O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

KOMENTÁŘE HODNÉ DOST, I NE MOC PDF Tisk E-mail
Úterý, 18 červen 2019
Tohle moje zamyšlení by spíš mělo být v rubrice "JAKPAK JE DNES U NÁS DOMA?", ale protože to není ani tak popis nálady mé a mého případného okolí, anóbrž nálad vašich, je to v rubrice "DISKUZE". Chtěla bych dnes moc a moc poděkovat všem dosavadním diskutujícím, že už víceméně drží svoje klávesnice na uzdě a jednají tak, jako kdybychom se scházeli v jedné hospodě (kavárně, restauraci, doplňte si sami). 

 
Vážené a vážení,  

 

Já mívala už od let holčičích zásadu, že když všechny kapky v moři budou dělat odliv, já just budu příliv! Že si toho nikdo nevšimne? Ať, ale nepůjdu oslovsky s davem... V letech pozdějších jsem tohle rozhodnutí  už víc rozvažovala, respektive jsem své činy snažila promýšlet, a rozhodně neposlouchat bezhlavě kohokoli. Tím se i moje maminka vyvarovala skučánek typu: "Já to taky chci, všechny holky to mají..." 

 

A tak i dneska se snažím víc uvažovat a nestřílet od boku. Hlavně, když vím, že moje střely by mohly někoho zranit, nebo jakkoliv ho poškodit.

 

Proto, jak je v jednom z komentářů uznale napsáno, snažím se dávat články a možnost hlasu ze všech stran, protože jedině tak je možná a dobrá diskuze. Že se to i tak občas zvrtne? Jo, to se stane, nikdo není svatý, nikdo není tak stoprocentně klidný... Ale je to už podstatně lepší! A ještě bych chtěla odpovědět na jeden komentář: Kudlanka není žádné politické strany, tedy, nefandí ani jedné zvlášť. Naopak je a snaží se být informací o všem možném, co by vás mohlo zajímat.

 

Takže nevylévejte s vaničkou dítě, respektive - vždyť když se v hospodě pohádáte s někým, tak přeci také neříkáte, jak je ta hospoda blbá... Ta hospoda, resp. Kudlanka, za to nemůže, že se tolik nedebatí pod články romantickými, cestopisnými, o kytkách, čubičkách atd. 

 

Ale to je přeci v pořádku, ne?

d@niela  

 

 

 

Komentáře (27)add feed
... : mila1
Mívali jsme u nás takovou malou hospůdku. Všichni jsme se tam znali, když slavil vrchní narozeniny, tak nalil všem panáka a nikdo z nás nechtěl účtenku z EET. Občas se stalo, že tam přišli noví a nechovali se slušně k číšnici. To pak štamgasti vstali a s dotyčnými si to vyřídili.. Nicméně zákaz kouření a vysoký nájem způsobil, že postupně nebylo na nájem a hospoda se musela zavřít. My jsme se rozprchli do ostatních hospůdek nebo jsme začali popíjet pivko doma.

Nerada bych, aby se to tady rozpustilo. Nechci přemýšlet, odkdy jsme se tady začali do krve hádat. Při první volbě prezidenta? Při nájezdu migrantů? Kdy odešla bb2, Myška a ostatní?
Přiznám se, že občas se tady necítím dobře. Jakoby můj názor nebyl rovnocenný. Nemám ráda tvrzení bez důkazů.

Když o někom řeknu, že podepsal souhlas se vstupem vojsk a jediným "důkazem" je přesvědčení, že tak to prostě dřív bylo u všech těch, co zastávali nějakou vyšší pozici v podniku a tečka, tak mi to asociuje doby bolševika.. a lži našeho hradního pána, který nemaje důkaz o tom, že Peroutka cosi napsal, se ani po soudu neomluvil. A lži našeho premiéra, který ani důkazy o své nevině nepředkládá, prostě když řekne, že je něco lež, tak to je prostě lež...

Ale na druhou stranu - oceňuji, že se pod spoustou ostatních článků, hlavně vztahových - shodneme. Přece jen jsme všichni už něco zažili a dokážeme se s nadhledem podívat a třeba i poradit.

Shrnu to - Danielo, díky za Kudlanku. V téhle rozjitřené době, kdy se o politice hádáme i s našimi blízkými, je každý dialog, který je veden slušně, lepší než tupé mlčení a přikyvování.
červen 19, 2019 09:25
... : d@niela
Mílo,
díky - super.
Takže zvu na virtuální zmrzlinu :-)))

Mj. ráda si přečtu tvůj názor na hraní na počítačích... Dost by mne to zajímalo, pochopitelně ode všech.
Je to vlastně k něčemu, to dlouhé mnohahodinové vysedávání u nějaké hry?

Jsem z generace, která to neměla a i moje děti, i když počítačem zasažené, tohle nijak nemusely. A už vůbec ne můj IT syn smilies/smiley.gif.
červen 19, 2019 10:23
... : toulavejV
milo1,
když máš tu potřebu zatahovat do všeho Babiše i když nevím proč i sem, s tou účtenkou EET to je tak, že se nemusí vyžadovat, protože je to povinnost ji vystavit podle zákona. Ale zřejmě v tebou popisované době to ještě nebylo povinné.

Když jsme u Babiše, podle našich zákonů až na výjimky, obviňovaný NEMUSÍ dokazovat svoji nevinu, protože dokazování jeho viny je na straně žalobce!!! A dokud není vina prokázána, MUSÍ SE na něho pohlížet jako na nevinného!!! Říká se tomu presumpce neviny. Bohužel je smutný, že část společnosti, vydávající se za strážkyni morálky, dobra, práva, spravedlnosti a lásky, humanismu a podobných ideálů, vznešeně demokracie, sama tento základní princip nerespektuje i když se jím pokrytecky zaštiťuje a tak ho naprosto devalvuje!

Ohledně tvrzení presidenta o Peroutkovi, nechápu jaký to má vliv na tvůj život, co se tím zlepší/zhorší, když se člověk, kterého nemáš ráda, omluví nebo neomluví? Není to ÚPLNĚ NEPODSTATNÝ? Jsou to jenom akademický kecy intelektuálů, novinářů a politiků, kteří NEMAJÍ JINOU NÁPLŇ PRÁCE a tímhle ZAKRÝVAJÍ pro naivní lidi SVOU NEUŽITEČNOU ČINNOST A EXISTENCI . . .

Pokud jde o hospůdky, měli jsme naše vodácká parta taky jednu, kde jsme se pravidelně scházeli, většinou chlapi, ale občas se přidaly i ženský. Ale když umřel kamarád, jeden z hlavních organizátorů, rozpadlo se to, zbylo po něm prázdno, bylo těžký se dál bez něho bavit. Před časem jsme tam zase zašli a hospoda v pátek večer, kdy jsme si dřív museli zamlouvat místo dopředu, byla prázdná! Dřív se tam vzduch dalo krájet, teď čistej vzduch bez kouře, ale nebyla to paráda. Kvůli kuřákům jsme většina šli ven do zimy, abychom neztratili nit rozhovoru, ti, co zůstali uvnitř, se těžko zapojovali do diskuse, zábava se členila a vázla. Nemusel jsem potom prát hadry, ale já bych je klidně vypral. Jsem nekuřák, ale chodil jsem tam dobrovolně, kvůli pohodě, se nabít . . .

Je to dobrej příklad, jak NÁSILNÝ zavádění dobra lidem, kteří o to nestojí, není cesta vpřed, ke šťastným zítřkům, jen ukousnutí části jejich svobody. Dobroserové ovšem zatleskají, jak se jim daří budovat šťastnou planetu . . . ovšem bez šťastných svobodných lidí.
červen 19, 2019 10:34
... : *deeres*
Asi bys to nebyla ty, kdyby sis, nemohla zašťourat. Pokud ti poskytnu důkaz, tak kopíruji, pokud neposkytnu, tak ti to připomíná bolševika.
Stačí vlastní zkušenost s tím, jaké byly za socíku běžné poměry a jakým způsobem se drtili lidé, co nešli s davem. Důkazů netřeba a jenom těžko bych dnes sehnala někdejší kádrový posudek pana Kalouska.
Co se týká Peroutky a jeho gentlemanství, zřejmě opravdu nic takového nenapsal. Jenže volně na netu stále ještě jsou k přečtení archivní čísla od roku 1924.
http://www.pritomnost.cz/archiv-vsech-cisel-od-roku-1924/
Kdo si dá tu práci s přečtením, tak zjistí, že v počátcích Hitlerova vzestupu Peroutka obdivoval, co dělá Hitler pro německý národ. Kdo jste četli od Remarquea Černý obelisk z 20. let dvacátého století,kdy v Německu byla hyperinflace, tak mu muselo být jasné, proč tolik Němců skočilo na Hitlerovo mesiášství.
Že u Peroutky to později bylo úplně jinak, je jasné z logiky věci, kdy nakonec skončil v koncentráku. Němci se s Čechy nemazali a hned z počátku okupace, plošně vysbírali všechny známé české intelektuály, kteří s nimi nechtěli spolupracovat. Peroutka i v době, kdy už byl v koncentráku, odmítl pokračovat ve psaní Přítomnosti, kde by na přání K.H.Franka, psal ve prospěch Německé říše.
Milo1, tvůj názor je rovnocenný, ale jenom tehdy, když nezabrousíš do osobní roviny. Psala jsi, že díky tobě, jsou na Kudlance rozvířeny diskuze. Nenápadné pošťuchování, ironizování a prosazování jenom toho svého správného názoru se na netu říká trolení.
červen 19, 2019 10:40
... : d@niela
Bezva, jsem moc ráda, když to všechno čtu.
Proč? Protože je to bezva diskuze, aniž byste si neříkali vulgární názvy. Ano, je potřeba vyprat občas prádlo :-))))

A pravdu má Toulavej s tou "nekuřáckou hospůdkou". Tady takhle na úbytě taky jedna zařvala.
Pak nic, a teď ji otevřeli znovu jako klubovnu... Klubovnu pro kuřáky, udělali si extra klubové legitimace. Ono se dá všechno nakonec vyřešit.

Mj. to EET - proboha, co je na tom tak strašnýho? Lidi si zvyknou na elektronický recepty, neschopenky... prostě pokrok jde dopředu, no. A naříkat, jak to bylo fajn bez toho? Jo, dřív se taky žilo v jeskyních a vařilo na ohýnku.

Atd. atd. je dobré diskutovat, je dobré si všechno, co se komu nelíbí, vypsat.
Ale bez nějakých zbytečných urážek. Jsem nesmírně ráda, že kudla je v tomhle už jiná než většina webů. Musí to být hrůza pro ty, co mají na starosti všechno číst a případně eliminovat to nejhorší.
Takže super, super...
Deer, a s tím Peroutkou? No, všichni víme, že náš pán a vládce se neomluví. Prostě hamtnul do bláta, špatně, a omluvit se nehodlá. Tak budiž, jak říkám, všichni to víme smilies/cheesy.gif
Ale jo, ono
červen 19, 2019 12:27
... : mila1
toulavej: pořád žiju v České republice, prezident je člověk, který by měl jít příkladem. Jakým příkladem ale je, že když ho soud obviní ze lži nemá ani trochu cti na to, aby se omluvil? Jaký je to příklad pro naše děti a vnoučata? Když šel můj syn do první třídy, byla jsem pyšná na to, že na zdi visí obraz Havla. Že se nemusí dívat na Husáka..
A co se týče presumpce neviny u politiků.. tak kdysi, když ještě nebyl zcela ovlivněný léky a pitím, Zeman prohlašoval, že u nich platí presumpce viny. A když se podíváš na všechny ty odstoupení vrchních politiků v minulosti u nás - Nečas, Gross, Kalvoda - odstupovali hned při podezření na trestný čin. Tak to je v Evropě normální.

červen 19, 2019 12:43
... : mila1
A EET komentovat nebudu. Ti poctiví byli poctiví i před EET a ti nepoctiví si najdou způsob jak ho obejít. Co to ale přineslo, je nárůst počtu úředníků a lepší špehování.. Až si někdo dá práci, co to vše stálo a co se z toho vrátilo do statní kasy, budeme se asi divit.
červen 19, 2019 12:47
... : Bara
U nas v Holandsku dostaneme v restauraci i obyc bufetu EET uctenku automaticky uz roky a nikdo nekrachuje. Nedavno jsem cetla v cs novinach, ze se chysta rozsireni EET na male podnikatele, kteri se z toho uz ted hrouti, protestuji a citi se diskriminovani a hrozi zavrenim firmy. Ja se ani nedivim, kdyz casto zaslechnu jak to chodi a jak se to musi. Italske dlazdicky, zlate kohoutky do koupelny, novy koberec a ucinnejsi vysavac, vsechno se to napise na firmu, ale pouziva se to doma ve vile. Male auticko na firmu, ale jezdi s nim manzelka. Timto se omlouvam vsem poctivym, nechci nikoho urazit, ale napsala jsem jenom to, co pokazde zaslechnu pri me ceste do Cech. Koncem lonskeho roku bylo uverejneno kolik milionu navic (a ne malo) bylo odvedeno ceskemu statu po zavedeni EET.
Jo, to se pak podnika, kdyz se nikde nemusi udavat, ma dati - dal. Prijde mi i dost divne, ze na koho se v Cechach podivam, kazdy je podnikatel. Mozna mi to Mila nebo nekdo vyvrati, neziju v Cechach, tak o tom nic nevim......
červen 19, 2019 14:44
... : *deeres*
Tak ještě jednou, abyste to nemuseli hledat, hned úvodní Peroutkův článek:
http://pritomnost.cz/archiv/cz/1939/1939_26_4.pdf
Zřejmě to napsat musel,bylo to k příležitosti Hitlerových narozenin, pokud chtěl pořád Přítomnost vydávat. Stejně mu to nepomohlo a skončil v koncentráku. Těžko někdo může oddiskutovat, že tam o Hitlerovi píše jako o největším z Němců a o nás, jako maličkatým nárůdky, který na Němce nemá a tak musí sklapnout podpatky a držet hubu.
"Jest pravděpodobno, že meč jimž jiný tak zamával, bychom ani neuzdvihli."

červen 19, 2019 16:22
... : NČ
Pro některý lidi jsou holt Babiš a Zeman obsesí.
"Obsese je chorobně utkvělá představa, myšlenka. Z medicínského hlediska jsou to nutkavé jevy, nejčastěji myšlenky, popudy k jednání apod., které bezdůvodně ovládají mysl pacienta..."
červen 19, 2019 20:14
... : d@niela
Představte si tu nudu, kdyby najednou do Prahy přiletěl ten americkej půvabnej kouzelník a tyhle dva pány "odčaroval"...

Docela by mne bavilo pak sledovat následné boje o jejich korejtka.



červen 19, 2019 22:15
... : Vodoměrka
Nic ve zlem, Baro, ale vy v Holandsku prece EET nemate...
červen 20, 2019 00:03
... : Míša šíša
"Systém EET se od roku 2016 spouští v Česku, již dříve byl zaveden v dalších zemích: v roce 2013 v Chorvatsku, v Maďarsku od roku 2015 funguje hybridní systém registračních pokladen a online připojení, ve Slovinsku funguje online evidence od začátku roku 2016; na Slovensku je online evidence tržeb nepovinná. V dalších zemích Evropy funguje offline evidence tržeb využívající registrační pokladny, k roku 2016 existovala evidence tržeb v 15 zemích EU."

Tolik Wikipedie.
červen 20, 2019 07:26
... : mila1
Tak konkrétně EET mají tyto sáty: Polsko, Slovensko, Slovinsko, Švédsko, Chorvatsko, Belgie, Maďarsko, Česko, Litva, Malta, Rumunsko, Bulharsko, Řecko, Kypr, Itálie a od roku 2017 i Rakousko.

O Holandsku nikde ani zmínka.
Stejně tak není EET v: Německu, Francii, Velké Británii, Lucembursku, Španělsku, Portugalsku, Švýcarsku, Norsku, Lotyšsku, Estonsku, Finsku, Dánsku, Andoře.

Prostým okem je vidět, že ve "starších" státech Evropy EET není potřeba. Asi tam není normální podvádět a nemusí kvůli tomu dělat kontrolní opatření typu EET je. U nás bylo zavedení EET doprovázeno zřízením udavačského webu, kde mohli lidi hlásit, kdo všechno jim účtenku nevydal. A jelikož velmi rozšířenou vlastností našich spoluobčanů je závist, že soused má víc než oni, tak to mělo úspěch. Myslím, že ten web už zrušili.. Nesmyslné mi přijdou desetitisícové pokuty za to, že nebyl vydán doklad na pečivo za pár korun..
červen 20, 2019 08:19
... : mila1
Přičemž přesně jak píše Míša - do výčtu EET je zahrnut i systém offline registračních pokladen, který není napojen na finanční úřad, jako to je u nás a v Chorvatsku.
červen 20, 2019 08:26
... : Míša šíša
V Itálii jsem dostávala elektronickou účtenku už v 90.letech, a to i na blbé tržnici, kde jsem si koupila třeba jen dvě broskve. Ten sviňák Babiš už v té době ovlivňoval dění i v Itálii. Zloděj jeden.
Divný teda je, že ti trhovci nezkrachovali, když nemohli krátit tržby. Jak je to jenom možný?
červen 20, 2019 08:31
... : Vodoměrka
Míšo šíšo, ale jistě víš, že u nás do dnešního dne podle platné legislativy nejsi povinna zákazníkovi dát účtenku, pokud si ji nevyžádá, že? A když si ji vyžádá, stačí obyčejný papírový paragon, není potřeba k tomu EET a podobné srandičky... myslím, že proti tomu by nikdo nic nenamítal...
červen 20, 2019 08:53
... : Míša šíša
Ale tady nejde o zákazníka, zda dostane účtenku nebo ne. Tady jde o to, aby prodejci nemohli krátit tržby a tím pádem odvádět nižší daně z příjmů. Neboť tím okrádali stát, potažmo každého z nás. A že se to nedělo, tak to víme všichni, že dělo.
"Udavačský" web se mi také nelíbil, ale kdo podnikal, tak ví, že něco podobného existovalo již dávno dřív, kdy se muselo na FÚ podávát hlášení o uhrazených fakturách. Což byla povinnost, nikoli možnost někoho nabonzovat z pocitu závisti.
červen 20, 2019 09:24
... : *deeres*
Stát zavedením EET, alespoň částečně uťal jedno z chapadel šedé ekonomiky. Místo toho, abychom byli rádi, remcáme, i když je to v náš prospěch a my jsme nebyli ti, co okrádali stát, potažmo nás všechny.

Pokud má stát, anebo jeho orgány nemožnost kontrolovat podnikatelskou činnost právnických anebo soukromých osob, často je důsledkem šedá ekonomika. Zvláště je uváděna práce na černo, z které stát nemá daně. Do šedé ekonomiky se však zapojují i jednotlivci. Například pokud fyzická osoba prodává služby či produkty a neodvádí daně, tak je její činnost řazena také pod šedou ekonomiku.
červen 20, 2019 12:08
... : toulavejV
mílo1,
jestli si myslíš, že dnešní děti si berou za vzor nějakýho politika, třeba presidenta, jsi vedle. Jedině, že by to byl taky youtuber nebo zpěvák, herec, dosaď si další z šoubyznysu. Většina omladiny se o politiku vůbec nezajímá, proto ani jako už dospělí nechodí volit.

Ochránci morálky už Babiše dávno odsoudili, jeho údajné podvody a krádeže jim moc moc vadí, ale podvody a neplacení daní u jiných podnikatelů a živnostníků nijak zvlášť ne, když nesouhlasí s jejich kontrolou prostřednictvím EET. Není to divný? Co morálka? O tu jde jenom v případě Babiše? Tomu se říká velký pokrytectví . . .

Samozřejmě jiná věc je, že daně jsou nastaveny moc vysoko, takže se je lidem nechce platit a hledají jak se tomu vyhnout. Kdyby byly nastaveny v rozumné výši, se kterou by většina souhlasila, pak by bylo podvodů minimum, lidem by se nevyplatilo podvádět a platili by je. Ubyla by složitá kontrola. Jenže by ubylo peněz na dotace a investice a jiné rozdávání, lidi by se museli starat víc sami o sebe, myslet na zadní kolečka, nespoléhat na stát. Takhle to funguje v Americe, která ve srovnání se stagnující EU prosperuje.

Nechápu, co je z hlediska morálky u moralistů špatně na ukázání na podvodníka, že podvádí? To přece není žádné odsouzeníhodné udávání. Udávání je, když ukážeš na někoho, kdo porušil pravidla, která jsou ale špatná, třeba když Čurda udal gestapu parašutisty . . .
červen 20, 2019 12:28
... : NČ
No, on je hlavně fakt ten, že EET, stejně jako Čapák, je to úplně poslední a naprosto zanedbatelný, co ostatním politikům na Babišovi vadí. Jsou to jen záminky k vyvolání tý patřičný závisti a nenávisti u závistivců, kterých je v Česku skutečně požehnaně. A jen totální ****** jim může uvěřit, že jim jde o lidi a o Česko.
Jediný a skutečně jediný, co tzv. "demobloku" na Babišovi vadí, je jeho 30 až 35 procent a celkem solidní úspěšnost ve vnitřní i zahraniční politice. Před Babišem měli každej svý koryta, naoko do sebe vzájemně šili, opozice s pozicí, sem tam si to vystřídali, ale do zelí si nelezli, jen žrali a žrali plnejma hubama. A pak přišel Babiš a od jejich koryt je odstavil všechny.....
červen 20, 2019 13:02
... : mila1
Toulavej, děti by si braly za vzor prezidenta, kdyby za něco stál..
Ale k tomu udávání:
Jak se třeba díváš na to, že Piráti upozornili EK na to, že Babiš je ve střetu zájmů? Jako na udavače nebo je to podle Tebe správně?
NČ: máš pravdu, dřív měli politici svá malá korýtka a pak přišel Babiš, odstavil je a má jedno velké koryto. A jen pro sebe. A to, že je to násobně víc, než si nakradli ti před ním, to už vás, jeho příznivce, nezajímá... smilies/smiley.gif
červen 20, 2019 13:07
... : NČ
Úvodní článek je i poděkováním za slušnost, takže jistě pochopíš, že další reakci si už musím nechat pro sebe.
červen 20, 2019 13:12
... : mila1
NČ: a můžeš mi tady napsat nějaký jeho úspěch v zahraniční politice? Odmítnutí kvót není jeho zásluha, na tom pracovala vláda vedená Sobotkou před ním a celkově celá Evropa od kvót ustoupila, ikdyž se tím Babiš chlubí, ostuda s jeho střetem zájmů a Čapákem, vyšetřovaným OLAFem snad za úspěch zahraniční politiky považovat nelze, co tam máš dál? A to, že přidal důchodcům a zvedl mateřskou, tak za to se zasadili socdem a on si to přivlastnil.. nevidím žádné jeho úspěchy, jen prázdnou státní pokladnu a zoufalé vymýšlení, jak z daňových poplatníků vytřískat víc peněz..
červen 20, 2019 13:18
... : *deeres*
Auditorská zpráva Evropské komise není zdrcující, ale velmi kritická k našemu systému přidělování dotací. Většina toho je popis pochybení různých řídících orgánů, za které odpovídali v kontrolovaných obdobích především ministři ODS, TOP 09, ČSSD nebo zelený Martin Bursík. Profesor Jiří Chýla z Fyzikálního ústavu akademie věd proto radí šéfovi spolku Milion chvilek Mikuláši Minářovi, aby se v neděli na Letné omluvil demonstrantům a přiznal, že se zmýlil, protože si nepřečetl auditorskou zprávu pořádně. Vědec žasne i nad tím, že by opozice ve jménu svaté války proti Andreji Babišovi kývla na přenesení naší suverenity do Bruselu.

Zpovykovaný dav je okamžitě hotov s odsouzením, aniž si najde informace, jak to je ve skutečnosti. Stačí jim, že to říkaj´všichni, ale nikoho z nich už nenapadne, aby si alespoň přečetl překlad předběžné zprávy a zjistil základní fakta.
EET to je udavačství, žalovat a ukazovat na údajný Babišův střet zájmu je v pořádku. V pořádku také je se radovat, že budeme jako stát postiženi. Na počátku března 2019 Piráti podali žalobu do Bruselu a pak v květnu ještě další žalobu na EK pro nekonání. V touze po moci vynáší informace, které bychom si měli vyřešit u nás v ČR a snaží se tím České republice způsobit miliardové škody. Přitom sami stanovami své strany mají přesně toto zakázáno.
červen 20, 2019 14:00
... : NČ
No, Mílo, nemůžu ti napsat vůbec nic. Nemá smysl, popisovat barevnej obraz slepýmu.
Klidně to ber za další vítězství svých argumentačních schopností (škoda, že nesmajluju, tady by seděl jak zadek na nočník). SP !!!!!!!
červen 20, 2019 14:14
... : Bara
Vodomerko, myslela jsem, ze kdyz v restauraci nebo kavarne dostanu pri placeni elektronickou uctenku, ze je to EET. Omlouvam se, ale jak je to, nevim......
červen 20, 2019 18:50
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]