O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

LEGRACE NA PLACE - BUDEM HUBENÍ A STŘÍZLIVÍ PDF Tisk E-mail
Pátek, 28 říjen 2022
Výsledek obrázku pro Děložní myomZdražuje se všechno. Bylo by zajímavější uvádět výrobky, které ještě nezdražily, co říkáte? Zdražuje se ne po procentech, ale po desítkách procent, a třeba u energií  i po stovkách procent. Čím dále se to začíná podobat hyperinflaci. Náš „Vláďa“ tvrdí, že jsme ve válce. Tak ať se začne chovat jako ve válce. Prostě nějaké tržní hospodářství musí jít stranou. Za války se těm, kteří předražovali a využívali válečné situace ke svým ziskům, říkalo prý keťasové a zacházelo se s nimi podle toho.

 

 

 

Dvě třetiny Čechů na začátku topné sezony uvedly, že spoří na energiích, méně vytápějí a svítí.

Mezi další reakce na rostoucí inflaci patří výrazné omezení návštěv restaurací.

 

 

Alkohol nezletilým prodali v 16 brněnských obchodech, zjistili inspektoři -  Deník.cz

 

 

Ale obliba alkoholu rozhodně neklesá - vyplývá to z průzkumu agentury Ipsos.

I když se teď čeká, že prudce vyletí ceny alkoholu.

Odnese to hlavně rum a vodka.

 

 

 Nealkoholické nápoje vstupují do prázdnin v těžké situaci | MediaGuru

 

 

Ale i někteří výrobci nealkoholických nápojů kvůli vysokým cenám energií a vstupních nákladů ruší výrobu některých nápojů, propouštějí zaměstnance nebo ruší plánované investice.

Zdražení o 20 procent letos chystá například společnost Kofola.

Přehodnocení cen, které zohlední růst vstupních nákladů, připravuje také Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

 

Ani kuřáci se nebudou smát - lidé v Česku utrácejí za tabák rekordních 120 miliard ročně, dají za něj v rámci EU skoro největší část svých výdajů - lidé v Česku loni utratili 118,6 miliardy korun. To je nejvyšší údaj v historii.

 

Což ovšem není překvapivé. Cena tabákových výrobků průběžně narůstá jak kvůli obecné inflaci, tak z důvodu právě jejich rostoucího daňového zatížení.

Suma nominálních výdajů lidí v ČR za tabák se tedy zdvojnásobila v uplynulých pouze zhruba patnácti letech.

V roce 2006 činila celková útrata za tabákové výrobky ještě jen necelých 57 miliard korun.

 

 


A teď závěrem něco pro kafaře:

 

Žaludová káva | pazitka.czNasbíráme si žaludy, oloupeme je od slupky.

Roztříštíme je v tříštivém mlýnku, sekáčku nebo robotu.

Opražíme a jsou připravené ke konzumaci.

Žaludovou kávu vyrobíme tak, že zalijeme opražené rozdrcené žaludy vařící vodou, necháme vylouhovat, můžeme přidat mléko (čímž se zneutralizuje hořká chuť žaludů).

 

Dle své preference můžeme při louhování přidat i vlašské ořechy, skořici, vanilkový cukr apod.

Přecedíme a můžeme pít.

 

 


 

Dobrou chuť,

pokud právě snídáte, obědváte či večeříte…

 

Andrea 

 

 

Komentáře (81)add feed
... : Jiri Bilina
Jo, jo... Inflace jede. A to tak, ze skoro na celem svete. Pochopitelne ze jedinym duvodem neni Putinova fasisticka agrese proti Ukrajine. Ale je to zcela jasne ten hlavni duvod, bez jehoz reseni to neskonci.
Takze kazdy z nas muze budto remcat, anebo naopak podle svych sil alespon trochu prispet dobre veci. Zatim si pociname docela dobre. A dobre, ze Rus zdrha ...
Jediny problem bych videl v Andreine prohlaseni: "proste nejake trzni hospodarstvi musi jit stranou". Ja bych rekl ze je to presne naopak. Ignorovani zasad trhu cely problem jen prodlouzi.
Mikin

říjen 28, 2022 04:20
... : Josef
Hezký, Andrejko. K tomu válečnýmu kafi z bukvic či žaludů můžou labužníci přičlenit taky meltu.
Cit. wiki: "Nápoj vznikl ve čtyřicátých letech 20. století jako náhražka kávy, směs praženého kořene čekanky, cukrové řepy, drcených obilek ječmene a žita." Pamatuju a můžu doporučit. Je to skutečně hnusný.
Místo másla jsem teď najel na margarín. To je taky válečný máslo, jak vim od svý prababičky. Margarínů je dost, od nejznámější Ramy ke třeba Zlatá Haná máslová. Ta Haná mi docela chutnala a cena za čtvrtku kolem 30,-Kč, oproti 60,-Kč za polský máslo, byla cenou ještě přijatelnou. Už není. Nejen Haná, ale uplně všecky margaríny za poslední měsíc zdražily téměř na dvojnásobek. To by tak hrálo, aby nám lid kupoval lacinej margarín a nechal ve skladech plesnivět superkvalitní polský máslo! Cesty jsou jen dvě. Zlevnit polský máslo, nebo zdražit margarín.

říjen 28, 2022 06:22
... : Petr Sysala
Jen bych trochu připomněl, kdo nás to té uplne závislosti na ruském plynu a občasnych zdrojach energie tak usilovne dostal. Jen aby se na to nezapominalo, kdo byl v Moskve vařeny pečeny a ve spravnich radách Rosněftu, Gazpromu a podobně.
říjen 28, 2022 09:42
... : Milena Nováková
Zdražuje se úplně všechno, a co je platné, že nám důchod valorizují, když si za víc peněz koupíme stále méně. A bohužel i to nám začínají závidět pracující, protože jim "nikdo nepřidá".

říjen 28, 2022 10:03
... : Petr Sysala
Koncern BASF odchazi z Německa a z Evropy vůbec. Výroba tady již není rentabilní, odchazi do Číny, hnusné, komunistické ...
říjen 28, 2022 12:42
... : doktor
Inflace neinflace žaludy nepapám.Zatím nejsem jelen.
říjen 28, 2022 13:17
... : Josef
Ani nevim, čím se BASF zabejvá. Jen pamatuju, že BASF byly jedny z nejlepších magnetofonovejch pásků a kupovaly se jedině pod pultem.
říjen 28, 2022 17:21
... : kim
Zdražují i krematoria, takové to základní bez hostiny vyjde na třicet tisíc. Spaluje se plynem tak se není čemu divit.
říjen 28, 2022 20:21
... : Josef Kouba
Stát má z 1l benzínu 20 Kč. Jeden pilný si dal práci a zjistil že jen z benzínu má stát za rok,
719 410 250 000,- Kč
říjen 29, 2022 08:57
... : Josef
Dlouhá noc. Zase dneska ji tady máme, nezapomeňme teda v noci ve 3 hodiny vstát a přetočit hodiny na 2. hodinu. Jinak by nás mohlo překvapit překvapení před zavřenejma krámama, což by jistě mnohé nepotěšilo. To platí hlavně pro nás, skřivany. Sůvy si poraděj snadno, ty chrápou tak jako tak do voběda.
říjen 29, 2022 12:14
... : Krakonoš
Škoda, že ten pilnej, co si dal s tím počítáním práci, byl v počtech zase blbej jako průměrnej Čech. Skutečnost je taková, že z benzinu má stát při roční spotřebě 1500 kilotun = cca 2 miliardy litrů krát 20 Kč = 40 miliard Kč. A takhle je to u flastenců se vším - všechny svoje úvahy vo nenásilný revoluci a správě věcí veřejnejch podle jejich amatérskejch návodů vopírají vo úplně scestný představy vo ekonomice, vo toku peněz ve veřejnejch rozpočtech, protože místo počítání zřejmě v mládí chodili hulit do roští za školou a všecky domácí úkoly vopsali vod chytřejších spolužáků...
říjen 30, 2022 00:19
... : Josef
Nejsem tak pilnej, jen jsem nakouk. U benzínu se uvádí roční spotřeba cca 1 miliarda litrů.

Dál cit. zdroje: "Při ceně benzinu 40 Kč za litr odvedete na daních 19,78 Kč (12,84 Kč spotřební daně a 6,94 Kč na DPH), míra zdanění tedy činí 49,46 %."
Daň ze zaplacenejch 40,-Kč/l mi vychází 20 Kč/l, krát 1 miliarda litrů se rovná 20 miliard Kč.

Pokud by se mělo jednat o všechny PHM (benzín, leteckej benzín, nafta, topný oleje, maziva) byl by výpočet podobnej, ale výsledek samozřejmě uplně jinej.


říjen 30, 2022 06:06
... : Josef Kouba
Ve zkratce: Zdražování, války, zeměkoule bez CO2, kovid, bouření se občanů, dopadne nedobře.
Proč?
Jedno procento jež finančně ovládá svět a vlastní 99% veškerého světového majetku je v počtu rafly 75 milionů lidí. Ale v tomto počtu je další finanční pyramida a ta začíná u několika rodin. Nevím zdali je to skutečně pravda , ale rodina Rothschildů vlastní tolik majetku jako dalších 20 bohatých rodin dohromady.
To je "téměř" neporazitelná skupina lidí. Velice fandím panu L. Vrábelovi a lidem kteří začínají tušit. Ale peníze vždy zvítězí. Oni jich mají nespočetně.
říjen 30, 2022 06:30
... : Josef Kouba
Josef.
Není to můj výpočet. V Čechách je 7800 benzínových pump. Dotyčná se poptávala kolik litrů denně děla 1 stojan. Vzala průměr a dospěla k této velké cifře.
říjen 30, 2022 06:37
... : Josef Kouba
Pro Josefa. Drsná matematika ...
 Nevím, jestli to má dobře spočítané, ale částka to je ohromná. 
Nedávno jsem v rozhovoru s člověkem z čerpacích stanic
ONO zaslechla,  že stát získává 20Kč z každého litru
paliva.  Nedalo mi to a zjistila jsem si v několika čerpacích
stanicích,  kolik paliva zákazníci tankují. POJĎTE POČÍTAT SE MNOU.
 
V České republice je 7633 čerpacích stanic (zdroj  mpo.cz )
Některé stanice mají deset stojanů, jiné osm, šest nebo jen
čtyři.
Abych se držela při zemi, počítala jsem s pěti stojany na
čerpací stanici :
7633 x 5 = 38 165
Z údajů ze 4 čerpacích stanic je průměr vytancovaného
paliva
na jeden stojan 18 125 litrů :
38 165 x 18 125 = 691 740 625 litrů
 
Stát si bere ze současné ceny paliva 20Kč na litr.
691 740 625 x 20 = 13 834 812 500 Kč (téměř 14 miliard)
 
A TEĎ SE PODRŽTE!!

Těch vytancovaných 18 125 litrů na stojan je hodnota
jednoho týdne. 
STÁT TEDY OKRÁDÁ KAPSY OBČANŮ A FIREM O ČÁSTKU
TÉMĚŘ 14 MILIARD TÝDNĚ ‼️! 
A to jen za pouhý týden, ROK JICH MÁ 52!!!!!!!¨
Raději už dále nepočítat. 
A to se bavíme pouze o pohonných hmotách.
Už chápete, z čeho stát rozdává, a z čeho si ti nahoře žijí nad
poměry?
 
Lenka Tarabová

Nedalo mi to ,takže za rok je to :

719 410 250 000,- Kč
říjen 30, 2022 06:44
... : kyttka
Vrábel, o tom už tu někdo psal, je čím dál tím chytřejší. A Tarabová, to je ta káča s židovskou hvězdou jako „neočkovaná“? Tak to jo, Koubo, těchhle lidí se drž, ono svůj k svému. smilies/grin.gif
O matematice podobných inteligentů správně napsal už Krakonoš.



říjen 30, 2022 07:00
... : Josef Kouba
kyttka:
Na jaře příštího roku si zde možná ani nebudeme psát. Patříš k těm co neprohlédli lumpárnu US s EU. Peníze vždy dominovaly. President Kennedy si dovolil sebrat FEDu soukromé bance tisknout peníze. Dlouho nežil. Od té doby si to žádný president USA nerisknul. Může mi kdokoliv z vás vysvětlit, jak je možné že tisk US dolarů je v soukromých rukách?? Na to se těším. Možná ten amatér z Yukonu bude vědět proč to tak je.
------
Jedno procento jež finančně ovládá svět a vlastní 99% veškerého světového majetku je v počtu rafly 75 milionů lidí. Ale v tomto počtu je další finanční pyramida a ta začíná u několika rodin. Nevím zdali je to skutečně pravda , ale rodina Rothschildů vlastní tolik majetku jako dalších 20 bohatých rodin dohromady.
To je "téměř" neporazitelná skupina lidí.
říjen 30, 2022 08:32
... : Josef Kouba
O fialové vládě jeden zaměstnanec:
problém jsou ty statisíce až miliony jeho odorantu, fanoušků a voličů , TO je skutečná rakovina této země potažmo planety, díky které máme vládu banderovců, jen v práci v mém oddělení jich je z 14 celých 8, to je skutečný hnus, tyhle palidi.

Co vy na to? Kolik vy podobných máte kolem sebe.
říjen 30, 2022 09:16
... : Josef
Klidně se omluvim za tu 1 miliardu litrů benzínu. To jsem ráno vyčetl z jednoho článku, a protože z takovejch ohromnejch množství litrů nemám vůbec pojem (je to rybník nebo Lipno?), vzal jsem to jako hotovou věc a dál nepátral. Ještě jsem teď chvíli čuměl po googlovi a někde se zase píše, že 2 miliardy litrů. V tom aby se prase vyznalo a popravdě mě to zase až tak nezajímá, uplně stejně, jako je mi fuk třeba vzdálenost Země od Slunce. Stejně si to neumim představit. Takže se přiklánim ke Krakonošovi.
Do těch šílenejch výpočtů, co Pepane uvádíš, se mi nechce hrabat, ani s dotyčnou počítat čísla, narvaný řádama a nulama. Jen se mi ta výsledná částka jeví krapet (hodně) přehnaná.

https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-stat-v-pololeti-vybral-na-danich-572-miliard-kc-mezirocne-o-19-procent-vice-40403818
Nemám taky důvod, nevěřit třeba tady tomuhle, kde se ROČNÍ CELKOVEJ VÝBĚR VŠECH daní uvádí kolem 1 biliónu Kč. Že by z toho tři čtvrtiny tvořily jen daně z benzínu, to teda sorry jako, to se mi fakt nechce věřit. Ale jak píšu, nijak víc do toho nevidim; tak třeba jo..........
říjen 30, 2022 09:46
... : Josef Kouba
Mě tyto "dohady" kolik vlády vydělá na benzínu moc nezajímají. Paní se asi spletla v počtech. . Jsou horší problémy. Jak to vše skončí, je mnohem víc důležité. Vždy to v historii odnesli na plné pecky obyčejní lidé.

říjen 30, 2022 10:16
... : kyttka
Takže Kouba nasdílí kravinu, abychom se ve výsledku dozvěděli, že se paní ASI spletla počtech a že jeho to vlastně nezajímá. To je zas bizár.
říjen 30, 2022 11:38
... : Jiri Bilina
Kdyby jen to, kyttko. Rovnez tam podle neho mate "vladu banderovcu" a pak - to je skutečný hnus, tyhle palidi. Co vy na to? Kolik vy podobných máte kolem sebe.
No, ja bych vedel... smilies/wink.gif
říjen 30, 2022 18:37
... : Josef Kouba
kyttka.
Jsou horší problémy. Česká vláda vzorně poslouchá příkazy z EU vedení a ti zase z US. Likvidace ekonomické konkurence Evropy se jim povedla. Prachatí lide se stěhují se svými podniky do USA.
To snad ani za komunistů nebyla taková devastace podřízených zemí. Vždy to v historii odnesli na plné pecky obyčejní lidé. Letošní zima bude jen začátek strmé jízdy z kopce.
říjen 30, 2022 19:41
... : Milene
A to jsi opsal odkud?
říjen 30, 2022 23:40
... : Jiri Bilina
Nekomu kdo prozil zivot otroka nikdy nedojde, ze svobodne a demokraticke zeme mohou byt rovnocennymi spojenci. A ze to v dobe soucasneho ohrozeni ruskou diktaturou muze platit dvojnasobne.
Jeden z transparentu na vcerejsi demonstraci znel: Komu smrdi demokracie, tomu voni ruska pr*el.
Zapis si to Josefe Koubo za usi. smilies/wink.gif
Mikin
říjen 31, 2022 02:13
... : kyttka
Jo a ještě něco, jasně že si tady spolu na jaře příštího roku psát nemusíme. Může tě přejet bus nebo na hlavu spadnout meteorit. Mě by jenom zajímalo, proč tak patologicky vyhlašuješ totální zkázu Evropy, když dřepíš v Kanadě a může ti to bejt v podstatě jedno. Když vony jsou ty katastrofický vize tak lákavý, viď, Koubo.
říjen 31, 2022 03:21
... : Iris
Kyttko, Mikine - vždycky vám chci dát like, když mě pobavíte a strefíte se mi do noty. Nejde to, tak alespoň slovně - bravo, souhlasím, poslední dva příspěvky skvěle vyjadřují moji náladu smilies/wink.gif
říjen 31, 2022 07:17
... : Josef
Sv. Pros.......
říjen 31, 2022 10:57
... : Iris
Kde bereš v sobě ten pocit nadřazenosti, NČ? Ale jo, ulev si.
říjen 31, 2022 11:02
... : mila1
Kyttko, Krakonoši, Iris, sice jsem se zařekla, že sem už nepolezu, ale i tak máte moji plnou podporu a kdykoli si přečtu příspěvky od vás, mám pocit, že svět je i tady občas v pořádku.
A co se týče nadřazenosti NČ.. to nemá smysl komentovat. Nechme ho při tom. Jeho oblíbenec právě včera oznámil kandidaturu na prezidenta, tak má konečně důvod se usmívat. Ikdyž povýšeně smilies/wink.gif
říjen 31, 2022 11:41
... : Iris
Milo ahoj, jsem vždy ráda, když se tu objevíš.
A pokud jde o tu kandidaturu, to bylo zase keců, že ne, ne a ne...Patří do sorty lidí, u kterých si můžeš vždy dosadit přesně opak toho, co říkají. Neuvěřitelně drzý a téměř neodstranitelný parazit.

říjen 31, 2022 12:07
... : kyttka
Iris, Milo, ale jo, jen ho nechme. Teda oba je nechme. Mně přišlo hodně vtipný, jak Havlíček v neděli prohlásil, že si ANO v pondělí odhlasuje, koho teda z těch kandidátů, a ejhle o pár hodin později, se nám pan kandidát zřejmě odhlasoval sám. smilies/grin.gif Bejt teda v jeho straně na místě nespacího ministra, tak si zaprvý polknu nějakej silnej opiát a dám si tak tejden spánku v kuse, zadruhý pošlu do háje ANO i Blábolila, protože tohle dělal opakovaně už za dob covidu. Svoje poskoky nechal vyhlásit, jak se o něčem ještě radí a pak nakráčel a Já, Já, JÁ vymyslel.
No a protože nejradši máme lidi, se kterýma vnitřně souzníme, tak pochopitelně se nutně musí líbit NČmu, jelikož ten si taky myslí já, Já, JÁ vím vše nejlíp, a vy, co máte jinej názor jste prosťáčci.

Tak už se jenom těším, jaký hnojomety nám ten pán rozjede, myslím Blábolila. Btw, hodně tu frčelo, že kníže neuměl česky. Takže na to mysleme, AB neumí česky ani mluvit, ani psát.
říjen 31, 2022 12:23
... : kyttka
Iris, Milo, ale jo, jen ho nechme. Teda oba je nechme. Mně přišlo hodně vtipný, jak Havlíček v neděli prohlásil, že si ANO v pondělí odhlasuje, koho teda z těch kandidátů, a ejhle o pár hodin později, se nám pan kandidát zřejmě odhlasoval sám. smilies/grin.gif Bejt teda v jeho straně na místě nespacího ministra, tak si zaprvý polknu nějakej silnej opiát a dám si tak tejden spánku v kuse, zadruhý pošlu do háje ANO i Blábolila, protože tohle dělal opakovaně už za dob covidu. Svoje poskoky nechal vyhlásit, jak se o něčem ještě radí a pak nakráčel a Já, Já, JÁ vymyslel.
No a protože nejradši máme lidi, se kterýma vnitřně souzníme, tak pochopitelně se nutně musí líbit NČmu, jelikož ten si taky myslí já, Já, JÁ vím vše nejlíp, a vy, co máte jinej názor jste prosťáčci.

Tak už se jenom těším, jaký hnojomety nám ten pán rozjede, myslím Blábolila. Btw, hodně tu frčelo, že kníže neuměl česky. Takže na to mysleme, AB neumí česky ani mluvit, ani psát.
říjen 31, 2022 12:23
... : Jiri Bilina
I me Kyttko zaujalo to udajne hlasovani ANO ohledne prezidentskeho kandidata. Hlavne vzhledem k tomu, ze tohle podivne sdruzeni nema predsedu, ale majitele. To uz i v tom byvalem politbyru SSSR byla vetsi vnitrostranicka demokracie nez je v ANO ci SPD. smilies/cheesy.gif
Jinak mam zato, ze je lepsi kdyz se pan NČ citi povyseny, nez kdyby se citil ponizeny. Treba diky vznikle skode na jiz druhe rusacke vlajkove lodi Admiral Makarov.
Nebo diky skutecnosti, ze na demonstraci Chvilkaru prislo o dost vic lidi, nez na demonstraci ruskych svabu.
A to nechavam stranou kvalitu recniku. Ona ta Prvni dama Ukrajiny a Jiri Suchy jsou opravdu na docela jine urovni nez panoptikum zrud, ktere recnilo na Vaclavaku o dva dny drive. smilies/grin.gif
Mikin
říjen 31, 2022 16:20
... : *deeres*
Docela by mne zajímala pravidla "předsudečné nenávisti"? Jako u koho to platí a u koho to neplatí a kdy to je trestné hanobení osoby? smilies/cheesy.gif
říjen 31, 2022 16:26
... : kyttka
No já myslím, že na tu demošku chvilkařů by Ferdinand Vaněk přišel docela rád. Kámoška mi psala, že atmosféra tam byla úžasná, takže nad tou listopadovou začínám uvažovat.
říjen 31, 2022 16:28
... : kyttka
https://www.ceska-justice.cz/2019/05/vlada-zavedla-pojem-predsudecna-nenavist-nespravnym-chovanim-se-muze-dopustit-kazdy/

https://www.epravo.cz/top/clanky/predsudecna-nenavist-110032.html

Můžeš si to nastudovat.
říjen 31, 2022 17:11
... : Jiri Bilina
Te uzasne atmosfere Kyttko verim. Ja byl na techhle demonstracich behem svych pobytu v ČR trikrat. Jednou v Brne a dvakrat jsem jel do Prahy. Tam jsem jednou pomahal nest "srdce na Hrad". A to doslova - Tomas Peszynski me to srdce na 5 minut sveril, zrovna nez jsme prechazeli pres most. Od te doby jsme kamaradi s nim i Otakarem van Gemundem. Hrozne spravni lidi.
říjen 31, 2022 17:27
... : kyttka
S Tomem jsem se taky několikrát potkala u různých akcí, s Pulse of Europe byl všude na akcích MCH a podporuje i další skupiny, okolo kterých se ochomejtnu občas. Máš, Jirko, pravdu, že je to fajn chlapa je s ním i sranda.
říjen 31, 2022 17:56
... : Josef
Hm. Já myslim, že Andy bude dobrej prezident. I když bych ho radši viděl jako premiéra.
Ale nemůže bejt všechno na sto proc., tak i takhle dost dobrý.
říjen 31, 2022 18:44
... : AnickaM
Taky jsem se nechtela pridavat k temto nikam nevedoucim debatam, ale Babis prezidentem?! Prezidentem Ceske Republiky!? A s jeho pochybnou minulosti? Vzdyt to by ani nemelo byt legalni, nenarodil se tu a ani jazyk nezvladl.
říjen 31, 2022 19:14
... : Krakonoš
Kdyby snad chtěl někdo místo dojmů fakta, tak tady jsou ty spotřeby phm, nejpřehlednější je graf na stránce úplně dole:
https://www.cappo.cz/cisla-a-fakta/spotreba-pohonnych-hmot-v-cr

Holky zlatý a Mikine, opět vás zdravím! smilies/smiley.gif
říjen 31, 2022 19:54
... : Josef Kouba
Jak je možné že "nenáviděný" Babiš když ohlásil kandidaturu, tak v průzkumu z 8000 tisíc čtenářů dostal 75% kladných hlasů.
O pochybné minulosti třeba kandidáta Petra Pavla slyšet nechcete? a i jiní kandidáti mají máslo na hlavě. Mě překvapuje proč se do této funkce nehlásí nějaký zkušený diplomat. President reprezentuje stát.
K té demokracii, jak jí vidí "politolog": Komu smrdi demokracie, tomu voni ruska pr*el.
Žádná demokracie momentálně neexistuje. Zákaz svobodného projevu je demokracie?? Pořádá se hon na ty co mají jiný názor na konflikt Ukrajina, také demokracie??
V USA demokraté dělají vše možné aby zdiskreditovali Trumpa. Nesmí se stát presidentem, i za cenu že jej pošlou na onen svět. V USA se presidenti střílejí. To je demokracie??
říjen 31, 2022 19:56
... : kyttka
Jak je to možný? Jednoduše, polož si otázku, kde byl ten dotaz. V DeníkuN asi ne, viď.
A za mě, generála taky nebrat.
říjen 31, 2022 20:01
... : Jiri Bilina
Ja jsem Kyttko diky udalostem z posledni doby poznal par podobnych, velice fajn lidi. Ale taky jsem po letech znovu navazal spoustu ztracenych, nebo napolo zapomenutych kontaktu.
Jednim z nich je kamos o kterem jsem zde uz psal, ktery vozi humanitarni pomoc na Ukrajinu.
Podle neho treba v Zakarpati nejake protiruske nalady (mezi tim slepencem narodu ktery tam zije) skoro vubec neexistovaly, ale rusacka agrese ty lidi neuveritelne spojila.
Sam o sobe rika, ze se "zaktivizoval" az po case, kdy v Cesku vylezli z der ruzni kolaboranti se svymi kecy o tom, ze Rusku nic jineho nezbylo a ze bychom meli s podporou Ukrajiny prestat. Tehdy pry pochopil ze jde o vsechno...
Mikin
říjen 31, 2022 21:33
... : Krakonoš
Mimochodem na novinkách, jejichž čtenáře lze jenom těžko pdezírat z nějkýho antibabišismu, už ta anketa tak vesele nedopadla:
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-babis-oznamil-kandidaturu-na-prezidenta-40413036
Za mě - z kandidujících mám s generálem asi nejmenší problém. To, že v Česku neexistuje kvalitní politická osobnost, která jednoznačně a dlouhodobě (nikoli jen za účelem zvolení) viditelně deklaruje svoje postoje a vůli stát za demokratickým vývojem naší země po boku západních partnerů a spojenců, včetně neotřesitelný úcty k lidským právům a svobodám a bez jedinýho morálního kazu ve svý minulosti, a která by byla zároveň na tuto funkci vochotná kandidovat, to je sice smutný a ostudný, leč takovej je holt výsledek vývoje naší společnosti v moderních dějinách. Těžko s tím v tuto chvíli něco naděláme a tak nezbejvá jen než doufat, že třeba další generace už to budou mít veselejší, koneckonců všichni ti bejvalí estébáci a komunisti prostě jen a pouze vyhynou, když už nic jinýho smilies/smiley.gif.
říjen 31, 2022 22:25
... : Josef Kouba
Ředitel CIA William Casey údajně řekl Ronaldu Reaganovi: „Budeme vědět, že naše dezinformace je dokončena, až vše, čemu americká veřejnost věří, bude lživé.“

Přeskočte třicet let a neexistuje fikce, kterou by masy nespolkly.
Od Woke přes COVID až po válku na Ukrajině se lidé už sami nevydávají na ideologickou pouť za pravdou – pravdu jim servírují jejich političtí nadřízení.
listopad 01, 2022 00:58
... : Jiri Bilina
On to Koubo CIA Director Reaganovi rekl, ale jenom udajne? A copak to je ta "ideologicka pout za pravdou"? Skladas slova a netusis, co znamenaji. smilies/grin.gif
Mikin
listopad 01, 2022 02:15
... : Jiri Bilina
S generalem Pavlem to vidim Krakonosi podobne. Je smutne ze byl u komunistu (cim to ale, ze mu to zrovna oni zazlivaji nejvic?).
Akorat bych rekl, ze si ho jeste pred nastupem do funkce v NATO tamni specialiste dukladne proklepli. A praci tam delal podle toho co vim dobrou...
Kdyz uz jsme u NATO - von Pepa Kouba s temi komunistickymi hoaxy dnes sice zdanlive prekonal sam sebe, ale fakt jen zdanlive.
Jeho vrcholny vykon prisel pred par tydny, kdy nas ubezpecoval ze Cesku nehrozi ze strany Rusaku diky clenstvi v NATO zadne nebezpeci, ale hned druhy den se dozadoval odchodu prave z tehle obranne organizace...
To uz vypada skoro jako priznani... smilies/grin.gif
Mikin
listopad 01, 2022 02:34
... : Josef
No, tak já teda nechci, aby nejvyšším symbolem státu byl profesionální voják. A platí mi to pro jakýhokoliv zelenýho mozka, z důvodu principiálního. Petr nebo Pavel; Pavel, dříve Šavel, to je mi fuk.
A jsem přesvědčenej, že je nás většina, která taky už znova nedovolí, aby při volbě propadl milion hlasů, rozmělněnejch do pidistran, který všechny byly sice proti pětispolku, ale bylo jim to plat prtný.
No, tak uvidíme v lednu. Hin sa hukáže.
listopad 01, 2022 05:07
... : Jiri Bilina
Než vojáka,
radēji estébáka? smilies/grin.gif
listopad 01, 2022 06:42
... : Iris
Mikine, like
listopad 01, 2022 06:47
... : Josef
Hrozně nerad voblizuju jiný zdroje. Výjimku dělám jen, když to jinak, než odkazem nejde. Sice je mi to dohromady uplně jedno, protože vim, že tenhle generál uplně jistě prezidentem nebude, ale to jen k tomu přiblblýmu poťouchlýmu smajlíkovi vejš.

Cit: "..... Ukazuje se, že Pavel lhal i o své práci v komunistické armádě. Sice měl škodit v týlu nepřítele, jak se podřekl, avšak zatajil, že nebyl školen na řadového agenta ale na vedoucího špionážní sítě v zemích NATO. Během přísně utajovaného kurzu Zpravodajské správy generálního štábu, který organizovala vojenská kontrarozvědka (VKR) spolu s StB, žil Petr Pavel pod krycím jménem Pavel Pávek. Pavel se dnes snaží vytvářet dojem, že byl jen formálním členem KSČ aby mohl sloužit vlasti, ale ukazuje se, že i v tom lhal, byl předsedou výboru základní organizace KSČ (zde).
VKR nebojovala jen proti NATO, ale i proti vlastním občanům jiných názorů. V armádě byli známí pod přezdívkou „kontráši“. Měl jsem možnost je poznat, když jsem sloužil v roce 1977 u žateckého tankového pluku. Sebevědomě se v civilním oděvu projížděli po základně v gazíku (což byl ruský Jeep) a budili bázeň. Když mě někdo udal, že jsem v rádiu poslouchal Hlas Ameriky, kontráši si mě předvolali k výslechu. Nedávno jsem si v Archivu bezpečnostních složek vyzvedl svůj svazek a zjistil jsem, že po skončení vojny obdržela StB mou složku od VKR....."
https://neviditelnypes.lidovky.cz/politika/petr-pavel-prosi-obcany-aby-zapomneli.A221024_165033_p_politika_nef
listopad 01, 2022 07:24
... : mila1
Představa, že na Hradě bude vlát prezidentská vlajka s nápisem Pravda vítězí a prezidentem bude Babiš, je víc než odpudivá. Po druhé volbě Zemana jsem si myslela, že hlouběji už klesnout nemůžeme, tak doufám, že nebudu ošklivě překvapena.
Co se týče generála Pavla. K jeho členství ve straně. Bohužel to za minulého režimu jinak nešlo. Chceš vysokou funkci v armádě, tak bez KSČ nemáš šanci. Neházím všechny lidi, co byli ve straně, do jednoho pytle. Ale stejně budu volit asi spíš paní Danuši.
Pokud Babiš postoupí do druhého kola, věřím, že vyhraje jeho protikandidát, protože si naštěstí lidi u nás už uvědomili, že Babiše bylo dost. I jeho rozkrádání, lhaní a dělání ostudy České republice v zahraničí.
listopad 01, 2022 07:46
... : Josef Kouba
Neexistuje fikce, kterou by masy nespolkly: "Politolog je přímo zahlcen těmi na 100% pravdivými.
Ale i Petr Pavel byl v KSČ, pracoval pro STB. (Lze snadno dohledat.)
Ale? Četl jsem že P. Pavla EU vedení na nátlak USA vybrali do pozice presidenta, a US když někoho vyberou, tak se tak stane.
Důvod jednoduchý. President je velitelem armády a Pavel jako voják poslouchá rozkazy. Prý na rozkaz vrchního velení NATO požene české kluky umírat na Ukrajinu. Čas nám poví zdali je to tak.




listopad 01, 2022 07:47
... : Iris
Josefe Koubo, není ti už ze sebe blbě?
listopad 01, 2022 07:54
... : Josef Kouba
Tak je svoboda názoru čí ne?
Iris píše: Josefe Koubo, není ti už ze sebe blbě? Takže žádná odpověď ale jen malá urážka, protože neví odpovědět. K tomu, aniž by mne znala, mě již nenávidí a to jen pro jiný názor. A toto sémě je rozseto nyní mezi Čechy.
O úloze P.P. jako presidenta co se zmiňuji, je z hlav študovaných, ale díky "demokracii" není jim dovoleno o tom informovat veřejnost.
Tak to zjednoduším. Byl P. Pavel komunista a agent STB. Ano či Ne ??
Byl Babiš komunista a agent STB. Ano či ne. ??

Který může Čechům škodit víc?? Pepa K.
listopad 01, 2022 08:56
... : Josef Kouba
Na závěr názor na umístnění atomových raket ve Finsku. Politika v Čechách je druhořadá.

Idiocie mocných z Washingtonu
by měla být trestná po celém světě, včetně USA. Jak dlouho bude ještě tato tlupa sebevědomých a arogantních idiotů ohrožovat celý svět ? Kdo jim dal právo soustavně rozhodovat o osudu lidstva a veškerého života na Zemi ? Proč už dávno nejsou zavření v kriminálech nebo v uzavřených pavilonech blázinců ? Zahraniční politika USA od roku 1945 připomíná krvavou a neuvěřitelně pokryteckou diktaturu všehoschopných zločinců a psychopatů. Odpověď na výše uvedené otázky znám. Příčinou zločineckého chování washingtonských loutek ultra bohatých klanů Rockefellerů, Morganů, Bushů,
Du Pontů, Vanderbiltů, Harymannů, Cassidyů, Mellonů a dalších jsou peníze a majetky jejich páníčků a loutkovodičů. Celé hory peněz vyždímaných z otroků celého světa a nekonečně mnoho ukradeného bohatství zbytku světa. Amerika je učebnicový příklad toho, co se stane z lidí, kteří převážně těmi nejodpornějšími způsoby nahromadí obrovské bohatství a tím i moc. Bezcitné zrůdy bez výčitek svědomí s obrovským egem a s nekonečnými ambicemi ovládat vše a uzurpovat všechny. Jak toto nebezpečí změnit už vím, ale jak to realizovat v praxi, na to nestačím. Vím ale jistě, že američtí ultra boháči a jejich loutky ve Washingtonu představují už od roku 1945 to úplně největší nebezpečí pro lidstvo a vlastně i vše živé. Ještě je čas tyto nevyléčitelné psychopaty zastavit, ale nikdo neví, kolik toho času ještě zbývá a jak je odstavit od obrovské moci.
listopad 01, 2022 09:55
... : kyttka
Koubovi ze sebe nemůže bejt blbě, evidentně těm blbostem věří… O nenávisti může leda tak držet ústa, ze všeho, co napíše, pardon – opíše, je znát, jak moc nenávidí USA a lidi bohaté.
(To poslední jsi, Koubo, btw, vobšlehnul zas kde? Víš, že slušnej člověk zdrojuje, že jo, než aby jen šórnul něčí text a jeho sdílením se pokoušel vzbudit dojem, jak "do toho vidí". Názor, čí názor, ať to zas nemusim hledat, hoří mi termín, nemám tolik času jako penzista v jedný z těch fuj kapitalistických zemí.)
Tak povídej, jak to nebezpečí změnit? Dáme PPP – půlhodinku protiamerické propagandy, ale fakt chci vidět, co ty osobně víš, že a jak by se mělo změnit.
listopad 01, 2022 11:34
... : kyttka
Milo jedničko, jo, paní Nerudovou budu na 99 % volit také. Nezatížená komunistickou minulostí, kdy se nemusíme starat, jestli a proč a ublížila-li komu, je to docela sympatická chytrá ženská. Pokud je její jediná „vada“, že dokázala skloubit mateřství a kariéru, tak na Hrad s ní. Aby Senila vystřídal Blábolil, tak to už by bylo moc silný kafe. A taky není nejmladší, nedávno měl covid, ještě předtím nějaký problémy v krajině břišní, no já fakt myslim, že Hrad nejsou lázně ani sanatorium.

A junior půjde k volbám poprvý. U obecních nebyl, ale ono je to tady jednoduchý s jednou kandidátkou a spokojenýma občanama malý vsi. smilies/smiley.gif
listopad 01, 2022 11:42
... : Jiri Bilina
Fakt zajimavy, ze nejvic upozornuji na komunistickou minulost generala Pavla lidi s komunistickejma nazorama. Jako by pocitovali nezkrotnou touhu sve spoluobcany varovat. smilies/wink.gif
Co se Pepy Kouby tyce, ten povazuje za sve nezadatelne pravo zamorit jakykoliv prostor ktery je mu poskytnut temi nejvetsimi hovadinami okopirovanymi z nejruznejsich dezinformacnich, vetsinou komunistickych webu. Zadosti ani prosby nepomahaji. Krajane zde v Kanade by mohli povidat... smilies/undecided.gif
Mikin
listopad 01, 2022 16:19
... : Josef Kouba
Kittka a Mikin.
Vaše zuřivost, fanatismus, neomylnost a víra v jedinou pravdu, po přečtení názorů na světové dění mě utvrzuje, že je svámí jakákoliv debata zbytečná. Žijte si dál v bludu. Čeká vás veliké zklamání a věřte že mě vás líto nebude. Podobně byli lidé zblblí v Německu a jak dopadli popisovat nemusím.

Doporučuji knihu Michaela Morrise Co nesmíte vědět 2. Má vynikající recenzi. V jeho první knize stejného názvu která vyšla v roce 2011 je i zmínka o plánovaném celosvětovém očkování.

listopad 01, 2022 22:14
... : Krakonoš
Hele, Koubo, a Zemana nám vybral Brusel taky po nátlaku Ušáků? To v tom maj ty ilumináti docela bordel, ne, když ani netušej, kdo je jejich a kdo ne. Nebo je to tak, že nás ilumináti nechali svobodně zvolit někoho, koho voni nechtějí? Tak co je to dopr*ele za spiknutí, když ty lamy nedokážou ani zařídit výsledek voleb v jedný pitomý pidizemi velikosti větší světový metropole? A pak by mě ještě zajímalo, jak je možný, že někdo, kdo nenávidí NATO, žije dobrovolně v členský zemi NATO, místo aby se buď vodstěhoval do takový země, kde jsou protizápadní hodnoty ještě v pořádku, a nebo spáchal rituální sebevraždu za zpěvu Internacionály. Jo a když čteš vo tom vočkování, četl jsi taky vo tom, jak nás chtěj nejmíň půlku vyhladit, že je nás moc? A kdy už to konečně udělaj? Co jim na tom tak trvá? Proč selhaly chemtrails, HAARP, prasečí i ptačí chřipky, nemoc šílenejch kraf, ebola, sars i mers a nakonec i ten covid? Jsou ty všemocný mocný fakt až takhle neschopný? A proč se jich teda tak příšerně bojíš? A kdo jsou ti vzdělanci, co psali vo tom Pavlovi - agentovi síajej? Hodíš sem aspoň ten zdroj? A nezatěžuju tě příliš tolika votázkama? Ale musíš uznat, že tě aspoň neprudím zbytečnou votázkou, jestli ti ze sebe nejni blbě. Já totiž vim, že nejni. smilies/cheesy.gif
listopad 01, 2022 22:39
... : Krakonoš
Jo, ještě mám jednu votázku: Co tě tak fascinuje na bejvalým presidentovi Trumpovi, že se tu za něj a za jeho právo bejt presidentem i po prohranejch volbách neustále biješ, když na něj tak dokonale sedí ten "tvůj" (?) exaltovanej textík:
Bezcitné zrůdy bez výčitek svědomí s obrovským egem a s nekonečnými ambicemi ovládat vše a uzurpovat všechny.
Je to nevodolatelná přitažlivost k tomu, kdo je ti zároveň vodpornej jako všichni ti další emerický boháči a vrazi z wolstrýtu? Něco jako králík a kobra?
listopad 01, 2022 23:50
... : Josef
Nevypadá to, že skloubení mateřství a kariéry je jedinou vadou Nerudový. Vyplave toho určitě dost. Zrovna včera např. na fakebooku advokátky Kláry Slámový. Link neházim, kdo chce číst, snadno najde. Kdo nechce, stejně by nečetl.
listopad 02, 2022 08:35
... : Krakonoš
No, zase se s tebou jednou shodnu. Danuše je pro mě nečitelnej člověk bez minulosti, kterej využívá trochu iracionální touhy po slušný a dostatečně reprezentativní presidentce (přiznávám se k témuž bez mučení) liberální části voličstva a svoje názory této části voličů přizpůsobuje, aniž bych měl jakoukoli možnost si ověřit, zda je zastává skutečně autenticky a celoživotně. Má přes svýho manžela podivný vazby do ne uplně čistýho podnikatelskýho prostředí, včetně Babišova světa. To, že spolu v tuto chvíli patrně ve většině názorů souhlasíme a že nevypadá špatně, je pro mě příliš málo na to, abych ji volil.
listopad 02, 2022 09:45
... : Krakonoš
Kouk' jsem na ten Slámový fejs. Bohužel paní advokátka, jakkoli se cejtí bejt vysoko nad Danuší (aniž by měla kuráž sama kandidovat), se předvedla v plný parádě hned tímto svým postem:
Ona dělá dost často i gramatický chyby. Navíc strašně nepříjemnej hlas. Ale co mě zarazilo-bez těch filtrů je ještě k tomu úplně odporná. A proč je tak vyžraná? To je nějaká podmínka na politickou funkci? To jsem fakt neměla před snídaní vidět.

Sorry, jako, ale "argumenty" a styl trhovkyně v mejch vočích nedělaj z Kláry nikoho lepšího, než je Danuše, spíš navopak.
listopad 02, 2022 09:51
... : Josef
Nejde přeci o názor, jestli je Danuše lepčí, než Long. Long mě nezajímá, ta nekandiduje.
listopad 02, 2022 10:18
... : mila1
Hm, no paní advokátka Slámová mne tedy nepřekvapila. Abych pravdu řekla, nemám jasného kandidáta na prezidenta, pro mne je důležité, aby nevyhrál Babiš. Takže v prvním kole to hodím asi paní Danuši a v druhém kole, pokud postoupí Babiš, tak komukoli, kdo bude proti němu. A myslím, že to tak má hodně lidí. Prostě Babiš už téhle republice ublížil tolik, že stačilo..
listopad 02, 2022 12:50
... : Krakonoš
Nekandiduje, ale moc nechybělo smilies/smiley.gif.
listopad 02, 2022 15:34
... : Josef
Jo, Danuše má skvělý nápady. Třeba sjednotit neromy s romama, Skvělej prezidentskej program, zvlášť pro neromy.
listopad 02, 2022 17:24
... : Jiri Bilina
Odpovedi se Krakonosi od Kouby asi nedockas. Prilis mnoho otazek pro jednoduchou hlavicku, ktera dokaze jen kopirovat z rudohnedych webiku.
Me by teda docela zajimalo, co ten dobry muz nakecal pred lety imigracnim urednikum, kteri mu museli dat štempl k pristehovani do jedne ze zakladajicich zemi NATO.
-------------------------------
Co se Svateho Donalda tyce, mam kamarada v Oregonu, ktery sam sebe oznacuje za pravicaka, ktery se nezajima o politiku.
Trumpovi dlouho fandil, dlouho prehlizel vsechny jeho kopance, ale po tom ubohem pokusu o prevrat 6. ledna ma u neho oranzovy nacek naveky utrum.
U ceskych skalnich komunistu a priznivcu SPD je tomu pochopitelne naopak. smilies/wink.gif
Mikin
listopad 02, 2022 17:29
... : Josef Kouba
Ellul popisuje moderního člověka takto:
Především je obětí prázdnoty. – je to člověk zbavený smyslu. Je velmi zaneprázdněný, ale citově prázdný, otevřený všem prosbám a hledající jediné – něco, co by zaplnilo jeho vnitřní prázdnotu. .... Je k dispozici a připraven naslouchat propagandě. Je to osamělý člověk .... Pro něj je propaganda, zahrnující Lidské vztahy, nesrovnatelným lékem. Odpovídá potřebě sdílet, být členem společenství, ztratit se ve skupině, přijmout kolektivní ideologii, která ukončí osamělost. Propaganda je skutečným lékem na osamělost.

Nepřipomíná vám to něco??
listopad 02, 2022 21:18
... : Josef Kouba
Všechny jmenované záležitosti Krakonošem, lze dohledat. Vysvětlovat je ztráta času. Kde beru rozumy??
Pro pobavení čtu zpravy.cz a hlavně komentáře, jež prozrazují mnoho o inteligenci pisálků a skutečných znalostech světového dění.
Sleduji:
Parlamentní listy
BezPres.news
Necenzurovaná pravda
kudlanka.cz
zvědavec.cz a mnoho dalších. Mám možnost srovnání.
Poslouchám názory na politiku: Jiří Fuchs, Prof. Petr Staněk, Václav Cílek, Petr Drulák i pořad Jany Bobošíkové. Dále několik programů v angličtině.
Vaše poznámka že kopíruji je úsměvná. Proč bych psal něco co je již napsáno a já s tím do písmene souhlasím.
K hloupým poznámkám kecal Mikina o mé imigraci. Odešel jsem kvůli dětem. Představa že budou otroky za minimální mzdu v tom komunistickým bordelu rozhodla. V Kanadě jsem coby imigrant pravděpodobně odvedl na daních 10x více než on. Kdo umí ten umí Mikine. S Tím nic nenaděláš. Zaměstnával jsem Čechy a bylo jich hodně. Nikdo si na mne nestěžoval. Platil jsem o 30% víc, než bylo v té profesi běžné a konkurence se kvůli tomu mračila.
Nikdy jsem nebyl na státní podpoře a mám téměř jistotu, že kecal Mikin na ní byl každou dlouhou zimu v Davsonu. Co by tam dělal. -40 C a tma jak v pytli.

https://youtu.be/UU5kb2SF708
https://youtu.be/kkygYLx8ZPg
https://youtu.be/EoNJ4I09mNw Čtené část knihy 2. Co nesmíte vědět a na závěr komentáře. Vřele doporučuji.
listopad 02, 2022 23:33
... : Jiri Bilina
No, me to pripomina jednoho osameleho pologramota, ktery se nedopatrenim ocitl v jemu nepratelske zemi, nedokaze diskutovat (natoz odpovedet na jedinou otazku) a proto furt jen kopiruje. smilies/wink.gif
listopad 03, 2022 03:29
... : Jiri Bilina
Diskuse je Josefe Koubo vymena nazoru. Nikoliv nekonecne kopirovani lzi, ktere nedokazes obhajit. "Vsechno jde dohledat" je typicka vymluva internetovych trollu.
Co se tve emigrace tyce, duvod (penize) ktery uvadis by ti zadny kanadsky imigracni urednik neuznal. Musel jsi aspon chvili recnit o nesvobode a perzekuci. Navic jsi sve syny nechal doma...
Tve "zdroje informaci" jsou zajimave hlavne svym nepruhlednym financovanim a zcela zrejmou zavislosti na Rusku. Tresnicka na dortu - editor tveho oblibeneho Zvedavce nikdy neopomene oznacit ukrajinske vojaky branici svou vlast za "nacisty". On sam vsak byl obzalovan (a odsouzen) za popirani holocaustu i samotne existence nacistickych plynovych komor.
Ja na statni podpore nikdy nezil, ty na ni zijes prave ted. GIS (Guaranteed Income Supplement) neni nic jineho, nez socialka pro duchodce, kteri z nejakych duvodu neplatili dane a nenasetrili si na normalni duchod CPP (Canadian Pension Plan) ktery pobira vetsina kanadskych senioru.
A zde je i duvod, proc se nemuzes odstehovat do sveho milovaneho Ruska nebo kamkoliv jinam a musis trpet v te hrozne clenske zemi NATO.
CPP bys mohl vybirat kdekoliv na svete a jsou zeme, kde bys diky vyhodnemu kurzu zil jako king. Jenze kanadskou socialku bys v zahranici nedostal. A tak bud rad, ze te zde zivime a prestan remcat. smilies/wink.gif
Mikin
listopad 03, 2022 14:36
... : d@niela
Milý Mikine, a všichni moji další milovaní kverulanti,

pevně doufám, že tohle jsou poslední nenávistné komenty, které jste ze své klávesnice vypustili.
Proč já mám mít nepříjemnosti, když tu mizernou náladu máte vy?

Kudlanku si pěstuju,
abych se vyvarovala Alzheimeru, demenci, senilitě a dalším ozdobičkám stáří.
Tak moc prosím, když už musíte nějaký web poslat do věčných končin, vyberte si některý jiný.

listopad 03, 2022 15:50
... : Jiri Bilina
Pani ucitelko, ale kdyz von si zacal! smilies/grin.gif
Tohle slysi manzelka ve skole dost casto a vetsinou s tim mnoc nenadela. Vysetrovani a hrani si na soudce je prace svizelna a casto nevede vubec nikam. Argumenty jako "von me nazval debilem, tak jsem ho prastil" se daji rozsoudit dosti obtizne.
Ale kdyz uz, tak zminit i dalsi jmena. Protoze Mikin si fakt nezacal a jemne nuance kanadskeho duchodoveho pojisteni popsal co mozna nejpravdiveji. Dokonce pred lety i v samostatnem clanku. smilies/wink.gif
listopad 03, 2022 17:41
... : Jiri Bilina
A ten clanek je zde. Je tam par nepresnosti, ale jde o nepresnosti drobne.
https://www.kudlanka.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=6339&Itemid=40
listopad 03, 2022 17:45
... : d@niela
ach jo...
"pani učitelko, já vám to doložim, že von si začal..."

listopad 03, 2022 20:15
... : Jiri Bilina
Jiste Dani. Ale ja prisaham na holej pupek ze po tobe nechci, abys patrala po ztrate tridni knihy nebo po tom, kdo si zacal.
Akorat se pozastavuji nad tim, ze jsi zminila jen moje jmeno a nikoliv jmeno kolaborantovo. smilies/shocked.gif
listopad 05, 2022 03:35
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]