O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

DEMONSTRUJEŠ, DEMONSTRUJEME – A CO DÁL? PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 13 červen 2019
Přejít na obsah
DEMONSTRUJEŠ, DEMONSTRUJEME – A CO DÁL?
Strana 2

 

 


Takže nové volby náměstími logicky nezní. Nebyly by totiž teď tím řešením.

 

Jednak proto, že Andrej Babiš patří nadále podle průzkumů mezi tři nejdůvěryhodnější politiky, dále proto, že jeho hnutí ANO je nadále výrazná jednička, a i kdyby lidé "z nouze" volali po kompromisu, tedy hnutí ANO ano, ale ne Andrej Babiš, není to možné - hnutí ANO je postaveno na jednom jméně, s ním stojí a padá, tedy nemá kde vzít jiného lídra, protože žádná tvorba lídrů uvnitř hnutí neběží. Proto z něj také všichni, kdo by měli chuť se výrazněji profilovat, tedy lidé s vlastnostmi lídrů, odešli. ANO je armáda, která poslouchá svého generála - a bůh suď, jak se to AB podařilo.


Takže ona plná náměstí jsou v patové situaci. Snaží se pojmenovat problém, což se tu a tam lépe, tu a tam hůře daří, ale nedaří se jim formulovat jakékoli řešení. Křičí se do mikrofonu, co je špatně, ale neříká se, co dělat, aby to zase bylo "dobře".  
Publikum tedy bude odpadat, navíc zklamáno, že soudě podle průzkumů jejich aktivita nepřesvědčila přesvědčené (voliče AB), a že samotného AB nenapadne ani náhodou, aby odstoupil.


Je tedy otázkou, zda bez politické síly v zádech, připravené jít do voleb s novým, neokoukaným, přitom životem protřelým a hlavně charismatickým lídrem, mohou demonstrace vůbec něco změnit na české politické scéně současnosti. Nemohou. Jakkoli se nespokojeným na plný Václavák dobře dívá, protože veřejně zní to, co se doma říkalo u zpráv.
Ale demonstrace začnou mít pro AB nebezpečnou sílu až v okamžiku, kdy namísto Ani Geislerové, Jitky Čvančarové nebo studenta organizátora přistoupí k mikrofonu NĚKDO s velkým N, a řekne ztichlému davu - jsem ten a ten, jdu do příštích voleb, mám za sebou ty a ty zkušené ekonomy, právníky, učitele, starosty, lékaře a další, a jsme pro vás připraveni vyhrát volby a řídit tuto zemi. Někdo, komu budou lidé věřit, kdo umí nadchnout...a kdo ty lidi pod pódiem nepodrazí.


Pokud to bude stále jen o demisi dvou lidí, do té doby se bude Andrej Babiš smát. Právem - z onoho A mu totiž nic nehrozí, a on to dobře ví. Z návrhu řešení, tedy z onoho B, už by mohl mít těžké spaní. Takže slovní hříčkou - v boji proti AB musí znát pódium A i B. To B na těch náměstích zatím nezní, a to je jejich největší slabina. Přesto je možná dobře, že lidé do ulic jdou, a že názory zní. Věřme jen, že to neslouží k tomu, aby nás to v republice rozbíjelo na více táborů, než je zdrávo. Nejednotný národ je snadná kořist. Koho? Všech kolem. EU počínaje i konče.

 

 Jana Zwyrtek Hamplová

 

 

 

Komentáře (42)add feed
... : NČ
Hm. Tak bych řekl, že nic novýho, vzhledem k tomu, že to samý tady propíráme už asi tejden.
červen 13, 2019 05:40
... : Krakonoš
Dovolil bych si jen takovou malou faktickou poznámku: Národ nebyl nikdy ve svý historii jednotnej a kdo se opájí nějakou vidinou jednoty, lže si do vobou kapes. No a volání po nějakým führerovi s gulama, co se postaví na náměstí Babišovi, to už je přímo komický. Možná by si autoři podobnejch "rozborů" měli uvědomit, že je dost podstatná část lidí, který žádnýho führera ani silnej stát s pevnou rukou nehledají. Je to právě ta část, která si neucvrkává do trenek, kdykoli se na obrazovce objeví Putin, a která samozřejmě nevolí Babiše. My fakt nepotřebujeme stavět proti Babišovi jinýho Babiše. Známe totiž takový to rčení vo dešti a vokapu. smilies/wink.gif
červen 13, 2019 08:41
... : NČ
Takže říkáš, že lžou všichni, kteří ječej, že Zeman rozděluje národ. To s tebou naprosto souhlasím.
Jinak, když se ti nelíbí slovo fuhrer, nahraď si ho slovem vůdce. Taky blbý, žejo. Demokracie nechce vůdce, demokracie chce lídry. Že je to furt to samý slovo, to už je fuk. Hlavně to nesmí bejt vůdce. Vůdce (pro outlocitný povahy teda lídr) se nevolí! Ten buď je, nebo není! A když není, tak se holt zvolí nějakej ten předseda, kterej ovšem ani náhodou nemůže být vůdcem. A podle toho to taky pak vypadá.
Jenomže nikdy se nic bez skutečnýho vůdce nestalo, ani nic dobrýho. Tak už to chodí odjakživa a bude chodit i nadále. Ty to teda máš jinak, ale já teda jsem přesvědčenej, že bez vůdce to prostě nejde. Takovejch jedinců není moc. Musí mít přirozenou autoritu, charisma, dar řeči a taky odvahu, se za svý názory postavit. Po r. 89 tady byli jen dva: Klaus a o něco později Zeman. Teď k nim přibyl třetí.
Jmenoval bych i Kalouska, ten měl taky všechny jmenovaný předpoklady, ale prošustroval je tím, že si vždycky dával pozor, aby nebyl první na ráně a tak se pokaždý vetřel, coby první rádce (a ne hloupej rádce), do přízně vyvolených, přičemž ovšem dobře vycítil, že to musí bejt povahy slabší, aby je zvládl ovládat (Topolánek, Schwarzenberg, Nečas, Sobotka).
Prostě nikdy nebyl a nebude Kalous, vždycky jen Kalousek.

Co se týče Klause ml., zatím mi na vůdce smečky nepřipadá. Ale třeba se teprve uvidí.
Tak to jen k tomu tvýmu odporu k fuhrerovi a k tvejm vlhkejm trenkám, kdykoliv se na obrazovce objeví Fiala.

červen 13, 2019 09:31
... : *deeres*
Tak si říkám, co je horší, když krade jeden, nebo hned několik. Babiš je takovej hajzl, že si hrabe na svém písečku jenom sám pod sebe. Tak to se neodpouští a proto ti, co nebyli Babišem puštěni ke korytu,posílají ubrečená udání do Bruselu, na toho bekaného premiéra.

Co Brusel na to? Co by, jemu se to hodí do krámu, nám sebere prachy z dotací, co potom zaplatíme všichni a ještě dostane do kolen premiéra, který tak úplně nechce poslouchat bruselský diktát a zatím stojí EU v cestě, aby nás jako národ míšením ras definitivně spláchla.
Schwanzenberg, nebo Fiala ,jako stoupenci panevropanství by se jim hodili mnohem víc. Nakonec ten Posselt by se tu mohl stát i prezidentem, v rámci smíření a hlavně smíšení národů, kdy linie staletí zpupného národa by byla úplně převálcovaná.
Národ Čechů, Moravanů a Slezanů ve své historii opravdu nikdy nebyl jednotný, ale pořád tu byl ve strategickém středu Evropy a po staletí překážel a kdo k nám vstoupil,ten byl nakonec pouze námi asimilován.
A to se teď nesmí, teď musíme všichni být nově pouze Evropané.
červen 13, 2019 09:47
... : Krakonoš
Ano - přirozenou autoritu. Kde ji prosimtě vidíš u Babiše? Na Kalouskovi se shodneme, ten na to skutečně má. To by se dalo i zapít smilies/cheesy.gif. Ale lid ho prostě nenávidí, takže ten je politicky mrtvej. Topol nebyl slabá povaha, to byl Nečas, Sobotka a mašinfíra Standa, co šel vod válu kvůli pitomýmu milionu nebo jakejm drobnejm. Jinak lídři Klaus, Zeman tu mnoho dobrýho za sebou nenechali. Právě voni maj namočený pracky v těch největších zlodějnách a tunelech po převratu. Zajímavý je, že kradli jejich kamarádi, ale prostej lid z toho viní Havla, kterej proti tomu jenom bezmocně protestoval s nulovou možností na tom cokoli změnit. No nic, tak si holt počkáme na další ekonomickou krizi, ta se blíží a ANO v ní shoří jako papírovej čert. Jestli ten, kdo přijde po nich, bude lepší či ne, to ví pánbu. Zajímalo by mě, jestli se dožiju takový vlády, která dokáže za jedno volební vobdobí dokončit třeba tu D6 či D35. Nebo tu budeme tikat a ťokat až na věky věků?
P.S. Z Fialy neucvrkávám, já mám mnohem radši právě toho Kalouska :-D
červen 13, 2019 09:59
... : NČ
Havel neprotestoval. Ani mocně ani bezmocně! Havel mlčel. A hlavně a nejvíc(!!!) mlčel v době, kdy ještě měl tak ohromnou autoritu, že stačilo jeho jediný slovo a měl by narvanej Václavák i s Letnou dohromady.
Takže ne, že by neměl možnost něco změnit! Právěže tehdá měl! Ale to jediný slovo od něj nikdy nepřišlo. Jen, když už bylo hotovo, a když už skutečně nešlo něco změnit, tak: "ehm, chr, jakási blbá nálada, ehm, chr, pozvu Dalajlámu." Tak na to mu *ere čuba!!!

Jestli teda ucvrkáváš z Kalouska, tak právě Fiala je teď jeho současnym lupenem, za kterym je ukrytej.
červen 13, 2019 10:20
... : Míša šíša
Jj, však to už říkával Karel Kryl: "Král Václav jedna parta je se šmelinářským šmejdem..."
Kdyby proti tomu skutečně protestoval, tak si ty "pány podnikatele" nezval na své narozeniny a nepřebíral od nich bombastické dary.
červen 13, 2019 11:13
... : Krakonoš
No, ony by se daly snad i jeho projevy znechucení "mafiánským kapitalismem" dohledat, ale to nechť si každej učiní sám, v tý době byl interenet v plenkách. Trvám na tom, že z těch tří na tom špatným, co se tu po Listopadu stalo, měl on nejmenší vinu. Ale rozhodnout se, jestli byl větší zmetek Klaus nebo Zeman, to fakt neumím, na to nemám informace dost kompletní. Fakt je, že Klausovi jsem aspoň pár let věřil, že to s touhle zemí myslí dobře. Ale dost rychle mě to přešlo. Babišovi to nežeru vod samýho začátku. Taky pro tuhle zemi neudělal ani prd, jenom rozdal prachy (né svoje, bohužel) důchodcům. No tak to bych dovedl taky. To má bejt státnická vize? To je jenom nakupování těch nejsnáz koupitelnejch voličů.
červen 13, 2019 11:55
... : NČ
To není zrovna moc, co bys dovedl. Ale co jiní, co ti dovedli, když je 100 tis. lidí chce zpátky k veslu? A ještě za draze půjčený prachy! To se nám to hoduje, když nám půjčujou.
Státní dluh Československa v r. 1989: 17 milionů Kč (na dnešní poměry řekněme krát 10, tj. 170 milionů Kč
Státní dluh Česka v r. 1993: 159 miliard Kč (neplést se. Už ne milionů, ale tisíců milionů!!!)
Státní dluh Česka v r. 2013: 1664 miliard Kč (po ODS, TOP, ČSSD)
Státní dluh Česka v r. 2018: 1622 miliard Kč (nepatrně a pomalu ho Babiš snižuje)
červen 13, 2019 12:16
... : zuza
krakonoši, tvé poznámky ohledně důchodců jsou velmi za hranou, jenom plácáš. Podle tebe by asi měli chcípnout hlady...
červen 13, 2019 13:40
... : Iris
Zuzo, bez toho jeho "příspěvku" fakt nechcípnou
červen 13, 2019 13:43
... : zuza
Asi Iris toho o důchodcích víš mnoho.
červen 13, 2019 14:09
... : Iris
Vím toho asi tolik, jako ty. Nesnáším, když se generalizuje a nějaká skupina lidí háže do jednoho pytle. Důchodci jako prostředek ke vzbuzení lítosti, důchodci jako přednostní voliči AB, důchodci jako cíl populismu.....Jsem čerstvá důchodkyně, beru průměrný důchod, mám něco našetřeno, protože jsem myslela na to, že jednou budu v důchodu a nespoléhám na to, co dostanu a neryju hubou v zemi a nevolím Babiše. Kolem sebe mám spoustu známých, mnozí jsou také v důchodu a nechcípají hlady, tuhle rétoriku si mnozí politici nemůžou odpustit. Co jako mám vědět vědět o "důchodcích"? To je nějaká specielní sorta lidí? Něco jako skauti nebo vodáci nebo tak? Normální lidi, kteří dopracovali a věděli to dopředu.
červen 13, 2019 14:27
... : *deeres*
Iris, že ty se máš dobře a to, co ti Babiš přidal vlastně nepotřebuješ, tak to neznamená, že jiní ve tvém věku, nebo dokonce mnohem starší na tom jsou stejně.
Podnik, kde jsem pracovala, byl prodaný a pak úplně zkrachnul. Do jiné práce jsem nemohla, protože jsem se starala o mámu a jejího bratra. Nedostala jsem na ně ani korunu. Dva roky jsem si platila pouze zdravotní pojištění, na sociální jsme neměla a šla jsem o tři roky dříve do důchodu a podle toho ten důchod i vypadal. Dodnes nemám ani ten průměr. A nájemné v Praze stoupalo a stoupalo. Kdybych hodně neriskovala těch pár šupů, které jsem si i přesto dokázala našetřit, tak jsem dneska pod mostem.
Jak myslíš, že jsou na tom staří důchodci, co bydlí v nájmu v Praze? Zaplatí léky a bydlení a pak jim zůstane tak akorát na chleba. A neoperuj tím, že se mají přestěhovat do menšího, ono není kam, nebo si zažádat o dávky na bydlení. Každý to nedokáže jít někam žebrat , protože je mu trapné, že po více, jak 40ti letech práce si nedokáže zaplatit ani za bydlení.
červen 13, 2019 16:21
... : Iris
....no a Babiš tohle spasil?
červen 13, 2019 16:25
... : NČ
Sorry, že se vměšuju. Jen můj názor. Babiš to jistě nespasil, jen trochu vylepšil. Což by se ovšem s naprostou jistotou nedalo čekat od demobloku, pořád pod kuratelou jedinýho jejich schopnýho jedince - Kalouska.
Takže znova. Babiš to nespasil. Zatímco Kalousek by to spasil? Dyť už celej tejden tady o nic jinýho nejde! Kdo to bude dělat líp, než Babiš??? Ale jmenovitě, konkrétně, zdůvodněně. Prosím a děkuju.
červen 13, 2019 16:37
... : *deeres*
Jasně že ne, ale tvrdit, že důchodci ty prachy vlastně nepotřebují, je dost arogantní. Já znám docela dost takových, co žijí z ruky do huby a zatímco Babiš si je podle tebe kupuje tím, že jim přidal pětistovku, tak Kalousek je pouze nahvězdičkoval 40ti kačkama a složenkou na zaplacení státu dlužných 200 tisíc korun.
A ještě jednou, ti dnešní důchodci celý svůj pracovní život platili do důchodového systému, to jim nikdo zadarmo nedává!!!!!
červen 13, 2019 16:41
... : Iris
Nikdo tu netvrdí, že důchodci ty prachy vlastně nepotřebují, jen oponuji zuze, že důchodci chcípají hlady, protože to je přehnaná rétorika. K valorizaci dochází pravidelně, kdoví, jestli opravdu k tomu přidal až 500, četla jsem, že přidal míň, ale neumím to sama vypočítat a netvářím se tak. Jasně, každý je za peníze rád. Jen nevím, jestli to nebylo i spolu se slevou na jízdném trochu na úkor příští generace.
červen 13, 2019 16:46
... : Iris
NČ - jmenovitě ani náhodou, sám jsi viděl, že každé jméno je roztrháno oponenty jako červený hadr stádem býků. Myslíš NČ, že neexistují v naší společnosti lidé, kteří jsou schopni tyhle věci nějak, třeba dokonce i dobře dělat, aniž by museli rozdávat nikoliv ze svého a mít přitom bezpochyby čistý rejstřík? A třeba se to časem naučit, když hotoví politici nejsou? Kalousek - jo, toho lidé nenávidí, přiznám se, že mně nevadí - on mi totiž připadal zodpovědnější, pokud jde o finance. O tom bylo už řečeno a napsáno strašně moc, je to zbytečné pořád opakovat. Nemůžu si koupit deset rohlíků, když mám na tři nebo tak nějak.... smilies/wink.gif
červen 13, 2019 16:52
... : NČ
Iris. Určitě by se tací našli! Jen se nikdy nemůžou dostat na významnější pozice, prostě proto, že je tam šíbři nepustěj! A to i za cenu nejsprostších podrazů, jaký si ani normálně nepředstavíš. Jeden případ znám přímo osobně! U socanů! To platí v každý straně, která se dostane k šanci na bezpracný koryta. Bez výjimky.
Neptal jsem se tě na na Deus ex machína (boha, snesoucího se na mašině z nebe) ale ptal jsem se na jména, která mají REÁLNOU ŠANCI. Abych tady věčně brečel, že se mi moc líběj názory třeba Petra Hanniga, to bych se klidně mohl ubrečet, protože ten REÁLNOU ŠANCI v prezidentský volbě neměl. Nejsem snílek, jsem realista! Od začátku bylo jasný, že to nemůže bejt jinak, než Zeman - Drahoš. Tak jsem volil ne podle svého zbožnýho přání, ale podle menšího zla!
Tak mi, prosím, nevykládej zase svý zbožný nereálný přání nějakýho imaginárního dobroděje, nebo i živýho dobroděje, leč bez i sebemenší šance na úspěch! Ptal jsem se na ty, kteří jsou reální!!!
červen 13, 2019 17:12
... : Iris
NČ - vím, co je Deus ex machina, zato nevím, kdo by to mohl být, nemám žádného dobroděje s reálnou šancí na skladě ani ve své hlavě. Někdy jsem ti vykládala nějaká svá zbožná přání? Asi jo, ale na úrovni jen žertovného snění - např. Marek Eben, že... smilies/wink.gif Ale to snad nemůžeš brát vážně natolik, aby tě to popouzelo. Nebo jo? S těma šíbrama máš naprostou pravdu, jen já si myslím, že největší žábou na prameni je...ty víš kdo smilies/wink.gif

červen 13, 2019 17:46
... : NČ
A když na prameni nebude sedět ten .. ty víš, kdo. Tak co jako dál? Na to se tě ptám, protože ty to víš. Musíš to vědět, jinak bys nevolala po změně. (a už jsme zase u tý starý televize, jak psala Danííí).
červen 13, 2019 18:06
... : NČ
Eben? Nikdy jsem od něj neslyšel ani nepatrnej náznak zájmu o politiku. Jistě to může bejt i tím, že na tzv. "zábavný" pořady ČT nekoukám. Jen si nejsem jistej, že jedinou kvalifikací na prezidenta by měl bejt sympatickej zjev a projev konferenciéra. Co třeba Vladko z vily Vyvolených? Ten se jevil též sympaticky.
červen 13, 2019 18:13
... : *deeres*
Oprava pro Báru, ta nadace se správně jmenuje https://www.nadace-agrofert.cz/, vypadlo ti tam jedno písmenko.
To si zase Babiš chtěl koupit onkologicky nemocné pacienty a rodiče dětí mentálně, nebo fyzicky handikepované a také hasiče.
červen 13, 2019 18:13
... : NČ
Báro. Myslím, že bys reklamu měla šéfredaktorce zaplatit, jak je to samozřejmý u každý reklamy, nebo by ti ji šéfredaktorka měla ihned odmáznout.
červen 13, 2019 18:19
... : Iris
NČ - Eben je samozřejmě sranda. V bývalých dobách Kudlanky jsem tu na něj často odkazovala u nejrůznějších témat jako na prince z pohádky, tak jsem se domnívala, že narážíš na něj. Po změně volám, protože se stydím za nehoráznou neslušnost mocných. Když člověk není spokojen s chováním druhých, musí mít vždycky už v záloze někoho jiného? I manželé se rozcházejí často jen proto, že to dál nesnesou, aniž by měli připraveného někoho lepšího, nebo ne?
červen 13, 2019 18:20
... : NČ
Manželé se rozejdou i bez náhrady, další partner na obzoru bejt nemusí. To je jasný!!!
Ale premiérem i prezidentem někdo bejt MUSÍ a taky bude!!! Tak se kurnik jen slušně ptám: KDO?
červen 13, 2019 18:24
... : Iris
NČ - kurňa nevím KDO. Ale někdo tam bejt musí a taky bude.
červen 13, 2019 18:30
... : NČ
Aha.
červen 13, 2019 18:37
... : Iris
NČ - já si o sobě nemyslím, že všemu rozumím, že na všechno mám skvělý odhad a moje úsudky jsou nejbystřejší a nejlépe vystihují skutečnosti. Politika je celkem složitá věc, ne úplně pro citlivé povahy, já bych to nikdy dělat nemohla a netvářím se, že bych chtěla umět rozhodovat o věcech tak důležitých. Proto chodím k volbám a vyjadřuji tím svou důvěru v toho či onoho. Jak se časem ti obdarovaní vyprofilují, to není vždy předem jasná věc, kolikrát se člověk nestačí divit. Momentálně jsem velmi zklamaná z vývoje na naší politické scéně, nejde o to, která strana a kdo a co, bojím se toho, že selhávají demokratické pojistky proti totalitní vládě a vytrácí se slušnost - byť by to byla taková ta husákovská slušnost, ale bez opravdu nechutně sprostých slov, která na přání jedné kudlanky už neopakuji. Dlouho jsem čekala, že se věci nějak upraví a i přesto, že volby vyhráli jiní, než jsem chtěla, doufala jsem v nějaký slušný vývoj věcí. Teď už v něj nedoufám a bojím se budouscnosti, proto se spolu s ostatními ozývám. Ne, nemám připravené jméno NČ, možná proto mnou pohrdáš, ale využívám svého práva slušně demonstrovat. Není to hulákání, je to skandování a pokud vím, nic neslušného se tam nedělo a neděje. Jsem už unavená a nejdou mi slova, ale tvoje "aha" mě ještě přinutilo se obhajovat.
červen 13, 2019 18:53
... : NČ
Nepohrdám tebou. Akorát ti nerozumím. Nerozumím lidem, kteří vyžadujou bod A, aniž by věděli, co chtějí v bodu B.
červen 13, 2019 19:02
... : Iris
NČ, nerozumíš třeba ani věřícím, že mohou věřit v něco, co se nedá změřit a zvážit. Nerozumíš těm, kteří pláčou pro shořelý historický barák, já nerozumím tomu, jak může mladá hezká sousedka chytit dospělou kočku a utopit ji v řece....jsme lidé různí, to je holt ten problém. Řekla bych, že všechno se předem striktně naplánovat nedá, ale ty nejspíš myslíš, že jo. Ale jak plánovat, když jsme tak různí?
červen 13, 2019 19:12
... : mila1
deeres: když už chceš brojit proti Kalouskovi, že přidal důchodcům jen 40 Kč, zatímco pašák Babiš 500 nebo kolik jsi to psala, tak si uvědom, že za Kalouska tvořil poměr důchodu oproti průměrné mzdě 40 procent, zatímco nyní to je 38 procent. A to je to podstatné. Takže absolutně se tedy důchod zvýšil (a socdem se teď hádají s Babišem, čí je to zásluha), ale relativně si za to stejně koupí méně než za toho strašného Kalouska, který měl na starosti pokladnu v době krize. A navíc Babiš rozpustil i Fond národního majetku, který byl od listopadu veden jako rezerva.
červen 13, 2019 19:52
... : NČ
Věřícím rozumět nikdy nebudu, nechápu je, ale neposmívám se jim. Vždyť oni jsou vlastně šťastní. Věří, že když se pomodlí, bude svět i jejich život lepší.
Tohle ale není o kostelu ani o utopený kočce. Je to jen o vyhozený funkční (a někdy haprující) televizi proto, že chci lepší. Jenže lepší (nehaprující) televize nejsou, jsou jen ty haprující, mnohem víc haprující, než ta dosavadní. Což jsem si ovšem předem nezjistil.
červen 13, 2019 20:00
... : Iris
NČ, rozumím, jak to cítíš. Můj dojem je, když zůstanu u příměrů, že ta haprující televize už se stává nebezpečnou a může bouchnout a zničit barák.
červen 13, 2019 20:07
... : *deeres*
Jedničko, ty teda vedeš! Těch 40 kaček si mohl klidně nechat, víc než dal důchodcům, tak se vyčerpalo na administrativu s tím přídavkem. Těch 40 kaček, to byl jenom výsměch, ve stejné době si nezapomněli páni politici přidat sami sobě na platech a nebyly to desetikoruny.¨

Když jsme u těch dotací, tak náš nejlepší ministr financí poskytl panu Schwanzenbergovi dotaci na odbahnění rybníků, po povodní v roce 2002. To by bylo v pořádku, jenže dotace neměla být od Ministerstva financí, ale od Ministerstva zemědělství. Pan Schwanzenberg ale žádné odbahnění vlastně nedělal, protože ze svých rybníků za onu dotaci vybagroval písek, který následně prodával a protože u dvou rybníků nedodržel lhůtu, která byla nutná na přidělení peněz, tak nejenže nezaplatil žádnou pokutu, ale bylo mu Kalouskem prominuto vrácení části dotace.
Někdo umí a někdo jenom čumí, vlastně u pana Schwanzebergra to bylo pouhých 4,5mil Kč, tak vo co de?
NKÚ kontrolovalo sankce vyměřené finančními úřady od 1. ledna 2006 do 21. prosince 2009. V těchto letech se na postu ministra financí vystřídali Miroslav Kalousek (9. ledna 2007 až 8. května 2009), Eduard Janota (9. dubna 2009 až 13. července 2010) a opět Miroslav Kalousek.
Podle HN do února 2008 zákon neupravoval důvody pro prominutí sankcí za zneužité dotace. Ministerstvo se proto řídilo vlastní utajovanou směrnicí. V roce 2008 zákon stanovil, že se vyměřené odvody mohou prominout, pokud existují "důvody hodné zvláštního zřetele". Jaké znaky musí zvláštní zřetel naplňovat, zákon neupřesňuje.


"Je na libovůli ministra, komu se promíjí. Bez jakéhokoliv odůvodnění," řekl HN viceprezident NKÚ Miloslav Kala.
červen 13, 2019 22:15
... : NČ
Ale to snad ne, Iris. Že by hrozil přímo výbuch? Fakt to vidíš tak děsivě?
Já teda to haprování vidím v jednotlivostech, který mně vaděj, akorát si nejsem úplně jistej, co všechno premiér může a co už nemůže ani on, i kdyby stokrát chtěl, pokud teda vůbec chce - to taky nevím. Jsou to především narůstající výdaje na státní správu. To mi vadí asi ze všeho nejvíc, a taky to jde proti předvolebním slibům, který naopak slibovaly snižování.
Druhá věc, co mi vadí, je krmení tisíců zcela neužitečných spolků, paspolků, neziskovek, a v nich zašitejch "funkcionářů" s platama až stotisícovejma. Zatřetí to pak jsou naprosto neprůhledný dotace "umělcům" na díla, který nikoho nezajímají, filmy na který nikdo nekouká, divadla, který mají diváky jen proto, že vstupný je díky dotacím směšný, atd. O Moto GP, jsem už taky psal. Jenomže ti, kteří by přišli po Babišovi, ti už se předvedli dostatečně a čekat nápravu právě od nich, to by mohl jen skutečně nenapravitelnej optimista. Navíc, oni ani nemají šanci, se dostat zpátky ke kormidlu, aniž by proběhly volby - řádný nebo předčasný.
Teď zase budou vyvolávat nedůvěru vládě. Vědí, že bez šance na úspěch. Myslím, že právě proto, že věděj, že to neprojde, to vyvolají. Protože volby jsou jejich noční můrou, s vysokou mírou pravděpodobnosti vědí, jak by volby dopadly a jak by dopadli oni.
Tak mě napadlo, že když teda to hlasování o nedůvěře vyvolají, bylo by od Andreje nanejvejš vtipný a škodolibý, kdyby jeho poslanci hlasovali pro nedůvěru, tím i pro předčasný volby. To bych řekl, že v tzv. "demokratickym" bloku by se v tom momentě krve nedořezal ...
červen 14, 2019 04:47
... : mila1
Deeres: vůbec jsi to nepochopila. Hezký den.
červen 14, 2019 05:16
... : Míša šíša
NČ, ty chceš pořád vědět, KDO. No to je přece jasný: prezident Drahoš a premiér Bartoš.
Druhá možná varianta: prezidentka Němcová, premiér Kalousek.
Třetí varianta: prezident Eben, premiérka Geislerová.
červen 14, 2019 08:19
... : NČ
Já to taky tak vidím, Míšo. Zejména stále zděšená a šokovaná Mirka Němcová mě ohlášenou kandidaturou potěšila. Ti další zatím mlčej. Tomu rozumím, ještě je čas.
Ale proč to teda "demonstranti" neřeknou jasně nahlas? To se jako styděj, nebo co?

Proto jsem taky ráno psal, že bych chtěl vidět ty zděšený tváře poslanců tzv. demobloku, kdyby poslanci za ANO odhlasovali NEDŮVĚRU. A už zase slyším to obvyklý: "jo, my jsme vyvolali hlasování o nedůvěře, ale mysleli jsme to jinak..."
červen 14, 2019 08:48
... : *deeres*
Milo1, ta nechápavá nejsem já. Kdybys trochu více přemýšlela, tak bys neoperovala s 38%. Hrubá mzda letos narostla na cca 34.000 Kč/měs. Ale kdo je doopravdy má? Ta statistika je mrcha, je to jako v tom vtipu, kdy dva lidé mají statisticky každý půlku kuřete, ale sežere ho jenom jeden.

Nůžky mezi těmi, co mají nízké mzdy a těmi, co pobírají statisícové platy se od doby , kdy na to měl Kalousek vliv, stále více rozevírají a to i přesto, že za nynější ministryně financí bylo přidáno zaměstnancům ve veřejném sektoru. Těm podhodnoceným - školství, zdravotnictví, vojáci, hasiči, policisté. Ale protože zároveň skokově narostly i platy těch, kteří už tak měli tisícovky poschovávané v krabici od bot pod postelí, najednou tu máme tu hrubou mzdu téměř ve výši 34 tisíc a tak klidně se statisticky dopočítáme 38%.
Důchodci letos nedostali pouze 500 Kč, to jsem střelila od boku. Ve skutečnosti úplně všem i těm s nejnižšíím důchodem jenom základ vzrostl o 570 Kč, plus další procenta z výměry. Při průměrném důchodu 11.000 Kč, to dělá 837 Kč. To je docela rozdíl proti 40 kačkám i když započítám inflaci.

Míšo šíšo, nenaváděj!
červen 14, 2019 09:07
Napsat nový komentář

    Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley


Tyto znaky opište


busy

 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]