O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

VOLEBNÍ HRÁTKY PDF Tisk E-mail
Sobota, 09 únor 2008

Rád sleduju americké detektivky, hlavně Kriminálku Las Vegas, Miami, New York. Je to krátké, zajímavé, absolutně odlišné od mých běžných starostí, takže to perfektně vyčistí hlavu. Občas si je nahraju na HDD a když si chci udělat pauzu, tak si kousek pustím... Většinou o víkendu. Na tenhle víkend jsem si jich tedy pár našetřil, ale:   

 

 

 

 

 

ale když jsem si zapnul tv, vybafli na mě naši páníčkové-volebníčkové a vážné seriózní dámy (některé alespoň na první pohled), všichni ve slavnostním - ano, začala volba našeho budoucího pána a vládce. Budu se chvíli dívat, řekl jsem si a otevřel si k nim pivko. A teď nevím, jestli mám napsat bohužel nebo bohudík, ale nakonec jsem u toho "zkejsnul" páteční i sobotní den...

 

     Nebudu se rozepisovat o detailech, o těch rozličných legráckách, kterých jsme byli svědky, nejspíš to všichni už z tv znáte.

 

      Kam se na tyhle tanečky hrabe loňský i kterýkoliv jiný silvestr a všechny detektivky... Sledovat jejich tváře, sledovat jejich reakce - a všechno to bylo reality šou jak vyšité. Prostě - naši VyVolení...

 

 

Jak tipujete další průběh?

Myslíte,

že teď už nás budou znát

i v Kirgizstánu, Bolivii, v Talalaringa Patam?

 

Asi určitě, co?

 :-)))

 

 

 

   můr

 

Komentáře (85)add feed
No hrůza, : skaz

ač v podstatě slušný člověk,mám chuť být vulgární. Prosím, aspoň si to domyslete. Naše vizitka - no, nevím, jestli se vůbec někde o tomto až tak mluví, viděla jsem ty zpravodaje v tv a nějakou slávu stejně nečekám. Ale to, že se tak chovají naši "zákonodárci" před celým národem a ani se nestydí před svýma voličema - vypovídá o mnohém.
únor 09, 2008 21:39
Volba prezidenta : Dana
Přiznám se, že na to slova nestačí ... :-((( Moc jsem se styděla za všechny naše vyvolené a zvolené!!!
únor 09, 2008 22:07
Wendy,Míšo šíšo,strejdo,toulavej a i ty Nýče, : skaz
kde jste,aby jste si připomněli, co jste psali před třema týdnama?Skutečnost je opravdu někde úplně jinde a kandidáti nebyli vůbec potřeba.No na odlehčení - moje vize?Za týden se tam všichni postřílí,nebo zcvoknou a my tady na Kudle založíme stranu,která opravdu,ale opravdu bude vyhovovat všem a všichni ji budou volit a nebudeme se bát ani KSČ,že nám zruší našeho kandidáta - no jistě,přece Danielu / to nešplhám,to myslím docela vážně/ ,protože kdo dokáže ukočírovat Kudlanku,má pro mne větší kvalifikaci pro práci s lidma a pro lidi,než nějaký/á/(aby se chlapi tady necítili ukřivdění),chudinek-ka,který-á tam jdou ze zištných důvodů,nebo jsi chtějí něco dokázat.A prezident?Je vůbec nutný?Třeba to zvládnem tady z fora,ne?
únor 09, 2008 22:36
uklidněte se, : Alena Puntíkovaná
bude to jako minule - třeba půl roku budou volit, až se uvolej do naprostého bezvědomí a toho Klause konečně nezvolej.
únor 09, 2008 22:52
Já bych radši, : skaz
aby se postříleli,bylo by to čestnější.
únor 09, 2008 23:05
A : skaz
nechci se uklidnit,tito lidé zastupují mne,tebe ,souseda,prostě celý národ.Nás ,česko.A bohužel nejen při volbě prezidenta.Tito lidé - jak se předvedli, nás zastupují i při schvalování zákonů,při tvoření zákonů,tito lidé rozhodují jak budeme žít.Proto je to tak krutý,ta konfrontace.Tady nejde o prezidenta,tady jde o naše žití další,aby jsme si pamatovali,jak se chovají.A to havg je opravdu cíleně.
únor 09, 2008 23:20
:-)) Tady jsem! Ono je toho na čtení nějak moc. A také nevím co dřív. Jestli politiku nebo manželku. :-)) : strejda
Za všechny postřehy jen jeden, malilinkatý, skoro nic neříkající:
Před zahájením projevu nese číšník sklenici vody panu Klausovi na řečnický pult. Musí ho obejít. Klaus neuhne, nepoděkuje. Číšníka přehlíží.

Před zahájením projevu nese číšník sklenici vody panu Švejnarovi na řečnický pult. Pan Švejnar ustoupí, za sklenku vody poděkuje a na číšníka se usměje.

No a to je asi tak vše, co se k tomu všemu dá říct.

únor 09, 2008 23:46
Ano, ustoupil, poděkoval, usmál se - : ivanka
skutečně hodnoty, podle kterých se dá volit smilies/angry.gif

To: "skaz" - mohu se zeptat, co je to "havg"?
únor 09, 2008 23:55
Nechtěla bych být politikem - : ivanka
mj. i proto, že bych byla cílem svinských papparazziiů


únor 10, 2008 00:00
... : Minnie
Televizi mívám při podobných příležitostech zapnutou, ale sedím k ní zády, jen poslouchám, nedívám se. Takže scénka s vodou mi unikla. Přitom je to celkem zajímavá informace. Dík, strejdo...
únor 10, 2008 05:22
já u toho žehlila : carie
Koukala na ně jako na malý děti- žalovaly na sebe, s tím mluvím a s tím ne... Nemusím Klauze ani "Poraděnka z Mišigenu" takže nejdůležitější je, že máme vyžehleno. A každá ostuda trvá přece jen 14 dní, pak příjde jiná. Takže klííííd! smilies/cheesy.gif
únor 10, 2008 10:01
jo Ivanko, : Alena Puntíkovaná
jim paparazzi vůbec nevadí - už takhle mají z ostudy kabát - jejich "image" již zhoršit nelze - a za ty prachy......
únor 10, 2008 10:25
ivanka : skaz
havg píše jedna moje bývalá kolegyně na konci každé SMS,kterou chce zdůraznit.Jedná se evidentně o slovo howgh - domluvil jsem,ale nenechá si to vysvětlit.Ani já nepochopím a nenechám si vysvětlit.Toto byl absolutní debakl našich politiků.
únor 10, 2008 10:26
vždyť je to jedno : kolemjdoucí
zřejmě jste ještě nepochopily/i, že je to úplně jedno, kdo na sedí Hradě. To důležité se rozhoduje jinde a nejsou to politici, kdo rozhodují. Pochopte, že u nás nesoupeří politické strany, ale finanční skupiny. A tyto skupiny politické strany ovládají a v podstatě řídí. Howgh.
únor 10, 2008 11:35
Když HRÁTKY, tak milostné, : strejda
když politiku (aření), tak slušnou(é), když presidenta, tak nezávislého, s nikým nesvázaného a tedy takového, kterému není slušnost cizí. A z toho jasně plyně, že to nemůže být nikdo, ale vůbec nikdo, kdo tu celou tu doby žil a spoluvytvářel tu naši politickou nekulturu, ze které se pak odvodily volební HRÁTKY a vztahy o kterých píše kolemjdoucí.
únor 10, 2008 12:38
Vážené dámy, vážení pánové čeledi kudlančí, : strejda
po shlédnutí části pořadu X Faktor (viděl jsem ho dnes poprvé a žasl jsem) a také po zjištění, že KSČM navrhuje za svého kandidáta na presidenta republiky politickou prostitutku paní Janu Bobošíkovou, myslím si, že v této republice už je úplně jedno, kdo bude jejím presidentem.
únor 10, 2008 20:44
Strejdo neboj, : skaz
X Faktor nebyli kandidáti na prezidenta další strany,která zatím svého kandidáta nemá.Jinak KSČM - no,myslela jsem si,že mne nemají čím překvapit a ono zase jóóóó.
únor 11, 2008 00:10
Tak já nechápu, proč se většina národa rozčiluje : NČ
někteří se dokonce spravedlivě rozhorlujou, někteří se "styděj"...
Sám za sebe můžu říct, že semse (pro jazykozpyty a čechofyly!) u tv ani nerozčiloval ani nestyděl, nýbrž ohromně bavil! Kam se hrabou tzv zábavný pořady, včetně silvestrovskejch. Dost dobrý! A opáčko příští pátek :-))) Dík!
únor 11, 2008 06:14
Strejdo. Naprostej souhlas : NČ
Prostitut nebo prostitutka, vždyť je to uplně fuk!
PS: Jen doufám, že po tvrdym nátlaku a vydírání nám do pátku nezkolabuje většina statistů a nepřipraví nás tak o další zábavnej pořad. Vydíratelní jsou zřejmě všichni, jak vidno.
únor 11, 2008 06:21
I já jsem již zde : wendy
o víkendu si totiž dávám od kompu pohov, musím kvůli očím. A TV jsem taky spíš jen poslouchala, jak výše psáno - vždyť slyšet TO úplně stačilo...ještě TO i vidět, to by mě šlehlo. Zatím to nějak potrefilo jen 3 přímé aktéry. Co se komunistů dotýče, ti kandidáti mohou být jen zástěrka. Lidi naplaší, pak přijdou za Švejnarem a sdělí mu, že když nebude pro radar, své kandidáty zruší a zvednou paži pro něho. Science fiction - možná...
Strejdo, že je Švejnar na rozdíl od Klause nezpovykaný jsme si skutečně všimli. Ony tyhle maličkosti, které člověk udělá jaksi mimoděk, mají svou vypovídací hodnotu - pro ivanku třeba ne, ale fakticky ano.
Co k volebnímu maratonu říci více - vulgarismy i bohorovnost našich čelných představitelů (Topol, Parub, Langer) jsme zaznamenali, sice nás to nepřekvapilo, ale v dané chvíli jsme se za ně zastyděli. A to je věc, která jim je už zcela cizí. KDE vezmeme jiné představitele, ptám se ?! Možná v Americe, je to přece náš vzor. Proč se tedy někteří brání dovozu z této země ?
smilies/undecided.gif smilies/cheesy.gif
********
únor 11, 2008 07:32
Tak jsem už taky zde : Míša šíša
Jsem na tom jako Wendy, přes víkend se compu vyhýbám, neb už to hrozí zákalem. K tomu číšníkovi s vodou a různým reakcím na něj - to je od eNČého dobrý postřeh. Ono to opravdu není určující, proč toho či onoho volit, ale svým způsobem to o osobnosti každého vypovídá. No ale třeba byl současný pan prezident jen víc vynervovaný, pekelně se soustředil apod., takže prostě toho "slouhu" jen nezaregistroval.

Skaz, kdybys mě zabila, tak si nevzpomenu, co jsem psala před třemi týdny. Já už ani nevím, co jsem měla včera k večeři smilies/wink.gif
únor 11, 2008 08:50
Von eNČé je celej dobrej, teda, až na ten postřeh :-( Že Strejcu : NČ
.
únor 11, 2008 08:57
Nojo, tak nám to sem skaz vysmáhni : wendy
ať se můžeme poučit z vývoje... smilies/cheesy.gif
únor 11, 2008 09:17
milej/á skaz - tvé pohlaví mně nějak ušlo : toulavej
jsem rád, že sis mě všimlo, že jsem tě svým názorem zaujal :-)
Ani já nevím, cos mělo přesně na mysli, co jsem tu psal. Někdo tu psal, že se stydí za všechny politiky. Já jenom za některé, ty ze socdem, ale to jsem nemusel dodávat, určitě to většina pochopila. Pro strejdu mastera musím podotknout, že kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde - tedy nějaký důvod, proč se mně někdo nelíbí. Posuzovat kvalifikaci člověka pro nějakou funkci podle úsměvu a uhnutí číšníkovi je velmi komické. Stejně jako si myslet, že pan Švejnar je a bude nezávislý - nevím, z čeho tak strejdo pořád vyvozuješ tenhle názor při tvým logickým myšlení.
Já jsem si z volby presidenta odnesl jenom potvrzení, že soc dem ovládá skupina lidí, kteří mají v sobě jenom negaci, zlostný pohled na svět, pouze destrukci. Nejsou schopni přijmout porážku v demokratických volbách, takže sabotují vše, co není podle nich. To není dobrá zpráva pro tuhle zem, protože tihle lidé mají podporu poloviny o politiku se nějak zajímajících obyvatel. Tahle nenávist třídních nepřátel, založená na závisti, upozurňující na schopnější, pracovitější lidi jako na zloděje, vykořisťovatele, vede jen do pekla.
únor 11, 2008 09:57
díky, toulavej : ivanka
mám ten samý názor. A ještě bych přidala, že je sice "úžasné", jak dokonalé máme novináře, ale publikovat veskrze soukromé a z pochopitelných důvodů naštvané a tím pádem i víc než uvolněné řeči, je víc než trapné. Vůbec mě nezajímá, co si říkají, protože to byla jejich zcela soukromá řeč; mělo by to být pro zvukaře minimálně důvod na minimálně ztrátu prémií, jestli ne na vyhazov.
Prostě - to se nedělá.
To nebylo veřejně řečeno, to bylo zcela soukromé.
Věřím, že řeči podobně "jemné" se vedly stejně tak na druhé straně politického spektra - ale tam holt nejspíš "účelově nevypnuté" mikrofony nebyly.
Snad jste si také všimli, že za dobu jednání minimálně dvakrát! byl zvukař upomínám, aby ve volné době byly mikrofony vypnuty. No - asi holt dostal dostatečně zaplaceno...

únor 11, 2008 10:10
a ještě k tomu "slušnému jednání" - : ivanka
to je také poněkud ujeté -

asi si málokdo už můžete vzpomenout, ale například Hitler a další nesmírně rádi hladili dětičky, byli "dvorní" k podřízeným, milí ke zvířátkům...

a - ?????
únor 11, 2008 10:12
Nechci se připojovat : Jitka
k hodnocení politických hrátek, jenom mi nedá nereagovat na:"Posuzovat kvalifikaci člověka pro nějakou funkci podle úsměvu a uhnutí číšníkovi je velmi komické." Nemyslím si, že tím strejda posuzovat kvalifikaci člověka pro funkci, ale posuzoval tím člověka samotného. A to podle mně vypovídací váhu má.
únor 11, 2008 10:16
Toulavej : NČ
myslím, že obě strany dělaly maximum toho, co jim bylo umožněno. Není hned třeba zatracovat jednu z nich za to, že využila každýho milimetru volnýho prostoru. Vždyť i druhá strana dělala totéž.
Kdysi jsem slyšel radu starce mladýmu nadšenci: Můžeš-li mít kdykoliv nějakou výhodu, hleď ji využít!
únor 11, 2008 10:43
Tak jako vidím to, : wendy
že Paroubek neumí přijmout jakoukoliv porážku a bude trapně dělat cokoliv, tak vidím i trapné a sprosté jednání u některých členů ODS. Jak je to s tím smítkem a břevnem v oku mém a tvém, co ? Měli bychom být objektivní k celé politické reprezentaci. V sobotu a neděli se taky komplet předvedli...
únor 11, 2008 11:02
ivanko : wendy
děti olíbávají všichni státníci. Jenže tady šlo o to, co nebylo stěžejní, co kamery zabraly a nemusely, co si ti dva nehlídali, co nebylo pro publikum. A o tom to je. Ty Švejnara nechceš, to je tvůj svobodný názor, proti tomui nemůže nikdo nic mít. Ale různé aspekty chování vypovídající hodnotu skutečně mají ať se nám to líbí nebo ne. Pro pravici, střed i levici, jsou to stále jen lidé...
únor 11, 2008 11:08
no ivanko, ty ses tedy pěkně vybarvila :-), jestli ty nemáš nasazena modrá skla v brýlích . . . : toulavej
tohle je objektivnost, stranit jenom jedné straně :-)
Tebe snad nepřesvědčila kultivovaná čeština pánů Sobotky, Haška, Ratha i Paroubka. Doufám, že sis nemyslela, že na ně platí slova písní Pravda a lež, nebo Krylova : vrah o morálce káže . . .
licoměrnost, zůstává licoměrností i když to neodporuje pravidlům hry.

doufám, že to není politická debata, nerad bych zarmoutil mamču . . .

únor 11, 2008 11:21
Toulavej, proč ta ironie? : NČ
To jako by se měli útočníci durdit, že TEN DRUHEJ je nenechá kopnout do branky a brání jim?
Odsuzuje snad někdo fotbalovej tým za to, že zvládá důsledně uplatňovat offside-systém?

únor 11, 2008 11:33
ofsaid systém, je ok. Co není ok je gól rukou a když jsi přistiženej, řekneš, že to byla ruka boží, né tvoje, co rozhodla zápas : toulavej
jako u Maradony. A přestože byl Maradona přistižen, nikdy to nepřiznal a jeho fanouškům na tom nepřišlo nic divnýho, že lhal a podváděl, aby zvítězil. Některým lidem jde o vítězství za každou cenu, některým za každou cenu ne. Jenom o to jde.
únor 11, 2008 11:43
wendy, : Jitka
naprostý souhlas. Myslím si, že si naši reprezentanti nemají navzájem vůbec co vyčítat.
únor 11, 2008 11:47
add fotbal : wendy
vysvětlete mi prosím pánové, proč když byl Maradona přistižen, se s ním vůbec bavili. Neměli ten gól uznat - od čeho tam sudí je ? Je to naivní úvaha, že, asi byl podplacen nebo se bál, že by ze stadionu živý nevyšel. Nebo ?
únor 11, 2008 12:00
To se, Toulavej, motáme furt dokola : NČ
Já jsem na straně Švejnarovejch příznivců žádný porušení pravidel nezaznamenal (ani tu ruku). Jen striktní vynucování psaných a odhlasovaných pravidel. Jasněže to působilo kuriózně, např v těch 21 hodin v pátek. Ale taková byla pravidla, a zrovna se víc hodila do krámu jen jedný straně, která je taky vyčerpávajícím způsobem využila. Faul by byl, kdyby třeba postrčili ručku parlamentních hodin o 15 minut dopředu. Ale to neudělali.
únor 11, 2008 12:03
wen, pokud si pamatuju : NČ
tak sudí to tenkrát neviděli, nebo nechtěli vidět, to je celkem fuk. Podstatný je, že to nebylo odpískaný. A výsledek už pak nelze změnit dodatečně, nebo nařídit novej zápas. Tak už jsou ty pravidla napsaný.
Nějak jinak je to už pár let v hokeji, kdy se soudce může okamžitě podívat na záznam a rozhodnout. Ale to ve fotbale není myslím doteď, vlastně nevim přesně, ale určitě to nebylo tehdá, za Maradony.
-----
Jen tak si ještě vzpomínám na perličku, někdy z r. 1995 nebo taknějak, kdyšuš Toulavej vzpomíná tu ruku Maradonovu. Se ptal nějakej novinář Klause, co říká Maradonový ruce. Klaus tehdá jednoznačně vyjádřil sympatie Maradonovi se slovy: "Proč by se přiznával, když to sudí neviděli?" Tenhle výrok se dá určitě někde v netu dohledat.
únor 11, 2008 12:32
wendy, asi není u tebe fotbal na prvním místě zájmu, nejen pokud jde o sport - to se fakt divím :-) : toulavej
tak popíšu, v čem byl problém - Maradona dal vítězný gól rukou, ale jenom jedna fotka to dokazovala - až když ji vyvolaly, tedy za několik hodin po konci zápasu. Rozhodčí ji neviděl, ani z tv přenosu nebyla vidět, tenkrát nebyla tak vyspělá technika. Rozhodčí branku uznal a tak platila. Taková jsou pravidla hry fotbal. A Maradona ani před vyvoláním ani po vyvolání fotky nepřiznal, že dal gól rukou, nejprve řekl, že rukou gól nedal, ale hlavou, pak řekl, že to nebyla jeho ruka, ale ruka boží, co dala ten gól. A tak se chová naše socdem. Říká, že soupeř zdržuje, podvádí i když evidentně je to obráceně. Zloděj DRZE volá chyťte zloděje. TOHLE vypovídá něco o lidech, kteří se takto chovají, né úsměv na číšníka . . .
únor 11, 2008 12:44
Sem se mrk namátkou, je tam toho daleko víc : NČ
http://www.literarky.cz/?p=clanek&id=2727
.......Pro ty, jimž už ne zcela slouží paměť, slavná Maradonova ruka zajistila Argentině ve čtvrtfinále jistého fotbalového mistrovství světa vítězství nad Anglií. Z určitého úhlu vypadala jako hlavička. Leč malý Maradona hlavou nedosáhl. A rozhodčí neviděl. A Václav Klaus kdesi vysvětlil, že to udělal správně a neviděl-li to rozhodčí, je všechno v naprostém pořádku. Šlo přece o vítězství.
Občanští demokraté se s touto mentalitou nerozešli. Ilustrací jejich přesvědčení, že se stokrát opakovaná lež stane pravdou, může být neustálé opakování názoru, že transformace byla vlastně úspěchem. Trochu tím připomínají komunisty, kterým kdekdo vytýká, že se stále nedokáží vyrovnat se svou temnou minulostí. Členům této strany jakoby stále připadalo, že by jim mohlo leccos projít, když se rozhodčí právě nedívá.

únor 11, 2008 13:09
Mám raději hokej než fotbal, to je fakt : wendy
proto jsem vás pánové požádala o vysvětlení, za což děkuji. No, pokud někdo komentuje fakt, že když nejste přistižen, je i podvod ok, je to dále bez komentáře. A ještě k tomu číšníkovi - nebyla to povinnost, ale jen elementární slušnost, něco, co je nám vlastní. Tak jako když se na mě, když jsem jej pěkně pozdravila, Klaus usmál. Teď vidím, že to nebylo proto, že je tak slušný, ale protože kolem bylo publikum.
Toto vše ovšem neomlouvá blbost některých socdemáckých politiků. Jen - aby bylo každému, co jeho jest. Protože neblbla tam jen jedna strana, nýbrž všechy, tak proč to nepřiznat ?
únor 11, 2008 13:50
je naprosto zbytečný se vzájemně přesvědčovat, že konkrétní stav - do polovivy naplněná sklenice je : toulavej
z poloviny plná nebo z poloviny prázdná.
Klaus a Maradonova ruka o tom nic nevím, článek, kde se to zmiňuje není důkaz, že to tak bylo.
Pokud jde o transformaci ze 100% zestátněného hospodářství, bez živnostníků - pekařů, ševců, soukromých sedláků ap na kapitalistickou různorodou společnost bez stávek, hladomoru, plynulého přechodu učňovského školství, bez zjevného utahování opasků - to jen opozice zdůrazňovala stokrát opakovanou lež, až se stala pravdou - BYL ÚSPĚCH. Že se při tak obrovském převodu majetku něco ztratilo v rukou šibalů, komunistické nomenklatury a připravených veksláků domácích i těch číhajících ze zahraničí, není nic podivného. To se děje vždycky a nikdo by tomu nezabránil. Může tvrdit, že ano, ale jak to dokáže . . . Po bitvě je snadné být generálem. Lidé mají bohužel krátkou paměť. Další diskuse je asi zbytečná. Já prostě fandím modrým, přeju si, aby zvítězily na konci zápasu, toť vše.
únor 11, 2008 14:15
Jo jsem pro, stejně už nic jiného nevymyslíme : wendy
my už všechno řekli a u toulavce se táhne jako modrá nit vším to, co napsal v závěru - přeje si, aby modří zvítězili. Nedivím se. Vždyť přeci vítězové to jsou, kdo píše dějiny. Uvidíme v pátek...tak hoj.
smilies/kiss.gif
únor 11, 2008 15:01
toulavej, kdybys býval napsal něco jiného, než jsi napsal, přestal bych si Tě vážit. :-)) Ale to Ty víš. :-)) : strejda
Já bloud bláhový jsem si jen myslel, že pan Švejnar sem přinese kus politické kultury a slušnosti. Nic víc. Jak je však vidět, opozici a komunistům nejde vůbec o nějakou politickou kulturu, ale pouze o to, aby byl na hradě kdokoli jiný, jen ne Klaus. Klidně i prostitutka. Šíleně ambiciózní ženština, jdoucí přes mrtvoly. Ale protože asi platí to, co tu napsal včera kolemjdoucí, dočkáme se spíše mimozemšťanů a dalšího protahování, dalších skutečných i fingovaných infarktů, než nějaké slušnosti.

Jedna malá poznámečka ke způsobu volby a k tahanicím o ni. To, že opozice trvala na veřejné volbě, je jen pouhým důsledkem těch známých předvolebních piklů a tajných schůzek Jakla s šedou eminencí, aby mohla kontrolovat své prodejné poslance. Čili opět špína. A Ty mi chceš toulavej říct, že tento způsob předvolebního politikaření ODS je zcela čistý a podle vyššího principu mravního, jo? Buď spravedlivý aspoň v tom smyslu, že když něco doopravdy smrdí, neříkej, že to voní. Nebýt té prozrazené schůzky, vsadím trenky, že volba by byla tajná, protože by nebyl důvod.




únor 11, 2008 16:08
Už jsem chtěla zavřít krám. nojo, už běžím, : wendy
já se tak těším na procházku s pejskem, co nic nepředstírá. Jen jsem ještě nakoukla - jo, strejdo je to i o tom, umět přiznat chybu i u těch, kdo jsou našemu srdci milí. A jdu se přichystat na ty mimozenšťany.
smilies/wink.gif
únor 11, 2008 16:39
strejdo, asi budu jednoduchej, ale nepoznal jsem, cos myslel v ironii a co vážně. : toulavej
Budu předpokládat a odpovídat, že to bylo myšleno vážně.
Švejnar NEMŮŽE přinést něco zásadně lepšího do špinavýho baráku, plnýho intrik, přetvážky, falše. Neříkám, že je všechno na straně levice, socdem, ale tak dobře 80 % ano - v tom se určitě neshodnem, že.
Jestli jsi s hledáním Antiklause to myslel vážně, pak se tady shodnem, socdem se nejedná o vyšší politickou kulturu.
Socdem požaduje veřejnou volbu ne kvůli nějaké schůzce, ale proto, že nevěří svým zastupitelům, že mají socdem názory. Přece tzv podplácení může fungovat i z druhé strany - myslíš, že socdem je tak čestná, že by to nezkusila, aby zvítězila - přece NČ tu jasně říká, že každý prostředek je dobrý, vedoucí k vítězství. Proč tedy ODS věří svým poslancům. Protože věří, že si vybrala ke zvolení ve volbách takové, kteří budou házit její politické názory. Stejně jako se tu probírají vztahové věci, že nekontroluju partnerovi poštu, mobil ap, PROTOŽE MU VĚŘÍM, na tom je založený dobrý vztah. Když partnerovi nevěřím a musím ho neustále kontrolovat, je všechno špatně. Socdem - vedení - svým členům nevěří, řídí se bolševickým protimluvem - důvěřuj, ale prověřuj. Když věříš, neprověřuješ. Tajná volba je z principu to správně, protože podle ústavy, zodpovídá poslanec jen svému svědomí, nikoliv své straně. Jinak bychom nemuseli živit 200 poslanců a 81 senátorů. Kdyby zákonodárce podléhal vůli své strany, stačil by na schvalování jakéhokoliv zákona, ale i na volbu presidenta přece pouze jeden zástupce od každé strany. Na co bychom měli mít tolik poslanců. Jestli máš jiné logické vysvětlení, rád si ho přečtu . . .

mamčo - promiň, já tu diskusi nechtěl . . . :-)
únor 11, 2008 16:44
ne házit, ale hájit politické názory, to dá rozum . . . :-) : toulavej
.
únor 11, 2008 16:49
toulavej, nemohl jsem hned odpovědět, dával jsem si do hodinek novou baterku a pak jsem na zemi hledal zatoulanou osičku řemínku :-)) : strejda
Já byl na mrtvici... Nakonec jsem ji našel hmatem. Ne očima. :-)

Mám takový dojem, že se před tím volebním kabaretem nakonec skoro i shodneme. smilies/wink.gif Neshodneme se pouze v sympatiích k modrým, protože mám mnoho pádných důvodů ze současna, ale i z dřívějška, ještě z práce.
To, co jsem psal, jsem myslel smrtelně vážně. Žádná ironie. Nevím kolik špíny - vyjádřeno v procentech - jde na vrup té které straně, ale kdybychom tu měli vypisovat všechny podrazy všech stran a podrazáků v nich zakuklených, asi bychom zlikvidovali volné místo na tomto serveru.
A právě proto si myslím, že pan Švejnar by naopak mohl ten zatuchlý chlív vyvětrat. Všimni si opět malého detailu. Financování voleb. Klaus to má zadara z našich daní, Švejnar si to vše financuje sám. A přesto se najde parchant, Klausův jakýsi poddaný podržtaška a čistič klik, který začne zpochybňovat čistotu Švejnarovo financování jen proto, aby ho i v době volby ještě zdiskreditoval. No není to hyenizmus a na přesdržku?
To, že se bojuje všemi možnými prostředky o vliv ve sdělovacích prostředcích, to je Ti dfm známo. Proč byl odvolán I. Hofman z Radiožurnálu? Protože tento nestranný člověk pranýřoval předvolební chování a jednání jedné mocné strany. Byl proto nepohodlný hradu.
Po tom prvním volebním kabaretu se vyjádřil jeden t u p e c v tom smyslu, že ČT byla neobjektivní a v komentování přenosů stranila opozici. Přitom politologové, ale i ostatní nestranní novináři naopak hodnotili TV komentátory velmi kladně. Nechci tu psát všechny postřehy, to nemá smysl.
Je to smutný kabaret a o něčem shnilém vypovídá a proto se nediv, že fandím Švejnarovi před Klausem, jako mnohem menšímu zlu pro tento stát. A fakt nejsem sám. smilies/cheesy.gif
únor 11, 2008 21:37
toulavej, jen pro zasmání... : strejda
Kudlanko, prosím, prosím, já vím, že si vyhrazuješ právo, mazat nevhodné, vulgární, máš to tam tučně napsané, ale nemaž to prosím. To není vulgarita, to je jen doslovná citace, větříček...

Ivan Langr Bursíkovi: (toulavej a neříkej, že jsi to nečetl... :-))
"...Respektuji to, že máš svého kandidáta, nicméně máš taky nějakou povinnost respektovat, aby došlo k nějaký shodě. Vytíráš si prdel s těma ostatníma. Jinými slovy říkáš, že tihleti, tihleti si vytřou prdel s tam těma. Tak já ti to povím, jaká hra kolem toho byla. Jaká špinavá hra kolem toho byla, kolik lidí půjde bručet!"

Já bych byl přece jen raději pro pana Švejnara a pro průvan. Ty ne?
únor 12, 2008 00:01
milej strejdo, : ivanka
to viděli všichni, co zvládnou číst a koukli se na tv. OK, to je přesně to, o čem jsem psala.
Ale ty jsi prostě přesvědčen, že ta druhá strana mluví jako Guth-Jarkovský, že? No, stále lepší tohle, protože to byla reakce na podrazáka, než to, co předvedl blahé paměti sám ó velký Paroubek... Jen si vzpomeň... Ale - to už vzal asi čas, co?
------

Ty asi jen opakuješ, co oni kážou, není-liž pravda? No nic, vše v dobrym... dyk je to jen hra.


únor 12, 2008 00:56
koukám, že se tu docela slušně válčí :-))) : d@niela
ale - díky, že relativně zachováváte slušnost - což fakt jinde není tak jednoznačné smilies/smiley.gif
únor 12, 2008 00:59
No pardon, Toulavej : NČ
Klaus a Maradonova ruka - to je bezpochybný. Vědí to všichni, kteří to neodmítají vědět. Tenhle konkrétní článek je už sice jen odkazem, padnul mi ale do ruky zrovna jako první. To, že NECHCEŠ znát; to, že si to sám odmítáš vyhledat, to už je jen popírání nespornýho faktu z důvěřivosti k "modle". A I TOHLE mě na vás, příznivcích modráků, děsí. Ta absolutní a slepá důvěřivost k vůdci, spojená s popíráním pravdy!
Jinak - souhlas s tebou "Lidé mají bohužel krátkou paměť." Já bych ale dodal "někteří lidé".
PS: Teď už jen čekám, kdy bude do seznamu kandidátů doplněno další jméno - Barbora Škrlová.
únor 12, 2008 05:59
Jo, sem to zrovna po tobě dočet všechno, Toulavej : NČ
Nerad se znova vyměšuju podruhý, ale pravíš: "...přece NČ tu jasně říká, že každý prostředek je dobrý, vedoucí k vítězství."
Zase uplně zbytečná podpásovka, kterou, zrovna ty, fakt nemáš zapotřebí.
NČ říká, že KAŽDEJ ZÁKONNEJ NEBO PRAVIDLAMA POVOLENEJ, POPŘÍPADĚ PŘEDEM DOHODNUTEJ, prostředek je dobrej. Znova opakuju. Je třeba číst pořádně a všechno. Ne jen to, co se mi momentálně hodí.
únor 12, 2008 06:14
Je to pořáde dokola, což ? : wendy
Taky mi vadí, že modří odmítají vidět nepohodlné. Když se jim něco vytkne - odpovědí je : "A vy zase to a to! Nevím, nevěřím, odmítám". Nebo když je nachytáš s výpisem jejich hovor. v ruce, nachytáš na švestkách, dokážeš jim že někomu v inkriminované době volali, ačkoliv tvrdili že ne. A reakce : "Kde jste ten výpis sebral?" Ani slovo o tom, že pochybyli, že lhali. Nepřiznání pochybení. Nikdo neříká, že nemodří jsou svatí - zdaleka ne. Ale aspoň jsme schopni to přiznat. A z druhé strany to už zavání jedinou bezchybnou cestou, to už jsme tu měli. A celé se to přenáší i do volební atmosféry. Jsem zvědavá na pátek- nebo bych už ani neměla ? Co si z nás proboha ti komouši dělají za srandu ?!
ivanko, strejda si určitě nemyslí, že nemodří mají bezchybnou kinderstube - nebo ano ? A zdaleka ne všichni, co koukají na TV a umějí i číst, nevidí to, co tam viděli ostatní, to sis ještě nevšimla ?
únor 12, 2008 06:56
A já blbec myslel, že při volbách se alkohol nesmí :-))))) : NČ
.... Mezi teplými nealkoholickými nápoji zvítězila káva, té se vypilo 3188 šálků proti 142 čajům. Studených nealko nápojů se vypilo 2654, k tomu 135 malých piv a 56 nealkoholických piv. Přítomní si dopřáli také 50 lahví vína....


únor 12, 2008 07:07
Ale NČ : wendy
s tím vínem, to bude propaganda, to tam propašoval nějaký Zelený abstinent. Tys je snad viděl pít? Neviděl. Tak vidíš.
smilies/wink.gif
únor 12, 2008 08:01
Jo Wen, máš svatou pravdu! Slovy Toulavýho: Tohle pro mě nejni důkaz! Hotovo! : NČ
A jestli i jo, tak to prochlastali komouši se socanama! Neboť Velký Bratr Topol tak pravil!
únor 12, 2008 08:10
Ale NE, neválčí se tady. Nejsme jako ONI. : strejda
Jen si tu vyprávíme pohádku o Honzovi a vtipy. Ivanka, která se mnou nesouhlasí, mi říká dokonce "milej strejdo", a to je hezké, ne? smilies/wink.gif Ivanka má vychování, to se pozná. :-))
Takže se necháme překvapit a nebudeme si kazit už i snídani.



únor 12, 2008 08:21
A copak dneska chroustáš ? : wendy
Zdalipak dodržuješ zásady zdravé výživy ? A víš, že je půst ? smilies/wink.gif
únor 12, 2008 08:31
Wendy, co chroustám? : strejda
Zdravou výživu. Jak jinak. Babiččiny domácí škvarkové placky a čaj. Dal jsem jim přednost před škvarkovým sádlem a chlebem. No vidíš, tak on je půůůst...to jsem nevěděl.
únor 12, 2008 08:42
Škvarkové placky, ty dělávala naše babi taky : wendy
a se zelím. Kyselým. Tak dlabej, já jdu konečně tvořit imaginární hodnoty. smilies/kiss.gif
únor 12, 2008 08:53
obávám se, : bb
že síly, které načerpají přes týden, napřou nežádoucím směrem a fraška se bude v pátek opakovat, a v tomhle případě všichni, naši politici bez rozdílu barev mají chování řeznických psů, ale zdá se mi Paroubek přece jen víc, i když Topolánek, co není v lati držen manželkou, taky povolil kravatu. Já se rozhodla, že mi bude jedno, kdo bude prezident, protože to ovlivnit nemůžu, ale to co se děje kolem mi jedno není, protože právě tihle rozhodují a ovlivňují náš život...a to je deprimující a nenapadá mě co s tím, volby na nic.
únor 12, 2008 09:57
o presidentský volbě tady už naposled : toulavej
NČ - na tvým komentáři z 6.14 se můžeme shodnout, o žádný podpásovce nevím, mý úvahy šly tímhle směrem, možná špatně formulovaný. Že tu mám takovou vybudovanou "vážnost" :-) mě překvapuje.
strejda si pořád myslí, že nevyzkoušené nové koště dobře mete. Já dávám přednost koštěti již použitému, vyzkoušenému, o kterém přesně vím, jaké má slabiny a jaké přednosti. Slabosti mně tolik nevadí, zato s přednostmi se ztotožňuji jak pokud se jedná o názory na Evropskou unii, tak i změnu klimatu, ale třeba i nejmenování mladých soudců ap. Toť vše.
Je mi záhadou, že pravicové názory tu hájím s ivankou sám. Často mám dojem, že je to zbytečná námaha. Možná kdyby druhá strana přitlačila, vzdám to i já . . .

strejdo, škvarky, to nebude nic zdravýho, když jsou dobrý . . .
únor 12, 2008 10:15
Toulavej, kdyby ODS s velkým Vůdcem byla skutečnou pravicovou stranou, : NČ
pak proč ne? Jenže není!
Vždycky raději sáhnu po nevyzkoušenym novym koštěti, než po starym, O KTERYM UŽ VIM, že se z něj při každym pohybu vysype na podlahu víc špíny, než jí tam bylo předtim.
únor 12, 2008 10:23
Asi jste holt v menšině, toulavej : wendy
a ne že bych z toho měla radost, protože ta nepřízeň není nepřízní osudu. Je to tím, že se tzv. kapitalisti tady chovají jako prasata. Od špiček po podvodníčky okresního formátu. A lidi se nas*aně odvracejí, přihrává to druhé straně. Podívej, moji prarodiče a jejich rodiny z obou stran byli drobní živnostníci. A nikdy si nedovolili zákazníka okrást, podvést. A dnes si pusť Na vlastní oči, Občanské judo, Černé ovce...je to především škoda. Snad se to zlepší. Doufám.
únor 12, 2008 10:40
wendy, s tou nepoctivostí je to asi stejný, jako když jsem prvně přijel za strejdou do Kalifornie. : toulavej
Mediální masáž každej den od 4 odpoledne do půlnoci - vraždy, přepadení, znásilnění, bouračky, katastrofy všeho druhu všude kolem, kde bydlíš, doslova za rohem. I strejda, rozumnej člověk tomu za 40 let musel trochu podlehnout a věřit, že svět kolem něj je hodně nebezpečný místo pro život. Když jsem tam začal později jezdit sám, říkal, že jsem blázen, že mě tam zabijí, jak nebezpečná je to zem. Ale není, když poznáš, čemu se vyhnout a kam nelézt. Stejně tady není tolik krádeží a lumpáren, jak by se mohlo z novin a tv zdát. Je potřeba si zachovat nadhled. Lidé jsou pořád stejní a dovojí si přesně to, co mohou. Nejsou horší, než dříve. I živnostníci, sedláci, obchodníci podváděli, jen měli tenkrát jasnější pravidla a jeden zákon se nemohl vykládat 4 různými způsoby, ale třeba jenom dvěma.

NČ - ODS je na české poměry pravicová strana. Ještě pravicovější by tu neobstála. Zdejší obyvatelé jsou odjakživa levicověji naladěni, to jen porevoluční doba a 40 let komusistické vlády na čas vychýlily směr do prava. Češi jsou rovnostáři, nechtějí vyčnívající, úspěšné lidi, hájící vlastní názor i proti momentálním anketám veřejného mínění.
únor 12, 2008 11:18
Je to jednak v lidech - jako všude : wendy
a druhak v dodržování dobře nastavených zákonů. A to všemi. Od drobného občánka po nezávislého soudce. Vytvářím zde nějaký Miltonův Ráj ? Asi ano. Jdu na oběd.
smilies/kiss.gif
únor 12, 2008 11:25
Doprava - doleva, mírně doleva od středu, mírně doprava od středu.... : NČ
Ježišmarjáááá, a jak mám vědět, kde zrovna přesně je ten střed? Nebo aspoň pevnej bod k hejbnutí se Zeměkoulí?
Jenže oni nejsou ani pravicoví, ani levicoví (a můžou sami sebe pravicovejma prohlašovat, jak chtějí). To, co bych ještě moc rád napsal, je žalovatelný, pisatel snadno vyhledatelnej, takže se zdržím dalšího komentáře, aby mě náhodou nestihla též "nějaká špinavá hra", a nešel jsem nakonec "bručet" :-(((
únor 12, 2008 11:34
Toulavej, : Krakonoš
nevěš hlavu, nejsi sám s "pravicovejma" názorama. Taky je mám. Jenže mám hodně zcela zásadních problémů jak s ODS (která bohužel není pravicovou stranou a její politici nejsou bohužel slušnější než ti z jiných stran), tak se současným prezidentem (tak jako mám problémy se všema neomylnejma majitelema jediný Pravdy). Politickejch diskusí na Kudle se neúčastním, nemám pocit, že by to k něčemu bylo, nemám ambice přesvědčovat levičáky, že se mýlej (a že jich tu je :-). Oni jsou prostě jinak nastavený, nemá smysl, aby zajíc přesvědčoval rybu, že je blbost plavat a dejchat vodu, když rozumný je přece hopkat po poli a dejchat vzduch - je to nesmysl. Mně nevadí, že politika je střetem dvou (minimálně) rozdílnejch pohledů na fungování společnosti. Mně vadí míra svinstva, nezákonnosti a blbosti mezi těmi, který nám vládnou. Troufám si říct, že ten podíl hnusu je podobnej napříč celým spektrem a Tvejch 80% : 20% ve prospěch pravice je bohužel spíš přáním než skutečností. Já nemůžu chtít na hradě Klause, protože to je člověk, kterej se na znedůvěryhodnění čehokoli pravicovýho podílel zásadním způsobem. A ještě poslední věc. Píšu, že mi ta míra trapnosti a hnusu mezi politiky vadí, a je to tak. Na druhou stranu je mi jasný, že nelze chtít víc. Stejná míra trapnosti, podrazů a hnusu je i v běžným životě okolo, ve fungování různejch firem, ouřadů, sousedskejch vztahů, jen to není přenášený kamerama. Na diskusních serverech typu Kudlanky si diskutující rádi hejčkaj iluzi, že oni všichni jsou ta správná parta poctivejch, slušnejch, vstřícnejch a jánevímjakejch "lidiček", kterým třeba ti politici nesahaj ani po kotníky. Bohužel to tak samozřejmě není, jenom je na diskusních fórech neuvěřitelně snadný použít ze svý osoby jen tu fajnovější část, tady můžeme bejt vcelku snadno všichni za pašáky :-) Ale do skutečnýho života si nevidíme, co kdo z nás má na svědomí za svinstva a svinstvíčka nevíme, tak se můžeme snadno pohoršovat nad těma "v televizi". Oni jsou ale jenom jedni z nás. Můžete proti tomu protestovat jak chcete, lepší politiky si stejně nevybereme - není kde. Toto je ta pravá Reality show smilies/smiley.gif
únor 12, 2008 16:47
Tak nevím, jestli jsem pravičák nebo levičák, : Míša šíša
ale s tímhle souhlasím do poslední mrtě.
únor 12, 2008 17:00
KRAKONOŠI, JO !!! : NČ
"Levicoví" komunisti a Bobo. To fakt sedí!
Mně osobně ale daleko víc sedí: KSČM, koupená Langerem a Dalíkem. S tím, že Bobo to kreje, aby to tak, v případě volby veřejný, neřvalo!
únor 13, 2008 06:16
Tak teorie nevyšly, : wendy
oni ji tam fakt šoupli... tím zvolili Klause...
Krakonoši, taky souhlas, neboť jaký pán takový krám. Jen si trošínku rejpnu - nemáš rád nositele jediný pravdy, rozuměj tý levicovější, že neboť jak píšeš - oni se přece mýlejí, pravdu máš ty s pravdou pravicovou...
Pro mě je teda pravdou to, že kdyby byli lidi obecně slušnější, nebyly by zde takové problémy, co máme. Ale to víme, že. Jen jak to implantovat do všech vrstev ?
Koukám na to jako blázen, asi takhle smilies/shocked.gif
únor 13, 2008 07:22
No, Wendy, jenže právě je tam to "kdyby" : NČ
Kdyby byli, nemusely by existovat zákony, tím pádem ani poslanecký sněmovny, tím pádem ani politický strany, tím pádem ani kapitalismus ani socialismus...
Jenže lidi jsou stejní už po tisíceletí akorát technologie jsou furt dokonalejší a svět (zeměkoulička) furt menší a menší.
únor 13, 2008 07:35
Historie prý nemá ráda "kdyby" : wendy
to já zase ráda uvažuju o tom, co by bylo, kdyby...jak by svět šel jinak. Třeba - inspirována včerejším Milionářen. KDYBY nebyli zastupitelé v Kartágu tak blbí, Hanibalovi nezáviděli jeho úspěchy, slávu a popularitu u lidí a tu žádanou pomoc mu poslali a Řím by nevyhrál - už od té doby by dějiny šly trochu šejdrem. No ale jak píšeš - lidi a jejich kvality by zúsraly stejné. Takže toho nechám.
smilies/cry.gif
únor 13, 2008 08:29
To je dobrý překlep a docela sedí - zůstaly = zůsraly.... : wendy
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
*************
únor 13, 2008 08:30
Inspirovanej Milionářem si též říkám "kdyby" : NČ
Kdybych byl já milionářem... (teda, v našich poměrech spíš desetimilionářem)
Nebo, kdybych byl poslancem, s cenou hlasu už prej ne dva ale tři miliony, nevsadil bych na svou nezkorumpovatelnost ani zlámanou grešli.
Jenže mě nikdo furt a furt nekorumpuje :-( A jak řiká Pitkin - vo tom to je!
únor 13, 2008 08:43
wendy, : Krakonoš
oni se mejlej z mýho pohledu. Já se zase mejlím z jejich pohledu. Já mám svou pravdu pravicovou, oni svou levicovou. Vtip je v tom, že uznávám, že mají na tu svojí pravdu nárok a že ta moje není jediná a univerzálně platná. Že uznávám, že obě tyhle pravdy mají právo spolu soupeřit v politickým zápase. Mně jenom vadí, že se ten zápas hraje se samejma faulama, na křivě nalajnovaným hřišti a bez sudích, chápeš?
únor 13, 2008 10:25
Tak to jo, to je jiná : wendy
to by mě vadilo, i když bych nebyla nakloněna žádné z nich, samo. A co myslíš - čtu o tom všelijaké komentáře - já jsem si myslela, že si KSČM jen zvedla preference ve volebním sále, že budou čekat, až ostatní přijdou škemrat a vyjednávat.
únor 13, 2008 12:45
nojo krakonoši, : NČ
Jenže právě tohle je přesná a odvěká definice politiky a politických stran! Fauly na křivě nalajnovanym hřišti a bez sudích!
Ani jedněm na tom hřišti nejde o pravici nebo o levici. To maj jen na trikách takový nášivky, aby je jejich příznivci v hledišti rozeznali (podle chování by byli od sebe k nerozeznání), protože je občas nutně potřebujou. Ale jinak na ně kašlou zvejšky.
únor 13, 2008 13:04
Proto se taky říká : wendy
že politika je svinstvo. Pro nic za nic se to neříká. Ale uznáme to jen my někteří řadáci... smilies/angry.gif
únor 13, 2008 13:10
já myslel, že už bylo vše řečeno, asi ne . . . : toulavej
za prvé - v politice a v lásce, je dovoleno vše, to je praxe.

za druhé - určitě NČ nemáš pravdu, že politikům nezde o určité principy, protože jinak by nemuseli předělávat zákony, když se druhá strana dostane k moci - třeba zákoník práce, živnostenský zákon a mnoho jiných. Jejich různé pojetí vyplývá z jiného pohledu na stejnou věc, z jiného způsobu řešení stejné situace. Wendy, politika NENÍ svinstvo, to jen někteří lidé v ní se chovají jako svině. A někteří v žádném případě ne. To je v podstatě člověka, jaké má nastavené vnitřní hranice, které nepřekročí. Někteří lidé třeba nekradou i když ví, že by se na to nepřišlo, někteří nejsou hrubí i když v davu fanoušků jsou neodhalitelní, nepostižitelní. Jsou prostě slušní. V politice jich bude málo, myslím, že kníže u Zelených takový meze bude mít i když ze začátku jsem mu moc nevěřil.
únor 13, 2008 13:49
Já to vidím tak, : wendy
že NĚKTERÝM politikům jde o principy, jiným stále jen o prebendy, je to pořáde dokola - je to o lidech.
PS.: říká se, že v lásce a ve válce je dovoleno vše !
únor 13, 2008 13:53
wendy, v pátek i v sobotu to byla politika, ale taky válka . . . : toulavej
.
únor 13, 2008 14:19
Aby tys neměl poslední sloveso... : wendy
ale nešť, měj si ho !
smilies/cheesy.gif
únor 13, 2008 14:27
No, pro mě to v pátek i v sobotu vůbec nebyla válka ale bezva zábava. : NČ
A pak, po skončení přenosů, i ta láska:-) A též bezva!!!!!!!
Už se těším na víkend.
únor 14, 2008 07:42
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]