O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

LÁSKA VERSUS ROZUM? PDF Tisk E-mail
Středa, 24 září 2008

 Dobrý den, nedokážu definovat problém; jestli je ve mě, v příteli nebo v mém okolí, ale pokusím se vysvětlit, co mne trápí. S přítelem chodím cca 4 roky, ale už od začátku k němu má moje rodina (zejména mamka a babičky) dost negativní postoj. Jejich postoje se sice pomalu zlepšují, ale především hlavně kvůli tomu, že si nechtějí zkazit vztah se mnou.

 

 

 

Před rokem mě překvapil táta, když se v jedné kritické výtce postavil za mamku. Před půl rokem byl děda u mě na návštěvě a také mi promlouval do "duše". Dnes mě dorazila kamarádka, jejíž máma se mi chystá prý v tomto smyslu napsat email (jsou to rodinní přátelé). Jsem z toho zmatená.

 

      Můj přítel má chyby (jako každý), ale nevidím nic tak neúnosného, abych se s ním měla rozejít. Máme se stále rádi, což mi dává najevo, neubližuje mi, váží si mě, pracuje, nepije, chce děti, chce rodinu, nekrade,  nezabíjí (přeháním, ale je to opravdu docela normální kluk).

 

     Výtky jsou obvykle dost fádní, většina jich směřuje k tomu, že občas nevhodně mluví (není diplomat, nepřemýšlí moc nad tím, co komu řekne, jestli to ten dotyčný je schopný skousnout, jestli to správně pochopí, jestli je to z jeho pozice vůbec vhodné). Říká věci přesně tak jak je myslí. Je to jedna z vlastností, která se mi na něm líbí, ale je to taky asi počátek problémů (co se týče mé rodiny). Nemá dostatečný respekt ke starším (mám humorný příklad kam až to může vést: byli jsme na návštěvě u jeho babičky, která je už velmi stará, dlouho se neviděli. Schovala pro něj nějaké konzervy s broskvema, protože si vzpomněla, že když byl malý, tak je měl rád. Řekl jí, že děkuje, ale že konzervovaný broskve jsou hnusný, že to nechce.. je to absurdní, nemyslel to zle, ale mohl si to nechat pro sebe, že?).

     

     Taky je sobec, nechce pomáhat - o to vedeme neustálé líté boje, ale už pomalu chápe, že doma žijeme dva a že domácí práce nejsou jen moje starost, kvůli tomu, že jsem žena... Zatím jsme ve fázi, kdy mu všechno, co je třeba, musím říct,aby to udělal, ale udělá to... věřím tomu, že to časem třeba i sám uvidí. Moje rodiče spíš řeší jeho pomáhání ostatním. Je informatik a taťka se na něj vždycky obrací, když je s jejich počítačema nějaký problém. Krom toho, že se na něj takhle obrací moje rodina, tak to taky dělá celé Honzíkovo okolí, což ho to trochu štve. Zatim to tátovi nikdy neodmítl, ale netváří se nikdy moc nadšeně a trochu dává najevo, že by si to mohl táta třeba zjistit sám. Obecně je pravda, že se nikdy nevrhá nadšeně do žádné práce (tím nemyslím zaměstnání), ale lze ho donutit..

 

      A taky málokdy dělá věci jen tak, aby někoho potěšil. Ale nezáleží mu jen na sobě samém, nedělá věci jen sobě prospěšné - na úkor mě. Ale všimla jsem si třeba, že se mě moc často neptá na to, jak jsem se měla, nebo co jsem dělala. Ale když o tom sama začnu, poslouchá a zajímá ho to.

 

     No, taky trochu déle než mě mu trvá vystudovat, myslí si že má vždy pravdu, je levičák atp. Nemyslím, že je ideální, spostu věcí mě na něm taky mrzí (třeba právě to, že se mě nesnaží potěšit, že nepřemýšlí nad tím jak se cítím, atp.) ale vždycky jsem cítila, že to má smysl, že je s ním sranda, že máme podobné záliby, představu o budoucnosti.  To, s jakou intenzitou se mě všichni snaží varovat, mě samozřejmě nutí o těch chybách více  přemýšlet. Začínám mít obavy, že jsem slepá, nedokážu si ten zásadní problém, co všechny tak děsí, definovat a oni vlastně také ne. Jenže, když se mě teď všichni snaží "varovat", tak mám  pocit, že si to snad namlouvám nebo co. Nejsem ten typ, co by šel hlavou proti proudu, vždycky jsem věřila, že se mám od starších co naučit...ale teď zpochybňují něco, co je pro mě hrozně důležité... a to mě celkem děsí.

 

     Se svým  přítelem jsem ráda, a kdyby nebylo těchto "varování" asi bych o našem  vztahu moc nepochybovala, nebo méně. Nevím co si mám myslet a co to má znamenat. Jak se mám zachovat?

 

 

Mám to nevnímat a dát jen na svůj úsudek, lze to vůbec?

Mám dát na ostatní?

Co se mám pokusit si objasnit?

Nebo je to takhle normální?

 

 Děkuji za vaše názory,

Eva

 

 

 

Komentáře (30)add feed
Zamilovanost x láska : Lidka
Člověk je zamilovaný (a slepý a hluchý) tak půl roku. Pak začne svého partnera vidět bez růžových brýlí. Jestli jste spolu 4 roky, tak to už dávno není zamilovanost. Znamená to, že už ho máš celkem prokouknutého smilies/wink.gif Znamená to také, že ho máš ráda takového, jaký je, i s jeho chybami. To já považuji za lásku. Vypadá to, že máš spoustu zdravého rozumu a že si v pohodě se všemi drobnými problémy poradíš sama. A až Ti zase bude příbuzenstvo vysvětlovat, jakého že to máš neotesance a sobce, tak si představ, jak by bylo nadšené například ze sňatkového podvodníka. Ten by uměl být milý, pozorný a vstřícný, příbuzenstvo by okouzlil a Tebe okradl. smilies/grin.gif
září 24, 2008 10:15
No když to tak čtu, : Sinix
je mi naprosto jasné, proč ho nemají tví rodiče rádi. On pro to, aby se to změnilo moc nedělá. Když ho o něco požádají, tak to sice udělá, ale dá okázale najevo, jak ho otravují; to pak takový dobrý skutek opravdu ztrácí lesk. Akorát se divím, že ho ještě stále o něco žádají.

Že by si měl dávat "pozor na hubu" je pravda. Jinak bude mít problémy všude. Ale podle toho, co jsi napsala, tipuji, že je ještě hodně mladý a bez zkušeností. Takže to chce klid, život ho naučí...

Nicméně, sice se jim nedivím, že ho nemají zrovna v lásce, ale samozřejmě jsi dospělá a je to TVŮJ partner, takže když s ním chceš být, nepotřebuješ k tomu souhlas ani svých rodičů ani nikoho jiného. Záleží to jen na tobě.
září 24, 2008 10:24
... : Jarda
"je s ním sranda, máme podobné záliby, představu o budoucnosti"
...humorný příklad kam až to může vést: byli jsme na návštěvě u jeho babičky, která je už velmi stará... (Skutečně velmi humorné, doufám, že ses nasmála!)
Před rokem mě překvapil táta, když se v jedné kritické výtce postavil za mamku.(Velmi překvapující - za koho jiného se podle tebe má chlap postavit?)
Taky je sobec, nechce pomáhat (Nevadí, pomůžeš si sama. Hlavně, že je s ním sranda.)
Zatim to tátovi nikdy neodmítl, ale netváří se nikdy moc nadšeně a trochu dává najevo, že by si to mohl táta třeba zjistit sám (Se tátovi divím, že ho ještě vůbec o cokoliv požádá)
...myslí si že má vždy pravdu (spíš bych řekl, že on stoprocentně ví, že má vždy pravdu)
-----------------------------------------
A teď mi, milé dámy, můžete opět začít spílat, když napíši, že si žena sama může za to, že povije děti se sobeckým hovadem, které myslí jen na sebe, kašle na děti, kašle na ni, odmítá platit alimenty.
Jistě, kdekterá z vás mi odepíše, že láska je slepá. Chudinka ho strašně milovala, vůbec ji nenapadlo, atd, atd, atd. Těm, které tohle zrovna napadlo, těm odpovím jen, běžte k šípku.

září 24, 2008 11:13
... : Béda Traktorista
"Taky je sobec, nechce pomáhat - o to vedeme neustálé líté boje, ale už pomalu chápe, že doma žijeme dva a že domácí práce nejsou jen moje starost, kvůli tomu, že jsem žena... Zatím jsme ve fázi, kdy mu všechno, co je třeba, musím říct,aby to udělal, ale udělá to... věřím tomu, že to časem třeba i sám uvidí."

Takže za prvé začnu od konce - nečekej, že se změní. Naopak, časem to bude horší a horší, a nejčastější chybou všech zklamaných je, že čekali až se jejich partner časem změní k lepšímu, což se s železnou pravidelností nestává.
Za druhé - až přijdou děti, tak ti dojde trpělivost neustále jak jim, tak jemu říkat, co je třeba udělat, co se musí udělat hned a omrzí tě to, věř mi. Kromě toho zpočátku budeš možná i tak unavená tím neustálým koloběhem, že se ti ani nebude chtít mu něco říkat a začnou tě napadat myšlenky typu: Proč ho to sakra nenapadne samo? Proč mu to musím pořád říkat, copak to nechápe, nevidí? Ostatně sobectví je dost velkým nepřítelem vztahu. K tomu snad není co dodat.
Za třetí - partner by měl mít i své dobré stránky, něco, co na něm budeš obdivovat nebo za co si ho budeš vážit, ale já z tvého psaní nenašel nic, kde bys o tom psala. Nepovažuju za obdiv to, že nekrade, nezabíjí nebo že je levičák. Až budeš jednou mít své děti, tak věř, že když si najdou partnera jeho typu, budeš to ty, kdo jim začne nenápadně radit, že to není zrovna to pravé ořechové.

Rozhodně ti neříkám, aby ses s ním rozešla, to ne, třeba je tam něco mnohem silnějšího, co vás spojuje, sport, společné výlety, vycházky, divadlo atd., co vás pojí, stejně se člověk nejlíp poučí z vlastních chyb. Tak hodně zdaru!

Jen mě tak napadá: čím tě vlastně tak okouzlil? Co na něm vidíš tak úžasného? Nebo co jsi viděla, když jste se seznamovali?


září 24, 2008 11:18
Milá Evo, jen tak namátkou jsem si vytáhla pár vět z Tvého dopisu : : mamča
nepřemýšlí moc nad tím, co komu řekne, jestli to ten dotyčný je schopný skousnout,
Nemá dostatečný respekt ke starším – (to s tou babičkou je fakt neomalenost).
je sobec, nechce pomáhat - o to vedeme neustálé líté boje...
všechno, co je třeba, musím říct,aby to udělal, ale udělá to...
...pomáhání ostatním...Zatim to tátovi nikdy neodmítl, ale netváří se nikdy moc nadšeně a trochu dává najevo, že by si to mohl táta třeba zjistit sám.
Obecně je pravda, že se nikdy nevrhá nadšeně do žádné práce (tím nemyslím zaměstnání), ale lze ho donutit...
...málokdy dělá věci jen tak, aby někoho potěšil.
...trochu déle než mě mu trvá vystudovat, myslí si že má vždy pravdu…

Je fajn, že nejsi zaslepená láskou, a přemýšlíš o varování těch, kteří Tvého přítele vidí z jiného úhlu. Ale ani Ty ho nevidíš jako ideál. To s ním chceš celý život bojovat, chceš ho celý život postrkovat, aby dostudoval, něco udělal, k práci ho "donutit" ?

Promiň, ale co na něm vlastně miluješ ?
smilies/angry.gif
září 24, 2008 11:24
Šmarjá,mě by stačilo jediné... : Vodoměrka
...rozhodně bych nechtěla žít s někým, kdo si myslí, že má vždy pravdu... děkuji, nechci... Evo, nic ve zlém, ale nejsi ty masochistka???
září 24, 2008 11:30
Souhlasím s Jerdou i Béďou : Jel
Mě když matka mého přítele o cokoli požádala, vždy jsem ji s ochotou vyhověla a stejně tak to dělá dodnes už můj mažel i mým rodičům. Souvisí to i s úctou a s tím, že si druhého vážíš. Život není o karieře, ale o životě a sem spadá i soužití s rodinou a blízkými.
Pokud mu dnes říkáš co má dělat, nikdy se to nenaučí.
Nevím, možná podvědomě jseš ráda, že někoho máš a nechceš jít opět do nejistoty osamění a hledání nového partnera, ale v každém případě si myslím že je to lepší cesta, než zbytek života bojovat a vychovávat sobce.
září 24, 2008 11:30
Než jsem to dopsala, Jarda a Béda traktorista : mamča
to napsali podobně. To už asi nebude náhoda, že ?
září 24, 2008 11:31
... : Jel
Koukám, že už je nás víc.
září 24, 2008 11:43
No Evi, : Ája
vypíchla bych podobné věty, jako třeba mamča, souhlasím i s Jardou, ač je to řečeno drsně, má pravdu... A k tomu dodám - já jsem spoustu varování přehlédla, rodiče byli "blbí a nerozuměli tomu".. no nechtěla jsem vidět, slyšet... a? Nabila jsem si ústa. Dost. Tak trochu na celej život. Byla jsem prostě mladá a blbá. Jestli Ti blikají varovná světýlka (a podle toho, co píšeš, by blikat opravdu měla), poslechni je... Podle všeho je Tvůj přítel neomalený buran. Jo - ještě něco! S tím mým byla taky sranda..
září 24, 2008 12:05
Vyjadřuji rovněž souhlas : lila
s Jardou i Bédou ..... výstižně jste to napsali!
září 24, 2008 12:06
no presne... : Sipik
Jarda a Beda to vystihli, a to sa teda vacsinou zlostim, ze Jarda provokuje, ale tentoraz s nim absolutne suhlasim. Ked si chlapa nezmenila k lepsiemu v case zamilovanosti, tak uz ho k lepsiemu nezmenis. Zapamataj si, ze zmenit mozes len sama seba, ale nie toho druheho. To co teraz tolerujes, Ti za par rokov bude maximalne liezt na nervy. Ja by som ho nechcela ani keby bol milionar. Nestal by mi za tie nervy.
září 24, 2008 12:13
... : Jarda
Vlastně nejvíc mě nadzvedla ta všeomlouvající věta:
Můj přítel má chyby (jako každý), ale nevidím nic tak neúnosného, abych se s ním měla rozejít.

Tak si to tedy děvče vychutnej až do konce.


září 24, 2008 12:27
Jardo, : Vodoměrka
já bych to řekla trochu jinak. On má sice chyby, některé opravdu nejsou tak neúnosné, aby se s nimi nedalo žít, jenže bohužel je má nakumulované všechny najednou. Samozřejmě, že ty samé bys našel u dvaceti různých chlapů, to jo, ale většinou by je měli po jedné, možná maximálně po dvou, a ještě by se to dalo snést... ale všechny tyhle dohromady u jednoho člověka? Jak by řekl NýČe - Svatá prostato!

Souhlasím s tebou, i když občas jsi ve svých komentářích až zbytečně tvrdý a cynický, ale nesouhlasím s jediným - jak říkáš, že si za to ty baby můžou samy, tak ony většinou mají růžové brýle a nic z toho nevidí, až už je pozdě, a nebo to trvá déle, než prokouknou, ale Eva to vidí a nevadí jí to, dokonce to omlouvá... to je ale úplně jiná situace...
září 24, 2008 12:47
Nemá taky poruchu osobnosti ? : David X
září 24, 2008 12:50
... : David X
Bude se mu vůbec v budoucnu chtít obětovat trochu toho svého pohodlí a sebestřednosti ve prospěch svých dětí ?
Nebudou to pro něj jen "ti podivní malí lidé, co je občas zahlédne ve svém bytě" ?

O svém životě asi moc nepřemýšlí, když si nedokáže vypěstovat vřelé vztahy se svým okolím...

září 24, 2008 12:57
a tak koukám jako hrom, ať je koček milion : mariana
Ani jsem nedočetla do konce, to se prostě nedalo. Asi bych se taky chystala ti promluvit do duše, ale věřím, že je to už obsaženo v předešlých příspěvcích. Škoda času to pročítat.
září 24, 2008 13:08
... : Jarda
Prostata mě také napadla ale nerad kopíruji. A ty růžové brýle? Vždyť ona to vidí již teď, jenže "to přeci není nic tak neúnosného a nikdo není bez chyb". Jen aby se nemusela, nedej bože, s tím humoristou rozejít. Hlavně, ať si ty brýle sundá dříve, než počne dítě!

Vždyť není třeba ji nabádat k okamžitému rozchodu. Je vidět, že oni se spolu moc nasmějí, je jim spolu dobře, on jí zatím ještě neubližuje, nemlátí, nekrade, nechlastá, vypadá to, že v posteli je výkonný, tak ať si holka užívá. Proč ne?

Jen bych ji varoval před kroky nevratnými, zejména těmi, které by daly vzniknout dítěti, které za nic nemůže.
září 24, 2008 13:14
sobce : alena puntíkovaná
nebrat!!! smilies/wink.gif
září 24, 2008 16:14
Evi, : Ivule
když jsem si po rozpadu svého manželství našla přítele,nikdo z mých blízkých z něj nebyl nadšený,ani rodina,ani kamarádky...Měl spoustu drobných chyb,které mi vadily,ale měla jsem pocit,že je překonám....že naše láska je překoná...houby leda...není všemocná....po čase tě to štve víc a víc,rejpání ,který se před tím omezovalo jen na ty okolo,začne mířit i na tebe,hlavně na tebe....no, jsem ráda,že se za 3 týdny stěhuju do svýho...
Pokud jsi zatím v pohodě,užívej si to.Rozhodně se ale nehrň do manželství,do zakládání rodiny apod..tvoji blízcí tě znají a chtějí pro tebe jen dobré...
září 24, 2008 18:48
třeba není sobec, je nesmělej a netroufne si něco dělat sám od sebe . . . : toulavej
tak čeká až se mu to řekne. Vždyť se znají teprve 4 roky . . .

ale teď vážně - sama musíš vědět, jestli ti jeho způsoby VADÍ. Každému vadí nebo nevadí na druhých něco jiného, takže někdo může žít s někým, se kterým bych třeba já žít nemohl, je to zcela individuální věc. Já bych třeba nemohl hrát to rafinovaný divadlo, co hraje Puntíkatá se svou polovičkou, ale jí to nevadí. A třeba by jí vadilo mnohem víc, že já jsem bordelář (není od slova bordel, ale nepořádek :-) ) Takže naslouchej "dobře míněným radám" zkušených lidí, ale ty sama si musíš ujasnit, co je pro tebe nejdůležitějží, kde nemůžeš ustoupit a co je podružné a to tvrdě vyžadovat. Jak nastavíš pravidla hry, tak se bude hrát. Během hry už se pravidla nemění, na to pamatuj. Jestli ti vadí něco zásadně, z čeho nemůžeš ustoupit, je jen na tobě. Ale mně se taky sobci nezdají jako dobří partneři.
září 24, 2008 18:58
toulavej : Kamila
paráda, podepisuju!
září 25, 2008 09:51
... : Bomb
Holka, zrovna s takovým borcem jsem žila, podle mých kamarádek jinak velice pohledný a úžasný borec. Když jsem doma padala po letech na hubu, řekl, já to udělám, až nebudeš moct, v čem je problém? Nevhodné mluvení - říci kdekoliv cokoliv, věř, že po letech řekl naprosto cokoliv i mě a když jsem se ohradila - nerozumím srandě a jsem z divné rodiny. Nešetřil vlastní matku. Holka, utíkej, tohle je sobec jako vyšitý. A hlavně, on určitě nechápe o čem je řeč, připadá si úžasný a v pohodě, takže se to bude jen zhoršovat.
září 25, 2008 11:57
SOBEC : Kanka
S jedním takovým podobným žiji 25 let ... bohužel ... Souhlasím s odpověďmi předcházejícími. Pryč! Nezmění se, sobeckost se bude projevovat víc a víc. A úcta k lidem ostatním je velice důležitá, kdy přestane mít i úctu k tobě? Ten čas také přijde. Vím o čem píšu, zažívám to na vlastní kůži ... a vyčítám si, že jsem již dávno tento vztah neukončila.

září 25, 2008 15:44
... : Sandra
Já bych to neviděla tak tragicky, o každém člověku můžete napsat dva naprosto různé články- v jednom vypíchnete jeho dobré a v druhém jeho špatné vlastnosti a bude to vypadat, že píšete o dvou naprosto rozdílných lidech. Autorka popsala ty horší stránky svého přítele, protože přesně nad nimi se zamýšlí, když přemýšlí o tom, do jaké míry má dát na radu svých rodičů. Kromě toho má jistě kupu dobrých vlastností, ale ty nebyly relevantní, tak se o nich nezmínila.
S chlapem, který v domácnosti nepomáhá s nadšením, se dá žít, jednoho takového mám doma. (A asi nejsem sama.) Ono je taky podstatné co dělá- pokud maká, tak si myslím, že je to v pořádku, pokud si válí kule na gauči a očekává servis, tak bych ho poslala k šípku.
Co se týče té pomoci zadarmo- záleží na míře s jakou to příbuzní využívají a jestli jsou také oni ochotní pak něco udělat pro vás. Pokud tatík očekává, že bude mít zadarmo nonstop počítačový servis a navíc není sám takový, tak to unavuje. (Například moje kadeřnice je úplně zoufalá, když má jet k tchýni na víkend, protože ví, že místo toho aby si odpočinula, tak bude muset barvit kromě tchýniny hlavy ještě taky hlavu Danušky, Zdeničky a Máničky)
Zkrátka, moje rada zní- zamysli se nad tím, co přesně tvému okolí na příteli vadí a jestli to samé vadí i tobě- každý je jiný a ten dílek puzzle, co by k tobě zapadl hledáš ty, ne tvoje mamka či babička- pokud zjistíš, že s jeho chybami můžeš v pohodě žít, tak si nenech kazit vztah. Je to tvůj život a ty si za něj zodpovídáš. (A bezchybní lidé neexistujou.)
září 25, 2008 21:46
moje dcera : Inka
před 3mi roky začala chodit s takovým neomaleným, nevychovaným sobcem. Měla už před tím takové milé kluky, ale tenhle byl unikum, prostě se nepovedl, nesedli jsme si od první chvíle a bylo to čím dál tím horší, apk už jsme na sebe byli alergičtí. Jak moc mě to mrzelo se popsat ani nedá a jí také, ale snažili jsme se se, aby to nijak nenarušilo náš vztah. On ani neměl snahu něco zlepšit, měl špatnou výchovu z domova, navíc vždy měl pravdu, neuměl ani slušně pozdravit, obrovské ego, z každého našeho setkání vyzřovalo jak je otvávenej, že to vůbec musí absolovovat.... Nechápala jsem proč si taková milá, šikovná, chytrá a ochotná holka našla takového blba. No ale asi každý z nás si potřebuje něco prožít, aby se příště vyvaroval chyb. Samozřejmě, že jsem se neudržela a řekla jsem jí, proč ho ráda nemám a nikdo z naší rodiny, ať zauvažuje nad tím, že se tohle bude časem jen zhoršovat a jednou se takhle bude chovat i k ní. Po dvou letech jí to došlo a rozešli se, našla si takového milého, příjemného kluka, všechno dělají spolu, koupili si bydlení a jsou šťastní. Teprve teď vidí bez růžových brýlí to co jsem já viděla hned napoprvé a zavčas pochopila.
září 26, 2008 11:30
... : Bomb
Já bych ještě vypíchla tohle "myslí si že má vždy pravdu", tak to je pro vztah úplný zabiják, nikdo přece není neomylný. V mém exvztahu se to projevilo tak, že když jsem se mu postavila a pak jsme se zcela logicky pohádali, vždy to byla moje vina (skutečně vždy!) a protože nevydržím být nafrčená, připlazila jsem a omlouvala se. Je moc těžké s takovým člověkem žít, byla jsem totálně zmanipulovaná a i dnes se divím, že se mi podařilo se ho zbavit. Trvalo to bohužel 15 let, mám s ním děti.I ty to časem nechápaly, proč mi třeba nekoupí nějakou maličkost na vánoce, když já jemu ano, proč do mě tak rýpe. Jako perlička, byl mi schopen za můj dárek v postatě vynadat. Ne doslova ale pořádně dal najevo svou rozladěnost. Ale pro okolí jsme byli normální pohodová rodinka.....Když jsem něco naznačila kamarádce, řekla mi že si snad myslím že jinde je pole zelenější. (dneska už vím, že skutečně je zelenější :-P) Blbé je, že zkušenosti jiných jsou často nepřenositelné, nevím, jestli Eva nehledala spíš povzbuzení, proč s tím borcem zůstat. Já jsem tehdy taky cítila že to asi není to pravé ořechové, ale pořád jsem to omlouvala a hledala ta pozitiva.Po letech šla pozitiva do háje a negativa se staly strašákem. Jenže, kdyby mi to i tehda někdo řekl, asi bych mu nevěřila......
září 27, 2008 09:56
Evo neblázni, : alena puntíkovaná
takovejhle sebestřednej sobec, co se navíc ještě pro každou blbost uráží - pust ho jak horkej brambor. Každé partnerství - má-li vydržet - je sdérie po sobě jdoucích kompromisů - a dobrou vůli musí mít oba. Nechceš přece být neustále někomu za blbečka. Jestli myslíš, že když mu budeš ve všem ustupovat, tak že si tě bude vážit - tak na to zapomeň. A jestli je proti němu celá tvá rodina a všichni tví přátelé - tak se nad tím aspoň zamysli...nechceš je snad kvůli němu ztratit, že? a k tomu by časem zaručeně došlo, protože tyhle lidi bývají obratní manipulanti. Zbav se ho, dokud je čas. Lepší být sama, než tohle. Věř mi, že vím, o čem mluvím.
září 28, 2008 10:30
Ja jsem s podobnym typem prozila dvacet let : mila1
Postupne mi zakazal stykat se se sestrou, nasim detem s mymi neteremi, protoze nejsou vhodne vychovany, hanlive se vyjadroval o mych kamaradkach atd. Postupne jsem si uvedomovala, jak moc nas izoluje od okolniho sveta, nemel totiz zadne pratele, jenom ty, kteri mu byli k necemu potrebni, coz samo o sobe vylucuje, ze by to mohli byt pratele. Presne jako Eva jsem si na zacatku myslela, ze jsou to banality - ta jeho samolibost, neochota udelat neco pro druhe atd. a hlavni pro mne bylo, ze jsme meli spolecne konicky a nebyla s nim nuda. Tezko radit, jak se ma Eva zachovat, rozhodne je ale dobre, ze citi sama, ze neco neni v poradku. Snad si jen uvedomit jednu dulezitou vec - chlapa neprevychovas. Bud ho budes brat jaky je nebo si najdi jineho.
září 30, 2008 10:33
pro mě jasné : zuza
Kdybych tu napsala svůj příběh (jsem tu právě proto, že váhám) každý by mi dobře poradit, ať jdu od toho...
Já tady teď tobě poradím, ať jdeš od toho.. ale ty nepudeš.. viď?


červen 15, 2009 02:33
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]