O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ZAMYŠLENÍ POLITICKÉ - CÍSAŘ JE NAHÝ? PDF Tisk E-mail
Úterý, 11 červen 2019
Asi je to tím, že se cítím dost nad věcí - nebo spíš už tak trochu mimo. OK, vysvětlím. Kolem dejme tomu třicítky - čtyřicítky, začíná většina lidí už myslet i na budoucnost. Tedy nejen na super mejdlo, prima dovču, sexy frajera či buchtu, co by třeba dala. Už se zařizuje byt na žití, nejen na přespání, hodně lidí má mrňata, v práci se rýsuje kariéra... Školy předávají diplomy a zúročuje se předchozí život. Do toho všeho ale zasahuje politika...
 
 

 

- - - - - - 

malé vysvětlení pro nečtenáře: 

Marnivý císař starající se jen o svůj vzhled si najme dva tkalce, kteří jsou však ve skutečnosti podvodníci. Ti mu slibují nové šaty, které jsou neviditelné pro ty, kteří jsou nezpůsobilí k výkonu své funkce či jsou hloupí. Císař sám tyto neexistující šaty pochopitelně nevidí, ale předstírá, že tomu tak je, aby nevzbudil pochybnosti o vhodnosti své osoby na funkci císaře. Jeho ministři dělají to samé. Falešní tkalci dokončují práci a předstírají, že císaře oblékají do nových šatů. Císař jde v průvodu poddaných, když najednou dítě, které je příliš mladé, aby pochopilo výhody přetvářky, vykřikne, že císař na sobě nic nemá. To pak opakuje i celý zástup, císař se však rozhodne průvod dokončit. 

Hans Christian Andersen

- - - - - -


 

Je to tak trochu zábava:

Starší generace pamatuje, že politici bývali předem vybráni, strana byla jedna, chodilo se dvakrát do roka do průvodu a (v práci) občas na schůze zvednout ruku.  Všechno ostatní už bylo v osobní režii každého, jak si to dokázal zařídit. 

 

 

Image result for císařovy nové šatyDnes je politiků, že by jimi mohli vydláždit Staromák a občas by někteří fakt zasloužili defenestraci. Strany a hnutí se množí jak bakterie, zakládají i ukládají se k věčnému spánku, velkohubě slibují nesplnitelné. A protože to mohou dělat zcela beztrestně, tak nás mnohdy jejich sliby dokážou pěkně vytočit. Anebo ty mnohé, kteří jim ochotně sednou na předvolební lep, ulovit, přesvědčit, a na volební období díky nim si zajistit docela super existenci. Takové politické piraně...

 

Ti mladí z nás to mají jednodušší – většinou nikoho  z těch politických snaživců neznají víc, než z pár fotek, jejich proklamací na sociálních sítích, či z agentury "JPP". Případně z několika posledních let. Starší už přeci jen víc pamatují - takže vědí (pokud na to vyloženě nekašlou) o politické turistice - ze strany do strany, jednou sem, příště, když to začne páchnout, tak někam do nějakého výboru, poradního sboru, zastupitelstva - a co já vím, jak se všechna  ta finančně atraktivní místa jmenují. Jenže – jak všichni dobře víme, ti staří také naletí... "šmejdů" je totiž ve všech životních oborech plno. A poznat je? To chce už se nad tím víc zamyslet. A - koho to z nich tak moc baví?

 

 

A tak je jednodušší chodit po ulicích a křičet "Ať žije císař!", případně "Císař je mrtev!"  Ale důvody - proč - co - kdo - jak opravdu - se už tak moc nesledují.  Přeci jen by to chtělo jít víc do hloubky...

 

Připadá mi to dnešní hemžení stejné, jako když někdo byl u sousedů, viděl tam veeeelkou televizi, pak přišel domů a začal křičet: "Pryč s tou naší starou! Chci stejnou, jako mají sousedi!" A pak ji bafnou a vyhodí... Jenže - pak nemají  žádnou - ani starou, a hlavně ani na novou, protože na to se včas nemyslelo. Ono je strašně lehké něco vyhodit  -  ale co místo toho? Tedy - když teď na demonstracích defenestrují premiéra a prezidenta - kde jsou návrhy na nové? Proč se jen do úmoru opakuje: toho my nechcem, je takovej, je makovej.

 

Proč nejsou za ně navrhováni jiní?  Nebo jsou? Vy znáte nějaká nová jména, nové lidi, vy znáte jejich curriculum vitae (ale pravdivé!).

A kdo ví, možná že se zase stejně, jak před těmi "dávnými léty" objeví se najednou odněkud nějaká jména, ukáže se pár portrétů - a začne se halasit na téma:  "FRIDOLÍN NA HRAD! ALFONS PREMIÉREM!" Za pár dnů to davy budou skandovat, Fridolín a Alfons se vynoří, zaujmou svá místa .... 

 

Jo, všechno už tu bylo.

d@niela

 


Komentáře (90)add feed
... : NČ
Taky znám pár chlapů, co by rádi vyhodili starou ...
červen 12, 2019 04:10
... : *deeres*
Na to, abych šla někam demonstrovat, na to jsem moc stará a tedy dost pamatuji. Za můj život to třikrát vypadalo nadějně s naší zemí, aby se to nakonec zase podělalo. Po válce byla v lidech naděje na lepší život. 48. rok pamatuji jenom z vyprávění od rodičů, dědu rozkulačili a v 53. roce, kdy mně zemřel táta a máma byla bez práce, přišla měna. Neměli jsme ani na chleba.
Pak se to začalo lepšit, to trvalo jen pár let, kdy jsme se vzpamatovávali z toho, že nás vyžrali Němci a jak jsme se začali mít lépe, přišli nás pro změnu vyžrat Rusáci. To Západ nemohl připustiti, aby se na nás krmili Rusáci a oni ne a Gorbačov, to byla ta správná osoba. Tím to začalo, tehdy se o něm říkalo, že na hlavě má ďábelské znamení.
"Často mě obviňují, že jsem daroval centrální a východní Evropu. Správná otázka však je, komu jsem ji daroval. Polsko jsem například vrátil Polákům. Komu jinému by také mělo patřit?" hájí se Gorbačov. Tvrdit to může.
V 88.roce to začalo rupat a máme tu najednou listopad 89 a perfektně pro prostý lid zrežírované představení s mrtvým studentem. Uhl posílá lživé zprávy do Svobodné Evropy a Rakušanová je hbitě pouští do éteru..
Jakmile vyběhli s plackami Havel na hrad, tak to už jsem začala být podezřívavá.
Hodně z těch, co doteď kopali za Národní frontu Čechů a Slováků, protože to nebyli pouze komunisté, se překabátilo. V prosinci 89 na pokyn generála Lorence byla provedena skartace STB, ale skartováno bylo jenom to, co by mohlo poukázat na ty, co se dostali znovu do politiky a vedení státu.

Uplynulo 30 let a máme to tu znovu. Nechceme poslouchat a nechat se spláchnout , jako národ do evropanství. Tak nám to tu zase rozdrbou, na základě udání těch, co se přes Babiše nemohou dostat ke korytům.
Jenom čekám, kdy přijdou s tím, že to byli ti hnusní Češi, co začali druhou světovou válku. Vlastně celá Mnichovská dohoda vznikla také na základě udání, jak tu my Češi trápíme sudetské Němce. Následoval průzkum a zpráva lorda Waltera Runcimana a bylo vymalováno.
A my jsme dnes tak blbí, že točíme Habermannnovy mlýny, kamarádíme se s landsmanschaftem a chodíme demokraticky demonstrovat proti demokracii.
červen 12, 2019 09:40
... : Fox
Hnutí ANO vyhrálo volby, to myslím žádná z demonstrací nezpochybňuje. Demonstrace požadují demisi premiéra Babiše a také jím účelově dosazené ministryně spravedlnosti. Pokud Babiš odstoupí z funkce premiéra, může klidně hnutí ANO ze svého středu nominovat na funkci premiéra jiného člověka a žádné další demonstrace proti němu nebudou. A pokud hnutí ANO nikoho jiného na funci premiéra nemá, pak je třeba, aby veřejně přiznalo, že celé slavné ANO je jen politická divize holdingu Agrofert, což je důkaz střetu zájmů Andreje Babiše jako hrom.
Demonstranti nejsou žádná jednolitá masa lidí, za kterou stojí nějaký velký manipulátor, který se snaží nahradit Babiše ve funkci premiéra. Demonstranti jsou obyčejní lidé, kteří nechtějí, aby Česká republika dopadla jako Rusko, kde se nikdo neodváží Putinovi položit stéblo přes cestu. Je jim v zásadě jedno, kdo bude příštím premiérem, jen nechtějí, aby to byl bývalý STBák a oligarcha Babiš. Proto také nemají žádné konkrétní jméno, které by na demonstracích vykřikovali a koho by si přáli na postu premiéra vidět. A i kdyby tam nějaké jméno zaznělo, okamžitě by bylo mediálně zneužito proti duchu těchto demonstrací, protože by Babiš okamžitě začal tvrdit, že to je kampaň toho člověka, že mu jde o moc a ne o to, aby nebyl premiérem republiky člověk, který si z republiky dělá svou dojnou krávu. Takhle to celé vidím já...
červen 12, 2019 10:17
... : *deeres*
Neplatí náhodou presumpce neviny? Proč ti lidé nevyšli do ulice, když:
Náklady transformace 1991-2004 577 500 000 000 Kč

Nucená správa IPB 200 000 000 000 Kč

Chemapol 16 900 000 000 Kč

Knižní velkoobchod Praha 21 000 000 Kč

Anex Cirrus, Kalouskovy padáky 150 000 000 Kč

Modernizace tanku T72 13 000 000 000 Kč

Kasárna na náměstí Republiky - penále pro stát 400 000 000 Kč

Lehké topné oleje, LTO 100 000 000 000 Kč


Promopro, Vondra 938 000 000 Kč


OpenCard Praha 800 000 000 Kč

Zelená Praha 250 000 000 Kč

Bezdrátová Praha 390 000 000 Kč

Praha Olympijská 70 000 000 Kč

Nova, arbitráž s CME 10 000 000 000 Kč


Kauza Český dům, nevýhodné pronájmy 26 000 000 Kč

Diag Human, arbitráž, zabavení majetku 13 000 000 000 Kč

Mostecká uhelná 3 200 000 000 Kč

OKD, nevýhodný prodej firmy 5 700 000 000 Kč

OKD, následné tunelování 80 000 000 000 Kč

Gross, akcie, byty 300 000 000 Kč

Internet do škol 884 000 Kč

Církevní restituce neoprávněně vydáno 50 000 000 000 Kč

Čapí hnízdo, ktereé je otevřeno pro veřejnost a dotace byla použita pouze na něj 50 milonů

Ano, určitě ta štvanice na Babiše není účelovka.

Co se týká Benešové, tak to je úplně mimo mísu, byla to zrovna jediná ona, která vystoupila proti juštiční mafii. Kauzu "justiční mafie" si lehko najdete na netu, jenom chtít a nevěřit blbostem, které se vám někde snaží naůluvit.
červen 12, 2019 10:39
... : doktor
Dani děkuji,že jsi to řekla.To co říkáš je pravda a bylo by to fér i k masám nekřičících.
červen 12, 2019 12:17
... : kyttka
Foxi, vidím to podobně. Venku je hezký.
červen 12, 2019 13:44
... : Iris
Foxi díky a kyttko ahoj smilies/smiley.gif
červen 12, 2019 14:11
... : mila1
Foxi, kyttko, Iris, díky.. Je fajn, že ještě existují lidi, kterým nepřijde normální, že náš stát řídí stíhaný premiér ve střetu zájmu, který mění ministry podle toho, jak se vyvíjejí jeho kauzy. A demonstrace jsou toho důkazem. Není to protest proti volebním výsledkům, ale nespokojenost s tím, co se u nás děje. A je dobře, že svět o tom ví. Česká republika není Agrofert a my nejsme zodpovědní za průšvihy a podvody, kterých se pan premiér dopouštěl a dopouští a které ho dříve nebo pozdějí dostihnou.
červen 12, 2019 14:38
... : toulavejV
Foxi, ty jsi pěknej srandista. Ale mila1 taky.
Každej ministr je dosazenej za nějakým účelem, tedy účelově, a to v každý vládě. Buď jako zástupce svý strany, nebo jako šéf nějaký části společnosti, aby ji prostřednictvím ministerstva řídil a uváděl do praxe dohodnutý představy svý strany, jak má vypadat a fungovat společnost, když ta strana získá v parlamentu většinu, aby mohla vládnout! A měnit ministry podle potřeby ve vládě, za kterou zodpovídá, její předseda taky může v demokracii – naštěstí a to kdykoliv! A ulice mu do toho nemá co mluvit! Je to srozumitelný?
Pokud jde o jakoukoliv politickou stranu, v demokracii platí, že do toho, koho si strana vybere do svého vedení, NIKOMU NIC NENÍ, jenom členům případně jejím voličům. Ale URČITĚ NE ostatním občanům. Jasné? Protože v demokracii existuje svoboda rozhodování a výběru - partnera, práce, koupě zboží a taky vedení politický strany!! Jasný?
A když se ti nějakej politik nelíbí, vyhraj se svou stranou volby, získej většinu v parlamentu a tak se zbavíš toho neoblíbenýho, že nemá možnost vládnout. Takže, NIKOMU NIC NENÍ DO TOHO, KOHO SI POLITICKÁ STRANA VYBERE DO VEDENÍ. A proto nemusí nikomu zdůvodňovat, koho má ve vedení! Jasný?
Pokud má Babiš střet zájmů, je v politice dostatečně dlouho, aby to už každý věděl. Přesto to dostatečnému počtu voličů nevadí, nezajímá je to, není to pro ně natolik zásadní, aby nedostal potřebný mandát na vládnutí. Přestože se ho jeho konkurenti snaží od začátku neúspěšně zdiskreditovat.
Já mám k jeho vládnutí velký výhrady, třeba ta nulová tolerance na kánoi nebo kole na alkohol, jen taková drobnost na připomenutí, je jich ale moc. Ovšem, když si místo něho dosadím kohokoliv jiného, z těch trapných trpaslíků, kteří v životě nic nedokázali, nevybudovali, nikoho nezaměstnali, živí se jenom kecama, jako zakladatel politologie Fiala z ODS, nebo politický turista Pospíšil či pirát, co chce vyvlastňovat volné byty v Praze přes daně, o gumových Lidovcích nebo chytrácích ze STAN nemluvě, je z nich jednoznačně Babiš nejlepší.
Ti, co jsou morálně čistí, se mohou morálkou ohánět a ukazovat na Babiše, problém je, že já žádnýho takovýho v politice a mezi všeobecně známými, co by politiku chtěli dělat, a NEZIŠTNĚ, neznám. A samozřejmě byli tak zdatní, aby si uměli zajistit pro vládnutí většinu v parlamentu.
červen 12, 2019 15:15
... : toulavejV
Tvrdit, že tu je nakročeno k Putinovskému Rusku, když tu může prokurátor z Olomouce bez jakýhokoliv postihu sesadit DOKONCE I VLÁDU, může jenom jedinec mdlého ducha. Obzvláště když máme menšinovou vládu a jinak orientovaný Senát, takže změna ústavy jednou politickou stranou je NEMOŽNÁ!!!

Já nevolím a nepodporuju Babiše, ale že byl Babiš STBák je neustále opakovaná lež, což tvrdí mladí hlupáci, co tu dobu nepamatují nebo záměrně neumětelové, co mu nedokáží konkurovat chytrostí. Kdo chtěl dělat na PZO na Západě, tedy v Maroku třeba, je jasný, že musel podávat o své činnosti zprávy, s kým obchoduje, schází se apod. To bylo normální, žádné udávání. Já se jel podívat do Zakopaného na půl dne a musel žádat o výjezdní doložku a po návratu v práci vyplňovat hlášení, co jsem tam dělal a s kým se potkal! Protože jsem na tu výjezdní doložku musel mít razítko z personálního a podpis vedoucího, že souhlasí. A to bylo Polsko, zájezd. Takže tyhle slaboduchý kecy o STB můžou tak oblbnout jenom mladý nebo naivní jedince. Já se o to nezajímám, třeba i na mě byla složka u STB, když jsem měl strejdu v Americe co utekl ve ´48. Na vojně jsem byl jenom četař, právě kvůli tomu nebezpečnýmu strejdovi pro budování světlých zítřků. Ne že by mně to vadilo, jenom jak to tenkrát za bolševika chodilo.

No a ze státu si dělají dojnou krávu úplně jiní, ti, co reálně nevytváří nic užitečnýho, třeba politický neziskovky, cikáni, kterým platíme bydlení, nebo kulturní fronta, co pořádá filmový festivaly z peněz daňových poplatníků. Taky pořadatelé sportovních akcí si mastí kapsu, třeba motorky v Brně. Těch věcí jsou mraky.
Babiš dostává dotace, když na ně má nárok od EU a státu, jako každej jinej. Podniká tady, zaměstnává lidi, platí za ně zdravotní a sociální, odvádí daň ze zisku. Já mu ty prachy nezávidím, jsou za užitečnou činnost. Na rozdíl třeba od takovýho Home Creditu co tu odírá půjčkami chudý, co si musí na živobytí půjčovat, ale daně platí v Holandsku. Kellner je stejně bohatej, ale proti němu žádný demonstrace nejsou, divný . . .
červen 12, 2019 15:30
... : Fox
Pro toulavejV: Že by to bylo tím, že Kellner není předsedou vlády? smilies/wink.gif A nevšiml jsem si, že by v poslední době prokurátor z Olomouce sesadil vládu. Ona se nám situace malinko změnila od toho posledního sesazení...

Pro *deeres*: Nevím, buďto to nikdo nedokázal správně zmedializovat, aby to lidi naštvalo natolik, aby vyšli do ulic, nebo ti, kteří to měli na svědomí, neměli v době, kdy se to vyšetřovalo a/nebo soudilo, v rukou takovou politickou a hlavně výkonnou moc, aby tyto kauzy ovlivňovali například vyměnou ministra spravedlnosti... Takovej Gros si vyšašil milion "od strejčka" a když se to provalilo, šel od válu. Ale Andrej neodstoupí a ne a ne a ne!
červen 12, 2019 15:46
... : NČ
Tak to, Toulavej, vidím dost podobně. Ale nemám nic proti těm, kteří to viděj jinak. Až sem dobrý!
Ale proč ku*va ti, co to viděj jinak, nikdy nenapíšou jak?
červen 12, 2019 15:58
... : NČ
Sorry, mi to uteklo. Takže Foxi, cit: "Ale Andrej neodstoupí a ne a ne!"
Napiš, prosím, a fakt by mě to zajímalo a bez ironie, bez infantilních smajlů by mě to zajímalo: Kdyby teda Andrej odstoupil, jak si přeješ. Co si přeješ, aby následovalo další minutu, hodiny, dny ….?
červen 12, 2019 16:04
... : *deeres*
Foxi, mohu přidat další kauzy, které státu způsobily obrovské škody, třeba ještě IZIP, CASA, Becherovka..... Nikdo nebyl potrestán, protože, nebudou přece obžalovávat sami sebe.Však bývalí soudruzi z řad komunistů, lidovců a socialistů, když v 89. roce převlékli kabát a vlezli znovu do politiky a vedení státu se dobře postarali o to , aby je nedostihla minulost a tak byla provedena skartace STBáckého archivu.
A neziskovkám nikdo tehdy nedal prachy a zadání na majdan. Tvrzení Mináře, že mají transparentní účet, to je pravdivé. Ale kolik jich mají ještě dalších? Tahle štvanice na premiéra je typická účelovka.

červen 12, 2019 16:10
... : mila1
Babiš by mel odstoupit, dokud se nevyřeší jeho střet zájmů a stíhání. Místo něj by mel nastoupit někdo jiný z ANO. A po dalších volbách se uvidí,co bude dál.
červen 12, 2019 16:34
... : NČ
Fox ještě neodpověděl, asi tady není, ale neva. Fox nechce trestně stíhanýho premiéra. Tak jo. Co by teda řekl, a s ním Milion chvilek, na to, kdyby jim Babiš do puntíku vyhověl, odstoupil, prezidentovi navrhl a prezident by schválil, trestně nestíhanýho Faltýnka?
To přeci chtějí. Podle nich nemají nic proti výsledku voleb a proti premiérovi za ANO, jen to nesmí bejt Babiš. Takže proti Faltýnkovi by neměli námitky? (teď by se mi hodil hodně chechtavej smajlík).

červen 12, 2019 16:38
... : NČ
Sorry, Mílo. Nečetl jsem tě, poslala´s to dřív, než jsem to doťukal. Takže souhlas, jo? Faltýnek tvýmu požadavku vyhovuje. Dík za potvrzení. Jen si nejsem jistej, co na to Minář ….
červen 12, 2019 16:43
... : toulavejV
Pořád nevím, proč by měl Babiš, dokud mu soud neprokáže jasně trestní odpovědnost, odstupovat. Chápu, udělal by radost jeho konkurentům a lidem, co ho nemusí, ale proč by jim měl dělat radost, to fakt nevím, když má pořád podporu asi třetiny voličů, co chodí volit.
červen 12, 2019 16:44
... : mila1
Faltýnek je
vyšetřovaný v souvislosti s Kapschem. Takže spíš Schillerová nebo Havlíček
červen 12, 2019 16:46
... : NČ
Aha, jasně. Takže jako vždycky: "To jsme sice říkali, ale mysleli jsme to jinak …"
Jako by převzatý slova přímo z Jukónu.
červen 12, 2019 16:56
... : mila1
NC: tak teď Ti nerozumím. Nemůžu za to,že nad Faltýnkem jsou nějak pochybnosti. Ona ta domovní prohlídka nebyla pro nic za nic. Tak proto radši ti dva,kteří ještě vyšetřovaní nejsou... proč do toho taháš nějaký Yukon?
červen 12, 2019 17:12
... : NČ
Radši, neradši! Tvý vlastní zadání je jasný - nestíhanýho z ANO!!! Koho by vybral předseda, do toho ti, při vší úctě, skutečně už nic není! Splnil by do puntíku, cos žádala.

Jukón do toho tahám právě proto, že stejný věci se odtamtud z pastoušky často ozývaly. Jen namátkou:
Z pastoušky: "Všechny předlistopadový komunisty zlikvidovat!"
Můj dotaz: "Takže i generála Pavla?".
Odpověď z pastoušky: "Toho jsem nemyslel, myslím jiný …"
----------------------
Bylo toho docela dost a byla s ním docela sranda.
červen 12, 2019 17:33
... : d@niela
No, jak jsem psala - tyhle dva nechceme.
Ale koho tedy místo nich????

na to nemá odpověď nikdo z těch tisíců. Je to jak "Pes jitrničku sežral..." tedy, pokud vám ještě někomu tahle písnička něco říká smilies/grin.gif
červen 12, 2019 22:21
... : kyttka
Dani:Já mám takový sen, že jednou bude premiérem Ivan Bartoš a ministrem spravedlnosti Kuba Michálek. Chytří, vzdělaní, prima kluci. A je s nima i sranda.

Samozřejmě že respektuju, že ANO vyhrálo volby, ale snad by se tam našel nějaký jiný člověk než Babiš, ne?

A jinak, já si počkám do voleb, snad se podaří, aby lidi pochopili, co je současný premiér zač. To je jako fakt v pořádku, aby se funkce držel jak "hovno košile", ať na něj praskne cokoliv? Osobně se mi ježí chlupy na těle, když jenom slyším jeho odpornou českoslovenštinu. Przní ty jazyky oba a zdatně.

A pro ty, co tu furt říkají, proč jsme se neozývali před 25 lety... jo, blbý no, že to ta vaše generace nechala zajít tak daleko, že i po Sametu je tu zlodějna normální stejně jako za komančů.
červen 12, 2019 22:34
... : NČ
Ono je to fakt "Pes jitrničku zežral". Už někde vedle jsem psal, že ANO je Babiš a bez Babiše ANO neexistuje. Vždyť to je ten jedinej důvod - zlikvidovat Babiše, tím i ANO, aby se o jejich 30 procent podělily strany tzv. "demokratický". Nic jinýho v tom není!
Ale to věčný meldování "ANO může bejt, vyhrálo volby, ale nechceme Babiše". To je jak kdyby mi buchta tvrdila "Mám tě ráda, ale bez hlavy. Když si necháš uříznout hlavu, budu s tebou šťastná."
Ale protože jiný argumenty, než "Babiše ale bez Babiše", Miliony chvilek nemají, tak se to mele furt dokola a už se to stalo folklórem.
Brejtro všem.
červen 13, 2019 05:35
... : Míša šíša
Z pastoušky: "Všechny předlistopadový komunisty zlikvidovat!"
Můj dotaz: "Takže i generála Pavla?".
Odpověď z pastoušky: "Toho jsem nemyslel, myslím jiný …"

smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif

NČ, opět jsi pobavil. Krásný ráno všem.
červen 13, 2019 07:08
... : Míša šíša
jo, blbý no, že to ta vaše generace nechala zajít tak daleko

Já se zase obávám, kam daleko to nechá zajít ta vaše generace, pokud jejím snem je Ivan Bartoš v pozici premiéra. Pro mě je to děsivá představa.
červen 13, 2019 07:14
... : NČ
Ahoj, Míšo. Já jsem ho měl rád, i jsem orodoval za jeho zpátkyvzetí. Chybí mi. Jsem rád, když je sranda. A to s ním zase byla. Jen neměl být, zahnán do kouta, hrubý a sprostý. A to on zase byl.

Bartoš, Michálek - radši bez komentáře.
červen 13, 2019 07:43
... : mila1
Nejsem generace jako kyttka, ale představa Bartoše jako premiéra mi nevadí. Pro mne pořád lepší volba než prolhaný podvodník, který dělá naší republice jenom ostudu. Líbí se mi i postava Michálka jako ministra spravedlnosti nebo vnitra.
Mám svého favorita, který se možná objeví v dalších volbách, ale nebudu ho tady jmenovat, protože mi je jasné, co by následovalo.
A opakuji - smyslem demonstrací není zpochybnit volby, ale dát najevo, že se lidem nelíbí, co Babiš a Zeman s naší zemí dělají. Nebýt těch demonstrací, tak už je vrchní zástupce Zeman odvolán a kauza Čapí hnízdo zametena jako ostatní kauzy našeho "skvělého" premiéra.
červen 13, 2019 08:20
... : *deeres*
Předseda Pirátské strany Ivan Bartoš je sympatizantem teroristického krajně levicového hnutí Antifa. Ivan Baroš se jako aktivista zúčastňoval na akcích v tzv. centru Klinika,v nelegálním squaterském doupěti, které se hlásí k Marxistické ideologii.Kamarádil se s anarchistou Lukášem Borlem, v současnosti ve vězení, kde se dožaduje veganského jídla.

https://www.youtube.com/watch?v=vQfLMzBYAZo&feature=youtu.be

Když si hodíte do vyhledávače heslo Bartoš Antifa, najdete ho na spoustě fotek, z toho se už nevykecá. Videa už jsou většinou nedostupná, ale fotky se pořád objevují, protože lidé je mají stažené. Kdo chce, najde toho na Piráty dost, aby věděl, kdo ti chytří a vzdělaní lidé ve skutečnosti jsou.

Kristeježíši terorista jako premiér, tak větší blbost jsou už dlouho neslyšela.
Jestlipak víte, že podle Piráta Petra Matějčka (mimochodem velký kámoš Bartoše), by se zrušil celý sociální systém a zavedla se novinka, všem dáme stejně:

Stát dnes platí sociální dávky více méně cíleně, tj. lidem, kteří je potřebují. A přestože za to utrácí neskutečné peníze, podle Pirátů to není sto zaručit "důstojný život" pro ty, kteří "na trhu neuspěli".
A vyřeší se to patrně tím, že se vezmě stejný balík peněz a rozdá se zcela rovně všem, bez ohledu na to, jestli jsou bez práce a mají čtyři děti, nebo jestli si vydělávají 7O tisíc za měsíc a žijí sami.
Díky tomu se zruší podpora v nezaměstnanosti, důchody, sociální dávky a vůbec všechno, ale všichni budou šťastnější a budou si žít důstojněji. A bude jistě zaručen sociální smír, když každá prodavačka v Lidlu bude vědět, že přispívá 3000 pro mě, který bych si pouze přilepšil třeba flaškou dobrý skotský, zatímco ti, kteří jsou na té dávce existenčně závislí, z ní nepokryjí ani nájem.
Bravo, piráti, bravo!!!


Byla jsem líná to napsat sama, ale tenhle názor to přesně vystihl.


červen 13, 2019 09:21
... : NČ
Myslím, Deer, že to nemá smysl.
červen 13, 2019 09:35
... : *deeres*
Pro lidi, co nemyslí hlavou a jsou jenom ve vleku emocí, argumenty cenu nemají.
Když on ten Bartoš je takovej sympaťák (určitě to s námi myslí dobře ), pak už nezáleží na tom, že je to vlastně novodobej komouš, v černých hadrech a s pirátskou vlajkou.
červen 13, 2019 09:57
... : Iris
....ponechme si radši sympatického čauzloděje. Přesně podle očekávání - mámíte nějaké jméno, když ho dostanete, nakydáte na něj všechno, co se dá najít. A autora návrhu označíte jako bezmozka. Máš pravdu NČ, nemá to smysl, tady je jasně babišovo a jen strčit sem jeden prstík znamená přijít přinejmenším o ruku.
červen 13, 2019 10:15
... : NČ
Dyť říkám. Nemá to smysl.
červen 13, 2019 10:26
... : Iris
Otázka je, k čemu tedy vlastně ta Kudlanka v této podobě je - pokud se tu budou probírat politická témata, nemá skutečně smysl. Pak tu má pár lidí sólový projev, přitakají si a je hotovo. Oponenti jsou zesměšněni, odkázáni do jinam a když panuje maximální možná shoda, dobereme se k závěru, že to nemá smysl.
červen 13, 2019 10:32
... : NČ
A víš ty, Iris, co mi na tom, hrozně vadí a co mě občas odrazuje od slušnýho povídání a dohání mě občas až odpalování jiných názorů? To nejsou ty jiný názory. Věř mi, že ne! O těch si docela rád pokecám kdykoliv.
Ale strašně mi vadí to posměšný a pohrdavý nálepkování, bez JEDINÝHO důkazu.
Za všechno teď jen jediný tvý slovo: Čauzloděj. Ty máš jasno bez důkazů, jen proto, že ti to napověděla ČT nebo nějakej fejzbůk. Nepotřebuješ se seznámit s faktama, se skutečnym stavem, třeba se zprávou Olafa, nezajímá tě, že ještě vůbec nedošlo ani k obžalobě, natož k nějakýmu soudu. Ty prostě VÍŠ, že je to Čauzloděj.
červen 13, 2019 10:39
... : d@niela
Irisko,

snažím se na Kudlanku dávat nejrůznější témata - máš tu vaření, zdravovědu, o trápení ve vztazích, o dětech, nejrůznější zážitky (ale co ti budu vypisovat všechny rubriky, které tu jsou, když je máš nahoře nalevo vyvěšené) - ale protože i politika patří do běžného normálního života, tak se tu objevuje i ta.

Takže pokud se někomu některé z témat nelíbí, nemusí články z té rubriky číst, nemusí tam psát své komentáře, a nemusí se ani cítit případným nesouhlasem nějak poškozený.
Kudlanka opravdu není jen politická ...

Nebo snad nesouhlasíš i se všemi ostatními články?
Případně - máš nějaký návrh na vylepšení? Beru, se vší radostí a díky, věř mi.
Stejně tak mi uděláš velkou radost, když mi nějaký článek pošleš.
Věř, že to každodenní shánění "něčeho", co by se vám snad mohlo líbit, dá dost práce.

---

Mj. musím ještě napsat, že jsem nesmírně, velmi, obrovsky a děsně ráda, že už tu nejsou žádné vulgární komentáře. Přesně, jak jsem si to představovala: z očí do očí si také lidi navzájem neříkají hnusná slova, i když spolu nesouhlasí. A debata může být přeci o všem, ne?

červen 13, 2019 10:44
... : toulavejV
Přesně, Bartoš i ta jeho parta kolem jsou sympaťáci, odlišují se od těch dinosaurů ve Sněmovně, mají energii. Bohužel, tím plusové body končí. Jako opozice dělat rozruch, míchat stojaté vody dobrý, ale do vlády NIKDY! Anarchisty, levičáky, sluníčkáře je nebezpečný nechat rozhodovat o tvým životě, když pro tebe chtějí dělat to nejlepší pro tebe. Začátek je vždycky stejnej a končí to jako v Kambodži nebo dneska ve Venezuele s největšími zásobami ropy na světě a inflací ve stovkách procent . . .

Těm, co tu neustále poukazují na morálku jako svatý grál, bych rád doporučil skvělej dokumentární seriál na Prima zoom – Amerika v barvě. Je v něm v krátkosti zachycená historie budování demokratický společnosti od dob vynálezu filmu, řekněme 150 let, se všemi podstatnými souvislostmi, co a proč se stalo, kdo to dělal, s jakým záměrem a jaký byl výsledek, kdo na čem vydělal. Je tam dobře ukázáno, co byli zač v dnešní době vážení lidé, jako vynálezce Edison, milionář Rockefeller, rodina Kennedyů, továrník Ford, president Roosevelt a mnoho a mnoho dalších, kterých si váží celý západní svět, ale jejich dobré skutky se neřídili čestností nebo morálkou, byla v tom vypočítavost, tvrdý konkurenční bezohledný boj, korupce . . . a dnes jsou váženými osobami v učebnicích a o jejich morálce tam není ani slovo! I když to byli někdy pěkní parchanti, mají za sebou hromadu záslužných věcí, které dělali především pro svůj prospěch, ale přineslo to nakonec prospěch i mnoha bezvýznamným lidem, kteří by nic takového nikdy nedokázali. A proto jsou v učebnicích.

Takže, vy moralisté, co nenecháte na Babišovi nit suchou, je jistě správné dbát na morálku, ale tou se ještě nikdo nenajedl. To není relativizování špatností a jejich obhajoba. Vzpomeňte na sebe, ať hodí kamenem první, kdo bez viny . . .

A Iris, já VÁŽNĚ Babiše nevolím . . .
červen 13, 2019 10:51
... : Iris
Vy také pracujete s nápovědami NČ a ne férovými. Namátkou - plakáty na demonstracích musí být zhotoveny někým centrálně, demonstranti jsou placeni atd....K obžalobě ani k soudu nedojde za podmínek, kdy si obžalovaný může ze své pozice ovlivnit a podplatit vše, co potřebuje. Neseženeš jediný důkaz na takto mocného čaroděje a to je to, co mě/nás nejvíc děsí. Nešlo ani tak o toho zloděje v tou sousloví jako o to "čau" - mluvils o sympaťácích - tak Bartoš je sympatický mladým pro svůj koherentní projev a třeba i netradiční vzhled, i mně, starší dámě imponuje, protože je inteligentní a má energii. Ten váš si kupuje sympatie lidí tozhle svou čaulidovostí a jde mu to - tedy jde jim to. Protože - zdá se - jde hlavně o souboj mladých lidí v zákulisí. Tedy Mára a jeho dobře placená věrná PR skupina, vždyť AB ani neumí česky. A proti těmto mladým stojí jiní mladí, kteří jsou ale neplacení a doporučuje se jim, aby si radši dodělali školu, aby šli makať.....
červen 13, 2019 10:56
... : Iris
Danielko - ano, jsou tu nejrůznější témata, několikrát se i zdálo, že se vše rozběhne skoro jako dřív, témata jsou líbivá a věřím naprosto, že za tím stojí obrovské shánění a spousta starostí a práce. Pokud sem ale dáš výbušné téma, rozhádáme se jako psi. A Kudlanka - myslím si tedy - je povídací, musí k tomu povídání tady někdo být. Vulgarity tu nepadají, ale zařazování mezi nemyslící apod.(fenomén blběnka...) tu jsou a - nevím jak ostatním, mně nedělají dobře. To si ten svůj názor radši spolknu a jdu na fb do své bubliny. Tebe mám Dani ráda, to víš smilies/smiley.gif
červen 13, 2019 11:03
... : NČ
Dík, Toulavej. Přesně´s vystihl můj názor na Piráty. V opozici dobrý, je třeba hlídat a poukazovat (ovšem to udávání vejš se mi nelíbí. Co se doma uvaří, to se má i doma zežrat).
Takže jo, bourat co je špatný, to jim jde dobře, a i toho je potřeba. Ale ke stavění na zbouraništi mi docela určitě neseděj.
Jak to píše Daní s tím televizorem. Vyhodit, to umí každej! Vylejvat s vaničkou i nemluvně s tím, že si večer snadno uděláme lepší?
červen 13, 2019 11:06
... : NČ
Nešlo mi o čau. Šlo mi o čauzloděje. Pokud´s to nepochopila, tak polopatě!
červen 13, 2019 11:09
... : Iris
Odpověděla jsem ti NČ. Rozdělme tedy sousousloví - čau znamená populismus, zloděj znamená nedořešený, neprokázaný a neprokazatelný za stavu, o jakém jsem mluvila - tedy když obviněný má možnosti ovlivňovat svoje obvinění. Za chvíli to bude nejspíš celý vesmír, kdo se snaží jít proti vládě AB, celá společenství lidí jsou úplně pomýlená a debilní, zatímco 30 % voličů AB spolu s ním má pravdu. Presumpce neviny - ano, to je fér myšlenka, bohužel tady to už smrdí hodně tou vinou a každý jiný už by to dál nerozmatlával a každý jiný v minulosti by už radši odkráčel. Jen tady se pořád věří v nevinu toho člověka - přijde mi to skoro k smíchu, kdyby to nebylo strašně nemravné a pro naši zem šílená ostuda.
červen 13, 2019 11:17
... : Míša šíša
Iris, pro Horákovou celé fabriky podepisovali, že pro ni žádají trest smrti za její "vinu". Byla nemravná ona nebo ti, co podepisovali, aniž by věděli, kde je pravda?
červen 13, 2019 11:31
... : Míša šíša
Oprava: podepisovaly (fabriky).
červen 13, 2019 11:32
... : Iris
Byli nemravní ti, kteří zdeformovali myšlení lidí komunistickou propagandou.
červen 13, 2019 11:32
... : Míša šíša
Byli nemravní ti, kteří zdeformovali myšlení lidí komunistickou propagandou.

To jsi napsala moc hezky. Sedí to přesně.
červen 13, 2019 11:33
... : Iris
Míšo sedí - ty možná myslíš, že na nás, já myslím, že na ty druhé... smilies/smiley.gif
červen 13, 2019 11:38
... : kyttka
Iris, dobrý, dík. Se tak člověk vzbudí po noční a je to přesně jak jsem čekala. Antifa, anarchista, sluničkáři, levičáci. Njn, holt jsem blahoslavená chudá duchem a přátelím se se špatnýma lidma. By mě zajímalo, kolik lidí opravdu zná Babiše z normálního běžnýho života. A nezačíná jedno z jmen toho Tvého favorita příštích voleb na J?
červen 13, 2019 11:40
... : mila1
Doporučuji zhlédnout seriál Černobyl. Už při prvních slovech mne zamrazilo, jak mi to navodilo tehdejší atmosféru plnou lží a zapírání.. a uvědomila jsem si, jak se do té doby zase můžeme vrátit. Jak stokrát opakovaná lež se stává pravdou.. a jak plíživě vzniká totalita... a tam se já opravdu nechci vrátit. A jsem ráda, že nás je víc.
červen 13, 2019 11:42
... : Míša šíša
Nevím, koho myslíš těmi druhými - jestli pouze jen voliče ANO, anebo všechny, co nechodí vykřikovat na náměstí něco o hajzlech, sviních, toaletních papírech, hlupácích, zlodějích, lenoších apod. nebo těmto projevům netleskají.
červen 13, 2019 11:43
... : NČ
Neuvěřitelný!!! Nebyli nemravní ti, co podepisovali, ale ti, kteří jim zdeformovali myšlení propagandou. Dost mi to připomíná Milion chvilek nenávisti.
červen 13, 2019 11:58
... : Iris
NČ však jo, nemá to cenu smilies/wink.gif
červen 13, 2019 12:04
... : toulavejV
Do háje, co to tady plácáte?

Tady se blíží snad nějaká totalita? A jak by se to mohlo stát? NIKDO tu nemá ústavní většinu, aby mohl měnit jemu nepohodlné zákony. Navíc nikdo nemá většinu na vypsání referenda o vystoupení z EU, která nám určuje ¾ našich zákonů, které jsou pravda často dost totalitní, jako přimíchávání eko složek do PHM, nebo povinná procenta výroby energie z obnovitelných zdrojů za jakoukoliv cenu či povinné nadpoloviční složení při vysílání kultury a filmů médii ve prospěch Evropské výroby a mnoho jiných zhovadilostí, ale ještě to není ta totalita, kterou u nás zavedl bolševik i když se pořád plíživě přibližuje.

Ano, je tu snaha veřejnoprávních médií, za koncesionářské poplatky od všech, vnutit stokrát opakovanou lží názor, že Babiš i bez soudu je podvodník a z hlediska vyššího principu mravního je třeba se ho co nejdříve zbavit. Ale, NEJDE tu o morálku, jenom o zabrání uvolněného místa u koryta, kde je pořád plno i bez snažení se :-). Manipulace s naivními je zřetelná.

Pokud jde o Bartoše a Piráty, pravej stav věcí ukáže nejlíp praxe, co se nedá ničím omluvit – ten několik let protiprávně zabranej barák, co ho nechtěla ta chátra opustit ani při vystěhování, protože proč by měli dodržovat zákony, když jim nevyhovují . . .
červen 13, 2019 12:57
... : NČ
On se jim ten Babiš prostě nelíbí. Je bohatej, úspěšnej, chytrej, není černoch, není cikán, není teplej a jako vrchol drzosti si dokonce vzal za manželku ženu!
To přece musí bejt podezřelý každýmu skutečnýmu demokratovi.
červen 13, 2019 14:43
... : mila1
Myslím, že Vámi opěvovaný vůdce by si bez dotací ani neškrtl.
A trvám na tom, že to je podvodník, stačí se podívat, jak definuje podvod trestní zákoník, paragraf 209.
Naštěstí tady už dlouho škodit nebude..
červen 13, 2019 14:50
... : Iris
Tobě se líbí, brouček? Milovaný premiér. Nezapomeň dodat, že mu závidíme ty jeho peníze.
Teď na mě vyskočilo krátké video z fb - voliči AB odpovídali na přímý dotaz:

"Budu volit Babiše...a s láskou, ať přidává hodně peněz". Tak pravil venkovský mladík, nikoliv hladem chcípající důchodce.
červen 13, 2019 14:50
... : mila1
Iris, myslíš, že toulavejV je nějakej troll od Máry Prchala? Ti také zdůrazňují, že Babiše nevolí, ale pak napíšou sloh o tom, jak úžasný jejich vůdce je.. smilies/smiley.gif
červen 13, 2019 14:56
... : Iris
Milo smilies/cheesy.gif ....ne, nemyslím, Toulavej je správnej chlap, alespoň ten, co sem chodí dlouho, pokud se někdo za něj nevydává. Já Milo potkávám naživo spoustu známých , kteří mě svými názory dokáží totálně překvapit, ačkoliv je znám dlouho. Někde jsem to psala - je průser, když v malém městě se u kávy nebo piva v předzahrádce dohadují až hádají lidé, kteří do té doby byli přátelé. Bylo to už i v zaměstnání, než jsem odešla, ale ne tak vyhraněné. Najednou vidíš, jak jsme rozdělení, takhle to nikdy nebylo. Za totáče jsme měli alespoň společného nepřítele, na kterého se dalo vždycky nadávat. smilies/wink.gif Rozdělil nás prezident.
červen 13, 2019 15:13
... : mila1
Iris, ale ten měl nick toulavej a tenhle má nick toulavejV. A mám pocit, že ten původní toulavej byl ten správnej chlap...
červen 13, 2019 16:52
... : Iris
milo...a jo, pravda, no to by byl mazec smilies/smiley.gif
No tak tedy toulavej, jestli tu jsi, kdo jsi? smilies/wink.gif
červen 13, 2019 17:00
... : *deeres*
To už je paranoia a ne mazec. Třeba Alena měla hvězdičky, Mila je fakt jednička, to sedí. Vrchní toulavého tak totiž přihlásila a už dávno. Třeba tady:
http://www.kudlanka.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=9651&Itemid=39
červen 13, 2019 17:17
... : kyttka
Nevím, kdo z osazenstva je z Prahy, není tu někdo, kdo se chystá na Motýle? Že bych se přidala a dělal by mi průvodce Prahou.
červen 13, 2019 17:41
... : Iris
Odkud jsi, Kytičko? Stačí přibližně, kraj nebo část ČR smilies/wink.gif
červen 13, 2019 17:48
... : Iris
Deeres, ale žádná paranoia, jen jsem si myslela, že by to fakt mohl být někdo jiný, jako se to už stalo například v minulosti s Evou. Jinak je mi to celkem šumák, paranoiu bych přisoudila spíš tobě po téhle poznámce. smilies/wink.gif
červen 13, 2019 17:51
... : kyttka
Iris, kousek od Plzně.
červen 13, 2019 18:00
... : *deeres*
Než vypustím takovou domněnku, jako Jednička, tak se to pokusím tím nejjednodušším způsobem ověřit. Ale ne, ona to sem bez rozmýšlení plácne a ty se toho , Iris, hned chytíš.
červen 13, 2019 18:05
... : Iris
Deeres - a co se stalo tak hrozného? Proč bych to měla hned ověřovat, to mi za to nestojí, zeptala jsem se rovnou toulavého a myslím, že jsem ho ničím neurazila. Ona plácla, já jsem se chytila, pobavily jsme se (od toho jsou právě ty smajlíky) ...a "vo co de" ?
červen 13, 2019 18:25
... : Iris
Kyttko, tak to máš blízko ke Krakonošovi smilies/smiley.gif Já mám blízko do "dycky Mostu" jedním a do Karlových Varů druhým směrem.
červen 13, 2019 18:27
... : kyttka
Iris, jo, přišlo mi, že je Krakonoš tady odněkud. Tak třeba se ozve smilies/smiley.gif
červen 13, 2019 18:36
... : NČ
No, Kytičko. Ty motýle sis mohla odpustit. To je sotva tak na úrovni 4. tř. ZDŠ. Ale chápu, když není nic jinýho, tak se hoděj i motýle. Svatá prostato!!!!
červen 13, 2019 18:43
... : kyttka
NČ, proč se nemůžu smát, že neumí česky? Kdysi to byl silný argument. Ale to byl někdo jiný a jiné volby, takže tak. Jinak jedu makat, čeká mě 20 kiláků, tak se mějte bando. Pořád to tu mám ráda.
červen 13, 2019 18:48
... : Iris
....pravda Kyttko, neměří se stejným metrem.
červen 13, 2019 18:58
... : NČ
On je rozdíl mezi smíchem zdravým a mezi škodolibým, urážlivým, posměškem. Těžko to ale vysvětlovat hltačce pirátských fejzbůků, s osazenstvem od 10 do 17 let. Tady, na Kudle, se holt vyskytujou lidi s o něco vyšší mentální úrovní, a to myslím i ty, kteří se mnou nesouhlasí.
červen 13, 2019 19:17
... : kyttka
Podívej NČ, napsala jsem smát, ne posmívat. Dál, nesměju se VK mladšímu, že vypadá jak vypadá, nesměju se Miloši Zemanovi, že pajdá, protože vím, že je nemocný. Ale vždycky se budu smát, když z lidí budou vypadávat blbosti. Tady v prostoru internetu je krásně vidět, jak se lidé dokáží osočovat, aniž by se znali. A pokud ti připadá, že mám mentalitu 17 leté holky, no super, díky za lichotku. Doufám, že si mladou a svěží mysl uchovám co nejdéle. Dělám pro to, co jen můžu.
červen 13, 2019 19:45
... : NČ
to vidím
červen 13, 2019 20:04
... : Míša šíša
Srovnávat přeřeknutí (nebo špatné skloňování v češtině) Slováka s hatmatilkou Čecha, kterému není vůbec rozumět, mi přijde trochu mimo.
A mimochodem Babiš kromě češtiny hovoří ještě anglicky, německy, rusky a výborně francouzsky. Kdo z těch posměváčků to zvládne?
To není opěvování vůdce, to je konstatování faktu. Každý, kdo umí například anglicky a německy, potvrdí, že se jazyky do sebe pletou a leckdy vznikne anglickoněmecká zkomolenina. To samé se samořejmě stává i Slovákům, kteří léta žijí v Česku a mluví česky. Nechápu, že se zrovna u tohoto někdo může smíchy mlátit do kolem.
červen 14, 2019 07:33
... : Míša šíša
do kolen...
červen 14, 2019 07:35
... : mila1
OK, umí jazyky, ale kdo z jeho vrstevníků měl takové podmínky jako on, aby se je mohl naučit a aktivně používat? Od čtyř let žil asi čtyři roky s rodiči v Paříži. V tomhle věku je velmi snadné pochytit a naučit se cizí jazyk, když žiješ přímo v té zemi. Gymnázium potom studoval ve Švýcarsku a pak řadu let působil v Maroku.
A k té jeho češtině.. a vůbec projevu jako takovému. Pokud nemá noty od Máry a má něco dokazovat, tak přejde ze své divné nečeštiny do slovenštiny a začne být vulgární. A to pak už není k smíchu, ale k pláči..
červen 14, 2019 07:52
... : NČ
Nechápeš? Tak to bude tím, že si neuchováváš mladou svěží mysl. Kdyby jo, tak dneska bys sem ani nemohla psát, protože motýle jsou k popukání a ty bys už smíchy popukala.
červen 14, 2019 07:58
... : Míša šíša
OK, umí jazyky, ale kdo z jeho vrstevníků měl takové podmínky jako on, aby se je mohl naučit

Kdokoli, kdo nebyl líný a chtěl se naučit. Já měla na základce ruštinu (jako každý) a dobrovolnou němčinu. Na gymplu pak ruštinu a angličtinu, jako další dobrovolný jazyk byla možnost francouzštiny. V dospělosti, po škole, jsem chodila na večerní lekce němčiny.
Brácha měl na škole angličtinu a francouzštinu, po škole se chtěl v angličtině zdokonalit, tak chodil na soukromé lekce k jednomu profesorovi, a pak ještě k rodilé Američance.
červen 14, 2019 08:04
... : mila1
Míšo, šíšo,ale kdo z jeho vrstevníků mohl v té cizině žít a jazyk používat? Podle Tebe taky všichni. Podle Tebe měl Andrej stejné podmínky jako ostatní? Opravdu?
červen 14, 2019 08:17
... : NČ
Ještě by to chtělo, odsoudit Ester Ledeckou za její zlatý medaile, protože měla lepší podmínky, než její vrstevníci (dědu kterej to uměl, tátu kterej měl prachy, chalupu v Krkonoších u sjezdovky). S takovejma podmínkama, to by dokázal každej.
červen 14, 2019 08:22
... : Míša šíša
Netvrdila jsem, že všichni mohli pobývat v cizině. Kde jsi na to přišla? Říkám, že kdo chtěl, měl možnost se naučit cizí jazyky i za komančů.
A nevím, proč uhýbáš od podstaty věci takovými otázkami. Šlo o to, že Babiš řekl nějaké slovo ve špatném tvaru a pár blbečků se z toho může potrhat, aniž by sami uměli cizí řečí aspoň žblebtnout. Protože kdyby uměli, tak by to přeřeknutí pochopili.
červen 14, 2019 08:24
... : mila1
Ester Ledecká měla štěstí, že její rodina udělala vše pro to, aby se její talent rozvinul. A velkou roli v tom hrály i peníze, které dovedl táta Janek vydělat. Mají za to můj obdiv.
Tohle přirovnání je hodně nefér, necítíš to, NČ? Ale asi ne.. ať žije demagogie
červen 14, 2019 08:28
... : mila1
Míšo, to Ty uhýbáš a píšeš jen to, co se Ti hodí. Babiš opakovaně przní češtinu, to není o jednom přeřeknutí.
červen 14, 2019 08:29
... : NČ
Mílo, při vší úctě k tvejm šedinám. Ty seš prostě neuvěřitelná (smajlík by se hodil)
červen 14, 2019 08:35
... : mila1
Míšo, ještě něco. Ty jsi reagovala jen na polovinu toho, co jsem psala. Já jsem napsala:
OK, umí jazyky, ale kdo z jeho vrstevníků měl takové podmínky jako on, aby se je mohl naučit a aktivně používat?
A Ty jsi reagovala jen na to učení. A určitě sama víš, že když jazyk nemůžeš aktivně používat, tak je Ti na dvě věci.
Můj táta uměl dobře německy. Chtěl dělat překladatele, ale na to by musel být ve straně. Takže musel být rád, když mu někdo, kdo toto splňoval, občas nějaký ten překlad (většinou méně hodnotný), přepustil.. Překlady z rumunsky pojaté němčiny atak podobně.
červen 14, 2019 08:49
... : Míša šíša
Míšo, to Ty uhýbáš a píšeš jen to, co se Ti hodí.

Jo. Zatímco ty píšeš jen to, co se ti nehodí.
Promiň, víc na tebe reagovat nebudu, tohle už je fakt mimo můj mozkový potenciál.
červen 14, 2019 09:03
... : toulavejV
Dámy, jsem ten, který jsem, jak jest psáno v bibli :-)

A Babiš není můj vůdce, životem procházím sám, bez vůdců i poddaných. Vždycky tomu tak bylo a tak to i zůstane, do skonání mého času . . .

Když jsem se po několika měsících chtěl přidat k diskusi, nešlo to s původním nickem, tak mě musela Kudlanka přihlásit sama a zvolila tenhle nick. Stačí? A že se lišíme v názoru na Babiše třeba s Iris, to už tak v životě chodí, že nemají na všechno lidé i jinak podobně smýšlející, stejný názor. To by byl totiž ideál, který reálně neexistuje, ovšem demonstranti na náměstích v něj věří a požadují ho, bláhoví . . .

Znovu doporučuju dokumentární seriál na Prima zoom – Amerika v barvě, kterej ukazuje reálnej život dobře fungující a prosperující společnosti, která měla a má v některých oblastech mnohem větší problémy, než jsou u nás, za cca 150 let. Vnímavej člověk z toho může pochopit, že k životu jistě patří ideály pravda a láska zvítězí . . . nebo jen pravda vítězí a podobný pro společnost potřebný i když dost naivní ideály, ale skutečnej život se ubírá jinými cestami, často dost vzdálenými od těchto ideálů, zato jsou často praktičtější a ve svým důsledku i užitečnější! V tom dokumentu je to dobře vidět – třeba Edison, nejen že vynalezl žárovku, spíš ji zdokonalil, ale měl monopol na filmovej průmysl v jeho začátcích na východním pobřeží. Konkurenci tvrdě likvidoval až se muselo pár židovských rodin přestěhovat na druhej konec Ameriky k Pacifiku, do LA, rybářský vesnice s 5 tisícem lidí na začátku minulýho století. A tam vybudovali Hollywood, protože tam bylo hodně světla, pěkný počasí, laciný pozemky a hlavně, nedosáhly tam chamtivý ruce dnes celosvětově uznávanýho vynálezce Edisona, na kterým by v tý době, stejně jako dneska na Babišovi, Milion chvilek pro demokracii, nenechal niť suchou. A že nebyl premiér není podstatný, protože důležitej je VLIV, ne premiérský křeslo. A VLIV na společnost měl Edison ohromnej, třeba přes energetiku.
A tak bych mohl pokračovat na další dnes ctihodné pány . . .
červen 14, 2019 09:19
Napsat nový komentář

    Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu

quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley


Tyto znaky opište


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]