O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ZPRÁVY, KOMENTÁŘE, VČERA, DNES. A ZÍTRA? PDF Tisk E-mail
Středa, 07 září 2022
Ještě se vracím k svýmu minulýmu článku o energiích. Poslouchám dost rádio, poslouchám televizi, obojí denně. Snažím se bejt objektivní, co jen to jde. Ale sorry jako, ono to fakt nejde. Zprávy tejdny říkají, že vláda bude jednat. Taky komentářů je dost. Zrovna před chvílí mě ke klávesnici usadil pirát Michálek. Minuta vysílacího času televize se prej počítá v desítkách tisícovek korun. A co jsem se od Michálka během pěti minut dozvěděl? Napíšu to slušně, i když mě to stojí hodně přemáhání. Nedozvěděl jsem se nic!

 

 

Zase obvyklý žvanění, že se snad někdy už sejde vláda a bude vymejšlet řešení. 

Nejdůležitější jeho sdělení bylo, že vláda nenechá nikoho padnout.

 

https://1gr.cz/fotky/bulvar/22/032/cl8h/VLT921b79_385123551285_6003805816030570010_n.jpgTak tohle už politici, v čele s vrchním žvanilem, žvaněj pár měsíců. To už od Michálka znova slyšet fakt nepotřebuju. Nepotřebuju ani slyšet už po dvacátý za tejden, že máme naplněný zásobníky plynu na 86%. Takový sdělení mně, laikovi, neřiká vůbec nic, a troufnu si tvrdit, že nic neříká nikomu.

Tuplem, když hodinu předtim nějakej expert v rádiu říká, že taková zásoba vystačí na necelý tři měsíce, pokud se ovšem Němci nedostanou do ouzkejch, to bysme pak museli bejt solidární. A co za ty tři měsíce?

 

Oni ve svý eufórii z pochybnýho volebního vítězství zcela odmítaj vzít na vědomí, že jsou placení lidma. A že lidi nezajímaj nějaký zásobníky, nezajímá je zpráva o návrhu vytvoření jakýhosi "národního dodavatele" elektriky a plynu, eště k tomu ovšem jen pro veřejnej sektor, ne pro domácnosti.

Lidi ani nezajímaj jejich jalový žvásty o gigawattech nebo terawattech. Nebo o 700 milionů kubíků plynu v zásobnících. To jsou rozměry, běžnýmu životu tak vzdálený, že vlastně neříkaj vůbec nic.

 

Mě zajímá, kolik budu platit za 1 odebranou kilowatthodinu nebo jeden kubík plynu.

Kolik čistýho, teda včetně všech přípočtů a dopočtů.

 

Nevim to ani za uplynulou půlku letoška, už vůbec to nevim za druhou půlku letošního roku, a už vůbec ne na rok příští. Přitom právě tohle je jediná informace, na kterou lidi čekají už měsíce! Nějaký kydy o zásobnících a národních dodavatelích, to ať si "na vládě" řešej mezi sebou. Za to jsou placení.

Ale nejsou placení za řešení. Placení jsou za vyřešení!

A už vůbec ne za jalový KECY o terawattech, kterejma se snad snažej ohromit veřejnost. 

 

Tahle vláda mi připadá, jako když se při dvouhodinový maturitní písemce začnu pět minut před termínem odevzdání hlásit: Prosím, soužko, já už jsem si ořezal tužku a připravil pravítko a kružítko.

 

 

Mám takový svý celoživotní krédo: 

 

Do patnácti let tě chválej za snahu.

Ale po patnáctym roce už jen za výsledky!

 

Fakt nas-štvanej NČ

 

 

Komentáře (134)add feed
... : Jiri Bilina
Tada ne ze by nadavani a stiznosti k nekdy k necemu byly, ale kdyz uz, tak bych nadaval minulym vladam za 100% zavislost na ruskem zemnim plynu. Protoze agresivni diktatura ktera nedodrzuje dohody a uziva prodej surovin jako nastroj natlaku je mizernej[/] obchodni partner... Pokud vim, tak jeste pred Babisovym nastupem k moci sla ctvrtina plynu ze spolehliveho a slusneho Norska.
Takze pokud se soucasna vlada snazi plnit zasobniky, zabezpecovat kapacity na LNG terminalech v zemich spojencu, zajistit dostatek elektriny a zaroven setrit, dela asi co muze.
Mozna ze nedela, mozna by slo delat vic, ale v tom pripade by bylo dobre poradit.
Nezlob se NČ, ale ty tve zadosti o to, aby ti nekdo oznamil budouci ceny energii se me zdaji byt ponekud posetile. Kristalovou kouli ktera by vestila jak se bude vyvijet trh nikdo nema.
Ty ceny zalezi castecne na celosvetove inflaci, ale hlavne na vyvoji ruske agrese proti Ukrajine. Tam sice dostavaji Rusaci posledni tyden pekny vyprask, ale i to muze mit za nasledek jak pokles, tak i rust cen.
Takze bych radil trpelivost a ten svetr s jelenem, o kterem zde byla nedavno rec. smilies/smiley.gif
Mikin

září 07, 2022 22:06
... : Jiri Bilina
Prpminte ten tlustej font. Jedna se o preklep. Silne melo byt jen slovo mizenej
září 07, 2022 22:08
... : *deeres*
Současná vláda plní limit keců a tím končí. Vůbec netuší, která bije a že ani ty zásobníky, co je v nich 86%, nejsou naše a mají být jako nouzová rezerva správně naplněny na 90%. Čeština má pro tento náš stav neřešení nedostatku energií nový název "Síkelizace".
září 08, 2022 06:04
... : Petr Sysala
Do prace jezdim kolem prodejce PB flašek. Spousta lidi na vesnicích, kde neni přivedeny plyn tim vaří. Kdyz jsem loni na podzim kupoval 4 10 kg lahve, tam mě to stálo 1400,-. Dnes takova nákup stojí 2300,-. Pro náš místní moralni kompas - to je o 64% vice.
září 08, 2022 06:40
... : mamča
Pirát Michálek je mladej a bohatej. Ten nemůže pochopit strach chudých, že třeba nebude ani střecha nad hlavou, jídlo, nebo čím topit.
Jemu určitě nic z toho nehrozí.

září 08, 2022 06:45
... : Josef
Tak, Mamčo: "Pusťte nás mezi ně." Popř. "Pusťte nás na vás."

A co dál? Včera večer jsem se dozvěděl, že řešení je hotový, jasný, všechno bude, nikdo nepadne (bohužel ani vláda). Ale nesmí se o řešení informovat. Zejtra krachne celoevropský řešení a v pondělí večer konečně vše objasní vláda na megatiskovce. To jsem teda fakt zvědavej.

Zrovna rozvažuju, jestli si mám dojet koupit wattmetr, abych zjistil přesnou spotřebu stendbájů televize a zesilovače, taky spotřebu naprázdno trvale zapnutejch nabíječek. Kolik se vlastně na tom dá vypínáním ušetřit. Odhaduju, že se v součtu dostanu cca na 10 wattů ... teda při vypnutejch deseti hodinách denně bych ušetřil cca 100 wh denně, čili 36 kWh ročně. Při předpokládaný nový ceně 12,- Kč/kwh by to bylo 400,- Kč ročně.
Oproti tomu náklady 300,- Kč za wattmetr a 400,- Kč za vypínací zástrčky, nebo prodlužovačky. Když připočítám ztrátu pohodlí, tak vlastně ani nevim, jestli se mi do toho vůbec chce.
září 08, 2022 08:07
... : Marie
Že se něco děje s elekrickou energií už víme od října 2021, kdy krachla Bohemia energy. Různí překupníci budou mít vždycky napřed a že existují plány na zrušení průmyslu v Evropě se taky ví už delší čas. Ceny energií se stabilizují, ale určitě nikdy neklesnou na původní hodnoty a v příštích letech nás čeká něco podobného s vodou, protože její distribuce taky není v českých rukách.
Pepiku, nezmatkuj, prostě žij.
září 08, 2022 08:32
... : Petr Sysala
Josefe kup neobyčejnější spinačky za 130,- Kč a prostě vsechny ty "malé" spotřebiče pověs na ně. Asi máš poměrně stabilni denní období, kdy nepotřebuješ nabijet, poslouchat tv a radio a v té dobe to může být všechno OFF.
září 08, 2022 15:13
... : Josef
Dík za radu, Péťo. Ale tak to určitě nechci. Až tak stabilní denní období nemám. Někdy chci to, jindy zas toto ... Tak prostě ne. To už bych to mohl rovnou všechno připojit na jedinýho psa s ručnim vypínačem.
Na vypínání jistě nepotřebuju ani wattmetr, ale to už zase souvisí spíš s mou techničtější povahou a zvědavostí. Když už, tak chci vědět kolik a za kolik. A třeba ta spotřeba naprázdno není ani těch 10 W, a to už by pak skutečně nestálo za ztrátu pohodlí, jak píšu vejš. To klidně ušetřim jednim odřeknutym cikárem za 6 Kč z 20ti denně. Druhá věc ještě je ovšem zatím neznámá cena elektřiny. Kdyby byla třeba 30,- Kč/kWh, to už by za to možná stálo.
září 08, 2022 15:59
... : Jiri Bilina
S tim standby ma Josef pravdu. Je hloupe ze moderni spotrebice potrebuji trosku energie i kdyz je zrovna nepouzivame, ale vypinat je kvuli tomu se vetsinou nevyplati. Snad pred odjezdem na dovolenou.
Ale znovu - ten jeho pozadavek na zverejneni budoucich cen energie je naprosto nesmyslny. Kdyby nekdo znal budoucnost v cenach plynu, ropy, uhli, zlata ci cehokoliv jineho, bude investovat na burze a behem roku odleti coby miliardar vlastnim tryskacem na Bahamy. smilies/wink.gif
Jak rika jeden muj kamarad z Ceska - "odolejme ruskemu vydirani, nebo tady budeme mit ty smejdy znovu".
Zajimavy clanek na tohle tema: https://nazory.aktualne.cz/komentare/kreml-nabizi-plyn-vymenou-za-konec-sankci-rusko-prohrava/r~226316362dcb11ed8b4e0cc47ab5f122/? fbclid=IwAR3vqftNqSQHaC5vdahdhzBNT3Hjf4HpHTJ1Yf2YP1oj5J YYBBVi6-uf6co
Mikin
září 08, 2022 18:36
... : kim
Minulý týden byl odhad na vytopení menšího domku plynem 200 tisíc ročně a tento týden už v rádiu na dvojce odborník na plyn vypočítal 250 tisíc. Kolegyně platila 4600,-kc měsíčně a zvedli jí to na 9800,-kc měsíčně už v červnu, jen za plyn. Barák vytápěný elektrikou prozatím výjde na 400 tisíc ročně.
Dnes v TV Fiala říkal, že je dojednán nákup NLG z USA, ale cena není veřejná. Vláda zatím shání kde se dá, aby plyn byl a cenu neřeší.
září 08, 2022 21:48
... : Josef
NEMAJE MOŽNOST VYTVOŘIT VLASTNÍ ČLÁNEK, DOVOLUJU SI ASPOŇ TAKHLE POPŘÁT PANÍ ŠÉFREDAKTORCE VŠECHNO NEJLEPŠÍ K JEJÍMU DNEŠNÍMU SVÁTKU.
září 09, 2022 05:37
... : Josef
Pár vět z rozhovoru s energetickým expertem. Samozřejmě z dezinformačního tisku, takže intelektuálové a intelektuálky - nečtěte!

"... Odkud si myslíte, že ten LNG bude? Část bude americký LNG, ale částečně to bude ruský LNG, který Američané kupují v Rusku a který přeprodávají do Evropy a tedy asi i nám, ale za výrazně vyšší ceny než Rusové. Dokonce ten ruský LNG přepravují i pomocí ruských tankerů, protože ty tankery nejezdí pod vlajkou Ruské federace, ale Libérie. ... Jak říkám, vozí to pod liberijskou vlajkou, čímž pádem se na to nevztahují sankce. Rusové tam přivezou ruské LNG, ale budeme se tvářit, že to je vlastně americké. Jediné skutečně americké na tom bude cena, to nás bude trošku bolet. Možná si pak ale budeme připadat svobodněji…"
září 09, 2022 05:52
... : Jiri Bilina
Chtelo by to stary brachu Josefe aspon nejaky udaj o tvem "expertovi" a o tom, odkud cerpas. Podle me to vypada jako naprosta hovadina, ale duveryhodnost zdroje si muzes bez prodleni overit i ty sam.
Schvalne - co se tam pise o potupnem vyprasku, ktery prave dostavaji rusti okupanti u Charkova? Ja jen, ze jste s Lenkou nad udajnymi uspechy okupantu jeste predevcirem tak detinsky radovali.
Bejt na tvym miste Josefe, neverim vsemu co ti ta dezinformacni spina predvrhne. smilies/wink.gif
Mikin
-------------------------------------
P.S. Smutny den zde v Kanade. Zemrela nam kralovna. smilies/sad.gif
Mikin
září 09, 2022 06:42
... : Josef
Hledej, šmudlo.
září 09, 2022 06:49
... : Jiri Bilina
Kvílej, rudochu. smilies/wink.gif
Ale vazne, Josefe. Postovat takove hlouposti a navic bez uvedeni zdroje, to by melo byt snad i pod tvou uroven.
Ono to spis vypada, ze sankce zabiraji, plynu nebude sice na rozhazovani, ale tu jednu zimu se to bude dat vydrzet.
A ze ten plyn proto nejvic potrebuji Rusaci - prodavat. smilies/grin.gif
Mikin
září 09, 2022 07:00
... : Iris
Mikine, královnu oplakávám také. Navíc, mám maminku stejně starou a stejně (tedy donedávna) psychicky i fyzicky svěží a výkonnou, moje máti je na tom trochu lépe. Takže je to pro mě takové memento....Vím, nikdo tu není věčně. Ale obranné mechanismy našeho mozku velí nemyslet na to. Tohle je bolestivé připomenutí. Navíc s královnou zemřela jedna historická epocha. Píše se to všude, ale mě opravdu fascinuje fakt, že tahle paní spolupracovala s Winstonem Churchillem a jinými postavami naší historie, některé z nich jsou pro mnohé jen učebnicová jména. Smutný den pro celý svět.

Je to odbočka od tématu, vím, ale zatím tu není samostatný článek o Alžbětě II, tak využívám tohle místo u Mikinovy poznámky.

září 09, 2022 07:58
... : Iris
A ještě využiji Josefovu poznámku a přeji Daniele krásný sváteční den smilies/smiley.gif
září 09, 2022 07:59
... : Jiri Bilina
Diky Iris. Pro nas v Kanade to byla opravdu nase kralovna. Stacilo usporadat referendum a z konstitucni monarchie bychom se stali republikou. Ale vetsina lidi to odmitala.
Daniele take preji vsechno nejlepsi.
--------------------------------------
Zdroj te Josefem uvedene dezinformace je vysvetlen zde: https://napravoumiru.afp.com/doc.afp.com.32D6649
Mikin
září 09, 2022 08:29
... : doktor
Láteřit,nadávat a být nespokojený je jednoduché a laciné.Ovšem sám se postavit čelem k problému a najít ( pro všechny přijatelné ) řešení,je něco jiného.A protože jsem lenoch,tak si myslím,že nynější vláda spadla do ..... do..... nenapadá mne slušné slovo a věřím,že dělá co umí a může s měrem k opozici.
září 09, 2022 14:16
... : Lenka1
Kdo chce, ten vidí. A kdo nechce, pro koho je pohodlná lež lepší než nepříjemná pravda, tak bude pořád věřit, že (nejenom tahle) vláda to s náma myslí dobře. Pro Západ jsme nikdy nebyli nic jiného než kolonie určená k vyrabování. A tak se pilně snažej. Už to mají skoro hotové, už tady (téměř) nic není naše.

Možná, že až lidi budou opravdu mrznout, žrát hlínu, přicházet o střechu nad hlavou a umírat na dříve banální nemoci, tak se něco začne dít.

K UA a našemu vlezdoprdelectví do ami-análu i za cenu totální devastace téhle země jsem se yyjádřila už x-krát, tak se nebudu opakovat.
září 09, 2022 15:38
... : *deeres*
Kdysi byly bankovky kryty zlatem, za socialismu prý zanedbatelným zlomkem zlata a ostatními aktivy. Čím jsou kryty dnes? Dluhem. Ještě pořád tu Západ má u nás co ukrást. Každý, kdo vlastní nemovitost, je milionář. Nebude to dlouho trvat, pokud budeme pokračovat v nesmyslném politickém trendu a skončíme všichni pod mostem. WEF ví co dělá, naši zástupci vědí kulový, nebo v tom jedou taky.

září 09, 2022 16:41
... : Jiri Bilina
Myslim Lenko, ze se pletes uplne ve vsem.
Ceska republika se od padu zlocinne, komunisticke diktatury stala normalni, moderni, svobodnou evropskou zemi, ktera ma v soucasne dobe i predsednictvi E.U.
Tahle panikarska propaganda ruskych trollu je nesmysl. V nastavajici zime se sice bude muset setrit, ale zadna tragedie. Zpet do ruske zadnice, do otroctvi, bidy a mizerie se chce jen malokomu.
Ze se uz nebudes vracet k situaci na Ukrajine, to ti docela verim. smilies/wink.gif Pred par dny jste zde i s Josefem jasali nad tim, ze ukrajinska protiofenziva je udajne "uplny debakl".
Well... od pocatku mesice se podarilo Ukrajincum denacifikovat tisic kilometru ctverecnich sve vlasti. Jejich tah na Kherson uspesne pokracuje, rusti okupanti jsou odriznuti od zasobovani a ustupuji.
Na fronte u Charkova je situace mnohem dramatictejsi. Tam okupanti prchaji jako krysy a ukrajinske armade se podarilo spolecne s partyzany osvobodit desitky vesnic, vcetne strategicky duleziteho, 27 tisicoveho mesta Balaklija. I rusti blogeri na Telegramu komentuji ustup rude ruske armady jako "zmateny a katastroficky". Uzivaji i vyrazy jako "uplny rozklad moralky nasi armady".
Prezident Zelensky pozaduje po Ruske federaci nejmene 300 miliard dolaru valecnych reparaci. A vzhledem k tomu, ze zmrazene assets ruskych bank jsou zhruba v podobne vysi, mozna je i dostane. A rusky agresor pujde o zebracke holi.
Takze tak, Lenko... smilies/wink.gif
Mikin
září 09, 2022 17:12
... : *deeres*
Princ Charles, nyní král Karel III., je jeden z čelních představitelů WEF a osobní přítel Schwaba.Je podporovatelem "velkého resetu" Agendy 2030. Jím oblíbené téma je klima a depopulace.
září 09, 2022 17:22
... : Lenka1
deeres:

Přesně tak.

Vem si, že už pár měsíců financujeme zhroucenou UA, jejich státní správu, jejich služby, jejich důchody, a na to si všechno musíme půjčovat. Kolik miliard kromě zbraní už tam zahučelo, to radši nikdo veřejně nepíše. Ale pro naše lidi peníze nejsou.

Bez téhle každoměsíční injekce by to UA už dávno položila. V podstatě jsou už v bankrotu teď, jen se o tom oficiálně nemluví. Jakmile je Západ přestane dotovat, což bude brzy, protože všechny vlády budou mít úplně jiný starosti, tak UA končí.

A nějaké dočasné patřičně nafouknuté rádoby úspěchy banderovců, ze kterých se místní Pepek Vyskoč tak dětinsky raduje, na tom vůbec nic nezmění. Pořád mu nedochází, že se pořád bojuje tak, jak chce Rusko.

Považuju za neuvěřitelnou frašku, že se v EU rozhodlo, že my, ČR, budeme financovat obnovu Luhanska. Asi tak nějak pořád nechápou, že to území už zůstane ruský.

Anebo chápou moc dobře a bude to jen jako naoko, takže si vezmeme od Rotschildů další půjčku a ta skončí v další černý díře a la papírově budeme mít splněno. Je mi z toho všeho na blití.

Blbové se radují, že máme v pronájmu terminál na LNG, za desítky miliard, do kterých nám slavně USA dodá plyn z Murmanska, kterej do toho terminálu připluje na lodi pod liberijskou vlajkou.

Mě už opravdu uráží, že si papaláši myslí, že jsme všichni úplní idioti. A v plné nahotě se ukazuje, že ve společnosti, kde z cca 4 lidí jsou dva debilové a jeden pologramotnej kretén, je systém demokracie s obměnou vládnoucí kliky jednou za 4 roky, prostě nesmysl.
září 09, 2022 17:52
... : Jiri Bilina
Potrhle konspiracni teorie deeres stranou, rad bych te coby poddany noveho krale Karla 3 upozornil na to, ze jeho vlada nad temer polovinou sveta je (stejne jako v pripade jeho matky) ciste formalni.
Vsechny ty zeme, vcetne U.K., obrovske Australie a jeste vetsi Kanady (kde mam tu cest byti obcanem) jsou konstitucni monarchie. To znamena, ze nam vladnou demokraticky zvolene parlamenty a mohu ti sdelit, ze nevladnou vubec spatne. smilies/wink.gif
Mikin
září 09, 2022 18:33
... : Jiri Bilina
Takze ty Lenko rikas, ze "se pořád bojuje tak, jak chce Rusko"? Takze ten uprk od Kyjeva, Charkova, Chersonu, 50 000 mrtvych ruskych vojacku, rozkladajici se armada i kolapsujici ekonomika je Putinuv zamer? To je ale kuliferda, ten tvuj Vladimir Vladimirovic. smilies/grin.gif
Vis co? Me se podle zurivosti tveho komentare i oplzlosti tvych urazek zda, ze situaci na fronte sledujes i ty. smilies/wink.gif
Mikin
září 09, 2022 18:43
... : *deeres*
Video - WEF, Great reset, HRH Prince of Wales
"We have not alternative"

Jeho rodiny se to samozřejmě netýká.
září 09, 2022 18:45
... : Lenka1
Bílina:

A co bych ti měla vysvětlovat? Opakovaně tady prokazuješ, že šachy hrát neumíš, nevidíš si ani na špičku nosu, natož na několik tahů dopředu, tak je to zbytečný. Rochni si dál v těch svých blábolech a přemýšlení nech jiným.
září 09, 2022 19:30
... : Jiri Bilina
Ver me Leni, ze po tobe po vsech tech zoufalostech ktere jsi zde napsala zadne vysvetleni nechci.
Predpokladam, ze i kuliferdovo pripadne odstraneni bude jen jeho dalsi, genialni sachisticky trik. smilies/smiley.gif
Mikin
září 09, 2022 20:14
... : Josef Kouba
USA: Nejen USA, ale celý Západ má totožnou vládu. Skutečnou vládou nejsou loutky, které můžeme vidět usazené na příslušných postech, a které byly dokonce více či méně demokraticky zvoleny. Ty jen slepě naslouchají instrukcím. Touto vládou je tzv. Deep state, kterému se také říká globální vláda nebo jednoduše globalisté. Nebýt expanze NATO (USA) tak není konflikt na Ukrajině a debata o plynu.
září 10, 2022 04:38
... : Jiri Bilina
Mam pro tebe Josefe Koubo zrejme sokujici zpravu, ale Ukrajinu napadla zlocinna diktatura byvaleho KGBaka Vladimira Putina. Nikdo jiny za ta zverstva a fasisticky hnus odpovedny neni. Snad krome pohunku, jako jsi ty.
-----------------------------------
Dobra zprava pro Cechy - ukrajinsky prezident pan Zelensky vcera v "Aleji odvahy" odhalil pametni desku ceskemu premierovi Fialovi a vedoucim politikum Lotysska, Polska a Slovinska, kteri nasli v prvnich tydnech rusacke agrese odvahu prijet do ruskymi fasisty ostrelovaneho Kyjeva a vyjadrit podporu hrdinnemu narodu.
Se vsim co Fiala dela nemusim souhlasit, ale za tohle pane premiere palec nahoru.
Mikin
září 10, 2022 05:53
... : Josef
Zcela očekávatelnej výsledek včerejšího "průlomovýho" jednání ministrů EU o energetice: NIC!
Oznámení dalšího zcela očekávatelnýho NIC nás od Síkely čeká hned v pondělí.
Otázkou teda zůstává, zda se jedná o neschopnost nebo servilitu. Já bych řek, že jde o kombinaci obojího.
září 10, 2022 06:15
... : mamča
Josef : Od Síkely neočekávám vůbec nic. Nic nevyjedná, nic nevymyslí, nemá na to. Však byl na místo ministra usazen jen jako náhradník, protože nikoho jiného neměli.
Jen se drží jak exkrement košile, než začne pořádná zima. Každá další tučná výplata se hodí, než bude "odejden". A lidi ať třeba zmrznou a přijdou o práci. Věrchuška má nahrabáno, oni na ty předražené energie mít budou, a kdyby náhodou energie chyběly, každý z těchhle panáků má nějakou tu "chatičku" v teplých krajích.
září 10, 2022 07:04
... : Josef
Jasně, Mamčo. Je úplně jedno, koho kam si posaděj, jestli něčemu rozumí, nebo je uplně blbej. Důležitý je jen to, aby mu to myslelo politicky. Zrovna tenhle týden se o něm vyjádřil v tv nějakej pozvanej host, kterej energetice skutečně rozumí: "Jakou odbornost očekávat od úředníka, kterej 20 let pucoval kliky v jakýsi Švýcarský bance?" Je úplně jedno, kdo má v Česku jaký koryto, protože skutečný rozhodování se děje hodně daleko. Ale tomu rozumim. Už nejde jen o koryto, ale i o kejhák, kdyby se sami rozhodli, to položit.
Čemu nerozumim, to jsou ty jejich věčný KECY A SIGNÁLY, když sami nejlíp vědí, že jsou bezmocní a že žvaněj a lžou, až se jim od drštěk práší. Proč radši nemlčej? Navíc v situaci, kdy musej vědět, že už jim nevěřej ani jejich vlastní lidi.
září 10, 2022 07:29
... : mamča
Ty signály jsou pro naivní studenty, kteří mají bohužel také volební právo, a co si doma u mámy v teple u ústředního topení nabíjí své mobily a noťasy, ale plyn a ostatní energie k tomu prý nepotřebují. viz
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/protest-klima-studenti-praha-fridays-for-future.A220909_134145_domaci_pukk#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=domaci&utm_content=main
září 10, 2022 09:38
... : Marie
Západ popírá dualitu, popírá zákony vesmíru, popírá Boha. Pro Západ je přirozené podvádět, lhát, zabíjet, zotročovat a vykořisťovat. Západ pokřivil všechno, čeho se dotkl, Lásku zredukoval na sex, rodinu na volný obchodní model mezi dvěma úchylnými individui a z člověka udělal občana, což je jen synonymum pro novodobého otroka, který je na tom mnohem hůř než všichni předchozí otroci, protože na rozdíl od nich on neví, že je otrokem, a tudíž se jen těžko může tomuto stavu postavit.

Západ má za cíl plenit a parazitovat. Úhlavním nepřítelem je vždy ten, kdo mu v tom chce bránit. Pro Západ je nepředstavitelně drzé a arogantní, že si Rusko dovoluje „sedět“ na nepředstavitelném nerostném a dalším surovinovém bohatství své země a neumožní, aby se na tom mohl Západ pást a prodloužit tak svůj bídný život o několik desetiletí. Navíc slovanské Rusko je poslední slovanská bašta, která je schopna nejen prohnilost Západu odhalit, pojmenovat jeho nemorálnost a zvrácenost, ale i celý ten jejich sado-maso-pedo-dědo bordel porazit.
Západ znamená, že jsme převzali politickou lež jako normu a nazvali ji politická korektnost. Že je i písemná smlouva pouze cár papíru, a že korupce je nový umělecký směr s nejvyšší dražební hodnotou. Po 30 letech zde nezůstal kámen na kameni, nemáme nic, kromě holé řiti, jsme vydrancovaná levná montovna toho slavného Západu, jsme rozvojová země s vlastizrádnou vládou, nemáme ani vlastní vodu.
Jestliže je ještě někdo tak zaostalý ignorant, že dokáže nenávidět Rusko a mít o Rusku v hlavě 100 1 předsudků, tak by se měl začít zajímat o to, co je ve skutečnosti Rusko, jaké jsou skutečné hodnoty ruského lidu, v čem spočívá ta nezdolná ruská síla, kterou se mnoho set let snaží Západ porazit a vždy si na tom vyláme svoje zkažené zuby! Kdo má v hlavě nenávist proti všemu ruskému, tak mu sdělím jedno hořké tajemství: „stal ses obětí zločinecké západní propagandy, zahodil jsi svůj vlastní mozek a nechal sis do toho stejného prázdného místa naservírovat západní bullshit!“
Kdo říká, že patří na Západ, tak ať už tam konečně odtáhne a nikdy se nevrací!
září 10, 2022 16:58
... : Jiri Bilina
Me to tak vazeni pripada, jako kdyby vetsina tech "odborniku na energetiku" byla jeste nekdy z jara odborniky na Covid a skodlivost vakcinace. To je uzasny, jak nekdo dokaze tak rychle zmenit kvalifikaci. Zeby nejaky rychlokurs na Karlove univerzite? smilies/grin.gif
Tihle experti nam dnes neunavne predkladaji mnohokrat vyvracenou lez o tom, ze plyn ktery do Ceska z holandskeho terminalu diky rychle reakci Fialovy vlady proudi neni z Ameriky, Norska ci zapadni Afriky, ale z jejich milovaneho Ruska.
Ale staci pry vlezt Rusovi do zadnice, zradit ukrajinske spojence a nastane stary znamy smrad a teplíčko.
--------------------------------------------
Mimochodem - Ukrajinci dokazali od zacatku mesice osvobodit 2500 km ctverecnich sve vlasti. Krome desitek vesnic i mesta Izjum a Balaklija. Zvlaste bolestna je ale pro ruske okupanty ztrata mesta Kupjansk, protoze se jedna o velmi dulezity zeleznicni a silnicni uzel, skrz ktery proudi zasoby na frontu.
Na osvobozenych uzemich uz zavadi poradek ukrajinska policie, ktera mimo jine zatyka kolaboranty, kterych se v kazdem narode najde bohuzel dost.
Ony ty zabery na YouTube dost pripominaji konec 2.svetove valky. Naciste prchaji, nebo pochoduji v dlouhych zastupech do zajateckych taboru a z ponicenych baraku vylezaji lide a objimaji osvoboditele.
Akorat tentokrat maji modrozlute vlajky, ze kterych dostavaji cesti komouši osypky. smilies/wink.gif
Mikin
září 10, 2022 17:31
... : Iris
No tak pardon - nezdolná ruská síla, fuj, to jako doopravdy adorujeme? Meresjeva, Alexandrovce a zkalenou ocel? No nazdar hodiny.
To my jsme západ, my jsme Evropa, my nepatříme na východ k těm hordám. Táhněte tam vy, rusomilci. Už konečně a navždy, když k nim i po historických zkušenostech chcete patřit.

....jsem se rozčilila teda smilies/cry.gif
září 10, 2022 18:37
... : Iris
Slovanské Rusko, slovanská bašta....proboha, kdo tohle napsal? Rusko není a nebylo nikdy slovanské.
září 10, 2022 18:51
... : Iris
Sice je to už profláklé, ale nadmíru to platí:

„Rusové rádi nazývají všechno ruské slovanským, aby pak mohli tvrdit, že všechno slovanské je ruské.“ — Karel Havlíček Borovský

Zdroj: [url=https://citaty.net/citaty/2121284-karel-havlicek-borovsky-rusove-radi-nazyvaji-vsechno-ruske-slovanskym-aby/
]https://citaty.net/citaty/2121284-karel-havlicek-borovsky-rusove-radi-nazyvaji-vsechno-ruske-slovanskym-aby/
září 10, 2022 18:53
... : Jiri Bilina
Me by spis Iris zajimalo, jestli ten fasisticky nesmysl Marie zplodila sama, nebo jen po koubovsku odnekud okopirovala. smilies/smiley.gif
V kazdem pripade ji nedochazi, ze se ti jeji slovansti Rusaci snazi vymordovat bratrsky, slovansky, ukrajinsky narod hlavne pomoci Burjatu, Tuvincu, Dagestancu a muslimskych Cecencu.
Ale zadne obavy, sve posledni rady na odchod ta dama sama neuposlechne. Ono je sice v tech sirych ruskych stepich a celinach mista dost, ale narozdil od zapadni Evropy (kam Cesko patri a kde tihle rusomilove parazituji) jsou tam akorat vsi a bida. smilies/wink.gif
Mikin
září 10, 2022 19:01
... : Lenka1
Já bych ten slavný výrok "patříme na Západ", poněkud upravila.

Patříme Západu.

Za 30 let té demokracie a svobody, kterou tady někteří se svatým zanícením dokola opakují, korytáří totálně rozkradli a rozprodali tuhle zemi zahraničnímu kapitálu. Můžete se, někteří, vztekat, jak chcete, ale tohle jsou tvrdá fakta:

Vodu mají Francouzi, klíčový průmysl mají Němci a co nemají v rukou Dojčlandi, to tu vlastní jiný zahraniční kapitál. Armáda je na nule a po současné ministryni bude záporná, české banky nemáme, poslední zbytky českého kapitálu představuje Andrejko a polostátní ČEZ. Velkou část českého exportu dělá Škodovka vlastněná Volkswagenem. Jinými slovy, jsme v prdeli.

Jen blbec se bude pořád cpát na Západ, když ten o nás nestojí, naše majetky už mají.
září 10, 2022 20:13
... : kyttka
Ale tak jistě, že je to zkopčený. Hledání tak 3 minuty, z webu, kde se mimo jiné píše:

„Celá planeta bude brečet, ale Vy oslavujte! Je to obrovský krok pro lidstvo. Vzpomínejte alespoň trochu dnes na tu Alžbětu, co to bylo za svini…a jak je to dnes úžasná zpráva…“

No a ne, nebudu sem házet odkaz, jsou tam předpokládaná moudra i o covidu atd.

Ale že je ten Kuba sakra hezkej a chytrej kluk. smilies/cheesy.gif
září 10, 2022 20:15
... : Lenka1
Jo a ještě k těm historickým zkušenostem.

Je mi na blití, když vidím, jak tady někteří nenávidíte až za hrob Rusko za 68. rok, kdy tady za SSSR nebyli zdaleka jen Rusové, ale především ti vaši milovaní Ukrajinci a zároveň lezete do análu Germánům, kteří tady lidi plynovali a popravovali v sekyrárně na Pankráci.


září 10, 2022 20:18
... : Jiri Bilina
Jakapak nenavist k Rusum, Lenko? Ja si spousty Rusu vazim. Mnoho jich protestuje proti Putinove fasisticke agresi, tisice bojuji pod bilo-modrou vlajkou v ukrajinskych legiich.
Odporni jsou me tebou tak obdivovani nackove - treba ti, co mucili a vrazdili civilisty v Buče a okoli. A uz ted se ukazuje, ze jejich kolegove provadeli podobna zverstva i v prave osvobozenych oblastech. Zacina to vysetrovat ukrajinska policie a o pomoc budou (stejne jako tehdy u Kyjeva) pozadani zahranicni odbornici.
Ten vyprask kteri dostavaji rašisti u Charkova zacina byt primo monumentalni, ale zajimave je, ze Ukrajinci postupuji i Chersonu. Nekde o 2 km, nekde i o 20km a okupanti zdrhaji i tam. Jenze uz jim nezbyl zadny most, tak budou muset tezkou techniku prenechat osvoboditelum.
----------------------
Dva humorne momenty z diskusi: nejaky pan se dotazuje, kolik kilometru denne dokaze ujet prchajici rusky vojak na ukradenem velocipedu? Dalsi ctenar upozornuje na telegramovou stranku jakehosi nadseneho Putinova zastance, ktery se ze sameho zklamani nad charkovskym debaklem dopustil svatokradezneho prohlaseni, ze Putin je nejspise tajny žid, napojeny na Zelenskeho. smilies/grin.gif
Mikin
září 10, 2022 20:59
... : Jiri Bilina
Lenka1: A smůla na druhou - ta jejich slavná a tak dlouho v médiích opěvovaná protiofenzíva u Chersonu, co ji teda konečně spustili minulý víkend, skončila totálním debaklem. Jejich. Zkusili to ještě pak u Charkova a zase dostali od Rusů těžce před držku.
Neni nad dobrou analyzu. smilies/wink.gif
---------------------------------
A co se roku 1968 tyce, okupanti se dodnes nazyvaji "Rusaci", prestoze mezi nimi byli i vychodni Nemci, Polaci, Madari, Ukrajinci, Uzbekove i Tatari.
Rusaci jsou Lenko proste ti tvoji milackove z Kremlu, kterym delal Putin tajneho fizla. Porad ta sama zlocinecka banda a proto porad stejny nazev.
Mikin

září 10, 2022 23:40
... : Josef Kouba
Marie.
 Palec nahoru. Je to tak jak píšeš.  Ti kteří se nad podobným názorem ježí, přehlíží posledních 20 let vražedné výlety a převraty US a žádný stát nevyhlásit proti nim sankce. 
Bombardování Bagdádu bylo dokonce v přímém přenosu. 1 milion mrtvých a dodnes z tohoto státu US vyváží 80% jejich ropy za pusinou. Afghánistán jim v 9/11 nezboural 2 věžáky ani nezbořil zázrakem mrakodrap 3. Přesto tento stát dlouhá léta okupovali a po odchodu zanechali obrovské množství zbraní. Taliban je vyzbrojen na dlouhá léta.
Jak vysvětlit že USA má 180 000 vojáků mimo své hranice a přes 700 vojenských základen. Není problém najít mapu US základen v blízkosti Ruských hranic. Co tam dělají??  Takže jeden může cokoliv a druhý nesmí.
září 11, 2022 03:46
... : Jiri Bilina
Tech 700 zakladen existuje Koubo jen ve tve hlavicce a Spojene staty i dalsi zapadni zeme dovazeji i vyvazeji ropu za mezinarodni ceny.
A tvoji nackove, komousi a vlastizradci dostavaji vyprask, o jaky si dlouho koledovali. Ukrajina se od vas uz o svobodu pripravit nenecha.
A my taky ne. smilies/wink.gif
Mikin
září 11, 2022 05:54
... : Jiri Bilina
Jeste malickost, Josefe Koubo.
Ty sis opravdu nevsiml, ze to Marie (stejne jako ty) bez udani zdroje proste odnekud obšlehla? smilies/wink.gif
Mimochodem - Rusaci vysvelili svuj bezhlavy utek z Charkovska, pri kterem zanechali hromady mrtvol, ranenych, zajatcu a obrovske obrovske zasoby techniky i munice jako "planovane preorganizovani".
Muzete jim jak ty, tak i Lenka k takovemu uspechu i s dalsimi soudruhy pogratulovat. smilies/wink.gif
Mikin
září 11, 2022 06:12
... : *deeres*
Podle posledních zpráv se Ukrajinci postupem do týlu nepřítele dostali do pasti a kapsa se za nimi uzavřela. Kdy už ta nesmyslná válka za cizí zájmy skončí? Je nejvyšší čas zasednout k jednacímu stolu. Přichází zima, to skončil Napoleon i Hitler. Další eskalací nakonec dojde opravdu k jádrovému konfliktu. My budeme mrtví a ani v USA se smát nebudou. Rusáci mají atomové zbraně, které automaticky zaútočí po jaderném úderu na jejich území.




září 11, 2022 06:20
... : Lenka1
deeres:

Víš, co je na tom nejtragikomičtější? Že Rusové tuhle taktiku používají pořád dokola a pořád jim na to ti vymletí ukroši skáčou jako myš na špek. No, ať si to užijou. Chtěli převrat, chtěli za kámoše Amíky, tak si to holt vyžerou do hořkýho konce. Protože, jak řekl svýho času Jindra Kissingerovic - USa nemají spojence ani přátele, ti mají jen svoje zájmy.

Kdo to nepochopí, bude nakonec hořce litovat. Nás se to, bohužel týká taky.

Samozřejmě, že Rusko válku protahuje. Jednak jim to generuje pohádkové zisky, a jednak nám můžou vymáchat rypáky v blátě za to, jsme předváděli. Proč toho nevyužít. Generál Zima je vždycky na straně Ruska.

září 11, 2022 06:40
... : Jiri Bilina
Ukrajinci jsou tam deeres narozdil od Rusaku doma. Valka skonci, az se domu odeberou i ti tvi nackove.
A nevyhrozuj, jo? smilies/wink.gif
Mikin
září 11, 2022 06:41
... : Jiri Bilina
Komousi a nackove budou ve sve zvrhlosti nakonec tvrdit, ze utocnikem je Ukrajina a ze se bojuje v Rusku. smilies/grin.gif
Mikin
září 11, 2022 06:54
... : *deeres*
Tohle je válka o zdroje, které na planetě nejsou nekonečné. USA a NATO se úplně už odkopali. Ukrajinci jsou ovládání operátorem NATO. Co tam asi teď dělal Blinken? Zelenskemu dochází lidský materiál, který by poslal do mlýnku na maso. Rekrutuje už ženy a děti na nesmyslnou porážku až do posledního Ukrajince.
Anglosasové od nepaměti svojí prosperitu zakládali na loupení a NATO je jejich úderná pěst.
září 11, 2022 08:57
... : Josef
Vidím čilou diskusi, bez vulgarit. A tak to má bejt.
Svý stanovisko k válce jsem tady napsal už někdy snad v dubnu a nic se na něm nezměnilo. Nebudu se opakovat, a už vůbec ne, přesvědčovat přesvědčený.
Tenhle původní článek není o válce, nýbrž o totální neschopnosti současný Český vlády, i když Pětislepenec razí heslo: "Kdo kritizuje naši vládu, je automaticky ruskej šváb." Takže se nedávno na Václaváku sešlo asi 100 tisíc ruskejch švábů. Jistě, pane premiére! Nějak se s tim budu muset vnitřně porvat.
A dyť se uvidí. Za dva tejdny máme volby, sice jen tzv. malý volby, ale i tak dají dost vědět o náladě lidí. Věřím, že vrchnímu vysírači signálů se dostane tentokrát jasnýho zpětnýho signálu.
září 11, 2022 09:01
... : Josef
opr: vysílači
září 11, 2022 09:02
... : Josef Kouba
Jeste malickost, Josefe Koubo.
Ty sis opravdu nevsiml, ze to Marie (stejne jako ty) bez udani zdroje proste odnekud obšlehla?
.....................
Ošlehli, neošlehli.?? kde je problém?? Jaké zdroje. To je náš názor a věřím že i na kudlance většiny. Jsme Slované, charakterově velice rozdílní, ale Slované. Letošní zima mnoho vysvětlí.
září 11, 2022 10:30
... : Jiri Bilina
Tech ruskejch svabu se slezlo Josefe s bidou 70 tisic, tedy asi ctvrtina co chvilkaru. Rekl bych tedy, ze vetsina lidi ma na Putlerovo besneni kapku jinej nazor nez svabove. Hlavne kdyz se v poslednich par dnech ukazalo, ze vsechny ty zbrane a prachy co Ceska republika i dalsi demokraticke zeme do Ukrajiny vrazily nejsou vubec vyhozene penize, ale presne naopak. Ze je to docela levny zpusob, jak udrzet loupezive hordy v bezpecne vzdalenosti.
Stejne je ta nenavist ruskejch svabu k lidem co maji tu drzost branit svou vlast nekdy az komicka. Kdyby ti nenavideni "ukroši" byli cerni, nebo aspon trochu pricmoudli. Nebo treba muslimove... Ale oni si drze dovoluji byt Slovane, krestane a nekdy dokonce krasne blondynky, malujici velikonosni kraslice. Musulmani, ci Tatari, Avari a Burjati jsou spise mezi ruskymi vojacky, prchajicimi na ukradenych kolech zpet do asijskych stepi... smilies/undecided.gif
Nevím Josefe, jak si s tou skutečností spráfná česká flastenec vedená Japoncem poradi. smilies/grin.gif
Mikin
září 11, 2022 11:00
... : Josef
Tak abych to dotáhl na tu šedesátku příspěvků.
Koukal jsem dneska na Primě na Síkelu a můžu říct, že mě nezklamal. Signálů "bude" vyslal asi pět. Samozřejmě to jeho "bude" nebude v pondělí, jak hrdě prohlašovali on i jeho kumpán Jurečka ještě tuhle středu, ale někdy to prej bude. Lítaly z něj zase gigawatty, miliardy kubíků, miliardy eur i korun.
Něco zamlel o snad deseti až patnácti korunách za kilowatthodinu, což ovšem je bez další specifikace údaj naprosto ale naprosto bezcennej! Pokud by to měla bejt jen silová část (a já se obávám, že jo), byla by výsledná cena pro domácnost cca dvojnásobná. A co DPH? .... No, to jen tak namátkou.
září 11, 2022 14:12
... : *deeres*
Na Staromáku dnes tisíce lidí s českými vlajkami.ANO a SPD dělají mrtvého brouka a zprávy zatím mlčí.
září 11, 2022 16:25
... : Jiri Bilina
Toz nezlob se Josefe, napred jsi nadaval ze dostavas malo informaci. Ted se naopak kohoutis, ze "z nej litaly gigawatty, miliardy kubiku a miliardy eur a korun". Takze ten pan mluvil o vecech kterym nerozumis, ale to snad neni jeho chyba. A informaci o budoucich cenach elektriny ti nemohl dat ani Buh, to jsme si uz snad ujasnili.
Me to pripada, ze se za komousu lidi naucili akorat na vsechno nadavat a ted nedokazou prestat.
Pritom ta soucasna vlada za celosvetovou inflaci, zavislost na ruskym plynu ani za Putinovu zlodejskou, fasounskou valku fakt nemuze.
Ten zmetek Lavrov vcera prohlasil, ze o miru je potreba jednat hned. Pozdeji to pry bude nemozne. No tak to ma soudruh pravdu - az ty jeho zachvatciky Ukrajinci vyzenou z cele sve zeme, bude se jednat leda tak o valecnych reparacich. Nejspis chce ten hnup nabidnout Zelenskymu tu cast Charkovska, odkud je Ukrajinci prave vykopali. Pritom mu smejdovi zlodejskymu nepatri na Ukrajine ani ctverecni centimetr. Jak rikal Sverak v Koljovi: kradete kufry a cizi uzemi.
Vis co? Zkus si vzpomenout na slova J.F.Kennedyho. "Neptej se, co muze udelat tva zeme pro tebe. Ptej se, co muzes udelat ty pro svou zemi."
A jeste jeden citat me dnes zaujal. Chces jit dolu s cenou plynu, vyzbroj dobre Ukrajinu. smilies/smiley.gif
Mikin
září 11, 2022 18:35
... : Josef Kouba

Proč kupovat od Ruska levné uhlí, když ho mohou překupníci převést přes Maroko a vydávat za marocké uhlí a jen ho prodávat mnohonásobně dráž? Zde máte osobní svědectví od českého dopravce. A s ropou a plynem je to to samé. Rusko, překupníci a námořní doprava ti všichni dál vydělávají na debilitě Evropanů. Evropské vlády se bijí v prsa, že od Ruska nic nenakupují a "nejsou na něm závislé" a jen blbí občané EU platí jak mourovatí a mnozí tuto komedií politikům i žerou!

Osobní zkušenost dlouholetého kapitána lodi Ladislava Pražáka.

Vážení přátelé,
nemohu jinak než sdílet informaci o tom jak je to s dovozem ruských surovin do Evropy. Minulý týden jsem byl pracovne jako kapitán frachtové lidi nakládat uhlí v Rotterdamském přístavu.Zaměstnanec firmy SGS mi při kontrole sdělil že uhlí které nakládáme je původně z Murmanska. Celý náklad je odvezen do Maroka, tam se přepíší papíry a celý náklad putuje do EU. A jeho cena je trojnásobná. Stejně je to s ruskou ropou. Na volném moři se přečerpává do tankerů USA společnosti a tímto způsobem se zásobují EU rafinérie.
září 11, 2022 22:46
... : Jiri Bilina
Jako obvykle - Josef Kouba neco kompletne okopiroval, ze sve hlavicky nepridal jedine slovicko, chybi zdroj a pochopitelne i jmeno udajne "frachtove lodi", jakozto i dalsi detaily.
Tedy neco na urovni jeho uzasne zpravy z 20. brezna, podle ktere prezident Zelensky uprchl z Kyjeva, prezidentsky palac je vyrabovany a vypaleny, v Kyjeve doslo ke statnimu prevratu a dezerce v ukrajinske armade dosahly takovych rozmeru, ze vojaci musi byt retezy privazovani ke sloupum a ocelovym konstrukcim. smilies/grin.gif
------------------------------------------
A nyni vazne. Situace rusackych okupantu vypada hodinu od hodiny horsi. Jejich vojaci prchaji do Ruska casto bez vyzbroje a v odcizenych civilnich satech. Na osvobozenem uzemi po nich zustavaji obrovske zasoby vojenske techniky i streliva.
Ukrajinskou armadu zastavily v mnoha pripadech az ruske hranice. Puvodni pomerne uzky koridor kterym Ukrajinci utocili se zmenil v siroke uzemi od Charkova az po Donbas a obsazeni rady silnicnich a zeleznicnich uzlu Rusakum nesmirne ztizilo zasobovani vychodni fronty. Ukrajinci postupuji na nekolika mistech i v Chersonske oblasti, ruska vladni televize musela v nekolika pripadech priznat pravdu a skupina poslancu hlavniho mesta Moskvy vyzvala Putina k rezignaci.
Takze se vazeni nezlobte, ale ve svetle techto skutecnosti se me jevi cela nadavna demonstrace zorganizovana proruskymi poskoky na Vaclavskem namesti jako pekna pitomost. smilies/smiley.gif
Mikin
září 12, 2022 00:06
... : Josef Kouba
https://youtu.be/wmOePNsNFw0
Pro "politologa" Mikina. Krátká diskuse s Jeffrey Sachsem z Kolumbijské univerzity. Vysvětluje ve 20 minutách ten bordel na zeměkouli co dělá jen pár občanů z USA. Bohužel není u toho překlad.
září 12, 2022 01:26
... : Jiri Bilina
Uz je to tak, Josefe Koubo. Kdybys porad dokola a bez jedineho vlastniho slova nepostoval tu svoji komunistickou spinu, nemusel bys v kazdem komentari poskakovat od jednoho tema ke druhemu a delat ze sebe jeste vetsiho oslika.
Podivej na ten tvuj 100x opakovany nesmysl (září 11, 2022 03:46) o "700 vojenskych americkych zakladnach". Ty jsou podle tvych rusackych webu i v Ceske republice. Tak nam laskave povez, kde? smilies/wink.gif
Nebat se, nelhat a nekrast. Vis kdo to rekl, kluku ktery zije na GIS? smilies/wink.gif
Mikin
září 12, 2022 02:39
... : *deeres*
Situace se moc neuklidnila, doteď se Rusáci snažili šetřit civilní obyvatelstvo a včera s tím skončili. Přichází ruská zima. Byl odstaven poslední 6.blok JE a zasažena tepelná elektrárna. Třetina Ukrajiny má být bez proudu.
Ksakru, kdy už přestanou blbnout s tím zabíjením se navzájem a sednou ke kulatýmu stolu. Kdo z normálních lidí stojí o to žít v bídě a ve strachu o život svých blízkých i svůj ?
září 12, 2022 05:35
... : Josef
Souhlasím s tebou, Deer. Od začátku. Tak přecijen zopáknu, co jsem psal už někdy zjara: Je mi uplně jedno, kdo vyhraje nebo prohraje, hlavně ať to skončí.
Potíž je v tom, že Zelenský se dohodnout nesmí, to má od svejch nadřízenejch zakázaný. Když se dohodnout chtěl a bylo to už skoro na spadnutí, to bylo nějak v dubnu, okamžitě ho přilít umravnit Johnson.
září 12, 2022 06:15
... : Jiri Bilina
Rusaci se snazili "setrit civilni obyvatelstvo"? Tim ze zakerne zautocili na 4x slabsiho protivnika, srovnali se zemi desitky mest a vesnic, muci, vrazdi, znasilnuji, kradou a lzou?
Ted kdyz ty zrudy dostavaji na pr*el, tak zacaly zvatlat o jednani u kulatyho stolu.
Pritom staci, aby rusackej führer zavelel k odchodu zpet do Ruska a je okamzite po valce.
Z tehle krysi, slizacke, uchylne, komunisticke prolhanosti se me chce blit.
Mikin
září 12, 2022 06:24
... : Jiri Bilina
Fakt mravni ubohost, ktera se jen tak nevidi. Rusakum se zhroutila fronta, jejich vojacci zdrhaji jak rychle jenom muzou a tak se bude Rus aspon mstit na civilistech. Obytne domy, vodarny, elektrarny, trafostanice...
Ti civiliste co vylezaji z baraku a objimaji se s ukrajinskymi vojaky budou nejspis herci z holyvúdu. Normalni clovek chce prece zit pod rusackym okupantem, nebo je mu to aspon jedno, jako Josefovi.
Co na tom, ze Ukrajincum jde o samotnou existenci, protoze podle Putlera jako narod neexistuji.
---------------------------------
Ja si to tvoje prohlaseni Josefe pamatuju. Napsal jsi, ze by ti nevadilo, kdybys mel zit znovu pod Rusem.
Jo, jeste ze ma narozdil od tebe vetsina lidi pater, jinak by to vyhral uz Hitler.
září 12, 2022 07:05
... : Josef
Sice na tebe už déle nereaguju. Tvuj tupej svazáckej fanatizmus a mdlá inteligence mi nestojí ani za ťuknutí do klávesnice. Ale pokud veřejně tvrdíš, že jsem něco napsal, měl bys to dokázat. Blbečku.
září 12, 2022 07:23
... : Jiri Bilina
Proc? Snad se za sva slova nestydis, komundiro? Ja tehdy napsal, "nekterym by nevadilo zit znovu pod Rusem" a ty jsi odpovedel "me by to nevadilo". A pridal jsi kecy o tom, kolik by to zachranilo zivotu...
Kdyz ty tvoje kecy vezmeme, tak chudaci vojaci Svobodovy armady, letci v Anglii, partyzani, odbojari, disidenti... Meli se na vsechno vykaslat a stejne jako ty ohnout chrbat a kolaborovat s okupanty.
Slava Ukraini! smilies/wink.gif
Mikin
září 12, 2022 08:08
... : Iris
Mikine, v mých očích jsi lepší Čech a vlastenec, než spousta mých spoluobčanů, nenech se vyprovokovat k hádkám. Nechápu, co se to v naší společnosti děje, když se tolik lidí touží dostat zpátky do pekla, o kterém jsem si myslela, že je definitivně za námi. Neumím se rozepisovat, mohla bych okopírovat spoustu rozumných komentářů k téhle situaci, ale nechci to dělat, jako někteří. On si stejně každý tvrdošíjně stojí za svým názorem, ať je jakkoliv nesprávný v očích jiných. Bylo to tak v celých dějinách lidstva a nejsme poučitelní, bohužel. Tak Tě alespoň při pondělku s narůstajícím optimismem zdravím smilies/smiley.gif
září 12, 2022 08:20
... : Jiri Bilina
Jasne Iris. A diky!
Musim ovsem priznat, ze se dost bavim. Ta ukrajinska protiofenziva nasim flastencum moc radosti neudelala a ty jejich vymluvy jsou proste srandovni.
Zaroven ale klobouk dolu pred Ukrajinci. Tohle cekal asi malokdo a jen to ukazuje, co zmuze odhodlani i statecnost lidi, kteri brani svou zemi a rodiny. Takze si na ten pozdrav i sam odpovim. Herojom slava!
Mikin
září 12, 2022 08:42
... : Josef Kouba
200 let terorismu USA: Přehledný seznam všech amerických ...to jsem si početl!!
Na Google stačí napsat USA vojenské základny ve světě. Dlooouhé čtení a od roku 1945 do současnosti
20 000 000 zabytých lidí "šířením" demokracie. Ale jak tvrdím, dělá to v USA jen pár lidí, (globalisté)je to nekonečná honba za penězi a mocí. Procestoval jsem pouze 6 států USA. Lidé v USA jsou senzační.
Komentář k Mikinovým blafům je stráta času. Rusko jej dráždí jako červená bejka. Kdyby na Ukrajinu zaůtočili Turci, tak jej to vůbec nebude zajímat, ale Rus!? To teda ne. Amíci mohou cokoliv, ale Rus!
září 12, 2022 08:55
... : Iris
Josefe Koubo, teď jsi mě zabyl smilies/grin.gif
září 12, 2022 09:08
... : mila1
Iris, Mikine... tady je to marný boj. Obdivuju vás, že se zapojujete, já už na to nemám žaludek.
Zajímavé je, že nikdo nekomunentuje fakt, že Rusáci začínají prohrávat a že asi brzo začnou vyhrožovat jadernými zbraněmi.
A tohle mne teda posadilo na zadek. To snad nemohl napsat někdo příčetný
Situace se moc neuklidnila, doteď se Rusáci snažili šetřit civilní obyvatelstvo a včera s tím skončili.

září 12, 2022 09:29
... : Iris
Milo ahoj, to je jen momentální dispozice, dlouhou dobu jsem sem nemohla ani nakouknout. A pokud ano, obdivovala jsem za odvahu zase Tebe smilies/smiley.gif
září 12, 2022 09:33
... : mila1
A tohle mne po ránu opravdu potěšilo:
„Upozorňuji na případnou změnu právní kvalifikace u obviněného Ing. Andreje Babiše oproti podané obžalobě. Jednání obviněného by se mohlo potenciálně posuzovat i jako zločin poškození finančních zájmů Evropské unie,“ uvedl soudce Jan Šott poté, co zazněla obžaloba, kterou přednesl státní zástupce Jaroslav Šaroch.
Za poškození finančních zájmů EU hrozí v případě odsouzení a způsobení škody velkého rozsahu tresty pět až deset let odnětí svobody.

A takový člověk má tady na Kudlance zastání.. neuvěřitelné
září 12, 2022 09:36
... : Iris
Milo, nejen na Kudlance. Ale většinou mezi starší populací a to mě naplňuje jistým optimismem, mládí a rozum vpřed.
září 12, 2022 09:38
... : Josef Kouba
Jazyk český je prý jeden z nejtěžších na zeměkouli a gramatika také. Maturoval jsem za 3.
Napsal jsem asi 30 povídek z mého pestrého života, pokud jsem je nenechal opravit zkušenými češtináři, oplývají perlami. Jsem již téměř 40 let mimo české území. Gramatiku mě opravuje Google program a když se zmýlí je to na něj.


Ale Iris, ty i Mikin když vás mé informace, či otázky zaskočí. Kritizujete gramatiku. Nedokážete odpovědět, ani omluvit válečná tažení USA, ale Rus je svině.
Můj dlouhodobý průzkum mezi lidmi se kterými si píši či se občas stýkám, musím říci, hodně prohráváte. - 2:8 to je hodně.
Mikine.. Pokud kopíruji nějakou zajímavou informaci, Pro pána Boha proč bych to plácal ze své hlavy když souhlasím s každým písmenem.
Jak jednoduché Watsone.
září 12, 2022 10:07
... : Iris
Josefe Koubo, mám sestru 40 let v zahraničí a je fakt, že poslední dobou začíná dělat gramatické chyby více, než dříve. Ale přeci jen...některé chyby jsou k pochopení, jiné jsou hrozné a nesvalovala bych je jen na delší odloučení od zdroje. U Tebe to pak způsobuje velký kontrast mezi tím, co od někoho přepisuješ a co píšeš sám. Ale to není tak podstatné, omlouvám se.

Pokud ale kritizuji gramatiku, není to proto, že jsem zaskočena Tvými informacemi a dotazy. Jen k tomu nemám co dodat, je to marné. A můj průzkum svědčí o něčem jiném, Josefe, je mi líto. Rus je svině, alespoň ten hlavní.
září 12, 2022 10:16
... : Josef
Jen pro blbečka ze zemljanky: Jestliže jsem to napsal jako reakci na tvý úchylný svazácký žvanění, tak v tom případě to je docela možný.
září 12, 2022 11:13
... : Josef
Iris: Mně je to též líto, ale nic s tim nenadělám. Ani ty nenaděláš.
Válka s Rusem se vyhrát nedá, takže každý prodloužení o jednu hodinu nebo o jednu mrtvolu je jednak uplně zbytečný a druhak každej den jsme o něco blíž ke skutečný velký válce.
září 12, 2022 11:18
... : Josef Kouba
https://youtu.be/ChfvRF6S3AI Již se to rozjíždí. Udávání. Putin je Iris ve své zemi i světovými kapacitami uznáván jako mimořádný státník. V Rusku je kapitalismus a tvrdý, snít o návratu Rusů je blbost. V Německu ale je 30 000 USA vojáků od II sv.války. Proč??
Pár dní nebudu nic kopírovat. Jedu do Tofina... Vancouver island jezdit na prkně po vlnách Pacifiku s dvěma syny a kníračem Jesse.
září 12, 2022 11:24
... : AnickaM
Taky jsem prestala reagovat, nez se tady hadat mi prijde smyslplnejsi makat na zahrade. Tam aspon za sebou neco vidim, Gary stejne nic nevyresesime, budeme akorat na.ranejsi. Jen jeden komentar. Pani Marie asi odnekud zpadla, nebo naopak setrvala v hlubokem socialismu.
září 12, 2022 11:33
... : mila1
Anička: omyl, paní Marie odnikud nespadla naopak, ta sem úplně přesně zapadla.
NČ - ty řeči o svazákovi se hodí daleko víc na Tebe než na Mikina.
smilies/grin.gif
září 12, 2022 11:44
... : Iris
Josefe, proč tak poraženecky, proč by se nedalo s Ruskem vyhrát?

Chodím na přednášky z historie a baví mě, jak se všechno už nejméně jednou stalo. I ty nejhrubší a nejprimitivnější zupácké mongolské hordy nájezdníků, si jednou poprvé na někom vylámaly zuby. I Žižkovo vojsko jednou poprvé pochybilo. Na Rusáky se musí jinak, než diplomacií, platí na ně převaha a tvrdá ruka. Konec konců - Ukrajinci to s nimi umí nejlépe, o tom není pochyb. A chrání tím nás, kteří strachy jsme ochotni se zase nechat porobit.

Podívej, tohle je celkem úsměvné, ale ono to o něčem svědčí:


S velkou pompou otevřel ruský prezident Vladimir Putin v sobotu v Moskvě Slunce Moskvy, největší ruské kolo v Evropě. Ještě ten den ale mělo provozní potíže, v neděli pak přestalo fungovat úplně.

„Unikátní stavba, 140 metrů vysoká. V Evropě nic podobného není,“ uvedl při slavnostním otevření Slunce Moskvy Putin, načež poděkoval všem lidem, kteří se na výstavbě ruského kola podíleli.

„Jedná se o největší ruské kolo v Evropě. Dřív bylo v Londýně, ten je teď ale druhý,“ doplnil přítomný starosta Moskvy Sergej Sobjanin.



Tohle jsou oni - chvástat se, vyhrožovat, mít všechno největší A vždycky z toho vyjde kalašnikov, abych použila známý fór.

Chrastí a vyhrožují jadernými zbraněmi, protože jsou sprostí. Nejsou jediní, kdo tyhle zbraně vlastní, ale všichni ostatní mají morální zábrany, jen tahle prasata jsou schopna všeho. I když věřím, že ke spuštění toho masakru, by se nepřipojil dostatečný počet potřebných lidí.
Proto si přeji jejich porážku, Josefe. Protože se bojím o svoje děti stejně jako Ty. Jo, může to dopadnout špatně, ale jak psal výše Mikin, je dobré mít nějakou ideu, té věřit a za tu bojovat. My jsme v totalitě mohli celkem prd, pokud jsme neemigrovali, leda tak poslouchat Svobodnou Evropu a mít kecy. Hodně potají. Teď se alespoň můžu svobodně (zatím) projevit a přidat se tam, kde mi to připadá správné.
září 12, 2022 12:13
... : Josef
Iris. Proč se nedá vyhrát? Proto, že dnešní technologie, kterou má rus v rukách, je schopná skutečně zničení světa, v lepčím případě jen civilizace. Ale z hlediska lidí to vyjde nastejno. To už není, jako v r. 1945, kdy se naštěstí němec ve vývoji o pár měsíců opozdil. A že měl sakra dobře našlápnuto. Kdyby se neopozdil, a skutečně jen o pár měsíců, teď bysme si nepsali. Nelze srovnávat rok 1938, 1968, nebo dnešní dobu, s rokem 1945. Nějaký kecy o tom, že my ty zbraně taky máme, a třeba i lepší, nemají praktickej význam. V Česku by stačilo něco hodit třeba na Lipenskou přehradu (ani by to zrovna nemusel bejt Temelín). Sorry jako, já tohle skutečně nechci. Minský dohody byly vyjednaný férově a kdyby byly dodržovaný, byl by klid. Pak ovšem, na příkaz něčí, přestala fungovat diplomacie. No, a když nefunguje diplomacie, dojde na zbraně. Jestli si někdo myslí, že stačí zahnat rusa zpátky za jeho hranice a dál mu vyhrožovat, ohrožovat ho, tak je bloud. V porovnání s tim, co může skutečně nastat, je to, co se děje na Ukrajině, jen nepatrná ochutnávka. Kdo nemá děti a vnoučata, ten samozřejmě není schopnej mý obavy pochopit a ani bych to po něm nechtěl.
září 12, 2022 12:59
... : Iris
Josefe, chceš tím říct, že ty neuvěřitelné dnešní technologie, které teď má opravdu nejen ten Rus, je bohužel opravdu schopen použít jen on? Jen od něj to můžeme čekat a jen před ním se máme klepat?
To jako se Sovětským svazem na věčné časy? Všeho schopní neschopní.
Tvoje obavy samozřejmě chápu.
Ale co teda? Jak zachránit svět? Co mu, vy víte komu, nabídneme jako první?
Mimochodem, zase někdo odněkud vypadl, tentokrát ne z okna, ale z lodi, tam je to asi jeden mamlas vedle druhého.
září 12, 2022 14:53
... : Josef
Chci říct, že ty neuvěřitelný technologie má nejen Rus, ale i Čína, Indie, Korea a samozřejmě i Amerika, Anglie .... Nejedná se ovšem už dávno jen o zbraně jaderný. Nelíbí se mi možnost, že by se spolu střetly (ty technologie). Tobě jo?
A je mi uplně jedno, kdo bude první, protože druhej to taky ještě stihne. Jestli bude do kouta zahnanej rus, bude to on, kdo bude první. Převádět tyhle mý obavy na "Se Sovětským Svazem na věčný časy", to mi skutečně přijde tebe nedůstojný. Na to je tady bezmozkovej trouba ze zemljaky.
Jako jedinou možnost přežití vidim diplomacii. Ovšem, co se dohodne, tak, a to stokrát podtrhuju, dodržování dohodnutejch dohod!!! Od Reykjavíku až do Minsku.
Třeba zrovna Havel: "Už nikdy s nikým nepůjdeme do žádnýho paktu."
září 12, 2022 15:38
... : Iris
No, Josefe, ono těch smluv v historii lidstva bylo sepsáno a následně porušeno strašně moc. Toho se právě najde v tom dějepise strašně moc. Holt lidi.

Zrovna v sobotu jsem byla na konkrétně přednášce o husitských válkách a kromě motivace, která byla více náboženská (což ale není ani v dnešní době a v tomhle konfliktu od věci) se věci dějí jako přes kopírák. Sliby, následně zrady, udávání, zabíjení, nedodržování dohodnutého, všichni v právu, všichni ublížení, pakty, nepakty....

Takže ano - diplomacie je jediná správná možnost. I v případě nedodržení dohod. Ale vytáhnout zbraně a jít si vynutit pravdu je špatně. Zejména v této době, kdy případné konflikty hrozí tím, o čem jsme si psali. Já mám tedy poměrně neochvějně jasno v tom, kdo s tím ozbrojeným vynucováním začal první, kdo to spustil natvrdo. I když si třeba myslel, že to půjde rychleji a bezbolestněji.

To "Se Sovětským Svazem na věčný časy" jsou opravdu moje regulérní obavy, tím se Ti nevysmívám. Já bych už tak ráda ve svém životě zažila to, že nebudeme mít Rusa v zádech, že s nimi nebudeme mít tyhle starosti a kromě ruské literatury a hudby o nich neuslyšíme. Jenže se mi to jeví tak, že to nestihnu.

A kdybys mi chtěl odpovědět výčitkou, že "západ" zbytečně dlouho saturuje zbraněmi Ukrajinu, použiju výrok, který jsem dnes našla v jedné diskusi

Západ přestane posílat okupované zemi zbraně, až okupanti odtáhnou domů, omluví se všem slušným lidem, zaplatí válečné reparace a budou se třást před válečným tribunálem!

září 12, 2022 16:02
... : Jiri Bilina
Naprosty souhlas, Iris. A ty prestan blbnout, Josefe.
Rusko s temi jeho jadernymi zbranemi nikdo neohrozoval a neohrozuje. Ani nechce porazit. Uplne staci tu agresivni skorovelmoc presvedcit, ze smlouvy a hranice plati i pro ni. A kecy o tom, ze nekdo utiskuje Rusy v prilehlych oblastech, to jsou zase jen kecy. A navic i argument, ktery pouzil starej Dolfa aby ziskal podpisy na Mnichovske dohode. On by je ovsem neziskal, kdyby svatosvate neslibil tehdejsim slabochum, ze nema zadne dalsi uzemni pozadavky. Putler neslibuje ani to, on naopak popira samou existenci ukrajinskeho naroda. Diky bohu, ze se proti jeho zvrhlostem postavili nejen Ukrajinci, ale i zbytek svobodneho sveta. Protoze jinak by tu psychopatickou zrudu uz nikdo nezastavil. Ani v Portugalsku ne. Takze jestli ti jde fakt o budoucnost vnoucat...
Vykasli se na ty dezinformacni weby - podle toho ze jsi se nechal ockovat a projevujes i dalsi zablesky rozumu mas na vic, nez ma tech par komunistickejch babicek, rudy nestastnik Kouba a ujecena zupacka praporcice, kteri se zde Daniele usadili a krakaji ty svoje nesmysly nonstop.
Ja naprosto a uplne chapu, co s tebou udelala ztrata toho pavlacoveho bytu. Ja obcas v polospanku zavitam do byvaleho bytu svych rodicu, ve kterem jsem vyrostl a oni prozili sve zivoty. Slysim i zvuky jako je praskani parket, vodovodni trubky... smilies/smiley.gif
Ale sakra, copak chces prozit zbytek zivota jako zatrpklej dedek nadavanim a opakovanim tech pitomosti? Nech Havla, homosexualy, demokraticky zvolenou vladu i Zelenskyho na pokoji. Nic ti neudelali. Ani nikomu jinymu. Nazdar!
Mikin
září 12, 2022 16:39
... : Josef
Jenomže, Iris! Voto přeci jde! To rusák NIKDY NEUDĚLÁ. A co teda dál?
září 12, 2022 16:41
... : Lenka1
Hm, tak jsem si početla, pořád stejný. Ignorace nepohodlných faktů a dál jen tupá nenávist.

Tak si to užívejte, dokud můžete. To, že si nepřejete, aby Rusko vyhrálo, je asi tak jediné, co můžete dělat. Rusové přestali brát ohledy na civily, tak se dozvíte, jak doopravdy vypadá válka.

A poděkovat můžete svému milovanému Západu.

Všichni víte, koho se můj komentář týká.
září 12, 2022 16:43
... : Jiri Bilina
Rusove nebrali ohledy na ruskojazycne Ukrajince, ani na sve vlastni vojaky Lenko. Natoz na "civily" zeme, kam prijeli pachat genocidu.
A ty velice dobre vis, proc te vykopli z armady zapadni demokraticke zeme, ktera je clenem obranneho spolecenstvi NATO.
Nebo ti to mam rict? smilies/wink.gif
Mikin
září 12, 2022 17:02
... : Jiri Bilina
Jasne Josefe. To Rusak nikdy neudela, je potreba opustit spojence a preventivne se vzdat. Zit v otroctvi a doufat, ze budou drobky ze stolu a ze se mu vzda i jaderne vyzbrojena Cina.
Putinuv cviceny Medvedev zareagoval na charkovsky vyprask prohlasenim, ze se Ukrajina musi vzdat bezpodminecne. smilies/tongue.gif
A na odlehceni neco ze sportu - zavod v ukrajinskem biathlonu zdarne pokracuje. Ukrajina zatim vede 10:0 ve strelbe, ale podle Putina jsou rusti borci mnohem uspesnejsi v behu.
----------------------
A nyni na 24 hodin sbohem, prace za polarnim kruhem vola.
Mikin
září 12, 2022 18:47
... : Lenka1
Ti asi začnu říkat Bystrozraký.
Podle toho pořekadla "jsi tak blbej, jak daleko vidíš".

Na tebe to sedí stopro.


září 12, 2022 19:47
... : mila1
Tak se NČ konečně dočkal. Vláda zastropovala cenu energií. Jestli to je nebo není dobrý krok, se ukáže.
Ale asi je marné ukazovat na to, že do téhle situace nás dostaly minulé vlády, kdy jím oblíbený Babiš neudělal pro nezávislost České republiky na ruském plynu dočista nic.
září 13, 2022 08:30
... : Josef
Nojo, konečně jsem se dočkal. Zastropování ovšem podle mejch představ rozhodně není. "Hora porodila myš."
6 Kč/kWh el. energie rozhodně ovšem není tím, co od včera hlásá rádio. Jde jen část ceny, tzv. silovou složku. Další složka, tzv. regulovaná, je nejasná, neurčená. Výsledná cena na faktuře se teda bude pohybovat mezi 9 až 15 Kč.
Zaplaťbůh aspoň za tohle, ale že by to byl nějakej úspěch půlročního upocenýho snažení desítek desetičlennejch týmů, to teda není. To se mě mohli zeptat v březnu a tohle geniální řešení bych jim poradil zcela zdarma.
září 13, 2022 09:12
... : Petr Sysala
Babiš neudělal pro nezávislost České republiky na ruském plynu dočista nic.

Škoda, že nikdo tady neřeší, kdo nás do té závislosti dostal. Tedy pokud by se to neřešilo slepičími kydy o Zemanovi...
září 13, 2022 12:32
... : Josef
No, Péťo. Taky bych řek. Ale i kdyby něco dělat mohl, tak proč nebrat ruskej plyn, když byl nejmíň 5x lacinější, než jakejkoliv jinej, a byl ho vždycky nadbytek? Chovat se s péčí řádnýho hospodáře, to je povinnost vlády.
Nord stream 2 pak nesměl bejt za žádnou cenu spuštěnej, a to se zdařilo.
září 13, 2022 13:17
... : Petr Sysala
vim o jedné české firmě, plete svetry vzor Markéta. Vyrobni cena je 700,-Kč.
Koupit si je můžete na burze v Lipsku. Vyvolavaci cena je 15000,-Kč
září 13, 2022 14:10
... : mila1
No Petře Sysalo, těžko se vyhnout "slepičím kydům" o Zemanovi, když on se o tu závislost velmi zasloužil. Ale v devadesátých letech to byl jeho kámoš Klaus, který tu závislost prosadil, ikdyž spousta politiků z ODS včetně třeba Dlouhého, byla proti a chtěla norský plyn.
No a pak vlády Zemana, Sobotky a Babiše tu závislost jenom podporovaly.
V roce 2009, kdy u vlády byla opět ODS a předseda vlády Topolánek, se řešil zase problém s ruským plynem a tehdy právě on orodoval za to, abychom se závislosti zbavili a chtěl jiné řešení. Ovšem po něm nastoupil Paroubek s ČSSD a pochopitelně se nic nedělo.
Ano, ruský plyn býval nejlevnější, ale jeho dodavatel nespolehlivý a to se teď ukázalo v plné síle.
září 13, 2022 14:11
... : Petr Sysala
Prosim, než začnete papouškovat tu pohádku o norskem plynu, zjistěte si technická fakta.
Jinak ze sebe děláte trochu blbé.
září 13, 2022 14:23
... : Josef
Topolánek je skutečně ten pravej: "Marku, s tebou stojím a padám.“
Pohádka o norskym plynu se v povědomí lidí usadila přesně podle záměru: Stokrát opakovaná lež, stává se pravdou.
září 13, 2022 15:11
... : mila1
Sysala: můžete upřesnit? Norský plyn je výhřevnější než ruský.
Co tam máte dál?
Ano, plynovod Stark II, který by norský plyn vedl přes Polsko k nám, se bohužel nepodařilo vybudovat. Nechci teď pátrat po příčinách, zájem prý neměla Babišova vláda, nevím, jaký postoj měli Poláci.

září 13, 2022 15:29
... : Josef
No, a votom to je. Když nevim, tak neodsuzuju.
září 13, 2022 16:17
... : *deeres*
Oblbují nás skvělé. Teď jsem se dočetla, že Slováci platí za MWh v přepočtu na Kč 1500,-.
Nám slavnostně sdělili, že budeme platit jen 6 kaček, jenže za KWh, tak si to vynásobte tisíci. A to není poslední slovo, k tomu přijdou další položky. On ten Klaus měl pravdu, když varoval před solárními barony.
září 13, 2022 19:25
... : Lenka1
deeres:

Udělali jsme ze sebe exemplární idioty. Tankery s ruským plynem a ropou brázdí moře a překupníci se rvou o to, kdo to koupí a s patřičnou přirážkou to prodá debilním Evropanům. Zejména Čechům. Ale jak vidno, někteří si v tom pořád libují, jak jsme to tomu Putinovi nandali.

Holt jen Orbán nebyl debil, tak Maďarsko může být v klidu. My chcípnem.
září 13, 2022 19:32
... : Jiri Bilina
Ani bystrozraky, ani jasnovidec, Lenko.
Mozna se na svete da najit armada kde by nevadil rasismus, hulvatstvi a militantni antivaxerstvi. Ale armada ktere by nevadila tak horouci laska k nepriteli? smilies/wink.gif
A ta lez o tajne nakupovanem ruskem plynu byla uz stokrat vyvracena.
Mikin
září 13, 2022 23:19
... : Jiri Bilina
Opravdu je Josefe ruskej plyn 5x lacinejsi? Vzdyt sami Rusi se camraji tim, ze na tom ted straslive vydelavaji.
A proc nebyt zavislej na plynu zlocinne vychodni mocnosti ktera nedodrzuje smlouvy, to se ukazuje prave ted. smilies/sad.gif
Mikin
září 13, 2022 23:24
... : Lenka1
Hele, Bystrozrakej, zase jsi vedle, jak ta jedle.

A ta lez o tajne nakupovanem ruskem plynu byla uz stokrat vyvracena.


https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-cina-kupuje-levny-rusky-plyn-evrope-ho-prodava-s-prirazkou-213733#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz


Ale to nevadí, v každý vesnici mají svýho obecního blba. smilies/wink.gif
září 14, 2022 11:27
... : Lenka1
A jen dodatek - víš, Bystrozrakej, on ten ruský plyn přímo od Gazpromu na dlouhodobý kontrakt je opravdu 5x levnější.

Ale neočekávám, že s tak vymytým mozkem, jak máš, bys byl schopnej to pochopit.

září 14, 2022 11:30
... : Jiri Bilina
Rusti svabove by se meli Lenko uz konecne domluvit. Budto Rusaci na plynu a rope diky soucasnym cenam a sankcim pohadkove bohatnou, nebo prodavaji levne. Jedno nebo druhy... smilies/wink.gif
Podle rostouci zurivosti tvych nadavek i absence komentaru ze "specialni vojenske operace" jsem pochopil ze se rašistum prilis nedari. Jeste nedavno jsi prece basnila o dobyti Odesy...
A opravdu - Ukrajinci za poslednich 10 dni dobyli zpet 8 tisic ctverecnich kilometru sve zeme a fasisticti okupanti prchaji jako krysy, zanechavajice na krajich silnic desitky tanku, obrnenych vozidel, obrovske zasoby munice i uloupene zachodove misy.
V oblasti Chersonu vyjednavaji rašisti podminky, za jakych je nechaji Ukrajinci zdrhnout za reku a v centru 50 tisicoveho Izjumu, ktery byl jeste pred tydnem rusackym vojenskym centrem promluvil a ukrajinskou vlajku vztycil prezident Zelensky. Nez ho zase zacnes krivacky pomlouvat tak si nejaky jeho projev poslechni.
Kolaboranti prodavaji nemovitosti a stahuji se i z Krymu.
Zeby se Leni to tve tazeni na Odesu i referenda o pripojeni k Rusku odkladala? smilies/wink.gif
Mikin
září 14, 2022 16:48
... : *deeres*
Tak konečně z nich vylezlo, že budeme po sečtení všech položek za 1MWh platit až 11.000 Kč. Od listopadu, do té doby nevím. Zkontrolujte si na faktuře svojí spotřebu a nejspíš po výpočtu, co zaplatíte za roční spotřebu, půjdete do kolen.
září 14, 2022 17:43
... : *deeres*
Mimochodem, v EU je v jednání návrh na zastropovani cen el.energie na 180 Euro za MWh. V Kč to dělá 4.417.
září 14, 2022 17:54
... : Lenka1
Bystrozrakej:

Dočkej času. Nechápu, proč se tak těšíš na plnotučnou válku. Chápeš, že když Rusko sundá rukavičky a pustí se do toho v USA stylu, tzn. rozstřílejí na cucky celou civilní infrastrukturu, tak Ukrajina klekne během chvíle nebo je to pro tvoje chápání moc složitý?

A zase jako vždycky - stažení ruských vojsk zase ukroši hlásí jako svoje vítězství. Trapný.

Jedinej, koho je mi líto, jsou ti civilové z oblastí, odkud se RF stáhla. Teď je tam budou masakrovat SBU jako zrádce jen za to, že si od Rusů vzali jídlo.

Ale bohužel - Západ to tak chce, tak to UA bude mít.

září 14, 2022 18:31
... : Lenka1
deeres:

To stropování je na úkor našeho dalšího zadlužování. A víš co, mně už je tak nějak jedno. V roce 2010 Kalousek posílal složenky, kde jsme aktuálně dlužili každej něco kolem 120 000,-. Dneska je to na hlavu už půl mega. A furt melou o zodpovědnosti, hajzlové.

Jediné skutečně reálné řešení je odchod z burzy, dohoda s Ruskem a fakáč Germánům.
září 14, 2022 18:34
... : Jiri Bilina
Takze to obsazeni Odesy a referendum se Lenko jen odlozilo? A ty stovky tanku, obrnenych transporteru a tuny munice byly jenom fligna na oklamani hloupych "ukrosu". A tisice vojacku ktere poslal kuliferda Putin do zajeti jsou ve skutecnosti placeni herci. smilies/grin.gif
Ta tva poznamka o trestani vlastizradnejch kolaborantu se me ovsem libi. Delalo se to po porazce nacismu, skoda ze se to zanadbalo po porazce nemene zvrhleho komunismu.
Mikin
září 14, 2022 19:09
... : Lenka1
Ta tva poznamka o trestani vlastizradnejch kolaborantu se me ovsem libi.
https://www.kudlanka.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=11524&Itemid=50#

No, vždyť říkám, že jsi charakterový zmetek. Tohle nejsou žádní kolaboranti.
Už vidím tebe, jak bys v jejich situaci nabídku humanitární pomoci odmítnul. Blbe.

A kromě toho - mě opravdu netěší fakt, že se Rusko očividně rozhodlo pro změnu statusu. Protože to může skončit hodně špatně i pro nás, protože podporujeme jejich nepřítele. Z čehož ale ty samozřejmě budeš mít prasečí radost. Tak ti jen připomenu, že ten Dawson není zas tak daleko a Země je kulatá.

A pochybuju, že tebe by si někdo vzal s sebou do bunkru. Takovýho masochistu si fakt nedovedu představit.
září 14, 2022 19:19
... : Jiri Bilina
Fakt hrozna vec Leni, ze svine ktere chodily udavat na Gestapo nekdo potrestal. Jak si to mohl dovolit...
A jak si to vubec ti zli "Ukrosi" dovoluji, branit se proti okupantum, jejichz Führer prohlasil, ze ukrajinsky narod neexistuje.
Jeste bys mohla laskave vysvetlit, jak to rusacke "sundani rukavicek" bude probihat. Ti tvoji okupanti na Ukrajine zatim postupovali kilometr za den tak, ze vsechno rozstrileli, co slo ukradli, zensky znasilnili a mrtvoly (vcetne svych vlastnich) nechali lezet na ulicich. Takze, co budou tvoji loseri delat ted, kdyz prchaji jako krysy?
Cekam na vysvetleni, ale laskave bez tech slabomyslnych vyhruzek a nadavek, ju?
Mikin
září 14, 2022 20:06
... : mila1
Mimochodem, v EU je v jednání návrh na zastropovani cen el.energie na 180 Euro za MWh. V Kč to dělá 4.417.

Jde o to, zda se i v případě EU bavíme o ceně silové energie nebo o součtu všech položek na el.energii..
září 15, 2022 10:20
... : *deeres*
Jasně, u nás konečný součet má být 9-11 kaček. Takže tak, žádný 4.417, ani 6 Kč za KWh.
září 15, 2022 11:03
... : mila1
Stejně si myslím, deeres, že to špatně chápeš.
To zastropování 180 Euro za MWh je jen pro výrobce elektřiny z neplynových zdrojů. K tomu je pak třeba přičíst všechny ty položky, jako jsi nasčítala na naší faktuře za elektřinu a dostaneš se na jiné číslo.
na výrobce elektřiny z plynových zdrojů v EU strop není stanoven. A jelikož elektřina se vyrábí i z plynových zdrojů, tak výsledná cena bude vyšší než ten strop 180 Euro. A to se pořád bavíme jen o ceně silové elektřiny, bez těch dalších nákladů.
září 15, 2022 12:01
... : mila1
Ta cena 4,40 Kč/kWh je cena silové elektřiny z neplynových zdrojů. Takže průměrná cena silové elektřiny ze všech zdrojů se bude v EU taky blížit 6 Kč/kWh. K tomu se musí připočíst všechny ty další položky, takže výsledná cena elektřiny v EU bude zhruba jako u nás.
To jenom pro lidi, kteří budou za každou cenu házet špínu na naši současnou vládu, je jednodušší vzít dvě čísla, která mají každé jinou vypovídací hodnotu a porovnat je a vykřikovat, jak naše je naše vláda nemožná.
A ohledně toho zastropování - my sice teď tolik platit nebudeme, jako bychom platili bez zastropování, ale zaplatíme to nepřímo na daních. My a naše děti a vnuci.

září 15, 2022 13:12
... : *deeres*
Já nechápu nic, stejně tak, jako Ivan Novoveský, předseda Institutu pro energetiku a jeden z členů diagnostické skupiny energetiků "Energie není luxusní zboží ".
Stačí si přečíst jeho článek ne těch ošklivých PL
září 15, 2022 15:07
... : Josef
No, Deer. Bych s Novoveskym uplně nesouhlasil (ale článek jsem ještě nečet. To jen k tý jedný větě). Vocaď - pocaď, jak jsem to myslel v jinym článku asi před tejdnem.
Podle mýho skrovnýho názoru by luxusem energie neměly bejt v nějaký rozumný a k životu potřebný míře. Co je nad tu míru, to už by ovšem luxusem bejt mělo, zvlášť v časech nedostatku. Rozumnou míru však někdo musí stanovit a to by právě měla udělat vláda, která má na to svuj vlastní úřad i asi 17 ministerstev, všechny s nadpočetnejma štábama. Jenomže vláda šla nejkratší cestou, koukla ven, spočítala okna na protějšim baráku, řekla šest a tři a odškrtla si vyřešení. Na víc nemá čas ani mentální kapacitu. Jasně to už nedávno zformulovala předsedkyně Sněmovny: "Vláda tady není od toho, aby se starala o lidi." Jen ještě ta pronikavě inteligentní osoba mohla říct, od čeho teda vláda je, protože já nevim. Chápu ale, že starost o lidský práva Barmských žen musí Fialu skutečně naplno vyčerpávat.
září 15, 2022 16:27
... : Jiri Bilina
100% zavislost na plynu zlocinne rise, ktera nedodrzuje smlouvy, stary brachu Josefe pan premier Fiala zdedil. A narozdil od svych predchudcu se s tim snazi neco delat.
Docela si cenim, ze v predsednictvi EU zvlada i dalsi veci. Tak treba tim, ze jel jako prvni do Kyjeva dokazal ze je chlap. Nejak si tam nedokazu predstavit oligarchu Babise. smilies/wink.gif
Mikin
září 15, 2022 17:17
... : *deeres*
Po socializmu jsme také zdědili elektrárny a na co nám to je?

Oprava, je to správně Noveský.
září 15, 2022 17:24
... : Jiri Bilina
Zatimco v sousednim Rakousku a Zapadnim Nemecku svitili loučemi.
Nebyt slusneho vychovani, hned bych ti deeres rekl co jsme zdedili. smilies/wink.gif
Mikin
září 15, 2022 17:50
... : Jiri Bilina
No, vždyť říkám, že jsi charakterový zmetek. Tohle nejsou žádní kolaboranti.
Už vidím tebe, jak bys v jejich situaci nabídku humanitární pomoci odmítnul. Blbe.

-------------------------------------
To bude Lenko zrejme nedorozumeni. Kolaboranty nerozumime lidi kteri prijali nejakou humanitarni pomoc, ale lidi kteri se (stejne jako ty) pridali na stranu nepritele vlasti. Tedy ruskych okupantu. Dnes je o tom zajimavy clanek na iDnes.
Zajimava situace je v Chersonske oblasti, kde plati z duvodu utajeni prave probihajici operace informacni embargo, ale kde byla od rašistu osvobozena obec Kyselivka, ktera lezi na polovine cesty mezi frontou a samotnym mestem Cherson.
Mikin
září 15, 2022 21:23
... : Josef Kouba
https://youtu.be/FiiIlOkL7TE K tomu nebude mít co dodat ani pravděpodobně nasazená štěnice.

. Strategie USA v Evropě proti Rusku. Zahraniční politika USA. Americká strategie. V podání The Chicago Council on Global Affairs. George Friedman. 2017.


září 17, 2022 20:43
... : Jiri Bilina
Hlavni je, neplest si komunistickymi pijavicemi tolik milovaneho George Friedmana se svetoznamym spisovatelem, zurnalistou a komentatorem Thomasem Friedmanem. smilies/wink.gif
https://www.youtube.com/watch?v=GpjQnshzQdQ
Mikin
září 17, 2022 22:34
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]