O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MILENKA PLUS ŽENÁČ - A MANŽELKA? - II. PDF Tisk E-mail
Neděle, 24 srpen 2008

 Jistě si vzpomínáte na tuto situaci - je to nedávno, co dost rozvířila "kudlančí vody". Děvče, ženáč, dítě, manželka, vesnice... tolik zúčastněných na poměrně malém místě. Příběh, jak vystřižený z poněkud pozměněného Romea a Julie. Teď ovšem přišly dva komentáře, které jsou zcela opačného názoru, než vy všichni ostatní. Nu, a protože jsou tak odlišné, myslím, že by bylo škoda, abyste je nečetli....

 

 

 

 

 

Kašli na ně, Myshaku, je to přece tvůj život...

 

     Miško, chtěla bych Ti popřát hodně štěstí a hlavně pevné nervy!! Prožila jsem si něco podobného a moc dobře vím, o čem mluvíš.. Opravdu je to tvůj život a pokud věříš tomu, že je to ta pravá láska a stojí Ti to za to, tak do toho jdi!! 

 

     Tyhle Vaše bláboly, že byste něco takového v životě neudělaly apod, mi lezou krkem, děláte tady ze sebe všechny světice, ale ve většině případech to s Vámi asi taky nebude nic extra, coooo?! Tak si tyhle řeči nechte pro někoho, koho to bude zajímat..

 

     Jen takové malé zamyšlení - radily byste, VY NEJLEPŠÍ A NEJCHYTŘEJŠÍ takhle i svým kamarádkám, sestrám atd..??

Asi ne, protože dívat se na věc objektivně je zřejmě to, co Vám chybí!!

 

     Míšo, ještě jednou - DRŽ SE, já Ti fandím...:-)  

KOPRETINA

 


 

 

Ahoj Myshko!

  

     Četly jsme si Tvůj článek a neodsuzujeme Tě, Tvůj příběh je velice dojemný.

 

    Jasně z něho šlo poznat, že nejsi žádný sobec, ale lásce se neubráníš.. Většina těch,které Tě tu osočují z toho,že si mrcha a rozvracečka rodin,jsou ženy,které nikdy nepoznaly pravou lásku a důvěru ve vztahu,poněvadž je tahle představa,že by se jejich drahý mohl zamilovat do někoho jiného,straší ve snech.

 

     Ale když to tak vezmeš,tak manželství je vymyšlená instituce,zavedená společností.Nejsme proti manželství,ale člověk musí zůstat sám sebou.Vím,že se ve svatebním slibu říká něco o věčné lásce až za hrob,ale popravdě,kdo to může slíbit?Jsme si vždy 100% jisti,že ten,s kým právě jsme,je ten pravý?

 

     Tvůj Pepa je ženatý a určitě když sliboval onu věčnou lásku,tak nevěděl,že Tě potká.V tu chvíli a dlouho předtím i po tom si byl jistý,že právě jeho žena je ta pravá,ale pak potkal Tebe a všechno byl o najednou jinak.Je to tak zařízené.V přírodě to tak funguje i přesto,že si společnost myslí to nejhorší.Je to naše přirozenost.

 

     Fandíme Ti a držíme palce,ať máte s Pepou a Nikolkou krásný život!

 

     Kdyby byl někdo jiný na Tvém místě,tak nedělá tolik ústupků a neohlíží se na ostatní jako Ty.

 

Problémem ostatních je jejich nedostatečná empatie,zapšklost a pochopení.

 

Káča & Verča

 

 

Komentáře (49)add feed
No já teda nevím, : Béda Traktorista
ale jsem toho názoru, že když chce někdo začít a zažít nový vztah, tak jo, ale ať si nejdřív vyřeší svou situaci, svůj předchozí vztah a pak ať si začne třeba deset nových vztahů, ale s čistým svědomím a vyřešenou minulostí. A to platí pro obě strany, nejen pro toho ženatého či vdanou. Ohánět se pravou láskou je sice hezké a dojemné, ale člověk se od zvířat liší právě tím, že ovládá své zvířecí pudy a měl by mít i svědomí a ohleduplnosti. Jestli je to ta pravá láska, tak přece neodfrčí do pryč a nezmizí dřív, než si člověk vyřeší nedořešené.

Jinak já bych své sestře rozhodně neradil, aby se tahala s ženatým a věřila, že se jednou dočká. Spíš bych jí hezky vynadal, aby se vzpamatovala.
srpen 24, 2008 22:03
to je fakt neuvěřitelný! : Ludmila
Takže když jsem vdaná, a NAJEDNOU POTKÁM "JEHO" - tak můžu dosavadní vztah suverenně zahodit a jít za hlasem svého srdce a "zůstat sám sebou"... Hahahaha
To jsou mi tedy názory.
No, nejspíš to budou "názory spolužaček" - jinak si to vysvětlit nedovedu.
srpen 24, 2008 22:32
aha, ono je to i tady : bb
tak sem zkopčím co jsem napsala tam:

"Kašli na ně, Myshaku, je to přece tvůj život... : KOPRETINA" - a po mě potopa, že...

"Problémem ostatních je jejich nedostatečná empatie,zapšklost a pochopení." - ne, pochopení máme, vcítit se umíme - ale i do té první

Ať si každý žije po svém, ale když píše na veřejný diskuzní sever na internet, musí čekat i nemilou reakci. Neudílím souhlas či nesouhlas, ale vyjadřuju svůj názor, a ten je jaký jsem napsala.
Rodina, svatba, manželství asi má nějaký smysl, když každá 30ka, kterou si nechce její partner vzít, řeší proč, kdy, jak to udělat.
A určitě to neřeší s tím,že ji za rok, za pět, za deset nahradí mladá milenka, co si s jejím manželem nabrnkne dítě.
Ok, máte ohledy k Myshce a pochopení pro její lásku, já mám pochopení i pro manželku. A rodina s dětmi má mít před milenkou přednost. Kdyby za to ta rodina nestála, dávno by snad odešel sám a nepotřeboval k tomu až milenku.

srpen 24, 2008 23:37
cierna a biela... : Sipik
Ludmila, a co ak to nie je o zahodeni super vztahu... Co ak sa z milovaneho partnera stal rokmi chrapun, chlap ktory Ta psychicky depta, lezie Ti do postele spoteny a smrdiaci od cibule a piva, stravi vecer cumenim do bedne a odbavi sa po troch frikcnych pohyboch? A co ak ten druhy je uzasny, vonavy, mily a inteligentny milionar, ktory je este aj super milenec a zboznuje Tvoje deti atd...? smilies/wink.gif no nemenila by si? Tazko radit, ked nepoznas pozadie pribehu.
srpen 24, 2008 23:37
já si jen myslím, že : alena puntíkovaná
kdyby dotyčný tu Myschku opravdu tolik miloval, tak už je dávno s ní a nestaví manželce barák a nenavrhuje "dočasné" (všichnivíme, jak u nás taková došasnost vypadá) utlumení vztahu "kvůli lidem" - no děvče, když souložil se sedmnáctiletou holkou, tak mu lidi nevadili. No, budiž - Milá Myshko...sni si....
srpen 25, 2008 03:58
kam to spěje? : karl
Kačenko a Veruško, to je od vás hezké a moc milé jak fandíte, zapomněly jste dopsat jednu věc, k tomu, že jim fandíte a přejete jim třema pěknej život - Oni nejsou tři, ještě Pepík má 2 děti svoje, víte?!!! Myslím, že to je důsledek výchovy téhle doby, děti, které si myslí jak jsou dospělí pak si jdou tvrdě za svým. A neberou na nic ohledy. Chtějí dostat to svoje za každou cenu...umanuté rozmazlené rádoby dospělé. Kde jsou hodnoty?
srpen 25, 2008 07:29
karl : Sipik
Deti nemaju tolko zivotnych skusenosti, aby vedeli rozoznat, kedy su namotavane. Miska sem napisala, tak sa tu vsetci na nej odbavujete. Nikomu tu nedochadza, ze v prvom rade mal mat rozum dotycny zenac? On ma doma deti a manzelku a on sluboval vernost az po hrob, alebo nejake podobne kecy. Keby mala Miska 30 a viac... ako vacsina z nas, tak by si o nom pomyslela presne to co my, lenze on a mala 17, bola zvedava a naivne zamilovana, pretoze v jej veku na tu naivitu este ma narok. Uz si tu nedokazujme aki sme vsetci mravni a dokonali, pretoze vsetci sme v zivote urobili chyby.
srpen 25, 2008 07:37
Škola vztahů podle Bravíčka : David
aneb myšlení řeznického psa.
Nezralost a dětinskost z toho jen kouká. Přeloženo a shrnuto do jedné věty: "Já chci a chci a chci !!!". Ještě chybí poloha ležmo a mrskání ručičkama nožičkama.
Ať si klidně pro mě za mě svádí třeba třicet ženáčů najednou, ale ať to neomlouvají stupidními alibistickými moudry typu "lásce se neubráníš" nebo "Je to naše přirozenost". Tyhle kydy patří do památníčku puberťačky, ne do života.
Proti sobě tady zcela v opozici stojí dva principy - "nečiň jinému, co nechceš, aby jiný činil tobě" a "já chci". A mezi tím stojí obyčejná lidská svobodná vůle. Někdy slabá, někdy silná. Nevymlouvejte se na lásku, ta s tím nemá co dělat.

srpen 25, 2008 07:48
Tak sem píší ženy, které nepoznaly pravou lásku a důvěru ve vztahu... : wendy
kristápánanadlabem, kolik vám je, kačenko a věruško ? Konečně - on nikdo neví, koho potká 5, 10 nebo 20 let po svatbě, to by tu tak mohl být podle vás pěkný chlív.
Kopretinko, jestli je něco extra tahat tátu od malých dětí z důvodu pravé lásky - tak jsme tu asi skutečně samé obyčejné. Stát se může v životě ledacos a uznávám, že týka-li se něco člověka přímo, nebo jeho nejbližších, nemusí jeho pohled za každých okolností překapávat objektivitou. Proto máme nezaujaté pozorovatele a rádce. I ty smýšlíš jak smýšlíš právě z výše uvedeného důvodu.
Nikdo nejsme bez chyby. Ale jak píše Béda - zralý člověk si aspoň nejdřív dá do pořádku jedno, než jde do druhého. Takže tak.
srpen 25, 2008 08:08
Sipik : karl
prosím tě čti co napsaly ty děvčice nahoře, vždyt to je přesně ten styl co popsal David, ted´neřešíme Pepánka a Michalu, ale vyjadřujeme se k právě k těmto komenářům, ju smilies/wink.gif
srpen 25, 2008 08:28
... : karl
když to mám brát podle sebe, v 17 letech byl pro mě ženatej 30-letej chlap starej mlsnej dědek, pryč od nich smilies/wink.gif smilies/wink.gif, Pepa měl mít všech 5 pohromadě a ukončit manželství sám už dávno teda pokud to bylo tak nesnesitelný. Já nemám nic proti omladině, ale nechápu jak si může právě 30letej chlap rozumět se 17letou, já byla v 17 úplný tele. smilies/grin.gif smilies/grin.gif
srpen 25, 2008 08:32
... : Vodoměrka
Kopretino: co dodat? Snad jen zkopírovat tvá slova - Tak si tyhle řeči nech pro někoho, koho to bude zajímat.. Jen ti držím palce, aby se ti tahle situace nevrátila z opačné strany, ale to jistě nehrozí, ty bys to přece pochopila a ještě byla ráda, že se ten tvůj taky dočkal té pravé lásky a jemu i jeho nové přítulkyni bys popřála jen samé štěstí (a děti bys nejspíš stejně neměla, protože přece počítáš s touto situací a nepřivedla bys je do takového světa, aby je otec opustil kvůli jiné).



srpen 25, 2008 08:33
no on si s ní nechtěl rozumět : alena puntíkovaná
on ji chtěl ošukat - to je dost rozdíl. Že do toho vlítla, byla nepříjemná nehoda. Káče s Verčou a dalším kočičkám se patrně ještě nestalo, že by jim ten jejich odkvačil za další "velkou láskou". Jestlipak pro něj pak budou mít dostatek pochopení, neboť i jejich chlapci přece mají jen jeden života a mají právo si ho užít podle svého...
srpen 25, 2008 08:37
jo v sedmnácti--- : alena puntíkovaná
to jsem jednou jela k babičce do Ústí vlakem a začal se tam na mě "namotávat" (jak trefně říká Sipík) nějakej voják. Dokonce šel tak daleko, že mě objal. a já mu říkám, na co, že má v kapse tu baterku a aby si ji vyndal, že mi tam vadí. On řekl, že to žádná baterka není a já řekla, že to určitě je, že ji dobře cejtim, ale ať si tu baterku strčí klidně někam, ale ať ze mě nedělá vola. Debily, který si z každýho dělaj jen srandu nesnášim! a odkvačila jsem. Až po dost dlouhé době na to, jsem pochopila, že ten voják tenkrát fakt nekecal. Baterka to určitě nebyla. Ale to už je jiná historie. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
srpen 25, 2008 08:42
... : karl
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
srpen 25, 2008 08:58
Alenko, : Vodoměrka
a co tam teda měl? smilies/shocked.gif Mobily v té době ještě nebyly, tak to teda nevím nevím, co to mohlo být smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
srpen 25, 2008 09:06
jo--tp nevím : alena puntíkovaná
ale nesvítilo to smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
srpen 25, 2008 09:18
karl : Sipik
OK, mas pravdu. Babenky, alebo ako hovorieval nas pan Satinsky - cucoriedky su este mladucke a nemaju sajnu o zivote. Ked si ...nastka, tak mozes snivat, mas este narok na naivitu, neboj, aj Kaca a Verca sa casom stanu "zapsklymi". Len to chce stretnut par chlapov, ktori ich opustia kvoli ich najlepsej kamaratke alebo nejakej mladsej a krajsej cucoriedke smilies/wink.gif Aj ked neviem vlastne o com tocime, my sme bez chlapa a je nam fajn.
srpen 25, 2008 09:20
no jo : karl
ale stejně, ách jo, takhle po letech, tohle kdyby se mi dnes stalo ve vlaku..... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
asi začnu jezdit vlakem smilies/kiss.gif smilies/kiss.gif smilies/kiss.gifkdyž nic jinýho
srpen 25, 2008 09:31
Jo jo, kárl, : Vodoměrka
a když to bude tlačit a začne to i vibrovat nebo nedej Bože zvonit, tak to nebude baterka, ale mobil... hahaha... přeji krásné cestování... po pravidelném dojíždění vlakem do práce den co den ti to rozhodně nezávidím, dokonce ani nepřeji...ale jinak proti českým drahám nemám naprosto nic... zpoždění miluju... smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
srpen 25, 2008 09:35
jo to byxlo ještě v pravěku - to mi fakt bylo sedmnáct : alena puntíkovaná
- dneska je mi šedesát. Asi kdyby to tenkrát zavibrovalo a zazvonilo...netroufám si domyslet. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gifJinak do Prahy jezdím autobusem, mám to tam tak hodinu. smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
srpen 25, 2008 09:48
... : karl
já to mám do Brna jen 10 minut, bééé smilies/cry.gif smilies/cry.gif smilies/cry.gif
srpen 25, 2008 10:26
to máš fuk : alena puntíkovaná
na vojáka s baterkou v kapse tam stejně nenarazíš. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
srpen 25, 2008 10:30
Karle, : alena puntíkovaná
bouchni králíka, hodď ho do vaku a přijeď. Byxsdlet můžeš u mě a ve Slapech je vojenská ozdravovna...tam bude BATEREK, že je nespočítáš. Třeba budou i vibrovat. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
srpen 25, 2008 11:02
Booože, : Ivule
to mi připomnělo,jak nám naivním 15kám na intru spolužačka po randeti s vojákem vysvětlovala,jak poznala,že byl šíííleně vzrušenej...ještě že jsme ji měly...většina z nás by to tenkrát taky ještě tipovala na tu baterku smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
A jinak plně souhlasím s Davidem-lásku konzumovat začínají dětičky,které vždycky dostaly,co chtěly,tak proč to neurvat i v lásce..A jestli si Pepan ve 30ti letech tak ohromně rozuměl s Michaelou,asi byl ohromně vyzrálej....co pak může člověk chtít,zodpovědnost?zralost?sebeovládání?
srpen 25, 2008 17:26
Kopretino a kaco verco. : Jiraska
Souhlasim s vami co jste napsali.Jak se rika nikdy nerikej nikdy.Ja byla taky jedna s tech,kdo odsuzoval.Svou kamaradku jsem nazvala K...,kdyz se me sverila,ze ma vztah s zenacem.Ja zmenila zamestnani a tri nedele na to jsem v tom litala taky.Byla jsem silene zamilovana,ze jsem nevidela nic nez jeho.On byl pro mne vsim a na prvnim miste na druhe misto jsem umistila svoje deti.Byli jsme blaznive zamilovani,ale on me rekl,ze se musi ridit rozumem a ne citem.Zustal se svou starnouci zenou.Je to dva roky po rozchodu a jsme na jednom pracovisti.Miluju ho dodnes ani po dvou letech jsem se s toho nedostala.Vim,ze on me miluje taky.Neustale me sleduje a kdyz muze hladi me.
Ja si nasla pritele,abych na nej zapomela.Nejde to.Pritel me miluje ja jeho ne.Miluju neustale zenace on me neustale pritahuje.Nevim jak dal.Zivot je hnusnej,kdyz nemuzeme mit toho koho milujeme.

srpen 25, 2008 17:35
teď zrovna koukáv TV na pořad : alena puntíkovaná
teda americkej - ale ještě není všem dnům konec - jak firmy dělají průzkumy mezi dětmi od deseti do patnácti let, co by se jim líbilo, co by chtěly a podobně - týkáse to i aut, nábytku a podobně - protože právě tyto děti mají ohromný vliv na peněženky svých rodičů. Ten marketing je šílenej....ty děti jsou masírovaný reklamou a dožadujou se pak všech těch věcí...a většinou je dostanou. Divíte se pak, že se taková puberťačka dožaduje "své velké lásky" a odmítá brát ohledy na kohokoli. Ty děti jsou přesvědčený, že dostanou vždycky co chtějí a že na to mají právo.
srpen 25, 2008 17:49
řekla bych to stejné své dceři : Inka
i kamarádce o to rázněji, aby si uvědomila co dělá za ukrutnou blbost. Michala si jen hloupě zkomplikovala život, ale každému se všechno vrací. Napiště holky Káčo s Verčou tak za 10-15 let až Vám ta Vaše obrovská láska sbouchne nějakou puberťačku. Jsem zvědavá na vaše obrovské pochopení a empatie, až zůstanete sami doma s malými dětmi, protože budete zcela jistě chápat jak je to pro něj osudové. Třeba mu i uvolníte domeček nebo byteček, aby za svou láskou nemusel chodit potmě oknem smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif

srpen 25, 2008 18:13
... : mimi
Teprve ted chápe Libuška Fojtková Sabinu.
srpen 25, 2008 18:43
... : mimi
omlouvám se Vojtková
srpen 25, 2008 18:47
... : karl
prosím Vás, pořidtě těm holkám králikárnu, máknou si na nebudou mít čas na blbosti, mě by matka asi zabila, kdyby zjistila, že to táhnu se ženáčem, myslím v 17 letech a mám stejný názor jako ivule, Pepánek je zastydlej puboš, tady takový taky máme. Pořád začínají od znova, jak se jejich partnerka přehoupne do rozumnýho věku, berou kramle a hledají novou, mladší.
srpen 25, 2008 18:49
jeastli ty ženský (holky/ nemají nějaká komplex : alena puntíkovaná
mám kamarádku, která chodila zásadně jen s ženatými chlapy, byla hezká, ale když byl zájemce svobodnej a k mání, tak ji nelákal. Právě příchuť zakázaného ovoce - něbo něčeho ilegálního, nedosažitelného, ji na těch ženáčích okouzlovala. Když jsem se jáí na to ptala, řekla mi, že když toho chlapa mohla mít bez problémů (tedy svobodného) tak že ji to nebavilo. Ji bavilo, když musela "překonávat překážky" - pak byla zamilovaná až po uši. Možná je to takhle se všemi těmi "ohromnými ya osudovanými láskami". Kdyby byl Myshku zbiouchnul její vrstwevník, se kterým by se mohlu z fleku vzít, tak tu za prvé nemáme o čem mluvit, za druhé by dětvče bylo už nyní zklamané a rozčarované a o nějaké osudové lásce by nemohlo být ani řeči.
srpen 25, 2008 19:13
nemluvě o tom, : Ivule
že vrstevník ještě neumí tak žvanit,jak chlap po třicítce...žena mu kecy doma nežere,ale taková 17 věří každýmu slovu..on by jí přece nelhal...když ji tak miluje...Ještě,že se mi v 17 zdáli chlapi,co už měli po vojně děsně staří a nudní....kdo ví,já na ty kecy vždycky dala...snad už teď dostávám rozum??? smilies/cheesy.gif
srpen 25, 2008 19:35
Jirasko, : endymio
a proč se tak tejráte? Nedostaneš se z toho, dokud budete na jednom pracovišti. Pokud se z toho chceš dostat opravdu upřímně, změň zaměstnání a utni kontakty do doby, než se s tím srovnáš. Takhle do toho s jistotou za chvíli spadnete znovu ( trochu si myslím, jestli si on nenechává pootevřená zadní vrátka). Vnitřně jste se rozhodně nerozešli. Taky si tím blokuješ možnost jiného pěkného vztahu. A ještě poznámka ke stárnoucí ženě - stárnoucí ženy jsme všechny, jen máme tak asi do čtyřiceti pocit, že se nás to netýká.
srpen 25, 2008 20:03
Kopretino,Kaco & Verco, : Lenka
jste stejne mlade a naivni jako ona. mam jen otazku,je tohle ta PRAVA LASKA,kterou se tady ohanite,i pro neho??Myslite si,ze chlap,co miluje zenu,bude za ni a svym synem lezt v noci oknem??A ze si bude stavet dum uplne s jinou zenou, v tomhle pripade zakonitou manzelkou? Tu pravou lasku samozrejme citi asi jen ona,sotva on. Tady neni nidko zatrpkly nebo jak pisete,ze tu nektere nepoznaly pravou lasku. Jen trochu vice zkusenosti a nahledu na zivot. Ona mela vlastne dve moznosti,bud si najit svobodneho,bez zavazku anebo tedy zadaneho,kde je na muj vkus vice prekazek. A vybrala si tu tezsi a absolutne hloupou variantu. kzdy sveho strujce stesti. Ted bude CEKANKAsmilies/sad.gif
srpen 25, 2008 20:09
Cekat,az se dostavi barak, : Lenka
az odrostou manzelke deti smilies/undecided.gif A vy ji v tom fandite! Proc ne,vas nazor. No hlavne aby se i ona citila jako vitez
srpen 25, 2008 20:13
endymo : Jiraska
Vim,ze si nechava otevrene vratka.Taky vim,ze bych s nim stastna nebyla.Je chorobne zarlivej a taky dost vzteklej,ale nemuzu si pomoct miluju ho.Kdyby se rozvedl okamzite bych skoncila vztah s dosavadnim pritelem a byla bych jeho.On je ma droga.
Doted jsem pracovala vedle nej.ted me prendali jinam a me neuveritelne schazi.
Jeho zena je starsi ode mne o 13 let.Od nej je o 7 let starsi.Ona mu tvrdila,ze vi,ze by zustala uplne sama.Ze nikoho nema.Tak on zustal. smilies/cry.gif
srpen 25, 2008 20:33
no Jirásko, : Inka
ono je to moc krásný když spolu nežijete, s těmi jeho vlastnostmi, je dobře, že si je uvědomuješ, možná by Ti stačilo 6 měsíců s ním žít a byla by si vyléčená ze zamilovanosti. Tak jako Myšákovi by stačilo, s Pepou žít a vidět jak jí v noci utíká za jinou z vesnice a všichni o tom vědí. Co víc dodat, čím hrnec načichne tím, smrdí, možná by pak velice rychle pochopila pocity jeho manželky...
srpen 25, 2008 21:21
Já nevim, čim to je, : Krakonoš
ale dycky, dyš čtu "děsně ho miluju a nemůžu bez něho bejt, von je teda vzteklej a chorobně žárlivej a šťastná bych s ním nebyla, ale já ho táák stráášně mííííluju, blablabla", tak mi tak divně škube v pravý ruce, jako by chtěla někoho vyliskat. A to sem proti násilí a proti násilí na ženách dokonce dvakrát! smilies/grin.gif smilies/grin.gif
srpen 26, 2008 00:28
Mám kamarádku, : Ivule
ta je na tom podobně...na pracovišti si začala s chlapem,kterej žil s přítelkyní,kterou nemiloval,ale byl jí za něco,nevím co,strašně moc vděčnej,pročež s ní žil.S kamarádkou teprve poznal opravdovou lásku bla bla bla...ale to mu nebránilo s přítelkyní počít dítě...to už kamarádka nezvládla a rozešla se s ním...jenže na něj denně kouká v práci(má pěkné místo,nechce z něj odejít,těžko by takové hledala,splácí hypotéku na byt...),poslouchá v jednom kanclu,co povídá přítelkyni do telefonu,kouká,jak se chlubí fotkama dítěte....je to už dva roky a ona je pořád hotová,tady toho čas moc nezhojil...a on ji bere jako tu nejúžasnější
kamarádku,denně jí volá,aby s ní probral různé osobní věci...a ona by tak potřebovala potkat normálního chlapa,je jí 27 a hodiny tikají a tikají...
srpen 26, 2008 07:17
..... : mia
Dovoluji si přidat svůj názor,na vynášení soudů bych byla velmi opatrná.Odsoudit druhé je velmi snadné těžší je snažit se druhé pochopit.Své první dítě jsem měla pár měsíců po 18..brzy jí bude 30.Chyby dělají dospělí lidé natož potom mladá dívka jako v tomto příběhu..Na tvém místě bych si položila otázky Je tohle člověk s kterým chci žít celý život?opravdu mne tak miloval když nerespektoval mé mládí a přivedl mne do jiného stavu?Nevidím svého přítele takového jakého bych ho chtěla mít a ne takového jaký je?Nebylo by lépe se od něj odpoutat oddžít si smutek a jít dál?závěrem to že dnes mnoho děti vyrůstá bez otce ještě neznamená že to je dobře a že by děti tvého partnera nebo to tvé malé tak měly také tak vyrůstat.
srpen 26, 2008 07:28
To je právě na to to vono divný, čím nás příroda trestá, a taky Pánbůh, že se málo modlíme : wendy
když zapracuje hormon, přestává fungovat mozek. Chlapi taky někdy myslí jen přirozením. No a nevyhne se to ani ženám, vždyť ženy jsou taky jenom lidi...Kdyby si nabili hubu jen ti dva aktéři, prosím, ale odnáší to jejich okolí a často hlavně děti. Tak to na tom světě šišatým chodí a každý to neukočíruje. Já vím že se to tím nemá omlouvat, ale jen konstatuju, jak to v praxi funguje a chodí. Právě takhle.
srpen 26, 2008 07:28
wendy : mia
wendy 1:0 pro vás ta poslední věta se mi opravdu stylisticky nepovedla.díky zasmála jsem se.
srpen 26, 2008 10:00
Mam kamaradku Ivule : Jiraska
Ivule tak to co proziva tva kamaradka prozivam i ja.S tim rozdilem,ze v temze zamestnani ma i on svou zenu,ktera tam naspoupila,aby nas vztah rozbila.Povedlo se ji to.Jinak by jsme se v tom placali doted.
Me ma taky za uzasnou kamaradku ktera ho vyslechne a udelala by pro nej prvni posledni.Denne je musim vidat v praci jak si hraji na stastny manzele. smilies/sad.gifVim,ze on me blokuje v e stastnym vztahu,ale nemuzu si pomoct.Kdyz se miluju se svym pritelem myslim na nej.Je to hrozny
srpen 26, 2008 16:07
... : Takykáča
Holky, váš postoj je sice nádherně romantický, ale až dojemně z něj trčí, že jste nikdy nezažily situaci, kdy jse ve svém vztahu prožívaly pravou lásku a důvěru a náhle jste zjistily, že ten, koho milujete a důvěřujete mu a kdo vás v tomto utvrzuje, dlouhodobě "pígluje" jinou.
Sice chápu, že vám přijde zábavné "bojovat" o lásku, ale slovo "důvěra" bych vůbec nevypouštěla na vašem místě z pusy. Ze všech zúčastněných aktérů se totiž nedá důvěřovat naprosto nikomu.
Protože hlavní hrdinka je děvče, které svou zamilovanost do ženáče řeší podvodem na dalších lidech - zapomínáte na toho chudáka, jenž cizí dítě považuje za své - což podle mě v případě, že jde ze strany matky o VĚDOMÝ podvod by měl být trestný čin.
Hlavní hrdina je bigamista, který udržuje dva vztahy, protože jestli si myslíte, že domů jezdí akorát přehazovat písek a se svou ženou nespí, pak jste na omylu. Takže podvádí svým způsobem obě dvě. A věřit mu nemůže ani jedna, byť se o to ze všech sil snaží.
Zde je úplně jedno, jestli je manželství instituce taková nebo onaká a pravdou je, že zamilovat se může člověk kdykoliv do kohokoliv. Ale právě to, jak pak člověk tuto zamilovanost řeší, z něj dělá nepoctivého sobeckého podvodníka, nebo člověka čestného.
Protože když už díky lásce, jež nemůže být realizována pro předcházející partnerovy závazky přijdu k dítěti, mohu to přijmout čestně a snažit se s tím vyrovnat, aniž bych obelhávala lidi, kteří za moje chyby a lásky nemohou.
A když už mám někde závazky a přesto se zamiluji, mohu se rozhodnout, že buď si pro ony závazky svou lásku zapovím - on čas vše zhojí - nebo že se s těmi závazky vyrovnám čestně. Třeba tak, že kápnu "božskou" a odejdu a o rodinu se postarám i tak.

Nemyslím si, že problémem ostatních je jejich nedostatečná empatie a pochopení, ale že mají pochopení i pro ty aktéry příběhu, kteří na vybranou nemají, lásku jim nikdo nedává a ještě je někdo krutě obelhává.
Naopak si myslím, že problémem vaším je životní postoj: účel světí prostředky. Jenže to nemá nic do činění s pravou láskou, ale pouze ze sobectvím.
srpen 26, 2008 18:39
PS: Bylo to pro Káča & Verča : Takykáča
smilies/wink.gif
srpen 26, 2008 18:41
Jirasko, : endymio
jak zpívá Krucipüsk - Láska je k.rva, každýho sundá smilies/wink.gif přeju Ti, abys našla cestu ze svýho bludiště
srpen 26, 2008 19:20
Jirásko, : Ivule
když jsem začala číst ten tvůj příspěvek,napřed mě napadlo,jestli to nepíše ta moje kamarádka...ale byly tam drobné odlišnosti.A navíc ona sedí u počítače celý den v práci,doma už ho moc nezapíná,spíš bulí do kožichu svýmu kocourovi...ale co jsem s ní mluvila naposled,říkala,že začíná mít pocit,že už je to malinko lepší,že už by snad měla i chuť koukat okolo...jenže furt tvrdne v práci...šla za ní kraj světa,pryč od rodiny,přátel a teď tam má jen toho kocoura...a toho expřítele v práci...možná i proto je na něj tak fixovaná...
srpen 26, 2008 20:49
vtip : Sipik
Manželka se vrací domu z velkého nákupu a je šokována, když najde
manžela
v posteli s cizí mladou slečnou. Praští taškami a žene se ke
dveřím, když
ji konečně manžel doběhne a říká, že jí všechno vysvětlí.
Zastaví se tedy
a dá mu šanci. On povídá: "Drahá, bylo to takhle... Jel jsem domů
a tohle
stvoření stálo na dálnici a vypadalo děsně zubožele, tak jsem
zastavil.
Zjistil jsem, že ji vyhodil z auta její partner a byla úplně bez
prostředků a vyhladovělá. Tak jsem ji zavezl domů a dal jí to
vepřové, cos
včera nedojedla, k večeři. Měla prošlapané boty, tak jsem jí dal
nějaké
sportovní, které už nenosíš, protože nejsou v módě. No a
protože bylo
venku zima, dal jsem jí ten svetr, cos dostala loni k narozeninám anenosíš
ho, protože ti prý nesluší. Pak jsem jí dal jedny tvoje
tepláky,
do kterých už se nevejdeš. No, a když už odcházela, tak se mě
ještě
zeptala: "Je tady ještě něco, co vaše žena už nepoužívá?" "No,
a bylo

srpen 27, 2008 08:45
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]