O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

KAMARÁD - MŮJ? DCERY? PDF Tisk E-mail
Středa, 08 říjen 2008

 Už jsem tady zas, je mi tady s vámi báječně, ráda čtu, miluju příběhy - i ty rady. A samozřejmě mám plno problémů, které sama neumím řešit. I když mi to nikdo nevěří, dokonce ani ta psycholožka kdysi. Doporučila mi, že se nemám zabývat třeba podomním prodejem, protože: "Evo, bála bych se, že když si od vás nic nekoupím, přivážete mně k židli a budete mučit tak dlouho, dokud přece jen ze mně něco nekápne."

 

 

 

 

 

     Výborně by mi prý slušela policejní uniforma, mohla bych být učitelka, dozorkyně ve vězení. To je zpětná vazba z jednoho vzdělávacího kurzu. Uvnitř se ale klepu strachy, málem i když mám jít nakoupit. Ale teď  ten můj další  problém: Já mám kamaráda. Potkala jsem ho v práci, šéfoval našemu týmu asi šesti nebo osmi lidí. Byla to speciální práce pro maloobchody v různých městech. Přišla jsem a šéf mi začal pomáhat, nakoupil třeba spoustu věcí ve slevě, pak je rozdával, a  nejvíc mně.

    

     Poprvé jsem tenkrát poznala, jak se člověk cítí na pozici "první dámy", když se stane přítelkyní šéfa a musí čelit závisti ostatních holek. Záviděly jen trochu, dalo se to celkem přežít, já s ním tehdy navíc fyzicky neměla nic, jen se nechala od něj  rozmazlovat. Jenže já mám taky dceru. Poznal ji, když jí bylo asi deset. Začali jsme spolu chodit ven i mimo práci, do cukrárny a podobně a brali ji s sebou. Vždycky jsme se báječně bavili, jenže pak začal rozmazlovat ji, a najednou moc. A jednou jsem od ní dostala dopis - styděla se mi to říct, že prý se ji zkoušel líbat. Udělala jsem mu scénu a kontakt přerušila.

 

     Jenže - pak na vánoce jsme mu s malou zase napsaly, jak se má.  A rozhodnutí mu napsat a tenkrát s ním strávit Štědrý den, bylo oboustranné. Hodně pěstuju důvěru mezi mnou a mou dcerou. Mockrát jsem o něm s malou mluvila dřív, než jsme mu napsaly. Výsledek je, že teď spolu občas jdeme na nějakou akci. Mé kamarádky mi tohle nechtějí odpustit. On mě prý jen využívá ke kontaktům s ní. Ale on si k ní nic nedovolí a třeba takové odpoledne strávené na akci pro rodiny s dětmi je zábava, myslím, pro všechny. Nebo společné vaření. Je to jednou za čas, ale je to legrace,  vážně, pro všechny tři. 

 

     Lidi si prý svůj osud utvářejí sami. Tak jsem přečetla tuny filozofických knih, naučila se věřit, zjistila, že existují vykládací karty... atd. Můj život začal ovládat někdo jiný - Osud. Když Váš osud ovládá někdo jiný, není to zrovna procházka rajskou zahradou. Tak třeba jsem vyrůstala mezi psy a vždycky chtěla psa. Namísto toho jsem posbírala několik koťat - bydlela jsem tehdy na vsi - a dala jim domov. Když vyrostly, utekly a mně zbyla jedna kočička.

 

 

                                                                                                                                      Evina

 

                                                                                                                                                 

Komentáře (74)add feed
??? : taky máma
Kristepane, Evino, chceš říct, že "kamarád" zkoušel líbat Tvoji dceru, když jí bylo deset? Pochopila jsem to dobře? Jestli jo, tak s tím bych měla jako máma lvice velkej problém! Pedofil by mi přes práh domu už nesměl - zřekla bych se jeho kamarádství a legraci, radši bych se stokrát cítila osamocená, než bych ohrozila svoji holčičku. smilies/angry.gif
říjen 08, 2008 19:44
ježíšč ještě štěstí, že jsem měla kluky : alena puntíkovaná
mít holčičku a stát se to jí, tak bych chlapa utloukla a šla sedět. Přestaň blbnout a drž se od něj dál ...co nejdál.A hledej někoho normálního. Máš holčičku a kamarádky, takže zas až tak vopuštěná nejseš. Říkáš, že to tu čteš pravidelně,tak už ses mohla dávno poučit, že na chlapy stejně není spoleh a nikdy nevíš, kdy se jim splašej hormony a odkvačej za jinou svíčkovou. Tak si zařiď život tak, abys je nepotřebovala zas až tak nutně. A uvidíš, budou se o tebe fakckovat ...na tohle oni mají šestej smysl. Jak vycejtěj, že je ti celkem fajn bez nich, je to pro ně "výzva" a musej začít "lovit"...občas si říkám, kde oni ten velkej úžasnej logickej mozek vlastně přechovávají. V hlavě určitě ne. smilies/grin.gif
říjen 08, 2008 20:05
... : Sandra
No, nevim tedy co znamená pro desetiletou holku "zkoušel mě líbat", možná to mohla být jen normální pusa...to by si chtělo s dcerou ujasnit... ale pokud ten pokus o líbání znamená, že se skutečně pokoušel líbat 10letou holku, tak pro to není omluva. Kdyby jí bylo 15, nebo 16, tak už je to ženská, alespoň po fyzické stránce, a sice není morální líbat dceru své přítelkyně, ale dá se to pochopit. Ale 10leté dítě normální chlap nebude líbat, ani kdyby byl opilý, či nevímco. To je úchylka a jmenuje se pedofilie. A může to mít zatím celkem pod kontrolou, ale nikdy nevíš. Už jednou se neovládl. Já bych se tedy na tvém místě vynasnažila, aby se moje dcera s tím chlapem už neviděla, a ne je v tom podporovat...a to, že "vaření ve třech je zábava pro všechny" by mi tedy rozhodně nestálo za to riziko, že ti jednou přijde dopis, že se ti to tvoje dcera stydí říct, ale že ji ošahával, či hůř. A to mu na ní klidně může záležet a může ji mít rád- vždyť je tolik otců, co zneužívají své vlastní dcery, a to věřím, že je určitě také milují, jenom si prostě nemůžou pomoct.
A ten poslední odstavec mě docela dmýchnul- jak jako osud? Ty nejsi žádná třtina zmítaná osudem, ty zodpovídáš za bezpečí a štěstí své dcery a pokud jí napomáháš v kontaktu s pedofilem, tak až se jednou něco stane, tak to nebude vina osudu, ale TVOJE!
říjen 08, 2008 20:09
no Evi to já bych tedy také zbystřila : Inka
a přerušila kontakt, na tohle bych byla opravdu moc opatrná. Osud jsou věci, situace a lidé které na své cestě životem potkáváme, ale to rozhodnutí je vždy jen na nás jak se to vše dál bude vyvíjet, vždy máme na výběr.
říjen 08, 2008 20:11
Šmarjá, Evino, : Vodoměrka
neděláš si z nás tak trochu legraci? Já bych chlapa, co se mi pokusil líbat mou desetiletou dcerku, nepustila už nikdy k tělu... na co čekáš? Až se to jednou zlomí a on se pro příště nepokusí o líbání, ale o něco víc? Svedeš to taky na osud, když to máš ve vlastních rukou a vlastní režii? No nazdar... smilies/sad.gif
říjen 08, 2008 20:21
Hele, Evino, : Krakonoš
ty jsi ta Evina z článku "Můj život je strach a chaos?" A tvoje psycholožka řekla, že jsi psychicky naprosto v pořádku? Pak moje rada zní - vyměň psycholožku! A ta baba by měla vrátit diplom. A měla bys nastoupit nějakou opravdu účinnou a intenzivní terapii, protože tohle je na hranici svéprávnosti a na vodebrání dítěte. Sorry. smilies/angry.gif
říjen 08, 2008 20:27
ano, stejná Evina :-))) : d@niela
smilies/cheesy.gif
říjen 08, 2008 20:47
Vy toho naděláte pro jednu pusu... : strejda
Moje dvacetiměsíční Barborka mi dáva pusinky sama. Chce na ruku, blbnout nebo abych s ní v náručí tancoval a pak mě za to odmění pusinkou. A bába říká, "ale dědku...,vždyť smrdíš od cigaret... a Barborka to potvrdí a řekne "deda smdí". smilies/grin.gif
říjen 08, 2008 21:15
... : bb
mě by zajímalo, co na to on? popíral to, zděsil se, přiznal barvu...?

protože ta nejhorší varianta je spíš podání trestního oznámení na policii, než na pozvání k vánočnímu rodinnému stolu, tam si pedofily obvykle nezveme, obzvlášť ty co obtěžují naše děti
říjen 08, 2008 21:31
Jo, strejdo, : Vodoměrka
tvoje vnučka jo... ale kdybys měl dát pusu třeba mojí dcerce, tak už bys to asi za tak normální nepovažoval... nebo snad jooo??? I kdyby jí bylo deset nebo dvanáct let???
říjen 08, 2008 21:31
... : bb
nejhorší varianta z možných výkladů situace - ne nejhorší varianta jeho reakce, abych předešla vašim reakcím
říjen 08, 2008 21:31
... : Sandra
No strejdo, on je totiž rozdíl mezi pusinkou a polibkem. Pokud ten pán dával Evině dceři ten samý druh pusinky, jako ti dává tvoje 20měsíční Barborka, tak je to OK, ale domnívám se, že s tím by se Evina dcera neměla potřebu matce svěřovat...
říjen 08, 2008 22:26
Krakonošovi : Eva Hájková
Nevím, jak dalece ses dostal do kontaktu s psychology, ale ty mé byly během let dvě, obě mladé a jedna specialistka na závislosti, jejíž sezení stojí 500,- kč/ hod.
žádné baby, co by měly vracet diplom.
říjen 08, 2008 22:58
Těm ostatním,kteří se upřímně zděsili : Evina
Vašek přišel do života mého a Pavliného po dlouhém období smutku po mém zemřelém příteli.
Lehce se mu podobal.Gesty, výrazy mluvy...
Hodně mi pomohl.A v tom mém větrem zmítaném světě vypadal, jako někdo, kdo ustojí všechno.
Nebyla jsem zamilovaná.Jen jsem byla ráda, že s ním můžu trávit čas.Na začátku.Pochopitelně.
Někdy se mi zdálo, že je blázen, někdy mě moc štval.Jen jsem ho strašně nechtěla pustit.Tohle mi vzala smrt přítele. Nenaučila jsem se utíkat k drogám, k alkoholu, dokonce ani nekouřím.Zůstala mi závislost na lidech, na tom, co dobrého mi dali, co udělali...
říjen 08, 2008 23:05
Jo, Evino : Kali
většina týraných a zneužívaných žen svého tyrana neustále omlouvá a omlouvá i sebe a své masochistické důvody, proč s ním stále zůstávají. Co tak naučit se milovat víc svou dceru a sebe a přestat si libovat ve vyvolávání lítosti druhých?
říjen 08, 2008 23:11
Post scriptum : Evina
Knihovnu jsem ještě holky nezvládla.
Ale den před tím, než tu tenhle článek vyšel,jsem se s tímhle člověkem definitivně rozešla.
Vezl mou dceru domů a jel s ní přes 120 km/hod.Pak dokonce prý 160. Pochlubila se mi tím.
A to naše rádobypřátelství na tom zhaslo.
Jako bych teprve teď všechno viděla ze správného úhlu.
říjen 08, 2008 23:13
Post scriptum : Kali
Považuješ rychlou jízdu nebezpečnější než pedofilii? Ty sama jezdíš jen padesátkou všude???????
říjen 08, 2008 23:16
... : bb
to je zvláštní
dcera se tak stydí, že ji líbal, tak ti o tom napíše
ty se s ním rozejdeš, ale pak ho pozveš na návštěvu a jemnou manipulací dovedeš dceru k tomu, že to napíšete jako obě
pak ho necháš dceru někam, odněkud vozit autem
ona se "pochlubí", že jeli 120-160 (bezpečným autem, zkušeným řidičem a na suché dálnici je to sice překročená, ale bezpečná jízda)
ty se s ním proto rozejdeš

pro mně je to divný
buď jsi na něm tak šíleně závislá, že jsi schopná nejen lehce zmanipulovat dceru, ale i ji vystavit nebezpečí, nevidíš neslyšíš, že dcera vysílá signály, že něco není v pořádku, že se necítí dobře
nebo se něco děje s malou, i 10letá holčička se může "zamilovat", třeba do představy tatínka, a žárlit na maminku a zkoušet ji "provokovat" vymyšlenou pusou, tím, že ji vezl rychle svým autem apod.
nebo se nezamilovala, ale už neví, jak by si získala tvoji plnou pozornost - třeba jsi moc ponořená do sebe
nebo si z nás děláš pokusné králíčky a zapisuješ si odpovědi, pro nějakou studijní práci:-)
říjen 08, 2008 23:42
rozumíš, : bb
pro mě, taky mámu dcery, které před 10 lety bylo tolik co tvojí a my s tatínkem bedlivě od malička sledovali každého mužského staršího 5 let, který se kolem ní vyskytoval, jestli na ni není zlý nebo naopak až moc hodný, by proti tomuhle byly nevrácené knížky droboučký záviděníhodný problémeček, jen tak abych se nenudila

třeba můj táta, když měl hodně, psychicky hodně těžké období, co navíc trvalo dost dlouho a pořádně ho to vyčerpávalo, měl tendence občas "řešit" drobnosti, nejdřív jsem na to reagovala až podrážděně, jakože "proč se zabývá takovou prkotinou, když jsou důležitější věci na práci", pak mi došlo, že je to únik, že by si užíval radostného života, kdyby měl jen takové drobné potíže, velmi snadno řešitelné, a tak řešil aspoň to, co mohl ovlivnit

říjen 08, 2008 23:50
Tak znovu. : Krakonoš
Přečti si po sobě ten dopis ještě jednou, voba ty dopisy. Opravdu trváš na tom, že to je výtvor jedince, kterej je psychicky zcela v pořádku? Bohužel, já zas trvám na tom, že pokud ti tvoje psycholožka nevysvětlila, že máš zatraceně vážnej problém, kterej je třeba řešit intenzivní psychoterapií, tak stojí za prd, i kdyby brala litr na hodinu. A můžeš si o mě klidně myslet, že jsem idiot. Mně to neva, já mám všechny knížky z knihovny vrácený a moji dceru žádnej ouchyl nevoblizuje.
říjen 09, 2008 00:59
Krakonoši : Jarda
Jo!!!!!
říjen 09, 2008 07:14
No já bych se taky zdráhala hodnotit kvalitu psycholožky-psychologa : wendy
podle toho, KOLIK bere na hodinu.
K té jízdě - my když jedeme 140 až 60 po suché dálnici tak ani nemrknu. Nebyla to jen poslední kapka na vzpamatování se ?
říjen 09, 2008 07:44
... : Sandra
Mně tedy spíš než ta rychlost fascinuje to, že autorka pouští dceru samotnou, aby ji ten člověk kamkoliv vozil. Jako vařit ve třech, dokud má dceru pod dohledem, budiž, ale strčit ji k pedofilovi samotnou do auta, to mi hlava nebere...
říjen 09, 2008 07:47
... : Sandra
Jo, a k té rychlosti- předpokládám, že ji zřejmě nevezl domů po dálnici, protože tam by to byla úplně normální rychlost, ale že s ní takhle frčel buď třeba po Praze, nebo naopak po nějaký rozkopaný cestičce mezi Horní a Dolní Lhotou... také bych nechtěla, aby někdo moje dítě sejmul v autě a pokud Eva hledala nějaký důvod k rozchodu (jiný než ten, který se nabízí sám od sebe) a v tomto ho našla, tak je to v pořádku.
říjen 09, 2008 07:51
evino : karl
promiň, ale prober se. Asi ti všechno dochází později než by mělo. Kdyby mě někdo hrábl takovýmhle způsobem na dítě, roztrhala bych ho jak hada.
říjen 09, 2008 08:00
tak s tou knihovnou - : ivanka
hele, kdybys ty knížky dala třeba do papíru a poslala poštou - i to je vrácení. A na kus dalšího drásla, že se jim omlouváš...
Taky mám tak nějak pocit, že jen si sem píšeš, aby tě lidi a) litovali, jak jsi klácená osudem, b) obdivovali, jak jsi statečná, že jsi už aspoň někam napsala a máš v plánu s tim něco dělat.
A třeba to budeš příště opakovat zase v jiném ženském časopise...
no - chudák tvoje holka, ty ji sice miluješ, ale k pedofilovi, který ti občas dá pocit "první dámy" (za pár slevovejch krámů?), to ji klidně narveš do auta ...
říjen 09, 2008 08:20
... : Sandra
No, knížky do knihovny jsou oproti tomuhle úplná prkotina. Pokud bydlí autorka v nějaké menší osadě, tak tam se na ni sice asi budou knihovnice šklebit- Teda, Evo, takové prodlení- to víš, Bětko, měla jsem špatné období- ale zase se dá ukecat velikánská sleva na pokutě. Pokud bydlí ve větší osadě, tak tam sice slevu neukecá, ale zase se jí nikdo nebude na nic vyptávat, jenom jí sdělí částku, kterou navíc nemusí hradit ihned, pokud si nebude půjčovat další knihy. Nebo je tam může poslat poštou, dluh jí sice zůstane, ale alespoň už nebude narůstat.
říjen 09, 2008 09:59
No, já bych řekla, : Míša šíša
že nevrácení knih do knihovny není zase tak úplná prkotina. Vzhledem k tomu, že po těch všech radách z minula se Eva nevybičovala k tomu, aby ty knížky došla vrátit, vidím to jako dóst velký problém.
Co řekla psycholožka, už víme. Teď by mě zajímalo, co by řekl psychiatr.
říjen 09, 2008 10:05
S pedofili je vetsinou svanda ... : Radej bez nicku
a detem rozumi. Vim o cem mluvim, nas nevlastni deda byl moc hodny, chodila jsem s nim do lesa, obcas mne hladil - vsude. Byla jsem zvedava holka a nic mi to nedelalo, bylo to nenapadne, zadne nasili. Pak se mne jednou mama zeptala, jestli nahodou dedecek nedela to a to ... Jak to asi vedela, ze? Takze to prasklo, byl trosku humbuk, a dal nic. Ted je mi pres tricet a dozvedela jsem se, ze stejne na tom byly i me dve o 10 let mladsi sestry. Obcas o tom mluvime a zasneme, jedna z nas uz ma dite a nedovedeme pochopit, jak babicka i mama mohly dovolit, aby s nama sel do lesa. Nemame na nej spatne vzpominky, jen dnes uz chapeme co vsechno se mohlo stat. Moje mama je dnes placici troska a najednou z ni leze, ze ji take zneuzival ... Evino, seber se, at je to jakkoliv, zkus najit silu a postavit se na vlastni nohy. Pokud nenajdes rovnovahu, preneses tohle prokleti na sve dite. Ten klic a sila je jen v Tobe. Nedopust at si jednou Tva dcera nemusi lamat hlavu, jak si mohla nejake veci jako matka pripustit.
říjen 09, 2008 11:28
Tohle mi tedy moje šedá kůra mozková nebere! : Jarda
On se o samotě pokusil líbat TVOU dceru. Fakt!
Ty jsi přesvědčená, že po ní jede. Fakt!
On ti to nevyvrátil. Fakt! (kdyby vyvrátil, nepsala bys teď).
A po TOMHLE ty teď ještě jsi schopná s ním komunikovat? Natož zvát ho na vánoce? Natož trávit s ním víkendy?
Co ty jsi vlastně zač? Brrr!



říjen 09, 2008 11:45
... : karl
Evina není případ pro psychologa, ale rovnou pro psychiatra, jak už tady někdo uvedl dřív. A já to vidím stejně jak ivanka, zřejmě už nemá kamarádky, kterým by tyhle nejapnosti zvěstovala, tak to dělá tady. Co mě nejvíc zaráží, ta tupost. Marnost nad marnost.
říjen 09, 2008 12:03
no, já to spíš vidím jako případ pro policajty : anka
jako vyměnit dceru za "něco navíc", říkat si, že ji uhlídám... atd. atd. - to je něco jako pasení vlastního dítěte... uff.
říjen 09, 2008 12:32
Taky mě zaujalo tohle : Míša šíša
Lidi si prý svůj osud utvářejí sami. Tak jsem přečetla tuny filozofických knih, naučila se věřit, zjistila, že existují vykládací karty... atd. Můj život začal ovládat někdo jiný - Osud.

Takže to, že nějaký úchyl má tendence zneužívat Evinu dceru, to je vlastně osud. Proč mu v tom nějak bránit, že? smilies/cry.gif
říjen 09, 2008 12:49
Je to tak Míšo. : Jarda
Osud je osud, povzdechla si školačka když stahovala kalhotky....
Ještě jsem si vzpomněl, jaký je rozdíl mezi pedofilem a pedagogem: Pedofil má děti rád.
A co má společného pivař s pedofilním nekrofilem??? Oba mají rádi studenou dvanáctku.
Hodný strýček slíbí holčičce, že jí ukáže penis. Druhý den holčička vykládá kamarádkám. "Už vím, co to je ten penis. Vypadá úplně stejně jako č...., ale je o hodně menší."
říjen 09, 2008 13:04
Tvoje kamarádky mají víc rozumu než ty. : Milene
Mám taky dcera a v životě bych nedovolila, aby se vůbec ještě někdy setkala s někým, kdo ji chtěl v 10 letech líbat. Pozvat ho na vánoce? Dovolit, aby s ní byl sám? smilies/angry.gif Ty jí máš ochraňovat, vychovávat a ne balamutit. To, že s ní jel rychle v autě bych si vysvětlila tak: chlapi chtějí být obdivováni holkama a předvádějí se před nimi. A tvojí dceři je teď 12 let, že? Pomalu dospívá. Tobě rychlá jízda nastavila správný úhel pohledu, to, že si na ni dovoloval to ne? Vzpamatuj se.
říjen 09, 2008 13:20
Všem vám, kteří byste své dcery uhlídali: : Evina
Jste si jistí, tím, s kým je vaše dítě právě teď???Jardo, třeba?
Tolik morálních lidí pohromadě? Tolik frajerů, co by dotyčného přetrhlo jako hada???
smilies/shocked.gif Jen připomínce, co je raděj bez nicku: děkuju, já to už mám vyřešené...
Těm, co mluví o zajímavosti a lítosti:
Zajímavá jsem sama o sobě, to se nebojte. Kdybych se chtěla nechat politovat, rozhodně bych šla za živými lidmi, nepsala to jen sem, nemyslíte? Takové objetí: No, ty chudáčku, co Ti to ten chlap udělal? Možná jsem tu malou k nim mohla vzít taky a litování bysme užily obě, ne???
Tak moralisti si napřed zjistěte, s kým tráví čas vaše děti...Ono to totiž tak jenoduché nebude...
říjen 09, 2008 13:41
komu není rady, : lp
tomu není pomoci. Jisti si opravdu nemůže být nikdo ničím, ale dráždit hada bosu nohou, zvláště je-li to bosá noha dcery..... tak k tomu není co dodat smilies/sad.gif
říjen 09, 2008 13:45
Evino, nehysterči :-) : bb
nemoralizujeme, divíme se
to že ti říkáme, co se nám zdá divné, co bychom dělali jinak, bys mohla brát jako tu odezvu, zpětnou vazbu, pro kterou sis sem přišla, ne?

nejsme si jisti, s kým a co dělá naše dítě teď, ale jsme si jisti tím, že bychom nepozvali na vánoce někoho, kdo líbal naši 10letou dceru a nenechali bychom ji s ním jet někam autem, i kdyby snad ona stokrát chtěla, o 10leté dceři máš právo rozhodovat jen ty, ne on, ne ona, protože ty jsi za její život, zdraví fyzické i psychické, zodpovědná a jako máma pro ni chceš přece to nejlepší, bez ohledu na to, zda jsi pro něj první nebo poslední dáma
ostatně, má-li tyhle sklony, tak nejsi pro něj partnerka, jsi pro něj jen odrazový můstek k jeho lolitce - chápeš už?
říjen 09, 2008 13:46
Mimochodem : Evina
jsem jen chtěla znát na to vaše názory, těch, kterých si tady vážím, třeba bb, nepotřebuju, aby mi armáda morálních lidí, kteří by se za své děti byli - opravdu je to tak??? Sáhněte si do svědomí každý sám..-vysvětlovali, že bych měla jít k psychiatrovi a podobné plky.
Jsem psychicky zdravý člověk, ať se vám to líbí nebo ne.
Navíc jsem je u toho nepřistihla, jen jsem dostala ten dopis.Proto tam k tomu přetrhávání vejpůl a podobně, možná chyběl nějaký ten spouštěč.
říjen 09, 2008 13:48
Evino, na to, že tebou zmítá strach a chaos, jsi se docela rozjela. : Myška
Odpovím ti na tvou otázku - ano, bila bych se za své děti jak lev i za cenu svého života. A nedovolila bych, aby se opakovaně stýkaly s člověkem, který má pedofilní sklony. Po tom co bych se to od nich dozvěděla jako ty, bych ho už nepustila přes práh, a sakra bych si dávala pozor, aby mé děti nekontaktoval.
Nevím jestli jsi psychicky zdravý člověk, ale faktem je, že psychicky nemocní si svou nemoc neuvědomují.


říjen 09, 2008 14:04
Evo, : Míšaša šíša
jestli je všechno pravda tak, jak jsi napsala v obou dopisech, tak nejsi psychicky zdravý člověk. A nehledej v tom nic pejorativního, to není nadávka jako že jsi magor nebo něco takového. Ale něco je prostě špatně.

Jo, nikdo tu nemoralizuje. Jenom s údivem pozvedáváme obočí.
říjen 09, 2008 14:15
Každý chovanec Bohnického ústavu : Jarda
kdykoliv potvrdí, že je zcela normální.
Neznám ve svém okolí nikoho, kdo by za své dítě nebil (ó ten češtin! viď) do posledního dechu. To, že ty to máš nastaveno jinak, samozřejmě vše vysvětluje.
Tak hodně úspěchů a krásnou cestu životem ve třech.
říjen 09, 2008 14:25
Ojojoj, vy hloupí lidičkové, : Béda Traktorista
kteří jste chtěli v dobrém poradit či sdělit svůj názor a nečetli jste někde mezi řádky (jinde jsem to nevyčetl), že odpověď se žádá buď souhlasná nebo jen od těch, kterých si Evina váží, tj. bb, a dovolili jste si sem hodit svůj názor! Vy se raději starejte o to, kde jsou právě vaše děti. Moje dcera je nyní asi někde v Brně, po škole si šla s kamarády někam na kofolu a pak možná zajde na diskotéku nebo jen se projít s fotoaparátem po městě. Je plnoletá, takže je za své domnělé styky a schůzky s pedofilem zodpovědná jen ona sama, takže já jsem z obliga. Ale vy ostatní, běda vám! Raději hlídejte své děti a nepište sem, když se na vás někdo obrací s otázkou, co a jak, pokud si nejste stopro jisti, že máte odpovědět právě vy.
Mimochodem, já jsem rád, že jsem nebyl mezi těmi, kdo odpověděli, bo bych se bál reakce toho gestapáka uvnitř slabé a bojácné paní Evy, aby mě neumlátila svými argumenty. Jakožto osoba neživá se od všeho tudíž distancuji a jdu se raději pohádat se svou ženou Boženou. I když ona mi bude tvrdit, že na virtuálního borce jsem živý až až.
Tak pokud neumíte s Evinou souznít, přitakávat a litovat ji a nechcete za ni odnést knihy do knihovny nebo splatit dluh u telefonní společnosti, tak mlčte. Howgh. Domluvil jsem smilies/wink.gif
říjen 09, 2008 14:55
Hele, Evino, nerozčiluj se. : anka
Stěžovala jsi si, že máš dluh v knihovně, radili ti tu lidi, co a jak - a vidíš, sama jsi přiznala, že ses na to zatím vykvákla.
Nevyčítám ti gramatiku, splete se kde kdo, a i kdyby ne, tak gramatiku může umět blbec a naopak ten, kdo ji neumí, může být docela fajn. Ale: rozhodně jsi přesvědčená o své neomylnosti ohledně dcery, holka, otevři oči, měj rozum!!!
říjen 09, 2008 14:55
Evo. : Ája
dosud jsem to nijak nekomentovala, ale teď už fakt nemůžu - třeba i jen z titulu, že jsem taky mamka přibližně stejně staré holky. Obula ses tu do lidí, a že oni taky nevědí, s kým se jejich děti stýkají. Jenže to je právě ten rozdíl -ano, nikdy člověk stoprocentně NEVÍ, s kým se děti stýkají, nicméně se je všemožně snažíme nevhodných styků uchránit. Problém je to, že ty VÍŠ, že se stýká s pedofilem!!! Ba co víc, dokonce takové setkání zprostředkuješ! Nezlob se na mě, ale to s moralizováním nemá co společnýho a mně, stejně jako všem ostatním tady, je tvoje jednání naprosto nepochopitelné.
říjen 09, 2008 15:10
Dokud nepochopíš, : Krakonoš
že ten, kdo tě posílá k psychiatrovi, tě nechce urazit, ale pomoct, je všechno marný. Tak si to užij, asi tě takovej život baví.
Musím končit, Osud mě vláčí někam jinam dělat něco jinýho a já se marně bráním........
říjen 09, 2008 15:31
Evino, nikdo z nás to nemyslel špatně, : Inka
jde jen o to aby ses vzpamatovala!!! Pokud bych já od své dcery dostala byť jen dopisem takovouto nepodloženou informaci, pro kterou bych mu nemohla popřípadě nechtěla nic říci, přesto jsem si naprosto jistá, že bych s ním okamžitě přerušila veškeré kontaky a velice pečlivě bych hlídala, aby neměl žádný kontakt hlavně s mou dcerou, na což bych ho zřejmě jak se znám upozornila, natož abych ho zvala na Vánoce nebo mu ji šoupla samotnou do auta na cestu dlouhou 120 km, kolik jel je šumák, mohl jet po dálnici bezpečně, ale můžeš být ráda, že nezastavil někde po cestě. Mně připadá, že se zabýváš blbostma, které se dají vyřešit jednou 15ti minutovou návštěvou v knihovně nebo na telefonní společnosti a podporuješ situce, které jsou velmi závažné, nezlob se. Kdyby kdokoliv jen sáhnul na mé děti, je synem smrti, na to se spolehni a věř mi, že jsem tohle velmi pečlivě hlídala včetně veškerých varovných signálů. Mé děti jsou nyní velké a zaplaťpánbu žádnou takovou zkušeností neprošli, žijí se svými partnery a jsou v pohodě. A jak tu bylo řečeno, pedofilové to s dětmi umí, tak dej opravdu velký pozor, ať nemáš mnohem vážnější starosti než doposud.
říjen 09, 2008 20:01
první dáma : Bomb
zaujala mě v dopise hlavně ta "první dáma", možná pro zachování této pozice jsou lidé schopni "prodat" i vlastní dceru. Každý na to můžem koukat různě, že jo. Ono vnutit 11 leté holčičce myšlenku, že vánoce se "strejdou" budou prima není zase tak těžké.
říjen 09, 2008 20:38
Evino, psala jsi o závislosti na člověku, či blízkém člověku, : Taťána
i to je psychiatrická poddiagnóza závislosti, a není lehké ji překonat, protože od takzvané "lásky" je velmi těžké abstinovat. Vím, že tyto problémy řeší třeba ženy, které žijí pod krutovládou domácího násilí, některé z existenčních důvodů, některé však jen z důvodu této závislosti, protože se bojí, že budou samy, ohrožují řinejmenším dětství svých potomků, možná jejich psychickou prosperitu, potažmo celý jejich život. Když už máš tu malou holčičku na krku, ve 12 letech je to pořád holka, nekaž jí dětství a budoucnost byť jen rizikem. Ty si tohle vážně dokážeš vzít na své tričko?
říjen 09, 2008 21:47
JArdovi, Krakonošovi : Evina
jen otázka, když se tak shodujete v odpovědích:
Kolik máte dětí a kolik jim je let.
říjen 09, 2008 22:47
Taťáně : Evina
aha, u mně to bylo dáno nejspíš tím, že jsem celkem náhle přišla o velmi blízkého člověka a ty hodnoty se mi rozpadly všechny najednou. Opustila jsem práci, přestěhovala se ...

Dlouho jsem byla cynická vůči téměř veškerým informacím - to si, prosím, s tím člověkem, o kterém tu mluvím, nespojujte. Bylo to dávno předtím, než jsem ho poznala... Každé takové období samo přešlo.

Jsem celkem nově přestěhovaná znovu, jde tu taky o to, že se v okolí mého bydlíště pohybují například feťáci, romové ... To je mj. důvod, proč jsem se nechtěla vzdát tohohle "kamaráda". Těžko se to popisuje, obzvlášť tady... smilies/tongue.gif, ale on narozdíl od nich, byl jakoby " pod kontrolou".
Tomuhle nevím, jestli budeš rozumět,jestli jsem to popsala dost srozumitelně. Samozřejmě věděl, že mu hrozí trestní oznámení, pokud se o cokoliv pokusí.
A nejen to, ta holčička má taky tatínka. Není sice tak báječný, jako jsou jistě Krakonoš s Jardou, dávno spolu nejsme, ale vím, že by tvrdě zakročil proti pedofilnímu nebo jinak ohrožujícímu chování mého kamaráda.
říjen 09, 2008 23:06
Tak, upřesnění: : Evina
Měla jsem kamaráda, kterému jsem neprodávala ani nenabízela svou dceru.Ani za pozici"první dámy", to si někdo špatně přečetl.
Nechtěla jsem s ním nikdy nic mít víc.Prostě jsem potkala tenkrát skvělého člověka, který mi pomáhal, jak mohl...Bez ironie, prosím.
Kdybych žila v rodině, říkalo by se mu rodinný přítel, ne, že jsem ho tak chtěla, až jsem obětovala svou dceru.ne.Já jsem prostě jednoho dne od ní dostala dopis,že si sice já myslím, že on je skvělý člověk, ale on zkoušel mou dceru líbat.Stalo se to, když dostala králíka.Jenže toho dostala skoro před třemi měsíci od napsání toho dopisu.
Proč to neřekla hned? Prý neví.
Ano, mě se to zdálo neuvěřitelné. To se asi lidem v takových situacích zdá.
Ukončila jsem ten kontakt.I když to, že s někým chodí, jsem se dozvěděla.
O těch Vánocích o něm začala malá sama, protože loni u nás byl. Chtěla mu poslat SMS,pak ho i vidět.Nebylo to žádné přemlouvání o tom, že strejda, do kterého je mamka udělaná není úchyl, ale je děsně bezva, holčičko, i když tobě se to nezdá. Ne.
To o tom osudu, tam vypadá jako pěst na oko.Je to vytržené z kontextu,ale je to nejspíš moje chyba.Píšu rychle,pak se mi stane, že místo na konec píšu doprostřed. Jinak si neumím vysvětlit, proč je to na konci - já jsem knížky o osudu začala číst kvůli smrti přítele, přestala jsem totiž věřit, že si osud můžeme utvářet sami.Přišel ten strach z lidí.Taky ta závislost, nechtění člověka opustit, i když se nezachoval dobřeA o novém bydlení jsem už mluvila.V situaci, kdy jdete z nákupu a po schodech obcházíte kluka s jehlou v ruce,možná nechcete zůstat sami, možná hledáte, komu byste zavolali, že se vám tohle děje.
Možná svět není jen černobílej.
BB, já jsem ráda za zpětnou vazbu, nechtěla jsem žádné souhlasy - s čím taky.
Nechtěla jsem žádné litování.Možná jsem se nezachovala podle pravidel a možná to mou dceru ohrožuje.Hodně jsem si tohle musela v sobě pořešit, hodně jsem nad tím přemýšlela...Nikomu jsem ale do auta nikoho necpala,nikoho nepásla. Kdybych to dělala, možná bych neměla důvod to sem psát.
Dík reakci a zpětné vazbě vás všech jsem si jistá, že jsem udělala dobře,když jsem ten kontakt zrušila.Udělala jsem to dřív, než článek vyšel.
říjen 09, 2008 23:40
... : Jarda
Kolik mám dětí, to ti může být srdečně fuk. Shodujem se s Krakonošem dost často, když nejde o politiku. V tomhle případě se přímo nabízí, že dva dospělí chlapi mají stejný názor na úchyla a na "spolupráci" s ním. Chápu, že´s mu ji nestrkala do postele ani do auta, že´s ji nepřemlouvala aby byla ke strejdovi hodná (promiň Strejdo). Ale již to, že´s to dopustila, přestože jsi minimálně měla podezření, již to je spolupráce. A nemůžeš to omluvit ani cikánama ani opuštěností.
Tak fajn, že již to má tvá dcerka za sebou a přeji jí už jen samé skvělé dny.
Co ce týče tebe, nemám co ti přát. Jsi mi docela cizí, vlastně úplně ukradená :-(

říjen 10, 2008 06:41
Aha,takže žádný : Evina
děti,milý jardo, nejspíš nemáš, tak si nech ty rychlý soudy, když naprosto netušíš, o čem ty holky tady mluví.Že jsem Ti cizí? A kdo jsi, aby mě to mělo být líto?Já Ti to povím: ńouma, co se sem chodí vykecat, protože doma je nejspíš ten děsně hodnej a poslušnej, zodpovědnej atd...To zas není moc sexy. Takže bohužel, musíš trávit večery tady, nerozdíl od těch " rozsévačů", kteří holt sexy jsou... To jen, až se zas budeš ptát, co na těch nezodpovědných ty holky vidí, jo?Jsou sexy, vyjadřovat se o někom, že to neumí v posteli...No, to docela vypovídá o tom, že ani ty v ní nebudeš zrovna borec, že...
říjen 10, 2008 07:18
Evo : Jel
ty jsi mimo. Proč máš potřebu na každého útočit?
říjen 10, 2008 07:35
Evino, holky a kluci tady mluví téměř shodně, bez ohledu na to, kolik má nebo nemá kdo dětí. : Myška
Tak by tě už konečně mohlo trknout, že chyba nebude v diskutujících. Přece nemůžeš nadřazovat svůj prospěch (přítel, byť zřejmě pedofilní, aby ses mohla svěřit, že oblast, kam ses přestěhovala je plná feťáků a cikánů?!) nad zájem a prospěch tvé dcery. Je mi jí líto, protože jestliže dovolíš, aby jí někdo ublížil, ponese si to v sobě do konce života.
říjen 10, 2008 07:40
... : karl
evino, evino smilies/undecided.gif ty to teda vedeš, hm. Myslím, že tady rady pro tebe není, potřebuješ odbornou. Plácáš jedno přes druhý, počáteční dopis, ten první semka, mluví asi za všechno. A je fakt, že ty chceš, aby se problémy za tebe řešili ti druzí. Né, žes byla první dámou, promiň to ty nikdy nebudeš. První dámou musí být ženská hlavně v sobě a né díky chlapovi.
říjen 10, 2008 07:43
Milá Evinko : Jarda
Jsi moje kočička :-)))
říjen 10, 2008 08:01
Jen chlap s nadhledem : lila
dokáže takto reagovat na útok Eviny....
výborně Jardo!
říjen 10, 2008 08:40
A jéje -a je po kamarádství : wendy
a tak ses tady zpočátku cítila dobře a líbilo se ti tu. Jenže kamarády máme i od toho, a to i ty virtuální, aby nám občas dokázali říct i nepříjemné věci a my abychom to uměli přijmout a nenaštvat se. Nebo drobátko vychladnout než odpovím.
Ke kauze s dcerkou už tu bylo napsáno vše podstatné. Vrátím se k titulu "první dáma" - to si tak holky v té situaci a pozici, jaks to psala ty, vážně připadají ? To je jak z kýčovitého filmu. Ale nebudu to dál rozebírat, protože s tím osobní zkušenost nemám.
říjen 10, 2008 09:19
uff : Sipik
teda tentoraz to chlapi uplne vystihli, vsetci, niet co dodat a to s nimi obcas nesuhlasim. Evka, mam pocit, ze si psychicky velmi nevyrovnana, neobvinujem Ta, len konstatujem, mam taku kamaratku, je krasna, mila, ale nik s nou nevydrzi, lebo kazdeho utyra svojim trapenim. Co je take tazke na odneseni knih do kniznice, preboha??! Zbalim, odnesiem, ospravedlnim sa, zaplatim pokutu, idem dalej. Povedz ze si bola chora, alebo mala rodinne problemy, budu radi, ze si im ich vratila. Ty skutocne nedrzis svoj zivot v rukach ,ale ho nechavas plynut ako Ti to "osud" urci. ALE SI ZODPOVEDNA ZA SVOJE DIETA!
říjen 10, 2008 09:27
Evino, na rozdíl od ostatních Ti BLAHOPŘEJU a CHVÁLÍM TĚ, : toulavej
že jsi – doufám, že navždy – přerušila kontakt s tím člověkem, jestli jsem to správně pochopil . . .
A konečný důvod už není podstatný, podstatný je, žes to udělala. Skutečně NENÍ NORMÁLNÍ, aby se dospělý chlap líbal s desetiletou dívčinou. I Tvojí dceři to připadalo DIVNÉ, že se styděla Ti to říct osobně a radši to napsala.
Každý má někdy chvíle, kdy by nejradši všechno zaspal a chtěl se probudit, až se to nějak všechno vyřeší samo. Já mám taky někdy takovou chuť stočit se do klubíčka a všechno zaspat. Problém je, že se SAMO NIC NEVYŘEŠÍ, když jsme dospělí, MUSÍME SAMI ovlivnit náš osud. NIKDO jiný to za nás neudělá. Jenom jako děti se můžeme spoléhat na rodiče, protože jsou dospělí – když se tedy jako DOSPĚLÍ taky chovají. Jsi už dospělá, máš dítě, tedy zodpovědnost, MUSÍŠ se proto taky jako dospělá chovat. Zkus to, není to úplně snadný, ale, když to dokáže tolik lidí kolem Tebe, URČITĚ to dokážeš taky. A ZAČNI HNED TEĎ, třeba tou knihovnou. Oddalováním se problémy nevyřeší. ODVAHU !!!

říjen 10, 2008 10:32
OK, zvládni knihovnu, napiš něco tomu operátorovi - : GÁBINA
každopádně aspoň něco dělej - tím, že ty dluhy nebudeš vnímat, tím nezmizej.

říjen 10, 2008 11:41
Evino : Polarka
a je neco spatneho na chlapovi kterej je hodnej a zodpovednej? Ja bych rekla ze do manzelstvi jsou to nejlepsi kvality! Ti sexy donjuani na ty clovek vetsinou spatne skonci! Uz jen kvuli dceri bys prave se mela divat na tuhle vlastnosti pred tim jestli je sexy nebo ne! A podle Jardovy reakce......to jemne pousmani....to neni podpantofelnik!To je chlap!
říjen 12, 2008 15:32
Moje mamka : AHabibi
...říká: "lepší škaredá pravda než krásná lež" a v tom s ní naprosto souhlasím ! Vlastně o tom jsou tyto diskuse - říct si na rovinu jak to vidím. Právě proto jsem zde a vážím si většiny názorů. Nejsou ovlivněny konvencemi, vztahy, city, vzájemnými závazky. Není důvod se rozčilovat nad názorem, který mi zrovna nejde pod nos - spíš bych o něm přemýšlela.
říjen 12, 2008 19:54
Ahojte, : Evina
kdepak studijní práce...
Spíš jsem se potřebovala vypovídat, jako tady většina lidí, co se chodí radit.
Nejvíc mi paradoxně prospěl názor Jardův - ne poslední, dokonce bych podle posledního ani nehodnotila, že je zrovna chlap, co není pod pantoflem...
Ať si jen nemyslíte, že jsem to sem napsala snad jen tak - někdy opravdu, když jste uvnitř nějakého vztahu, neumíte situaci zhodnotit, zareagovat "správně"...
Tahle diskuze, mj. vedla k novému povídání s mou dcerou o tom, jak to bylo.Ve chvíli, kdy řekla:fuj, co to děláš...on okamžitě dal pokoj.No - logicky, jinak by ho vidět nechtěla, i kdybych ji přemlouvala kdovíjak..Je ve dvanácti rozhodná a sebejistá...Má číslo na svou babičku z tátovy strany a kdyby měla pocit,že jí někdo opravdu ubližuje,že jí nechci poslouchat, babině by to řekla...
její táta je recidivista, no, když jsem si s ním začala, nebyl... smilies/wink.gifByl jen sexy, moc sexy pro moc holek smilies/wink.gif seděl převážně za ublížení na zdraví...umím si představit,jak by se s tím dopisem, nebo jen zmínkou o sexuálním ubližování vypořádal on. To, že spolu nežijeme, neznamená,že jsou mu tyhle věci lhostejné.
já jsem možná jen přecenila dceřinu samostatnost. V jedenácti zvládá spoustu věci, je " velká holka ",možná mi jen nedošlo, jak moc malá nebo velká je na to, aby tohohle pána viděla.
Možná mi to jen nechtělo dojít, protože on je hodnej, milej...ne na mně, na obě.To naprosto není o tom, že bych třeba byla zamilovaná. Jen byl fajn kluk,co nám opravdu pomáhal ve spoustě věcí...Třeba na úplném začátku malou vozil do školy.Dokonce dvěma různými auty, aby se na ni spolužáci nevytahovali, že oni mají tátu s autem a ona ne.Ne, to není o tom, hrát si na něco, je to o tom, že se snažil hodně pochopit, co by chtěla...
Překročení rychlosti nebylo to, co by okamžitě ukončilo ten vztah.Jeho odpověď na to, co jsem mu o tom napsala, to rozhodla.

říjen 15, 2008 01:00
Jardo : Evina
jsem kočička někoho úplě jiného a díky Bohu za to.
Někoho, kdó se jen naváží do někoho dalšího bych vedle sebe snesla chviličku.
A ještě bys
musel vypadat jak Adonis.
Což silně pochybuju, když tolik času trávíš tak, že rýpeš do někoho jiného.
Mně to pomohlo.
V práci povýšení...
Jen kdybychom spolu
ty minuty byli
o čem bychom si my dva povidali?
Nejspíš bych se musela prát.
Ty jediný spravedlivý, kde je Tvůj příběh,
Tvůj comming out?
No, co bys asi povídal,
jak by Tvůj příběh vypadal?
Já myslím, že už ho dokonce Dan Landa nazpíval
Jmenuje se Andílek.
Tak Good luck!
říjen 15, 2008 01:09
jardo : Evina
oprava - musela bych se ptát - ne prát...
říjen 15, 2008 01:11
toulavej : Evina
dík za tu podporu.
V práci teď trošku šéfuju a jde mi to docela samo. smilies/cheesy.gif
Že by ty úřady, potažmo knihovna byly o něčem jiném?
O konci vztahů s Vaškem nepochybuj.Spálit mosty bolí, ale dělám to.
říjen 15, 2008 01:20
jo, do některých věcí se člověku nechce. Některé věci taky oddaluju jak to jen jde a až když jsem u zdi : toulavej
a už nemůžu couvnout a musím začít řešit, přemůžu se a jdu řešit.
Například dneska, nejpozději zítra mě čeká nepříjemnej rozhovor s mojí novou bytnou o nájmu, kterej jsem jí poslal a ona tvrdí, že ho nedostala. Přitom předcházející dva dostala, všechny čísla ve výpisu jsou stejná . . . Moc nepříjemný. Jenže, budu to muset absolvovat i když přetahovat se o prachy jakož i cokoliv jinýho je mně značně nepříjemný. Akorát, NIKDO JINEJ TU MÍSTO MĚ NENÍ . . .
říjen 15, 2008 15:37
toulavej : mura
tak snad mas nejakej doklad, zes je poslal, ne? vypis z uctu nebo utrzek slozenky. takze, pokud ti je z uctu strhli a ona je nedostala, bezte to resit do banky.
říjen 16, 2008 08:14
muro, no právě . . . budu to muset jít řešit . . . : toulavej
abys byla v obraze - NEDOKÁZAL jsem vysvětlit, že ve výpisu z banky, co dostala v červnu, nemůže být uvedeno, že jí přišly peníze za červen, protože ten výpis je za květen, a výpis za červen dostane až v červenci :-). . .
říjen 16, 2008 11:03
nahore na vypisu : mura
je uvedeno, za ktere je obdobi, tedy 1.6.-30.6. a u kazde platby je navic uvedeno datum. tudiz snad i mene bystra bytna pochopi, ze vypis, na kterem je X.6. od shora dolu, je za cerven, at uz dorazil kdykoli. smilies/smiley.gif
říjen 16, 2008 12:13
no JÁ to vím . . . : toulavej
a zkoušel jsem to . . .
říjen 16, 2008 14:39
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]