TA NEJISTOTA...
Pondělí, 29 říjen 2018
 Ahoj kudlanko, nejspíš dělám z komára velblouda, ale zastávám názor, že prevence je nejlepší a lepší je zadusit cokoli hned v počátcích, než pak řešit případný velký problém. Jde o to, že jsme byli se ženou pozvaní na párty ke známým, kteří si nedávnoí koupili velký a drahý dům, a tak i ta party podle toho vypadala. Hodně jídla, hodně alkoholu a ještě víc pozvaných hostů.

 

 

 

Bavili jsme se, pak žena odešla na toaletu. Já o něco později jen tak nakoukl ven, a na zahradě vidím svoji ženu, jak mluví s jedním naším známým. Jenže - vypadalo to jako docela intimní rozhovor, hlavy u sebe, on ji držel kolem pasu, byli u sebe až moc blízko… Onen dotyčný je pověstný tím, že má plno krátkodobých vztahů, a všichni to o něm vědí. Takový ten suverénní a bohorovný týpek: přijdu, vidím, ulovím, pobavím se a jdu dál.

Když jsme pak jeli domů, ženy jsem se na něj zeptal, ale ona jen, že prý si jen chvilku venku povídali, a že o nic nešlo. Jenže to, co jsem viděl, jako nevinný rozhovor vůbec nevypadalo. Spíš právě naopak.

Jak říkám, nechci dělat z komára velblouda, ale myšlenky mi v hlavě hlodají... Poraďte mi, co bych měl dělat? Docela mě to trápí.

 Martin

 

Komentáře
... : Moira
Martine,
a cim dokazes svou zenu zaujmout ty? Myslis, ze mas pravo na ni jako na majetek bez vlastního usili? Co pro ni delas ty, abys byl zajimavy? Budes stat jako drab a preventivne šikanovat? To je cesta do pekel. Trap se hlavne tim, cim si svou zenu zaslouzis.
říjen 30, 2018 07:00
... : Moira
Ty chlapi jsou fakt naprosto bohorovne presvedceni o sve dokonalosti a vylucnem pravu na doživotního obskakovani ze strany manželky. A beda pokud nektera chce zit vlastní život. No to se na to podivam!
říjen 30, 2018 07:02
... : NČ
Tohle bych mu, Moiro, až tak nezazlíval. Vidět svou manželku v poměrně důvěrnym objetí kamaráda, známýho jako "dívkaře", určitě bych nemlčel. Jsou věci, který se nedělají, zvlášť v přítomnosti manžela se nedělají a buchta by to měla ctít. Jestliže to nectí, vypovídá to i o tom, že je jí vlastně nezáleží na tom, jestli ji manžel takhle uvidí. A to bych viděl skoro jako důležitější, než ty dotyky. Asi o nic nešlo, dívkař to bere jako samozřejmost, ale řešit by se to rozhodně mělo, nemusí to bejt hned ručně, spíš jasně a rozhodně. Jistě tam hrál roli i vypitej alkohol, ale to neomlouvá.
Nasazuješ na něj, ale co, kdybys ty v úplně stejný situaci viděla "svýho" chlapa, kterýmu notabéne je fuk, že ho takhle můžeš vidět? Bylo by ti to fuk? On se jí na to ptal v autě, ona řekla, že o nic nešlo. Tak třeba z její strany asi fakt ne.
Já osobně bych teda co nejdřív vyhledal toho kamaráda a jednoznačně, klidně, přátelsky, mu řekl, že tady jeho pazoury nemají co dělat. Souhlasně s tvym názorem bych pak ještě pohovořil s buchtou, ať mi otevřeně řekne, proč jí nestačím, proč má potřebu dalších důvěrností a proč jí ani nestojím za to, aby to aspoň dělala bez mýho vědomí. Jistě - je tady riziko, že se dozvím něco, co vědět nechci, leč - furt je to lepší, než hlodavý myšlénky.
říjen 30, 2018 09:09
... : *deeres*
Mít žárlivého mužského je "terno".
Martin ví, že dotyčný je děvkař, ale co si myslí o své ženě? Ta nemá jeho důvěru? Nechce dělat z komára velblouda, ale jestli své ženě věří, tak ho dělá!
Má skutečný důvod jí nevěřit, nebo to je jenom proto, že je z Evina plemena?
říjen 30, 2018 09:34
... : Moira
Myslim, ze si zena chce dokázat, ze je ještě zadouci, i když ze strany divkare to moc neplati. Tak snad nebude hned tak zle. Mel by se Martin opravdu zamyslet hlavne nad sebou. Pani se nudi nebo nastava krize stredniho veku.
Videt takto svého chlapa, nevim, jak bych reagovala. Zatím se mi to za posledních 30 let nestalo. Ale jsem naprosty pragmatik a nezhroutila bych se. To vim jiste.
říjen 30, 2018 11:56
... : NČ
No, ono, Deer. Není to tak snadný. Třeba jí právě do toho večera věřil. Pak ale viděl něco, co mu do tý důvěry nezapadlo. Důvěra je skvělá věc, ale pokud je narušená, je to svinstvo, o to větší, o co byla větší důvěra.
Ale zcela obecně platí po staletí! JEDINÁ ženská na světě, který může chlap skutečně věřit, je jeho matka. A klidně si namítej, co chceš, tak to prostě je! Tak ti to potvrdí každej psycholog i psychiatr.
Jestli si buchta potřebuje dokázat, že je ještě žádoucí, no prosím. Ale jestliže si to dokazuje defacto v přítomnosti manžela, tak je to, v lepším případě, úplně blbá slepice, anebo, v horším případě, je jí úplně jedno, co to s jejím manželem udělá.
říjen 30, 2018 14:13
... : Sidon
Nechci to rozebirat, jenom říct, že souhlasím s NČ, S Moirou NE,
říjen 30, 2018 15:39
... : *deeres*
A, co se stalo tak hrozného. Jen tak "náhodou" Martin vykoukl z okna a tam všem na očích stojí jeho žena s jejich známým
.... vypadalo to jako docela intimní rozhovor, hlavy u sebe, on ji držel kolem pasu, byli u sebe až moc blízko....¨
Navíc se tam popíjelo, tak se asi rozjela trochu víc zábava.
Mám sestřenici, její manžel už nežije, ale byl to patologický žárlivec. Ta si za víc, jak 40 let společného života s ním užila. Neustálé kontroly, stále ho měla za zadkem, úplně bezdůvodně začínal hádky, stále výslechy. Stačilo, aby šla nakoupit a prodávající byl mužský a už bylo zle. To měla kliku, že ještě neexistovaly mobily a kdyby jí mohl tehdy dát pod kůži džípíesku, tak by jí určitě měla.
Žárlivost mnozí lidé mylně považují za důkaz lásky, odborníci pak za zhoubný nádor, který postupně a pomaloučku rozkládá každý vztah.¨
Žárlivci jsou lidé s nízkým sebevědomí, kteří nevěří v sebe a ani pak druhým.
říjen 30, 2018 15:42
... : NČ
Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.
Tak jo. Už jsem se dneska asi po desátý zaregistroval. A vlastně docela chápu, že se nikomu do reakcí a odpovědí nechce, když má věčně a pokaždý znova opakovat tuhle směšnou procedůru o ničem, jen kvůli jednom u blbečkovi z Jukónu.
-----------------
Ale k věci, Derr. Není žárlivost jako žárlivost. Rozlišujou se určitejma známkama. A podle psaní Martina, tady rozhodně nejde o bezdůvodný pochybování. A ZNOVA ZDŮRAZŇUJU, nejde ani tak o chvání kámoše, ani snad hned o to, že si to buchta nechala líbit. Podle mě jde v první řadě o to, že si to buchta nechala líbit v přítomnosti manžela - čili, dala mu najevo, že jí může bejt zcela ukradenej.
Nic víc, nic míň. Nejsem mravokárce, neodsuzuju hned každou nevěru (to bych ani, s ohledem na svůj život, nemohl) ale bezohlednost partnerky k partnerovi, a naopak, budu vždycky chápat jako pohrdání, ve smyslu "nestojí mi ani za to, abych to před ní (ním) nějak maskoval(a)".

říjen 30, 2018 16:16
... : Moira
Nevim, Sidone, s cim nesouhlasis. Ja se ptam, co dela Martin pro svou manzelku, krome smirovani, aby ona nemela zapotrebi se davat s jinym muzem do duverneho hovoru. Tot vse.
říjen 30, 2018 18:22
... : NČ
Sorry jako, ale už mě to neustálý odhlašování a znovapřihlašování skutečně fakt *ere!!!! FEST mě *ere!!!!
-----------------------
Jen jsem chtěl krátce odpovědět Moiře: To, že buchta má potřebu, bejt ujišťovaná cizíma chlapama o svym půvabu, to skutečně nemá vůbec nic společnýho s Martinem. Ta buchta prostě taková je a bere to jako normální samozřejmost. Jestli nebude chtít pochopit Martinovy oprávněný výhrady, tak to zřejmě časem vyplave naplno. Ale raději dřív, než budou mít děti.
říjen 30, 2018 18:49
... : Bara
Taky souhlasim s NC a Sidonem, s Moirou ne.
Treba dela Martin sve manzelce pomysleni…..
To co pises rano v 7.02 a o cem jsi zrejme presvedcena je taky diskutabilni, to stejne si muzou chlapi myslet o zenach a klidne si u toho rici, no to se na to podivame, ty zensky jsou presvedceni...…..
říjen 30, 2018 20:13
... : Sidon
Tak moment! Ta situace, co popsala Deeres, je opravdu jenom bezdůvodná žárlivost, ale to, co popsal Martin, mně připadá poněkud jiného rázu. Stejně ale neznáme víc podrobností, které by mohly vést ke "spravedlivějšímu" posouzení situace, takže si zase, jako jindy, dosazujeme za tu "neznámou" svoje pocity. Jenže, všechno je jinak!

Já jsem kdysi dávno měl taky takové "techtle-mechtle" s jednou dosti pěknou ženštinou. Dohodila mně ji jedna kamarádka, což byla holka mého kámoše, ony spolu studovaly. Celý její "srdceryvný" příběh vyprávět nebudu, i když vím, že by si tady některé, či někteří, rádi smlsli.

Za svůj mladý život toho holka stihla dost, žila na hromádce s otcem jedné své kámošky, kde prý čilej taťka sjížděl dokonce i dceru. Potom se i vdala, ale vzápětí se zase rozvedla, aby nakonec skončila u té kámošky, co chodila s mým kámošem.
Ta ji párkrát přivedla na nějakou slezinu, a protože bydlela s rodiči ve dvoupokojáku, nebylo to, jak pro rodiče, tak ani pro obě holky moc fajn. Protože však nevypadala vůbec špatně, ba naopak, nebyl pro mě zas takový problém se "přitulit" a snažít se jí nějak vetřít do přízně. Nebylo to až tak moc těžké. Holka z jižní Moravy, dostala do vínku i to pití vínka, kterého zvládla docela pěkné množství.
Mě akorát někdy postihl záchvat menšího psotníčku, když byla schopna v nočním podniku vypít tři láhve značkového vína. Ale tenkrát se mi trošku dařilo a vydělával jsem malinko nad průměr, takže zas tak moc mi to nevadilo. No ale, po několika takových "setkáních" jsem jí nabídl, že by mohla bydlet u mě. Já trouba jsem si myslel, že se mi ji podařilo "ulovit", ale opak byl samozřejmostí. Byl to "set-up", neboli "plot" (záměr, pleticha, úklad, spiknutí) od mého kámoše a jeho holky, kteří to na mě narafičili.
Tak se stalo, že Důra (tak jsme jí potom říkali) se nastěhovala ke mně. Zpočátku všechno OK, ale jednou ráno, když jsem vylezl z koupelny, vlastně jenom ze sprcháče, koupelnu jsem neměl, na mě Důra zaútočila a udělala scénu, že jsem se někde "kurvil" s nějakou ludrou. Zůstal jsem jako pako stát a nevěděl jsem co na to.
Když jsem se jí zeptal, co je to za blbost, tak mě přitáhla k zrcadlu a ukazovala mi červené fleky na krku. Sám jsem z toho byl trošku vykolejený, ale vzápětí jsem si uvědomil, že je to od ručníku, jak jsem se vehementně třel. Vůbec mi to nechtěla věřit, tak jsem jí to musel předvést ještě jednou. Pak se jakž-takž uklidnila. Jenže ten náš konkubinát stejně dlouho netrval. Důra chlastala extraligu a já jsem měl doma spoustu vína ze sklepů z jižní Moravy, takže jsem začasto, navrátivší se odpoledne domů z "kamenolomu", našel Důru vyvalenou v křesle, tuhou jako špalek a sťatou, jak carský důstojník.

Začalo to být jako strhaná gramofonová deska. No, moc dlouho nám to nevydrželo, víno jsem musel odnést a zamknout do sklepa, což byl ale další důvod k výčitkám a hádce, jakýže jsem to krkoun. Tak se holt musela pakovat. Na rozloučenou mě málem přizabila svazkem klíčů, který po mně hodila.

Po čase mi ale kamarád jen tak mimochodem sdělil, že když jsem jezdill na víkend pomáhat jinému kamarádovi se stavěním baráku, tak si moje Důra vesele prostopášnila s dalším mým kamarádem, který byl sice ženatý, měl i pěknou ženu a dítě, ale ta jeho žena mu taky "zanášela" zase s jiným mým kámošem a já jsem se ani nestačil divit, jakej je ten svět zkaženej.
Až jsem se pak začal víc "starat" o to, abych nebyl taky až takovej "puritánskej" a taky jsem si pak začal říkat po Kristovi - Kdož jsi bez viny, hoď kamenem. Takže vono se to všechno dá shrnout do toho rčení - Co oči nevidí, srdce nebolí.
Ale nějak se mi do toho vkrádá pomyšlení, že když se jednou váza rozbije a pak se i slepí, už to není ta stejná váza a zachází se s ní docela jinak.Tož tak. smilies/smiley.gif smilies/wink.gif
říjen 31, 2018 03:31
... : Moira
Sidone, palec nahoru za koment ve 3.30. Cela story se opravdu da shrnout do rceni - Co osi nevidi, srdce neboli. Poradíme Martinovi, at se priste nediva z okna!
říjen 31, 2018 06:18
... : Pavlína
Martine, rozumím Ti a snažím se vžít do Tvé kůže a ... asi by mi to lhostejné taky nebylo. Co bych Ti poradila? Promluvit si, v klidu, přátelsky, se Tvou ženou,. Přesně tak, jak jsi to napsal: že je to možná hloupost, ale že to od té doby nemůžeš vypudit z hlavy; že a právě proto že to byl týpek, který je svými četnými letmými vztahy pověstný ... že se jí snažíš důvěřovat, ale přesto, že Ti to není lhostejné a že bys byl nerad, kdyby někdo - a zrovna takový! - nahlodal váš vztah, důvěru .... atd atd.
Prostě své ženě o svých myšlenkách říct. Pokud něco JE, stejně to nezměníš; ale toto by mohlo pomoci aspoň jako .. aby věděla, že nejsi hloupý a že tě to trápí.
No a pokud opravdu NIC není? Tak aspoń uvidí, že Ti skutečně není lhostejné, co dělá ... samozřejmě, pokud je toho všeho s mírou.
Držím pěsti smilies/smiley.gif
říjen 31, 2018 10:57

Powered by Azrul's Jom Comment
busy