JE TO PROSTĚ NORMÁLKA!
Středa, 06 březen 2019
Související obrázekAhoj všichni, nedávno se tu na Kudle rozpoutala debata na téma homosexuality a transgenderu. Hrozně dlouho jsem přemýšlela, jestli a jak se mám vůbec zapojit do debaty, a protože pár komentářů mě opravdu dost naštvalo, tak jsem se vám radši rozhodla napsat životní zkušenost. Mám dvě děti, dceru a syna. Dcera má kouzelného chlapečka a je se svým životem velmi spokojená. A já si blaženě užívám babičkování. Klukovi je 15 let a je naprosto úžasná osobnost. Jako by mi chtěl vynahradit všechny předchozí nepříjemnosti života. Odmala mi říkal, že kvůli němu nikdy brečet nebudu; to když už toho mizerného na mě bylo trochu moc a náhodou mě viděl brečet.


 

 

 

 

Výborně se učí, chodí do jazykovky, plynně se už domluví anglicky, němčinu má pro zábavu, zpívá ve sboru i občas sólově, hraje na klarinet, flétnu, nedávno si přál klávesy, tak zkouší i to. Miluje matiku a fyziku. Navíc je vysoký, hezký, milý, má všeobecný přehled, co se děje ve světě. A umí se chovat, rodiče kamarádů ho mají rádi, protože vždy pozdraví, poděkuje, ani nevím, jak to vypsat - a umí se i velmi hezky chovat k děvčatům. Takže holky po něm dost jedou; tedy, ještě před rokem jely.

To byl totiž na soustředění se sborem a najednou mi volal. A ano, po telefonu se mi svěřil, že je gay, že se mu líbí kluci.

 

Byla to pro mě rána „do palice“, protože mě to nikdy ani nenapadlo, od školky se holčičkám líbil a není to absolutně žádná zženštilá figurka, jakou byste viděli ve filmech. A víte, co byla moje první myšlenka? Díkybohu, že máme malýho vnoučka. Po tom prvotním šoku jsem stihla ještě zareagovat, že ho miluju a že jestli to chce zveřejnit v okruhu lidí, se kterými je, tak že se za něj rozhodně nebudu stydět, mít nějaké řeči proti.

 

 

To mu asi dělalo největší starosti. Upřímně, mně bylo naprosto fuk, co tomu řeknou lidi, jen jsem si pobrečela, že tak chytrej a skvělej kluk nepředá svoje geny další generaci, protože chytrých lidí není nikdy dost.  Když přijel domů, už jsem byla srovnaná a jestli můžu soudit, tak se máme snad ještě radši než dřív. A nic se na něm nezměnilo. Pořád je to bezva kluk, co nosí džíny a tenisky, trika, mikiny…A kdo ho potká, tak nic nepozná, je stejný, jako všichni ostatní. Jeho okolí, škola, sbor, všichni to vzali v pohodě, tahle generace je už někde jinde. A když se setká s někým, kdo má nějaké narážky, tak v klidu odpoví, že radši bude inteligentní a gay, než hloupej a hetero.

 

 

A dokáže si z toho udělat i srandu…Třeba: Mami, ušetříme za topení, mně je teplo dost… Nebo když holka začne šišlat na obrázky štěňat atd, tak jen řekne: Nechovej se jako buzna… a oba se začnou tlemit.

Víte, snad nejvíc jsem se bála reakce manžela, ale příjemně mě překvapil, vyrovnal se s tím a chová se normálně; jen se ho už neptá: Tak co holky?

 

Obecně si myslím, že to na většině gayů nepoznáte a spousta kluků v jeho věku vypadá mnohem víc teple, i když nejsou.

 

Takže jestli jsem pro sňatky gayů a leseb? Popravdě je mi to jedno, ani heteráci nemusí žít v manželství a mohou spolu strávit celý život. Ale co je důležitý, oni prostě chtějí mít tu MOŽNOST. A já nevidím důvod, proč ne. A adopce? Když vidím, jak něco trpělivě vysvětluje tomu dceřinýmu mrňousovi, jak pokaždý, když přijdou na návštěvu, mi ho ukradne a „dělají spolu muziku“, tak si říkám, že možná ani jako rodič by nebyl špatnej.

 

A ty průvody jednou za rok? Fakt to dětem neumíme vysvětlit? Ptala jsem se, jestli by šel, prej ne, prej mu zatím nikdo nic zlýho neudělal, ale kdyby se do něj kvůli homosexualitě někdo obouval, tak prej by i šel.

A ty kecy, že nejdřív povolíme manželství teplejm, pak se zvířatama a pak i s dětma, ale no tak, přátelé, to je přece blbost…

 

KYTTKA

 

 

 

Komentáře
... : Anděla
Víte, ve všech rovinách života podporuju zdravý rozum. Nevadí mi nikdo, kdo se nechová jako násilník nebo debil. Negativní reakce na transgender atp. vyvolávají bohužel oni sami, a to právě svým nestandardním chováním. Psala jsem to už minule, mám několik známých orientovaných na stejné pohlaví, vím to o nich a nijak to můj vztah k nim nezkalilo. Vadí mi stigmatizace v podobě předělávání jmen např. na Míša Tomanů, Jirka Nováků atp., protože každý hned ví, oč se u takového člověka jedná (pokud to je jméno po rodičích, tak minimálně spekuluje) a už má cejch. Ale přehnaná korektnost, kterou dnes všichni preferují pro jednání s kýmkoliv, mě děsí. Společné záchody? Rodič jedna a rodič dvě? Proč? Nechci být xenofob, ale chci mít stejná práva jako LGTB. Chci mít právo být ženou a matkou, nebát se veřejně přiznat, že jsem heterosexuálně orientovaná. Jejich právo na totéž jim brát nechci, ale ať ho neberou oni mně. Navíc podle reakcí vašeho syna si myslím, že je to pouhá manipulace s těmito lidmi. Ti moji známí totiž žijí normálním, poklidným životem a nemají zapotřebí se zviditelňovat v průvodech a pokřikovat na náměstích. Tak asi tak.
březen 06, 2019 06:26
... : mamča
Nechápu, proč by měl někdo zveřejňovat svojí "jinakou" sexuální orientaci ? Je to jeho osobní věc, ať už s osobou stejného pohlaví žije nebo se žít chystá. Co je komu po tom, co provozuje v soukromí své ložnice ?
V nejbližším kruhu rodinném snad stačí, když se třeba táta zeptá (viz článek)"Tak co holky ?" tak říct : "Víš, tati, mně se víc líběj kluci než holky". Rodiče se s tím budou nějakou dobu srovnávat, ale spíš "kvůli lidem" než že by najednou přestali mít svého syna rádi. Většinou jsou rodiče smutní, že se od svého LGTB potomka nedočkají vnoučat, a taky mají obavu, jak budou přátelé, známí a sousedé reagovat, zda nebudou k jejich potomkovi odtažití nebo zlí.
březen 06, 2019 07:11
... : *deeres*
Je to prostě normálka? Normálka by bylo, kdyby se z důvodů své jinakosti nedomáhali vyjímečných práv.
březen 06, 2019 09:48
... : Iris
Deeres, myslím, že se domáhají jen přijetí a uznání.
březen 06, 2019 10:32
... : kyttka
Taky nevím, jakých vyjímečných práv se domáhají.
březen 06, 2019 11:06
... : *deeres*
Iris, to si myslíš špatně. Neříkám, že všichni, já jsem měla takového synovce. Vloni na podzim zemřel, nebylo mu ani padesát. Odmalička byl pořád němocný a jak s ním ségra chodila pořád po doktorech, tak v rámci vyšetření na alergie mu udělali někdy ve dvanácti i hormonální testy. A tehdy se doktor zeptal ségry, jestli by raději nechtěla holku. Ségra nechtěla, tak ho cpali hormonama.Synovec ještě v osmnácti absolvoval základní vojenskou službu, ale vousy mu stejně nikdy nenarostly. Chytrý, nadaný a přátelský kluk, ale s holkama ani klukama nechodil. Vystačil si s počítačem a kreslením komiksů, v životě by ho nenapadlo pochodovat po Praze v průvodu hrdosti.
A ty kecy, že nejdřív povolíme manželství teplejm, pak se zvířatama a pak i s dětma, ale no tak, přátelé, to je přece blbost…
Kyttka si myslí, že je to blbost, jenže ono se to už děje, stačí číst zahraniční tisk, tam se dočtete o obchodu s dětmi. Nejenom zahraniční tisk, skandály v církvi jsou i u nás. A včera jsem četla článek, kde popularizovali antickou pederastii. Postupně nám to pěkně servírují.
březen 06, 2019 11:24
... : mia I
proti registrovanému partnerství vůbec nejsem, ani průvody mi nevadí. Jestliže se tam dějí nějaké obscénní věci, je to vizitkou každého jednoho účastníka. Takový člověk je mi pak lhostejný než aby mne pohoršoval. Za sexuální orientaci nikdo nemůže, tak jako se někdo narodí zrzavý, narodí se jiný jako gay.

S čím ale zásadně nesouhlasím, to je skutečnost, aby tyto páry vychovávaly děti. Chápu, že touha těchto lidí po potomcích je u nich podobná jako u ostatní populace. Tady je ale třeba upozadit svoji touhu. Tato společnost zatím není nastavená tak, aby dokázala děti z takových svazků přijmout. Jestli je to dobře či ne, je věc názoru. Možná je to i dobře. Ona benevolence vždycky nemusí být rozumná. Dítě z rodiny dvou mužů bude trpět posměšky, šikanou. Pořídit si dvěma muži potomka považuji tedy za sobeckost.


březen 06, 2019 11:33
... : mia I
a ještě jedna věc. Říká se, že mladší generace je tolerantnější ke gayům a lesbičkám. Když moje dcera řekla v práci, že jí partnerství gayů nevadí sklidila velký odsudek. A to pracuje v kolektivu lidí 30 - 35 let. I mne to celkem překvapilo.
březen 06, 2019 11:36
... : *deeres*
Nejspíš tyto vyjímky ze zákona:
Karnevalový průvod připomene, že gayové a lesby v Česku nemohou společně adoptovat nebo si osvojit děti, registrovaní partneři nemají právo na společné jmění a vdovský či vdovecký důchod a že transgender lidé musejí projít sterilizací, aby si mohli změnit pohlaví v občanském průkaze, uvedli pořadatelé. Zároveň oslaví nedávné předložení zákona, který otevřel debatu o možnosti manželství dvou lidí stejného pohlaví.
Tohle je jim zřejmě málo: https://www.pravnilinka.cz/obcansky-zakonik/registrovane-partnerstvi
Registrovaní partneři sice nemají nárok na společné jmění, ale existuje klasické podílové spoluvlastnictví. Adopci a osvojení já neuznávám už z důvodů, které jsem uvedla dříve, obchod s dětmi a jejich zneužívání.
A změna pohlaví pouze v občance, co to je za debilnost? Představte si to v praxi v běžném životě, škola, nemocnice, sport? To si dělají srandu? Pak by ovšem mohli/y oficiálně existovat takové Feryny, jako na Poliklinice.
LGBt Už sedm let v Praze provádějí maškarádu (letos to bude osmý ročník), která stojí cca 3 melouny a po které zůstane ve vnitřní Praze 65m3 odpadu. V Praze máme epidemii HIV, ze 40.OOO zúčastněných v průvodu se loni nechalo testovat na HIV celých 357 lidí. Další asi dvě stovky na syfilis a žloutenku B a C smilies/cry.gif
březen 06, 2019 11:57
... : Iris
Deeres, správně píšeš "...neříkám, že všichni". Ale předpokládáš, že těch "špatných" je většina. Ale já apriori předpokládám opak. Nevím, jestli je to tou Prahou, už se opakuji, ale co je v Praze matičce k vidění, to ve většině míst v naší země k vidění není. Pochod hrdosti například žádný z mých přátel nikdy nenavštívil a ani nijak neadoruje.

Už jsem se tu tolikrát zmínila o mých kladných zkušenostech s homosexuály, že se bojím znovu psát, abych se neopakovala, nebo se nedopustila nepřesností, které by databázistky s gustem použily k mému zesměšnění.
Přece v každé společnosti jsou lidé dobří a špatní. Generalizovat bývá ošidné. Tak snad všichni Češi nejsou zloději, lenoši a šmejdi. Atakdále, dnes se mi nechce moc vypisovat. Zrovna tak homosexuálové přece nejsou všichni vykroucené kreatury, které mají jen jediný zájem, a to demonstrativní sex, nejlépe na veřejnosti, a hlasitý řev a pochody Prahou. Už jsem sem psala tolikrát vlastně téměř s prosíkem, abyste změnili nesprávný náhled na lidi, kteří jsou opravdu často velmi chytří, velmi nadaní, kreativní, lidsky hodnotní a velmi často hodně nešťastní. A stále ještě často hloupě napadaní heteosexuálními jedinci, kteří nejsou ani chytří, ani hezcí, ani dobří rodiče, kteří nejsou téměř ničím přínosní pro společnost. Ale osobují si právo špinit nepoměrně kvalitnější osobnosti, než jsou schopni pochopit.

Mám homosexuálního přítele, znám mnoho dalších jeho přátel a mezi nimi se cítím být v dobré společnosti. Tak, jak Kyttka popisuje svého syna, takových vidím a potkávám spoustu. Nikdo to na nich nemusí poznat a ani nepozná, pokud to sami neřeknou, nebo to na ně někdo bystrý zle nenaplive. Protože mám umělecké střevo, většinou se jedná o herce, hudebníky, zpěváky, ale i badatele. A protože máme asexuální vztah, tvrdím, že jen oni vnímají a vždy vnímali moji duši, pokud smím tento termín použít. Zatímco heterosexuální muži mi v životě mnohokrát hodně ublížili právě pro svou sexualitu.
Můj nejlepší přítel přijal, že rodinu mít nebude. Ale když vidím, jak si hraje s dětmi při našich společných setkáních, třeba v kavárně, a jak se na něj děti přímo věší, je mi to líto. Byl by báječný otec i děda.
březen 06, 2019 11:59
... : mia I
Irisko, ale to že by byl Tvůj kamarád báječný otec je irelevantní. Tady je v první řadě třeba hledět na zájem dítěte. Jestliže společnost je nastavena vůči homosexuálům tak jak je, těžko lze předpokládat, že k dítěti z takového páru zaujme jiný postoj. A to dítě bude trpět, bude celkem k prdu, že bude mít dva milující rodiče, jakmile vykročí z baráku, bude mít problémy.

Život není to co chceme, ale to co máme. A je dobré přistupovat k němu s pokorou. Tak jako se někdo narodí bez končetiny a ví, že ne všechno bude moci dělat, tak se jiný narodí s odlišnou orientací a musí nebo by se měl srovnat s tím, že ne vše mu bude dopřáno. Za homosexualitu se dnes nikdo stydět nemusí, byla tu odjakživa (Herec František Vnouček, Eduard Cupák, režisér Václav Krška tuším také). Ti lidé byli normálně přijímáni a byli srozuměni s tím, že některé věci jsou prostě pro ně tabu.
březen 06, 2019 12:24
... : kyttka
Iris, mluvíš mi z duše. Třeba ten názor, proč mají potřebu to říkat. Můj syn se pohybuje mezi zhruba 40 holkama od 12 do 17 let. Třetina ho balila. A jemu přišlo prostě fér říct, jak to je, než si vymýšlet důvody, proč ne. A když jsem mluvila o té toleranci mladé generace, myslela jsem právě tahle mláďata.
březen 06, 2019 12:25
... : mila1
No ale adoptovat si dítě může homosexuál už nyní. Ale ne společně, jen jeden z páru
..homosexuálům stále není umožněno, aby si dítě osvojili společně. „Podstatné je, že o adopci dítěte může žádat jen jeden z registrovaného páru, což není úplně atraktivní možnost. Rodičovství je velký úkol a je dobré sdílet ho v páru společně, což registrovaným partnerům stále není umožněno,“ uvedla PR manažerska Prague Pride Bohdana Rambousková.

březen 06, 2019 12:41
... : Iris
Mio, bylo a je jich mnohem víc, těch známých a nevšedních homosexuálů, herců, režisérů a géniů. Psala jsem přece, že je mi líto, že můj přítel otcem nikdy nebude, už proto, že spousta ksindlů děti mít může. Ano, souhlasím bohužel, že tyto páry mohou mít se společností problémy, takže i pro jejich případné děti to nebude dobré. Zatím. Tady u nás.
Píšeš o pokoře a o tom, že nemůžeme mít všechno, na co si myslíme. Ale stařenky, které dělají psí kusy, aby měly v děti o dvacet let později, než je fyziologické, i když příroda jim docela zřetelně dává najevo, že by se měly s něčím srovnat, tak, jak to vždycky bývalo - tak ty jsou pokorné a přijímají bezdětnost? Znásilňujeme přírodu v mnoha ohledech a chceme poroučet větru, dešti, říkáme tomu pokrok. No tak co kdyby se lidé prostě naučili i věci doposud neběžné vnímat jako možnou realitu, samozřejmě za správně nastavených podmínek a pravidel? Vidím to ale až na budoucí generace. S naší nikdo nehne.
březen 06, 2019 12:43
... : Iris
Kyttko, my si rozumíme. Jsi obdivuhodná, třeba maminka mého přítele měla velký problém s přijetím jeho orientace, je to už starší ročník. Jestli se jedná o Vaši fotografii, jste nádherní lidé a jen držím palce, abyste životem procházeli bez velkých komplikací a nesmyslných předsudků. Doufejme v ta mláďata smilies/smiley.gif
březen 06, 2019 12:50
... : mila1
Trošku nechápu, proč by lidi s "genetickou úchylkou" měli být pokornější než ostatní, kteří měli to štěstí a jsou "normální". Za co jsou trestáni?
březen 06, 2019 13:19
... : mia I
tady nejde o trest Milo. Tady jde o to, že ti lidé by měli upozadit své já a myslet hlavně na to, že ve společnosti za daného společenského klimatu bude mít jejich případné dítě problémy.
březen 06, 2019 13:23
... : Iris
ano Mio, ....za daného společenského klimatu. To je fakt. Znovu se opakuji, ale kdo upozaďuje své já ve prospěch dětí v případě šedesátiletých rodičů? Tedy otců, matky mezi čtyřiceti až padesáti dle mého také myslí jen na sebe, pokud plánují miminka. Ale mají právo na štěstí, že? Zatímco "tito" lidé ani náhodou, to nedovolíme :-
březen 06, 2019 13:34
... : mia I
Iris mít dítě v tomto věku je pošetilé a nezodpovědné , když už to tedy zmiňuješ. Ale když se jedna skupina lidí chová nezodpovědně , tedy ty matky , není to přece obhajoba i pro další.

A když vím, že tato společnost ještě nedozrála k určitým věcem ohledně homosexuálů bylo by sobecké vůči tomu děcku jít hlavou proti zdi. To je můj názor a pohled.
březen 06, 2019 13:39
... : mia I
a máš pravdu i v tom, že trochu tu přírodu znásilňujeme. Ať už se jedná o ty ženy, které se ve věku babiček snaží o děcko, o rodičovství homosexuálů, o to, že zachraňujeme děti s minimální porodní váhou (někdy se zadaří, ale často ta děcka trpí různými neduhy). Ne všechno co je nové, musí být zákonitě lepší. Ne všechno odžité bylo zákonitě špatné.
březen 06, 2019 13:44
... : Iris
Mio, v zásadě jsme ale zajedno. Soustředíš se ve svých poznámkách hlavně na problematiku dětí ve svazcích gayů a lesbiček. To jistě není nepodstatný problém a je hodně věcí k zamyšlení i řešení. Ano, naše společnost ještě nedozrála, jinde na to koukají třeba už jinak. Ale myslím, že původně byl článek od Kyttky směřován i jen k přijetí homosexuality jako takové. A v tomhle ohledu jsme tedy jako společnost ještě hodně nevyzrálí. Vykládat si, že je to nakažlivé, léčitelné, dědičné nebo skoro trestné, to u nás ještě stále může v hlavách kolovat. To nemluvím o primitivním a agresivním slovním napadání a nadřazeném vyjadřování se některými dobře vyvinutými a správně, dle přírody, uzpůsobenými jedinci.
březen 06, 2019 13:54
... : mia I
Irisko s přijetím homosexuálů jako takových já problém nemám. To už tu bylo více článků, kde jsem svůj názor napsala. A píšu to i teď výše ,někdo se narodí jako zrzavý, někdo jako gay, s tím se nic nenadělá.

To, že někdo je neakceptuje a hrubě uráží, s tím já nic nenadělám. Ono takové to vzájemné přesvědčování je spíš kontraproduktivní. U mě je homosexuál člověk jako každý jiný. Někdo dokáže o svých kvalitách a schopnostech přesvědčit bez okázalosti, jiný se obleče a polonahý jde do průvodu. O takovém člověku si řeknu, že když nemůže nabídnout nic jiného než holou zadnici, nestojí mi za pozornost. Nenašla bych s ním asi společnou řeč. Ale to platí obecně, nejen o této skupině lidí.


březen 06, 2019 14:10
... : Iris
mio, no ano, vlastně se tak dlouhodobě prezentuješ, promiň. Ano, platí to obecně.
březen 06, 2019 14:15
... : d@niela
Už nevím, kdo to tu psal (ach, ta moje skleróza), že čas nedozrál.. Hele, děvčata, ještě před relativně krátkou dobou byly děti z "nemanželství" parchanti, celoživotně poznamenaní tím, že se jejich rodiče nevzali.
Těhotné chodily k andělíčkářkám, které je rasily, ničily jim vnitřnosti... Mnoho z nich to nepřežilo. A děti dávaly do ústavů...
Díkybohu, je tohle už minulostí. Dnes se snad víc dětí rodí z "nemanželství", než těm, co se fakt vzali. Jo, dnes je totiž i finančně výhodnější, mít děti za svobodna :-).
Ale zpátky k problému:
nevěřím, že budou děti nějak diskriminovány tím, že mají dvě mámy... Děti jsou sice kruté, ale dnes, narozdíl od dřívější doby, se začíná každá šikana řešit. A věřím, že i tohle se vyřeší.
Doháje - copak snad hrozí, že těch dětí stejnopohlavních rodičů bude tolik?

březen 06, 2019 15:02
... : mia I
Danielo já jsem pořád nepřišla na to, jaké výhody mají ty svobodné matky oproti vdaným. Moje dcera si otce svých dětí také nevzala, žijí spolu a nic jiného než mateřskou a následně mateřský příspěvek nebrala.
březen 06, 2019 15:21
... : Iris
Danielko, jasně, že jich nebude tolik. Určitě míň, než kolik je nefunkčních a defektních rodin, které absolutně neplní žádnou výchovnou a společenskou funkci. A většina "nemanželství" je také fakt. Nejspíše je to strach z definitivní dospělé zodpovědnosti a závazků, ze kterých se špatně leze ven. Oproti tomu neohrožená touha těch jiných párů se opravdu zavázat jeden druhému, je mi sympatická.
březen 06, 2019 15:31
... : mia I
no ono někdy je lepší se nevzít. Vím o případech, není to jeden, kdy jeden z partnerů nadělal bez vědomí druhého dluhy a svezl se s ním i partner. Co znám ty dva páry, tak to vedlo k takovým rozporům v manželství, že se stejně následoval rozvod a v obou případech pro partnerku shánění podnájmu, snížení životní úrovně, ač třeba dělala ta jedna šestnáctihodinové směny.
březen 06, 2019 15:52
... : *deeres*
Tím, že se LGBT komunita bude agresivně domáhat nějakých dalších a zase pak dalších práv, tak si těžko získá sympatie ostatních. Možná jste četli, jak se Martina Navrátilová stala vyvrhelem. Někdejší ikona řekla, co si myslí a teď se za to raději omlouvá.
Že je mezi homosexuály hodně lidí, kteří jsou mediálně prezentováni, bude nejspíš tím, že jsou většinou kreativní. Na jedné straně pánbu vzal, na druhé dal a toho by se měli držet a ne se snažit opravovat přírodu. Tak dlouho budeme hyperkorektní až nakonec se budou veřejné záchodky označovat takto:
https://pics.me.me/genders-mental-disorders-female-and-androgyne-vender-and-de-female-10646497.png

březen 06, 2019 16:23
... : kyttka
Iris, není to můj syn na fotografii, pokud chceš, Daniela Ti může dát kontakt na mne, ať už na FB, pokud používáš nebo na mail, a klidně můžeme pokecat a fotku Ti pošlu. Co se toho srovnání se týče, tak jsem litovala pouze toho, že nebude mít děti. A ani nebude chtít adoptovat, v tom má jasno. Naštěstí má od starší sestry synovce, takže já mám vnouče a on bude super strejda. Malý se něj jen třese, sotva ho vidí a a strejda s ním neuvěřitelně blbne. Navíc si myslím, doufám, že ať už se v životě rozhodne pro jakékoliv povolání, tak bude úspěšný a šťastný. A pro mě je tohle nejdůležitější. Samozřejmě potká i spoustu lidí, co ho budou soudit a základě sexuální orientace, ale pro něj je důležité, co umí, jak se chová a po mně má naštěstí slunnou povahu, že na odsudky okolí kašle.
březen 06, 2019 17:21

Powered by Azrul's Jom Comment
busy