O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MAGIE - JEJÍ NEBEZPEČÍ PRO ŽIVOT PDF Tisk E-mail
Sobota, 19 duben 2008

 Přátelé - následující dopis - respektive jeho řešení, nechávám raději bez komentáře - a na vás.... "Pěkně zdravím a prosím o radu. Můj život je jako začarovaný kruh, z kterého nejde vyjít ven. Stále jsem si říkala, že proč se dějí tyto věci právě mě, když nejsem tak špatný člověk. Spoustu let jsem hledala odpověď a dnes ji už asi mám, jen si nevím rady, jak z toho ven.

 

 

 

 

     Když jsem byla mladá, tak jsem se věnovala magii. Vcelku jsem pomáhala lidem, provozovala jsem léčení, výklad karet, bylinky a takové věcičky, které mi dělaly radost. Milovala jsem svého manžela a tak jsem si ho chtěla kouzlem připoutat, protože můj muž vždy pokoukával po jiných a neustále měl potřebu si dokazovat svůj šarm. A tak jsem ho očarovala.  (Jenomže na tohle jsem už dávno zapomněla..) Později se přidala ke mě i moje mladší sestra, ale té nestačilo tohle a tak pronikla dokonce k černé magii; nebudu popisovat problémy, které se díky tomu přetáhly na celou naši rodinu. Já se snažila sestru dostat s pomoci zkušeného mága ze všeho ven a odpřisahly jsme si pak, že už nikdy o magii nezavadíme.. Léta plynula a můj osobní život se začal hroutit. Mého manžela jsem opakovaně přistihla s jinou a láska se obrátila v nenávist. Jenomže - když jsem se snažila odpoutat od svého manžela, pronásledoval mě, prosil a sliboval a já se vrátila.  

 

     Ze strachu, že mě znovu ztratí mi dělal že života peklo. Opět jsem odešla. Tento kolotoč se opakoval mnohokrát. Na konec jsem si našla někoho jiného, ale byl to alkoholik, s kterým jsem prožila mnohem horší chvíle a tak jsem se vrátila k manželovi. Ale - znovu si našel jinou ženu, s kterou mě podváděl a já se znovu hroutila... znovu jsem odešla a on znovu vstupoval do mého života.

 

     Našla jsem si pak skvělého může pro život, můj manžel to nechtěl přijmout a dělal mi spoustu problémů, nakonec pak můj milý umírá a já zase nemám jinou cestu, než se vrátit k mému manželovi. A znovu, jsem s ním dva roky a on má jinou ženu a nedokáže se rozhodnout, s kterou chce být.. tohle řešíme už skoro 15 let. Oba se trápíme a teprve teď mi došlo, co je příčinou: stále mě něco vrací zpět k němu... já to prožívám jako nespravedlnost a bolest, ale teď vím, že je to trest za to, že jsem ho tou magií připoutala k sobě a následně se od něj odvrátila. Musím mezi námi něco dořešit a buď se spojit -protože to oba chceme, anebo rozdělit navždy a každý si žít svým životem.

 

     Už nehledám chybu v něm, ale vím, že musím přetrhnout tu nit, kterou jsem před mnoha lety nás dva spojila.Teprve potom bude mít každý z nás volbu jít si svou cestou. Jenomže já nevím, jak tohle udělat? Nemluvě o tom, že za 20 let si nevzpomínám, o jaké kouzlo tehdy přesně šlo? A je vůbec nějaká pomoc? Anebo tohle je trest za to, co jsem z nerozvážnosti udělala před mnoha lety?

 

Mnohokrát děkuji,

 

Emily

 

 

 

Komentáře (44)add feed
Kdo s čím zachází, : Eva
tím prostě také spolehlivě schází! Akorát to tedy chvíli trvá....Žádnou pomoc pro Tebe, Emily nevidím, protože ještě nejsi vůbec ve stavu, že bys svá provinění proti řádu rozpoznala. Tak snad jen: Tys to použila výhradně opakovaně ve svůj osobní prospěch (třeba jen svůj pocit moci nad ostatními).
Můžeš srandovně hledat "mágy", kouzelné formulky" to jsi úplně mimo mísu. I tedy hodnocení vývoje Tvého života je prapodivné...........
Ano, magie bývá skutečně životu nebezpečná, z mnoha důvodů! Tebe příroda zavede, kam patříš. S tím ti nikdo z nás nepomůže. Tedy já bych ani rozhodně nechtěla a nesměla.
duben 19, 2008 14:35
jo, největšé žírlivci jsou záletníci. : Alena Puntíkovaná
na to nemusíte být ani magik, ani čarodějnice, ani nic podobného.Když se snažíte zbavit nevěrníka - ničíte mu sebevědomí. Je totiž přesvědčen, že je neodolatelnej a o něj stojí, každá, na kterou si ukáže. A najednou dostane krasavec kopačky, to je jako když vemete narkomanovi drogu. Kdyby v takových případech pomáhalo nějaké čarování, tak jsou všichni krásní, zdraví, spokojení, šťastní, nikdo není nemocnej nebo smutnej a nikdo nechlastá, ani nefetuje. Ale ve skutečném světě tomu tak není, že?
duben 19, 2008 14:40
Evo, o jaký řád se jedná? : konny
Ty taky praktikuješ magii? Mohla bys to trošku vysvětlit? Moc se o tohle zajímám!
Ale ona to přeci použila pro dobro věci, ne?
duben 19, 2008 15:29
Konny, magii rozhodně tedy nepraktikuji:-))))) : Eva
a od lidí, kteří se jí věnují se striktně držím co nejdále, nevědí, co a s čím si zahrávají. A dělá to nevědomky dost lidí: třeba upřímně proklínají lidi, účelově se jakobymodlí za svůj prospěch, vykládají zcestné interpretace obrazů karet atd.Tak měla jsem na mysli třeba řád světa, duchovní (ne náboženský)řád, řád Přírody.....jak kdo chce a nechce
smilies/wink.gif
Obávám se, že mnoho nepoužívala "pro nějaké dobro", chtěla být výjimečná, zajímavá, tajemná, myslela si, že její osobní přání světí jakékoliv prostředky, kterými k nim směřuje. Žádná pokora, znalosti, jen velikánské ego a ke všemu magie. To je sebevražedná kombinace.
Tak člověk disponuje svou mentální energií a všechno svinstvo, které v životě nadělá, ho jednou, třeba za hoooodně dlouho, ale se mu vrátí, jak bumerang. A nezpůsobí to nikdo třetí, zaseje si to prostě sám.
Kromě toho Emily už natolik zabředla "do magie", že už nerozeznává a popírá objektivní skutečnosti, například celoživotního záletníka vysvětluje "osudovou, magickou vazbou".
duben 19, 2008 16:40
... : bb
zcela souhlasím s Evou
ale nějaká pomoc pro Emily snad je? neuškodí jí začít u sebe, obrátit se do sebe, uklidit si v sobě a to hodně důkladně, přemýšlet a připouštět si svoje chyby a omyly, až (ač) to bude bolet, když budeš dost pokorná a přístupná a připustíš si, vnitřně, sama pro sebe, kdy a kde se stala chyba - nezačalo to tím "uřknutím" manžela, to už byl jen krok na cestě, po které jsi šla a které tě dovedla tam, kde jsi teď - tak potkáš někoho moudrého, zralého, kdo ti v tom svým jednáním, úvahami, myšlenkami pomůže - tím se z toho bludného krubu vymaníš, vyjdeš sama ze sebe...bude to dřina :-)
magické je v podstatě všechno kolem nás a je dobrý si uvědomit, že to asi nebylo zařízeno a stvořeno pro naše blaho a uspokojení :-) takže to rozhodně nefunguje po povrchu, když to někdo zneužije jako ty, dostane lekci
tím "to" myslím asi totéž co Eva

duben 19, 2008 18:07
Magie, ať černá nebo bílá, : Ariana
je v podstatě manipulací s lidmi, ať ve smyslu páchání zla nebo páchání dobra. Kdo praktikuje magii, odebírá druhým svobodnou volbu vlastní cesty. Je to přesně tak, jak to popsala Eva - je to provinění proti vesmírnému řádu, jehož zákony platí pro všechny: co vysílám, to se mi také vrací. Pro Emily je jen jedna cesta, žádná magie ani zaklínací formulky to však rozhodně nejsou. Jak už napsala bb, je to jen ta nepříjemná a obtížná cesta sebepoznání a pochopení, co jsem v životě "pohvězdičkovala". Na základě tohoto poznání si odpustit a odpustit i druhým a rozhodnout se pro cestu, kde budu už jen dávat těm druhým svobodu, to znamená respektovat jejich cestu vývoje, nemanipulovat s nimi, nevnucovat jim svou "pravdě", nevyvyšovat se nad ně, ale jen s nimi soucítit.
duben 19, 2008 19:07
Lidi, neblázněte, : Petronila
to opravdu věříte na magii?

"Milovala jsem svého manžela a tak jsem si ho chtěla kouzlem připoutat, protože můj muž vždy pokoukával po jiných a neustále měl potřebu si dokazovat svůj šarm."

to je podle mě klíčová věta. Myslíte, že ten dotyčný by se choval jinak i bez "magie"?
duben 19, 2008 20:18
Ne, Petronilo, to není žádnou magií, nechoval by se jinak, : Eva
ten by byl vysoce pravděpodobně prostě obyčejný záletník celý život a na tom záletnictví nemohla nic moc změnit, i kdyby se přetrhla se všemi nejzkušenějšími mágy smilies/grin.gif
My tu mluvíme o ní a o tom, že dobrovolně nežádoucím způsobem prosazovala jen svou vlastní vůli smilies/wink.gif
Tak magie je i to, že moje babka, proklíná, na koho přijde a tak barvitě, že mi je z toho naprosto špatně a dlouho nevydržím v její přítomnosti, ale pak se ona hrozně diví a lituje sebe, že je ten svět na ní taaaak hrozně zlej. Té taky už dávno nevysvětluji, že si to do značné míry způsobuje, přitahuje, dlouhodobou "kvalitou" svých myšlenek, kterým tento svět setrvale oblažuje smilies/wink.gif AŤ se nám to líbí, nebo nelíbí, povaha našich myšlenek, slov je energie a dá se už i exaktně, zatím ne úplně dokonale, zaznamenat.
duben 19, 2008 20:37
Evo, : Petronila
to ano, na osobní "nastavení" věřím, na magii ani náhodou.

Tj, když třeba Tvoje babička proklíná, nevidím nebezpečí v tom, že by do někoho kvůli tomu třeba uhodil blesk, ale že z ní její negativní nálada vyzařuje, jiným je v její blízkosti kůvli tomu nepříjemně. Ale žádné čáry smilies/wink.gif
duben 19, 2008 20:51
... : bb
jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá
nečiň druhému co sám bys nerad aby činili tobě
přej, a bude ti přáno, dej, a bude ti dáno

To jsem trochu zaběhla do přísloví jedné staré tetičky, která mě o prázdninách učila staré zpívané legendy. Taky věřím síle myšlenek, v tom smyslu, že svým myšlením je člověk schopný velmi změnit sám sebe a tím se zároveň mění i jeho okolí, protože vysílá jiné signály, má jiné projevy, a co vysílá, to se k němu zpět odráží.
Abych to přidržela při zemi, tak jako se mi v praxi potvrdilo úsloví "peníze dělají peníze", tak se mi potvrdilo, že co vyšlu, to se vrátí.
Je s tím ale spojená jedna nepříjemnost, naučit se být schopný rozpoznat a pak odmítnout to, co mi škodí, i za cenu přerušení kontaktů s člověkem, který na nás takto působí. Někdy to pomůže k tomu, že teprve přerušení kontaktu přivede toho druhého ke stejné sebereflexi, pak lze zase navázat, někdy to nejde.

duben 19, 2008 20:56
... : bb
magie zní kouzelně a tajemně, pro mě, možná mylně, je magie v podstatě laický pokus o využití až zneužití behaviorální psychologie s využitím telepatie :-)

duben 19, 2008 21:00
bb, : Petronila
s tím souhlasím, pokud je člověk v pohodě, pohodu vyzařuje a ostatní se k němu podle toho chovají.

Myslím, že Emily chtěla toho dotyčného prostě získat za každou cenu, přestože o jeho sukničkářství věděla. Můj soukromý názor skeptika je ten, že se prostě chovala tak, aby ho získala a pak si vsugerovala, že za to může magie. Nebezpečí takového počínání vidím v ignoraci signálů, že něco není v pořádku, a víře, že se to nějak "magicky" spraví.


duben 19, 2008 21:48
No, právě, Petronilo, nejsou to žádné čáry, máry, : Eva
je to povětšinou negativní energie, kterou vyzařuje, která "nedoletí, kam ona chce"(takže fakt nikoho nic z toho, co si přeje, naštěstí a logicky, nepostihne, leč u ní tato domnělá "nespravedlnost" vzbuzuje další vlnu negativních slov, činů atd.)A nikdy už asi nepochopí, že energie se nemůže prostě vypařit a vrátí se tobě. Jen ta doba od "vyslání" a "příjmu" může být tak dlouhá, že už nehledáme souvislost.
Ale k Emílii, nemáme totiž žádné právo někoho k sobě bezmezně a násilím poutat, to je fakt provinění, ač lidské, ač třeba pochopitelné. Jsme tu každý sám hlavně za sebe, nemyslím vůbec osaměle, ale svou cestou si musí projít každý nakonec sám.
Ani psychologie, ani přírodní vědy na některé věci a jevy zatím exaktními metodami nestačí a je to tak v pořádku. Tak hezký večer! smilies/wink.gif
duben 19, 2008 22:22
... : Minnie
Emily teda doufá, že se tady, na Kudlance, mezi tou spoustou čarodějnic najde aspoň jedna, která si vzpomene na to správný zaklínadlo... smilies/grin.gif
duben 20, 2008 02:03
to je prosté : kolemjdoucí
každý čaroděj druhé kategorie to přeci dovede:

Pro dohodu ,co neměla se stát
My žádáme tě musíš nám pomoc dát
A tam kde všecko začalo, tam čas odeslat....

duben 20, 2008 11:28
vždyť : atamka
máte, co jste chtěla. Vaše přání bylo splněno. Připoutala jste si manžela k sobě. Takže se seberte a odejděte jednou provždy od něj a v duchu mu popřejte s nějakou jinou ženou hodně štěstí - jestli to dokážete. Pokud budete jen vysílat zlobu, vrátí se k vám jako už tolikrát.
duben 20, 2008 12:19
Kolemjdoucímu : Minnie
Hezké... smilies/grin.gif,
duben 21, 2008 01:55
No Emilko, asi ti tak trochu hrabe, žejo : NČ
Celej tvůj problém vidím ve tvý jediný větě: "...nakonec pak můj milý umírá a já zase nemám jinou cestu, než se vrátit k mému manželovi...."
Jestliže jsi přesvědčena, že´s neměla, a ani teď nemáš, jinou cestu, tak na co si, kur*a, stěžuješ!!!
duben 21, 2008 06:29
Ta formulka zní vskutku krásně kolemjdoucíčku : wendy
to je jako když se člověk o něco modlí, přenese tím své starosti ne bedra někoho jiného, vyšší bytosti zkrátka, a už jen tím, že svůj problém definuje a vysloví, se mu uleví, to je známá finta používaná kněžími už staletí.
Emily jestli tomu všemu věříš měla bys pomalu vyhledat exorcistu. Nevím přesně jak tyhle věci fungují, ale jednou jedinkrát jsem se s nimi zapletla a dotyčná osoba se do týdne osypala a pak jí potkaly další nepříjemnosti. Nikdo neví, zda by se jí to vše přihodilo i tak, možná ano, ale nepříjemý pocit a pocit viny zůstává. Vím, jak je těžké se s tím vyrovnávat. TAdy ti asi nikdo nepomůže.
MOžná je to všechno jenom nějaká smyčka v našem mozku. Nepomohla by regresní hypnoza ? Tomuhle všemu spíš propadají ženy, chlapi se tomu spíš jen smějí. Oni totiž ty všechny problémy tak urpuně nerozebírají...
smilies/cry.gif
duben 21, 2008 08:15
Je zvláštní, že : ježibabka
při tom, jak ses věnovala magii, jsi , milá Emily, nepřišla na to, že není bílá ani černá. Je jen jedna, a záleží na tom, jak s ní nakládáš. Je to první věta čarodějnického slabikáře. Druhá je - dělej si, co chceš, ale neovlivňuj nikoho bez jeho souhlasu. O osobním prospěchu snad ani netřeba mluvit, že? Jaké dobro jsi prokazovala druhým, když ses tak strašně prohřešila sama proti sobě?
Jak se ti dá poradit, když jsi tak špatná žačka? Začni pořádným úklidem! Vykliď si obydlí, všechno umyj, vyčisti a vykuř bylinami. Koštětem vymeť všechnu špínu. Proveď očistu těla a obleč si nové čisté oblečení. Pan popros Naši Paní, aby ti odpustila a zrušila tvé kouzlo. Jistě sama víš (nebo spíš asi ne, jak tak koukám), že nesmíš za Její laskavost nic slibovat jako výměnný obchod. A pak si drž palec.
A jestli je to jako obvykle jen špílec, aby víc lidí přispívalo, tak holt smíška možná brzy přejde legrace.
duben 21, 2008 08:46
Milá Ježibabko, : d@niela
Přiznávám, že mě to už fakt dost štve - přesvědčovat vás, že "ten jistý" příspěvek jsem si nevymyslela jako špílec - aby víc lidí přispívalo - natož "jako obvykle".
Nebo to snad mám nějak dokladovat? Případně zveřejňovat jen "nemastné neslané dotazy"?
Vzhledem k tomu, že jsou všechny striktně anonymní, tak se lidé ptají opravdu na nejrůznější věci.
Ale dobře - je to opravdu, opravdu - tak, jak mi to do redakce přišlo.
Stačí?
smilies/angry.gif
duben 21, 2008 09:01
Ale jo, : ježibabka
to víš. Největší argument je ten Radek, co za rok píše to samý jako Marek, nebo jak se nazvali. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
duben 21, 2008 09:04
... : Evule
Hele ježibabko, měla bys vykouřit v první řadě svoje obydlí. Protože pokud už sem přispíváš, tak tvé příspěvky jsou pěkně nenávistné!
duben 21, 2008 09:20
Pokud mám povědomost, tak docela zabírá : NČ
pár vlasů smíchanejch s krví a játrama černý kočky, a přesně o půlnoci směs zakopat pod okapem!
Jo, při tom kopání musíš bejt uplně nahá a z volkmena si k tomu pouštět Evu a Vaška.
duben 21, 2008 09:29
NČ : Ariana
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif Kam se hrabe učeň čaroděj, s "Evou a Vaškem" to nemá chybu!
duben 21, 2008 10:22
Záletníci : Emily: Hanka
No magie se mi taky kdysi zamlouvala,moje mamina a i švagrová vykládají z karet.Je to taková hra dospělých a když něco vyjde,člověk se může zamyslet.Nevím taky čtu horoskopy,ale je to třeba brát spíš jako hru.Taky si kliknu na Arianu a Ravena - mají tam rychlou věštbu z Tarotových karet a bývá to fakt zajímavé,ale člověk z toho nesmí zblbnout.
A Tvůj záletný manžel? To fakt taky nepochopím,jeno slovo - zbavit se svojí závislosti na něm! Třeba si představ co s tou jinou v pelíšku vyvádí a snad tě přejde chuť! Navíc si myslím,že se k Tobě vrací protože to jde,ví že tě ukecá.Já jsem udělala chybu taky,2x jsem se s manželem rozešla,pak měla někoho jiného a pak se k němu zase vracela a proto on mi teď dělá problémy s rozvodem,proto že si myslí,že se k němu zase vrátím,tak jako to dělá ten tvůj. Ale v něčem je to podobné,můj mě mlátil a tvůj si užívá s jinýma,ale ten můj se mi cpe zpět a tvrdí,že si za bití mohu sama, ten Tvůj - to bude něco podobného.
Tak jako můj nedokáže odolat chlastu a pak je agresivní-tak Tvůj neodolá sukni.
Je taky pravda,že každá žena by měla muže ihned vyrazit po první facce a to myslím vážně,tak nevěra je to samé,zase se to bude opakovat. Tak se drž,přeci není jedinej a změna je život,keci o tom že zrovna my dva patříme k sobě jsou fakt zbytečný.
duben 21, 2008 10:36
Zahraju si na tetu Kateřinu a neodpustím si k tématu jeden citát, : saffron
"Hlídejte si své myšlenky, neboť se z nich stanou slova. Hlídejte si svá slova, neboť se z nich stanou činy. Hlídejte si své činy, neboť se z nich stanou zvyky.Hlídejte si své zvyky, neboť se z nich stane váš charakter. Hlídejte si svůj charakter, neboť se z něho stane váš osud"!
duben 21, 2008 11:30
Ježibabko, : d@niela
pokud máš nějakou připomínku vůči náplni Kudlanky, případně nějaké návrhy, budu ráda, když mi napíšeš přímo - adresa je jednoduchá: daniela, zavináč, kudlanka.cz. Nu, a pokud bys chtěla Emily poradit přímo, napiš, klidně jí dám tvou adresu...
Jinak - proč tam byl ten určitý článek podruhé, jsem vysvětlila v tomto článku - který se k tomu váže: http://www.kudlanka.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=1147&Itemid=40 Ale, to jsi asi nečetla, takže si dovoluji ti to doporučit k přečtení. Pak bys mne nemusela zbytečně osočovat. Přeju příjemnej den :-)
duben 21, 2008 12:28
to NČ - není-li po ruce kočka : alena tečkovaná
stejně poslouží i bazilišek, nebo netopýr, který vyletí na svatého Jána z jeskyně jako první smilies/grin.gif (a taky pomůže tzv. děláné fórů)
duben 21, 2008 12:50
Řešení? : Jarda
UPÁLIT.
Co jiného s čarodějnicí, že...
duben 21, 2008 15:38
Ale Kudlanko, : ježibabka
jaké osočování? Svou připomínku jsem napsala, tak jak navrhuješ, a třebaže je jiná, než bysis přála, je moje. Já chápu, že úspěšný článek je potřeba vydojit, a že spoustě lidí by třeba uniknul, čemuž třeba zabránit. Ale zas se nediv, že pár lidí si to pamatuje, a upřímně se diví. Jinak - to, že vysvětlit se dá všechno na světě, je vidět ve všech novinách i časopisech dnes a denně. Už nebudu dráždit, žijte si tu svorně pospolu a hezky se chvalte navzájem.
duben 22, 2008 09:22
A proč bychom se jako neměli chválit? : NČ
Když se máme rádi. A když jsme opravdu dobří!!!!
duben 22, 2008 10:05
Ba přímo skvělí! : Míša šíša
smilies/grin.gif
duben 22, 2008 10:24
no já na to mám trošku jiný pohled, : Inka kuk
myslím, že když se dva lidé zamilují, chodí spolu, milují se, začnou spolu bydlet a žijí spolu, tak se ta jejich energie vždy nějak protne, nějak se na sebe navážou ať už je to v lásce nebo si ubližují. A to odtržení vždy velmi bolí oba dva. Já věřím i na minulé životy, že se lidé vzájemně potkávají, protže se nějak zrcadlí, aby něco odčinili, nic není prostě náhodou. I takovému ubližování je možné udělat konec, když Ty sám usoudíš, že už nechceš, že už je toho opravdu hodně a že to dál pro život prostě nepotřebuješ. Každý z nás má svobodnou mysl a může rozhodovat jak sám uzná za vhodné a také je za své činy pak ale zodpovědný. Já magii odmítám, je to manipulace s lidmi a s tou já nesouhlasím. Ale odpojit se od určitého člověka není kolikrát vůbec jednoduhé, já to dělám tak, že se pokusím s ním v reálu mluvit (bez jakékoliv zášti a výčitek, snažím se vždy najít pozitiva jaké mě ten vztah přinwesl, kam mě to posunulo v životě)a vysvětlit mu co bych ráda a jak bych to ráda a pokud to ani pak dál nefunguje, tak se snažím při večerním a ranním relaxu na něj hezky myslet, snažím se mu odpustit vše co mi udělal, posílám mu lásku, pochopení, porozumění a odpuštění. Představuju si ho jak sedí naproti mě a já mu v klidu vykládám, že se od něj odpoutávám, protože cítím, že se naše cesty rozcházejí a tak ho nechávám jít životem dál svou cestou a přeju mu z celého svého srdce štěstí. To dělám tak dlouho, až to tak i sama cítím, že jsem se s tím nějak vyrovnala a nepotřebuju toto dál pro svůj život, nebo alespoň ne v takovém patologickém vztahu jaký byl mezi námi doposud. A já věřím, že myšlenky jsou vemi silné, vždy se mi po čase stane (mám to léty odzkoušené), že se ten člověk se mnou v reálu později potká, omluví se mi, vysvětlíme si to a snaží se ten svůj vztah nějak pozitivně změnit a po čase jsme třeba i dpbří přátelé, v krajním případě se s ním mohu potkat bez jakéhokoliv pocitu provinění, ale musím si držet tu svou hranici pro kterou jsem se rozohodla a za kterou si ho dál nechci pusit, pokud to pochopit nechce. Myslím, že ta magická síla je v POKOŘE A ODPUŠTĚNÍ tomu danému člověku a hlavně i sám sobě. I když to tu spoustě lidí bude připadat jako blbost, má to obrovskou sílu.
duben 22, 2008 14:09
Inko, : Petronila
vůbec to není blbost, funguje to, ale nazývat to magií?

Myslím, že není nic magického na tom, rozumově i citově si ujasnit, proč právě tohohle člověka neee. A na tom nepřát mu nic zlého, naopak, přát mu, ať se má dobře, ale bez nás, taky nic magického nevidím. Je to jen mnohem jednodušší a praktičtější - nevyčerpáváš se zbytečným vztekem a jalovým přemíláním donekonečna, jaký je to hnusák a jak je život nespravedlivej, a máš mnohem víc času na to dělat něco smysluplného a budovat vztahy s lidmi, kteří z tebe jen necucají, ale občas taky dávají.
duben 22, 2008 16:13
jsem čarodejnice : BaBu
ale nepraktikující(zatím)...ale jednou jsem to zkusila dle návodu v Kudlance a ono to fungovalo na 100%....a jinak přesně vím, co se stane - i senzibil ve mně viděl čarodějnici....asi se tím začnu hlouběji zabývat (hledat vodu jako vedlejšák může být taky fajn) smilies/shocked.gif)))
duben 23, 2008 07:02
Babůůůů, moč tě prosímmmmm! : NČ
Vyčaruj mi pár vítězných čísel do nedělná Sportky. A ani netrvám na 1. ceně, stačí pár druhejch. Dík.
duben 23, 2008 08:35
NČ : BaBu
už si můžeš jít vybrat nějaké to fáro - žlutého kočkolapa smilies/grin.gif - jo a pak dej vědět(do notýsku si poznamenám jaký kočočí chlup na kterou tu cenu zabírá)
duben 24, 2008 07:18
Vím o čem tu mluví : Cen
zabyvam se temito vecmi od svych sedmnacti let. Nekolikrat jsem prerusila linii a snazila se nedelat nic, ale ono to dost dobre nejde. Jednou to mate v sobe a ono si vas to najde samo, bohuzel vetsinou v situacich, ktere nejsou zrovna lehke. Pravdou je take to, ze kazdy, kdo se zbyva magii, moc dobre vi, nebo by mel vedet, ze proklinat nekoho a nebo ublizovat je velice spatne. Vrati se to jako bumerang ve chvili, kdy to budete nejmene cekat. Anebude to nic prijemneho. Ja se s takovymi ruznymi situacemi setkavam pomerne casto i u jinych a me se zadarilo uz dvakrat, byt jsem neublizila nikomu vedome. Mejte se na pozoru pred takovymi vecmi, neplette se do veci, kterym nerozumite, potom to tak dopada.
Vykladam karty, ale jen znamym a nikdy ne sobe. Vestila jsem z kristalove koule, vsecko se do puntiku vyplnilo. Mivala jsem sny,ktere se vzdycky splnily. Vim jake to je zit s magii. Dulezite je naucit se oddelit astralni svet od tohoto. Jinak totoiz nemuze fungovat ani nahodou.
květen 28, 2008 12:26
Milá Emily! : Athenaas
Milá Emily,
vůbec se netrap tím, cos udělala, tj. snažila ses k sobě připoutat muže magií. I kdybys rituál nevykonala, magický, tak vlastně už to, žes myslela na to, jak manžela k sobě připoutáváš, je magie; chtěla jsi ho, tak ho máš. Je však dost možné, že k sobě skutečně patříte, jen si musíte odžít své chyby; manžel např. tu záležitost, ehm, že velice rád pokukuje, a nejen pokukuje...., po jiných. Pokud se totiž k Tobě vrací, domnívám se, že to není jen na základě Tvého přání. Pokud jsi ho totiž opravdu milovala, není to jen tak. On je vlastně nemocný, jelikož permanentní nevěra , opakovaná, je nemoc. Vyšli modlitbu vzhůru, s důvěrou, ať se Ti tato situace vyřeší. A jestli můžeš, požádej někoho, nebo několik lidí, zda by se za Tebe pomodlili v kostele, za rychlé a zdárné vyřešení Tvé situace. To velice pomáhá, společná modlitba. Je to síla daleko větší než sebevětší magický rituál.
červenec 20, 2008 12:34
NČ, : Jaguška
bravo, to jsou komentáře dle mého gusta. Kde nic není, ani smrt nebere. Ale taď jednu opravdu dobrou radu: na všechno pomáhá láska a motlitba. Rozjímejte o tom.
červen 18, 2009 12:28
magie : pem
Nesváděj to na magii,jsi jen na něm záviská a on s tebou mává jak se mu zlíbí rozveď se a začni nový život nebo ten dosavadní promrháš a nic si neužiješ, Magie sama o sobě neškodí,musíš ale počítat z následkama.
srpen 03, 2010 10:52
Klíč k životu : Veronika11
regresivní terapie. Podívej se na net:-)
září 07, 2012 15:56
Magie - okultismus otevírá dveře démonickým silám : Lyn
Jsem křesťanka a ráda bych přispěla svým poznáním. Magie je nesmírně nebezpečná, člověk tím otevírá svůj život démonům a je úplně jedno, jestli se člověk těchto věcí (věštění, karty, horoskopy, rituály, seance, vyvolávání duchů, reiky a mnoho dalšího) zúčastní z legrace nebo tomu opravdu věří. Myslím, že máš pravdu, skrze čarodějnictví jsi vyslovila zaklínání, které vás teď oba ovlivňuje - rozuměj démoni, které jsi skrze to vyslala. Jediný, kdo ti může pomoci je Bůh - Ježíš Kristus, který vymítal démony. Démony může vyhnat jen ten silnější. Jinak neodejdou. Není žádná jiná možnost, jak se dostat z okovů magie a sil, které jsou za ní. Takže za mě rada - najdi si křesťany, kteří se s tebou budou modlit a povedou tě dále k osvobození.
červen 20, 2014 20:52
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]