O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

TÝRÁNÍ PUBERŤÁKA PDF Tisk E-mail
Úterý, 15 duben 2008

Honila mě mlsná. Už od oběda jsem měla šílenou chuť na cokoliv dobrého, sladkého nebo slaného. Takové pražené kešu oříšky... nebo čersté jahody… nebo vanilkový pudink se šlehačkou od Olmy. Nebo cokoliv jiného, co by uspokojilo moje chutě.... Když jsem asi pošesté přišla do kuchyně, nakoukla do špajzu....

 

 

 

 

    Pak šup do lednice, prohrábla šuplík, ve kterém vzadu schovávám před dětmi takové věci jako třeba banánek v čokoládě,  který by u nás jinak neměl šanci na přežití delší než hodinu po nákupu, a nenašla nic, ale naprosto nic, bylo rozhodnuto. Pojedeme na nákup! Jenže - vzhledem k přísnému zákazu paní doktorky, ještě týden a půl nesmím zvednout víc než kilovku cukru. Pak mi k tomu cukru možná povolí i kilo mouky. Hahaha. Nezbývá, než vzít sebou pomocníka. Je to jasné, které dítě přijde dříve ze školy, pojede se mnou. Asi za třičtvrtě hodiny a moje dvě další návštěvy špajzu a lednice (kde nic není, ani smrt nebere, natož mlsná matka), ve dveřích zarachotily klíče a do předsíně vešlo jedno z dítek.

 

 

     Nemusela jsem ani vstávat a nakukovat, protože již první počin mě ubezpečil, že se mi vrátil domů syn. Žuch, buch – to letěl na zem batoh s učením, kop, prásk – to si vyzul boty a šusty šust – to shodil bundu už na podlahu v pokoji. Nejdůležitější je využít okamžik překvapení. „Ani se nesvlíkej, jedeme nakupovat. Určitě máš taky hlad a doma už nic není. Tak pojď, ať to máme co nejdřív za sebou.“ 

 

 

     Nasedli jsme do mého pidiautíčka, syn, který se pěkně povytáhl, seděl s koleny pod bradou a zcela vážně se ptal, jestli raději neodstraníme přední sedadlo, že by seděl vzadu a mohl si konečně natáhnout nohy. Je zajímavé, jak může dvacet centimetrů na výšku člověka složit do tak nepříjemné pozice, když o dvacet čísel méně je akorát. Navrhla jsem mu, aby jel autobusem, že na něho před obchodem počkám.

 

 

     Raději ztichl.

 

     Než se vysoukal z auta, měla jsem už v ruce nákupní vozík. Už za vstupem do supermarketu se začal ptát, jak dlouho tam budeme, že už ho to nebaví. A to ještě ani netušil, co ho čeká. A to jsem po něm nechtěla tak moc… jen naložit do vozíku ty těžší věci nebo ty ze spodních, či moc horních regálů. Než jsme prošli suchými výrobky, oblečením, drogerií, už na něm bylo krásně vidět, jak moc ho to nebaví, u mléčných výrobků ho to přímo štvalo, neustále mi trhal vozíkem, že to už stačí, že už nic nepotřebujeme a ať už jdeme.

 

 

     U pultu se salámy v nepostupující frontě oťukával botou kolečko vozíku a učinil několik pokusů, jak zdrhnout i s vozíkem, ale ten jsem držela pevně a nepustila. Už mě totiž docela bolela záda a já se o něj opírala, takže měl smůlu, tento počin mu nevyšel. U mléka už remcal natolik, že se po něm ohlídla jedna postarší paní – asi nikdy neměla patnáctiletého syna donuceného při nákupu naprosto nezajímavých věcí aktivně spolupracovat.

 

 

     Čokoládovou tyčinku si ovšem do vozíku dal s radostí a úsměvem. Věřím, že se nechtěně přehmátl, když místo jedné tam dal hned čtyři. Ještě pečivo a hurá k pokladně. Rohlíky jsem si raději nabrala do sáčku já, vypadal jak boží umučení. Zato u pokladny nastalo peklo. Vyskládat vozík, v tu chvíli docela plný, na pás. Samozřejmě, že remcal.

 

 

 

 

     Remcal drze a nahlas. Nebýt ucpané cesty před námi i za námi, málem by utekl. Vykládal zboží z vozíku a u každého měl nějakou poznámku: „Na co jsme to kupovali? Proč zrovna tohle? A proč to má vyndávat on, když to stejně sním já nebo Kobyla? Tohle jsem nechtěl, tak proč to kupujeme? Co s tím budeš dělat? A tohle taky nepotřebuju, tak co?“

 

     Myslela jsem, že ho zarazím metr do země, ale na to mi nestačila moje tělesná výška. Musela bych si vzít židlí a jediná, která byla v dohledu, byla ta, na níž seděl mladý prodavač za kasou. Hledala jsem vhodná slova, abych ho uklidnila a zastavila ty jeho poznámky: 

 

     "Proboha, buď rád, že to jen skládáš a podáváš. Počkej za pár let, až si najdeš ženskou nebo se dokonce oženíš. To kromě toho, že ten blbej vozík povezeš, tak si ho taky sám naplníš a sám vyskládáš a navíc, milej zlatej, navíc to všechno ještě zaplatíš ze svého. Tak si važ toho, že zatím to všechno platím já, jasně?“

 

     Myslím, že se mi povedlo na chvíli vzít řeč nejen jemu, ale hlavně mladému muži s malým dítětem ve frontě za námi, který souhlasně pokýval hlavou a zabručel něco jako: jo jo, zlatý časy...

 

 

Pavla Vodoměrka  

 

 

Komentáře (47)add feed
Vodoměrko, : skaz
smilies/smiley.gif smilies/smiley.gif smilies/smiley.gif,nezoufej,bude už brzy líp a radostněj.Víš,je to zvláštní - něco jako - jeden den kukla,druhej den motýl.Já třeba fakt nevím přesně okamžik,kdy se to stalo u mích dětí,ale najednou máš místo puberťáků prima parťáky do pohody i nepohody a je to úža.Tak ti přeju,ať to dlouho netrvá a ať si to potom užíváš se stejnou láskou,jakou cítím z tohoto krásnýho povídání.
duben 13, 2008 19:39
hahahahaha : alena tečkovaná
tos mi připomněla, jak jsem kdysi dávno požádala tehdy těžce pubertálního šermíře a romantika, aby mi vynesl nákup do schodů a on odpověděl, že je unaven. Tak mu říkám: "nekecej, já když byla mladá, tak jsem tahala do schodů nákup a ještě tebe a Píťu (jeho bratra)." "Dyť s to nemusela dělat" odpověděl logik.
"Jo, to máš pravdu, mohla jsem s tebou prásknout o schody a tohle dohadování bych si ušetřila - a už bych byla dneska z kriminálu doma." já na to.
Chvíli koukal, pak bafl tašky a vyběhl nahoru. Do dneška nevím, co si tenkrát myslel.
duben 15, 2008 09:14
Není to divné? : Milan
není něco divného na zdejším serveru?

Už podruhý nebo to bylo víckrát? Jsem si všiml, že osoba jménem skaz píše komentáře den dva před uvedením článku? Nemáte tam v redakci nějaký zmatek?

duben 15, 2008 09:40
Na nákupu je to jak u nás. : Myška
Syn raději celou dobu sedí v autě, a když mu to před vánocemi bylo blbý, nechat mě vybírat samotnou, a hlavně tahat se s balíky pití, tak taky celou dobu remcal. A to je mu 22.
Ale jinak nemám problém s galantností ani u jednoho syna, dveře podrží, tašky vezmou bez řečí.
duben 15, 2008 09:41
Milane : Radka*
taky jsem si toho všimla... že by skaz byl/a jasnovidec? smilies/grin.gif smilies/grin.gif
duben 15, 2008 09:48
to já už taky ne Myško - : alena tečkovaná
ale bylo zapotřebí k tomu chlapce vychovat smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
duben 15, 2008 09:49
Radko, asi to bude "vhled", : Milan
nebo spíš předtucha, případně něco z hlubinné parapsychologie, nemyslíš?

Ale fakt, jak tohle je možný?
duben 15, 2008 10:15
Milane, Radko - : d@niela
asi takhle: protože se někteří naši milí autoři potřebovali na svá dílka podívat, dala jsem jejich články dozadu, aby se na ně mohli v klidu a pohodě podívat. Učinila jsem tak v dobré víře, že tam to bude skryto, že budou moci v pohodě své články upravovat atd. - tedy ještě před jejich vydáním...

Jak vidno, nepovedlo se mi články skrýt - přeci jen se našel někdo - někteří - kdo je objevili. Nu, a "skaz" ke onomu ještě nevydanému článku promptně a hned napsala komentář, toť vše...
Protože na komentáři nebylo nic "nevhodného, vulgárního a obsahujícího neplacenou reklamu", tak jsem ho tam nechala. Pravda je, že se to stalo už vícekrát.
Z toho plyne pro mne poučení, že to holt budu muset udělat jinak...
Vymyslet pro mé drahé nové začínající autory něco jiného...
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
duben 15, 2008 10:23
Tak jsem sama překvapená, : skaz
na to,že jsem opravdu počítačový antitalent je to dobrý,ne?Danielo,já se vážně nijak nevloupávám,mě to tam prostě naskočilo a fakt nevím jak.
Jinak jasnovidectví by docela bodlo,ale bohužel.....
duben 15, 2008 11:08
Proč mu nedáš seznam : Opcom
a nepošleš ho nakoupit samotného? Neříkej mi, že by to v patnácti letech nezvládl.
duben 15, 2008 11:33
Opcom : Radka*
máš děti? A chodí nakupovat? Jestli ano, pak hluboce smekám. Každopádně já jdu radši nakoupit sama, protože pokud pošlu muže samotného, musím počítat s tím, že pokud přinese skutečně vše, co na lístečku má, tak to bude výrazně dražší, než kdybych to vybrala já (na vysvětlenou - nějaké věci v akci mu jsou srdečně ukradené smilies/grin.gif)
duben 15, 2008 11:51
Jo, Opcome, : Vodoměrka
určitě by nakoupit zvládl. Nedonesl by mi sice všechno to, co bylo na lístku, určitě by nekoupil maso, některé věci by třeba nenašel napoprvé, tak by se na to vykvákl a hlavně bych zaplatila tak dvojnásobek toho, co normálně. Navíc bych si nemohla vybrat zrovna to, na co mám chuť já, ale zcela určitě by v patnácti nemohl sednout do auta a odvézt ten velký nákup domů... a naložit mu do batohu 12 l mléka, plato minerálek a další věci, to bych neudělala... tvůj syn chodí takto sám nakupovat, jestli teda nějakého máš? smilies/smiley.gif
duben 15, 2008 11:56
Radko, jak kteří, : bb
moji chlapi to zvládnou v pohodě, nechci to často, protože mám pro běžné nákupy nejpříhodnější podmínky, v týdnu si zajedu nakoupit dopoledne z kanceláře, to je v obchoďácích nejmíň lidí, ale když vyrazíme třeba nakoupit oblečení a přitom třeba velký nákup, nemají s tím problém, vezmeme dva košíky, dva seznamy, oni jdou nakoupit pití a potraviny, my drogerii a kosmetiku :-) šetřiví jsou spíš oni, my dvě pustíme chlup natošup. V sobotu vstanu a bez říkání už máme doma čerstvé rohlíky k snídani.
duben 15, 2008 12:06
... : bb
16letý syn mi zase vyhledává výhodné nákupy na internetu, hodně věcí nakupujeme jen přes net, jemu stačí říct, že potřebuju nové počítače a do dvou dnů mi pošle mailem srovnávací přehled cena/výkon vč. parametrů a obrázku, abych si mohla vybrat.

duben 15, 2008 12:10
to Radka : Opcom
Děti nemám, je mi 26 a zatím si je ani pořizovat nechci. Osobně jsem ale v patnácti nakupovat chodil a i ve svém okolí se setkávám s tím, že běžně nakupují i mladší děti.
K nakupování a manželovi - nevím jak u tebe, ale já v drtivé většině nákupů kupuji stále ty samé věci (respektive je okruh věcí, které do domácnosti nakupuji a věci, které do této "množiny" nepatří, beru jen v takových případech, když chci například uvařit jídlo, které běžně nedělám). A také nepředpokládám, že bereš pokaždé jinou značku toho samého výrobku. Je pak tedy pro manžela natolik obtížné nakoupit přesně ty věci, které do domácnosti běžně nakupujete? A nevěřím, že by "věci v akci" tvořily nějakou významnou část nákupního seznamu. Předpokládám, že nakupujete věci, které jsou potřeba a ne které jsou zrovna v akci smilies/smiley.gif

duben 15, 2008 12:15
NO, škoda, : Vodoměrka
že jsem neměla chuť na počítače, myši nebo novou multifunkční klávesnici... to by mi syn taky podal seznam na dvě strany a srovnání, co je lepší a kde je to výhodnější koupit... akorát já měla chuť na něco dobrého, nevěděla jsem na co a bohužel, ať mu řízky či vepřová pečeně chutnají sebevíc, tak by asi nezvládl vybrat nějakou hezkou krkovičku, přihodit k tomu ještě pěknou vysokou roštěnku a na závěr to doladit pečení vcelku bez kosti... ale kdo ví, třeba to za ten rok a půl, až mu bude taky těch šestnáct, zvládne ještě líp než já... když se mnou bude chodit pravidelně nakupovat, tak z něj bude nakupovací šampion... jen nevím, kde se prodávají ty pilule, co by způsobily zájem u nakupování u naprostých antinakupovačů??? smilies/wink.gif smilies/smiley.gif
duben 15, 2008 12:19
to Vodoměrka : Opcom
Zčásti už jsem se vyjádřil ve svém předchozím příspěvku, ale:
Je sice pěkné, že jeho i sebe chráníš před nebezpečenstvím nákupních center, ale jednou se stejně bude muset naučit nakupovat sám. Ano, některé věci by nepřinesl, některé by možná byly dražší, ale věřím, že by se postupem času naučal nakupovat ku tvé spokojenosti, stejně jako jsem se to naučil já, když jsem ještě bydlel v rodném hnízdě.
Samostatnost by se v dětech (a bohužel často i v dospělých lidech) měla budovat.

Beru to, že auto ještě řídit nemůže a na velké nákupy vyrazíte spolu. Pokud by se ale mělo jednat o bežný nákop a balík sodovek, tak by snad problém být neměl, ne?

Jinak tě po dlouhé době zdravím, pokud si na mě ještě pamatuješ. A pokud ne, tak tě zdravím stejně smilies/wink.gif
duben 15, 2008 12:22
Hele, Opcome, : Vodoměrka
ono je ale ještě stále moc a moc těch lidiček, kteří právě nakupují to, co potřebují a je zároveň v akci, protože někdy na to, co potřebují, i když by chtěli, prostě nemají a nehodlají kvůli tomu omezit jiné věci, třeba zájmové kroužky a školní potřeby dětí.
Mimochodem, je asi rozdíl poslat dítě do krámu pro deset housek a máslo a nebo pro nákup na celý týden... ale to už jsme se dostali někam úplně jinam...
duben 15, 2008 12:23
... : bb
Bavíme se o tom, jak který chlap rád nerad nakupuje, nebo ne?

Jsem netušila, že "dostala jsem chuť na něco dobrého" znamenalo
vybrat nějakou hezkou krkovičku, přihodit k tomu ještě pěknou vysokou roštěnku a na závěr to doladit pečení vcelku bez kosti...
:-)) Mě honit mlsná, napíšu mladému sms "kup mi prosim cestou ze skoly malou cokoladu,dik" :-)


duben 15, 2008 12:23
Hele, bíbí, : Vodoměrka
taky jsem psala, že špajz a lednice zely prázdnotou... a když už půjdu nakupovat, tak koupím všechno, a ne abych tam na druhý den jela s ním znovu, když už si to nemůžu odtáhat sama...
duben 15, 2008 12:25
Jasně, Opcomíku, : Vodoměrka
že si tě pamatuju... ale dlouho jsi tu nebyl, co? Nebo ses neúčastnil komentářů... ale je dobré vidět, že dobří holubi se na kudlanku vrací... smilies/smiley.gif smilies/grin.gif
duben 15, 2008 12:25
nákupy a "mladej" - to je horor... : d@niela

Jednak můj syn má čas jedině po půlnoci. Ale stále je dost a dost hyper super obchodů, kde mají otevřeno furt.. A je pravda, že je tam krásně volno. Také se tou dobou nandavá nové zboží, což je právě u jídla super.
Takže: vejdeme, já už mám připravenej jeden lísteček pro něj (přesně to, co tu bylo napsaný: věci, co mají stabilní cenu a nedá se to splíst) a druhej pro sebe. Pak máme telefon, takže si zavoláme... Ale už se mi i párkrát stalo, že jsme jeli na nákup třeba do Hypernovy, kde mají, myslím, do dvanácti. A vystoupíme z auta (je 23,55), úprkem dovnitř a - já - nebýt to můj milovaný syn a mít kulovnici - tak už jsem zavřená...
Jo - a pokud tam ještě vlezem, tak mi - snad ještě před obchodem! říká: "hele, ale nebudeš tam, doufám, hodinu, žejo?" - přitom - já mám nákup na kusu hustě popsanýho papíru, čekala jsem na to třebas tři dny... a pak to mám zvládnout za tři minuty?

Mám pocit, že to je asi nějaká genetická vada, ovšem nesmírně fest ve chlapech zakódovaná ...


smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
duben 15, 2008 12:39
to Vodoměrka : Opcom
Ale samozřejmě, to se zase až tak nevylučuje s tím, co jsem napsal. Sám se (obzvláště na konci měsíce před výplatou) dostanu do situace, kdy musím hodně šetřit. Jenže si stejně musím rozmyslet, co uvařím, aby to bylo nejen levné, ale i poživatelné a pak si musím napsat seznam nákupu, abych domů nepřitáhl kvanta dalších věcí a samozřejmě kromě těch, které jsem chtěl původně koupit. No a při takovém sepisování neprohlížím katalogy obchodů, kde mají co ve slevě :-)
Ale je pravda, že způsob nakupování posuzuji podle sebe, ty můžeš mít úplně jiný způsob "organizace".

Ten rozdíl si uvědomuji, vždyť jsem psal "Beru to, že auto ještě řídit nemůže a na velké nákupy vyrazíte spolu".

Mé ego je potěšeno. Je pravda, že jsem čas od času nahlédl do článků, ale diskusí se zrovna nezúčastňoval.
Dobří holubi se mohou hodit, jen aby Kudlanku nepos..., jak mají obvykle ve zvyku smilies/wink.gif
Ale je možné, že existuje jistý rozdíl, mezi dobrým holubem a šedým holubem ...
duben 15, 2008 12:41
Jejda, Opcome, : Vodoměrka
až budeš rozvedená matka se dvěma puberťákama a bývalej ti nepošle alimenty, tak se začneš dívat i do těch letáků...hahaha... věř mi...

A k těm dobrejm holubům a šedejm holubům... vzpomněla jsem si na jeden vtip...

Stojí v parku dvě sochy naproti sobě.Stojí 1 rok, 2,3.......a přiletí za něma anděl a povídá: "Když tady tak dlouho stojíte, dám vám pro radost půl hodiny lidskýho života. Můžete si dělat, co chcete." Sochy obživnou mrknou na sebe a už upalujou do křoví. Po chvíli se ozývají různé zvuky, pochychtávání a za čtvrt hodiny vylezou, celé šťastné vylezou. Anděl jim říká:"Ještě máte čtvrt hodiny, můžete jít znovu. Tak sochy jdou znovu a ta jedna povídá: "Ale teď to uděláme obráceně, ty budeš držet holuba a já se na něj vyseru.

duben 15, 2008 12:49
šmarjá pano... : Vodoměrka
já to zkopírovala, ten vtip... a teď čumím... pochychtávání... samo že tam má být měkké i.... to je síla, jak to někdo může takhle napsat?
duben 15, 2008 12:50
tééééda... : Milan
tak "i-Y" sis všimla - ta toho "trusení" ne?
smilies/grin.gif - počkej, ty asi půjdeš do kouta na hrách, za "vulgární příspěvek smilies/grin.gif
duben 15, 2008 13:01
... : Vodoměrka
smilies/tongue.gif smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif

No jo, ale když pravopisná chyba mě do očí praští, ale to trusení je ve správném tvaru, správné osobě a správném čase... kdyby tam bylo třeba místo s z, tak bych si toho všimla...hahaha...doufám, že mě velekudla nepošle za trest do kouta... dala bych tam hvězdičku, ale, do hvězdy, do komentáře se na opravu nedostanu...béééé... smilies/undecided.gif smilies/cry.gif
duben 15, 2008 13:20
to Vodoměrka: : Opcom
Že by to bylo něco podobného, jako když nakoupíš materiál na výrobu něčeho, co vlastně ani nepotřebuješ a pak zjistíš, že máš prázdný kontokorent a do další výplaty, která je za týden, ti zbývá 150 korun? smilies/smiley.gif
Ale beru, že je rozdíl v tom, když hladoví člověk sám a mezi tím, když hladoví i jeho děti (mám jistou analogii se svými zvířaty, která mají své krmení i v dobách finanční krize - ani v takových případech ovšem při sepisování nákupu nekoukám, kde mají jakou akci. Než bych projel všechny letáky, tak by mi v obchodech zavřeli a výsledkem by byl o korunu levnější jogurt a o padesátník levnější sodovka.).

duben 15, 2008 13:32
PS: : Opcom
Vtip pěkný, ale znám ho. Proto jsem již několikrát, kdy na můj kabát dopadl "dar z čistého nebe", zatoužil po drsné odplatě, založené na vylučování (je možné, že by pak takovýto potřísněný holub byl vyloučen i z kolektivu ostatních holubů???).
duben 15, 2008 13:38
Teda mě zaráží jedna věc : Míša šíša
Já se asi zařadím mezi ty neschopné matky, co nedokázaly vychovat své děti k samostatnosti, ale představa, že bych v sobotu ráno vstala a od patnáctiletého synka už měla na stole nachystané čerstvé rohlíčky, mi zapadá do oblasti science fiction.

Jak se vychovávají tak naprosto úžasné a dokonalé děti? smilies/shocked.gif
duben 15, 2008 14:16
Klídek, Míšo šíšo... : Vodoměrka
s těma rohlíkama bych to viděla spíš na manžela, než na syna...
smilies/smiley.gif
duben 15, 2008 14:19
Vodoměrko, jsem se krásně nasmála, : Eva
jak příhodě z nakupování, tak vtipu smilies/grin.gif Jsem si totiž vzpomněla, jak když jsem zůstala sama, bylo klukům 14 a 16 a to bylo fakt občas na zastřelení, ty "duchaplné poznámky ke všemu" co kupujeme a navíc jsem měla pár let intenzivní pocit, že mne, než vyrostou, URČITĚ už jednou sežerou smilies/grin.gif
Vyrostli z toho v období, když jsem měla ty sádry na noze, prostě na tvrdo zjistili, že co ONI prostě nekoupí, doma nebude. Hned to tedy nebylo a občas mne nechali i chvíli o hladu, leč zvítězili jsme
smilies/grin.gif smilies/grin.gif V čem jsou stále "nedostateční" je kupování oblečení, to je musím 1-2X za rok "zmermomocnit" a dotáhnout do jejich obchodu a musí to být v době, kdy mám jistě pár tisíc úplnou, ale úplnou rezervu smilies/grin.gif Prostě, na sebe si koupí výhradně jen boty a to už dlouho sami. Já, co se týče nakupování, jsem asi napůl chlap, dělám to, že nemůžeme být hladoví a nahatí, ovšem "víkendové výlety" do marketů si nedovedu představit smilies/wink.gif
duben 15, 2008 14:20
Jo, Evi, : Vodoměrka
to já taky ne... na víkend spíš vidím úplně jiný program na hony vzdálený všem těm hyper super marketům...
S oblečením to bylo zrovna tak, akorát poslední dobou mě mladej překvapil tím, že prý kdy pojedeme do Olympie koupit nějaký hadry? Nutně potřebuje pár triček, nový černý kalhoty, mikinu a sluneční brýle... no a taky mu už došel sprej a tak... to jsem žasla... ale vlastně taky začal trávit mnohem víc času v koupelně a dokonce se už i dobrovolně češe! Ale jen jednou denně... smilies/sad.gif
duben 15, 2008 14:23
No, to já Ti nedávno také s hrůzou zjistila, : Eva
že nějak "nenápadně a plíživě " došlo k tomu, že jsou nějak lépe oblečení, frajeři, než já smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Tak to občas překonám, vsugeruju si "nákupní horečku" a oháknu i sebe smilies/wink.gif
duben 15, 2008 14:31
teda : Polarka
u nas je to naprosto stejne s vyjimkou remcani u pokladny. Tam uz je spokojenost....tejrani nevinatek matkou posedlou nakupy je u konce.
duben 15, 2008 17:46
No, už to tak asi bude, Vodoměrko, : Eva
že nám v Holomóci dospívá chlapec v muže smilies/grin.gif Ještě, že ty krásný holky je nevědomě "donutí" na sebe dbát smilies/wink.gif Tož si to s ním užij smilies/grin.gif
duben 15, 2008 18:12
No já si to užívám... : Vodoměrka
Hahaha... doslova a dopísmene... a až ho přejde puberta, tak bude na Hané zemětřesení, jakej mi spadne kámen ze srdce... to bude rána...
duben 15, 2008 18:22
Teda koukam, : Ceskymo
ze muzsky maj to ne-nakupovani v sobe nejak zakodovany asi v kazdym veku... kdyz uz obcas muj muz jel se mnou do civilizace a vedel, ze musim taky nakoupit (krome jinyho), tak obvykle zacal ztracet naladu po par majlich. Vyrazili jsme od baraku, povidal, ukazoval kde co kvete a co je kde novyho, 5 mil a uz se spis vyptaval, co jsem zapomnela (JA! samozrejme), dalsich 5 mil a staval se zamlklejsim a zamlklejsim, a ve chvili, kdy jsme z okresky odbocili smerem k mestecku, uz nemluvil vubec, krome obcasnych vykriku jako "Nenavidim tohle mesto!" "Uz jsme tu byli dost dlouho, jedem domu!" "A vopravdu MUSIS nakupovat?" - a to vsechno jeste driv, nez jsme dorazili k prvni ulici. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
duben 15, 2008 19:04
Tak já nevím, s tím zakódováním, : Eva
asi to spíš dost platí, ale já mám už nějaký rok doma chlapa, co zase HROZNĚ RÁD nakupuje a to tak, že já stávám s tím košíkem v houfu otráveně a odevzdaně postávajících chlapů a čekám....až si to všechno prohlídne a občas tedy též vykřikuji, že "už jedeme domů, už nechci nic v žádném oddělení" atd. Pravidelně přijedeme tak po 3 hodinách a máme nakoupeno: nové lampy, stínidla, elektrické spotřebiče, úsporné žárovky, matrace a podobné nezbytnosti, jen mám dost fofr, z čehože zítra nakonec uvařím smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Chlapci zas jsou ochotni jezdit JEN po hlavních trasách v marketu, když už se sejdou oba doma, nakupujeme i babičce, tak máme 2 košíky, který oni stráží a já běhám a snáším ze všech uliček a též by chtěli, abych to celé stihla nejlépe za 3 minuty! smilies/grin.gif Tak teď, díky Daní, vyrobím 3 seznamy, košíky taky 3 a ubude "očí v sloup".
Já nakonec fakt úplně nejraději jezdím v klidu sama, takže běžné nákupy týdenní skoro před pány "tajím", jen pak přijdu s kabelkou a požádám o vyklizení nákupu z auta smilies/grin.gif
duben 15, 2008 19:44
Míšo šíšo : bb
ale představa, že bych v sobotu ráno vstala a od patnáctiletého synka už měla na stole nachystané čerstvé rohlíčky, mi zapadá do oblasti science fiction


Mně taky, Míšo, mně taky. A já jsem na tom ještě hůř než ty, kdyby to tak totiž bylo, že 16letý synek s čerstvými rohlíčky matce zdravé 40tce k snídani přispěchá, řekla bych si, že jsem někde něco zvorala, a to sakra hodně. Mamánků netřeba.
duben 15, 2008 20:26
... : bb
v sobotu leze z pelechu k obědu, když nemá nic zajímavějšího, kvůli čemu by vstal, což rozhodně není nic spojeného s matkou :-)

S nákupy ale u nás fakt žádná dramata nejsou, asi že musí málokdy a kumulujeme to - jedním vrzem všechno, v hypersupermega to jde, takže za 2 hodiny jsou zásoby jídla a drogerky v koši, u bushmana nové kalhoty a mikinu, u baťi boťi a než si vypijeme se slečnou presso, chlapi si skočí ke klírovi zastřihnout kštice.
S dobrotama je to u nás naopak - mladého otravuje, když se ho víc než dvakrát zeptám, jestli chce tohle nebo má chuť na tamto, "mami když něco budu chtít, tak si řeknu", a šmytec. Co si hodí do košíku, to beru, ale oni to nijak nepřehánějí, balíček žvýkaček, čokoládu, krabičku jahod. V tomhle se nijak neutrhávali ani jako malí. Jsou vybíraví, čokoládoví andělé od Mikuláše ještě trčí na knihovně.
duben 15, 2008 20:36
... : Minnie
Můj syn nikdy odporem k nakupování, obzvlášť k nakupování potravin, netrpěl. Asi to bude tím, že jsme neměli ani auto ani spíž, takže jsme zásoby potravin nemohli ani převážet a neměli jsme je ani kde skladovat. Takže nakupovat bylo nutno průběžně a v menším množství.
Dítě se mnou nakupovalo od nejútlejšího věku, aby nebylo samo doma... Později jsme nakupovali cestou ze školky, pak cestou z houslí, plavání nebo hokeje, kam jsem ho doprovázela. Byl na to zvyklý, chápal, že když to neuděláme, budeme o hladu nebo budeme jíst to, co doma zbylo... A on papal rád, proto zřejmě vyrostl do výšky takřka dvou metrů... smilies/grin.gif Když už chodil na osmileté gymnázium, tak jsme spolu většinou chodili ve večerních nebo nočních hodinách s dvěma ruksaky do těch super nebo hypermarketů, kde mají do desíti hodin nebo do půlnoci. Takže se mi podařilo z něj vypěstovat stejnou noční můru jako jsem já sama. smilies/grin.gif
Chodívali jsme podstatnou část trasy pěšky, povídali si, vtipkovali, vedli všelijakou absurdní konverzaci, nebo hráli různé hry... A dělali jsme to tak od doby, kdy byl batole až donedávna... Když byl batole, tak jsem se ho snažila zabavit, aby třeba únavou nepofňukával..., a pak jsme si asi oba zvykli, že na nákupu je zábava a snažili se bavit navzájem a někdy i sem tam někoho v okolí, protože nakoupit stejně musíme a není důvod se navzájem otravovat... Někdy syn chodil nakoupit sám se seznámkem, tak, jak popisuje Opcom.
Teď už je vysokoškolák, je mu dvaadvacet, má slečnu a doma se už tolik nezdržuje... Takže na nákupy se mnou už tak často nechodí, ale zas doma tak často nejí. Když ale se mnou někdy jde nakoupit, breptáme pořád stejně, často řveme smíchy a útrpnými obličeji a očima v sloup se nečastujeme. Nevím čím to je, ale s nikým jsem se vlastně tak nenasmála, jako s mým synem...

duben 16, 2008 04:59
Evi, : Ceskymo
to ale teda musis bejt stastna... co kdybys ho poslala samotnyho a sama si mezitim precetla treba neco zajimavyho???
Dokazes si predstavit, ze tenhle morous, co to chtel otocit zpatky JESTE DRIV, nez jsme dojeli ke kramu, na me trpelive cekaval kolik hodin v aute na parkovisti, cetl si knizku - a tehdy mu to jeste nijak nevadilo??? Ach jo, to je zivot (muj).
duben 16, 2008 07:24
Minnie : bb
:-) hezký, tohle mám s 20letou dcerou, vychutnávám si to
mladý pán by se mnou na ulici asi nikdy smíchy neřval, má smysl pro anglický humor jako můj otec, se synem vedeme spíš vážné debaty (a dohady), srandičky s matkou si nechává jen na doma a to občas hraničí s drzostí, takže mu chci dát výchovný pohlavek, což při jeho 195 a mých 168 cm nelze, musím tedy požádat, ať sehne hlavu, že mu chci dát facana, tak sehne hlavu, vezme mi ruku a dá si pohlavek :-)
duben 16, 2008 10:56
Minnie, jsi šťastná ženská . . . : toulavej
máš u mě velký významný plus :-) . . .
duben 16, 2008 15:45
Zajimave tema : Cen
Msim tedy rict, ze jsem se opravdu velice dobre pobavila smilies/wink.gifU nas doma jsem byla nejstarsi a tak jsme na nakupy hold chodila ja, navic obchod jsme meli prakticky u domu, takze nic svetaborneho na tom nebylo, muj bratr se techto zalezitosti nijak zvlast neucastnil a sestra je o 9 let mladsi cili jsem si to uzivala ja smilies/cheesy.gif
Ted mam doma tri chlapy, z toho tem dvoum amlym je deste a jeden je postizeny mozkovou obrnou, ale druhy z dvojcat nakupovat chodi uz ted, zatim sice jen takove malickosti jako kdyz se zapomene koupit sirup, nebo chleba a mleko, obcas donese neco uplne jineho nez jsem chtela a nebo prijde s tim ze to tam nemaji, takze potom ho lapim za limec a jdeme spolu znova. Potom se velice podivuje, ze to tam opravdu je smilies/grin.gif
Oba chlapecci velice neradi chodi nakupovat obleceni a boty atd.... je to naprosto priserna NUDA a tech xichtu a poznamek, hruza.
To s velkym chlapem tento problem nemam, kdyz doma nic neni jde a sam od sebe nakoupi, zavola mi a zepta¨se co jeste si myslim, ze by mel koupit. Idealni smilies/grin.gif Navic tezke kabele vzhledem k jeho rozmerum a sile vlaci on protoze auto ted nemame.
Nakupovani v super hyper marketech moc nemusim, ale nekdy je to treba, neda se nic delat.
květen 30, 2008 15:16
Nejak : Cen
se mi poletly pismenka koukam smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 30, 2008 15:17
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]