O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

KLUKA NEBO HOLČIČKU? PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 30 říjen 2008

 Když jsme tak u toho klábosení o miminkách - dnes je poměrně jednoduché velmi brzo rozeznat pohlaví dítěte a tedy  vybrat to vhodné. Pochopitelně, že se to doposud děje jen v případech hrozby dědičných nemocí, vážících se na to, jestli má potomek zvoneček už, nebo si na něj bude muset počkat až do dospělosti... (neříkejte, že ten vtip neznáte).  

 

    

 

 

  

      A jak to tak bývá, všechno, co je možné, je i zneužitelné. Jsme přeci „všemocní" lidé  :-(((.

 

Přátelé, kdybyste vy měli tuto možnost - využili byste ji?

Vybrali byste si kluka nebo holku?

A proč?

 

      Mj. tím jsme i u dost vážné otázky - který život je zajímavější, lehčí, těžší, prominentnější...

 

Ženy nebo muže?

 

 

d@niela

Komentáře (40)add feed
Nevybírala bych nic, : mamča
přestože když mi v porodnici řekli, že mám k jednomu klukovi další dva, málem mě kleplo. smilies/cheesy.gif
Rozhodující je zdraví, a někdo má zase přeholkováno, tak se to v globálu srovná.
Hezkým příkladem by nám měla být Čína, kde jsou holčičky už nějaký čas "nežádoucí", a teď se nastupující chlapská generace diví, že není do čeho píchnout... smilies/grin.gif
říjen 30, 2008 10:25
ženy to snad mají horší : Tonda
těžší a bývaly "podřadnější" - na to právě dojela Čína, na tuhle selekci
říjen 30, 2008 10:52
Je mi smutno z toho : KK
kolik jsem v životě potkala chlapů, kteří tvorečka ženského pohlaví ani nepovažovali za dítě. A byli mezi nimi i vysokoškoláci... smilies/sad.gif
říjen 30, 2008 10:56
vždycky jsem chtěla holčičku. : alena puntíkovaná
Hodnou holčičku. No, tak první byl kluk, tak jsem doufala, že se zadaří podruhý. Tenkrát ultrazvuk nebyl, takže člověk do poslední chvíle nevěděl. No, ale při Mirečkovi jsem byla vysloveně za sexbombu, do šestýho měsíce jsem nosila sukni s páskem a živila jsem se kyselejma rybičkama. S Viktorem jsem nahodila mateřský šat už ve čtvrtém, měsíci a pila po litrech Malcao (odporný nápoj, který se v poválečných letech - a i později - dával dětem v mateřských školkách a dobrá polovina z nich - včetně mě - ho požití vyzvracela. A byla jsem vysloveně na sladký. Tak jsem se těšila na holčičku, kupovala růžové dupačky, pletla růžové svetříčky a pro dceru jsme s mužem vybrali jméno Gabriela. No a nastal den Dé, mě odvezli v osm večer do porodnice a tam mě nechali osudu a když jsem konečně v7,55 ráno vyplivla dalšího synka čtyři kila deset a 154 centimerů, tak mě zajímalo pouze to, že mám strašlivej hlad. I odehrála se následující konverzace mezi lékařkou a mnou:"Je to chlapec, maminko!" - "Kolik je hodin?" _ "Sedm padesát pět - je to hoch, maminko!" - "Jo ale v kolik se tu podává snídaně" - "V šest ráno - máte syna!!!" - "Jo, to už jste říkala....nemáte tu sakra aspoň kousek suchýho chleba???? Já umírám hlady!!!" - Sestra poodešla a podala mi úplně tvrdou housku. A doktorka řekla - "Něco takovýho jsme tu ještě neměli." No, vidíte a dneska jsem ráda, že to Gabča nebyla.....to bych ten počítač zaručeně neměla. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
říjen 30, 2008 10:57
nejen Čína, : alena puntíkovaná
ale i Indie - tam je moýžno jíti legálně na potrat, zjistí-kli se na ultrazvuku, že žena čeká holčičku. A už to začíná...dorůstají sposty mladíků, pro které prostě nejsou nevěsty. a v rozkastovaný Indii to není sranda, takovej dobře postavenej Ind si nemůže vzít jen tak někoho. Sňatky jsou dohadovaný a rodiče dcer si mohou vybírat a stupňovat nároky. Sice se tam za nevěstžy neplatí, naopak, ropdiče musí dceři dát věno - ale!!!! Můžou si zatraceně vybírat, komu dceru dají, a jen tak nějkýmu hejhulovi to nebude, když můžou dceru provdat o kastu, dvě i tří výše. A to mlůžou už dneska, neb o nevěsty je nouze.
říjen 30, 2008 11:10
... : jája
já jsem při každém svém těhotenství věřila, že čekám holku, u prvního jsem se trefila, u druhého jsme nevěděli až do konce, nechtěl se nám to ukázat, byl to kluk a u třetího jsem byla stopro přesvědčená, že to bude holka a taky jsem si nechtěla nechat říct, co to bude, protože už mi to bylo celkem jedno. Pak jsem musela podstoupit několikeré vyšetření na ultrazvuku, protože se něco nezdálo bý v pořádku, paní doktorka mi ukazovala, kde co je, hlavička, srdíčko, lokýtek a pak najela trošku níže a řekla a pohlaví a já jsem viděla pytlík přes celou obrazovku a bylo to. Narodil se kluk jako buk a jsem ráda, že tohle si zatím nemusíme vybírat, vždyť je to docela adrenalin.
říjen 30, 2008 11:13
Je mi smutno z toho, : Krakonoš
kolik jsem v životě potkal ženskejch, který tvorečka s pivním mozůlkem sedícího pravidelně u svejch deseti U Václava ani nepovažovaly za člověka. A byly mezi nima i vysokoškolačky, některý hovořící několika světovejma jazykama... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif

Ne a teď vážně - chtěl jsem oba, mám oba, má to jen tu nevýhodu, že holka je starší a hodně dominantní (lvice), takže se to doma docela pěkně žere. Mám pocit, že stejný pohlaví u sourozenců je výchovně jednodušší. Ale jinak mám rád holky i kluky stejně. (to není nic vo mojí sexuální vorientaci, pro ty s pomalejším vedením smilies/smiley.gif ).
říjen 30, 2008 11:34
... : Sandra
Já jsem ráda, že máme prvního kluka, protože manžel si ho hrozně moc přál a mně to bylo v podstatě jedno. Teď to vypadá spíše na holčičku, ale uvidíme až na porodním sále, protože to také dost dobře může být kluk- stydlín. Alespoň jednu holku bych chtěla, protože co sleduji okolo sebe, tak dospělí hoši nemají moc ve zvyku udržovat čilé kontakty se svými rodiči a jen tak si za nimi chodit popovídat (bratr si odjede na tři měsíce do Vietnamu a pošle za celou dobu dvě SMS a chudák tchýně, která má samé kluky, tak ta čerpá informace ode mne, jinak by nikdy nic nevěděla).Ale ještě počítám, že když se zadaří, že bych tak další dvě, tři děti brala, tak snad ta holka aspoň jednou klapne:-)
Až bude jednou možné si vybrat pohlaví dítěte (ne formou potratu, ale dopředu- že třeba chlap spolkne pilulku, která zabije všechny přenašeče chromozomu X (či Y, dle výběru) nebo si žena bude moct namazat nějaký krém s podobnou funkcí do pochvy) tak to bude další kriterium pro výběr partnera a tak, jako si dnes lidé ujasňují jestli se dokáží dohodnout na tom, kde bydlet, kolik mít dětí a psů atd. tak se budou muset dokázat dohodnout i na pohlaví dětí. Takže samozřejmě přibude rozvodů, protože se spousta lidí dohodnout nedokáže...
Ale zase až budu rodit toho pátého kluka, tak by pro mne taková pilulka byla požehnáním:-)
říjen 30, 2008 11:39
Milá Sandro : alena puntíkovaná
Chodila jsem do třídy s nějakou Markétou Jílkovou, která byla se čtyř holek. Tak dlouho chtěl jejich tatínek kluka, až měli čtyři holky. Nakonec na to "chlapáci" a nakonec se můžou po... z holčičky a synové jako by nebyli.
říjen 30, 2008 11:47
alena puntíkovaná : Můj dědeček byl nejmladší ze sedmi synů. : mamča
Když se narodil, tak jeho nejstarší bratr už měl dítě do školy. Dědeček vyrovnal skóre tím, že měl čtyři holky. smilies/cheesy.gif
říjen 30, 2008 11:52
Aleno T, : Míša šíša
říkáš: čtyři kila deset a 154 centimetrů? Týýý jo, tak takovej porod ti fakt nezávidím. To jsi měla rodit raději snad na pokračování smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
říjen 30, 2008 12:17
Taky jsem vždycky chtěla mít holčičku. : Margot.
Aspoň jedna holčička kdyby se mi tak povedla. Jsem sama ze dvou holek, holčičí výchova je mi nesrovnatelně bližší než klučičí světy. No a teď si tu tak píšu do počítače a pod nohama se mi popelí Zuzanka s roční Gábinkou o). Jsou to přesně ty klidný, veselý, hodný sukýnkový holčičky jaký jsem si vždycky přála. Možná, jestli se zadaří a budou na to podmínky, tak pořídíme ještě jedno pachole a tam už to fakt nechávám osudu. Třetí holčičku bych klidně brala všema deseti (a stejně tak manžel, ten se v těch našich dvou treperendách vidí), ale dneska už bych brala i chlapečka, mít syna může mít možná taky něco do sebe. U třetího dítěte mi pohlaví už bude z hloubi duše jedno.
říjen 30, 2008 12:18
Krakonoši : KK
jsi mě rozesmál, takže už smutná nejsem. smilies/grin.gif Ale fakt: měli jsme v práci kolegu, který si zakládal na tom, že má samý chlapečky a ochotně se nabízel, že kdybychom nějakého chtěly, tak vypomůže smilies/grin.gif. Dobrovolný dárce DNA.
Jinak si taky myslím, že pokud jde o sourozenecké konstelace, lepší je, když je kluk starší, protože často tomu mladšímu pak holka dělá generála nebo chůvičku. No ale poruč těm spermiím, žejo.
říjen 30, 2008 12:36
no, ja chtela 4 holky : mura
a mam to pul na pul smilies/grin.gif
říjen 30, 2008 12:49
u nás byly - bohužel - v obou rodinách pravidlem "óbrmiminka" : d@niela
takže první holčička měla 4,80 kg na 48 cm - taková vošklivanská rudá koule s černym chocholem a černou dírou nahoře, odkud se linul neutuchající řev smilies/grin.gif. Když ji na porodním sále myli, položili ji na bříško a ona hned zvedla hlavu a tvářila se šíleně naštvaně (mám dokumentační foto, se kterym bych jí mohla vydírat) - děsnej porod... všechny maminky tříkilových miminek kolem mne průběžně odcházely...
druhej byl kluk, to už jsem se skoro bála jíst. Měl 4,90 na 51 cm. To třetí dítě by asi bylo větší než já, tak už jsem s dalším rozmnožováním přestala :-))). (A to jsem přibrala poprvé 12 a podruhé jen deset kilo... Hrůza.)

MJ. maminka zbraslavickejch paterčat se smíchem říkala, že porodila najednou přes dva metry dětí- no představte si to...
říjen 30, 2008 13:03
Je jen dobře : wendy
že si to zatím nemůžeme plošně určovat !
říjen 30, 2008 13:35
Co je lepší? Nevím... : Myška
Já jsem ze dvou holek, exmanžel ze dvou kluků. V jeho rodině se klepali na holčičku šíleně. Ale on i jeho brácha mají každý dva kluky. Při obou těhotenstvích jsme chtěli holčičku (UTZ se při prvním nedělal, při druhém jeden, pohlaví jsem si říct nenechala), a už kolikrát jsem si říkala, jak jsem ráda, že jsou to kluci. Holčičku má moje sestra, je to taková princeznička, ale pro mě jsou asi fakt lepší ti kluci. Zdá se mi, že je s nimi méně starostí, než by bylo s holkami.
říjen 30, 2008 13:35
myska : mura
pro mě jsou asi fakt lepší ti kluci. Zdá se mi, že je s nimi méně starostí, než by bylo s holkami.

ono je to asi indivindi. o holkach ani nevim, ze je mam, zato kluci, ti me skolej smilies/smiley.gif
říjen 30, 2008 14:14
Muro, ten můj pohled je pohled jen z jedné strany, : Myška
jaké je to s holkami jsem neměla možnost zažít. A když to vezmu podle sebe, a mamkou jsem si rozuměla a rozumím dodnes.
říjen 30, 2008 14:25
Mám to : Milene
jak jsem si to moc přála. Staršího kluka a po roce a 3/4 holku. Obě plánované. Ale jinak je to jedno, vždycky je nejdůležitější, když jsou děti zdravé. Doufám, že někdy v budoucnosti se nebude plánovat pohlaví už před početím. Ale spíš k tomu dojde.
říjen 30, 2008 15:21
to Míša šíša : alena Puntíkova
154 centimetrů mělui oba, ten první všem vážil míň - pouhých3,98. Ty nejmenší dupačk a kabátky a košilky jsem vůbec nepoužila, v peřince byli týden, pak jim byla do pasu. Ale mám širokou pánev, tak jsem rodila dobře. Ne, že by to byla přímo sranda, ale dalo se to bez větších potíží vydržet. S prvním jsem byla na sále dvě hodinky, s druhým dvacet minut - což ušlo.
říjen 30, 2008 15:37
víš Můro : alena Puntíkova
fakt je, že kluci nevotěhotněj....ale co se týče puberty a dětství vůbec....zlatý holky. Holky nejsou věčně jak dobytek, nestřílej po sobě, nervou se nemusej dělat každou volovinu co dělá nějakej jinej kluk, nemusej na všecko vylézt a ze všeho spadnout a lavně, nesnažej se 24 hodin denně zabít. Kdepak, zlatý holčičky.
říjen 30, 2008 15:44
taky mam jenom dva kluky : Polarka
I kdyz prvni mel bejt holka....byli jsme si jisti ze bude. Z kluka jsem byla uplne vedle.
Druhej...to jsem doufala ze bude kluk. To uz prisly vysledky testu, ze mam lupus a kluci ho dedi velice vyjimecne. Doktor dokonce vyhrozoval utekem do tehdy socialistickeho Ceskoslovenska,ze jestli jsem ja zapomela na hruzy prvniho tehotenstvi on je ma dosud v zive pametismilies/smiley.gif manzel se zmohl jenom na "oh shit"za coz sklidil velice pohorseny pohled od sestricky co ho slysela. Takze jsem nastoupila cestu risikoveho tehotenstvi. To uz jsem vedela ze to bude kluk, dali mi vybrat i kdy se ma narodit, takze jsem se velice bavila tim, ze kdyz se mne nekdo zeptal kdy se to ma narodit tak jsem mohla sdelit: "Narodi se 30 cervence v 9.30 rano a bude to kluk" Mela jsem planovany cisarak, Takze zadne carysmilies/smiley.gif Jo ale horory mne stejne neminuly.Velice komplikovany cisarak s vnitrnim krvacenim,cesta medivakem do nemocnice ve Vancouveru atd atd......Olin zustal sam v nemocnici bez mamy. Mela jsem jen dva dny kdy ho tam mohli nechat beze mne. A tehdy jsem poznala jaci mohou byt Kanadane.Sestricky mi na cestu dali fotografii Olinka a jedna mi rekla abych se o nej nebala....Kdybych se nevratila vcas, ona si vezme dovolenou a vezme si ho domu. Ve Vancouveru v nemocnici svolali v nedeli vecer cely operacni tym, aby mne dostali zpatky k diteti co nejdriv. Proste delo se tolik veci kvuli mne.....Medivak do Vancouveru, zpatky jsem letela normalni linkou, ale vydali z letadla 6 sedacek a polozili mne na lehatko. Manzel a jedna sestricka leteli se mnou.A kdyz jsem priletela do Whitehorsu 2.500 km), tak tam na stene v mem pokoji byl velky plagat...."Welcome back, mom" (vitam te zpatky mamo)Tak to uz jsem obrecela. Takze na porod vzpominam jak to bylo krasnysmilies/smiley.gif
říjen 30, 2008 16:02
Teda Puntíkatá, : Vodoměrka
a kolik těch cm jsi měla ty??? Teda jestli se do tebe vešli... jestli jsi je nenosila někde mimo, třeba na zádech.... Gabča měla jen 53 cm a jsem moc ráda, že o ten metr a centimetr měa méně...hahaha...
Celý život jsem říkávala, že bych chtěla být chlapem, protože jsem viděla svého bývalého manžela, jaký má skvělý bezstarostný a bezpracný život... smilies/wink.gifNo už asi nemá...
Zato nyní, když vidím, co všechno umí a čemu všemu rozumí a co všechno musí umět opravit pořádnej chlap, tak jsem ráda, že jsem ženská a že nemusím rozumět a umět všechno to, co chlapi... takže v příštím životě bych zase chtěla být ženou a jsem taky moc ráda, že naše třetí princezna je právě děvčátko... a doufám, že ji pro život připravím co nejlépe, co to půjde a že se jako žena bude mít taky moc moc fajn... ale je taky pravda, že kdyby se mi jako třetí narodil chlapec, budu úplně stejně šťastná jako když se mi narodila dcera... tak...
říjen 30, 2008 16:15
... : to mi nějak ujelo
samosebou měli padesátčtyři centimetry hahahaha
říjen 30, 2008 16:30
... : bb
Přátelé, kdybyste vy měli tuto možnost - využili byste ji?
ne, připadala bych si jako Mengele :-))
Přála jsem si holku a kluka, nebo dva kluky, hlavně ne dvě holky - protože mi kluci jako malé i větší holce přišli míň komplikovaní :-)
Narodila se první holka, oproti pětiletému plánu o 3 roky dřív ;-) druhý za tři roky plánovaně kluk. Dominantní osobnosti jsou oba, každý jinak, takže je to mezi nima docela hukot. Holka je lvice, dominantní přirozeně, nenásilně, velmi příjemným způsobem, nezávislostí, nadhledem, přátelská a příjemná, naprosto bezproblémová odmala doteď, bezvadná jako dcera a už i jako kámoška. Mladší kluk je býk,moc fajn a přitom strašně silná a složitá osobnost. Ten mě z představy, jak si budu se synkem užívat jednoduché klučičí dětství a mládí, vyléčil :-)) ale jsou bezva, neměnila bych

který život je zajímavější, lehčí, těžší, prominentnější...
- těžší/lehčí jak u koho, záleží hodně na osobním postoj, jak kdo svůj život vnímá
- zajímavější určitě ženy, ale život v kůži muže bych si na chvíli ráda ozkoušela, nikdy jsem nechápala, proč Arabelin prsten je využit pro tak směšné úkoly, když...

říjen 30, 2008 18:33
... : Markéta P
Plánovali jsme čtyři děti, nejlíp půl napůl, a já si moc přála první holčičku. Už mám holky tři ... tak už ani nedoufám, že by čtvrté byl kluk smilies/smiley.gif Moje kamarádka mi prorokuje, že když tak miluju Pýchu a předsudek, budu mít nakonec pět dcer jako paní Bennetová ...
říjen 30, 2008 19:32
... : Sandra
5 dcer? No což o to, já bych to brala, ale co ten chudák chlap v domácnosti se 6 ženskejma...:-)
říjen 30, 2008 19:59
... : blanche
Svoje děti mám na střídačku - dva kluky a holku - slečna(15) nám zatím dává zabrat víc než nejstarší kluk, maloch je zatím malej.
A holkám, kterým se nedaří přehodit výhybku pohlaví říkáme na jedné diskusi "jednodruhovky" - teď se jedné podařila holčička na pátý pokus, takže třeba stačí vytrvat:-))
říjen 30, 2008 21:04
Půl druhého metru dlouhé mimino : Lidka
se musí rodit dobře, to určitě nemá velkou hlavičku smilies/grin.gif
říjen 30, 2008 21:31
Sandro : Markéta P
manžel onehdá prohlásil, že sedm ale rozhodně ne smilies/smiley.gif Jinak co by dělal, jako pan Bennet se zašije s knihou (počítačem) do pracovny a nechá to štěbetat v salónu smilies/smiley.gif)) Teda až budou velké, teď jim dělá věčně ověšeného tatínka.

Nicméně obávám se, že ať už bude čtvrté kluk neb holka, nikdo nám nikdy neuvěří, že jsme od začátku plánovali čtyři děti a nejsou to jen marné pokusy o chlapečka ...
říjen 30, 2008 22:25
marketo, to mas marny :-) : mura
Nicméně obávám se, že ať už bude čtvrté kluk neb holka, nikdo nám nikdy neuvěří, že jsme od začátku plánovali čtyři děti a nejsou to jen marné pokusy o chlapečka ...

ja to mam half und half a stejne neustale celim otazkam "a to jste fakt chteli 4?"
říjen 31, 2008 09:11
... : Sandra
Ona společnost asi není zvyklá na lidi, kteří mají více než 2 děti- když říkám, že bychom chtěli mít pět dětí, tak se každý jen shovívavě pousměje a říká, však vy si to rozmyslíte, až budete mít dvě...
Stejně tak jako když jsem ve 22 oznamovala, že jsem těhotná (plánovaně) tak se všichni divili- už? A když jsem jim 16 měsíců po synově narození říkala, že jsem těhotná zase (opět plánovaně), tak jsem zase slyšela- cože, už zase?
říjen 31, 2008 09:24
To nese doba, : wendy
teda jak která. Děti se rodí za každého počasí. Dřív, za sociku, byla každá těhotná hned po škole, vdavky, pak druhý dítě. Která ještě v 25 nebyla ani vdaná, už se na ni hledělo jak na exota. Dneska to je jiný. A taky míň dětí asi bude. Lidi dost počítají. Je smutný, že se spolužácí vysmívají těm, které nemají všechno in, značkové, a drahé mobily, pořádné kapesné na hamdurgry a coly...takže rodina počítá i to, jak to utáhne finačně.
říjen 31, 2008 09:42
Tři je lepší než jedno. : Milan
Základní heslo našeho uzavírání manželství bylo "3 je lepší než 1". V tom jsme měli s manželkou zcela jasno. A máme tři a je to málo - měli jsme si jich pořídit víc.
Ale jaké pohlaví to bude - po tom jsme v těhotenství manželky nijak nepátrali. Nicméně to, že jsou to samí chlapi, mne velice uspokojuje, protože každý muž chce syna. Vidím to vždy v očích mužů, co mají než dcery, jak se jim v nich objeví závist, když mluvím o svých synech... Syn je pro muže pokračováním rodu a proto je pro každého muže emočně tak důležité mít syna. I když mít dceru je asi z hlediska životní perspektivy lepší: dcera se spíše postará ve stáří a také vnoučátka od ní jsou jistější. Snaha může syna vyhnat a od dětí ho úplně izolovat a prarodičům tak vnoučata zcela odcizit, což se v případě dcery téměř nemůže stát.


říjen 31, 2008 09:56
Ano, každý chlap blázní po synovi : wendy
pak se často hádají jak psi. Píšu často - ne pokaždé. Taky jsem si myslela, že Michal bude z dcery třeba trochu zklamaný, ale teď je z princezničky úplně paf. Možná, že druhé by chtěl kluka...to je snad v každým chlapovi. Jméno bude žít dál.
říjen 31, 2008 10:54
já vyrostla s mladším bratrem o pět let a dvěma sestřenicema : Inka
dvojčatama mladšími též o pět let. Z tohoto důvodu jsem si vždycky strašně přála mít 4 kluky, protože by mi nenosily oblečení, nekradli šminky .... to mi bratr nedělal. Překazila mi to Dášenka, narodila se jako první a přesně za dva roky na to se narodil Martin. Oba byli velmi divocí a nezkrotní, nikde nevydrželi sedět, stále někde lezli, skákali, šplhali .... jsem ráda, že jsem ve zdraví přežila jejich pubertu, ale povedly se mi. Už jsem si odpočala a v klidu bych do toho šla znova a bylo by mi jedno co to bude, hlavně když to bude zdravé. Ale pokud už nic nebude, tak máme kocourka a na Vánoce bude pejsek, máme spoustu svých plánů včetně dodělání domečku a zahrádky, také nějaké podnikání ... takže to nijak nehrotíme. Počkáme na vnoučata smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif a můžu si kdykoliv půjčit 3 synovečky a to má svou výhodu, že je zase mohu kdykoliv vrátit. smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif
říjen 31, 2008 14:08
... : alena puntíkovaná
kluci vám nekradou ani šminky ani obloečení. Moje kamarádka svého času na punčocháčích spala...a jinak to tam fungovalo jak u Betty McDonaldové - kdo dřív odešel, byl lépe oblečen smilies/grin.gif
říjen 31, 2008 19:49
Jedna moje švagrová : Ivule
měla dva syny,druhá tři.Babička kolik let leštila naušničky s červenými kamínky a když jsem otěhotněla,poskočila jí dušička v naději na vnučku. No,jasně,že to byl kluk.Při druhém těhotenství jsem si nechala říct,co to bude. Holka.Tak hned do porodnice jsem od tchýně dostala růžovou výbavičku...No, byl to kluk.Naušnice opět skončily v šuplíku. První pravnouče očekávala opět plna nadějí. Kluk.Až to druhé uspokojilo její potřebu děvčátka v rodině s převahou mužských. Já jsem při druhém těhotenství taky trochu doufala v tu holčičku,že budem vést holčičí řeči o parádě a klucích...Dnes, když vidím,jaká je doba a co na děti všude číhá, jsem ráda,že mám syny.Bojím se o ně pochopitelně taky,ale když si vzpomenu,jak já byla v pubertě naivní a z kolika opravdu pro holku nebezpečných situací jsem vybruslila snad jen díky andělu strážnému,nelituji, že dceru nemám.
říjen 31, 2008 20:27
... : Manul
Já si jako první dítě přála holku - nedokázala jsem si představit vychovávat kluka. A manžel se tvářil, že by ji chtěl taky. Pohlaví jsem si nechala říct, ale že to bude holka jsem brala s rezervou. Nakonec se naštěstí předpověď i přání splniy, protože pro kluka jsme neměla ani pořádně vymyšlené jméno, i když v Rakosku se jméno nemusí hlásit hned po porodu, ale až při vystavení rodného listu, asi po týdnu. Tím, že se mi splnilo přání mít holčičku, ze které je manžel úplně unestený, je mi už jedno, co bude mít za sourozence (brala bych kluka a dál se už rozcházejí moje a manželovy názory na počet dětí...). Ještě uvidíme, jak s námi ta naše lvice zamává.
Jinak k výběru pohlaví nenarozených dětí bych silnějším povahám doporučila jednu z povídek knížky J. Štětiny Století zázraků (jméno povídky si nepamatuji, ale hodně drsné jsou skoro všechny)
listopad 01, 2008 16:55
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]