O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MANŽEL CHCE NAJEDNOU "JI I JEHO" PDF Tisk E-mail
Pondělí, 21 červenec 2008

 Tak jsem po 16 letech manželství zjistila, že můj manžel vesele odpovídá na seznamovací inzeráty, typu "pár hledá jeho" případně "více než 1+1", nepohrdne ani "ona hledá jeho". Zírám!!! Brečím, nechápu... řešení s ním není bohužel opravdu možné, raději před diskusí uteče. Víte, co mi na to řekne? Asi je prý najednou "takový", toť vše....

 

 

 

 

     Co mám dělat dál? On to raději skončí, nechce mi prý dál ubližovat. Máme ale přeci dvě děti.... fOn ale s tím opravdu nechce nic dělat, léčit se prý nijak nebude; vlastně ani ani nevím, jestli to k léčení je?

 

     Náš sexuální život byl doposud zcela v pořádku, i po tolika letech. No - asi jsem žila s někým, koho vlastně vůbec neznám. Přiznávám, jsem v šoku, nevím co mám dělat, nevím si vůbec rady.

 

     Jak mi může takhle jednoduše jen říct - po takové době normálního soužití, jen "prostě jsem takový".... cožpak to je nějaké vysvětlení? a jak se s tím já mám vyrovnat?? Je mi z toho fyzicky zle...

 

Jana

 

 

 

Komentáře (118)add feed
nikdy jsem dost dobře nechápala lidi, : alena puntíkovaná
co místo toho, aby pracovali na tom,co mají , vylepšovali a zvelebovali to...pořád jen koukaj, jestli někde jinde náhodou není něco lepšího. Není! Když to zjistí, bývá už pozdě...ale to je jejich problém. Jenom by neměli ničit lidi kolem sebe.
červenec 21, 2008 10:28
... : bb
musí ti být strašně - musíš teď zvažovat, jestli s ním zůstat, nebo chceš odejít, jestli zůstat, tak asi bych se přemohla, nařídila si klid, třeba spolkla předem nějakou piluli, a promluvila s ním - zkus ho požádat o rozmluvu, počítej s tím, že ještě párkrát uteče, buď vytrvalá, zachovej klid. Připrav se předem, zjisti kontakty na sexuologa (pro vás oba), psychologa (aspoň pro tebe), a zkuste začít tam. Ale to by musel chtít zůstat s rodinou.
červenec 21, 2008 11:00
---- : endymio
jste spolu šestnáct let, Tvůj muž asi přichází do středního věku. Zavedené sexuální impulsy a praktiky už tolik nefungují a on má potřebu experimentovat ( jak moc experimentujete společně?) Myslím, že s Tebou to až tak nesouvisí, neznamená to, že jsi nepřitažlivá. Ale prostě - no zase ta furt stejná svíčková smilies/smiley.gif Jistě nechce rozbíjet rodinu, má vás rád. A třeba ani k ničemu nedošlo, jen si s tím pohrává? Měl by být mnohem opatrnější ve své internetové komunikaci ( jak jsi se to dozvěděla? ). Neměl připustit, aby se to provalilo, a tím Tě zranit. Menší náhled do mužskýho uvažování lze najít na nornik.cz . Promluvit byste si určitě měli, ale až se trochu zklidníš. Teď je nejspíš při vašich rozhovorech v pozici přistiženého uličníka a ne dospělého chlapa a těžko se Ti nějak otevře. Doporučuju se trochu se nad to povznést a možná si s psycholožkou ujasnit svoje startovní pozice pro další řešení. Je to prostě signál toho, že má na váš intimní život jiný náhled než Ty.
červenec 21, 2008 13:34
vůbec bych se tím : Zdena
nezaobírala teď v tomhle stadiu dopisování. Až když by chtěl své sny a vidiny uskutečnit, tak bych projevila svůj názor. A tvrdě.
červenec 21, 2008 14:44
alenko : kolemjdoucí
dokázala bys pochopit, že pro někoho je právě cokoliv jiného vždycky lepší než to co právě má? Proč něco pracně zvelebovat a udržovat, když každý nový vztah nás vynese na pár měsíců (nebo i let) až do oblak.....
červenec 21, 2008 15:23
Kolemjdoucí : Milena
Nevím, jestli je lepší vrhat se, na dejme tomu měsíce, do nového, zatím nejistého. Určitě je to ale jednodušší, pokud nevadí, že při tom někoho zraňuješ. O moc těžší je, se snažit nynější vztah vylepšit. Z Janina dopisu se mě zdá, že její manžel zatím jen sní o něčem jiném, možná o tom vznášení v oblacích. Ale je to takový srabík a nechce situaci řešit a zabývat se jí. "Raději skončí, než jí bude dál ubližovat". Celkem alibistická věta.
červenec 21, 2008 15:51
Mileno : kolemjdoucí
to nebylo k tématu. Jenom jsem chtěl puntíkaté naznačit, že ne každý se domnívá to co ona..

pořád jen koukaj, jestli někde jinde náhodou není něco lepšího. Není! Když to zjistí, bývá už pozdě...

červenec 21, 2008 15:57
takže : kolemjdoucí
já bych tu větu trochu modifikoval:

pořád jen koukaj, jestli někde jinde náhodou není něco lepšího. Je!! Ale když to zjistí, bývá už pozdě...
červenec 21, 2008 15:59
kolemjdoucí : Nella
Je to na stejno, zamilovanost trvá cca 3 měsíce a pak je to stejné nebo hodně podobné. Spíš to vyhledávání grupáče atak svědčí podle mě o nějaké otupělosti, takže už neví čím se vyburcovat.
červenec 21, 2008 17:26
kolemjdoucí : mimi
Ty ses nedokázal zamilovat tak abys našel soulad a Tvá žena by Ti byla manželkou,milenkou i přítelem.Jsi hodně ochuzen a nemáš blízkého člověka.
červenec 21, 2008 17:30
milý kolemjdoucí : alena puntíkovaná
ŽE to někdo dělá, chápu. Ale nechápu PROČ to dělá. Lidi , kteří takové věci dělají jsou stejně morálně závadní a nespolehliví, jako alkoholici, feťáci a násilníci. Lež je lež a podvod je podvod ..nezávisle na tom, jestli tomu říkáš masíčko, nebo svíčková. Čestnej a rovnej chlap by nic takového nikdy neudělal - prostě neudělal, protože má charakter a odpovědnost a když někoho má rád, tak ho prostě má rád se vším všudy. To, že ty tohle neumíš je tvůj problém. Je to tvá charakterová vada - ne moje. Já osobně se takovým lidem zdaleka vyhýbám a o podvodníka a lháře bych si já - jak je mi šedesát a jsem skoro chromá - ani neočistila boty.
červenec 21, 2008 20:09
alenko : kolemjdoucí
ptáš se PROČ. Prostě proto, že ho to baví, že mu to v dnešní společnosti prochází a hlavně proto, že je pořád na světě dostatek husiček, které mu to žerou...
červenec 21, 2008 21:55
Alenko potento - tečkovaná :-) : strejda
na svíčkovou je nejlepší masíčko z pravé svíčkové. Na to vem jed. Nejlepší svíčkovou (i s brusinkami navrch) jsem jedl ve svém životě pouze jednou jedinkrát, kdysi na Moravě, v Boskovicích u Brna. Kdykoli je řeč o svíčkové a o masíčku, vždy si vzpomenu na Boskovický statek a na jeho kuchařky. To bylo žrádlo, panečku...
Já se těch asociací snad nezbavím.
červenec 21, 2008 22:25
Alenko puntíkatá : AHabibi
... mám ráda aji svíčkovou, aji tebe, jak jsi to napsala.

červenec 21, 2008 23:19
Milý kolemjdoucí : alena puntíkovaná
Tvá odpověď - tedy, že ty za nic nemůžeš, nýbrž, že za všechno mohou ty "husičky", které obelháváš, je přesně v logice vraha, který se hájí tím, že za všechno může oběť, neb mu okamžitě nevydala prachy. Skutečně máš být nač pyšnej.
červenec 22, 2008 01:00
... : Babča
Víte holky,já dnes Těm chlapům vůbec,ale vůbec nezávidím.Je mi taky šedesát,mám doma rovněž stárnoucího seladona za zenitem,který měl taky tak trošku jednu chvíli pocit,že mu něco v životě uniká,že se dnes otvírá svět pro nové obzory i v oblasti sexu,které on bohužel nikdy/alespoň si to myslím/,nepoznal a dnes už bohužel ani nepozná.Takže to tak trochu znám,i když jsem to nijak nedramatizovala a předem věděla,že vítěztví bude opět moje.A když je ten chlapík mladší a cloumají s nám vášně,noviny jsou plné mladých a svlečených holek,internet je plný nabídek na něco dosud nepoznané a chlap se doma tak trochu nudí,problém je na světě.I když,jsou i světlé výjimky,abych je nezatracovala všechny.Jednu radu bych ale měla-dát jim víc práce,zaměstnat je natolik,že večer padnou do postele a jsou rádi,že mají klid a pokoj a některé voloviny si ani nevzpomenou. Úměv na líci a dobrou náladu.
červenec 22, 2008 08:16
alenko : kolemjdoucí
ale já jsem přeci nikde netvrdil, že za nic nemůžu. Kromě toho jsem to psal ne jenom za sebe, ale trochu obecně, za všechny ty "morálně závadné a nespolehlivé". Já se prostě (asi neúspěšně) pokouším tady naznačit, že se prostě chováme tak, jak vy, kudlanky, nám to dovolujete. Dokud budou na světě husičky které věří na "má žena mi nerozumí"a "ty jsi ta pravá", tak prostě budeme mít možnost ochutnávat a ochutnávat....

jo a pro babču - znáš ten vtip, jak se babča hlásí na univerzitu? Prý on má dědek takovej sen, ještě se na starý kolena pomilovat se studentkou...

píšeš,

otvírá svět pro nové obzory i v oblasti sexu,které on bohužel nikdy nepoznal


nenapadlo tě zamyslet se nad tím, kdo může za to, že je nikdy nepoznal?
červenec 22, 2008 08:33
pro kolemjdoucího : Babča
Tak hele kámo,to jsem to teda dostala.co?Ten vtip je dobrej,že bych se taky přihlásila?
Jako myslíš,že bych s dědkem měla provozovat různé perverzní praktiky jako je sadomaso anebo něco podobnýho?To bych teda chtěla sama vidět...........
červenec 22, 2008 08:52
Kolemjdoucí, : Míša šíša
máš jistě v něčem pravdu, ale na druhou stranu - nikdy jsi nezatoužil žít s někým déle jak ty tři měsíce, sdílet s ním dobré i zlé, mít ho rád se vším všudy, i s jeho chybami, vědět, že se dokonale znáte a že se na sebe můžete ve všech situacích spolehnout, vědět, že když ti bude zle, takže ten druhý tě podrží a podpoří, a že ti podá sklenku s vodou, když si pro ni sám nebudeš moc dojít? Vědět, že spolu absolutně souzníte a nemusíte ani moc mluvit, aniž byste nevěděli, co si ten druhý myslí? A že kdyby jste jeden o druhého přišel, zbyla by vás jen půlka? Copak něco tak silného může nahradit rádoby sebeuspokojivé vědomí, že teda každou chvíli šoustám s někým jiným?
červenec 22, 2008 09:01
přesně tak Babčo, : alena puntíkovaná
zaúkolovat, zaměstnat, nenechat je nudit se. a krmit, krimt, krmit a chválit, chválit chválit. Mám to vyzkoušený...funguje to! smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 22, 2008 09:42
kolemjdoucí : mimi
Tady jde o to,že nejsi pro rodinu zázemí, neumíš dát jistotu,bereš doma servis a občas načechráš nějaké husičce peří. Nejsi důležitý ani pro rodinu ani pro husičky jenom sám pro sebe.
červenec 22, 2008 09:55
Holky, : carie
nebuďte na Kolemjdoucího zlé. Bylo by mi po něm smutno. smilies/wink.gif
červenec 22, 2008 10:04
copak? : alena puntíkovaná
potřebuješ načechrat peří???? smilies/grin.gif
červenec 22, 2008 10:11
míšo šíšo : kolemjdoucí
na to podávání sklenky vody mám snad ještě pár let čas, a myslím, že až to bude potřeba, že se zase nějaká najde, která podá. No a do té doby bych ještě rád pár husičkám peří načechral....nejsem muslim, ty mají svých 72 panen po smrti jistých, já se musím spokojit s tím, co stihnu na tomto světě. Že nejsem důležitý pro rodinu....no nejsem, což je jedině dobře. Děti jsou ženaté a vdané a bývalka je spokojená, že se jí necpu do postele.
červenec 22, 2008 10:12
No jo, : Míša šíša
ty to ale pořád nechápeš, o čem mluvím. Tady nejde jen o tu sklenici vody. I když ... aby ses jednou nedivil. Ony ty husičky, co si nechávají rády čechrat peří, naopak nerady vyměňují dědkům pleny. Víš?

Nehledě na to, že si seš až nějak moc jistý tím, že na podávání sklenky máš ještě čas. Kdybys nebyl tak stár, řekla bych, že se jedná o mladickou neuvážlivost, ale v tvém věku? Jakpak se to jen říká? Nevíme dne ani hodiny... klidně už zítra můžeš být naprosto imobilní. Bývalka je spokojená, že tě nevidí, děti mají svých starostí dost (nakonec sám píšeš, že pro ně nejsi důležitý - tak co by se o tebe starali, když ty ses nedokázal postarat o ně) - a husičky? Kdepak jim asi bude konec? Ha?
červenec 22, 2008 10:25
míšo : kolemjdoucí
naše debata je krásný příklad toho, jak na stejnou věc lze nahlížet z naprosto opačných stran. Já přeci strašně dobře vím, že
Nevíme dne ani hodiny... klidně už zítra můžeš být naprosto imobilní.
no, a právě proto....
červenec 22, 2008 10:30
míšo šíšo : kolemjdoucí
ještě na svoji obranu - o děti jsem se postarat dokázal, vlastně jenom kvůli nim jsem to vydržel doma než dostudovaly a i o bydlení jsem se jim postaral. Dneska vydělávají za měsíc víc než já za celý rok ale rozhopádně od nich neočekávám, že mi budou přispívat třicet tisíc měsíčně na pobyt v LDN.....
červenec 22, 2008 10:35
Míšo : neonka
třeba má v zásobě několik krabiček s analgetikama a ve skříni křeslo s kolečkama smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Jinak dokud člověk nějakej takovej úraz nemá, nepochopí. Oni úplně stačej naražený záda.

A kde máme milenku? Co na to že je vlastně husa?
červenec 22, 2008 10:42
rybičko svítivá : kolemjdoucí
ona to zatím neví....
červenec 22, 2008 11:03
Aha : Míša šíša
Takže k té tvé větě "no, a právě proto..." Můžu dodat jen "Carpe diem quam minimum credula postero". Prostě k takové životní filozofii nelze nic víc říct.
červenec 22, 2008 11:56
V článku : Rozmarýna
Jana napsala, že jejich sexuální život byl dosud zcela v pořádku. Možná si to myslela Jana, pro kterou v pořádku byl. Ale pro toho jejího chlapa to asi byla nuda. Jak jinak si vysvětlit, že hledá v inzerátech ona hledá jeho? Asi chce zažít něco nového, dráždivého. A s tím grupáčem - asi už neví roupama co dělat. Jestli chceš, Jani, udržet manželství, asi bych se šla poradit do manželské poradny a hlavně bych se snažila hledat nové metody v sexu, které budou vyhovovat oběma. Nejhorší asi bude nevědět, jestlï už ten grupáč zkusil, tady bych měla strach z pohlavních chorob.
Jani, zamysli se nad tím, jestli tvůj manžel s tebou může mluvit svobodně o sexu. Pokud ne, tak si s tebou asi nemůže domluvit a vyzkoušet věci, které by chtěl. Znám to z vlastní zkušenosti, s manželem se o sexu vůbec nedá mluvit.
červenec 22, 2008 11:58
Míšošíšo, já bych to odlišovala : bb
vztahy typu (nějaká)Milenka (nějaký)Kolemjdoucí = nic proti ničemu, ne? ona rodinu nemá, on už rodinu vyvedl z hnízda, oba bez stálých partnerů, tak si čechrají peříčka navzájem, zpříjemní si chvilku život, pokud jim to tak stačí, tak co, zaplatí akorát penězi a časem. Až skončí, zůstane ticho a klid po pěšině. Ona si sebe moc vážit nemůže, pokud si nechá připlácet na diety a cestovné, ale když kvůli tomu nezboří něčí vztah, dětem neodvleče tátu, tak ať si prostituuje jak je libo, její věc - dokud ví, kým je, kam patří.
červenec 22, 2008 13:10
... : bb
no a ten, kdo to nezažil, komu se to nepovedlo, nemůže znát smysl slov "Vědět, že spolu absolutně souzníte a nemusíte ani moc mluvit, aniž byste nevěděli, co si ten druhý myslí? A že kdyby jste jeden o druhého přišel, zbyla by vás jen půlka? Copak něco tak silného může nahradit rádoby sebeuspokojivé vědomí, že teda každou chvíli šoustám s někým jiným?"


červenec 22, 2008 13:13
... : Milenka
Hezké řeči to jsou, ty o tom souznění, které máte, dámy, stejně jen odkouknuté od made in Hollywood. To bych ráda věděla, která z vás někdy něco podobného vůbec zažila ve skutečnosti. Proč se tedy rozvádíte a těmi vašimi souznílky? Nebo proč se oni rozvádějí s vámi. Nebo proč vaši muži tak rádi vyhledávají milenky, když vám to doma tak nádherně souzní?
Těm, které mě nazývají husou, těm bych také ráda vzkázala, že jim zcela rozumím. Každá domácí husa si jistě ráda na chvíli představí, že husou je ta, která je od ní tak odlišná. Tuhle představu vám přeji z celého srdce, protože když nic jiného nemáte, tak alespoň tu představu, že?
červenec 22, 2008 13:55
... : bb
no, a každá Milenka, která pravé partnerské souznění nezažila, si ráda představuje, že jiné než ona jsou jen podváděné, rozváděné nesouznící husy
takže, zase jsi nám nesdělila nic jiného než to, že máš potřebu obhájit a uhájit svůj způsob života
ale my ti ho přejeme :-) tedy já určitě. každému přeju co si přeje. Hlavní pro mě je, že já žiju tak, jak jsem si vždycky přála a vysnila já :-) Tys třeba snila o prostituci, no.
červenec 22, 2008 14:17
... : Milenka
Paní bb, promiňte mi to, ale vy musíte být nejen nepůvabná ale i zlá a panovačná a přitom s velmi velmi nízkým IQ. Ideální podhoubí pro vyštvání manžela do náruče milenky.
červenec 22, 2008 14:23
Milenko, nemohu jí odpovědět : Míša šíša
na její otázky, neboť se nerozvádím ani já, ani můj muž. Můj souznílek milenky určitě nevyhledává neb milenkou jsem mu já. A takové jako je ona by se asi i štítil (když ona dá každému, kdo jí zaplatí tři dny u moře).

A nerozčilovala se ona tolik nad těmi našimi - jak říká - představami. Nebo jí naskáčou pupínky a nebude se už líbit. A co by si pak počala, chudinka jedna samotná, opuštěná.
červenec 22, 2008 14:26
aha, milenka má asi ten diplom s psychologie... : alena puntíkovaná
no, když povážíme, jakým způsobem ho získala...tak nás její úsudek ani nepřekvapí. Daniela by jí měla dát kontakt na Kolemjdoucího...určitě by si spolu hezky užili. Třeba Kolemjdoucí od rozvodu stačil našetřit dost peněz....
červenec 22, 2008 14:28
sorry : alena puntíkovaná
z psychologie
červenec 22, 2008 14:29
Milenko :-))) : bb
jasně, nejlepší vysvětlení pro prostitutku (nebo čím jiným je placená milenka, než lepší prostitutkou?) je, že jiná žena, které je prostitutky způsob života lhostejný, pokud se jí neplete do jejího, trošku jí lituje a trošku pohrdá, musí být nehezká, zlá a hloupá :-)
A ještě navíc podle svých milenců soudí jiné muže. Můj je natolik chlap, že by s takovu ženou nežil, ne že by od ní utíkal k milenkám. On by prostě odešel komplet a našel si partnerku. Ale nevylučuju, že v mezidobí by vystačil s nějakou milenkou, proč ne.
červenec 22, 2008 14:32
Pa děti : Milenka
posílám pufinku.
červenec 22, 2008 14:33
Milenko : mimi
Jak se díváš na názory,které má kolemjdoucí?
červenec 22, 2008 14:34
Pufinku? : Míša šíša
Radši snad ani ne. Nerada bych něco chytla.
červenec 22, 2008 14:35
... : bb
mimi, asi dobře, možná je to kolemjdoucí sám :-) a nebo nějaký úředník, končí mu pracovní doba v mimoúřední den :-)
červenec 22, 2008 14:36
... : Milenka
Již jsem se sice rozloučila. Pracovní doba mi ještě déle než hodinu nekončí ale za chvíli se vrátí ten můj současný pan Božský který je i mým firemním šéfem. Jdu uvařit kávu pro nás oba. Pa děti. Pufinku.
červenec 22, 2008 14:41
bb : neonka
že by sám sebe kolemjdoucí nazýval husou? smilies/grin.gif

A je opravdu krásné obdivovat jak má ten druhý úplně stejný nápad, zvlášť když zuřivě hledám věc kterou chci použít a pak ji najdu sloužící přesně tomu účelu co jsem chtěla :-)
Problém je, že souznění není vždy 100% což pak působí menší chaos smilies/grin.gif smilies/grin.gif

červenec 22, 2008 15:06
teda já jenom zírám : kolemjdoucí
už mne tu podezíráte z rozdvojení osobnosti....jinak k těm penězům-nic jsem nenašetřil, zásadně nešetřím, a ani přítulkám diety a cestovné nevyplácím.
červenec 22, 2008 15:46
nemohu : kolemjdoucí
mluvit za jiné, ale zdá se mi, že Milenka má též filozofii "Carpe diem quam minimum credula postero". Ovšem spolu bychom se určitě nesnesli, na to je moc chytrá a na moje řeči by nenaletěla.
červenec 22, 2008 15:51
Chytrá? : Míša šíša
U nás tomu říkáme "vychcaná jak mraky" smilies/grin.gif


červenec 22, 2008 15:58
míšo : kolemjdoucí
ano, opakem je hodná = blbá smilies/grin.gif
červenec 22, 2008 16:14
Milenko : mimi
Máš,nebo plánuješ vlastní děti.
červenec 22, 2008 17:22
neblázni-děti??? : alena puntíkovaná
uřvaný usmrkance? Co pořád řvou a stojej prachy? To by asi nemohla šukat po pracovní době se svým šéfíkem...a na to aby se tři dny ráchala v moři - to už vůbec ne. A jek by jako sháněla končofty, kdyby musela sedět doma a kojit?
červenec 22, 2008 17:28
kolemjdoucí - : alena puntíkovaná
každému co jeho jest....tobě namouduši takovou tu chytrou a vychcanou ze srdce přeju.
červenec 22, 2008 17:31
nedá mi to : kolemjdoucí
a musím se Milenky zastat. Nevím proč o ní mluvíte jako o prostitutce. To je přeci něco docela jiného. Prostitutka si nemůže vybírat, kdo zaplatí, s tím jde. Milenka si vybírá. Můžeme jí třeba říkat Profesionální milenka. No a ty děti-už jsme to tady nedávno diskutovali. Proč si prooha myslíte, že po nich každá touží. Pro někoho je třeba těhotenství pracovní úraz.
červenec 22, 2008 17:42
Domnívám se : AHabibi
... že kolemjdoucí je dost "chytrý a vychcaný", aby takové stejné naletěl. Určitě má raději
tu hodnou = blbou.
červenec 22, 2008 17:45
alenko : kolemjdoucí
taky jsem kdysi jednu takovou pár měsíců měl. Mělo to tu výhodu, že když nás to přestalo bavit, tak jsme si to řekli a bez větších potíží ukončili. Sice naznačovala, že je možná těhotná, ale když jsem ji vysvětlil, že to je její problém a ne můj, tak toho nechala....
Ale ono je to vždycky o tom, co o toho partnera očekáváš. Víš jaká je nejhorší manželka? Hysterka. To je na mašli. A víš jaká je nejlepší milenka? Hysterka. Taková, co když se v restauraci pohádáte, tak převrhne vázu, praští tě kabelkou, uteče ven a na ulici vletí pod auto. S tou se nikdy nenudíš, je to něco jako krotit divoou kočku (a v posteli je nedostižná).
červenec 22, 2008 18:01
Ahabibi : kolemjdoucí
víš co znamená arabsky Habibi? حَبيبي

http://en.wikipedia.org/wiki/Habibi
červenec 22, 2008 18:05
Kolemjdoucí : AHabibi
Tak mi říkal manžel v našich dobrých časech: Habibi - miláčku. Hodně jsme spolu cestovali, opakovaně i do arabských zemí. Ale všechno je pryč.
Na mé místo přišla, po 28-mi letech, mladá ve věku našeho syna a mi zůstaly jen vzpomínky a pojem "Habibi". Proto, že jsem byla, jak píšeš - hodná = blbá.
Ale to štěstí (já říkám "průser") mu přeju. V 60-ti má uštěkanou hysterku, ještě vdanou, takže se nenudí.
červenec 22, 2008 19:44
Omlouvám se, že se Vám tu vměšuji do rozhovoru a navíc mimo téma, : strejda
ale po vysvětlení zde přítomné AHabiti, jak ke svému nicku přišla, mě napadlo, že by nebylo na škodu, kdyby tu šéfová vypsala téma na toto téma a ostatní "aliasové" be se vyjádřili krátkým textíkem. Proč a co je vedlo k tomu, zvolit si právě takový nick, který používají. Člověk by byl hned v obraze. A mnohdy by se odstranila i pochybnost, zda dotyčný(á) nosí červenou sukénku či modré trenky. U některého nicku se to fakt nepozná je-li to kluk či holka. Až někdy, za dlouho, dle psaní.
Na některých diskusích (pominu-li puberťácké hlouposti, snažící se zaujmout), je možné vidět přehlídku fantazie nebo také nefantazie. Jak se to vezme.
Tak třeba kolemjdoucí. No? Ty tu chodíš jen kolem dokola a kdy se stavíš? :-)) Viděl jsem i nick "šla kolem", stará Blažková..., toulavej (to je jasné, ten se pořád někde toulá), Milenka je také jasná, Míšule šíšule také, Bardotová rovněž, ale co třeba ostatní?
Včelí královno, vlastně kudlančí královno, co Ty na to? Já vím, až zas budeš čupr holka. To má čas. smilies/grin.gif
Vždyť mě znáš. To byl jen blbý nápad... smilies/grin.gif
červenec 22, 2008 20:18
AHabiti, : strejda
chápu to tak správně, že když už nejsi tím miláčkem toho šedesátníka, že se tím "A" vlastně sama neguješ na nemiláčka? smilies/wink.gif
Něco jako malfunction? smilies/grin.gif
červenec 22, 2008 20:36
strejdo : AHabibi
...to vůbec ne. Věřím, že jsem nadále miláčkem svých blízkých i méně blízkých. Ale pelyněk na jazyku ještě mám a momentálně je mi fajn být singl. Po mých zkušenostech a v mých letech to tak chci zachovat.
Jo, to "A" byl pouze technický problém. Nick ve znění Habibi nebyl přijat. Někdo jej už použil údajně k registraci. Takže jsem si vypomohla s "A".
červenec 22, 2008 20:59
Aha : strejda
No vidíš, to je vyčerpávající odpověď. Strejda to pochopil úplně celé a je klidný. smilies/cheesy.gif
červenec 22, 2008 21:03
já už jsem tu : alena puntíkovaná
svůj nick vysvětlovala...takže v mém případě je jasno.
červenec 22, 2008 21:04
Ahabibi : kolemjdoucí
tak to ti říkal špatně smilies/grin.gif. Habibi jsi měla říkat ty jemu. On tobě habibti....

a pro strejdu - já jsem sem před časem zabloudil nějakou náhodou nebo omylem a nějaké téma mě vyprovokovalo svým nepochopením podstaty. A protože jsem jenom tak náodou šel okolo, tak vznikl kolemjdoucí. Navíc jsem nepočítal s tím, že ještě vrátím, ale pak jsem se zamotal do nějaké další debaty a pak další no a straším tu furt...
červenec 22, 2008 21:06
Alenko Té či Pé, která přímo nesnášíš naše moudí, které stále loudí, : strejda
už jsem si to také dávno přečetl a jsem v obraze. Dík za vysvětlení.
červenec 22, 2008 21:14
Kolemjdoucí, : strejda
to je dobře, že tu strašíš. Já už tu straším také dost dlouho a bude-li nás víc, nebudeme se bát vlka nic. Škoda že NČ přestal strašit...šak von se vrátí!
červenec 22, 2008 21:18
strejdo : bb
nevím že by tu chodila nějaká Bardotová, můj nick to není
červenec 22, 2008 21:19
Tak proč se ozýváš Brylská? : strejda
Nebo snad chceš abych Ti říkal Bláža Blažková, bb? smilies/grin.gif
červenec 22, 2008 21:24
Ahabibi : kolemjdoucí
ježkovy voči jakou registraci? Já jsem to začal používat a nic neprotestovalo
červenec 22, 2008 21:28
... : bb
kolemjdoucí slovíčkaří, prostitutka je profesionální milenka, no a lepší prostitutka si může klienty vybírat, když je dobrá, tak si vydělá dost na to, aby nespala s každým a pořád
ať tomu říkáme jakkoli, Milenka je žena, která spí s ženatými muži a nechá si za to platit, penězi nebo naturáliemi - to je prostituce. Prostitutky nejsou jenom ty trosky v Chebu :-). To,že nechce stálého partnera, rodinu a děti, je její právo,volba, ale ne omluva nestoudnosti, takových žen je víc a nechlubí se tím, že spí s ženatými muži, a nejsou tak hloupé, aby přesvědčovaly ostatní, že jejich milenci jsou Páni Božští, co mají doma strašlivou škaredou hloupou husu. (a vzali si ji, protože je Rudí Kmérové přinutili)

červenec 22, 2008 21:29
... : bb
jo, takhle kolemjdoucně jsem se tu usadila loni i já a takhle nějak to asi chodívá většinou
pak prostě člověk napíše "bb" - však je to jedno, když je to pro jednou a tu adresu za pár týdnů stejně zapomenu

červenec 22, 2008 21:33
bb : kolemjdoucí
ta ti nějak hnula žlučí. No nic, za sebe jenom říkám - prostittutky jsou mi odporné, Milenka nikoli, její životní filozofie je mi sympatická.
červenec 22, 2008 21:35
strejdo, asi proto, že mi tak říkáš, ne? : bb
oslovuješ mě tak, tak proto
ani Brylská, ani Blážová - proč komolit nicky? si to nekomplikujme, "bb" a hotovo, ne

červenec 22, 2008 21:36
No vidíš, bébéčko, : strejda
náhoda..., vždyť je to jedno... a já jsem z Tebe udělal vnadnou celebritu. A Tobě to není recht. Za dobrotu na žebrotu...
červenec 22, 2008 21:43
kolemjdoucí : bb
nehnula - proč si lidé myslí, že když se k něčemu opakovaně vyjádřím, musí mi to notně hnout žlučí - copak se polemizuje jen v takových případech? ta její životní filozofie mi sice není sympatická, ale nevadí mi
vadí mi, když někdo tvrdí, že jeho životní filozofie je jediná pravá, šťavnatá, s chutí a barvou, zatímco ti, kdo tak nežijí, jsou vlastně chudinkové co na to prostě nemaj
ze života už vím, že kdo podle něčeho opravdu žije a je s tím srovnaný, je spokojený a šťastný, nemá potřebu shazovat druhé proto, že žijí jinak.
Ona udělala přesnýá opak, tak buď není tak šťastná, nebo je hloupá, nebo obojí. Její stylizace celkový dojem završila, no a tak reaguji. Ale to se tu přece tak dělá, tady se nevylepují plakáty a anonce.
Ostatně, jak vidíš, moje reakce spíš hnula žlučí milence, nejdřív popíše jak žije - jako lepší prostitutka, ale nesnese, když to tak někdo vnímá a vysloví.

červenec 22, 2008 21:51
... : bb
ale to jen pro tebe, na tvou poznámku, jinak Milenka je pro mne už asi uzavřené téma
teda pokud nepřijde Milenka II. a nějaká dovysvětlovací story
červenec 22, 2008 21:52
... : bb
chachá - tyto znaky opište: "lbjme" líbej mě :-))
červenec 22, 2008 21:52
strejdo, : bb
když ona je stará a potrhlá :-))
červenec 22, 2008 22:01
No jo, ale kdybys byla bývala napsala třeba AH : strejda
a já Tě později pasoval na Agátu Hanychovou, zase špatně. Tak víš co? Když už vím která bije, tak zůstanu u toho bébé. smilies/grin.gif
červenec 22, 2008 22:26
Jano vracím se k tvému dopisu : mimi
Píšeš,že je ti z toho fyzicky zle.To bude spiš psychická pecka.Neber to tragicky, my všichni co tady chodíme na kudlanku máme 13 komnatu,nějaký životní podraz,nebo co člověk nemá sílu ovládnout a ty inzeráty zase neovládnul Tvůj muž.Ber to jako jeho sexuální harašení a řekni mu,že se ti to nelíbi hlavně proto,že nejdříve měl tobě navrhnout změny v ložnici,prostě to společně probrat a teprve pokud se nedomluvíte a on by chtěl nadále v harašení pokračovat,tak to by znamenalo,že Ti vědomě ubližuje a pak uvažuj o rozluce.
červenec 22, 2008 22:30
já nevím, jak jste došli k názoru, že nenávidím vaše pohlavní orgány. : alena puntíkovaná
Tyto mi v podstatě mohou být ukradeny. Já jen říkám, že jestliže se někdo chová jako hajzl, tak většinou i hajzl je. Jde o povahu a o způsob jednání - ne o to, co má mezi nožičkama.Na takový lidi mám radar a pečlivě se jim vyhýbám, neb vím, čeho jsou schopný. A ať udělaj, co udělaj, vždycky jsou v tom nevinně...vždycky za to může ten /nebo ta/, který na jejich jednání doplatil nejvíc. Ale škoda mluvit, tyhle lidi si budou stejně myslet, že jsou mistři světa a že všichni ostatní kolem nich jsou dobrý jen k tomu, aby je "použili".
červenec 22, 2008 22:41
Již jen k bb : Milenka
Ta chuděrka se ve své prostoduchosti domnívá, že mi pohnoula žlučí. Ale vždyť já jí nebráním aby si to myslela, když ji to zklidní. Jiné čtenářky si samy mohou snadno udělat úsudek o vyvolané žlučovitosti již jen podle počtu výpadů té nešťastnice proti mně. Pro dnes všem pufinku na čelíčko, odjíždím za chvilenku na oběd na Karlštejn.
červenec 23, 2008 09:58
tobě nějak záleží na veřejném mínění :-) : bb
děvenko, s výpady jsi přišla ty, se snahou o povýšenectví, pohrdavým hodnocením těch, které nežijou jak ty. Že tě vidím jako lepší prostitutku? ale tak ses popsala, svůj způsob života, no tak se nečil, že jsem to pojmenovala. Nelíbí se ti to? Tak nenadávej mně, ale sobě. Můžeš si vypomáhat jakýmkoli slovním útokem, můžeš mě nazýva jakkoli:-) posluž si - na na tom, co jsi, se nic nezmění - prodáváš tělo, duši, důstojnost, ženství. Vyhovuje ti to? Tvoje věc, ale nemyslím si to. Jinak by ti nevadilo, co si o tobě myslím. Můžeš mi říkat jakkoli, já vím, co jsem - nejsem prostitutka, a vím, kde a s kým je moje místo. No,a ty taky víš, co jsi, kde je tvoje místo, tak je všechno v pořádku, nebo ne?
Zajímalo by mě, co ti na to říká maminka,táta, sestra, bratr? Maminka byla taky asi manželka, matka dítěte. Vyhnala tátu do náruče nějaké Milenky? Jinak to přece v manželství podle tebe nejde.
červenec 23, 2008 10:39
... : bb
Malý dodatek - abys to konečně pochopila :-)
Mně je jedno jak žiješ, je mi to konečně jedno u většiny lidí, pokud to nějak neomezuje mne, lidi kolem mě, a totéž očekávám od druhých.
Zpozorním jen když někdo začne svůj způsob života vyzdvihovat nad jiné a pohrdat, soudit druhé jen proto, že žijí tak, jak on sám nechce, neumí, nebo nedokáže.
Mimochodem, na Karlštejně nevaří nic moc, kvalita je daleko za cenou. Když už,tak bych doporučila lidovější Allegro, nebo La Degustation Bohéme Bourgeoise. Za o trochu víc peněz násobně víc muziky, a to ve všech směrech, než na Karlštejně.

červenec 23, 2008 10:46
Co dodat???? : Vodoměrka
Hahahaha.... já si nemůžu pomoct, ale musím to sem napsat:

Netykej, babo!

Milenko milovaná či nemilovaná, tahle větička mě totálně dostala... myslím, že ji budu občas používat k lepšímu... děkuji za krásnou inspiraci do dalších debat... smilies/wink.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 23, 2008 10:53
Milá Milenko : mimozemšťan
jde prostě jen o úhel pohledu, část lidí by se za vám podobné chování a jednání styděla, ale protože lidé jsou různí, je i další část, která má dojem, že je to něco k chlubení, že nechat se vydržovat od mužů je třeba závidět.Někdo zas je pyšný na to, že je soběstačný a nezávislý (a to lze i ve vztahu, v manželství) a někdo je závislý i když je oficiálně svobodný.Co člověk, to jiný názor.
červenec 23, 2008 10:55
a netykej jí : alena puntíkovaná
Dědku!!!!! smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 23, 2008 10:58
VIDÍM : mimi
že olej a voda i když tečou vedle sebe se nikdy nespojí.
červenec 23, 2008 11:25
Jejda, to bude dlouhé, to co mám na srdci... : strejda
Když jsem se tu bavil nad tímto článkem a četl úplně všechny příspěvky, napadlo mě, že „chlapi“ – tedy my, kteří se kdysi dávno stali nevěrnými hajzly a kteří by, dle nejmenovaných dam zasloužili posypat DDT, polít kyselinou dusičnou a nechat rozpustit, případně utopit v sudu na Orlíku, se dají dělit na dvě skupiny. Jedni, kteří chtěli pouze ochutnat a nic víc! Zdůrazňuji NIC VÍC! Ochutnat to, již zmiňované jiné masíčko, avšak vždy s patřičným ututláním návštěv jiné zahrádky, kterou by i krtek záviděl a druzí, kterým záleží především na jejich image a změně či trvalé výměně své stávající. Tito hanzlíci to dělají cíleně, hlavně kvůli svému okolí, ve kterém se pohybují a rodina je jim šumák, protože ONI jdou za svým cílem. Dělají to však i kvůli sobě, aby si – vedle své managerské schopnosti, dokazovali i tu nezbytnou chlapskou kohoutí výkonnost. Aby byli IN. Nebudu jmenovat, všichni je znáte. A jsou to právě oni, kteří šli příkladem všem ostatním, rádoby úspěšným také hajzlíkům i v těch nevýznamných a nicotných funkcích. Já jich znal…prsty by mi nestačily. Stala se z toho módní a prestižní záležitost. „…No jak bych vypadal, kdybych šel na párty se svou korpulentní a nevkusnou ženou…“
Když už tu mluvím o těch vysokých funkcích, zajímavé ovšem je, že takový Klaus patří mezi nás. Do té první skupiny. Do skupiny tutlalů a pouhých fajnšmekrů - ochutnávačů. Inu výjimka…
Když jsme však u té svíčkové, u synonymu změny a chutě, jen poznámečku. Dovolím si tvrdit, že žádná z těch „milenek“ i „Milenek“, dočasných i stálých, vyměněných za zákonné manželky, by z té údajné svíčkové neudělali eňo ňuno žrádlo, ale pouhé nevzhledné a nechutné amarouny. A proto bych na naši (svoji) obhajobu té prvé skupiny se slabší vůlí, tzv. pouhých ochutnávačů, dodal jen to, že nás to jistě mrzí, že jsme uklouzli, že jsme podlehli, že jsme neodolali té zatracené a mocné přírodě a nechali se unést zvědavostí a klukovskou hravostí. Přiznejme si, že kus hravého kluka, průzkumníka a vynálezce je v nás stále. V každém věku. Děkuji za pochopení i za případná slova útěchy.

červenec 23, 2008 11:55
jejda chyba - neudělalY, vždyť mluvím o milenkách : strejda
.
červenec 23, 2008 12:00
strejdo, : Jejda
nepodceňuje milenky. Já jsem současně manželka i milenka. A svíčkovou dělám skvělou, dokonce i můj milenec řekl, že je lepší než od jeho manželky a chtěl na ni recept.:-)))
Jenže můj milenec a já jsme tzv. "solidní hráči" - pro ty, kdo ví, co to znamená v nevěře.
červenec 23, 2008 12:21
Chtěla jsem napsat : Jejda
strejdo, nepodceňujte milenky.
červenec 23, 2008 12:22
já jen nechápu, proč : mimozemšťan
vždycky ti,co se snaží ctít rodinu,pomáhat,jak je možné,upřednostňující společné zájmy nad vlastními, proč ti jsou označováni jako hodní=blbí a záletníci,sobečtí narcískové, proč pro ty je označení charizmatičtí? Z toho by skoro plynulo, že záletníci jsou zajímaví, kdežto charakterní, kteří bojují sami se sebou den co den a vydrží,jsou prostě nudní. No ona o tom ostatně Velekudlanka už párkrát psala,že!
červenec 23, 2008 12:29
strejdo : mimi
Jaký je rozdíl mezi láskou a sexem.
červenec 23, 2008 12:34
... : mimozemšťan
až teprve tvrdá životní zkušenost naučí vážit si těch tzv. nudných a každý takový spálený či spálená už si té nudy (řeklo by se spíš klidu)dokáží náležitě vážit.
On nakonec ani strejda nepropaguje nějakou promiskuitu, kdysi si to vyzkoušel a to mu stačilo.Zdá se,alespoň z jeho slov,že si váží toho co má. Jen trochu nechápu,proč obhajuje záletníky. Proč by si to nemohl každý vyzkoušet za svobodna a pak už prostě dát pokoj.
červenec 23, 2008 12:34
mimi, : strejda
velký.
Sex samotný je vyvrcholením lásky. Lapidárně a řečí školáka řečeno, láska je KDYŽ: Když na ni stále myslíš, když je ti bez ní smutno, když se ti stýská, když cítíš, že jí musíš udělat něčím radost, pomoci jí, když se o ni bojíš, prostě a jednoduše řečeno, když bez ní nemůžeš žít.

Sex bez lásky? To jsou jen směšné kopulační pohyby a šátrání, plenění a ocucávání. Skončím a nemám důvod jí dělat jakousi další radost, myslet na ni, snášet jí modré z nebe, prostě jdu na pivo.
Zní to cynicky, ale já už bych nezahnul, ani kdyby mě nutili násilím. Toť vše.
Alenka Té či Pé a další světice by si o mne neopřely ani kolo, ale já už se s tím nějak vyrovnám. smilies/grin.gif

Ale věnujme raději pozornost tomu, co tu psala Jana. Já fakt nevím, zda už má jasno.
červenec 23, 2008 12:54
... : bb
ochutnals, stačilo ti, zůstals, nesrovnáváš milenku cos zkusil se svojí ženou, ženy si zdá se vážíš, jsi s ní dobrovolně a rád a nepovažuješ ji za husu proto,že s tebou zůstala, ani si nemyslíš, že tě do náruče milenky vyhnala tím, jaká je nemožná, jinak bys s ní přece nebyl, máte se obyčejně rádi, vzrůša už bylo dost..tak je všechno dobře, ne?
červenec 23, 2008 13:03
strejdo : mimi
Napsal jsi to moc hezky,sex samotný je vyvrcholením lásky,když je to jinak je to kurvení bych jenom dodala.V životě ovšem jsou lidi,kteří i když se kurví jsou sympatičtí a mám je ráda a jsou charakterní a přesto mi nesedí a nevyhledávam je.
červenec 23, 2008 15:15
Jenze neco jineho je : Helena C H
udelat chybu, neodolat a byt si toho vedom a rozhodnout se, ze uz nikdy vic. A neco jineho je co ma Jana doma, tedy, dej mi pokoj, takovy holt uz jsem a ty si s tim nejak porad. Radsi odejdu, nez bych Te trapil. Ach jo!!!

Jednou mi muj, dnes jiz byvaly, rikal, co mu sdelil jeho bratr, kdyz se ho ptal, jak vedel, ze ta jeho manzelka je ta prava (jako proc si ji vzal). No a ten jeho bratr to krasne rekl: "Jo, jestli se ptas, jestli se mi libi i jine zeny. Tak samozrejme ano. Jestli chces vedet, zda myslim na to, jake by to s nimi bylo. Tak samozrjeme ano. Jenze vzdycky, kdyz si na to pomyslim, uvedomim si, jak hrozne bych ublizil sve manzelce no a z toho duvodu bych to nikdy nemohl udelat." Tak tomuhle JA rikam laska, hlavne pokud to tomu chlapovi (ale i zenske) vydrzi.

A jeste neco, kamarad mi jednou rekl, ze laska neni zamilovani, neni to ten pocit, ze se mi nechce jist, stale na ni/neho myslim, zvysi se mi tep, kdyz slysim jeho/jeji hlas. To vydrzi chvili. Laska je, kdyz by sis byl ochoten useknout vlastni ruku, aby ji ten druhy mohl mit.
červenec 23, 2008 17:04
mimozemstane : Helena C H
Taky nevim, proc si nektere zeny (a patrila jsem k nim i ja) opatruji ty parchanty, kteri nevi, co by roupami delali a o tech hodnych si mysli, ze jsou az moc hodni. Plne souhlasim s tim, ze ty hodne lze plne ocenit az po natluceni si huby a spatnych zivotnich zkusenostech. Moje vzdalena pribuzna, temer o generaci starsi, mi jednou rekla: "O me se v mladi zajimal jeden muz. Ja ho ale nejak nechtela, protoze on byl tak strasne hodnej, ze se me zdal az MOC hodnej. No a dnes bych si uz urcite vybrala toho hodnyho!" Nebylo to nikdy nahlas vyrceno, ale myslim, ze ji manzel nebyl vzdycky verny. Neni ani zly, nebil ji, nepil, ale vernost tam asi chybela.
červenec 23, 2008 17:10
no přesně Heleno - : alena puntíkovaná
o tom celou tu dobu mluvím. Od toho je to dospělej člověk, aby si uvědomil, co dělá a jaké to může mít následky. Stane-li se to puberťákovi, no prosím, není dospělej. A od toho je to dospělej člověk, aby odolal pokušení, ať už tomu říká svíčková, masíčko, čechrání husiček, nebo let do oblak. Jsou to prostě jen jiné výrazy pro morální nezralost a selhání. Selže-li člověk při takové "prkotině" - jak se lze na něj spolehnout, když půjde třeba o život? Potkat nás může cokoli. Co s chlapem, na kterého není spoleh a který je nevypočitatelný a kterej tě třeba nechá chcípnout, když se okolo něj omete jiná sukně. Klidně se mi vychchechtávejte, ale já vím , co říkám. A buďte ujištěji, že když jsem se vdávala podruhé a potažmo potřetí, tak jsem si to zatraceně dobře rozmýšlela a zatraceně pečlivě jsem si vybírala. A zdaleka mi nešlo o prachy...naopak, trvala jsem na naprosto jiných kvalitách. A dobře jsem udělala. Za parchanta jsem totiž byla již jednou vdaná a tak jsem dobře věděla co nechci. Takže slušný a spolehliví chlapi existujou a troufám si říct, že je jich víc, než frájů,který si zvedají sebevědomí tím, že ošukají všecko, co je zrovna po ruce. Akorát tito jsou holt víc vidět. Ale není to běžná norma - jakkoli oni se nás snaží přesvědčit, že je.
červenec 23, 2008 17:47
Alenko : Helena C H
pod to bych se klidne podepsala.
červenec 23, 2008 21:37
alenko s puntíky : mimozemšťan
díky za tvůj názor,byla doby kdy jsem nevěřila,že vůbec existují ti slušní a spolehliví, ale poslední dobou jsem zjistila,že nejen že existujou, ale je jich opravdu víc.
Bohužel také mám zkušenost jako známá Heleny CH, ten první byl moc hodný a slušný a tak jsem si vzala pana úžasného, ale on byl úžasný vždy jen pro ty druhé.Všechny mi ho záviděly,jen já to brala jako trest za odmítnutí toho hodného. No 20 let mi vydrželo se nechat trestat,pak šup a došlo na pana úžasného a já konečně volně dýchám
červenec 24, 2008 10:34
hahahaha : alena puntíkovaná
já si vzala pana úžasnýho hned ve dvaceti, takže jsem měla dost energie, abych se ho zbavila poměrně záhy. Nicménwě mi patnáct let trvalo, než jsem našla "pana hodného". Ono je dost těžké na ně "ve společnosti" narazit. Oni hlavně pořád makaj a pak jsou rádi, že jsou doma a že jim dá každej pokoj. Já na něj spadla v autobuse.
červenec 24, 2008 10:47
... : bb
já jsem ho potkala na svatbě své sestry, bylo mi 15 a on byl nejhezčí klukochlap (26) na svatbě, ale hlavně měl zvláštní kouzlo v očích a celkově ve výrazu, byl mužný a přitom jemný a dámy z něj šly do kolen, kupodivu šly na něj ty nejlepší reference, a já si řekla, že toho bych jednou, až budu velká :-), chtěla za muže a mít s ním chlapečka a holčičku. od té doby jsem ho letmo sledovala a mezitím studovala, randila s prvními láskami a tak dále, a pak jsme se zase setkali, za dva roky přišla ta holčička a za další tři ten chlapeček :-) nevím který anděl strážný ho seslal na zem z nebe, čím jsem starší, tím víc si toho považuju
ne že by nebyly krizovky, ne že by byl zlatej ve všem, a občas je to Itálie a v návalu emocí jsem první dvě hodiny schopna balit si kufry :-)
červenec 24, 2008 11:07
tak nevím,radíte mi nebo se hádáte? : janka
tak jsem chtěla poradit,ale vedete diskuzi.
Achjo!Jen kdyby to bylo tak jednoduché,říct..měj se a sbohem.
červenec 25, 2008 15:38
Jano : Milena
To víš, někdy se to zvrtne a celkem snadno se zapomene o čem byla řeč.
Bez toho, aby jste si promluvili, to asi nepůjde. Měla by jsi vědět, jestli to jsou jen nějaké internetové nabídky, nebo jestli se opravdu s někým schází. Dej mu termín, promluvíme si za týden, za 14 dnů. Zkus to bez výčitek, ať se zamyslí nad tím, co chce, co očekává od těch nabídek.Nechat ho co nejvíc mluvit. Já vím, psala jsi, že před rozhovorem utíká. Hlavně se vzchop i kdyby jste se měli rozejít, tak ať jseš za královnu. Sebejistá ženská chlapy přitahuje víc, než nějaká ubrečená troska. Myslím to dobře a funguje to. Drž se.
červenec 25, 2008 15:55
tak začni internetově diskutovat s pány taky : alena puntíkovaná
vždyť o nic nejde.....sám to říká.... smilies/smiley.gif
červenec 25, 2008 16:08
tak jsme mluvili : janka
chce raději odejít,chce být volný,pěkné!!Jen jak dokázat být ta sebejistá a neubrečená,já to nezvládám...nemůžu přece přijít o rodinu,nikoho než jeho už nemám
červenec 31, 2008 16:08
Jano : AHabibi
...obávám se, že pokud CHCE odejít, nic s tím nenaděláš. Za jeho chováním nehledej rozumný důvod - NENÍ !! A nesnaž se to pochopit - nejde to ! Chce být jako pták, volný, bez závazků, sexovat, žít ze dne na den, urvat od života co se dá.
Život svůj a dětí máš ve svých rukách - začni uvažovat o praktické stránce - co a jak dál.
Buď ještě smutná, plakej, svěř se někomu ! Potřebuješ na to svůj čas. Ale pak jednej.
Byla jsem v obdobné situaci a došla k závěru, že se manžel "pomátl", ztratil soudnost a svoji čest. A tak se na něj stále dívám. Už bych ho nechtěla zpátky - ani omylem.
Přece nechceš žít vedle někoho, kdo je nastartovaný tě podvádět, lhát, vést druhý utajený život. Buď hrdá a nepřesvědčuj, že ty jsi ta nejlepší. Jsi nejlepší. Měj v rukávu řešení, svůj názor a pevný postoj. Odvahu !!
srpen 02, 2008 18:30
Rada : Moudrý kolemjdoucí
Ahoj, myslím, že to moc řešíš. Píšeš, že hledá, ale nepíšeš, jestli už našel nebo tak něco. Odepsat na tyhle typy inzerátů a realizovat to, co v nich je, je většinou nebe a dudy. Asi bys měla být rozvážná a hlavně trpělivá...
srpen 04, 2008 10:13
Janko : Milena
To víš, že někoho máš. Máš děti!!! A to je taky rodina. Věnuj se jim. Výlety, kola, kino. Pláč a smutek přejde časem sám. Snaž se alespoň před ním a před dětmi. AŤ on hledá řešení. kam se odstěhuje a jak bude podporovat děti. Nech ho jít. Možná, že se bude chtít sám vrátit ale jestli o to vůbec budeš stát!!! Trpělvost
srpen 04, 2008 13:25
... : Francina
Toho chlapa je mi líto,teď má pocit že mu ujíždí vlak a chce ještě urvat co se dá,ale přijde o rodinu,to mu zjevně nedochází.
Jano ty i kdyby ses na hlavu stavěla tak s tím nic neuděláš,smiř se s tím že ten pán není ten kterýho jsi milovala,už je to někdo jinej a jeho priority už jsou taky někde jinde.
Bude to hrozně těžký,ale zvykni si na život bez něho...čím dřív,tím líp.
srpen 05, 2008 10:43
Mileně,Francině,AHabibi : janka
smilies/wink.gifdíky vám moc....máte pravdu!Budu si to denně číst,snad v těch slovech najdu sílu,je to těžké......manžel je už vážně jinde,hledá bydlení....žije si naprosto po svém.
pro kolemdoucího : ano realizoval to,nejen odpovídal,má babu 200km daleko a měsičně si užvají...bez křiku dětí,bez starostí,se svíčkami a jen a jen pěknými věcmi,klídek,pohodička.
srpen 09, 2008 23:28
Janko : Milena
tak jak to zvládáš? Hele ono ho taky přestane bavit jezdit za svíčkama 200 km daleko. smilies/grin.gif Jak starý máš děti? Asi někde na základce. Hlavně ať si je taky bere a ty budeš mít svůj volný čas. Chlapi jsou v určitém věku dost sobecký a nevyzpytatelný. Nesnaž se to pochopit. Držím pěsti. smilies/wink.gif
srpen 12, 2008 11:56
mileně : janka
právě to,že se snažím najít v tom logiku mně tolik deptá,proč musí pořád hlkedata nějakou změnu,proč???těch proč v mé hlavě je spousta.snažím se to zvládat,ale.....je to těžký.dětem je 11 a 16
srpen 13, 2008 23:27
Logiku nehledej : Milena
Ale můžu ti říct, že za čas ani nebudeš hledat odpověď na nezodpovězené otázky ani vysvětlení. Budeš to brát jako fakt. Tenhle člověk je někdo jiný, než ten koho mám ráda. A ani bych s ním nechtěla žít. Je nezodpovědný, vědomě mě ubližuje a je to vlastně slaboch. Mysli teď pouze na sebe , na děti a vztah s nimi. Mě moc pomohlo, že jsem dělala věci, na který jsem neměla čas. Něco jsem četla o nějakém hradě a myslela jsem si, tam bych se chtěla podívat. A tak jsem si udělala výlet. Vyrazila jsem na víkend s kamarádkama na cvičení, doma jsem ponatírala co se dalo. Předtím jsem nedržela štětec v ruce. Ale to byly věci, který byly třeba opravit už předtím, tak jsem si to udělala sama. A měla jsem z toho neskutečnou radost. A postupně najdeš sebevědomí. Když se mu se mnou nelíbí, tak ať si žije jak umí. Moc ti přeju, aby jsi to zvládla a nezapomeň na děti, ty se v tom taky plácají. Oni mají rádi oba rodiče.
srpen 18, 2008 09:36
Mileně : janka
Ahojky,vážně moc děkuji za podporu.Začla jsem stejně,nechci ho vidět,on mi sice denně volá a píše,ale já nemám čas smilies/wink.gifdneska oběd a káva s kamarádkou,návštěva solné jeskyně.Zítra plánuji výlet za kamarádkou....musím omezit styk s ním,nevídat ho.Pak to snad někdy přebolí.Vše co píšeš je tak pravda,je to slaboch a myslím,že neví o co přišel.Napsala by jsi mi prosím svůj email?Nebo můj je Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny bude víc prostoru,díky!!
srpen 19, 2008 23:01
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]