zvládnou levou zadní - protože to nikdy nezkusili - no když to zvkládne každá blbá ženská, tak co na tom může být, že.....jedině chlap, který ztravil aspoň den dva sám s dětma - a to si při tom nemusel holit nohy se nenechá zlíkat, protože už ví, v čem je problém
listopad 25, 2008 10:03
Nemyslíte si opravdu, : Míša šíša
že se taková reality show bude skutečně natáčet, že ne? Chápete to stejně jako já, že se jedná o recesi, že jo?
listopad 25, 2008 10:40
Ale jistě že se to bude konat, : Myška
na Havaji... Dělám si srandu smilies/grin.gif. Myslíš, že by se přihlásil nějaký kaskadér?
listopad 25, 2008 10:57
Myslím že jo : Míša šíša
Jak píše Alena T - chlapi jsou soutěživí. Jen se obávám, že by je mohl odradit ten závěrečný test. Zapamatovat si data narození tří dětí, toho by se mohli zaleknout smilies/grin.gif
listopad 25, 2008 11:23
No s tou soutěživostí je to fakt. : Myška
A taky by záleželo na velikosti nebo povaze výhry smilies/grin.gif.
listopad 25, 2008 11:26
Hmm : David X
A já myslel, že tohle:
#
- každý den nosit perfektní make-up, holit si nohy, zdobit se šperky, nosit stylovou, avšak nepohodlnou obuv,
- vytrhávat si obočí a udržovat hezké nehty na rukou i nohou.

dělají ženy dobrovolně. I když jsem dodnes nepochopil proč.
listopad 25, 2008 13:54
nejméně : kolemjdoucí
polovina z toho jsou činnosti zhola zbytečné, takže havaj....k dobru dávám autentický výrok vlastního dítka ve věku někdy kolem 10-12let: nejradši jsem u kamaráda xx, utekla jim maminka, tak nemusej uklízet a spěj s tátou ve spácákách....
listopad 25, 2008 16:42
taky mně není úplně jasný, proč potřebuje chlap znát všechny ty oblíbený věci svých dětí. : toulavej
Tedy, co by se stalo, kdyby třeba neznal tu barvu, nápoj, píseň a tak . . . jestli by tím zazdil správný vývoj a budoucí štěstí svých dětí. Chtěl jsem tím říci, jestli si ženy neberou do hlavy příliš zbytečných informací, ze kterých je pak bolí ta hlava :-)
listopad 25, 2008 17:14
no když tohle víš, : alena puntíkovaná
tak tvý dítě ví, že ho miluješ a máš o něj opravdový zájem....ale jestli TOHLE!!! nemá na vývoj tvých dětí vliv, tak už nic.
listopad 25, 2008 18:16
kolemjdoucí : alena puntíkovaná
tvý dítě tohle říká, protože maminku má a může se k ní kdykoli vrátit. Vsadila bych se, že ten kamarád, co mu utekla maminka , má na věc jiný názor
listopad 25, 2008 18:20
jojo, : Krakonoš
jasně že je to recese, takhle dementní soutěž by nikdo nefinancoval. Polovina těch požadavků je nesmyslná a neznám babu, na kterou by popis těch všech blbostí v jedný kombinaci pasoval.
listopad 25, 2008 22:42
ale pochopitelně, že je to ptákovinka... : d@niela
vždyť tohle by přeci ani nebylo možné smilies/grin.gif Tohle by přeci žádnej chlap nikdy nezvlád´:-)
listopad 25, 2008 23:21
no, nevím, čemu říkáš blbosti : alena puntíkovaná
ale jinak....až na jednu dvě drobnosti, které jsou individuální - já si třeba nevytrhávám obočí - to do detailu souhlasí a tyhle věci dělají prakticky všecky ženy běžně.
listopad 26, 2008 00:41
fihaaaa : Sipik
Som chcela namietat ze to vsetko nerobim, ale vlastne robim, az na tu zahradku. A nemam nalakovane nechty ani si netrham obocie, lebo to nepotrebujem, ale inac to sedi. Aha, a datumy narodenia mi pripomina mobil. No ale ved to nie je take tazke. Robime to predsa s laskou smilies/wink.gif
listopad 26, 2008 06:39
co se týče nepohodlných bot : alena puntíkovaná
tak spousta zaměstnavateků - například SAZKA - po svých zaměstnankyních přímo vyžaduje, aby v práci t.j. osm a půl hodiny denně nosily uzavřené boty na podpadku. Pantofle a boty s otevřenou patou jsou výslovně zakázány. Cjtěla bych vidět chlapa, který tohle dokáže.
listopad 26, 2008 08:27
Alenko T, : Míša šíša
to, jak jsi odpověděla Toulavýmu 25.11. v 18:16, je výstižný. Taky tě překvapuje, že se někdo zeptá, proč by jako měl vědět něco o vnitřním životě druhých, respektive svých dětí? A že je to příliš zbytečných informací...?
listopad 26, 2008 09:02
Nevím, : David X
ale tady platí univerzální:
Jaký si to uděláš, takový to máš.

Nechápu, proč by všechno tohle měla zvládat pouze a jenom máma.
Nebylo by lepší si ty činnosti mezi sebou rozdělit popř. operativně zastupovat jeden druhého ?
Prostě mi hlava nebere, proč to některé z vás chtějí všechno strhnout samy.
listopad 26, 2008 10:04
Míšo, ty se někdy nezdáš, ale asi budeš ostrá jako břitva - na někoho :-) : toulavej
jako jsem já . . .
listopad 26, 2008 10:09
Milý Davide : alena puntíkovaná
nechce - ale musí - a péče o děti je sranda, proti péči o chlapa, kterej všechno ví, všemu rozumí a poradit si nedá. A není schopen pochopit, že špinavý ponožky patřej do koše na špinavý prádlo
listopad 26, 2008 10:17
Toulavej, takhle to neber : Míša šíša
Nic proti tobě nemám, jenom reaguju na určitě věci, se kterými třeba nesouhlasím nebo se mi nelíbí. Na druhou stranu jsem přesvědčena, že v mnohém jiném bysme si rozuměli.
listopad 26, 2008 10:20
Milá Aleno : David X
to vypadá, jako by vám takoví dementní chlapi byli svěřováni do péče úředním příkazem smilies/smiley.gif
Vážně neexistuje možnost volby ?
listopad 26, 2008 10:41
Kolik ti je Davide? : alena puntíkovaná
Kolik máš dětí? Fakt ráno vstáváš, obstaráš ženu a děti, zkontroluješ, zda děti mají všecko do školy, svačinu, vyčištěné zuby, přezůvky, napsané úkoly, atdatd., pak uklidíš nádobí do dřezu, popř. ho ještě spláchneš a jdeš do práce? a z práce jseš do školy, do školky nakoupit, domů, obstaráš děti, dáš jim svačinu a jdeš vařit, přičemž dohlídneš na děti, aby se naučily, napsaly si úkoly, nepraly se, nic nerozbily...a co takhle většinou vaříš? Děláš denně polévky? a co mají tvé děti nejradši? MJáš nějakej dobrej recept - myslím na jídlo, které často vaříš a máš s tím úspěch. Jo, jakej prací prášek se ti nejvíc osvědčil? Máš myčku, nebo myješ nádobí ručně? Vaříš zdravě? Třídíš odpad? A co tvá žena, když se vrátí z práce unavená - jak dlouho musí čekat na večeři? Nekrmíš je doufám, salámama a podobným. Jaký kupuješ jogurty? V jaké formě dostávají tvé děti mléko? Pijou ho samotný, s grankem, nebo ho nepijou vůbec ya dáváš jim ho ve formě jogurtů, opudinků nebo různých krémů? A jakou příchuť mají nejradši? Kolik pečeš druhů cukroví? a jaký nejdřív zmizí? A co děláš s novinama, když je dočteš?
listopad 26, 2008 11:08
:-)))) : Míša šíša
Zapomněla ses zeptat, jestli vyžehlil a jestli udělal papírovou krabičku z pohledů, co měly děti připravit jako domácí úkol smilies/grin.gif
listopad 26, 2008 11:34
mjěla jsem na mysdli drbnosti, které je nutno vykonat denně : alena puntíkovaná
já teda denně nežehním a počítám, že ani David ne. Papírové krabičky se taky nedělají denně - to jsou práce navíc, na které jsem se neptala. Jen na nezbytnosti, které se dělajáí běžně denně.
listopad 26, 2008 11:41
drobnosti : alena puntíkovaná
ptala jsem se na drobnosti
listopad 26, 2008 11:42
Vážně tě to všechno zajímá, Aleno ? : David X
Nebo je účelem těch otázek jen zavřít mi hubu ?

Děti mám dvě, do školy nechodí, to starší ráno budím, češu, oblékám, sytím, ..., odvádím do školky. Nádobí myju (ručně), dětem pohádky čtu, hraju si s nima, hlídám je, nikdo po mě uklízet nemusí, na přípravě jídla se podílím (někdy jen zaměstnáním dětí), občas vařím i sám, odpad důsledně třídím, žena do práce nechodí, je na rodičovské.
Denně nakupuji pečivo, chleba, popř. šunku, sýry, drogistické potřeby, občas obstarám velký nákup v marketu. Noviny odkládám do schránky na papírový odpad, cukroví nemusíme nikdo, nicméně třeba vosí hnízda svedu. Mléko děti pijí, i když ta starší nejradši s cereálními kuličkami. Ta mladší má ráda broskvové jogurty, chleba s máslem a brambory.
To hlavní ale je, že na tomhle všem se podílíme oba, nikdo nehraje druhé housle.

Stačí, nebo tě zajímá ještě něco ?
listopad 26, 2008 12:07
a kolik takových mužů jako jsi ty : alena puntíkovaná
znáš?
listopad 26, 2008 12:17
Dost na to, : David X
abych se považoval za normálního.
Možná že ve tvé věkové kategorii jich je málo, ale věci se mění a lidi s nimi.
listopad 26, 2008 12:24
ja jich teda znam spoustu : mura
vetsina mych kamaradu nebo partneru mych kamaradek se ve vetsi ci mensi (ale nezanedbatelne) mire podili na chodu domacnosti a pece o deti
listopad 26, 2008 12:26
Davide, věříš, že tě tý tvý docela závidím? : d@niela
A je opravdu nádherný, že se věci mezilidské-manželské takhle báječně mění. Jsem o generaci starší a přála bych dívkám všeho věku, aby tak prima vztahy doma měly taky. Hele, neprozradil by na sebe nějakou nepříjemnou vlastnost?
Jinak budu mít pocit, že vždy začátkem prosince sundáš tu nejposlednější košili a hrdě mávaje křídly se přidružíš k Mikuláši a čertovi...
listopad 26, 2008 12:43
jo jsi jiná generace : alena puntíkovaná
asi jsme vás, konečně - dokázaly slušně vychovat. A zřejmě to přináší výsledky. Muži o generaci starší a ročníky před nimi se totiž ani nepokoušejí předstírat, že je nějaká domácnost a potažmo dětí zajímají. Oni mají spoustu práce s tím, aby všem ukázali, jak jsou mladý.
listopad 26, 2008 13:01
Danielo neboj, špatných vlastností mám spoustu : David X
Jsem roztržitý, zapomínám na důležité věci, neumím odhadnout, kdy už nemá smysl se o něco pokoušet a kdy je lepší to už zabalit, lehce podléhám lenosti, neumím nezávazně konverzovat, nejsem schopen se odvázat dokud se nerozkoukám, někdy působím mentorsky a otravně a to zdaleka není všechno. Ještě je spousta dalších věcí, kterých si ani nejsem vědom a kterýma zaručeně lezu na nervy ostatním.
listopad 26, 2008 13:05
pěkná a poučná diskuze : Justík
Já teda nevím,ale myslím,že je to jako u všeho. V každé generaci se najdou takový i makový smilies/cheesy.gif Je pravda,že "socializace" v určité rodině, ve které se vyrůstá nám dá "mustr" jak by to asi mělo vypadat..Takže vychovávejte dál smilies/cheesy.gif Škoda že už ne pro mě smilies/grin.gif
listopad 26, 2008 13:14
Justíku : Kamila
nemyslím si, že to je jako u všeho. Jsem přesvědčena, že čím mladší generace, tím více se mezi nimi najde mužů, kteří se podílejí na domácnosti a výchově dětí a činí tak rádi a samozřejmě. Generace dejme tomu čtyřicátníků - tam jsou takoví, ale moc jich není. I proto, že doma měli jinej vzor, tedy strhanou matku údernici, která zavopatřila domácnost a ještě pracovala. Bejvalo to normální, teď už naštěstí není!
listopad 26, 2008 13:33
Milá Aleno, pokud bych to vzal vážně, musel bych ti napsat: : Krakonoš
nemám debilní děti, takže jim nemusím každý ráno kontrolovat, jestli maj přezůvky, úkoly a vyčištěný zuby, dokonce učesat se zvládaly samy vod první třídy. Vůbec se uměj i samy umejt a dojít na hajzl smilies/smiley.gif. Úkoly si dělaj vod druhý třídy samy, vobčas potřebujou poradit, každej úkol jim podepíšu a vokem skouknu - práce asi na 17 sekund denně. Na pohotovosti jsem s nima nebyl za celejch 11 let jejich života, k doktorovi jsme šli asi 5x (preventivní prohlídky), jinak si je léčím sám, zubař max. 1x za rok, holka ortodont 5x za rok, absolvuju já. Svačiny jim mažu večer, trvá to (včera sem to měřil smilies/smiley.gif ) 4min 38 sec. K holiči chodí jenom kluk - s dědou, asi 3x do roka, maj to takovej rituál. Holka má dlouhý vlasy a vobčas jí zastřihnu já nebo máma konce, dělám to i sobě smilies/wink.gif. Zahrada a kytky kolem baráku nejsou povinnost, to je koníček, koho to nebaví, může bydlet v bytě nebo mít trávu, tu seká v každý normální rodině chlap. Práci, kde bych musel na sobě nosit něco, co nechci, bych nedělal, naštěstí nejsem ani línej ani nešikovněj, takže je asi 1057 povolání, který můžu dělat, od lopaty až po vysokou intelektuálštinu, baví mě všecko smilies/wink.gif. Rodičovský schůzky jsou 2x za rok, to je fakt strašná práce, chodím na ně. Narozeniny příbuznejch a známejch mám na háku, na oslavy všeho druhu jsem si nikdy nepotrpěl, přeju jenom rodičům, bráchovi, přítelce a dětem, s těma to slavím, děti to maj rády. Těch šest dat narození fakt ještě udržím. Přání neposílám, přeju osobně, nebo telefénem, k Vánocům posílám mail - proč by měl bejt hezkej mail s vlastnoručně vyrobeným přáním ve photoshopu něco horšího než obligátní čumkarta? Někoho možná baví sponzorovat českou poštu, mě moc ne smilies/cheesy.gif. Pohádky dětem jsem četl a čtu s partnerkou na střídačku, nechápu, proč by to měl dělat jen jeden. To samý ukolíbavky, chování, vaření. Vomezenej přístup k televizi mám už 15 let - vůbec ten krám nemám, radši si pustím film a dětem pohádku na dvd. Perfektní mejkap s denním holením, malováním a zdobením fakt neprovádím a neznám ve svým okolí jedinou ženskou, která tak činí. Prostě se normálně umejou, učešou a do ucha vrazej náušnice. Ňáký mejkapy tak možná když je ňáká sláva nebo ples. A hlavně to po nich nikdo nechce, stačí, když nechoděj v půl roku nepranejch teplácích a triku s cákancema vod rajský vomáčky, to samý se samozřejmě vočekává i vod nás chlapů smilies/wink.gif Koláče peču, jsem-li vo to požádán, nečekaný návštěvy maj smůlu, nemaj chodit nečekaně smilies/cheesy.gif. Neznám ve svý generaci babu, která by pravidelně něco pekla. Peče se prostě vobčas, někdy chlap, někdy ženská (teda je ten pečící, nejsme kanibalové smilies/cheesy.gif). Platím všecky oučty z vomezenýho rozpočtu, kterej má asi vomezenej každej, bojím se, že i mistr Krejčíř má vomezenej rozpočet. Finanční plán na nákup potravin fakt nevyrábím, prostě du do vobchodu a koupím, co je třeba. Možná má někdo doma ekonomku, která sestavuje rozpočty, provádí účetnictví a před Vánocema oučetní uzávěrku, ale jsem se s tím ještě nesetkal. Vobčas mám taky stav, kdy mě všecko úporně bolí (to když těch piv bylo trochu moc smilies/grin.gif) a taky s tím nikoho nevotravuju. Na druhou stranu pakliže byly myšlený pravidelně so vopakující dny napětí a nervozity, nevím, proč by si žena nemohla postěžovat, nesměla se přestat usmívat a proč by po ní mělo bejt požadovaný nějaký stoprocentní plnění úkolů. Snad jedině má-li vedle sebe blba kříženýho s hovadem, ale to už je ta věc volby.

No ale jak jsem řek, je to blbost a škoda s tím ztrácet čas. Páčko.
listopad 26, 2008 13:34
koukám, že kudlanku navštěvujou jen prima a féroví chlapi .-)) : d@niela
škoda, že tu není nějakej smajlík, takový to "pohlazeníčko" :-)
listopad 26, 2008 14:07
Božínku, ačkoli : dexx
děti nemám, podobně jako píšou pánové DavidX či Krakonoš to vidím taky a chtěl bych to tak jednou mít. A musím říci, že páry s dětmi v mém okolí (co je znám blíže, jiné nemohu pořádně posoudit) to mají přibližně zrovna tak. Velmi podobně, jak to dělá DavidX to dělám i já sám pro sebe a přítelkyni snad vyjma toho vaření(zatím není třeba) a denní periodicity nakupování. Nevím, proč by to tak nemohlo pokračovat i s dětmi. To je přeci normální, ne? Nebo se pletu?
A k tomu mi jedna kolegyně z práce včera řekla, že jsem strašně pozitvní člověk. No není to krása chodit k tomu všemu ještě do práce ;-)?

P.S. Nevím teda jestli ten výčet negativ od DavidaX taky sedí obecně na "normálního" chlapa, ale na mě až na výjimky taky docela sedí ;-).
listopad 26, 2008 15:00
a sakra : mura
nebo mít trávu, tu seká v každý normální rodině chlap


a sakra. nekde soudruzi z ndr udelali chybu. ale uz pracuji na jeji naprave! maji 2 syny a sekani travy bylo zarazeno na jejich seznam otrockych praci smilies/grin.gif
listopad 26, 2008 15:18
ale jinak krakonosi : mura
i nase rodina se povazuje za celkem normalni, i kdyz travu sekam ja. bavi me to nepomerne vic nez vytirani podlahy nebo vareni.
listopad 26, 2008 15:20
Když tě to baví, : Krakonoš
je to naprosto v pořádku. Ale v tom případě předpokládám, že svýmu chlapovi nevyčítáš, že jsi ta chudinka udřená, kterou nechal von povaleč sekat trávu, žene? Von třeba zase radši setře tu podlahu. smilies/smiley.gif Existujou dokonce situace, kdy je naprosto správný a spravedlivý, že ženská třeba láme kámen, věříš? Bydlím v hornickým městečku v kamenným domku z dvacátejch let. Tenkrát to chodilo tak, že chlapi dřeli na šachtě a ženský byly většinou doma. Aby mohli do svýho, bylo potřeba postavit řadový domky. A tak ženský, zatímco chlapi robotovali na šachtě, lámaly v místním kamenolomu kámen, tahaly ho na místo a tam pak s chlapama po jejich šichtě stavěly ty domky. Jsem přesvědčenej, že tyhle ženský by se docela dost nachechtaly oněm "problémům" s každodenním mejkapem a nepohodlnejma botkama na podpatku v práci. Asi by zíraly, kdyby tušily, že za pouhejch vosumdesát let bude česká žena řešit, jestli náhodou nenamazala dítku svačinu v tejdnu víckrát než její manžel a není-li tímpádem genderově diskriminovaná smilies/grin.gif.
listopad 26, 2008 16:31
Já si myslím, : dexx
že je to více méně obsaženo v té větě od DavidaX - "na tomhle všem se podílíme oba, nikdo nehraje druhé housle".

Pokud vyjmenované všechno dělá jedna osoba, klidně to může být i správný model(a věřím, že často je) pokud OBA ve vztahu mají pocit, že to je jeho podíl a ten druhý se zase stará neméně někde jinde.
Jen tohle musí mít vyjasněný a DOHODNUTÝ, než se do toho pustí.

Já jsem momentálně zřejmě ve fázi vyjasňování (jak je zřejmě patrné z mých příspěvků do jiných diskusí :-)) a rozhodně si nemyslím, že bych já byl ten, který
nenakupuje, neuklízí nádobí do dřezu a nemyje ho, netřídí odpad, neuklízí po sobě ponožky nebo noviny.
Tolik můj příspěvek ke genderovému pohledu na generaci "o něco mladší než ta starší" ;-).

listopad 26, 2008 17:03
krakonosi, nebavi. : mura
bavilo by me lezet v lehatku, v jedne pestene rucce mojito a druhou pestenou ruckou ukazovat "jean, zastrihnete ten ker jeste o 5 cm". ale rekneme, ze me sekani travy neprudi smilies/wink.gif
listopad 26, 2008 19:47
Krakonoši, : Míša šíša
ale to je právě to vono, co píšeš: "Tenkrát to chodilo tak, že chlapi dřeli na šachtě a ženský byly většinou doma."
Je naprosto jasný, že když byl chlap živitelem rodiny a žena nechodila do práce a starala se o domácnost, zcela jistě neřešila, že by měl manžel někdy mazat dětem chleba. Jenže doba se změnila, ženy také začaly chodit do práce a... to mazání chleba jim automaticky stále zůstalo na chrbátu. Někde to muži pochopili, že když se na obživě rodiny podílejí oba, musí se i oba podílet na chodu domácnosti, ale někde to ti muži zase nepochopili.
Jinak si nemyslím, že by se ženy z nějakých dvacátých let min.století chechtaly těm dnešním, cože to mají za starosti s mejkapem apod.. Spíš by asi dost zíraly, co taková ženská dnes musí všechno dělat, aby manžílek ji i děti neopustil jen proto, že je "stará" a nevypadá tak skvěle a IN jako manželova mladičká kolegyně ze zaměstnání.
Aby nedošlo k mýlce - nepaušalizuju, netvrdím, že všichni chlapi jsou hovada, co doma nic nedělají a houfem opuštějí manželky. Jen uvádím trochu jiný náhled na věc.
listopad 27, 2008 08:52
já tedy tomu moc nerozumím, ale, nedělají si to ty ženský sobě vzájemně, když ta mladší přebere ženáče : toulavej
starostlivé manželce ? Přece, když nebude ze strany mladičkých kolegyň zájem o manžely, zájem manželů o mladičké kolegyně zůstane jenom v rovině toužebných přání . . .
listopad 27, 2008 10:07
toulavej, : mura
to bylo vtipny smilies/grin.gif
listopad 27, 2008 10:25
Taky mě to pobavilo. : Míša šíša
A co to je za termín - "starostlivá manželka"? To neznám. Jak to stvoření jako má vypadat?
listopad 27, 2008 10:31
V naprostý většině rodin, : Krakonoš
který znám, je chlap i dnes tím živitelem rodiny. V naprostý většině rodin mejch přátel je dokonce tak dobrým živitelem, že by ta ženská klidně mohla zůstat doma, jenže vono jí to tam nebaví, páč tam se NESEBEREALIZUJE. Takže chodí do práce, to jo, ale je to její volba. I přesto, že tyhle chlapi jsou fakt pekelně vytížený v práci, většinou jsou podnikatelé nebo OSVČ, tak v rámci zbytků energie doma pomáhaj. Ale není to fifty fifty a ani bejt nemůže. Naopak tam, kde oba dělat prostě musej, protože by jinak rodinu neuživili, A VĚNUJOU SVÝMU POVOLÁNÍ ZHRUBA STEJNĚ ČASU, je péče vo domácnost v poměru fifty fifty naproto oprávněným požadavkem. A opět - z mejch známejch, teda z tý menšiny, kde to takhle je, skutečně ty chlapi doma makaj, staraj se, nakupujou, chovaj, koupou, přebalujou a nedržkujou. Asi jsem fakt jiná generace, vím, že dřív bylo "gaučovejch povalečů" hodně, ale já znal posledního svýho dědu. Naopak znám svýho bráchu, kterej má úspěšnou firmu, zaměstnává asi deset lidí, ženu má doma (občas si přivydělá překládáním či průvodcovstvím) a tři děti, přesto když večer v sedum dorazí domů a povečeří, čeká ho koupání těch nejmenších, hraní si s nima a večerní uspávání s pohádkama (každej chce jinou a je to nejmíň na hoďku). Nikdy sem ho neslyšel stěžovat si, jakej je chudák udřenej a že ještě musí večer, kdy by si rád sedl k bedně, věnovat síly rodině. Von tu rodinu chtěl a ví, že ten čas strávenej s dětma se mu v udoucnu zatraceně vrátí a že to, co prošvihne teď, už nedohoní. Ze spousty ženskejch mám, bohužel, pocit, že si sice vymrčely na osudu svatbu a děti, ale pak zjistily, že dítě není panenka v kočárku, že se to spíš podobá dvacetiletýmu maratónskýmu běhu a vod tý chvíle kudy choděj, tudy si stěžujou na celej svět a spokojenost se nenávratně ztratila. A mezi náma, tady někde často leží ten důvod, proč chlap podlehne pokušení a zapomene se jinde. Když vás totiž doma po mnoho let vítá kyselej nespokojenej xicht, najednou se vám domů z tý práce chce míň a míň. A není to proto, že žena není in a nevypadá jako z katalogu vod nekrmana.
A stejně jako ty, Míšo, ani já NEGENERALIZUJU, to je doufám jasný. smilies/smiley.gif Je to tak i tak.
listopad 27, 2008 11:10
jsem rád, že jsem někoho pobavil . . . to vždycky potěší. : toulavej
starostlivá manželka je druh manželky, která se stará - aby v domácnosti, v rodině, ale i v práci, všechno probíhalo, jak má, tedy bez možnosti si na něco od okolí, v čem by měla účast, stěžovat. Tedy, aby manžel i děti i další členové její rodiny byli spokojeni, ale i šéf v práci . . . Většina manželek se jeví z povzdálí jako starostlivé, neboť starostlivost je ženám dána od přírody. Někdy ovšem dojde k nepříjemné věci, že starostlivé ženy mají starosti také o věci a děje, do kterých jim vůbec nic není, což leze pak některým cizím lidem na nervy. Postačuje toto málo na vysvětlenou? :-)
listopad 27, 2008 13:18
zcela na okraj a mimo hlavní téma :-) : bb
Perfektní mejkap s denním holením, malováním a zdobením fakt neprovádím a neznám ve svým okolí jedinou ženskou, která tak činí.

Ale znáš, jen sis toho tak nevšim, protože perfektní mejkap s denním malováním a zdobením poznáš až když ji uvidíš po ránu bez mejkapu :-) Nebo mají tzv. trvalý mejkap, tj. trvale obarvené řasy, obočí, přirozenou manikúru, barvy na vlasy nevypadají jako rána z pouti, ten vylepšený vzhled působí daleko přirozeněji než před 20 lety hustá drolící se řasenka a hutné stíny, a ty to nevnímáš, protože už to považuješ za standardní stav, běžný vzhled. Poznal bys to až kdyby se přestala barvit, holit, žehlit si vlasy, nad nosem měla srostlé obočí (a divil by ses, kolik Brežněvek bys potkal) a neměla řasy, neboť ty její krátké světlé jsou neviditelné, takže má pohled ospalé ropuchy.
Málokterá nad 15 totiž chodí mezi lidi úplně bez - aspoň obarvené řasy, pro otce naprosto nepostřehnutelně, nebo zvýrazňující, avšak bezbarvá řasenka, nebo bezbarvý lesk, trochu barvy na bledé líce... To jako chlap vůbec nezaznamenáš, jen kdyby to přestala dělat.
Líčidla jsou lepší, řasenka se nepozná podle toho, že má tlusté černé drolící se řasy, ale že vůbec řasy má a to i ta, která je má bledé, řídké, krátké. Nebo má trvalé líčení a nemusí se měsíc vůbec malovat...

[/quote
A hlavně to po nich nikdo nechce, stačí, když nechoděj v půl roku nepranejch teplácích a triku s cákancema vod rajský vomáčky, to samý se samozřejmě vočekává i vod nás chlapů
nestačí, to stačilo možná před 40 lety, dnes už vám to nestačí, můžeš vykládat cokoli, ale ve chvíli, kdy by nám tohle stačilo, tak byste to zaznamenali a nelíbilo by se vám to - viz výše.
Já jsem mejkapově více než přiměřená, protože mám tmavé řasy, obočí i vlasy a výrazné oči i rty, ale tepláky bez cákanců a hřeben a umejt ospalky mi v kanceláři a v divadle nevystačí pro můj dobrý pocit:-)

listopad 27, 2008 14:03
ale beruško, : Krakonoš
já fakt poznám mejkap, kdysi jsem dokonce bejval kadeřnickým modelem. Psal jsem vo ženskejch, který znám vosobně a tudíž znám i jejich hygienický - mejkapový návyky.
listopad 27, 2008 14:13
... : bb
ne že si z toho co jsem psala vytáhnete jen to poslední, "pro můj dobrý pocit" - protože můj dobrý pocit nemá vliv na to, že lidi - ženy i muži - dneška očekávají od vzhledu druhých lidí víc, než jen čisté oblečení a vlasy uhrábnutné hřebenem. A očekávají rovněž, že ten dobrý pěstěný vzhled bude zároveň působit velmi přirozeně, samozřejmě.
listopad 27, 2008 14:13
... : bb
jinak si myslím, že dobrý partner, tj. ten, co se po rozhodnutí pro rodinu v rodině skutečně angažuje, je otázkou dobrého výběru a ten je hodně ovlivněn příklady z původní rodiny. Pak zafunguje nevím co, instinkt, návyk, genofond.
listopad 27, 2008 14:16
Toulavej, stačí. : Míša šíša
Aha. Už jsem to pochopila.

Teďkonc mi to ale zasejc nedá a musim se voptat. Cože je to za věci a děje, do kterejch těm starostlivejm manželkám ale vůbec nic není? Např.? (Já jen abych něco případně nezvorala nějakou nemístnou starostlivostí. Kurňa, to bysem fakt nechtěla.)
listopad 27, 2008 14:32
Míšo, jestli patříš mezi starostlivé, určitě to budeš vědět, : toulavej
jestli nepatříš, bylo by zbytečný to psát . . .
listopad 27, 2008 15:03
dobrá, kadeřnický modele , : bb
poznáš mejkap i ten zcela nenápadný a tvým "vosobně známým" ženám stačí být umyté,učesané a nepocákané rajskou, a nepéct :-)
neznám ve svým okolí jedinou ženskou, která tak činí. Prostě se normálně umejou, učešou a do ucha vrazej náušnice

Je to tedy jen otázka prostředí, v kterém se pohybujeme, já zase neznám jedinou, která by s tím napořád vystačila. Přirozené šediny a obočí ála Brežněv, byť umyté a učesané, si odpustím :-) Svědkyně Jehovovy s tím vystačí,a holky co se lížou z psychických potíží taky. Kamarád psychiatr říká, že jak se začne "šmrdolit se zrcátkem, tak máme vyhráno". Při kydání hnoje u kobyl se na řasenku pochopitelně vykašlu, do lesa a na vodu taky tak.
listopad 27, 2008 16:49
Bez stěžování? : Gréta
Toulavej, takže když jsem v čemkoli namočená - třeba ve starání o děti, chození do práce, vaření a tisíci dalších věcech, tak mě nemůžou občas štvát?
Jakože jsem neschopná, když nedokážu zorganizovat jenom několik dětí se školou a školkou, práci a domácnost?
Takže když mi dítě onemocní, šéfa kvůli tomu nechám v průšvihu a porouchá se kotel, jsem v pohodě a nedejbože abych si stěžovala?
listopad 27, 2008 16:55
jo, prostředí, a taky generace : bb
Neznám ve svý generaci babu, která by pravidelně něco pekla. Peče se prostě vobčas

Takže jiné prostředí a jiná generace, tím se to vysvětluje. Jsi buď pod 30 nebo nad 70, nebo v karanténě, nebo v sektě, protože mezi 30 a 70 znám dost bab, co pravidelně pečou, a dokonce je to baví:-))
Mě ostatně taky. Je to báječný relax, tvořit něco rukama, vidět takřka okamžitě hotové dílo, hmatatelný kus práce, pustit si k tomu muziku, provonět celý příbytek, posílit teplo rodinného krbu vůní pečených domácích moučníků a nakonec jako bonus si ještě plno lidí pochutná. Nezahradničím, plést neumím, vyjma extrémně dlouhých šál, a cihlu k cihle taky není zrovna moje hobby, takže těsto do díže a už se jede.
listopad 27, 2008 16:56
netrefila :-) : Krakonoš
40 a už jsem to tu mockrát psal smilies/wink.gif. Moje vrstevnice pečou zřídka, většinou kupujou. BB samozřejmě peče zcela pravidelně a já jsem vo tomhle ani na chvíli nepochyboval smilies/wink.gif. Jo a máš prsvdu - vobčas si barvěj vlasy. Tak asi 1x za 2 až 4 tejdny. Fakt se malujou jen některý, většina to nepotřebuje, rozhodně ne na běžnej den. Nohy si taky neholej denně ale jednou za tejden. Nejsem ani v sektě, ani v blázinci, jen se nepohybuju mezi bankovníma ouřednicema, managerkama všeho druhu ani mezi prostitutkama. A nejsem v Praze. smilies/grin.gif
listopad 27, 2008 22:53
... : bb
no já taky ne
pomalu se dostáváme k tomu, že neplatí tak docela "stačí jim umejt, učesat a nemít pocákaný tepláky" :-)

V barvení vlasů mě dočista trumfnou!
a ano, BB peče zcela pravidelně nepravidelně, někdy dva týdny nic a někdy 3x týdně, podle chuti, nálady a času, v zimě víc a v létě skoro nic. Ale my se asi nepohybujeme ve svém okolí, takže nejsem výjimka z tvého pravidla "v mém okolí ani jedna z bab nepeče" :-)

Možná ale ty tvoje okolní baby taky pečou, jen ti nedají ochutnat. Možná proto, že si neholíš nohy. Což se modelům obvykle nepromíjí, ti mají být hladcí jako právě narozená myš.
listopad 28, 2008 03:10
Jak říkal Krakonoš, v mém nejbližším okolí : Vodoměrka
tedy v domě, kde bydlíme (8 bytových jednotek) se taky žádná jiná ženská kromě mě nemaluje... ale jestli ono to nebude tím, že jsou to všechno už důchodkyně tak kolem 65 - 70 a víc... takže já jsem ta strašná výjimka, táhne mi na čtyřicet, co se maluje, občas si nalakuje nehty, pravidelně doma peče, protože 15-ti letý syn je chodící spalovací pec, která se musí pravidelně dosypávat, a mám nejméně čtyři kamarádky, které to dělají přesně tak... takže je tu buď možnost, že Krakonoš žije mezi důchodci, v domově důchodců (nebo spíš penzionu), nebo někde v hodně zapadlé vísce, kde je tak pět až deset domků nebo žije v jiném čase, na jiném světě a sem zapadl jen náhodou... smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/grin.gif
listopad 28, 2008 09:05
Peču každý víkend (pokud tedy nejsme zrovna mimo domov), někdy i v týdnu : Míša šíša
Kupované pečivo u nás nežere ani pes, kombinace kunerolu a chemie mu moc nešmakuje. Nejsem ani manažerka, ani bankovní úřednice, ani prostitutka, ale každý den ráno si musím upravit vlasy (jinak riskuji účes a´la pochcaná sláma), máznu si oční linky a decentní odstín rtěnky. Pleťový mejkap si nedělám, ale používám krém proti vysoušení pokožky. Vyholené popdpaždí, antiperspirant, toaletní vodu nebo parfém beru jako naprostou samozřejmost (a setkala jsem se s bankovními úřednicemi, které páchly potem na sto honů). Znám ženy, které ani tuto minimální údržbu nedělají, jsou to takové šedé myšky (většinou rozvedené a bez chlapa).

To píšu jen na podporu bb, aby tu v tom nebyla sama :-)
listopad 28, 2008 09:28
Tak já taky přihodím něco o sobě. : Myška
Peču skoro každý víkend (když jsou kluci doma),kupované buchty též nikdo nejí.
Ráno si samozřejmě upravím účes, lehce se namaluji - řasenka, stíny, rtěnka. Pravidelně si holím podpaží, nohy i intimní místa, bez antiperspirantu bych nemohla existovat. Parfém je samozřejmostí. Dělám v kanclu, občas jedu na zakázku, jednám s lidmi, jo a jsem rozvedená bez chlapa.
listopad 28, 2008 09:37
v domove duchodcu : mura
ani zapadle visce nebydlim, ale vlasy si barvim tak co sest tydnu, ranni dokonaly make up se sklada z vycisteni zubu, vymeteni ospalku, vycisteni bryli, aplikace rasenky a stinu (celkem 6 minut), nohy si holim tak jednou az dvakrat do mesice, krome narozeninovych dortu (10 rocne) a 3 druhu vanocniho cukrovi nepecu. i kdyz letos na podzim jsem se uz 3x vybicovala k priprave strudlu. spalovaci pece spaluji pecivo nebo chleba (ty pece michelska pekarna) nebo musli. z obuvi vlastnim 1x mokasiny, 1x botasky, 1x pohorky, 1x sandaly, 1x kozacky, 2x pantofle a 1x stylove nepohodlne lodicky, ktere vezmu tak by ocko 4 vecery v roce.

co se tyce ostatnich bodu, tak ukoly jsem naposled psala s detmi, kdyz chodily do prvni tridy, necekane navstevy dostanou caj, pohotovost jsem (s detmi) neplanovane navstivila nepocitanekrat a zajimalo by me, jak se pohotovost navstevuje planovane. zahradu opecovavam, dum uklizim obcas a nerada, tydenni rozpocet na potraviny nestanovuju (a chtela bych videt nekoho, kdo tak cini). k zubari a na ockovani chodime, vlasy si strihame svepomoci. oboci si nevytrhavam (chce se mi totiz okamzite zvracet) a hezke nehty se s praci na zahrade a macenim pracek v cisticich prostredcich moc neslucuji (k rukavicim nemam kladny vztah). snidane ani svaciny spalovacim pecim nechystam uz nekolik let, maji vlastni ruce. rozpocet mame omezeny zamestnavatelem, ucty platime, tak tento bod by snad byl v poradku.
no, asi bych tu soutez nevyhrala.
listopad 28, 2008 09:43
Dělám všechno podobně, jako Vodoměrka, Míša šíša, Myška... : Eva
tzn. péče o zevnějšek, pravidelné pečení, třeba štrůdly, počítám již v životě stoprocentně na kilometry smilies/cheesy.gif nejsem ani: důchodkyně, bez chlapa, úřednice, manažerka, prostitutka smilies/cheesy.gif a abych to ještě více zkomplikovala, tak jsem, vědkyně smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif Tak teď, co s tím? smilies/wink.gif
listopad 28, 2008 10:09
když si čtu o tom holení a netýká se to mužů, jen nevěřícně kroutím hlavou, : toulavej
nevím, mám-li se smát nebo plakat . . . něco, jako s těmi špičatými střevíci . . .
ach, bóže, chce se mi říci, ale neříkám nic, neboť . . .
listopad 28, 2008 11:21
Ale, jo, každá děláte něco, : Krakonoš
já jsem nesouhlasil s:

"každý den nosit perfektní make-up, holit si nohy, zdobit se šperky, nosit stylovou, avšak nepohodlnou obuv,
vytrhávat si obočí a udržovat hezké nehty na rukou i nohou."

A znovu trvám na tom, že takovou babu vosobně neznám, co dělá VŠECHNO TOHLE. Ale hlavně, i když nepochybně takový teda existujou, dělaj to DOBROVOLNĚ, protože takhle se pěstit a šlechtit je prostě jejich hobby. Takže to není žádnej důvod k fňukání na téma "o jak já jsem vytížená". Spánebohem, tak já už vopravdu vodcházím smilies/smiley.gif

listopad 28, 2008 11:29
toulavej, neboť... : bb
...neboť chápeš, že ne každému se líbí chlupatí medvídci ? :-)
prosinec 01, 2008 01:47
To je jedna věc, že ne každému se líbí chlupatice, a druhá věc je, : Myška
že já se holím pro svůj dobrý a příjemný pocit.
prosinec 01, 2008 08:18
mě nejvíc pobaví, že ten příjemný pocit z holení byl náhle objeven u 95% žen a skoro tolik i mužů po roce 89, : toulavej
když předtím proti chlupatým medvídkům nikdo nic neměl . . .
Tedy - měli výrobci holicího průmyslu na Západě a tak, jakmile měli hranice otevřené, velmi rychle přesvědčili zdejší populaci, že růst chlupů na lidském těle je něco ohavného za co se slušný člověk musí stydět a proto je potřeba holení . . .
JENŽE, to, co je PŘIROZENÉ, tedy růst ochlupení, za to není třeba se stydět, neboť je to přirozené. Stačí úplně, když se lidé budou stydět za hloupé názory hloupých lidí. Je podivné, že tohle lidé nedělají, neboť většina z nich NEDOVEDE ani poznat, jestli se jedná o hloupé lidi nebo hloupé názory . . .

bb - mně se líbí PŘIROZENOST ve všem, nic umělého.
prosinec 01, 2008 08:58
Jo jo, před sametkou a před přílivem západní kultury, bylo zvykem se neholit. : Myška
A jak všechno prochází vývojem, tak i toto. A po poznání, že být oholená je příjemnější, člověk se tak nepotí, lépe se aplikuje antiperspirant, a je to i hezčí, není co řešit.
prosinec 01, 2008 09:10
Myško, : bb
to jsem měla na mysli - mně by se nelíbilo být chlupatým medvídkem
Kdyby se mi to líbilo,a partnerovi ne, asi by vznikl kompromis, ale nevím jak bych to prakticky zrealizovala - jako nechat si zimní srst pod kalhoty a v létě ne...netuším :-)
Naštěstí to řešit nemusím.
prosinec 01, 2008 15:29
Za časů 18. dynastie královna Nefertiti v Egyptě měla nápadně protáhlou lebku. Od přírody, náhoda. : toulavej
I začala móda protáhlých lebek - jako vzor krásy - tak, že se novorozencům vymačkávaly hlavičky do protáhlého tvaru. Všem se to děsně líbilo. Kmen Masajů v Africe má jiný vzor krásy – co nejdelší krk. K jeho docílení se používají kroužky, které se pravidelně v časových intervalech navlékají na krk, přidávají, aby se mohl protahovat. Všem se to děsně líbí. Ani nevědí, že je to nepohodlné, nemoci sklonit hlavu :-))) Ani jedno z toho není přirozené, jen hloupé napodobování nepřirozeného stavu. To, jak je člověk uzpůsoben, jak se vyvinul, má svůj hluboký význam. Jen většina neví, proč vypadá tak, jak vypadá. I to ochlupení, řasy, vlasy, barva kůže, vzpřímená chůze ap. není samoúčelné, že si příroda jen bezúčelně pohrála. Proč si tedy hrát na umělé bytosti.
prosinec 01, 2008 15:38
toulavej, pro mě je přirozené cítit se dobře upravená a vonět čistotou:-) : bb
Myslím, že to bude jako s Krakonošem a po delší debatě bychom došli společně k tomu, že přirozenost ano, ale ne vždy a ne ve všem :-)
Zarostlá partnerka od hlavy k patě s nestříhanými, nebarvenými vlasy,s přirozeně srostlým obočím nad nosem, s nestříhanými přirozeně olámanými nehty, s přirozeně popraskanými rty bez pomády na rty (nosit v kabelc hroudu doma stlučeného bio másla je nepraktické) a přirozeně vyschlou šupinkatou kůží (krém je umělý a sádlem se mažou snad jen eskymáci, proto se říká Páchne jak eskymák), přirozeně vonící přirozeným potem smývaným pouze vodou a oblázky, nikoli umělým mýdlem
Mně a naštěstí nejen mně se líbí broskově sametová pokožka, což jsou vlastně jemňoulinké neznatelné chloupečky, takže není nutno denně dřít z těla kůži za účelem 100% hladkého oholení :-) Ovšem to, co jsem vídala v mládí dost často, mi bylo odporné až se mi dělalo mdlo. Světlá sukně, světlé punčochy a skrze ně prosvítající ba i vyčnívající dlouhé tmavé chlupy...knír nad rtem, že by se Rumcajs nemusel stydět. Chloupky v uších a nosních dírkách starších mužů. Přirozeně mastné vlasy, protože mýt je častěji jak jednou dvakrát týdně se považovalo za nezdravou zhůvěřilosti podporující jejich maštění. Takže aby neměli mastné vlasy, nemyli si je a chodili s mastnými hlavami. Ovšem, přirozeně :-)

Moji příbuzní měli systém přípravy na ples: ona si oholila knír, pak si půjčil holítko on a oholil si obličej, pak s tou žiletkou ona oholila nohy. Protože se holila právě jen před plesem, vypadaly její nohy pak děsně a nad rtem měla světlé místo znatelné stopy nedávno shozeného kníru :-)

Časy se mění, není nutné podléhat konzumu a reklamám, ale je PŘIROZENÉ přizpůsobit se smečce. Když smečka voní čistotou, vypudí ze své ochranné náruče nevonícího člena. V praxi - s kolegyní, která měsíc co měsíc páchla jak skunk přirozenou vůní hormonů, nechtěl nikdo pobývat v jedné kanceláři vyjma kolegy, co měl čich dočista vyřízený, asi letitým kouřením startek nebo co, prostě ten jediný to snesl.Její přirozenost byla za trest. Oč příjemnější bylo umělé mýdlo a tělový sprej s umělou vůní, co překryl přirozený pach ostatních žen :-)

Bohužel, ne každá přirozenost voní po jarní louce, bylinkách a posečené trávě.
prosinec 01, 2008 15:45
věta vypadla: : bb
Zarostlá partnerka od hlavy k patě s nestříhanými, nebarvenými vlasy,s přirozeně srostlým obočím nad nosem, s nestříhanými přirozeně olámanými nehty, s přirozeně popraskanými rty bez pomády na rty (nosit v kabelc hroudu doma stlučeného bio másla je nepraktické) a přirozeně vyschlou šupinkatou kůží (krém je umělý a sádlem se mažou snad jen eskymáci, proto se říká Páchne jak eskymák), přirozeně vonící přirozeným potem smývaným pouze vodou a oblázky, nikoli umělým mýdlem
- taková přirozenost se ti vážně líbí?
prosinec 01, 2008 15:46
toulavej, vím, máme doma fotky dlouhých krků v knihách :-) : bb
ale to jsou extrémy a o těch nemluvíme,že? deformace těla není to samé co zbavení se porostu - někteří muži si holí hlavu, aby nemuseli česat přehazovačku, co je přirozenější z těchto dvou variant? žádná není přírozená, ale obě jsou přijatelné, pro mě tedy oholená lebka víc než přilepená přehazovačka. A tak podobně je to se vším.

prosinec 01, 2008 15:51
no vidíš, bb, já až k Masajům pro příklad a zatím ty vyholený hlavy u mladých mužů - vypadají všichni KOUZELNĚ :-))) : toulavej
a ženám se to ještě líbí . . . už aby si vzaly z toho příklad, že holá lebka ve dvaceti pod nulou je to pravé . . . Jsem zvědavý, kdy jim to dojde (kdy jim to reklama napoví)

zase jde o tu PŘIROZENOST - když černoši v Americe začali s holou hlavou tam někde na jihu, kde téměř nemrzne a je pořád obrovská vlhkost, tak krátké či vyholené vlasy mají svůj význam, hlava se nepotí. Když bezmyšlenkově to začali napodobovat ostatní, hlupáci, kteří žijí v jiném zeměpisném pásmu, kde je mnohem větší zima, je to HLOUPOST.
prosinec 01, 2008 18:08
nepřekrucuj co píšu, toulavej, nepsala jsem že líbí, ale že je to přijatelnější pro mě : bb
Ani holá hlava, ani holá hlava plus 3 dlouhé prameny hozené přes tu holou hlavu vyrůstající přitom za uchem, ale z těchto dvou variant je pro mě snesitelnější ta první.
Přijde mi přirozenější ten zbyteček porostu sundat, nemuset ho honit ve větru nad hlavou, než předstírat že mám na hlavě vlasy tím, že si tam naženu, rozčešu a přilepím tři pramínky :-)

Lepší je hustá kštice, ale když přírodá nedá, nač předstírat? U ženy bych chápala paruku, ale tupé a přehazovačky u mužů mi přijdou trapné. Implantáty snad jen u hodně mladých mužů, když oplešatí 17letý kluk po nemoci a natrvalo, tak proč mu nepomoct.

Toulavej, a co PŘIROZENÝ úbytek zubů, někdo má už ve 40 můstky, korunky, a zdaleka ne kvůli zanedbané hygieně. Taky bys ponechal přirozený fukejř v ústech? :-)
prosinec 01, 2008 19:29
Toulavej, mě by zajímalo, : Myška
jak dlouhé vlasy by muži měli mít, aby to bylo přirozené? A ženy?
prosinec 02, 2008 07:47
bb, myslel jsem, že si ani jeden z nás nezaslouží používat demagogii. : toulavej
Přirozenost neznamená, že nebudu používat brýle nebo transplantaci srdce, když mně přirozeně stářím přestane sloužit zrak a srdce. Takže to samé je se zubama. Přirozenost třeba znamená, že nebudu chodit po špičkách jako primabalerína při normální chůzi i kdybych to uměl, protože chodit po špičkách JE NEPŘIROZENÉ. Tvoje zdůvodnění, proč se holit - že lidé, kteří se holí, jsou voňavá vymydlená stvoření naznačuje, že ti, co se neholí, jsou smradlavá špinavá prasata. Ale, lidé se dříve, než jim to vnukla reklama, neholili a přesto URČITĚ nesmrděli a nebyli špinaví. Čili, toto zdůvodnění, není zdůvodněním, proč se holit.
prosinec 02, 2008 08:59
délka vlasů není pro určení přirozenosti důležitá. : toulavej
co je NEPŘIROZENÉ je to, když si někdo vlasy nastavuje, protože "nemůže" čekat, až mu PŘIROZENĚ dorostou nebo rovná, když je má přirozeně vlnivé, protože nějaký trouba zrovna v nějakém módním salonu ve světě vymyslel, že jedině rovné vlasy jsou to jediné pravé . . . Ale stejně tak směšně působí třeba vyholené kolečko na temeni u mnichů . . .
prosinec 02, 2008 09:10
Toulavej, když není délka vlasů pro určení přirozenosti důležitá, : Myška
tak co ti vadí na vyholených hlavách? Snad ne nepřirozená délka vlasů?
Tobě se líbí do důsledků jen vše přirozené? To asi dost trpíš jen se projdeš mezi lidmi, nebo zaskočíš na koupaliště, že?
Ještě k tomu holení - prvotní impuls mi k tomu určitě dalo vědomí, že na západ od našich hranic je to normální. Ale dál už jsem se řídila a řídím tím, co je mi příjemné. A rozhodně je mi příjemnější oholené voňavé podpaždí, než chomáč zpocených chlupů. A nejen u sebe, ale líbí se mi to i na ostatních, včetně mužů. Protože pot zachycený na chlupech je cítit daleko dřív než na hladké pokožce, i když použiješ antiperspirant nebo deodorant.
prosinec 02, 2008 09:19
toulavej, : bb
nechci zjednodušovat, chtěla jsem tím příkladem znázornit, že hranice toho, co je přirozené a co ne, jsou různé a posouvají se. Transplantace aj. bych nechala zcela mimo diskuzi, protože to jsou život zachraňující zákroky. Brýle v podstatě pomůcka pro život, člověk se 3 dioptriemi bez brýlí nepřežije první křižovatku.

Ale zuby? Před 25 lety bylo přirozené zuby čistit, mít v puse černé plomby, pak zlatou korunku a když ani to nestačilo, přišly sklapovačky. Nebyly výjimkou 40níci s protézou.
Dnes je přirozené zuby čistit, bělit, ošetřovat dásně doma i u dentální hygienistky, zuby léčit draze a dlouze, aby vydržely, používat keramické plomby, fixní můstky, implantáty.
Někdo to nepotřebuje, ale kdo má problémový chrup, nežije na samotě u lesa a pracuje mezi lidmi, bude se snažit tomu přirozenému vývoji zabránit co to půjde, co mu kapsa dovolí.

Vlasy - kdyby se nebarvily, bude kolem tebe chodit masa šedivých žen starších 35 let. Přijde ti nepřirozené, že si je ty ženy barví? Není to v souladu s přírodou, s přirozeným vývojem, to je pravda. Ale skutečně by se ti líbilo kdyby naprostá většina žen od 40 výš najednou přirozeně zešedivěla, byla by starší a neupravenější ze dne na den?

Já mám dlouhé rovné vlasy, ale moje sestra kdyby si je nerovnala kulmou,nyní žehličkou, a nebarvila, bude mít v 50 letech na hlavě šedivé dredy. S tím když se půjde ucházet o práci, o jakou má zájem, pošlou ji domů, ať nestraší zákazníky :-)



Je důležitější, hodnotnější přirozenost nebo to, jak se cítí člověk, který se upravuje, přikrášluje a tím tedy mění přirozený průběh jevů ? Vždyť to je přirozené už odpradávna, takže vlastně se dá říct, že když se někdo o sebe nestará, nepečuje, neudržuje - je to nepřirozené.
Vem taky v úvahu věk, mění se staví organismu a složení potu - 20 letá umytá dívka voní, 55 leté ženě už pouze mýdlo nestačí.
Samozřejmě, jako u všeho i tady platí - všeho s mírou. Ale jinou míru má zpěvačka, jinou učitel a jinou poštovní doručovatelka nebo lesní dělník. I ten ale sundá pracovní oblek a pak může zůstat zpocený, zarostlý, s dlouhými špinavými nehty, nebo se umýt, učesat, ostříhat, oholit a použít deodorant.

A rozhodně jsem neřekla, že neoholení jsou špinavá smradlavá prasata :-)
Ale souhlasím s Myškou. Stát v létě v obchodě vedle ženy v tílku, která se ráno oprchovala, použila deo a má oholené podpaží, je zcela jiné než stát vedle ženy v menopauze, která se neholí a sprchuje jen večer. A o mužích nad 50, to by bylo na dlouho. Někdo by jim měl opravdu otevřeně říkat, že v jistém věku prostě začne přirozený pach nabývat na intenzitě, která je pro většinu žen nepříjemná.

prosinec 02, 2008 10:45
Jenže ta páchnoucí nemusí být žena v menopauze, : Myška
ale klidně dvacítka, co to s hygienou nepřehání, antiperspirant nepoužívá, protože způsobuje rakovinu (taky jste dostali mailem tenhle hoax?) a líbí se jí přirozenost, tak se neholí. Nebo třicátník, který vyznává heslo, že správný chlap smrdí. Nelze tedy členit věkem...
prosinec 02, 2008 11:18
... : bb
ovšemže ne, to byl jen příklad
hoaxy mi nějak třídí filtr, nebo co, tak nečetla, ale může to tak být, dcera tohle nesleduje, vybírá jen co jí vyhovuje, ale syn by se osypal z představy, že by vzal deodorant od výrobce, který testuje na zvířatech, přesto než doplní zásoby, stačí mu sprcha ráno večer a ráno čisté triko a prádlo na to, aby nepáchnul :-)
takže ta dvacítka musí být opravdu čuně, kdežto u té starší ženy to může být i jinak
prosinec 02, 2008 15:19
Mám kolegyni, je jí třicet, teď na MD s druhým dítětem. : Myška
Ta je štíhlounká a v létě ráda chodí v šatech na ramínka, radost pohledět. Ale jakmile pohledem zabloudíš do podpaždí na chumáče tmavých chlupů, nebo na nohy s tmavými výraznými chloupky, tak je dojem pryč.
prosinec 02, 2008 15:26
... : bb
ano, tuhle přirozenost taky nemusím
prosinec 02, 2008 15:49
no vidíš Myško a já mám ten dojem, když vidím to uměle vyholené podpaždí . . . : toulavej
je mně divné, že tu používáte argumenty, ze kterých plyne, že před takovými 30 lety, kdy se nikdo nevyholoval, musely nutně všechny ženy smrdět :-), což mně připadá velmi komické. Je to tvrzení v podobné rovině, že kdo nepije Fantu, nemůže si nic užít, neboť jedině pitím Fanty máte tu pravou zábavu, jak říká reklama.
Samozřejmě, přirozené věci nejsou vždycky úplně voňavé, hebké, hladké, teplé a jinak příjemné. Jsou přirozené, jako i život nenabízí jen to pěkné, co se nám líbí. Ale takový už je život, tak si nehrajme na něco umělého. Tím neustálým vytvářením umělého okolí jenom navozujeme atmosféru, která s realitou nemá nic společného. Děti si pak myslí, že krávy jsou fialové, vždyť Milka je taková. Maso, které jim tak chutná se nezískává tak, že se koupí v obchodě, ale tak, že se musí zabít zvíře. A to zvíře páchne a dělá hnůj co smrdí, což většina panelákových dětí si ani neumí představit. Tak se vychovávají děti u nás, v umělém světě.
prosinec 02, 2008 16:09
toulavej, nějak nerozumím, proč ti tolik vadí vývoj v osobní hygieně, a vývoj v jiných oblastech ne? : bb
Vývoj nepovažuješ za přirozený? Nebo jen v některých oblastech? Protože vývoj v osobní hygieně ti je zjevně proti srsti, považuješ za nepřirozené akceptovat vývoj v péči o tělo, ale přitom klapeš do notebooku, cestuješ autem a letadlem, používáš telefon a jíš uvařené, usmažené a dochucené, tj. uměle upravované jídlo, nikoli pouze přirozené suroviny.

Fialové krávy je klišé, já zatím nepotkala ani jedno dítě, které by si vážně myslelo, že jsou všechny krávy fialové. Fialovou Milku z čokolády berou děti jako mluvícího Maxipsa Fíka z večerníčků, růžového plyšového slona apod.
Plyšáci mají všechny možné nepřirozené barvy - jsou to hračky. Podobně je ta Milka symbol, nikoli živé zvíře.
Je na rodičích, aby děti uměřeně věku vzdělávali, četli jim a pouštěli filmy, kde uvidí živá zvířata, a nejlépe aby je vzali tu a tam do přírody, do lesa, na venkov - i ten, kdo nemá příbuzné na venkově, může navštívit statek, farmu, mnohé mají dny otevřených dveří a děti mohou vidět krmení, podestýlání, dojení, zpracování masa, původní výrobu mléčných výrobků s vysvětlením rozdílů mezi tradičním a průmyslovým atd.
Pokud děti kreslí fialové krávy,tak protože jimi jsou obklopeny v obchodě, v reklamě před večerníčkem apod. Ale nemyslí si, že všechny krávy jsou fialové, možná nějaký dvouletý prcek, ale ve školce už mu rozdíl mezi fialovou Milkou a opravdovou Stračenou vysvětlí.
To je přece věc rodičů a později trochu i školy, aby dítě seznámili s tím, co nezná.

A ano, v teplém létě, v MHD, po dni práce, nákupů aj. pobíhání - zpocené nevyholené ráno neosprchované a deodorantem neošetřené ženy silně páchly. Východní Evropané tím byli proslulí. I já v Rumunsku nucena jet autobusem jsem měla co dělat, abych se nepozvracela. Je přirozené vyhýbat se zápachu.

Já přece neříkám, že to je umělý pach, nepřirozený. Říkám, že je přirozené, když se ten, komu je ten zápach nepříjemný, toho chce zbavit. Výkal je také přirozená záležitost a přirozeně páchne. Přesto se po toaletě očistíme a omyjeme. Zvratky jsou přirozené, jejich pach nám ale vadí, takže poblinkané dítě umyjeme, zasypeme, aby nemělo podrážděnou kůži, a převlékneme do čistého.
No a oholené osprchované podpaží, s trochou deodorantu je totéž co umytá zasypaná dětská prdelka :-)



prosinec 03, 2008 01:03
bb, další debata by neměla žádný význam, abychom se posunuli dál. : toulavej
Nemám tolik času, abych obhajoval svůj názor, možná se to někdy stane osobně, kdo ví. Nepřirozené věci zůstávají nepřirozenými, ať je obhajujeme jakkoliv. Takže, problém zůstává v tom, co považujeme za nepřirozené a co je přirozený přirozený vývoj . . .
prosinec 03, 2008 08:35
Toulavej, a tady se naše názory prudce rozcházejí, že? : Myška
Ve vnímání přirozeného vývoje...
prosinec 03, 2008 08:40
ano, přesně. : toulavej
o našem dnešním přirozeném vývoji si za několik tisíc let budou vyprávět v jiné části planety jiní lidé jako o zajímavosti při jejich debatě o přirozeném vývoji jejich společnosti . . .
prosinec 03, 2008 09:27
toulavej, : bb
asi se skutečně neposuneme dál :-)
Jen drobná oprava - neobhajuji nepřirozené věci, ale vysvětluji, co považuji za přirozené (např. to zbavení se nepříjemného, byť přirozeného, pachu)


prosinec 03, 2008 11:42
bb, jen taková poznámka (aby řeč nestála :-) ) : toulavej
mám pocit, že máš něco společného s koňmi. Koně se při běhu potí, určitě nevoní. Když na nich lidé jezdí, také je polévají voňavkou, nebo to berou jako SAMOZŘEJMOST, že takhle to holt bude, když se chci projet. Ale klidně by je mohli navonět, neboť pak by jízda byla daleko příjemnější. Ale, dělá se to ? – to jsou právě ty meze, uměle nastavená pravidla, co je a co už není normální pro jednotlivce a pro společnost. Ženská obřízka je pro tamější lidi normální, pro nás nenormální. Jde o to, co je pravdě blíž, co je víc normální.
prosinec 03, 2008 12:49
normálností se moc nezabývám :-) : bb
myslím, že jsem velmi normální a pak zjistím, že pro někoho je to nenormál a jeho normál není v souladu s mým :-)
pokud jde o koně - to není v tom, že bychom pot, tělesné pachy atd. považovali za nepřirozené, a proto je odstraňovali, ale protože nám nejsou příjemné. Koňský pot mi nevadí, nijak. Koně mi voní. Kdyby mi páchli nepříjemně, nebudu je polévat voňavkou, ale nepůjdu k nim :-) Nemusím s nim žít, pracovat, pobývat - pokud nechci. Lidem se ale vyhnout nelze, v obchodech, firmách, úřadech, v bance, na poště atd. Proto by se měli snažit ostatním nepáchnout :-) i když jim osobně pach druhých lidí třeba nevadí.
prosinec 03, 2008 14:05
bb, slyšel jsem, že je mnoho lidí, které však osobně neznám, neboť je nevyhledávám, kterým nevoní : toulavej
hlavně práce . . .
prosinec 03, 2008 14:57
což nemá souvislost s osobní hygienou, o níž byla řeč, ale s přirozeností, předpokládám :-) : bb
Myslím, že je to velmi přirozené. Jsme pohodlní až líní, rozhodně neradi děláme co nás nebaví a snažíme se tomu vyhnout. To není nic špatného, to je přirozené a normální.
Pokud si najdeme jiný, slušný zdroj obživy, nebo jinou práci, která nás i baví, nebo máme jiné zdroje, tak co?
Normální jsou i pijavice. Nenormální je, když si společnost, která si říká vyspělá, pustí pijavice k tělu a nechá se vyssávat.

Nebo jsi tím chtěl vysvětlit, že důsledkem nevonění práce je nedostatek financí, což zabraňuje v nákupu mýdla, teplé vody a deodorantu :-)
prosinec 03, 2008 18:06
vidím, že možných vysvětlení na nepatrnou poznámku je velice mnoho :-))) : toulavej
proto nechávám na ostatních, jejich představivosti, co jsem tou poznámkou měl především na mysli . . .

má poznámka o holení nesměřovala vůbec k vývoji osobní hygieny, ale k vlivu REKLAMY na chování především žen, což jakákoliv hloupá móda jasně ukazuje a nemá to nic společného se zdravým životním stylem, hygienou a podobnými věcmi, za které se ta reklama dobře schovává, takže ji ženy jako reklamu ani neberou . . .
prosinec 04, 2008 11:21
... : bb
dobrý, tak já se z diskuze odpojuji
prosinec 04, 2008 12:55
... : bb
já teda měla na mysli poznámku o nevonění práce, k té jsem se vyjadřovala. To jen pro ujasnění. Jinak už mě to nebaví, tak pokračovat nebudu.
prosinec 04, 2008 21:42
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]