O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

DESATERO - NYNÍ "PÁNSKÁ VARIANTA" PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 07 únor 2008

 Jsem docela zvědavá, jestli časem dáme dohromady něco, co odsouhlasí obě veličiny - venušanky i marťani. Nepřipadá vám někdy, že je to víceméně stálý boj "kdo z koho" (co vyrazí atd.)? Že jen vedle sebe žijí dva jedinci, co "plní úlohu rodiny", ale jeden o druhém toho moc nevědí, komunikují spolu nejvíc o vaření, nákupech, vydáních a podobně, případně si lezou na nervy drobnými "špeky"..

 

 

 

     Jeden z komentářů, autorem je tippler, obsahuje následující DESATERO (v podstatě odpověď na to první), které vůbec nevypadá špatně - ale... stejně bych i tady měla plno připomínek.

 

Co vy?

Jak se líbí vám?

 

 

 

1)   Přestanu tu brečet a pokusím se pochopit, že miliskováním s "kámošem" spokojenou rodinu nevytvořím

2)   Budu chtít po chlapovi věci splnitelné, pochopitelné, definovatelné

3) - 4) Nebudu manželovi kecat do toho, jak vydělává peníze, ale budu po něm sakra chtít, aby nějaký vydělával

5)   Na cizího chlapa se leda tak podívám a usměju, jazyk do krku mu cpát nebudu, o jiných částech těla nemluvě

6) Nebudu si už nikdy na nic a na nikoho stěžovat, protože jediný,

    kdo může za to, co se děje kolem mě, jsem já sám/a.

7)   Půjčím si v knihovně něco jinýho než brak od Rosamundy a možná pochopím, čím se liší láska od vzedmuté hormonální hladiny

8)   Jestli na manžela přijde druhá míza, zavzpomínám si na doby minulé a pomyslím si něco o Božích mlýnech.

9)   Až uvidím, že má manžel trable, nebudu mu výslechem přidělávat další. Když bude chtít, řekne mi to sám.

10) Smířím se s tím, že stejně jako všichni ostatní, ani můj manžel není dokonalý a možná dokonce zjistím, že má víc dobrých vlastností než špatných

 

 

 

(zvýrazněno na kolemjdoucího a Evičky přání a všech štiček přikázání)

 

 

 

 

Komentáře (40)add feed
Mně to připadá rozumný, : mamča
ale se mnou už hormóny necloumaj. Někde jsem četla, že po dvaceti letech manželství, je manželka jen dobrej tlustej kamarád. smilies/grin.gif
Já už kroutím třicátý rok, výrazných špeků až tak moc nemám, ale kamarádi s manželem jsme. smilies/wink.gif
únor 07, 2008 12:11
souhlas : kolemjdoucí
a prosil bych bod 2 napsat velkým a tučným písmem
únor 07, 2008 12:11
spokojenej? : d@niela
smilies/grin.gif
únor 07, 2008 13:12
Říká se, : wendy
že trable to manželství, které za něco stojí, utuží (když se ovšem nejedná o zanášení nebo alkoholismus, že) a které nemá pevné základy rozhodí úplně. Něco na tom bude.
A Desatero -jde o to, aby k tomu stejně rozumně a tolerantnně přistupovaly obě strany a pak není co řešit.
A můžeme být vysmátí, asi takhle : smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
únor 07, 2008 13:19
Obzvláště pak obousranně body 2 a 6 : Eva
Budu chtít po ženský věci splnitelné, pochopitelné, definovatelné (tedy, že chlap má vizi: bourák, vila, luxusní dovolené, veliký podnikatel a VÍ jak!!!!!je splnit, pochopit a definovat ÚPLNĚ sám (bez mého křísení a mojí "vděčné práce" do bezvědomí) smilies/cheesy.gif

Nebudu si už nikdy na nic a na nikoho stěžovat, protože jediný, kdo může za to, co se děje kolem mě, jsem já sám.

Daní, prosím ten bod 6, kdyby šlo, tak taky, prosím, prosím, zvýraznit? Tady je zejména u dost pánů "pole úplně neoraný". Děkuji vpřed i vzad smilies/wink.gif
únor 07, 2008 13:34
souhlasím bez připomínek : Inka
smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif sakra vem to, nemám už k tomu co dodat...
únor 07, 2008 13:41
Jsem pro, : skaz
ale taky bych ráda,aby to bylo oboustraný. smilies/wink.gif
únor 07, 2008 13:49
že by to už bylo ok? : d@niela
smilies/cheesy.gif
únor 07, 2008 13:55
Skazíčku, : Eva
jsem psala opravu 6X, nešlo poslat, asi to už tak má být, jak je smilies/grin.gif
Daní, díky, OK!
Hlavně obousranně!
únor 07, 2008 14:09
Evi, : skaz
dyť je to krásný. smilies/smiley.gif
únor 07, 2008 15:12
spokojenej : kolemjdoucí
jenom k tomu bodu 6, ono je to diskutabilní. Já svoji přítulku spíš navádím, aby si stěžovala, když se jí něco na mně nelíbí. Protože jinak se o tom nedozvím, my chlapi máme někdy stráááášně dlouhý vedení, a ona se pak třeba (docela zbytečně) užírá. Ostatně znáte to "Z mého deníčku/Zjeho deníčku"
únor 07, 2008 16:01
jo, tak to je, svůj souhlas s tímhle desaterem : bb
jsem už napsala pod prvním desatereme, když to tam napsal do komentářů TIPPLER
únor 07, 2008 17:40
Také souhlasím, co bych nesouhlasil :-)) : strejda
U toho bodu 2 bych si však neodpustil malou poznámečku: ...aby byly věci pochopitelné a splnitelné, musejí být logicky DEFINOVANÉ. Mnozí z nás jsou však k VÁM schovívaví a mají radost z toho, že VY máte radost a proto VÁM odpouštějí i určitý způsob popichu, ženám vlastní a kudlankám zvlášť.

únor 07, 2008 18:30
bb, ale já přeci v tom článku píšu, : d@niela
že autorem je tippler, všimni si...
já se nechlubím cizím peřím
smilies/cheesy.gif
únor 07, 2008 18:39
kolemjdouci, : Bara
jo, to je pravda - straaaasne dloooouhy vedeni........
únor 07, 2008 20:59
Danielo, : bb
ale tak jsem to vůbec nemyslela, Tipllerovo nick jsem nezvýraznila schválně kvůli tobě, spíš zapracovalo podvědomí, protože jsem při čtení komentářů myslela na reakce EVY tam a tady
únor 07, 2008 23:23
Ale bíbí, : Eva
my dvě nejsme v rozporu. Ty znáš ze svého života, že cíle dvojice jsou podobné, umíte oba pochopit, splnit a definovat i k nim vedoucí cesty.
A ke mně chodí spíš ty druhé, kdy chlap má schopnostem neodpovídající cíle, neumí je pochopit, splnit natož definovat, ale jen je CHCE! A protože "se milují", tak většinou zmanipuluje svou ženu, aby ho k JEHO cíli donesla a v tom celém procesu je jí zhusta užitečný nanejvýše tím, že věčně shazuje ženinu "kvalitu myšlení".
A kolik chlapů si myslí, že za vše, co se jim děje, si mohou sami? Hrozně málo!Spíše se nám snaží vnutit naší vinu jako vysvětlení, to je určitě většinově zažraný model.
únor 08, 2008 05:01
Nojo, tydle poučky : NČ
Chyběj mi tam uplně děti!
Jinak bych to osobně shrnul do 5ti slov, platnejch pro oba dva i pro ty děti:
Empatie, ohleduplnost, úcta, nepovyšování, neponižování. O lásce samostatně není třeba psát, ta už v tom je. Naopak v tom není ta "vášeň", ta je fakt strašně pomíjivá (i když zezačátku nezbytně nutná).
únor 08, 2008 06:10
Kruci, Evule, ze ty si znala myho muze? : Ceskymo
smilies/cheesy.gif Ale jinak - bb musi holt bejt v rozporu s kazdym, az zjisti, ze te nemuze vytocit, necha toho... ja uz jeji prispevky automaticky preskakuju - koneckoncu mi kdysi dala dobrou radu: kdyz se ti moje prispevky nelibi, tak je necti! (Jak muzu vedet, ze se mi neco nelibi, dokud to neprectu, to nevim, ale beru to uz jako beznou neprijemnost tady - vidim bb a preskocim to). Tak se nenech odradit, to je "normalka"...
Drzim ti palce a dekuju za spoustu dusevni podpory, moc mi pomohla, hasicko! smilies/cheesy.gif
únor 08, 2008 08:17
Úplně nejlepší je, : strejda
když báječnej chlap má báječnou ženskou. To si jen tak sedí...a popíjejí Chateaunef du pape.

No a protože báječnost momentálně došla, na skladě už není (sem tam jen nějaký ten drobeček, co si budeme povídat...), vznikla Kudlanka, kde se řeší, jak žít s nebáječností či jak na ní vyzrát.

únor 08, 2008 08:48
Strejdo, : Ceskymo
si vedle jak ta jedle, uplne nejlepsi je, kdyz bajecna zenska ma bajecnyho chlapa! smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif Pak mu muze treba i rict, ze prave pripalila veceri, prip. jeho nejoblibenejsi kosili... ale mam pocit, ze vis, o cem mluvim. smilies/cheesy.gif
únor 08, 2008 08:53
Tak mně se moc líbila : Míša šíša
ta strejdova věta
"Mnozí z nás jsou však k VÁM shovívaví..."

Když to vezmu globálně, tak shovívavost je nádherná vlastnost. U mužů ji přímo obdivuju, leč mám pocit, že jí zrovna moc neoplývají.
únor 08, 2008 09:17
A úplně nejlepší by bylo vymyslet definici manželství. Mohla by začínat třeba slovy: Manželství je když... : strejda
Nemyslím zákon. Chtělo by to přesnou definici, a je jedno jestli na psí knížku či s papírem. Něco jako definice fyzikálních veličin, např. definice metru, sec., svítivosti, proudu, napětí, prostě definici, která se nedá okecat, která je konstantní a tečka. A pokud by se ti dva, kteří spolu chtějí jen tak sedět a popíjet, do té definice nevešli (povahou, zájmy, vzděláním, sexuálním apetitem, a já nevím čím ještě), prostě a jednoduše by se nevzali. Pouhé nízké pudy, zalíbení, zvědavost - jak ta či ona vzdychá a dál nic víc, by v této definici neměly místo. No jo, ale kde vzít ideální vědce na sesmolení definice...
No není to logické, kurňa?
únor 08, 2008 09:24
Českymo, ty jsi filuta, ale já v tom cítím trochu otočení ve VÁŠ prospěch. :-)) : strejda
Vaše báječnost nemusí být naší báječností. Ale jooo, opačně také. Nechytej mě za slovo. A proto potřebujeme definici jako sůl a vědce. Aby to třeba náhodou nějaké šťouravé Českymo nemohlo otočit a tím by to nabylo jednostranného významu, ve smyslu, jak se to komu hodí.

únor 08, 2008 09:45
Nestačim žasnout, eskymo : NČ
Je vůbec normální? Je vůbec možný? Aby chlapa rozhodila připálená večeře nebo připálená košile?
A kdyšuž to teda nějakýho labylního nervózu rozhodí, nejni na to snad naprosto jednoduchá odpověď?
"Tak si příště uvař (vyžehli) sám".
únor 08, 2008 09:45
Tak měrné jednotky na manželsství se vám zachtělo, bando jedna ? : wendy
Co takhle jeden UŽ2 = UŽ na druhou = umět žít ve dvou ?
A pro zátěžové stavy jeden výdržník ?
smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
únor 08, 2008 10:13
ceskymo, : bb
to je omyl, nechci vytočit každýho, spíš když to co píšu začne někdo brát jako osobní útok na sebe, tak mi to vadí - že místo aby ten druhý viděl, že se chci dohadovat ne s ním, ale o té věci, tak mi podsouvá osobní útok, a vadí mi to tak, že místo abych to vysvětlila a uklidnila, tak to asi vyhrotím




únor 08, 2008 12:21
Evo, : bb
nešlo o rozpor v názorech mezi námi dvěma, o tom jsem v tuhle chvíli vůbec nepřemýšlela, já o tom tak globálně nepřemýšlímsmilies/smiley.gif beru to debatu od debaty

mně přišlo, že jinak reaguješ na totéž desatero tam poprvé a jinak tady...a nad tím jsem se na chvíli zamyslela, jestli to tak je a změnila jsi trošku názor, nebo se mi to zdá


únor 08, 2008 12:27
Strejdo, : Ceskymo
no ale kdyby na to byla definice, tak by nam ten zivot tak nejak zplostel a zadna sranda by nebyla, ne? Ani bych ti to pak nemohla otocit... smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Wendy, ty jsi hlavicka! Ty uz's na tu definici prisla! A co je to ten vydrznik - to jako clovek, kterej ma velkou vydrz v zatezovych stavech? smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
Encatko, ja to vedela, ze jsi prevlecena zenska!
smilies/grin.gif smilies/grin.gif
únor 08, 2008 20:45
Českymo, : Eva
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif, neznala, ale jsme zřejmě, svého času, vyfasovaly "podobný výrobní model" manžílka smilies/grin.gif
Jsem moc ráda, že ti pomohlo, ale fakt není vůbec zač děkovat. Protože, "když se daří, tak se daří" a funguje to vždy obousměrně! smilies/wink.gif
Nevím, zda jsi četla, ale máš ještě malinký písání v kudlančím propadlišti, v tématu "Vyfocení zloději", jsem to maskovala, abych příliš nepokoušela racionální osud smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
A já, když vidím v příspěvku Českymo (i pár jiných), tak už se dopředu usmívám smilies/wink.gifa teď naposledy, když čtu třeba "poličky", "odpovědi na inzerát", tak se doslova nahlas řehtám, od srdce smilies/grin.gif Přeji ti moc pevné nervy s úředním vyřizováním a brzkou stabilizaci hmotné, praktické existence!
únor 09, 2008 08:06
bíbí, : Eva
no, vidíš, já zase myslím spíš globálně.
Jinak názor jsem nezměnila, ale jsem jen důkladněji vysvětlila. Což neznamená, že změnu názoru považuji za nějak špatnou. Naopak, těžko si podiskutuji s člověkem (nemyslí vůbec tebe), který si zakládá na tom, že své názory zásadně, třeba 40 let, nemění( nemyslím ty základní, nevraždit, nekrást atd) To je vždy prů*er. Takže, když mne třeba na něco k tématu upozorníš, tak já to vezmu, projedu tím tu svou "teorii", zda jsem něco fakt důležitého nepřehlédla, a když to vyhodnotím, že už jsem to původně zahrnula, tak názor nezměním, ale snažím se ho vysvětlit lépe. Ale neberu zpravidla diskusi zásadně jako olympiádu, nýbrž proces životního učení, brainstorming.
únor 09, 2008 08:22
Skvostné, Wendy, : Eva
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif Akorát ty měrné jednotky nejsou třeba ze soustavy SI, tak nevím, zda přijmou....
Já se ti jen pořád, čím dál, tím víc, pozastavuji nad tím, že stále neexistuje nějaké desatero, dvacatero, které by obsahovalo, co se očekává od chlapa v soužití. Furt náramná snaha vymezit a nařídit, co má splňovat ženská smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Tak holky, Daní, když už píšou, že mají to "dlouhé vedení" (trochu nadbytečně), tak co jim sestavit, tentokrát "Desatero nezbytných úkolů chlapa v soužití se ženou" smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
únor 09, 2008 08:40
Evo, : bb
já si právě myslím, že když budu o diskuzi na internetu přemýšlet a o diskutujících uvažovat "globálně", tak to bude na škodu, jelikož si na základě toho utvořím nějaký názor, nebo aspoň dojem, což můžou být někdy nesympatie, a pak se automaticky budu uzavírat názorům toho člověka, nebo budu odmítat jeho komentáře i jen číst...což by bylo proti smyslu diskuze, tak jak ho chápu já
protože diskuze mi může být vždycky k užitku, když budu vnímat to o čem je řeč, a ne to, že to píšou lidi mi nějak nesympatičtí až protivní

to co píšeš o změně názoru je vývoj, kterého bychom ve svém zájmu měli být všichni schopni smilies/smiley.gif však jsem taky nepsala, že by mi ta změna u tebe v komentářích k "desateru" nějak vadila, jen jsem si toho všimla a zastavila se u toho
únor 09, 2008 11:57
bíbí, : Eva
globální myšlení mám ve smyslu fakt intenzivní sounáležitosti s přírodou a lidmi (tedy až na masové vrahy, pedofily atd, kteří ale na Kudle nejsou, doufám) smilies/cheesy.gif a ačkoliv vůbec nejsem žádný svatoušek, tak prý málo podléhám extrémně vyhroceným postojům obliby, nenávisti. Ne, že by tedy úplně neexistovaly, jen nejsou tak vyhrocené, takže to čtu a názory vyvíjím a vím, že je to stále v běhu. Srandovní příklad byly třeba moje děti, když jim bylo tak 8-10, tak mi občas vyčetly, že "to jsou cizí lidi, děti, že musím mít nejraději je" Tak jsem je párkrát ujistila, že je mám nade vše ráda, že tu pro ně vždycky budu, jen že nemám úplnou propast mezi pojmy moje a cizí děti. A mám s těma 2metrovýma darebákama už dlouho skvělej vztah, říkají i oni. Akorát je sranda, že když k nám často chodili jejich kámoši, tak vždycky přišli, že je zase museli brzdit, kámoše, v jejich nadšení líčením toho, že žít se mnou není žádná sranda smilies/grin.gif Tolik asi rodinný folkór smilies/cheesy.gif Takže spíš než globální, tak otevřený.

K tvému 1.a 2. odstavci- jasně, úplnej souhlas, haló efekt. Akorát bíbí, ti dlužím vysvětlení, proč jsem tě tuhle zastavila. Už pár dní jsi naprosto v pohodě, ale jsem o tobě přemýšlela, co, kdo tu bíbí popíchl, že jsi asi 2 dny psala docela vášnivou "obhajobu své vlastní slušnosti, toho, co a jak děláš,dělalas, máš". Mně dodnes vrtá hlavou, ač se můžu mýlit, PROČ jsi nás o tom měla touhu přesvědčit? Třeba já jsem si o tobě vůbec, ale absolutně vůbec nic jiného i předtím nemyslela!!!Mi to připadalo, jako předvolební mýtink na Kudle? Ale pohoda.
3. já tě nepodezírala, jen mi stálo za to názor ujasnit.
Tak ti přeji prima víkend! smilies/wink.gif
únor 09, 2008 13:16
Evo, : bb
drobný rejpnutí - slušnost snad není třeba obhajovat smilies/smiley.gif Ok, vím jak jsi to myslela. Což je ale špatně smilies/smiley.gif protože to co jsem tu psala, nebyla obhajoba mě, nic pro vylepšení image, to byla reakce na jiný komentář AlenyP. Popisem své situace jsem chtěla dát příklad obdobné situace, kterou jsem zažila,kdy bylo taky možné se dívat na věc dvěma různými pohledy. Šlo o tu situaci se sociálkou, vlezlou babou, která Aleně dělala problémy. Z komentářů Aleny pro vyplývá, že sociální pracovnice jsou mrchy, které lezou kam nemají a speciálně se zaměřují na ponižování a ubližování maminkám-osamoceným živitelkám. Stejně tak podobně že činí i policie, která nadržuje chlapům, kteří jsou v podstatě hajzlíci, ačkoli je Alena má jinak ráda. To nepíšu ironicky, to je opět jen popis mého pocitu z Aleny komentářů. Já mám trochu jinou zkušenost a vidím tyhle situace (se sociálkou) tu a tam i ze zákulisí, o čemž jsem tu několikrát psala. Aleně se to moc nelíbilo, a jak už to tak u ní bývá, spláchla s vaničkou i dítě, jemně převrátila pár argumentů naruby s ironickým podtextem že někteří z nás, obzvláště Milá BB...atd. atd. Když to dospělo do bodu, kdy jsem měla pocit, že víc než diskuze je to osobní záležitost, kdy mi AlenaT chce dát najevo, že já jsem moc za vodou a moc mladá na to,abych věděla něco o životě, tak jsem měla potřebu vrátit to vše zpět do normální diskuze bez osobních výpadů, protože ty jsou jednak k ničemu, jednak nesmyslné mezi lidmi, kteřé o sobě téměř nic nevědí a neznají se. A k té její špatné zkušenosti s potvorou šťouravou sociálkou jsem popsala podobnou situaci, ve které jsem byla kdysi já a osoba, o které šly krajem hrozné zvěsti a historky o její vlezlosti, zvědavosti, štouralství, ironickém shazování "vy tohle nemáte?" "vy to neznáte?" apod. Já nic z toho nezažila, ačkoli jsem byla v situaci, kdy by se to dalo očekávat - a z toho jsem dovodila, že kdysi dávno měla zřejmě ta paní jakýsi osobní konflikt s někým, komu třeba skutečně dělala potíže úmyslně, i to je možné, a od té doby se to s ní táhlo a pověsti metrnice, co leze lidem skoro až do postele, se nezbavila. No, Alena to vstřebala jinak, než jsem zamýšlela, ale to už je jedno.
Takže, Evo, nešlo o žádnou mou touhu vás o čemkoli přesvědčovat smilies/smiley.gif to fakt nemám. V rácmi diskuze jsem schopná rozpovídat se do aleluja a přinést tisíc a jeden příkladů, historek, jako příklad, jako zkušenost, někdy i dost osobních, ze soukromí, klidně o penězích, ale v rámci debaty, kdy si myslím, že by to třeba někoho mohlo zajímat, pro srovnání a tak. Není to moje osobní prezentace.
Ale nedivím se, že to tak bereš smilies/smiley.gif už jsem to tu párkrát zažila, když jsem popisovala třeba dost podrboně dům, který si stavíme. Vím totiž, jak jsem já hltala všechny zkušenosti, tipy, příklady tohoto typu, když jsme ho začali plánovat. Třeba jen proto, abych si uvědomila, že takhle tedy ne a toho se chci vyvarovat. A ze všeho nejvíc mě zajímalo, co se dá za kolik pořídit - čím přesněji, tím lépe. Proto jsem se tak rozpovídala, ovšem tolerováno mi to bylo jen do chvíle, kdy jsem psala o hypotéce, kde jak za kolik atd. Jakmile jsem napsala částku a co v tom domě za to chceme mít a proč třeba tři koupelny apod. , tak v tu chvíli se na mě sesypala kritika. Dokonce se za tím účelem vysvlovili/y i nicky, které tu do té doby nebyl/y, nebo jen chodili/y číst, aby mi vmetli/y, že se chlubím a proč dvě koupelny, když přece stačí jedna!!! atd :-))) I když, pravda, vyskytly se asi tři čtenářky, které byly za tu debatu rády, protože taky staví/budou stavět. Ale jinak jsem byla napomínána a odkazována na jiné diskuzu, fóra apod. Dokonce mi kvůli tomu chodily i maily a musela jsem pár věcí ze svého života vysvětlit, jinak asi došlo na diskuzní exkomunikaci :-) Pro mě zajímavá zkušenost a chvíli jsem o tom dumala, ale pochopila jsem, že tady se prostě víc řeší životní problémy a potíže, no a já vím,že pro lidi co jsou ve srabu, ať už finančním nebo citovým, může být nepříjemné, že někomu se vede zrovna líp a mluví o tom, berou to třeba jako chlubení, tu osobní prezentaci, jak tomu říkáš. Tak jsem to nechala být, ale když to na mě občas z některého komentáře vykoukne, tak to už být nenechám smilies/smiley.gif Ale v pohodě jsem pořád, Evo, kdybych nebyla, tak bych tu nebyla smilies/smiley.gif tak to je zas u mě, že když už je blbě, tak si zalezu do kouta, vykňučím a pak řeším, mně nepomůže "jít mezi lidi a rozptýlit se". (čímž nechci vzbudit dojem, že jakmile tu nenapíšu svých pár románů, tak jsem v průšvihu).
Snad si z toho všeho něco vybereš.
JInak dík, víkend byl prima, mám tu od včera velkou příbuzenskou slezinu a pokračuje do zítra. Bylo to fajn, zítra už snad odjedou :-)

únor 10, 2008 19:41
BíBí, díky, jsem si určitě vybrala, : Eva
smilies/grin.gif Už vím, kdo, co tě popíchl, neznala jsem prostě kontext. A i pro mně ledacos pěkně se v hlávce pospojovalo. Díky.
Jen k té slušnosti (úplně bez souvislosti s tebou): já ti už, díky profesi, vyslechla takových sáhodlouhých litanií na téma "jsem slušný člověk", že jsem asi už trochu postižená. Když někdo, sám od sebe, mne neušetří podobného projevu, tak většinou bych nejraději zmizela, ihned! Protože, většinou, pěkní lumpíci až zmetci to nakonec byli smilies/cheesy.gif Jsem nechtěla ani vidět ty jejich "metráky másla na hlavě" smilies/grin.gif smilies/grin.gif Opět zdůrazňuji, NENÍ to vůbec o tobě! Jen já mám, bohužel, nechtěnou většinovou zkušenost, ale nikdy to stejně, doufám, nepředpokládám automaticky předem.
Jinak o stavbách, latifundiích, nemovitostech a s tím spojených radostech, doufám, budeme mít obě ještě šanci prodiskutovat
smilies/grin.gif Tak ti přeji skvělou regeneraci po rodinném nájezdu! smilies/grin.gif
únor 11, 2008 12:16
Evo, ještě drobný dodatek k té slušnosti : bb
s prohlášením "jsem slušný člověk" jsem nezačala já smilies/smiley.gif to NČ se první prohlásil za člověka vrozeně slušného, což mu mu brání v tom nazvat mě už nevím čím...tak jsem to použila hbitě ve svém komentáři taky, a pochopitelně :-) okamžitě to napadl
Ale jinak já se skutečně nepovažuju za neslušného člověka. A nestydím se to říct, protože myslím, že ve 40 už se trochu znám. Já jsem zase "postižená" alergií na falešnou skromnost, pokrytectví, žoviálnost, za kterou se skrývají jedovaté ostny, malost a sobectví.
A i já pro jistotu dodávám, není to nic proti tobě, je to k tématu, které jsme tu rozvinuly.
únor 11, 2008 19:07
Jo, bíbí, o slušnosti, ani falešné skromnosti : Eva
dále netřeba smilies/wink.gif
Jsem jen spoléhala, že mi svým jedinečným způsobem rozpohybuješ diskusi o originalitě svých dětí. A není to žádné zlomyslné popíchnutí, ani náhodou. Tak, zajímalo mne.
únor 11, 2008 21:05
... : bb
ha, jako roztleskávačka? :-))

nemyslím, že bych k tomu měla něco napsat, pro každou normální mámu jsou její potomci jedinečné a originální bytosti, což jsou, ale pro ni víc, přičemž si každá soudná matka zároveň uvědomuje, že to platí i u jiných matek, tudíž jinou matku moc nezajímá originalita jiných dětí, když má doma jeden či více kousků originálů svých vlastních :-) ani by to pro druhé matky neměla informační hodnotu, šlo by jen o tu prezentaci jedinečnosti svého genetického otisku :-) a do studií se coby dobrovolnice nehlásím :-)
únor 11, 2008 22:53
Čím víc slov, tím víc ***** : NČ
.
únor 13, 2008 07:00
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]