O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

BEZVLÁDNÁ? PODDANÁ? PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 27 březen 2008

 Dobrý den, mám poměrně pro Vás asi obvyklý problém, ale já si s ním nevím momentálně rady. Chtěla bych Vás moc poprosit o radu. Můj manžel mě během společného soužití hodně bil a psychicky terorizoval. Nyní již rok žijeme odděleně, ale i přesto, když občas přijede, tak mě terorizuje a napadá mne i členy rodiny.

Dnes již tak, aby to nebylo moc viditelné - například podrazí mému příteli nohy, nebo do mě strčí a stále mluví a vyčítá, mluví a vyčítá...

 

 

     Víte,  je to hrozné, po sedmi letech s ním už opravdu vím,že už s ním žít nechci!  On se ale rozvádět nechce, stále mě chce vlastnit - nebo jak to nazvat. Podala jsem v květnu žádost k soudu o úpravu výchovy a výživy našich dětí, také žádost o rozvod - ale manžel se vyhýbá soudnímu řízení a tak je vše zatím na nule. Nelze ani vypořádat společný majetek.

 

     Když přijede, musím ho do nemovitosti pustit a poslouchat nekonečné debaty a čekat, kdy a odkud přiletí rána, nebo se tvářit podřízeně a přikyvovat na vše. Když přivolám policii, tak ta se k tomu staví tak, že se jedná o rozmíšku mezi manželi i přesto, že je jim známo, že spolu nežijeme.

 

     Za měsíc musím do porodnice a v době mé nepřítomnosti vůbec nevím, jak manželovi zabránit ve vstupu do bytu. Můžete mi nějak poradit?

 

 

Děkuji Hanka

 


 

 

ODPOVĚĎ:

 

 

Milá Hanko,

 

     přiznávám, že fakt nechápu, kde bereš sílu tohle snášet a ještě tak podřízeně, téměř ochotně... Jediné, co napíšeš, jak on je ošklivý, jak jsou policajti  nečinní, jak jsou soudy pomalé. Ale - to přeci víme, a za ta léta se s tím musíš naučit poprat!!! Víš, připadá mi to, jako kdyby ti každý den přišel někdo dát facku a ty bys jen říkala: "Nikdo s tím nic nenadělá, tak jsem nešťastná... A snažím se jen občas uhnout."

 

     Prosím tě, nedá se stále jen spoléhat na nějakou pomoc zhůry, jak víš, ta moc nefunguje. Už kdysi dávno řekl slavný Mark Twain jednu nádhernou větu, kterou bych dala tesat do kamene:

 

"Ta jediná a pravá pomocná ruka visí z tvého ramene."

 

    Nevím, jestli bys stejně laxní byla, kdyby takhle trápil i děti.... V tomhle všem vyřizování obdivuji a vážím si našich drahých romských spoluobčanů: ti se  jen  tak nevzdávají. Z úřadů se nehnou, dokud nejsou úspěšní. A podle toho, jak nevýrazně ses ke svým problémům postavila, bohužel i tak to ony "činné orgány" berou. Takže hned, jak budeš zase trochu schopná vyřizování, je nutno záležitost vyřídit - musíš být neodbytná a vytrvalá. Držím ti palce.

    Víš, musím tě tale ještě rochu vyděsit: podle všeho ti hrozí jeden podstatně větší problém... Píšeš, že se ti narodí během měsíce další dítě. Ale píšeš, že tam v onom domě s tebou bydlí přítel. Z toho usuzuji, že asi máš dítě s ním. Jseš si vědoma toho, že tvoje dítě bude mechanicky manželovo a ne tvého přítele? Jsi přeci stále ještě vdaná za něj....

 

Podívej:

Určení rodičovství

 

                       Matkou dítěte je žena, která dítě porodila (§50a, zákona č. 94/1963 Sb., o rodině).

 

     

  1. Otcem dítěte je manžel matky, narodí-li se dítě v době od uzavření manželství do uplynutí třístého dne po tom, kdy manželství zaniklo nebo bylo prohlášeno za neplatné (dle §51, odst.(1), zákona č. 94/1963 Sb.).

     

     

  2. Jinak se za otce považuje muž, jehož otcovství bylo určeno souhlasným prohlášením rodičů učiněným před matričním úřadem nebo soudem (§52, odst.(1), zákona č. 94/1963 Sb.). Muž, jehož otcovství bylo určeno souhlasným prohlášením rodičů, může je před soudem popřít, jen je-li vyloučeno, že by mohl být otcem dítěte a dokud neuplyne šest měsíců ode dne, kdy bylo takto otcovství určeno. Tato lhůta neskončí před uplynutím šesti měsíců od narození dítěte. Také matka dítěte může v této lhůtě popřít, že je otcem dítěte muž, jehož otcovství bylo určeno souhlasným prohlášením rodičů (§61, odst.(1) a (2), zákona č. 94/1963 Sb.).

     

     

  3. Nedošlo-li k určení otcovství podle bodů 1 a 2 může dítě, žena i muž navrhnout, aby otcovství určil soud. Za otce dítěte je pak považován muž, který v rozhodné době (prokazatelně) souložil s matkou dítěte.

     

 

 

d@niela

 

 

 

Komentáře (47)add feed
Hanko, : kiwi
on za tebe asi nikdo nic nevyřídí, opravdu je nutno, jak ta zmiňovaná menšina, trvat na svém, stále a stále a stále! Psát tam, telefonovat, pokud tě ten manžel navštíví, zavolat okamžitě ještě někoho dalšího, coby případnýho svědka... Nebo to by si troufal i před zcela cizími?

březen 27, 2008 11:14
a jak se k tomu staví tvůj přítel? : ivanka
brání tě?
Nějak ses o tom moc nezmínila...
březen 27, 2008 11:15
... : atamka
Myslím, že by manžel nebyl příliš veselý, kdyby dítě bylo přisouzeno právě jemu a jeho nebylo. To by také na něj mohlo fungovat - stačí pár poznámek, že na něj bude muset platit alimenty do 18 let, že... Mně stačilo manželovi říci, že mu našeho syna ráda přenechám a o nedělích ho budu navštěvovat, co všechno bude muset dělat a zařizovat pro syna ho ráda naučím a občas ho se sociální pracovnicí navštívíme... jenže to platilo na toho mého, který mi od té doby dal pokojsmilies/grin.gif - no jo, tak snadné to bylo.
březen 27, 2008 15:50
Já se hlavně divím, : Krakonoš
že mu ten tvůj přítel ještě nerozflákal tlamu. smilies/angry.gif
březen 27, 2008 17:13
Krakonoš: : opas
S tím rozflákáním tlamy to může být problém. Jediné na to se to dá uhrát je nutná obrana. A co když to na to neuhraje?
Nebo naopak může mít manžel kudličku, popřípadě pistolku, nechá si dát jednu ránu a následně přítele zcela legálně zrakví. Stojí to za to?
březen 27, 2008 18:01
Jak to, ze ho musis poustet do bytu? : Helena CH
Poridili jste si byt spolecne a proto ho tam musis poustet? Pokud ano, tak to bych vyridila ze vseho nejdriv. Byt prodat, penize rozdelit a kdyby to na neco jineho nestacilo, radsi bych sla do podnajmu/pronajmu, nez muset poustet manzela do bytu. Kdyby nechtel prodej, zjistila bych si, jak se da vymahat rozdeleni majetku a pokud by to jen trochu slo, stehovala bych se jinam, jeste nez bych ten prodej a rozdeleni vymohla.

Ten napad postrasit manzela alimenty na dite narozene v manzelstvi neni spatny. Delas problemy s rozvodem? Tak tu mas, neni jine vychodisko, dite bude pripsane Tobe a budes na nej platit do 18. A jeste muzes pridat, ze pocitas s tim, ze dite bude "po tatinkovi" chytre a pujde na vysokou, takze alimenty se budou platit az do ukonceni studia.

Taky bys mohla zkusit ho do toho bytu nepoustet a nechat jeho, at si stezuje u tech soudu a uradu, ktere Tobe vubec nepomohly. Nemyslim, ze by se neceho dovolal driv, nez ty. Pokud tedy nema nejake znamosti. A potvrzeni od lekare, ze jsi byla nemocna a nemohla ses dostavit na soudni jednani se asi da sehnat, zvlast kdyz budes brzy rodit a pak v sestinedeli. Jindy muze byt nemocne dite, nebo nebudes mit nikoho na hlidani...
březen 27, 2008 18:01
Opas, : Krakonoš
takhle ale normální chlap, kterýmu idiot podrazí nohy či strčí do jeho partnerky, neuvažuje. Do mojí by teda nestrčil. Takový hovada je třeba zpacifikovat hned v zárodku. Už snad bylo v médiích dost zavražděnejch ženskejch, který tu mohly bejt, kdyby jejich zhrzenýmu bejvalýmu někdo včas ručně vysvětlil, co se s ním stane, bude-li dál otravovat. Máme teď v širší rodině taky jeden takovej případ. A piš si, že jedeme s bráchou toho dotyčnýho uklidnit. Protože policie to udělá teprve až bude sestřenka v rakvi. Na případnej postih s*re pes, její život a život její rodiny jsou přednější.
březen 27, 2008 21:14
... : atamka
No Krakonoši, takovýho chlapa jsem taky tenkrát potřebovala. Ale ten můj mi řekl "Přece se s ním nebudu prát?!". A bylo vystaráno.
březen 27, 2008 22:48
Nechápu, : NČ
jak si můžeš vážit "přítele", kterej si nechá podrazit nohy anebo se kouká na to, jak KDOKOLIV do tebe strčí. A jemu není ani trochu trapno? Ani před tebou?
Jo, dá se ještě pochopit, že tvůj manžel má zcela zjevnou fyzickou převahu, a "příteli" je předem jasnej výsledek, takže přímý střety nevyhledává. Jenže tohle jsou přeci situace, který sice on nevyhledal, ale který si vyhledaly jeho. Kdy už jen uhnout a jen se koukat prostě nelze!!! A s tím přeci MUSEL i počítat, když si nabrnk vdanou paničku, nota béne šel bydlet do stále ještě manželskýho baráku. Vlastně jsi s tím měla počítat i ty. Divím se, že se teď tomu divíš. Dokonce bych řekl, že tvýmu manželovi dělají tyhle jeho trestný, pro něj beztrestný, výpravy náramně dobře, a že to je taky jedinej důvod jeho návštěv.
Když ten tvůj současnej na něj nestačí, poradil bych zase znova Andreje s Igorem, zvládl by to i Roman za pár tisícovek. Ale současně bych ti poradil, aby ses HODNĚ VÁŽNĚ nad svým současným "přítelem" a vaším vztahem zamyslela.
březen 28, 2008 06:25
Krakonoši, : Eva
to je paráda a díky, že s bráchou jste a doufám, že máte taky syny.Protože takových chlapů už je taky jak šafránu. A přitom by si to ty "takyvelikánskýmuský" spolehlivě odradilo, aby se mrzce vytahovali nad holkama a dětma. Těší mne, že jste ještě nevymřeli, jako druh! Kdysi bych někoho takového též hodně potřebovala, leč naučila jsem se už, bohužel, sama smilies/grin.gif Nebyli lidi smilies/grin.gif
březen 28, 2008 06:26
No, Ničí, máš zase pravdu:-)))))) : Eva
a já tedy mám hooooodně daleko k moralizování, ale tak nějak fakt pořád nechápu, proč si pořizovat vedle manžela ještě přítele (no, to jediné snad ano), sestěhovat je a notabene s ním otěhotnět??? To si o potíže přímo samo koleduje a obávám se, Hani, podle toho, co píšeš, že na to zůstaneš, na tu zodpovědnost, sama!
březen 28, 2008 06:46
Krakonoš: : opas
No já pistoli nosím běžně, takže pak je i logická úvaha že ji může mít ten druhý také. A vzhledem k tomu, že už jsem ji použil, tak vím jak to je pak rychlé. Nic, nic a najednou čumíš do laufu a do konce života ti možná zbývá jen malý pohyb prstu. Nechci to zažít na druhé straně. Takže na nějakou agresi si dávám obrovský pozor a celkem pasivně čekám až se situace dostane na úroveň případně obhajitelnou před soudem a pak teprve reaguju. Ovšem o to důrazněji :-) Ale zkoušet dát někomu přes hubu? Raději fakt ne...

březen 28, 2008 10:55
vysvětlení : Hanka
No tak Vám děkuji za rady,můj manžel na hubu už několikrát dostal od známých a přítele mé dcery,to byla jediná možnost jak ho dostat z baráku,který je sice společný,ale platila jsem ho já/moje blbost/. Můj přítel je dost mladý a navíc ho brzdím já,můj manžel dělal judo a hrál ragby je mu 47 a je to hovado neustále pod vlivem alkoholu,přítel dělal atletiku a je to taková nítěnka,zase je hodný a má jiné přednosti.
březen 28, 2008 11:00
Krakonoš : Hanka
aspoň víte,že policie když nechce tak nefunguje,vše co manžel provede je tady pouze přestupek,včetně mého otřesu mozku a vyražených zubů,ale jinak fakt dobrý.
Faktem ježe nadávat mohu sama sobě,stále jsem jen ustupovala aby byl klid,nakonec jsem si ho i vzala,aby mi nemohl vyčítat,že nejsem ani jeho žena.Je pravda,že mě hodně brzdí děti mám jich 5 kousků /20,13,5,3 a 2 roky/,poslední 3 jsou manžela,taky je pravda,že jsem bývala ráznější, ale před 3 lety mi umřelo dvojče - chlapeček a něco se ve mně zlomilo a začala jsem být dost flegmatická. Taky je pravda,že jsem žádný manželův útok nesnášela jen tak,taky jsem mu přerazila nos popelníkem,dcera ho přetáhla válečkem,fakt jak v blbym filmu,ale už takhle žít prostě nechci,mám toho dost.
březen 28, 2008 11:11
Eva : Hanka
otěhotněla jsem náhodně a nechtěně přes antikoncepci,je tam 1% /postinor/,mám velkou plodnost a po jiných antikoncepcích krvácím. Čekám 7 dítě a mám za sebou za svůj život 7 interupcí trojčat. Spíš bych řekla,že mě stačí vyprat jen trenky nebo slípky a je to hotovka.Teď po porodu se chystám na sterilizaci,ale minulí týden jsem četla,že se jedné ženě narodila po sterilizaci holčička,tak doufám,že mě se už nenarodí nic a že tento porod a miminko dobře dopadne.
březen 28, 2008 11:18
opas :-(((((( : NČ
.
březen 28, 2008 11:46
Hanko: Sv prost !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Si to užívej ! : NČ
I kdyby měl milion jinejch předností, tak stojí zaho*no!
březen 28, 2008 11:51
Ježišmarjá, Hani, ty máš 7 dětí??? : Eva
To tedy je úplně jiná a díky za všechna ta vysvětlení. Bože, ty máš teda život, to já bych tedy fakt asi neustála, natož, abych ti poradila. Víš, každý jsme na tom hodně jinak, ale kdybych byla ve stejné situaci, tak všechny chlapy fakt nekompromisně vyperu (třeba jen na čas) z baráku, sepíšu svůj příběh jako knihu a zajistím trochu sebe a děti, co už mám. Vždyť ty už musíš potřebovat také nějaký klid, ne jen rodit děti a potýkat se s partnery.Tu sterilizaci jsi určitě vymyslela dobře a neboj se, je děsně spolehlivá, věřím, že i v tvé mimořádné plodnosti. Přeji ti klid pro donošení mimča a kéž ti dělají všechny děti jen radost! smilies/wink.gif
březen 28, 2008 11:57
Ježíšmarjá, : Vodoměrka.
a proč si prostě s přítelem nenajdete společné bydlení někde jinde? Nemůžu si pomoct, ale tahle situace nevede k ničemu... já osobně bych teda první hledala jakékoliv jiné bydlení, kde manžel nebude mít právo co dělat...
Akorát mi nějak neštimují počty... píšeš, že máš pět dětí, o kus dál pak že čekáš sedmé dítě... mezitím sedm interupcí... no doufám, že to od kudlanky nebo od tebe není předčasný apríl....
březen 28, 2008 12:13
Tak se mi zase potvrdilo, : NČ
že reagovat jakkoliv hned na první dopis, bejvá scestný. Teprve, až se pisatel(ka) ozve znova, jsou věci o něco jasnější.
Ale svuj nynější názor si už raději ponechám pro sebe. Což jsem ostatně měl udělat už od začátku.
březen 28, 2008 12:15
No, EnČé, : Vodoměrka
já musím zas použít to tvoje: Svatá prostato!!!!! smilies/wink.gif smilies/grin.gif
březen 28, 2008 12:17
Vodoměrko : Kamila
čti pozorně, jedno děťátko jí zemřelo...
ale jinak jo, máš pravdu ty i NČ
březen 28, 2008 12:20
Ne, Kamčo, psala, : Vodoměrka
že jí zemřelo dvojče... chlapeček... pokud umím počítat, tak druhé dvojče by tam figurovat mělo... ale o tom to přece není...
březen 28, 2008 12:23
Jo Vodomilko, už jsem ho před chvílí též musel použít. : NČ
Víš, někdy si na první pohled člověk myslí - chudinka, děvče nešťastný. Když se ale pak dozví víc, už nelze ani litovat. Už nelze nic jinýho, než jen zkonstatovat tu prostatu a říct si: co já vůl se vůbec snažim se SVEJMA názorama na život posuzovat život někoho jinýho, patřícího ke zcela jiný kultuře, vyznávajícího zcela odlišný životní hodnoty od těch mejch. A ještě se pokoušet ho pochopit, neřku-li mu poradit. Chacha!!!!
březen 28, 2008 12:27
Hanko, já tě lituju, ale znám to, : Majda
taky mám takovou "smůlu", že stačí jen, aby se kolem mě šmrncly kalhoty, a sem v tom. Tedy, ale to s těma trojčatama... Holka, ty bys si mohla vydělávat jak "náhradní matka", když ti podle všeho jdou děti tak lehko. To si fakt nedělám legraci...

Ale jak se tu už vejš psalo: přitlač na úřady, ať máš všechno papírově v pořádku. Nebo nakonec budeš fakt jen žít z výživnýho...
A "páni" si daj odchod.
březen 28, 2008 12:54
NČ : opas
Proč ten smutek? Jak si myslíte, že vznikla etiketa? V dřívějších dobách většina lidí trvale nosila osobní zbraň, šlechta meče a později kordy, chudší lid alespoň nůž. A protože lidé jsou různí, jakákoli nevhodná poznámka se mohla okamžitě změnit na boj o život. Takže časem se vyvinuly formy komunikace známé jako zdvořilé. Podání ruky (nemám v ní zbraň), udržování odstupu, neotáčení se zády, mluvení neagresivní způsobem, atd...
Hulváti rychle vymřeli, zbyla slušnost.
Takže když si připustíte myšlenku, že každý s kým mluvíte může být ozbrojen (divil byste se), asi pochopíte jak jsem to myslel. Snažím se se všech sil nedat vám důvod použít vaše zbraně, pokud to jinak nejde, budu se snažit nedat vám šansi. To je celé.
Zkoušet někomu něco vysvětlit je nejspolehlivější cesta do špitálu nebo na krchov.
Priklad je treba tady:
http://zpravy.idnes.cz/nechteny-napadnik-prostrelil-otci-divky-ruce-a-varle-pcv-/krimi.asp?c=A060821_111732_krimi_cen
březen 28, 2008 13:03
Hele, Hani, : Vodoměrka
já bych fakt řešila to nové bydlení s přítelem, protože když nejste rozvedení, tak manželovi k přístupu do bytu nikdo nezabrání... spíš bych měla strach, co s přítelem, a jestli je co k čemu, tak bych na něho tlačila, aby se snažil to co nejdřív nějak vyřešit... ať se můžeš s miminkem vrátit a nemusíš mít zbytečné obavy...
březen 28, 2008 13:06
vodoměrka : Hanka
fakt neumíš počítat,dětí mám 5 živých a 1 mrtvé tak to je asi 6 nebo ne? A za měsíc bude 7!
No já jsem nechtěla aby mě nikdo litoval,snad ne ani chápal,jen jsem chtěla poradit v boji s úřady,jestli někdo neví o nějaké fintě.
No a když si daj páni odchod,tak je mi to taky ´jedno.
V pronájmech jsem díky koním - podnikala jsem,žila 10 let a žádná sranda to není! Teď s tolika caparty chovám pejsky,tak do bytu taky nemůžu. Nájmy statků a chalup jsou od 5 tisíc.,ale nebudu před manželem utíkat!
K domu vlastnímu jsem si musela pomoci sama 3,5 roku jsem splácela chalupu a pak ji prodala a zaplatila stávající statek, tak já se zase tak snadno nevzdám,navíc pokud odejdu z nemovitosti, lidi to tu rozeberou a bude z toho ruima.
Z chovu koní byl větší výdělek ale to už bych dnes časově nezvládla,potřebují péči a tréning. Pejskové zase nevydělají tolik,nebo mám spíš hodně dětí,no,někde se to zvrtlo.
Nepotřebuju aby mě chlap živil a ani to nechci! Jsem samostatná a chci jen to co patří dětem,nic víc!
březen 28, 2008 13:11
Opasi, zcela zbytečná diskuse. : NČ
Už ti (nebo Vám, chcete-li, nebo jim, chtějí-li) to naprosto jasně napsal shora Krakonoš, nemám k tomu co dodat!

březen 28, 2008 13:15
Jo tak to celý bylo o boji s úřady!!!!!!! Jinak vše OK!!! To sem teda fakt natvrdlej blb :-( : NČ
Cit: Za měsíc musím do porodnice a v době mé nepřítomnosti vůbec nevím, jak manželovi zabránit ve vstupu do bytu. Můžete mi nějak poradit?
březen 28, 2008 13:25
... : Vodoměrka
Jo, tak to jsem počítala špatně... počítala jsem jen ty živé... to se teda omlouvám... odejít jinam žít s novým přítelem bych neviděla jako útěk od manžela, ale řešení stávající situace. No ale pokud ti tahle situace tak nějak vyhovuje, tak je to tvoje věc. Ptala ses na radu, jak to řešit, tak jsem navrhla jen to, co bych udělala sama, protože vím, jaké to je bydlet s někým, kdo ti dělá naschvály a chová se jak buran.
Samozřejmě, že nepotřebuješ, aby tě chlap živil, ale když už chceš pro své děti, co jim patří, tak určitě i výživné od otce...
březen 28, 2008 13:35
Hanko, smekám před tebou, : Majda
co se týče tvý síly k životu a schopnostem, ale jestli umíš vzít za práci, tak asi naopak máš - podle všeho - blbej výběr chlapa. Jak to tak vypadá, tak silou na manžela neuspěješ, ten současnej zas nevypadá, že by vylezl zpod postele, ale jak říkáš, bude asi hodnej jinak. Ostatně, k životu člověk zas nepotřebuje bouchače, ale hlavně kamaráda, takže to nechme bokem. A jestli je na tebe hodnej...
Tak - jestli ti můžu poradit - udělej urychleně to, co ti bylo už myslim svrchu napsáno:
napiš kus papíru, že dítě, které se ti nyní má narodit - bylo by dobrý, kdybys přiložila kopii těhotenské průkazky - je pana "toho a toho" - RČ, č. OP, a podepíšeš to na matrice před nimi ty a on a že se tedy bude jmenovat příjmením po něm. Udělej ten papír dejme tomu 3x, jednou si ho necháš, jednou ho necháš na matrice, jednou ho dáš pak doktorům v porodnici, aby podle toho mohli dítě zapsat... Tím bys měla mít aspoň tenhle průser vyřešen.

No, a pak - nevím, jestli ti ten manžel platí na vaše společné děti - znova urguj žádost o rozvod, a nezapomeň tam všude připsat, jaké potíže (scény, osočování, příp. domácí násilí) ti od něj hrozí. držím palce, zvládni to
březen 28, 2008 13:37
Hanko, jestli dobře počítám, : Myška
máš za sebou 6 porodů, 7 interrupcí, máš 6 dětí, z toho 3 se současným manželem a čekáš sedmé se současným přítelem. S manželem jsi 7 let, a v té době jsi byla buď těhotná nebo jsi kojila... K tomu jsi chovala koně, teď si vyděláváš chovem psů - mimochodem, jaké plemeno chováš? Moc by mě zajímalo, které plemeno tak vynáší. Když si spočítám kolik stojí krmivo, veterina, výstavy, a další poplatky s chovem spojené, vím, že se na chovu psů s PP vydělat nedá. Takže asi množíš bezpapíráky? Já vím, že toto není tak úplně k tématu. Ale souvisí to. K tématu by bylo toto - proč žiješ tak dlouho s násilníkem? Protože Ti to vlastně vyhovuje - svatá prostato!
Nicméně Ti držím palce, ať si život upravíš podle svých představ.
březen 28, 2008 14:09
vodoměrka : Hanka
Statek mi vyhovuje,mimo dětí mám 15 psů. Situace mi nevyhovuje,ale nezaplatím nájem,mimo jiné tady platim el. a uhlí /měs okolo 7 tisíc,bez tolika dětí bych asi opravdu vypadla a hodila to za hlavu.
Nakonec stěhování mi moc nevadí,ale s prcky a financemi je problém.Taky teď s pupíkem!
březen 28, 2008 14:17
Hanko, : Myška
a jak se všem stíháš věnovat, když den má jen 24 hodin?
březen 28, 2008 14:23
Majda : Hanka
Ta matrika je fakt problém daný zákonem o ochraně dítěte a to i po rozvodu 300 dní,manžel by fakt musel souhlasit s tím že není otcem,tak že shrnuto: malej půjde s porodnice bez křestního jména s příjmením po otci rodný list bude také znít na manžela,naopak já musím ale až po porodu podat vylučující žalobu na otcovství manžela a to do 6 měs. od porodu.
Na matrice mi bylo sděleno že to jinak nejde a potvrzeno i právníky.
Co se týká současného přítele - půjde k porodu, hlavně aby bylo vše OK,papíry se musí udělat až po porodu,nemám rozvodový list,když jsem vdaná.
Před porodem to jde pouze se souhlasem manžela a ten mi on samozřejmě nedá.
Podala jsem na manžela trestní oznámení pro neplnění vyživovací povinnosti k dětem,dále mám předběžné opatření o předání dětí do mé péče,aby mi je nemohl sebrat,to jméno a mimčo zatím řešit nejdem ráda bych mu nějakým předběžným opatřením zamezila ve vstupu do bytu, ne do celé nemovitosti, to nejde. Už jsem se obrátila na st. zastupitelství.
Tak jako úřední šiml mě opravdu otravuje.
březen 28, 2008 14:27
Myška : Hanka
musím stíhat a mám maminku, to s těmi pejsky to funguje,já mám FB s pp,moje mamka má bez pp několik plemen,zase z toho nedělej vědu,pejsci vydělávají s pp i bez, to se jen někteří chovatelé tváří,že ne! Jestli patříš mezi ně tak promiň je to tvoje věc.
Naopak s pp pejsci vydělávají více,záleží na tom jak to děláš a na jaké výstavy chodíš a co krmíš,drahé krmení neznačí kvalitu,zkus si to někdy poslat do Brna na vetrinu,ale tato diskuze sem fakt nepatří.Jen pro zajímavost s pp FB stojí 20 tis. bez pp 5-7 tis. tak jak to posuzuješ nevím!
březen 28, 2008 14:37
Myška : Hanka
FB - 5 štěňat = - 100 tis,krmení feny 10 tis - ročně,poplatky klubu a krycí zhruba 15 tis,výstavy - u chovné feny - to asi už moc ne ale dejme tomu 5 tis.,porod veterina asi 5 tis resus. štěňat no asi 7 tis.,pak očkování ročně i se štěňaty a odčervením asi 1500,- kč,tak jak nevydělávají?
Navíc je chováš proto,že je miluješ,finance jsou taky dobré,ale chov má i jiné stránky, třeba úklid a desinfekce a podobně.Nekaká a nečůrá pes plyšový!
březen 28, 2008 14:47
Hanko, : Myška
fakt to sem nepatří, a je tvoje věc jak se živíš. Já nechovám, ale psy mám. S PP. Vím co mě každý z nich stojí, když jim chci poskytnout patřičnou péči a kvalitní krmení. Ale jestli nejezdíš na výstavy, krmíš supermarketovkami 10 kg za 120,-Kč, tak to jo, to ti psi vydělávají, i když u FB nebývají početné vrhy. Ale když se šikovně nakombinuje vrh s PP s vrhem bez PP, tak rázem se jich za 20000,- prodá víc, že. Ale třeba to tak není...
březen 28, 2008 14:52
Myška : Hanka
Já se pejskama neživým,jen občas něco přivydělejí,nikdy jsem žádné vrhy nekombynovala,ale ty to nějak dobře znáš! Já o tom jen slyšela,svoje zvířata krmím ankou 2x týdně a jinak jim vařím denně kolínka nebo rýži a přidávám maso z vetamixu a tvaroh,chovám kozy,taky syrová vejce. Chovala jsem NO ještě za totáče a to granule fakt nebyly. Zvířata chovám pro radost a výdělek, u všech Klubů jde jen o politiku a ta mě nezajímá! Sama jsem FB nakoupila po 20 tis. a to jsem si nechala radit hlavou klubu no a že by se jednalo o prvotřídní zvířata? Mám je ráda ať je to jak chce a ty si nech řeči o množitelech psů.
březen 28, 2008 16:23
NČ, když radíš Andreje, Ivana a Romana, : bb
což by pomohlo, protože jdou na věc tak, že si to Krakonoš s bratrem neumí ani představit, a rozhodně si po jejich domluvě každý příště rozmyslí co udělá.
.. tak jí, těhuli pár dní před porodem, poraď kde je má sehnat. Oni se s těhotnou Češkou před slehnutím najmout nenechají, a že by je pochytala jen tak někde na stavbě, v dělnických řadách, na to může každý zapomenout. 1)musí znát lidi, za kterými jít, 2) a především - musí to za ni vyřizovat chlap.
Bez praktického návodu jak to zařídit je každá byť i dobrá rada k ničemu.

březen 29, 2008 00:40
Hanko : bb
Po zkušenostech z dřívějška jsem úmyslně nereagovala hned na článek, ale počkala si na dodatečné informace, které vždy přijdou a většinou změní první dojem, který ve mně článek vyvolal. Tak i tentokrát.
Jak zabránit manželovi,spoluvlastníkovi domu, ve vstupu do domu, neporadím, to totiž nelze. Přes papulu běžným způsobem už párkrát dostal, zjevně to na něj neplatí, legálně to nepůjde, dokud nebude přímo v tu chvíli ohrožovat, že by dostal 10denní distanc.

Můžeš možná nějak rozdělit nemovitost, přítel může postavit příčku, rozdělit chodbu a tím oddělit vchody do vašich místností a vchody do jeho (manželovo) místností, apod.
Jenže buran může prostě jít a zeď, dveře, příčku rozsekat, a ještě bude právo na jeho straně, protože nemovitost je vaše společná, nerozdělená.

Jak ale čtu, s jakým přehledem zvládáš život se vším, co ti přináší, tak myslím, že se vylížeš i z této situace. Skoro se mi zdá, když čtu ten článek zpětně, žes to psala pod vlivem nějaké momentální předporodní depky. Že jsi unavená a vyčerpaná a potřebovala bys pořádný odpočinek, trochu klidu a naplánovat co a jak dál, co zařídit.
Spoustu věcí sis zařídila sama, zvládnout 5 dětí a 15 psů byť s pomocí maminky je kus práce, a všechno jsi zvládla.
Přítel je hodný, což ti asi dodá klid, ale ty vše kočíruješ, jsi motor a hlava a to vyčerpává.
Rozhodně mi ale nepřipadáš bezvládná ani poddaná :-) Myšce jsi s klidem a přehledem vysvětlila svůj způsob chovu psů a nenechala ses rozptýlit tím, jak ti několikrát nápadně nenápadně podsunula, že jsi vlastně podvodný množitel co nemá rád psy.
Nezabředáváš do sebelítosti, nesvaluješ vinu na jiné, prostě řešíš svůj život a věci tak, jak přijdou. To je můj dojem. Až se malé narodí a trochu nabereš síly, tak s přítelem dáte dohromady nějaké řešení, mně přijdeš dost silná.


březen 29, 2008 01:11
no a k těm psům, co sem nepatří :-) : bb
já měla baseta bez pp, psa výstavního exteriéru a výjimečné povahy. Jezdili jsme s ním na výstavy jako diváci a pokaždé jsme dostávali nabídky na koupi, na krytí, a pokaždé pak sledovali lítostiví zklamané nevěřící pohledy, když zjistili, že je to bezpapírák. Kdyby měl papíry a my ho nechali krýt, vydělali bychom na tom, a ne že ne.
Totéž s mými ostatními psy, kdyby měli papíry a byli žádaní na krytí (feny nemám).
Jsou to snadné počty.
Ty náklady, které do nich dáváme, do nich dáváme tak jako tak, prostě proto, že ty psy máme a máme je rádi. I u toho nedražšího maroda, který je krmen jen masem kuřecím a hovězím, ne vnitřnostmi, tvarohem, žloutky, granule dostává jen prémiové kvality coby doplněk, se vší léčbou a přípravky, to vše nestojí víc než 30 tisíc ročně. Nikdo nám nic nedá, protože od nás pochopitelně nikdo krýt nechce :-) a kdyby chtěl, tak mu to rozmluvím, protože štěňata by si po svém otci přinesla do života docela průšvih.
My nepřilepšujeme na základě rodokmenu, ale na základě stavu naší peněženky :-) Takže tím pádem vše, co bychom dostali za krytí (nebo za štěňata, kdyby byl fenou), by teda bylo navíc, tudíž pro nás výdělek.
Ale je to výdělek i když od toho odečteme ty náklady. Protože úspěšný chovný pes přece nenakryje jen jednu fenu za rok, a poplatky za ty tři čtyři výstavy zase neudělají tolik.
Pochopitelně, že chov psů může vypadat různě, někdo dopřává psům tolik co dětem, někdo dokonce víc, někdo uměřeně. Že někdo krmí granulema supermarketovkama? No a co? Jasně, na srsti i jinde se to časem projeví, ale před výstavou se dá hodně dohnat a nahnat, jak víme. Řekla bych, že různé praktiky, zcela běžné při úpravách psů, škodí psům srovnatelně s nicmoc granulema.
Plno lidí se krmí paštikama a jogurtama tesco value, protože na lepší prostě nemají, a přitom taky vydělávají a pracují a do 40 jsou plodní a třeba i hezcí:-)
Když se štěně povede, tak obyčejné slušné krmení ho nezkazí, a naopak, z lemry šampiona neuděláš ani po biftekách z anguse.
Ostatně, i ty nejlepší granule a konzervy jsou jen granule a konzervy, naši psi je žerou taky jen když dva dny nedostanou maso, a ani se jim nedivím, já paštiky a sekané z obchodu taky nejím, když vím co se tam semele.
Zkuste někdy ohřát granule nebo konzervu v mikrovlnce, vyberte si to nejlepší co je k mání - a pak si přivoňte - pokud se nepozvracíte hned, tak při druhém nádechu určitě. Maso je maso, doma uvařené nebo kousek syrových prsíček, do toho hrst rýže, nastrouhat vařenou mrkev a jako zákusek tvaroh se 2 žloutky, to udělá lepší službu.
březen 29, 2008 01:18
... : bb
jinak chovatelé nikdy nepřiznají, a já bych taky nepřiznala, že na psech vydělávají, ani ti, kteří skutečně něco vydělají a nevrazí to zase do vylepšení chovu, protože lidi nevidí tu šílenou práci, jen peníze a závidí, někteří jsou až zlí a útoční, a také by to přiznání výdělku-ziskovosti, nalákalo právě ty množitele bez zábran a skrupulí
kromě toho by to museli zdanit :-)
březen 29, 2008 01:20
... : bb
a ještě poslední ke psům na peníze, slibuju :-)
taky jsem se kdysi zasnila nad představou, že si pořídím aspoň jedno čistokrevné zvíře s pp a budu na něm konečně něco vydělávat, ať už kočku nebo psa
že konečně jednou taky zažiju úspěch na výstavě, budou mi tleskat v klubu a kolem nás kroužit majitelé psů, co se poperou aby mohli nakrýt, nebo majitelé fen a štěňatchtiví zájemci budou uplácet, aby si můj šampion skočil...načež na účet poplynou desetitisíce za štěňátka, a konečně se rodině aspoň nějak, trošku, málo vykompenzují ty hromady peněz, co chlupáči projedli a za které náš veterinář jezdí na lyže do francouzských Alp :-)) no třeba jednou...
březen 29, 2008 01:24
... : Hanka3131
smilies/sad.gifProžívám něco podobného a je to opravdu nad mé síly, manžel bydlí ještě s náma v domě mých rodiču,ale já ho neumím nijak odsud dostat i přez to, že tady nemá trvalé bydliště.Jen se mi směje do obličeje a ještě k tomu všemu si tady vzal bez mého svolení svého 19-ti letého syna z prvního mavželství.Chápu Tvé pocity a Tvou beznaděj i já musím být hodně silná pro svého 3 letého syna.Proto přeju hodně síly a hlavně vytrvalost a nevzdávej to!!!
duben 17, 2008 08:30
to co píšeš je pro mě docela nepochopitelné : Hana Hance 3131
pokud bych já neměla společný dům ve vlastnictví,tak tě ujituji,že bych s manželem zatočila a nepomohlo by mu ani trvalé bydliště!
Stačí mu vystěhovat v jeho nepřítomnosti veškeré věci,abys je nezadržovala,já se svou povahou bych je vyhodila před dům a přikryla plachtou a přivolala policii k sepsání,ale až by to bylo venku!Nebo starostu obce.jinak podle zákona se to má dát do veřejné úschovny.
Držím ti palce ale fakt zaplať bouchačům a vyraž ho!
duben 18, 2008 13:27
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]