O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

CHTĚLA BYCH JE OBA... PDF Tisk E-mail
Pondělí, 18 únor 2008

 Milá Kudlanko, milí neznámí přátelé, ráda bych se alespoň vám vyzpovídala z toho, čeho jsem plná a s čím si ale vůbec nevím rady. Tak nejprve o sobě: Je mi 36, jsem necelých deset let vdaná a mám osmiletého báječného kluka. Pracuju v poměrně velké reklamní agentuře, hodně jezdím po republice i mimo ni.

    

 

 

     Můj manžel je takový, jací jsou běžní manželé po deseti létech společného soužití - nehledě na to, že se známe ještě o pět let déle. Máme se rádi, ale je to už hodně stereotyp. Na nějaké laškování, romantiku a podobné věcičky už dávno není... Ale opravdu o něm nemohu říct nic než jen všechno dobré. Ale - o něj tu nejde.

 

     Je to asi půl roku, koncem minulého léta, nastoupil nový člen týmu. Dostala jsem ho na zácvik.  Byl pozorný, snažil se, a co se mi moc líbilo, byl velmi galantní. Pochválil mi oblečení, ráno mě už čekalo kafe, občas i něco malého k tomu. Byl usměvavý, měl stále dobrou náladu. Já vím, určitě už tušíte, oč asi jde. Ano, asi po pěti nedělích jsme spolu letěli na tři dny do Londýna na nějaké jednání. Stalo se, co se stalo, jednání vypadalo velmi úspěšně, byli jsme ještě s hostiteli na večeři, trochu se tam pilo - a pak mi ještě řekl, že mi ještě uvaří na dobrou noc čaj...  Bylo to jasné, vůbec jsem se tomu nebránila, protože se se mnou absolutně točil svět. Něco podobného jsem nikdy před tím neprožila. Byl to sex v té nejčirejší podobě... Vlastně jsme mimo potřebných jednání pak už nikam nešli...

 

     Horší to bylo už cestou domů - uvědomovala jsem si, co se stalo. Svého manžela mám ráda, mám ráda svou rodinu, jsem šťastná a spokojená, jen - nikdy před tím jsem nezažila takovou euforii, jako nyní... Zatím i to milování s manželem bylo dobré, ale teď jsem poznala, co to opravdu může být. Abych pravdu řekla, nejhorší byly ty první večerní chvíle s manželem, když se chtěl se mnou milovat a já byla ještě plná dojmů z toho nečekaného zážitku. Nakonec k tomu i došlo, snažila jsem se, ale opravdu - to bylo jako když byste měli porovnat krajíc suchého chleba a nějaké báječné jídlo...

 

     Druhý den jsem vůbec nevěděla, jak se mám tvářit, ale nakonec to bylo všechno takové samozřejmé... Byl zase stejně milý a ochotný jako předtím, stejný, jakoby se nic nestalo. Jen chvilku před koncem, než jsem měla jít domů, mi pošeptal, že bychom mohli na chviličku k němu...

 

     Výsledkem je, že občas k němu na pár chvilek zajdeme, prožijeme si fantastický sex a jdeme zas každý po svém. Doma je všechno báječné, já mám stále růžovou náladu, dokonce i s manželem se to ještě vylepšilo, i to je o poznání lepší. Můj "kolega" po mně nic jiného nechce, já také ne, zatím to funguje na všechny strany. Kdybych jen neměla - tam někde vzadu - neustále přítomný strach z toho, co kdyby, byla bych asi ta nejšťastnější.

 

     A proč vám to píšu? Asi to bude tím nazíráním na podobné trojúhelníky - je to ve mně, potřebovala jsem se vyzpovídat, trochu si ulevit - a nikdo jiný na světě neexistuje, komu bych mohla tolik věřit a tohle říct. Tohle je tak anonymní... Nechci svou rodinu vystavit nepříjemnostem. Ano - takhle jsem si ulevila, a snad jsem tak dala i "špatný" příklad jiným, co říkáte? Víte, myslím, že na přísloví "co oči nevidí, to srdce nebolí" asi něco je..

 

Meda

 

 

Komentáře (71)add feed
A zase ta osudová pípa! : NČ
Kdyby tam nebyl ten zcela odpudivej výraz "...nový člen týmu...", kterej sám o sobě o pisatelce mnohé prozrazuje, tak bych podezíral opsanou červenou knihovnu.
Tohle teda spíš bude nějakej americkej doják u kterýho ženský slzej a soucítěj s tou chudinkou, větry zmítanou: 8 a 1/2 týdne, nebo Nevěrná, nebo nějaká podobná trapárna.
únor 19, 2008 05:51
NČ : mamča
Nemám slov. Kéž by si ta úspěšná reklamní agentka uvědomila, že tam kde je teď, se vypracovala i díky tomu, že má doma kvalitní zázemí. Toho hodného nudného manžela, co se v době, kdy ona jezdí na "jednání" stará o syna a chod rodiny.
Já bych těmhle zpovykaným požitkářkám přála, aby si aspoň na chvíli vyzkoušely život samoživitelky, se kterou se oklamaný manžel přetahuje o dítě a o majetek, kterou už nikdo v podobné funkci nezaměstná, protože sama s dítětem nebude dost "flexibilní.
Protože takhle nějak to dopadne, když urychleně nehodí zpátečku, a bude si dál s tím svým "týmem" užívat sex.
únor 19, 2008 07:14
No ono se to asi někdy stane : wendy
objevuje se to tu dost často. Já si ale vždycky hned uvědomím následky, co přijde po vystřízlivění. V nejhorším rozbití rodiny. Proto se ty lidi přece neberou, že, aby to pak takhle rozflákali. Té ženy si pak neváží ani manžel, ani milenec. Jo, to známe - čteme to v inzerátech typu : hledám ženu na diskretní schůzky, věk ani stav nerozhoduje (hlavně aby to neprasklo!) Až je muž ženatý či nikoliv, uvědom si Medo, že v erotickém salonu by za to musel platit. Takhle to má za kafe a kus dortu. Připadám ti hnusná ? To je dobře. Bylo to hezké, budeš mít na co vzpomínat. Utni to, dokud je na co vzpomínat jako na hezké. Budeš si připadat jako trpitelka. To přejde, věř mi.
únor 19, 2008 07:41
... : mura
Dlouholetí manželé tiše sedí u večeře, když se najednou žena postaví a vypálí manželovi pořádnou facku. Manžel se překvapeně ptá: "Za co?"
"Za 20 let nekvalitního sexu!"
Po chvíli se postaví manžel a také dá manželce řádnou facku.
Žena se překvapeně ptá: "A to za co?"
"Odkud ty víš, co je kvalitní a co nekvalitní sex?"
únor 19, 2008 07:55
Chudák manželka, určitě to někde vyčetla... : wendy
ty vzdělané ženy to mají skutečně velmi těžké. smilies/cry.gif
únor 19, 2008 08:18
Medo, : Eva
tak si třeba ještě trochu užij... a zdrhni od milence. Nechej si to jako krásný vzpomínky, třeba někdy do důchoďáku smilies/wink.gif To ale lze, jen když zdrhneš! Jo a přečti si párkrát, co píše Wendy! To přesně vystihla. Se nad tebou nepohoršuju, jen ti říkám, že z toho bys mohla vylézt pošramocená hlavně a především ty, když neskončíš.
únor 19, 2008 08:35
wendy : : mamča
"za kafe a kus dortu" smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif to je přesné. Žádané jsou hlavně ty šťastně vdané, protože tam nic nehrozí.

Ještě bych se zeptala Medy : Jak by se Ti líbilo, kdyby v době kdy Ty jezdíš po jednáních, Tvůj manžel testoval dámy ze svého "týmu" ? Vždyť sex s Tebou už je po těch letech manželství fakt nuda. smilies/wink.gif
únor 19, 2008 09:16
Jo, sem ještě zapo ! : NČ
Bacha na HIV a další srágory! Jistě nejsi jediná, natolik ho zřejmě vytížit (vytěžit?) nedokážeš.
únor 19, 2008 09:25
Trochu se musim MEdy zastat... je videt, ze si vazi toho, co ma doma, jen je zaskocena tim, co prozila s milencem.. : mila1
Je dobre, ze si uvedomuje, jak hodneho a spolehliveho manzela ma a ze ho nechce ztratit. To, co proziva, co nam tady popisuje, je proste dan za neveru.. Neodsuzujte ji za uprimnost, rozhodne to neni typ nezodpovedne zenske, ktera se zamiluje a bezhlave jde za svou novou laskou a nici vse, co doposavad s partnerem vybudovala.. Ale ani nevim, co poradit, chce to cas.. Myslim si, ze to pujde do ztracena a ze by se o tom Medin manzel nemel nikdy dozvedet..
únor 19, 2008 09:27
My ji přece neodsuzujeme : wendy
jen se ji snažíme trochu postavit nohama zpátky na zem, protože dobře víme, co je to dočasný pobyt v oblacích a jak se za to platí. Toť vše.
NĆ - správná připomínka, nezapomínat na zásady dodržování bezpečnosti práce a činností přilehlých.
únor 19, 2008 09:30
medo : neonka
nemyslíš že se už dozvěděl? Nebo alespoň tuší, nevěřila bych že bude tak slepý "Doma je všechno báječné, já mám stále růžovou náladu, dokonce i s manželem se to ještě vylepšilo, i to je o poznání lepší"
únor 19, 2008 09:37
děkuju těm několika, které se na mě rovnou nevrhly. : Meda
jinak, tam, kde jsem teď, jsem díky sobě a své dřině, svému studiu po nocích. Nevím, kde jste sebrali, že "v době, kdy ona jezdí na "jednání" se manžel stará o syna a chod rodiny." Když nejsem doma, stará se o našeho kluka i vše ostatní moje teta, takže pro manžela není žádná (nebo skoro žádná změna). Mj. tetu nezneužívám, platím jí.
A taky jsem nikde nenapsala, že manžel je nudný. Ale je to tak, že poslední léta jsem se snažila víc já. Nic mu nevytýkám, ale nevzpomínám si, kdy by mi řekl, že mám na sobě něco hezkého, kdy by mě třeba jen pohladil. Já vím, asi to je podle vás "zpovykané a zbytečnost".
Nechápu, proč když se ženská vdá a má dítě, tak už musí nadosmrti držet ústa a krok a nesmí poznat už nic krásného. Ale ty kratinké chvilky mi stojí za tu trochu strachu, nejsou zas až tak časté (mj. ani se nejedná o nějakého animálního nymfomana, který má na každém prstu deset dalších). Já vím, že to asi brzo skončí, ale stojí to za to.
Přiznávám, že jsem tohle puritánské odsouzení čekala.
únor 19, 2008 09:39
Puritánské odsouzení? : wendy
To je spíš realita životní zkušenosti. Některé, které už vyblázněné jsou a svou dávku poznávání krásného si už vybraly dostatečně, si prostě jen už považují toho klidu doma. A nemysli si, ono si dost chlapů všimne, zaregistruje - ale nahlas neřekne. Už jsou tací.
únor 19, 2008 09:48
Medo, tak sis odpovedela sama - ty kratke chvilky ti stoji za tu trochu strachu a citis, ze to brzo skonci.. : mila1
takze mas jasno a jen se snaz, abys manzela nenakazila a aby se to i jinak nedozvedel, tzn., ze se s tim nikomu (ani nejlepsi kamaradce) nesveruj. A pomalu si chystej nejaky nahradni program (nemyslim noveho milence), abys potom ten navrat do reality ustala bez ztraty desitky.. drzim palce a dekuju za uprimnost
únor 19, 2008 09:57
Medo, já tě už vůbec puritánsky neodsuzuju, : Eva
jen vím, že to je sice lidsky pochopitelný, občas i dočasně některé manželství kupodivu i stabilizující, přesto vysoce rizikový a návykový způsob řešení toho, že už doma tolik nejásáte smilies/wink.gif
únor 19, 2008 10:02
Heleďse Medo, tvá sebejistota a sebevědomí budí spíš dojem, : NČ
že´s nechtěla anitak poradit, jako se pochlubit. A máš pravdu i teď, z takovýho puritána, jako jsem já, pochvalu nevyloudíš.
Stojí ti to prostě za to. Tak vám přeju, ať vám to stojí ještě dlouhá léta!!!
únor 19, 2008 10:06
Taky : Lotka
si to myslím, Meda je nadšená jako dítě z nový hračky a zlobí se na každýho, kdo v tom tu úžasnou hračku nevidí. Taky jsem si zažila podobnou věc a můžu říct, že jsem vyléčená. Nedokázala jsem totiž přijmout představu, že by mě manžel opustil kvůli tomu mému milenci. Prostě jsem pořád víc milovala manžela a záleželo mi na našem vztahu. Tak jsem si řekla, že plýtvat energií někde jinde je škoda a začala jsem pracovat na vztahu s manželem. A "vyplatilo" se mi to mnohonásobně. Medo v čem je problém, abys s manželem promluvila, co ti ve vztahu chybí? Já vím, je to těžší, než se nechat "oblbovat" milencem... smilies/cool.gif
únor 19, 2008 10:16
Holky přiznejme si, : wendy
že to může být i hezký úlet. ALe pak je někdy dobře, když ten chlap couvne a svou milou si k sobě nechce nastěhovat, a je-li ženatý, nechce se kvůli své milé rozvést. Pomiňme že to může být nejen rozumnost, ale i vyčuranost nebo zbabělost, jak u koho v jaké situaci, nechci paušalizovat. Ženská když se zblázní, je schopna stěhovat děti a kredence velice záhy.
únor 19, 2008 10:25
Hele, Medo, : Krakonoš
a co ty říkáš hezkýho svýmu manželovi po 10 letech? Že mu to sluší? Že je báječnej? Nejsi ty taky doma taková, "jako sou běžný manželky po deseti letech soužití"? Neslyšela jsi náhodou někdy vo tom, že když ve vztahu dvou lidí něco není vono a něco po letech chybí, je prvním krokem společný hledání řešení, jak to vylepšit/napravit, a ne hledání "novýho člena týmu"? Fajn, tak sis bezva za****la a teď byste mohli konečně začít řešit to vaše manželství, ne? Je to jen krajíc suchýho chleba, říkáš? Potkal jsem v životě už dost lidí, kterým život připravil takovou lekci, že by za suchej krajíc zlatem platili. Jenže krajíce došly.
únor 19, 2008 10:29
puritánství v tom nění : Airin
pokud Medy nechceš slyšet názory jiných, proč tedy píšeš.Nejde o puritánství.Odpovídaji ti lidi, kteří v životě už něco prožili a mají hodnotový žebříček.A to je to o čem ještě nic nevíš.Až tě někde potká kopanec,což ti nepřeju, pochopíš o co gou.
Pochválit šaty, políbit ruku, uvařit kafe-to je velice pěkné, ale láska je o jiných gestech-láska na všední den. Takových ukecaných co podrží dveře a pějou o pěkném oblečení,to ti stačí?
Stane se v životě, že člověk potká vichřici vášně.Ochutná a dost.Podle mého, za chvíli z toho vašeho sexu bude láska-my ženský do toho strkáme hned srdce,nepřeju ti aby jednostranná.Přestane to bavit tým,bude chtít víc a manžel, přestaneš si ho vážit a pak ti-a tvému dítěti pomoz teta a studia.
Zrovna dnes jsem přišla na to že dnes se bere manželství a rozvod jako odchod z firmy.
Nechcešli-slyšet cos nechtěla slyšet mělas mluvit jen do vrby a to ještě i tam pozor.
Myslím si,že je to pro tebe určitý druh adrenalinu-pozor je návykový.

únor 19, 2008 10:51
Jiste, Krakonosi, kdyz nekdo tyden nemel nic v ustech : Nadja
velice vdecne prijme suchy krajic, ale nejak se meumim divit cloveku, ktery si mezi suchym krajicem a veceri o trech chodech vybere tu veceri, kdyz mu voni pod nosem. Je to lidska prirozenost. A kdo tvrdi, ze on "by nikdy", toho tak trochu podezrivam z toho, ze nikdy nemel opravdovou prilezitost takove volby.
Zeny potrebuji byt obletovane, obdivovane a hyckane, a chlapovi, co si to neuvedomuje, vzdycky hrozi, ze si ta jeho tyhle potreby uspokoji jinde, jakmile se ji k tomu nabidne nejakej "poskytovatel".
únor 19, 2008 10:54
nechci se zatím do toho míchat, : d@niela
ale:
na jiných debatách se vyžaduje, aby manželé ani po delších létech k sobě neztratili něhu, nestali se jen soubydlící atd. Když se takhle zfanfrní muž, tak se mu většinou dává šance, žena "začne cvičit, hubnout, kupuje si sexyprádlo" atd. Myslím, že by to mělo platit i z druhé strany.
Nevím proč, ale mám pocit, že když "ulétne" on, tak se to posuzuje trochu jinak, dává se vina té "domácí slepici". (Nezastávám se Medy, jen dávám téma do diskuze)
Co vy na to?
únor 19, 2008 11:01
Hm, já bych zase řekla, : Míša šíša
že to Krakonoš napsal dost přesně a souhlasím s ním.

Zeny potrebuji byt obletovane, obdivovane a hyckane, a chlapovi, co si to neuvedomuje, vzdycky hrozi, ze si ta jeho tyhle potreby uspokoji jinde, jakmile se ji k tomu nabidne nejakej "poskytovatel".

Jenže tohle platí i obráceně! Nejen ženy potřebují být obletované, obdivované,.. atd.atd. Jak říkám, Krakonoš to napsal přesně.
únor 19, 2008 11:02
Naďo! Čti! : NČ
Krakonoš to napsal uplně jasně. Cpaní se dobrotama o třech chodech jí dlouho nevydrží, jen než se ucho utrhne (a ty tři chody dlouho nevydržej ani jemu). A že se ucho utrhne VŽDYCKY, to je uplně jistý. A až se utrhne, nebude už ani ten krajíc chleba!
Nechci obhajovat svý puritánství, je mi uplně fuk, co si zrovna Meda o mě myslí, je mi fuk, že mě by asi nepřijala za "novýho člena týmu". Já TOMUHLE neříkám svobodomyslnost a právo na štěstí (sv. prost.!!!), nýbrž krajní nezodpovědnost. Předevšim k dítěti! Mezi chlapama se takovejmdle dávačkám říká, že myslej 3,14čou, chlapi je maj rádi, rádi s nima laškujou, rádi s nima ***** (spěj?), ale že by si jich vážili...? Natoš, aby je chtěli mít doma. Probůch!

únor 19, 2008 11:19
Jentak mi napadlo : NČ
Namísto známejch, každoročně navštěvovanejch jihočeskejch rybníků MUSIM alespoň jednou za život navštívit luxusní hotel na Kanárech. ŽIJU PŘECI JEN JEDNOU!!! Sice na to nemám, neva. Povypůjčuju si!
Co na tom, že vím, že za mě bude dluh splácet mý dítě. ŽIJU PŘECI JEN JEDNOU!!!
únor 19, 2008 11:41
NC, s tim cos ted napsal souhlasim : Nadja
a taky si myslim, ze kdyby se to provalilo a Meda nasledne prisla o veceri i suchej chleba, tak bude horce litovat. Ja jenom chtela rict, ze jeji motivace vubec neni nepochopitelna ( na rozdil od treba tech, co sem pisou, jak je chlap doma mlati, "ale ja ho porad miluju"... to lze opravdu jenom kroutit hlavou).
Meda aspon stoji na zemi v tom smyslu, ze nestehuje dite a kredence, nybrz chape, ze se i ze strany tymu jedna jenom o kratochvili. Jestli neudela konspiracni chybu a uhra to do te doby, nez bude vecere snezena, muze vsechno dobre dopadnout. Je to riziko, jiste, ale je vec jejiho svedomi, jestli ho chce podstoupit. Kdo chce, muze ji jiste odsoudit, ja to neudelam.
únor 19, 2008 11:54
jejda : Dolin
Meda, Klára, Verča, Monča. Takových tu máme nastláno. Vždy dávají přednost okamžitému zážitku a prospěchu před zodpovědností a sebeúctou. A hlavně míří hódně vysoko. Bohužel (či spíše bohudík) jsou stále bezdětné.
únor 19, 2008 11:57
Doline, : Eva
Meda je tentokrát výš a dítě má smilies/wink.gif
únor 19, 2008 12:02
Ano, : Krakonoš
ženy potřebují bejt vobletovaný a hejčkaný. Chlapi taky, jaký překvapení pro ženu! Má to jeden háček. Maximum vobletování a hejčkání se soustředí do období zamilovanosti, který ale trvá jenom krátce. Pak nastupujou jiný věci. Tak to příroda zařídila a uznávám, že to je pěknej podraz. Von totiž ouplně každej vztah funguje podle hesla "když ptáka lapají, pěkně mu zpívají". Můžete s tím nesouhlasit, můžete se pohvězdovat vzteky, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat. Po mnohaletým každodenním soužití prostě nikdo neudrží hladinu chválení, obdivu, lichotek, kytiček a jinejch zamilovanůstek jako v prvních 6 měsících. Někdo to pochopí, umí najít jiný a podstatnější hodnoty a dokáže bejt šťastnej. To neznamená, že občas nepochválí, nezaobdivuje. Pohladit by snad neměl bejt problém ani po letech, ale sou i nemazlící a nekontaktní typy - to už je otázka výběru. Ale hlavně, osoba (chlap nebo baba), která to nechápe a nemíní akceptovat, protože potřebuje to vzrůšo zamilovanosti imrvére, NEMÁ CO DĚLAT PŘED OLTÁŘEM. Nechápu, proč takový lidi uzavíraj sňatky a slibujou nesplnitelný. Proč nejedou v modelu "co tři roky novej vztah" a nežijou si svůj spokojenej život s obletováním.
P.S. Skvělej sex jde mít i s mnohaletým partnerem, ale musí se na tom taky trochu zapracovat. A když vím, že je pro mě sex hodnota no. 1, tak se nevoženim s "nehybným prknem". No a konečně, kdybych já řešil svý sexualní frustrace bočním vztahem s rajcovní dračicí, nebudu si chodit na Kudlanku pro souhlas kolektivu - nejsem idiot a vím, co bych si tu přečetl :-)))))
únor 19, 2008 12:27
A ještě k tomu, na co se ptá Daniela : Krakonoš
Nemyslím si, že by v dnešní době bylo obecně pohlížený jinak na úlet samičky a jinak na samečkův. Ty časy už minuly. Taky si nemyslím, že každá nevěra je fuj. Některý jsou v pohodě, takoví milovníci swingers párty třeba, pornoherci a tak, ti si určině neslibujou nesmysly typu "jsi jedinej až do smrti", všichni vědí, vo co de a sou spokojený. Nebo se někdy partneři domluvěj (Jako v tom vtipu: "Miláčku, strašně bych se chtěla milovat!" "Blázníš? Koho ti teď ve čtyři ráno seženu?") - pak je to oukej. Někdy se to nesejde jenom časově - starej vztah stojí za starou belu, všechny možnosti na vylepšení vyčerpaný, všechny pokusy bezvýsledný, tak se teda rozejdem a do toho bác - vosudovej princ na bílým koni. No tak to už snad ani nevěra nejni. No ale ve funkčních vztazích, kde se ty dva domluvili na věrnosti, to fuj je. Je to podraz. Stát se to může - a tvrdím, že i puritánskýmu moralistovi smilies/smiley.gif. Ale měl by si rychle uvědomit, že to je hra za čárou, a ne si to vomlouvat jako docela dobrý řešení a životní styl.
únor 19, 2008 12:45
Souhlasím s Krakonošem. : Petronila
Medo, já jsem možná puritán, ale ty jsi hloupá a nezodpovědná. Má pravdu i s tím chlebem, který by mnozí zlatem platili, ale není. Ale k tomu musí dostat od života pořádně přes ústa - což ti rozhodně nepřeju, ale je vidět, že jsi asi ještě nedostala.

Nevím, jak kdo, ale já kdybych se dověděla o nevěře partnera, pořádně by to se mnou zamávalo a nejsem si jistá, že bych s ním pak - i kdybych se sebevíc snažila já i on - dokázala ještě být. A nejsem sama, kdo to má taky tak. Tak zapřemýšlej, o co bys mohla přijít.

Zeny potrebuji byt obletovane, obdivovane a hyckane, a chlapovi, co si to neuvedomuje, vzdycky hrozi, ze si ta jeho tyhle potreby uspokoji jinde, jakmile se ji k tomu nabidne nejakej "poskytovatel". - To je tedy s prominutím taky pěkná pitomost. Ne že by občas nějaká lichotka nepotěšila, ale potřeba slyšet to neustále svědčí spíš o hodně nízkém sebevědomí. Navíc kdo o lásce zbytečně moc žvaní, je (nebo měl by být) spíš podezřelý.

Naopak bych podepsala tohle: "Po mnohaletým každodenním soužití prostě nikdo neudrží hladinu chválení, obdivu, lichotek, kytiček a jinejch zamilovanůstek jako v prvních 6 měsících. Někdo to pochopí, umí najít jiný a podstatnější hodnoty a dokáže bejt šťastnej."


únor 19, 2008 12:53
Zásadní otázka : eja
Já bych velmi ocenila, kdyby nám Meda odpověděla na otázku, která tu už padla. Co by dělala, kdyby zjistila, že manžel také "přibral do týmu další členku"... A pokud neodpoví nám, ať si alespoň tuto otázku položí sama sobě.
únor 19, 2008 13:08
Taky naprosto souhlasím s Krakonošem, naprosto vystiženo... : Kačka
a ještě musím přidat vsuvku, co jsem našla na internetu, možná se to nehodí jen k tomuto článku, ale k vícero:
RECEPT NA VĚČNOU LÁSKU

20 dkg úcty
20 dkg lásky
20 dkg tolerance
20 dkg humoru
20 dkg překonaných těžkostí
únor 19, 2008 13:17
Fakt to zvládáš? : Magdalénka
Říká se, že ženy jsou buď holubice nebo k...y, podle toho, co je pro jejich život zrovna výhodnější. Těžko ale zvládat obě role naráz. Meda asi zrovna spokojená není, to by si nepotřebovala ulevit, ale pochlubit se...
Asi vaše setkání s ciyím člověkem dalo impuls k životní změně. Může vést do nového dlouhodobého vztahu, který nebude založen jen na sexu tak, jako dosud. Může vést do samoty pro všechny zúčastněné. Může také vést ke zkvalitnění partnerského vztahu s manželem.
Myslím, Medo, že bys manžela neměla srážet tím, že je někde někdo druhý, v sexu dnes lepší, byla bys proti sobě. Můžeš teď ale hledat cesty k rodině a k muži. Možná budeš muset změnit místo, abys to dokázla. Je pro tebe kariéra tak důležitá? Čekala bych také větší zamyšlení nad synem, jeho možnou budoucností. Třeba jen biologické hodiny hlásí: Ještě je čas... K čemu? To musíš rozhodnout sama.
Asi máš báječného muže a sama jsi dost rozházená teď. Co si třeba dávat čaj a kávu příští dva měsíce o samotě, aby se ti trochu pročistila hlava? Pak budeš třeba už vědět.
únor 19, 2008 13:32
ano znám to Medo moc dobře. : Valentýna
Děti nemáme a manžel se asi před 1,5 rokem zbláznil do kolegyně v práci, láska mu zatemnila mozek a doma to bylo hrozný dost dlouho, navíc mi to řekl. Hodně jsem se doma snažila o udržení manželství, ale čím víc jsem se snažila, tím méně byla snaha oceňovaná. Několikrát jsme se rozešli a sešli, nebral na mě nějaké ohledy, byl zamilovaný. Teď se chtěl vrátit a taky se shodou životních okolností vrátil, neměl kde bydlet. Já se mezitím seznámila s prima klukem o 12 let mladším. Láska a vášeň na první pohled, prostě nádhera. Ano přesně to obletování, laskání, mazlení, vášeň, smsky jak Tě miluje několikrít denně, hlazení, ten zájem o Tebe, kafíčka ......asi tohle člověku po delším zaběhnutém manželství scházelo. Ani nemám špatné svědomí, uvidím jak to dopadne, nijak to neřeším. Ano ráda bych zůstala v manželství, manžela si pro určité věci velice vážím, ale v určitých mi hrozně ublížil. Ale nevyčítám, užívám si přítomnosti, protože vím, že nemusí trvat dlouho. To co prožívám je nádherné a silné, dokonce chápu i manžela jestli on prožíval to co já teď. Manžel asi začíná tušit, že někoho mám a je mi to jedno, naopak si užívám, toho zájmu od obou dvou. Vím, že riskuju, že zůstanu sama, ale nebojím se, klidně zůstanu. Lidské cesty jsou nevyzpatatelné. Kdo ví co v manželovi probudí znovu tu lásku, kterou jsme měli před tím a zas nemám důvod k doživotním výčitkám.
únor 19, 2008 13:38
Magdalenko, : Meda
manžela nesrážím, opravdu o ničem neví a myslím, že je stále stejně v pohodě a spokojený. A také nevím, proč sem pleteš mého synka. To jako si myslíš, že já žiju permanentně s nohama do "V" a nemyslím na nic jiného, zatím co moje dítě hladové a špinavé pláče někde u sklepa?
Nevím, jestli rada, abych seděla dva měsíce o samotě nad čajem či kávou, je to pravé... Nejspíš pro tebe. Víš, trochu mě to nadzvedlo, tak se nezlob. Ale připadá mi to stejné, jako když budu odsuzovat dovolenou u moře a tvrdě prosazovat "nádherné sezení na pidibalkoně v paneláku". Já se tu opravdu nechci vytahovat, Pravdu má Valentýna, že je krásné vědět, že někomu stojíš za lásku, projevy citu atd. Bohužel, manžela nějakým "okecáváním" ani jinými snahami nepředělám, alespoň ne k nějaké radikální změně. To jsem už mnohokrát zkoušela ještě předtím. Ale mám ho ráda, je partner a táta.
únor 19, 2008 13:59
Tak mě tak napadlo, : Krakonoš
že by moh ňákej výrobce mobilu implantovat do softwaru takovou utilitku, která by několikrát denně generovala originální láskyplný vyznání a posílala ho jako sms na zadaný číslo. To by bylo spokojenejch manželství po 20ti letech smilies/grin.gif
únor 19, 2008 14:10
no já myslím Krakonoši, : Inka
že na tom něco je, mě také vždy i po těch letech dokáže potěšit, když dostanu od manžela smsku ráno a tam mi přeje hezký den, miluji Tě, pusu... když Ti občas jen tak donese kytku, nebo Tě pozve na večeři, jde okolo Tebe a pohladí Tě, nebo Ti dá jen tak mimochodem pusu na tvář....., pochválí Ti oblečení, to nic nestojí a o nečem to vypovídá - že si Tě všímá, myslí na Tebe a tak...
únor 19, 2008 14:15
A co jsi tedy chtěla slyšet? : Petronila
Že je to normální, že máš plné právo, když už teda manžel po patnácti letech není na laškování a romantiku, podlehnout snaživému kolegovi a jeho projevům citu? Že je vlastně všechno v pořádku a vůbec o nic nejde, že máš na to všechno nárok a kdo s tím nesouhlasí, na toho se naštveš?

"Je krásné vědět, že někomu stojíš za lásku, projevy citu " - no on je háček v tom, co jsou to "projevy citu". Sladké řečičky vcelku nic nestojí - huba se mu zavře za vším a je dost možné, že manžel ti přináší projevy citu mnohem hlubší, jen ty je zkrátka tak nevnímáš.

A ten balkon versus dovolená u moře - ono není všechno zlato, co se třpytí. Někdy je opravdu lepší vysázet si na tom pidibalkóně kytičky a pít tam kafe s někým, koho máš ráda a on tebe a na koho je spoleh, než prožít tu úžasnou dovolenou u moře za tu cenu, že se kvůli ní zadlužím a přijdu i o ten panelák.
únor 19, 2008 14:37
Medo, : Linda
zamilovala jsi se do něj ? Jestli ano, je to průšvih.
únor 19, 2008 15:20
ubohost : Airin
Medo tvá reakce je úsměvná,směšná.
únor 19, 2008 15:23
... : jajinecka
No tak jo, tak radu,no.....Tak si to uzivej a koukej, at se to manza nedovi.Vono te to prestane s tymem za nejakou dobu bavit...Z namzela sice udelas vola, ale kdyz ti to nevadi...Kazdopadne ti nebudu prat, aby to neprasklo,pac s jidlem roste chut a po case v ostraze polevi i nejvetsi profik.
únor 19, 2008 16:08
Každý si musí udělat zkušenost sám, : Ariana
i když mu ti starší a moudřejší dobře radí. Medo, časem Tě bude stejně čekat rozhodnutí, jak dál. I když teď žiješ v euforii, je jasné, že zamilované poblouznění vydrží maximálně jeden rok a cena za ty ukradené chvilky "štěstí" bývá dost vysoká. Snaž se hlavně nezranit tvého manžela. Porozvažuj, zda by nebylo lepší přece jen investovat energii a čas do vašeho manželství a začni od sebe. Když dokážeš změnit sebe, může se změnit i Tvé okolí. Nejde o okecávání, ale o vyříkání si po pravdě, co jeden od druhého očekáváte. Osvojit si umění dávat najevo, že je pro Tebe jako partner důležitý, umět ho pochválit. Chápu, že je to teď pro Tebe těžké, když ho teď srovnáváš s milencem, kterého vidíš růžovými brýlemi. Ale zkus si představit, jak už Ti tu radili přede mnou, kdyby ta situace byla obrácená, jak by Ti bylo. Deset let manželství není nijak dlouhá doba, aby se muselo stát nudným.
únor 19, 2008 16:19
Rozdvojenost : Magdalénka
Milá Medo,

rozjela jsi ve svém životě cestu po dvojích kolejích naráz. A to nejde donekonečna. I když se dejme tomu nezamiluješ do svého sexuálního kolegy, což je dost těžké věřit při tom, jak ho již dnes vychvaluješ, a manžel na nic nepřijde (trochu naivní představa při opakovaných záletech), dvojí vztah se prostě dlouhodobě utáhnout nedá.
Na syna podle mě myslíš minimálně. Jednak jsi mu věnovala ve svém dopise pouze jednu větu, ostatní jsou omluvy pro tebe, a jednak nepřemýšlíš zřejmě, kdo mu bude dělat chůvu za pět let třeba. Nevím, kdo dnes vychovává syna, když jezdíš často na zahraniční cesty, jenom se dohaduji, že manžel. Proto si myslím, že on je lepší a zodpovědnější rodič než ty. Múůže to být babička nebo placená chůva...
Je mi jedno, jestli ses nadzvedla nebo ležíš na gauči, je to tvůj život a již dnes ho nedovedeš ukočírovat. Můžeš se hádat s lidmi, kteří ti radí opustit milence, přesvědčuješ přece jen sama sebe, že to zvládneš obojí. Ty zápasíš se svým svědomím, svou touhou, povinností, láskou. Jestli tvůj milenec nedokáže na tebe 2 měsíce počkat než si ujasníš, koho vlastně chceš, stojí ti vůbec za to?
únor 19, 2008 17:13
Takovej je život : carie
ale řekla bych, že ten chlápek v tom umí nějak moc dobře chodit, Meda mu pomůže v postupu.... Na světě není nic zadara, za všecičko se platí. Účty ti vystavěj když se ti to nejmíň hodí.
únor 19, 2008 17:36
No, co dodat... jen slova z reklamy... : Vodoměrka.
Za všechno se v životě platí... penězi jen v tom lepším případě...
únor 19, 2008 17:38
... : Vodoměrka.
"Nechápu, proč když se ženská vdá a má dítě, tak už musí nadosmrti držet ústa a krok a nesmí poznat už nic krásného."

Takže ty, Medo, za to krásné v životě považuješ mít milence a podvádět manžela? Copak není nic jiného hezkého? Copak nelze sdílet to krásné s manželem a synem? Na kterém místě je pro tebe rodina? Proč si myslíš, že ty krátké chvíle s milencem jsou láska? Není to náhodou jen a jen sex? Je to jen tvoje věc, ty si to budeš muset vypít až do dna, ať je jakékoliv. Ale myslím, že máš dost jednostranný náhled na věc - a není divu, pokud tělo zaplaví hormony, tak je těžké uvažovat chladně a s rozumem... přeji ti jen, aby vyřešení této rovnice bylo co nejméně bolestné pro všechny zúčastněné.
únor 19, 2008 17:45
Ještě jsem si vzpomněla : carie
S ex jsme se rozvedli nakonec kvůli dealerce německé farmaceut. firmy. Všechno bylo na účet firmy. Kongres v Berlíně- perfektní hotel, papání, pití- všechno platí firma, takhle fungovali asi rok- nevím jak dlouho. Pak od nás odešel. Ona přišla do jinýho stavu a bylo po firemním spozoringu. Byl to konec večírku a pěkná kocovina. Aby měli prachy musel víc sloužit v nemocnici... a byl zas tam z čeho utekl. Zpětně mi to přijde takový ubohý, ten sex s ní ho nestál ani kačku, ona nikdy nemohla přijít na to, jakej je to skrblík, ta pak musela čumět
únor 19, 2008 20:37
jo a : carie
vykopla ho když jejich holčičce bylo půl roku.
únor 19, 2008 20:50
Hele Medo : Alena Puntíkovaná
chceš se odmilovat? Tak mu řekni, že se rozcházíš s manželem, stěhuješ se k té své velké lásce a bereš si dítě s sebou - jo a v brzku s ním plánuješ miminko - již jsi vysadila antikoncepci. A uvidíš, co udělá - podle mě okamžitě vycouvá a opustí tě jak horkej brambor. Mnoho úspěchů.
únor 19, 2008 22:05
Medo, : skaz
manžela srážíš už tím,co tady proklamuješ.Ne před náma,ale před sebou,o to je to horší.Ne,nejsem puritánka.Víš,můj osobní názor je,že tímto prošla prevážná většina diskutujících,ale uzavřeli to v sobě jako krásnou/nebo ne/ vzpomínku.Pokus se nikomu dalšímu to nepovídat a trochu se zamyslet nad tím,co tady bylo napsané.Pokus se opravdu sepsat,co dáváš a co dostáváš na obou stranách.A hlavně pochop,že nejsi žádná vyjímka,toto se běžně lidem stává i s těmi následnými problémy.A možná vážně vezmi do týmu i svého syna,zaslouží si to.
únor 19, 2008 22:24
Všem moc děkuji : Airin
dnes jsem si příjemně početla a všem zúčastněným moc děkuji.Protože mě přesvědčují, že rodina se jako hodnota nevytratila.Ze všech příspěvků vyzařuje víra v hodnotu-rodina.Obávám se,že Meda je na to ještě příliš mladá, a jak tu někdo řekl zahormonovaná, takže to ještě nechápe.

únor 19, 2008 22:50
Zazit romanticky ulet nemusi byt prave neprijemne,... : Alena P.-H.
ale pak jde o to, jak se z uletu dostat zase do reality.
Meda ma svou romantickou vzpominku, na kterou mozna bude s nehou spominat jako starenka.
Ale pozor, nedovol aby to pokracovala prilis dlouho a aby na to nekdy manzel prisel.
Nekdo ma vydrz na to, aby to zvladl. Musim se priznat, ze ja se svojim extremne vyvinutym smyslem citit se vinna bych dvoji zivot nezvladla. Ja se totiz nemuzu podivat manzelovi do oci a lhat. Mozna by takova ta cizi romantika byla obcas zajimava - ale ja to nezvladam.
U mne to bylo vzdycinky pres city, az obcas skoro lituju, ze jsem si nevyzkousela "cisty sex bez romantickejch outezku"
To jde holt o naturu, nekdo je takovy a druhy makovy.
Ale fakt pozor, aby jsi neublizila nikomu z dalsich zucastnenych sebe nevyjimaje.

únor 20, 2008 01:11
Medo,proc manzel nehlida synka a platis : layla
si tetu,kdyz jsi na sluzebkach??
únor 20, 2008 02:52
Teda Medo - ty máš fakt strašný MEDY! : NČ
Buď jsi neskutečně hloupá nebo neskutečně sobecká a bezohledná (lze připustit vše současně).
Jestli by tohle měly bejt většinový názory tý nový, mladý, nadějný, kreativní, flexibilní, dravý generace, tak to raději děkuju Bohu za svý starý kolena.
únor 20, 2008 06:18
Medo, : Ája
povím ti, proč do toho tahají tvého synka. Má to velmi jednoduchý důvod - ono až se to provalí - a ono se to velmi pravděpodobně provalí - pověstné ucho od džbánu se prostě trhá, tak to bude právě tvůj synek, který to odnese. Protože tvůj manžel tě za to asi nepochválí a pravděpodobně s tebou vyrazí dveře nebo aspoň bude doma dlouhodobě pořádné dusno. Tak proto.
Jinak rozumim tvé potřebě něžných slovíček atd. - máme ji skoro všechny, ale - postav si na jednu stranu něžný slovíčka, který se spolehlivě naučí papouškovat každej průměrnej donchuán a na druhou stranu svoji spokojenou rodinu. Stojej ty slovíčka FAKT za to? Nestálo by spíš za to zkusit zamakat na manželství? Vono samo, bez snahy, to nejde. Protože až synkovi rozbiješ rodinu, bude už pozdě. A až si budeš pak zpětně číst, bez manžela a otce svého synka, bez milence (protože to o tom, že šťastně vdané jsou "bezpečné" je dost pravdivé), to, co tu píšeš teď - o právu na šťastné chvilky atd, budeš žasnout, jak neuvěřitelně pitomá jsi mohla být. Někde jinde byla zmínka o filmech, ze kterých cáká testosteron, z tvých řádek cáká nějakej jinej hormon (se v nich zas tak nevyznám - co treba estrogen?) Holka zlatá - vzpamatuj se, dokud to jde. Stát se to může, to, co se ti stalo, ale je třeba se honem rychle z oblak snést zpátky na zem. Protože zas až tak úplně nemáš právo na to dělat si, co chceš. Máš zodpovědnost za synka.
únor 20, 2008 07:51
Možná by bylo nejlepší poslechnout A.tečkovanou : wendy
možná by to totiž byla cesta, jak bys na svého milence Medo dostala strašný vztek a začala s ním i pohrdat. V případku, že by se zachoval jako útěkář.
smilies/cry.gif
únor 20, 2008 08:37
Uzivej si, ale hlavne pozor : Petra
Ahoj Medo, koukam, ze se tu na tebe vsichni docela vrhli... smilies/tongue.gif No jo, holt i s tim jsi musela pocitat, kdyz jsi sem ten prispevek davala smilies/wink.gif Jestli chces slyset i muj nazor, tak ti to reknu takhle: klidne si uzivej dal, ale hlavne DAVEJ BACHA aby to neprerostlo v lasku...Vim, to se to radi vid, vim, ze takovehle veci se tezko ovlivnuji...ale zkratka chci tim rict, ze te chapu a vlastne vubec neodsuzuju..Ne, ze bych byla v te same situaci co ty, ja jsem svobodna a bezdetna,ale je fakt, ze jsem se jednou stykala se dvema muzi najednou z cehoz jeden byl muj staly pritel a druhy byl milenec (i kdyz ne z prace, ale to je jedno)S milencem slo pouze o cisty sex, zadne city.A vis co bylo zajimave? Ze to nas vztah s pritelem jeste vice zlepsilo a vlastne upevnilo smilies/grin.gif Uz ted se tesim na moralisty, kteri me za ten nazor co ted napisu budou chtit ukamenovat, jenze ja si zkratka myslim, ze nekdy, podotykam NEKDY a pouze v URCITYCH PRIPADECH (jako byl treba ten muj) muze nevera vztah zlepsit...A asi bych mela jeste napsat, ze ten milenecky, paralelni vztah trval celicky rok smilies/grin.gif Vzpominky jsou to krasne smilies/grin.gif Takze drzim palce Medo!! smilies/kiss.gif
únor 20, 2008 09:10
Ale Péťo, co bych tě já, starej moralista a suchar, kamenoval ??? Naopak ! : NČ
Bezdětná, a ještě k tomu i svobodná !!! To je tovono!!!! Klidně i deset chlapů, když to stíhneš :-)))

únor 20, 2008 10:29
Jo, veselé a ještě bez a svob : wendy
to jsou ty, o kterých se tu psalo, že je mají chlapi rádi, ale za nic by si nevzali domů nastálo...
únor 20, 2008 12:20
Wendy, se psalo nejen vo svobodnejch veselejch ale i vo vdanejch veselejch s dětma :-) : NČ
Ty vdaný s dětma jsou naopak žádanější. Nehrozí, že by příliš člověka uháněly. A v posteli to prožívaj, jako by to měly naposled v životě.
únor 20, 2008 12:38
NAposled v životě... : wendy
ale to nemyslíš posměšně, že ne ? Protože kdyby ležely jak prkno tak to není tak nějak vono, že ne ? A když se prožívající vdaná s dětma zblázní a chce bydlet s milencem, tak to taky není to vono, že ne ? Bóže, já už se v tom pomalu nevyznám, a rychle u vůbec ne...
smilies/tongue.gif
únor 20, 2008 13:23
No Wendy, : NČ
nevím, co je na tom nepochopitelnýho. A ani to nemyslim posměšně.
Vdaná panička je prostě tzv. téměř bezriziková. Zatimco rozvedená, nedejbóže s dětma - ta je vždycky podezřelá, že začne uhánět. A navíc!!! Má nepoměrně víc volnýho času, kterej vyžaduje vyplňovat, což je dost nepohodlný :-(
únor 20, 2008 13:41
Tomu bych takhle rozuměla. : wendy
Mně šlo jen o to, že u vdaný existuje jedno nebezpečí, kromě toho, že je jinak téměř bezriziková. A sice, že se zblázní a bude chtít se svým milým nejen spát ale i bydlet a to má nejen ty děti, ale i manžela. Ale to je holt riziko podnikání. Tak zdar !
smilies/wink.gif To přimhouřený oko znamená - víme svoje.
únor 20, 2008 13:48
nech to jak to je a už hlavně nic neřeš! : Ondra
Hele vlastně to máš ideální. Máš v práci chlapa kterej ti to kvalitně udělá a nechce se vázat. doma máš manžela co ti to sice už tak kvalitně neudělá, ale zase má jiné hodnoty. Z toho dopisu co píšeš mi došlo že jsi slabounká, aby ses svého kolegy vzdala, ale zase tě to trápí jak jsi nevěrná. Stejně to budeš dělat dál a tady sis jen ulevila, i když mezi námi to není úleva, ale spíš vymluvení se z něčeho.
únor 20, 2008 13:51
Diky za podporu! : Petra
smilies/grin.gif smilies/grin.gif

Wendy, ale joo, domu si me i vzali a i nastalo smilies/grin.gif smilies/grin.gif Ale ono jde spis o to, ze ja momentalne ani vlastne nemam zajem byt u nekoho nastalo smilies/grin.gif Bydlim doma s mamou a uzivam si zivota smilies/grin.gif A ver, ze je to fajn, mit svobodu, nemuset se starat ani o manzela ani o deti smilies/grin.gif jen o sebe smilies/cheesy.gif
Ale vim, ze to takhle nastalo nepujde...ale zatim to jde primo SUPROVE smilies/cool.gif smilies/cool.gif a to uz taky nejsem nejmladsi (31let), ale je fakt, ze mi je jednak nikdo nehada a za dalsi (a to hlavne) porad jeste neslysim ty tzv. biologicke hodiny smilies/kiss.gif Ale je fak, ze ja nikdy nebyla matersky typ smilies/cool.gif Takze prijemnym zazitkum (jak svobodnych, tak i vdanych/zenatych) ZDAR!!! smilies/cool.gif
únor 20, 2008 13:56
Nojo Petro, : wendy
takže ti chlapi pořád tak trochu kecaj, viď. Užívej si, vždyť to není nastálo...
únor 20, 2008 14:24
Taxem : Wilda
si přečetla Medu, všechny příspěvky a pak zase znovu původní Medu. Vlastně ani nevím, co po Kudle chtěla. Ledaže by byla ke své povrchnosti ještě navíc masochistka - v tom případě jí musely komentáře udělat radost... smilies/wink.gif
únor 21, 2008 17:17
... : Sluníčko
Mýmu bratránkovi takle utekla manželka mají 10 letý dítě, který nechala u tatínka a vesele si užívá, teta která má být v důchodu se denodenně stará vnoučka a doufá že se drahá snacha probudí a vrátí se třeba domů. A ANO MYSLI NA SYNA MEDO PÁČ ANI NETUŠÍŠ CO TO S DĚTMA DĚLÁ!!! KVŮLI TOMU ŽE JEDEN Z RODIČŮ ZDRHNE ZE VZTAHU PAK DĚTI MAJÍ VELKEJ PROLBÉM NAVAZOVAT JAKÝKOLI NEJEN PARTNERSKÝ VZTAHY A TO JE DOKÁZANEJ FAKT. Snění je krásný ale vždycky se musíš probudit.
březen 01, 2008 07:41
Vdaný ... : sp
měl jsem nespočet vdaných a zadaných milenek, je to o jediném, nudí se, chybí jim vzrušení, vesměs podlehnou po nenápadném ujištění že jsi diskrétní a respektuješ jejich vztah... ženský jsou čubky, zaplaťpanbů...
duben 19, 2008 11:08
... : Petra79
Medo,prožívám něco podobného jako ty a tudíž tě chápu.Já se snažila náš vztah po 12 letech oživit různým zbůsobem,ale moc to nezabralo.......a prostě se v mém životě objevil milenec.Je mi s ním dobře,ale rodinu bych kvůli němu neopustila,dává mi energii a já mám doma tu růžovou náladu.Doma vše klape,tak jak má s manželem je mi prostě taky dobře.
Vím,že to co dělám je špatné,že by to hodně ublížilo...

únor 16, 2010 13:13
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]