O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ROZCHOD PROTI NAŠÍ VŮLI PDF Tisk E-mail
Pátek, 18 červenec 2008

 Dobrý den, mám obrovský problém, se kterým si vůbec nevím rady: miluji ženatého muže, který má devítiletá dvojčata. Moc mě miluje a já jeho. Ale neustále se nemůže rozhodnout mezi mnou a rodinou. Zamilování prý neplánoval a je asi pravda, že tak trochu neví kudy kam, protože má rád i svou rodinu. Před 14 dny se už chtěl rozvádět, ale nakonec to včera ukončil se mnou.

 

 

 

 

 

      Přesto mi píše, že mě strašně miluje a vidím na něm, jak nerad to rozcházení dělá. Domnívám se, že je to jen pod tlakem jeho ženy, která mu dává ultimáta i co se týká dětí. Manželství prý už více než rok nefungovalo. Manželka mu prý byla dokonce několikrát nevěrná. Přesto teď říká, že měli debatu a výsledkem je, že jí dal ještě poslední naději, takže teď ji nemůže "odkopnout". (Mám pocit, že chce nyní zkusit napravit to, co celých těch 11 let nedělal.)

 

     Podle jeho slov však mám rozhodný pocit, že manželku bere spíš jako hospodyni. Sám mi řekl, že ji nikdy moc nerespektoval a nyní vidí, že se mnou se chová jako jiný člověk. Věří, že bychom spolu byli šťastní, ale slíbil prý ženě, že postaví dům. Chci o něho bojovat, ale nevím, jestli to k něčemu bude a hlavně jak. Nechci přistoupit na věčné rozchody a návraty. Prosím o radu, nechci ho ztratit. Nejhorší je, že se oba milujeme.A podle mého on jen neví kudy kam.

 

 

 

Děkuji, Kami

 

 

 

Komentáře (53)add feed
Holka, : Lotka
bez ohledu na pozadí vaší "lásky" si uvědom, že jestli nikdy nerespektoval svou ženu, za pár let nebude zrovna tak respektovat tebe. Ty kecy o tom, že je jiný člověk, nejsou pravdivý, věř mi. Každej se v době zamilování chová jinak. Ale úcta, ta se nedá jen tak získat, tu se člověk musí během života naučit. A když ji nemá tvůj přítel k ostatním, nebude ji mít za pár let ani k tobě. To bys chtěla? Já tedy ne...
Víš, zažila jsem přesně to, co zažíváš ty, dokonce jsem si toho muže i vzala, ale nikdy jsem u něj neviděla, že by si své bývalé ženy nevážil, i když spolu měli samozřejmě taky spory, to se ví. Protože úcta je základ lásky, bacha nato! A jestli je zvyklý koukat na ženy jako na hospodyně, udělá to časem hospodyni i z tebe...
červenec 18, 2008 07:35
... : Berta
Nejsem moralistka, milujte se , třeba si své ženy váží a bude vážit i tebe, ovšem tu bolest, co způsobíš jeho dvěma dětem, ty oči opuštěných dětí - pokud dokáže odejít tak je to dacan a pokud dokáže udělat tohle dětem - má dvě, věř, nikdy mu nebudeš plně důvěřovat. Dospělák se oklepe, ale dítě ne, já ty oči viděla a vídám každý den, může slibovat denní kontakt, ale neuvidí dítě usínat, mimoděčné pohlazení, dětem nikdy nenahradí svůj odchod. Pokud se dospělí milují, je to fajn, ale budeš š´tastná a jak dlouho? Co dál? Budete mít děti a ty nejistotu, že ti to udělá znovu? Jak se nechtěl zamilovat? Pokud flirt neublíží, jsem jeho fanda, ale kde je hranice? Za tu bolest okolo nestojí žádná láska. Asi jsem zaujatá, ale dnes a denně vidím své dítě, které se s odchodem otce vyrovnalo na venek dobře, ale obě zelenáme na ulici, v obchodě, při pohledu na běžný život s otcem. Budeš mít proti sobě dva bojovníky a věř, že v tomto věku, děti umí - a já jim fandím!
červenec 18, 2008 08:42
... : Berta
Nedočetla jsem poprvé do konce tvůj dopis až te´d, pokud ustála paní dvojčata a on ji nerespektoval, souhlasím s Lotkou, slaboch zůstane slabochem, odečti si od jeho platu alimenty na dvě děti, dárky a představ si vaši lásku s touto sumou, přičti si problémy dětí, jeho věk znovu začínat a zkus do toho jít, jo, já vám milenky nezávidím, žila jsem s mužem 15 let a po jeho odchodu je mi jeho milenky i líto, neví co ji čeká, finančně, psychicky, pánová chtějí mít klid a ne znovu začínat pleny, stres, finance, možná si to ani nepřipustí, ale on život mele rychle a věř, je to těžké...a zbytečné....zažívat všechno po druhé...a slyšet výčitky z první rodiny...neustál rodinu te´d, kdy mohli s ženou začít žít spolu ustojí to později s tebou?
červenec 18, 2008 09:01
Milá Kami : Mimozemšťan
Přečti si pořádně,cos napsala. Pokud mu byla jeho žena opravdu nevěrná a on s ní pořád zůstával, dokonce plánují stavbu domu, pak asi jí má rád.Navíc,ty jeho řeči okolo,no spíš mi to zavání něčím jiným.
červenec 18, 2008 09:27
Kdyby tu byl NČ (kde k sakru vůbec je?!) tak by napsal :. SVATÁ PROSTATO ! : wendy
Tohle si snad ani pořádný komentář nezaslouží..tak manželství nefunguje, hm hm. Žena mu taky zahýbá. No, pravda to být může, ale jak to je většinou doopravdy, víme.
A ty se děvče vykašli na láskování se ženáčem a hledej si volného chlapa.
červenec 18, 2008 10:03
Kami, je to celé jen o něm. : Gréta
Jen o jeho pocitech, dilematech... A co ty, co potřebuješ? Asi jen, aby tě pohladil a měl tě rád.
Jenže tohle ti nebude stačit celý život, dokonce ti to přestane stačit okamžitě, jakmile se pro tebe rozhodne. Budeš chtít taky dům, děti, dovolenou... Je tenhle chlap tím, s kteým se na tomto domluvíš?
Nebo mu jen foukáš jeho rozcitlivělou dušičku, než se zase vrátí domů?
červenec 18, 2008 10:10
Chjo, : Klarisa
ten tvůj ženáček je fakt borec. Doma má nevěrnou hospodyni a dvě děti, ale nemůže ji ted odkopnout, miluje tebe, strašně se trápí, jeho manželství PRÝ rok nefunguje, PRÝ je mu žena byla nevěrná .... Ten chlap ví co chce a taky to tak dělá : Chce postavit dům, v něm žít s tou nevěrnicí co mu dává ultimáta , a přitom před tebou hrát komedii o tom jak se trápí. Tak si o takového borce zabojuj, fakt stojí za to !! smilies/angry.gif
červenec 18, 2008 10:14
Klarisa : Bereš mi slova z úst... : mamča
Chlap, který se "hodlá" rozvádět, nestaví dům. K takovému závažnému rozhodnutí se uchýlí, až když všechno klape, rodina se rozrůstá, žena se po MD vrátí do práce...atd.
Je mi líto, ale milenka do toho scénáře nezapadá. Ta je jen pro chvilkové pobavení.
červenec 18, 2008 10:23
tak von je pohoršenej, že mu byla žena nevěrná? : alena puntíkovaná
A co jinýho dělá on sám? Nebo vy dva spolu nespíte????? A s takovým pokrytcem ty bys chtěla žít??? Jinak ti chutná????
červenec 18, 2008 10:24
Ještě mě tak napadlo, : Klarisa
Že on jí dal poslední naději ? Hm a není to ve skutečnosti naopak ? Nedostal náhodou ON tu poslední šanci od manželky, a proto ten "bolestivý" rozchod s tebou ? Ale tohle ti přece říct nemůže, vypadal by jako ubožák. Vsadila bych si na to !
červenec 18, 2008 10:24
taky si myslím, že to bylo přesně stejný, jako kdysi u strejdy, : alena puntíkovaná
ochutnával ochutnával jinou svíčkovou, ale narozdíl od strejdy to na něj prasklo a nyní má nůž na krku. To ovšem ,ten statečnšj Osceola a milovník pravdy a věrnosti, téhle Nanynce říct nemůže.
červenec 18, 2008 10:44
milá Kami : kolemjdoucí
rozhodla ses být Milenkou ženatého muže. To je tvoje místo, tam patříš. Tak tam zůstaň a necpi se někam, kde o tebe nikdo nestojí.
červenec 18, 2008 11:30
... : bb
omyl, právě že se nerozhodla být milenkou ženatého muže, ale zamilovala se do ženatého muže, který ji má trochu rád, ale ne tak, aby jí nepustil žít, drží ji v zajetí iluze lásky a společné budoucnosti, v tom je rozdíl od vztahu Milenek-ženatý muž na služební cestě a největší průšvih pro všechny zúčastněné

Kami, nevím kolik ti je a jak dlouho jste spolu, tak jen odhaduju, že je to po prvních láskách tvůj první silnější vztah, o kterém jsi uvažovala jinak, se kterým jsi počítala do budoucna, s dětmi a tak. A že ty ses objevila v jeho životě v době menší manželské krize, nebo ani ne krize, spíš manželského zklidnění - počítej: jsou spolu 11 let, dětem je 9, takže byla velmi plánovaná a chtěná, 2 roky do jejich narození si užívali jen sami sebe, zamilovaní. Pak šrupec kolem dětí, dvojčata jsou zápřah - časový, pracovní, finanční, psychický i fyzický, oba toho určitě měli plné kecky, buď kolem dětí, nebo ona u dětí, on u zajišťování financí. Teď mají za sebou dva roky školy, trošku se osamostatnili, děti se aklimatizovaly, s rodiči překonali první školní potíže, nastal klidnější mezičas do puberty -no a on se teď po tom fofru zase rozhlédl, a našel v tobě svůj energydrink. Není dost zralý na to, aby si užil aniž by zranil, zraňuje tebe i svou ženu, se kterou má společného mnohem víc než s tebou, tak to prostě je.
Tebe v tom všem vidím až sem docela nevinně, vidíš všechno zamilovanýma očima a překládáš si to tak, jak si srdíčko přeje, to je normální.
Ale teď, kvůli sobě, bys měla vzít rozum do hrsti a zbilancovat - ano, má tě asi rád, je asi trochu poblázněný, to ti nevymlouvám. Ale s ní žije, chce s ní dál žít, s tebou se rozešel, s ní má dvě ještě malé děti a chce pro ni, pro svoji ženu a jejich děti, postavit dům.
Návraty k tobě (třeba formou sms) jsou abstinenční příznaky, patří to k odvykací kůře, když to nebudeš vyvolávat ty, tak to z jeho strany bude slábnout, až se to vytratí docela.
Kdyby sis ho přesto všechno nějakým způsobem, mermomocí, přes jeho vůli zůstat s rodinou, chtěla připoutat, možná se ti to i povede - pokud on mezitím ze slabocha nedozraje v pevného chlapa. Ale nebudeš mít z toho radost, on bude duší nejméně napůl u své rodiny, u svých dětí. Samozřejmě jim bude i pomáhat doma, s tím, co žena nezvládne, a samozřejmě tam půjde polovina jeho peněz, minimálně. Ale hlavně - bude mít svoji rodinu tam, s tebou ji nebude chtít zakládat, tebe bude mít rád jen do té doby, dokud mu budeš dávat to, co už žena nemůže - pocit svobodné, volné lásky, opojení, sexu bez závazků, bez účtů, hypotéky, očkování dětí, čekání u zubaře na rovnátka, luxování dětských pokojů atd.

Ve svém zájmu se snaž odpoutat. Začni vědomě uvažovat tak, že to končí, že jsi volná, že začneš zase žít jako svobodná. Poplakej si, odžij si to, a pomalu si ordinuj léčebné kúry. Až to budeš mít za sebou, budeš jednou na sebe hrdá, že jsi to zvládla bez toho, abys někomu rozbila rodinu, dvěma malým dětem odvedla tátu. Obzvlášť si to uvědomíš, až budeš mít děti své.
červenec 18, 2008 12:20
myslím, že nejlíp : endymio
by bylo to utnout. On evidentně není rozhodnutý, takže bude pořád mezi vámi povlávat a žehlit to na obou stranách. Že mu žena dává ultimáta je zcela pochopitelné, vžij se do její situace. A zkus si taky představit praktický život, kdyby se rozhodl pro Tebe. Protože s ním by sis vzala, chtíc nechtíc, svým způsobem i jeho nynější rodinu. S pochopitelnými antipatiemi vůči Tobě. Ustojíš to? A je jeho manželství skutečně tak strašné, aby dvojčata přišla o tátu a jejich máma na to zůstala sama? Myslím si, že by pomohlo i jemu, kdybys to ukončení přijala jako definitivní, ukončila veškerou komunikaci a už o něj nebojovala. Bylo by to jednoznačné řešení. Držím palce.
červenec 18, 2008 12:26
... : bb
kdoví, jak to s těmi ultimáty je, třeba je to jen berlička, kterou si pan Božský vzal na pomoc, aby se měl za co schovat a nemusel se rozcházet jen sám za sebe
snáz se říká "víš, kvůli dětem, a taky žena mi dala nůž na krk" (a tak pro ni za to ještě postavím barák) - než "podívej, bylo to fajn, mám tě celkem rád, ale chci být zase se svou rodinou, doma, těším se na nový barák a jak si se ženou večer, až usnou, zařádíme"
červenec 18, 2008 12:32
No, tak se zamysli a představ si, : alena puntíkovaná
že by se přece jen rozvedl a vzal si tebe. Uajisté bys chtěla mít děti. On už ale sotva, neb již dvě má. I kdybys to nějak zařídila a otěhotněla....tvoje dítě bude až to třetí a bude muset čekat na to, co na něj zbude. Patrně nebudeš moci jít hned po porodu do práce, že? Takže nebudete mít prachy - protože on bude muset živit své první dvě děti. A hádej, čí to bude vina? Takže se začnete hádat kvůli penězům....ty budeš ta "neschopná" co nebude "umět hospodařit". A kolem plno mladejch bezdětnejch holek se spoustou peněz a spoustou volného času.....to mu asi taky budeš muset dávat ultimáta, viď?
červenec 18, 2008 14:06
souhalsím s bb : pierra
Milá Kami, nemůžu než souhlasit s bb. Bohužel, skoro jakoby vyprávěla můj příběh. Taky jsem se zamilovala do zadaného, sice neměl děti, ale průběh byl stejný. Nevěděl kudy kam, do mě se zamiloval, a ikdyž jim to doma moc neklapalo, nenašel odvahu to ukončit. Takže více jak rok jsem se v tom plácala, on sliboval, rozchody, návraty, jeho partnerka již o všem věděla.Pochopitelně i ona chtěla bojovat...a dlouho se to vleklo. Byl to ztracený čas! Protože z té doby, jsem ze života neměla nic a těch pěkných pár chvil s ním, byli vykoupeny vysokou daní. A co víc, taky mi říkal, že si své partnerky neváží...nemá k ní takovou úctu. No a nakonec to dopadlo tak, že mezi nimi už to bylo tak zlé, že se rozhodl jít za mnou. Získala jsem svou lásku pro sebe. Ale vlastně jsem si vůbec nepomohla. Dneska po skoro dvou společných letech, jsem tam, kde byla jeho bývala parnerka. Odcházím, protože ten člověk si mě neváží, byl mi nevěrný. Takže věř, že tito muži to dělat budou i své další partnerce za pár let. On se neumí rozhodnout, protože u tebe nemá ničeho jistotu. Přeci jen svou manželku zná a navíc má dvě děti, to je velký poutač a důvod zůstat doma. NAVÍC chlapy neradi něco řeší a tak to bude hrát dlouho na obě strany, aby neztratil ani jednu. Ja jsem se také pak dozvěděla, že ikdyž mě řikal, že už chce být se mnou a jenom potřebuje čas to s ní vyřešit, to samé říkal jí, jen si kupoval náš čas a trápili jsme se obě.
Takže radím ti, dej od toho ruce pryč, budeš nešťastná, utečou ti nějkrásnější léta života, nic neprožiješ, nikam nepojedeš, protože co kdyby náhodou zrovna on měl čas, a ty bys nebyla k dispozici. Je to těžké, jsi zamilovaná a máš optimismus, chceš se rvát o něj a bojovat. Ale on ne, on nemá ani sílu hrát fair play. Jdi hledat jinam...Chlapy snad ještě nějací jsou, já také věřím a doufám v lepší zítřky .o)
červenec 18, 2008 14:49
milá pierro : mimozemšťan
tvůj životní příklad je za všechna doporučení,z toho by si měla vzít Kami ponaučení,ano, tak přesně to v životě chodí. Proč si všechny ženy myslí,že právě kvůli té jedné se muž změní.Když dokáže opustit ženu s dvojčaty nestojí zato,abys o něho chtěla bojovat.No a když ji neopustí,tak zase není pro tebe, protože není volný. Prostě ono na tom něco je,zakládat si štěstí na cizím neštěstí, tak nějak to přináší smůlu.
červenec 18, 2008 15:47
To co děláš : mimi
je něco podobného jako bys kradla v kostele.Stejně Ti nepomůže nic radit musíš na to přijít sama.Ten chlap Ti prostě nepatří má svojí rodinu a to je ten kostel.
červenec 18, 2008 15:57
a ještě jedna věc : pierra
to že ti povídá o tom, že přeci ted nemůže manželku odkopnout, on to neudělá ani ted ani jindy. A vždy bude mít nějaký důvod proč to s ní neukončit, příště to budou děti, pak to bude to, že manželka nic nemá, nebo kdo se o ni postara. On je dospělý člověk a vědomě se rozhodl ji podvádět, zamiloval se tak pokud chce být s tebou musí nést odpovědnost za své činy a né se pořád ohánět...nějakými výmluvami. Je to opravdu slaboch.Přeci cheš partnera, který je rozhodný a ví, že chce být s tebou a že se třeba za tebe bude rvát, že o tebe bude stát, ale to se pozná činy né planými řečmi.Že ted to nejde ale pak už jo. TO pak opravdu nebude.
červenec 18, 2008 16:47
JEŠTĚ NĚCO : mimi
Každý rozvedený to co dělal první ženě dělá i těm dalším.
červenec 18, 2008 17:51
nezlob se Kami, : Bara
ale uz jen z tveho dopisu je videt, ze jsi desne naivni a snad, promin i hloupa. Nechci se opakovat, prede mnou uz to vsichni rekli. Typickej priklad - chudinka nepochopenej a nestastnej zenac a mlada, nezkusena, zamilovana holka
červenec 18, 2008 20:01
Kami, dovol otázku: : tippler
máš problém si najít pořádnýho chlapa, anebo Ti takový sráči připadaj sexy?
červenec 18, 2008 22:35
... : Berta
Jo, jo , ženeš se do sterostí a hořkosti, není lepší být chvíli sama a kouknout se jinde? Máš pocit, že ti ujíždí vlak, ale s ním ti opravdu ujede....
červenec 19, 2008 12:50
... : alena puntíkovaná
"Podle jeho slov však mám rozhodný pocit, že manželku bere spíš jako hospodyni. Sám mi řekl, že ji nikdy moc nerespektoval a nyní vidí, že se mnou se chová jako jiný člověk. Věří, že bychom spolu byli šťastní, ale slíbil prý ženě, že postaví dům. Chci o něho bojovat, ale nevím, jestli to k něčemu bude a hlavně jak. Nechci přistoupit na věčné rozchody a návraty. Prosím o radu, nechci ho ztratit. Nejhorší je, že se oba milujeme.A podle mého on jen neví kudy kam."
--- chceš říct, že s ním žiješ ve společné domácnosti, chcš po něm, aby na ni taky přispíval finančně, máš s ním děti, chceš po něm, aby se o ně občas staral, pohlídal je, odvezl je k doktorovi, šel na třídní shcůzku, atd.? Chceš po něm, aby vymaloval, vyluxoval, šel s odpadkama, dal ti do prádla obě ponožky a šel z práce rovnou domů, abys nemusel a ohřívat večeři? ---a to se i při tom všem s tebou cítí jako jiný člověk? A taky ti postaví barák? ....jestliže ano, pak bude vaše spojení šťastné.

červenec 19, 2008 13:38
pohlad z druhej strany.... : Sipik
Moja sesternica ma manzela, ktory ju roky podvadza. Dokonca tak okato, ze chodi s milenkami na dovolenky a ich pasy nosi domov. Sesternica sa s nim chcela rozviest, ale on s tym nesuhlasi a ani sa s nou nikdy nerozvedie, pretoze by museli delit BSM, co u nich robi peknych par milionov. Je to proste chlap, ktoreho by si chceli zobrat vsetky jeho milenky a byt nadosmrti zabezpecene, ale ktory si ich nikdy nevezme. Myslis ze im to ale povie? Uzije si, vyskusa nove masko a ked ma dost, vymeni za novy model. Doma ma manzelku, deti, zazemie, vonku vzruso. Co viac mu chyba? A mozno vztah ukonci prave slovami: velmi Ta milujem...chcel by som byt s Tebou, ale musim dat manzelke poslednu sancu.... smilies/wink.gif
červenec 19, 2008 20:48
Haha, : Krakonoš
"on s tím nesouhlasí a ani se nikdy nerozvede"? Sestřenice si trochu lže do kapes, žejo? Kdyby chtěla, už ten rozvod jede, jenže to ZAJIŠTĚNÍ! To se tak blbě vopouští... Svatá prostato! No a Kami? Ta je tak hloupá, až je mi jí líto. Prosímtě, než se pustíš do vážnýho vztahu a ještě se ženáčem, vyhledej si nějaký knihy, ze kterejch bys aspoň trochu pochopila, co to je láska a vo čem je vztah mezi dvouma lidma. Dnes už je takovejch knih hodně, tak když jsi neměla to štěstí a nedoźvěděla ses to doma, jdi se trochu dovzdělat. Pak možná pochopíš tipplerův příspěvek a to, že nelze milovat sráče, protože sráč a láska se vzájemně vylučujou. Pokud teda nejsi na sráčově úrovni. smilies/wink.gif
červenec 19, 2008 21:04
Krakonos, kde zijes? : Sipik
Prepana... nebol si to Ty, kto pisal o rodinnej mafii na Slovensku? Ver mi, ze ked ide o ohromny majetok v BSM, tak su vyhrazky primerane tomu majetku. A nie su to prachy vylozene na stole, ale vlozene do hotelov a podobne. Co myslis, komu by sud zveril deti? A vies, ked si ona otvori usta, dostane po papuli a zase je doma "klud".
červenec 19, 2008 22:52
Jedna věc jsou výhrůžky, : Krakonoš
druhá fakta. Ale nevím, jak je to na Slovensku se svěřováním dětí, tipnul bych si jen, že do péče otců - i bohatejch - se tam svěřujou ještě míň než tady. Jiná věc je, jestli se ho bojí. To tu nevyřešíme.
červenec 20, 2008 00:01
ODPOVĚĎ na to, KDE je NČ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : xxx:
Ti, kteří postrádají komentáře NČ - nechť se podívají na článek - středa 14.5.2008 "Smutné, věčné, neskutečné......., kde NČ v 7.47 píše:
Ty nicky, co mi tady "dávaj za vyučenou" ty mě nemůžou urazit ani nááhodou:-))). Prostě jsem se (a srandovní na tom je, že vlastně úplně nechtěně) tentokrát trefil příliš přesně, což potrefená nemůže unést. Dokonce považovala za nutný, vypodobnit sama sebe jako Úžasnou i pod nickem toho svýho Úžasňáka, čímž mi zrovna jen potvrdila tu přesnou, byťr původně vůbec nemířenou, trefu. Není radno mluvit o provaze v domě oběšencově. Neurazil jsem se ani "netrucuju" prostě mě to jen přestalo bavit."

.......No a od té doby jsem tu žádný komentář NČ už nečetla. Tož tak.
červenec 21, 2008 08:57
... : bb
ok, tak ho to přestalo bavit jako jiné - Jasmínu, Johanku atd....přijdou, odejdou, tak to na diskuzních serverech chodí. Měkoho to přestane bavit jen tak, někoho až když s ním někdo setrvale nesouhlasí a nepadá na zadek před jeho neomaleně prezentovanými názory, a to právě ta slečna, co ji nazval Úžasňákovou, dělala, a ostatní taky
No, a co? život i internet jdou dál. Až ho to nebavení přestane bavit, tak se zase vrátí. Povypráví jak se měl zatím báječně a pojede se dál. No a nebo ne. To přežiješ, ne? :-)
červenec 21, 2008 09:29
Hmm : Míša šíša
Tak jsem si tu diskuzi dočetla, protože ten závěr mi v květnu unikl - už mě to nebavilo číst pořád jedno a to samé dokola. Říkejte si, co kdo chcete, ale já si osobně myslím, že v daném případě NČ vůbec nepřestřelil, ale naopak trefil hřebíček na hlavičku (tím nemyslím tu upocenou ošklivku). Že to vyznělo drsně a urážlivě je věc jiná.
No, určitě to všichni přežijeme, že tu NČ již nepřispívá, ale mně jeho vtipné a trefné komentáře chybí. Dost jsem se u toho bavila. Taky by se mě mohly dotknout třeba jeho poznámky, že ženský po čtyřicítce už jsou starý vojetý vochechule, ale nakonec proč? Za prvý je to pravda :-)) a za druhý - beru to s humorem. Vždyť NČ je hrozný ironik, sarkastik a provokatér, a tak se musí i chápat. Ovšem, že se urazil proto, že mu někdo oponoval (a zastírá to tím, že ho to již s námi nebaví), to mě teda naštval :-)
červenec 21, 2008 09:48
... : bb
no právě, Míšo, ty ses neurazila, zasmála a neměla jsi potřebu přitvrdit

myslím, že to už tu jednou proběhlo, tak dva roky nazpátek? když jsem tu začala číst a psát, tak jsem tu právě od nicka NČ četla, že se teda zařekl, že už nikdy více, ale nedá mu to a musí to porušit
tak vyčkejte, až mu to zase nedá :-) nebo až mu bude scházet potlesk
červenec 21, 2008 09:55
... : bb
a vůbec, co je s Jasmínou? kde je Johanka?
červenec 21, 2008 09:56
tak jsem si ten článek našla : alena puntíkovaná
- ale nenašla jsem zmíněný výrok...tak fakt nevim.
červenec 21, 2008 10:03
Johance : Míša šíša
se narodilo mimčo, takže předpokládám, že ji přemohly rodičovské povinnosti. Co se ale stalo s Jasmínou, to fakt netuším. Ještě mi tu schází Gita, její názory se mi zdály moc prima, byť byla o generaci mladší.
červenec 21, 2008 10:04
... : bb
a není to jedno?
proč se najednou zabývat 3 měsíce starým článkem - protože si to XXX přeje?
červenec 21, 2008 10:06
Jo, s tou Johankou : Míša šíša
jsem si vzpomněla (doufám, že se nepletu), že to byla právě ona, kdo napsal o Masterovi, že je to takový "strejda". No a už mu zůstalo až do dnešních dnů :-))
červenec 21, 2008 10:06
... : bb
pravda, Johanka měla mimi a taky myslím před sebou doktoranda?

ano, Gita taky zmizela - a jiné a jiné
Jasmína psala pravidelně, často, a najednou je fuč!
červenec 21, 2008 10:08
třeba je to jinak : alena puntíkovaná
NČ narazil na "tu pravou" a teď pilně randí se vším, co k tomu patří - a to sežere spoustu času a tak nemá na Kudlanku ani čas, ani náladu. Přejme mu to. smilies/cheesy.gif
červenec 21, 2008 10:09
bb, : Míša šíša
že si myslíš, že XXX = NČ? smilies/wink.gif
červenec 21, 2008 10:12
Míšo šíšo :-) : bb
ne, to si nemyslím, ale třeba se pletu - mně je to hlavně jedno :-) na Jasmínu jsem si párkrát vzpomněla, když jsem tu její nick v reakcích neviděla, protože je to vdaná maminka dvou dětí ve středním věku, která asi nepřestala chatovat kvůli randění nebo kojení, takže mě pak napadá, jestli nemá v tý cizině problémy, zda zdraví slouží a tak. na Johanku zase proto, že právě její komentáře mě na Kudlance zaujaly a začala jsem sem chodit, překvapovala mě. NČ-ho komentáře mi neschází, ani mi nebude vadit až se vrátí, nepřekvapí mě, myslím, ničím.
červenec 21, 2008 10:22
Proč jsem psala o NČ? : xxx:
....vůbec nikdo nemusí číst článek starý 3 měsíce (je to až na konci komentářů),
ale protože ho už více lidí postrádalo a "dumalo" PROČ už nepíše..... jinak nic
za tím nehledejte......
červenec 21, 2008 10:31
No jo, : Míša šíša
vy dva s NČ jste měli na sebe vzájemnou averzi. Ale mně zase jeho komentáře schází, jak už jsem psala - bavila jsem se u nich. No a vsadila bych svůj dnešní oběd na to, že XXX je NČ. Ten nadpis, ty vykřičníky, to je přesně jeho styl...

Aleno P, to by spíš museli na ouřadě zatrhnout přístup na net smilies/grin.gif
červenec 21, 2008 10:31
... : bb
Míšo, pozor, averzi k němu nemám. Jednak ho neznám osobně, jednak si o něm nemyslím nic špatného a věřím, že je to v zásadě slušnej člověk, umí pomoct, a to není dneska vůbec málo.
Akorát neumí moc diskutovat, jen prezentovat svoje názory a shazovat ty, kteří s ním opakovaně a hlasitě nesouhlasí. Snese jen konejšivý, smajlíky a poštěchtáváním zaobalený nesouhlas :-)
červenec 21, 2008 10:52
xxx : bb
ok, tak to nechme být a je to

akorát...
nedala by sis prosím tu práci, a nezjistila, co je s Jasmínou? taky nám schází
:-))
červenec 21, 2008 10:53
... : Sandra
Ten nešťastnej článek bych už nechala spát, kdybych tenkrát věděla předem co se z toho vyklube, nechala jsem si tu svou zkušenost pro sebe.
Člověk si přeci chodí na net odpočinout a ne se s někým dohadovat, ne?
červenec 21, 2008 11:51
S ženáčem to ukonči.... : Veris
Milovat ženatého muže nemá smysl...ten se vždy vrátí ke své ženušce...tebe bude brát jenom jako TU DRUHOU jenom pro pobavení...to je známo.....tak dělej jak uznáš za vhodné...ale vím, že když se rozejdete časem to přebolí....mám to z vlastní zkušenosti.......PŘEJU HODNĚ ŠTĚSTÍ....
červenec 21, 2008 13:24
Milá Kami : alena puntíkovaná
tak si přečti diskusi na "chce ji i jeho" - tam ti to Kolemjdoucí celkem pregnantně popsal. Jseš tedy husička...nebo ne?
červenec 22, 2008 11:11
snad můžu : Manul
zcela anonymně "prásknout" Johanku, kterou jsem párkrát potkala na webu rodina.cz. Párkrát tady znamená fakt dvakrát, ale jsem si tím jistá, Johanek s Helenkou přece moc není...
červenec 22, 2008 13:45
Kami,Kami...probud se : popelka
Je me te lito,urcite jsi fajn holka a kdyz se zamilujes davas,davas a davas a duverujes a taky ruzove bryle urcite nesundavas z nosiku, kdyz ti tvoje laska zpiva pisen libeznou a kdyz pak citis, ze ti utika snazis se ho chytit zpatky.Ja jsem realista,vidim veci takove jake jsou,ted ji podvadi s tebou a pak bude tebe podvadet s jinou...neveris?Zajimalo by me jak dlouho jste po sobe koukali nez jste spolu zkoncili v posteli?tak 2dny, nebo tyden nebo snad neeeeee..mesic, to snad ne.Jestli jsi se s nim vyspala driv jak za 3mesice od seznameni, tak si k tobe nestacil vytvorit ani zadne citove pouto a vzdycky te mel jako prijemne zpestreni jeho nudneho a tak strasne nefunkcniho manzelstvi, chudacek jeden.Vi presne co na tebe plati a ty ho jeste litujes.Jestli mu dala manzelka nuz na krk, tak taky doufam, ze ho taky trochu rizne aby si to pamatoval pro priste, protoze pak z toho ma akorat nejaka fajn duveriva holka hlavu bolavou.Tolik chlapu chodi po svete, tak proc si zrovna vybirat ty kteri jsou zenati, kdyz je tolik svobodnych.Jestli jsi fajn holka, smir se s tim a patrej v sobe proc jsi vubec dopustila dat s nekym takovym dohromady kdo ma nad tebou takovou moc a dokaze ti ublizovat,to proto aby ses tam neocitla za chvilku znovu, ono to ma vetsinou hodne co do cineni se sebeduverou....Drzim ti pesti..
červenec 25, 2008 00:02
Nedá mi to ! : AHabibi
Kami, nevěra je "hnusná" záležitost. Pro podváděnou manželku i pro milenku. Je to podvod na milujících ženách, nefér hra bez pravidel, kterou hraje s vámi dotyčný muž. Lže, předstírá, mlží, podvádí. Spí s tebou i svojí ženou. Všechno co ti říká, jsou lži - KECY. Jenom aby dostal co chce !! Aby si zpestřil život s mladým masíčkem.
A co ty ? Odvedeš tátu, manžela, nechá tě tento fakt klidnou ?
Nechápu proč si tak komplikuješ život - lásku za každou cenu !
Utíkej od něho !! Odstřihni ho ! Buď hrdá, neoblomná, sama sebou a uvidíš, že potkáš krásnou lásku. Potkáš, až ukončíš hraní na lásku s morálnš závadným ženáčem.
červenec 26, 2008 20:20
jestli máš pochybnosti, : alena puntíkovaná
přečti si příspěvky strejdy a kolmjdoucího. Když ti tohle neotevře oči. Tak už nic. Pak je to ale tvůj problém a není ti pomoci.
červenec 26, 2008 23:13
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]