DĚTI NEJDOU VYZMIZÍKOVAT...
Úterý, 16 září 2014

Dobrý den, mám asi velkou prosbu. Dne 1. 6. 2013 jsme byli rozvedeni a děti byly svěřeny do mé péče. Jejich otec ale s námi nebydlí už od května 2012, kdy bylo dvojčatům teprve třiapůl.  Teď už jim je šest. Na výživném pro oba jsme se dohodli na částku 3000,- a otec slíbil, že když bude nutno, bude přispívat i nad rámec výživného. Ale všechno je jinak...

 

 

 

 

 

 

      Děti půjdou příští rok do školy a tento rok chtěly navštěvovat i nějaké kroužky, jako ostatní, ale bohužel na to nemám, jelikož platím hypotéku. Tento rok byly u táty jednou v lednu, a on při té příležitosti  je přihlásil do lyžařské školy - ale aniž by mi to řekl a pak chtěl po mě 4000,- za školu. Tak jsem mu je dala, protože mi přispěl, když jsem holkám koupila kolo.

 

      Další jejich návštěva u otce byla až teď o prázdninách, mezitím o ně vůbec nejevil zájem. Ale nebylo to jednoduché. Než si je vzal, řekl mi, že nemá pro děti žádné hygienické potřeby, ať to všechno koupím, že mi to zaplatí. A také chtěl pro ně nakoupit jídlo. Pak chtěl půjčit bazén a k tomu i foťák. Jenže, když jsem mu všechno dala, tak pak dělal mrtvého brouka a  když jsem po něm chtěla ty peníze za nákup, tak úplně přestal komunikovat, bazén mi jen hodil hodně špinavý přes plot a foťák vrátil rozbitý. Když jsem mu napsala, že mi vrátil věci v hrozném stavu, ani neodepsal... Teď už ani nebere telefon, neodpovídá na sms, prostě mrtvo. Neodpovídá na nic, nezajímá ho nic, ani když mu napíšu, že holkám vypadnul první zoubek.

 

     Jediné, co mi řekl, že už mi nic nedá. A já bych přitom potřebovala požádat o zvýšení, protože jak rostou, mají větší potřeby. Ani nevím, o kolik bych mohla žádat, nevím si s tím vůbec rady. Jenže já ani nevím, co a jak napsat do té žádosti na zvýšení. Byla jsem na socialce, jenže tam mi taky paní nic neporadila, jen mi vrazila do ruky papíry.

 

      Moc díky za radu, vím, že jsem se rozepsala, ale prostě to asi muselo ven, tak se nezlobte...

 

BLANKA

 

 

O D P O V Ě Ď :

 

Milá Blani,

 

      hodně záleží na tom, kolik bývalý manžel vydělává, kdy vznikla ta vaše hypotéka (jestli před, nebo po rozvodu),  a pochopitelně i na tom, kolik Vy vyděláváte. Rozhodně patnáct set na jedno dítě není nijak přehnaně moc...  Ale - jak jsem řekla, abych mohla fundovaněji poradit, potřebuji znát víc informací.

 

      Každopádně, pokud otec holčiček nebydlí na druhém konci světa a není zrovna bezdomovec, měl by se s dětmi stýkat častěji. To bude také hodně mluvit před soudem ve Váš prospěch.

 

     Doporučuju, abyste si jednak sepsala tu hlavní režii - Vaší a dětí, a na nic nezapomněla. Ono je sice jednoduché děti přihlásit do lyžařské školy, udělat "dojem", ale to, že se předem nedohodl a jen "předložil fakturu", to je opravdu neseriózní. Stejně i to další, co jste popisovala.

 

     Napsala jsem Vám i e-mail, tak se mi, až to všechno budete mít, ještě ozvěte...

 

držím palce,

d@niela

 

 

 

 

 

Komentáře
Patnáct stovek na jedno dítě je samozřejmě málo! : Myška
Kdyby měl tatíček děti u sebe, budou ho stát měsíčně daleko víc. To si chlapec neuvědomuje nebo je mu to jedno.
Blanko, pracuje exmanžel? Kolik vydělává? Živí ještě nějaké své další dítě či děti?
V každém případě bych podala žádost o zvýšení výživného. Do žádosti vypiš to, co jsi napsala sem nám, pro ilustraci jeho vztahu k dětem je to dost výmluvné. Do žádosti dále napiš, jaké náklady máte měsíčně, jestli děti potřebují nějakou zvláštní dietu nebo péči. Taky tam napiš, jestli si třeba exmanžel nakupuje pro sebe drahé věci a jaké, jestli má drahé koníčky a jaké, atd. prostě všechny skutečnosti, které by mohly mít vliv na kladné rozhodnutí soudu o zvýšení alimentů. A taky napiš svůj návrh výše alimentů Nedrž se příliš při zemi, ani nepožaduj nesmyslně vysokou částku, ale je lepší navrhovat vyšší částku, kterou soud nemusí přiznat celou, než nižší, protože soud sám od sebe navrhovanou částku nenavýší.
Držím palce!
září 17, 2014 06:30
Myška : Blánč
Míšo,nevím,kolik ted vydělává,to se asi normálně nedozvím,ale přes léto má dost slušný prachy,jelikož dělá v zemědělství,přes zimu cca 12000,- a co měl kdysi od dubna do listopadu asi tak okolo 20000 až 23000. Jemu asi není jasný,koli děti stojí,že např. 3x do roka musím kupovat bačkůrky,pak nějaké boty na léto,podzim,zimu,oblečení,platit školku,jídlo,drogerii a to bych mohla pokračovat dál a vše kupuji 2x. A ještě když mu musím dělat nákup,když mi na poslední chvíli před dovolenou řekne,že nemá peníze a já počítám s tím,že si je vezme. Loni o dovolené teda jeho jsem měla podobný problém. Je to prostě zmetek. Nevím,jakou bych si měla napsat částku výživného smilies/sad.gif aby neměl pak navrch.Ted bych měla koupit holkám větší kola,jenže za co.Taky mají už nějaké nároky a chtějí se vyrovnat svým vrstevníkům. Snažím se,ale jde t poslední dobou dost těžko,jelikož jsem už skoro půl roku v pracovní neschopnosti. Prostě je to vše na prd.....
září 17, 2014 11:23
Daniela : Blánč
žádný mail mě nepřišel smilies/sad.gif a hypotéku jsme měli s manželem a ted je dům přepsaný na mě,jelikož ho ex nechtěl a přepsal ho na mě. můj mail pro ověření je Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny
září 17, 2014 11:25
nejspíš : Lenka1
se zase dozvím, že jsem asociální a necitlivá, ale já si to neodpustím. Zásadní problém vidím ve výběru partnera. Prostě by ženský obecně měly používat to, co mají na krku, předtím než roztáhnou nohy.......

Nikdo se nevydrží přetvařovat věčně, jsem si jistá, že signály o tom, co je dotyčný zač, tam byly už od začátku.
září 17, 2014 11:44
Lenko1, kolikrát se člověk vybarví až po letech. A není to zas tak neobvyklé. : Myška
Předjímat, co se může stát, jak se bude chovat kdokoliv za 5, 10, 15 let, neumí nikdo. Lidi se mění, nikdo nejsme pořád stejní.


září 17, 2014 11:54
Blanko, dala bych do návrhu na každou aspoň 3.000,--. : Myška
Jaké jsou jinak jeho majetkové poměry? To jsi neuvedla. Asi ti přizná soud míň, bude hodně záležet na tom, jaký výdělek předloží soudu on. Ale i 2.500,-- by byl úspěch. Do návrhu napiš samozřejmě i to, že jsi dlouhodobě v PN a proč. Mimochodem proč? Jen obecně - není to z důvodu rizikového těhotenství s novým partnerem? To by trošku měnilo celkovou situaci, ne tedy to, že ex platí na děti málo.
Jinak jestli jsi to ještě neudělala, budeš muset najet na úsporný režim - pořizovat dětem oblečení v sekáči, kola z bazaru, atd. Nemusí mít vše nové, "imidž" v jejich věku ještě nehoní.

září 17, 2014 12:07
Lenka1 : Blánč
hm,Leni,zřejmě sama asi nemáte chlapa,když nevíte,jaký je život! Tenhle chlap byl úplně nej,než čichnul k chlastu a to,že se tak stane jsem před svatbou fakt nemohla vyčuchat
září 17, 2014 13:40
Lenko : Kamila
možná nejsi asociální a necitlivá, ale řeči o tom, že někdo někdy udělal chybu ještě nikoho z bryndy nevytáhly.
září 17, 2014 14:56
Lenka1 : Karlos...
He he, tenhle názor já razím taky, už jsem ho tu párkrát prezentoval, ale ženám se samozřejmě moc nelíbí smilies/grin.gif Samozřejmě, že je každej zodpovědnej za to, koho si vybere a s kým si to dítě udělá. Když vidím některý ty ženský, co k nám choděj oznamovat alimenty a znám ty idioty, se kterýma maj ty děti, tak je vůbec nemůžu litovat. Když ale oni ti frajírci a grázlíci jsou tak přitažliví, co ? :-) No, každej svýho štěstí strůjcem.

Tleskám, Leni smilies/wink.gif
září 17, 2014 16:21
jenže : Lenka1
tady neřešíme, že chlap se po 15 letech vyprdnul na manželku, která ho přestala bavit. Tenhle křivák odešel od dvou malejch dětí.

Jsem přesvědčená, že slušnej chlap se i po rozchodu s přítelkyní nebo manželkou na svoje děti nevykašle!

Pro Myšku: Právě naopak, lidi se nemění, jen časem jejich dobré vlastnosti zeslábnou a ty špatné naopak posílí. S tím by každý měl počítat.

pro Blanku: Máte pravdu, nemám chlapa. A víte proč? Protože než bych si uvázala na krk něco jako Vy a pak chodila fňukat na internet, co mám dělat, tak jsem z toho raději vycouvala. Protože moje poslední známost se taky "jen občas trochu rád napil". A dokonce mě moje okolí ještě přemlouvalo, že na tom nic není, vždyť se občas napije každej, ne, a on je přece jinak skvělej a má mě rád.

Holt když některý ženský mají jediný požadavek, aby to byl chlap a růžový brejle odhodí, až když je pozdě, tak je potom těžký, no.

Mohl by se tady k tomu vyjádřit taky nějaký chlap, co si myslí o "otci", který zazdí svoje vlastní malé děti.

Ohledně rady - mám stejnou jako výše nade mnou, teď se Blanka bude muset obrnit trpělivostí a prostě do toho tvrdě šlápnout. Soudy nějakou dobu trvají, to bude muset vydržet. Kromě toho, Daniela se vyzná, možná jí poradí nějakou rychlejší cestu.


září 17, 2014 16:25
Koukám, : Lenka1
že Karlos už zaúřadoval. smilies/cheesy.gif
září 17, 2014 16:33
ještě : Lenka1
bych upřesnila ono "občas se rád napil". V jeho podání to znamenalo např. že ve středu jel na oslavu a probral se příští pondělí, přičemž v mezidobí o sobě vůbec nevěděl. smilies/angry.gif

Ale fešák to byl, to zase jo......
září 17, 2014 16:40
musím : Blánč
se ex zastat,žádný grázl to nikdy nebyl a není i když ted dost pije a hlavně tu nefnukám,jen chci radu. Doposud s ním byla řeč,ale jakmile začal od února vše ignorovat tak to nemůžu nechat jen tak. A abych to uvedla na pravou míru,on není ten,který chtěl rozvod,takže ode mě musel odejít. Důvodem začal být nezájem o rodinu,radši byl v práci,než aby s námi jel alespon jednou za měsíc na výlet a začal pomalu ale jistě popíjet. Když jsme se brali,byl to úžasnej,spolehlivej,romantickej a pracovitej chlap a hlavně úplně normální.Nevím,kde se stala ta chyba a on se změnil. Holky byly malé a pomáhal mi s nima po porodu abych to vše zvládla když máme dvojčata a když jim byli dva roky začal se měnit. Takže znovu opakuju nebrečím,jen chci radu co a jak napsat na navýšení alimentů smilies/wink.gif nejsem žádná fnukna,ale ženská,která musí vše zvládnout smilies/cheesy.gif a radši si vezmu od huby já abych dala dětem
září 17, 2014 17:06
Lenko1, kolik ti je let? A máš děti? : Myška
Ptám se, abych si udělala představu o tvých zkušenostech.

Ty víš, po jak dlouhé době Blanku partner opustil?

Můžeme se tu přít doaleluja, jestli se lidi mění nebo ne a bude to naprosto zbytečné, protože to Blance nepomůže. Z vlastní zkušenosti ale můžu říct, že se lidi mění a to dost podstatně. U nás ta změna nastala po patnácti letech. Taky jsem do té doby netušila a zírala, jak se manžel choval.
září 17, 2014 17:11
Karlosi, : Myška
tak to už se vůbec nedivím, že je pro matky, kterým otec jejích dětí neplatí, tak těžké to jít na policii ohlásit, když se potkají s lidmi jako jsi ty. Já jsem v té situaci nebyla, ale přítelkyně mého syna ano. Ten nezájem, skoro až arogantní jednání, to co popisovala, to bylo fakt maso. No ale co se divím. Pomáhat a chránit! Ale koho?
září 17, 2014 17:17
Myško, : Karlos...
nech toho. Napsal jsem, že "některý ženský, co si udělaly dítě s idiotem, nemůžu litovat". To, že někoho nelituju neznamená, že se k němu nechovám slušně. Ke každému oznamovateli se chovám slušně a jsem na něj příjemný, pokud tedy on je také. Kolikrát už jsem byl lidmi za svůj přístup k nim pochválen, takže kecy typu " s lidmi, jako jsi ty", si nech od cesty, když mě vůbec neznáš.
září 17, 2014 17:25
Myško, : Lenka1
nejsem nejmladší, ale rozum s věkem vůbec nesouvisí, pokud pominu blbnutí v pubertě. Když je někdo debil ve 20, bude jím i v 50. Zkušeností mám dost a nejenom svých, ale i z okolí. Zajímavý je, že moje kamarádka se v 19 rozešla s týpkem, do kterýho byla šíleně zamilovaná. Ale i přes to všechno viděla, že je na nejlepší cestě stát se alkoholikem. Půl roku z toho byla psychicky na dně, kdy jsem jí prakticky nepřetržitě dělala vrbu, ale dneska po více než 15 letech se tomu jenom směje. Má fajn chlapa a fungující rodinu se třema dětma - pro rejpaly, on je otec všech tří. Ona je pro mě důkaz, že i v zamilovanosti lze používat rozum.

U Blanky mě v mém názoru na situaci utvrdilo to, že nejdřív byl ten "uplně nej" a pak najednou veletoč. Nikdo nikdy není úplně nej, každý má svoje plusy a mínusy a tohle Blančino tvrzení je přesnou ukázkou toho, že když má ženská růžový brejle a nechce vidět, tak prostě nevidí. Dokonce ani teď, když je ve sra...ách, tak si nedokáže přiznat svůj díl viny a je na nejlepší cestě si tenhle špatnej výběr v budoucnu zopakovat.....

Ohledně Karlose, je zbytečný se do něj navážet. Zaprvé nevíš, jak konkrétně se chová, o tom nic nepsal a silně pochybuju o tom, že by se s kolegy na účet oněch "nešťastnic" bavili veřejně a před nimi a za druhé, dokud budou tyto dámy žít v přesvědčení, že ony za nic nemůžou, tak si budou nabíjet ústa pořád a pořád znovu. osobně mám taky tak trochu problém soucítit s lidmi, kteří si za průsery, ve kterých jsou, můžou sami.

A nakonec, kdy Blanku partner opustil, se dá snadno spočítat z toho, co o sobě napsala.


září 17, 2014 17:41
No vidíš, Karlosi, soudím tě, aniž bych tě znala... : Myška
Stejně jako ty soudíš snad pokaždé, když sem napíše nějaká nešťastnice, které neplatí otec dětí na ně alimenty. Je jednoduché napsat či vyřknout, že si špatně vybrala.
září 17, 2014 17:50
Lenko1, něco se dá poznat a vidět hned, či po krátké době. Něco prostě ne. : Myška
Kdybys dokázala vždy odhadnout, jak se bude kterýkoliv člověk celý život chovat, byla bys zázračná jasnovidka. Ale nejsi, není to nikdo.
Pořád šermuješ alkoholismem. Ano, jestli někdo pije, poznáš hned, nebo za velmi krátkou dobu. Ale jestli začne pít za pět let, nepoznáš, i kdyby ses stavěla na hlavu a chodila po uších.

září 17, 2014 17:55
jo jen do nich : Kamila
to sem budou všichni hrozně rádi psát, když se dovědí, jak jsou pitomí, že si blbě vybrali.
Myško ano, naprostej souhlas...
září 17, 2014 18:32
Lenko : mia I
myslím, že jsi zbytečně příkrá. Jako bys měla averzi na ty, co nebyly dostatečně tvrdé jako Ty . Jo , dneska jsou možná ty holky ve srabu ale ono po dešti většinou vyjde sluníčko, Blanka to zvládne. A kdo ví, jestli jednou nebude víc v pohodě než Ty osamělá, se svojí nabroušeností na mužské. smilies/wink.gif
září 17, 2014 18:47
Tak ještě jednou a naposled, : Lenka1
protože už mě to nebaví. Alkoholismem tady nešermuju, Blančin ex s ním problém, tak jsem jen uvedla příklad. Jasnovidka nejsem, kdyby jo, tak jsem za vodou, protože bych si vybrala těch x mega ve Sportce a byla bych vysmátá, ale to, co jsem uvedla ohledně alkoholismu, platí obecně.

Pokud se má někdo v budoucnu chovat jako šmejd, tak proto musí mít předpoklady. Člověku se jen tak z ničeho nic nezbortí charakter. Proto je důležité vnímat i ty signály, které nám v období zamilovanosti připadají malicherné.

Abychom neopakovali stejné chyby, musíme se z nich poučit. A prvním krokem k tomu je si je přiznat. Dokud si je nepřiznám, tak se budu pořád motat v kruhu.

Ale jak vidím, tak tohle očividně slyšet nechcete, tak už se nebudu namáhat.


září 17, 2014 18:54
Mio, : Lenka1
já netvrdím, že to Blanka nezvládne. Příkrá jsem byla záměrně, myslím si, že Blanka v hloubi duše ví, že jsem napsala pravdu, která je beze všech pentliček a okecávání dost tvrdá.

A o mě se neboj, nejsem na chlapy nabroušená obecně, mám je ráda, jenom si dávám pozor, abych si s nějakým idiotem nepodělala život, to nemám zapotřebí.
září 17, 2014 19:29
tak a dost : Blánč
přestante se tu hádat,žádné růžové brýle jsem neměla,jooo možná v pubertě smilies/grin.gif před a po svatbě určo ne,stojím nohama na zemi a vím co jsem chtěla a co chci. Prostě se změnil a víc to nebudu rozebírat. Jen jsem ted chtěla trošku napsat něco,s čím dnes přišli holky ze školky. Prý jezdil táta okolo školky a stavil se za nima a přes plot se s nima bavil a když se ho jedna zeptala,kdy k němu pojedou,tak jim odpověděl,že až napadne sníh, no já málem padla na prdel,jen zapoměl poznamenat který rok si je vezme,ted už se tomu směju smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
září 17, 2014 19:36
a je to tady zase... : Iris

... a pak chodila fňukat na internet, co mám dělat...


Tak je to dovoleno a ke snesení napsat na Kudlanku o radu, nebo dotazy podobného typu rovnou zrušíme a budeme si psát výhradně o vaření?

nejsem nejmladší, ale rozum s věkem vůbec nesouvisí,


Lenko, rozum s věkem tak trochu souvisí, ne snad IQ, to je dané, ale zkušenosti a způsoby, jak se chováme a nahlížíme na věci kolem nás.Kdyby lidé věděli a předpokládali všechno předem, do spousty věcí by ani nešli. A pro jistotu by byli všichni sami jako kůl v plotě a bez dětí.
září 17, 2014 19:46
Lenko : mia I
k čemu Blance taková pravda bude? Já se nemám bát o Tebe, Ty se neboj o Blanku. Ty jí ty děti vychovávat nebudeš, ona si to bude muset vylízat.
září 17, 2014 19:47
Irisko : mia I
taky si myslím, že být stará panna nebo starej mládenec není řešení
září 17, 2014 19:50
Lenka1 : mamča
Nevím, kdo Ti zrovna ublížil nebo co Tě trápí. Ale navážet se do osamělé mámy dvojčat, která si sem přišla pro radu, je hodně nefér. Ona se nepřišla zeptat na to, jak je hloupá, že si pořídila děti s ignorantem.
Blanka se přišla zeptat, jak požádat o zvýšení výživného a o kolik přibližně má šanci žádat, přičemž uvedla pravděpodobné příjmy exmanžela.

Přesně kvůli takovým jako jsi Ty, jednou diskuze na Kudlance skončí. Nikdo si nepřeje, aby ho cizí lidé osočovali a obviňovali z hlouposti, když vznesl zcela konkrétní dotaz. smilies/angry.gif
září 17, 2014 20:02
Vůbec jste to nepochopily. : Lenka1
(záměrně píšu "y").

Jestli je pro vás osočování a navážení se a obviňování to, že rozeberu problém trochu do hloubky, tak tahle debata fakt nemá smysl. Asi fakt bude lepší, když při příštím podobným dotazu pisatelku polituju, spravedlivě se rozhořčím, jakej je ten její hajzl a neodvážím se ani pípnout jen trochu nesouhlasně a nedejbože vyjádřit svůj názor.

Ty vaše narážky na moje "staropanenství" jsou fakt trapný. Fakt, že jsem bez chlapa (to je ale hrůůůůůůza)ještě neznamená, že jsem osamělá a zoufalá.
Jenom slepice nemá v životě žádnej jinej cíl ani náplň než "hlavně mít chlapa".

Jsem fakt ráda, že pracuju v mužským kolektivu, protože tohle je přesně to, co mi na ženských vadí. Jakmile se jedna v nějakým ohledu vymyká, tak ji ostatní uklovou.

Nemyslím si, že by Kudlanka skončila kvůli lidem jako jsem já. A svoje názory tady psát dál, ať se vám to líbí nebo ne.




září 17, 2014 20:57
Lenka1 : mamča
Jen piš klidně svoje názory, ale nenapadej toho, kdo se přišel svěřit nebo poradit.
září 17, 2014 21:02
No, : Ivča
nevím, jestli bych nazývala zdejší osazenstvo slepicemi...je to jedno z mála míst na netu, kde zas tak velká koncentrace slepic není..naopak bych řekla, že je tu plno empatických lidí s bohatými zkušenostmi, co vědí, že život není jen černý nebo bílý..a že nikdo z nás nemá kompetenci soudit druhého, když nechodil v jeho botách po jeho životních cestách... Taky jsem potkala v životě dva kretény, se kterými jsem spojila svůj život...a zase rozpojila, když mi došlo, co jsou zač... A dnes vím, že jsem je nepotkala jen tak- že jsem se na nich naučila rozpoznat ty další zmetky a úspěšně se jim vyhýbat... Jak zjistit, že kamna pálí, když na ně nešáhnete? Učení je celoživotní proces (řekla učitelka smilies/grin.gif )
září 17, 2014 21:12
Lenko : mia I
a k čemu to bylo dobrý, že jsi problém rozebrala do hloubky? Blance to do peněženky na ty holčiny nic nepřidá. Ty jí na ně taky nic nedáš, proč tedy taková péče? Máš prostě na tyhle ženský pifku a vylila sis u monitoru zlost. Pohrdáš ženami, které chtějí mít za každou cenu chlapa viz. pozn. slepice. Jenže ženy většinou chtějí dítě, chtějí mít pro koho žít , děti dávají životu smysl a ten chlap k tomu prostě potřeba je. Že ten výběr vždycky nedopadne dobře se prostě stane. Ty znáš někoho kdo neudělal v životě nějaký přehmat?
září 17, 2014 21:23
Lenko1, Blanka si sem přišla pro radu. : Myška
A my, ty podle tebe slepice, se jí snažíme poradit. Na rozdíl od tebe.Ty jsi ji jen zkritizovala. Projdi si diskuzi.

Jestli zdejší diskuze čteš pravidelně, tak bys mohla vědět, že program "hlavně mít chlapa" tu žádná pravidelná přispěvatelka nemá.

Klidně sem piš, diskuze je tu přece pro každého. Aspoň se občas pobavíme.
září 17, 2014 21:26
Mimochodem... : Ivča
zdá se mi to jen, nebo opravdu, co přestali chlapi rukovat na vojnu, množí se v populaci mužští bez zodpovědnosti a smyslu pro povinnost? Myslím tím třeba povinnost postarat se o vlastní děti...
září 17, 2014 22:00
Ok, žádná : Lenka1
pravidelná přispěvatelka tu program "hlavně mít chlapa nemá", ale bylo to první, čím jste začaly "argumentovat" u mě, že? To za prvé.

A za druhé, napsala jsem, že "jenom slepice nemá v životě žádnej jinej cíl ani náplň než "hlavně mít chlapa". Kde konkrétně tímto jménem nazývám některou z vás? Jestli se v tom některá z vás poznala,to už je věc druhá.

Diskuzi jsem si pročetla a nikde jsem nikoho neurazila. Zato ty, Myško, ač máš jen jednostranné informace od přítelkyně svého syna, ses hned začala navážet do Karlose.

Hrajete si na na soucitné a empatické, ale pravda je někde jinde.
Tak se tady dál navzájem ujišťujte, jací jsou chlapi hajzlové a jak ženský nikdy za nic nemůžou a jsou to chudinky.

V tomto světle vyznívá tragikomicky fakt, že zrovna mě osočujete z nabroušenosti na chlapy.

září 18, 2014 07:15
P.S. : Lenka1
Je zajímavé, že když má málo penez ženská, tak jí všechny shodně radíte, ať stáhne o peníze svého ex, zatímco, když má málo peněz chlap, tak si má najít druhou práci.
září 18, 2014 07:29
Lenko : mia I
nemyslím si, že bych zrovna já nadávala na chlapy jací jsou hajzlové. Dělala jsem ve výhradně mužském kolektivu jako Ty a s chlapy se mi dělalo fajn. Už jsem na Kudle i psala , že se mi s nimi dělalo lépe než se ženami.

Nemusíme být nutně empatické a soucitné. Máš pravdu , každý si volí partnera sám, nikdo nikomu ruku na úřadě ruku nedrží, když se podepisuje do svatebního protokolu. Ale zrovna tak je zbytečné to co děláš Ty - dávat nevyžádané rady ohledně výběru partnera , když si Blanka přišla pro odpověď na otázku o výživném.

A připsala jsem i myšlenku, že jednou třeba ty holky co si špatně vybraly a dneska obracejí každou korunu děti vychovají a budou šťastné, že to dokázaly. Ty, uvědomělá, která pořád demonstruješ, jak si nějakým debilem nechceš zkazit život, možná své názory přehodnotíš. Respektuji, že žena zůstane sama, není nutný mít za každou cenu rodinu. Mám známou, která se nikdy nevdala , děti nemá a je moc fajn. Kdyby ale neustále vytrubovala podobné řeči o slepicích a debilech jako Ty, asi by mě tím hodně otrávila. Z ní jde pozitivní energie, je fajn, nezahořkla a je se svým životem srovnaná.
září 18, 2014 07:38
Lenko1, škoda, že jsi to nepochopila. Moji nadsázku se slepicemi. A to s Karlosem. : Myška
Byla to moje reakce na odsudek Karlose, že si měla Blanka lépe vybrat chlapa. Karlos takhle soudí snad každou ženu, která sem přijde s podobným problémem. Tak jsem jemu i tobě ukázala, že je jednoduché odsoudit bez dalších informací.

Ptala jsem se tě, jestli máš děti a kolik je ti let. To, že nemáš chlapa, jsi vyklopila hrdě sama. Ale na ty děti jsi mi neodpověděla. Tak je zřejmě nemáš. To je pak snadné mít radikální názory. Ty zatím pouze teoretizuješ. A možná i u toho skončíš. Možná budeš tak dlouho vybírat ve strachu, aby sis nevybrala špatně, že nevybereš nikoho. Asi napíšeš, že ti to nevadí a vadit nebude, stejně, jako ti nebude vadit, že nebudeš mít děti, nebo možná děti vůbec nechceš. Je to tvoje věc a mně je jedno, v čem vidiš smysl svého života.
Dost nás tady na Kudle si už leccos prožilo, a mnozí zažili podobné problémy, s jakými se sem obracejí tazatelé. Snažíme se poradit podle svých zkušeností a vědomostí.

září 18, 2014 07:42
"Zásadní problém vidím ve výběru partnera." : jednababi
Víš, Lenko, partneři (i partnerkysmilies/wink.gif) se časem a okolnostmi mění - podstatný ovšem je, že ta změna postihuje oba. Když pominu pití a podobný asociální chování, který teoreticky může bejt včas rozpoznatelný aspoň v zárodku, může se stát, že původní perfektní kompatibilita - tedy ten "vhodný výběr" - je po X letech v háji právě proto, že lidi stárnou, žijou jinak než těsně po svatbě, změní se jim životní podmínky a podobně.
Prostě najednou jsou v bytě dvě úplně rozdílný osoby než ty, co v něm před lety začínaly - bohužel zhusta i s potomkama.
září 18, 2014 07:51
... : Karlos...
Chlapskej kolektiv je rozhodně lepší, než ženskej, o tom žádná. Ta vaše faleš, důležitost, klevetění, neschopnost říct si věci na rovinu, tzn. poslat se klidně do prdele, nošení rypáků nahoru (já jsem úřednice, kdo je víc?), to je hnus. Vidím to u nás, jak babám chlapskej kolektiv svědčí, ačkoliv musej často nějaký ostřejší slovo překousnout :-) Vtipný je, že nejvíc si na ženský kolektivy stěžujou právě ženský..
smilies/grin.gif smilies/grin.gif
září 18, 2014 08:42
A já prý soudím, aniž tě znám! A co děláš ty, Karlosi? : Myška
Soudíš všechny ženský podle vzorku u vás v práci...
září 18, 2014 08:59
Myška : Karlos...
Všechny ne a hlavně žádnou konkrétně. A pokud vím, hovořím o ženském kolektivu smilies/wink.gif
září 18, 2014 09:04
Karlosi : mia I
je pravda, že když jsem dělala ve výhradně mužském kolektivu vyhovovala mi právě ta upřímnost. Muži si řekli věci přímo do očí , druhý den se k tomu už nevraceli. Minusem bylo to, že můj slovník časem zhrubl a samotnou mi to mrzelo. Ale jinak naprostá spokojenost.

Ve výhradně ženském kolektivu to byla práce odlišná. Některé ženy byly opravdu výživné, kritizovaly i spodní prádlo kolegyň, umytý-neumytý krk, děs , běs. Ale určitě bych nemohla paušálně říct, na rozdíl od Tebe, že takové zlé byly úplně všechny.
září 18, 2014 09:10
Díky charakteru mé práce jsem výhradně ženský ani mužský kolektiv nepoznala. : Myška
Tak to asi nedokážu správně posoudit smilies/wink.gif.

V práci jsme kolektiv smíšený, věkový průměr kolem třiceti, pětatřiceti (velká IT firma), a jsme vzájemně v pohodě.
září 18, 2014 09:21
mia I : Karlos...
V mužském kolektivu Ti slovník zhrubnout musí, to snad ani jinak nejde, ale pokud se nad to povzneseš, je to vtipný a alespoň trošku líp poznáš chlapskou povahu, tzn. že kdo mluví sprostě, nemusí bejt nutně necitlivej zmrd.. smilies/wink.gif

Já také netvrdím, že úplně všechny, vždycky do těch škatulek někdo nezapadá smilies/wink.gif Budeme hovořit o většině smilies/smiley.gif Má nastávající teď cca rok po VŠ v takovém ženském kolektivu pracuje a je z toho zničená..
září 18, 2014 09:27
tak když už jsme u toho kádrování, : mura1
vono chlapský ješitnosti je taky dost smilies/cheesy.gif

mírně OT příhoda ze včerejška: šine si to takhle krokem nemocničním areálem auto (mmch všude je tu rychlost max. 20), řidička se zoufale rozhlíží vlevo v pravo, evidentně se snaží zorientovat, kam má proboha v tý změti pavilonů jet, za ní rozvalenej pan doktor v audině leží na klaksonu...
a taky jsem už naučila zdravit jednoho pana primáře a půlku IT oddělení. Na tý druhý půlce furt ještě makám smilies/wink.gif
září 18, 2014 09:28
Co k tomu říct? : Giota
Že mám starostlivého manžela, tak kvůli tomu bych měla koukat skrz prsty na ženy, co si "špatně vybraly"? Nesmysl. Kolik já znám lidí, kteří se mi 10 a vice let jevili prima, solidní manželé a manželky, a pak to najednou či pozvolna šlo k šípku? A po krachu manželství, kdy už nebyla potřeba přetvářka a zmizela snaha aspoň kvůli lidem chovat se jako dřív, jsem některé lidi nemohla poznat. Až pak mi došlo, že co už předtím bylo v náznaku nezasluhující si pozornost, se rozrostlo do problému, ožralka raději peníze propije, než aby je poslal na děti (a zpočátku jen občas moc oslavoval rodinné svátky), záletník už nepřeskakuje z postele do postele nenápadně (a mohlo to začít jen častým ohlížením po ženských sukních), lakomec škudlící na rodině raději dělat vůbec nebude, aby neplatil výživné (mohl být zpočátku jen zdravě šetrný), bordelář zakramaří byt až po strop (dokud měl mámu nebo partnerku, pořádek v bytě byl),atd. atd. Ale soudit podle náznaků co bude za 10 let?
Ano, máme si hledat partnera, se kterým sdílíme stejné hodnoty, stejný hodnotový systém. Ale těch kritérií, podle kterých se dá druhý hodnotit, je mnoho a tak možná partner/ka vyhovující v 99 bodech zklame v tom stém,který se nám nezdál podstatný, nebo vyhraněný do problemu...
září 18, 2014 15:38
Ale vždy't : Lenka1
jo, o tom, celou dobu píšu. Špatné vlastnosti časem posilují, takže to na začátku vztahu chce vidět dál než na špičku nosu.....
září 18, 2014 16:08
No jo, : Giota
ale každý máme dejme tomu 5 špatných a 5 dobrých vlastností, někdo možná 3 špatné a 7 dobrých, nehádám se. Ale pokud bychom každého posuzovali podle náznaků, tak já se třebas v mládí na posledních tanečních (věnečku) opila do gumova, a tak by kdosi mohl usuzovat, že budu zpiťarka. Ale opila jsem se, že nebyl trénink :-) a většinu života jsem skoroabstinent...
Chci říct, že se těžko odhaduje, v čem člověk sklouzne, kterou z těch pěti špatných vlastností (různí lidé vlastnosti partnera mohou ocenit různě - co je pro někoho plus, je pro jiného někdy minus a naopak)nechá vyrůst do nesnesitelnosti a se kterou bude celý život úspěšně bojovat, protože podlehnout jí je pro něj tabu. Navíc předpokládám a vídávám, že největší problém u chlapů, jak je tady vidíme, není, že by se nechtěli postarat o rodinu se kterou žijou, problém je, že se nechtějí postarat o "odvrhnutou" rodinu, leckdy je to exmanželkami podporováno (nechtějí "půjčovat" děti a pak se diví, že chlap zapomíná posílat alimenty). A to opravdu nejde dopředu odhadnout, pokud si tedy žena nenamluví už rozvedeného chlapa aby viděla, jak vzorně platí první exmanželce a dětem z prvního manželství.
září 18, 2014 16:25
s tim se dá : Lenka1
v podstatě souhlasit. Za rozchod můžou vždycky oba (a ne, není to manželka a tchýně). Mozná, že kdyby nám sem napsal Blančin ex, tak bychom to měli z opačnýho gardu a pravda by byla někde uprostřed.

Ohledně toho poznávání v počátcích vztahu se tak za rok už dá dost odvodit. Samozřejmě, že jedna opilecká epizoda o ničem nevypovídá, ale když jsou ty epizody 4 za dva týdny, tak uz by měla blikat červená kontrolka....

Já se tady celou dobu jenom snažím vysvětlit, že Blanka má na tom svůj díl viny, prostě si blbě vybrala, to se stává, a aby se z toho do budoucna poučila. Nic víc a nic míň.
září 18, 2014 18:53
Ale to už přece ví, : Giota
že si blbě vybrala. Čas se zpět nedá vrátit, jsou tu děti. Takže jí nezbývá, než pro ně vybojovat co nejvíce, neboť nejsou jen její. Naštěstí ten exmanžel není nedohledatelný bezdomovec s dluhy, je zde otec, který má příjem a tak je šance, že výživné soud zvýší.
září 18, 2014 19:15

Powered by Azrul's Jom Comment
busy