KDE NIC NENÍ, BERE EXEKUTOR?
Pondělí, 23 listopad 2009

 Dobrý den, chtěla bych vás požádat, jestli byste mi mohli poradit, jak postupovat v případě, že manžel ani já nejsme schopni splácet jeho dluhy (půjčky u bank a úvěry u společností)? Vlastníme spolu byt a chtěli bychom ho přepsat na dceru. Jak postupovat? Pak bych také chtěla, aby nám nehrozila exekuce - převést manželovo bydliště na obecní úřad. Je to možné? A jak postupovat v případě osobního bankrotu (myslím na manžela)? Alena

 

      

 

 

 

Milá Aleno,

 

     myslím, že na většinu těch "protitahů" je už pozdě... Protože proti tomu bohužel už jsou "nastaveny" zákony. Vaši věřitelé si velmi lehko zjistí, že v době, kdy si tvůj manžel půjčky pořizoval jste majetek měli a teprve v době, kdy nezvládáte splácet, se ho snažíte převést na někoho "mimo". Jinak - manžel by se doma asi nemohl moc vyskytovat, protože exekutor si pochopitelně zjistí od sousedů, jestli tam opravdu bydlí, nebo ne (přehlásit se na MÚ pochopitelně může). Takže nejde jen ho odhlásit... To kolikrát někdo je hlášený úplně jinde, ale exekutor "vybere" domácnost, o které má důvodné podezření, že tam dotyčný bydlí...

 

    Mj. o obou těchto variantách najdeš plno informací i zde, otevři si rubriku "Právník".

 

Ohledně osobního bankrotu:

 

Oddlužení povoluje soud

Dlužníkem je v tomto případě každý občan, který není podnikatelem, má více věřitelů a není schopen splácet své závazky.

 

Dlužník - fyzická osoba se může oddlužit v podstatě dvěma způsoby:

  Prodejem veškerého majetku.

  Životem po dobu 5 let na životním minimu.

 

Návrh na oddlužení musí být podán písemně na insolvenční soud a musí obsahovat:

  Seznam majetku a seznam závazků.

  Listiny dokládající údaje o příjmech dlužníka za poslední 3 roky.

  Písemný souhlas nezajištěného věřitele, který se s dlužníkem dohodl, že hodnota plnění bude nižší než 30 % jeho pohledávky.

Současně musí k návrhu na oddlužení připojit svůj podpis všichni spoludlužníci (tj. manžel/-ka či ručitelé).

Soud však návrhu nemusí automaticky vyhovět.

 

Ze zákona je odmítnut v těchto případech:

1. Jestliže dlužník sleduje nepoctivý záměr.

2. Jestliže byl návrh na oddlužení podán osobou, o jejímž návrhu na povolení oddlužení již bylo v minulosti rozhodnuto - formou oddlužení lze totiž „vynulovat" své závazky pouze jedenkrát za život.

3. Pokud dosavadní výsledky dokládají lehkomyslný či nedbalý přístup dlužníka.

4. Pokud by formou oddlužení byli nezajištění věřitelé uspokojení v částce nižší, než činí 30 % jejich celkové pohledávky, pokud s tím tito věřitelé nesouhlasí.

V mnoha případech však mohou věřitelé s částkou nižší než 30 % souhlasit. V současné době totiž nemají dobré zkušenosti a vědí, že formou exekuce by od dlužníka stejně nebyli uspokojeni vůbec.

 

d@niela

 

 

 

Komentáře
" JEHO " dluhy???? : holubinka
pokud jsou dluhy "jeho" , tak asi vaše manželství moc nefunguje....pak bych zažádala o rozdělení společného jmění- aby jich nenasekal ještě víc...a snažila se dohodnout na možnosti splácení mé části...hlavně nestrkat hlav do písku!!!! Snažit se s úvěrovkama dohodnout. Existujou i poradci pro tyhle situace- domluvěj rozumný splátky, někdy i jejich odklad
a pokud jsi zdravá, tak bys mohla zkusit sehnat další zaměstnání- třeba úklid
listopad 24, 2009 07:38
Jinak řečeno: Poraďte, jak si "napůjčovat" a pak vyjebat s věřitelama aby mi to nemohli vzít : NČ
Máme půjčky u bank a úvěry u společností. Vlastníme spolu byt a chtěli bychom ho přepsat na dceru. Jak postupovat? Pak bych také chtěla, aby nám nehrozila exekuce ........
listopad 24, 2009 08:12
mě se na tom doooost líbí, : holubinka
že ON má půjčky....to je v manželství docela pikantní smilies/grin.gif asi je to opravdu " dobře " fungující smilies/wink.gif
listopad 24, 2009 08:30
Nemám to ve zvyku, : Los evropský.
ale vzhledem k tomu, že dnes už rada poskytnuta byla, tak si trošku zareju - věta "a pak bych také chtěla, aby nám nehrozila exekuce" je opravdu kouzelná - co takhle (a pak bych také chtěla, abych nedostala rakovinu plic, když kouřím šedesát cigaret denně)
listopad 24, 2009 08:39
jo souhlas : Kamila
jak s holubinkou, tak s NČ, fuj, poraďte mi, jak na to vyzrát.
Vím, že Daniela většinou píše, abychom jen nekritizovali, ale je mi líto, tentokrát mě nic než drsná kritika nenapadá!
listopad 24, 2009 08:39
Souhlas s NČ a ostatními čtyřmi komentáři nade mnou. : mamča
A co si takhle Aleno představit, že bys tím věřitelem byla Ty ? Taky by se Ti líbilo, že dlužníci žádají o rady, jak Tě beztrestně oškubat ?
listopad 24, 2009 08:57
bych chtěla : holubinka
bejt mladá krásná inteligentní... a hnééééééééd smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 24, 2009 09:00
Holubinko, : Vodoměrka
zapomněla jsi ještě napsat, že bohatá a zajištěná... a hnééééééd smilies/wink.gif
listopad 24, 2009 09:17
a jóóó : holubinka
sem zapomněla.....holt mi chybí ta yntelyžence smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 24, 2009 09:19
Už jen mi tady chybí : NČ
zase ten chytrej, kterej mě sprdne, co si to dovoluju, když ta nešťastnice chce poradit a ne vodsoudit.

listopad 24, 2009 09:31
eNĆéééééé : holubinka
se můžem dohodnout smilies/wink.gif klíďo tě každý ránko sprdnu , důvod se dycinky najde smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif máš vořezanou tužku???? nažehlený klotový rukávy???? Néééééé????????? smilies/angry.gif smilies/angry.gif
listopad 24, 2009 09:34
Holubinko jedovatá : NČ
N E M Á M.
Ale zato právě mám bezva svačinku, krabí pomazánku s čerstvejma křupavejma houskama a čeká mě velkej hrnec pravýho brazilskýho kafe.
Takže myslim, že jsem svejm dnešnim úřednickejm povinnostem dostál na výbornou.
listopad 24, 2009 09:40
Tomuhle se ani pomáhat nemá:) : Eva
Když čtu nebo slyším: "já bych pak také chtěla", navíc v situaci, kdy by měli spíše úpěnlivě o pomoc prosit, tak už nereaguji ani na světlo, natož pomáhat smilies/wink.gif
listopad 24, 2009 09:41
a co cígo??????? : holubinka
zas to nejni kompletní smilies/grin.gif smilies/grin.gif přepracovat a poslat ve 4 kopiích smilies/wink.gif
jojo, já bych taky fšecky holubinky nejedla smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 24, 2009 09:43
to je spatna prace s interpunkci : mura1
"pak bych take chtela, aby nam nehrozila exekuce, prevest manzelovo bydliste na obecni urad."

ma tam bejt carka, nikoli pomlcka: pisatelka chce prevest bydliste, ne ze by chtela, aby jim nehrozila exekuce smilies/smiley.gif (i kdyz to by take nepochybne chtela)

radu nemam, taky me fascinuje pristup "nasekali jsme / manzel nasekal dluhy (at uz byly duvody jakekoli) a vubec to nehodlame resit"
listopad 24, 2009 09:51
"dobrou brazilskou kávu" : holubinka
bych si "Mistře" taky dala, ale musí mi stačit rozpustná smilies/grin.gif
listopad 24, 2009 09:58
Cikára sou tak samozřejmý, že o nich ani nepíču : NČ
Holubinek u nás vyrůstá více jak 100 druhů a mírně jedovaté jsou v podstatě jen holubinka smrdutá a právě holubinka vrhavka. Přestože jsou jedovaté, nejsou nijak nebezpečné, otravy se totiž projevují pouze nepříjemnými žaludečními problémy bez nějakých trvalých následků.

listopad 24, 2009 09:59
muro1 : holubinka
pak by taky mohlo pomoct zbavení svéprávnosti, protože tohle normální člověk nedělá.....a vlastněj byt, tak ho můžou prodat a dluhy čestně splatit
listopad 24, 2009 10:00
eňČé : holubinka
jsi dobrej!!!!!! Smekáááááám v hlasitém vobdivu!!!! smilies/smiley.gif smilies/smiley.gif
listopad 24, 2009 10:06
Zatleskej Mr. Googleovi :-) : NČ
.
listopad 24, 2009 10:12
No, jo, Můro, chápu, ale interpunkce je úplně nepodstatná, : Eva
podstatné je, že žádá a chtěla by taky radu, jak se zbavit zcela beztrestně zodpovědnosti za jejich život...
A vůbec bych se nedivila, kdyby to striktně žádala i po státu smilies/wink.gif
listopad 24, 2009 10:17
Mně jako věřiteli se to taky moc nelíbí : wendy
sice nevíme PROČ ty dluhy vznikly, což je taky dost důležité, ale ten přístup je tak dost kouzelný...tak jak vznikly ?

NČ - káva...já už jsem tak zmlsaná, že si v poledne vařívám v džezvě pravý turecký pudr. To je vůně - a ta chuť ! A holubinky jíme ponejvíc trávozelené, anžto je jich u nás nejvíc.
smilies/wink.gif
listopad 24, 2009 10:35
NČ, : Ája
za nevořezanou tužku už jsi sprdung dostalsmilies/grin.gif a za Tvoji dnešní odpověď nemám nejmenší důvod - naopak - se připojuju.
Mně prostě hlava nějak nebere, jak se lidi můžou takhle zadlužit...? A pak od toho dávat ruce pryč..? Týjo, bysem taky chtěla nesplácet dluhy a bydlet ve svým bytě! No nic, připojuju se k ostatním kritikům..
listopad 24, 2009 10:38
Interpunkce neinterpunkce, : Vodoměrka
myslím, že to všichni pochopili tak, jak to vyznělo a mělo vyznít... Takže milá Alenko, klidně manžela vystěhuj, když to považuješ za řešení smilies/wink.gif, ale dluhy vzniklé za manželství jsou pořád dluhy společné, takže když v bytě nebude manžel, budou to dluhy tvoje stejně jako jeho, tak ti to nebude nic platné... a když nebude platit on, zaplatíš ty...

Ale je to nespravedlivé, že jo.. člověk si napůjčuje a pak to musí vracet, i když nemá z čeho, že? To by měli zrušit... půjčky by měly být nejen bezúročné, ale hlavně bezesplatné... s tím by měl jít nějaký politik kandidovat... myslím, že by ho volili všichni... to by byl masový úspěch... to by byla oblíbená strana... myslím, že by se stopro zvedl zájem běžných občanů o politiku a zmizely by negativní ohlasy a vtípky... smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
listopad 24, 2009 10:46
Ája: : opas
Lidi se zadluží snadno. Polovina lidí má IQ menší než 100 a ani to není žádná zázračná inteligence. Další pak říkají "já tomu nerozumím, ale tu televizi přece potřebujeme".
No jo, no... Jak praví klasik: komu není shůry dáno, ten je blbej smilies/wink.gif
listopad 24, 2009 10:48
... : mura1
Mně prostě hlava nějak nebere, jak se lidi můžou takhle zadlužit...?

no, muzou. nekdy z blbosti, nekdy rizenim osudu...

hlavne, ze se ve skole ucej spocitat povrch komolyho jehlanu. kdyby se radsi ucili, jak hospodarit s penezi, planovat rozpocet a umet si spocitat, na co mam a na co nemam. pak by mozna tech zadluzeni z blbosti treba ubylo.
listopad 24, 2009 10:51
... : kdosi
takže si nikdo z vás neumí představit třeba situaci, že máte manžela závislého na automatech, který si půjčí bez vašeho souhlasu (jeho dluhy) jenže vzhledem k tomuz, že dluhy vznikly za dobu trvání manželství, tak jsou společné a lítáte v tom oba. Také byste pak s radostí vyklopili všechen svůj majetek, který jste celý život šetřili na důchod, nebo pro děti do začátku a odešli spát od most, nebo do nějakého zavšiveného podnájmu, na který by vám stačily peníze z toho životního minima, které vám po zaplacení dluhu zbyde? Nebo byste se třeba alespoň snažily vymyslet, jestli z toho není cesta ven? Já totiž takový případ znám- chlápek, co se metodou vytloukání klínu klínem dopracoval k dluhu 14 melounů, které do konce života nemá šanci splatit a spolu s ním jde ke dnu celá jeho širší rodina... nesoudila bych, když neznám situaci. A ano, i jeden z manželů, pokud nemají zúžené SJM, může vyrobit společné dluhy bez vědomí druhého...
listopad 24, 2009 10:56
a ja si myslim, : mura1
ze mozna tak polovinou na uhrazeni dluhu z blbosti by se mohli podilet odpovedni pracovnici peneznich ustavu (ze svejch platu), kteri k tomu mohutne prispivaji zadavanim reklam "pujci mi na pracku, mobil, lednicku, kdejakou ****, malo i hodne" a jejich vysilanim kazdych 20 minut ve sdelovacich prostredcich a vylepovanim ve formatu 10*5 m na kazdym druhym rohu
listopad 24, 2009 10:59
No je to sice hrůza, ale i něco takovýho existuje, : NČ
Vůbec nejlepčí je, pořádně se vopálit. Ale nejni to nezbytně nutný. Pak je možno bydlet v jakymkoliv nájmu, lhostejno, jestli obecnim anebo soukromym, a není třeba platit ani korunu nájmu. Ba ani euro!
To se musí udělat tak, že na majitele, kerej vymáhá nájem, se dá žaloba, že von si počíná v rozporu s dobrými mravy, což je formulka nadřazená uplně všem zákonnejm ustanovenim i vzájemnejm smluvnim ujednánim. A nejni Boha, kterej by vás mohl vystěhovat. I když vám hajzl dluží za nájmy třeba statisíce, i když už dávno skončila nájemní smlouva na dobu určitou - nikdo s nim nehne, protože soud uzná, že vystěhovat toho šmejda sajrajta na ulici, je v rozporu s dobrými mravy! Proto - bacha na nájemníky s holejma pr*elema!
listopad 24, 2009 10:59
dopracování se k dluhu 14 melounů : Eva
je zcela nad hranicemi jakékoliv mé představivosti, to, kdosi, fakt tedy promiň smilies/cheesy.gif To je na urgentní přidělení "papírů na hlavu" smilies/wink.gif
listopad 24, 2009 11:07
kdyby muj manzel : mura1
byl zavislej na automatech, tak signaly, ze touto zavislosti trpi, se musely objevit driv, nez stacil prosustrovat 14 milionu. a v tu chvili by to uz nebyl muj manzel. protoze tohle treba pro me je daleho silnejsi a neodpustitelnej duvod k rozchodu / rozvodu, nez ten tolik diskutovanej "zasun jinde" v diskuzi o nekolik temat nize.
listopad 24, 2009 11:08
Můro, : Vodoměrka
přesně to jsem chtěla napsat... že kdyby se tato závislost bohužel objevila u mého muže, a to určitě není ze dne na den, navíc než to přeroste do tak obrovské výše, už dávno by to nebyl můj manžel... prostě jsou věci, které jsou s normálním životem rodiny a jejím fungováním neslučitelné, protože ohrožují nejen toho manžela, ale i nezúčastněné další členy rodiny, a zejména děti...
A milý/á kdosi, dluhy člověk nikdy asi neplatí rád, zejména když je sám nezaviní... o tom tu přece nikdo nemluvil...
listopad 24, 2009 11:13
kdosi : holubinka
takže k problému - za kterej NIKDO jinej nemůže - se postavíme tak, že to očůráme?????? Tak to teda NESOUHLASIM!!!!!! smilies/sad.gif
listopad 24, 2009 11:16
A proto, milý kdosi, : Eva
my, včetně mne, kdo jsme museli někdy zaplatit dluhy za někoho úplně jiného, kdo se z toho nějak geniálně vyvlíkl, máme minimální pochopení pro lidi typu Alena. A dáváme si majzla a nepomáháme jim už rozhodně! smilies/cheesy.gif
listopad 24, 2009 11:19
Aleno, : bb2
pokud nasekal dluhy bez tvého vědomí, projel to (v podnikání, automatech, milenkách...), tak je to zmetek a rozveď se s ním, rychle. Byt padne na dluhy, s tím nic nenaděláš, ale zbavíš se parazita.

Pokud se zadlužil s tvým vědomím a něco vám nevyšlo, tak to vyřešte prodejem bytu. Splaťte výnosem dluhy, a začněte s čistým štítem od začátku od nuly, na tom nic špatného není a není-li vám 75 a jste trochu zdraví, tak to jde.
V dobrém i zlém, ne?

Doporučuji shlédnout několik dílů Krotitelů dluhů, na netu, za 2 hodinky zvládnete 3-4 díly a budeš vyškolená.

Fascinoval mě příběh manželů, kteří vydělávali ve slušných zaměstnáních (vedoucí autoservisu a diplomovaná zdravotní sestra) dohromady asi 45 tisíc, ale paní to nestačilo. I jí se podařilo nasekat půjčky za asi 2 miliony (nebo víc?). Mně záhadným způsobem je údajně rozfofrovala za věci pro děti - značkové oblečení, výbava na hory pro středoškoláka, počítače, mobily, dovolená. Kupovala zřejmě vše ze zlata a platiny, jinak si to neumím vysvětlit. Byt - průměrně vybavený panelákový 3plus1. Kam ty prachy přišly je mi záhadou. Nejvíc mě pobavil manžel - roky se na to díval, a roky se domníval, že paní je tak skvělá hospodyně, že může nakoupit dětem k vánocům dárky za sto tisíc. A teď splácejí asi 27 tisíc měsíčně a nemluví spolu.

Takže jo, uvěřím, že ty dluhy mohl manžel nasekat bez Aleny vědomí.
listopad 24, 2009 11:20
komusi : NČ
To si fakt představit nedokážu. Jenže nemám sebemenčí důvod si to představovat.
Ale taky odmítám si představit, že si někdo "půjčí" na vlastní byt a když pak má splácet, tak nemá jinou starost, než ten byt zašauchlit tak, aby ho nemusel použít na splacení dluhu. Jenže, vono je to dneska zřejmě docela běžný. Když hrozí zabavení majetku, majetek se převede na někoho jinýho. Poradil by určitě např. i europoslanec JUDr Vovka Železný.
Co se tejče tvýho příkladu s tim dementnim hráčem - je to smůla ale když spojila svuj život s kryplem, pánbůh jim pomáhej. Já podobnejm pomáhat určitě nechci!
listopad 24, 2009 11:21
bb : mia I
viděla jsem, dluh byl 750 tis. I tak hrozný, v bytě celkem nic, dcerám platila antikoncepci a drahé mobily. Nehledě na to, že měla sice stavebko, ale na druhý straně jí naskakoval horentní úrok z úvěrů.
listopad 24, 2009 11:28
... : bb2
ale samozřejmě záleží na výši dluhů, představuji si tak 1-2 miliony na různých konktokorentech, kreditkách, rychlých půjčkách atd. A třeba na projetí 2 milionů automaty stačí i 2 měsíce. Zatímco si žena myslí, že manžel chodí na šipky a bowling, jen teď o něco víc, protože tam "s kolegy probírají i problémy ve firmě", tak..
listopad 24, 2009 11:29
... : bb2
ano, Mio, to je asi ten případ. 750 tis. je lepší, ale i tak, a jak píšeš - kde nic tu nic. Jiní za to objedou svět nebo opraví domek, tam nic, jen pár krámů.
listopad 24, 2009 11:34
bb : mia I
nejvíc mě ale mrazilo z přístupu dětí k celé věci. Byly už velké , ale přišlo mi, že byly líný i koukat, natož jít třeba na brigádu. Na otce koukaly jak na zloducha, že si dovolil něco namítat. Ta paní je zkazila. Ale samozřejmě otec musel vidět, že se utrácí nepřiměřeně a měl reagovat dřív. Ona ta paní lhala i těm poradcům, zamlčela padesát tisíc /zřejmě jedenáctý úvěr/, myslela si, že když se jí neozývají ze splátkové společnosti, tak je to o.k.
listopad 24, 2009 11:45
... : bb2
Mio, ano, zkazila je a ještě se vymlouvala na to, že sama v dětství neměla nic. Tak teď mají nic nadruhou. Pro dcery tak byl největším padouchem tatínek, protože maminka se jen snažila jim dopřát, čili to "myslela dobře", a teď se snaží s tatínkem mluvit a on nechce, ale to od něj vůbec není pěkné. Syn se mi zdál ze všeho trochu mimo.
listopad 24, 2009 12:02
... : bb2
(možná trochu ujíždím v detailech, podívám se jednou za čas na 2-3 příběhy současně a pak mi to trochu splývá:-)
listopad 24, 2009 12:03
radu nemám, ale jinak mě pobavilo přesvědčení, že někteří tady nemají žádnej dluh. : toulavej
KAŽDEJ tady máme minimálně 120 tisíc státního dluhu a dál narůstá. A mnoho z těch, kteří by se nechtěli nikdy zadlužit, vesele volí parchanty ze socdem, kteří tady takový dluhy jednak udělali a jednak nastavili zákony tak, že když oni nebudou chtít – a oni populisticky nechtějí – tak to zadlužování musí dělat i ty strany, co přijdou po nich.. A zatím se z těch dluhů platí jenom úroky, takových 50, v blízké budoucnosti i 80, 100 miliard. To jsou jenom úroky. A šéf socdem říká, že platit dluhy se nemusí. Také už víc jak deset let nezaplatili tito hoši advokátovi domluvenou odměnu za to, že jim vyhrál soud o Lidový dům. Tady mají obyčejní lidé svoje vzory . . . A proto je volí a chovají se podle toho. Toto není žádná předvolební agitka, jak by si někteří mohli myslet. Jenom holá současnost.

nedávno se tu probírala návštěva cukrárny a puntíkatá mě označila za krkouna, kromě toho, že mě i pomlouvala a nenašla odvahu se omluvit za tu lež. Ale, když na to není, tak nemůže být ani ta cukrárna. Takto nevinně to totiž většinou začíná, malými částkami . . .

listopad 24, 2009 12:04
bb : mia I
já se občas kouknu v televizi, je to smutné. Hlavně ta schizofrenička nedávno, tam mi přišlo na hraně, že jí půjčili, když byla ve špatném stavu, zdravotním samozřejmě.Určitě pod vlivem choroby a utlumujících léků nevěděla, která bije, když něco podepisovala.
listopad 24, 2009 12:08
óóópasi : kkp
jasně, že spousta lidí nedomýšlí následky svých činnů, znám jich dost co jednu půjčku splatí druhou půjčkou, aby dneska koupili víc piv a že zítra nebude na chleba je jim právě teď naprosto fuk. Tohle je všechno politika. Nevzdělané stádo přece potřebujeme.
Paní Aleno, uvědomte si, že jste naprosto v pytli a nikdo Vám nepomůže! Nakonec pod tím mostem skončíte pokud nepochopíte, že každý je strůjcem svýho štěstí. Začněte rozchodem s manželem a "jeho" dluhy! Přeji Vám hodně sil!
listopad 24, 2009 12:08
já to řikám furt, že je to vů* !!!! A někerý mi to furt nevěřej. Snad už konečně uvěřej. : NČ
.
listopad 24, 2009 12:08
Nýče, : Béda Traktorista.
„Velekudlanko, poslušně hlásím, že se naše společnost přenáhlila, a my sme tam řekli, že císařpán je vůl. My to odvoláváme a prohlašujeme svorně, že císařpán není vůl, že je korunovanej!“
listopad 24, 2009 12:13
Toulavej, : Béda Traktorista.
tak v tom případě bys měl jít příkladem a poslat vládě nějaký ten dar na konto na oddlužení státního dluhu. Budeš uvedenej jako první a zmenší se ti ten tvůj. smilies/wink.gif

Jo a toulavej, já bych na tvým místě dal návrh na vládní vyhlášku, aby se všem ženskejm zakázalo chodit do cukrárny a kavárny, no a nedej Bóže do restaurace. Jo, zakázat jim tam vstup, a s dětma už vůbec neee. Ještě by rozfrcaly, co by se dalo a zvýšil by se státní dluh, no i ten tvůj, považ to. Hrůza!
listopad 24, 2009 12:18
šišmárja politika : Kamila
tak to abysme zakázali socdem chodit do cukrárny neboco....
A ano, je to agitka, tfuj...
Podotýkám, že socdem jsem nikdy nevolila, ani to nemám v úmyslu, abys mě neobvinil ze zaujatosti.
listopad 24, 2009 12:23
Toulavej, děkujeme, že se tak staráš : Eva
o zvýšení naší ekonomické a hlavně politické gramotnosti, ale mně osobně bude od Tebe ke štěstí zcela stačit, když si pohlídáš, aby Ti zase neodstřihli elektriku smilies/grin.gif
listopad 24, 2009 12:23
tak jo.... : holubinka
přestanu navštěvovat cukrárny a osvěžovny ... ale proč vlastně ??????
listopad 24, 2009 12:24
Holubinko, : Vodoměrka
protože podle toulavýho má pořádná ženská sedět doma, u doma uvařenýho kafe a doma napečenýho koláče, aby neutrácela za fíkoviny, a pořádnej chlap má mít koníčka, aby to s tou ženskou doma vydržel smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
listopad 24, 2009 12:43
Nemám ráda, když někdo kecá a vydává svůj blud za nezvratnou pravdu : Míša šíša
...parchanty ze socdem, kteří tady takový dluhy jednak udělali a jednak nastavili zákony...


Tak ten dluh nenadělali jen parchanti ze socdem, ale také parchanti z ODS, potažmo i parchanti z OF.
Závěr: všichni jsou to parchanti, akorát Toulavej má svatozář.
listopad 24, 2009 12:45
No proč - spočítáš si, kolik by tě to stálo : wendy
a výsledný obnos pošleš na Minsterstvo financí - přece bys nechtěla, abychom všichni skončili pod mostem nebo skokem z něho !

kdosi - umím si představit, že jsou i takové případy, kdy se člověk zadluží vinou druhého. Viz případy, které řeší třeba Občanské judo. Však jsem taky vznesla dotaz na to, jak výše zmíněný dluh u Alenků vznikl.

Už to tu někdo zmiňoval, ale napíšu to znovu - všechny ty masivní reklamy o snadných půjčkách bych vypráskala z novin, rozhlasu i televize a ze všech plakátů. To je jako gamblerství.
smilies/sad.gif
listopad 24, 2009 12:46
Wendy, : Vodoměrka
s tou reklamou na všechny ty pofiderní společnosti půjčůjící peníze jak na běžícím pásu s tebou naprosto souhlasím... zakázala bych je... zakázala bych vůbec dávat takové reklamy kamkoliv...
listopad 24, 2009 12:50
Vodoměrko, to je dobrýýýýýýý, to žeru,....díky za vysvětlení : holubinka
nebylo by možný si toulavýho na tejden půjčit???? pobesedovali bysme..... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
a já sem si myslela, že to, že jsem sama a vyhovuje!!!!! mi to, je hlavně mojí leností smilies/wink.gif Prdlačka ....PUD SEBEZÁCHOVY to je smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 24, 2009 12:57
Holubinko : Míša šíša
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 24, 2009 13:01
holubinko : Ája
smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
taky jsem to dosud měla za svojí pohodlnost.... pud sebezáchovy - nenapadlo mě to tak, ale čim víc o tom přemejšlim... Jo! smilies/grin.gif smilies/cool.gif
listopad 24, 2009 13:10
Teda : NČ
Tydle vaše ženský pudy....!!!
listopad 24, 2009 13:19
No co co, EnČé, : Vodoměrka
všecičko je pudová záležitost, i sex... buďto to pude nebo to nepude... smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
listopad 24, 2009 13:20
... : mia I
cukrárny a hospody určitě nezbankrotujou. V městě mých studií cca sedmitisícovém jsme o třídním srazu počítali stav a napočítali jsme 17 hospod! smilies/wink.gif
listopad 24, 2009 13:24
Hospod je jak naseto : wendy
někde se ty rekordy v pití piva odpít musí...

Vodoměrko - hezký, to je starej ale dobrej fór. Bez pudů to nepude. Víš NČ ?

Ještě k těm reklamám na půjčky - banka vám půjčí 50 000 jen za 899 měsíčně ! To je terno,co ? jenže už nenapíšou, že jim po těch stovkách člověk dá aspoň 70 000. Kamarádka si půjčila 100 000 ve spořce a dá jim 152 000.

listopad 24, 2009 13:44
je mně líto, že se tu mnoho z vás teď projevilo jako hlupáci. : toulavej
Hlupákům se těžko něco vysvětluje. A když je tak někdo označí, udělá si samozřejmě nepřátele na vždy. Co naplat.
Demagogicky lze překroutit má slova, lepší by bylo o nich diskutovat. O to se bohužel nikdo nepokusil.
Béda Traktorista – reagovat na hovadiny je těžký. Když radíš, nemělo by to být hloupé. Možná nevíš, že státní dluh je dohromady, nemá ho připsaný každý jednotlivec zvlášť, takže si ho nemůže ani umořovat. Tak poměrně jednoduchou informaci bys ale vědět už mohl. S tou cukrárnou jsem to nepochopil, asi není co. Zřejmě máš problém pochopit psaný text. Měl bys s tím něco začít dělat.
Kamila – vše, co je pravda, označuješ jako agitku? Pozoruhodné
Eva – na to, že učíš na VŠ dost demagogické, žádná věcnost. Škoda.
Vodoměrka – nic z toho, cos mně vložila do úst jsem tu NIKDY nenapsal. Nechápu, proč jsi to udělala.
Míša – parchanti ze socdem nadělali 80% našich dluhů, jak lze snadno vidět na následující tabulce na konci tohoto článku http://www.financninoviny.cz/zpravy/mf-statni-dluh-ke-konci-zari-stoupl-na-1-168-bilionu-kc/401680
a zároveň nastavili svými zákony tak mandatorní výdaje, že je není možno bez jejich souhlasu snížit. Závěr, parchanti jsou nejvíce socdem a toulavej nemá svatozář, nepotřebuje ji. Zdravý rozum, bez demagogie a překrucování skutečnosti, mu úplně stačí.

Od rozumných lidí bych očekával závěr, že mohu mít jenom to, na co mám. To platí i o tom, co si může dovolit financovat náš stát. Tedy, nežít na dluh. O tomto je tento článek. Zesměšňovat jiné vypovídá o těchto lidech velmi mnoho. Proto není tak těžké se v lidech vyznat. Sami to na sebe poví, jací jsou.
listopad 24, 2009 13:48
Neprožívej to tak :-))) : NČ
Buď v poho. A proslov si skovej na stranickou schůzi.
listopad 24, 2009 13:52
Možná ti trochu vnechává paměť, ale to je normální... : Vodoměrka
Za všechno se platí, i za pocity. Kdežto, program nebo myš k počítači si doma nevyrobíš, jako štrůdl k tomu kafi, to koupit musíš, když to potřebuješ. Každej normální chlap, aby se s ním dalo žít, potřebuje koníčka. Jestli je to počítač doma, tak zase nechodí do hospody, kde by možná nechal víc, než dá do počítače, kterej můžeš třeba používat s dětma taky. Může to být společná věc v domácnosti, její vybavení. Když si nebude hrát s počítačem a nebude v hospodě nebo na hřišti a bude doma, bude votrávenej, že nemá tu novou myš a nic dobrýho pro Věrku z toho nevzejde.


Tvoje reakce na to, že si manželka dovolila jít s dětma a kámoškou do cukrárny na kafe... neudělala jsem nic tak strašného, jen to, že jsem si na to vzpomněla... nic víc... je na tom něco tak děsně špatného?
listopad 24, 2009 13:57
Vynechává... : Vodoměrka
vypadl mi ypsilon smilies/wink.gif
listopad 24, 2009 13:58
toulavej : kkp
já Tě chápu chlapče- fakt! Ale poraď chuděrce Aleně, jak má svoji neschopnost splácet dluhy řešit a neřeš neřešitelné. už je to opravdu hodně mimo mísu, nemyslíš?
listopad 24, 2009 13:59
Psycholog Hubálek prohlásil, : strejda
že třetina národa jsou blbci. Statistika je statistika...
Jinak tleskám Evě.
listopad 24, 2009 14:00
Ještě jsem zapomněl dodat, že s IQ to nemá nic společného. : strejda
To aby na mne Alenka puňť náhodou a omylem nevyjela.
listopad 24, 2009 14:03
strejdo : kkp
copak nevíš, že Alenka puňatá už tady toho má pelný zoubečky? ani se jí nedivím! Alenko, ale pokud to čteš, tak věz, že nejsi sama, taky mám na chlapi pifku a někdy bych jim vážně vyhlásila svatou válku, ale nakonec, vždyť oni se pobijou sami, ne? no tak klídek! hihihi
listopad 24, 2009 14:13
Toulavče, : Míša šíša
v tom článku, na který dáváš odkaz, se mimojiné uvádí
Za posledních 12 měsíců se státní dluh zvýšil téměř o čtvrt bilionu korun. Dosud nikdy v historii české ekonomiky nerostl rychleji.

Teď teda tomu nějak nerozumim. Oni jsou parchanti ze socdem u koryta?
listopad 24, 2009 14:22
kkp : strejda
až budeš příště mluvit o chlapech, zkus tam vložit jedno kouzelné slovíčko "některé, někteří, některým, atd." Uvidíš, jak Tvá věta dostane úplně jiný význam. Ono se to i lépe čte. smilies/wink.gif

listopad 24, 2009 14:33
Já ti strejdo nevim : NČ
My jsme tady přecejen jaksi vomylem. Chlapi v ženskym magacínu.
Vony někerý maj úpornou potřebu do chlapů rejt, tak si ti nějak řikám - ať rejou. Když jim to pomáhá ke získání ztracený rovnováhy, tak zaplaťbůch za to.
listopad 24, 2009 14:42
kkp, už v prvním komentáři jsem psal, že radu nemám, stejně, jako ostatní. : toulavej
Ale není to vůbec mimo mísu to půjčování si, pořizování si věcí i když na to nemám. Když to dělá stát, proč by to nedělali jeho jednodušší obyvatelé, žít na dluh.

Vodoměrko – „podle toulavýho má pořádná ženská sedět doma, u doma uvařenýho kafe a doma napečenýho koláče, aby neutrácela za fíkoviny, a pořádnej chlap má mít koníčka, aby to s tou ženskou doma vydržel“ – dáváš slovům jiný význam, než jim dal autor. Tomu se říká demagogie. Určitě ti nemusím sáhodlouze rozebírat, jaký rozdíl je v tom, co jsem napsal já a cos napsala ty. Na to jsi dost inteligentní. To vím. Co nevím je, proč ta zjevná demagogie právě od tebe . . .

Míšo, následující věty v tom článku jsou „Letošní schodek státního rozpočtu směřuje ke 170 miliardám korun. Přibližně o tolik se také zvýší státní dluh. Příští rok se dluh zvýší o dalších 150 až 170 miliard korun“ – přesně k takovým schodkům vedou ty nově schválené zákony o mandatorních, tedy povinných výdajích státu těsně před volbami v r.2006, než socdem skončila. Každá další vláda musí tyto zákony dodržovat, když nemá sílu ve sněmovně je změnit.. Vláda vedená ODS tu sílu neměla, to jistě víš. A proto musela dělat dluhy, aby dodržela platné zákony vytvořené socdem. Ale nevím, jestli už tomu rozumíš, nebo se ti pořád nechce . . . I když, je to velmi jednoduché tomu porozumět.

listopad 24, 2009 14:46
Ježiš!!!!! : NČ
.
listopad 24, 2009 14:54
Toulavej : Milene
Není demagogie používání překroucenejch argumentů, srovnávání nesrovnatelného? Asi nejde srovnávat chování jednotlivce, který naseká dluhy, jdou po něm exekutoři, hrozí mu soud se státem jakožto institucí. A omlouvat dotyčného tvým způsobem. "Ale není to vůbec mimo mísu to půjčování si, pořizování si věcí i když na to nemám. Když to dělá stát, proč by to nedělali jeho jednodušší obyvatelé, žít na dluh. "

listopad 24, 2009 15:25
toulavej, : Ája
tak aby to nebylo moc demagogické... Jo, rostoucí státní dluh je průs..švih a myslim, že se na tom shodne většina z nás, i když se asi budeme přít, kdože za něj může. Ale - fakt si myslíš, že takoví, co si půjčují nadoraz rizikové půjčky na blbosti, aniž by mysleli na to, že to musí také splácet, by si nepůjčovali, kdyby byl státní dluh menší, ještě menší, žádný?? Že by si řekli - nojo, stát šetří, budeme taky? Ne, to spolu má společnou jen jednu jedinou věc - a to, že je to o penězích. Počítáš jabka s hruškama a nebudu komentovat, zda a jak moc je to demagogické.
listopad 24, 2009 15:30
Milene, : Ája
neopisovala jsem :-)

listopad 24, 2009 15:31
Aja : Milene
smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
listopad 24, 2009 15:34
Toulavej, : strejda
tak jo, já Ti zatleskám za snahu, ale už dej pokoj. Čeho je moc... a ještě také "nejsme děti". A pro Tvoji informaci, také bych si troufal tvrdit, že tu nepatříme k té Hubálkovo třetině. Děkuji.
listopad 24, 2009 15:55
tady došlo k nějakýmu nedorozumění : toulavej
– neomlouvám hlupáky, co si půjčují až nemohou dluhy splácet, že to dělají proto, že to dělá i stát. Ale, stát tu navozuje atmosféru, tedy někteří populističtí politici svým počínáním, že zadlužovat se není nic tak zlého, protože to dělají všichni. To společenské klima tu ti politici pomáhají spoluvytvářet společně s finančními společnostmi, které z toho žijí. Proto jsou všude ty reklamy na půjčky, které se nelíbí třeba wendy, ale z politiků proti nim nikdo nic nenamítá. Naproti tomu reklama na tabák je zakázána, vymýšlí se zákony na jeho potlačování. Kdyby se chtělo, šlo by obdobně postupovat i v případě půjček. Žádnou demagogii v tom nevidím. Tedy, nezakazovat, ale rozhodně neinzerovat. No ale, když je to všude inzerovaný, jak je výhodný si půjčovat a stát neumí pomalejším lidem jasně srozumitelně ukázat, jak je to nevýhodný, není se čemu divit. Už jen ty mrňavý nápisy o procentech na smlouvách, na který musíš mít lupu, lze snadno zakázat zákonem.
listopad 24, 2009 15:56
Panebože, toulavej, : Vodoměrka
většina těch lidí, co si napůjčuje na dluh od těch různých pochybných společností nemá vůbec tucha o tom, že stát nějaký dluh má a myslím, že je vůbec nezajímá, kdo to zavinil, která strana atd...
No a když si někdo udělá legraci z toho, že ti ho kousek ubude, tak to nutně neznamená, že by dotyčná osoba nevěděla, že ten dluh nemá u státu každý rozškatulkovaný na své jméno - byť by to po přečtení toho tvého komentáře tak mohlo vyznít... ale opravdu si myslíš, že jsem tak hloupá a nevím to, že následoval ten tvůj výklad? Případně si myslíš, že to neví ani ostatní zde na kudlance? smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif Ach jo, vidím, že s tebou není žádná legrace... a to je pak těžký... to si pak každý vtípek nutně musíš zabírat osobně a je ti z toho ouvej, už jen z té představy, že si někdo dovolil dělat legraci z tebe, no co už...
listopad 24, 2009 16:30
strejdo, netřeba mně děkovat : toulavej
O tom, kdo patří či nepatří k Hubálkovo třetině tu vypovídají jasně předešlé demagogicky překroucené příspěvky některých zdejších čtenářů, čímž myslím i ženského rodu, tedy. Kdyby tu nebyly děti – jak říkáš - nebylo by potřeba tu některé věci polopaticky vysvětlovat. Není mou vinou, že je to nutné, jak to ukazují některé příspěvky a otázky. Protože život mě naučil, že nemá být nezodpovězených otázek. Vždycky se to pak člověku vymstí . . .
Snad to už opravdu stačilo.
listopad 24, 2009 16:33
toulavej - nejsi kantor???? : holubinka
souhlasím s Vodoměrkou...není s tebou legrace....ono i ironie a schopnost udělat si srandu sám ze sebe je potřeba smilies/wink.gif to, že se někdo snaží nebrat život zas až tak vážně, protože stejně skončí rakví neznamená, že je nezodpovědnej
listopad 24, 2009 16:57
neprotiřečíš si????? : holubinka
cituji:"Kdyby se chtělo, šlo by obdobně postupovat i v případě půjček. Žádnou demagogii v tom nevidím. Tedy, nezakazovat, ale rozhodně neinzerovat."

Evidentně volíš pravici, dobře, ale proč regulovat princip trhu omezením reklamy ????
PS: pravici taky volím smilies/wink.gif
listopad 24, 2009 17:04
Vodoměrko, ze mě si může dělat srandu každej, kdo to umí. : toulavej
Když je to sranda vtipná a LASKAVÁ. To ukazuje na toho člověka, že si chtěl jen rýpnout, ale nemyslel to ve zlým. Nechtěl druhýho zesměšnit, ponížit. Tento druh humoru jsem tu ale nenašel. Našel jsem tu snahu o zesměšnění za pomoci demagogie, účelově překroucených slov. Byl v tom zlý úmysl, nikoliv vtipná laskavá ironie. A na zlý úmysl já odpovídám neutrálně. Tedy objektivními informacemi, protože nechci být stejně poťouchlý, jako ten, co si ze mě „jako“ dělá jenom srandu. Humoru rozumím, když je to humor.
Nemyslím si, že jsi hloupá. Vůbec by mě to nenapadlo. Jenom některé tvé komentáře jsou podivné, nerozumím, proč jsou takové, při tvé inteligenci.

listopad 24, 2009 17:09
Toulavej, poslední komentář k tobě, už mě to nebaví... : Vodoměrka
Jo, taky jsem jednou zažila období, kdy jsem měla pocit, že každý pokus o legraci týkající se mé osoby je pokus o zesměšnění a ponížení... bylo to v době, kdy jsem měla sebevědomí na nule a byla jsem nešťastná a zamindrákovaná... takže jestli to cítíš takhle, že tě chci zesměšnit a ponížit, je něco v nepořádku s tebou... nevím, co máš za problém ty (elektrika ti ale už evidentně zase jde), možná je to přemíra používání slova demagogie a podobných... myslím, že urazit nebo ponížit tě tady nechtěl nikdy nikdo, zdejší humor se tu také objevuje pravidelně ve všech možných i nemožných nuancích, ale zdá se, že to nikomu jinému nevadí a že reakce jsou vždy přiměřené... a jestli toužíš po zapálených a nehumorných politickoekonomických debatách, tak na to jsou ještě i jiné stránky, než kudlanka... a zcela určitě se tam nevyskytuje Vodoměrka... smilies/wink.gif
listopad 24, 2009 17:29
Milý politickoekonomický světlonoši : Eva
a kádrováku humoru, s Tebou "pobesedovat", je fakt radost! smilies/grin.gif Vůbec se nemusíme s nějakým ztrapňování, ponižováním, zlými úmysly a bůhvíčím, co nám podsouváš, sebeméně namáhat, Ty to zvládneš, bez problémů, úplně sám!
Prostě, věcně, polopaticky: makro i mikroekonomická beseda s člověkem, který není ani sto pochopit, že vyúčtování elektriky se dělá předlouhý léta pokaždé ve stejný měsíc v roce a je tak prudce inteligentní, že před několikaměsíční cestou do ciziny nezvládne ani navýšit limit na zálohu elektřiny, tudíž mu jí odstřihnou, je totální ztráta času!
A Tvoje označení hlupákem je, od Tebe pro mne, zkrátka veeeeliké vyznamenání! smilies/grin.gif
listopad 24, 2009 18:09
teda toulavej : Kamila
jak ty můžeš hodnotit jinejch smysl pro humor to nechápu. U tebe ho nějak neregistruji vůbec... a nějakou toleranci k druhým už vůbec ne, protože nazývat druhé hlupáky skutečně není korektní, dokonce je, řekla bych, přes hranici slušnosti.
Ovšem těžké spaní z toho mít nebudu, protože souhlasím s Evou.
P. S. jsem volič pravice
listopad 24, 2009 19:18
Holubinko, : Macesska
proč regulovat princip trhu omezením reklamy?

Protože některé lidi je lepší chránit před nápady, co jim lecjaký vychytralík vnukne. Halt není každý bystrý, orientovaný, poučený, ani vedle sebe nemá takového hlídače.
Sice taky volím pravici, ale na princip volného trhu nijak zvlášť nevěřím. Nevím o jediné zemi, kde by bez problémů fungoval. Ale nejsem ekonom, třeba se pletu.
listopad 24, 2009 20:30
Zajímavý : NČ
jak v názorech na lidskou blbost se shodneme jak já - volič levice, tak vy - voličky pravice.
listopad 25, 2009 06:35
Aleno nečetla jsem všechny komentáře, : Inka
ale pokud je v manželství SJM (sjednocení jmění manželů), tak jsi musela s každou jeho půjčkou souhlasit? Jinak by jí nedostal? Teď už je docela pozdě, to chtělo přemýšlet před tím. O byt v tomhle případš asi stejně přijdeš. Možná je to drsný, ale já bych s takovým člověkem co si stále na něco půjčuje nemohla žít, to je totiž nekonečná epizoda a stálé návštěvy exekutorů, nikdy v životě si nic nepořídíš, budeš jen platit a platit. Tady bude jediné řešení, najít si levný podnájem a to zavčas a rozvést se, pokud cítíš, že to nejsou TVÉ dluhy ani TVÉ rozhodnutí si je dělat(což je divné v manželství), postarat se o to, aby Tě manžel na nové adrese nenavštěvoval, jinak přijdou exekutoři i tam a vybílí Ti to tam též. Je to dost hrozná životní situace, ale vem si z ní ponaučení a nežij takhle dál, není to řešení mít vše na půjčky.
listopad 25, 2009 06:46
Kristapána nad Labem : wendy
tak tu proběhla diskuse od osobních ke státním dluhům - většina to vidí rozumně. A já, ač pocházím z obou stran přízně z drobných a středních živnostníků, kterým bylo toto vše po roce 1948 zabaveno a měla bych se teď tudíž radovat volit pravici- když vidím jak to vedou (ne že by to tak neuměli ale dělají to úmyslně) odklonila jsem se od nich. Drobný příklad. Včera jsem sledovala zprávy a Marek Benda chce zrušit i ty odposlechy, které by vedly k odhalení korupčního chování, rozkrádadaček apod. - komu to asi nahrává, co ? Takovouhle pravici já teda odmítám, pravic,která nejen že se přežírá ale zcela bezostyšně při tom mlaská. A odmítla bych kteroukoliv stranu, která toto realizuje. Aleně to sice nepomůže, ale ona i další jí podobné by si měli uvědomit, že dnes každý zodpovídá sám za sebe a pokud to jde, měl by se podle toho chovat. To je kapitalismus.
smilies/wink.gif
listopad 25, 2009 07:04
NČ : kkp
díky bohu! jsem volička levice a názor na lidskou blbost mám taky rovnakůůůůůů!!! smilies/wink.gif
To jsme Aleně moc nepomohli, viď Ali!!???
listopad 25, 2009 07:11
wendy : Kamila
já ti nevim... sice se cejtim jako pravičák, ale ODS už taky volit nechci, nelíbí se mi to. Fakt nevim, jak z toho ven... ale to sem nepatří smilies/smiley.gif Jo a je fakt, že jaksi lehce rozdílný politický názory vůbec nemusej znamenat, že se lidi neshodnou jako..."lidi" smilies/grin.gif vono asi i ti příznivci levice nevědí pořádně koho volit, protože je tam taky spoustu svinstva, jo, je to těžký...
Tak se vomlouvám za naprostý odbočení od tématu - ale k tématu nemám co dodat, i kdybych věděla jak na to, tak bych měla naprostou nechuť něco radit, nemám ráda lidi, který se snažej něco vočůrat.
listopad 25, 2009 08:09
Je to těžké, : Míša 2
já jsem zase volila vždycky levici, ale teď už fakt nevím koho. Panebože, vždyť na obou pólech jsou tam od revoluce furt ti samí, kterým v konečném důsledku vůbec nejde o volební program jejich strany, ale jen a jen o sebe. Vždyť kolik je tam takových mimoňů jako je mladý Benda, který v životě nedělal nic než politiku. Já snad budu volit Radka Johna smilies/wink.gif
listopad 25, 2009 08:31
Míša 2 : mamča
Ono to máš jedno. Politická reprezentace je vesměs smetiště vzdělaných, leč neúspěšných ve své profesi, jenže mají dar okecávat a manipulovat masy. Je úplně jedno, ve které straně a politickém spektru se ten který jedinec zviditelňuje. Myslím, že i jim je to fuk.
Jak jinak si vysvětlit, kolik lékařů (namátkou Rath, Macek, Bém) kteří by měli využívat své univerzitní vzdělání pro blaho pacientů, se radši vykecává v politice. I když, pro ty pacienty je to možná výhra.
Mimoňové, co se narodili jako "politické děti", snad ani nebudu zmiňovat.
Můj dědeček, co šel do I. sv. války jako 16ti letý dobrovolník (čímž předčasně zmoudřel) tvrdil, že politika je jako pytel se zrním s plevami. Ať třepeš pytlem jakkoliv, obracíš ho dnem vzhůru, pořád ty plevy budou navrch.
listopad 25, 2009 08:56
Dědeček byl moudrý pán... : wendy
a je vidět, že politici se nezlepší. Kde jsou ti moudří spravedliví, resp. už dost bohatí...
smilies/wink.gif
listopad 25, 2009 09:05
muro, ty taky nedáš pokoj . . . : toulavej
s tebou to musí mít ti papoušci fakt těžký :-) Tady chtějí mít všichni pohodu, mír, klid na práci a shodný, jenom ty správný názory. Hele, tak neprovokuj.
listopad 30, 2009 16:53
No ale s tím státním dluhem : Kusadlo
jsi začal ty, hochu, nebo snad ne?
listopad 30, 2009 20:44
Ano, začal : Míša šíša
a taky napsal:
Možná nevíš, že státní dluh je dohromady, nemá ho připsaný každý jednotlivec zvlášť, takže si ho nemůže ani umořovat. Tak poměrně jednoduchou informaci bys ale vědět už mohl.

Proto sem Můra dala ten odkaz.
prosinec 01, 2009 08:33
Jo, Míšo šíšo, : Kusadlo
Toulavej, : Béda Traktorista.
tak v tom případě bys měl jít příkladem a poslat vládě nějaký ten dar na konto na oddlužení státního dluhu. Budeš uvedenej jako první a zmenší se ti ten tvůj. smilies/wink.gif


a tady mu už Béda napsal, že existuje účet na dary na zmenšení státího dluhu. Akorát se to toulavýmu nehodilo do krámu, nebo asi fakt nevěděl, že něco takového existuje, proto se dělal chytrým. Ale nějak mimo.
Sem jenom upozornilo, že si s tím začal on už o hodně výš a najednou mu to vadí. smilies/grin.gif
No, neměly byste ho provokovat, ženský. Bacha na to smilies/wink.gif
prosinec 01, 2009 08:43
Kusadlo, : Míša šíša
onu mu to nevadí, ta jeho poslední poznámka byla ironická. Akorát mu nedocvaklo, že se ten Můřin odkaz týkal toho, jak prohlásil, že státní dluh umořovat nelze.
prosinec 01, 2009 09:25
vždycky je dobrý, než na něco zareaguju, přečíst si pozorně to, na co budu reagovat. : toulavej
Z výše uvedených úryvků o splácení, umořování státního dluhu jedincem je jasně poznat – mělo by být, že jsem tu nepsal o splácení celkového dluhu všech – jestli to jde nebo ne, ale o tom, že si nelze splatit ten průměrnej díl, kterej připadá na každýho jedince. Že nemohu sám sebe oddlužit. Takže se mně NEMŮŽE zmenšit ten MŮJ DLUH, podíl na celkovém státním dluhu připadající na každého občana ČR. Ten dluh je totiž společnej, není rozdělenej a ODDĚLENEJ pro každýho zvlášť. Ale, nevím, jestli jste to pochopily. Já už to jednodušším způsobem napsat neumím, sorry.
Byl jsem chvíli na vážkách, jestli budu muset příště připojovat upozornění o jaký typ textu jde, jestli něco míním vážně, něco ironicky ap, když to někdo nepozná. Naštěstí, někdo to ještě pozná, tak ještě počkám. Ano, Míša to poznala, předešlý příspěvek byl myšlen ironicky.
prosinec 01, 2009 16:11
Pastor Chris : Pastor Chris Ben
Dobrý den,

Jste v nouzi úvěru ?? se můžete dostat své problémy vyřešit při spuštění k němu. Jsem paní, Susan Randy. Z United státu amerických, minulý týden Pondělí, jsem hledal půjčku platit za své účty, takže jsem si sám do rukou různých podvodů a byl jsem podvody od jiného věřitele, ne-li pro paní, Sadaih který je můj dobrý kamarád zavést mě Pastor Chris Ben (CEO) Pastor Chris Ben úvěru doma, a on mi pomohl s půjčkou z 50,000dolar bez stresu. Takže můj skvělí lidé z Ameriky, můžete se ho kontaktovat prostřednictvím e-mailu: Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny A nezapomeňte mu říct, že jsem vás seznámí s jeho společnosti
duben 23, 2015 02:21
Pastor Chris : Pastor Chris Ben
Dobrý den,

Jste v nouzi úvěru ?? se můžete dostat své problémy vyřešit při spuštění k němu. Jsem paní, Susan Randy. Z United státu amerických, minulý týden Pondělí, jsem hledal půjčku platit za své účty, takže jsem si sám do rukou různých podvodů a byl jsem podvody od jiného věřitele, ne-li pro paní, Sadaih který je můj dobrý kamarád zavést mě Pastor Chris Ben (CEO) Pastor Chris Ben úvěru doma, a on mi pomohl s půjčkou z 50,000dolar bez stresu. Takže můj skvělí lidé z Ameriky, můžete se ho kontaktovat prostřednictvím e-mailu: Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny A nezapomeňte mu říct, že jsem vás seznámí s jeho společnosti
duben 29, 2015 07:10
Pastor Chris : Pastor Chris Ben
Ahoj,

Jste v nouzi úvěru ?? můžete dostat své problémy vyřešit při spuštění se k němu. Jsem paní, Susan Randy. Z United stavu amerických, minulý týden Pondělí, jsem hledal úvěr zaplatit za své účty, takže jsem si sám sebe do rukou různých podvodů a byl jsem podvody podle jiného věřitele, ne-li pro paní, Sadaih kdo je můj dobrý přítel představit mě Pastor Chris Ben (CEO) Pastor Chris Ben úvěru doma, a on mi pomohl s půjčkou 50,000dolar bez stresu. Takže Moji dobří lidé Ameriky, můžete ho kontaktovat prostřednictvím e-mailu: Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny A nezapomeňte mu říci, že jsem vás seznámí s jeho společnosti
červenec 08, 2015 16:38
Bishop Berry Smith : biskup Berry Smith
Ahoj,

Jste v nouzi úvěru ?? můžete dostat své problémy vyřešit při spuštění se k němu. Jsem paní, Susan Randy. Z United stavu amerických, minulý týden Pondělí, jsem hledal úvěr zaplatit za své účty, takže jsem si sám sebe do rukou různých podvodů a byl jsem podvody podle jiného věřitele, ne-li pro paní, Sadaih kdo je můj dobrý přítel představit mě biskupa Berry Smith (CEO) Bishop Berry Smith doma, a on mi pomohl s půjčkou 500.000 kc bez stresu. Takže Moji dobří lidé na světě, můžete ho kontaktovat prostřednictvím e-mailu: Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny A nezapomeňte mu říci, že jsem vás seznámí s jeho společnosti
červenec 13, 2015 08:10
Dobrá společnost, která mi pomohla s úvěry : Lynda

Buďte opatrní. Nikdo vám může pomoci tady, nebo dokonce naznačují, jak můžete získat finanční pomoc. Žádnou odpověď z úvěru věřitele na vaši otázku, MUSÍTE ignorovat, protože jsou podvody ... skutečné podvody ... jsem byl obětí, které jsem byl roztrhaný tisíce dolarů ... no děkovat Bohu za křesťanské sestra, která mě uvedeným úvěru organizace vytvořené podle některých křesťanských Man. to je voláno Sir Allan investicích. (S.A.I). Udělali mi život cenný jeden a dal mu význam. Když mi sestra dali kontakt, kontaktoval jsem je. Pak jsem požádal o půjčku s všechny nezbytné důkazy, aby prokázal, že jsem skutečně potřeboval půjčku, které schválila půjčku ve výši $ 30,000.00 USD a do 48 hodin po setkání až do své nezbytných požadavků, můj úvěr byl uložen na mém bankovním účtu bez zajištění. Když jsem byl velmi nervózní s úvěrovým organizaci na první, vzhledem k mé předchozí špatné zkušenosti, zvláště když otázka mě vypořádání poplatků přenosu přišel, jsem se držet své víry vzhledem k tomu, že můj příbuzný mi odkázal to mám vymazány a jako bůh by měl mít to, Trochu jsem věděl, že moje finanční nedostatky přišel ke konečnému HALT. Pokud tomu tak není pro tuto rychlou postoupení z křesťanské sestry k tomuto skutečné zdroje, bych litoval svůj celkový život, protože v té chvíli jsem právě rozvedl otce mého syna, a můj syn (Kennett) byl konfrontován s životem a Situace smrt. Jsem byl konfrontován s jeho nemocniční poplatky a byl jsem také čelí uzavření v mém bytě. Podrobnosti o této poslal Bůh organizace nebudou zveřejňovat teď ze strachu zosobnění (protože bylo zjištěno, že některé osoby nejsou opravdu potřebují finanční pomoc, ale oni prostě chtějí vybírat peníze z tohoto skutečného christian úvěru organizace). A to je z tohoto důvodu, že don, t rozdávat úvěr stejně. Musíte být schopni přesvědčit je velmi dobře, a poskytují dobré důkazy ukázat, že opravdu potřebujete úvěr dříve, než oni mohou schválit pro vás. Jejich náplň je velmi cenově dostupné a spolehlivé v porovnání s mnoho tam venku, jejich úrokové sazby, je jen 2%, malá dokumentace, a malá kontrola kreditu. Jak jsem již dříve uvedl, z bezpečnostních důvodů mohu poskytnout pouze svou e-mailovou adresu. Embrace tento nový initiative.Feel zdarma je kontaktovat prostřednictvím Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny jako jejich úvěr důstojník / REP. se zúčastní na vás a budete mít možnost před podvody a finanční zátěže.
listopad 22, 2015 09:52
Bishop Berry Smith : biskup Berry Smith
Ahoj,

Jste v nouzi úvěru ?? Můžete získat své problémy řešit, když běží k němu. Jsem dáma, Jana. Z České republiky, minulý týden v pondělí, jsem hledal půjčku platit za své účty, tak jsem se ocitl v rukou různých podvodů a byl podvod jiným věřitelem, ne-li pro dámu Sadaih, který je mým dobrým přítelem zavést mi Bishop (CEO) Bishop Berry Smith úvěru na bydlení, a on mi pomohl s půjčkou 100000 kc bez stresu. Takže Moji dobří lidé na světě, můžete ho kontaktovat prostřednictvím e-mailu: Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny




prosinec 20, 2015 07:43
Kent : Sean
Hledáte velmi skutečné úvěr? Za přijatelnou úrokovou sazbou? Zpracováno během 2 až 5 pracovních dnů. Už jste byla odmítnuta neustále podle svých bank a jiných finančních institucí? Zde je legitimní nabídky, protože otázka úvěru a bezpečnost je něco, co zákazníci jsou stále více znepokojeni, Gratuluji vám, úroková sazba pro naší nabídky je 3% Pokud máte zájem o získání finanční pomoci, kontaktujte nás ještě dnes na adrese: Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny .

Žadatel Osobní údaje.

Tvé jméno:
Částka potřebná:
Vaše země:
Půjčka Doba trvání:
Vaše adresa:
Telefonní číslo:
Měsíční příjem:
Sex:
Vaše číslo Fax:
Tvůj věk:

Kontaktní osoba: Sean Kent.
E-mail: Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny
duben 20, 2016 11:23

Powered by Azrul's Jom Comment
busy