O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

TŘETÍ DÍTĚ - NECHTĚŇÁTKO? PDF Tisk E-mail
Pondělí, 14 červenec 2008

 Danielo Kudlanko, snad muzu poslat svuj prispevek i touto cestou. Vim, ze pisu spis na zenske stranky, ale taky jsem si vsimnul, ze i  kudlanky rady pohled z druhé strany.. aspon obcas... A muzum tam neni vstup zakazan... a taky proto, aby to nevypadalo, ze " na kudlanku pisou hlavne TY nestastne,  co si prave nevedi rady...."

 

 

 

 

 

      Parodie na vztah - tak bych nazval naše manželství....Spadli jsme do toho ani nevěděli jak, mladí  a hloupí? Možná.. Brzo se narodily dvě krásné děti...ale to bylo z  idyly tak všechno. Jinak  bylo od začátku vše přesně naopak... Vyčítání, hádky, žárlivé  scény  a hysterické výstupy, pak taky i osočování, urážky a pěstní souboje.. Důvody se vždycky našly, ať už smyšlené nebo ne.

 

 

     Prostě  jsme velmi záhy dokázali spolehlivě zabít nejen lásku, ale i vzájemnou úctu, slušnost, důvěru... A bez toho si já partnerství představit nedovedu.  Po několika letech takového "idylického" soužití jsme oba došli k názoru, že náš  vztah je omyl a trápení a bude lepší se rozejít. Vzal jsem si pár svych veci, nasel si podnajem a nějakou dobu  bydlel pryč...Vlastne jsem spis jen poslechnul svou zenu, abych uz konecne vypadnul a jí dal pokoj..?? asi.. Jenže jsem neuměl nebýt se svýma dětma... Moc dlouho jsem bez nich nevydrzel.. Srab, řeknete si? Hm, nejspíš... Vrátil jsem se zpátky - dost brzo -  a pevně se rozhodl zkusit tomu přijít na kloub,přijmout,  že chyba musí být ve mně a prostě začít znovu. Jenže, asi už to   nešlo, narážel  jsem pořád na toho stejného - se mnou nekompatibilního - člověka   jako předtím, který mě nepovažuje za svého partnera, ale spíš soupeře, soka,  kterého je potřeba ovládnout a pokořit, urážet, ponižovat a shazovat .. dokud to jde.

 

  Takže se to brzy vrátilo do starých kolejí..výčitky a vydírání..ap. Zkoušeli jsme - předtim i potom - všechny možné poradny, psychiatry, kartářky..., ale stejně to končilo všechno pořád stejnýma hádkama a se stejným špatným výsledkem..., vždyt'  "oni tomu - nám - přece nemohli rozumět"  a navic si dovolili uznat, že pravdu bych mohl mít i já. Nicméně jsme si pomalu zvykali jaksi žít vedle sebe, asi kvůli dětem, nic po sobě nechtít a nic neočekávat,  v jakési tupé prázdnotě vyplněné jen starostmi o naše dva předškoláky, jejich potřebami, zálibami, ale i němými výčitkami, když   nechápali, co se vlastně děje a proč?? Sice se nějaké výkyvy k pozitivnějšímu či negativnímu /těch bylo daleko víc/ našly, ale v zásadě si žijeme každý svůj život a sám pro sebe, rezignovaní a  bez emocí a učíme se tak si alespoň nevadit. Vyhlídky to byly děsivé, ale asi to prostě jinak nešlo. Před  několika týdny mi ale žena oznámila, že čeká dítě...!!  Ničím jiným by mě  tak šokovat nemohla. Pořád jsem počítal a přepočítával a ujišťoval se, že to přece není možné, že v onu dobu urcite jeden z nás ani nebyl doma...?? Jenže to asi možné bylo.. Co ted'..? O  potratu nemůže být řeč, ale přivést dítě do takovéto "štastné a spokojené" domácnosti??  Smutný je, že ona moc dobře věděla, že  já žádné další dítě  nechci a naopak sama se často nechávala slyšet, že ona by ještě jedno rozhodně ráda...

 

     No ale k těhotným se musí ohleduplně, že, takže ted' všechny "ale" raději  polykám a ustupuju ze svých představ a předsevzetí ještě víc, než  jsem  kdy byl ochoten připustit..  No, vlastně se hodně přetvařujeme oba, ale copak to může mít nějakou budoucnost? V čem by to pak mělo vyrůstat  to nenarozené, které za nic nemůže... a nemá být odpovědné za nezralost svých rodičů...  

 

     Jak se na to divate vy? Myslíte si, že děti můžou být záchranou nefungujícího manželství?

 

   Adam

 

 


 

 

 

 

     Zařadila jsem sice tento dopis do rubriky "ÚKOL PRO VÁS", ale přec jen mi to nedá, nevypíchnout několik věcí - třebas se k nim budete moci vy všichni víc rozepsat a Adamovi a jeho rodince poradit...

 

BYLO BY DOBRÉ, KDYBYS - ADAME - VÍCE OSVĚTLIL NÁSLEDUJÍCÍ:

 

1)  zarazilo mne toto: máte dvě malé děti, píšeš předškoláky. Tzn. že tvá žena je nejspíš na mateřské, nebo jen krátce po ní. A dále píšeš  - cituji: "Vyčítání, hádky, žárlivé  scény  a hysterické výstupy, pak taky i osočování, urážky a pěstní souboje.. Důvody se vždycky našly, ať už smyšlené nebo ne."  K hádkám opravdu musí být dva - žárlivé scény? Proč? Dával jsi své ženě snad (dokonce v době, kdy jste měli miminka) důvod k žárlivým a hysterickým scénám? Nebo jsi byl s ní doma, věnoval se jí a dětem a ona si to všechno nějak vymýšlela? Dále mne opravdu zarazily ty "pěstní souboje" - to snad ne... jako že se muž sníží k tomu, aby se pral - pěstmi - se svou ženou??? Ale - vzhledem k tomu, že píšeš, že důvody nemusely být smyšlené... (tohle bys měl, Adame, trochu vysvětlit, třeba to chápu špatně...).

 

2)  nenapsal jsi, co ti konkrétně tvá manželka vyčítala, proč tě vyhazovala z bytu... co vlastně bylo tím důvodem?

 

3) Proč jste - "si pomalu zvykali jaksi žít vedle sebe, asi kvůli dětem, nic po sobě nechtít a nic neočekávat, v jakési tupé prázdnotě"... To ale přeci není v rodině se dvěma malými dětmi dost možné... a podle všeho to bylo v ještě v době, kdy ona byla s nimi na mateřské...

 

4) Nezmiňuješ se v podstatě o těch vašich dvou předškolácích - ale jen o tom  "nenarozeném, které za nic nemůže... a nemá být odpovědné za nezralost svých rodičů..." Nemyslím, že nějaké dítě je odpovědné za rodiče. Sice sám jaksi připouštíš i svou nezralost (ráda bych, kdybys napsal, kolik vám dvěma je - podle všeho asi málo přes dvacet, pochybuju ostatně, že by takhle psal starší muž), ale měl bys si uvědomit, že jste především zodpovědni vy oba... Za to, abyste mohli své děti řádně vychovat a uživit...  

 

 

OK - a teď je to jen vaše...

 

d@niela

 

 

 

Komentáře (48)add feed
Promiň, Adame, neber si to osobně, : Sinix
ale jsi vůl.

Za prve, co jsi si od toho návratu sliboval? To sis vážně myslel, že s tím přestane a najednou - jako mávnutím kouzelného proutku - to bude skvělá, tolerantní, emaptická a nevím jaká ještě manželka? Evidentně je to tyranka a to, co zažíváš, je domácí násilí, jako vystřižené z učebnice.

Za druhé. Pokud i přes tohle všechno ti ještě zbyla energie na to, abys s ní sexuálně žil, proč sis "nedával pozor"? To, že trpíš ty, je jedna věc, jsi dospělý, můžeš kdykoli utéct, ale děti ne - k nim je to bezohledné (dejme tomu, že ty předchozí 2 jste si pořídili, když to ještě fungovalo, ale to 3. ...). Děti velmi dobře cití, že rodina nefunguje a že je v ní napětí.

Za třetí. Ohledně tvého dotazu, zda děti můžou zachránit nefungující manželství. To poznáš sám. Já ovšem pochybuji o tom, že když se nezměnila kvůli 2 dětem (leda k horšímu), změní se kvůli 3. Principiálně děti vztah (manželství) spíš zatíží než zachrání. Pevné vztahy to vydrží, ale ze slabých nezbyde vůbec nic.

Na závěr mám však ještě jeden dotaz: Vzhledem k tomu, že si tě vůbec neváží, nerespektuje tě a že jste byli dokonce načas "od sebe"; jsi si opravdu jistý, že je to dítě tvoje? Protože pokud ne, máš jenom půl roku na to, abys to popřel, jinak jako manžel budeš automaticky považován za otce. A potom, kdyby ses nakonec opravdu rozvedl, musel bys na něj platit výživné, i kdyby biologicky nebylo tvoje.
červenec 14, 2008 10:51
... : sandra
chlap má možnost ovlivnit bytí či nebytí dalšího človíčka v době předpočetím použitím vhodné antikoncepční pomůcky, dál už je to pak v režii ženy. Pokud tvoje žena to třetí dítě chce, tak je pro tebe trochu pozdě to řešit.
Takže moje rada- pohlídej si,aby bylo skutečně tvoje a zkus se na něj těšit a být mu dobrým tátou. Manželství vám sice asi nezachrání,ale milujícího tátu by si zasloužilo.
červenec 14, 2008 11:37
... : mimi
Proč se vytratila mezi Vámi důvěra,úcta a souhra? Musíte si pojmenovat ten problém,uvědomít si ho přiznat ho a potom začít znovu jako kdyby jste spolu začli chodit a jen vzájemně nacházet ty dobré vlastnosti a situace ,které budete jeden druhému zdůraznovat a dávat najevo.Děti VÁM MÚŽOU POMOCI K TOMU,ABY JSTE SE NAUČILI VŠICHNI SPOLEČNĚ SE SMÁT.Dělá to divy.
červenec 14, 2008 11:47
... : vorel
krávu sis vzal a ještě si necháš do hnízda nasadit kukačku? To si chlap? rychle se seber a vypráskej ji bičem.
červenec 14, 2008 12:10
... : sammy
adame, připadá mi, že se hodně lituješ, jakoby tvůj život nebyl tvůj a jakoby za něj nesl odpovědnost někdo jiný, možná tvoje žena. Nevím. Vlastně jsi nic konkrétního nenapsal, ale třeba jsi neudělal dost, nebo jsi to udělal špatně a tvoje žena taky. Nevěřím, že je něco tak moc černobílé, jak píšeš. I když přiznáváš, že jste oba dělali to či ono, vycházíš z toho nakonec jako oběť, která za nic nemůže. Třeba se stačí zamyslet, třeba stačí dospět. To je v silách inteligentního člověka a hlavně je to v zájmu vašich dětí.
červenec 14, 2008 13:34
... : Regina
Mily Adame, nez tady budou dalsi pisatele odsuzovat tvoji zenu coby vypocitavou mrchu a semetriku a z tebe delat chudaka a obet, bylo by dobre objasnit..a mozna pro tebe cas si uvedomit, pricinu toho jejiho chovani...nedavas ji treba k tomu duvod? At uz svym pohrdavym chovanim k uhonene zenske, ktera je na materske a na tobe financne zavisla...nebo treba chapajici milenkou se kterou travis volne chvile a ktera ti pofouka bebinko? Jeden takovy exemplar bohuzel znam :-( Dokud neobjasnis dotazy, ktere tady nastinila Daniela, tak vse budou jen spekulace.
červenec 14, 2008 18:13
no...mně se zdá podezřelé, : alena puntíkovaná
že podle Adama nese vinu buď ona - nebo oba. Pořád čekám, až řekce :"To a to jsem udělal špatně já". Mimochodem, kdyby to bylo tak v háji, že bys s ní nespal - těžko vy ti mohle tvrdit, že miminko bude tvoje.
červenec 14, 2008 18:55
... : Nella
Pokud jste nechtěl dítě, měl jste se chránit a ne spoléhat na ženu, smůla no. Nezbývá vám, než se dát do pořádku a fungovat a vychovat děti.
červenec 15, 2008 12:38
teda- ví bůh, že jsem se velice držela zpátky.... : alena puntíkovaná
ale když tady čtu ty reakce, tak se ve mně začala vařit krev. Jo to si zas vyslechnu, jaká jsem satorie a jak nenávidím mužský....ale mně je to celkem jedno..já vím svoje. Takže frajere..když jsi nechtěl tři děti - tak sis je neměl dělat. Když ti vadí, že tvá žená žárlí - nemáš jí zahýbat.Tyhlety kecy, cos tu předved, já totiž moc dobře znám. Vy na to snad fasujtete nějaký příručky nebo co. Kdybych nevěděla, že můj první muž je tutově mrtvej, tak jsem si myslela, že to snad psal on. Proč jsi se vracel, když jste na tom tak zle? Kvůli dětem? No, to snad nemyslíš vážně?!!!Já ti povím, proč ses vrátil. Milenky ti totiž ani nevyperou, ani neuvařej, o dalším servisu ani nemluvě...a žádná si tě nenastěhuje domů. Taky jsi si spočítal, že po zaplacení výživného na tři děti a na manželku na mateřsdké, budeš rád, že ti zbude na cigára. Jinak ten pěstní souboj je jasněš tvoje parketa. Žádná ženská totiž nebojuje pěstmi (krom dcery Muammada Aliho) nýbrž mlátí pánví, kastrolem a podobně. A to jen , když je ona nebo její dítě ohroženo. Tedy ve vypjaté situaci. Takže je jasný, kdo koho tou pěstí mlátil. No to se fakt máš čím pochlubit. Jistě ti přítomní pánové tleskají, žes tu odvahu sebral.Jinak ti radím , abys ze svých předsevzetí neustupoval a táhnul do háje. Tvý ženě - a to předevšímm jí se těžce uleví. A taky bude mít konečně dost peněz...protože když nebudeš platit...víš snad, co by tě čekalo??? Gentlemane!
červenec 15, 2008 17:17
Alence : Sunshine
HEZKY!!!! Dobre jsi mu to natrela, chudacek malej ublizovanej...
červenec 16, 2008 03:21
Sinix píše, : Rozmarýna
že je to tyranka a zažíváš domácí násilí jako z učebnice. No já tedy nevím, která žena jde do pěstního souboje s mužem. Většina žen by to neudělala, protože ví, že muž je silnější a pěstní souboje jsou doménou mužů. A muž gentleman by do pěstního souboje nešel, ani kdyby ho nějaká žena vyvolala. Takže si nemyslím Adame, že jsi chudáček, který je ublížený a zažívá domácí násilí.
Vorle, proč si myslíš, že je to kráva a že mu nasazuje kukačku? Je snadné ji odsoudit, ale o tomto případu nevíš nic. Tak jak to Adam podal, tak to nic nevypovídá, Daniela napsala zcela správné otázky, na které by měl odpovědět.
Mně by docela zajímalo stanovisko manželky.
červenec 16, 2008 09:36
Rozmarýno, to by ses divila. : Sinix
Je jich sice mnohonásobně míň než žen, nicméně jsou - týraní muži. A tenhle příběh zní docela věrohodně - vím, o čem píši. Má mnoho atributů, které toto podezření podporují; ledaže by to byla nějaká Kudlančí hra na "Co byste dělali, kdyby..." Tys neslyšela o tom chlapovi, co po soužití se svou ženou (povoláním řeznice) skončil v nemocnici se zlomenými žebry a přišel o 1 oko a varle? A věz, že podobných případů je víc.

Puntíkatá Aleno, nic jiného bych od tebe ani nečekal. Nicméně jsi úplně vedle. Jak jsem psal výše, je jich míň, ale jako jsou agresivní muži, jsou i agresivní ženy. Podívej se do věznic a poslechni si známou písničku "...Moje žena - křehká květina - lehce si mě zvedne a už to začíná..." Za prve, pochopil jsem, že Adam od ní odešel dřív, než mu řekla, že je těhotná. Tudíž si asi sotva mohl spočítat, že ho výživné na 3 děti a manželku na mateřské zrujnuje. Nehledě na to, že výživné ještě nikoho nezrujnovalo, protože zákon o rodině říká, že "oba rodiče se podílejí na potřebách svých dětí podle svých možností..." A soud bere v úvahu takové ukazatele, jako je životní minimum, příjem povinného (popř. maximální možný příjem - podle dosaženého vzdělání, specializace,...) a odůvodněné náklady - bydlení, dluhy apod.

Věta: "Žádná ženská totiž nebojuje pěstmi..." je hodně odvážné tvrzení a být tebou, nedával bych za něj ruku do ohně - hodně by ses spálila.

No nic, už vás nechám. Howgh!
červenec 16, 2008 10:28
No, : Míša šíša
z těch obecných informací nelze udělat úsudek ani takový, ani makový. Z toho, co Adam napsal, mi absolutně nevyplývá, zda mlátil pěstmi on svoji ženu anebo ona jeho, či to bylo vzájemné.
Ale nechápu, jak někdo, kdo píše, že "v zásadě si žijeme každý svůj život a sám pro sebe, rezignovaní a bez emocí a učíme se tak si alespoň nevadit", se může dostat do situace, kdy čeká s tím druhým dítě.
červenec 16, 2008 12:06
diky za komentare : adam
rozhodně jsem nechtěl psat tak, aby to vypadalo,že se nějak lituju nebo že moje žena je "vypočítavá mrcha a semetrika",chtěl jsem jen popsat fakta.. ze svého pohledu..ale tak to přece dělají tady všichni,ne?A taky jsem to udělal.A nepopírám, že na vše jsou třeba dva. Jak je vidět, každý si pod tím představil něco jiného, podle svého svědomí a přesvědčení...že,paní A.? Vy mě určitě dobře znáte..-smilies/smiley.gif)
ale začnu s Danielou - ne, moje žena není na mateřské,a ani dlouho nebyla..tedy ne tak dlouho,jak by se myslelo se dvěma dětmi, ale brzy začala pracovat -nejdřív jen- na zkrácený úvazek pro prosperující firmu,čili finančně závislá na mě nikdy nebyla..O děti jsem se hodně dokázal postarat i já a vytížené byly i babičky.
Žárlivé scény - ano, dával jsem jí příčiny žárlit,třeba tím, že jsem šel na tancovačce tancovat s jinou ženou a "náramně se při tom bavil" anebo se "příliš přívětivě" usmíval na servírku...-smilies/wink.gifno a když mi přišla sms od nějaké ženy - býval jsem pravidelně lustrován - tak byl teprv výstup..Nebo když jsem přišel domů pozděj než jsem původně ohlásil..ap
Na výčitky typu já si nemůžu dělat to, co Ty, když každý máme jinou práci,povinnosti i zájmy, se nechalo jen těžko rozumně reagovat...
Danielo, i další, fakt si myslíš,že chlap se pere se ženou pěstmi??Já tedy ne,taky proto jsem dal "pěsti" do uvozovek...stejně tak jsem mohl napsat fackovaná nebo co já vím, ale určitě by si to,kdo chce, vyložil po svém...A jestli opravdu neznáš ženy,co neváhají vztáhnout ruku na své muže, tak já teda jo...aniž bych je házel do jednoho pytle.
OK,"vyhazovala z bytu" nechme být...sám jsem to neměl nechat tak daleko dojít, aby mi toto kdy řekla, ale proč sis nevšimla spíš toho, že jsme se oba na tom domluvili??Nebo těch poraden..na to přece poradny jsou..Oba jsme to poznali a uznali, tak proč bych měl já z někoho něco dělat?Mimochodem, žádná " chápající milenka na volné chvíle a co by pofoukala bebínko" nebyla, to bývá taky zbožné přání častých návštěvnic tady..
ty opravdu neznáš nikoho, kdo by spolu byl jen kvůli dětem, zvlášt' dokud jsou malé?? já tedy ano...a mám pocit že i na kudlance se o nich občas píše..
Snad jsem to trošku objasnil.
červenec 16, 2008 12:12
no, moc jsi neobjasnil : mura
jak s nekym, koho nesnasis a kdo nesnasi tebe, muzes pocit dite (= provedet postelovou gymnastiku). to mi furt nejak hlava nebere...
červenec 16, 2008 12:19
No Adame, : Sinix
právě jsi mi vzal vítr z plachet. Budiž, usmát se na servírku ještě neznamená, že s ní chci skončit v posteli, to samo o sobě není důvod pro žárlivou scénu. Ale jít tancovat s jinou ženou a nezeptat se své manželky, jestli jí to nevadí - popř. dokonce nepozvat na tanec nejdřív ji, je poněkud netaktní a může se jí to dotknout. U SMS samozřejmě záleží na povaze té zprávy - netřeba více rozvádět.

Takže vina bude opravdu nejspíš na obou stranách, sice jí to nedává právo tě urážet, ponižovat - pokud je to opravdu tak, nicméně ty by ses měl zase více zabývat jejími pocity - pokud už není pozdě, jako že asi ano. Každopádně je nezodpovědné do této parodie na vztah přivádět další dítě - chudák.

Howgh!


červenec 16, 2008 12:46
Přesně : alena puntí
jakejpak nesoulad a lhostejnost, když spolu spíte. A co ti mají co - ženáčovi - chodit esemsky od ženskejch. A když jdeš se svou ženou tancovat - tak netancuj a neflirtuj s jinejma. Bylo by oc zajímavý, kdyby se k věci vyjádřila tvoje žena Možná bychom se všichni divili.
červenec 16, 2008 12:48
sms jsou povolené jen mezi zákonnými partnery? :-) : bb
Maily, faxy, dopisy taky? Sms je krátká textová zpráva, čili komunikační prostředek, snad záleží na důvodu komunikace. Mně taky chodí sms od jiných, podstatné je oč v nich jde a že se s tím sama od sebe netajím, nemíním trápit toho, s kým dobrovolně žiju, takže se za smsky nemusím stydět - ovšem to je mé rozhodnutí, při pokusu o jakoukoli lustraci by narazil na nedobytnou pevnost, on to ví a respektuje, možná i chápesmilies/smiley.gif já mu klidně projedu mobil protože se nebojím,co bych našla, to taky ví a nevadí mu to.
červenec 16, 2008 13:02
... : bb
Kdybych obdržela sms, zahořely mi líce, s navlhlým pohledem bych odcválala do ložnice a tam v utajení pod polštářem ťukala odpověď, tak by rychle zpozorněl, začal by přemýšlet a ačkoli je jinak výbušný, tohle by dlouho převaloval v sobě, takovému trápení ho nevystavím.
Nějak nevidím do toho, jak dva, co se nesnáší, mohou otěhotnět. Nával vášně přes nesoulad chápu, ale bez ochrany, bez AK?

červenec 16, 2008 13:08
souhlas s bb : Míša šíša
Proč by někdo ženatý (či vdaná) nemohl dostat zprávu od druhého pohlaví? Co je to za blbost? Zrovna tak, proč by nemohl na zábavě tancovat s někým jiným než s partnerem a přitom se i dobře bavit? Přece - pokud se s někým zasměju, ještě to neznamená, že s ním hned zahnu.
červenec 16, 2008 13:47
hele bíbí : alena puntí
víš zatraceně dobře o čem je řeč. Kdyby to byly nevinné - třeba pracovní esemesky, tak by žena zajisté nežárlila. Já se moc dobře pamatuju na ty "nevinné" telefonáty (mobily nebyly) "kámošek", co sháněly "Vikiho"...některé ani netušily, že je ženatej. Lístečky "pro Vikiho" v kaslíku a tak podobně. Jedna z těch dívek mi dokonce zavolala a sdělila mi, že Viki má právo na svůj život a že ho nemám omezovat. Mimochodem, kdyby jeho žena byla skutečně násilnice - tak by se frajer bál se vůbec na nějakou ženu podívat..strach by mu nedovolil. Jo a alimenty na tři děti a na manželku ho sice nezruinujou, ale vyskakovat si rozhodně moci nebude...a chci vidět ty davy dívek, které ho budou chtít živit.
červenec 16, 2008 13:59
až se vám něco podobného stane, děvčata : alena puntí
pak se budeme bavit dál. Zařtímmtotiž mluvilm jen on - a jak jinak - je nevinnej jak lilie jen se dobře baví. Jeho žena už se asi zas až tak nebaví a svého pappenheimského zná dobře. Zatím jsme její názor ještě neslyšeli.
červenec 16, 2008 14:06
Ano, názor manželky jsme nečetli, : Míša šíša
ale to tady bývá víc jak běžné, že známe pohled pouze jedné strany. A když si vzpomenu na rady ženám, které si tu stěžovaly na své manžely = chronické žárlivce...
Myslíš, že nemůžou existovat vysírající žárlivé ženy?

No, to je jedno. Já jen říkám, že když si Adam půjde zatancovat s jinou než s tou zákonitou, a když dostane SMS, je to naprosto normální. Pokud se to nerozvíjí v něco dalšího, neshledávám na tom nic závadného. Protože pokud by ženatý chlap mohl navazovat kontakty jen s chlapama a vdaná ženská pak zase jenom se ženskýma, tak by bylo asi něco divně. Nebo ne? Si představ: jdeš do konzumu pro chleba, potkáš známého a ten hlaholí: "No né, Alenko, tobě to ale dneska sluší, jak ty to jen, holka, děláš, že mládneš před očima." Tobě to samozřejmě polichotí, roztáhneš hubu od ucha k uchu a už jedeš: "Hele, Franto, kdybys nekecal, tys byl vždycky užvaněnej, už na škole s tebou bylo k nevydržení..." A Franta už má hubu taky jak vrata, obejme tě kolem krku a šeptá ti do ucha: "Nekecám, vážně, kdybys nebyla zadaná, hned bych si dal říct, ale Pepík by mě přerazil..." atd.atd.
No, řekni sama - normální tlachání na vesnici a srandy kopec, odcházíš od Franty dobře naladěná, protože jste se spolu zasmáli a pobavili ... a teď mi řekni, že takovýhle kontakt mezi vdanou ženskou a ženatým chlapem by měl být tabu.
červenec 16, 2008 14:29
... : Milena
Než jsem to stačila sesumírovat, tak to, na co jsem myslela, napsala Míša šíša. Říká se jim stihačky a dokážou udělat partnerovi ze života peklo.
červenec 16, 2008 14:36
No jo, ono je to zas jak co, : Myška
když by mě na plese, nebo jiné akci, nechal partner sedět, a šel tančit s nějakou cizí ženskou, taky bych to nezkousla. Ale kdyby to bylo v rámci party, nebo jen společného stolu, zase to vypadá jinak. A s tou sms je to taky tak - když si bude tajně esemeskovat, s mobilem se ukrývat, je to něco jiného, než když na nevyřčenou otázku při příjmu sms řekne např. "to je Mařka, půjčil jsem jí nějaké knížky, tak se chce domluvit na vrácení".
Adame, přidávám se k těm, co nechápou, když je to u vás tak na levačku, že provozujete sexgymnastiku, a že nepoužíváš kondom. Divím se i jí, ale její názor zde zřejmě nezazní, takže důvod, proč se nechrání, se nedozvíme.
červenec 16, 2008 14:48
... : Milena
Nechápu, co jsi si představoval, když jsi se vracel zpátky, museli jste se na tom dohodnout za jakých podmínek a co změníte, aby to fungovalo. A teď to pravděpodobně nedodržujete. Říkáš, že kvůli dětem ale špatné manželství, hádky atd. není pro děti žádný přínos. Měl jsi zůstat v podnájmu a svůj čas jim věnovat. Teď je ale všechno jinak a ty čekáš radu a ne kdyby. Co takhle dopodrobna znovu probrat co dál očekáváte. Možná ještě jednou ta poradna. Ale co si domluvíte dodržovat. Hlavně musíte chtít oba!! Nenapsal jsi jak přijala tvoje žena těhotenství? Vždyť taky musí chtít v rámco možností přivést dítě do fungující rodiny.
červenec 16, 2008 14:58
nevim : Radka*
je to popsané z pohledu manžela, fúrie samozřejmě existují, ale já se nemůžu zbavit dojmu, že nás, Adame, lakuješ. Že zlehčuješ to, cos prováděl a děláš z manželky žárlivku. Pěstní ani jiný souboj omluvitelný prostě není a tečka!!!! Naprosto nevěřím, že si začala! A proč se nechránila? No asi tě milovala a doufala, že třetí dítě manželství spraví. No, nespraví, to je jasné... je to chudák ženská - manželko, ozvi se!

červenec 16, 2008 14:59
Myško, : Míša šíša
to my právě nikdo nevíme, zda Adamova manželka byla k tanci vyzvána či ne. Většinou to ale bývá tak, že manžel netančí celý večer JEN se svojí ženou a ona zase JEN se svým manželem.
Tohle ale, o čem tu diskutujeme, není vůbec podstatné. Adam se ptal: Myslíte si, že děti můžou být záchranou nefungujícího manželství? Odpovídám: NE!!! a nechápu, že se někdo může takhle blbě ptát. Když už tedy tak blbě počal...
červenec 16, 2008 15:06
Přečetla jsem si znovu jak úvodní článek, tak pozdější příspěvek Adama, : Myška
a mám dojem, že je to všechno jinak. Jakékoliv násilí z Tvé strany, tedy ze strany muže, je naprosto nepřípustné, i kdyby ona do Tebe bušila jak do boxovacího pytle. Tyto akce ze strany ženy jsou totiž až to úplně největší zoufalství. Nechápu, proč ses vracel, když jsi odešel dobrovolně. Ona to chtěla?? Nemyslím. Ona nejspíš v tu dobu, co jsi nebyl doma, svobodně dýchala. Jak jsi ji přesvědčil, aby Tě vzala zpátky, co jsi nasliboval? Že to bude jiné než dřív? Že začnete znovu a líp? A dodržel jsi to? To je otázek, co... Měla by se ozvat Tvoje žena, bylo by to jistě zajímavé.
červenec 16, 2008 15:12
Chuděra Adam. : mamča
Nejspíš bych ho politovala, s jakou že to žije nemožnou stíhačkou. Ale protože jsem se poměrně dlouho motala doma kolem dětí a přitom rovněž přivydělávala po nocích paličkováním na živobytí, zatímco můj muž své koníčky pěstoval nerušeně dál, trochu Adamovu ženu chápu.
Když máma od dětí chodí do práce, a po večerech "padá na hubu", pak jí jednou manžel vytáhne na tancovačku a tancuje tam s jinými, asi by se mi to taky nelíbilo. Můj muž má "internetový fraucimór", který mu přeju. Ale když si s dotyčnými dámami po večerech přede mnou SMSkuje, tak si nenápadně pohazuju v ruce litinovou pánví... smilies/grin.gif

...a pak, stejně jako už některé dámy přede mnou - nějak nechápu to neposkvrněné početí ve vaší rodině.
Dva lidi, co si permanentně lezou na nervy, spolu většinou nesexují, natož bez ochrany.

Spíš to vypadá, že Ty jsi nespokojený, ačkoliv máte dvě (tři) zdravé děti, máte co jíst, kde bydlet, dobrou práci...CO CHCEŠ VÍC ? a ZASLOUŽIL SES NĚJAK O TO, ABY VAŠE SOUŽITÍ BYLO LEPŠÍ ?
Že ona tě ta nešťastnice nakonec miluje ?
červenec 16, 2008 15:17
Adame : Nella
Znám ty úsměvy na servírku. S tím sem nechoď. je to úmyslná provokace. Ono je něco jiného usmát se a provokovat manželku nevhodným chováním. Tohle slušný chlap nedělá.
červenec 16, 2008 15:48
tak jak? : Radka*
Jsi věrnej? Nebo jen slyší trávu růst? Vsadím boty na to, že A je správně!!!
červenec 16, 2008 16:12
Míšo šíšo, : Rozmarýna
já nejsem žárlivá. Ale myslím, že když jdou dva manželé někam tančit, tak mají tančit spolu - tedy pokud tam nepotkají někoho známého, s kým by si jednou zatancovali. Ale aby můj manžel šel tancovat pro jinou neznámou ženu nebo se mě třeba i zeptal, jestli si s tou neznámou ženou může zatancovat, tak to by mě teda namíchnul. Co je mu po cizí ženské a já mám sedět? Ale když jde na nějakou firemní akci a jde beze mně, tak je mi jedno s kým tancuje. A Adam napsal "ano, dával jsem jí příčiny žárlit,třeba tím, že jsem šel na tancovačce tancovat s jinou ženou a "náramně se při tom bavil"". Tak to mi přijde, že jí dělal vyloženě naschvály. Při takovém přístupu se nedivím, že ho už jednou vypakoval z bytu.
červenec 16, 2008 17:44
I já jsem šla občas s mužem tancovat, : alena puntíkovaná
- jo já byla ta nemožná stíhačka, co ho doma terorizovala. Zřejmě málo. Mně se totiž stávalo, že Krásný Viki mě nechal sedět u grenadiny a šel vytáčet s jinejma kočkama Já kráva to polykala a scénu mu neudělala - nakonec jsem s ním odmítla někam chodit. On pak všude vykládal, jak jsem nespolečenská, jak nemám smysl pro humor a jak se neumim bavit. Já mu ty jeho kecy o kámoškách žrala do tý doby, než zbouchnul moji kamarádku, který šel pomoct vytapetovat kuchyň. Jednou přišel s rozbitou hubou, s tím, že ho napadl nějaký opilec. Jo napadl, ale ne opilec, ale manžel jisté dámy, který je chytil in flagranti. Ten pán mě pak odchytil v sámošce a měl ke mně dlouhý proslov o tom, jak jsem blbá a důvěřivá a kde všude má můj muž "kámošky" a co s nima dělá. Tolik o věrřnosti. Dále mám za to, že ten vzor manželskýho štěstí nám napsal jen půlku (a to v lepším případě) skutečné pravdy a že bychom se možná divili, kdybychom ji slyšeli celou. Patrně jeho žena sem na kudlanku chodí plakat (akorát nevíme , která to je)- je totiž těhotná, je jí blbě, zvrací, je utahaná, otejkaj jí nohy, chodí makat, na krku dvě další děti....a doma má tohleto číslo, který místo, aby jí bylo oporou, tak napíše na Kudlu tenhle blábol. Je jasný, že to dělal programově - aby jí předved, jak je nemožná a blbá a že má být ráda, že do ní občas kopne. Vaše první příspěvky naznačovaly,. že se mu to povedlo. Jenomže...takový věci slušnej, čestnej a rovnej chlap PROSTĚ NEDĚLÁ!!!!! Takže je jasný, že s Adamovým smyslem pro čest a pro fair play se dají s úspěchem čistit záchody. Myslete si co chcete - ale kdyby jeho žena skutečně byla taková satorie, jak on ji líčí - hrůza by mu nedovolila něco podobnýho udělat. Protože by si to teda šeredně odskákal.
červenec 16, 2008 18:40
Nestačím se divit... : tippler
...to jsem tu jedinej, komu připadá, že Adamova žena s ním jedná jako s negrem?

Aleno T., zaujalo mě, jak je Ti to hned všechno jasný. Tuším jsi tu psala, jak Tvůj bejvalej dělal žárlivý scény a přitom Ti zahejbal za každým rohem. Jak víš, že tady to nefunguje zrovna tak, jenom v obráceným gardu? Jestli mi chceš namítnout, že máma od dvou předškoláků na to nemá čas ani energii, tak Tě ubezpečuju, že existujou i takový. Adam to napsal celkem obecně, ale počítám, že ty hysterický scény a "pěstní souboje" byly dílem hlavně jeho ženy - nebo si myslíš, že se nám sem přišel pochlubit, jakej je hysterion a jak svý ženě občas jednu natáhne?

Lustrace mobilu, tak to je teda síla...to stejný s tancováním. Když jdu na taneční zábavu, tak je snad jasný, že tam budu tancovat, ne? Kdyby chtěli tancovat sami dva a ostatní lidi je nezajímali, tak si můžou udělat mejdan doma na dvorku. Žárlivá scéna tady podle mýho není na místě (teda, pokud Adam netancoval už třetí ploužák s tou samou a rukama ji nedržel tam, co má Zeměkoule obratník Kozoroha, to potom jo...). A dělat někomu scénu proto, že se dost nemračí na servírku?!

No, a teď k Adamovi. Možná některý manželsví můžou děti zachránit, ale to Tvoje to nebude, jak já to vidím. Jestli Ti nějak nesedí datum početí, tak jsou tu 3 možnosti:
a) seš levej na matiku
b) nad obzorem vyšla jasná hvězda a tři týpci z východu se pozvali na kafe
c) no, a ta třetí

Jestli je to za c) tak máš na výběr. Buď můžeš bejt za blbce (tj. dělat jako že nic, snažit se chápat její potřeby atd, jak to popsaly dámy výše, a přitom se klepat, aby Tě žena nevykopla definitivně), anebo můžeš bejt za hajzla ("On opustil svou těhotnou ženu...!"). Kterou cestu zvolíš, je na Tobě. Morální dilema neřeš, jak moudře pravila světaznalá Alena T., když se sebereš a vypadneš, Tvý ženě se nanejvýš uleví...

Provázej Tě Síla!
červenec 16, 2008 22:11
jo tak proto.. : radak
ty tak nenavidis vsechny pindouraty, AAlenko smilies/grin.gif smilies/grin.gif, ze sis myslela ze terorizovat muze Ti proste projde a vono Ti to holt neproslo...hm, to nase.e, chapu...ale za ty roky uz ses s tim mohla nejak vyrovnat, ze zkratka ten koho Ty sis vysnila se nechtel nechat umorit k obrazu Tvemu... smilies/wink.gifhm,to uz tak byva, tak nekaz nadeje jinym,holkam, ktery tak umanuty treba nejsou, udelas lip, ver..
červenec 16, 2008 22:20
... : Sandra
No ono je celkem jedno kde přesně leží pravda, kdo dal komu facku jako první a zda Adam tančil s jinými své ženě na truc,nebo třeba jenom rád tancuje a jeho manželka tancování nesnáší...vztahy bývají různé a občas člověk kroutí hlavou nad tím jak spolu někteří lidé žijí. Důležité ale je, zda jim to oběma vyhovuje. V tomto případě ale ti spolu ti dva žijí tak, že to nevyhovujeani jednomu... trochu blbé prostředí na výchovu dětí.
Být tebou, Adame, hodila bych se ženou řeč a zkusila bych najít kde je u vás ten pes zakopán. Buď to víte a nedá se s tím nic dělat a pak je to jen otázka času kdy se rozvedete, nebo to zatím nevíte a musíte na to přijít. Možná by nebyl od věci ještě jednou ten odborník. Třeba by stačilo něco málo změnit v chování,trochu si navzájem vyjít vstříc...ale to musíte chtít oba, pokud to tvoje žena už vzdala, tak sám to asi nevybojuješ. Každopádně se ani nespoléhej, ani nevymlouvej na děti- je to jen vaše manželství a vy za něj nesete zodpovědnost.
červenec 16, 2008 22:24
jinak k tematu... : radak
kdyby sem neco podobnyho napsala zenska,tak by tu mozna bylo spousta uplne jinych komentaru,odsuzujicich toho nasilnyho zarlivce a darebaka...ap, no vsak vime.ze,A smilies/grin.gif
ale jsou tu i ted normalni,nezaujate, to zas jo...ze,miso smilies/wink.gif
červenec 16, 2008 22:25
... : Sandra
A ještě mě k tomu napadá, že pokud je to u vás tak špatné, tak děti tu atmosféru určitě musí cítit...a taky jim to nezakládá dobrou představu do budoucna o partnerských vztazích a sami pak budou mít potíže ve vztahu, protože budou mít odkoukaný "divný mustr".
Pokud se to u vás nezlepší, tak docela dobrá možnost jak z toho ven je najít si podnájem někde opodál a se ženou se dohodnout na střídavé péči. Nemusí to nutně znamenat, že si děti zabalí každý týden všechny saky paky a přestěhují se, ale může to být třeba tak, že je v pondělí, středu, pátek vyzvedneš ze školky a manželce je vrátíš po večeři. Manželka bude mít více času na své zájmy, ty nebudeš jen otec na víkend,děti budou mít oba rodiče v klidu a ty a tvoje žena budete moct začít s někým jiným trochu lépe.
červenec 16, 2008 22:32
Pro ty, co přehlídli jednu důležitou větu: : Béda Traktorista
Důvody se vždycky našly, ať už smyšlené nebo ne.

Tak pokud ty důvody nebyly jen smyšlené, tak byly skutečné. A když byly skutečné, tak není divu, že se to té druhé straně nelíbilo. Jo, je dobré být tolerantní a malichernosti přehlížet, jenže nikdo nevíme, do jaké míry to byly malichernosti a nebo důvody až životně závažné a neslučující se s vzájemným spolužitím. Dál se nebudu vyjadřovat, protože když někdo zavdává důvody k nespokojenosi toho druhého, tak nemůže čekat, že ten druhý to spláchne a bude ho za to nosit na rukou.
A když mi žena řekne, že ona by ještě jedno dítě ráda a já ne, tak se budu chránit, když už od ní může čekat opak. A jestli jsi ty u toho nebyl, tak nechápu, co vlastně řešíš, když je to víc než jasné.
Chudáci děti! Těm to u vás teda nezávidím. A ještě hůř vidím to třetí, poslední, to si to asi odnese za vás všechny.
smilies/angry.gif smilies/cry.gif
červenec 16, 2008 23:12
tak ještě jednou : adam
..těm co nechápou tu sexgymnastiku...no, já vím, blbě se to chápe, když vlastně víte, že je všecko na levačku, ale já jsem, myslím, napsal, že jsem to chtěl zkusit znovu, bez hádek a scén...a k tomu patří i sex,..když jsme mladí...?..Ale určitě bez vědomého rizika, jestli chápete..!!Navíc jsem pořád přece chtěl nějak udržet tu naději, že to může fungovat, byly tu děti...Víc po mě, prosím, nechtějte, už tak se dost stydím, vím,že jsem to po...ale mám takový tedˇ pocit z toho,že ženská co chce, to vždycky dokáže...
díky za názory
červenec 17, 2008 01:19
Adame, : Myška z domu
ano, to se opravdu špatně chápe. Ale v dnešní době, kdy lze velmi snadno oddělit sex za účelem zplození dětí a sex pro zábavu, nechápu, proč ses nechránil, když jsi žádné dítě nechtěl. Ochrana před početím není jen starostí ženy. Z času posledního příspěvku předpokládám, že píšeš z domu. Co kdybys na chvíli pohlídal děti, aby si mohla Tvoje žena tuto diskuzi přečíst a zareagovat? Ale bez toho, ab od Tebe dostala pěstí...
červenec 17, 2008 07:48
Adame, : mamča
řeči Ti jdou náramně, ale mě jsi nepřesvědčil, že chceš s vaším vztahem něco udělat. Ty jen sháníš přikyvovače, kteří Ti schválí, že jasně, to třetí dítě není natuty Tvoje, to si manželka uhnala kdoví kde, a kdoví s kým, takže jediné rozumné řešení je, abys jí napřed hnal na testy DNA, a pak k rozvodovému soudu. Aby všichni kolem věděli, že ONA je ta špatná ve vašem vztahu.
A teď si představ sebe na jejím místě. Manžel, se kterým už udělala pár špatných zkušeností, se vrací k rodině. Pokoušíte se to oba slepit, možná kvůli dětem, ale možná taky proto, že ona Tě má stále ráda. A Ty teď pochybuješ, jestli je to budoucí dítě společné, nebo "kukaččí mládě".
Po takovém projevu nedůvěry, bych já už s Tebou nemohla sdílet společnou domácnost.
Myslím, že nápad na střídavou péči o starší děti je dobrý, když Ti na nich tolik záleží. Sehnat pronájem někde poblíž by určitě šlo.
A Tvojí ženě přeju hodně síly, aby to všechno, vč. třetího těhotenství, zvládla. Není to zřejmě žádná uťápnutá chudinka, co čeká u plotny a u dětí, až jí manžel finančně zaopatří. Tohle asi zvládne sama na jedničku, a to je možná to, co Tě na ní nejvíc štve. Že ona Tě vlastně, (krom toho sexu a pocitu, že je milována) moc nepotřebuje.
červenec 17, 2008 09:07
promiňte,ale toto : HP
je bez komentáře
červenec 17, 2008 17:49
Člověk se na tejden vodpojí : Krakonoš
a už se tady dějou takový věci! smilies/wink.gif BB, znovu musím uznat, že jsi pro tenhle web nepostradatelná, i když se tvýmu grafomanství někdy pošklebuju. Někdy fakt aby tu člověk normální rozumnou babu pohledal... To zas byla přehlídka spekulací, věštění z trávy (a hlavně z vlastních nezahojenejch bolístek, žejo holky smilies/wink.gif ).
Adamovi:
1. To votcovství bych si nechal potvrdit, zvlášť, pokud to hodláte ukončit. Pokud chcete nějak žít dál spolu, NE KVŮLI DĚTEM, ALE KVŮLI SOBĚ. Neznám tvoji ženu, nevím, jaký vona má případný postoje k novejm pokusům o soužití, ale partnerskou terapii byste měli hledat dál. Protože - většina psychologů prostě pomoct neumí a bude to chvíli trvat, naž najdete někoho, kdo vám pomůže. Vono vopravit manželství není zdaleka tak jednoduchý jako vopravit zub, přesto i zubaře dost často musíme zkoušet, než najdeme toho pravýho. Ale předně byste si měli voba upřímně říct, jestli vůbec něco ještě zkoušet chcete. A jestli ne, jděte vod sebe, to, co prožívaj ty vaše děti dnes, je to nejhorší, co jim můžete do života dát. Jinak dospělej chlap by měl znát odpověď na otázku, jestli dítě může zachránit nefunkční vztah: NE.
Pro Alenu:
Jsi nejšťastnější žena. Psalas tu několikrát, že máš muže. Pokud je to teda pravda, tak věz, že ještě nikdy, co je člověk člověkem, žádnej muž nemiloval svou ženu tak, jak miluje tebe ten tvůj. Jenom tak se dá vysvětlit fakt, že ještě neprchnul nebo tě nezastřelil smilies/grin.gif. (Předpokládám teda, že není dementní, ani upoután na lůžko, ani ho nevězníš ve sklepě v tajný kobce). smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 19, 2008 19:46
no, nevím, jestli mě miluje málo, nebo vůbec nejvíc ze všech, : alena puntíkovaná
ale fakt je, že mě zjevně rád má. A protože mě nebuzeruje, netýrá mě, nevymýšlí si pitomosti, nevysírá a chová se ke mně dobře - mám ráda i já jeho. On vypadá vysloveně šťastně a nestěžuje si. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif navíc mu chutná jak vařím. A má rád zvířata. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 19, 2008 20:07
... : bb
pf,jaký grafomanství, napíšu tu něco dopoledne, tu něco večer, třeba tady mám jen 2 krátký :-)
a pak, stejně vás nejvíc baví číst ty komentáře a rozčilovat se u nich a reagovat, než jen přečíst článek, pokývat hlavou a dost :-)
červenec 21, 2008 10:15
nechápu o co Krakonošovi jde - : alena puntíkovaná
vždyť sem píše taky.....javascript:void(0);
Smiley smilies/cool.gif
červenec 21, 2008 10:23
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]