O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

VOLBY NA KRKU, ČAPÁK SE VRACÍ PDF Tisk E-mail
Pondělí, 12 září 2022
To mi připadá jako svýho času, když blížící se prezidentský volby vždy signalizoval přílet Švejnara ze zámoří. Tak teď přilétá Čapák. Stokrát vomletej, vlastně každýmu i jasnej, z pohledu zákonů neprůstřelnej. Co se vlastně před mnoha lety stalo? Babiš koupil pro svou firmu nějakej pozemek a asi za miliardu z něj udělal celkem bohulibou a prospěšnou zónu.

 


 

Zákon umožňoval získat na podobný akce dotace, s podmínkou, že to budou akce samostatný, a zákon se proti spekulantům zajistil tím, že po dobu pěti let nesměj bejt takhle zadotovaný akce prodaný nebo přepsaný na jinýho majitele. 

 

Blbej, kdo dává; blbější, kdo nebere.

Byl by blbej každej, kdyby toho nevyužil. A tak Andrej jeden pozemek svý firmy ZCELA LEGÁLNĚ převedl na svou rodinu a po dobu ZÁKONEM URČENEJCH PĚTI LET ho tak ponechal.

Po pěti letech ho převzal do svý firmy, ale to už byl požadavek zákonů beze zbytku dodrženej a co se s Čapákem dál děje, do toho už nikomu nic nebylo.

Samozřejmě, že celá transakce byla "účelovka", o tom nikdo nepochybuje, čouhá to z toho jak péro z kanape.

ALE BYLO TO LEGÁLNÍ!!! Všechno se snadno dá dohledat v papírech, není vůbec potřeba to "řešit" deset let.

Po pirátskym udání se do toho zapojil i nějakej evropskej Olaf - s výsledkem: "Vše bylo podle vašich zákonů, když máte blbý zákony, je to nestíhatelný. Dejte si do pořádku vaše blbý zákony." 

 

Ten blbej Olaf nechtěl pochopit, že naše "demokraty" vůbec nezajímaj nějaký zákony, ale že od něj potřebovali, aby je zbavil Babiše, kterej je vyšoupl od  koryt.

Olaf tedy hanebně zklamal.

 

 

Dotyk - Podivnosti středověkých soudů v Čechách: Odsouzený se mohl skrýt  pod sukni ženě

 

 

A tak se teď v Česku už pravidelně před každejma volbama děje takovej folklór s obžalovávánim Babiše, souzenim, a voděním duchem chudýho Babišova synka na řetízku na polívku. 

A za dva tejdny máme zase volby a tak teda máme zase soud. 

 

UVIDÍME….

 

 

 

Komentáře (44)add feed
... : *deeres*
46 mil.je sranda proti 14 miliardám za nespotřebované vakcíny, kde budeme muset ještě zaplatit za likvidaci.
Další soud s AB je jenom předvolební evergreen, s divadlem od Milionů chvilek.
září 12, 2022 20:56
... : mamča
Pokud vím, a média to potvrzují, tak Andrej Babiš tu dotaci 50 mil. vrátil. Čapí hnízdo nikdo neukradl, funguje na našem území, zaměstnává lidi, odvádí daně v ČR. Tak kde je problém ?
Zajímavé, že se nikdo nepozastavuje nad pobíranými dotacemi cca 98 mil. Petrem Fialou, který z toho dotuje "Barmské ženy" a jakýsi časopis (o kterém jsem nikdy neslyšela, natož ho četla) svého synka, který prokazatelně není "duchem chudý".
září 13, 2022 06:29
... : mila1
Blbej, kdo dává; blbější, kdo nebere.

Byl by blbej každej, kdyby toho nevyužil. A tak Andrej jeden pozemek svý firmy ZCELA LEGÁLNĚ převedl na svou rodinu a po dobu ZÁKONEM URČENEJCH PĚTI LET ho tak ponechal.


No a to je právě to, proč my dva si nikdy rozumět nebudeme. Ty schvaluješ podvody a netajíš se tím,že bys je taky dělal, kdybys měl tu možnost. Možná jsi je i dělal, co já vím.. Morálka je něco jako sprosté slovo, že?
No a ještě k tomu "legálnímu" Čapáku. Proč Babiš teda tolik lhal o tom, kdo Čapák vlastní? Kdyby to bylo tak průzračně čisté a podle zákonů, tak přece lhát nemusel. A proč vracel ty peníze z dotace, když je získal legálně, jak tedy tvrdil? Tomu opravdu nerozumím.
A ty řeči, že se to vytáhlo před volbami... to snad ani komentovat nemohu, to je přesně jak z kampaně ANO...

září 13, 2022 08:27
... : Josef
Listina základních práv a svobod, hlava první, čl. 2, odst. 3:
(3) Každý může činit, co není zákonem zakázáno, a nikdo nesmí být nucen činit, co zákon neukládá.


1) Neschvaluju trestný činy, tedy ani podvody. Podvod je definovanej zákonem jako trestnej čin.
2) Proč lhal, že neví, komu Čapák patří? To nevim a je mi to uplně fuk, protože to s podstatou věci absolutně nesouvisí.
3) Proč vracel prachy? Protože mu těch pár drobnejch nestálo za to, dohadovat se s kdejakym zoufalcem.


září 13, 2022 08:40
... : mila1
mamča: Takže když někomu ukradnu peníze (v tomto případě Babiš státu), použiju je a když se na to přijde, vrátím je, tak už podle Tebe nejsem zloděj..? Už to, že dotaci vrátil, ho usvědčilo. Kdyby ji získal oprávněně, nevracel by ji.
Proč by měl mít tento člověk jiná práva než obyčejný zlodějíček, který za krádež jde sedět?

Josef: 50 milionů je pár drobnejch? A kdejaký zoufalec je podle Tebe kdo? Ti, co ho nevolí? A opravdu nejsem z těch, co mu závidí. Já bych na jeho místě neměla klidné spaní. Jeho život je jeden velký podvod.. od podivného získání Petrimexu počínaje..
Ale je mi jasné, že tady má velkou podporu a je marné čímkoli argumentovat.. Takže to je asi vše, co jsem k tomu ochotna napsat.
září 13, 2022 09:24
... : Josef
Jestliže tvrdošíjně odmítáš argumenty, který se ti nehoděj do krámu, naopak předkládáš argumenty demagogicky překroucený, dokonce odmítáš i zásady "Listiny práv...", pak skutečně nemáme, o čem spolu diskutovat.
září 13, 2022 09:39
... : mila1
argumenty demagogicky překroucený

To je přesně to, jak někdo uvede argumenty, které se Ti nehodí do krámu, tak jsou demagogické.
Mlžil Babiš o vlastnictví Čapího hnízda? Mlžil. Co na tom je demagogicky překrouceného?
Vrátil dotaci, když se na to přišlo? Vrátil. Copak bude někdo vracet něco, co podle zákonů neukradl?

Spíš mi přijde, že Ty si trochu pleteš demagogii a fakta.
No a Listina práv a svobod. Jistě, tímhle bodem se ohání většina podvodníků. Vše lze zneužít.
září 13, 2022 10:26
... : Lenka1
Osobně je mi Bába ukradenej. Máslo má na hlavě (a teď nemluvím o (Čapáku) úplně stejně jako všichni ostatní, kteří za 30 let tuhle zemi rozkradli a rozprodali zahraničnímu kapitálu. Dokud se nezmění celej systém, kterej to umožňuje, nemá smysl se dohadovat o tom, která loutka je lepší nebo horší.

Mila 1 - asi jsi nepochopila, že dle našich zákonů se o žádnou krádež nejedná. Pokud někdo využije beze zbytku debility našich zákonů, nic proti tomu nemám. Ohledně té tvé morálky - není to tak dávno, co jsi nic nenamítala proti tomu, když Bílina napsal, že "slibem nezarmoutíš" - tedy slíbit něco a pak se na slib vykašlat a ještě mít srandu z dotyčného, který těm slibům věří a bere je vážně, je podle vás dvou naprosto v pohodě. Tak se tou morálkou radši neoháněj.

Ten dvojí metr z toho zase čouhá na kilometry daleko.
září 13, 2022 10:30
... : Josef
Taky myslim, Lenko, že to nechápe. Vůbec ji nepodezírám, že by svý fauly a demagogie používala záměrně a ve zlym. Ona tomu, co píše, skutečně upřímně věří. Proto taky diskuse nemá smysl.
září 13, 2022 13:26
... : mila1
Vy dva mne teda bavíte smilies/grin.gif
Ano, zákony jsou děravé a Babiš má kolem sebe hodně dobře placených právníků, aby mu poradili, jak na to. Ale už to, že chci hledat ty díry v zákonech a napakovávat se na tom, už to mi vadí, ale vám zřejmě ne. U NČ cítím dokonce obdiv k Babišovi, že nahrabal miliardový majetek.

A dělat z lidí hlupáky jenom proto, že mají jiný názor než vy, to vám jde znamenitě, ale to už jsme si tady zvykli a urážet se kvůli tomu nehodlám
smilies/smiley.gif
září 13, 2022 13:34
... : mila1
Ohledně té tvé morálky - není to tak dávno, co jsi nic nenamítala proti tomu, když Bílina napsal, že "slibem nezarmoutíš" - tedy slíbit něco a pak se na slib vykašlat a ještě mít srandu z dotyčného, který těm slibům věří a bere je vážně, je podle vás dvou naprosto v pohodě. Tak se tou morálkou radši neoháněj.

Lenka - dala jsem si práci a našla jsem si článek, kde Mikin tuhle frázi použil, on ji citoval z Danielina příspěvku. Nemám pocit, že já bych se k tomu nějak vyjadřovala. Ale to víš, jsem už hloupá a stará a ne tak bystrá jako Ty a NČ, tak mi třeba najdeš, že se mýlím smilies/wink.gif
září 13, 2022 13:44
... : doktor
Souhlas s Deeres.
září 13, 2022 14:32
... : Josef
Kurnik, Mílo!!! Snaž se pochopit, že mezi Právem a spravedlností, popř. morálkou, je dost často rozdíl, někdy i ohromnej rozdíl. Bylo to tak vždycky a bude to tak vždycky.
Jestli ti něčí jednání přijde nemravný, to ještě vůbec neznamená, že je nutně protiprávní, nezákonný, jen proto, že se ti jednání dotyčnýho nelíbí!
Soud, o kterym píšu, se ale právnim státě skutečně morálkou zabejvat NESMÍ! To už by pak nebyl soud v právnim státě. Soud se musí zabejvat jedině tim, jestli bylo či nebylo porušený psaný Právo.
Jestli je mně Babiš sympatickej a tobě i Lence nesympatickej, to nemá s Právem absolutně nic společnýho!
Chápu, že seš duše čistá, zcela poctivá. Docela si umim i představit, že kdybys v autě překročila povolenou rychlost, půjdeš se sama udat a zaplatit pokutu. Všechna čest! Kdyby byli všichni takoví, jako seš ty, nemusely by vůbec existovat zákony ani soudy. Ale nejsou.
září 13, 2022 14:55
... : Lenka1
mila 1 - mám za to, že když někdo řekne něco, s čím mám zásadní morální problém, tak se ozvu. Ty to máš možná jinak. Možná proto, abys mohla lavírovat, tak jak se ti hodí. No, tvoje věc.

U mě je jasno - pokud mě někdo podělá nesplněným slibem a přijde mu to v pohodě, tak takový člověk u mě skončil definitivně. To je zase moje morálka.

A pokud se společnost nemá rozpadnout, tak se všichni musíme řídit platnými zákony. Že jsou často blbé, je druhá věc. Takže jestli to, co udělal Bába s Čapákem, je legální, tak tím případ končí. Není dál, co řešit.


září 13, 2022 15:21
... : mila1
Já bych řekla, že to necháme na rozhodnutí soudu.
Měl by být nezávislý.
září 13, 2022 15:32
... : Iris
Milo - všeci kradnú, zapomělas? smilies/cheesy.gif
září 13, 2022 17:46
... : mila1
Iris: asi jsem si to potřebovala oživit smilies/grin.gif a Kudlančí osazenstvo nezklamalo smilies/cheesy.gif
září 13, 2022 17:50
... : AnickaM
Jsem moc rada, ze v dobe, kdy jsem zila v USA byli nejznamejsi Cesi Lendl a Navratilova, za ty jsem se nemusela stydet. Ale pak prisel coby humorna vlozka Klaus s ukradenou zlatou propiskou, mohla jsem tusit, ze tak to bude se vsim.
září 13, 2022 20:53
... : Jiri Bilina
Priste Lenko laskave napis, v jake souvislosti jsem tennejaky vyrok pouzil. Az pak mluv o moralce.
září 14, 2022 00:25
... : Lenka1
Bytrozrakej,

nebudu ti to hledat, koneckonců mila 1 to udělala za mě.

Že jsi charakterovej zmetek, tady dáváš najevo neustále, výrokem "slibem nezarmoutíš" jsi to jen potvrdil.

Kdo nemá problém s nedodržováním slibů a tím, cos napsal, ses k tomu přihlásil, prostě hajzl je.
září 14, 2022 11:35
... : mila1
Mikine, ta hláška padla pod článkem
PRO DĚTI A "DÁMY PŘED ODLETEM" MŮŽEME PŘITOPIT, NE?
Daniela tam napsala:
A už se zase slibuje. Ze všech stran. "S námi, jedině s námi!"
Po jedněch volbách jsem se doma bezmocně rozčilovala, že všude jsou jen porvané plakáty, papíry, atd., všechno plné neuvěřitelných slibů - a jako vždy, nic, absolutně nic z toho. Jen vůkol bordel.
A synáček se mi vysmál: "mami, slibovat přeci může každej, všem a všechno, co ho napadne, záleží na tom, kdo mu uvěří!"
My jsme děsně nepoučitelnej národ.

A Ty jsi na to napsal: "Slibem nezarmoutíš smilies/smiley.gif"
Nic víc, nic méně.
Já jsem se k tomu Tvému rčení nijak nevyjadřovala a stejně nás "morální" Lenka nařkla z toho, že jsme nemorální. Tudíž je nemorální i Daniela a její syn dle její logiky.

To jsme to dopracovali, že nás tady kádruje bývalá lampasačka smilies/wink.gif
září 14, 2022 12:32
... : kyttka
Njn, někdy je to sakra práce, chápat obsah napsaného. To si pak člověk řekne, že to s tou armádou a městskou policií ještě není tak zlé.

A jinak, taky věřím v soudy, a ať to dopadne, jak to dopadne, tak respektovat to budu.

K tomu, že je to účelově před volbama, no nevím, každopádně ty demošky v tom případě taky. A jelikož jsem zjistila totéž, co Iris píše pod jiným článkem, že totiž z lidí, které já znám, tam jeli jenom zarytí antivax a jiné "zajímavé existence", tak co už. Rozumný člověk se tomu vyhne nejen kvůli covidu. Blba Vrábela a debilku Majerovou Zahradníkovou fakt poslouchat nemusím. To mi přijde toxičtější než celej covid.
září 14, 2022 13:24
... : Lenka1
Ano, kdokoliv souhlasí s neplněním slibů, prostě nemorální je. Moc se mi líbí, jak tady nadáváte na poměry a vůbec vám nedochází, že to začíná u každého jednoho z vás.

Zdraví bývalá lamapasačka. smilies/wink.gif
září 14, 2022 13:31
... : Lenka1
Ano správně, rozumný člověk chápe, že je nezbytné, abychom naši elektřinou dotovali Německo. Abychom měli třetinové platy ve srovnání s Německem. Abychom dotovali německé penzijní fondy. Zatímco naši důchodci mohou přehrabovat popelnice.

Aby Němci ten krvavý zlý ruský plyn, který kupují od Rusů za 6 Kč za kubík, ideologicky čistili na správný, demokratický a svobodný a ten nám prodávali za 25 Kč za kubík.

Rozumný člověk chápe, že jediná zářná budoucnost nás čeká jen v EU.

Německo, to jsou naši nejlepší přátelé.

Vivat.
smilies/grin.gif
září 14, 2022 13:56
... : mila1
kyttka - taky věřím, že soudy jsou u nás nezávislé a že to divadlo, co tam Babiš a jeho podplacení věrní předvádějí, na ně vliv mít nebude.

září 14, 2022 15:33
... : Jiri Bilina
Diky Milo! To uslovi "slibem nezarmoutis" je jak znamo stary zertik, pouzivany v pripadech kdyz nekdo moc slibuje.
Co se moralky tyce, oligarchove kteri si cely zivot na hranicich zakona hrabou a hrabou jen diky tomu, ze si muzou dovolit nejlepsi pravniky jsou podle me lumpove. At se jmenuji Babis, Trump nebo treba Bolsonaro. Ze je nekdo obdivuje, protoze si mysli ze jim ze stolu spadnou drobky, to je docela smutne.
No a ze nas tady o moralce poucuje (a soustavne urazi), jakasi pani ktera se nechala platit armadou i presto ze je otevrene na strane nepritele, to uz je jen tresnicka na dortu. smilies/undecided.gif
Mikin
září 14, 2022 17:36
... : Lenka1
i presto ze je otevrene na strane nepritele, to uz je jen tresnicka na dortu.


Tak znova, jak ve zvláštní škole:

Nejsem na straně ukronácků. Nejsem ani na straně Ruska, které si s nimi aktuálně vyřizuje účty.

Jsem na straně České republiky. A jako taková chci, aby tahle země prosperovala a lidi se tu měli dobře. Což není možné bez levných surovina a energií, které nám až donedávna naprosto spolehlivě dodávalo Rusko. Dokud jsme se na povel páníčků za oceánem nezačali chovat jako totální imbecilové.

Myslet si, že se Česká republika dokáže v krátkodobém a střednědobém horizontu obejít bez levných ruských energií, nejenomže zavání kreténismem, ale je přímo na zbavení dotyčného svéprávnosti.

Jestli máš jinej názor, klidně mě udej. Zkušenosti s tím už máš a nic jiného stejně neumíš. Tak do toho. Já pak tady všechno zveřejním.
září 14, 2022 19:33
... : Jiri Bilina
Ale notak, Leni. Zatim naprosto vsechno co jsi zde napsala dokazuje, ze jsi na strane rusackych okupantu. Neunavne papouskujes jejich lzi, zastavas se jejich zverstev, dokonce vyhrozujes jadernymi zbranemi. smilies/wink.gif
Ja v zivote nikoho neudal, nehodlam s tim zacit a nezlob se, ve pripade nejakeho anonyma ktery zde s krysi zakernosti jen ohryzuje kotniky by to stejne neslo. smilies/wink.gif
Jiri Bilina, Mikin, Dawson City, Y0B 1G0, Canada
září 14, 2022 20:23
... : Lenka1
Zase lžeš. A víš to moc dobře. Připomenu ti Stworu.

Mně je to fakt jedno, co si takovej nýmand jako ty o mně myslí. A tvýho udání se nebojím, protože to, co tady žvaníš, jsou jen tvoje vlastní nenávistné fanatické výmysly. Demagogie, pokrytectví, fanatismus, tupá nenávist a nehorázné lži - to je v kostce tvůj "charakter".
září 14, 2022 20:35
... : Jiri Bilina
Jen se Leni z te sve anonymity hezky vykric. Hrdinny ustup tvych okupantu to malinko ospravedlnuje. smilies/wink.gif
Ja fakt nikoho neudal, tvuj kolega byl podminene odsouzen za popirani holocaustu i samotne existence nacistickych plynovych komor. Coz je prakticky to same, co prave v techhle dnech delas ty.
Odvolal se az k Nejvyssimu soudu, ktery rozsudek potvrdil. smilies/sad.gif
Mikin
září 14, 2022 20:44
... : Lenka1
Už mě nebavíš. Lži, lži a lži pořád dokola. Jdi k čertu.



září 14, 2022 20:58
... : Josef
Napad mě takovej nápad. Co kdybysme se všichni začali mít rádi?
září 15, 2022 07:00
... : Jiri Bilina
Božínku, jak jednoduche! smilies/smiley.gif
-----------------------------
Prijem Ruske federace z prodeje ropy a plynu za mesic srpen byl o 13% nizsi nez v za cervenec. Kde udelali soudruzi z Kremlu chybu?
září 15, 2022 07:53
... : *deeres*
Nejspíš nikde, prodávají méně, ale za vyšší ceny.
září 15, 2022 08:10
... : Josef Kouba
Slibem nezarmoutíš... NATO Rusům tvrdilo že nechají bývalé ruské satelity na pokoji. Pokud by to dodrželi, tak současný konflikt Ukrajina-Rusko není.
Co se týče Babiše, nic nezákoného v případě Čapího hnízda neudělal. Na to má tým právníků.
září 15, 2022 09:14
... : Petr Sysala
Tady je to lepší jak "Vtipnější vyhrává "

taky věřím, že soudy jsou u nás nezávislé 

Asi mas to štěstí, že jsi těmi spravedlivymi soudy neměla žádné dočiněni.


září 15, 2022 11:59
... : Jiri Bilina
NATO nechalo byvale ruske satelity na pokoji Koubo.
Vsechny ty zeme vstoupily do obranneho sourucenstvi dobrovolne, aby nebyly napadeny a pripojeny k SSSR fasistickemu Rusku. Jako Abchazie, Osetie, Podnestri, Luhansko, Donecko, Krym a dalsi oblasti, kde ted tvoji fasouni pachaji sve zlo.
Mikin
září 15, 2022 16:51
... : Josef
Nezávislý soud?
"Babišovi obhájci neúspěšně žádali, aby soud nechal vyšetřit synův duševní stav."
Nezávislej soud s nezávislym posudkem na dálku, od nezávislý Džamily.
září 16, 2022 07:27
... : mila1
Josefe, máš starý info, soudce už o nezávislý posudek duševního stavu mladšího Babiše požádal. Ještě by to chtělo posudek duševního stavu Babiše staršího.
září 16, 2022 11:48
... : mila1
Andrej Babiš mladší soudu zopakoval svoje předchozí výpovědi, že podpis není jeho. „Stoprocentně to není můj podpis,“ uvedl u soudu.

Obhajoba jeho otce na svědectví zareagovala další žádostí o znalecký posudek, kromě psychiatra požaduje nově i znalce z oboru psychologie. „Bude se muset vyjádři psycholog. Jestli trpí (svědek Andrej Babiš mladší - pozn red.) lhavostí anebo jestli si upravuje pravdu,“ řekl advokát Eduard Bruna.


To mne teda fakt rozesmálo... Pokud trpí lhavostí tak to holt zdědil od tatínka, ten je v tom machr smilies/grin.gif
září 16, 2022 14:31
... : Josef
Opsal jsem DNEŠNÍ novinovej titulek. Jestli je zastaralej, tak se omlouvám.
září 16, 2022 15:25
... : Iris
To víš, Josefe, věci se dějí rychle, každou chvíli může dojít ke změně. Zdá se, že se teď budou požadovat všelijaké posudky na cokoliv, aby se věci komplikovaly co možná nejvíce. A jeden blázen bude z bláznovství obviňovat další blázny, to bude ještě divadlo. Nevím, mně ten kluk tak moc mimo nepřipadá. Rozhodně tatík nevypadá líp. Ale můžu jen sledovat, jak to bude pokračovat a věřit ve spravedlnost.
září 16, 2022 16:20
... : Josef Kouba
https://youtu.be/FiiIlOkL7TE
Mikin: NATO nechalo byvale ruske satelity na pokoji Koubo.
Tak si ty "politilogu" poslechni toto. Je to z roku 2017.
září 17, 2022 20:51
... : Jiri Bilina
Preklad toho komunistickeho blabolu vypada, jako bys ho delal Koubo ty sam. smilies/wink.gif
Fakt si myslis, ze lidi v Evrope chteji zpet do te vasi bidy a beznadeje?
Mikin
září 18, 2022 06:12
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]