 Vědcům z Institutu pro zkoumání časoprostoru a nadpřirozena v Havířově se povedlo potvrdit teorii o tom, že na nejstarší české dálnici plyne čas pomaleji než ve zbytku světa. Provedli v posledních pěti letech sérii výpočtů, pokusů a měření, na základě kterých zjistili to, co si většina řidičů pravidelně jezdících na D1 myslí už dávno.
“Na D1 skutečně plyne čas pomaleji. Dokazují to i hodnoty naměřené našimi
kvantovými vysílači. Po celé délce D1 jsou v obou směrech všudypřítomné jakési
časové anomálie, které deformují časoprostor a zpomalují ťok času,”
stojí ve studii publikované vědci z Institutu pro zkoumání časoprostoru a
nadpřirozena v Havířově.
Celá situace se navíc
zhoršila v roce 2014, kdy se ministrem dopravy stal pan Daniel Ťok.
“Zdá se, že Daniel Ťok celou
situaci na D1 zhoršil. Bývalého ministra podle našich výpočtů zužuje jakási
aura, která sama o sobě deformuje časoprostor. V kombinaci s již přítomnými
anomáliemi se celý problém na D1 jen zhoršil.”
stojí mj. ve studii. 
Stáčení časoprostoru je
zapříčiněno velkým počtem stočených tachometrů na dálnici. Jeden stočený
tachometr na kilometr dálnice nemá na tvar časoprostoru téměř žádný vliv.
Jakmile však počet stočených tachometrů přesáhne kritickou mez (Qaaa), dojde k
vytváření časových vírů a vzniku časových fluktuací. Běžný uživatel D1 to pozná
drncáním, protože spolu s časovými dochází i k dilatacím prostorovým. A povrch
nebohé D1 se najednou nevejde tam, kde měl dříve dostatek místa (nebo zase
jinde může chybět).
Stalo se vám už někdy, že
když jste vyjeli z Brna do Prahy, navigace vám hlásila čas příjezdu za dvě
hodiny, ale ve skutečnosti jste dojeli až za hodiny čtyři? I takové extrémy
mohou časové anomálie na D1 způsobit. Ovšem jestli na D1 plyne čas pomaleji,
musí se někde hromadit. Okolo D1 je čas “normální”, nejspíš dochází k lokálním
časovým fluktuacím, které se projevují lokálními časovými dilatacemi. Z
jedoucího auta nic nepoznáte, váš tachometr bude stále ukazovat 130 km/h, ale
policista bude tvrdit, že jste jel 160. A za to právě mohou lokální průsaky
nahromaděného času.
Dalším problémem jsou pak
kolony, které vznikají buď vlivem aut chycených v časových smyčkách, či jen
debilně naplánovanými rekonstrukcemi. Řešení
celé situace ale zdá se neexistuje. Jediným funkčním řešením by podle vědců
mohlo být celou D1 zbourat a postavit ji znova, na což by ale při průměrné ceně
za metr dálnic v České republice bylo potřeba víc než oktononagintaducentilion
korun, nebo mikrilion víček. Tolik peněz v českém rozpočtu ale nebude, ani
kdyby Andrej Babiš krom státních rezerv prodal i České korunovační klenoty a
Karlův most. FRAU MÍCA,
zaručené zprávy převzaté z dobře informovaného webu +
|