O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

VYZKOUŠEJTE - VŘELE DOPORUČUJU!!! PDF Tisk E-mail
Úterý, 16 březen 2021
Určitě vás taky někdy bolelo za krkem. Natočit hlavu do strany… auu, ouvej! Ona ta krční páteř a svaly kolem ní nás dokážou občas pěkně potrápit. Od krční páteře může bolet hlava, mohou vznikat bolesti i v jiných částech zad, zkrátka umí pěkně znepříjemnit život. A z čeho to je? Například při nějakém tom zkrouceném sedu u sledování televize nebo ne zrovna super sezení u počítače, spaní v nepohodlné poloze, případně v důsledku přílišného otočení hlavy. Nadměrné napětí šíjových svalů může být rovněž způsobeno stresem.

 

 

 

 

 

Hele, je to jen pouhých šest minutek, nemusíte se pokládat na podlahu, nijak extra se lámat, jen trošku "hejbnout krkem, případně rukama". Zkuste to, alespoň jednou! Třeba vám to napoprvé nepůjde všechno, ale tak jen něco, uvidíte, že to bude za párkrát lepší. OK?

 

Tyhle jarní bolesti při rychlých změnách počasí

nám dávají setsakra zabrat, co?

 

Napište mi do komentářů, jak se vám vedlo, zda to pomáhá,dík!

 

 

  
 
 
 

Bolest za krkem se může zhoršit natolik, že vám může bránit vykonávat i ty nejzákladnější pohyby, jako jsou otočení hlavy tak, abyste se rozhlédli kolem sebe nebo zvedli nákupní tašku bez pocitu bolesti.. Čím jsme starší, tím častěji nás postihuje.

 

Ale zase je fakt, že tahle je jen zřídka příznakem vážnějšího problému a lze se jí zpravidla jednoduše zbavit doma. Můžete si vzít léky, zkusit teplé či studené obklady. Ale nejlepší je občas zkusit jemné cviky pro zlepšení pohyblivosti krční páteře. A protože tohle jednoduché „kroucení hlavou“ je u mne nejvíc úspěšné, nabízím ho i vám. Stačí jen sedět, dívejte se na monitor, a chviličku zahýbejte hlavou…

 

Příště vám najdu něco fajn na záda…

Vaše d@niela

 

Komentáře (7)add feed
... : mila1
Ahoj Danielo, cviky jsem si udělala, jsou moc fajn. Je pravda, že tím, jak teď trávíme víc času doma a u monitorů, záda a krční páteř dostávají víc zabrat. Dcera pracuje jako fyzioterapeutka a má poslední dobou hodně pacientů, kteří si stěžují na nezvykle silné bolesti zad. Příčinou bývá změna stereotypu jejich života - celý život chodili do práce, kde nějakým způsobem seděli u stolu a pracovali - byli zvyklí na svou židli, stůl, nastavení monitoru. Teď pracují doma na home office a sedí u jiného stolu, na jiné židli, monitor mají v jiné výšce než v práci. Taky odpadly takové ty rituály, že člověk se musel ráno nějak do práce dostat - určitá forma pohybu - nyní kolikrát jen vyleze v pyžamu z postele a sedne si rovnou k počítači atd.atd. Vypadá to zdánlivě jako nepodstatná maličkost, ale v důsledku to právě dělá ty problémy s páteří. K tomu určitá dávka stresu, který už trvá rok a pak se nemůžeme divit.
Já většinou netrpím na bolest krční páteře jako takové, ale promítá se mi to rovnou do bolestí hlavy a očí, která je největší právě v období, kdy se mění počasí. K tomu jsem taky objevila souvislost. Když roste atmosférický tlak, většinou mne začne bolet hlava nad obočím, někdy to trvá celý den, pak jako mávnutím proutku zmizí - a ejhle, mrknu na vývoj tlaku a vidím, že se už strmá křivka růstu zastavila... Nechci sem dávat odkaz na stránky, které sleduji, stačí si zadat do googlu vývoj atmosférického tlaku a vyskočí na vás samy, pokud vás to zajímá. Mně to funguje naprosto spolehlivě smilies/smiley.gif
březen 17, 2021 06:32
... : Iris
Milo, souhlasím s každým Tvým slovem....bohužel mám to stejné. Ta potvora počasí!
březen 17, 2021 08:32
... : andrea
bezva, dívam se na monitor a cvičím.
zkusim to dělat víckrát za den. Díky moc.
Dobrý napad.
březen 17, 2021 09:12
... : *deeres*
Kdybych necvičila alespoň trochu každý den, tak už bych chodila asi o berlích. Mám to podobně, tlak stoupá, já mám bolehla, ale už dávno to není ta příšernost, jak za mlada a dokážu to rozchodit.
Za krkem mne bolí setrvale, protože nejspíš spím s hlavou pod křídlem. Většinu cviků z videa znám, ale ten s otočením hlavy do leva a kroužením ramene na pravé straně a naopak, ten jsem neznala a je skvělý. Jenom slyším, jak při otočení mně lupne někde v atlasu.
Přidám ještě jeden svůj, tím procvičíte celou páteř. Pokud zvládnete kotoul vzad, tak kolena až za hlavu a odtud do svíčky, několikrát zopakovat. Chce to podložku na rovné tvrdé podlaze. pak taková masáž páteře funguje skvěle.
březen 17, 2021 10:52
... : doktor
Dani děkuji,budu cvičit každý den těch pár minut.Ahoj a bezva den všem.
březen 17, 2021 13:09
... : d@niela
snažím se taky, tělo je docela fajn, ale hlava...
Dušičku mám nemocnou, chcíplou a neposlušnou.
březen 19, 2021 01:52
... : doktor
Milá Dani,nesmíš myslet na takové věci a už vůbec o tom mluvit.Jsi úžasná a bezva kamárádka a super ženská.Mám Tě rád.

březen 20, 2021 13:25
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
Další >
[CNW:Counter]