O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

DĚTI NEBO CÍRKVE? PDF Tisk E-mail
Pondělí, 26 březen 2007

 Ahoj Danielo a kudlanky, velmi by mě zajímal názor druhých - ted váš -  na následující problematiku. Vzhledem k reformám ODS se budou snižovat a redukovat sociální výdaje, údajně tvoří velký díl v rozpočtu. Důchodcům se prý zastaví valorizace důchodů, maminkám se odstupňuje mateřská dovolená.

 

 

 

 

    

    

    

    

      Podle prozatímních údajů bude čtyřrychlostní, nejvíce dostane maminka 11.400 a nejméně (ony 4 roky) 3.800 Kč. Jak víme, většina maminek si chůvu dovolit nemůže a jesle kdosi zrušil.

 

       Pomohou si ti, kdo mohou mít hlídání... ti, kdo nemají, budou na tom hůř - při současném zdražení léků, spoluúčasti pacientů, zdražení bytů, potravin a ekologické dani. Když se mateřská zvýšila na 7.500 Kč, ozývaly se všude hlasy nepřejícné a názory, jak maminky s dětmi ujídají ze státního rozpočtu.    

 

 

     Zajímalo by mě, jakou práci považujete za důležitější - vy všichni, kdo to čtete -

 

zda práci maminky s dítětem,

nebo práci kněze či faráře v kostelích?  

   

 

     Církev není dosud moc mediálně probíraným tématem, ale proč by nemohla být? Tak jako maminky? Když měříme, tak stejným metrem, nebo ne? Má snad někdo privilegia? Vracíme se ke zvykům, jak to bývávalo kdysi, nebo opravdu chceme ušetřit peníze státního rozpočtu? Protože ze státní pokladny jdou na dotace církví, sekt a náboženství nemalé miliony. 

     

 

    

     Já osobně jsem ateista a vadí mi, že z mých daní bych měla financovat nějakou církev. Pokud je někdo věřící, je jeho svobodná volba, čemu věří, ale ať se sponzoruje sám!      

 

     Slyšíme dnes a denně často výroky typu  - "když na to nemáš, nepodnikej, když na to nemáš, najdi si jinou práci, když na to nemáš, nedělej si děti, když na to nemáš ... Vláda uznala, proč přidávat důchodcům.... proč přidávat maminkám... je to jejich problém... tak proč ale platit z daní ateistů církev??? 

 

 

BOLEK

 

 

 

 

Komentáře (55)add feed
církve jsou bohatý a mocný : Alena T.
už po celá staletí. Jaktěživo je neslyšíš promluvit o duši ale kvandaj vždycky jen o prachách. Po akci s chrámem svatýho Víta bych chodila kanálama, kdybych byla kněz - ale voni nééé - když už nedostanou ten barák, tak že prej si z něj vynesou lavice obrazy atd,atd. Viděli jste někdy toho Reizingra? Jaký má zlý a pichlavý voči? Zlatej Vojtyla!!!! a práci vodváděj prachmizernou!!! Proč by se jinak lidi obraceli k nějakejm budhistům, idiánům a kdekomu jinýmu, když potřebujou nějakou víru...proč jim sakra duchovní náplň neposkytnou křesťani - no na to nemaj, parchanti, čas, protože pořád jen natahujou pazoury a koukaj, kde by co schlamstli. lidi ať třeba veme čert.

Ne, jim bych nedala ani korunu. I tak mají víc než dost. Tuhle jsem jela od doktora stopem a zastavil mi místní kněz - Slovák. A chudák netušil, že jsou ve vsi nějaký děti - a to je fara hned vedle školy. Co by se dřel!
Těch pár svíčkovejch bab mu do kostela vždycky přijde, tak co by se dřel. Plat dostane.
březen 27, 2007 01:02
není všechno černobílé : marťa
moje maminka je krátkodobě v léčebném zařízení, kde se řádové sestry starají o staré a nemocné - činnost nenápadná, vyčerpávající, prestiž nepřinášející, často neradostná. Ne každý by toho byl schopen a lidé, kteří jsou, mají můj obdiv. I to jsou církve...
březen 27, 2007 08:03
JĂł, Bolku, to máš těžký... : Míša
Spousta lidí je věřících, a kdyby stát přestal dávat flanďákům peníze, tak zase budou křičet oni. Jen pro představu - v našem malém městě udělali podnikatelé finanční sbírku na rekonstrukci zdejšího kostela a podařilo se jim vybrat téměř miliĂłn korun. Peníze předali zdejšímu farářovi s podmínkou, že musí vést pečlivou evidenci o tom, jak peníze byly použity a zástupce podnikatelů o tom informovat. Respektive tou podmínkou byla kontrola nad financemi zvenku. Jenže ejhle - pan farář se posléze začal cukat, že peníze jsou teď církve a nikomu do toho že už nic není atd.atd. Dopadlo to tak, že se zástupci podnikatelů s farářem rozhádali a z další plánované sbírky na obnovu kostela sešlo. Tak teď pan farář chodí žádat o dotace na město a rozčiluje se, když mu zastupitelé nepřiklepnou tak velkou částku, o jakou si řekl. Zdejší rodák, nyní žijící v Americe, věnoval kostelu varhany za 4 miliony, a když sem pak přijel a chtěl uspořádat v kostele charitativní koncert, tak se s ním pan farář odmítl bavit a vůbec ho vpustit do kostela. Tak to jen pro představu, jak naši boží pastýři vystupují a jaké mají morální zásady.

Co se týče toho odstup?ování příspěvku na mateřskou dovolenou, moc to nechápu. Nedokážu si to představit nějak v praxi. Tak např. maminka řekne, že zůstane s dítětem doma jenom rok a pak že půjde do práce - bude tedy pobírat ten nejvyšší příspěvek. No jo, co když ale pak tu práci nenajde? To bude ty peníze, co vlastně jakoby pobírala navíc, vracet? Jak a z čeho, když už je třeba nebude mít? A to se znovu budou otvírat nedávno zrušené jesle, aby mohly matky chodit do práce? A kdo je bude zřizovat? Stát těžko, když nemá peníze. Tak kdo? Soukromnící? A bude v možnostech maminky takovou soukromou službu vůbec zaplatit, když bude třeba brát sedm tisíc čistého? A pokud bude zrušena minimální mzda, tak případně i mí?? Docela bych ráda na tyhle otázky dostala odpověď, byť se mě už mateřská netýká.
březen 27, 2007 08:04
radove sestry : Jasmina
ktere maji hospis-prosim,jak uz tu bylo receno.
Na opravu historickeho kostela-prosim,je to pamatka.
Na zivobyti kneze ci pastora-to jde z desatek.Vic knez nepotrebuje.
Neni potreba zlata k tomu,aby se modlilo k Bohu.
Dobry pastyr kaze i pod sirym nebem,kdyz uz tedy.Lide ho poslouchaji,kdyz chteji a kdyz kaze dobre,lide mu daji najist,kdyz by potreboval sat-lide mu radi daji.Vic proste pastyr nepotrebuje.
březen 27, 2007 08:24
... : Alena Tomková
taky jsem byla v nemocnici na Františku, kde byly jeptišky a byly suprové. Chvilinku se nezastavily a lítali kolem pacientů, byly vždycky vlídné a laskavé a mně - takto odkrvené a nízkotlaké - dovolily vařit si u nich kafe - jinak přísně zakázáno. Celý dojem ovšem zkazil místní kněz, který těm babičkám chodl dávat duchovní útěchu. Proti mně ležela taková dost fajn paní, za kterou tenhle flanďák chodil a přemlouval - respektive nutil - ji, aby konvertovala ke katolcké církvi (byla myslím v církvi husitské).

Ta paní nechtěla. Její rodina byla v tý církvi snad vod husitskejch válek. A von jí řek,že když není katolička, že jí nemůže dát poslední pomazání - nebo co voni to dávaj - až umře - jakože umře, neb v tom špitále všecky starý bábi umřou. Paní se klepala jak ratlík. Já to nevydržela, vylítla jsem a vyhnala jsem ho velmi razantněš za použití výrazů, po kterejch se stejně do žádnýho nebe nemůžu dostat. Kněz do toho pokoje už nikdy nevkročil.

Ta paní doslova ožila a do týdne šla domů, protože jsem jí pak celou dobu vykládala vtipy a různé legrační historky - a smích, jak známo - je lék.A ty jeptišky byly roztomilejší než před tím.Asi to bude tím, že to byly ženský, který byly zvyklý nemyslet jen na sebe - k tomuhle chlapa jakjživo nepřimějete. Prní je tu vždycky on.
březen 27, 2007 08:35
Tolik žluči ... : David
Bolku uvědomuješ si, že tvoje špatně skrývaná averze vůči církvím je zárove? averzí vůči celé třetině obyvatelstva, která se k těmto církvím hlásí ? Možná je považuješ za pomýlené zaostalé primitivy, ale pořád jsou to zhruba 3 miliĂłny lidí.
Proč stavíš do protikladu financování církví a rodičovský příspěvek ? Víš vůbec, že zvýšení rodičovského příspěvku vlastně prosadila jediná strana, která je s církvemi obvykle spojována ?
To, že stát dotuje provoz církví je reliktem komunismu, před tím totiž církve financovaly svůj provoz z výnosů majetku, který jim naši komunisté ukradli a naši demokraté dodnes nevrátili. Buď si jistý, že církve by mnohem radši hospodařily samy ze svého, náš stát jim to však dodnes neumožnil. Chátrající kostely se z almužen udržovat nedají.
Nevadí mi ateisté, ale vadí mi fanatismus v jakékoli podobě. Fanatický netolerantní ateista se mi příčí stejně jako fanatický radikální muslim nebo fanatický bigotní katolík. Povýšenost, netolerance, pohrdání - to je jim všem společné.

K dalším bodům:
Důchody se nadále valorizovat budou, jen se nebudou zvyšovat nad rámec valorizace ze zákona.
Maminka na tříleté rodičovské dovolené na tom bude stejně jako teď (7500 Kč).
Léky pro skutečně podtřebné naopak zlevní, bude zaručeno, že roční výdaje pacienta na léky nepřekročí určitou částku, zdraží paraleny a
ibalginy, zpoplatní se vykecávání v čekárnách.
O žádném zdražení bytů nevím, jestli máš na mysli deregulaci nájemného, ta bude znamenat naopak zlevnění nájmu pro většinu nájemníků, jen paraziti v bytech s regulovaným nájmem typu JUDr. Křečka začnou platit to, co ostatní.
Sociální výdaje se budou škrtat hlavně tam, kde zajišťují pohodlné přežívání bez snahy hledat si práci.

PS: Pomůcka pro nálepkáře: ODS ani KDU-ČSL jsem nevolil.

březen 27, 2007 08:49
tak hele kocourku : Alena Tomková
jsem chronicky nemocná a čas od času k lékaři prostě musím. Není to rozhodně poroto, že bych se doma nudila a potřebovala společnost. Čekání u doktorů mě ničí, ale není jiného zbytí. Když se za to ovšem bude platit, tak fakt nevím jak to udělat, aby mě lékař zkontroloval a napsal mi léky, či doporučil jinou léčbu, aniž bych tam šla. Což znamená, že tam nepůjdu, protože na to prostě nebudu mít a buď to přežiju nebo ne. Dost lidí to nepřežije, to mi věř. Zřejmě tohe je účel tohoto opatření, protože většinu těch poplatků stejně schlamstne stát. Jo a nevěř těm pohádkám o zlevĂżování nájmů - proč teda majitelé bytů žádají deregulaci, když by pak vlastně dostali míĂż peněz??? To mi tedy vysvětli! Z praxe znám mnoho jiných případů a TAM ROZHODNĚ NOVÝ, ČI STARONOVÝ MAJITEL byty nezlevĂżoval, ba právě naopak. A nemusí to být jen v Praze. Na venici, jak jistě víš, nikdo žádný nájemný neplatí, protože každý má svůj barák. Ale zas tam není práce.Ve městech ovšem byty nejsou, ale jsou možnosti podnájmů, které jsou nestydatě drahé. Díždějí-li lidi z vesnic do měst za prací - a prakticky nic jiného jim nezbývá, tak se jim neustále zvyšuje jízdné - takže jsou na tom prakticky stejně, ale zato procestujou dvě tři hodinky denně. A kdo sakra bude rozhodovat o tom, které léky jsou skutečně potřebné a které ne?
březen 27, 2007 09:06
tak Aleno : iva
koukam ze vecni kverulanti vidi jen to co chteji, najdi si co Julinek povidal o tomhle tematu, bude limit na to kolik clovek za rok muze u lekare a za recept zaplatit, tj. 3000Kc. Toto opatreni je proti saskum co se musi ujistit u trech doktoru u kazdeho dostat recept a pak si doma porovnavat kdo ma vic pilulek a kdo drive umre na nevhodnou lecbu protoze zkombinoval leky co k sobe nejdou. Take proti tem co nejsou schopni si koupit paralen sami (9 Kc) zatimco se cpou predrazenyma vitaminama a potravinovyma doplnkama. A prvni tri dny nemocenske bez penez? zaplatpanbuh, kdo je opravdu nemocen ten nemocenskou dostane, ten co ma trideni rymicku z kocoviny a podobne utre, a ten co ma rymu si radej vezme dva dny dovolene a poradne se vylezi. Ja osobne Julinkovi fandim
březen 27, 2007 09:19
Kočičko Alenko, : David
právě ty na tom budeš lépe než teď. Jestli se ten poplatek za návštěvu praktického lékaře vůbec zavede, tak to nebude nic co by zruinovalo i toho nejchudšího, ale babky půjdou radši diskutovat někam jinam. Čekárny nebudou narvané k prasknutím těmi, co si přišli nechat předepsat paralen. Jako chronicky nemocná budeš mít zaručeno, že tvoje roční výdaje na léky nepřekročí určitou hranici.

Tu deregulaci ti vysvětlím velice jednoduše. Dnes jsou dva druhy bytů: regulované a neregulované. Regulované stojí velice málo (třeba 1500) a deregulované velice moc (třeba 10000). Tudíž ty regulované si každý drží zuby nehty i když je nepotřebuje a třeba je i načerno pronajímá za neregulovaný tržní nájem. Jakmile zde budou pouze neregulované byty, nájem bude všude tržní, jenže najednou se všude vykulí spousta bytů, které byly držené jen pro strýčka příhodu (což se odteď dost prodraží) a nastane převis nabídky nad poptávkou. Aby se vyrovnala nabídka a poptávka, cena nájemného půjde zákonitě dolů. To není nějaká suchá teorie, tak se to v jiných oblastech po deregulaci skutečně odehrálo. Nemylme se: bytů je u nás dost, stačí se podívat na statistiky.



březen 27, 2007 09:28
Davide, souhlas. : Sinix
Já bych šel ještě dál.
Bytů jsou vlastně 3 druhy: 1) Osobní vlastnictví, kde se nájem neplatí vůbec. 2) Družstevní, kde se platí tržní (neregulovaný) nájem. 3) Nájemní byty - kde majitelem může být soukromá osoba, firma, město, popř. stát.
Pouze v posledním druhu platí reulovaný nájem - ovšem praxi každý zná. Navíc mnozí z těch, co platí regulovaný nájem, vůbec nejsou chudí, ba právě naopak. A tuhle 1/3 lidí dotují všichni ostatní.

Za další: Naše zdravotnictví. Podle mě by se ze zdravotního pojištění měly platit skutečně jen ty nejdražší operace a vyšetření, jejichž cena jde do 10 - 100 tisíců korun. Obyčejnou chřipku, kterou člověk dostane párkrát ročně a její léčba i s léky stojí několik stovek korun, si může každý hravě zaplatit sám. To je jediná cesta, jak zachránit naše zdravotnictví a zaplať pámbu, že už si to politici začínají uvědomovat. Ostatně u zubaře už taky platíme. Prostě socialistické zdravotnictví skončilo (ono by stejně zkrachovalo).
březen 27, 2007 10:01
David, Sinix, Iva - jsem ráda, že jsou i uvažující lidi, : saffron
ne jen chroničtí nadávači - díky za vaše příspěvky!!Pro Bolka - toto spojení hrušek s jablky zdá se býti poněkud něšťastným smilies/wink.gif.
březen 27, 2007 11:02
Davide, Sinixi : Kamila
Co se týče deregulace, jsem jedna z těch, které tu paušálně odsuzujet. Já mám z toho celkem hlavu jak škopek. Ono se lehce říká, že my tyjeme z ostatních atd... ale praxe je taková, že dlouhodobí nájemníci - jako jsem třeba já - do toho bytu vrazila šílenou spoustu peněz, který už nikdy neuvidím. Protože jsem se k tomu bytu chovala jako ke svýmu. A co se mnou bude za tři roky? Fakt nevím... na hypotéku se cítím poměrně stará, jsem sama s osmiletým klukem. Mám 1 1 ovšem na metry veliký... jo a všichni mí známí v družstevním už dávno platí méně, než já....
březen 27, 2007 11:06
Zajímavý : NČ
Jak se mihne politika, tak jsou hned dva nesmiřitelný tábory. Černoprdelníci a modří ptáci urážej kdekoho, označujou za komunistu. Jasně. Protože nemyslej, tak jen do omrzení papouškujou stokrát omletý fráze svejch politickejch idolů. Ještě by měli dodat další fráze. Např. že při privatizaci bylo NUTNÝ na chvíli zhasnout, aby právo nevidělo na lotry. Nebo že není špinavejch peněz, nebo že trh vše vyřeší, nebo že neexistujou zahraniční masívně dotovaný potraviny, nebo že: "Jaký máte pane redaktore na mysli bytový problém? Pokud vím, tak každej někde bydlí" (autor je soudruh Dyba!). Nebo zvolání: "Více takových Kožených a Soudků!!!!!"

Teda - bejt od autorů těchhle výroků nazývanej komunistou - to je mi jedině ctí!!!!!
březen 27, 2007 11:28
Nájem : Minnie
Jen pro doplnění, u bytů v osobním vlastnictví se neplatí žádný nájem, to je pravda, ale platí se poplatky do fondu oprav a ty jsou obvykle o něco vyšší než regulované nájemné, podle stáří a stavu domu.
březen 27, 2007 12:03
David, Sinix, Iva ... : LingI
dik za nazor! Podepisuju taky...
březen 27, 2007 12:06
Míša : bb
řekla bych, že v takovém případě bude nejjednodušší prostě přejít na tu sníženou mateřskou. Fakt je, že tím pádem každá maminka logicky nahlásí, že bude doma do 2 let, aby brala 11, a pak to prodlouží. Ale to se stejně bude týkat jen těch, které tu práci neměly před mateřskou, a u nich bych to brala, proč je krátit. Ty, které práci před mateřskou měly, budou muset v práci nahlásit datum, do kdy nastoupí, a od toho se bude odvíjet částka.
Problém nastane, když mezitím firma mamince místo zruší, pak buď nejspíš bude muset po mateřské na pracák, nebo brát tu nižší mateřskou do 4 let, nebo do doby nástupu do práce.
březen 27, 2007 12:26
Ale NČ, : David
prolamuješ se do otevřených dveří. Hvězdičkujou mě přesně ty samý věci jako tebe. Černoprdelníky ani modroptáky jsem nevolil, výslovně jsem to uvedl a stejně jsi neodolal a použil laciné nálepky. Nemusím být černoprdelník ani modropták, stačí trochu používat mozek.
březen 27, 2007 12:37
iva : bb
pokud jde o léky, souhlasím, já si paraleny, aspiriny, ibalginy, sirupy dětem na kašel, kapky na rýmu atd. atd. kupuju už roky ze svého, přesně od skončení mateřské
ale takové ty "dva dny dovolené na rýmu" - to si můžu dovolit já, když pracuju za sebe na sebe, ale co ženská, která má do roka přesně odměřené 4 týdny dovolené, z toho půlku má nařízenou v létě celozávodně (naprosto běžné ve velkých dílnách, výrobních závodech atd), týden mezi vánoci, a týden si nechává do rezervy na nutné rodinné záležitosti,a těch mám třeba 45 letá žena se třemi dětmi a dvěma rodiči se zdravotním omezením hodně. Rýma se snadno přejde ve 20, za tři dny překoná ve 30, ale v 45 už se tělo nevyléčí samo tak rychle,nebo se to vrací. Za rok dvě čtyř-pěti denní rýmy, s kterými nestojí za to chodit k doktoru,ale jít s tím do práce k pásu a podávat 100% výkon taky nejde, navíc chrchlajíc, bolavý krk atd. A zbytek dovolené pryč kvůli dvěma rýmičkám.
?ešením by podle mě bylo umožnit dvakrát do roka 3 neplaceného volna, nádavkem k dovolené, bez nutnosti doložit jak kdo je strávil. Jenže jak to znám, Češi zatím zryjí zahradu, napečou cukroví, umyjou okna, vymalují byt, okopou záhony, sjedou dvakrát vodu, a rýmu pak přechodí dokud to půjde a než nakazí celou dílnu/kancelář.

Bohužel, každé řešení vždycky potrestá nejvíc ty poctivé, kteří zrovna skutečně budou potřebovat nějaké výhody, nemocenskou apod., a nahraje těm co vykličkují z každé situace se ziskem.

březen 27, 2007 12:37
NČ :))) : Míša
Jóó, tak ty myslíš soudruha Dybu? Tak ten neměl chybu! smilies/wink.gif

Davide, v příspěvku Bolka jsem žádnou kypějící žluč ani přímou averzi nezaznamenala. Položila pouze otázku, zda si myslíme, že je správné ze státního rozpočtu financovat církev, zatímco o ženách na mateřské "dovolené" se mluví v tom smyslu, že ždímají stát. A ptá se, v čem shledáváme větší důležitost. Respektive, co bysme ze svých daní (případně sociálních plateb) raději hradili - zda práci církevního pracovníka či práci matky opatrující doma dítě.

Poznámka k těm řádovým sestrám. Pokud pracují v nemocnicích, např. na LDN - jsou placeny jako by byla placena každá zdravotní sestra (tím nemyslím stejnou výši finančního ohodnocení, ale z principu). O tom nemá smyslu diskutovat a určitě to nikomu nevadí, ani ateistům. V pečovatelských domech spravovaných různými řády jsou tyto služby hrazeny vlastně samotnými uživateli (a nejsou to malé částky, mnohdy na to padne celý důchod těch lidí). Ale řekla bych, že tenhle případ Bolek neměl(a) na mysli.
březen 27, 2007 12:44
Minnie, díky za doplnění. :) : Sinix
Tady je vidět, že přílišné držení se tématu bez odbíhání je někdy na škodu. Snažil jsem se rychle a stručně vystihnout princip placení nájemného a zapomněl jsem jaksi rozvézt tu kategorii osobní vlastnictví. smilies/wink.gif

Kamilo: Jenže ten byt NENÍ tvůj; a když to víš, tak proč do něj investuješ? Závažné vady, které by škodily tvému právu k užívání, jež máš dáno nájemní smlouvou, musí odstranit majitel bytu na svoje náklady. Na všem ostatním se musíte s majitelem domluvit.
Další věc je, že stát nařizuje majitelům nájemních bytů, že se musí o byty starat, ale zakazuje jim na to vybírat peníze. Regulovaný nájem na to opravdu nestačí.

Ale na druhou stranu se neboj. Samozřejmě, že po úplné deregulaci nájemného ty nájmy zdraží, ale zase jen do výše tržního nájemného. Těžko bude nájemné v nájemních bytech stát výrazně víc, než v družstevních.
Přesně, jak píše David: Konečně se pohne trh s byty, zmizí černé nájemné a mladé rodiny s dětmi budou mít reálnou šanci získat byt...
březen 27, 2007 12:54
No Sinixi : Kamila
investovala jsem proto, že jsem v tom bytě od narození a vždycky jsem měla pocit (jo neopodstatněný), že ten byt můj je. A že chudák OPBH, po revoluci majitel, jak by k tomu přišel, aby, když platím tak málo, ještě platil nějaký velký úpravy smilies/grin.gif no prostě jsem blbec...tak snad jen, abys měl fakt pravdu a na ten nájem jsem pak dosáhla...
březen 27, 2007 13:01
Davide, to nebylo konkrétně na Tebe. : NČ
Já to mám takhle: Jestliže několikrát, spíš mockrát, slyším od někoho nemravný blafy, tak ten autor, ale ZEJMÉNA slepí šiřitelé jeho blafů jsou pro mě už navždycky neakceptovatelní. Navždycky!!!! A když pak o půlnoci prohlásí, že je tma, tak já už z principu se s nimi klidně pohádám, že je světlo. Ale to už je ode mě spíš takovej šprajc. Prostě s nima NECHCI bejt spojovanej ani v tom souhlasu o půlnoční tmě.
A zadruhý, a to hlavně!!!! Pokud se u kohokoliv (ať je to běžná osoba, či nejmocnější prezident) prokazatelně přesvědčím, a dokonce několikrát, o tom, že lže a zkresluje, tak už mu nevěřím NIKDY. A ani nemám zapotřebí zkoumat, jestli zrovna v tomhle případě měl pravdu, spíš mám tendenci brát za pravdu pravej opak toho, co slyším.
A vždycky mě pobaví a potěší každej, kdo tyhle "neomylný, bohorovný a jediný vyvolený demokraty, humanisty a moralisty" přivádí k hysterickým záchvatům. Měl jsem za to rád pana doktora Sládka, měl jsem za to rád i Karla Kryla v jeho nejposlednějších písničkách.
březen 27, 2007 13:08
Davide, : Ája
také se DOST ohrazuju proti těm Tvým "parazitům" v regulovaných nájmech. Ano - je asi nespravedlivé, aby za pár kaček bydlely rodiny, kde se vydělává dost a dost. Ale - zdaleka ne všichni jsou v této situaci - napřiklad moji rodiče - bydlí v nejdražší části Prahy, oba rodilí pražáci až do bůhvíkolikátého kolena. Bydlí tam od dob hlubokého socialismu. Doby revoluční je zastihly v důchodovém, resp. těsně předdůchodovém věku. Byt to není nijak obrovský - je to 2 1, ano, možná by se vešli do menšího, ale není to žádný luxus. Barák se postupně opravuje, ale spíš jen tak zvenku, aby vypadal, voda je třeba stále ještě v olověných trubkách, každou chvíli praská, odpady totéž, rozhodně žádné luxusní bydlení. A teď mi řekni - co mají staří lidé, co celý život nebo dlouhá léta někde bydlí, dělat, aby pak to bydlení utáhli? Odpovíš mi, že sociální případy dostanou příspěvek... jo, fajn... škoda, že mí rodiče mají být na stará kolena socky...:-/ Celej život makali, oba vysokoškoláci, takže jejich příjmy nebyly tak super jako třeba zedníci, inštalatéři, horníci a kdo je víc.. Víš, jo, asi jsou lidi, kteří na regulovaném nájmu vydělávají. Ale jsou taky lidi, kteří už nemají šanci svoji situaci nějak změnit a jen a jen na to tvrdě doplatí. A to i za těch komunistů (který z duše nesnášim) - když byl nějaký starý člověk sám v bytě, nevím, přesně, nad kolik to bylo let, tak ačkoli měl tzv. nadměrné metry, tak ho prostě už nestěhovali, nechali ho v klidu dožít. Protože pro spoustu starých lidí přestěhování v tomhle věku znamená jediné - to, že na to umřou. Takže tak..prostě jsem Ti jen chtěla říct, ať si ty parazity necháš příště od cesty...
březen 27, 2007 13:09
Kamilo, : David
nikoho neodsuzuju, platíš tolik, kolik po tobě chtějí, nechoval bych se jinak.
Nevím, ale investovat peníze do něčeho co mi neříká pane... připadá mi to jako bláhovost.
Jinak si myslím, že každý slušný majitel si bude slušného nájemníka platícího včas vždycky vážit, zvlášť když už ten nájem bude postačovat i k mírnému zisku.
březen 27, 2007 13:18
jo a k těm neplacenejm třem dnum. : NČ
Podle mě jsou tři dny přesně doba, potřebná na vyležení banálních chřipek a nachlazení.
Nemám ve svym okolí ani jedinýho člověka, kterej by zustal doma a vyležel to se ztrátou, řekněme 4 tis. Kč (ale i více - podle platu). Všichni z mýho okolí, samože včetně mě, to budou přecházet, roznášet, později i doplácet těžšíma chorobama, na který už ale budou mít léky zdarma, neboť to už budou muset být antibiotika a další speciality, budou vysedávat u doktorů nesrovnatelně víckrát, atd. atd. atd. O takovym zápalu plic z přechozený chřipky asi soudruh MUDr Julínek v životě neslyšel. Nebo o akutním zánětu srdečního svalu z přechozený angíny....
A jestliže - nedej bĂłže, udeří něco horšího - třeba chřipka ptačí, tak lze předpokládat dojití pacienta k lékaři přesně v době, kdy mu už nebude pomoci, a kdy jí už též nakazí svý široký okolí.
Skvělej recept na řešení otázek nezaměstnanosti.
Anebo na radikální snížení počtu občanů, žádajících o důchod.
březen 27, 2007 13:24
Sinix : Minnie
Já jen, aby třeba někdo neměl o bytě v osobním vlastnictví přílišné iluze.... smilies/wink.gif
březen 27, 2007 13:24
byty : Minnie
Komunisti naopak důchodce z větších bytů v klidu vystěhovávali. Proto často zůstávaly děti hlášeny k trvalému pobytu u rodičů, i když už fakticky bydlely jinde. Aby rodiče nebyli vystěhováni do menšího, aby nemuseli platit nadměrné metry a aby na děti po smrti rodičů přešlo užívací právo k bytu...
To, že spousty dnešních důchodců jsou na stará kolena sociálními případy samozřejmě hezké a spravedlivé není, je ale možné, že až budou dnešní čtyřicátníci nebo třicátníci v jejich věku, důchodový systém zkolabuje úplně, takže nakonec mají možná ještě kliku...
březen 27, 2007 13:44
Míšo, : David
možná si do toho článku projektuju víc, než tam je, nicméně připadá mi, že je velice mĂłdní strefovat se do církve a do věřících.
A postavit otázku takhle: "Chcete dát peníze radši maminkám, aby měly co jíst nebo je radši nacpete do chřtánu flanďákům ?" - tomu říkám návodná otázka.
březen 27, 2007 13:56
Ani by mě nenapadlo : NČ
se do nich strefovat. Když si budou žít za svý, ať žijou naprosto skvěle! A to myslím upřímně. A když já budu chtít třeba jednou za rok na půlnoční, tak ať mě skásnou, a klidně pořádně! Jasný! Já si i podle toho rozmyslím, jestli o půlnoci půjdu tam, nebo jinam.
Jenže proč mě má nějaká skupina lidí skásávat, když k nim nechodim?
březen 27, 2007 14:04
nč, bb : iva
to bb: to mi prijde jako docela rozumny napad, ale vlastne je to to same jako tridenni neschopenka nula od nuly pojde, je fakt ze ja take nemam problem vzit si den dva volno, zatim jsem bez deti, takze chapu ze to muze byt problem, ale chtela jsem jen poukazat na lidi co sedi v cekarne cekajic na plato paralenu a drzkujic, nedej boze kdyz clovek se svolenim lekare zabehne jen napr. na ockovani cimzto predbehne deset masochistu vymenujicich si navzajem sve mikroby nebo je teprve chytajic:-)))Kdyz to shrnu meli bychom si sveho zdravi vazit a dokud to lidi nepoznaji v penezence tak s nima asi nic nehne (s limitem, ktery je planovan samozrejme souhlasim, ne kazdy si za sve zdravotni problemy muze sam)
březen 27, 2007 16:16
Zpátky k maminkám : Markéta P.
Pokud jsem návrh dobře pochopila, rozhodovalo by se v cca roce a půl dítěte. Doté doby by byl rodičát stejný jako ted. Pak by se rozhodlo, na jak dlouho - a když skončí dohodnutá doba, už by nedostala nic. Takže pokud se rozhodne pro celkem tři roky dostane to samé, co teď. Pokud se rozhodně pro 4, dostane celkově zhruba to samé, rozložené na delší dobu. Pokud se rozhodně pro kratší, už obvykle má nějakou možnost na obzoru (já pracuju na zkrácený úvazek od roka dětí). Takže fakt v tom nevidím problém - jediný, kdo na tom bude trochu bitý, budou maminky, co jsou doma do 4 let - a ty docela často mají už dítě na 4h denně ve školce bez postihu na rodičáku, takže stát na dítě platí 2x.

Fakt jsem nepochopila, kde stát těm ubohým maminkám ubírá oproti dnešku. Teď na tom byly bité ty, co šly do práce dřív a vlastně vydělávají na ty ostatní.

Jesle stále existují, akorát je jich málo.
březen 27, 2007 17:02
tak ty tři dny na chřipku, dle tebe plně postačující : Miciangora Alena
jsem skutečně proležela doma - přehodila jsem si služby...ajta, nestačily mi....chřipka se vrátila a to s takovou razancí, že už jsem dva týdny doma a zdaleka to nevypadá, že bych šla dělat. Mám nález na průduškách, na plicích, na ledvinách a ještě musím absolvovat rentgen a sono srdce. Jo, taky jsem to takhle dělávala, když jsem byla mladá - možná tomu nevěříš - neb muži nestárnou - ale jednou tě to taky potká - i když ti to nepřeju. Je zajímavý, jak jste všichni vodvázaný z toho, že by snad stát měl něco dát důchodcům, nebo dětem. ALE SKUTEČNOST, ŽE KR?LOVSKY PLATÍME NAPROSTO ZBYTEČNÝ SEN?T, KTERÝ, CO EXISTUJE NIKDY NUIKOMU NA NIC NENÍ. Poslance, kteří neberou jen své platy, ale ještě k tomu mnohé další přebendy, že platíte hejna jejich podržtažků a kamarádíčků, kteřží stejně tak jako tak žádný pořádný zákon neprosadí a to co prosadí má tolik chyb a je to tak nesmyslný, že se to zase za chvilku dopl?uje upravuje a nakonec z toho zbude takový paskvil, který tak jako tak není k použití. Jo a poraď mi, jak takový člověk, který celý život dělal, třeba ve fabrice, nebo jezdil tramvají, ženská, která prodávala v sámošc jak opro sebe získá byt v osobním nebo družstevním vlastnictvíe atd.atd. a od narození bydlí v jednom bytě, sice si nemyslela, že je to její, ale OPBH do něj jaktěživo nevrazilo korunu a když chtěla bydlet jako člověk, tak si to obvykle musela zaplatit sama a teď je v důchodu, bere pár korun a i když nebydlí v žádné luxusní zĂłně, ale třeba na Žižkově, ve Strašnicích nebo na Smíchově
jak pro sebe získá byt v soukromém vlastnictví, když byt ve starém baráku v Praze stojí kolem dvou melounů - ten člověk je starej, bere pár korun důchodu a teď má přijít o střechu nad hlavou, protože nemá ani na vysoký nájem, ani na nový byt, půjčku nebo hypotéku mu nikdo nedá - poraď mi - já znám spoustu lidí v takovéto situaci a nevidí východiska. Mám kamarádku, která bydlí ve starým baráku v Holešovicích, který ovšem koupili Italové a hodlají z něj udělat hotel. Postupují velice tvrdě a nabízejí jí 30,000 odstupného - hele nevíš o nějakém bytě za 30.000??? Dej mi vědět, je to akutní!!!!
březen 27, 2007 17:36
na všem se něco najde... : Jana
před pár hodinama jsem se vrátila z mládežnickýho centra, kam mě vytáhla kamarádka. holka školou povinná, dřív tam byla denně, teď má i jiný aktivity, tak už tam chodí "jen" asi třikrát týdně. hromady kroužků - hudební, pohybový, výtvarný. volnočasových aktivit mraky včetně výletů nebo kulturních programů. půjčovna her a sportovnich potřeb, herna s pingpongem, fotbálkem, hřiště. poplatky - ano, ale minimální, spíš symbolický. a děcka nedělají kraviny na ulici, ale někdo na ně dohlídne.

pokud nějakej pan kněz netuší, že má vedle fary školu, je to holt blbej kněz. katolická církev je vůbec blbě nastavená. ale ne všechno dělá úplně blbě - i když se toho najde fakt dost...
březen 27, 2007 19:57
Matky "užíračky" : Kráťa
Podle mého názoru, přídavky a mateřská opravdu ujídají ze společného krajíce. Tvrdím, že místo toho, aby lidé prostřednictvím dětí ujídali ze společného rozpočtu by bylo mnohem lepší, kdyby těmto lidem přestal ujídat stát. Nedával by jim peníze, ale ani nebral daně.
Vedlo by to k tomu, že by si děti pořizovali lidé, kteří je dokáží uživit a ne nepřizpůsobivá verbež, která v ghetu dělá jedno dítě za druhým, protože jsou jejím zdrojem příjmů!
V případech, kde by jeden z rodičů neměl dostatečný příjem, mohla by být da? i záporná. Ale pořád by to musela být da? - vázaná na to, že někdo z rodiny pracuje.
A neříkejte mi nic o nezaměstnanosti. Práce je všude dost. Jen je potřeba chtít opravdu pracovat. Zatím to je tak, že pokud se má někde opravdu pracovat (rukama), tak tam museli najmout Poláky, Ukrajince ....
březen 27, 2007 22:36
blbost : bb
Moje kamarádka dělá na 3 směny v dílně, montuje vodovodní baterie apod. povznášející činnosti, normy našponované do nemožna, takže 30 minut na oběd ani nedodrží, vypije v letu kafe, v letu na záchod a zase dělat. Má 9 tisíc čistého. Kvůli pracovnímu náporu a podmínkám vůbec, za malé platy, je tam dost vysoká fluktuace,takže pořád někdo odchází a přichází. Většinou na prozatím,než si najde něco lepšího. No a teď začali nabírat Korejky, předtím Ukrajinky, Slovenky, které pracují za minimální mzdu a na nic si nestěžují.
A co lidi se zdravotním omezením, kteří žádnou práci neseženou, těm by se měly děti zakázat jako v Číně? třeba nevidomí manželé (a neříkej mi, že znáš několik nevidomých a všichni si vydělají 15 tisíc čistého pletením košíků a kartáčů), tedy přesněji, nedat jim žádné sociální dávky, když by nikdo nepracoval, a logicky ani danové úlevy.

Musím dát za pravdu Aleně, přidat nejpotřebnějším (teď) a minulým či budoucím danovým poplatníkům se příčí, viz "přídavky a mateřská ujídají ze společného krajíce", ale skutečné požírače našich daní, co jsou k ničemu, platíme vesele dál.
Třeba bojové stíhačky.


březen 28, 2007 01:45
nojo, holt to musíme - : kudl@nka
teď píšu jen o přeměně hezkého písma do ufounského - vydržet - protože jak někde napíšete n s háčkem, tak vše ostatní zkolabuje smilies/grin.gif
březen 28, 2007 01:50
jak někdo může říct : AlenaT
o mámě, které i když je tzv. na "dovolené ", pracuje 16 hodin denně (při předpokladu, že 8 hodin spí - což není pravda, všechny mámy , které mají děti do 3 let se za celou tu dobu pořádně nevyspaly) - a ty jsou podle vás "poříračky daní" -jak jste to dělali vy, když jste byli děti? Vy jste nikoho nestáli ani pětník? Vyrůstali jste v lese a živili se ranní rosou a trávou? Máte vzdělání? Kdo ho teda vlastně zaplatil? Vaše máma???Ta požíračka ze společné mísy???No fuj! Jaktože jste to připustili!!! A že tu ve fabrikách dělají ukrajinci, korejci a kdekdo jen ne češi? Inu češi si to nemohou dovolit, neb musí vydělat aspo? tolik, aby zaplatili neregulovaný nájem.Ubozí majitelé firem pak pláčou krvavý slzy, jakmile se zvedne minimální mzda. Já to nechápu...vždyť těm dělníkům přece můžou dát i víc než minimální mzdu.Jaktože nikdo nejde po Švarc systému, který stále ve skrytu funguje. Jaktože nikdo nejde po tom, že dneska není pomalu podniku, kde se kvůli daním platí co nejmenší mzda a "zbytek se doplácí" (a to buď jo, nebo ne - ale spíš ne).Teď čekám, kdy mě někdo přijde odstranit - neb jsem nežádoucí třikrát, za prvé jsem okradla stát, když jsem byla na mateřské, a to dvakrát, pak jsem okradla stát, když jsem onemocněla, dále jsem okradla stát, když jsem odešla do regulérního starobního důchodu a navíc jsem ještě kverulant. Lidem je zatěžko platit učitele, zdravotní sestry, lékaře, ale i prodavače a jiné potřebné profese, mámy na mateřské(tedy budoucnost země) nebo důchodce, kteří ovšem dělali celý život a bez jejichž práce by oni patrně nepřežili) ale bere je pod žebry, když se někdo neuctivě vyjádří o církvích, přitom kněží jsou placeni za naprosté imaginárno, u kterého navíc nelze prokázat jestli něco jako bůh vůbec existuje, nebo ne a co to vlastně je. Jo, slovo boží lze kázat i na návsi pod srtomem. Mluvit se dá všude. On ten Jan Hus měl svatou pravdu!!! Proto taky ten Reizinger nechce o Husovi ani slyšet --moc dobře ví proč.
březen 28, 2007 07:42
AlenoT, : Pavla
prosím pěkně, smutně koukám, pokus se to "háčkový n" tochu pohlídat... smilies/smiley.gif

březen 28, 2007 08:20
... : Kamila
...Krato - vazany na dane? Takze samozivitelka ostrouha? To nemyslis vazne, ze ne???
březen 28, 2007 08:26
Jo děvčata a chlapci : wendy
to je asi ten kapitálismus. Nelze vybírat to lepší z každého režimu, máme, co jsme chtěli. Povinnosti, které nám byly dřív vnucovány jsou pryč ale zase nám ubyla jistá práva a jistoty. Je to tak. A řadoví občané na tom budou stále biti, aspo? že si teď můžeme zanadávat. Co se flártermíků týče - jse ochotna platit z daní na údržbu kullturních a historickýcj památek, což kostely jsou. Ale víc asi ne. Stejně byly zjištěny mrtvé duše na výplatníchj listinách ?KC...
březen 28, 2007 08:47
... : AlenaT
a co mám teda konkrétně dělat - napsat třeba slovo "nápl-háčkovanýn" takto?
březen 28, 2007 08:53
Náplnˇ : NČ
Jo?
březen 28, 2007 09:00
no, ono se Vám to vrátí, micinky, hehehe : AlenaT
smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif Požíračky daní roděj ve čtyřicíti, kolikpak dětí tak asi můžou stihnout????(A vám je líto, zaplatit jim mateřskou). Na mě ještě má kdo dělat, my rodily ve dvacíti a byly jsme silné ročníky, ale vy, pusinky nanekrkané si zaděláváte na problém. Je úplně fuk, jaký máte dneska plat..na Vaše důchody nebude tak jako tak.
Makat budete do sedmdesáti - ovšem pokud vůbec nějakou práci seženete. Pak se patrně všichni sejdete u popelnic a budete poslouchat mladé a neklidné ambiciozní a flexibilní jedináčky rozčilující se nad tím, že po nich někdo chce, aby živili neproduktivní staré dědky - požírače to jejich daní. Pak se Vám možná budou hodit i ti flanďáci, třeba se budou modlit za to, aby vás kleplo rychle a bezbolestně a vy skončili v igelitovým pytli na prosektuře. MNĚ to bude jedno, do deseti let mě tak jako tak skolí některá z civilizačních chorob a svůj život jsem prožila celkem slušně a báječně jsem se při tom bavila - ale vás fakt lituju...
březen 28, 2007 09:09
Jo, Aleno, horlivě ses rozčílila, : Míša
ale spravedlivě. Za sebe ti dávám za pravdu, vidím to taky tak. Ono vůbec s těmi důchodci dnes... Tak nějak se o nich mluví, jako by to byl obtížný hmyz vysávající krev ostatních. A to ještě ke všemu chodí drze tlachat do čekáren!!! smilies/grin.gif Já jen nevím, proč se má důchodcům za zlé, že mají pobírat od státu nějaký důchod. Kdyby pan prezident, dávný to ministr financí neprohlásil, že peníze nemají mašličky a nesesypal všechny peníze do jedné kupy (aby se mohly lépe prošustrovat), mohli mít dnes důchodci svůj vlastní státní účet, z kterého by se peníze nemohly určovat na nic jiného než na vyplácení důchodů. Proč má být dnešní sedmdesátník, který si přes čtyřicet let platil na důchod osočován, že na něj někdo doplácí ze svých daní? Může za to, že jeho peníze někdo rozkradl, a že nás navštívila inflace?

Kráťo, žasnu nad tvoji logikou! Ty si vážně myslíš, že kdyby stát přestal vyplácet příspěvky na děti, tak že si cikáni začnou kupovat antikoncepci?? Anebo přestanou souložit??
březen 28, 2007 09:31
Míšo. Někde se mihla teorie malého třesku, : wendy
že cikáni budou dostávat přídavky jen na 5 dětí, i kdyby jich měli padesát. Ale to neprojde - to je diskriminace, rasismus, populismus a mnoho dalších -ismů. Kdyby bylo v kase dost peněz, všechn by se poplatilo a lidem huby zacpaly. Jenže není a tak se jde cestou nejmenšího odporu - bere se těm, kteří se mohou nejméně bránit. A ŘKC bude řvát stále.
březen 28, 2007 11:07
... : AlenaT
na co limitovat počet narozených dětí, ať jich mají třeba padesát, ale pokud bude jedno jediný zanedbaný, pokud jedno jediný nebude chodit pravidelně do školy, nebude mít slušnou známku z chování, pokud bude přistiženo při trestné činnosti - prostě o přídavky přijdou. Takový rodič prostě není zárukou, že ze svých dětí vychová slušné lidi a plkátce daní. Tak co mu cpát nějaké přídavky na děti, či jiné sociální přízpěvky.
březen 28, 2007 11:26
příspěvky, plátce, : AlenaT
smilies/cry.gifsorry
březen 28, 2007 11:28
AlenoT, : bb
no zase celkem souhlas, ale proč to množné číslo? o užíračích z krajíce našich daní psala jen Kráťa
březen 28, 2007 12:41
hovořila jsem : AlenaT
z zastáncům podobných názorů - a vím z praxe, že takových rozhodně není málo a Kráťa jen papouškuje, co slyšel na mnoha místech.
březen 28, 2007 12:54
kdyby jen papouškoval(a), tak je to ještě dobrý, : bb
z toho vyroste jakmile přestane brát plat a z mateřské a PND bude živit sebe a dítě, pokud bude mít štěstí, tak dítě bude zdravé a nebude mít zvýšené nároky na potřeby.
Horší je, když tak mluví 50níci,nice, z přesvědčení co už asi zapomněli či co, a jedou jen v číslech. A podle toho rozhodují.
březen 28, 2007 13:06
Taky názor... : Sisi
Mít dítě je svobodná volba. Osobně je mi dost "proti srsti", že třeba ženská, která dojíždí za prací, maká na směny, bere čistého třeba sedm tisíc... nebo prodavačky v marketech... osobně bych také šla cestou snížení daní tomu z rodičů, který rodinu "živí". Rozhodně by rodičovský příspěvek podle mého názoru neměl být vyšší než minimální mzda... protože za ni těžce maká spousta lidí. Tím nechci nějak něco matkám a otcům upírat, ale prostě si myslím, že takhle štědrou rodičovskou dovolenou a vysoké rodičovské dávky si náš stát dovolit nemůže...
duben 04, 2007 16:23
A k církvi... : Sisi
radši nic. smilies/cry.gif
duben 04, 2007 16:25
Trochu pozdní komentář : Peťa
Rozumím tomu, že se zdá, že církve mají dostat strašné prachy. Taky rozumím ostudě, když se církev rve o chrám sv.Víta. Všichni známe spoustu strašných kauz s faráři, homosexualitou, zneužíváním dětí ...atd. Chápu. Ale dotaz je naprosto špatně postaven. Nejde o to, že se prostě budou dávat peníze církvím. Ty peníze se budou vracet. stát je měl jen vypůjčeny na dobu, kdy se vše musí vyřešit. A pokud jsme tak spravedlivý, jak se někdy ve svých komentářích tváříme, tak přece musíme říct, je to fér - byly to jejich majetky, tak bychom jim za to měli něco dát, když jsme si ty majetky nechali. Zdůrazňuji nejde o dar, nejde o to dávat peníze na faráře - jde o vrácení majetku formou financí. Někdy vidím, že tomu lidi prostě nerozumí, jindy vidím, jak nesnášenlivost vůči církvím úplně zaslepuje a spíš vyjmečně vidím bezverce, jak řekne, nějak se to vyrovnat musí.
květen 16, 2008 12:02
A co jiné oblasti společenského života? : Karolína
A proč si máme jak ateisti, tak věřící platit např na obrovskou bandu darmojedů - politiků? To snad nevadí?
červen 10, 2008 13:49
... : Karolína
Ještě poznámku : stát to neměl "půjčený", stát to prostě a sprostě ukradl a tehdejší církevní subjekty těžce poškodil. To, že mají "na úrocích" dostat víc, je nic proti tomu, o co za ta léta přišly. Poslanec Vlastík by si měl svůj hněv nad ztrátou ministerského postu řešit s premiérem a ne blokovat cokoli, co navrhne ODS.
červen 10, 2008 13:53
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.
[CNW:Counter]