Následující super-text svévolně kradu z fejzbůku jedné
mé kamarádky; je totiž přímo dokonalý a já bych to lépe nenapsala. Na toto téma
se už toho sice napsalo víc než hodně, ale stejně to k ničemu zatím
nebylo. A o čem že to je? Je to Nekonečný příběh o mizerném managementu naší drahé
České pošty… Mj. pokud nějaké podobné zážitky máte, budu ráda, když je do komentářů připojíte :-)))
Občas se v životě lidském přiházívá, že jest mu nutno zajíti na pobočku
České pošty se dvěma různými klientskými požadavky, které ovšem spadají oba pod
volbu "odeslat zásilku". Jen je jedna zásilka Balíkovna a druhá
doporučený dopis.
S touto variantou ovšem management České pošty vůbec nepočítá.
Pravděpodobně je to pro něj zcela absurdní představa na úrovni "to je
asi jako by někdo chtěl, aby mu při vážení balíku paní na přepážce zazpívala
árii z Rusalky a mávala přitom nad hlavou pionýrským šátkem".
To se samozřejmě běžně nestává, byť by to hypoteticky mohlo spadat pod
položku "ostatní služby".
Takže zaměstnanci České pošty mají na vyřízení Balíkovny striktní časový
limit a nejsou-li srdce zdostatek outlocitného, mohou vás nekompromisně poslat
do míst, kam nechodí slunce, nýbrž proktolog. Čili do p*dele.
Vy totiž správně máte mít na každý úkon jiný lísteček, a osoba na přepážce
může mít při případné kontrole malér, pokud vašemu požadavku vyhoví.
Možnost volby více služeb na jedno pořadové číslo pošta v hlavním menu
nenabízí; leda by to lstivě maskovala pod "ostatní služby", což
nepředpokládám. To už tam spíš bude to mávání pionýrským šátkem.
Chtěla bych vidět vepřovou hlavu, co tyhle obstrukce vymýšlí.
A taky by mě zajímala její výplatní páska.
Něco mi totiž říká, že v soukromém sektoru by z ní někdo brzo udělal
nezaměstnaného...
JANA R.
|