OPĚT POKUS O BAREVNOU REVOLUCI
Pondělí, 19 listopad 2018
Pokus o vyslovení nedůvěry vládě, lidé v ulicích a vyhazování věnců, které u památníku položil establishment, to všechno jsou revoluční činy. A o čem je tato revoluce? K čemu je, když občané rozhodují ve volbách? Neuznávat legitimní vládu je revoluční čin. Je to čin proti vůli většiny národa, který stávající establishment zvolil. Taková revoluce byla na Ukrajině, v Egyptě, v Libyi, v Sýrii apod.

 

 

 

 

 

V posledních třech případech bylo možno vlády považovat za nedemokratické, nicméně byly uznávány mezinárodním společenstvím. Někdo chce změnu poměrů. Snad proto, že vláda odmítla globální Compact o migraci, možná se to někomu nelíbí a potřebuje vládu jinou. Někdo tady asi chce migranty za každou cenu. Někdo chce chaos. Jak si jinak představit, že zrovna v této době se organizuje rozvrat.

 

  Lidé chtějí „slušné Česko“, ale co to znamená? Opravdu už po těch několik let trvajících nemorálních mediálních nemravnostech, propagandy, šíření křečovitých pomluv a dehonestací vědí lidé, co to je slušnost? Z jednání lidí v Praze a z jednání opozičních politiků se domnívám, že to lidé vlastně ani nevědí a žijí v jakési zmanipulované bublině postpravdivého světa manipulací, zlostných projevů, šílených nelogických výmyslů, schvalování hyenismu ve zpravodajství apod.

 

Je zajímavé, že obyčejní lidé, kteří nejsou pod přímým a neustálým vlivem tohoto vymývání mozků, si zachovali zdravý rozum. Poznají ještě pravdu od nesmyslů, ale pražští intelektuálové ne. Připadá mi, že čím lidé více navštěvovali vysoké školy, zvláště v posledních letech, s globalistickou výukou, tím více ztratili představu o přirozené morálce. Morálka je totiž trochu víc než nepoužívání sprostých slov a emotivních projevů. Morálka především znamená pracovat pro společnost a mít na mysli její, nikoliv svoje nebo skupinové zájmy.

 

  Je to zajímavé. Lidé vyjdou do ulic a protestují proti establishmentu, který většina národa zvolila, a chovají se tak razantně, že vyhodí věnce od pomníku, ale neprotestují proti nemravné reportáži bulvárních novinářů, kterou udělali s psychicky nemocným člověkem, aniž by na to upozornili. Lidé v Praze neprotestují proti neustálému znemožňování výkonu vlády, která viditelně nevládne špatně, což je přece pro normálního člověka důležitější než nějaká selhání hlavních osob; opozice nemá proti vládě nějaké skutečné programové nebo faktické výhrady vyjma neustálých výpadů a štvavých řečí.

 

Proč chtějí rozvrátit vládu? Opravdu jim jde jen o poslanecké posty a peníze za politiku? Nebo jde o něco víc? Jsou vedeni nějakými zahraničními centry k přijetí Compactu? Snad někdo nevěří, že příčinou je výpověď psychicky nemocného Babišova syna? Něco takového jako důvod je opravdu naprosto absurdní. To by museli být stejně nemocní jako on.

 

 

 

 

Na celou tuto nemorální absurditu, schvalovanou a prosazovanou revolucionáři, bych

odpověděl asi takto:

 

1/ Ohrožení demokracie není. Prezident Zeman využívá možností svého úřadu do krajnosti, porušil některé zvyklosti, vysvětluje to tím, že je přímo zvolený. Prezidentská demokracie je součástí mnoha států, jako je USA, kde prezident má daleko vyšší pravomoci, než u nás, a nikdo to za ohrožení nepovažuje.

Premiér Babiš chce vést stát jako firmu. To je neuskutečnitelné, je to jen předvolební slogan. Babiš žádnou moc jako diktátor nemá a ani mít nemůže. Myslíte si, že by si někdo dovolil na diktátora to, co si dnes dovolují sdělovací prostředky? Myslíte, že by někdo na diktátora mohl házet vajíčka nebo jablka a vyhazovat jeho věnce od pomníků? Ona hesla revolucionářů ohledně ohrožení demokracie by se hodila spíše opačně.

Vyvolávání revolucí a neuznávání zvolených orgánů je nedemokratické daleko více než cokoliv, co udělal Babiš nebo Zeman.

KSČM je gerontologickou stranou bez komunistických myšlenek, a protože žije z politiky, musí svým přestárlým členům a voličům říkat líbivé pohádky a chválit minulý režim, aby se udržela v parlamentu. Stále ztrácí voliče a postupně se dostává mimo parlamentní půdu. Vláda ji musela využít z důvodů, které známe. Je to sice trapné, ale jinak to nešlo.

 

2/ Docela věřím, že Babiš mohl být agentem StB. Podstatné je, že tato skutečnost mohla být důležitá v devadesátých letech. Nikdo ovšem proti tomu nic neměl, ani u Babiše, ani u ostatních. Jestliže to takovou dobu nevadilo, nevzniklo nic, v čem by to vadit mělo, proč najednou? Protože se to hodí k dehonestaci a jen hlupák si může myslet, že najednou to nějaký význam má. Ve světě se pohybuje na vysokých místech mnoho takových lidí, dokonce i na Západě. Důležitější je jak se chová a co dělá pro stát. Člověka přece posuzujeme komplexně, nikoliv podle zlovolné propagandy.

 

3/ Dotační kauza Čapí hnízdo: Dotace samy o sobě jsou nemravné, to říká i předseda Senátu pan Kubera už dávno, protože jsou dávány zadarmo a demoralizují nás. Aby se obdržely, musí se splnit podmínky, které jsou někdy problematické. Většinou je ani nelze splnit bez nějakých manipulací a přizpůsobení. Babiš udělal pouze to, co jiní, dal svým dětem majetek v takové výši, aby mohly dotace přijmout. Jenže v mnoha věcech přitom administrativně pochybil, prostě nedodržel, to co bylo podmínkou. Zda to bylo ještě legální nebo za hranou zákona, posoudí soud. Předjímat se to nedá.

Vládne proto, že ho zvolil lid, který nevěří, že je vinen, nebo vinu považuje za nedůležitou.

 

4/ Kauza Babiš ml. a výzva k odstoupení vlády: Kdyby si opozice vymyslela, že už ji Babiš nebaví, ať odstoupí, asi by to bylo hodnoceno přijatelněji než tato výzva na základě novinářské hyenistické reportáže s Babišem mladším. Chudák stižený stihomanem si vymyslel, že byl unesen; na sugestivní otázky, jestli má strach, odpovídal samozřejmě kladně. O to nejde, ale opozice organizující lidové povstání na tom založila svoji agendu.

 

5/ Zemanův postoj se dal očekávat, jeho vyjádření mělo zabránit ČSSD, aby vládu rozvrátila. Zeman se tedy chová státotvorně, ostatně jako téměř vždy. Jeho vydržování Babiše ve vládě bez důvěry bylo také státotvorné jednání, protože jinak by nevznikla žádná vláda. Pseudomorální výzvy proti trestně stíhanému premiérovi jsou sice pro opozici, která prohrála volby, typické, ale přece nakonec zájmy státu musí nějak převážit nad osobními zájmy.

Je podstatné, že Babiš byl jasně zvolen lidem, který v jeho vinu nevěří.

 

 

 

 

Závěr:

 

Žijeme v době nejvyšší životní úrovně, jakou jsme kdy měli. Máme svobodu slova, kterou už třeba v Německu nemají. Mimo jiné za to můžeme děkovat pádu komunistického režimu v listopadu 1989. Všechno je zatím v našich rukách a záleží jen na nás, jak si budoucnost zařídíme.

 

  •   Měli bychom řešit věci do budoucnosti, aby to tak zůstalo.
  •   Měli bychom si zachovat demokracii a svobodu, což znamená především nepředávat další pravomoci EU a odmítnout cenzuru internetu, která už pomalu začíná, odmítnout islamizaci země, která nyní zatěžuje západní Evropu a odmítnout útok na náš tradiční život rodin a výchovu dětí. Je to složité, vyžaduje vůli a jednotu.
  • Měli bychom snižovat dluh a prodávat hotové výrobky s vysokou přidanou hodnotou do světa, hlavně tam, kde je lze prodat, kde je ještě nezaplněný trh, což už není v Evropské unii.
  • Měli bychom mít více dětí, abychom nemuseli přijímat migranty na práci, a měl kdo živit staré a nemocné.
  • Měli bychom se snažit získat banky a obchodní domy do našich rukou, aby zisky zůstávaly doma.

 

A ještě další věci... Vláda proti těmto věcem nevystupuje a dokonce je řeší, což je pro občany podstatné.

Strach vyvolávaný opozicí je nezodpovědné revoluční jednání, které není v zájmu našeho státu a našich lidí, protože jinou vládu sestavit nelze a dokonce s těmi, kteří dnes revoluci dělají, je dost problematické počítat pro onu národní jednotu a obhajobu našich národních zájmů, které byly shora řečeny a které jsou pro budoucnost důležitější než kauza Čapí hnízdo.

 

VLASTIMIL PODRACKÝ

 

 

Komentáře
... : Dáša B.
Babiše nemusím a to, že si s pravidly obecně vytírá to... pozadí..., je očividné. Nicméně stejným povahovým rysem trpí spousta politiků, jen to na ně zatím neprasklo (= nestali se zatím nepohodlnými).

Zajímavý postřeh k celé kauze je tady (pokud se prokoušete Větvičkovým dialektem smilies/wink.gif )
https://www.ladikvetvicka.cz/index.php/2018/11/15/tady-prece-nejde-o-blbych-50-milionu-ani-o-rybareni-v-arteku/

Paralela s okolnostmi pádu Petra Nečase je nápadná.
listopad 19, 2018 20:08
... : *deeres*
Kvůlivá dostavbě Dukovan a Temelína už zařvali dva premiéři. Lidé, co protestovali proti Babišovi, zase měli připravené jednotné transparenty. Kdo je asi rozdával?

V 89. roce lidé měli z ničeho nic všichni plechové placky "Havel na hrad" a od koho asi?

Schapiro ten zase rozdával davu červené karty.

Asi v takovém nezájmu západu, ale i ušáků nebudeme, je to jenom hra o to, čí budeme doopravdy protektorát a kdo nás bude moci ždímat.

A Babiš i Zeman se najednou vzpouzí, tak je třeba je zaříznout a nainstalovat si tam svoje kejvače.
listopad 19, 2018 20:35
... : mila1
Na Babišovi jsem oceňovala jediné- že nás netáhne na východ. Ovšem ta divná story s Krymem a Zeman překypující ochotou podpořit premiéra.. co za to? Zakázka pro Rusy na dostavbě jader.elektráren..? Nechme se překvapit
listopad 20, 2018 06:05
... : Josef Kouba
*deress* pár palců nahoru. V atomových elektrárnách jde o moc peněz, Babiš rozumně cuknul a navrhuje zatím jen opravy. Bohužel jsme jen změnili majitele, jsme USA děržava.

Pro mila1, Rusko je obrovský tržní potenciál. Pokud se vybodneme na všechny ty zákazy a začneme na plno obchodovat s Ruskem tak životní úroveň raketově vzroste. Proto ta propagace jak jsou nebezpeční. Blbost. Ti mají domácích starostí po krk, ale jsou obklíčeni téměř ze všech stran, tak se na útok připravují. Nedej Bože aby do nich někdo rejpnul, to by byl konec světa.

listopad 20, 2018 08:30
... : mila1
Pokud se vybodneme na všechny ty zákazy a začneme na plno obchodovat s Ruskem tak životní úroveň raketově vzroste
Asi tak, jako za doby RVHP?

Jinak - taky mne to poslední dobou často napadá - že Babiš je jen loutka.. viz pondělní Macek
http://viditelny-macek.cz/public/kapitola.phtml?kapitola=139949&menu=0

listopad 20, 2018 09:34
... : mia I
o tomhle samožerovi už jsem dlouho neslyšela. Koukala jsem na wiki, kolik už mu vlastně je a bude mu 74 let a má paní o 42 let mladší. Nč z toho si ber příklad. Pořád běduješ, že se nemůžeš seznámit a podívej se Macek. Praštil do toho potřetí a bingo , mladice která by mu mohla dělat vnučku.
listopad 20, 2018 10:16
... : mia I
ovšem podle rakouského magnáta Lugnera je Macek ořezávátko. Lugner si vzal v 81 letech o 57 let mladší partnerku. A když jsme byli s dětmi v roce 2016 v Linci, tak ještě kandidoval ve volbách, byla jeho fotka na volebních plakátech . Holt si děda užívá života plnými doušky a proč ne.
listopad 20, 2018 10:27
... : *deeres*
Jo, Macek, to je borec, jeden z mega zlodějů privatizační rozkrádačky, těch co zakládali mafiánský kapitalismus. To je ten pravej! smilies/grin.gif
listopad 20, 2018 10:51
... : mia I
jj deeres to je přesně ten případ, o jakých jsem tuhle psala. Zajistil se, v tichosti vypařil, nepřekáží, tudíž ticho po pěšině. Diář plný těch správných kontaktů pro případ potřeby. Kdo bude dnes řešit kauzu Knižní velkoobchod? Vyznával se z lásky ke knihám, akorát neřekl, že nejvíc miluje ty vkladní (knihy). smilies/wink.gif
listopad 20, 2018 11:20
... : mila1
Jo, Macek, to je borec, jeden z mega zlodějů privatizační rozkrádačky, těch co zakládali mafiánský kapitalismus. To je ten pravej!

Myslíš mezi ty zakladatele, mezi které patří i náš Andrejko? smilies/cheesy.gif
listopad 20, 2018 11:47
... : doktor
Na fotce vypadá Vlasta celkem fajn,ale ty bláboly,to je hrůza.
listopad 20, 2018 12:45
... : *deeres*
Milo1, Když se dokonalo rozkradení Knižního velkoobchodu, tak Andrejko teprve zakládal stranu ANO a až v roce 2013 se stal členem Parlamentu. To už bylo tři roky po tom, co zbankrotovala IPB.
Ten bankrot jsme zaplatili všichni, někteří z nás, co tam měli peníze i svým duševním zdravím.
Prachy skončily někde na Kajmanech. Babiš nebyl na rozhodující funkci v době, kdy proběhly největší rozkrádačky, po kterých následovala amnestie. U vlády byla ODS i s Mackem.
listopad 20, 2018 12:55
... : NČ
Nojo, Mio. Z Macka si mám vzít příklad? Pozdě! Z něj jsem si měl vzít příklad někdy kolem r. 1992 - 1995. Je jen moje vlastní blbost, že jsem si nevzal a věř, že už jsem si za to mockrát nafackoval.
Ale docela určitě mu nezávidím. Ono to tak odjakživa bylo, jest, a vždycky bude, co Svět Světem bude, že kdo umí, ten umí. A kdo neumí, ten čumí. A taky platí, že štěstí přeje připraveným. On připravenej byl, já jsem holt nebyl. Zase ovšem jen moje blbost a tím i důvod mý současný trapný opuštěnosti.
listopad 20, 2018 13:16
... : mila1
ale deeres, no tak... Andrej zbohatl hlavně v devadesátých letech, bez ohledu na to, že tehdy nebyl ve vládě. A rozhodně to nebylo křišťálově čistým způsobem.
https://www.reflex.cz/clanek/zpravy/52406/legenda-o-svatem-andrejovi-reflex-odhaluje-zapomenute-informace-o-babisove-zbohatnuti.html

listopad 20, 2018 13:35
... : NČ
Sorry jako. Jsem zmaten. Odkdy vlastně má Česká policie vyšetřovat, kdy kam cestujou Švýcarští občané, žijící ve Švýcarsku.
Proč má Česká policie vyšetřovat údajnej "únos" Švýcara? Nemají snad Švýcaři svou policii, na kterou se mají obrátit, pokud je jim způsobená újma? Chápal bych to, kdyby se Švýcarovi něco přihodilo na území Česka. Ale takhle?
listopad 20, 2018 15:25
... : mila1
Jestli to nebude tím, že ten švýcarský občan sr obrátil na českou policii s tím, že byl unesen a ne na švýcarskou
listopad 20, 2018 17:10
... : NČ
Aha. Takže, budu-li unesen, obrátím se na Novozélandskou policii, čímž vyvolám vládní krizi v USA. Konečně tomu rozumím.
listopad 20, 2018 17:38
... : mila1
V týhle krymský kauze je divný všechno..
listopad 20, 2018 17:54
... : Krakonoš
Jak bych ti to jenom, NČ,.... Pokud budeš vobviněnej spolupachatel dotačního podvodu Novozélandskýho premiéra (vobčana Novýho Zélandu), spáchanýho na Novym Zélandu, a unesou tě spolupachatelovi zaměstnanci, taktéž vobčani Novýho Zélandu, pak možná nebude vod věci novozélandskou policii kontaktovat (pokud se teda nechceš vyhnout trestnímu stíhání, pak je asi lepší bejt unesenej nebo v blázinci). Co to v takový chvíli udělá s Donaldem, nedokážu úplně přesně vodhadnout, tady si musíš vystačit s vlastní fantazií...
Ale možná bude stačit ta česká, však je šikovná převelice a má dokonce Hamáčkovu důvěru (to jsem si právě teda voddych, když to řekl ve zprávách).
listopad 20, 2018 18:07
... : mila1
Teď to navíc řeší i Ukrajina..ten Andrej je lišák, takhle to zamotat.. smilies/cheesy.gif
listopad 20, 2018 18:18
... : NČ
A von snad někdo tomu vobviněnýmu bránil v kontaktování český policie, u který se zřejmě chtěl udat? Ve Švýcarech nejsou telefony ani telef. budky? Sám přeci píše, že ho nikdo nehlídá, může jít kam chce, dělat co chce. Jen kecy, kecy, kecy.
Dokud nebude nade vší pochybnost prokázaný, že jde, nebo naopak nejde, o blázna, zůstanou z toho vždycky jen kecy. A protože psychiatrie, coby trapná pavěda, tohle nikdy nedokáže nade vší pochybnost říct, mělo by se vždycky postupovat "ve prospěch obviněnýho". I když se třeba zrovna tobě obviněnej pranic nelíbí. To z hledika formálního, ůředního.
Jinak ovšem každýmu, kdo mladýho krz tu brejlovou kameru viděl a slyšel, je uplně jasný, že ten chudák je vyšinutej.
listopad 20, 2018 18:30
... : Krakonoš
To je jasný i mně, ač jsem sám slabší duchem, že je vyšinutej. Dokonce si myslím, že to je ta schizofrenie. Leč to, zda je či není schopnej bejt vyšetřovanej a souzenej, by měl asi určit soudní znalec, ne nějaká Andrejova kámoška z volebních klání. Proč junior sám vod sebe nekomunikuje s pčr, to by nám musel říct nejspíš sám. Asi se někoho bojí. Možná mu už loni někdo řekl, že má bejt rád, že je rád, a držet hubu. No a možná má při tý svý diagnóze světlý chvilky, kdy se pokouší vzdorovat. Možná právě v jedný takový chvilce byl vyslanej na "prázdniny", aby nezlobil. Jenže to sou všecko dohady, takže nevíme. Třeba se to jednou dozvíme...
listopad 20, 2018 18:41
... : NČ
Ono totiž by bylo něco uplně jinýho, kdyby mladýho na Krymu nebo jinde v Rusku, drželi a hlídali třeba doteď. To už by skutečně budilo podezření, že ho ukrejvaj před vyšetřováním. Jenomže on tam dlel jen kratší dobu, nevim přesně, ale docela určitě jen zlomek z těch posledních dvou let. Podle pár fotek, co jsem viděl, dokonce ani nevypadal, že by mu tam s buchtou bylo nepříjemně.
Ale jistě. Buchta totiž byla *urva, Putinova agentka, nasazená na něj, a vycucávala z něj informace o palebný síle NATO, čímž se jeho fotr stal brutálním bezpečnostním rizikem pro celou Evropu. Aspoň tak to včera v ČT prezentoval nějakej kreténskej poslanec.
listopad 20, 2018 18:46
... : Sidon
V prvním komentáři od Dáši B., je odkaz na komentář Ládi Větvičky a v jeho článku přehršle dalších odkazů. Ten poslední odkaz na názor od Kláry Samkové, se mi jeví jako dosti seriozní a uvážený, který se zabývá do velké míry taky lidskou stránkou té kauzy okolo mladého Babiše - https://www.facebook.com/klara.a.samkova/posts/10218003505021660, což je myslím hlavní a podstatná věc.
smilies/cool.gif
listopad 20, 2018 19:48
... : mila1
Odkaz jsem si přečetla. Dobrá pohádka. Pokud vím, do roku 2015 byl Babiš ml.pilot. Předpokládám, že by mu nenechali řídit letadlo pod vlivem drog.
listopad 20, 2018 20:29
... : Krakonoš
Tak jsem začal číst tu Samkovou, dočetl jsem až k místu, jak bylo třeba z juniora udělat pomocí nastrčený rádodajky otce, aby chlapec konečně dozrál a přestal fetovat, a jak je to pochopitelnej a běžnej postup - a byl konec. Jestliže jsem se pochechtával u myšlenkovejch výkonů typu "na Krymu se s nikým nedomluví, když neumí rusky", takdy už jsem vyprskl, znečistil voba monitory a málem jsem se zadusil. To je neuvěřitelný, co tahle vosoba dokáže vysoustružit z českejch slov. Moc se mi líbí, jak vykresluje někoho, kdo byl do svejch 32 let profesionálním pilotem, jako nudící se zpovykaný dítko, který fetuje a bylo nutný mu dát na hraní Čapí hnízdo, aby se nenudilo a nezlobilo. Možná by si Samková mohla zkusit postupně udělat všechny pilotní licence až k B737 a pak nám může napsat, jak moc se u toho nudila a kolik drog u toho vyzkoušela. smilies/grin.gif
Jestlipak by mi Samková zaplatila nějaký vodškodný, kdybych skončil po požití jejích myšlenek třeba jako ležák ve vegetativním stavu?
listopad 21, 2018 13:52
... : *deeres*
S tou pilotní licencí to je asi takhle. Prý by sítem neprošel.
https://domaci.ihned.cz/c1-66341310-babis-junior-musel-projit-pred-ziskanim-pilotni-licence-nejprisnejsimi-testy-samostatnym-pilotem-boeingu-se-ale-nestal
Ale jak je tedy možné, že sítem prošel Andreas Lubitz a při své sebevraždě zabil 150 lidí.
Část pozůstalých po obětech chtěla, aby trestní spoluodpovědnost za neštěstí nesli i lékaři psychicky nemocného pilota a letecká společnost. Ze závěrečné zprávy francouzských vyšetřovatelů totiž vyplynulo, že kopilot osudného letu trpěl delší dobu psychickými problémy, s nimiž navštívil řadu lékařů.
I sama společnost Lufthansa krátce po nehodě přiznala, že Lubitz její leteckou školu v roce 2009 sám informoval o problémech s těžkými depresemi, když na několik měsíců přerušil výcvik. Ten ale pak dokončil a v září 2013 nastoupil k Germanwings.

Psala jsem tu o bráchovi mého švagra, že je psychicky nemocný jsme nepoznali nikdo, když mu vypukla schizofrenie, zřejmě z duševního přetížení, měl už skoro čtyřicet.
listopad 21, 2018 15:30
... : mila1
Deeres: ten odkaz je zajímavý. Potvrdil mi to, co si myslím- že ta diagnóza je účelová.. ostatně posuzovala ho doktorka, která patří k ANO a Agrofertu. Stejně jako znalec, který dělal posudky v případné trestního stíhání Babiše za pochybné převody v Lovochemii
listopad 21, 2018 19:07
... : *deeres*
Milo1, asi sis to pořádně nepřečetla, není jednoznačně řečeno, že kluk je v pořádku. Spíš by mne zajímalo, odkdy mladý Babiš má švýcarské občanství.
listopad 21, 2018 21:09
... : NČ
Cit: "Andrej Babiš mladší v pondělní reportáži Televize Seznam na jednu z otázek novinářů odpovídá, že má švýcarské občanství. Stát se plnohodnotným Švýcarem je běh na dlouhou trať. Proces takzvané naturalizace trvá roky a je skoro vyloučené, aby Babiš mladší předtím ve Švýcarsku nikdy nežil.

Plnohodnotný status občana Švýcarské konfederace může cizinec bez dalších vazeb na tento stát, který není členem Evropské unie, získat po deseti letech pobytu. Do letošního ledna byla lhůta dokonce ještě o dva roky delší. Zákon také počítá s tím, že alespoň část doby musí člověk v zemi "odžít" bezprostředně předtím, než o občanství zažádá".

listopad 22, 2018 09:31
... : mila1
Jak nám servíruje Babiš skutečnosti, které se mu nehodí - curyšská univerzita zrušila jeho přednášku o českých emigrantech, protože lidem vadí jeho stbácká minulost, a vláda oznámila, že Babiš tu přednášku ruší z pracovních důvodů... smilies/grin.gif To jenom u nás v Česku si lidi nechají nabulíkovat, jak on je čistý a jak to s náma všema myslí dobře a že všichni lžou a kradnú a jenom on ne. Pobavilo smilies/grin.gif
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/univerzita-v-curychu-zrusila-projev-babise-na-zahajeni-vysta/r~c680d2b0ee4811e8b04aac1f6b220ee8/
listopad 22, 2018 12:19
... : NČ
Přednášku o emigrantech a pro emigranty zrušili po protestu několika emigrantských blbečků. Asi tak, jako kdyby slabomyslnej jukón protestoval ze svý pastoušky proti čísi přednášce v nějaký škole v Kanadě. Ale hlavně jde o naprosto bezvýznamnou akci emigrantů, o který se normální Švýcar nikde ani nedočte, ani nedoslechne.
listopad 22, 2018 13:32
... : NČ
Cit: "...premiérův syn jednoho dne odstavil auto na dálnici, a když k němu dorazili policisté a chtěli vědět, co se děje, tvrdil jim, že má v autě bombu.

Ale nejen to, snažil se policisty také přesvědčit, že je slavným americkým hercem a současně bývalým americkým prezidentem. Nepřesvědčil je však ani o tom, že je Georgem Clooneym, ani že je Barackem Obamou..."
listopad 22, 2018 13:42
... : *deeres*
Že Svýcarsko hned tak někomu občanství nedá, to je známý fakt. Jenže mladý Bába tam studoval a tak mohl mít nějaký zrychlený proces. Že to v době, kdy byl umístěn v psychiatrické léčebně, neměl v hlavě úplně v pořádku,je dost jasné. Aktivista Tomáš Pecina získal na základě zákona o svobodném přístupu k informacím zprávu, která vysvětluje, proč se v roce 2015 ocitl syn premiéra Andrej Babiš mladší v péči lékařů Národního ústavu duševního zdraví.Babiš jr.tehdy asi nezvládl vysoký stres před dalšími pilotními zkouškami.
https://www.pecina.cz/files/Usneseni_OS-HB_21.7.2015-an.pdf?fbclid=IwAR2VeEynWEc1fvWxW2pItmFarIuiihAg_T5gwZa-YuRSk6TjwE5h1t0orJo

Proč lidé volí Babiše? Ono je to podobné, stejně jako u volby prezidenta. Volba blbá a ještě blbější. Lidé nejsou blbci, oni vědí, ale také vědí, že jiná volba by byla ještě horší. Jestli opravdu se jim nějakým dalším pokusem podaří shodit vládu, protože teď to nevyšlo, dopadne to pro ty, co vyvolávají nepokoje tristně. Tedy, pokud opět nespadnou počítače a Kalouskovi nepřijdou hlasy ze zahraničí. smilies/grin.gif
listopad 22, 2018 13:47
... : mila1
Proč lidi volí Babiše? Opravdu nevím a neznám nikoho, kdo ho volil. Zatím nic nepředvedl, kromě navýšení svého jmění.
Pro předčasné volby nejsem, jen ať vláda ukáže, co umí. Konjunktura nebude napořád, a vymlouvat se na Kalouska je už dost ohrané.
Ale v čele by měl stát někdo, kdo nám nebude v zahraničí dělat ostudu, jako ji dělá Bureš. Proto se taky lidi bouří. Proti jeho osobě. Proti jeho lhaní, překrucování, brečení..
listopad 22, 2018 15:35
... : NČ
On je to hlavně hnus hnusů, když si kdejaká zrzavá špína, považující se za novináře, dovolí vyslýchat duševně nemocnýho člověka a tajně pořízenej záznam výslechu pak zveřejnit.
To bylo řevu a odsudků, když se jakýmusi fotografovi podařilo pořídit a zveřejnit jednu jedinou nečitelnou fotku Havla za oknem a záclonou ve špitálu, kde byla vidět sotva nějaká silueta, která snad, možná, mohla bejt Havlem. Vzrušení havlofilů bylo až neuvěřitelný: "On si dovolil vyfotit nemocnýho člověka. Pověste ho vejš, ať se houpá!".

"Co považuje GDPR za osobní údaje?
Mezi obecné osobní údaje řadíme jméno, pohlaví, věk a datum narození, osobní stav, ale také IP adresu a fotografický záznam.
Obecné nařízení věnuje speciální pozornost zpracování zvláštních kategorií osobních údajů, jimiž jsou údaje o rasovém či etnickém původu, politických názorech, náboženském nebo filozofickém vyznání, členství v odborech, o zdravotním stavu, sexuální orientaci a trestních deliktech či pravomocném odsouzení....
Mezi osobní údaje o zdravotním stavu by měly být zahrnuty veškeré údaje související se zdravotním stavem, které vypovídají o tělesném nebo dušením zdraví člověka..."
=============
V tomhle případě nelze jinak, než dát zapravdu výroku našeho prezidenta, byť řečenýmu v jiný souvislosti:
"Novinářů je příliš mnoho, měli by se likvidovat".
listopad 22, 2018 15:46
... : *deeres*
Proč lidi volí Babiše, protože ostatní strany totálně zklamaly, tak proto. Milo1, ty možná neznáš nikoho, kdo ho volil, já vlastně také ne,je možné, že se to lidé stydí přiznat, aby nebyli za blbce. Jenže teď slyším od hodně lidí, že jestli vláda klekne, tak to tam Babišovi hodí. Proč? Protože lidé už mají dost těch podrazů a sprosťáren a ta poslední kauza je hodně pod čarou.
Teď jsem se dívala na záběry z demonstrace proti Babišovi, kdo to asi organizoval, když tam celé zástupy mají jednotné plakáty s nápisem "DEMISI!"? Jak na rudýho máje smilies/grin.gif
https://www.blesk.cz/galerie/zpravy-politika/814404/babis-je-kvuli-vladni-krizi-u-zemana-o-synovi-pridal-intimni-detail?foto=31
listopad 22, 2018 16:54
... : NČ
Já se nestydim. Těm, co volili pseudodemokratický strany, jsem klidně za blbce.
listopad 22, 2018 17:20
... : mila1
deeres: Máš pravdu, lidi mají dost těch podrazů a sprosťáren, které Babiš dělá. Vždyť jen ty jeho rozhovory - na Nově, na Barandově.. Neodpovídá na otázky, mele tu svou jednu verzi o kampáni a o té paní, co má taky schizofrenii.. Zrovna teď ho poslouchám v Radiožurnálu a zase už lže.. Jo, a ta slečna, se kterou byl na Krymu, tak to je prý jeho snoubenka... smilies/grin.gif
listopad 22, 2018 17:22
... : *deeres*
Milo1, pro tebe vždycky jedna a jedna budou čtyři, nebo tak nějak. smilies/grin.gif
listopad 22, 2018 17:38
... : zuza
Milo, pokud máš problém s čtením textu tak je to tvůj problém.....
listopad 22, 2018 17:44
... : NČ
A dyť vono nakonec vonic nejde. Zejtra pár hodin TV ukecanýho kabaretu z parlamentu, s předem jasnym výsledkem. Pak pár tejdnů klid, Mikuláš, Ježíšek, Silvestr. A pak zase pár blábolů a "vládní krize", od socanů důvěra i nedůvěra současně... Vždyť je to už folklór.
listopad 22, 2018 18:20

Powered by Azrul's Jom Comment
busy