CHYBÍ MI CHLAP - II.
Úterý, 12 leden 2010

Tak jsem se v poslední době seznámila zase s několika dalšími muži. Pár jich bylo volných a toužili po vážném vztahu, pár jich bylo zadaných a toužilo po nevážném techtle mechtle. Sešla či scházela jsem se se všemi, ale jen ve vší počestnosti, drazí čtenáři a čtenářky, to podotýkám. Prostě kafe, sem tam nějaká večeře, společné zalyžování a každý za své. Říkala jsem si, že není nad to, pořádně se to s těmi mužskými už konečně naučit.

 

 

 

 

 

      Mně to doma bohužel nikdo nenaučil a ne nadarmo se říká - žádný učený z nebe nespadl. Vlastně to ani není žádná velká věda. Snažila jsem se zaujmout slušnými znalostmi a pronikavým intelektem, ale vždycky se mi u toho dívali do výstřihu, byla jsem vážná a dojímala je svou smutnou minulostí, takže po chvíli začali zívat a dívat se na hodinky. Tak jsem si pomyslela - co já s tím udělám, abych byla připravená na toho svého pravého, až si to jednou za mnou přicválá na bílém oři.

 

 

 

 

     A tak jsem si příště vzala trochu větší výstřih, ne moc, jen malounko, aby i trochu sliboval, hezky se namalovala, rozpustila si své dlouhé vlasy a natáčela si je během hovoru koketně na konečky prstů. Smála jsem se a chichotala, ale ne zas úplně jak ztřeštěná puberťačka, jen tak vděčně a spokojeně, a všemu, čemu se z jeho povídání dalo. Nevedla jsem žádné trudomyslnosti a jiné zábavné řeči o nesmrtelnosti brouka, ale snažila se hodně poslouchat a občas je navnadila vhodně položenou otázkou, případně opentlila obdivným citoslovcem.

 

    A oni? Kecali, kecali a kecali, až jsem nakonec začala pokoutně zívat já a dívat se - tedy pochopitelně, že ne jim do výstřihu, ale třeba k vedlejšímu stolu.

 

 

 

 

     No, teď  mám abonentů na milence ve svém zorném poli docela dost, nebo spíš oni mají mně, protože já o ně zas až tak moc nestojím. Tedy ne jako o partnery. Vím toho o nich totiž už opravdu hodně; typla bych si, že i víc, než jejich zákonité partnerky, případně matky. Oni se totiž konečně mají komu vykecat. Njn, někdy je to fakt utrpení, ale zas mám další dobrý poznatek a ponaučení. Takže k tomu otřepanému nakrmit, vyvenčit a připustit - bych přidala ještě další - nechat vymluvit.

 

     Ale - furt ještě jsem toho "svého" nenašla.... Tak, až projedu další kolečko, zase se vám ozvu.

 

 

Petra 

(předchozí článek)

 

 

 

Komentáře
všeobecně : Algiz
Mám pár kamarádek, co hledají a dost často se teď objevují pánové, kteří ztratili doklady a potřebují půjčit, mají zrovna finanční problémy...a když si půjčí, nemají zrovna drobné, mají pořád problémy..atd..ve finále mizí do nenávratna a zkoušejí to podle všeho jinde...
Škoda, že nejde vyvěsit nějaká virtuální nástěnka"na toho bacha" smilies/smiley.gif
leden 13, 2010 08:36
Chlap je hanlivé slovo. : Milan
Původně to znamenalo nevolníka.
Tak jako slovo dívka původně znamenalo služku.
leden 13, 2010 08:51
tak von Topolánek : alena puntíkovaná
je nevolník s kulema?????
leden 13, 2010 10:16
Hm, a já měla za to, : Vodoměrka
že služka byla děvečka a ne dívka... sákryš, ten Milan má ale obzory... ale nejspíš není chlap, jinak by to sem nepsal... že jo? smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
leden 13, 2010 10:48
Pavli : mia
nojo obzory a fluidum jsou super... smilies/grin.gif smilies/grin.gif
leden 13, 2010 10:51
Milan má pravdu, nevím, proč se divíte: : simona*
Dívka je zdrobnělina výrazu děvka označujícího prvotně "sloužící na vsi", později promiskuitní ženu či prostitutku.
Stačí se jen podívat do wikipedie...
Takže Milan to napsal zcela správně. to jen btw.
leden 13, 2010 11:05
na obranu chlapů, kterýžto výraz mi nijak hanlivý nepřipadá, : toulavej
musím podotknout ohledně toho „kecali a kecali a kecali“, že tohle přesně se od nich vyžaduje, to očekává většina žen při seznamování. A i když to chlapa taky třeba tolik nebaví, co má jako dělat, když protějšek mlčí. Má mlčet taky ? a vypadat jako ťunťa, co nedokáže ženu bavit ? U dnešní mládeže to už možná takhle neplatí, ale u dospělých pořád ještě ano. Já si taky rád poslechnu něco zábavnýho, veselou příhodu z natáčení toho druhýho, než pořád vést hovor. Jenže, když je protějšek pasivní . . .

jinak k tomu hledání, někdy to trvá i roky. Tohle seznamování je dobrý k tomu, aby si člověk utřídil názor, jestli to, co hledá, je reálně možný najít a nežije v imaginárním světě. Aby si třeba poopravil žebříček hodnot, že některá vlastnost, kterou nesnáší, mají prakticky ale všichni a některou, bez který nechce žít, u nikoho nenajde. Aby mohl zvolit kompromis možného a přijatelného. K tomu se ten přehled nabídky dá využít.
leden 13, 2010 11:24
Jo jo, : Vodoměrka
není nad fluidum smilies/grin.gif
leden 13, 2010 11:25
cože? : Loki
Pálí Petru dobré bydlo singldomácnosti? Jak to ráno opustí, tak to večer najde. Nikdo nedrobí, nikde se neválejí fusekle a trencle, v koupelně sucho, stačí jí jedna televize, do jídla si dá co jí chutná, koupí si co chce a nemusí nic vysvětlovat, v noci jí nebudí splachování na hajzlíku a chroupání sušenek, může si vyluxovat a nekoukat přitom na otrávený xichty, etc. A sex je přece nejlepší náhodný a ne protože je středa.
leden 13, 2010 12:41
ad Loki : Míša šíša
Třeba Petra potřebuje někoho na spravování kapajících vodovodních kohoutků smilies/wink.gif
leden 13, 2010 12:49
V polštině dodnes znamená slovo chlop rolníka. : Milan
V češtině to sice už ztratilo ten původní význam, ale hanlivý nádech v tom stále cítí. Stále to zavání primitivismem a siláckým buranstvím.
Dáma by tak o mužích hovořit neměla. Jinak si opravdu najde toho chlapa místo muže.

A že muži při seznamování a balení hovoří víc než ženy a pak, když jsou spolu, se to zvrtne v pravý opak? No to přeci není nic nového pod sluncem. To bylo vždy a bude vždy a má to zřejmě biologický podklad.

leden 13, 2010 12:51
bóže… : Loki
služba hodinový manžel vyjde levněji než doživotní starost o tarmana který to spraví (notabene blbě) jednou za rok.
apropos, pomyšlení, že jsem angažován jako údržbář za řízek a pronájem tělesného otvoru mě krapet děsí. Třeba to děsí i ty uchazeče o místo ve firmě „Petra, s.r.o.“
leden 13, 2010 12:54
kdeze : Sipik
Chlap je niekto na koho sa da spolahnut, je silny a muzny.
Ak nechces byt povazovany za chlapa, OK ;-) ale u mna je chlap pozitivny vyraz
leden 13, 2010 13:06
Ono je na tom něco špatného, : Vodoměrka
když někdo nechce být sám? Já myslela, že je to stejné jako rozhodnutí, že bude sám... a ejhle, ono je to snad špatně...

Jo, Loki, jaký si to uděláš, takový to máš... někdo je akorát ten údržbář a někdo je rovnocenný partner... smilies/wink.gif
leden 13, 2010 13:07
on Milan, jak teď převychovává ty homosexuály, : alena puntíkovaná
tak v tom má maglajs
leden 13, 2010 14:06
Slovo : Milene
chlap teda já jako hanlivé slovo nevnímám. Spíš naopak. např. spojení "Je to dobrý chlap" pro mne vyjadřuje víc a lepší než "Je to dobrý mužský"
leden 13, 2010 14:13
Milane : alena puntíkovaná
nevím, zda jsi chlap nebo ne - ale viditelně nikomu nechybíš.
leden 13, 2010 14:25
takový to mám... : Loki
Já jsem si to udělal asi k oboustr. spokojenosti. Akorát občas nostalgicky vzpomenu jak jsem si nemusel dávat pod koláč talířek. smilies/wink.gif
leden 13, 2010 15:13
upřímně mě ten nadpis irituje!!!! : Inka
Chybí mi chlap, .... ta ta už má konečně chlapa .... zní titulky našich bulvárů

Život se přece netočí kolem toho mít za každou cenu protěšek!!!! Zní to jako když mám nějaký handicap když toho chlapa nemám, zní to jako když nemám nohy nebo ruce .... lidi vzpamatujte se, možná je to módní mít kohokoliv, hlavně někoho ... něco jako že 60ti letý a starší chlapi mají mladší a mladší partnerky ..... to je také in .... a spoustě blboňů při 5tém vysechnutí toho hrábne a bourají starý zajetý partnerství hlavně aby byly in, tak jako ženský lověj hlavně aby měli chlapa .....

Je to smutný kam se ty naše staré dobré morální hodnoty vytralily. Není nic zlého na tom být sám a užít si ten čas, mít svou volnost a naučit se být soběstačná a nezaávislá na chlapovi a když se někde s někým potkáš a padne jiskra, tak pak to bude to pravé.

Hodně štěstí na lovu Petro, to musí být hon, který bych neabsolvovala ani omylem, doufám, že budeš mít štěstí a mezi těmi lovci najdeš opravdu někoho slušného a korektního.
leden 13, 2010 16:20
Inkoooooooo : Eny
perfektní...stojím za každým, Tvým slovem...
leden 13, 2010 18:52
... : Petra 1
Inko a ty máš chlapa?
leden 13, 2010 19:45
Inka je š'tastně vdaná : alena puntíkovaná
a má velkou pravdu. Mimochodem, muže najdeš, až když ho nehledáš.
leden 13, 2010 19:57
mám Péťo, : Inka
ale nejsem na něm závislá, když nebude tak nebude co s tím naděláš, nic netrvá věčně a i kdyby sis myslela, že ho máš na trvalo a do smrti, tak Ti to nikdo nikdy nezaručí, je to jen Tvůj pocit! A byly i časy kdy jsem ho nějaký rok neměla a dokázala jsem si hezky prožít každý den a každou minutu svobody, zase jsem nasávala to, že nemusím vařit, o nikoho se starat, mohu jít kamkoliv a kdykoliv a také s kýmkoli. A to je zase jen o pocitu. A vůbec jsem neměla ujímání a ani blbý pocit "že nemám chlapa", upřímně mohla jsem mít v té době pořadník, ale nejde mi kvantitu, spíš jeho o kvalitu. A určitě ne za každou cenu, takhle bych to neviděla. Neumím jim dávat falešné naděje. Věřím na to že musí padnout jiskra a jestli to být nemá, tak to nebude, dokážu žít dál sama a kvalitně. Nenech si namluvit nikým, že ta která nemá chlapa je jiná, divná nebo já nevím co, je to blbost!!!!
leden 13, 2010 20:11
Souhlasím s Inkou a Alenkou Puntíkatou : Vodoměrka
Ty poslední dva komentáře jsou děsně pravdivé...
Jo, je děsně důležité naučit se být sama, užívat si každé chvilky a nehledat muže za každou cenu... většinou přijde, až když ho nehledáš...
A čím víc hledáš, tím je to horší... ať děláš to či pravý opak, prostě to jaksi není ono... a nejlíp je najít ho při nějaké činnosti, kterou máš ráda, při nějakém koníčku, zálibě... pak je to snazší a mít společné záliby je taky dost důležité... a lépe se pak navazuje vztah... tak nějak nenásilně, samo od sebe...
Neumím si představit tyhle ty seznamovací sedánky, a už vůbec ne stylem brát to jako sportovní disciplínu... tohle zkoušela kolegyně z práce, ale nějak to nefungovalo... teda aspoň ona tak nikoho vztahuschopného nenašla... no, mohla by vyprávět...

Jo a s tím vymluvením by to mělo být vzájemné... ale to jde jen v okamžiku, kdy budete oba dva naladěni na stejnou vlnu, jinak je to vždy pro jednu stranu o ničem a pro druhou marná snaha, která se neocení, ale spíš naopak... no, je to těžké, ale nic není nemožné...

leden 13, 2010 20:33
no když jsem se rozvedla : alena puntíkovaná
tak jsem měla tu kliku, že jsem měla dvě děti, tak jsem si opuštěná teda rozhodně nepřišla...což byla vlastně klika. Prostě nech hledání hledáním a jeď si po svým, dělej věci, které tě těší, abys mohla být veselá a optimistická apak nebudeš vyzařovat to fluidum zopufalce, který bere cokoli. Ty chlapi to vycejtěj, nebo co.A ten pravej přijde sám.Ale musíš být především v pohodě ty. Já vím, že si tu ze mě budou zas dělat legraci, ale domácí zviřátko je v takovém případě veliká pomoc. Máš ho na starosti, máš za něj odpovědnost, trávíš s ním čas, to zvíře ti dělá společnost a odvádí tvé myšlenky od smutných věcí.
leden 13, 2010 21:10
chtěla jsem říci, : alena puntíkovaná
že nejideálnější je naučit se žít tak, že toho chlapa vlastně vůbec nepotřebuješ, ba naopak, občas je ti i na obtíž. Což oni nervově nevydžej, neb je to pro ně výzva a můžou se ztrhat, jak tě budou uhánět. Přijde ti to na hlavičku? Mně taky. Ale oni tomu říkají logické myšlení. Tak fakt nevim.
leden 13, 2010 22:01
Milane, jarane... : nema problema
...ve světle Tvého jazykového rozboru dostává věta "Chybí mi chlap" úplně nový rozměr! smilies/grin.gif
leden 14, 2010 09:29
Mně se naopak zdá : erika
že chlapi jdou raději po takových těch nesamostatných, co na ně dělaj oči jak Bambi a co by bez nich, úžasných zachránců, vůbec nepřežily. Ten dojem aspoň buděj, a chlapi je milujou, protože se vedle nich cítí být nepostradatelní a to je dobrej pocit. Nač je chlapovi ženská, co přímo vyzařuje, že ho v podstatě k ničemu nepotřebuje?
leden 14, 2010 11:50
Eriko, to máš pravdu. : Myška
Ty samostatné a schopné ženy to mají těžší. Zvlášť pokud se neumí aspoň přetvařovat, a dělat ze sebe neschopná telátka. Znám to dobře.
leden 14, 2010 12:16
Eriko, taky jsem to chtěla napsat.. ;D : saffron
sice vedou takový ty řeči, jak je ta jejich neschopná pipka obtěžuje a nic bez nich nezvládne, ale samostatnosti se bojí, protože pak si připadají nepotřební a klesá jim sebevědomí(některým). Taky mi řekl známý o víkendu..no jo, když Ty jsi moc samostatná..tak jsem spolkla odpověď o tom, že jsem prostě dospělá, tzn. musím se o sebe sama postarat - jinak fungovat neumím. Připadá mi, že se to nevylučuje s partnerstvím, ale asi jen s muži, kteří se pohybují v nějaké dobře utajené rezervaci, ale až já ji najdu... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
leden 14, 2010 13:21
až ji naješ Saffron, tak sem dej adresu : Inka
pohchopitelně až si vybereš smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif

No a kde je psáno, že tím, že jsi samostatná, tak musíš doma všechno dělat a organizovat, nebo to dávat okatě najevo proč? To bys byla sama proti sobě. Nemusíš, zvlášť když máš také schopného jedince vedle sebe, ale Ti jsou všichni schovaní asi v té rezervaci smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
leden 14, 2010 14:34
nemám chlapa...ani ženskou!!!! :-))) : holubinka
už plno let a jsem spokojená
Po ovdovění jsem párkrát známost zkusila, ale ....... kdepak, nejsem na to stavěná smilies/wink.gif jenom bych tim případnému partnerovi ublížila smilies/undecided.gif
Mam dceru, práci, práci, práci, zvířata, plno koníčků...a pak někde by byl on.
Což by se mu pochopitelně !!! nelíbilo, tak do toho ani nejdu smilies/wink.gif
leden 14, 2010 16:43
tak, nevylučuju, že jsem divnej, ale můj názor je, že : toulavej
chlap, kterej si vybere NESAMOSTATNÝ INDIVIDUUM, tedy preferuje ho před samostatnou ženou, mi nepřipadá jako vhodnej výběr – partner pro život, do nepohody. Do takovýho chlapa bych rozhodně nešel být ženou. Jednak je namáhavý se pořád přetvařovat, že nic neumím a ničemu nerozumím a potom, proč ze sebe dělat chudinku husičku, když nejsem. O chlapa, kterej stojí o to, mít vedle sebe husičku, není co stát. To, že mám vedle sebe samostatnou ženu je naopak výhoda. Můžeme se rozdělit o řešení problémů, zařizování různých věcí a hlavně, dá se věcně diskutovat o nejrůznějších věcech. Samozřejmě, malej problém je, když jsou názory rozdílný, jak určit, který řešení nakonec vybrat . . . Pak nastupuje umění toho druhýho přesvědčit a tam má žena od přírody navrch . . . když toho umí využít, ovšem.
leden 14, 2010 16:43
s toulavym souhlas a : blobana
http://www.novinky.cz/koktejl/189196-vypoctete-si-sanci-na-nalezeni-perfektniho-partnera.html...dle matematiky šance téměř nulová najít si chlapa, který by vyhovoval. Tak, až projedeš dalších 10 na devátou koleček, tak se nám zase ozvi, Petro smilies/wink.gif
leden 15, 2010 09:34
Blobano, : Vodoměrka
slušného, hodného a zodpovědného partnera najít lze... tak nemožné to zas není... jen se musí hledat člověk, ne to pozlátko kolem... nicméně myslím, že najít partnera s největší shodou se dá dost těžko na inzerát nebo někde v hospodě... i když i tady může mít někdo štěstí... ale jde to, většinou když člověk nehledá nebo nečeká, že se seznámí, a nebo když už vyloženě nechce... jo, zákony schválnosti, štěstí a hvězdy fungují...
leden 15, 2010 10:24

Powered by Azrul's Jom Comment
busy